آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

 
helpkade
آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم
آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

رئیس اداره مشاوره تربیتی خبر داد

زاهدان (پانا) – رئیس اداره مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:‌ مدارس با آمادگی کامل برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دارند و آزمون‌های روانشناسی و مشاوره‌ای برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، حسینعلی شیرازی رئیس اداره مشاوره و تربیتی و تحصیلی  آموزش و پرورش استان در خصوص بحث هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان  متوسطه اول گفت: از ابتدای سال تحصیلی فعالیت‌های مربوط به این کار شروع شده و مشاوران و مدیران مدارس به کارهای کارشناسی و مشاوره‌ای  برای دانش آموزان و اولیاء در مدارس  پرداختند و جلسات توجیهی دانش آموزان و اولیاء در خصوص فرایند هدایت تحصیلی، ویژگیهای شخصیتی، استعداد، توان، رغبت، ارزشها و باورها و نقش آن در طرح ریزی تحصیلی و شغلی دانش آموزان برگزار شده است.

 وی ادامه داد: مدارس با آمادگی کامل برای بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دارند و آزمون‌های روانشناسی و مشاوره‌ای برای بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود و امسال علاوه بر دانش آموزان پایه نهم دانش آموزان پایه هفتم و هشتم نیز یک  آزمون روانشناختی دارند که باید به سامانه همگام مراجعه کرده و این آزمون را بصورت آنلاین انجام دهند.آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اظهار کرد: امسال سه  آزمون  سلامت روانی رفتاری برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم  و  توانایی و رغبت برای دانش‌آموزان پایه نهم  در نظر گرفته شده که پس از برگزاری آن نتایج مورد ارزیابی قرار می‌گیرد  که از ابتدای دی ماه  برای تمامی دانش‌آموزان این آزمون‌ها در حال اجرا می باشد.

شیرازی تصریح کرد: در فرایند هدایت تحصیلی امسال همانند سال گذشته حداکثر ظرفیت برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده تا آن‌ها مبتنی بر توانایی، رغبت و امکانات ادامه تحصیل دهند یعنی اولویت رغبت و توانایی دانش آموزان بوده و هر منطقه حداکثر ظرفیت را بر این مبنا برای دانش‌آموزان اختصاص می‌دهد.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان در مورد توسعه متوازن رشته‌ها برای بحث هدایت تحصیلی گفت: هدف ما در هدایت تحصیلی توسعه متوازن نیست بلکه هدایت صحیح دانش آموزان به شاخه ها و رشته های تحصیلی متناسب با استعداد- توانایی و رغبت اوست و این مسئله زما‌ن بر است   و نیاز به زیر‌ساخت‌هایی دارد که به تدریج در این مسیر حرکت می کنیم و  چنانچه ظرفیت مدارس دولتی پاسخگوی تقاضای دانش‌آموزان نباشد می‌توان از ظرفیت مدارس غیردولتی بهره گرفت البته برای ورود به مدارس غیر‌دولتی دانش‌آموزان باید برای ورود به هر رشته حداقل نمره لازم را کسب کرده باشند و فقط در بحث ظرفیت مدارس غیر‌دولتی امکان حضور دانش‌آموزان را دارند و این مدارس نیز بر اساس قوانین آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند و کمک به نظام آموزشی و پرورشی هستند که ما از موسسین این مدارس که در راستای کمک به آموزش و پرورش و اهداف نظام تعلیم و تربیت قدم بر می دارند تشکر می کنیم.

شیرازی توصیه های لازم را جهت هرچه بهتر برگزار شدن آزمون ها و هدایت تحصیلی به رؤسا ، معاونین و کارشناسان ادارات و   مدیران و مشاوران مدارس به شرح ذیل مطرح نمود:

مدیران محترم مدارس متوسطه اول  نسبت به کلاس بندی دانش آموزان خود در سامانه سناد اقدام نموده و نام کاربری و کلمه عبور دانش آموزان را صادر نمایند.

در سامانه همگام بروزرسانی از سناد را انجام دهند.

مدیران مدارس متوسطه  اول، نسبت به تخصیص نام کاربری و کلمه عبور برای تمامی دانش آموزان، دبیران و دانش آموزان و مشاوران اقدام نموده و آنان را در خصوص چگونگی انجام شرح وظایف و اقدامات لازم توجیه نمایند.

در مدارسی که بیش از یک مشاور ابلاغ دارند، مدیران محترم به گونه ای برنامه ریزی نمایند که به هیچ وجه پس از اخذ آزمون ها تغییری در کلاس بندی دانش آموزان ایجاد نگردد.

مشاوران محترم قبل از برگزاری آزمون حتماً نسبت به توجیه دانش آموزان اقدام نمایند.

مشاوران محترم مداس توجه داشته باشند که برای دانش آموزان پایه نهم دو آزمون توانایی و رغبت و برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم آزمون سلامت روانی رفتاری انجام پذیرد  .

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی در پایان از کمیته های هدایت تحصیلی شهرستان ها و مناطق استان خواست تا نظارت کافی را بر اجرا صحیح هدایت تحصیلی و برگزاری آزمون های مشاوره ای دانش آموزان داشته باشند و بستر مناسب برای اجرای این آزمون ها را بر اساس دستورالعمل ها و بخشنامه و توصیه های سال قبل کمیته هدایت تحصیلی استان فراهم کنند.


تبلیغاتDownloads-icon


Downloads-icon

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

راهنمای تصویری هدایت تحصیلی دانش آموزان در همگام مدرسه
آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان از اول تیرماه خبر داد و گفت: پرونده الکترونیکی مشاوره دانش آموزان امسال در پایه نهم اجرا شده است و سال آینده نیز در پایه های هفتم و هشتم عملیاتی خواهد شد.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

راهنمای تصویری هدایت تحصیلی دانش آموزان در همگام مدرسه
آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

انتخاب رشته در پایه نهم در سه شاخه علوم نظری،کار و دانش و فنی و حرفه ای اتجام خواهد پذیرفت و در پایه دهم دانش آموز می تواند براساس شاخه ای که انتخاب نموده، رشته مورد نظر را انتخاب نماید دانش آموزی که در پایه نهم شاخه یا رشته خود را به صورت قطعی انتخاب می نماید، در پایه دهم تکلیف انتخاب رشته برای همه دانش آموزان مشخص است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از رشد 20درصدی پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی در سال جاری خبر داد.

این روزها بحث جایگزینی طرح «شهاب» به جای «سمپاد» به گوش می رسد اما طرح شهاب چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش روزشمار هفته مشاغل را معرفی و برنامه های ویژه این هفته را در مدارس اعلام کرد.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور


. . . . . . . . . . . . .

آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم


انتخاب رشته یکی از مهمترین انتخاب های هر فرد درپایان متوسطه اول( سال نهم )  و همچنین پس از پایان تحصیلات متوسطه دوم می باشد. همه ی افرادی که متقاضی ورود به آموزش عالی هستند فرآیند انتخاب رشته را تجربه کرده اند.

هدایت تحصیلی فرآیندی است که طی آن با ارایه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش آموز کمک می شود تا استعداد ها، توانایی ها، علایق و ویژگی های شخصیتی خویش، شاخه ها و رشته های تحصیلی، حرف و مشاغل مورد نیاز جامعه را شناخته و بر اساس آن اقدام به انتخاب اولویت شاخه، گروه و رشته تحصیلی مناسب نماید.

در این فایل صوتی، آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور تحصیلی، در مورد آزمون های آنلاین هدایت تحصیلی صحبت می کنند.

مرورگر شما امکان پخش مستقیم فایل صوتی را ندارد

دانلود فایل صوتی : آزمون هدایت تحصیلی آنلاین چیست؟

آنچه در این فایل صوتی می شنوید:

انتخاب شاخه/رشته تحصیلی دانش آموزان بر اساس ملاک هایی که در این آیین نامه مطرح شده است در پایان دوره اول متوسطه انجام می شود. که شامل دو دسته ملاک می شود 1- نمرات درسی مرتبط با رشته 35 امتیاز 2- امتیازات مشاورهای 65 امتیاز

شامل تست استعداد 15 امتیاز – تست رغبت تحصیلی و شغلی 15 امتیاز – نظر دبیران دروس مرتبط 10 امتیاز – نظر دانش آموز 10 امتیاز – نظر والدین دانش آموز 5 امتیاز – نظر مشاور آموزشگاه 10 امتیاز که در مجموع 65 امتیاز مشاور با امتیاز دروس روی هم 100 امتیاز هدایت تحصیلی را تشکیل می دهد .

توضیحات و نکاتی پیرامون دفترچه ی شماره ی 1 و دفترچه ی شماره ی 2 و زمان و نحوه ی پاسخگویی به سوالات آزمون می دهند و شما را با این آزمون تعیین کننده آشنا می کنند.

نظرات شما بسیار ارزشمند هستند. به دیگران کمک کنید تا بیشتر بدانند. نظرات شما توسط کارشناسان بررسی، تایید و پاسخ داده می شوند. اگر ایمیلتان را وارد کنید، پاسخ کارشناسان برای شما ایمیل می شود.

 
آقای نیما صوری من در پایه هفتم و هشتم ازمون مشاوره ای را انجام دادم ولی در پایه نهم آزمون رو انجام ندادم آیا مشکلی در هدایت تحصیلی برای من ایجاد می شود؟؟

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
سلام دوست عزیزم با مشاور سایت میم مشورت کنلینک مشاوره:http://ffo.ir/moshavere-mim


 
خانم کاربر چطور ازمون بدهم

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
از طریق سایت همگام و در تاریخ هایی که اعلام خواهند شد می توانید آزمون بدهید

 
آقای هادی اسفندیاری سلام سایتتون خیلی خیلی عالیه این مشکلی که من داشتم فک نمیکردم حل بشه ولی وقتی به صوت مشاور محترم گوش دادم همه چیرو متوجه شدم

 
خانم کوثر حسن زاده سلام می خواستم بپرسم این ازمون هرچی تعیین کرد باید بریم مثال من تجربی دوست دارم برم و به همه سولات که مربوط به شاخه های دیگه بود عدد 1و 2و کمتر3 دادم وفقط به سولایی که برای تجربی بود عدد4و5 دادم

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
سلام دوست عزیز برای مشاوره جهت پاسخ به سوال شما میتوانید به کانال تلگرامی ما به نشانی @ERnohom مراجعه فرمایید.

 
خانم بازدید کننده سایت من گزینه چاپ رو پیدا نمیکنم ایا میشه امسال دفترچه رو کپی گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
با سلام فرم بصورت نمونه در سایت قرار گرفته که شما در صورت نیاز می توانید از گزینه save as استفاده نمایید.

 
خانم بازدید کننده سایت با سلام من در این ازمون های همگام شرکت کردم ولی من خطایی کردم که بدون اینکه سوالات را نگاه کنم جواب داده ام این مورد در نمرا ت من برای انتخاب رشته تاثیر دارد ..

 
آقای علی اصغر رحیمی سلام ببخشید معدل من ۱۸/۶۰ بوده و جمع نمرات ریاضی ۳۶ و علوم هم ۳۶ بوده توی اون ازمون سایت ها هم با مشاور رفتم بر اساس علاقه ام به تجربی زدم میگفت کجا چی بزنم که به نفع باشه من میتونم این رشته رو قبول بشم؟ هنوز هدایت تحصیلی هم نیومده 🙁

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
سلام دوست عزیز برای مشاوره جهت پاسخ به سوال شما میتوانید به کانال تلگرامی ما به نشانی @ERnohom مراجعه فرمایید.

 
آقای سپهر شهرایینی سلام منظور از تست هدایت تحصیلی همان سوالاتی است کی در وسط سال در سایت همگام پر کردیم یا یک تست دیگه است که آخر سال میگیرن

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
سلام دوست عزیز این تست قبل از تعیین رشته شما جهت انتخاب شاخه مورد نظر از شما گرفته میشود.

 
خانم بازدیدکننده سایت من میخوام تو سایت همگام شرکت کنم کلاس نهمم کارت ملی نگرفتم بعد با استفاده از شماره ملی شناسنامم میخواستم ثبت نام ولی هرچی میزنم مینوسه اطلاعات شخص معتبر نیست

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
سلام دوست عزیز، لطفاً به آدرس http://hamgam.medu.ir/portal/home.php مراجعه کنید.

 
خانم بازدید کننده سایت سلام من هر چی می زنم کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی رو نمیتونم بگیرم و را ستی کد امنیتی چیست وچرا رمز عبورم را قبول نمیکنه

پاسخ سرزمین تیزهوش ها :
برای دریافت کارت ورود به جلسه ، بیشتر استان ها از همان سایت ثبت نام نمونه دولتی که قبلا اعلام کرده بودیم برای توزیع کارت آزمون استفاده می کنند . به این شکل که داوطلبان باید از شنبه 3 تیر تا حداکثر روز قبل از آزمون ( 8 تیر ) با مراجعه به سایت اینترنتی استان خودشان و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی مانند کد ملی و شناسه پیگیری ( رمز عبور ) ثبت نام ، اقدام به دریافت فایل کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 96 – 97 و چاپ آن کنند .

 
خانم حسینی با سلام مدرسه ی ما هیچ توضیحی واسه این آزمون نداد فقط ی روز اومدن گفتن هفته بعد شنبه تبلت بیارید و اجازه هم ندادن تو خونه با خانواده انجام بدیم،ما هم یهو آزمون دادیم هم خسته شده بودیم هم سایت مشکل پیدا میکرد و مشاور محترم هم فقط میگفت ساکت و میگفت بر اساس صداقت انجام بدین ها،بعدشم رمزارو عوض کرد و دیگه نشد بریم تو سایت.خلاصه به افتضاح ترین وضع ازمون آزمون گرفتن.و اینکه اگر تو خونه بودیم با کمک خانواده جواب میدادیم ولی یهویی تو مدرسه اونم هر دوتا آزمون پشت سرهم گرفتن تازه شاید ما ی چیزو فک کنیم توانمند باشیم بعد بزنیم چهار بعد بعد از آزمون یا کلا اون معلم بدونه توانمند نیستیم بعد ب ما میگن شما با دروغ جواب دادین،در ضمن مگه نه اینکه دفترچه رغبت سنج میخواد علاقه مارو بسنجه ممکنه ما ب ی چیز علاقه مند باشم ولی توانمند نباشیم پس توی رغبت سنج میزنیم چهار تو توانایی میشیم دو چرا حتما باید شبیه هم باشند؟تازه معلم ما گفت اگر پنج تا سوال بی پاسخ بزارید سیستم آزمونو حذف میکنه بنابراین ما مجبور شدیم حتی سوالایی هم که نمیخواستیم رو جواب بدیم😒😒😒


 
خانم مریم جوانسیاه بسیار عالی

همین حالا عضو شوید!

قبلاً عضو بوده‌اید؟ وارد شوید!


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا


آزمون هدایت تحصیلی آنلاین چیست؟Downloads-icon

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از تشکیل پرونده الکترونیک برای دانش آموزان پایه نهم خبر دادوگفت: از سال تحصیلی97-96 پرونده الکترونیک برای دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم و سال بعد از آن برای دبستانی ها تشکیل می شود .

آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

هدایت تحصیلی در زمره مهم ترین اتفاقات طول تحصیل دانش آموزان است که سال گذشته حرف و حدیث زیادی ایجاد کرد و اجبار به انتخاب رشته ای خاص، زمینه ساز التهاب شد اما گفته می شود امسال قرار است هدایت تحصیلی بهتر از سال گذشته باشد.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

ایران مشاوره نظری بدهید

در نظام قدیم نام گذاری دوره های تحصیلی به صورت دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان بوده، اما در نظام جدید این نام گذاری ها به صورت ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه تغییر پیدا کرده است. در این نوشتار ما درباره اهمیت این دوره اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم چنانچه شما عزیزان پس از مطالعه مطالب ارائه شده اطلاعاتی سوالاتی در این زمینه داشتید می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

انتخاب رشته پایه نهم برای دانش آموزان این مقطع تحصیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم دوره متوسطه از دو بخش تشکیل شده است دوره اول و دوره دوم که هر کدام از دوره ها به مدت سه سال می باشد. در ایران دانش آموزان پس از آن که دوره ی شش ساله ابتدایی را می گذرانند وارد دوره اول دبیرستان می شوند. این دوره که در نظام جدید به وجود آمده است شامل پایه های هفتم، هشتم و نهم می باشد که در نظام قدیم آن را به صورت دوره اول راهنمایی، دوم راهنمایی و سوم راهنمایی نام می بردند. دانش آموزان بعد از گذارندن این دوره وارد دوره دوم یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم می شوند که مانند دوره اول در گذشته به صورت اول دبیرستان، دوم دبیرستان و سوم دبیرستان نام گذاری شده بود.برای اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی دبیرستان می توانید بر روی این لینک کلیک نمایید.

این دوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد به دلیل اینکه یکی از دوره های حساس و تاثیر گذار در زندگی اجتماعی و فردی دانش آموزان است. این دوره، دوره ی انتقال کودک از کودکی به اواخر دوره نوجوانی می باشد. بسیاری از استعدادهای نوجوانان در این دوره بروز می کند و پس از آن وارد مسائل جدیدی از جمله انتخاب رشته، انتخاب شغل و حرفه می شود، از این روز یکی از مهم ترین وظایف و کارها این است که به دانش آموزان کمک کنند تا استعدادهای خود را بشناسند و متناسب با علاقه و استعداد خود اقدام به انتخاب رشته کنند.

در پایه نهم مسئله ای که بسیار اهمیت دارد انتخاب رشته می باشد. راهنمایی هدایت تحصیلی به همین منظور می باشد تا دانش آموزان بتوانند در رشته ای به تحصیل بپردازند که متناسب با استعداد و علایق آنها می باشد از این رو مهم ترین ملاک برای در انتخاب رشته نهم این دوره عملکرد تحصیلی دانش آموز می باشد. مشاور می تواند با توجه به عملکرد تحصیلی و استعدادهای دانش آموز راهنمایی های لازم را در رشته های مختلف در اختیار او قرار دهد تا دانش آموز با آگاهی و شناختی که از هر رشته دارد اقدام به انتخاب رشته ای کند که در آینده و پس از وارد شدن به آن رشته هم رضایت کافی داشته باشد زیرا انتخاب رشته نادرست باعث می شود که بهترین سال های دانش آموز صرف تحصیل در رشته ای باشد که نه تنها به آن علاقه ندارد بلکه در آن هیچ استعدادی هم ندارد.

 

 

 

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادوره اول متوسطه دوره راهنمایی مشاوره تحصیلی هدایت تحصیلی

1 روز پیش

1 روز پیش

1 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۶

به اطلاع می رساند مهلت انجام آزمون های مشاوره ای رغبت و توانایی تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ تمدید گردید. به دانش آموزان عزیز توصیه می گردد هرچه سریع تر نسبت به تکمیل و نهایی سازی …

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۱

مهلت انجام آزمون های مشاوره ای رغبت و توانایی تا ۳۰ آذر ماه ۹۸ می باشد. این آزمون ها تاثیر بسیار مهمی در امتیاز مشاوره ای هدایت تحصیلی دارند و ارتکاب هر گونه اشتباه در انجام این آزمون ها و …

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۰

آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

آزمون مشاوره ای سلامت روانی که هر ساله برای دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم انجام می گردد، تا روز ۳۰ آبان سال ۹۸ مهلت انجام دارد.

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۳

آزمونهای مشاوره ای و بخش هدایت تحصیلی که از طریق آن می توان فرم اولویت بندی دانش آموزان، مشاوران و نظرخواهی اولیای دانش آموزان را تکمیل نمود، همچنان تا ۳۱ اردیبهشت ۹۸ فعال است. دانش آموزان توجه داشته باشند که …

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۰

با توجه تاریخ درج شده در قسمت آزمون های مشاوره ای سایت همگام، مهلت آزمون های مشاوره ای تا ۲۰ اردیبهشت ۹۸ تمدید گردیده است. بدیهی است که بخش اولویت بندی رشته ها در سایت همگام و امتیازهای مشاوره ای …

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۶

پس از بسته شدن پاسخدهی به آزمون های مشاوره ای استعداد و رغبت سنج و اولویت بندی رشته ها بعد از اتمام مهلت ۱۵ فروردین، از ۱۷ فروردین مجددا مهلت آزمون های مشاوره ای تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت سال …

آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم
آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *