بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

 
helpkade
بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز
بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر حسن مختارپور 

حسین بیات 

صدف امامی خواه 

حمیدرضا جوانمردی نیا 

دکتر معین خلیلی 

سارا علوی 

خدیجه فتوح آبادی 

دکتر سامره ولدان 

زهره حقیقی مقدم 

دکتر ساناز مومن 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد


Jump to navigation

۰۹:۲۸ – ۱۳۹۸/۰۳/۱۳

پی جو – لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ در شیراز به همراه آدرس مرکز و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید. جهت اخذ نوبت از مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ در شیراز و دریافت اطلاعات بیشتر از شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مرکز لطفا به پروفایل مرکز مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

591. مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ در شیراز

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

 

 

در جدول زیر که نمایش دهنده لیست مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد ردیف هایی که با برچسب VIP متمایز شده اند ؛ مشتریان ویژه پی جو و دارای صفحه اختصاصی در وبسایت پی جو می باشند ؛ جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی و تصاویر روی نام مرکز کلیک نمایید.

مراکزی که تمایل به داشتن پروفایل VIP در سایت پی جو هستند از طریق ایمیل و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

 سایت پی جو با معرفی بهترین مراکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ در شهر شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین مرکز های مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و نوبت بگیرید.

اگر به دنبال بهترین مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ در شیراز می گردید، اگر در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی مراکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ در شهر شیراز لیست کاملی از مراکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل هر مرکز بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به مرکز مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها صفحه پروفایل از پزشکان معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و پزشک مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر مرکز مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام و نام خانوادگی مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات مرکز شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، نوع تخصص و شرح کامل خدمات مرکز مورد نظر خود را مشاهده کرده و برای گرفتن نوبت اقدام نمایید.

تعداد زیادی از مراکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip  پزشکان متخصص در سایت پی جو ، به بیماران کمک می کند که  اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان و بلوغ خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار مرکز و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط مرکز مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

نوجوانی یک فصل حساسی از زندگی هر انسانی هست ولی این دوره برای پسرها شاید از حساسیت بیشتری برخوردار باشد. عموماً نوجوانان پسر شیطنت بیشتری نسبت به نوجوانان دختر دارند و به قول والدین «سر و گوششون هم میجنبه و بعضیاشونم که از دیوار راست بالا میرن! » البته نوجوانان دختر نیز مشکلاتی برای خود دارند. به همین علت والدین برای برخورد مناسب با نوجوان خود به مشاور روانشناسی جهتمشاوره روانشناسی نوجوان مراجعه می نمایند و دنبال بهترین راهکار می گردند.

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

1. موسسه آفتاب صبح امید شیراز، بلوار پاسداران، خیابان شهید فلاحی، کوچه 2، پلاک 212 ​07138475056

۰۴:۳۸ – ۱۳۹۸/۰۴/۱۰

پی جو – لیست بهترین مراکز تعمیر ساعت مچی و ساعت دیواری شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز تعمیر ساعت مچی و ساعت دیواری در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مرکز ، لطفا به پروفایل مرکز مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

۰۷:۳۲ – ۱۳۹۹/۰۵/۰۱

پی جو – در این مقاله قصد داریم درباره برداشتن غده چربی در شیراز​ صحبت کنیم پس از توضیحی مختصر درباره غده چربی یا همان لیپوم بهترین پزشکان فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

۰۵:۳۶ – ۱۳۹۹/۰۳/۳۱

پی جو – در این مقاله قصد داریم درباره درمان تومور مغزی در شیراز صحبت کنیم پس از توضیحی مختصر درباره انواع و راه درمان این بیماری بهترین پزشکان فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم همراه ما باشد.

۰۶:۱۴ – ۱۳۹۹/۰۴/۰۵

پی جو – در این مقاله قصد داریم درباره ترمیم مو به روش HRT در شیراز صحبت کنیم، پس از توضیحی مختصر درباره روش HRT بهترین مراکز و کلینیک های فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

۰۴:۴۴ – ۱۳۹۹/۰۴/۰۸

پی جو – پروتئین یکی از اصلی ترین بخش های ساختار انسان است. پروتئین به رشد ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین به حفظ گردش مایعات و مبارزه با عفونت ها کمک میکند. وجود پروتئین در بدن هر انسانی بسیار مهم و حیاطی است.در جدول زیر بهترین پزشکان متخصص درمان دفع پروتئین در ادرار در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است.

۰۵:۰۳ – ۱۳۹۷/۰۳/۱۷

پی جو – لیست بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی زانو در شیراز به همراه آدرس مطب و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید. جهت اخذ نوبت از دکتر پفوق تخصص جراحی زانو در شیراز و دریافت اطلاعات بیشتر از شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مطب لطفا به پروفایل پزشک مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

۱۱:۳۷ – ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

پی جو – موبایل شیائومی یکی از گوشی پرطرفدار در دنیایی تکنولوژی است . برای خرید گوشی های موبایل شیائومی در شیراز باید به نمایندگی ها مراجعه کنید. در لیست زیر فروشگاه های موبایل شیائومی به همراه آدرس و شماره تماس ثبت شده است.

۱۱:۲۱ – ۱۳۹۸/۰۵/۱۶

پی جو – لیست بهترین آموزشگاه های آموزش دیجیتال مارکتینگ شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین آموزشگاه آموزش دیجیتال مارکتینگ در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن آموزشگاه ، لطفا به پروفایل آموزشگاه مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

۰۷:۳۶ – ۱۳۹۹/۰۴/۲۲

پی جو – در جدول زیر لیست بهترین فروشگاه های پکیج و رادیاتور شهرک گلستان شیراز به همراه آدرس و شماره تماس ثبت شده است. برای اطلاعات بیشتر به پروفایل فروشگاه های پکیج و رادیاتور ها مراجعه کنید.

۰۶:۳۱ – ۱۳۹۸/۱۰/۲۳

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

پی جو – لیست بهترین فرش فروشی های شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین فرش فروشی در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن فرش فروشی ، لطفا به پروفایل فرش فروشی مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

مرکز روانشناختی و مشاوره شیراز

مرکز مشاوره کودک در تهرانپارس

کلینیک روانشناسی
مرکز مشاوره کودک
مرکز مشاوره در شمال تهران

نوروفیدبک
مشاوره پیش از ازدواج
درمان شناختی رفتاری

مشاوره زناشویی
مشاوره ازدواج
بهترین مرکز مشاوره

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

مرکز مشاوره و روانشناسی
مرکز مشاوره ازدواج
مرکز مشاوره خانواده

روانشناسی در ولنجک
کلینیک روانشناسی
بهترین روانشناس

درمان روانشناختی اضطراب
کلینیک مشاوره روانشناسی
روان درمانی و روانپزشکی

روانشناس و صاحب امتیاز
کلینیک مشاوره روانشناسی
روان درمانی و روانپزشکی

مرکز مشاوره تحصیلی
مرکز تست هوش کودک
مرکز مشاوره ازدواج

مرکز مشاوره کودک
مرکز مشاوره تحصیلی
مرکز روانشناسی

کلینیک روانشناسی و مشاوره
مرکز مشاوره خانواده
مرکز مشاوره کودک

مشاوره روان درمانی
ارائه دهنده تست شخصیت
مشاوره آرامش هیپنوتیکی

پزشک روانشناس
مشاوره مشکلات زناشویی
مشاوره افسردگی

مشاوره خانواده
روانشناسی و روان درمانی
تست هوش و شخصیت

مشاوره روانشناسی
کلینیک مشاوره
عالی ترین مشاور تهران

مرکز مشاوره سهروردی
روانشناس بالینی سهروردی
روان درمانگر سهروردی

مرکز مشاوره زناشویی
بهترین مرکز مشاوره
مشاوره زناشویی

کلینیک نوروفیدبک
درمان بیش فعالی
مرکز مشاوره قبل از ازدواج

نوروفیدبک و بایوفیدبک
هیپنوتیزم درمانی
مشاوره تحصیلی

کلینیک روانشناسی
مرکز مشاوره ازدواج
مشاوره کودک و نوجوان

مرکز روانشناسی در پیروزی
مشاوره ازدواج در پیروزی
مشاوره پیش از ازدواج

مرکز روانشناسی در پردیس
خدمات روانشناسی باران
مشاوره در پردیس

بهترین روانشناس
مشاوره زوج درمانی
مرکز مشاوره فردی

مرکز مشاوره
درمانی اختلالات هیجانی
درمان فوبیا

کلینیک روانشناسی
مشاوره قبل از ازدواج
کارگاه فرزند پروری

مشاوره ازدواج
مشاوره طلاق
مشاوره خانواده

مرکز درمانگر خانواده
مشاوره زوج درمانی
مشاوره طلاق

مرکز مشاوره
هیپنوتیزم
مشاوره اضطراب

مشاوره کودک و نوجوان
مشاوره تحصیلی
مشاوره پیش از ازدواج

مرکز تخصصی گفتار درمانی
کلینیک تخصصی کاردرمانی
کلینیک کاردرمانی

روان درمانی و روانپزشکی
مشاوره ازدواج و زناشویی
ارتباط با فرزند و دیگران

روانشناس کودک
روانشناس نوجوان
درمان اختلال یادگیری

 

بهترین روانشناس کودک در شیراز
روانشناس کودک در شیراز
بهترین روانشناس نوجوان در شیراز
روانشناس نوجوان در شیراز
مرکز مشاوره کودک و نوجوان شیراز
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در شیراز
روانشناس کودک و نوجوان در شیراز
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در شیراز
درمان کودکان بیش فعال در شیراز
درمان اختلال یادگیری کودکان در شیراز
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در شیراز
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در شیراز
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در شیراز
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در شیراز
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در شیراز
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در شیراز
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در شیراز
بهترین مرکز روانشناسی کودک در شیراز
مرکز روانشناسی کودک در شیراز
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در شیراز
مرکز روانشناسی نوجوان در شیراز
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در شیراز
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در شیراز
مرکز مشاوره کودک و نوجوان در شیراز
مرکز مشاوره کودک و نوجوان شیراز
بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان در شیراز
بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان شیراز
مرکز مشاوره کودک و نوجوان شیراز
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در شیراز
مرکز درمان کودکان بیش فعال در شیراز
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در شیراز
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در شیراز
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در شیراز
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در شیراز
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در شیراز
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در شیراز
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در شیراز
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در شیراز
بهترین روانشناس کودک در خیابان مطهری شیراز
روانشناس کودک در خیابان مطهری شیراز
بهترین روانشناس نوجوان در خیابان مطهری شیراز
روانشناس نوجوان در خیابان مطهری شیراز
مرکز کودک و نوجوان خیابان مطهری شیراز
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در خیابان مطهری شیراز
روانشناس کودک و نوجوان در خیابان مطهری شیراز
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خیابان مطهری شیراز
درمان کودکان بیش فعال در خیابان مطهری شیراز
درمان اختلال یادگیری کودکان در خیابان مطهری شیراز
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خیابان مطهری شیراز
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در خیابان مطهری شیراز
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در خیابان مطهری شیراز
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
بهترین مرکز روانشناسی کودک در خیابان مطهری خیابان مطهری شیراز
مرکز روانشناسی کودک در خیابان مطهری خیابان مطهری شیراز
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در خیابان مطهری خیابان مطهری شیراز
مرکز روانشناسی نوجوان در خیابان مطهری خیابان مطهری شیراز
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در خیابان مطهری شیراز
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در خیابان مطهری شیراز
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خیابان مطهری شیراز
مرکز درمان کودکان بیش فعال در خیابان مطهری خیابان مطهری شیراز
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در خیابان مطهری شیراز
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خیابان مطهری شیراز
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در خیابان مطهری شیراز
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در خیابان مطهری شیراز
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خیابان مطهری شیراز
بهترین روانشناس کودک در مرزدشت
روانشناس کودک در مرزدشت
بهترین روانشناس نوجوان در مرزدشت
روانشناس نوجوان در مرزدشت
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در مرزدشت
روانشناس کودک و نوجوان در مرزدشت
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در مرزدشت
درمان کودکان بیش فعال در مرزدشت
درمان اختلال یادگیری کودکان در مرزدشت
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در مرزدشت
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در مرزدشت
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در مرزدشت
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در مرزدشت
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در مرزدشت
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در مرزدشت
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در مرزدشت
بهترین مرکز روانشناسی کودک در مرزدشت
مرکز روانشناسی کودک در مرزدشت
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در مرزدشت
مرکز روانشناسی نوجوان در مرزدشت
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در مرزدشت
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در مرزدشت
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در مرزدشت
مرکز درمان کودکان بیش فعال در مرزدشت
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در مرزدشت
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در مرزدشت
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در مرزدشت
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در مرزدشت
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در مرزدشت
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در مرزدشت
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در مرزدشت
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در مرزدشت
بهترین روانشناس کودک در زرقان
روانشناس کودک در زرقان
بهترین روانشناس نوجوان در زرقان
روانشناس نوجوان در زرقان
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در زرقان
روانشناس کودک و نوجوان در زرقان
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در زرقان
درمان کودکان بیش فعال در زرقان
درمان اختلال یادگیری کودکان در زرقان
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در زرقان
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در زرقان
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در زرقان
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در زرقان
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در زرقان
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در زرقان
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در زرقان
بهترین مرکز روانشناسی کودک در زرقان
مرکز روانشناسی کودک در زرقان
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در زرقان
مرکز روانشناسی نوجوان در زرقان
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در زرقان
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در زرقان
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در زرقان
مرکز درمان کودکان بیش فعال در زرقان
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در زرقان
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در زرقان
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در زرقان
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در زرقان
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در زرقان
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در زرقان
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در زرقان
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در زرقان
بهترین روانشناس کودک در خرامه
روانشناس کودک در خرامه
بهترین روانشناس نوجوان در خرامه
روانشناس نوجوان در خرامه
مرکز کودک و نوجوان خرامه
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در خرامه
روانشناس کودک و نوجوان در خرامه
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خرامه
درمان کودکان بیش فعال در خرامه
درمان اختلال یادگیری کودکان در خرامه
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خرامه
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خرامه
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خرامه
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در خرامه
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در خرامه
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خرامه
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خرامه
بهترین مرکز روانشناسی کودک در خرامه
مرکز روانشناسی کودک در خرامه
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در خرامه
مرکز روانشناسی نوجوان در خرامه
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در خرامه
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در خرامه
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خرامه
مرکز درمان کودکان بیش فعال در خرامه
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در خرامه
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خرامه
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خرامه
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در خرامه
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در خرامه
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در خرامه
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در خرامه
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در خرامه
بهترین روانشناس کودک در کوار
روانشناس کودک در کوار
بهترین روانشناس نوجوان در کوار
روانشناس نوجوان در کوار
مرکز کودک و نوجوان کوار
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در کوار
روانشناس کودک و نوجوان در کوار
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در کوار
درمان کودکان بیش فعال در کوار
درمان اختلال یادگیری کودکان در کوار
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در کوار
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در کوار
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در کوار
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در کوار
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در کوار
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در کوار
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در کوار
بهترین مرکز روانشناسی کودک در کوار
مرکز روانشناسی کودک در کوار
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در کوار
مرکز روانشناسی نوجوان در کوار
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در کوار
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در کوار
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در کوار
مرکز درمان کودکان بیش فعال در کوار
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در کوار
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در کوار
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در کوار
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در کوار
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در کوار
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در کوار
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در کوار
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در کوار
بهترین روانشناس کودک در بیزا
روانشناس کودک در بیزا
بهترین روانشناس نوجوان در بیزا
روانشناس نوجوان در بیزا
مرکز کودک و نوجوان بیزا
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در بیزا
روانشناس کودک و نوجوان در بیزا
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در بیزا
درمان کودکان بیش فعال در بیزا
درمان اختلال یادگیری کودکان در بیزا
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در بیزا
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در بیزا
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در بیزا
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در بیزا
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در بیزا
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در بیزا
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در بیزا
بهترین مرکز روانشناسی کودک در بیزا
مرکز روانشناسی کودک در بیزا
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در بیزا
مرکز روانشناسی نوجوان در بیزا
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در بیزا
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در بیزا
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در بیزا
مرکز درمان کودکان بیش فعال در بیزا
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در بیزا
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در بیزا
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در بیزا
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در بیزا
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در بیزا
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در بیزا
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در بیزا
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در بیزا
بهترین روانشناس کودک در دشت ارژند
روانشناس کودک در دشت ارژند
بهترین روانشناس نوجوان در دشت ارژند
روانشناس نوجوان در دشت ارژند
مرکز کودک و نوجوان دشت ارژند
بهترین روانشناس کودک و نوجوان در دشت ارژند
روانشناس کودک و نوجوان در دشت ارژند
درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در دشت ارژند
درمان کودکان بیش فعال در دشت ارژند
درمان اختلال یادگیری کودکان در دشت ارژند
درمان اختلال یادگیری نوجوانان در دشت ارژند
درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در دشت ارژند
تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در دشت ارژند
تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در دشت ارژند
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در دشت ارژند
تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در دشت ارژند
تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در دشت ارژند
بهترین مرکز روانشناسی کودک در دشت ارژند
مرکز روانشناسی کودک در دشت ارژند
بهترین مرکز روانشناسی نوجوان در دشت ارژند
مرکز روانشناسی نوجوان در دشت ارژند
بهترین مرکز روانشناسی کودک و نوجوان در دشت ارژند
مرکز روانشناس کودک و نوجوان در دشت ارژند
مرکز درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در دشت ارژند
مرکز درمان کودکان بیش فعال در دشت ارژند
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان در دشت ارژند
مرکز درمان اختلال یادگیری نوجوانان در دشت ارژند
مرکز درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در دشت ارژند
مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم و استثنایی در دشت ارژند
مرکز تشخیص و درمان کودکان بیش فعال در دشت ارژند
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان در دشت ارژند
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری نوجوانان در دشت ارژند
مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری کودکان و نوجوانان در دشت ارژند

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

شیراز – خبرگزاری مهر: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فقط چهار روانپزشک فوق تخصص کودک و نوجوان برای تحت پوشش در آوردن استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان وجود دارد که هر چهار نفر در شیراز هستند.

دکتر علی علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کمبود روانپزشک فوق متخصص کودک و نوجوان بحثی است که مربوط به همه کشور است، افزود: با توجه به اینکه متقاضیان این حیطه باید دوره تخصصی دو ساله ای را طی کنند، در سالها اخیر شاهد کاهش متقاضیان ورود به این رشته بوده ایم.

وی همچنین اعلام کرد: تقریبا نیم درصد کودکان فارس به بیماری اوتیسم مبتلا هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه مجموعه ای از خدمات به کودکان مبتلا به اوتیسم ارائه می شود، گفت: درمان این کودکان باید در راستای رفع شدن بیماری یا بهتر شدن علائم هدفگذاری شده و به آنها کمک شود که حداقل با مشکلات کم تری وارد جامعه شوند.

علوی افزود: کودکانی هستند که در نهایت توانایی ورود به جامعه را پیدا می کنند ولی برای بعضی دیگر این امر میسر نمی شود.

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

وی در اشاره به خدمات درمانی برای کودکان اوتیسم، بیان کرد: روان پزشک کودک و نوجوان از طریق درمان دارویی و مدیریت درمان غیردارویی سعی در بهبود حال کودکان اوتیسم دارند، گروه های کاردرمانی در این زمینه فعالیت می کنند و همچنین مراکز متعددی برای کمک به آنها وجود دارد که شاید همه آنها شامل همه خدمات لازم نباشند ولی موارد خوبی را به این کودکان ارائه می دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این که فارس دچار کمبود در تیم های مددکاری ارائه دهنده خدمات به کودکان اوتیسم است، گفت: بیماری این کودکان به شکلی است که با گذراندن چند جلسه درمانی بهبود پیدا نخواهد کرد و این در حالی است که خیلی از خانواده ها به خاطر مسائل مختلف یا مشکلات اقتصادی قادر به ادامه درمان کودکان خود به خصوص در زمینه درمان های غیر دارویی نیستند، به همین علت افزایش تیم های مددکاری یک نیاز است.

علوی در پایان عنوان کرد: خوب است که به بیمه ها برای پوشش دادن خدمات غیردارویی این بیماری کمک هایی شود تا خانواده هایی که از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارند مشمول چنین بیمه هایی شوند و مجبور نشوند از درمان کودک خود دست بکشند.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ورود


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


نام متخصص مورد نظر خود را جستجو کنید

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

دکتر معین خلیلیدرمان و بهبود شخصیت –  ابعاد روابط عاطفی و زناشویی – روانشناسی تحول مالی
⭐⭐⭐⭐⭐

دکترسامره ولدان
اضطراب و افسردگی-مشکلات هیجانی و عاطفی

⭐⭐⭐⭐⭐

دکترمصطفی محسنیاختلالات بالینی – افسردگی – زوج درمانی – اضطراب

⭐⭐⭐⭐⭐

ندا ملک پورمشاوره فردی-مشاوره کودک و نوجوان-درمان اختلالات اضطرابی

⭐⭐⭐⭐⭐

پروفسور حسن حق شناسروان درمانی های تخصصی ویژه برای هر تشخیص و متناسب با وضعیت هر فرد

⭐⭐⭐⭐⭐

صدف امامی خواهمشاوره کودک و نوجوان – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده و ازدواج

رویا طاهریانمشاوره فردی -مشاوره پیش از ازدواج -مشاوره کودک و نوجوان

حسین بیاتمشاوره کودک- مشاوره نوجوان -مشاوره تحصیلی -زوج درمانی

دکتر سارا قشقاییمشاوره فردی-مشاوره پیش از ازدواج-زوج درمانی-سکس تراپی

معصومه پریوار

مشاوره فردی-مشاوره خانواده-زوج درمانگر

 

سارا علویمشاوره و درمان تخصصی مسائل جنسی -درمان اختلالات اضطرابی-افسردگی

دکتر ساناز مومنمشاوره فردی-روان درمانی-مشاوره نوجوان-مشاوره خانواده

حلیمه باصفتمشاوره فردی-مشاوره کودک و نوجوان-مشاوره خانواده

زینب کریمیمشاوره ازدواج-مشاوره فردی-مشاوره تحصیلی

پریسا عشایری درمان اختلالات شخصیتی- افسردگی – مشاوره خانواده-مشاوره ازدواج

افسانه قائدی

مشاوره فردی-مشاوره خانوادگی-زوج درمانی-روان درمانی

زهرا جعفریمشاوره فردیدرمان افسردگی، اضطراب، وسواس

وحیده صلاحمشاوره کودک-کمک به کودکان کم توان ذهنی، جسمی-حرکتی-حل اختلالات رفتاری

مینا مهبدمشاوره فردی-درمان افسردگی، اضطراب، وسواس

دکتر زینب صداقتمشاوره فردی-مشاوره تحصیلی-مشاوره خانواده

سایت شیراز مشاور مرجعی مطمئن برای آگاهی شما از بانک اطلاعات تماس با روانشناسان شهر شیراز می باشد.

در این نوشته می خواهیم لیستی از بهترین مراکز مشاوره شیراز را به همراه شماره تلفن و آدرس آنها معرفی کنیم. این مراکز مشاوره در شیراز ارائه دهنده خدمات : مشاوره تحصیلی ،ازدواج ، نوجوان ،کودک و سایر گرایش ها هستند. اگر بدنبال روانشناس خوب در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشتهروانشناس : دکترعلی رکنیان زادهخدمات :مشاوره و درمان اختلالات روانیآدرس: مطهری شمالی ، کوچه ۱۳ ، فرعی ۱۵/۳تلفن پذیرش : ۰۹۱۷۶۰۶۵۸۴۰

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره شیراز را اورده ایم.این لیست شامل مراکزی مانند: مرکز چمران در شیراز ، مرکز مشاوره رشد ، راه زندگی ، مرکز مشاوره باران شیراز و دیگر مراکز مشاوره خوب شیراز است.

مشاوره باران شیراز

آدرس :

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

شیراز- خیابان فلسطین- کوچه ۵- ساختمان پارت- طبقه سوم- واحد ۹- مرکز مشاوره باران شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۲۳۲۱۱۲۸

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشته

روانشناس : علی رکنیان زاده

آدرس:

چهارراه قصرودشت ، ايمان شمالي ، كوچه ٢٨ ايماني شماليفرعي ٢٨/٤درب سوم سمت چپتلفن پذیرش :

۰۹۱۷۳۰۹۶۷۲۳

مرکز مشاوره دانشگاه شیراز

آدرس :

شیراز – خيابان نشاط، جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۳۲۳۳۶۹۵۹

کلینیک مشاور و روانشناختی راستی

آدرس :

شیراز، خیابان معالی آباد، روبروی پارک ملت، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی ۴، واحد ۴.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۷۷۱۷۱

مرکز روانشناسی راه سبز زندگی

آدرس :

شیراز، بیست متری سینما سعدی، جنب بیمارستان شفا

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۶۶۴۴

اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب اطلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

مرکز مشاوره صنعت نفت شیراز

آدرس :

 پل باغ صفا، مجتمع پژهان، طبقه ۷، واحد ۱۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۲۹۵۹۳۹

مرکز مشاوره ساره بهزادی پور

آدرس :

خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی، ساختمان شیراز مهر، طبقه ۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۴۷۲۵۷۰

مرکز مشاوره جمشید احمدی

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز

آدرس :

شیراز، فلکه دانشجو، کوچه ۱، مجتمع پزشکی نشاط، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۸۱۵۱۱

مرکز مشاوره قاسم نظيری

آدرس :

 خيابان توحيد، مرکز تجاری شهر، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۴۹۸۲

مرکز مشاوره نوراله محمدی

آدرس :

شيراز، ابتدای خيابان صورتگر، مرکز مشاوره دانشگاه شيراز.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۳۴۴۷۹

کلینیک علی کریمی

آدرس :

 چهار راه گمرك، جنب بانك كشاورزی، ساختمان سروش، طبقه دوم

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۰۷۷۶۹

کلینیک روانشناختی شهره دالکی

آدرس :

 شیراز، فلکه دانشجو، ساختمان پزشکی ارم، طبقه چهارم

تلفن :

۰۷۱-۳۲۲۷۳۷۲۵

کلینیک مشاوره تلفنی رایگان شیراز

تلفن :

۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳

شماره گیری از طریق تلفن ثابت ( احتمالا هزینه ای بر خط تلفن شما محاسبه می شود. )

ادامه لیست مراکز مشاوره شیراز و لیست روانشناس خوب در شیراز را در همین نوشته می توانید مشاهده کنید.

لیست مراکز مشاوره شیراز فوق شامل لیستی از بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی شیراز است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر ما بهترین مرکز مشاوره در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی ، روانشناسی کودک ، روانشناسی نوجوان ، روانشناسی جوان و.. باشد و همچنین دائما علم خود را بروز کند.

لیست مرکز مشاوره شیراز ارائه دهنده خدمات مشاوره و روانشناسی در تمامی سنین می باشد. بخشی از معمول ترین گرایش ها روانشناسی و مشاوره عبارتند از : مشاوره خانواده ، ازدواج ، زوج درمانی ، نوجوانان ، انتخاب همسر ، روانشناسی کودک ، مشاورات مربوط به اضطراب ، طلاق و.. است.

آخرین تغییرات : اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز
بهترین روانشناس نوجوانان در شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *