دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز

 
helpkade
دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز
دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در تبریز

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

loading…

loading…

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر غلامرضا چلبیانلو چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

کلید واژه ها:
اختلال اضطراب فراگیر مدل AFECT سرشت هیجانی سرشت عاطفی

کلید واژه ها:
اختلال شخصیت مرزی باند آلفا لوب فورنتال ابعاد سرشت منش تمایز هیجانی

کلید واژه ها:
سوگیری توجه چهره های هیجانی اضطراب خصلتی – حالتی

کلید واژه ها:
پیشرفت تحصیلی سبک یادگیری آگاهی فراشناختی

کلید واژه ها:
اعضای هیات علمی استرس شغلی شادکامی ذهنی

دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز

کلید واژه ها:
سلامت روانی آزمون NEO-PI-R پرسش نامه SCL-90-R ویژگی های شخصیت


Downloads-icon

متولد 29 شهريور ماه سال 1358 در تبريز،

اخذ مدرک ديپلم در سال 1375 و پيش دانشگاهی در سال 1376 از دبيرستان شهيد ظالقانی تبريز در رشته علوم تجربی

قبولی در مقطع کارشناسی رشته روانشناسی بالينی  دانشگاه تبريز در مهرماه سال 1376 و اخذ مدرک در بهمن ماه 1379

قبولی در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالينی دانشگاه شيراز در مهر ماه سال1380 و اتمام دوره و اخذ مدرک در تیر ماه سال 1383

قبولی در مقطع دکتری رشته علوم اعصاب شناختی (نوروساينس) گرايش مغز و شناخت دانشگاه تبريز در مهرماه 1387 و اتمام دوره در تيرماه 1391

شنبه تا پنجشنبه

صبح ها :

9 الی 13

بعد از ظهر ها :

16 الی 20

دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز

مرکز مشاوره رشد تبریز در سال 1372 به همت استاد بزرگوار ، مرحوم دکتر میر تقی گروسی فرشی و استاد گرانقدر دکتر فریدون رخشان پایه گذاری شد و به عنوان اولین و قدیمی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان درمانی در شهر پر افتخار تبریز از مشارکت اساتید برجسته و فرهیخته ای برخوردار بوده است .

.

مشاوره ازدواج از ، ازدواج هاي ناگهاني و بدون آگاهي و شناخت مناسب زوجين از خصوصيات اخلاقي و روانشناختي همديگر که اکثراً به طلاق ، ناسازگاري ها و اختلافات در زندگي زناشويي منجر مي شوند ، پيشگيري مي کند و مهارت بهتري نيز در اختيار زوجين جهت روبرو شدن با مشکلات حوزه زناشويي در تمامي ابعاد آن ايجاد ميکند.

بسیاری از افراد از مطرح کردن مشکلات خود ترس دارند و یکی از بزرگترین مشکلات این افراد ترس از قضاوت شدن است ، روان درمانی به شما این امکان را میدهد که بدون هیچ دغدغه و قضاوت شدن با مشاوران متخصص مرکز مشاوره رشد در ارتباط باشید و برای رفع مشکلات خود بهترین روش را پیدا کنید.

بخش عمده اي از شخصيت فرزند شما در دوران کودکي و نوجواني او شکل مي گيرد . مشاوران روانشناسي کودک و نوجوان ما به شما کمک مي کنند تا اگر در تمامي حوزه هاي روانشناسي و روانپزشکي مربوط به کودک و نوجوان خود ، چه در حوزه اختلالات و چه در حوزه آگاهي بخشي و پيشگيري داراي مشکلات و يا سوالاتي هستيد ، به پاسخ شان برسيد و بهترين و تاثير گذار ترين رفتار را در مقابل آنها داشته باشيد.

در اين حوزه از مشاوره نيز در راستاي ارتقاي وضعيت علمي آموزشي دانش آموزان و دانشجويان مشاوره هایی در مورد افت تحصيلي ، پرسه زدن در شبکه هاي اجتماعي ، آمادگي براي انتخاب رشته و شغل ، مقابله با اضطراب امتحان و کنکور ، مشاوره تحصيلي ، تقويت حافظه ، مهارت هاي مطالعه ، مديريت زمان ، برنامه ريزي ، افزايش تمرکز حواس ، تند خواني ، تست زني و … انجام مي پذيرد.

با در اختیار داشتن مشاوران با سابقه و فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر و سیستم جامع مدیریتی در فضایی گرم و دوستانه

انتخاب همسر ، تفاهم و سازگاری زناشویی ، مسائل حقوقی ازدواج ،مسائل پزشکی ازدواج

روابط زوجین ، مشکلات خانوادگی و زناشویی ، رابطه والدین و فرزندان

رشد كودك، ويژگيهاو بحرانهاي نوجواني، مشكلات و اختلالات رفتاري از قبيل ، پرخاشگري، تيك، شب ادراري، دروغگويي و …

برنامه ريزي تحصيلي، ناتوانيهاي يادگيري، افت تحصيلي و انتخاب رشته تحصيلي

افسردگي ، اضطراب، ترس، وسواس و ساير مشكلات رفتاري

اجرا و تفسیر تست های هوش، استعداد تحصیلی ، ویژگی های شخصيت

جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد

اگر نمی توانیم همه ی رنجها را از بین ببریم

می توانیم برخی از آنها را از بین برده و برخی دیگر را آرامش بخشیم

لازم نیست یک مصلح اجتماعی باشید که بتوانید دنیای بهتری بسازید

بلکه همین که دنیای خصوصی خودتان را بهتر کنید خدمت بزرگی کرده اید

وقت زیادی بگذارید و مشکل را شناسایی کنید

اما انرژی تان را برای حل آن ، نه برای نگرانی بابت آن ، صرف کنید

برای رزرو وقت مشاوره اطلاعات درخواستی زیر را وارد نموده و در قسمت پیام ها نوع درخواست مشاوره خود را وارد کنید

تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تاریخ مشاوره را به شما اعلام نمایند.

آدرس مرکز :تبریز خیابان 17 شهریور جدید روبروی آموزش و پرورش ناحیه دو – مرکز مشاوره رشد تبریز

تلفن: 04135569757

تلفن همراه: 09143034259

وبسایت:
مرکز مشاوره رشد تبریز

مرکز مشاوره رشد تبریز در سال 1372 به همت استاد بزرگوار ، مرحوم دکتر میر تقی گروسی فرشی و استاد گرانقدر دکتر فریدون رخشان پایه گذاری شد و به عنوان اولین و قدیمی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان درمانی در شهر پر افتخار تبریز از مشارکت اساتید برجسته و فرهیخته ای برخوردار بوده است .

Tabriz Growth Advisory Center was founded in 1372 with the help of the great professor, the late Dr. Mir Taghi Garosi Farshi and the professor professor Dr. Fereydoun Rakhshan. He is the first and oldest provider of counseling and psychotherapy services in proud Tabriz city of masters’ Prominent and well-educated.

در اینجا لیستی از بهترین مراکز مشاوره تبریز و استان آذربایجان شرقی را بر شما مخاطب گرامی سایت هوش کالا آورده ایم. این لیست از بهترین مراکز مشاوره خانواده، روانشناس کودک، مشاوره ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی و.. در شهرستان تبریز است. تمامی مراکز زیر دارای پروانه معتبر از مراجع ذی ربط می باشند.

پیشنهاد ما

دکتر مینا زعفرانچی مدرس دانشگاه و روان درمانگر کودکان و بزرگسالان خدمات :تست هوش ، تست شخصیت ، مشاوره ازدواج ، تحصیلی ..مشاوره حضوری و تلفنی آدرس :تبریز چهارراه آبرسان ، مهرگان یک ، برج سفید smp طبقه دوم مرکز صباتلفن پذیرش :۰۹۱۴۴۰۹۳۳۶۳

 مرکز مشاوره علامه امینی تبریز ( دولتی )آدرس :خیابان هفده شهریور جدید، بالاتر از بستنی وحید، جنب بانک ملی ، کوچه آقا علیتلفن پذیرش :۵۵۶۱۸۳۶

خانم دکتر علیزاده روانشناس تبریزآدرس :خیابان هفده شهریور جدید ، روبروی بستنی وحید، جنب آزمایشگاه دانش ، طبقه سهموسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریزتلفن پذیرش :۰۴۱-۳۵۵۷۵۸۴۹

دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز

دکتر علیلوآدرس :خیابان هفده شهریور جدید ، روبروی بستنی وحید، جنب آزمایشگاه دانش ، طبقه سهموسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریزتلفن پذیرش :۰۴۱-۳۵۵۷۵۸۴۹

مرکز مشاوره آرمشآدرس :چهارراه آبرسان – کوی ناصحی اول – پلاک ۱۱تلفن پذیرش :۳۳۶۸۹۸۷

اگر شما روانشناس شاغل در آذربایجان شرقی و تبریز هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست نمی بینید بر روی ثبت اطلاعات کلینیک کلیک کنید و مشخصات خود را با دقت وارد نمایید. پس از اعتبار سنجی مشخصات شما در این لیست نمایش داده می شود.

در ادامه لیست مراکز مشاوره آذربایجان شرقی به جز تبریز را به همراه آدرس و شماره تلفن معرفی کردیم. اگر بدنیال مشاور خوب در آذربایجان شرقی هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

از نظر ما بهترین مطب مشاوره و یا دکتر روانشناس تبریز مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوربا تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره تبریز بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

وب سایت هوش کالا در زمینه مشاوره در حوزه های طلاق، اعتیاد، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی، کودکان، نوجوانان و … به جمع آوری مراکز روانشناسی از جمله مراکز مشاوره در تهران پرداخته است.

اسامی شهرهای استان آذربایجان غربی

مراغه ، مرند ، اهر ، میانه ، بناب ، سهند ، سراب ، آذرشهر ، هادیشهر ، جلفا ، عجب‌شیر ، سردرود ، تبریز  ، ملکان ، شبستر ، خسروشا ، بستان‌آباد ، هشترود ، اسکو ، ایلخچی ، اسکو ، باسمنج

سازمان بهزیستی تبریز

آخرین تغییرات : تیر ۱۶, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز
دکتر چلبیانلو روانشناس در تبریز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *