کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

 
helpkade
کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی
کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

برای دانلود قانونی کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید نوشته‌ی کاس پری داترویچ به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای زنده نگه داشتن عشق در رابطه‌ی زناشویی را کسب کنید.

از نخستین روز ازدواج، شما و همسرتان احتمالا به جنبه‌های عملی زندگی مشترک توجه بسیاری کرده‌اید، جنبه‌هایی از قبیل: امور مالی، فرزندان، نگهداری از آن‌ها، مسئولیت‌های خانه و چه راحت می‌توان در میان همه این نگرانی‌ها فراموش کرد که عشق هم زندگی خود را دارد.

زن و شوهرها اغلب به ارتباط عاطفی خود آن قدر بی‌توجه می‌مانند که مشکلات کوچک‌شان به بحران‌هایی وحشتناک تبدیل می‌شوند.کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

کتاب به رابطه زناشویی خود کمک کنید (Be good to your marriage Therapy) تلاش کوچکی است برای این که زن و شوهرها یکدیگر را بیشتر دوست بدارند و مشکلات‌شان را راحت‌تر از سر راه بردارند. سی قانونی که کاس پری داترویچ (Kass P Dotterweich)‌ در این کتاب آورده دستچینی است از توصیه‌های شفاف متخصصین و تجربیات آزموده و تأیید شده زوج‌ها. سادگی این سی قانون خرد جاودانی را گرامی می‌دارد که به زن و شوهرها کمک می‌کند از طریق احترام متقابل، در حضور خداوند به یکدیگر وفادار بمانند.

برای دانلود کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


PDFDownloads-icon

همه ما راه رسیدن به آرامش و خوشبختی را در داشتن یک زندگی زناشویی موفق و آرام دنبال می‌کنیم. به همین خاطر است که کمترین خدشه و ناراحتی به زندگی زناشویی‌مان به تمام ابعاد روحی و روانی‌مان آسیب می‌زند. معمولا خیلی از افراد مشکلات زندگی مشترکشان را مشکلاتی حل نشدنی می‌دانند و به جای تلاش برای داشتن زندگی زناشویی موفق ، به بخت و اقبال بدشان لعنت می‌فرستند. اما واقعیت اینجاست که با کمی حوصله و مطالعه می‌توانید راه‌حل‌هایی کاربردی و همیشگی برای بهبود زندگی شخصی‌تان پیدا کنید و خودتان را از شر فکر و خیال‌های آزاردهنده نجات دهید.
یادتان باشد که اداره زندگی زناشویی مانند خیلی از کارهای دیگر نیاز به دانش و مهارت دارد. دانش و مهارتی که از آسمان به شما نمی‌رسد و برای رسیدن به آن باید تلاش و مطالعه کنید.
این‌ها کتاب‌هایی هستند که در زندگی زناشویی احتمالا به کمکتان می‌آیند.

اریک فروم را خیلی از افراد به خاطر پژوهش‌های فلسفی و جامعه‌شناختی‌اش می‌شناسند. حال او در این کتاب به سراغ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بشریت، یعنی «عشق» رفته است.
فروم در پیش‌گفتار کتاب به این نکته اشاره می‌کند که تمامی کوشش‌‌های افراد برای عشق ورزیدن محکوم به شکست است مگر این که با تلاش برای تکامل همه جانبه شخصیت فرد همراه باشد، تا جایی که جهان‌بینی فرد دگرگون شود و عشق ورزیدن را چون یک هنر بیاموزد.
یکی از مهمترین موضوعاتی که فروم در این کتاب مطرح می‌کند معیارهای شناخت عشق است. به نظر او عشق با دو چیز شناخته می‌شود: عمق ارتباط متقابل و شادی. پس هر رابطه‌ای که خالی از یکی از این دو معیار است، رابطه‌ای خارج از محدوده عشق محسوب می‌شود.
یکی از موضوعات مهم و متفاوت در مورد کتاب هنر عشق ورزیدن این است که پس از بررسی مفصل عشق از جنبه نظری، به تمرین عشق پرداخته شده است. اما اشتباه نکنید. اریک فروم فرمول یا راهنمایی برای عشق ورزیدن ارائه نمی‌کند. اریک فروم در تمرین عشق، خود واقعی انسان را هدف قرار دهد و به تکامل او کمک می‌کند. تکاملی که سبب تکامل عشق در وجود فرد می‌شود.

جان گاتمن، نویسنده کتاب «هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی»، یک مؤسسه آموزشی و پژوهشی در زمینه روانشناسی خانواده، طلاق و فرزند پروری دارد که پژوهش‌های قابل استناد و معروفی در زمینه پایداری ازدواج و پیش‌بینی طلاق انجام می‌دهد. دکتر گاتمن در چند دهه گذشته یکی از ۱۰ درمانگر بانفوذ در حیطه روان‌درمانی بوده و جوایز زیادی در حوزه کاری خود به دست آورده است.
پژوهشگران مؤسسه گاتمن در یک پژوهش موفقیت‌آمیز سعی کردند خوشبختی یا طلاق زوجین را از روی برخی عوامل پیش‌بینی کنند. به همین منظور آن‌ها در آخر هفته‌ها زوجین را دعوت می‌کردند تا در یک آپارتمان با امکانات کامل، به همراه آینه یک طرفه زندگی کنند. این خانه که “آپارتمان عشق” نامیده می‌شود این امکان را به پژوهشگران می‌دهد که تعاملات صدها زوج را بررسی کنند و بتوانند با دقت ۹۰ درصد، احتمال طلاق را پیش‌بینی کنند.
گاتمن که در امر مطالعه زندگی زناشویی انقلابی به وجود آورده، با استفاده از راهکارهای علمی، نگاهی جدید به عادات افراد متأهل می‌اندازد و پس از سال‌ها کار علمی و عملی، تئوری‌های خود را با جزئیات کامل در این کتاب جمع‌آوری می‌کند. این کتاب زوج‌های جوان را در داشتن رابطه‌ای پایدار و دوطرفه کمک می‌کند و راه و رسم رابطه زناشویی سالم را به آنان می‌آموزد.کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

در کتاب «چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند؟» شناخت بیشتر و کاملتری نسبت به همسر خود پیدا می‌کنید و پاسخ سؤالات بزرگ و سختی که زنان و مردان نیاز به دانستن آن دارند و هر روز از خود می پرسند را می‌یابید. سؤالاتی نظیر چرا همیشه مردان به ما می‌گویند چه کاری انجام دهیم و یا چطور بیاندیشیم؟ چرا مردان غیر قابل پیش‌بینی هستند؟ چرا زن‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان گریه می‌کنند؟ چرا زنان اصرار دارند که درباره جزئیات موضوعات اینهمه حرف بزنند؟ چرا آنها در برقراری رابطه جنسی با همسرشان پیشقدم نمی‌شوند؟
این کتاب پاسخی به حدودا ۴۰ سؤال پرتکرار زوجین مختلف است. سؤالاتی که پاسخ آنها برآمده از تجربه‌های شخصی، بررسی­ها و پژوهش­های به عمل آمده از تازه‌ترین مطالعات صورت گرفته است. جالب است بدانید که در کنار تمامی این پاسخ‌ها، نویسنده کتاب راه‌حل‌هایی برای مدیریت رابطه با جنس مخالف نیز ارائه می‌دهد. راه‌حل‌هایی که برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان راهگشا بوده و برای شما نیز مفید خواهد بود.

این دو کتاب که هر کدام به صورت جداگانه به چاپ رسیده­اند، توسط نویسنده­ای به نام «باربارا دی آنجلیس» نوشته شده‌اند که صاحب پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. او که بیش از ۸ میلیون نسخه از آثارش در دنیا به فروش رفته، کتاب‌هایش به بیش از ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده و جوایز مختلفی نیز برنده شده است.
این دو کتاب، «رازهایی درباره مردان» و «رازهایی درباره زنان»، یکی از کتاب‌های مفید و کاربردی برای افرادی است که به دنبال بهبود روابط خود در زندگی مشترکشان هستند. باربارا آنجلیس در ابتدای کتاب «رازهایی درباره مردان» نوشته است: «بارها دیده‌ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگی‌مان، اغلب فراموش می‌کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن‌ها مؤثر هستند! این تمرین‌ها را با هزاران زن در میان گذاشته­ام و خود نیز هر روز همگی آن­ها را در زندگی شخصی­ام به کار می­برم.»
این دو کتاب حاوی تمرین‌ها، جداول، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی مؤثر و با ارزشی است که می‌تواند شما را به زن یا مردی به مراتب نیرومندتر تبدیل کرده و روابطتان با جنس مخالف را برای همیشه متحول کند.

6
 − 
چهار
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

کتاب رازهایی درباره زنان و رازهایی درباره مردان از باربارا دی آنجلیس رو قبلتر خوندم و میخوام نقدی رو اینجا ذکر کنم.

از اونجایی که این کتاب خیلی سال پیش و در زمان نسبتا مردسالاری نوشته شده، متاسفانه در کنار نکات ارزشمندی که گفته، به اکثر مردها به یک دید و اون مردسالاری نگاه کرده و توصیه هایی که میکنه نه برای نوجوون و جوونهای امروزی بلکه بیشتر برای افراد میانسال یا کهنسال مناسبه یا برای جوامع بسته و سنتی!
اگر به سایت goodreads مراجعه کنین و نقدها و رتبه کتاب رو ببینید متوجه کهنه بودن دانش و دید نسبتا بسته نویسنده به مردها میشین.

کتاب حاوی نکات ارزشمند زیادی هست که با کنکاش میشه تجربه بهتری از زندگی داشت.

با سلام. ضمن تشکر از شما پیشنهاد می کنم کتابهای «تئوری انتخاب» و «ازدواج بدون شکست» اثر دکتر ویلیام گلاسر با ترجمه دکتر علی صاحبی را هم حتماً به این فهرست اضافه کنید.
کتاب «مردان مریخی و زنان ونوسی» اثر دکتر جان گری با ترجمه مهدی قراچه داغی هم عالی است.

مشاوران برجسته و کارشناسان متخصص در حوزه ازدواج و زناشویی هستند که ازدواج را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهند و آموزشهایی را برای مردم ارائه می دهند تا هر زن و مردی با بهره گیری از آنها زندگی شاد و بدون مشکلی را سپری کنند و اوقات خوشی را باهم داشته باشند.

در این مطلب ۴ تا از بهترین و جدیدترین کتاب های زناشویی را برای شما تهیه نموده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما بزرگواران قرار می دهیم. امیدواریم با دانلود و مطالعه این کتابها و بکارگیری آموزشهای ارائه شده در آنها، زندگی خود را با صفا و صمیمیت بیشتری شروع کنید و با عشق و علاقه بیشتری آنرا مستدام کنید.

 

پست مشابه : ۹ نکته بسیار مهم برای ایجاد موفقیت و طراوت در زندگی مشترک زناشویی

این کتابها برای جوانانی که تصمیم به ازدواج دارند، مفیدند. علاوه بر آن زن و شوهر های با تجربه می توانند برای بهتر و شیرین تر شدن زندگیشان از این کتابها بهره ببرند. بهترین روش برای ازبین بردن مشکلات زناشویی این است که از به‌ وجود آمدن آنها جلوگیری کنیم. آموزش هایی که در این کتابها ارائه می شود نیز به منظور رفع همین مشکلات خانواده ها معرفی و سفارش شده است. بنابراین توصیه می کنیم که حتما این کتابهای آموزنده را دانلود و مطالعه نمایید تا شاهد موفقیت در زندگی شخصی و خانوادگی خود باشید.کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

≡  لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

≡ لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالی

≡  لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشویی

≡  لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلام

همچنین بخوانید : آموزش روانشناسی شخصیت در ۱۰ دقیقه!

حرف آخر : برای تمام کسانی که قصد ازدواج دارند، مهم ترین نقطه برای آغاز کار انتخاب همسر مناسب است. اگر همسر مناسبی پیدا نکنیم، ازدواج موفق و مناسبی نخواهیم داشت. هیچ کس نمی تواند با این حقیقت روشن مخالف باشد. اما پس از ازدواج توجه به نیازهای عاطفی طرف مقابل که عبارت‌اند از: عشق و محبت، توجه، قدرشناسی، اعتماد، درک، احساس ارزشمندی و… از اهمیت بالایی برخوردار است چون توجه به همین نیازهاست که باعث تداوم زندگی مشترک می گردد.

همکاران ما آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات شما در بخش نظرات می باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام مطالبتون عالی بود،ولی بیشتر باشه و بهتره.سپاس فراوان…

سلام خدمت همه‌ی دوستان خانما بوکس هیکلتون رو مردونه نمیکنه ب…

من توی کلاسهای دکتر علی پوراشراف شرکت کردم خیلی راضیم. دلسوز…

اولن اینکه این سوال از اصل قلطن من خودم بوکس تمرین میکنم دوم…

سلام موتورم هندا ۱۲۵ هست. توی دور آرام ریپ میزنه ولی دور بال…

با سلام خدمت دوستان بنده مرغ مرندی و بومی رو باهم دارم و به…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 


لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشوییDownloads-icon


لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالیDownloads-icon


لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشوییDownloads-icon


 Downloads-icon


لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلامDownloads-icon

نسخه
الکترونیک
کتاب همه‌چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

«رابطه‌ها اهمیت دارند. به خاطر آسایش و آرامش ما، به خاطر سلامت و خوشبختی ما. در بیشتر موارد تنها زمانی به اهمیت روابط پی می‌بریم که با مسائل و مشکلات روبه‌رو می‌شویم. در مورد سلامتی نیز همین‌طور است. سلامتی را نیز زمانی قدر می‌دانیم که بیمار می‌شویم؛ و درست همان‌گونه که می‌توانیم برای سلامتی‌مان به اقدامات پیشگیرانه دست بزنیم، کاری که البته در بیشتر اوقات به موقع انجام نمی‌دهیم، برای موفقیت رابطه‌مان نیز می‌توانیم از پیش تدارک ببینیم.» این جملات از مانفرد هاسبروک به ما نشان می‌دهد که توجه به رابطه‌مان قبل از اینکه به هر دلیلی خدشه‌دار شود، اهمیت دارد. کتاب همه‌چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی به شیوه پرسش و پاسخ به سوالات غالب افراد پاسخ می‌دهد.

پرفسور مانفرد هاسبروک با نگارش کتاب همه چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی به سوالات بسیاری از زنان و مردان درباره مسائل قبل و بعد ازدواج پاسخ داد. هاسبروک از کشور آلمان مدت سی سال است که در زمینه‌ی معیارهای جستجو برای یافتن شریک زندگی مناسب و برخورداری از روابط زناشویی موفق به تحقیق فعالیت دارد. این کتاب او هم در دسته کتاب‌های روانشناسی ازدواج قرار می‌گیرد. اگرچه حجم کوتاهی دارد اما تاثیر آن برای بسیاری از افراد عمیق بوده است. این کتاب در ایران هم با توجه خوب بسیاری از مخاطبان مواجه شد. هما احمدی ترجمه‌ی این کتاب را به عهده داشته است و انتشارات درسا آن را در سال 1395 در 164 صفحه منتشر کرده است.

یکی از نکات قابل توجه درباره‌ی این کتاب پرسش‌های عمومی و کلی آن است که نویسنده به آن‌ها پاسخ داده است. در واقع این سوال‌ها به طور کلی ممکن است در ذهن بیشتر افراد جامعه قبل از ازدواج شکل بگیرد. سوالاتی از جمله «آیا عشق می‌تواند برای تمام مدت عمر پایدار بماند»، «چه چیز نشانه‌ی زیبایی است»، «چرا زنان بیشتر اوقات درباره‌ی شکل ظاهرشان احساس ناامیدی می‌کنند» و … در این کتاب پاسخ داده شده‌اند.کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

هاسبروک در این کتاب مسئله‌ی عشق را از نگاه‌های مختلف بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که عشق آمیخته‌ای از صمیمیت، شور و اشتیاق و وابستگی است و از ترکیب این سه جزء انواع گوناگون عشق به وجود می‌آید. او در ادامه توضیح می‌دهد اگرچه عشق از نظر افراد تعریف متفاوتی دارد اما شاخصه‌های مهمی در این میان وجود دارد که در نظر بیشتر افراد مشابه است.

هاسبروک بعد از تعریف مفهوم عشق به موضوع عشق در نگاه اول می‌پردازد. او در این بخش از موضوع ظاهر افراد و اهمیت آن از نگاه عده‌ای می‌گوید. نویسنده سعی کرده توضیح دهد که آیا اهمیت به ظاهر در نگاه اول چقدر مهم است. او بیان می‌کند عواملی وجود دارد تا فردی را زیبا ببینیم. از نظر نویسنده زیبایی یک جنبه شخصی و نیز یک جنبه‌ی واقعی دارد. در ادامه می‌بینیم که این موضوع از نظر زنان و مردان تفاوت‌ها اساسی دارند. در ادامه نویسنده توضیح می‌دهد که بهترین راه آشنایی با مردم چیست، چطور می‌توان شریک مناسب زندگی‌مان را پیدا کنیم. این بخش به بررسی آن ویژگی‌های مهم افراد که از نگاه اغلب افراد جامعه یکسان است مپردازد. مسائل مهمی در این بخش مطرح می‌شود که راه‌های برقراری ارتباط بهتر و موثرتر در خلل آن به شکل پرسش و پاسخ گفته خواهد شد.

در بخش گزینش شریک زندگی نویسنده به سوال مهمی پاسخ می‌دهد: «متضادها یکدیگر را جذب می‌کنند» یا «مشابه‌ها به یکدیگر می‌پیوندند» کدام درست است؟

در بخش دل باختن منفرد هاسبروک می‌گوید که چه زمانی و به چه کسی دل ببندیم و این امر به چه عواملی بستگی دارد. سوالاتی مبنی بر این موضوع هم مطرح می‌شوند. به عنوان مثال سوال‌هایی از جمله زمانی که عاشق بودن طول می‌کشد؟ چه کنم تا شخصی دلباخته‌ام شود؟ نیز مطرح مشوند.

بخش‌های دیگر این کتاب روابط خوب، آیا زنان از سیاره‌ی زهره و مردان از سیاره‌ی مریخ می‌آیند، بیایید درباره‌ی روابط جنسی حرف بزنیم و جنبه‌های تاریک هستند. نویسنده در همه‌ی این بخش‌ها سوال و جواب‌های مرتبط را مطرح می‌کند تا بسیاری از افراد بتوانند قبل از ورود به یک رابطه به درستی درباره‌ی انتخاب خود تصمیم بگیرند.

چرا در دهه‌های اخیر نرخ جدایی آشکارا بالا رفته است؟

آیا مردم در حفظ روابط زناشویی‌شان ناتوان‌تر شده‌اند؟ برای شمار فزاینده‌ی جدایی‌ها دلایلی در زمینه‌های بسیار وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که در روزگار امروز اگر مردم از زندگی زناشویی‌شان راضی نباشند، متارکه، زندگی را برایشان آسان‌تر می‌کند. قانون، امنیت مالی بهتری را ترتیب می‌دهد و همچنین پذیرش جدایی از سوی جامعه کار پایان دادن به یک ازدواج نامطلوب را راحت‌تر می‌کند. در پنجاه سال پیش طلاق گرفتن و جدا شدن از همسر یک لکه‌ی ننگ به شمار می‌آمد و برای نمونه، طلاق گرفته‌ها در آگهی‌های آشنایی و ازدواج که به روزنامه‌ها می‌دادند، به صراحت اعلام می‌کردند «بدون تقصیر» جدا شده‌اند.

امروز مردم رضایت از ازدواجشان را با شدتی بیشتر از طریق احساسات زودگذر و ناپایدار دلباختگی و تمایلات جنسی تأمین می‌کنند. در دورانی که تدابیر و اندیشه‌های عملی برای انجام یک ازدواج مطرح بود و دلباختگی شرطی اساسی و لازم شمرده نمی‌شد، اگر همه‌چیز به‌گونه‌ای که در آغاز کار به نظر می‌رسید، پیش نمی‌رفت، خطر ایجاد نارضایتی نیز کمتر بود.» آیا مایلید با فردی ازدواج کنید که به طور کامل با شما جور و هماهنگ باشد ولی دلباخته‌اش نباشید؟» به احتمال زیاد نه – و شما در این مورد تنها نیستید. هشتادوشش درصد زنان و نود درصد مردانی که از آنان این سؤال را پرسیدیم، به هیچ رو حاضر نبودند با فردی ازدواج کنند که دارای همه‌ی ویژگی‌های مورد نظرشان باشد، ولی او را دوست نداشته باشند. این گرایش در نزد جوانان مشخص‌تر است. در چهل سال پیش وضعیت به گونه‌ای بسیار متفاوت بود. ارقام مربوط به ایالات‌متحده آمریکا (از کشور آلمان در این مورد ارقامی در دست نیست) می‌گویند، در سال ۱۹۶۷ تنها بیست و چهار درصد زنان حاضر نبودند با مردی ازدواج کنند که دوستش نداشتند. اکنون بیشتر از نود درصد زنان در آمریکا حاضر به انجام چنین ازدواجی نیستند. اهمیت بیشتری که شرط دلباختگی برای ازدواج پیدا کرده است و نیز آسان شدن پایان دادن به روابط مشترک موجب شده‌اند که امروز نرخ جدایی‌ها از چند دهه‌ی پیش بالاتر برود؛ بنابراین، پدیده‌ی مورد بحث با ناتوانی مردم در حفظ روابط زناشویی‌شان ارتباطی ندارد.

توماس دبلیو.مک نایت

جس مک

دارن هاردی

الیف شافاک

سم هورن

استیو هاروی

لیل لوندز

پل مک‌کنا

فردریک بکمن

دبرا فاین

جان گاتمن

برایان تریسی

زهرا صالحی

پائول توگ

سوفی كينزلا

ويكتور فرانكل

مهری‌سادات هاشمی

مايكل لوسير

زهرا متين

سيدنی شلدون

جک کانفیلد

سوفی كينزلا

ويكتور فرانكل

زهرا رضازاده

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS
کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/65009

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

خانه » دانلود رایگان » خانواده » همسران » موفقیت در زندگی زناشویی – دکتر دیوید میس pdf

موفقیت در زندگی زناشویی کتابی است که توسط مشاور برجسته جهانی، دیوید میس نگارش شده است.

ط. میکائیلیان این کتاب ارزشمند را به فارسی ترجمه کرده است.

دیوید میس در مقدمه کتاب خود علت تصمیم به نگارش کتاب را بیان نموده‌است. او باتوجه به اینکه در هر 5 قاره جهان بعنوان مشاور امور زناشویی فعالیت کرده‌است، درمورد شرایط موفقیت در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارد. او در این کتاب نتیجه تجارب و مطالعات خود را به زبانی ساده و قابل درک به شما خوانندگان گرامی تقدیم کرده است.کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

او می‌گوید: «بیست سال قبل به این نتیجه رسیدم که یکی از مهمترین خدمات این است که به مردم کمک کنیم در زندگی زناشویی خود موفقیت را پیداکنند؛ زیرا شادی آنها و سعادت اجتماع به این امر بستگی دارد. از آن به بعد همیشه سخت مشغول بوده‌ام زیرا در این زمینه کار زیادی وجود دارد. ظرف این بیست سال، صحیح‌بودن این نظریه بر من ثابت شده است و امروز هم به قوت خود باقی است. براساس همین عقیده است که به نوشتن این کتاب مهارت نموده‌ام.»

میس معتقد است بهترین روش برای ازبین بردن مشکلات زناشویی این است که از به‌وجودآمدن آنها جلوگیری کنیم.

وقتی موفق به این کار خواهیم شد که خطرات احتمالی را از اول بشناسیم. بنابراین میس امیدوار است کتاب حاضر به جوانان درشناخت خطرات احتمالی یاری رساند.

 

میس معتقد است تصور اشتباهی که در میان این زوجها دیده می‌شود اینست که فکر می‌کنند چون زندگی زناشویی ما دچار مشکل مهمی نیست، پس نباید بهتر شود.

میس معتقد است یکی از اشتباهات بسیاری از افراد این است که در ابتدای ازدواج توقعات زیادی دارند ولی بعداً توقعشان خیلی کم می‌شود. دیوید میس در این کتاب می‌کوشد زوجهای معمولی را تشویق کند تا به افقهای جدیدی چشم بدوزند و در روابط خود امکانات جدیدی را کشف نمایند. زوجهایی که به زندگی متوسط زناشویی راضی هستند، در اطراف ما فراوانند و باید وضع آنها بهتر شود.

این کتاب شامل 4 قسمت که هر قسمت دارای 5 فصل است، تهیه شده است و در انتهای قسمتهای کتاب نیز بخش خاتمه کتاب قرار دارد.

دکتر وان دولد دانشمند هلندی که سال های متمادی از عمر خود را صرف راهنمایی خانواده ها نمونده است، زناشویی موفق را به معبدی تشبیه می کند که بر چهار اساس قرار دارد. اولین اساس یا پایه به نظر او عبارت است از انتخاب همسر مناسب.

برای تمام کسانی که قصد ازدواج دارند، مهم ترین نقطه برای آغاز کار انتخاب همسر مناسب است.

اگر همسر مناسبی پیدا نکنیم، ازدواج موفق و مناسبی نخواهیم داشت. هیچ کس نمی تواند با این حقیقت روشن مخالف باشد.

غالبا به این موضوع بسیار مهم توجهی نمی شود و در مورد انتخاب دقت کافی به عمل نمی آید. شکی نیست که اگر تمام ازدواج ها از راه قرعه کشی و به طور تصادفی انجام شود، امکان دارد بعضی از آن ها موفقیت آمیز باشد. ولی بدیهی است که اگر انتخاب از راه مطالعه در مورد خصوصیات همسر انجام شود نتایج خیلی بهتری به دست خواهد آمد.

زوج های مناسب شانس بیشتری برای زندگی سعادتمند دارند.

پس جوانانی که به سن ازدواج می رسند باید با جدیت در فکر یافتن همسر مناسب باشند.

خوشبختانه عده‌ای از آن ها موضوع را جدی می‌گیرند زیرا سعادت آینده آن ها به همین موضوع بستگی دارد!

 اکیداً توصیه می شود برای دانلود فایلها از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.

دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز

دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید

دانلود WINRAR نسخه ویندوز

دانلود WINRAR نسخه اندروید

لینک مستقیم دانلود رایگان فایل pdf با حجم 380 کیلوبایت- 68 صفحه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

 

توضیحات:

متاسفانه بسیاری از نسخه پیچان داروخانه ها و برخی پزشکان عمومی و متخصص مردم را از چاره پذیر بودن این مشکل ناامید می سازند و برخی از اینان داروهای مخدر همچون ” ترامادول” را اکسیر شفابخش آن می شناسانند. کار بدان جا کشیده که دارویی نوین با نام» وادگول «به بازار سرازیر شده که گردآمده ای از وایاگرا (سیلدنافیل) و ترامادول است و به تازگی به شدت از سوی برخی برای آن تبلیغ می شود. دارویی که به سبب وجود ترامادول در آن، افزون بر امکان تشنج زایی، می تواند دروازه ای برای وابستگی (اعتیاد)به مواد مخدر و محرک باشد
بسیاری در سال های اخیر برای بهبود میل، توان و مدت آمیزش خود رو به مواد محرک همچون اکستازی و شیشه آورده اند و در گرداب وابستگی به آن ها فرو رفته اند. در حالی که ریزش )انزال( زودرس در بیشتر موارد به دلیل اضطراب و افسردگی برخاسته از تعارضات درون روانی و بین فردی مردان است که با سود جستن از داروهای اعصاب و روان فزاینده سطح سروتونین در یاخته های مغزی و نیز رفتاردرمانی های شناختی به گونه ای کارآمد و دیرپا درمان می شود

 

کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

عنوان کتاب: چگونه زندگی زناشویی بهتری داشته باشیمنویسنده: دکتر بهنام اوحدی

موضوع کتاب: موفقیت در زندگی مشترک

نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۳۷

منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© استفاده از مطالب نیلبوک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنیل است.


دانلود مستقیم و رایگان کتاب چگونه زندگی زناشویی بهتری داشته باشیمDownloads-icon



مهارت های روابط جنسی و زناشویی، بیشتر از ثروت و تحصیلات، تاثیر بسزایی در حفظ بنیان خانواده و دوام ارتباط زوجین داشته و امروز درصد قابل ملاحظه ای از طلاق ها در سالهای اولیه پس از ازدواج، به دلیل مشکلات جنسی و بعضا عدم آگاهی زوجین با مهارت های زناشویی است.

موضوعی که در ایران نه در مدارس و نه در دانشگاه و نه در رسانه ملی آنطور  که شایسته و بایسته این موضوع مهم است، آموزش های لازم ارائه نشده و دختران و پسران در دهه دوم و سوم زندگی خود، با پیش پا افتاده ترین موضوعات در مهارت های زناشویی و ارتباطات جنسی از منظر اخلاق، حقوق و علوم پزشکی آشنا نیستند و  این ناآگاهی در سبک زندگی، ضربات سختی به اقتصاد ملی و صنعت سلامت کشور وارد میکند.

کتاب هایی که در این گفتار ارائه شده است، شما را با ۳۰ کتاب خوب در حوزه ارتقا اطلاعات و دانش عمومی درباره مهارت  های زناشویی و ارتباط جنسی زوجین آشنا میکند.

مهارت های زناشویی، بخشی از مهارت های زندگی است که هر مرد و هر زنی در جامعه باید آن را بداند و خود را با اطلاعات این حوزه به روز کند. وقتی صحبت از مهارت میکنیم، یعنی به صورت اتفاقی یا ذاتی، انتظار نیست کسی در این حوزه مطلع باشد.کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

مهارت را باید آموخت از معلم تا ماهر شد و بتوان از فوایدش استفاده بهینه کرد. کسی که مهارت زناشویی نمیداند، در ارتباط جنسی ضعیف است و این ضعف میتواند عدم رضایت جنسی و عاطفی را به دنبال داشته باشد که متاسفانه این روزها، بخشی از دلیل طلاق در جامعه ایران است که ظرف ۲ دهه آینده در فهرست ملت های کهنسال جهان قرار می گیرد.

امیدواریم کتاب هایی که در زیر معرفی می شود بتواند خوانندگان محترم سرویس دانستنی های روزیاتو را با شماری از کتاب ها خوب تالیفی و ترجمه شده در حوزه ارتباط زوجین از جنبه های مختلف آشنا کند.

کتاب مهارت های زناشویی و کتاب زندگی زناشویی و کتاب مهارت شناسایی و حل مسائل و مشکلات زناشویی

کتاب رابطه موثر در مهارت های زناشویی نوشته دکتر ماتیو مک کی و کتاب مهارت های زناشویی مک کلی پالنگ ترجمه محمد علی رحیمی

۳ کتاب خوب برای آشنایی با مهارت های زناشویی: مریخ و ونوس در اتاق خواب نوشته دکتر جان گری، کتاب مثلث و مثلث سازی در خانواده و ازدواج و کتاب رازهایی درباره زنان که مردان نمیدانند

اگر با کتاب دیگری در حوزه مهارت های زناشویی و دانستنی های جنسی آشنا هستید و در این فهرست نیست، اطلاعات خود را از طریق کامنت یا کانال های روزیاتو در شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار دهید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من کتاب رازهایی درباره زنان از خانم باربارا دی آنجلیس رو خوندم. خیلی مفید بود. حتما مطالعه کنین

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

امروز شنبه , ۴ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود رایگان کتاب از بخش زیر

برچسب ها

کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

مطالب مشابه با این مطلب

دانلود کتاب این فقط مشکل شما نیست ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۲ امتیازs در کتاب “این فقط مشکل شما نیست” در مورد چه موضوعاتی بحث شده است: √ دلایل ترس از انجام کارهای جدید √ دلایل عقب انداختن کارها و برنامه های خود

دانلود کتاب دو درصدی ها ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۷ امتیازs در کتاب « دو درصدی ها » به صورت کامل به مطالبی مهم و کاربردی نظیر شخصیت شناسی، تقویت حافظه، زبان بدن، بیوگرافی و نکات برجسته دانشمندان و مشاهیر، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی و غیره […]

دانلود کتاب روانشناسی اجتماعی ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۳ امتیازs فهرست کتاب « روانشناسی اجتماعی » : فصل اول – روانشناسی اجتماعی چیست ؟ فصل دوم – همرنگی با جماعت فصل سوم – ارتباط جمعی ، تبلیغات و متقاعد سازی فصل چهارم – شناخت اجتماعی فصل […]

دانلود کتاب ۷ روش برای بالا بردن انرژی ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs پیروی از یک زندگی شاد و نیروبخش، مسلما به شما انرژی و توان بیشتری می دهد! عکس این مطلب نیز صحت دارد ما در زیر به نکاتی اشاره می کنیم که شما […]

دانلود کتاب یادگیری حسی و کلاس مجازی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۲ امتیازs در این کتاب الکترونیکی،یادگیری به کمک حواس پنجگانه و ترجیح یادگیری، که برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد، بیان شده است که به کمک آن می توانید روش و سبک یادگیری خودتان […]

دانلود کتاب معجزه کنید ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در کتاب « معجزه کنید » عناوین زیر به چشم می خورد : – مفهوم هدایت – شب تاریک ایمان – اصل هدف گذاری – تمام رویدادهای جهان ، اثبات باورهای بنیادین ماست !

به نظر من اگر از مسایل زناشویی اطلاعات کافی داشته باشیم.میتوان زندگی بهتری رقم زد

بسیار عالی

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

خرید گیفت کارت

خرید کتاب

چت روم

دانلود آهنگ جدید ایرانی

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

دانلود کتاب اندروید صحنه های قیامت ۳٫۱۷/۵ (۶۳٫۳۳%) ۱۸ امتیازs کتابی که پیش روی شماست خلاصه ای از مباحث معاد از مرگ تا بهشت است . در این کتاب نظر متکلمین از علمای شیعه درباره مسائل مربوط به معاد ، مطابق روایات معصومین بیان […]

تست روانشناسی زیبایی : با یک تست نمی‌توان کل شخصیت یک نفر را بررسی کرد با این حال این موضوع همیشه برای مردم سرگرم کننده بوده است.

تصمیم گیری به شیوه شش کلاه تفکر/ شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که می گوید: مسائلی که الان دارید را نمی توانید با دانش و فکر الان تان حل کنید.

وقتی نوبت به عرق کردن در گرمای تابستان می رسد، اشتباهات رایج در نهایت منجر به مشکلات خطرناکی می شود.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

بیست سال قبل به این نتیجه رسیدم که یکی از مهمترین خدمات این است که به مردم کمک کنیم در زندگی زناشویی خود موفقیت را پیدا کنند زیرا شادی آنها و سعادت اجتماع به این امر بستگی دارد. از آن به بعد همیشه سخت مشغول بوده‌ام زیرا در این زمینه کار زیادی وجود دارد. ظرف این بیست سال، صحیح بودن این نظریه بر من ثابت شده است و امروز هم به قوت خود باقی است و بر اساس همین عقیده است که به نوشتن این کتاب مبادرت نموده‌ام.
من به عنوان مشاور امور زناشویی، در پنج قاره جهان به مشکلات زناشویی عده زیادی گوش داده‌ام. در همه جا کوشیده‌ام روش‌های جدیدی ارائه دهم و یا روش‌های موجود را اصلاح کنم. با توجه به مراتب فوق در مورد شرایط موفقیت در زندگی زناشویی، اطلاعات کافی دارم و از روش‌های سعادتمند شدن در زندگی آگاه هستم.
در این کتاب نتیجه تجارت و مطالعات من در این رشته به زبانی ساده و قابل درک به شما خوانندگان گرامی تقدیم می‌گردد.
امیدوارم که این کتاب برای جوانانی که در فکر ازدواج هستند مفید باشد. بهترین روش برای از بین بردن مشکلات زناشویی این است که از به وجود آمدن آنها جلوگیری کنیم! وقتی موفق به انجام این کار خواهیم شد که خطرات احتمالی را از اول بشناسیم. پس امیدوارم آن دسته از جوانانی که می‌خواهند ازدواج کنند، بتوانند از این کتاب استفاده نمایند.

ثانیا در فکر زوج‌های معمولی بوده‌ام که زندگی نسبتا سعادتمندی دارند و با مشکل جدی روبرو نیستند. اشتباه است که فکر کنیم چون زندگی زناشویی ما دچار مشکل مهمی نیست، پس نباید بهتر شود. به عقیده من بسیاری از اشخاص به این اشتباه دچار می‌شوند که در ابتدی ازدواج توقعات زیادی دارند ولی بعدا توقعشان خیلی کم می‌شود. در این کتاب کوشیده‌ام زوج‌های معمولی را تشویق کنم به افق‌های جدیدی چشم بدوزند و در روابط خود امکانات جدیدی کشف نمایند. زوج‌هایی که به زندگی متوسط زناشویی راضی هستند در اطراف ما فراوانند و باید وضع آنها بهتر شود.

ثالثا اکثراً زوج‌هایی را در نظر داشته‌ام که گرفتار مشکلاتی هستند. یعنی اشخاص مأیوس و سرگردان که آرزوهایشان برآورده نشده است. مدت بیست سال مشغول کمک به این نوع افراد بوده‌ام و از ناراحتی‌ها و مشکلات آنها اطلاع دارم. براساس تجربیاتی که پیدا کرده‌ام بعضی از این مشکلات را مورد بحث قرار داده‌ام. امیدوارم این کتاب از آن نوع کتاب‌هایی باشد که بتوانید در اختیار دوستانی قرار دهید که گرفتار مشکلات زناشویی هستند و آنها بتوانند راه حل مشکلات خود را در آن بیابند.

فهرست کتاب
قسمت اول: پنج اصل اساسی
– انتخاب
– آمادگی
– تعدیلات
– سهیم ساختن
– رشدکتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی

قسمت دوم: پنج تعدیل مهم
– امور جنسی
– پول
– کار
– خویشاوندان سببی
– داشتن فرزند

قسمت سوم: پنج همسر مشکل
– زن سرد مزاج
– شوهر ساکت
– زن عیب جو
– شوهر خیانتکار
– زن در سنین بالا

قسمت چهارم: پنج مشکل مهم
– حسادت
– تفاوت‌های دینی
– تمایلات عاشقانه
– نداشتن فرزند
– دور شدن از یکدیگر

و … .

مشخصات کتاب؛نام مؤلف/گردآورنده: دکتر دیوید میس، ترجمه: ط. میکائیلیانتعداد صفحات: ۶۸ صفحهلینک دانلود مستقیملینک دانلود کمکی: دریافت فایل




کد کپچا *

تمام حقوق این سایت نزد “کتاب فارسی” محفوظ است.


لینک دانلود مستقیمDownloads-icon

کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی
کتاب روانشناسی در مورد زندگی زناشویی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *