دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

 
helpkade
دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک
دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

پکیج کامل آموزش تحلیل تکنیکال

9,000 تومان

دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

کتاب روانشناسی رشد جلد ۱ نویسنده لورا برک و ترجمه یحیی سید محمدی در ارتباط با دوران کودکی از زمان لقاح تا کودکی انسان است. دانلود و مطالعه این کتاب برای روانشناسان و دانشجویان این رشته تحصیلی از ضرورت بالایی برخوردار است. در زیر پیشگفتار نویسنده درباره این کتاب را میخوانیم:

“گنجینه ای از تجربیات شخصی و حرفه ای، الهام بخش من در نوشتن این کتاب بوده است. اولا، و از همه مهمتر، علاقه صدها دانشجوی درس رشد انسان که در مدت بیش از سی سال تدریس در دانشگاه با آنها کار کردم، الهام بخش من بود. هر ترم، آگاهی آنها و سوال هایی که مطرح کردند، نشان داد که درک کردن رشد در کل زندگی، چگونه آگاهی از هر دوره رشد را پرمایه تر میکند. ثانیا، هنگامی که خودم به رشد بزرگسالی رسیدم، درباره عواملی که روند زندگی مرا شکل داده اند، نظیر خانواده، دوستان، استادان، همکاران، و جامعه، عمیق تر فکر کردم. شغلم کاملا تثبیت شده بود، زندگی زناشویی ام از بوته آزمایش زمان سالم بیرون آمده بود، و فرزندانم زندگی بزرگسالی را آغاز کرده بودند. بنابراین احساس کردم که درک عمیق تر این تأثیرات چندگانه و تأثیرگذار بر یکدیگر، به من کمک خواهد کرد تا بهتر بفهمم کجا بوده ام و در سال های آینده به کجا می خواهم بروم. در ضمن، متقاعد شده بودم که این آگاهی می تواند به من کمک کند تا معلم، پژوهشگر، عضو خانواده، و شهروند بهتری شوم. و از آنجایی که تدریس در زندگی حرفه ای من اهمیت زیادی داشته و راضی کننده بوده است، می خواستم آگاهی از رشد در گستره عمر را که شخصأ برایم معنی دار بود، در اختیار دیگران قرار دهم.”

بخشی از متن کتاب (کیفیت تصویر به دلیل محدودیت سرور سایت پایین است. فایل اصلی دارای کیفیت بالایی است)

PDF کتاب روانشناسی رشد جلد ۱ به نویسندگی لورا برک و ترجمه یحیی سید محمدی شامل یک فایل پی دی اف اسکن شده ۶۰۰ صفحه ای با کیفیت و خوانایی بالا به زبان فارسی می باشد.

لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.

دانلود خلاصه این کتاب

اگر این فایل، محصول مورد نظر شما نمی باشد میتوانید سایر فایل های مشابه را در لینک زیر مشاهده کنید.

سایر فایل های مشابه

 

معصومه – جولای 12, 2020

سلام فایل تایپ شده هست یا بصورت عکس از صفحات؟

msdkrdn – جولای 13, 2020

سلام. اسکن شده است.

sohrab – ژوئن 13, 2020

من ایمیلمو موقع خرید اشتباه زدم. میشه بفرستیدش برام دوباره؟

msdkrdn – ژوئن 14, 2020

مجددا ارسال شد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه شما *

در پروماد این امکان فراهم شده است تا با گردآوری منابع، مدل های نرم افزاری و متریال های مورد نیاز رشته های مختلف تحصیلی، هم دانشجویان این رشته ها از این منابع بهره مند شوند و هم افراد متخصص در این رشته ها که عموما دانشجویان برتر و یا فارغ تحصیلان این حوزه هستند، منابع خود را در اختیار دیگران گذاشته و از فروش آنها درآمد کسب کنند.

promad(dot)ir(at)gmail(dot)com

021-28423266

پاسخگویی روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 تا 13 و 15 تا 21.

پروژه متلب

تحقیق آماده

پاورپوینت آماده

پروژه آباکوس

پروژه سالیدورک

جزوه درسی

 


دانلود PDF عناصر کمیاب زمین 4,500 تومانDownloads-icon


نمایش جزئیاتDownloads-icon

5,900 تومان

⭐️ با خرید و مطالعه این بسته فوق العاده قبولی خود را در آزمون تضمین کنید.

Contents

دانلود خلاصه روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲ کیفیت بسیار عالی شامل مهمترین قسمتهای کتاب از سامانه ۲۰ بگیر

رشد شناختی در نوباوگی و نوپایی

دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

پیاژه کودکان را به صورت کاوشگران فعال و با انگیزه ای در نظر داشت که وقتی مستقیماً روی محیط تاثیر میگذارند ، تفکر آنها رشد می کند و تحت تاثیر زمینه خود در زیست شناسی قرار دانست .

اولین مرحله پیاژه، مرحله حسی حرکتی ، ۲ سال اول زندگی را در بر می گیرد. پیاژه معتقد بود که نوباوگان و کودکان نوپا با چشمها ، گوشها ، دستها و سایر تجهیزات حسی حرکتی فکر می کنند.

آنها هنوز می توانند خیلی از فعالیتها را در سر خود انجام دهند ، اما کودکان در پایان دوره نوپایی ،می توانند مسائل عملی روزمره را حل کنند و تجربیات خود رادر گفتار حالت بدن و بازی نشان دهند.

طرح واره : ساختارهای روان شناختی خاص ، شیوه های سازمان یافته و معنی دادن به تجربه را طرحواره می نامند. که با افزایش سن تغییر می کنند.

در نظریه پیاژه دو فرایند انطباق و سازمان دهی ، تغییرات در طرحواره ها را توجیه می کنند.

انطباق : مستلزم ساختن طرحواره ها ، از طریق تعامل مستقیم با محیط است.انطباق از دو فعالیت مکمل تشکیل می شود.

۱- درون سازی۲- برون سازی

 

هنگام درون سازی ، از طرح واره های فعلی خود برای تعبیر کردن دنیای بیرونی استفاده می کنیم.هنگام برون سازی ، بعد از اینکه متوجه می شویم که شیوه جاری تفکرما کاملاً با محیط متناسب نیست طرحواره های جدیدی را به وجود آورده یا طرحواره های قدیمی را تنظیم می کنیم.

وقتی که کودکان زیاد تغییر نکنند ، بیشتر درون سازی می کنند تا برون سازی ، پیاژه این را حالتی از تعادل شناختی نامید. که به وضعیت با ثبات و راحت اشاره دارد اما در مدت تغییر شناختی سریع کودکان در حالت عدم تعادل یا ناراحتی شناختی قرار دادند.

*حرکت بین تعادل و عدم تعادل ، طرحواره های موثر تری بوجود می آورد.*چون زمان بیشترین انطباق ، سالهای اولیه است مرحله حسی حرکتی پیچیده ترین دوره رشد پیاژه است.

سازماندهیطرحواره ها از طریق سازماندهی نیز تغییر می کنند فرایندی که به صورت درونی ، جدا از تماس مستقیم با محیط صورت می گیرد. بعد از اینکه کودکان طرحواره های جدید را تشکیل می دهند ، در آنها تجدید نظر می کنند و برای بوجود آوردن نظام شناختی بسیار منسجم ، آنها را به طرحواره دیگر مرتبط می کنند.

 

مرحله حسی حرکتی :واکنش چرخشی وسیله خاصی را برای سازگار کردن اولین طرحواره های آنها فراهم می آورد .واکنش چرخشی عبارت است از برخورد تصادفی با تجربه تازه ای که فعالیت حرکتی خود بچه آن را ایجاد کرده است . علت چرخشی بودن آن این است که وقتی کودک سعی می کند آن رویداد بارها تکرار کند ، پاسخ حسی حرکتی که ابتدا به طور تصادفی روی داده در یک طرحواره جدید نیرومند می شود.واکنش چرخشی در ابتدا به سمت خود بدن متمرکز است. بعداً به بیرون و به سمت دستکاری اشیاء متمایل می شود.

 

* در سال دوم ، تجربی و خلاق شده و به قصد تولید کردن نتایج تازه انجام می شود.* پیاژه بازتاب های نوزاد را عناصر اصلی هوش حسی حرکتی می دانست.

 

زیر مرحله های حسی – حرکتی :رفتار تصادفی :۱٫ طرح واره های بازتابی ( تولد تا یک ماهگی )

۲٫ واکنش چرخشی نخستین ( یک تا چهار ماهگی ) عادت های حرکتی ساده مبتنی بر بدن و پیش

 

بینی محدود رویدادها

۳٫ واکنش های چرخشی ثانویه ( چهر تا هشت ماهگی ) تقلید کردن از رفتارهای آشنا و ایجاد نتایج جالب

 

رفتار های عمومی :

۴٫ هماهنگی واکنش های چرخشی ثانویه ( ۸تا ۱۲ماهگی ) رفتار هدفمند و عمومی می شود .

پایدار شیئی شکل می گیرد .بهبود پیش بینی رویدادها ، تقلید کردن از رفتارهایی که اندکی با رفتارهایی که کودک انجام می دهد متفاوت است.

 

۵٫ واکنش چرخشی سوم ( ۱۲تا ۱۸ماهگی ) تقلید کردن از رفتارهای تازه ، توانایی جستجو در چندین مکان برای یافتن شی ء پنهان شده ، ( جستجوی A-B )

6. بازنمایی ذهنی ( ۱۸تا ۲سالگی ) تجسم درونی رویدادها ، حل کردن ناگهانی مسایل ، توانایی یافتن شیئی در حالی که دور از دید بوده جابجا شده است.( جابجایی نادیدنی ) در ادامه تقلید معوق و بازی وانمود کردن.

 

بازنمایی ذهنی :تجسم درونی اطلاعاتی که ذهن می تواند ، دستکاری کند.۱- تصاویر ذهنی اشیاء ، افراد و مکانها۲- مفاهیم و اطلاعات

 

تقلید معوق : توانایی به یاد آوردن و کپی کردن رفتار الگو هایی که حضور ندارند.دیدگاه دانش محوری در دوره نوباوگی :طبق دیدگاه دانش محوری، بچه ها با یک رشته سیستم های دانش فطری یا زمینه های تفکر محوری به دنیا می آیند. دیدگاه دانش محوری اعلام می دارد که شالوده فطری دانش زبان ، امکان فراگیری فوری زبان را در اوایل کودکی فراهم می آورد.

 

پردازش اطلاعات :نظریه پردازان پردازش اطلاعات با پیاژه موافق اند که کودکان موجود فعال و کاوشگری هستند ولی آنها به جای اینکه نظریه واحد و یکپارچه رشد شناختی ارایه دهند .روی چند جنبه تفکر ، از توجه حافظه و مهارت های طبقه بندی گرفته تا حل کردن مسئله پیچیده تمرکز می کنند.

دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

مراحل پردازش اطلاعات :۱- ابتدا اطلاعات وارد ثبت کننده حسی می شوند ، جایی که دیدنی ها و شنیدنی ها مستقیماً بازنمایی شده و برای مدت کوتاهی ذخیره می شنود. ( ثبت کننده حسی)

۲- قسمت دوم ذهن ،حافظه فعال یا کوتاه مدت است. جایی که از راهبردهای ذهنی به طور فعال برای کار کردن روی مقدار محدودی اطلاعات استفاده می کنیم. ( حافظه کوتاه مدت )

۳- مبنای دانش دایمی ماست که نامحدود است . در واقع به قدری زیاد در حافظه بلند مدت ذخیره می کنیم که در بازیابی ، یا بازیافتن اطلاعات از این سیستم دچار مشکل می شویم. برای رفع آن از طبقه بندی استفاده می کنیم.

قسمتی از خلاصه روانشناسی رشد لورا برک جلد دوم

 

نظریه رابرت پک: به عقیده پک تعارض انسجام خود در برابر ناامیدی اریکسون از سه تکلیف تشکیل شده است:

۱- تمایز خود در برابر دل مشغولی به کار- نقش: بعد از بازنشستگی سالخوردگانی که خود را شدیدا وقف مشاغل خویش کرده اند باید از طریق خانواده،روابط دوستی و نقش های اجتماعی که به اندازه زندگی شغلی رضایت بخش هستند راههای دیگری را برای تایید کردن احساس ارزشمندی خود پیدا کنند.

 

۲- اسقلای بدن در برابر دل مشغولی به بدن: سالخوردگان باید با تاکید کردن بر مزایای توانمندی های شناختی،هیجانی و اجتماعی از ضعف های جسمانی فراتر روند یعنی ضعف هایی که در ظاهر،توانایی بدنی و مقاومت در برابر بیماری ایجاد می شوند.

 

۳- اسقلای خود در برابر دل مشغولی به خود: برای روبه رئ شدن با واقعیت مرگ به صورت سازنده راهی پیدا کنند.

 

نکته: در نظریه پک انسجام خود مستلزم آن است که سالخوردگان از زندگی شغلی،بدن خود و هویت خویش فراتر روند.شواهد جدید حکایت از آن دارند که اسقلای بدن (تمرکز کردن روی توانایی های روان شناختی) و اسقلای خود(جهت گیری به سمت آینده بزرگتر و دورتر) در سن بسیار بالا افزایش می یابند.

 

ژوان اریکسون: دستاوردهای اواخر بزرگسالی را فراتر از انسجام خود در رسیدن به مرحله روانی-اجتماعی دیگری که آن را فراتر رفتن از خود می نامد نشان می دهند.یعنی دیدگاهی متعادل به سوی آینده. ژوان می گوید: موفقیت در دستیابی به فراتر از خود رفتن،در افزایش آرامش و رضایت درونی و زمان بیشتری که صرف تامل آرام می شود آشکار می گردد.

 

خبرگی هیجانی از نظر لابووی- ویف

استدلال هیجانی از نوجوانی تا میانسالی افزایش می یابد و بعد هنگامی که مهارت های پردازش اطلاعات در اواخر بزرگسالی کاهش می یابند افت می کند.اما سالخوردگان توانایی هیجانی جبران کننده ای را نشان می دهند.آنها از نظر بهینه سازی عاطفه یا توانایی به حداکثر رساندن هیجان مثبت و تعدیل کردن هیجان منفی بهتر می شوند و از طریق خودگردانی هیجانی خود را افزایش می دهند. آنها در موقعیت های ناگوار از راهبردهای کنار آمدن هیجان مدار استفاده می کنند.

 

به عقیده رابرت باتلر، اغلب سالخوردگان به عنوان بخشی از دستیابی به انسجام خود، پیش گیری از ناامیدی و پذیرفتن پایان عمر به مرور زندگی می پردازند.عقیده ی باتلر به قدری با نفوذیواکه بسیاری از در مانگران،سالخوردگان را ترغیب می کنند برای مرور زندگی گذشته ها را به یاد بیاورند که باعث عزت نفس بالا،کاهش افسردگی می شود.

 

– یادآوری متمرکز بر خود،هیجان های منفی را حفظ می کند و متمرکز شدن بر دیگران باعث ایجاد هیجان های مثبت می شود(.برونگراها.)– تجربه پذیر ها به یادآوری گذشته دانش بنیاد می پردازند.از گذشته خود برای راهبردهای حل مسئله کارآمد و آموزش دادن به جوان ترها به آنها کمک می کنند.

 

ثبات و تغییر در خود پنداره و شخصیتثبات در پنج عامل اصلی شخصیت ادامه می یابد ولی عناصر سازنده انسجام خود،یکپارچگی،خرسندی و برداشت از خود به عنوان بخشی از دنیایی بزرگتر در چند تغییر مهم اواخر بزرگسالی در خود پنداره و شخصیت منعکس می شوند.

 

خود پنداره ایمن و چند وجهی– سالخوردگان یک عمر خودآگاهی را انباشته کرده اند که به خود پنداره امن تر و پیچیده تر از سنین قبل منجر می شود.– خود های ممکن نیز سازمان یافته می شوند.سالخوردگان اغلب خودهای مورد انتظار را بر حسب “بهبود یافتن” ، “موفق شدن” ، و “دست یافتن” مشخص می کنند.– می توان گفت:سالخوردگی زمان حفظ خود پنداره هاست.

 

انعطاف پذیری: خوشایندی،معاشرتی بودن و پذیرش تغییر.– افراد سالخورده انعطاف پذیر،خشنود،معاشرتی و تغییرپذیر هستند.– معنویت و دین داری نیز در سالخوردگان افزایش می یابد.

 

مراحل رشد ایمان فولرشهودی – فرافکنی ( ۳تا ۷سالگی ) :خیال پردازی و تقلید کودکان باعث می شود تا عمیقا تحت تاثیر داستانها، خلق ها و رفتارهایی قرار گیرند که ایمان بزرگسالان را نشان می دهند.آنها از اعمال درست و غلط آگاه می شوند.

اسطوره ای کلمه به کلمه ( ۷تا ۱۱سالگی ) : کودک کلمه به کلمه اعتقادات را درونی می کند برای مثال آنها اغلب تصوراتی عینی از خداوند دارند که در آسمان زندگی می کند و همه را زیر نظر دارد.

 

تصنعی – عرفی(نوجوانی) : نوجوانان یک رشته عقاید و ارزش هایی دارند که عمیقا آنها را احساس می کنند.این عقاید و ارزشها مبنایی برای هویت تامین می کنند. آنها هنوز این ایدئولوژی را به صورت منظم بررسی نکرده اند.

 

فردگرایانه – تاملی (بزرگسالی) : تامل نقادانه درباره عقاید و ارزشها دارند و می پذیرند که دیدگاه آنها در مورد دنیا فقط یکی از چند دیدگاه احتمالی درباره دنیاست.آنها فعالانه ایدئولوژی شخصی ایجاد می کنند و با گذشت زمان به اصلاح آن می پردازند. آنها می پرسند: این مناسک و نمادهای مذهبی واقعا چه معنایی دارند؟

کلمات کلیدی :

20 بگیر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود رایگان قسمتی از جلد 1Downloads-icon


دانلود رایگان قسمتی از جلد 2Downloads-icon

علوم انسانی

0

دانلود کتاب روانشناسی رشد بر اساس  روانشناسی رشد کودک لورا برک به همراه دانلود خلاصه جزوه و پاورپوینت روانشناسی رشد لورابرک به زبان فارسی و اصلی فرمت:شامل فایل PDF و چندین پاورپوینت به صورت اسلایدی و کیفیت مناسب دراین سایت علاوه بر دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برگ خلاصه جزوه روانشناسی …

علوم انسانی

0

دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdf دانلود کتاب روانشناسی رشد بر اساس  روانشناسی رشد کودک لورا برک زبان:فارسی فرمت:شامل دو فرمت پی دی اف و پاورپوینت به صورت اسلایدی و کیفیت مناسب … دریافت فایل


Downloads-icon


دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdfDownloads-icon


ادامه نوشته »Downloads-icon

دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdf

 

 

سلام

دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

حتما با کتاب روانشناسی رشد در گستره عمر نوشته لورا برک آشنا هستید. این کتاب توسط آقای سید محمدی به فارسی ترجمه شده است.

متن اصلی کتاب به زبان انگلیسی رو در اختیار اعضای خوب همیاری قرار می دهم.

دانلود متن کامل کتاب روانشناسی رشد لورا برک ویرایش نخست

حجم فایل: حدودا 46 مگابایت

دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdf دانلود کتاب روانشناسی رشد بر اساس  روانشناسی رشد کودک لورا برک زبان:فارسی فرمت:شامل دو فرمت پی دی اف و پاورپوینت به صورت اسلایدی و کیفیت مناسب

حجم: 1.4 مگابایت
توضیحات: دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک

همکاران گرامی این فایل ها شامل 4 پاورپوینت از فصل 1، 2 و 5 می باشد بنابراین فایل pdf از کتاب یا پاورپوینت کل کتاب نمی باشد.

سرفصل ها ی مباحث این کتاب عبارت است از :
– نظریه و پژوهش در رشد انسان. شامل مباحث : تاریخچه، نظریه و راهبر های پژوهشی
مبانی رشد. شامل مباحث : مبانی زیستی و محیطی – رشد پیش از تولد و نوزاد
– نوباوگی و نوپایی : دو سال اول زندگی. شامل مباحث : رشد جسمانی در نوباوگی و نوپایی ، رشد شناختی در نوباوگی و نوپایی ، رشد هیجانی و اجتماعی در نوباوگی و نوپایی.
– اوایل کودکی : ۲ تا ۶ سالگی. شامل مباحث : رشد جسمانی و شناختی در اوایل کودکی ، رشد هیجانی و اجتماعی در اوایل کودکی .
-اواسط کودکی : ۶ تا ۱۱ سالگی. شامل مباحث : رشد جسمانی و شناختی در اواسط کودکی ، رشد هیجانی و اجتماعی در اواسط کودکی

مشخصات فایل دانلودی کتاب روانشناسی رشد لورا برک:

 

 

————————————————–


دانلود با سرعت 16 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 32 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 64 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 128 Kbps غیر مستقیم


توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد…

عالی بود

سلام
وقت بخیر ، متاسفانه لینکها مشکل دارن






پاورپوینت روانشناسی رشد لورا برکDownloads-icon


جداول و نکات کلیدی کتاب روانشناسی رشدDownloads-icon


خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdfDownloads-icon


دانلود ترجمه کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdfDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdfDownloads-icon


دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdfDownloads-icon


دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک ترجمه یحیی سید محمدیDownloads-icon


دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1Downloads-icon


دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2Downloads-icon



دانلود PDF کتاب سه دقیقه در قیامت رایگان
تاريخ انتشار: 30 جولای 20
Downloads-icon



دانلود رایگان PDF – کتاب نیمه تاریک وجود‌ توان، خلاقیت، استعداد و رؤیاهای خود را بازیابید
تاريخ انتشار: 16 جولای 20
Downloads-icon



دانلود رایگان PDF کتاب شروع کردی تمومش کن: هنر به انجام رساندن، اقدام کردن، اجرا کردن و خویشتن داری
تاريخ انتشار: 2 جولای 20
Downloads-icon



دانلود رایگان PDF کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی راهی بی‌نظیر برای از بین‌بردن ترس، اضطراب و افکار منفی
تاريخ انتشار: 25 ژوئن 20
Downloads-icon



دانلود PDF کتاب غول درون: ضمیر ناخودآگاه شما چگونه کار می‌کند و چگونه از آن استفاده کنیم؟
تاريخ انتشار: 12 می 20
Downloads-icon


انتشارDownloads-icon


ایرانDownloads-icon


تاریخDownloads-icon


تقویمDownloads-icon


داستانDownloads-icon


راهنمایDownloads-icon


زندگیDownloads-icon


سررسیدDownloads-icon


فارسیDownloads-icon


مجموعهDownloads-icon


محمدرضاDownloads-icon


مدیریتDownloads-icon


نوجوانDownloads-icon


نویسندهDownloads-icon


چشمهDownloads-icon


چگونهDownloads-icon


کتابDownloads-icon


کتاب های افقDownloads-icon


کتاب های تقویم و سررسیدDownloads-icon


کتاب های جمعی از نویسندگانDownloads-icon


کتاب های خارجیDownloads-icon


کتاب های شکوه قاسم نیاDownloads-icon


کتاب های علمی و فرهنگیDownloads-icon


کتاب های ققنوسDownloads-icon


کتاب های ماهیDownloads-icon


کتاب های نداردDownloads-icon


کتاب های نشر مرکزDownloads-icon


کتاب های نشر کتاب هرمسDownloads-icon


کتاب های نیلوفرDownloads-icon


کتاب های چشمهDownloads-icon

کتاب روانشناسی رشد لورا برک,کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1,کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2,کتاب روانشناسی رشد لورا برک قیمت,کتاب روانشناسی رشد لورا برک مدرسان شریف,كتاب روانشناسي رشد لورا برك,دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1,خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک,خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,دانلود ترجمه کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,دانلود رایگان خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,دانلود رایگان ترجمه کتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf,Pdf خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک,دانلود رایگان Pdf کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1,قیمت کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1,دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1,خرید کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1,دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1,دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2,قیمت کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2,دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2,دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد دوم,خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2,خرید کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2,قیمت کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد دوم,خرید کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۲,دانلود رایگان خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2,قیمت کتاب روانشناسی رشد 2 لورا برک,قیمت کتاب روانشناسی رشد لورا برک,خرید کتاب روانشناسی رشد لورا برک,خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد اول,خلاصه کتاب روانشناسی رشد 2 لورا برک,دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک,دانلود رایگان خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک,خلاصه کتاب روانشناسی رشد 1 لورا برک

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1 و 2

 

 

دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

خرید کتاب روانشناسی رشد لورا برک

دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک

دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdf

خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک

دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1

دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2

دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک ترجمه یحیی سید محمدی

دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1

Back to Top


© 2020 دانلود رایگان


دانلود رایگان کتاب روانشناسی هیلگارد Pdf
Downloads-icon

دانلود سوالات کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1 و 2,دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1 و 2 ,دانلود رایگان جزوه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1 و 2 ,دانلود پاورپوینت PDF  WORD  خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1 و 2 

این مجموعه با کیفیت ترین، ارزان ترین و کامل ترین فایل شامل دو جلد کتاب روانشناسی رشد اثر لورا برک ترجمه یحیی سید محمدی جلد اول (۱) + جلد دوم (۲) شامل متن کامل و شرح بسیار جامع درس روانشناسی رشد و نمونه سوالات تستی و … می باشد.

این مجموعه شامل موارد زیر است :

دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک

جلد اول: شامل مباحث «از لقاح تا کودکی »

جلد دوم: شامل مباحث «نوجوانی تا پایان عمر »

فایل های مجموعه خلاصه و جزوات به شرح زیر است: 

خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک شماره یک – در 84 صفحه

جزوه ی درس روانشناسی رشد ۱ (از لقاح تا کودکی) در 60 صفحه

جزوه خلاصه روانشناسی رشد ۲ (نوجوانی) در 60 صفحه

جزوه دستنویس وخلاصه روانشناسي رشد لورا برك  دوجلد در 131 صفحه

جداول و نکات کلیدی کتاب روانشناسی رشد لورابرک در 22 صفحه

تست های طبقه بندی شده از برخی فصول روانشناسی رشد لورابرک در 11 صفحه

سوالات و تست های روانشناسی رشد با پاسخنامه در 56 صفحه

500 تست روانشناسی رشد دکتر محمدی در 36 صفحه

تعداد صفحات خلاصه جلد یک:۸۴

تعداد صفحات خلاصه جلد دو :۶۰

شامل بیش از ۵۰۰ تست طبقه بندی شده فصل به فصل( از تمام فصل ها) به همراه نکات مهم و پاسخ

تست های طبقه بندی شده و تالیفی با پاسخ

خلاصه جداول و نکات کلیدی کتاب روان شناسی رشد

فهرست کتاب روانشناسی رشد لورابرک از لقاح تا کودکی و نوجوانی تا پایان عمر pdf

بخش اول: نظریه ها و پژوهش در زمینه رشد انسان

فصل ۱:  تاریخچه، نظریه و راهبردهای پژوهشی
——————–بخش دوم: مبانی رشد
فصل ۲:  مبانی ژنتیکی و محیطی
فصل ۳:  رشد پیش از تولد، تولد و نوزاد
——————–بخش سوم: نوباوگی و نوپایی: دو سال اول زندگی
فصل ۴:  رشد جسمانی در نوباوگی و نوپایی
فصل ۵:  رشد شناختی در نوباوگی و نوپایی
فصل ۶:  رشد هیجانی در نوباوگی و نوپایی
——————–بخش چهارم: اوایل کودکی: ۲ تا ۶ سالگی
فصل ۷:  رشد جسمانی و شناختی در اوایل کودکی
فصل ۸:  رشد هیجانی و اجتماعی در اوایل کودکی
——————–بخش پنجم: اواسط کودکی: ۶ تا ۱۱ سالگی  
فصل ۹:  رشد جسمانی و شناختی در اواسط کودکی
فصل ۱۰:  رشد هیجانی و اجتماعی در اواسط کودکی
——————–بخش ششم: نوجوانی: انتقال به بزرگسالی
فصل ۱۱:  رشد جسمانی و شناختی در نوجوانی
فصل ۱۲:  رشد هیجانی و اجتماعی در نوجوانی
——————–بخش هفتم: اوایل بزرگسالی (جوانی)
فصل ۱۳:  رشد جسمانی و شناختی در اوایل بزرگسالی (جوانی)
فصل ۱۴:  رشد هیجانی و اجتماعی در اوایل بزرگسالی (جوانی)
——————–بخش هشتم: میانسالی
فصل ۱۵:  رشد جسمانی و شناختی در میانسالی
فصل ۱۶:  رشد هیجانی و اجتماعی در میانسالی
——————–بخش نهم: اواخر بزرگسالی (پیری)
فصل ۱۷:  رشد جسمانی و شناختی در اواخر بزرگسالی (پیری)
فصل ۱۸:  رشد هیجانی و اجتماعی در اواخر بزرگسالی (پیری)
——————–بخش دهم: پایان عمر
فصل ۱۹:  مرگ، مردن و داغدیدگی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کلارک” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

تعداد صفحات: 144

نوع فایل: PDF

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

فروشگاه اینترنتی پدیده فایل، فروشگاه فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود، پروژه، مقاله، و….

امید است که این فروشگاه بتواند رضایت خاطر شما را در تهیه آسان محصولات فراهم سازد. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

به نظر می‌رسد که شما در بین صفحات گم شده اید، ما به شما کمک می کنیم تا از اینجا به بیرون بروید.


بر اساس علایق شما


بر اساس علایق شما


بر اساس علایق شما



23:19
Downloads-icon


آموزش نرم افزار pdf AnnotatorDownloads-icon


نمایش بیشترDownloads-icon

دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک
دانلود کتاب روانشناسی رشد کودک لورا برک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *