مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا

 
helpkade
مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا
مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا

کلینیک مشاوره در حرم امام رضا (ع)، توسط آستان قدس رضوی راه اندازی شده است و در راستای تامین نیازهای زائران و مجاوران، همه روزه بجز ایام تعطیل پذیرای مراجعین گرامی خواهد بود.

ویژگی های این مراکز

زائرین

خدمات مشاوره به صورت فردی و یا گروهی برای زائرین، با مراجعه حضوری و هماهنگی با دفتر مشاوره انجام می شود.

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ ( جمعه ۸ الی ۱۲ )مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا

تلفن راهنما جهت مشاوره فردی: ۳۲۰۰۳۴۵۲-۰۵۱

تلفن جهت مشاوره گروهی با هماهنگی قبلی: ۳۲۰۰۳۴۷۸-۰۵۱

آدرس: حرم مطهر رضوی، ضلع غربی صحن جامع رضوی، باب الهادی (ع)، داخل ایوان باب الهادی سمت راست، کلینیک تخصصی مشاوره زائرین حرم مطهر رضوی

مجاورین (مشهدی ها)

خدمات مشاوره به صورت فردی یا گروهی برای مجاورین، با مراجعه حضوری و یا گرفتن نوبت تلفنی انجام می شود.

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ ( جمعه ۸ الی ۱۲ )

آدرس: حرم مطهر رضوی، خروجی صحن غدیر، طبقه فوقانی بازار غدیر، کلینیک تخصصی فوریت های مشاوره و ارجاع حرم مطهر رضوی

تلفن تماس: ۳۲۲۸۰۵۴۵-۰۵۱

توصیه می شود جهت مشاوره ابتدا به همین دو مرکز که در بالا اشاره شد مراجعه نمایید.

علاوره بر این دو مرکز، مراکز دیگری نیز در حرم مطهر رضوی هستند که واحدهای مشاوره در آن ها مستقر است.

مرکز مشاوره آستان مهر رضوی

ساکنان محترم شهر مشهد جهت دریافت خدمات مشاوره می توانند علاوه بر مراکز فوق که در حرم مطهر امام رضا علیه السلام خدمت رسانی می کنند، به مرکز آستان مهر رضوی با هماهنگی و تعیین وقت قبلی مراجعه نمایند.

هم چنین در کلینیک آستان مهر رضوی سامانه تلفنی «آوای مشاور» راه اندازی شده است که به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک را ندارند به صورت کاملا رایگان ارائه خدمت می‌شود.

در این سامانه تلفنی در مسائل مختلف روان‌شناختی اعم از مشکلات و بحران‌های عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینه‌های تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی، ارائه خدمت می‌شود.

سامانه آوای مشاور روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر فعال است و خادمیاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روان‌شناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک آستان مهر رضوی در این ساعت‌ها پاسخگوی تماس‌های مخاطبان با سامانه خواهند بود.

شماره تلفن کلینیک آستان مهر رضوی جهت خدمت آوای مشاور و یا تعیین وقت مراجعه حضوری (پیش شماره مشهد ۰۵۱):

۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۶۹۱، ۳۸۴۳۸۴۴۱،۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵، ۳۸۰۰۸

آدرس: بلوار شهید منتظری، بین میدان تلویزیون و سه راه بعثت، نبش منتظری ۹

کارگاه های آموزشی گروهی

کارگاه های آموزشی به صورت گروهی برگزار می شود و شرکت در این کلاس ها رایگان است.

شماره تماس جهت ثبت نام در این دوره ها: ۳۲۲۸۰۵۴۵-۰۵۱

آدرس محل برگزاری کارگاه های آموزشی: حرم مطهر رضوی، خروجی صحن غدیر، طبقه فوقانی بازار غدیر، کلینیک تخصصی فوریت های مشاوره و ارجاع حرم مطهر رضوی

 

پر بازدید ترین مطالب وب سایت مشهد توریست:

نحوه گرفتن غذای متبرک امام رضا علیه السلام

ممنون از اطلاع رسانی خوب سایتتون

ممنونم خدا خیرتون بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا

وب‌سایت

var CurrentDate= “08/28/2020 10:48:12 PM”; var JAT= 1; function pz() {};init();document.getElementById(“cities”).selectedIndex=27;coord();main();

آشنایی با خدمات مشاوره واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی

واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی به صورت ویژه به زائران و کاروان های زیارتی بارگاه منور رضوی خدمات مشاوره‌ای فردی و گروهی ارائه می دهد.

به منظور سرعت بخشی به مشاوره زائران، به صورت حضوری نوبت‌ دهی صورت می گیرد، سعی شده در این واحد در نزدیکترین زمان به تمام مراجعان وقت مشاوره داده شود

واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی به نیازهای دینی، اخلاقی، تربیتی و اجتماعی مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی می‌پردازد.

مجاوران جهت خدمات مشاوره می توانند با شماره تلفن 05132280545 برای تعیین نوبت و هماهنگی تماس بگیرند و بعد از اخذ نوبت به بازار غدیر ورودی باب الهادی صحن جامع رضوی مراجعه کنند و از خدمات مشاوره خانواده ، تربیتی و ازدواج بهرمند شوند.مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا


03:42


02:45


02:04


04:28


01:48


03:52

مسابقه فرهنگی از قرآن بپرس (سوره اخلاص و مسد)؛ ویژه نوجوانان

برنامه هفتگی


02:30


01:49

مسابقه فرهنگی از قرآن بپرس (سوره اخلاص و مسد)؛ ویژه نوجوانان

برنامه هفتگی


03:42


02:45


02:04

عید در حرم امام رئوف

فقیر و خسته به درگاهت آمدم رحمی
که جز ولای توام نیست هیچ دست آویز
حرم مطهرامام رضا علیه السلام

دولت دراین سرا و گشایش دراین در است …
السلام علیک یا انیس النفوس
یا علی بن موسی الرضا(ع)
#امام_رضا_علیه_السلام
#حرم_امام_رضا_علیه_السلام
#حرم_مطهر_رضوی

قلب مرا به پای ضریح ات گره بزن
بیمارم و دخیل شفای تو می شوم

از رهگذر خاک سر کوی شما بود؛
هر نافه که در دست نسیم سحر افتاد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، خدمات مشاوره‌ای دینی ویژه زائران و مجاوران در ایام ماه مهمانی خدا، همه روزه در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

زائرانی که در این ایام تمایل دارند به‌صورت فردی از مشاوره‌های دینی، اعتقادی و تربیتی بهره‌مند شوند، می‌توانند از ساعت هشت تا 17 به واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی مراجعه کنند.

در این حوزه بیش از 30 استاد و کارشناس برجسته کشوری و استانی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند، به منظور رفاه حال هر چه بیش‌تر زائران حضرت رضا(ع) در ماه مبارک رمضان نوبت‌دهی به صورت حضوری و تلفنی 32020 انجام می‌شود.

واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی صحیح و منطقی به نیازهای دینی، اخلاقی، تربیتی و اجتماعی زائران و مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران و مجاوران با آن رو به رو هستند، می‌پردازد.

یادآور می‌شود، مدرسه پریزاد نیز پاسخگوی شبهات دینی، اعتقادی و تربیتی در زمینه‌های «دین‌شناسی عمومی»، «علوم قرآنی و حدیث»، «فرق و مذاهب»، «منبع شناسی دینی»، «تربیت فرزند»، «ازدواج» و … زائران بارگاه منور رضوی است.

مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا با شماره تماس 09123245510 در واتساپ است. برای مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضابا ماهم میتوانین تماس بگیریرن. شماره مرکز02126852940 میباشد. مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا مشاوره 24 ساعته در تمامی نقاط کشور میباشد.

برای اطلاع از دکتران و مشاوره میتوانین بعد از تماس نام دکتران ما را پرسیده و در گوگل سرچ کنین.مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا  به شما اموزش های قبل و بعد ازدواج را میدهد. برای اطلاع از تست ها و سوالات قبل از ازدواج با ما تماس بگیریرن. شماره های ما در سایت و گوگل قابل دسترسی میباشد. دکتران مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا دارای مدرک دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه میباشند. برای اطلاع از سوابق دکترا به گوگل سر بزنین. ما در مرکز مشاوره اموزش های کافی برای زندگی ارامتر را میدهیم.

ما در مرکز مشاوره ازدواج کرج دارایه بهترین دکتران و استادان تهران  میباشیم. پرونده دکترای تمامی دکتران ما در سایت و گوگل قابل مشاهده میباشد. شما میتوانید بعد از تماس با مرکز ما نام دکتران را پرسیده و در گوگل سرچ کنین.دکترامن مرکز مشاوره تلفنی ما با دوره ای که دیده اند میتوانند بهترین بهره برداری را از مشاوره داشته باشین.جهت اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرین. مرکز مشاوره ازدواج ما دارای دکتران خانم و اقا میباشند که بعد از انتخاب به خواست خودتلان میتوانین تشکیل پرونده دهین.

برزای تماس با ما باشماره های داده شده و شماره های موجود در سایت تماس بگیرین. ادرس ما نیاوران چهارراه مژد نبش نجابت جو پلاک 352 میباشد. لطفا قبل از حظور وقت بگیرین.برای اطلاع از هزینه های مشاوره حظوری با ما تماس بگیرین. هزینه مشاوره ازدواج تلفنی مطابق مصوبه مشاوران تعیین شده است. هر نیم ساعت مشاوره ازدواج تلفنی 50 تومن میباشد. شماره کارت های مشاورره تلفنی 6037691510373533 میباشد.مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا

لطفا بعد از واریزی فیش خود را برای ما بفرستین. 09123245مرکز مشاوره ازدواج رایگان حرم امام رضا با شماره تماس 09123245510 در واتساپ است. برای مشاوره ازدواج واتساپ و غیر حضوری در مرکز ما با ماهم میتوانین تماس بگیریرن. شماره مرکز02126852940 میباشد. 510 شماره ای ایست که با واتساپ میتوانید فیش واریزی را بفرستین. بعد از واریزی ده تا پانزده دقیه شمارا به دکتر وصل میکنیم.

ایمیل خود را وارد کنید:

برای تنظیم وقت مشاوره خانواده حرم امام رضا با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ تماس بگیرید . این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات میباشد . مشاوره خانواده حرم امام رضا با همکاری روانشناسان و روانپزشک مجرب دایر میباشد . برای اطلاع از رزومه مشاورین این مرکز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره خانواده در جهت حل و بررسی مسائل ارتباطی بین اعضای خانواده میباشد . تعداد جلسات مورد نیاز بستگی موضوع مورد بحث دارد . معمولا جلسات مشاوره خانواده حرم امام رضا به صورت هفتگی وقت دهی میشود . این مرکز مشاوره ۲۴ ساعته میباشد . به این معنی که در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز دایر میباشد .

برای ارتباط با این مرکز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . در صورت نیاز پیامک نیز پاسخ داده میشود . در صورت نیاز به انجام مشاوره فوری و کوتاه از سیستم آنلاین پایین صفحه استفاده نمایید .مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا

مشاوره خانواده حرم امام رضا به صورت هر نیم ساعت محاسبه میشود. در صورت نیاز به دارودرمانی پرونده به روانپزشک مرکز ارجاع داده خواهد شد . در صورت نیاز به انجام تست روانشناسی پرونده به روانسنج مرکز ارجاع داده خواهد شد .

در این مرکز علاوه بر انجام مشاوره خانواده ،مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی انجام میشود . مشاوره ها به صورت حضوری و غیر حضور نیز امکان پذیر است . مشاوره های غیر حضوری با کیفیت جلسات حضوری برابر است . ضمنا هزینه جلسات غیر حضوری کمتر از جلسات حضوری میباشد .

 

برای دریافت آدرس دقیق مرکز با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ تمسا بگیرید . دسترسی از طریق مترو به آسانی میباشد .

مرکز مشاوره نیاوران آماده ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به شما عزیزان میباشد .

مشاوره و روانشناسی

(زیر نظر دکتر روانپزشک،متخصص اعصاب و روان مجوز ۶۶۰۷۲)

مشاوره و راهنمایی تلفنی و حضوری

توسط روانشناس

-خانواده       -ازدواج             -نوجوان           -هیپنوتیزم در مانی

-کودک          -افسردگی          -بیش فعالی       -وسواس

-کنترل خشم   -اضطراب           -استرس              -اختلالات روانی

-اختلالات یادگیری    -مهارتهای زندگی                  -تست روانشناسی             -نوروفیدبک

-بیوفیدبک                  -مشاوره تحصیلی

 

تماس با ما:  ۲۶۱۳۵۵۴۲-۲۶۱۳۵۳۹۷-۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲

www.abbbcb.com سایت ما:

ravanshenas_aghdasieh اینستگرام:

 

مشاوره خانواده

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

مدیرعامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی از راه‌اندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در این کلینیک خبر داد.

تمامی حقوق برای قدس آنلاین محفوظ است.

© 2018 www.qudsonline.ir

وی با بیان اینکه واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در تابستان سال جاری به بیش از
سه هزار و 400 زائر و مجاور خدمات مشاوره ارائه داده است، اظهارداشت: این واحد یازدهم
الی 21 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 19 شب آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم زائران
و مجاوران حضرت رضا(ع) است.

لسانی خاطرنشان کرد: از سوی این واحد چهار جلسه مشاوره گروهی تدارک دیده شده است
که با حضور اساتید برجسته با موضوعات خانوادگی و تربیتی از جمله مهارت های تربیت فرزند
در سیره نبوی، مهارت های زندگی، … از تاریخ 16 الی 19 آذر ماه برگزار می شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در ایام پایانی
ماه صفر، به منظور سرعت بخشی به مشاوره زائران و مجاوران، به صورت حضوری نوبت‌ دهی
صورت می گیرد، ابراز داشت: سعی شده تا در این واحد در نزدیکترین زمان به تمام مراجعان
وقت مشاوره داده شود و برای جلوگیری از اتلاف وقت زائران بارگاه منور رضوی، شماره آنها
در سیستم ثبت و در زمان فرار رسیدن نوبت برای ارائه مشاوره با آنان تماس گرفته می شود.

وی افزود: واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی صحیح و منطقی به نیازهای دینی، اخلاقی،
تربیتی و اجتماعی زائران و مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید
و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران
و مجاوران با آن رو به رو هستند، می‌پردازد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: در مرکز مشاوره
دینی حرم مطهر رضوی در دو قالب «مشاوره فردی» و «مشاوره گروهی» به افراد در حوزه های
مختلف تربیتی، اعتقادی، خانوادگی، ازدواج و … خدمات مشاوره‌ای ارائه شده است.

مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی پنجشنبه در قم برگزار می شود.

کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی 14 اسفند 1397 برگزار می گردد

دکتر یوسفی فرد گفت: حوزویان می‌توانند پاسخ سؤالات پزشکی خود را به صورت آفلاین از مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز خدمات دریافت کنند.

فراخوان مقاله ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی،روانشناسی و مشاوره ایران

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه مشاوران مدارس علمیه تابستان امسال در مشهد برگزار می شود.
مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا

کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی تیرماه سال جاری در گرجستان – تفلیس برگزار می گردد

مسئول کارگروه تبلیغات نوین ستاد محرم سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های این سازمان در فضای مجازی برای محرم ۹۹ گفت: از ایده های نوآورانه مربوط به عزاداری محرم و صفر حمایت می شود.

 جمعی از هیئت داران تهران در استفتائی از حضرت آیت الله سیستانی درباره برگزاری مجالس عمومی در محرم امسال سؤال کردند.

آیت الله تسخیری، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام که در یکی از بیمارستان های تهران بستری بود، در سن ۷۶ سالگی، بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

سردار اشتری: از مردم تقاضا داریم با توجه به فرارسیدن تاسوعا و عاشورا از سفر های غیرضرور اجتناب کنند تا شاهد شیوع بیشتر کرونا نباشیم.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبان آزمون سراسری ۹۹ تا آخر وقت امروز مهلت دارند سوابق تحصیلی خود را ویرایش کنند.

مرحله اول انتخاب درس سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ از تاریخ ۱۳۹۹/۶/۴ لغایت ۱۱۳۹۹/۶/۱۵ برای طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم فعال شد.

آستان قدس رضوی با در اختیار گرفتن نسخه ویژه ای از نرم افزار ارتباط شیعی، به صورت آنلاین به سوالات دینی و روانشناسی کاربران اینترنتی پاسخ می دهد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از راه اندازی سامانه ثبت‌نام غذای حضرتی «رضوان» به منظور توزیع عادلانه دعوت‌نامه مهمان‌سرای حضرت رضا(ع) خبر داد.

قدیمی ترین خادم حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) خاطره ای از شفای یک کودک علیل توسط دو دست بریده علمدار کربلا بیان کرد.

مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا
مشاوره تلفنی رایگان حرم امام رضا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *