در کشور اسلامی عزیزمان روانشناسان پژوهشگر در تلاشند تا از طریق نتایج یافته های پژوهشی خویش در راستای کاهش آلام انسانی گامی موثر بردارند، هرچند که دراین فضا نقایص فراوانی از جمله ضعف روش شناختی، کمتوجهی به جنبه های کاربردی پژوهشها، گسترش بدون برنامه رشتههای روانشناسی و مشاوره در سایه کمتوجهی به زیرساختها در دانشگاهها و موسسات آموزشعالی و همچنین گسترش بیرویه خدمات روانشناختی در سطح جامعه توام با نظارت ضعیف، تهدیدهایی هستند که فضاهای پژوهشی و آکادمیک را به مخاطره می اندازند. برای کاهش نقایص ذکر شده راه های مختلفی را می توان یافت که یکی از این راه ها انتشار نتایج پژوهش ها در مجموعههایی تحت نظارت و داوری دقیق اندیشمندان که به زیور چاپ آراسته می شوند.
مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله
بهعنوان مرحلهای از روند ارسال مقاله ، لازم است که نویسندگان از مهیا بودن اقلام مختلف برای ارسال مقاله اطمینان حاصل کنند. برای این کار لازم است که اقلام موجود در چکلیست زیر را بررسی نموده و در صورت مهیا بودن جلوی آن تیک بزنند.
الف) شکل ظاهری و نحوه ارسال مقاله:
1- مقاله باید شامل چکیده (حداکثر 250 کلمه)،کلید واژه ها(حداکثر 10کلمه)، مقدمه، متن اصلی، روش، نتیجه و منابع در محیط Word باشد(مجموعا حدود 7000 کلمه)
2-در یک صفحه ابتدای مقاله، نام و نام خانوادگی، وابستگی شغلی، پست الکترونیکی (ایمیل)، تلفن و نشانی پستی درج شود (به انگلیسی و فارسی).چکیده فارسی و انگلیسی ( مطابق با چکیده فارسی) در ابتدای مقاله درج گردد. این مجله بصورت سیاه و سفید منتشر می شود، لذا تمامی محتوی مقاله باید سیاه و سفید درج گردد.3-لطفا در هنگام ارسال مقاله ، اطلاعات فراداده مقاله را به دقت و درست به صورتی که در سایت گفته شده درج نمایید. (مانند مشخصات نویسندگان به فارسی و انگلیسی – چکیده ها – کلید واژه ها – منابع ) 4- برای ارجاع منابع، از فرمت APA استفاده شود.
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
5- اسامی خارجی در متن مقاله، به انگلیسی و به همراه سال میلادی آن در داخل پرانتز نوشته شود. مثال : ویتگنشتاین، 1958 به Wittgenstein, 1958)) تبدیل شود
6-به جای اسامی فارسی و سال شمسی در متن مقاله، معادل انگلیسی و سال میلادی آن در داخل پرانتز نوشته شود. مثال : شعبانی ورکی، 1386 به (Shabani Varaki, 2007 ) تیدیل شود.
7- در پایان مقاله، ترجمه منابع فارسی به انگلیسی به صورت زیر درج گردد.نیاز به درج منابع فارسی به زبان فارسی نیست. مثال:
Shabani Varaki, B. (2007). Transcendental Realism and False Dualism in Educational Research, Journal of Educational Innovations, 20(6) 65-86. (In Persian)
برای ترجمه نام مجلات فارسی به انگلیسی لطفا به وب سایت آنها مراجعه نمایید.
8- مقاله باید با توجه به آیین نگارش زبان فارسی نوشته شود و معادل لاتین اصطلاحات و اسامی در پایین هر صفحه پانویس شود.
9- تمام بخش های مقاله در یک فایل، نرم افزار Microsoft office Word 2013
حداکثر 22 صفحه در اندازه کاغذ A4 ،
حاشیههای « بالا = 4 ، پایین =6.7 ، چپ=4 ، راست=4 سانتی متر»،
برای کلمات فارسی، قلم BZar 12 و برای کلمات انگلیسی، Times New Roman 10و فاصله خطوط 1 تایپ و تنظیم شود.
پانویس های فارسی با قلم Bzar 10 و پانویس های انگلیسی با قلم Time New Roman 8 درج شود.
10- جدولها و نمودارها باید دارای عنوان باشند.
عنوان جدول در بالای جدول و با قلم BZar 10 پررنگ.
عنوان نمودار در پایین نمودار با BZar 10 پررنگ.
مطالب و ارقام داخل جدول با قلم BZar 11 یا در صورت ضرورت کوچکتر تنظیم شوند.
11-برای ارسال مقاله ابتدا در وبگاه مجله بطور دقیق ثبت نام نمایید،(اطلاعات خواسته شده را با توجه به راهنمایی مقابل آن دقیق درج کنید)
سپس مقاله را که قبلا با فرمت مطلوب مجله تهیه نموده اید از طریق وبگاه ارسال کنید.
12- برای دریافت فایل قلم BZar می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دریافت فونت BZAR
فایل این قلم را در شاخه Fonts ویندوز کپی کنید. APA 6 Referencing Guide
برای آشنایی بهتر با فرمت مقالات مجله می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
نمونه یک مقاله با فرمت مطلوب مجله
د) بررسی مقالات:
1- مقالات دریافت شده ، نخست توسط هیات تحریریه مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت انطباق با معیارهای مجله ، به منظور ارزیابی به صورت بی نام برای دو تا سه نفر از داوران صاحب نظر ارسال خواهد شد.
2- آرا و نظرهای مندرج در نوشتهها ، مبین نظرها و آرای مجله نیست.
3- ترتیب مقالات به ارزش علمی و یا شخصیت نویسندگان ارتباطی ندارد.
4- مسؤولیت محتوای مقالات به عهده نویسندگان است.
5- مجله در ویراستاری ، تلخیص و تنظیم مطالب آزاد است.
6- مقالاتی که مطابق فرمت تعیین شده مجله تنظیم نشده اند بلافاصله از روند بررسی حذف می شوند.
7- نقل مطالب فصلنامه با ذکر ماخذ بلامانع است.
نام ها و آدرس های ایمیل وارد شده در سایت نشریه، منحصرا برای اهداف نشریه استفاده می شود و برای اهداف و قسمت های دیگر قابل دسترسی نیست. متن مقاله ارسالی شما، برای واکاوی عدم سرقت ادبی، با نرم افزار “همانندجو” مرتبط با ایران داک بررسی می شود.
مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله
مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله
مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله
مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله
بهعنوان مرحلهای از روند ارسال مقاله ، لازم است که نویسندگان از مهیا بودن اقلام مختلف برای ارسال مقاله اطمینان حاصل کنند. برای این کار لازم است که اقلام موجود در چکلیست زیر را بررسی نموده و در صورت مهیا بودن جلوی آن تیک بزنند.
الف) شکل ظاهری و نحوه ارسال مقاله:
1- مقاله باید شامل چکیده (حداکثر 250 کلمه)،کلید واژه ها(حداکثر 10کلمه)، مقدمه، متن اصلی، روش، نتیجه و منابع در محیط Word باشد(مجموعا حدود 7000 کلمه)
2-در یک صفحه ابتدای مقاله، نام و نام خانوادگی، وابستگی شغلی، پست الکترونیکی (ایمیل)، تلفن و نشانی پستی درج شود (به انگلیسی و فارسی).چکیده فارسی و انگلیسی ( مطابق با چکیده فارسی) در ابتدای مقاله درج گردد. این مجله بصورت سیاه و سفید منتشر می شود، لذا تمامی محتوی مقاله باید سیاه و سفید درج گردد.3-لطفا در هنگام ارسال مقاله ، اطلاعات فراداده مقاله را به دقت و درست به صورتی که در سایت گفته شده درج نمایید. (مانند مشخصات نویسندگان به فارسی و انگلیسی – چکیده ها – کلید واژه ها – منابع ) 4- برای ارجاع منابع، از فرمت APA استفاده شود.
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
5- اسامی خارجی در متن مقاله، به انگلیسی و به همراه سال میلادی آن در داخل پرانتز نوشته شود. مثال : ویتگنشتاین، 1958 به Wittgenstein, 1958)) تبدیل شود
6-به جای اسامی فارسی و سال شمسی در متن مقاله، معادل انگلیسی و سال میلادی آن در داخل پرانتز نوشته شود. مثال : شعبانی ورکی، 1386 به (Shabani Varaki, 2007 ) تیدیل شود.
7- در پایان مقاله، ترجمه منابع فارسی به انگلیسی به صورت زیر درج گردد.نیاز به درج منابع فارسی به زبان فارسی نیست. مثال:
Shabani Varaki, B. (2007). Transcendental Realism and False Dualism in Educational Research, Journal of Educational Innovations, 20(6) 65-86. (In Persian)
برای ترجمه نام مجلات فارسی به انگلیسی لطفا به وب سایت آنها مراجعه نمایید.
8- مقاله باید با توجه به آیین نگارش زبان فارسی نوشته شود و معادل لاتین اصطلاحات و اسامی در پایین هر صفحه پانویس شود.
9- تمام بخش های مقاله در یک فایل، نرم افزار Microsoft office Word 2013
حداکثر 22 صفحه در اندازه کاغذ A4 ،
حاشیههای « بالا = 4 ، پایین =6.7 ، چپ=4 ، راست=4 سانتی متر»،
برای کلمات فارسی، قلم BZar 12 و برای کلمات انگلیسی، Times New Roman 10و فاصله خطوط 1 تایپ و تنظیم شود.
پانویس های فارسی با قلم Bzar 10 و پانویس های انگلیسی با قلم Time New Roman 8 درج شود.
10- جدولها و نمودارها باید دارای عنوان باشند.
عنوان جدول در بالای جدول و با قلم BZar 10 پررنگ.
عنوان نمودار در پایین نمودار با BZar 10 پررنگ.
مطالب و ارقام داخل جدول با قلم BZar 11 یا در صورت ضرورت کوچکتر تنظیم شوند.
11-برای ارسال مقاله ابتدا در وبگاه مجله بطور دقیق ثبت نام نمایید،(اطلاعات خواسته شده را با توجه به راهنمایی مقابل آن دقیق درج کنید)
سپس مقاله را که قبلا با فرمت مطلوب مجله تهیه نموده اید از طریق وبگاه ارسال کنید.
12- برای دریافت فایل قلم BZar می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دریافت فونت BZAR
فایل این قلم را در شاخه Fonts ویندوز کپی کنید. APA 6 Referencing Guide
برای آشنایی بهتر با فرمت مقالات مجله می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
نمونه یک مقاله با فرمت مطلوب مجله
د) بررسی مقالات:
1- مقالات دریافت شده ، نخست توسط هیات تحریریه مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت انطباق با معیارهای مجله ، به منظور ارزیابی به صورت بی نام برای دو تا سه نفر از داوران صاحب نظر ارسال خواهد شد.
2- آرا و نظرهای مندرج در نوشتهها ، مبین نظرها و آرای مجله نیست.
3- ترتیب مقالات به ارزش علمی و یا شخصیت نویسندگان ارتباطی ندارد.
4- مسؤولیت محتوای مقالات به عهده نویسندگان است.
5- مجله در ویراستاری ، تلخیص و تنظیم مطالب آزاد است.
6- مقالاتی که مطابق فرمت تعیین شده مجله تنظیم نشده اند بلافاصله از روند بررسی حذف می شوند.
7- نقل مطالب فصلنامه با ذکر ماخذ بلامانع است.
نام ها و آدرس های ایمیل وارد شده در سایت نشریه، منحصرا برای اهداف نشریه استفاده می شود و برای اهداف و قسمت های دیگر قابل دسترسی نیست. متن مقاله ارسالی شما، برای واکاوی عدم سرقت ادبی، با نرم افزار “همانندجو” مرتبط با ایران داک بررسی می شود.
مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله
درجه علمی: علمی – پژوهشی
دوره انتشار: فصلنامه
صاحب امتیاز: معاونت پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر مسئول: دکتر بختیار شعبانی ورکی
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
سردبیر: دکتر بهرام علی قنبری هاشم آبادی
مدیر اجرایی: علی نقدی دولو
هیئت تحریریه: دکتر حمیدرضا آقامحمدیان شعرباف، دکتر امیر امین یزدی، دکتر نورمحمد ، دکتر محمدعلی ، دکتر فریبرز ، دکتر جواد صالحی فدردی، دکتر سید محمود طباطبایی، دکتر بهرام علی قنبری هاشم آبادی
نشانی: مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991
تلفن: 8803687(0511) فکس: 8783012(0511)
وب سایت: http://jm.um.ac.ir
پست الکترونیک: rpcc@um.ac.ir
آرشیو نشریه:
در صورت بروز هرگونه مشکل در کاربری صفحه شخصی خود، لطفا دکمه Ctrl را همزمان با دکمه F5 فشار دهید
این فصلنامه دارای مجوز نشر از سازمان وزارت ارشاد اسلامی به شماره 79368 در تاریخ 18/ 2/ 1396 می باشد .
پیرو آییننامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، نشریه پژوهشهای روانشناسی اجتماعی ایران از نرمافزار همیاب استفاده مینماید. لذا ارسال گزارش سامانه همیاب الزامی است.
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
به منظور تسریع در فرایند داوری و پذیرش مقالات و عدم پرداخت هزینه از ارسال مقالات غیر مرتبط با روانشناسی اجتماعی خودداری فرمایید .
صفحه 1-12
حمیرا الوندی؛ هلن صدیق
صفحه 13-28
فاطمه عیسی زاده؛ شیما حیدری؛ سوسن آقاجان بگلو؛ مجید صفاری نیا
صفحه 29-44
محمد رهدار؛ محمدسجاد صیدی؛ علیرضا رشیدی
صفحه 45-64
صمد رحمتی؛ رودابه هوشمندی؛ آرزو سادات موسوی انزهایی؛ وحیده دهاقین
صفحه 65-86
علی رضا عظیم پور؛ فاطمه نعمتی هابیل؛ حبیب هادیان فرد
صفحه 87-100
آرزو ذکایی فر؛ توکل موسی زاده
صفحه 101-122
لیلا جوادی علمی؛ حسن اسدزاده
صفحه 123-139
ابوالفضل بابایی؛ شهرام واحدی؛ علی ایمان زاده؛ یوسف ادیب
برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.
در کشور اسلامی عزیزمان نیز روانشناسان پژوهشگر در تلاشند تا از طریق نتایج یافته های پژوهشی خویش در راستای کاهش آلام انسانی گامی موثر بردارند، هرچند که دراین فضا نقایص فراوانی از جمله ضعف روش شناختی، کمتوجهی به جنبه های کاربردی پژوهشها، گسترش بدون برنامه رشتههای روانشناسی و مشاوره در سایه کمتوجهی به زیرساختها در دانشگاهها و موسسات آموزشعالی و همچنین گسترش بیرویه خدمات روانشناختی در سطح جامعه توام با نظارت ضعیف، تهدیدهایی هستند که فضاهای پژوهشی و آکادمیک را به مخاطره می اندازند. برای کاهش نقایص ذکر شده راه های مختلفی را می توان یافت که یکی از این راه ها انتشار نتایج پژوهش ها در مجموعههایی تحت نظارت و داوری دقیق اندیشمندان که به زیور چاپ آراسته می شوند.
دوفصلنامه پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره، از سال ۱۳۷۸ در دانشگاه فردوسی مشهد منتشر می شود.
این نشریه علمی پژوهشی در حوزه روان شناسی مقاله می پذیرد.
نام
نام خانوادگی
سمت / سازمان
علی اکبر
ارجمندنیا
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
دانشیار گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
شهین
ایروانی
دانشیار گروه مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش و پرورش، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
محمد حسن
آسایش
استادیار ،گروه مشاوره و روان شناسی تربیتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران
غلامعلی
افروز
استادممتاز ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
لیلا
افضلی
دکتری روانشناسی تربیتی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی- دانشگاه تهران
سعید
اکبری زردخانه
دکتری سنجش و ارزیابی ، دانشگاه علامه طباطبایی
خسرو
باقری
استاد گروه مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش و پرورش، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
محمدعلی
بشارت
استاد گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
احمد
به پژوه
استاد گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
بهنام
بهراد
دکتری روانشناسی سلامت ، دانشگاه تهران
هادی
بهرامی احسان
استاد گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
عبداله
پارسا
دانشیار دانشگاه شهید چمران اهواز
رضا
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
پورحسین
دانشیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
حمید
پورشریفی
دانشیار دانشگاه تبریز
جواد
پورکریمی
استادیار گروه مدیریت و برنامه ریزس آموزشی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
سعید
پورنقاش تهرانی
دانشیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
عذرا
جهانی تابش
استادیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
محمد
جوادی پور
دانشیار گروه روش ها و برنامه درسی و آموزشی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
جواد
حاتمی
دانشیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
منصوره
حاج حسینی
استادیار گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
الهه
حجازی
دانشیار گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
روح الله
حدادی
دکتری روانشناسی بالینی و درمانگر اعتیاد
افضل السادات
حسینی
دانشیار گروه مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش و پرورش، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
سعید
حسن زاده
دانشیار گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
مهدی
خانجانی
استادیار دانشگاه /علامه طباطبائی
محمد
خدایاری فرد
استاد گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
رضا
داورنیا
دانشگاه خوارزمی، تهران
کمال
درانی
استاد گروه روشها و برنامه های آموزشی و درسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
مونا
دلاوریان
دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه تهران
مرضیه
دهقانی
استادیار گروه روش ها و برنامه های آموزشی و درسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
فاطمه
دهقانی آرانی
استادیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
عباس
رحیمی نژاد
دانشیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
رضا
رستمی
استاد گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران
تارا
رضاپور
دکتری علوم شناختی، پژوهشکده علوم شناختی
سید محمد رضا
رضا زاده
استادیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
فواد
سیدی
دانشکده تربیت بدنی- دانشگاه تهران
سمیه
شاهمرادی
استادیار گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
امیر
شمس
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دبیر علمی نشریه روانشناسی ورزشٔ
کیوان
صالحی
عضو هیأت علمی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
ناصر
صبحی قراملکی
دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی
زهرا
طاهری فر
استادیار گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
محمد
عاشوری
استادیار گروه روانشناسی و آموزش کودکان با نیازهای خاص، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان،
سوسن
علیزاده فرد
گروه روانشناسی، داشنگاه پیام نور، تهران،
باقر
غباری بناب
استاد گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
حسن
غرایاق زندی
استادیار گروه مدیریت ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران
علی
فتحی آشتیانی
استاد گروه روانشناسی بالینی و مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه بقیه الله
ولی اله
فرزاد
هیأت علمی بازنشسته دانشگاه خوارزمی
منیژه
فیروزی
استادیار گروه روان شناسی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران
سوگند
قاسم زاده
استادیار گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
نیما
قربانی
استاد گروه روانشناسی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران
کامبیز
کامکاری
دکتری تخصصی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر
مسعود
کبیری
دکتری تخصصی در رشته سنجش و ارزیابی
حسین
کشاورز افشار
استادیار گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
مسعود
لواسانی
دانشیار گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
مریم
محسن پور
استادیار دانشگاه الزهرا
یاسر
مدنی
استادیار گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
زینب السادات
مصطفوی
گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران
یوسف
مقدس تبریزی
مرکز بهداشت دانشگاه تهران
اعظم
مقدم
دانشگاه علامه طباطبایی
علی
مقدم زاده
استادیار گروه روش ها و برنامه درسی و آموزشی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
گیتا
موللی
مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال و گروه روانشناسی وآموزش کودکان استثنائی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،تهران،ایران
ابوالقاسم
نادری
دانشیار گروه مدیریت و برنامه ریزس آموزشی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
فاطمه
نارنجی ثانی
استادیار گروه مدیریت و برنامه ریزس آموزشی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
فاطمه
نصرتی
استادیار گروه روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
محمدعلی
نظری
دانشگاه تبریز
زهرا
نقش
استادیار گروه روان شناسی تربیتی و مشاوره، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
فاطمه
نیک خو
audiologist
اعظم
نوفرستی
استادیار گروه روان شناسی ، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.
Specialized Polyclinic of Psychological and Counseling Services
شماره عضویت نظام: 25723
آدرس وب سایت یا وبلاگ: farrokhi.hossein.student.um.ac.ir
تخصص: بزرگسال و سالمندی (20 تا 70 سال)-بالینی، علوم اعصاب شناختی، آسیب شناسی، افسردگی، اعتیادهای رفتاری
زمان حضور در پلی کلینیک: همه روزها (از 8 صبح تا 20 شب)
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
رتبه کارشناسی ارشد: 27رتبه دکتری: 38
1397
1398
1398
1398
1398
2018
2018
1397
1397
1397
2017
8 ساعت
8 ساعت
9 ساعت
4 ساعت
4 ساعت
8 ساعت
4 ساعت
12 ساعت
18 ساعت
24 ساعت
8 ساعت
50 ساعت
14 ساعت
7 ساعت
28 ساعت
20 ساعت
4 ساعت
30 جلسه
پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه ف
1396
1396
1397
1397
1397
1397
1397
1397
پلی کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد
کُد پستی : 9177946574
نشانی الکترونیکی : admin@fumpolyclinic.ir
پست الکترونیک: info@uma.ac.ir
تماس با دانشگاه: 31505000 045
آدرس: اردبیل – انتهای خیابان دانشگاه – دانشگاه محقق اردبیلی.