تلفن مشاوره حرم امام رضا

 
helpkade
تلفن مشاوره حرم امام رضا
تلفن مشاوره حرم امام رضا

کلینیک مشاوره در حرم امام رضا (ع)، توسط آستان قدس رضوی راه اندازی شده است و در راستای تامین نیازهای زائران و مجاوران، همه روزه بجز ایام تعطیل پذیرای مراجعین گرامی خواهد بود.

ویژگی های این مراکز

زائرین

خدمات مشاوره به صورت فردی و یا گروهی برای زائرین، با مراجعه حضوری و هماهنگی با دفتر مشاوره انجام می شود.

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ ( جمعه ۸ الی ۱۲ )تلفن مشاوره حرم امام رضا

تلفن راهنما جهت مشاوره فردی: ۳۲۰۰۳۴۵۲-۰۵۱

تلفن جهت مشاوره گروهی با هماهنگی قبلی: ۳۲۰۰۳۴۷۸-۰۵۱

آدرس: حرم مطهر رضوی، ضلع غربی صحن جامع رضوی، باب الهادی (ع)، داخل ایوان باب الهادی سمت راست، کلینیک تخصصی مشاوره زائرین حرم مطهر رضوی

مجاورین (مشهدی ها)

خدمات مشاوره به صورت فردی یا گروهی برای مجاورین، با مراجعه حضوری و یا گرفتن نوبت تلفنی انجام می شود.

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ ( جمعه ۸ الی ۱۲ )

آدرس: حرم مطهر رضوی، خروجی صحن غدیر، طبقه فوقانی بازار غدیر، کلینیک تخصصی فوریت های مشاوره و ارجاع حرم مطهر رضوی

تلفن تماس: ۳۲۲۸۰۵۴۵-۰۵۱

توصیه می شود جهت مشاوره ابتدا به همین دو مرکز که در بالا اشاره شد مراجعه نمایید.

علاوره بر این دو مرکز، مراکز دیگری نیز در حرم مطهر رضوی هستند که واحدهای مشاوره در آن ها مستقر است.

مرکز مشاوره آستان مهر رضوی

ساکنان محترم شهر مشهد جهت دریافت خدمات مشاوره می توانند علاوه بر مراکز فوق که در حرم مطهر امام رضا علیه السلام خدمت رسانی می کنند، به مرکز آستان مهر رضوی با هماهنگی و تعیین وقت قبلی مراجعه نمایند.

هم چنین در کلینیک آستان مهر رضوی سامانه تلفنی «آوای مشاور» راه اندازی شده است که به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک را ندارند به صورت کاملا رایگان ارائه خدمت می‌شود.

در این سامانه تلفنی در مسائل مختلف روان‌شناختی اعم از مشکلات و بحران‌های عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینه‌های تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی، ارائه خدمت می‌شود.

سامانه آوای مشاور روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر فعال است و خادمیاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روان‌شناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک آستان مهر رضوی در این ساعت‌ها پاسخگوی تماس‌های مخاطبان با سامانه خواهند بود.

شماره تلفن کلینیک آستان مهر رضوی جهت خدمت آوای مشاور و یا تعیین وقت مراجعه حضوری (پیش شماره مشهد ۰۵۱):

۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۶۹۱، ۳۸۴۳۸۴۴۱،۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵، ۳۸۰۰۸

آدرس: بلوار شهید منتظری، بین میدان تلویزیون و سه راه بعثت، نبش منتظری ۹

کارگاه های آموزشی گروهی

کارگاه های آموزشی به صورت گروهی برگزار می شود و شرکت در این کلاس ها رایگان است.

شماره تماس جهت ثبت نام در این دوره ها: ۳۲۲۸۰۵۴۵-۰۵۱

آدرس محل برگزاری کارگاه های آموزشی: حرم مطهر رضوی، خروجی صحن غدیر، طبقه فوقانی بازار غدیر، کلینیک تخصصی فوریت های مشاوره و ارجاع حرم مطهر رضوی

 

پر بازدید ترین مطالب وب سایت مشهد توریست:

نحوه گرفتن غذای متبرک امام رضا علیه السلام

ممنون از اطلاع رسانی خوب سایتتون

ممنونم خدا خیرتون بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

تلفن مشاوره حرم امام رضا

وب‌سایت

var CurrentDate= “08/28/2020 10:42:45 PM”; var JAT= 1; function pz() {};init();document.getElementById(“cities”).selectedIndex=27;coord();main();

این واحد به منظور سرعت بخشی به مشاوره زائران و مجاوران سامانه 32020 را راه اندازی کرده تا افراد با گرفتن این شماره و وارد کردن کد 3 به سامانه تلفنی واحد مشاوره دینی متصل شوند و از ثبت نام تلفنی و برنامه ها مشاوره گروهی و فردی این واحد اطلاع کسب کنند.
در این واحد سعی شده تا در نزدیک ترین زمان به تمام مراجعان وقت مشاوره داده شود و برای جلوگیری از اتلاف وقت زائران بارگاه منور رضوی، شماره آن ها در سیستم ثبت و در زمان فرا رسیدن نوبت برای ارائه مشاوره با زائر تماس گرفته می شود.
برای پرهیز از اتلاف وقت و احساس آرامش مراجعه کنندگان، تمام مشاوره ها اعم از فردی و گروهی در همان ساختمان و در اتاق های مجزا صورت می گیرد و پرونده اطلاعات مربوط به مراجعه کنندگان و نوع مشاوره آن ها در همان جا محفوظ خواهد ماند و در جایی نشر و پخش نمی شود.

«حبیب از بزرگان کوفه به‌حساب می‌آمد و در میان مردم جاه و جلالی والا داشت. جوان‌ترها مردم را با فشار زیاد سر جای خود نشاندند. عابس بن ابی شبیب شاکری در کنار مسلم بن عوسجه ایستاد. مختار باز به صدای…

هیئت فدائیان حضرت ابوالفضل با همه ساز و برگ، قریب به هزار کیلومتر از دارالعباد یزد راه آمده اند تا با برگزاری پر شور مراسم عزاداری و سینه زنی در صحن جمهوری حرم مطهر ثامن الحجج(ع) به شب هشتم ماه محرم…

همزمان با هشتمین شب از ماه محرم و شب زیارتی مخصوص ابا عبدالله الحسین(ع) صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی میزبان عاشقان و دلداگانی از هیئت فدائیان حضرت اباالفضل (ع) محله باغ گندم یزد و یزدی‌های مقیم…

دسته‌دسته بانوان زائر و مجاور از درب مدرسه خیرات خان با استقبال گرم خادمان وارد مراسم می‌شوند. از روز اول ماه محرم، قلب حرم مطهر حضرت رضا(ع) پایگاه عزاداری خانم‌ها شده. محفلی مذهبی که در این روزهای…تلفن مشاوره حرم امام رضا

با شروع دهه اول ماه محرم‌الحرام، امام رئوفمان حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) عزادار جدش سیدالشهدا(ع) می‌…

جنس مداحی در حرم ائمه اطهار(ع) به گفته خود ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) با ذاکر بودن در سایر منابر و…

حال و هوای مداحی در حرم منور امام هشتم شیعیان(ع) با تمام دنیا فرق دارد؛ این‌ها کلیدواژگانی است که…

نامش به تاریخ قهرمانی کشتی آزاد خراسان و کشور گره خورده و فهرست بلند بالایی از عناوین و مدالهای…

.All right reserved by Astan Quds Razavi

ایمیل خود را وارد کنید:

برای تنظیم وقت مشاوره خانواده حرم امام رضا با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ تماس بگیرید . این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات میباشد . مشاوره خانواده حرم امام رضا با همکاری روانشناسان و روانپزشک مجرب دایر میباشد . برای اطلاع از رزومه مشاورین این مرکز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره خانواده در جهت حل و بررسی مسائل ارتباطی بین اعضای خانواده میباشد . تعداد جلسات مورد نیاز بستگی موضوع مورد بحث دارد . معمولا جلسات مشاوره خانواده حرم امام رضا به صورت هفتگی وقت دهی میشود . این مرکز مشاوره ۲۴ ساعته میباشد . به این معنی که در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز دایر میباشد .

برای ارتباط با این مرکز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . در صورت نیاز پیامک نیز پاسخ داده میشود . در صورت نیاز به انجام مشاوره فوری و کوتاه از سیستم آنلاین پایین صفحه استفاده نمایید .تلفن مشاوره حرم امام رضا

مشاوره خانواده حرم امام رضا به صورت هر نیم ساعت محاسبه میشود. در صورت نیاز به دارودرمانی پرونده به روانپزشک مرکز ارجاع داده خواهد شد . در صورت نیاز به انجام تست روانشناسی پرونده به روانسنج مرکز ارجاع داده خواهد شد .

در این مرکز علاوه بر انجام مشاوره خانواده ،مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی انجام میشود . مشاوره ها به صورت حضوری و غیر حضور نیز امکان پذیر است . مشاوره های غیر حضوری با کیفیت جلسات حضوری برابر است . ضمنا هزینه جلسات غیر حضوری کمتر از جلسات حضوری میباشد .

 

برای دریافت آدرس دقیق مرکز با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ تمسا بگیرید . دسترسی از طریق مترو به آسانی میباشد .

مرکز مشاوره نیاوران آماده ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به شما عزیزان میباشد .

مشاوره و روانشناسی

(زیر نظر دکتر روانپزشک،متخصص اعصاب و روان مجوز ۶۶۰۷۲)

مشاوره و راهنمایی تلفنی و حضوری

توسط روانشناس

-خانواده       -ازدواج             -نوجوان           -هیپنوتیزم در مانی

-کودک          -افسردگی          -بیش فعالی       -وسواس

-کنترل خشم   -اضطراب           -استرس              -اختلالات روانی

-اختلالات یادگیری    -مهارتهای زندگی                  -تست روانشناسی             -نوروفیدبک

-بیوفیدبک                  -مشاوره تحصیلی

 

تماس با ما:  ۲۶۱۳۵۵۴۲-۲۶۱۳۵۳۹۷-۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲

www.abbbcb.com سایت ما:

ravanshenas_aghdasieh اینستگرام:

 

مشاوره خانواده

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، خدمات مشاوره‌ای دینی ویژه زائران و مجاوران در ایام ماه مهمانی خدا، همه روزه در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

زائرانی که در این ایام تمایل دارند به‌صورت فردی از مشاوره‌های دینی، اعتقادی و تربیتی بهره‌مند شوند، می‌توانند از ساعت هشت تا 17 به واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی مراجعه کنند.

در این حوزه بیش از 30 استاد و کارشناس برجسته کشوری و استانی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند، به منظور رفاه حال هر چه بیش‌تر زائران حضرت رضا(ع) در ماه مبارک رمضان نوبت‌دهی به صورت حضوری و تلفنی 32020 انجام می‌شود.

واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی صحیح و منطقی به نیازهای دینی، اخلاقی، تربیتی و اجتماعی زائران و مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران و مجاوران با آن رو به رو هستند، می‌پردازد.

یادآور می‌شود، مدرسه پریزاد نیز پاسخگوی شبهات دینی، اعتقادی و تربیتی در زمینه‌های «دین‌شناسی عمومی»، «علوم قرآنی و حدیث»، «فرق و مذاهب»، «منبع شناسی دینی»، «تربیت فرزند»، «ازدواج» و … زائران بارگاه منور رضوی است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام مهدی حسن‏‌زاده، رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان ویژه زائران برنامه مشاوره فردی و گروهی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مرکز واحد مشاوره واقع در باب الهادی از ساعت 18 تا 14 ویژه خواهران و از ساعت 15 تا 19 ویژه برادران میزبان زائران است.وی ادامه داد: در مدرسه پریزاد نیز طی سه نوبت ویژه برادران برنامه مشاوره فردی دایر است که شامل ساعت 8 تا 12 و 15 تا 19 و 21 تا 23:30 می‌‏شود.این کارشناس مسئول تأکید کرد: برای خواهران نیز برنامه مشاوره فردی از ساعت 8 تا 18 در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است که این مهم با حضور کارشناسان مجرب و زبده برگزار می‏‌شود.وی افزود: در ایستگاه آداب زیارت صحن غدیر نیز برنامه مشاوره فردی ویژه عموم زائران تدارک دیده شده که هر شب از ساعت 18 تا 23 میزبان زائران است.رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی عنوان کرد: ویژه عموم زائران برنامه مشاوره گروهی نیز برگزار می‏‌شود، لذا زائرانی که علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه‌‏ها هستند، می‌‏توانند به واحد مشاوره مراجعه و ضمن ثبت نام از این نشست‌‏ها بهره‌مند شوند.وی ابرازکرد: مزیت واحد مشاوره حرم مطهر رضوی با دیگر مراکز سطح شهر و کشور این است که مشاوره در فضای معنوی حرم امام رضا(ع) صورت می‏‌گیرد و حال و هوای معنوی زائران باعث آسان شدن حل معضلات می‌‏شود، از دیگر مزیت‌هایی این واحد رایگان بودن آن است.

انتهای پیام

 

مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا با شماره تماس 09123245510 در واتساپ است. برای مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضابا ماهم میتوانین تماس بگیریرن. شماره مرکز02126852940 میباشد. مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا مشاوره 24 ساعته در تمامی نقاط کشور میباشد.

برای اطلاع از دکتران و مشاوره میتوانین بعد از تماس نام دکتران ما را پرسیده و در گوگل سرچ کنین.مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا  به شما اموزش های قبل و بعد ازدواج را میدهد. برای اطلاع از تست ها و سوالات قبل از ازدواج با ما تماس بگیریرن. شماره های ما در سایت و گوگل قابل دسترسی میباشد. دکتران مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا دارای مدرک دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه میباشند. برای اطلاع از سوابق دکترا به گوگل سر بزنین. ما در مرکز مشاوره اموزش های کافی برای زندگی ارامتر را میدهیم.

ما در مرکز مشاوره ازدواج کرج دارایه بهترین دکتران و استادان تهران  میباشیم. پرونده دکترای تمامی دکتران ما در سایت و گوگل قابل مشاهده میباشد. شما میتوانید بعد از تماس با مرکز ما نام دکتران را پرسیده و در گوگل سرچ کنین.دکترامن مرکز مشاوره تلفنی ما با دوره ای که دیده اند میتوانند بهترین بهره برداری را از مشاوره داشته باشین.جهت اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرین. مرکز مشاوره ازدواج ما دارای دکتران خانم و اقا میباشند که بعد از انتخاب به خواست خودتلان میتوانین تشکیل پرونده دهین.

برزای تماس با ما باشماره های داده شده و شماره های موجود در سایت تماس بگیرین. ادرس ما نیاوران چهارراه مژد نبش نجابت جو پلاک 352 میباشد. لطفا قبل از حظور وقت بگیرین.برای اطلاع از هزینه های مشاوره حظوری با ما تماس بگیرین. هزینه مشاوره ازدواج تلفنی مطابق مصوبه مشاوران تعیین شده است. هر نیم ساعت مشاوره ازدواج تلفنی 50 تومن میباشد. شماره کارت های مشاورره تلفنی 6037691510373533 میباشد.تلفن مشاوره حرم امام رضا

لطفا بعد از واریزی فیش خود را برای ما بفرستین. 09123245مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا با شماره تماس 09123245510 در واتساپ است. برای مشاوره ازدواج واتساپ و غیر حضوری در مرکز ما با ماهم میتوانین تماس بگیریرن. شماره مرکز02126852940 میباشد. 510 شماره ای ایست که با واتساپ میتوانید فیش واریزی را بفرستین. بعد از واریزی ده تا پانزده دقیه شمارا به دکتر وصل میکنیم.

مدیرعامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی از راه‌اندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در این کلینیک خبر داد.

تمامی حقوق برای قدس آنلاین محفوظ است.

© 2018 www.qudsonline.ir

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی خراسان رضوی بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی خراسان رضوی می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان خراسان رضوی شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خراسان رضوی را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.تلفن مشاوره حرم امام رضا

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی خراسان رضوی، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی خراسان رضوی ندارد.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی خراسان رضوی تقدیم می گردد:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مشهد – ناحیه 1: مشهد – بلوار مجلسی – مسلم 22 پلاک 122 – طبقه فوقانی خانه معلم شماره تماس: 2741343

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – روبروی دانش غربی 7 جنب دبیرستان میرزا کوچک خان شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مشهد – ناحیه 3: مشهد – میدان احمد آباد – پژوهشکده عباس زادگان شماره تماس: 8523120

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مشهد – ناحیه 4: میدان راهنمایی – ابتدای خیابان دستغیب – طبقه فوقانی فروشگاه ضریح آفتاب شماره تماس: 7630070

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مشهد – ناحیه 5: مشهد – ( آدرس مکان موقت: نبش وحدت 11 ) شماره تماس: 3689850 3681602

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مشهد – ناحیه 6: مشهد – بلوار وکیل آباد – بین وکیل آباد 20 و 22 – طبقه فوقانی دندانپزشکی ایرانیان شماره تماس: 8672893

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مشهد – ناحیه 7: مشهد – قاسم آباد – شریعتی 39 – جنب دبیرستان زهرای مرضیه شماره تماس: 6611088 – 6611097

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی تبادکان: مشهد – بلوار توس – توس 17 – فدک 15 شماره تماس: 7674550 – 7676800

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قوچان: خیابان امام زمان – بعد از فلکه شهرداری – جنب کتابفروشی ضریح آفتاب شماره تماس: 2245701

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کاشمر: خیابان امام خمینی – مقابل بیمه مرکزی ایران – طبقه فوقانی کلینیک درمانی فرهنگیان شماره تماس: 8242161

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی جغتای: بلوار شهید فهمیده شماره تماس: 5623251

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سبزوار: میدان طبس – خیابان 24 متری انقلاب – جنب مسجد کاشمری شماره تماس: 2649900 – 2651886

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مرکز مشاوره روانشناسی خراسان رضوی» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلفن مشاوره حرم امام رضا
تلفن مشاوره حرم امام رضا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *