چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

 
helpkade
چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم
چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم



راهنمای تنظیمات Wireless

برای تنظیم Dell Wireless Utilityجهت کانکت شدن به روتر و یا Access Point  مراحل زیر را اجرا کنید :


 


 

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم



شکل55 Dell Wireless –



شکل56Dell Wireless –

در این صفحه گزینه های زیر می بایست فعال باشند.

 

توجه : در صورتی‌که گزینه Enable Radio غیر فعال بود. بر اساس مدل لپ تاپ گزینه  FN+F2را انتخاب کنید و یا دکمه کارت شبکه وایرلس لپ تاپ را روشن کنید.


 


 



شکل57Dell Wireless –

سپس شبکه مورد نظر (SSID) را انتخاب کرده و گزینه Next  را انتخاب کنید. 


 

بعد از وارد کردن پسورد گزینه Next  را انتخاب کنید.


 



شکل58 Dell Wireless –


 


 



شکل59Dell Wireless –


 


تنظیمات Profile  به صورت دستی و Non Broadcasting  Network :


 


 



شکل60Dell Wireless –


 


 



شکل61 Dell Wireless –


 


 



شکل62 Dell Wireless –

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم



شکل63Dell Wireless –


    


 



شکل64 Dell Wireless –

در انتها برای ذخیره تنظیمات گزینه Save Network Connection Setting to a text file را انتخاب کنید.


 



شکل65Dell Wireless –


 


 

اگر Ping Modem را ندارید و ارتباط وایرلس تا DSL CPE برقرار نیست، برای بررسی مشکل می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد منوی Start شوید و بعد از باز کردن Control Panel گزینه Network and Sharing Center را انتخاب کنید.

در منوی سمت چپ در Network and Sharing center با انتخاب گزینه Change Adapter Setting می‌توانید به صفحه تنظیمات کارت شبکه‌های سیستم خود وارد شوید.

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

برای کانکت شدن به وایرلس در ابتدا این نکته را یادآور می شویم که بهتر است که در تنظیمات (Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4 در کارت شبکه شما IP خاصی ست نشده باشد و تنظیمات IP به صورت Obtain باشد.

برای چک کردن این مورد می‌توانید روی Wireless Network Connection، کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید.

با دوبار کلیک روی گزینه (Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv وارد صفحه تنظیمات IP ‌شوید. در این قسمت گزینه Obtain an IP address automatically را انتخاب کنید.

دقت کنید که این مورد تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که DHCP مربوط به DSL CPE فعال باشد که در اکثر DSL CPEها به صورت Default همین طور است. در غیر این صورت شما باید در این قسمت IPهای مورد نیاز را تنظیم فرمایید.

بعد از انجام این عملیات بار دیگر وارد صفحه Network and sharing center شده و گزینه Manage Wireless Networks را انتخاب نمایید.

در این قسمت نام شبکه‌های وایرلسی که شما در گذشته به آن ها متصل شده‌اید نشان داده می‌شود. با انتخاب گزینه Remove آن را حذف کنید. این کار موجب می‌شود که تنظیماتی که پیش از این در نوع اتصال به شبکه وایرلس انتخاب شده است (از جمله نوع Security و Password وایرلس) پاک و امکان تنظیم مجدد آن فراهم شود.

بعد از این کار در منوی سمت چپ در Network and Sharing center با انتخاب گزینه Change Adapter Setting می‌توانید به صفحه تنظیمات کارت شبکه‌های سیستم خود وارد شوید.

پس از ورود به این صفحه با راست کلیک روی گزینه Wireless Network Connection و انتخاب گزینه Connect/Disconnect صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد.

در این قسمت نام شبکه‌های وایرلسی که در محدوده شما قابل دست‌رس است، نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب نام شبکه وایرلس خود به آن متصل شوید. در صورتی‌که Password خاصی برای وایرلس خود تنظیم کرده باشید در این مرحله از شما درخواست می‌شود که پسوورد خود را وارد کنید. پسورد را در ردیف ویژه‌ی این کار وارد و گزینه Connect را انتخاب کنید.

در صورتی‌که با ورود به صفحه View Available Wireless Network هیچ شبکه وایرلسی تشخیص داده  نمی‌شود، ممکن است یکی از موارد زیر اتفاق افتاده باشد:

۱- گزینه وایرلس Laptop خاموش است.

۲- سیستم از برنامه خاصی برای متصل شدن به وایرلس استفاده می‌کند (این برنامه در منوی Start و در قسمت All Programs با نام Wireless مشخص شده است). برای آشنایی با مراحل اتصال از طریق برنامه خاص وایرلس، می‌توانید به راهنمای برنامه وایرلس که در هنگام خرید کارت شبکه وایرلس به شما تحویل داده شده است، مراجعه فرمایید.

۳- وایرلس DSL CPE غیرفعال است (که در این صورت باید به کنسول DSL CPE مراجعه کنید و از Enable بودن تنظیمات وایرلس مطمئن شوید. این کار را می‌توانید با استفاده از راهنمای مودم انجام دهید.)

۴- فاصله سیستم شما از DSL CPE زیاد است.

۵- نام شبکه وایرلس (SSID) به صورت Hidden (مخفی) تنظیم شده است. در این صورت بدون داشتن نام و مشخصات وایرلس نمی‌توانید به آن وصل شوید.

در صورتی‌که با Refresh کردن منوی View Available Network هیچ اتفاقی نمی‌افتد و فعالیتی برای Search صورت نمی‌گیرد، احتمال دو گزینه ۱ و ۲ و در صورتی‌که با Refresh کردن فعالیتی برای پیدا شدن وایرلس صورت می‌گیرد ولی وایرلسی پیدا نمی‌شود و یا وایرلس‌های دیگری به غیر از وایرلس شما را پیدا می‌کند احتمال گزینه ۳ و ۴ و ۵ بیش‌تر است.

در صورتی‌که بعد از شناسایی کردن شبکه وایرلس باز هم امکان اتصال به وایرلس وجود نداشت :

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

با ما در تماس باشید

سرعت اینترنت خود را تست کنید

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل


شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰Downloads-icon

خیلی ها هنوز از مودم سیمی استفاده می کنن و تازه میخوان وارد دنیای وایرلس بشن . کاربران علم فردا در مورد نحوه نصب و راه اندازی وای فای لپ تاپ و تنظیمات مربوطه درخواست پست کرده بودن که امروز برای اون دسته از دوستان نوشتم .

وایرلس به انگلیسی WireLess از دو کلمه wire و less تشکیل شده که Wire به معنی سیم هست و Less یه پسونده که مفهوم نداشتن یا فقدان رو به کلمه بعدی نسبت میده .پس وایرلس یعنی بدون سیم یا بی سیم . به عنوان مثال دیگه میشه به کلمه Tubeless اشاره کرد که همتون شنیدید . تیوبلس یعنی بدون تیوب ( لاستیکی که تیوب نداره ) .

وایرلس لپ تاپ یک ماژول الکترونیکی هست که روی مادربورد لپ تاپ نصب شده . این ماژول تشکیل شده از یک چیپست مرکزی به همراه دیگر قطعات الکترونیکی مثل خازن و مقاومت و سلف و … ماژول وایرلس لپ تاپ به شما این امکان رو میده که بدون نیاز به سیم و سیم کشی به مودم وایرلس وصل بشین و از اینترنت استفاده کنید . شکل زیر یک ماژول وایرلس لپ تاپ رو نشون میده .

ماژول وایرلس لپ تاپ لنوو z510

اون دو تا سیم که توسط پیچ به ماژول وایرلس لپ تاپ وصل شدن آنتن هستن که سیگنال ارسالی از مودم رو دریافت کنن .

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

قبلا به شکل مفصل تر در مورد نحوه نصب درایور بلوتوث در پست ” بلوتوث لپ تاپ لنوو را چگونه فعال کنیم ” توضیح دادم پیشنهاد میکنم این پست رو بخونید تا ذهنیت درستی نسبت به نصب درایور وای فای لپ تاپ پیدا کنید . درایور وایرلس لپ تاپ درون DVD درایور موجود در کارتن لپ تاپ هست . اگه DVD درایور دم دستتون نیست باید درایور وایرلس رو از سایت سازنده لپ تاپ دانلود کنید . یه راه ساده تر هم استفاده از نرم افزار درایور پک سولوشن به انگلیسی Driver Pack Solution هست که در اکثر مواقع درایور وای فای لپ تاپ رو می شناسه و مثل بچه آدم نصب میکنه . معمولا درایور وایرلس لپ تاپ در قسمت Device Manager با نام Network Controller دیده میشه که اگه نصب نباشه یه علامت تعجب زرد روش میاد .

درایور وایرلس لپ تاپ نصب نیست

بعد از نصب درایور ، نوبت به روشن کردن قابلیت وای فای در لپ تاپ هست . وایرلس لپ تاپ ها به روش های مختلف روشن میشن . در برخی لپ تاپ ها دکمه سخت افزاری برای این کار در نظر گرفتن مثل شکل زیر :

دکمه سخت افزاری وایرلس لپ تاپ

 

در برخی لپ تاپ ها با استفاده از کلید های ترکیبی Fn و یک دکمه دیگه مثل F5 و یا F3 یا f12 وایرلس لپ تاپ روشن میشه . باید نگاه کنید روی کلید های تابعی F1 تا F12 ببینید روی کدومشون علامت وای فای هست . شکل زیر رو نگاه کنید .

کلید ترکیبی برای روشن کردن وایرلس لپ تاپ

در برخی لپ تاپ های جدید مثل لنوو Z510  وایرلس رو از داخل بایوس هم میشه تنظیم کرد . نحوه ورود به تنظیمات بوت و بایوس لپ تاپ های لنوو رو قبلا خدمتتون عرض کردم . باید برید اونجا و گزینه Wireless رو on کنید . البته در لپ تاپ لنوو z510 با کلید fn و f7 و یا در تنظیمات دیگه که fn قطع باشه فقط کلید f7 وای فای رو روشن و خاموش میکنه .

بعد از نصب درایور و همچنین اطمینان از روشن بودن وایرلس لپ تاپ ، نوبت به تنظیم کردن مودم و خود لپ تاپ برای رفتن به اینترنت هست .

قبلا ابراهیم درویش دوست خوبم در مورد تنظیمات مودم وایرلس بهتر و کاربردی تر از من توضیح داده که پیشنهاد میکنم اون پست رو بخونید اما من هم به صورت خلاصه و مفید میگم .

داخل آدرس بار یه مرورگر مثل فایرفاکس یا گوگل کروم عبارت ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ ( شما الان بین این اعداد ، علامت , میبینید اما شما بجاش  “نقطه .”  بزنید ) رو وارد کنید و Enter بزنید . پنجره ای باز میشه که user pass می خواد اونجا username رو کلمه admin و رمز رو هم admin بزنید ( با حروف کوچیک ) و وارد بشید . هر مودم صفحه تنظیماتش با دیگری فرق میکنه خلاصه یجوری عبارت WLAN یا WiFi یا Wireless رو پیدا کنید و وارد تنظیماتش بشید . ۳ تا گزینه مهمه . گزینه SSID که همون اسم مودم هست که تو لپ تاپ دیده میشه ، یکی گزینه Network Authentications یا روش اعتبار سنجی شبکه هست که می تونید روی Pre Shared Key یا WPA-PSK بگذارید . گزینه بعدی هم Security Key یا همون رمز وای فای هست که یه عبارت ۸ رقمی ترجیحا ترکیبی از عدد و حرف باشه بهتره . حالا گزینه Apply رو بزنید .

البته صفحه تنظیمات مودم های مختلف باهم دیگه فرق داره . اما در حالت کلی ۳ تا گزینه ای که بالاتر گفتم تو همشون هست .

صفحه تنظیمات وای فای مودم دی لینک

موقعی که درایور وایرلس لپ تاپ نصب باشه و روشنش کنید باید آیکونی مثل شکل زیر ببینید .

آیکن وایرلس لپ تاپ و لیست کانکشن های قابل رویت

وقتی یه ستاره سفید یا زرد روی ایکون هست یعنی وای فای به درستی نصب شده اما هنوز به اینترنت وصل نشدین پس روی این آیکون کلیک کنید تا اسم کانکشن ( مودم های وایرلس قابل رویت ) رو ببینید . بعد روی اسم مودم خودتون یا همون SSID ای که تو تنظیمات وایرلس مودم وارد کردید کلیک کنید . به محض کلیک کردن ازتون رمز وای فای رو می خواد . البته اگر برای بار اول باشه که مودم و لپ تاپ همدیگرو زیارت میکنن شاید ازتون پین روی مودم رو بخواد که باید اونو بزنید . گزینه Connect Automatically رو اگه بزنید بعدا دیگه مجبور نیستید هر بار رمز رو وارد کنید .

مشکلی که شاید یقه شما رو بگیره موقع عوض کردن رمز وایرلس مودم هست . موقعی که رمز رو عوض کنید ، لپ تاپ همچنان نمی دونه که رمز عوض شده و میخواد با همون رمز قبلی کانکت بشه اما اِرور میده . راه حلش اینه که روی SSID ( در عکس بالا ) کلیک راست کنید و برید تو قسمت Properties یا view connection properties. عکس زیر رو باید ببینید . تو گزینه سوم می تونید رمز وای فایی که تو مودم تغییر دادید رو بزنید تا با هم هماهنگ بشن و دیگه خطا نده .

تنظیمات وایرلس لپ تاپ

امیدوارم هر وقت که رمز وایرلس لپ تاپ تون رو وارد میکنید یا به صورت وایرلس به اینترنت کانکت میشید یاد علم فردا بیفتید . راستی دوستان ، پیشنهاد میکنم دوره های انگلیسی علم فردا رو تهیه کنید ، دنیاتون عوض میشه ! خیلی فرقه بین کسی که انگلیسی میدونه و نمیدونه !

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .
حمایت مالی از علم فردا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سوال امنیتی *

 + 
7
 = 
9

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

سلام من Asus x541u دارم ،قبلا به وایرلس وصل میشد اما الان نزدیک به یک هفته میشه ، با هر بار که خاموش و روشن میکنم دیگه وصل نمیشه و مجبور به ریست کردن میشم.
میشه راهنمایى کنید که مشکل از چیه؟

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون بابت مطالب عالیتون
من یه مشکل برام پیش اومده .اینه که یه ویندوز جدید 10ساخت شرکت پرنیان روی لب تاپم نصب کردم اما هیچ قسمتی برای وای فای نداره .حتی تو درایور های نصب شده هم نیست که بگم نصب نشده تا درایورشو دانلود کنم.از شخصی هم پرسیدم و جواب داد باید درایور لب تاب رو دانلود کنم اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده .لب تاب قبلا براحتی ب وای فای وصل می شد اما الان اینطور نیست ایا ممکنه مشکل سخت افزاری داشته باشه؟

سلام و عرض ادب
مشکلی پیدا کردم چند تا ئستگاه بطور همزمان وصل نمیشه به اینترنت
البته موقعی که لب تاب را وصل میشه گوشیها نمیتونند وصل بشوند
میشه راهنمایی بفرمایید
باتشکر رحیمی

درود بر شما
برای هزینه های سایت چرا برخی خدماتتون رو برای فروش نمی گذارید؟

دروددوره آموزش زبان انگلیسی علم فردا

سلام ببخشبد من قبلا با لپ تابم به وای فای وصل شذن اما الان که خواستم وصل بشم نمیشد و تمام گزینه های وای فای میره چیکاز کنم درست بشه

سلام من کاریب که برای از بین بردن مثلث زود روی انتن وای فای در ویندوز ٧بود رو انجام دادم اما مثلث زرد از بین نرفت نمی دونم مشکل از کجاست قبلا هم اینطور شده بود اما به راحتی درست شد لطفا اگه میشه سریعا راهنمایی کنید ممنون

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

ما یک وای فای داریم که اسمش رو تو گوشی و دیگر لپ تاپ ها نشون میده ولی برای من نشون نمیده فقط اون وای فای رو چیکار کنم؟

دمت گرم حال دادی اساسی
😘😘😘😘

سلام ببخشید اگه می تونید جواب بدید.لپ تاپم DELLهست و یه دکمه مال وای فای داره همیشه وقتی اون دکمرو روشن میردم علامت وای فای بالای کیبورد روشن میشد و به اینترنت وصل میشدم ولی حالا دکمرو روشن و خاموش که می کنم اصن اون چراغه روشن نمیشع
اگه میتونید راهنمایی کنید🌹
ممنون.

وااای دمتووون گرم واقعا ممنون

سلام مهندس
یک نکته که فکر می کنم باید گفته می شد و جا مونده تنظیمات IP4 در لپ تاپ است که باید روی obtain بزارید. راستش من ابتدا همان تنظیمات کانکشن روی کامپیوتر را در کانگشن لپ تاپ هم اعمال کردم که وصل نمی شد و متوجه شدم باید همه تنظیماتش روی obain باشه و هیچ عددی ثبت نکنم
گفتم شاید بدرد دوستان بخوره موفق باشید

سلام ببخشید من دکمه فعال کردن قابلیت وای فام لمسیه و الان متاسفانه کار نمیکنه. لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونم بدون استفاده از دکمه قابلیتو فعال کنم ممنون

نجاتم دادین ممنون

سلام لپ تاپم اچ پیه ویندوز ۱۰ هم روش نصبه روز اول وای فایش کار میکرد ولی بعدا که خواستم باهاش کار کنم مینوشت آفه و تنظیماتش هم دستیه. تو قسمت ترابل شات هم مینویسه مشکل از وایرلسه دقیقا چیکارش کنم

سلام
دمت گرم که سر صبحی کارم و راه انداختی
همون گرینه کلید fn با f2 مشکلم رو حل کرد

کتایون
سلام
من رمز نتمو عوض کردم از روشی که گفتید استفاده کردم برای دادن رمز جدید باز هم نت به لپ تاپ وصل نمیشه دیگه اون ستاره زرد هم پایین صفحه نیست ولی میخوام وارد گوگل یا هر برنامه ای بشم میگه نو اینترنت میشه راهنمایی کنید لطفا

دمتون گرم اقا کارتون درسته

ممنون، خیلی کمکم کردین

دانلود فیلم

دانلود فیلم هندی جدید

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور اینستاگرام

استفاده از اینترنت تبدیل به یکی از نیاز های روزمره زندگی شده است. اگر شما هم از لپ تاپ و یا کامپیوتر استفاده می کنید، حتما نیاز به اتصال آن به اینترنت از طریق وای فای ? را خواهید داشت. امروز در انزل وب روش روشن کردن و فعال سازی وای فای لپ تاپ و کامپیوتر ویندوز را به شما آموزش خواهیم داد.

How to Turn on Wi-Fi on Windows Computer

قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، در اکثر لپ تاپ ها و کامیپوتر های امروزی وجود دارد. البته توجه داشته باشید که اگر از دستگاه های قدیمی تر استفاده می کنید، ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما از اتصال به وای فای پشتیبانی می کند.

برای فعال کردن وای فای لپ تاپ ایسوس و.. ابتدا کیبورد لپ تاپ خود را نگاه کرده و ببینید آیا کلید Wi-Fi در آن وجود دارد یا خیر؟ معمولا این دکمه در قسمت کلید های F کیبورد قرار دارد. اگر چنین دکمه ای را مشاهده کردید، کافیست تا دکمه Fn را به همراه دکمه وای فای فشار دهید تا وای فای لپ تاپ روشن شود.

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

همجنین اگر می خواهید وای فای را با کلید میانبر مورد نظر خود فعال و غیر فعال کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب چگونه وای فای کامپیوتر و لپ تاپ را با کلید میانبر فعال و غیرفعال کنیم ؟ را هم مطالعه نمایید.

به گوشه پایین و سمت راست دسکتاپ خود نگاه کنید. در نوار ابزار شما یک آیکن Wi-Fi را مشاهده خواهید کرد. اگر این آیکن در آن جا نباشد، با کلیک روی فلش رو به بالا می توانید آن را ببینید. روی آیکن وای فای کلیک کنید. سپس در منوی باز شده، مجدد روی آیکن Wi-Fi بزرگتر کلیک کنید تا وای فای کامپیوتر شما روشن شود.

پس از روشن شدن، می توانید به شبکه مورد نظر متصل شوید.

شما می توانید از طریق تنظیمات نیز اقدام به فعال کردن وای فای لپ تاپ دل و.. کنید. برای این کار عبارت Settings را در سرچ ویندوز جستجو کرده و در نتایج روی Settings کلیک کنید.

حال به قسمت Network & Internet بروید. در پنل سمت چپ، روی آیکن Wi-Fi کلیک کنید. در صفحه باز شده سویچ Wi-Fi را فعال کرده و در حالت On قرار دهید. حال می توانید به شبکه مورد نظر خود متصل شوید.

در ویندوز ۷ می توانید از این روش هم استفاده کنید. ابتدا به کنترل پنل بروید. سپس وارد بخش Network and Internet شوید.

حال گزینه Networking and Sharing Center را انتخاب کنید.

در قسمت سمت چپ روی Change adapter settings کلیک کنید.

Wireless Connection مورد نظر را پیدا کرده و روی آن راست کلیک کنید. سپس Enable را انتخاب کنید.

در محیط استارت ویندوز، عبارت Turn Wreless Devices on or off را جستجو کنید. در صفحه باز شده در قسمت Wireless Devices گزینه WiFi را فعال کنید.

به تنظیمات ویندوز رفته و وارد قسمت Network & Security شوید. سپس روی Status و بعد Change Adapter Options کلیک کنید. در نهایت روی آداپتور مورد نظر راست کلیک کرده و Enable برای فعال سازی و Disable برای غیر فعال سازی را انتخاب کنید.

در سرچ ویندوز Device Manager را جستجو کرده و روی آن کلیک کنید. گزینه Network Adapters را گسترش دهید. روی آداپتور مورد نظر راست کلیک کرده و Enable Device را انتخاب کنید.

در سرچ ویندوز Command Prompt را جستجو کرده و روی آن راست کلیک کنید.Run as administrator را انتخاب کنید. حال دستور netsh interface show interface را وارد و اینتر کنید. سپس دستور netsh interface set interface “YOUR-ADAPTER-NAME” enable را برای فعال کردن اداپتور مورد نظر وارد کنید.

در سرچ ویندوز Windows PowerShell را جستجو کرده و روی آن راست کلیک کنید. Run as administrator را انتخاب کنید. دستور Get-NetAdapter | format-table را وارد و اینتر کنید. حال دستور Enable-NetAdapter -Name “YOUR-ADAPTER-NAME” -Confirm:$false را هم وارد و اینتر کنید.

در پایان اگر باز هم نتوانستید وای فای را روشن کنید، مطالعه مطلب علت و روش رفع مشکل روشن نشدن وای فای لپ تاپ ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را هم فراموش نکنید.

در مطلب امروز راه های فعال سازی وای فای لپ تاپ لنوو و.. را به شما آموزش دادیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه وای فای لپ تاپ را چگونه فعال کنیم را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.


سلام چند وقته کابل یو اس بی که میزنم برا اتصال نت نمیشه بقیه موبایلا میشه مال من نه حالا هم نقطه اتصالو میزنم رو کامپیوتر چیزی نمیاد که وصل کنم

ینی من از اول صبح تاحالا این همه سایت رو گشتم و مشکلم حل نشد ولی الان به راحتی تونستم حلش کنم حسابی خسته نباشید دمتون گرررم

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی خیلی ممنون

واقعا مفید بود….ممنونم

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

bade gesmate change adapter setting asan gozineye wifi ya wireless nis chi kar konM?

سلام من همه روش ها رو امتحان کردم ولی بازم فایده نداشته توی network and shering center رویchange adapter sttinge زدم ولی گزینه وایرلس یا وای فای نیس

اره اصن نیس ولی با استفاده از کابل یو اس پی میشه اینکارو کرد…………
در سامسونگ به قسمت تتظیمات میری….
گزینه ی اتصالات رو میزنی….
به قسمت نقطه اتصال همراه و داده میری و گزینه ی اتصال با یو اس پی رو میزنی
همه ی اندروید ها میشه ….
بعضی از گوشی ها هم وقتی به کامپیوتر متصل میشن گزینه ی اتصال به کامپیوتر خودکار باز میشه و شما گزینه ی اتصال داده رو میزنی ….
اندروید های پایین هم به قسمت تنظیمات میری…
میری توی اتصال به اینترنت با تلفن همراه ….
همون جا که نقطه ی اتصال گوشی رو باز میکنیین…
و اتصال اینترنت از طریق یو اس پی رو میزنین ….
کاری با کامپیو تر نداشته باشین وقتی گزینه ی گوشی رو فعال کردین کامپیوتر به صورت خودکار وصل میشه….
اگه توی گوگل سرچ کنین سه روش انتقال اینترنت گوشی با یو اس پی خودش میاره بالا ….
توجه کنین که تمام اندروید ها هم این گزینه رو برای ویندوز ۷ دارن
منکه با ویندوز ۷ و با کامپیوتر اینکارو کردم و انجام شد

وای خیلی ممنونم.وای فای قطع شده بود.درستش کردم با همکاری شما.درغیراینصورت باید میرفتم بیرون از خونه.

سلام من مشکلم حل نمیشه از یک هفته هست که دارم دنبالش میگردم میخاستم بدونم چجوری اتصال بیسیم باشه اگه میشه به واتساپ من بیاید تا کاملا مشکلمو توضیح بدم اگه بیای خیلی دمت گرم به بروبچ میگم فالوت کنن
شماره واتساپم۰۹۲۲۶۵….

رو صفحه کلیدت دکمه fn و دکمه ای که آیکن آنتن دهی رو نشون میده بزن وای فای روشن میشه

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

خیلی از افراد از مودم‌های سیمی استفاده می‌کنند و به‌تازگی قصد دارند وارد دنیای وایرلس شوند لذا رایابان برای آن دسته از افراد این مقاله ای با موضوع فعال کردن اینترنت وای فای wifi یا وایرلس لپ تاپ نوشته با ماهمراه باشید.

Wireless از دو کلمه wire (سیم) و less (بدون) پس وایرلس یعنی بدون سیم یا بی‌سیم. وایرلس لپ تاپ یک قطعه (ماژول الکترونیکی) است که روی مادربرد لپ تاپ نصب شده است. این ماژول تشکیل شده است از یک چیپست مرکزی همراه قطعات اصلی مانند مقاومت خازن سلف و…ماژول وایرلس به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سیم یا کابل به اینترنت متصل شوید.
در شکل یک مودم وایرلس لپ تاپ را مشاهده می‌نمایید که توسط دو سیم به آنتن متصل شده است.

 

سفارش تعمیر مودم لپ تاپ در اصفهان

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

برای اتصال به شبکه‌ی WiFi یا وایرلس الزاماً از کامپیوتری استفاده نمایید که قابلیت استفاده از WiFi را داشته باشد. هیچ فرقی ندارد که این قابلیت از طریق اتصال کابل WiFi به کامپیوتر مهیا شده است و یا به‌صورت Biult-in است. لازم به ذکر است اکثر شبکه‌های بی‌سیم دارای رمز عبور هستند و در هتل‌ها و رستوران‌ها اغلب باید برای دسترسی به شبکه‌ی WiFi باید هزینه‌ای را بپردازند.
بنابراین لازم است علاوه بر این‌که سخت‌افزار وای فای لپ تاپ شما وجود داشته باشد رمز عبور و یا شارژ لازم جهت اتصال را داشته باشید.

ابتدا باید بررسی نمایید که قابلیت وای فای مودم روشن باشد.
نکته: قبل از برقراری اتصال به مودم وای فای دقت کنید که رایانه شما به کارت شبکه بی‌سیم مجهز باشد.توجه: لپ‌تاپ‌ها به کارت شبکه بی‌سیم متصل هستند، اما تمامی رایانه‌ها کارت شبکه بی‌سیم ندارند.

۱- در منوی Start گزینه Control Panel را انتخاب کنید.
۲- وارد گزینه Network and Internet شوید.

بیشتر بخوانید: از صفر تا صد: راهنمای خرید رم (Ram)

۳- ابتدا گزینه Network and Sharing Center را انتخاب کنید.
بعدازآن وارد صفحه Network & Sharing برای اتصال به مودم وای فای شوید
۴- بعدازآن گزینه Change Adapter Settings را انتخاب نمایید.
در این قسمت صفحه در فهرست نام شبکه وای فای،SSID مربوطه را انتخاب و دو بار روی آن کلیک نمایید.

سپس رو گزینه connect کلیک کنید.

توجه: اگر اتصال شبکه بی‌سیم رمزگذاری شده است، رمز عبور صحیح شبکه بی‌سیم را وارد کنید.

برای دیدن رمز عبور شبکه بی‌سیم و شناسه SSID مربوطه از قسمت زیر استفاده کنید:
از قسمت Operations به قسمت SSID and Wireless Network Encryption Key مراجعه نمایید.رمز عبور را وارد و سپس روی OK کلیک کنید.
درصورتی‌که آیکون رایانه در سمت راست پایین صفحه به شکل علامت وای فای درآمده باشد، اتصال به مودم وای فای با موفقیت انجام خواهد شد.

درصورتی‌که تبلت شما دارای نسخه ویندوز است مراحل بالا را انجام دهید.
درصورتی‌که تبلت شما از سیستم‌عامل اندروید یا آی او اس مانند iPad پشتیبانی می‌کند مراحل زیر را انجام دهید.
ابتدا WLAN را روی تبلت iPad طبق مراحل ذکرشده روشن کنید.
۱- در قسمت Settings گزینه WLAN را انتخاب کنید.
۲- تبلت به‌صورت خودکار اتصال‌های بی‌سیم را جستجو کرده و فهرستی را نمایش می‌دهد.
۳- شناسه SSID مربوط به مودم را انتخاب کنید.
۴- در صورت نیاز رمز عبور صحیح شبکه بی‌سیم را وارد کرده و گزینه Join را بزنید.
نکته: آیکون قفل نشان می‌دهد برای اتصال به این شبکه به رمز عبور نیاز می‌باشد.

سلام ببخشید لب تاب من وصل وای فا نمیشه چکارش کنم قبلا از یکی راهنمایی گرفتم به صورت اتوماتیک وصل میشد بعد یک ماه خود به خود همین هم وصل نشد دیگه ممنون میشم راهنماییم کنید.

دستم به دامنتون توروخدا لب تاب من به مودم وصل میشدا اما دیگه بعد یه مدت یهویی دیگه وصل نشد الان فقط با لن(سیم)به مودم وصل میشه بدون اون نمیشه مودم هم ای سوز ازین جدیدا که باید مک وارد کنی تا وصل شن ازوناست مک رو تو سایت وارد کردم اما بازم ارور میده ک وصل نمیشه تو این توضیحاتی هم ک گفتین رفتم اما اسم مودم رو نیاورد تو اون صفه

ایول

دمت گرررررررررررررررم

رایابان در همه زمینه ها کنار شماست. خدمات رایابان محدود به کامپیوتر نیست و شما میتونین توی زمینه های دیگه هم روی رایابان حساب کنین

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به مجموعه “رایابان” می‌باشد. بازنشر مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است.

لطفا چند لحظه صبر کنید.

امروزه یکی از مهمترین کاربردهای لپ تاپ دل و البته سایر لپ تاپ های موجود در بازار استفاده از اینترنت است. کاربران انواع لپ تاپ در دنیای امروز غالب فعالیت های خود را با وصل شدن به دنیای اینترنت انجام می‌دهند. فارغ از شرکت‌ها و ادارات بزرگ که کاربران لپ تاپ‌ها و پی سی‌های موجود در آنها غالباً اینترنت مورد نیازشان را با شبکه تأمین می‌کنند، در موقعیت‌های دیگر و به‌ویژه در منازل، کاربران معمولاً ترجیح می‌دهند اینترنت مورد نیاز خود را با اتصال به مودم وایرلس تأمین کنند. اما اشکالی که وجود دارد آن است که گاه کاربران، توانایی و مهارت لازم جهت فعالسازی این بخش را – به هر دلیل- ندارند. این عدم مهارت در فعالسازی وایرلس لپ تاپ دل، ممکن است به دلیل عدم آگاهی کاربر و یا وجود اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری در خود دستگاه باشد.

در صورتی که شما نیز در طول روزهای اخیر با اشکال در اتصال وایرلس لپ تاپ دل مواجه شده‌اید می‌توانید از راهکارهای ارائه شده در بخش‌های آتی استفاده نمایید.

مشکل وصل نشدن وایرلس لپ تاپ دل، در اغلبِ موارد مربوط به مشکلات نرم‌افزاری است و ارتباطی به بخش سخت افزاری لپ تاپ ندارد. پیش از هر چیز از اصتال مودم خود به آداپتور و روشن بودن مودم خود مطمئن گردید. برای اطمینان از عملکرد لپ تاپ خود روی علامتی که سمت راست پایین ال سی دی لپ تاپ می بینید کلیک نمایید. با کلیک روی این علامت تعدادی شبکه وایرلس که در اطراف شما فعال شده اند را مشاهده می‌کنید، مگر آنکه در مکانی باشید که امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد. در صورتی که از وجود وایرلس مطمئن هستید اما با کلیک بر روی علامت وایرلس لپ تاپ دل شبکه‌های اطراف را نمی‌بینید، موارد درج شده در بخش زیر را بررسی نمایید:

در لپ تاپ‌های مختلف محل کلید وایرلس متفاوت است. برای مثال کلید وایرلس لپ تاپ در لپ تاپ‌های دل مدل اینسپایرون در کیبورد دستگاه است؛ بنابراین با توجه به نوع و مدل لپ تاپ خود از روشن بودن وایرلس مطمئن شوید.

ممکن است درایور وایرلس لپ تاپ شما نصب نباشد، که این هم یک مطلب نرم‌افزاری است و معمولاً می توانید از طریق گوگل درایور مناسب وایرلس را پیدا و نصب کنید.

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

اگر درایور وایرلس نصب باشد اما روی آن علامت ضربدر دیده نشود و فقط مودم وایرلس مشاهده می‌شود، آن هم با آنتن ضعیف، می توان گفت مشکل وصل نشدن وایرلس سخت‌افزاری است؛ یعنی آنتن وایرلس لپ تاپ دل شما ضعیف عمل می کند. اگر به تازگی پشت لپ تاپ خودتان را باز کرده‌اید ممکن است آنتن وایرلس را درست وصل نکرده باشید و یا ممکن است کارت وایرلس لپ تاپ شما دچار مشکل شده باشد که معمولاً تعمیر کارت وایرلس لپ تاپ به صرفه

گاهی نیز خود کارت وایرلس لپ تاپ خراب شده و این موضوع باعث از کار افتادن وایرلس لپ تاپ می‌شود. در این حالت به سادگی با تست یک کارت جدید می‌توان از این موضوع مطمئن شد. (نکته: معمولاً کارت وایرلس لپ تاپ دل دچار خرابی نمی‌شود و در اغلب موارد خرابی مربوط به موارد نرم‌افزاری است).

غالب اقدامات مورد نیاز جهت فعالسازی وایرلس لپ تاپ مربوط به بخش نرم افزاری این دستگاه است و ارتباطی با بخش سخت افزاری ندارد. تعمیرات وایرلس لپ تاپ دل غالباً با پیاده سازی صحیح تنظیمات نرم افزاری و کسب اطمینان از درستی عملکرد مودم به پایان می رسد. مگر  آنکه در محلی باشید که امکان اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد و یا مودم مورد استفاده تان دچار اشکال باشد. در هر حال کارشناسان ما جهت تعمیر وایرلس لپ تاپ دل مرحله به مرحله، دستگاه را بررسی کرده و اقدامات مورد نیاز را جهت بهسازی و فعالیت دستگاه انجام می‌دهند.

شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ در این مرکز با ارائه گارانتی و خدمات انجام می‌پذیرد. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه مرکزی دل را ندارید می‌توانید از سیستم سرویس در محل دل استفاه نمایید. در این سرویس کارشناسان ما خود به محل مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات وایرلس لپ تاپ دل را آغاز می نمایند.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء لپ تاپ و … را شامل می‌گردد. سرویس لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

از تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض قطعات که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران انجام می پذیرد عبارت است از: تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر قاب لپ تاپ، تعمیر بلندگوی لپ تاپ، تعمیرات دیسک لپ تاپ، تعمیر وایرلس لپ تاپ، تعمیرات باتری لپ تاپ، تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ  و … .

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی  دل در تهران است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

مطالب مرتبط

شعبه امیرآباد ( اکسپرس ) : اتوبان جلال ال احمد – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – نرسیده به چمران شمال – خیابان پروانه – کوچه چهارم – پلاک 9

شعبه مرکزی : ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف

شعبه سعادت آباد: بلوار اصلی سعادت آباد _ بین خیابان 31 و 33 _ پلاک 2 _ طبقه دوم

شعبه فرجام (دارای پارکینگ) : خیابان فرجام غربی – بین اتوبان باقری و سراج – پلاک 201 -ساختمان مرکز سخت افزار ایران

شعبه میرداماد ( پارکینگ در پلاک 45 ) : بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان شاه نظری – کوچه دوم – پلاک ۳۵ – واحد ۲

شعبه تجریش(کلیک برای پارکینگ):میدان تجریش–ابتدای خیابان ولیعصر–جنب بانک سپه–پلاک۳۰۹۴(ساختمان ولیعصر)–طبقه۴–واحد۲۰

شعبه پیروزی: خیابان پیروزی – سه راه سلیمانیه – خیابان شاه آبادی – رو به روی مسجد یاسین – پلاک۳۵۵

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر – نبش کوچه شقایق – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – واحد ۱۹

شعبه کرج: کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش کوچه قنات – ساختمان زاگرس – طبقه چهارم

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که جهت انجام کاری با لپ تاپ، نیاز به اینترنت داشته باشید اما در آن موقعیت به اینترنت وای فای دسترسی نداشته باشید. یکی از راهکارهای موجود، -در صورت قرار گرفتن در چنین موقعیتی،- اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ است. به اشتراک‌گذاشتن اینترنت گوشی با لپ تاپ یا همان Tethering قابلیتی است که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند وجود دارد. اگر اینترنت گوشی شما فعال باشد، خوشبختانه می‌توانید از آن خود به عنوان یک مودم سیار استفاده نمایید. این کار –یعنی اتصال گوشی به لپ تاپ- به سه شیوۀ اتصال موبایل به کمک یو اس بی، وای فای و بلوتوث به رایانه و تبلت ها، امکان‌پذیر است که کاربر می‌تواند بسته به شرایط خود هر یک از آنها را بکارگیرد. در بخش‌های آتی هر سه روش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ آموزش داده خواهد شد.

استفاده از روش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ از طریق یو اس بی  USB، بیشتر به کاربران رایانه های شخصی (PC) پیشنهاد می شود. زیرا غالب این دستگاه‌ها، قابلیت استفاده از دو روش دیگر یعنی بلوتوث و وای فای را ندارند. بنابراین تنها می‌توانند از همین روش یو اس بی استفاده کنند. جهت استفاده از این روش، پس از اتصال دو بلوتوث دستگاه، می‌بایست به بخش تنظیمات دستگاه بروید. در تلفن اندرویدی خود به بخش Setting> Wireless & Network> More بروید. در این بخش گزینه Tethering & Portable Hotspot را پیدا کنید. در این بخش می توانید با استفاده از گزینه USB Tethering تنظیمات مورد نظرتان را جهت اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ اعمال نمایید. معمولا پس از برقراری اتصال اینترنت میان این دو دستگاه،  یک آیکون نوتیفیکیشن در نوار بالا به نمایش در می‌آید. افت سرعت گوشی موبایل شما در این حالت به اتصال/عدم اتصال لپ تاپ به برق وابسته است. اگر لپ تاپ به برق متصل باشد، مصرف شارژ گوشی شما بسیار اندک خواهد بود، در غیر این صورت احتمالاً با کاهش شارژ  بیش از اندازه تلفن مواجه شوید.

برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ از طریق بلوتوث Bluetooth نخستین کاری که می‌بایست انجام شود،  Pairکردن دو دستگاه است. جفت کردن یا همان Pair کردن دو دستگاه، معمولاً از طریق بلوتوث انجام می‌شود. برای این کار می‌بایست دستورالعمل روبرو دنبال شود: Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable. پس از رسیدن به این بخش، به قسمت Bluetooth رفته و آن را فعال کنید. بدین طریق بلوتوث دستگاه برای جفت شدن آماده است.  برای فعالسازی بلوتوث موبایل نیز دستورالعمل روبرو را دنبال کنید: به بخش Control Panel > Hardware and sound > Devices and printers بروید. بر روی آیکون تلفن خود راست کلیک کرده و به ترتیب گزینه های Connect using > Access point را انتخاب نمایید. پس از این کار تلفن شما برای جفت شدن آماده شده است. نشان این آمادگی، نمایش آیکون اتصال به کمک Tethering در نوار نوتیفیکیشن است. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این روش جهت اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ در هر ده دقیقه اتصال با بلوتوث، ۵ درصد از شارژ تلفن کاهش می‌یابد که این مقدار نسبتاً زیاد است و ممکن است ناچار به استفاده مکرر از شارژر شوید.

برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ از طریق وای فای Wi Fi ابتدا می‌بایست تنظیمات مورد نظر در هر دو دستگاه انجام شود. در گوشی‌های اندوریدی به بخش Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable بروید و در این قسمت گزینه Wifi را پیدا کنید و آنرا فعال سازید. (نکته: ممکن است در گوشی شما برای بخش وای فای  Wifi، از نامPortable WLAN Hotspot استفاده شده باشد). پس از این کار، به بخش وای فای لپ تاپ خود بروید. در این قسمت باید نام تلفن خود را مشاهده کنید. با کلیک بر روی نام تلفن خود و وارد کردن پسورد می توانید از اینترنت همراه استفاده نمایید. میزان مصرف شارژ در صورت استفاده از این روش، یعنی اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ از طریق وای فای، بالاست و ممکن است در صورت استفاده طولانی مدت ناچار به شارژ گوشی خود شوید.

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز به کاربران لپ تاپ های دل می باشد. در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از این دستگاه ها هستید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ  نسبت به رفع اشکالات و اختلالات پیش آمده در آن اقدام نمایید؛ کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیرات لپ ‌تاپ‌ می دانند. مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌ تاپ خود را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با روش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در لپ تاپ با ما تماس بگیرید و پرسش‌های خود را با کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر لپ تاپ Dell  در میان بگذارید.

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

نمایندگی تعمیرات دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. نمایندگی تعمیرات دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر و کلیک بر پارت مربوطه، با خدمات تخصصی ارائه شده در هر بخش آشنا شوید.

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

مطالب مرتبط

شعبه امیرآباد ( اکسپرس ) : اتوبان جلال ال احمد – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – نرسیده به چمران شمال – خیابان پروانه – کوچه چهارم – پلاک 9

شعبه مرکزی : ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف

شعبه سعادت آباد: بلوار اصلی سعادت آباد _ بین خیابان 31 و 33 _ پلاک 2 _ طبقه دوم

شعبه فرجام (دارای پارکینگ) : خیابان فرجام غربی – بین اتوبان باقری و سراج – پلاک 201 -ساختمان مرکز سخت افزار ایران

شعبه میرداماد ( پارکینگ در پلاک 45 ) : بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان شاه نظری – کوچه دوم – پلاک ۳۵ – واحد ۲

شعبه تجریش(کلیک برای پارکینگ):میدان تجریش–ابتدای خیابان ولیعصر–جنب بانک سپه–پلاک۳۰۹۴(ساختمان ولیعصر)–طبقه۴–واحد۲۰

شعبه پیروزی: خیابان پیروزی – سه راه سلیمانیه – خیابان شاه آبادی – رو به روی مسجد یاسین – پلاک۳۵۵

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر – نبش کوچه شقایق – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – واحد ۱۹

شعبه کرج: کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش کوچه قنات – ساختمان زاگرس – طبقه چهارم

هر لپ تاپ Lenovo، asus، Acer، HP، Samsung، Toshiba، DNS، Dell یا MSI دارای عملکردی wifi است – برای شروع کار با استفاده از آن ، لازم است که آن را روشن کنید.

از طریق wifi می توانید از اینترنت استفاده کنید ، که زندگی ما را فتح کرد. او با ما در محل کار ، مدرسه ، سرگرمی و ارتباط با دوستان است.

اینترنت تبدیل به یک واقعیت روزمره شده است و تعداد فزاینده ای از مردم نمی توانند زندگی خود را بدون آن تصور کنند – فقط در آغاز باید آن را شروع کنید.

و هنگامی که تجهیزات از همکاری خودداری می کنند و شبکه در دسترس یا بدتر نیست ، چه کاری باید انجام دهید که شما نمی دانید چگونه Wi-Fi را در لپ تاپ خود متصل کنید؟

برای کمک به یافتن راه حلی برای این مشکل ، در زیر یک راهنمای ساده ترین راه ها برای اتصال و راه اندازی بی سیم بیابید.

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

این یک دستورالعمل گام به گام برای ویندوز 7 و 8 است – اکنون به سختی کسی از سیستم های قدیمی مایکروسافت استفاده می کند.

من کاملاً آگاه هستم که عدم دانش کافی یک مشکل جدی است ، با این حال ، اغلب راه حل آسانتر از آن است که در ابتدا فکر می کنید.

بنابراین وحشت نکنید و آرام بخوانید. هر لپ تاپ خریداری شده در طی 5 سال گذشته دارای مجموعه ای از کلیدهای عملکرد است.

آنها برای تنظیم صدا ، مکث چندرسانه ای ، محافظ صفحه نمایش ، قفل صفحه لمسی و غیره استفاده می شوند.

در میان آنها افرادی نیز وجود دارند که مسئول روشن یا خاموش کردن شبکه وای فای بی سیم هستند.

به طور پیش فرض ، آنها معمولاً به دکمه F2 اختصاص داده می شوند – فقط کافی است ترکیب کلید Fn + F2 را فشار دهید ، اگر روی لپ تاپ شما کار نکنند ، می توانید کنترل WLAN را به یک دکمه دیگر اختصاص دهید.

معمولاً ساده ترین روشها مؤثرترین هستند – اما اگر ترکیب اصلی نتیجه ای به دست نیاورد ، ما به مطالعه بیشتر می پردازیم

ویندوز 7 طی چند سال گذشته سیستم اصلی بارگذاری شده بر روی لپ تاپ ها توسط اکثر تولید کنندگان بوده است – به احتمال زیاد ، این نیز در اختیار شما است.

در زیر مراحل برای کمک به یادگیری نحوه فعال کردن Wi-Fi در لپ تاپ شما وجود دارد – “روی هفت”

فقط کافی است بر روی آن کلیک کنید تا لیستی از تمام شبکه های بی سیم موجود در منطقه شما مشاهده شود. از لیست کشویی ، شبکه ای را که می خواهید به آن وصل شوید ، انتخاب کنید.

علاوه بر سیستم ویندوز 7 ، محبوبیت دیگری در اکثر لپ تاپ های جدید از قبل نصب شده است – ویندوز 8 یا 8.1.

از آنجا که رابط کاربری وی به دلیل مراحل “مترو” برای او بسیار تغییر کرده است ، روشن کردن WiFi در لپ تاپ کمی متفاوت است.

مکان نما را به لبه سمت راست پایین منتقل کنید و بر روی نماد کلیک کنید: “تنظیمات”. من ویندوز 8 به زبان انگلیسی دارم ، بنابراین کتیبه های شما متفاوت از نقاشی ها خواهد بود – به زبان روسی.

وقتی در تنظیمات رایانه خود هستید ، به بی سیم بروید و دستگاه بی سیم خود را از موقعیت Off به ON تغییر دهید.

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد ، برخی از لپ تاپ ها ممکن است دارای تنظیمات “غیر استاندارد” باشند.

بنابراین ، من محبوب ترین راه حل ها را برای مدل های مختلف زیر ارائه خواهم داد – فکر می کنم برای بسیاری از آنها مفید باشد ، به خصوص اگر دستورالعمل هایی از تولید کننده نداشته باشد.

لطفاً توجه داشته باشید که علاوه بر میانبرهای صفحه کلید ، می توانید دکمه های خاصی نیز در قسمت کیس قرار دهید.

اگر همه کارهایی را که در بالا نوشته شده است انجام داده اید و هیچ چیزی کمکی نمی کند ، در صورت عدم وجود درایور صحیح ، مشکل فقط می تواند باشد.

کجا راننده بگیریم؟ بهتر است آن را در وب سایت سازنده بارگیری کنید ، اما می توانید آن را متفاوت انجام دهید ، به خصوص اگر نتوانید آن را پیدا کنید.

درایور را می توانید از اینجا بارگیری کنید. من چگونگی انجام دوباره آن را شرح نمی دهم – در اینجا یک دستورالعمل مفصل است.

بله ، این یک نادر است ، اما این اتفاق می افتد – من نمی گویم که این ماژول از جعبه خارج شد ، تولید کنندگان خود به راحتی قصد اشتباه ندارند.

یا به عنوان مثال ، شما یک لپ تاپ قدیمی دارید ، ویندوز 7 یا 8 را روی آن آویزان کرده اید ، و ممکن است درایورهای چنین سیستم عامل هایی روی آن ظاهر نشوند ، زیرا سازنده مدت هاست که این موضوع را فراموش کرده است. امیدواریم این مورد شما نباشد و همه چیز خوب پیش رفت. موفقیت ها

در صورتی که کاربر نتواند آداپتور Wi-Fi را پیدا و روشن کند ، قادر به اتصال به اینترنت نخواهد بود. در لپ تاپ ها ، از جمله HP ، آداپتور تنها راه اتصال به اینترنت است.

آداپتور WiFi برای هر مارک رایانه متفاوت است. بیشتر اوقات ، برای فعال کردن آداپتور WiFi ، باید یک کلید خاص (FN + …) را فشار دهید. در کمتر مواقع ، آداپتور با فشار دادن تنها یک دکمه روشن می شود. علاوه بر این ، روش روشن کردن WiFi در هر مدل کاملاً متفاوت است.

به عنوان مثال ، در مورد لپ تاپ HP ، راه حل این مشکل تنها چند کلید در صفحه کلید است. در موارد دیگر ، امور می تواند کمی متفاوت باشد. غالباً در لپ تاپ های سری HP ، WiFi را می توان با کشیدن انگشت روی دکمه لمسی با تصویر یک آنتن ارتباطی کوچک ، روشن کرد. در بعضی موارد ، می توانید با فشار دادن یک کلید خاص به اینترنت وصل شوید – این FN و F12 هستند. در سایر مدلهای نوت بوک HP ، آداپتور WiFi با رایج ترین لمس یک دکمه با تصویر آنتن روشن می شود.

همانطور که گفته شد ، بسته به مدل و مارک لپ تاپ ، روشن کردن آداپتور WiFi به روش های مختلفی قابل انجام است. برای یادگیری نحوه انجام این کار در لپ تاپ های مارک های دیگر ، باید دستورالعمل های عملکرد رایانه را به دقت بخوانید (کتابچه راهنمای کاربر به هر رایانه وصل شده است).

در مورد اتصال با استفاده از میانبرهای صفحه کلید (FN + …) ، در بیشتر موارد از این روش استفاده می شود. علاوه بر این ، این دکمه عملکرد می تواند عملیات دیگری را انجام دهد. اگر چنین دکمه عملکردی را به تنهایی مشاهده نمی کنید ، به احتمال زیاد شما به اینترنت دیگری بی سیم دارید به روشی دیگر که در بالا توضیح داده شده است (باید بر روی سوئیچ مخصوص کلیک کنید یا از دکمه دیگری استفاده کنید که به طور خاص برای این کار طراحی شده است) .

بدون شک ، واضح است که شما نمی توانید Wifi را در لپ تاپ خود hp 620، 4535، 655، Pavilion g6، dv6، g7، dv7، g62، g series، p157nr، Probook 4525s، 4530، 4520s یا موارد دیگر فعال کنید.

بدون توجه به سیستم عامل: ویندوز 7 یا ویندوز 8 نگران نباشید – اکنون ما به سرعت این مشکل را حل خواهیم کرد.

برای فعال کردن wifi در غرفه hp یا لپ تاپ Probook ، شما چه کاری را باید انجام دهید.

اول از همه ، در همان زمان مهمترین ، مطمئن شوید که درایور فای نصب شده است.

چگونه بررسی کنیم؟ می توانید از روشی که در ادامه توضیح داده شده استفاده کنید.

در سمت چپ ، بر روی مجموعه ای از کلمات باز و کلیک کنید: “تنظیمات آداپتور را تغییر دهید”.

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

اگر می بینید که آداپتور “اتصال بی سیم شبکه” (مانند تصویر زیر) نمایش داده شده است ، و حتی 5 نوار به رنگ سبز خوب خواهد بود. اگر خاکستری است ، سپس بر روی آن راست کلیک کرده و روی “فعال کردن” کلیک کنید.

اگر آداپتور Wi-Fi را در آنجا مشاهده نکنید ، ما درایور wifi را ، مخصوصاً برای مدل لپ تاپ hp شما بارگیری می کنیم.

سازندگان اغلب در لپ تاپ ها ، به ویژه HP برای روشن و خاموش کردن رابط فای ، دکمه های مخصوصی را روی کیس نصب می کنند.

در مدل های قدیمی ، دکمه را با نماد آنتن بالای صفحه کلید جستجو کنید ، سپس آن را فشار داده و نگه دارید. در موارد جدیدتر ، این دکمه در زیر صفحه کلید و همچنین در سمت چپ قرار دارد.

در صورت یافتن آن ، کلید fn را نگه دارید و آن را فشار دهید تا Wi-Fi روشن شود.

به طور کلی دلایلی که WiFi روشن نمی شود می تواند خیلی بیشتر از موارد فوق باشد – می توان آن را در BIOS غیرفعال کرد ، خود ماژول می تواند شکست بخورد ، چیزی با خدمات و غیره باشد ، اما این موضوع دیگر است. موفقیت ها

سلام دوستان در این مقاله این سؤال را بررسی خواهیم کرد که چگونه وای فای را در لپ تاپ فعال کنید. این یک وضعیت کاملاً عادی است که به نظر می رسد همه چیز برای دوستان و آشنایان کار می کند ، اما شما اینطور نیست.

ما به شدت توصیه می کنیم به مقاله مربوط به تمیز کردن لپ تاپ در مینسک توجه کنید. بستگی به تمیز کردن به موقع درخت راش از گرد و غبار تا چه مدت بدون ایجاد خرابی دارد.

برای شروع ، گفتنی است که برای فعال کردن wifi باید یک درایور را روی آن نصب کنید. شاید شما آن را نصب کرده باشید (ممکن است از قبل در سیستم عامل موجود باشد) ، یا شاید نباشد. اگر غایب باشد ، روشن کردن وای فای در لپ تاپ در بیشتر موارد شکست خواهد خورد.

برای اینکه مطمئن شویم درایور نصب شده است ، ما این مسیر را در ویندوز 7 دنبال خواهیم کرد: با کلیک راست بر روی نماد “My Computer” ، خصوصیات را در آنجا انتخاب کنید. پنجره زیر ظاهر می شود:

در آن در سمت چپ خط “مدیر دستگاه” را پیدا می کنیم. این اطلاعات در مورد دستگاه های اصلی لپ تاپ یا رایانه است ، از جمله اینکه آیا می توان نصب درایورها را نصب کرد یا خیر ، امکان پذیر است. ما به آداپتورهای شبکه علاقه مندیم. باید یک کارت شبکه و یک آداپتور wi-fi داشته باشید که بخشی از آن معمولاً به صورت بی سیم ضبط می شود.

در این تب دستگاه های شبکه هیچ علامت تعجب وجود ندارد ، این بدان معنی است که درایور نصب نشده است. اگر بررسی کردیم و در حالی که هیچ انحرافی پیدا نشد ، روی Wireless یعنی یک آداپتور wi-fi دوبار کلیک کنید.

در آنجا می توانید ببینید که دستگاه درگیر است یا خیر. اگر نوشته شود ، روشن است ، همه چیز خوب است ، ما قسمت فنی را مرتب کرده ایم. پس از آن باقی مانده است که آن را خود چوب راش روشن کند.

همچنین در موارد نادر ممکن است دکمه fn از دست رفته باشد ، به این معنی که wifi با یک دکمه روی لپ تاپ روشن می شود. او باید پیدا شود معمولاً به نظر می رسد چیزی شبیه به این باشد ، اگرچه ممکن است برخی از تولید کنندگان آن را در قسمت های دیگر از موارد قرار دهند:

اگر چیزی شبیه به این نمادها پیدا نکردید ، پس ارزش آن است که کل بدنه راش را در نظر بگیرید و می توان سوئیچ با نام بی سیم یا Wlan را پیدا کرد. به علاوه ، اگر با موفقیت آن را پیدا کردید ، پس از فشار دادن آن ، اگر از نزدیک نگاه کنید ، چراغ نشانگر باید روشن شود ، مثلاً مثلاً که شارژ راش را نشان می دهد.

اما این واقعیت نیست که چنین شاخصی وجود داشته باشد. پس از روشن شدن آداپتور ، نماد باید در نوار کار در پایین سمت راست نزدیک ساعت که اتصالات شبکه در آن قرار دارد تغییر کند.

فقط باید آن را انتخاب کنید ، لیستی از شبکه های وای فای موجود در مقابل شما باز خواهد شد. مورد موردنیاز خود را انتخاب کرده و به آن متصل شوید. اگر در این مورد مشکلی دارید ، بنابراین توصیه می کنیم به مقاله نحوه اتصال wi-fi در لپ تاپ مراجعه کنید.

این چیزی است که ما در مورد شما می دانیم چگونه می توان wifi را در لپ تاپ فعال کرد. شاید با توجه به اینکه ماسه ها متفاوت هستند و هیچ روش جهانی وجود ندارد ، این کار برای شما مفید نخواهد بود. اما از نحوه روند کار به خوبی آگاه خواهید شد ، به هر حال این موضوع شما را به هدف نزدیک می کند. سرانجام ، اگر مشکل نباشد ، لطفاً نظر خود را در مورد مقاله بگذارید ، متشکرم.

راه اندازی wi-fi در لپ تاپ بسیار ساده است. اول از همه ، باید بدانید که دستگاه از این عملکرد پشتیبانی می کند یا خیر. با وجود این واقعیت که اکثریت قریب به اتفاق مدلهای مدرن مجهز به ماژول wi-fi هستند ، برخی از تولید کنندگان هنوز دستگاه هایی را بدون آن تولید می کنند. اصولاً ، این به ارزانترین مدل ها اشاره دارد.

اگر لپ تاپ شما مجهز به ماژول wi-fi نیست ، می توانید یک آداپتور مخصوص خریداری کنید. برای تعیین اینکه آیا لپ تاپ دارای wi-fi است ، با دقت به بدنه آن نگاه کنید. وجود wi-fi باید توسط یک برچسب مخصوص نشان داده شود ، که می تواند یا در زیر کیبورد یا در پایین کیس قرار داشته باشد.

علاوه بر این ، نماد wi-fi باید روی دکمه عملکرد صفحه کلید قرار داشته باشد ، که وظیفه روشن کردن ماژول را بر عهده دارد. از دکمه با کلید Fn استفاده کنید.

کلید عملکرد برای روشن کردن wi-fi به مدل لپ تاپ بستگی دارد. اگر دستگاه HP دارید ، F12 و Fn یا فقط F12 را فشار دهید. دیود ماژول باید رنگ را از قرمز به آبی تغییر دهد.

در لپ تاپ های Acer ، باید همزمان کلیدهای Fn و F3 را فشار دهید. پس از آن ، پنجره مدیر اتصال بر روی صفحه نمایش باز می شود ، جایی که شما باید گنجاندن Wi-Fi یا Bluetooth را مشخص کنید.

در دستگاه های Asus ، باید همزمان کلیدهای Fn و F2 را فشار دهید. پس از نمایش نماد اتصال ، Wi-Fi یا Bluetooth را انتخاب کنید.

در لپ تاپ های توشیبا ، Fn و F8 را فشار دهید. اقدامات بیشتر مشابه است.

در دستگاه های سامسونگ ، ماژول wi-fi با ترکیبی از Fn و F12 فعال می شود.

شما همیشه می توانید با استفاده از نماد wi-fi که روی آن نشان داده می شود ، کلید مورد نظر را تعیین کنید ، زیرا فرم آنتن دارد. اگر کلیدهای ماژول را روشن نکردند ، ممکن است به دلایل مختلفی باشد:

با نصب مجدد درایورها یا سیستم عامل می توانید مشکل را حل کنید.

شما می توانید با استفاده از یک آداپتور مخصوص به یک نقطه دسترسی wi-fi وصل کنید که هزینه آن از 15 تا 30 دلار است. شما می توانید یک آداپتور خارجی برای یک شبکه بی سیم در هر فروشگاه رایانه ای پیدا کنید. ظاهر و ابعاد این دستگاه شبیه به فلش مموری است. استفاده از دستگاه مشابه است: برای اتصال آن ، کافی است آن را در پورت USB لپ تاپ وارد کنید.

معایب آداپتور خارجی شامل احتمال بالای خرابی مکانیکی در حین کار با بی دقتی است. این امر به دلیل این واقعیت است که بخشی که بیرون می آید از مورد لپ تاپ محافظت نشده است. بنابراین ، یک راه راحت تر استفاده از ماژول داخلی است که می تواند در هر مرکز خدمات رایانه ای نصب شود. چنین راه حل هزینه بیشتری خواهد داشت ، اما کار راحت تری را فراهم می کند.

آداپتور wi-fi خارجی توسط یک دکمه مخصوص که روی بدنه آن قرار دارد روشن می شود.

در مورد درایورهای نادرست نصب شده ، ممکن است با این واقعیت روبرو شوید که با وجود نشانگر سوختن که نشانگر قرار گرفتن wi-fi است ، اتصال به نقطه دسترسی غیرممکن خواهد بود. در این حالت ، اول از همه ، باید عملکرد صحیح درایورهای کارت شبکه را بررسی کنید.

روی رایانه من راست کلیک کرده و به Properties بروید.

زبانه “سخت افزار” را باز کرده و روی دکمه “مدیر دستگاه” کلیک کنید. لیستی از تمام دستگاههای نصب شده در لپ تاپ را مشاهده خواهید کرد. به قسمت “آداپتورهای شبکه” بروید و کلمه “Wireless” ، Wi-Fi یا Wireless را در آن جستجو کنید. اگر مثلث زرد با یک علامت تعجب مخالف با نام ماژول است ، این بدان معنی است که شما نیاز دارید که دوباره از ابتدا درایور را روی کارت بی سیم شبکه نصب یا نصب کنید.

درایورها را از اینترنت بارگیری کنید یا سی دی همراه با لپ تاپ خود را در درایو سی دی درج کنید. نصب درایور استاندارد است و هیچ تفاوتی با نصب هیچ برنامه دیگری ندارد. شاید لازم باشد چندین بار قبل از شروع کار ماژول wi-fi نصب کنید.

برای اینکه آداپتور به راحتی بتواند شبکه های بی سیم موجود را پیدا کند ، لازم است که آدرس IP را بطور خودکار تنظیم کنید.

“کنترل پنل” را باز کنید و به نمای کلاسیک بروید.

به “اتصالات شبکه” بروید و با کلیک راست بر روی اتصال مورد نظر “Properties” را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود ، در لیست “مؤلفه هایی که از این اتصال استفاده می شود” ، TCP / IP پروتکل را انتخاب کرده و دوباره روی “Properties” کلیک کنید.

یک پنجره در مقابل شما ظاهر می شود. تنظیمات مربوط به دستیابی به آدرس IP را به طور خودکار بررسی کنید و آدرس سرور DNS را به طور خودکار در آن بدست آورید و با کلیک بر روی OK ، تنظیمات را تأیید کنید.

Control Panel را باز کنید و به بخش Network and Sharing Center بروید.

در ستون سمت چپ “تغییر تنظیمات آداپتور” را انتخاب کنید.

پنجره ای باز خواهد شد که در آن شما نیاز به انتخاب شبکه مورد نیاز دارید و با کلیک راست بر روی آن ، Properties را انتخاب کنید. در پنجره خواص ، پروتکل اینترنت نسخه 4 (TCP / IPv4) را برجسته کنید و بر روی Properties کلیک کنید. در پنجره ای که ظاهر می شود ، یک آدرس IP را به طور خودکار بررسی کنید و به طور خودکار آدرس سرور DNS را بدست آورید. با تأیید تأیید کنید.

تنظیم خودکار گرفتن آدرس IP در ویندوز 8 مشابه تنظیمات انجام شده در ویندوز 7 است.

پس از روشن کردن wi-fi در لپ تاپ ، روی نماد “اتصال به یک شبکه بی سیم در سینی” کلیک کنید.

لیستی از شبکه های موجود را مشاهده خواهید کرد. اگر نقطه دسترسی خود را دارید ، قطعاً توسط آداپتور پیدا می شود. آداپتور همچنین می تواند شبکه های اطراف را که توسط همسایگان یا مؤسسات مجاور استفاده می شود پیدا کند.

می توانید شبکه را انتخاب کنید ، در کنار نام آن هیچ قفلی وجود ندارد. این بدان معناست که صاحب آن مشکلی ندارد که شخصی از نقطه دسترسی خود استفاده کرده باشد. اگر شبکه خود را دارید ، سپس روی آن کلیک کنید و در پنجره ای که ظاهر می شود ، نام کاربری و رمزعبور خود را که می دانید وارد کنید.

بعلاوه گزینه دیگری برای دسترسی به اینترنت وجود دارد. اگر در نزدیکی شما ، در شعاع 50 متری ، یک کافی نت وجود دارد که دسترسی wi-fi را به مشتریان خود ارائه می دهد ، می توانید برای صرف ناهار به آنجا بروید و رمز عبور را از شبکه آنها پیدا کنید. و اگر دامنه آداپتور شما به شما امکان دسترسی به شبکه بی سیم آنها را می دهد ، می توانید از wi-fi این موسسه استفاده کنید.

بعد از انتخاب شبکه ، روی دکمه اتصال کلیک کنید. پس از آن ، شما باید دو بار رمز عبور را وارد کنید و دوباره روی اتصال کلیک کنید. پس از آن ، نماد اتصال در سینی ظاهر می شود ، جایی که سرعت اتصال و سطح سیگنال نشان داده می شود.

هنگامی که یک پنجره هشدار ظاهر می شود ، آن را ببندید و سعی کنید بعد از مدتی به نقطه دسترسی وصل شوید.

پس از اتمام اتصال wi-fi ، نماد مربوطه در سینی ظاهر می شود.

مرورگر را باز کنید ، صفحه مهمان ارائه دهنده خدمات در مقابل شما ظاهر می شود. بر روی دکمه ورود کلیک کرده و به صفحه مشخص شده به عنوان صفحه اصلی خود در گزینه های اینترنت منتقل خواهید شد.

اگر اتصال اغلب خراب شود ، این به دلیل وجود سیگنال ضعیف در محلی است که لپ تاپ در آن نصب شده است. سعی کنید لپ تاپ خود را به نقطه دسترسی نزدیک کنید.

مودم های وایرلس و یا وای فای، امروزه دارای نقش بسیار مهمی در خانه های هر یک از ما هستند و از آن ها برای جستجو و آگاهی در صفحات مجازی و… استفاده می کنیم و این استفاده در هر یک از متفاوت است. اما گاها ممکن است که شما نیازی به دستگاه مودم پیدا نکنید و از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنید.

با این وجود دیگر لپ تاپ و یا کامپیوتر شما هیچ دسترسی به اینترنت نخواهد داشت و زمانیکه می خواهید کارهای مهم اعم از انتخاب واحد، پرداخت خریدهای اینترنتی، کارهای بانکی و.. را انجام دهید باید به طریقی اینترنت گوشی خود را به دستگاه لپ تاپ و یا کامپیوتر خود متصل کنید تا از طریق اینترنت سیم کارت خود کارهای مهم خود را با کامپیوتر انجام دهید.

اما نکته اصلی اینجا جای دارد که با وجود متصل بودن گوشی به اینترنت، چگونه می توانیم آنرا به لپ تاپ و یا کامپیوتر خود متصل کنیم؟ به همین دلیل ما در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم تا شما را با 2 روشی ساده و آسان برای اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ آشنا سازیم. همراه ما باشید.

اولین روشی که ما قصد داریم در این آموزش به شما علاقمندان به دنیای علم و فناوری آشنا سازیم، اتصال از طریق کابل USB و یا کابل یو اس بی است که بی شک اسان ترین روش برای انجام این فرایند می باشد.

 

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم

 

دومین روشی که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم، روش اتصال از طریق بلوتوث است که می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. اما این روش نسبت به دو روش دیگر در این مطلب، کمی طول می کشد و ممکن است وقت شما کمی بگیرد و در صورت عدم اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ از طریق دو روش دیگر، این روش را توصیه می کنیم. در غیر این صورت می توانید از دو روش اتصال از طریق ” یو اس بی ” و ” وای فای ” استفاده نمایید.

برای متصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق بلوتوث از مراحل ذیل استفاده کنید ؛

 

 

سومین روشی که قصد آموزش آن به شما را داریم، اتصال از طیق وای فای می باشد که نسبت به دو روش بالا این روش بسیار آسان است و می توانید هر چه سریعتر این عملیات را انجام دهید و کارهایتان را با سرعت اینترنت بیشتری انجام دهید.

برای انجام این روش مراحل ذیل را دنبال کنید ؛

 

چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم
چگونه اینترنت لپ تاپ دل را فعال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *