دانلود کتاب روانشناسی زندان

 
helpkade
دانلود کتاب روانشناسی زندان
دانلود کتاب روانشناسی زندان

افزودن به سبد دانلود

Edited by the Head of Psychology for HM Prison Service and the National Probation Service, and fully updated to take account of structural changes within these Services, Psychology in Prisons takes an in-depth look at the work of psychologists in prisons strengthened by in-depth consideration of diversity issues such as age, gender, socio-economic group, sexuality and ethnicity. Focuses exclusively on the prison environment and prioritises practical information for practitioners working in prisons; Contextualises psychological work in prisons, and covers evidence based practice in key areas such as drug misuse and sex offending; Focused on the needs of the client group; Features a section on the practicalities of psychological assessment and interventions


 


افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

دانلود کتاب روانشناسی زندان

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر

افزودن به سبد دانلود

توضیحات بیشتر



.سبد دانلود شما خالي مي باشد

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

%PDF-1.5
%
33058 0 obj
>
endobj

33068 0 obj
>/Filter/FlateDecode/ID[]/Index[33058 24]/Info 33057 0 R/Length 66/Prev 3816298/Root 33059 0 R/Size 33082/Type/XRef/W[1 2 1]>>stream
hbbd“bkA=`;
$SAD)`R@&ظ$HW

نسخه
الکترونیک
کتاب رهایی از زندان ذهن
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

این کتاب قصد آموزش چگونگی تماشای ذهن را به شما دارد. می‌توانید به هنگام تماشای ذهن‌تان، دریابید که کدام فکر برایتان مفید است و کدام یک دردسرساز و مضر. اگر موافق‌اید، شروع کنید. مطالب زیادی درباره ذهن‌تان وجود دارد که باید یاد بگیرید. هرچه آگاهی شما از عملکرد ذهن بیشتر شود، ذهن‌تان کمتر موفق به کنترل حالات خلقی و زندگی‌تان می‌شود.

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب
الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را
مطالعه کنید:

در حال بارگذاری…

سم هورن

دانلود کتاب روانشناسی زندان

دارن هاردی

لیل لوندز

دبی فورد

ويكتور فرانكل

برایان تریسی

خوزه سيلوا

آلن کلاین

الیف شافاک

پاتریک فانینگ، ماتیو مک‌کی

فردریک بکمن

اروین یالوم

آنا گاوالدا

آنا گاوالدا

نیکوس کازانتزاکیس

پائولو کوئیلو

مصطفی تجلی

سر آرتورکانن دویل

آنا گاوالدا

آرتور کانن دويل

پرویز خرسند

آنا گاوالدا

ابوالقاسم علیزاده (آل یاسر)

علی شریعتی

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/83797

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

برای دانلود قانونی کتاب افسردگی: راهی برای خروج از زندان خودتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسردگی: راهی برای خروج از زندان خودتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب افسردگی: راهی برای خروج از زندان خودتان اثر دوروتی رو و ترجمه فرناز توانایان فرد برای افراد افسرده، خانواده و دوستانشان و تمام افراد حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای که با افراد افسرده سر و کار دارند، مفید است.

افسردگی قدمتی برابر با نژاد انسان دارد و به‌ندرت کسی پیدا می‌شود که آن را حس نکرده باشد. گاه به‌طور ناگهانی و بدون هیچ‌گونه دلیل منطقی، غمی غیرقابل تحمل را حس می‌کنیم، دنیا برایمان تیره و تار می‌شود و طعم تلخی را در دهانمان احساس می‌کنیم. صدای انعکاس زنگی را می‌شنویم که گذشته‌مان را طنین‌انداز می‌کند و ما دستمان را به‌سوی دستی آرامش‌بخش دراز می‌کنیم؛ اما خود را تنها می‌یابیم. برای برخی از ما، چنین تجربه‌ای بیش از چند لحظه طول نمی‌کشد و برای بعضی دیگر، ممکن است این تجربه به شکل زندانی درآید که دیوارهایی نامرئی و غیرقابل نفوذ دارد. برخی از مردم که به افسردگی دچار می‌شوند، از عهدهٔ آن بر می‌آیند و برخی نمی‌توانند از عهدهٔ آن برآیند؛ زیرا نگرش آن‌ها نسبت به مسائل مربوط به زندگی و مرگ، بسیار متفاوت است.

کتاب افسردگی: راهی برای خروج از زندان خودتان (Depression: the way out of your prison) اولین بار در سال 1983 جایزهٔ سال کتاب دانش را برنده شد و به هزاران نفر کمک کرد تا زندان افسردگی را ترک کنند. دوروتی رو (Dorothy Rowe) به افراد راه شناخت افسردگی‌شان را که با تجربهٔ آن‌ها مطابقت دارد، نشان می‌دهد و آنان را قادر می‌سازد زندگی‌شان را به عهده بگیرند و آن را تغییر دهند. او نشان می‌دهد که افسردگی نوعی بیماری یا عدم تعادل ذهنی نیست بلکه دفاعی علیه درد و ترس است و ما می‌توانیم هر زمان که از مصیبت و بدبختی رنج می‌بریم و زندگی‌مان آن‌طور که گمان می‌کردیم باید باشد نیست، از آن استفاده می‌کنیم.

دانلود کتاب روانشناسی زندان

بعضی از افراد افسرده توانسته‌اند راه خروج از افسردگی را پیدا کنند اما هنوز هم افرادی هستند که از نسلی به نسل دیگر افسرده می‌شوند. افسردگی زندانی است که ما برای خود می‌سازیم و همان‌طور که آن را می‌سازیم، می‌توانیم درش را باز کنیم و از آن خارج شویم. بسیاری از افراد گفته‌اند با خواندن کتاب افسردگی: راهی برای خروج از زندان خودتان کمک بزرگی گرفته‌اند اما افسردگی باز هم مثل همیشه باقی می‌ماند؛ زیرا ما در شناخت خودمان شکست می‌خوریم. راه معالجهٔ افسردگی قرص و دارو نیست بلکه خرد و عقل است.

وقتی به افسردگی دچار می‌شوید، می‌توانید یک انتخاب داشته باشید یا باید برای افسرده شدنتان، زندانی همیشگی بسازید که به‌ندرت درخشش نور خورشید را ببینید یا از آن مدرسه‌ای بسازید که به شما خردمندی و فرزانگی را بیاموزد. اگر مدرسه را انتخاب می‌کنید، این کتاب برایتان مفید خواهد بود.

افسردگی حالتی است که به سراغ بیشتر انسان‌ها می‌آید و ما در موقعیت‌ها و شرایط متفاوت در زندگی‌مان، با آن مواجه می‌شویم و آثار آن را می‌بینیم. آنچه مسلم است، همواره شرایط و موقعیت‌های مختلف و مشکلات زندگی، چه مادی و چه عاطفی، باعث بروز این حالت می‌شود. غم از دست دادن عزیزان، اختلافات فکری و اعتقادی در روابط زناشویی، اختلافات روابط والدین و فرزندان، بروز بیماری‌های خطرناک جسمی، مشکلات اقتصادی و مالی و تأثیرات منفی آن در خانواده و غیره می‌توانند به درجات مختلف، انسان را به افسردگی دچار کنند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که انسان نمی‌تواند بر افسردگی خود غلبه کند، کم‌رنگ شدن اعتقادات درست مذهبی در همهٔ ملل دنیاست که نوع زندگی و دیدگاه انسان را نسبت به زندگی در بر می‌گیرد و در خانواده‌ها تأثیرات منفی می‌گذارد و اذهان را دچار سرگردانی و ناامیدی می‌کند.

متأسفانه، افسردگی در همه‌جا مشاهده می‌شود و بیشتر مردم با این مشکل روبه‌رو می‌شوند اما نسبت به آن شناخت کافی ندارند و باید برای غلبه بر آن به آگاهی برسند؛ اما راه‌هایی برای غلبه بر آن وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها، خوب فکر کردن و عاقلانه اندیشیدن است. این همان راهی است که می‌تواند به پیروزی ختم شود؛ اما راهی دشوار است. زیرا لازمهٔ آن تلاش برای مبارزه با کشمکش‌های درونی است تا بتوانید بر صفت‌های غیرمنطقی و گاه ناخواستهٔ خود غلبه کنید.

افسردگی شاید تلخ و دردناک باشد اما در جایی که انسان بتواند با شناخت خویشتن بر آن غلبه کند و صفات عالی انسانی را در خود تقویت نماید، به راه‌هایی جدید در زندگی دست پیدا می‌کند که می‌تواند زندگی را روشن و زیبا ببیند و خرسند شود.

افسردگی
پیشگفتار نویسنده
پیشگفتار مترجم
فصل اول: زندان
فصل دوم: در زندان
فصل سوم: چگونه زندان خود را می‌سازید.
فصل چهارم: داستان افسردگی
فصل پنجم: چرا زندان افسردگی را ترک نمی‌کنیم؟
فصل ششم: «چرا نمی‌توانم زندان افسردگی را ترک کنم.»
فصل هفتم: زندگی با فرد افسرده – بیرون دیوار زندان افسردگی
فصل هشتم: برای رهایی از زندان افسردگی چه باید کرد؟
فصل نهم: ترک زندان افسردگی
فصل دهم: زندان افسردگی از بین می‌رود

برای دانلود کتاب افسردگی: راهی برای خروج از زندان خودتان و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب از زندان خودساختۀ افسردگی آزاد شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از زندان خودساختۀ افسردگی آزاد شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب از زندان خودساختۀ افسردگی آزاد شوید نوشتۀ هوشنگ ارم، مطالبی درباره افسردگی، علل و نشانه‌های آن به رشته تحریر درآورده و راهکارهای بسیار مفیدی به شما ارائه می‌دهد تا به وجود این بیماری در خود آگاه شوید و زودتر جهت غلبه بر آن اقدام کنید. زیرا هرچه زودتر درمان کنید بهتر نتیجه خواهید گرفت.

ما انسان‌ها سیستم عاطفی بسیار پیچیده‌ای داریم، که ما را در مقابله با وضعیت‌ها و مراحل مختلف زندگی و تطابق با آن‌ها، یاری می‌رساند. ما در اثنای روز با اشخاص بسیاری ملاقات و تماس داریم و از این راه تجاربی کسب می‌کنیم. این سیستم عاطفی به ما اجازه می‌دهد که دوست بداریم و ما را وادار می‌کند زیبایی‌های طبیعی اطراف‌مان را تحسین کنیم و از آن‌ها لذت ببریم. این سیستم به ما هشدار می‌دهد که مراقب خطرات منفی عاطفی باشیم و با بحران‌های روزانه کنار بیاییم. این سیستم بهترین وسیله و ابزار رهایی از بحران‌هاست. مؤثر بودن آن، بستگی به طرز احساس، تفکر مثبت و منفی ما نسبت به اطرافیان، خودمان و اجتماع دارد. ما انسان‌ها شبیه هدایت‌ کنندۀ کشتی در اقیانوس هستیم. ما باید این قدرت را داشته باشیم که در تلاطم اقیانوس و با وجود بادهای شدید، توفان و امواج سهمگین، کشتی‌مان را به هر نحوی که شده هدایت کنیم و سالم به مقصد برسانیم.

هدف کتاب از زندان خودساختۀ افسردگی آزاد شوید، یاری رساندن به کسانی است که افسردگی را تجربه می‌کنند یا در گذشته تجربه کرده‌اند. ما در این کتاب در راه گذشتن از تلاطم و بحران‌های افسردگی و رسیدن به ساحل نجات، کمک‌ها و راهنمایی‌های بسیاری را برای شما داریم.

دانلود کتاب روانشناسی زندان

جوانان، به اصطلاح کشورهای پیشرفته، به دلیل خود گم‌ کردگی و سرخوردگی‌های فراوان عاطفی، بی‌بندوباری اخلاقی و بیکاری به نحوی این مشکل عاطفی روانی را تجربه می‌کنند. در کشور ایران آمار دقیقی از مبتلایان به این بیماری در دست نیست، ولی بیشتر مردم به علت عوامل مختلفی از قبیل بیکاری و مشکلات اقتصادی و عدم همدلی و وابستگی نزدیک با خانواده (بویژه جوانان) که زائیدۀ مشکلات اقتصادی است، به نحوی قابل توجه به افسردگیِ پنهان گرفتارند.

به هر حال، افسردگی چیست؟ نشانی و علائم آن چیست؟ آیا از ابتدا منشأ شیمی ‌زیستی دارد، یا عموماً علت آن عوامل عاطفی‌ روانی است؟ اگر شما افسرده هستید درباره‌اش چه کاری می‌توانید بکنید؟ اگر انتظار جواب دارید یا سؤالاتی از همین دست دارید، این کتاب برای شما طرح‌ریزی شده حتماً آن را بخوانید.

ما در این کتاب در راه گذشتنن از تلاطم و بحران‌های افسردگی و رسیدن به ساحل نجات، کمک‌ها و راهنمایی‌های بسیاری را برای شما داریم. اگر آن‌ها را به دقت بخوانید و به کار بگیرید اطمینان دارم که حتماً در مبارزه با گرفتاری عاطفی خود موفق می‌شوید و از زندانی که خود برای خودتان ساخته‌اید با موفقیت خارج خواهید شد.

به خاطر داشته باشید که افسردگی یک مشکل شخصی است. برای غلبه بر آن شما خود ابزار بسیار مهمی هستید. داخل این ابزار نکتۀ بسیار مهمی است که اگر آن را به کار بگیرید، حتماً موفق خواهید شد و آن نکته امید است. زیرا امید چراغ و روشنایی زندگی است، امید مایۀ سرزندگی و نشاط زندگی است، امید مایۀ فعالیت مثبت و پیوسته خواهان پیشرفت در زندگی است. اگر امید را از دست بدهید، زندگی را از دست داده‌اید. پس امیدوار باشید و با تلاش و عزم راسخ با افسردگی مبارزه کنید و موفق شوید. بدون امید زندگی یعنی هیچ.

در بخشی از کتاب از زندان خودساختۀ افسردگی آزاد شوید می‌خوانیم:

اضطراب بدون وجود افسردگی هم امکان‌پذیر است، ولی اضطراب بیمارِ افسرده وحشتناک است و حتی امکان حملۀ دلهره و سراسیمگی برای بیمار وجود دارد. در این مرحله تعداد ضربان قلب بیمار به شدت بالا می‌رود و بیمار در تنفس دچار مشکل می‌شود و به شدت عرق می‌ریزد. خارج شدن از منزل به هر دلیل برایش ترسناک است، یا نسبت به محیط اطرافش حساسیت زیادی نشان می‌دهد.

مثلاً مکان‌های شلوغ و پرازدحام بیمار را بی‌هیچ دلیلی به سمت بی‌تابی سوق می‌دهد. ترس از محیط خارج و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، یا ترس از ارتفاع و استفاده از پله‌های اماکن عمومی برای بیمار مشکل‌آفرین خواهد بود.

بیمار گاهاً دچار حملات وسواسی از قبیل شستن دست‌ها یا وسایل اطراف به دفعات متوالی می‌شود. این نشانه‌های اضطراب الزاماً در بیماران افسرده دیده نمی‌شود، ولی عمومی و عادی است.

پیشگفتار
شناسنامه و علل بیماری
نوشتار یکم: توصیف و تصویر افسردگی (به عبارتی آنفلوآنزای مشکلات روانی‌عاطفی)
نوشتار دوم: منشأ زیست ‌روانی افسردگی تقویت وظایف پیام‌دهنده‌های شیمیایی مغز
نوشتار سوم: خروش شعور ناخودآگاه، در اثر خشم و طغیان و افسردگی
نوشتار چهارم: چیره شدن بر درماندگی اکتسابی
نوشتار پنجم: افکار افسرده
نوشتار ششم: فرار از دنیای بیحاصل به سوی کشف معنا و مقصود زندگی
نوشتار هفتم: الگوهای ارتباطی را بهبود بخشید چه کسی شما را آزرده خاطر می‌کند؟
نوشتار هشتم: طبیب روح و روان، جستجو برای معجزه
نوشتار نهم: داروهای ضد افسردگی (کاوش در دارودرمانی و دیگر درمان‌های زیستی)
نوشتار دهم: هفت مرحلۀ برنامۀ ضد افسردگی
جدول خودآزمایی گلدبرگر
سخن پایانی با خوانندگان
منابع و مآخذ

برای دانلود کتاب از زندان خودساختۀ افسردگی آزاد شوید و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

امروز شنبه , ۴ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

 مترجم کتاب : عطائ‌الله محمدی نویسنده کتاب : کوک – دیویدبالدوین – پاملاهاویسون – جکلین تاریخ انتشار کتاب : ۱۳۷۹/۰۳/۲۵ محل انتشار : تهران قطع کتاب : وزیری رده دیویی : ۳۶۵.۶۰۱۹ نوع جلد کتاب : شومیز تعداد صفحه : ۳۰۴ نوع اثر : ترجمه زبان کتاب : فارسی نوبت چاپ کتاب : ۱ تیراژ کتاب : ۲۰۰۰ شابک : ۹۶۴-۹۲۲۹۳-۰-۲  در این کتاب کاربرد اصول روان‌شناسی در مواجهه با مجرمان به تفصیل بررسی شده, همچنین مولف با برشماردن مشکلات کارکنان زندان, کوشیده است راهبردهای عملی برای مقابله با آن فراهم آورد .((روان‌شناسی و نقش آن در زندان)), ((رفتارهای مجرمانه و چگونگی شکل‌گیری آن)), ((شناخت مجرمان جنسی)), ((الکل و مواد مخدر و نقش آن در رفتار مجرمانه)), ((شناخت خشونت و پرخاشگری)) و ((اختلال روانی در زندان)) ا زجمله سرفصل‌های کتاب است .بخشی از کتاب به مباحثی درباره خلاف کاران جنسی, مجرمان خطرناک و روانی, مسائل ایدز در زندان و تاثیر محیط زندان بر کارکنان اختصاص دارد .

برچسب ها

دانلود کتاب روانشناسی زندان

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۱۰,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

دانلود کتاب روانشناسی زندان

نویسندگان: کاترین سوتکیر    متیو مک‌کی    

مترجمان: ساره حسینی عطار    امید خواجه محمودآبادی    

انتشارات شمشاد    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۱۰,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



وقتی که از خواب بیدار می‌شوید، ذهن شما سفر خود را آغاز می‌کند. مثل اینکه در اتومبیلی نشسته‌اید که ذهن شما رانندۀ آن است. گاه با سرعتی سرسام‌آور رانندگی می‌کند و گاهی حتی نمی‌تواند از پارکینگ خارج شود. گاهی شما را به مقصد می‌رساند و گاه به بیراهه.

«رهایی از زندان ذهن» نوشته کاترین سوتکر و متیو مک‌کی کتابی است برای این‌که شما را با قدرت تاثیر افکار و کنترل ذهنتان آشنا کند. موضوع این کتاب رسیدن به آرامش و رصدکردن ذهن است. در این اثر می‌خوانید که ۵ نوع فکر وجود دارد که شما باید آنها را تشخیص دهید و بعد از آن بیاموزید که چگونه افکارتان را از سویی به سویی دیگر تغیر دهید.

در فصل دوم کتاب با قدرت افکار خود آشنا خواهید شد و یادخواهید گرفت که این افکار چگونه عمل می‌کنند و چه نتیجه‌ای دربرخواهندداشت.

و در فصل سوم رصد کردن افکار را فراخواهیدگرفت. این که چگونه بی‌آن‌که در افکار غرق شوید بتوانید آنها را رصد کنید و از اثرات افکار مخرب مصون بمانید.

این کتاب، چشم شما را به روی حقایق باز خواهد کرد و همچنین راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای سفر روزانه‌ای که با ذهنتان دارید، به شما معرفی خواهد کرد.

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۱۵,۹۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

دانلود کتاب روانشناسی زندان

نویسنده: دوروتی رو    

مترجم: فرناز توانایان‌فرد    

انتشارات نسل نواندیش    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۱۵,۹۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



کتاب «افسردگی راهی برای خروج از زندان خودتان» نوشته دوروتی رو، اثری است که در سال ۱۹۸۳ جایزه سال کتاب دانش را برد و به هزاران نفر کمک کرد تا افسردگی را ترک کنند.

افسردگی نتیجه‌ای ناخواسته از چگونگی دیدگاهمان از خود و دنیاست. با فهمیدن این‌که چگونه اتفاقات زندگی‌مان را تعبیر کنیم، می‌توانیم تغییر تعبیراتمان را از وقایع، انتخاب کنیم و زندگی شادتر و راضی‌کننده‌تری برای خودمان بیافرینیم.

این کتاب برای افراد افسرده، خانواده و دوستانشان و تمام افراد حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای که با افراد افسرده سروکار دارند، مفید است.

بخشی از کتاب:

هنگامی که غمگین هستید حتی اگر از فاجعه‌ای دلخراش رنج می‌برید، توانایی آن را دارید که در جست‌وجوی آرامش باشید و اجازه دهید که این آرامش به شما بازگردد و آن درد را تسکین دهد. می‌توانید در جست‌وجوی به دست آوردن همدردی و عشق دیگران باشید، می‌توانید مهربان باشید و خود را آرام کنید، اما در افسردگی نه تنها همدردی و جلب توجه دیگران بلکه عشقی لطیف هم قابل دسترسی نیست. در آنجا ممکن است سایرین تمام عشق و همدردی را به هر شخصی که به آن نیاز دارد بدهند، اما هیچ کدام از این همدردی‌ها نمی‌تواند در آن دیوار نفوذ کند؛ دیواری که شما را از آن‌ها جدا می‌سازد. تا وقتی در این طرف دیوار نه تنها خود را به عنوان فردی آرام نپذیرید و خود را با کلمات و رفتارها مجازات می‌کنید، افسردگی زندانی است که شما هم زندانی رنج کشیده‌ی آن هستید و هم زندانبان ظالم آن.

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

دانلود کتاب روانشناسی زندان
دانلود کتاب روانشناسی زندان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *