چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

 
helpkade
چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم
چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

آیا میدانید مرد متولد آبان بهتر است با چه زنی ازدواج کند؟ و مرد متولد آبان چه زنی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است. عاطفی و احساساتی است ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد. اگر این موضوع شما را می رنجاند باید خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید. خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد ، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری ، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.

درمورد مرد متولد آبان باید سعی کنید همیشه به او توجه داشته باشید. از رفت و آمد زیاد با اقوام دوری کنید و از او انتظار نداشته باشید همیشه آماده پذیرفتن هر اجتماعی باشد. او بخصوص از مراسم رسمی خوشش نمی آید. زیاده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگیرید. بخصوص اصرار نکنید او چیزهایی را مطالعه کند که دوست ندارد.

مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد .

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

مرد متولد آبان خیلی قوی است . او کسی است که همه ، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند . بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند (حتی شما). مردان متولد برج آبان روسای شرکت ، مؤسسه یا سازمان ها هستند .

مرد متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره ، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد . البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است . او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند ، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده . او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند ، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی ، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند .

وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد ، اضافه وزن پیدا می کند . هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد . او در روابطش بسیار صادق است . به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست ، اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید .

تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند ، پدر خوبی است . او بیش از دیگر مردان متولد برجهای تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد .

قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند . آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید ، علیرغم همه اینها او نگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است.  

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

جدول لیگ برتر و جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال ایران و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و جدول رده بندی لیگ فوتبال ایران جام خلیج فارس و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران و صدرنشین لیگ برتر و قعر نشین لیگ برتر در نم نمک.

ویژگی منحصر به فرد دوران ما این است که به عصر فضا نامگذاری شده است زیرا انسان توانسته است بسیاری از حقایق خیره کننده جهان خلقت را کشف کند و نوع نگاه ما را به جهان پیرامون خود تغییر دهد.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

شما متولد چه ماهی هستيد؟

ماه آبان به وسیله سیاره پلوتو هدایت می شود و مرد متولد آبان معمولا طبیعت صلح جویی دارد مگر اینکه به وسیله مخالف خوانیهای مداوم برانگیخته شود.او صبور و بردبار است و مایل است مقدار زیادی سواستفاده را از طرف کسی که دوستش دارد تحمل کند. دامی که بر سر راه شماست این است که از این موضوع سواستفاده کنید زیرا اگر او به نقطه اشباع برسد خشم تلخ آبان ماهی اش به سوی قربانی بیچاره اش برمی گردد. خشم تند او قدرت پایداری زیادی دارد و او منتظر روزی می شود که تلافی اشتباهات شما را سرتان در بیاورد!همواره نسبت به او باتمکین و احترام مداوم رفتار کنید تا دوستی و محبت جاویدان او را به دست بیاورید.
او بسیار باهوش است و در مورد کسی که دوستش دارد با ملاحظه ترین فرد می باشد.با او با عشق و مهربانی رفتار کنید و او هر چه را که شما آرزو کنید انجام خواهد داد.مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است.عاطفی و احساساتی است ولی به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد.اگر این موضوع شما را می رنجاند,به آمادگی او در این مورد تدریجا و با مهارت غلبه کنید.خودداری را به طرز
ماهرانه ای به او بیاموزید.خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد,زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری,او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.او دوست ندارد یک رابطه عاشقانه را بهم بزند و هنگامی که عشق او را بدست آوردید,تقریبا به طور قطع می توانید او را نگهدارید. درمورد شغلش او را تشویق کنید و به کارهایش مشتاقانه توجه نشان بدهید.
او دوست دارد نصایح شما را بشنود,صرفنظر از اینکه آنها را تعقیب کند یا نه و البته همیشه باید بصورت نصیحت باشد نه فرمان دادن.او می خواهد خودش راهنما وفعال باشد.از اینکه شمارا زیر سلطه قرار بدهد لذت می برد,لیکن اگر شما مسایل کوچک زیادی را که مطرح می شود به او واگذارید و در عوض خودتان روی مسایل مهم تمرکز کنید,به آسانی کلاه سرش می رود!

ماه تولد شما از لحاظ سمبل متفاوت تر از دیگر ماه ها،می باشد. هر ماهی سمبل بخصوصی داردماه تولد شما با «عقرب»شناخته می شود.اما دراصل در این سمبل،عقابی با بال های باز شده و عقربی در زمین دیده می شود.معنای این سمبل واضح است،باید از عقرب بودن رها شده و مانند عقابی اوج گیرید.برج عقرب از هر نظر،مورد توجه است.چون از گروه آب هستید ، احساسات عمیقی دارید،اما از روی دیگر،صاحب عقلی تجزیه گر می باشید.اگر عقل تحت تأثیر احساسات باشد،یک عقرب بوده و اگر عقل،احساسات را کنترل کند،عقابی مغرور خواهید بود.

آیا می دانید،انسان هایی که از روی احساسات خود مرتکب جرم شده و کارآگاه های معروفی به دنبال دستگیری آنان می باشند،متولد آبان هستند.به شما توصیه می شود که عقابی با بال های باز باشید.اگر عقرب باشید بر حسب طبیعت،حتماً مرتکب جرم نمی شدید.اما خصوصیات فوق العاده ای را که برج تولدتان و ستاره ها به شما داده،بیهوده و بیجا،به کار می برید.شما صاحب دو ستاره هستید و در این مورد خوش شانس می باشید،اولین ستاره ،ستاره ای با شرایطی جدید به نام«پلوتون»می باشد.این ستاره باعث کنجکاوی شما در مورد اسرار و چیزهای نهانی،خشنودی شما از چیزهای اسرارانگیز می باشد و تحت تأثیر این ستاره شما نمی توانید به راحتی،آرزوها و احساسات خود را ابراز کرده و نیز صاحب نیروی حدس جادویی می باشید.

پلوتون مؤثرترین ستاره ها می باشد.زیرا شرایط قبلی را در انسان تغییر داده و جدیدترین و غیرمنتظره ترین شرایط را جایگزین می کند.شما تحت تأثیر این ستاره می توانید،شرایط جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و هدفمند بوده و به اعتماد به نفس فوق العاده ای برسید.ستاره دوم شما،ستاره اصلی فروردین،ستاره جنگ،جاذبه و سکس،یعنی«مارس»می باشد.باید ذکر کنیم که ماه تولد شما سکس را تمثیل می کند.ستاره مارس به شما نیرو و انرژی،رفتار باثبات و اراده،گستاخی،جاذبه،آرزوی پیشرفت و بی مرحمتی می دهد.شاید بخواهید،بدانید که چرا ستاره شما تمام این خصوصیات را به متولدین فروردین نداده است.زیرا شما در گروه«آب» و برج«عقاب»متولد شده اید و خصوصیات و تأثیرات ستاره نیز به نسبت آنها تغییر می کند.با امید این که شما همیشه یک عقاب باشید از ماه تولد شما فقط با نام عقرب یاد خواهیم کرد.

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

آینده نگری و دوراندیشی

شما انسانی دوراندیش و آینده نگر هستید.شاید،به خاطر تأثیرات منفی،گاهی تصور می کنید که در این مورد اشتباه کرده،اما در واقع عقل آنالیزگر شما با تجزیه و بررسی سریع،شرایط واقعی را که اتفاق خواهد افتاد،مشخص می کند.این آینده نگری،قابلیت و شایستگی و مهارت طراحی و برنامه ریزی کارهایی که باید انجام شود و استفاده به موقع از شرایط را به متولدین آبان،بخصوص به دوست مردان می دهد.

به همین سبب،در ماه تولد شما،سیاستمداران بسیاری وجود دارند.طبیعتاً همه شما به سیاست علاقه ندارید،اما می توانید با استفاده از نیروی آینده نگری خود،به هدف های زندگی،دست یابید.اگر به جای احساسات از عقل خود استفاده کنید،همیشه موفق خواهید بود.دراین میان نمی توانیم از چشمان شما بحثی به میان نیاوریم.آیا می دانید که صاحب چشمان بسیار بانفوذی هستید؟نگاه های شما مانند نگاه های یک عقاب عمیق بوده و طرف مقابل را بهت زده می کند.

آرزوی پیشرفت

ستاره جاذبه و جنگ،مارس،به شما آرزوی پیشرفت را می دهد. پلوتون نیز با پشتیبانی از این خصوصیت به شما کمک می کند.و با این شرایط در همه موارد به موفقیت می رسید.اگر شما انسانی جدی و پرکار باشید،اگر پیشرفت کرده و به شکلی معروف شوید،همیشه در موارد مهم تحقیق و بررسی خود را ادامه می دهید.به عنوان مثال شاید شهرت در پرده سینما و صحنه برای شما کافی نباشد،زیرا به نظر شما ستاره ها خاموش شده و فراموش می شوند . شما به دنبال یک شهرت دایمی و زوال ناپذیر هستید.پرنسس موناکو بارزترین نمونه انسان متولد آبان بوده و یک عقاب به تمام معنی می باشد.

در این میان شما هیچ مطلب و موضوعی را بی اهمیت نپنداشته و همه چیز را بررسی کرده و هر مسئله ای را یاد می گیرید.شما می توانید تمام مسایل و مشکلات و حوادثی را که برای دیگران پیچیده است،به راحتی درک کرده و قدرت حل و فصل آنها را دارید.در سایه این عقل آنالیزگر،می توانید در حساب،بخصوصی در ارتباط با پول و یا در یکی از رشته های علمی، پیشرفت زیادی داشته باشید.اگر تحت تأثیر احساسات واقع نگرفته و تمام نیروی خود را بر روی یک مسئله متمرکز کنید،تمام خواسته هایتان برآورده می شود.یکی از نمونه های عقاب،ماه تولد شما،کاشف رادیوم،دانشمند معروف«مادام کوری»می باشد.

پول

در مورد خرج کردن پول بسیار صرفه جو هستید.در واقع انسانی حساس و حتی خیلی احساساتی هستید. اما باور دارید که در زندگی قبل از هر چیزی،پول،لازم می باشد.وبا این پول می توانید خواسته های خود را برآورده کنید.اگر این چنین فکر کرده و حرکت کنید،این مسئله هم به راحتی حل می شود.شما دو سبب،برای خواستن پول،دارید.یکی اطمینان و امنیت مادی در طول عمر است و دیگری هم شهرت می باشد.

شما تصور می کنید که انسان های ثروتمند،شناخته شده و مورد احترام و توجه می باشند. شما انسانی هستید که از پنهان کردن همه چیز لذت می برید.ونمی خواهید که در مورد کارهایی که انجام می دهید،کسی مطلبی بداند.انسان متولد تیرماه را با این خصوصیات ذکر کردیم،اما این آرزوی شما قویتر از آرزوی او می باشد.چون انسانی رازنگه دار هستید،هرگز اسرار دوستانتان را آشکار نمی کنید.اساسآ دوستانتان برای شما بسیار مهم هستند اما اگر حسادت در این مسئله دخالتی داشته باشد،اصل و رنگ کار،فرق می کند.

شما انسانی بسیار شکاک بوده و به دوستی اهمیت زیادی می دهید.صحبت با دوستان،بحث در مورد مسائل مختلف،تفریح و خوشگذرانی همراه آنها،لذت زیادی برای شما به همراه دارد.شما از التفات و محبت زیاد،خشنود نمی شوید و اگر دروغ و ریاکاری دوستی برای شما آشکار شود،بسیار ناراحت شده و این مسئله شما را ویران می کند.شما خیلی به قدرت افکار و تصمیمات خود را با دوست و یا معشوق خود،در میان می گذارید.اما بعد از مدت کوتاهی نیز پشیمان می شوید.و تصور می کنید که راز شما،در دست دیگری بوده و به شما تعلق ندارد،و او می تواند با سوء استفاده از راز شما،روزی ضرر و زیانی به شما برساند.پشیمانی همراه با شک و شبهه شما را خیلی زیاد،دلتنگ و ناراحت میکند.چون اگر یک عقاب نباشید،اعتماد به نفس ندارید.

صرفه جویی

شما پول را بزرگترین قدرت در زندگی می دانید و به همین علت،بسیار صرفه جو می باشید. سعی می کنید که پول زیادی خرج نکنید،اما باید یادآور شویم که اگر در لحظه تولد، همراه «ونوس»اگر ستاره شادی و فراوانی«ژوپیتر»هم تأثیر داشته باشد، خصوصیت شما فرق می کند.و صرفه جویی بیش از حد از میان رفته و برعکس سخاوتمند و دست و دلباز خواهید بود. اگر یکی از دوستانتان مشکل بزرگی داشته باشد شما بسیار ناراحت و آشفته می شوید،اما اگر او احتیاج به کمک مالی داشته باشد،کمی تأمل می کنید نتیجتاً نباید روابط دوستی و پول با هم قاطی شوند.

ستاره جاذبه و جنگ «مارس» در خصوصیات شما که از گروه آب هستید،احساساتی مانند شک و شبهه و اندیشه،آشکار می کند.ممکن است حتی یک سخن و یا نگاهی،باعث شک و شبهه شما شود.این شک و شبهه،جنبه های خوب و بدی دارد.شبهه در شما باعث دقت در رفتار و حرکات و بررسی و احتیاط در تمامی موارد می باشد.و این خصوصیت نیز برای جلوگیری از ضرر و زیان،مفید می باشد.اما از سوی دیگر نسبت به دوستان و رفیقان و معشوق خود نیز،مشکوک می باشید.

کینه

بعد از شبهه و حسادت،کینه می آید. شما در واقع انسانی شاد،علاقمند به دوستان خود، باهوش و عاقل و خونگرم هستید.اما زمانی که احساسات به شما غلبه کند تمام خصوصیات خوب خود را فراموش کرده و تصور می کنید که همه انسان ها نیت بدی دارند.در اصل شما انسانی بدبین نیستید.برعکس به راحتی بقیه را تسلی داده و باعث خوش بینی آنها می شوید. فقط احساسات آتشین این چنینی باعث ایجاد کینه در شما می شود.اگر شما عقابی عاقل و متمدن هستید،انتقام در زندگی شما نقشی ندارد.حتی فکر انتقام را هم نمی کنید.ادعا نمی کنیم شما در برابر بدی های دیگران عاجز و ساکن می مانید چون شما کینه جو نیستید.

شما چیزهایی را که خریده اید و یا اشیایی را که دارید برای خود تصاحب می کنید.بله همه کس اشیاء خود را تصاحب می کنند.اما اوضاع شما کمی متفاوت است.نباید کسی به اشیا شما حتی دست بزند.و در مورد دوستی ها و عشق نیز چنین است.شما وابسته کسانی هستید که دوستشان دارید.شما انسانی عاقل و در عین حال بسیار احساساتی هستید.عشق برای شما خیلی مهم است.اگر کسی را خیلی زیاد دوست داشته باشید،به وی اعتماد کرده و حتی مسأله پول و صرفه جویی هم در،رده دوم قرار می گیرد.و این نیز آشکارا نشان می دهد که عشق برای شما خیلی مفید و سودمند است.اما عشق یک عقاب بی همتا است.او به خاطر عشقش هر نوع فداکاری را انجام می دهد.اگر شما هنوز هم یک عقرب هستید این عشق زیبایی های زیادی به زندگی شما ارزانی می دارد اما شما را کاملاً خشنود نمی کند.

غرور عقاب،پرنده ای مغرور است.عقرب هم بسیار مغرور است و در مقابل مشکلات و سختی ها در انتظار کشته شدن نمی ماند بلکه نیش زهردار موجود در دمش را در تن خود فرو کرده و خودکشی می کند شما هم انسانی بسیار مغرور هستید.کسی که غرور شما را بشکند،شما چه عقاب باشید چه عقرب،با دشمن خطرناکی در زندگی خود،رو به رو خواهد شد.

مردان متولد آبان

اگر با مرد متولد آبان آشنا شدید و یا او را دوست دارید امکان دارد هم خوشحال هم غمگین شوید.شاید این برای شما عجیب باشد اما واقعیت این است مردی که شما را دوست داشته و عاشقتان می شود ممکن است شما را بسیار ناراحت کند.

چشمان تأثیرگذار

چشمان این مرد چه زیبا باشد،چه زشت،مسئله سبز بودن رنگ چشم و یا مژه های بلندش نیست.قبل از هر چیز این مرد طرز نگاه کردن را می داند. یعنی این چشمان بسیار نافذند. زمانی که مرد،شما را نگاه کند شما در بدن خود احساس لرزش می کنید.نگاه های مرد آبان بانفوذتر از سخنان او می باشد.و زمانی که شما را بپسندد،دوست داشته باشد و حسادت کند نیز طرز نگاهش این چنین خواهد بود.نمونه بارز مرد متولد آبان،بازیگر معروف ریچارد برتون است که با تن صدای عالی و طرز صحبت زیبایش مشهور شده است.

مرد مورد پسند

مرد متولد آبان از سوی زنان مورد پسند قرار می گیرد.او با استفاده از عقل آنالیزگر خود،طرف مقابل را خیلی زود بررسی کرده و درک می کند.به نظر خود به نتیجه ای می رسد و این نتیجه نیز معمولاً صحیح است.شاید او در یک لحظه ضعف های شما را حدس بزند.یکی از ستاره هایش یعنی پلوتون این نیرو را به وی داده است.به مرد متولد آبان انسان «جذاب و خطرناک» گفته می شود.این سخن خیلی صحیح است.زیرا مرد می داند که شما را وابسته خود خواهد کرد.ذاتاً این مرد تمام افکار خود را حتماً به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

چشم چرانی

مرد متولد آبان چشم چران است.به عشق و عشق بازی بسیار وابسته است.اما اگر فکر کنیم ماه آبان،سکس را تمثیل می کند و ستاره جاذبه،جنگ و سکس،«مارس» هم این را شدیدتر می کند باید به او حق بدهیم.این مرد حتی در سنین نوجوانی با استفاده از جاذبه خود،زنان را دلبسته خود می کند.همیشه باید در زندگی زنی باشد.و نیز باید هر رابطه ای بینشان باشد. انسان های متولد مهر و مرداد هم عاشقانی آتشین هستند،اما مرد متولد آبان،خیلی حریص تر از آنهاست.

برای همین هم سکس نقش مهمی در زندگی او دارد.مرد به مدت طولانی،چشم چرانی می کند،خیلی کم دیده می شود که او با اولین زنی که آشنا شده ازدواج می کند.این مرد بسیار ناآرام است.حتی اگر یک عقاب هم باشد در مورد زنان اوضاع فرق می کند.اگر زنی را دوست داشته باشد به هیچ وجه از عقل خود استفاده نمی کند بلکه شروع به مجادله با احساسات عمیق خود خواهد کرد.

مشروبات

بیشتر مردان متولد آبان علاقه خاصی به مشروبات دارند.آنها هم غذا خوردن و هم نوشیدن مشروبات را دوست دارند.بیشتر آنها هم بعد از نوشیدن مشروبات،شادتر،پرحرف تر و دلنشین تر می شوند.اما فکر نکنید او بعد از نوشیدن مشروب،حسادت را فراموش می کند.برعکس مشروبات،آرزوها و احساسات او را دامن می زند.و او شکاکتر و حسودتر میشود.

مورد توجه بودن

این مرد به همسر خود حسادت می کند.و در زندگی آرزوی پیشرفت و مورد توجه قرار گرفتن را دارد.به همین سبب در عین حال که به همسرش حسادت می کند،دوست دارد که او مورد توجه و پسند مردم باشد.از سویی هم آرامش همسرش را بر هم می زند.اما هم خودش و هم همسرش باید برتر از دیگران باشند.برای همین هم شاید مرد،دختر یک خانواده شناخته شده و یا زنی معروف را به همسری انتخاب کند.و نیز خوب بودن اوضاع مالی همسرش،توجه او را بیشتر جلب می کند.

بهترین نمونه این مردان باز هم ریچارد برتون است که با ستاره زن معروف و زیبای سینما الیزابت تایلر ازدواج کرد.ریچارد برتون که به عنوان یک بازیگر خوب شناخته میشد در سایه همسرش بیشتر مورد توجه قرار گرفت و شهرت و پول زیادی به دست آورد.اما فکر نکنید که تمام مردان آبان چنین خواهند بود.

یک زندگی راحت

مرد متولد آبان،خواهان چیزهای خوب است.آرزوی زندگی لوکسی را برای خود دارد.این مرد تا حد ممکن تمام خواسته های زنش را نیز برآورده خواهد کرد.او آرزوی خانه ای چیده شده، خوراک،مشروبات،ماشین،قایق و تمام چیزهای لوکس و جلب توجه کننده را دارد.یعنی راحتی زن خود را از لحاظ مادی فراهم می کند.اما در مقابل راحتی مادی زن در زندگی زناشویی از لحاظ احساسات ناراحت و غمگین خواهد بود.

لجبازی

مرد متولد آبان لجباز است.امکان کنار آمدن با لجبازی او امکان ندارد.نباید این مرد را که با دوستان،معشوق و همسرش به غیر از احساسات در سه موارد به خوبی کنار می آید تحت فشار قرار داد.مرد متولد آبان که خصوصیات برتر زیادی از دیگران دارد دوست دارد همسرش نیز از هر لحاظ نیز مناسب خودش باشد.او تحمل استقلال همسرش را ندارد.

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

پول

پول برای این مرد بسیار مهم است.اگر شما به پول اهمیت ندهید او را بسیار متعجب و مشکوک خواهید کرد.زیرا او تصور خواهد کرد که شما نقش بازی می کنید.مادیات برای او اهمیت زیادی دارد.به علاوه این مرد عقیده اشتباهی هم دارد،اگر چه او بسیار بااحساس است اما شاید همه چیز را با پول اندازه گرفته و مقایسه کند.و شاید انسانها به نسبت اوضاع مالیشان ارزش و اهمیت بدهد.این مرد که شما را بسیار دوست داشته و تمام خواسته هایتان را برآورده می کند شاید گاهی بسیار بی رحم باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

©
2021 دقیقترین مطلب موجود

با نیروی وردپرس

عکس پروفایل آبانی | پروفایل آبان ماهی جدید | عکس متولدین آبان | شعر در مورد ماه آبان در این نوشته تعدادی عکس پروفایل آبانی برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید عکس پروفایل آبانی من یه ابانی هستم تنهام چون هیچ کس اونی نیست که واقعا بتونه درکم کنه به همه مهربونی میکنم ولی هیچ کس هیچ ارزشی واسه مهربونی هام قایل نیست همه رو دوست دارم ولی کسی دوسم ندارم سعی میکنم هیچ کسی رو ناراحت نکنم ولی همه دنبال اینن که…

فال آبان ماهی ها | پروفایل برای ابانی ها | فال روزانه ابان | متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند این نوشته را از دست ندهید زیرا می خواهیم فال آبان ماهی ها و ویژگی های شخصیتی آنها را بیان کنیم از همراهی شما سپاسگذاریم عکس آبان مـــورد داشــتیم طرف الــکی به همه میگفت آبانیم میگــه کلاس داره به همین بَرکــــت قسم 😐 پروفایل برای ابانی ها تست غرور یک آبانی , تست دوست داشتن توست … اگر دیدی یک آبانی در برابر خطای تو از…

فیلم‌های ویژه

سریال‌های در حال پخش

جدیدترین مطالب

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

دسته بندی فیلم

در مورد مردان متولد نیمه دوم آبان ، اکثر مکاتب کم لطفی کرده و خصوصیات اصلی آنها را ذکر نکرده اند . پس در روان تاروت همراه ما باشید در شناسایی علل رفتار های خود ویرانگر و بی حاصل برای جذب مردان متولد نیمه دوم آبان .مطمئناً اگر شما نسبت به مسئله ای آگاهی نداشته باشید ، روش شما در برخورد با آن مسئله موجب بروز مشکلاتی برای شما می گردد . اگر این مسئله را بپذیرید و آن را به عنوان یک یا علل مشکلات خود بدانید ، آنگاه به این نتیجه خواهید رسید که باید به دنبال کسب آگاهی باشید .اما اگر شرم داشت باشید که متخصصین ما بفهمند شما چیزی را نمیدانید ، هرگز نخواهید توانست اطلاعات و آگاهی هایی را که نیاز دارید به دست آورید . باید بپذیریم چه می خواهیم ، بعد درک کنیم که ارزش تلاش کردن برای بدست آوردن را دارد ، سپس حرکت کنیم . پنج دقیقه احمق بودن بهتر از آن است که برای تمام عمر احمق باشیم .

روانشناسی مرد متولد آّبان در ادامه این مطلب برای علاقه مندان ساده شده است .آبانی‌ها براساس طبیعت و خلق پاییزی خود سریع دل بسته و سریع‌تر دل می‌کنند؛ مردان متولد نیمه دوم آبان  برای انجام کار‌ها و رسیدن به خواسته‌های خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل می‌کنند و درواقع، به همان سرعتی که دل می‌بازند، سریع‌تر دل می‌کنند ، که در باور عوام ،همان خیانت مرد آبان در نظر گرفته می شود که در بخش آخر مطالب این صفحه شرح داده شده است . در جذب مرد متولد آبان باید بدانیم که آن‌ها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آن‌ها پیش نروید، بدون شک به مشکل بر می‌خورید. و به دلیل برون گرا بودن آنها ، اگر محکوم به سفر نرفتن و در جمع دوستان نبودن بشوند ، افسرده می شوند . برای بدست آوردن موقعیت ازدواج مرد متولد آبان بهتر است بدانیم خصوصیات مرد متولد آبان چیست . (((بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می‌کند.)))

نقطه ضعف مرد متولد آبان و چگونگی استخراج مطالب مرتبط را ، از همین صفحه بخواهید . تیز هوش بودن مرد متولد آبان را می توان در بکار بردن به عنوان نقطه ضعف بر ضد وی استفاده کرد ، زمانی را یاد بیاورید که سر کلاس درسی خوابتان گرفته است ، آیا دلیل آن را میدانید ؟ زمانی که معلم یک موضوع درسی را مطرح می کند و شما می فهمید ، یا قبل از تکمیل کردن جمله توسط معلم شما دست بالامی گیرید و دو مثال می زنید ، اگر این رویداد اتفاق افتاده باشد یعنی شما تیز هوش هستید . معلم شما را دعوت به سکوت می کند و خیلی که احترام بگذارد این دلیل را برای شما می آورد که تو فهمیدی ولی دیگران که متوجه نشدند ، برای آنها می گویم . شما بار دوم هم تکرار شدن موضوع را در کلاس تحمل می کنید ولی بار سوم دیگر از زور کسالت خوابتان می برد و زمانی که معلم درس بعدی را توضیح می دهد دیگر شما هوشیار نیستید و هیچ چیزی نخواهید آموخت ، حال این موضوع را برای مشخص کردن نقطه ضعف مرد متولد آبان بخواهیم استفاده کنیم، خواهیم دید که می شود با توضیح طولانی و استفاده از جزعیات یک مسئله مرد متولد نیمه دوم آبان یا اول آبان ( در اینجا فرقی نمی کند ) را کلافه کرده و نظر مثبت وی را که او برای خلاص شدن از کسالت به شما پیش کش می کند ، بدست آورد .

در این صفحه چگونگی خیانت مرد آبان ، انگیزه هایش و راهکار پیشنهادی ما را مطالعه می کنید . اعتقاد من بر این است که همه ی ما انتظارات نامعقولی از خود و دیگران داریم . خواسته های نا معقول ما ، مشکلات جدی ما در جذب مرد متولد آبان و نگهداشتنش را به همراه دارد ، زیرا اساس رنج بردن از این رابطه را در ما فراهم می سازد . رنج هایی مثل خیانت خطرناک بوده و نقش مهمی در حرکت دو طرف به سوی تنهایی ، افسردگی ، خود بیزاری و در نهایت خودکشی بازی می کند ، تحمل کردن این رنج ها ، برطرف نکردن و نادیده گرفتن احساسات خودمان در برخورد با این حالات از عوامل مهم اختلالات بسیاری ، در زندگی فردی و رابطه ای ما در آینده خواهد گذاشت . افزایش آگاهی عاطفی ، نخستین گام در از بین بردن انتظارات نامعقول است . از آن جا که ما قادریم خود را با این فکر که ما منطقی و دیگران غیر منطقی هستند فریب دهیم ، اغلب از اینکه واقعاً چقدر غیر منطقی هستیم بی اطلاعیم . راهکار :فرض بفرمایید در جذب یک مرد متولد آبان که تمام ایده ال های جنسی ( خوش تیپ ، قد بلند ، عضلانی یا چاق ورزشکار یا کتاب خوان و … ) شما را دارد موفق شدید ، فردی با موقعیت اجتماعی و خانواده ای مناسب . وابستگی عاطفی و عشق خود را تا زمانی که از شما درخواست ازدواج کرده کنترل نمودید و همکنون به عنوان همسر نیاز های جنسی او را در حال پاسخ گویی هستید . پس از سپری شدن اندک زمانی احساس می کنید در حال خیانت کردن به شماست . . . مشکل کجاست ؟ وقتی مرد آبان ماهی در مسائل جنسی وارد می شود ، بسیار پرشور و پرحرارت است و می خواهد تک تک قسمت های بدن شما را کشف کند ، معمولاً در اوایل روابط جنسی ، شما خجالتی بوده و یا به هر دلیلی تقلا می کنید که مانع شوید . پس از سپری شدن اندک زمانی از اولین رابطه جنسی ، دیگر بی پروا خود را در اختیار عشق زندگی خود قرار می دهید و بدون هیچ تقلا و مانعی مرد متولد آبان شمارا فتح می کند . اینجاست که دیگر غریزه جنگندگی مرد متولد آبان برای بدست آوردن رابطه جنسی با شما ارضاء نمی شود . فقط خودش ارضاء شده است . پس احساس کمبود و خلأی در وی پدیدار می شود و بدون آنکه بخواهد، ناخودآگاه برای پر کردن این خلأ ( ارضاء شدن غریزه جنگندگی برای بدست آوردن رابطه جنسی ) به دنبال زنان دیگر که بتواند آنها را با جنگندگی فتح کند راهی می شود . اگر هم مرد بسیار نجیبی باشد و خیانت نکند، باز حالش بد است و از این رابطه راضی نیست وخودش هم نمیداند اشکال کوجاست . خیانت مرد متولد آبان همان تنوع طلبی اوست که اگر شما در روابط عاطفی و جنسی خود مدیریت لازم را اعمال کنید مهار می شود و در غیر این صورت شروع به دور شدن از شما می کند . امید وارم گرفته باشید چکار کنید ،در این مورد خاص بیشتر از این نمی شود قلم را به نگاشتن محکوم کرد .

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3793موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4356موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1957موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36267موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4222موضوع :

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9336موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19332موضوع :

باید به این درک برسید که انتظارات و در خواست های دختران معمولا از مرد متولد آبان در رابطه عاشقانه متفاوت است.

به عنوان مثال اگر دختر بخواهد مرد متولد آبان مدام با او در تماس باشد و پیام ارسال کند و با لحنی بسیار محبت آمیز با وی صحبت کند ممکن است باعث شود مرد متولد آبان حس خوبی پیدا نکند و احساس کند در حال کنترل شدن است.

در نتیجه از رابطه سرد می شوند.  یا اگر در صحبت از کلمات محبت آمیز خیلی زیاد استفاده کنید برایشان اینگونه تلقی می شود که مرد بسیار جذابی هستند و برای به دست آوردن دل شما تلاشی نمی کنند.

این در صورتی است که تا حدی کم محلی به مرد متولد ابان این حس را در وی ایجاد می کند که به دست آوردن شما کار سختی است و برای آن بیشتر تلاش می کند و بیشتر به سمت شما جذب می شود.

تا چه حد به پسر مورد علاقه کم محلی کنیم؟

کم محلی به مرد متولد آبان به معنای عدم استفاده از کلمات محبت آمیز و یا در تماس نبودن نیست بلکه منظور این است که بدانید کی و کجا تا چه حد ابراز علاقه کنید.

اگر می خواهید با وی ارتباط برقرار کنید کافی است تماس بگیرید و برای بار بعد صبر کنید تا خودش برای تماس پیش قدم شود نه اینکه در طول روز شما فقط شروع کننده ی برقراری ارتباط باشید.

نیازی نیست هر بار که با شما قرار ملاقات می گذارد سریع قبول کنید می توانید بعضی مواقع خیلی مودبانه و با لحنی مناسب بهانه ای برای وی بیاورید که سرتون شلوغ هست و وقت ندارید. کاری کنید دلش برای شما تنگ شود و بیشتر به شما جذب شود.

در آخر اگر بخواهیم خلاصه ای از این مقاله داشته باشیم این است که به دخترها توصیه می شود نه بیش از حد ابراز علاقه کنید نه کاملا سرد برخورد کنید. شما باید روش ابراز عشق و جذب پسر مورد علاقه را بیاموزید تا بتوانید با فرد مورد نظر رابطه پایداری داشته باشید و انتظارات شما برآورده شود.

باید بدانید همیشه بیش از حد خود را با شرایط وی وفق ندهید همیشه نیاز نیست فقط شما از خواسته های خود بزنید همیشه نیاز نیست فقط شما از کلمات محبت آمیز استفاده کنید.

بلکه نحوه ی رفتار و میزان ابراز عشق یا همان کم محلی به پسر مورد علاقه این فرصت را ایجاد می کند تا او نیز بتواند عاشقانه با شما رفتار کند و ذهنش درگیر شما شود.

بیشتر بخوانید:

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند و با او ازدواج می کنند

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع كد آهنگ

متولدین آبان از آن دسته آدم‌های سفت و سختی هستند که در بیشتر مواقع برقرار کردن یک ارتباط خوب با آنها مشکل خواهد بود. آبانی‌ها به علت همین ویژگی منحصربه‌فردشان تاثیرگذارتر از متولدین ماه‌های دیگر هستند.

متولدین آبان از آن دسته آدم‌های سفت و سختی هستند که در بیشتر مواقع برقرار کردن یک ارتباط خوب با آنها مشکل خواهد بود. آبانی‌ها به علت همین ویژگی منحصربه‌فردشان تاثیرگذارتر از متولدین ماه‌های دیگر هستند. اما اگر بتوانیم برخی از این ویژگی‌های اخلاقی و نحوه تفکرات‌شان را شناسایی کنیم به طور قطع برقراری این ارتباط برایتان ساده‌تر خواهد بود. نکته جالب اینجاست که وقتی قلق آبانی‌ها را بدانید خواهید دید که آنقدرها هم که گمان می‌کردید انسان‌های غیرقابل انعطافی نیستند.● چرا پس‌انداز نمی‌کنی!متولد اول آبان: در زندگی موفق و از عزت و ثروت برخوردار است. اصولا از راه ارث به ثروت می‌رسد. بنابراین باید خود را به روال عادت سرگرم و مراقب عادت‌هایش باشد. فردی خوشبخت و با محبت است. این خوشبختی به علت خوش‌ذاتی و خوش‌نیتی اوست. آزادی را دوست دارد، با آداب و رسوم مخالف است به طورکلی روحیه‌ای مستقل دارد و علت مخالفتش با آداب و رسوم هم از همین‌جا نشات می‌گیرد. از نظر مادی به دیگران توصیه‌هایی مفید می‌کند که خود از عمل به آن سر باز می‌زند. فکر اقتصادی خوبی دارد اما برای آن از خودش بهره‌ای نمی‌برد. مهم نیست چقدر درآمد دارد آنقدر ولخرجی می‌کند که چیزی برای روزگار پیری نمی‌گذارد. بهتر است کمی پس‌انداز کردن پول را یاد بگیرد در غیر این صورت در آینده دچار مشکل خواهد شد.● از کسی حرف‌شنوی نداردمتولد دوم آبان: به طور کلی فردی مادی‌گراست یا بهتر بگوییم مادیات در زندگی‌اش نقش مهمی را ایفا می‌کند. با کمک طبقات ممتاز خوشبختی را به دست می‌آورد و به دلیل روحیه‌ای که دارد با دختری ثروتمند ازدواج می‌کند و پول‌دار می‌شود. قدرت ریسک بالایی دارد که در بیشتر مواقع نیز موفق خواهد شد و اصولا در معاملاتی که خطر ورشکستگی در آنهاست موفق است و موقعیت مالی خوبی پیدا می‌کند. خیلی منطقی است و مسائل شخصی و اجتماعی را کاملا مجزا می‌داند. خودش را عقل کل می‌داند و از کسی حرف‌شنوی ندارد. در عقایدش راه و رسم خود را دارد. آنقدر روی عقایدش مصمم است که او را به دردسر می‌اندازد. بزرگ‌ترین مشکل او این است که عقایدش را به دیگران تحمیل می‌کند. همیشه به دنبال پول است و در این راه نیز موفق خواهد بود. اما با اینکه به پول علاقه دارد اما جمع‌آوری ثروت هدف او نیست، تمام توجه‌‌اش به برآوردن آرزوهایش معطوف است و درآمدش را صرف آنچه دوست دارد می‌کند و این ویژگی‌اش را تنها برای خودش نمی‌خواهد بلکه اعضای خانواده‌اش را هم از آن بی‌نصیب نمی‌گذارد.● قابل اعتماد و با وفامتولد سوم آبان : همه‌کاره و هیچ‌کاره است و به بسیاری از موضوعات علاقه دارند اما قدرت پیگیری آنها را ندارد. به خواندن کتاب علاقه زیادی ندارد و این باعث می‌شود دانش او سطحی باشد. بیشتر از تجربیاتش استفاده می‌کند و به نصایح دیگران توجه نمی‌کند. سفر به کشورهای خارجی را دوست دارد. به راحتی می‌توان به او اعتماد کرد. صادق، باوفا، خوش‌ذات ولی ناپایدار است. هرچند که زیاد اهل مطالعه نیست اما حافظه قوی دارد و سخنور و معلمی خوب است به راحتی پول به دست می‌آورد اما به همان اندازه هم زود پولش را از دست نمی‌دهد. بنابراین در مسائل مادی فراز و نشیب‌های بسیار دارد. گاهی ثروتمند و گاهی هم برعکس دچار اوضاع مادی بی‌سامان می‌شود.● پا رو دمش نذارمتولد چهارم آبان: می‌خواهد بدون کار کردن از زندگی لذت ببرد خیلی باهوش است و همیشه از شرایط بیشترین استفاده را می‌کند. فردی بی‌حال و تنبل نیست اما کم‌تحرک است. در مسائل مادی کامیاب است و به راحتی پول به دست می‌آورد. چون فکر خلاقی دارد افکارش مثبت نیست اما سعی می‌کند ظاهرا خوب باشد ولی از درون نگران است که این قضیه به سلامتش آسیب خواهد رساند. در مورد آینده نگران است و برای رهایی از این نگرانی اگر تنها باشد بیش از اندازه خرج می‌کند. بزرگ‌ترین خطری که تهدیدش می‌کند افسردگی است که از نظر جسمی و ذهنی کارها را مشکل‌تر می‌کند. معمولا تنهایی را ترجیح می‌دهد و می‌خواهد او را به حال خودش رها کنند و دوست ندارد در این مواقع پاپی او شوند.● دست‌و‌دلباز برای همسرمتولد پنجم آبان: به طور کلی شخصیتی پیچیده دارد و نمی‌توان او را پیش‌بینی کرد. او به معلولان و بیچارگان کمک می‌کند و با همه می‌تواند رابطه خوبی برقرار کند البته اگر خودش بخواهد. می‌تواند شخصیت روحی خود را گسترش دهد. اگر بخواهد می‌تواند طوری عمل کند که کسی متوجه او نشود. گاهی افسرده است و کارها و رفتاری پیش‌بینی‌ناپذیر دارد. از خودش مطمئن و در پی استقلال و تسلط یافتن بر دیگران است. اما اصلا به دیگران اطمینان ندارد و افکارش متعصبانه است. وضع مالی خوبی دارد و بیش از اندازه معمول پول به دست می‌آورد و خوب می‌داند که پولش را چگونه خرج کند. به ویژه برای همسرش دست و دلباز است و از تمام رفاه و آسایش حاصل از پول بهره می‌گیرد● قدرت ارادهمتولد ششم آبان: شخص بخشنده‌ای است و به همه کمک می‌کند به خصوص به بیمارستان‌ها و مدارس خیلی کمک می‌‌کند. به علت تغییرات شغلی فراوانی که خواهد داشت باید به فکر آینده‌اش باشد. در غیر این صورت از این شاخه به آن شاخه پریدنش او را به حالت بلاتکلیفی درمی‌آورد که برای خودش و اطرافیانش زیان‌آور خواهد بود. احساسات خود را کمتر بروز می‌دهد و ظاهرا آدمی سرد به نظر می‌آید. اما گول ظاهر او را نخورید این نشان ندادن احساساتش از غرورش نشات می‌گیرد. قدرت اراده شگفت‌آوری دارد و در اجرای نقشه‌هایش هرگز دچار تردید نمی‌شود و به هرچیز که بخواهد می‌تواند برسد. ازدواج را دوست دارد و در سنین پایین ازدواج می‌کند. از معدود متولدین آبانی است که زود ازدواج می‌کند. از همسرش انتظار نظم و نظافت دارد چون علاوه بر تمام ویژگی‌هایش کمی هم وسواس دارد و از او می‌خواهد که مهربان بماند. مهربان بودن کسی با او به حدی رویش تاثیرگذار است که می‌توان آن را از نقاط ضعفش نام برد.● عاشق بچه‌ها…متولد هفتم آبان: این فرد بدخلق و متغیر است و به کارهایش اعتمادی نیست. چیزی که امروز ممکن است برایش جالب باشد فردا برای او تکراری خواهد بود. شجاع است و در زندگی زیاد خطر می‌کند و تا حدودی ماجراجوست. هیچ جا ثابت نمی‌ماند. متفکر و باهوش و تا اندازه‌ای افراطی است. بزرگ‌ترین دلبستگی‌اش به شغلش است و این دلبستگی منجر می‌شود که هر روز در کارش پیشرفت کند و ثابت نماند و زندگی پرماجرایی داشته باشد. سخاوتمند و عاشق بچه‌هاست و به راحتی با آنها ارتباط برقرار می‌کند. کمی سلطه‌جو و ایرادگیر است و هر چیزی او را راضی نمی‌کند. به خصوص در خرید لباس و کیف و کفش خیلی وسواس به خرج می‌دهد. بی‌قراری خصوصیت اصلی اوست که حاصلش نگرانی و بی‌خوابی خواهد شد. اما کمتر دچار چنین مشکلاتی می‌شود.● ماجرا جوست، عجله دارد!متولد هشتم‌ آبان: خوش‌بین، سخاوتمند و خوشبخت است و خوشبختی‌اش را با دیگران تقسیم می‌کند. ذهنی پاک و مذهبی دارد و سفر به مکان‌های مقدس از علایق اوست. آرام و صمیمی به نظر می‌آید و با اطرافیانش طوری برخورد می‌کند تا بتوانند به او اطمینان کنند ولی در درون خصوصیات دیگری دارد. در عین پرتحرک بودن، بی‌قرار است. این بی‌قراری گاهی در او ایجاد استرس می‌کند. در رویارویی با مشکلات، قدرت کافی دارد. اما خیلی حوصله مواجه شدن با مشکلات را ندارد. در شغلش موفق بوده و وضع مالی خوبی دارد. این موفقیت را مدیون زحمات و تلاش‌های خودش است از طرفی هم بلندنظری، قدرت رهبری و شور و حرارتش او را به جلو می‌برد و در زندگی به آسایش می‌رسد. در انتخاب همسر مشکل‌پسند است و آرزومند داشتن همسری است که بتواند به او افتخار کند و زیبا، باهوش و خوش‌رفتار باشد و هر آنچه یک مادر باید داشته باشد در همسرش جست‌وجو می‌کند. این مرد متفکر، باملاحظه و ماجراجوست و آرزو دارد زود به خواسته‌هایش برسد و کمی هم عجول است.● باهاش قرار نذار!متولد نهم آبان : جاه‌طلب، مغرور و مقتدر است. به دنبال کسب شهرت و رضایت‌خاطر فوری است. دوست دارد رضایت همه را جلب کند. فردی بااراده، واقع‌بین و در امور مادی موفق و عاشق سفر است. اما وقت‌شناس نیست و در کارهایش دچار تاخیر و مشکلات می‌شود اما وضع مالی او خوب است. ثروت‌اندوزی نمی‌کند اما ظاهرا پول‌دار به نظر می‌رسد. ولخرج است و خانه‌‌اش را خوب تزیین می‌کند. زرنگ و هوشیار است و می‌خواهد که همسرش در دیدگاه‌های او سهیم باشد. اهل مشورت است و هیچ کاری را بدون مشورت انجام نمی‌دهد. سلطه‌جوست و می‌خواهد همه به میل او رفتار کنند. در غیر این صورت از آنها کینه به دل خواهد گرفت.● اتو کشیده و منظممتولد دهم آبان: این فرد انرژی زیادی دارد و این انرژی را به دیگران هم منتقل می‌کند و روی دیگران تاثیر فراوانی دارد. در هر کلامش خلاقیت، نیرو و سلطه‌گری دیده می‌شود. و همین موضوع توجه همه را به او جلب خواهد کرد. عقیده به نظم و ترتیب دارد و فردی مقتدر است و در اجرای نقشه‌هایش مصمم و محتاط است. از تجربیات خودش و دیگران بهترین استفاده را می‌کند. به زیردستان یاری می‌دهد، شوخ‌طبع است اما به کسی بی‌احترامی نمی‌کند. حساس است و از بی‌توجهی ناراحت می‌شود. توقع دارد همه به او اهمیت بدهند به خصوص وقتی بیمار می‌شود. عصبانیت او چندان طول نمی‌کشد و قلبی بی‌آلایش و بخشنده دارد. وقتی عصبانیتش بخوابد همه چیز را به راحتی فراموش می‌کند. در زندگی موفق است و به علت طبیعت پویا و قدرت سازگاری با اجتماع موفق خواهد شد.● تا اندازه‌ای عصبی ولی مهربانمتولد یازدهم آبان: زیاد به خودش توجه نمی‌کند و این بی‌توجهی می‌تواند عواقب بدی برایش داشته باشد. برای اینکه در زندگی موفق شود باید تمایلات خود را کاملا بشناسد. باید تلاش کند تا اعتمادبه‌نفسش را تقویت کند که در نتیجه بتواند خوب تصمیم بگیرد. به رغم ویژگی‌های مثبتی که دارد اعتمادبه‌نفس پایینی دارد. استعداد بسیاری از کارهای هنری و رؤیایی را دارد ولی از استعدادش بهره لازم را نمی‌گیرد و مجبور است به کمک دیگران متوسل شود که در نتیجه دچار یاس می‌شود البته این ویژگی از همان فقدان اعتمادبه‌نفس نشات می‌گیرد و زندگی برایش حکم میدان جنگ را پیدا می‌کند که او ابدا آمادگی این مبارزه را ندارد. تا اندازه‌ای عصبی ولی اجتماعی و خوش‌قلب است و کمتر با دیگران مخالفت می‌کند. او خوش‌لباس و علاقه‌مند به آرامش و هماهنگی است.● وای سرم را بردی!متولد دوازدهم آبان: به خود اعتماددارد و به علت ویژگی اخلاقی دیر یا زود مسئولیت‌ها را به گردن می‌گیرد. به همین دلیل می‌تواند به اطرافیانش کمک کند. همیشه این احساس را دارد که می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد و اگر فرصتی پیش آمد چنین خواهد کرد و هیچ وقت به توانایی‌های خودش شک نمی‌کند. به همین دلیل وقتی مسئولیتی به او واگذار می‌‌شود از زیر بار آن شانه خالی نمی‌کند. به خود متکی است و خودش تصمیم می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد که هرکسی برای او تصمیم بگیرد. افکارش را به راحتی عنوان می‌کند و عادت دارد بلند حرف بزند و به نظم، قانون علاقه‌مند است. از لحاظ روحی، مهربان ولی ظاهرا خشن است. اما نباید گول ظاهرش را خورد قلبی مهربان دارد. در حرف زدن رک و در سخنوری مهارت دارد.● زورش زیاده!متولد سیزدهم آبان: پرتحرک و باهوش است. این فرد پیوسته هدف‌های متفاوتی دارد و می‌خواهد ذهنش را از بندهای اجتماعی و محیط رها سازد. خودرأی بودن را دوست ندارد و از شخصیتی جالب برخوردار است. همه او را دوست دارند و به هنر و موسیقی عشق می‌ورزد. توجه خود را روی هر کاری که بگذارد نتیجه‌ای بسیار خوب خواهد داشت. چون ذاتا فردی باهوش و باذکاوت است. نکته مثبت این فرد، فداکاری او در راه اعتقاداتش است و به هر کسی اجازه نمی‌دهد اعتقادات او را زیر سؤال ببرد و از آنها دفاع می‌کند. سالم و قوی است و به خانواده و بچه‌هایش دلبسته است و تمام تلاشش این است که محیط مناسبی را برایشان خلق کند و با وجود بدخلقی و خودمرکزی، زندگی زناشویی خوبی خواهد داشت و همسر و فرزندانش از او راضی خواهند بود.● شکاک و قانونمندمتولد چهاردهم آبان: این شخص قدرت ذهنی و لیاقت سازماندهی بسیاری دارد. از پس مشکل‌ترین کارها برخواهد آمد. از قدرت قضاوت نسبت به همنوعان خود برخوردار و زرنگ و مهربان است و هیچ وقت حق کسی را ضایع نمی‌کند. به دیگران شک دارد و از راه‌های غیرمعمول پول به دست می‌آورد اما قانون‌شکنی نمی‌کند و ذاتا فردی منظم است و عاشق هنر و زیبایی است. قوه تخیلی بسیار قوی دارد. بی‌قرار و دوستدار سفر است و در زندگی‌‌اش تغییرات فراوانی وجود دارد. توان پیگیری هدف‌های خود را دارد و به آنها می‌رسد و به آنچه هست افتخار می‌کند.● دوست‌داشتنی و پر انرژیمتولد پانزدهم آبان: برای خویشاوندان و دوستان فردی فداکار به شمار می‌آید. بسیار دوست‌‌داشتنی است و همیشه کسی وجود دارد که او باید حمایتش کند. استعداد هنری، نقاشی و موسیقی دارد معمولا کارهای سخت و پر مسئولیت را به او می‌‌دهند. در زندگی با عموم مردم مرتبط می‌شود و دیدارش بسیار خوشایند است. همراه او بودن به آدم انرژی، شور و حرارت می‌دهد. احساساتی است ولی آن را برای خودش نگه می‌دارد.

نظر خود را بیان نمایید

نظری ثبت نشده است

جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

۰۲۱ – ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم
،
پلاک ۳

پشتیبانی آفتاب

تعبیر خواب | مطالب پزشکی | آموزش آشپزی | مطالب مذهبی | فناوری و تکنولوژی و ….

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

مرد متولد آبان چشم چران است.به عشق و عشق بازی بسیار وابسته است.اما اگر فکر کنیم ماه آبان،سکس را تمثیل می کند و ستاره جاذبه،جنگ و سکس،«مارس» هم این را شدیدتر می کند باید به او حق بدهیم.این مرد حتی در سنین نوجوانی با

شما متولد چه ماهی هستید؟ اگر با یک مرد بهمن سروکار دارید,بدانید که بایستی نیمی از راه را خودتان بپیمایید.احتمال زیادی وجود دارد که مجبور بشوید در اوایل آشنایی برای نزدیک شدن به او شما پیشقدم بشوید,زیرا او به طور کلی

روش های متعددی وجود دارد که خانم های جوان می توانند با استفاده از این روش ها علاقه مرد را به خود جلب کنند و مردان را شیفته و وابسته خود کنند. چه می شد اگر او هم به این اندازه شما برایش مهم بودید.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد برای جذب مرد متولد بهمن ماه چه کارهایی باید انجام بدیم؟ چگونه مرد بهمنی را عاشق خود کنیم؟ مرد متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند؟

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ چگونه یک پسر را جذب خود کنیم ؟با یادگیری این تکنیک می توانید مرد مورد علاقه خود را جذب و عاشق خود کنید

روش عاشق کردن دیگران چگونه است؟ چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ چطوری پسری را عاشق خود کنیم. چطور دختری را عاشق خود کنیم

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟ چگونه یک پسر را در یک روز عاشق خود کنیم. مردان جذب چه دخترانی میشوند. مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد. خصوصیات متولدین مرداد

چگونه مرد مرداد ماهی عاشق ما می شود. قبل از اینکه در مورد این موضوع صحبت کنم که چگونه می توانیم مرد مرداد ماهی را عاشق خود کنیم باید نیم نگاهی به دیدگاه روانشناسی در مورد مرد متولد مرداد

چگونه مرد مورد علاقه خود را جذب کنیم( +۱۸) راهکار ۱ لبخند اثر بخشوقتی می خواهید با کسی سلام و احول پرسی کنید ، ابتدا لبخند نزنید ، چون ارزش لبخندتان را از بین می برید .

چگونه مرد را عاشق خود کنیم اگر در حال عاشق کردن یک مرد یا جذب دوست پسر یا نامزد هستید،برای وابسته کردن مرد ، باید از تکنیک های روانشناسی عشق کمک بگیرید

چگونه یک مرد اذر ماهی را عاشق خود کنیم. سایت پیش بینی فوتبال و بازی انفجار. چگونه یک مرد اذر ماهی را عاشق خود کنیم. شما متولد چه ماهی

احتمالاً برای اینکه محبت مرد یا دوست پسر زندگی‌تان را بیشتر کنید کارهای زیادی را انجام داده‌اید. اما یک سری روش‌ها وجود دارند که در عاشق کردن مردها بسیار موثر است!

چگونه می … مرد مهری چگونه عاشق می شود؟ علایق و روحیات جنسی – روانی زن متولد بهمن ماه – بیتوته. زن متولد بهمن بلد نیست که عشق خود را به شوهرش و فرزندانش حالی کند .

مرد عاشق,زن و مرد عاشق,نشانه های یک مرد عاشق,وقتی یه مرد عاشق میشه,چگونه یک مرد عاشق خود کنیم,چه طور یک مرد عاشق می شود

مرد متولد آبان چگونه عاشق میشود. آبان مـاهی که باشی…چتر مهربانی ات برای تمام کسانی که زیر باران تنها مانده اند باز است!و من دانه دانه چترها را باز کردم…غافل از اینکهروزی زیر همین باران بی امان این چنین بی چتر می مانم

اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از

چگونه مرد متولد اسفند را عاشق خود کنیم ؟ | روش جذب مردان اسفند ماه | طالع عشق و ازدواج با اسفندی مرد اسفندی از چه زنی خوشش میاد ؟ ، چگونه مرد متولد اسفند را جذب کنیم ، مرد متولد

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم. در بیشتر مشاوره هایم با دختر خانم هایی رو به رو می شوم که از من می پرسند: « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «مدتی است که با مردی آشنا شدم.

چگونه یک دختر را جذب خود کنیم؟ بنابراین اگر به دنبال جذب دختر مورد علاقه تان هستید و نمی دانید که چگونه یک دختر را جذب خود کنید، بهتر است این چند نکته را رعایت کنید تا مرد عاشق

چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته

چگونه؟ به این شکل: “عزیزم….. اطاق خیلی سرد شده، من سردمه!!!” و این یعنی همان “دعوت کردن”. انرژی زنانه، مرد را دعوت به انجام کار میکند، نه “هدایت به انجام کار”.

چگونه زن متولد مهر را عاشق خود کنیم؟ افزایش طول الت مردان- کلیک کنید خرید محصولات زناشویی تاخیری و بزرگ کننده برای دریافت شارژ و ۲ گیگ اینترنت رایگان کلیک کنید ساعت هوشمند اسمارت واچ

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم نظرات کاربران برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه مرد متولد شهریور را عاشق کنیم. مرد متولد شهریور مجموعه ای است از کمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی که در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید

اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از

ماه آبان به وسیله سیاره پلوتو هدایت می شود و مرد متولد آبان معمولا طبیعت صلح جویی دارد مگر اینکه به وسیله مخالف خوانیهای مداوم برانگیخته شود.او صبور و بردبار است و مایل است مقدار زیادی سواستفاده را از طرف کسی که دوستش

چگونه یک مرد اردیبهشتی را مجذوب خود کنیم – کامل (هلپ کده) Jan 8, 2019 – اما چگونه مرد را عاشق خود کنیم ؟ در این مقاله ۶ راه افزایش عشق را به شما معرفی می‌کنیم که باعث می‌شود مرد زندگی‌تان هرروز بیشتر عاشقتان شود.

اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از

ازدواج زن و مرد متولد مرداد چگونه خواهد بود؟ زن و مرد مرداد ماهی خصوصیات و ویژگی‌های مشابهی دارند. هردو دوست دار تعریف و تمجید هستند و نمی‌توانند در برابر کسی که در مقابل آن‌ها چاپلوسی می‌کند مقاومت کنند.

یک وبلاگ شخصی برای نوشتن از احساسات، تفکرات و حرف‌های خودمونی. اینجا از فکرهام و تجربه‌های شخصیم می‌نویسم که برام مهم هستن و بهم کمک می‌کنن آدم بهتری باشم.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم زیاد معاشرت کنید سپس غیر قابل دسترس گردید هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت.

غذای مورد علاقه هر ماه با سلامتی هرفرد ارتباط مستقیمی دارد. چیزی که برای وارد کردن به بدنمان انتخاب می کنیم به شدت روی سلامتی مان تاثیر دارد و یکی از گزینه های جذب افراد مهم زندگی مان می باشد.

اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از

شناخت مردان متولد دی،قهر مردان دی ماهی،مرد متولد دی چه زنی را دوست دارد،مرد دی ماه در عشق،چگونه مرد متولد دی را عاشق خود کنیم،متولدین دی ماه زن،مرد دی ماهی از چه زنی خوشش میاد

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

طالع بینی ازدواج با مرد متولد اردیبهشت ماه, عکس پروفایل آبان ماهی ام برای تولد آبانی ها ۱۰۳ تصویر خاص! چطور و چگونه شوهر خود را تحریک

چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟ اگه کسی هنوز حس بدی نسبت به ما نداشته باشه خیلی راحت تر می تونید اون رو عاشق خودتون کنید. ۱٫ رعایت اعتدال در رابطه اول از همه باید این نکته رعایت بشه که نباید بیش از حد به طرفتون نزدیک بشید و همش

آبان ماهی ها! خصوصیات اخلاقی مرد متولد آبان بیل گیتس ثروت چندین‌میلیارد‌دلاری خود را چگونه خرج می‌کند؟ طرز تهیه آش رشته خوشمزه + ترفندهای مهم و کلیدی

چطور به سرعت مهارتهای ارتباطی خود را ارتقا دهید ؟ کمر خود را صاف نگه دارید; چگونه مجددا در رابطه خود، عشق تولید کنید ؟ چگونه دوباره عاشق شریک زندگیتان شوید ؟ باز بودن و صداقت در رابطه عشقی

گفتیم که مرد متولد اردیبهشت،اهمیت زیادی به سکس می دهد.اما علی رغم تمامی روابط سکسی خود،همیشه به دنبال عشق است.لحظه ای که عاشق می شود،تمام خصوصیات زیبایی را که تا آن زمان مخفی کرده بود،آشکار می کند.واگر عاشق زنی شد،هرگز

چگونه با یه پسر رفتار کنیم. چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم؟؟! روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و My Space دارد یا نه؟ on

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در کارهاي خصوصي متولدين فروردين ماه دخالت نکنيد

حس حسادت ارديبهشتي‌ها را تحريک نکنيد

خردادي‌ها به سمت افرادي فرهيخته جذب مي شوند

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم

تحت هيچ شرايطي متولد تير ماه را دست نيندازيد

مردادي ها عاشق دريافت گل و هديه و توجه هستند

شهريوري ها و يک زندگي آرام و بدون ماجرا

براي هر تصميمي به متولد مهر ماه فرصت دهيد

آباني ها سريع دل بسته و سريع تر دل مي‌کنند

متولد آذر ماه عاشق پياده روي و پيک نيک است

سرقول خود به دي ماهي ها بمانيد

بهمني ها حساس و نکته سنج

متولد اسفند را به تماشاي فيلم اکشن نبريد

چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم
چگونه دل مرد متولد آبان را بدست آوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *