تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی

 
helpkade
تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی
تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی

دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و داروگفت: مراكز اطلاع رساني دارو و سموم، ارائه دهنده نوعی خدمات مشاوره‌اي در مورد داروها و سموم هستند كه مخاطبان می‌توانند با شماره گیری 1490 و یا 190 ، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم همان منطقه دانشگاهی متصل شد و از مشاوره دارویی از طریق تلفن بهره برد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});

function initContactForm(contactEmailFieldValue, formTitle)
{
eds2_2(‘#dnn_ctr16442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_hfContactFormID’).val(contactEmailFieldValue);
eds2_2(‘#dnn_ctr16442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactInputForm’).css(‘display’,’block’);
eds2_2(‘#dnn_ctr16442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactFormMessageSent’).css(‘display’,’none’);
eds2_2(‘#dnn_ctr16442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_lblContactFormTitle’).html(formTitle);
}

eds2_2(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});

});
/*]]>*/

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، طلعت قانع، مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه «1490» سازمان غذا و دارو گفت: با شروع شدن فصل پاییز حساسیت‌های فصلی و بعضی عواملی سرماخوردگی در افراد بروز می‌کند که متأسفانه فردی که با حساسیت فصلی مواجه می‌شود به مصرف خودسرانه دارو روی می‌آورند در صورتی که حساسیت‌های فصلی با تغییر فصل ایجاد می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: مرکز پاسخگویی «1490» سازمان غذا و دارو به صورت شبانه روزی آماده مشاوره به تمامی شهروندان در سراسر کشور است که می‌توانند سوالات دارویی خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذاشته و از مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها که نادرست و آسیب رسان هستند، پرهیز نمایند.

قانع ادامه داد: افرادی که دچار حساسیت‌های فصلی می شوند حتما به پزشک مراجعه نمایند تا با نظر پزشک داروهای ضد حساسیت استفاده نمایند.

لازم به ذکر است:

تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی

مرکز پاسخگویی 1490 در دو بخش فعالیت می کند:

1- عهده دار پاسخگویی تلفنی از طریق شماره تلفن 1490 به سوالات دارویی و مسمومیت ها و ارائه راهنمایی های لازم به مصرف کنندگان دارو

2- اطلاع رسانی درخصوص کمبودهای دارویی و تهیه داروهای کمیاب

این مرکز همچنین وظیفه ثبت و پیگیری شکایات دارویی و شکایات مربوط به محصولات غذایی بسته بندی شده و محصولات آرایشی و بهداشتی را برعهده دارد. شکایات مرتبط با دارو اعم از اظهار گرانفروشی، عدم رعایت حقوق بیمار در داروخانه، مشکلات بسته بندی داروها در این مرکز ثبت و از طریق ارجاع به دانشگاه ها پیگیری می گردد.

پاسخگویی به سوالات دارویی و کنترل مسمومیت ها:  مرکز ملی اطلاع رسانی داروها و سموم عهده دار پاسخدهی به سوالات دارویی و موارد مسمومیت به صورت شبانه روزی (در تهران) و از طریق داخلی 2 شماره تلفن 1490 می باشد. کارشناسان این مرکز از میان داروسازان و پزشکان عمومی و متخصص پس از طی دوره های آموزشی انتخاب می گردند. در این مرکز به سوالات ذیل به صورت تلفنی پاسخ داده می شود: موارد مصرف و عوارض ناخواسته ناشی از دارو، مصرف داروها در دوران بارداری و شیردهی، مقدار مصرف- احتیاط و منع مصرف داروها، تداخلات اثر داروها با هم و با مواد خوراکی و نتایج آزمایشگاهی، اطلاعات سم شناسی و مسمومیت ها، اقدامات اولیه در برخورد مسمومیت های ناشی از دارو، مواد شیمیایی، شوینده های خانگی، گازهای سمی، گزش حیوانات سمی، گیاهان سمی، مواد مخدر و محرک، مواد نفتی، فلزات سنگین، سموم دفع آفات، اطلاعات تخصصی در زمینه مسمومیت های گروهی، مسمومیت های شغلی و آلودگی های محیط با سموم.

پاسخگویی به سوالات کمبودهای دارویی و ثبت و پیگیری شکایات: با شماره گیری تلفن 1490 و سپس انتخاب کد 1، کارشناسان مرکز به صورت شبانه روزی (در تهران)، راهنمایی لازم را در جهت تهیه داروها و معرفی نزدیک ترین داروخانه ای که داروی مورد نیاز بیمار را موجود دارد، در اختیار قرار می دهند. این روند با عضویت داروخانه ها در سامان دارو و همکاری ایشان در اعلام موجودی دارو توسط مرکز ملی پاسخدهی سلامت 1490 در حال انجام است. سامانه مذکور بدون نیاز به تماس تلفنی و تنها با ارسال پیام کوتاه حاوی نام دارو به شماره 201490 ، نام و نشانی دو داروخانه ای که داروی مورد نظر را موجود داشته باشند را از طریق ارسال پاسخ پیام کوتاه، اطلاع می دهد.

ثبت و پیگیری شکایات دارویی و شکایات محصولات غذایی بسته بندی شده، محصولات آرایشی و بهداشتی نیز با شماره گیری تلفن 1490 و سپس انتخاب کد 1، توسط کارشناسان مرکز صورت می گیرد. کلیه شکایات مرتبط با دارو اعم از اظهار گرانفروشی، عدم رعایت حقوق بیمار در داروخانه، مشکلات بسته بندی داروها و همچنین مشکلات بسته بندی و کیفیتی ثبت می شود. مراجعین سپس می توانند با ارائه کد پیگیری روند بررسی و رسیدگی به شکایت خود را پیگیری نمایند.

 

عابدی زاده

1396/10/17 10:05 ق.ظ

کرم ضدآفتاب اوریج با اس پی ۵۰ کیفیتش خیلی پایین آمده ولی قیمتش با سیر صعودی رو به بالا هستش ولی دوساله این ضدآفتاب باتوجه به قیمتش که بالا رفته ولی مثل آب هستش هیچ تفاوتی با آب نداره

جوکار

1398/03/06 05:54 ب.ظ

من با ۱۴۹۰ تماس گرفتم راجع به گرانفروشی داروخانه .گفتند به آنها مربوط نیست .یک شماره دیگه بهم دادند که کسی جواب نمیده .اینطوری پیگیر هستند ؟پس چرا الکی میگن رسیدگی میکنیم

شیما محمدی

1398/04/15 10:22 ق.ظ

با سلام

داروخانه دکتر بدلی واقع در خیابان مطهری خیابان میرعماد جنب اورژانس بیمارستان مهراد داروها را خصوصا داروهای آزاد را 3 برابر قیمیت به بیماران و مراجعه کنندگان می فروشد لطفا رسیدگی بفرمایید. با تشکر

علی

1398/04/20 01:58 ق.ظ

توی این سایت- ۱۴۹۰ بار تبلیغ میکنه که (این مرکز راهنمایی و مشاوره بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته پاسوخگوی سوالات میباشد!!! خیلی جالبه،آخه وقتی تماس میگیری میگه که ساعت کار این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر میباشد!!!!!!!!!

خداییش دوستان شما بگید-خیلی جالب نیست؟؟؟خیلی باحاله. ازین سایت یاد گرفتم که آنلاین یعنی ۸ صبح تا ۸ عصر! اوناییم که نمیدونن آنلاین یعنی چی یا از وازه‌ی آنلاین تصوراتی دیگه داشتن بدونن که معنی آنلاین یعنی چی،یاد بگیرید!!!!


ماهنامه نظام پرستاریDownloads-icon

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، سامانه خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی سازمان تدارکات پزشکی جمعت هلال احمر با شماره «41651» راه اندازی شد که براساس اعلام سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر؛ این خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌روز و پاسخگویی به بیماران و مراجعان به داروخانه‌های مرکزی و فوق‌تخصصی (تک‌نسخه‌ای) هلال‌احمر و همچنین تکریم و رفاه آنان، با شماره 41651 راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش، در این سامانه شده است داروخانه‌ها و واحدهای مربوطه؛ به صورت فهرست 9 گزینه‌ای تعریف شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. اطلاعات دارویی، داروخانه مرکزی، داروخانه فوق تخصصی (تک‌نسخه‌ای)، داروخانه تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش، بیمه‌گری، ساعات کاری و نشانی داروخانه‌های هلال‌احمر از جمله بخش‌های این سامانه است و هموطنان می‌توانند به صورت مستقیم اطلاعات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند.  شایان ذکر است ساعات پاسخگویی از طریق خط تلفن ویژه به شرح ذیل است: * اطلاعات دارویی از ساعت 8 صبح الی 21 * داروخانه مرکزی هلال احمر از ساعت 8 صبح الی 21 * داروخانه فوق تخصصی (تک نسخه ای) از ساعت 8 صبح الی 19 * داروخانه تهرانپارس از ساعت 8 صبح الی 19 * داروخانه جزیره کیش از ساعت 8 صبح الی 14 و 17 الی 22 لازم به توضیح است شبکه داروخانه‌های سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر به‌خصوص داروخانه مرکزی، به‌عنوان نخستین داروخانه مکانیزه در کشور با همکاری داروسازان مجرب، داروهای تخصصی، فوق‌تخصصی، خاص و داروهای پرونده‌ای (از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز و بیماران M.S) و داروهای تک نسخه‌ای را که بیشتر آنها تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور است، عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

سامانه پاسخگویی وزارت بهداشت با کد خدماتی(شماره تلفن) 1490 در تهران به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات کمبودهای دارویی، مشاوره دارویی و مسمومیت‌ها است.

سامانه پاسخگویی وزارت بهداشت با کد خدماتی(شماره تلفن) 1490 در تهران به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات کمبودهای دارویی، مشاوره دارویی و مسمومیت‌ها است.

به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ هموطنان در هر لحظه از شبانه‌روز، می‌توانند پس از شماره‌گیری کد خدماتی 1490، سؤالات خود را در مورد یافتن دارو در داروخانه‌های شهر تهران از طریق داخلی شماره 1 و همچنین سؤالات علمی خود را در خصوص داروها و موارد مسمومیت را از طریق داخلی شماره 2 مطرح کنند.

تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی

ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت با اذعان به این که به دلیل استقبال زیاد هموطنان از این کد خدماتی، ممکن است در ساعات اوج فعالیت، مراجعان زمان بیشتری را در انتظار برقراری تماس باقی بمانند با هدف کاهش تعداد موارد پشت خط و به منظور افزایش سرعت عمل، سامانه پیام کوتاه داروهای کمیاب «سامان دارو» را با شماره تلفن 201490 طراحی کرده است.

متقاضیان داروهای کمیاب می‌توانند نام داروی مورد نیاز خود را با املای صحیح انگلیسی به شماره 201490 به صورت پیام کوتاه ارسال کنند. سامانه به محض یافتن دارو در داروخانه‌های سطح شهر، پیام کوتاهی حاوی نام، تلفن تماس و نشانی داروخانه مقصد را برای متقاضی ارسال می‌کند و چنانچه داروی مورد نظر موجود نباشد، یک پیام راهنما برای متقاضی ارسال می‌شود.


انتهای پیام

 

دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو:

مشاوره دارویی از طریق ارتباط با شماره های “1490 ” و ” 190 ” /فعالیت 40 مرکز در سراسر کشور

تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی

دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و داروگفت: مراکز اطلاع رسانی دارو و سموم،  ارائه دهنده نوعی خدمات مشاوره‌ای در مورد داروها و سموم هستند که مخاطبان می‌توانند با شماره گیری 1490 و یا 190 ، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم همان منطقه دانشگاهی متصل شد و از مشاوره دارویی از طریق تلفن بهره برد.

به گزارش وبدا،خانم دکتر یسنا بهمنش با اعلام این خبر  گفت: مراکز اطلاع رسانی دارو و سموم(DPIC)  ارائه دهنده نوعی خدمات مشاوره‌ای در مورد داروها و سموم هستند که مخاطبان می‌توانند از طریق یک خط تلفن با آن تماس بگیرند.

وی افزود: تعداد مراکز اطلاع رسانی داروها و سموم تا سال 1395‏، بیش از 40 مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاهی در کشور مشغول به فعالیت می باشند. تمامی  این مراکز در حال حاضر با دو شماره 1490 و همچنین 190 و برخی ازآنها علاوه بر شماره های یاد شده با شماره ای مستقل، پاسخگوی تماسهای مردم و گروه پزشکی می باشند.

دکتر بهمنش اظهار داشت: هموطنان در سراسر کشور با شماره گیری 1490 و یا 190 ، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم همان منطقه دانشگاهی متصل شد و از مشاوره دارویی از طریق تلفن بهره برد. علاوه بر تهران، چند دانشگاه سطح یک هم فعالیت شبانه روزی دارند و بقیه مراکز از 8 ساعت تا 12 ساعت در روز ارائه خدمت می نمایند.

وی ادامه داد: مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم در مورد، نحوه مصرف صحیح داروها، تداخل داروها و مواد غذایی، عوارض جانبی ناشی از مصرف داروها، سازگاری و نحوه اختلاط داروهای تزریقی، مصرف داروها در دوران بارداری و شیردهی، مسمومیت با دارو، سموم، مواد شیمیایی، گیاهان سمی، گزیدگی ها و گازگرفتگی ها آماده پاسخگویی به پرسش های شهروندان می باشد.

تهران، بزرگراه همت جنب برج میلاد، دانشگاه علوم پزشکی ایران

پست الکترونیکی: PR@iums.ac.ir

مرکز تلفن دانشگاه : ۸۶۷۰۱-۰۲۱
کد پستی: ۱۴۴۹۶۱۴۵۳۵
صندوق پستی: ۱۴۶۶۵-۳۵۴

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | روابط عمومی

Designed & Developed by : Yektaweb

ام اس سنتر در اردیبهشت ۱۳۸۸ توسط مبتلایان به ام اس و با اهداف: انتشار اخبار ام اس، اصلاح نگرش جامعه نسبت به بیماری ام اس، ایجاد روحیه و انگیزه به مبتلایان تاسیس شد. از فعالیت های مهم ام اس سنتر میتوان به برگزاری بیش از ۴۰ دیدار، برگزاری بیش از ۲۰ سفر، تاسیس گروه کوهنوردی متشکل از مبتلایان و اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه کوهنوردی و شرکت در برنامه های صدا و سیما اشاره کرد. لازم به ذکر است ام اس سنتر به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نمی‌باشد و به صورت مستقل فعالیت می‌نماید.



با تماس به این شماره به تلفن اضطراری مرکزی پلیس وصل میتوان شد. بنا به نوع فوریت پلیس به دیگر مراکز مربوطه خبر می دهد (برای نمونه به آتش نشانی)‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏.

با تماس به این شماره با تلفن فوری مرکزی پلیس می توان وصل شد.

با تماس به این شماره می توان به مرکز آماده باش آتش نشانی وصل شد.

 به وسیله این شماره تلفن می توان با مرکز فوریتهای پزشکی و نجات تماس برقرار کرد .تلفن ١۴۴ تنها زمانی می تواند شماره گیری شود که کسی نیاز به کمک یا آمبولانس داشته باشد ویا نتواند موقعیت را پیش بینی نماید (برای نمونه پس از یک حادثه تصادف)‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏. برای سایر موارد پزشکی باید ابتدا با پزشک خانواده تماس برقرار نمود. درهنگام تعطیلی مطب، همواره پزشکانی هستند که برای موارد اضطراری درحال کشیک می باشند. پزشکان کشیک را می توانید بوسیله دستگاه پاسخگوی تلفنی که در مطب پزشکان نصب می باشد و همچنین در روزنامه ها پیدا نمایید. همینطور می توان با شماره تلفن اضطراری/ فوری  سراسر ایالت ۰٩۰۰۴۰۱۵۰۱تماس گرفت  (توجه : این شماره تلفن برای شما هزینه ای برابر با۲٣ .٣ فرانک درهر دقیقه دربرخواهد داشت)‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏. درآنجا به شما راهنماییهای  پزشکی را ارایه داده و نشانی مکانهای درست را به شما می دهند (بیمارستان ، شفاخانه ، مطب های اورژانس، فوری و کشیک)‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏.

تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی

با این شماره تلفن می توانید باخبر شوید کدامیک از داروخانه های ایالت آرگاو در حال کشیک و شبانه روزی هستند (داروخانه های اضطراری)‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ . در این داروخانه ها می توانید داروهای خود را خارج از وقت اداری تهیه نمایید.

به وسیله این شماره تلفن باخبر خواهید شد که کدام دندانپزشک خانم یا آقا در ایالت آرگاو بطور اورژانس در حال کشیک می باشد. توجه : این شماره تلفن تنها در روزهای تعطیل و آخرهفته ها فعال است.

 چنانچه کسی مواد سمی خورده باشد و یا گمان می کند چیزی که خورده یا قورت داده، دارای مواد سمی بوده است با این شماره تلفن تماس بگیرد تا پزشکان و متخصصان به او کمک کنند. آنها به شما خواهند گفت که در هنگام مسمومیت  چه کارهایی را باید انجام دهید. اگر شرایط پیش آمده اضطراری و حیاتی باشد باید حتمن با شماره تلفن ١۴۴ تماس بگیرید. در سایتهای اینترنتی هم آگاهی های زیادی در رابطه با مسمومیت و انواع سموم قرار داده شده است.

شماره تلفن 143 دست کمک گر (Dargebotene Hand)‏‏‏‏ برای افرادی در نظر گرفته شده که می خواهند درمورد مشکلات خودشان، از هرنوع که باشد، حرف بزنند (به زبانهای آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی)‏‏‏‏. همچنین می توان در تمام موارد حساس و اضطراری و نگران کننده با این شماره تماس گرفت. این گفتگوها کاملن سری و محرمانه نگه داشته می شوند. درصورت تمایل می توانید آگاهی بیشتری در این باره دریافت نمایید.همچنین می توانید بوسیله ایمیل و یا چت کردن با این مرکز تماس برقرار نمایید.

شماره تلفن ۱۴۷ برای بچه ها، نوجوانان و جوانانی در نظر گرفته شده که می خواهند درمورد مشکلات خودشان، از هرنوع که باشد، حرف بزنند (به زبانهای آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی)‏‏. همچنین می توان در تمام موارد حساس و اضطراری و نگران کننده با این شماره تماس گرفت. این گفتگوها کاملن سری و محرمانه نگه داشته می شوند. درصورت تمایل می توانید آگاهی بیشتری در این باره دریافت نمایید.همچنین می توانید بوسیله ایمیل و پیام کوتاه و یا چت کردن با این مرکز تماس برقرار نمایید.

 والدین می توانند با شماره تلفن اضطراری والدین (Elternnotruf)‏ از راهنمایی های متخصصین در رابطه با پرسشهای تربیتی سود ببرند. این متخصصین هنگامی که پدر و مادر زیر فشار بوده و نسبت به رفتار فرزندشان دچار مشکل می شوند، یا نگران فرزندان خود و دیگران هستند به آنها یاری می رساند. با این شماره تلفن می توان در زمانی که والدین نگران وارد آمدن آسیبهای روحی و روانی به فرزندانشان و یا فرزندان دیگران در اثر بدرفتاری هستند نیز تماس گرفت. این گفتگوها محرمانه تلقی شده و در صورت تمایل والدین کاملن سری نگه داشته می شوند. بوسیله ایمیل نیز می توان با این مرکز تماس برقرار نمود. اما اگر پرسشهای پزشکی داشته باشید ، این شماره هیچگونه پاسخی به شما نخواهد داد.

خانه بانوان (Frauenhaus) ایالت آرگاو/سولوتورن درتمام طول شبانه روز به بانوانی که زیر فشار و زورگویی های خانگی قرار گرفته اند مشاوره داده و آنان را مورد حمایت خود قرار می دهد. بستگان آنها و متخصصین نیز می توانند با این مرکز تماس بگیرند. گفتگوهای انجام شده محرمانه تلقی شده و در صورت تمایل ، سری نگه داشته می شوند. بوسیله ایمیل هم می توان با این مرکز تماس برقرار نمود. آگاهیهای بیشتر در مورد زورگویی خانگی، حتا برای مردان، و همینطور مشخصات ارتباطی و پیگیریهای آتی و نیز نشانی مراکز مشاوره را در بخش زندگی مشترک ، فرزندان ، و دعواها، به نشانی  hallo-aargau.ch پیدا خواهید نمود.


این برگ چاپ شودDownloads-icon


شماره تلفن های اضطراری/ فوریDownloads-icon


حوادث و مراکز مشاورهDownloads-icon

معرفی کارشناسان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم مراجعه نمایید. شماره تلفن 190 رایگان،شبانه روزی، بدون نیاز به کد و قابل دسترسی از طریق تلفن ثابت و همراه می باشد.شرح وظایف مرکز ثبت و بررسی عوارض ناخواسته دارویی (ADR)


ثبت نام متقاضیان تاسیس داروخانهDownloads-icon


صدور مجوز تاسیس داروخانهDownloads-icon


تاسیس داروخانه داخلی بیمارستانهاDownloads-icon


صدور پروانه تاسیس داروخانهDownloads-icon


صدور و تمدید پروانه مسئول فنی Downloads-icon


تایید صلاحیت مسئول فنیDownloads-icon


افتتاح و بهره برداری از داروخانهDownloads-icon


ابطال و تاسیس داروخانه به طور همزمانDownloads-icon


انتقال مکان داروخانهDownloads-icon


تبدیل نوع فعالیت داروخانهDownloads-icon


ابطال مجوز و پروانه تاسیس داروخانهDownloads-icon


تحویل دارو به بیماران خاصDownloads-icon


تحویل داروی مخدر به بیماران صعب العلاجDownloads-icon


تحویل داروی مخدر به بیمارستانهای تابعهDownloads-icon


رسیدگی و پاسخگویی به شکایتDownloads-icon


فرم زرد ADRDownloads-icon

تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی
تلفن مشاوره دارویی شبانه روزی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *