دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

 
helpkade
دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز
دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

©️ کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز می‌باشد. طراحی و پیاده سازی توسط سپهر افزار ایرانیان

دکتری روانشناسی بالینی به بررسی الگوهای رفتاری نادرست در انسان، تشخیص و درمان مشکلات رفتاری و اختلالات روانشناختی می پردازد.

 دکتری روانشناسی بالینی با فرهنگ روانی و اجتماعی مردم و جامعه سر وکار دارد. این رشته به بررسی الگوهای رفتاری نادرست در انسان، تشخیص و درمان مشکلات رفتاری و اختلالات روانشناختی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس و … می پردازد. این مشکلات و اختلالات به نحوی عملکرد فرد را در زندگی با مشکل مواجه می کند.

دوره دکتری روانشناسی بالینی مجموعه ای هماهنگ از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و بالینی است.

به دلیل ارتباط مستقیم این رشته با فرهنگ اجتماعی و روانی جامعه، پاسخگو نبودن دوره های دکتری موجود در کشورهای خارجی و هزینه های هنگفت اعزام دانشجو به خارج از کشور، برقراری دوره دکتری روانشناسی بالینی امری ضروری بوده است.

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته های علوم تربیتی در تمامی گرایش ها، روانشناسی در تمامی گرایش ها، بهداشت و درمان (پزشکی عمومی، پرستاری)، توانبخشی (علوم پزشکی)، مشاوره در تمامی گرایش ها و سنجش و اندازه گیری می توانند در آزمون دکتری روانشناسی بالینی شرکت کنند.دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

ظرفیت پذیرش دکتری روانشناسی بالینی در سال 98 در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان مطابق جدول زیر می باشد:

 

انتخاب بهترین منابع دکتری روانشناسی بالینی 98 با توجه به شرایط و زمان داوطلبان، یکی از مهم ترین بخش های آمادگی برای کنکور دکتری 98 است.

مشاوران 3 گام بر اساس هدف، شرایط و مدت زمان مطالعه داوطلب مناسب ترین منابع را معرفی می نمایند. برای اطلاع از منابع در پنل مشاوره و برنامه ریزی ما ثبت نام نمایید.

 فارغ التحصیلان این دوره با ورود به بازار کار دکترای روانشناسی بالینی، می توانند نیازهای تشخیصی، درمانی، آموزشی و پژوهشی کشور را در رابطه با تخصص خویش در مراکز آموزش عالی، مدارس، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز بهزیستی و توانبخشی، موسسات پیشگیری به ویژه بهداشت روانی و سایر مراکزی که به این تخصص نیاز دارند برآورده نمایند.

ضرایب دروس  دکتری روانشناسی بالینی به شرح زیر می باشد:

ضریب دروس عمومی که شامل زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی است برابر 1 و ضریب دروس تخصصی برابر 4 است.

 

تعداد کل واحد های درسی دکتری روانشناسی بالینی 36 واحد مطابق جدول زیر است:

 

 

تعداد واحد

نام درس

18

دروس تخصصی

18

رساله

36

جمع واحدها

 

تعداد واحد

نام درس

ردیف

2 نظری

آسیب شناسی روانی پیشرفته

1

2 نظری

نظریه و پژوهش های معاصر در روانشناسی

2

2 نظری عملی

روش های آماری و طرح های پژوهشی پیشرفته در روان شناسی بالینی

3

2 نظری

نوروسالکولوژی پیشرفته در روان شناسی بالینی

4

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

 

 

تعداد واحد

نام درس

ردیف

 2 عملی

روش های ارزیابی و تشخیص در روان شناسی بالینی (1)

1

2 نظری عملی

درمان های پیشرفته فیزیکی و دارویی در بیماری های روانی

2

2

کاربرد روان درمانی فردی

3

 

 

تعداد واحد

نام درس

ردیف

2

کاربرد روش های شناختی- رفتاری در روان شناسی بالینی

1

2 عملی

روش های ارزیابی و تشخیص در روان شناسی بالینی (2

2

2 عملی

گروه درمانی و خانواده درمانی

3


ثنا صفائي‏ – 99/1/27


سايت مفيدي است

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

دپارتمان روان شناسی موسسه نگاره (تحت برنامه ریزی استاد محمدی)

ارشد روانشناسی – دکتری روانشناسی

ثبت نام جهـت شرکت در فراخوان پذیرش دانشجـوی دکتـری بدون آزمـون دانشگاه شیـراز برای سال تحصیلـی ۹۶ – ۹۵ آغاز شد.

دانشگاه شیراز در نظر دارد به استناد “آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری” به شماره ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ ۹۳/۴/۱۸ و آیین نامه الحاقی آن به شماره ۲۱/۲۳۷۲۰۰ مورخ ۹۳/۱۲/۱۶ و مصوبات شوراهای تحصیلات تکمیلی و آموزشی دانشگاه، طبق موارد مندرج در این اطلاعیه، از میان فارغ التحصیلان و دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه های معتبر دولتی، با انجام مصاحبه و بررسی مدارک آموزشی و پژوهشی، برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در رشته – گرایش های پیوست در مقطع دکتری دانشجو پذیرش نماید.

فهرست رشته های پذیرش دکتری بدون آزمون سال ۹۵ دانشگاه شیرازدکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

شرایط ثبت نام:

تبصره ۱: معدل بندهای ۱ و ۲ برای دانشگاه های شیراز، تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، اصفهان، صنعتی اصفهان، تبریز، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با  احتساب ضریب ۱/۰۵  محاسبه خواهد شد.

تبصره ۲: دانشجویان کارشناسی ارشد که تا پایان شهریور ماه ۹۵ فارغ التحصیل شوند و میانگین کل ۱۷ در این دوره داشته باشند، در صورت داشتن سایر شرایط می توانند از تسهیلات این آیین نامه استفاده نمایند. این دانشجویان در نیمسال آخر به جز پایان نامه نباید درس دیگری داشته باشند.

۳٫ بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.

۴٫ کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون ها قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آیین نامه دوره دکتری مصوب وزارت)

۵٫ دانشجویان سال ششم دکترای حرفه ای (عمومی) دامپزشکی در صورتی که تا پایان تابستان سال پنجم تمامی دروس خود را گذرانده باشند و تنها دروس کارورزی و پایان نامه آنان باقی مانده باشد، به شرط دارا بودن معدل بالای ۱۷ (با رعایت مفاد تبصره ۱ این فراخوان) میتوانند در این فراخوان شرکت کنند.

۶٫ درمورد دانش آموختگان دکترای حرفه ای (عمومی) دامپزشکی، معدل بالای ۱۷ (با رعایت مفاد تبصره ۲ این فراخوان) بدون احتساب نمره های دروس کارورزی و پایان نامه ملاک عمل خواهد بود.

نحوه ثبت نام:

 مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی:

تمامی مدارک زیر، باید با فرمت JPG اسکن شده و در محل مربوط به پیوست ها، در فرایند ثبت نام اینترنتی بارگذاری شود.

۱٫ یک قطعه عکس

۲٫  کارت ملی

۳٫ صفحه اول شناسنامه

۴٫ مدرک کارشناسی(لیسانس)

۵ . مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) برای فارغ التحصیلان

تبصره ۳: معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه کپی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد نمی باشند، لازم است کپی گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را پیوست نمایند.

۶٫ ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد که در آن تعداد واحدهای گذرانده شده در هر نیمسال و معدل هر نیمسال و معدل کل به طور کامل و خوانا درج شده باشد.

۷٫ صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد که در آن عنوان پایان نامه، نام اعضای کمیته دفاع با امضای آن ها قید شده باشد و نام  استاد راهنما و درجه پایان نامه در آن مشخص باشد. (برای فارغ التحصیلان)

تبصره ۴: ارائه اصل پایان نامه صحافی شده یا فایل PDF آن روی CD به کمیته مصاحبه کننده الزامی است.

۸٫ صفحه اول مقالات علمی پژوهشی مرتبط با پایان نامه یا نامه پذیرش قطعی، صفحه اول مقاله باید از مجله باشد و در بالای آن نام داوطلب، نام استاد راهنما و نام مجله علمی پژوهشی مورد تایید کمیسیون نشریاتعلمی وزارت متبوع درج شده باشد.

۹ . گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران. (در صورت وجود)

۱۰٫  برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا. (در صورت وجود)

تبصره ۵: بند ۹ و ۱۰ می تواند جایگزین مقاله مرتبط با پایان نامه شود.

۱۱٫ گواهی فراغت از تحصیل تا ۹۵/۶/۳۱ مورد تأیید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل برای دانشجویان نیمسال آخر

۱۲٫ گواهی رتبه اول تا سوم در میان هم رشته هم ورودی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز رتبه)

۱۳٫ مدرک قابل قبول زبان انگلیسی

۱۴٫ گواهی و مستندات سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی (در صورت وجود)

 توجه:

متقاضیان پس از ثبت نام اولیه در سایت دانشگاه شیراز باید کپی تمام سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی خود را به همراه فرم تکمیل شده مشخصات داوطلب در قالب صحافی فنری تهیه کنند و مشخصات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، رشته تحصیلی، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه محل تحصیل در دو مقطع و رشته انتخابی خود را بر روی جلد نصب نمایند و در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون تحویل دهند. مدارک دریافتی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

تذکرات مهم:

راهنمای ثبت نام اینترنتی:

جهت ورود به ثبت نام از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید. پس از تکمیل اطلاعات، یکشناسه و رمز کاربری به شما اختصاص داده خواهد شد. شناسه و رمز کاربری را یادداشت کرده و در نگهداری آن دقت نمایید. با مراجعه به لینک “سیستم اتوماسیون آموزشی دانشجویی” به آدرس http://sess.shirazu.ac.ir و وارد کردن شناسه و رمز کاربری خود در این قسمت وارد مراحل ثبت نام شوید. در قسمت فرایند ثبت نام با توجه به رشته های موجود، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد کرده در فرم ثبت نام و بارگذاری هر کدام از مدارک پیوست، حتماً و حتماً گزینه ذخیره و ارسال را کلیک کنید تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد و مراحل ثبت نام ناتمام می ماند.

توجه داشته باشید تا زمانی که بر روی گزینه ذخیره و ارسال کلیک نکنید، فرم ثبت نام دردست شما باقی می ماند و قابل ویرایش است؛ لذا در صورت اشتباه، نیازی به ثبت نام دوباره نمی باشد. در صورتی که بیشتر از یک بار در سیستم ثبت نام نمایید، نام شما از لیست ثبت نام حذف خواهد شد.

* به استناد دستورالعمل اجرایی آیین نامه های پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان شماره ۷۶۷۲/س مورخ ۹۵/۲/۱۴ سازمان سنجش آموزش کشور و بر اساس مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز مورخ ۹۵/۲/۱۹ حد نصاب نمره قبولی، حداقل ۶۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز است.


فهرست رشته های پذیرش دکتری بدون آزمون سال ۹۵ دانشگاه شیرازDownloads-icon

گروه ایران مشاوره نظری بدهید

.newchos.subsub2{overflow-y:scroll;height:246px;position:relative}#myInput{color:#000;width:99%;margin-right:3px}#myInput1{color:#000;width:99%;margin:3px}.newchos li:before{content:” “;width:24px;height:24px;background:url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/success.png);position:absolute;top:8px;right:5px}.newchos li .slactive:before{content:” “;width:24px;height:24px;background:url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/success11.png);position:absolute;top:8px;right:5px}.ajaxloading{width:100%;height:100%;background:#FFF url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/ajax-loader.gif) no-repeat center center;position:absolute;z-index:2000}.advertising{width:100%;display:table;float:right}.shoar_ha{display:none}.ajaxload{background:#FFF url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/ajax-loader.gif) no-repeat center center} تا کنون 256391 نفر از این نرم افزار استفاده کرده اند کارنامه های قبولی کنکور رتبه رشته ها و دانشگاه ها سال تحصیلی 1398 1397 گروه آزمایشی علوم انسانی فنی و مهندسیعلوم پایههنر و زبانکشاورزی و دامپزشکی رشته زبان و ادبیات فارسیجغرافیا و برنامه ریزی شهریجغرافیا و برنامه ریزی روستاییژئومورفولوژیآب و هواشناسی (اقلیم شناسی)علوم اقتصادیمدیریت ورزشیفیزیولوژی ورزشیتاریخجامعه شناسیفلسفهبرنامه ریزی درسیروان شناسی تربیتیحقوق عمومیزبان و ادبیات عربالهیات و معارف اسلامی – فلسفه و کلام اسلامیرفتار حرکتیمدیریت آموزشیآموزش عالیحقوق جزا و جرم شناسیحقوق خصوصیمالیمشاورهباستان شناسیآسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحیتاریخ انقلاب اسلامیعلوم قرآن و حدیثحکمت متعالیهمنطق با رویکرد فلسفیفلسفه تعلیم و تربیتروان شناسی و آموزش کودکان استثناییعلم اطلاعات و دانش شناسیعلوم سیاسیروابط بین المللمدیریت بازرگانیمدیریت صنعتیآینده پژوهیفقه و مبانی حقوق اسلامیفلسفه و کلام اسلامیالهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامیمدیریت دولتیاقتصادفلسفه و کلام اسلامی – الهیات و معارف اسلامیگردشگریحسابداریکارآفرینیبیومکانیک ورزشیحقوق تجارت و سرمایه گذاری بین المللیجمعیت شناسیتفسیر تطبیقیادیان و عرفانمدیریت فناوری اطلاعاتمدرسی معارف اسلامیسنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیاییکلام شیعهتصوف و عرفان اسلامیفلسفه تطبیقیحقوق بین الملل عمومیتاریخ تشیع اثنی عشریفرقه های تشیعمذاهب فقهیمطالعات تطبیقی ادیانعرفان اسلامی و اندیشهمذاهب کلامیشیعه شناسیدین پژوهیوهابیت شناسیحکمت هنرهای دینیمطالعات زنانادیان غیر ابراهیمیسیاست گذاری فرهنگیدانش اجتماعی مسلمینفلسفه اسلامیفلسفه حقوقفلسفه علوم اجتماعیفلسفه فیزیکفرهنگ و ارتباطاتعلوم و معارف نهج البلاغهکلام امامیهفلسفه منطقتکنولوژی آموزشیروان شناسی بالینی جرم یابی دیجیتالحقوق بین الملل آبحقوق مالکیت فکریمدیریت راهبردیمطالعات ترجمه عربیایران شناسیدانش اجتماعی مسلمینمردم شناسیفقه شافعیفلسفه دینسنجش و اندازه گیریحقوق نفت و گازمطالعات منطقه ایمطالعات آمریکای شمالیمدیریت رسانه ایعلوم ارتباطاتمحیط زیستجغرافیای سیاسیسیاستگذاری اجتماعیرفاه اجتماعیجمعیت شناسی ریاضیمدیریت خدمات اجتماعیآموزش و پرورش دبستانیروانشناسی صنعتی و سازمانیعلم اطلاعاتتاریخ علم دوره اسلامیبرنامه ریزی آموزش از راه دورخانواده و سلامت جنسیمطالعات سیاسی انقلاب اسلامیفقه و حقوق جزافقه و حقوق خصوصیاقتصاد نفت و گازالهیات و معارف اسلامی و ارشادمدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گازفرهنگ و ارتباطاتمدیریت پیشگیری از جرممدیریت ایمنی ترافیکجرم یابیروانشناسی ورزشیجامعه شناسی ورزشفقه و مبانی حقوق و اندیشه امام خمینی (ره)عرفان اسلامی و اندیشه امام خمینی (ره)تاریخ محلیزبان و ادبیات عربفلسفه تحلیلیفلسفه اخلاقفلسفه اخلاق تطبیقیفلسفه هنرفلسفه اقتصاد اسلامیمدیریت سازمان های دولتی ایرانمدیریت و برنامه ریزی فرهنگیمدیریت اطلاعاتمدیریت تکنولوژیدین و رسانهمددکاری اجتماعیمطالعات تطبیقی مذاهب اسلامیعرفان و تصوفتاریخ و تمدن ملل اسلامیکلامفلسفه علم و فناوریروان شناسیروان شناسی سلامتروان شناسی صنعتی و سازمانیسیاست گذاری علم و فناوریروانشناسیمهندسی برقمهندسی عمرانمهندسی مکانیکمهندسی معدنمهندسی محیط زیستمهندسی کامپیوترمهندسی فناوری اطلاعاتمهندسی سیستم های انرژیمهندسی مواد و متالورژیمهندسی شیمیمهندسی هسته ایمهندسی صنایعمهندسی پلیمرمهندسی پزشکیفناوری نانومهندسی نفتمهندسی موادمهندسی نساجیمهندسی هوافضامهندسی هوافضامهندسی راه آهنفناوری نانو – نانو مکانیکالگوریتم و محاسباتمهندسی عمران نقشه برداریمهندسی دریازمین شناسی فسیل شناسی و چینه شناسیزمین شناسی نفتزمین شناسی سنگ شناسی رسوبیزمین شناسی آب های زیر زمینیزمین شناسی مهندسیزمین شناسی زیست محیطیزمین شناسی پترولوژیزمین شناسی اقتصادیزمین شناسی تکتونیکشیمیشیمی کاربردیفیتوشیمیهواشناسیزیست شناسی گیاهی – فیزیولوژیزیست شناسی گیاهی – سلولی و تکوینیزیست شناسی جانوری – فیزیولوژیزیست شناسی جانوری – بیوسیستماتیکزیست شناسی جانوری – سلولی و تکوینیزیست شناسی سلولی و مولکولیبیوشیمیژنتیک مولکولیمیکروبیولوژیبیوفیزیکزیست فناوری میکروبیآمارریاضی محضریاضی کاربردیفیزیک دریازیست شناسی دریاعلوم و فناوری نانو – نانوفیزیکفیزیکفتونیکمهندسی پلاسماژئوفیزیکعلوم و فناوری نانو – نانوشیمیریززیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی)بیوانفورماتیکعلوم کامپیوترعلوم شناختی – مدل سازی شناختیعلوم شناختی – زبان شناسیعلوم شناختی – علوم اعصاب شناختیعلوم شناختی – روانشناسیآموزش ریاضیعلوم زمینزیست شناسی گیاهی – سیستماتیکزیست شناسی گیاهی – بوم شناسیبیم سنجیریاضیزیست شناسیزیست شناسی گیاهیزیست شناسی جانوریزیست شناسی گیاهی – سیستماتیک و بوم شناسیمدیریت پروژه و ساختمعماریشهرسازیپژوهش هنرمرمت آثار و اشیای تاریخیمرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخیتئاترآموزش زبان فرانسهادبیات فرانسهآموزش زبان روسیآموزش زبان آلمانیآموزش زبان انگلیسیزبان و ادبیات انگلیسیترجمهزبان شناسیهنرهای اسلامیتاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی فرهنگ و زبان های باستانی ایرانآموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانانمعماری منظرطراحی صنعتیهنرهای تجسمیمرمت اشیای فرهنگی و تاریخیعلوم و مهندسی محیط زیستمهندسی مکانیک بیوسیستممهندسی مکانیزاسیون کشاورزیعلوم و مهندسی باغبانیعلوم و مهندسی صنایع غذاییاقتصاد کشاورزیمهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزیمدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاکمدیریت منابع خاکعلوم دامیعلوم و مهندسی آبژنتیک و به نژادی گیاهیآگروتکنولوژیبیوتکنولوژی کشاورزیاگرواکولوژیترویج و آموزش کشاورزی پایدارتوسعه کشاورزیحشره شناسی کشاورزیبیماری شناسی گیاهیعلوم و مهندسی جنگلعلوم و مهندسی شیلاتعلوم و مهندسی مرتعمدیریت و کنترل بیابانعلوم و مهندسی آبخیزمامائی و بیماری های تولید مثل دامبیماری های داخلی دام های کوچکرادیولوژی دامپزشکیکلینیکال پاتولوژی دامپزشکیبهداشت و بیماری های پرندگانبیوشیمیبهداشت و بیماری های آبزیانبهداشت مواد غذاییبهداشت خوراک داماپیدمیولوژیانگل شناسی دامپزشکیباکتری شناسیویروس شناسیقارچ شناسیایمنی شناسیفناوری تولید مثل در دامپزشکیسم شناسیفارماکولوژی دامپزشکیفیزیولوژیآناتومی و جنین شناسی مقایسه ایبافت شناسی مقایسه ایبیهوشی و مراقبت های ویژه دامپزشکیجراحی دامپزشکی (دستیاری)بیوتکنولوژی (زیست فناوری)بیماری های داخلی دام های بزرگ دانشگاه دانشگاه تبریز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریزدانشگاه ارومیهدانشگاه محقق اردبیلی – اردبیلدانشگاه اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی – اصفهاندانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز آران و بیدگلدانشگاه هنر اصفهاندانشگاه ایلامدانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهداندانشگاه سلمان فارسی – کازروندانشگاه شیرازدانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزویندانشگاه کردستان – سنندجدانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه رازی – کرمانشاهدانشگاه یاسوجدانشگاه گیلان – رشتدانشگاه لرستان – خرم آباددانشگاه مازندران – بابلسردانشگاه اراکدانشگاه هرمزگان – بندرعباسدانشگاه پیام نور استان هرمزگان – واحد قشمدانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه یزددانشگاه شهرکرددانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی – مرکز مشهددانشگاه فردوسی مشهددانشگاه حکیم سبزواری – سبزواردانشگاه بیرجنددانشگاه شهید چمران – اهوازدانشگاه زنجاندانشگاه سمناندانشگاه سمنان – (محل تحصیل دانشکده مهدی شهر)دانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه قمدانشگاه الزهراء – تهران (ویژه خواهران)دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمومنین (ع) – اهوازدانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – سازمان اوقاف و امور خیریهدانشگاه معارف اسلامی – قمدانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب – قمدانشگاه غیرانتفاعی مفید – قمدانشگاه غیرانتفاعی قران و حدیث – قمدانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث – قم (محل تحصیل تهران)دانشگاه پیام نور استان قم – مرکز قمدانشگاه تربیت مدرسدانشگاه تهراندانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش)دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج)دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)دانشگاه خوارزمی – تهراندانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل کرج)دانشگاه علامه طباطباییدانشگاه شهید بهشتیپژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگیدانشگاه پیام نور استان تهران – تهران جنوبدانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تحصیلات تکمیلی تهرانموسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزیدانشگاه شاهد – تهراندانشگاه صنعتی شریفدانشگاه شهید مطهری – تهراندانشگاه امام صادق (ع)دانشگاه غیرانتفاعی عدالت – تهراندانشکده غیرانتفاعی اصول الدیندانشکده غیرانتفاعی اصول الدین – محل تحصیل قمدانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ – تهراندانشگاه غیرانتفاعی مذاهب اسلامیدانشگاه غیرانتفاعی خاتم – تهراندانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی – تهراندانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستریدانشگاه علوم انتظامی امیندانشگاه جامع امام حسین (ع)پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشیپژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامیدانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم (ع) – قمدانشگاه های آزاد اسلامیدانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش)دانشگاه هنر (محل تحصیل کرج)دانشگاه کاشاندانشگاه ارومیهدانشگاه صنعتی ارومیهدانشگاه محقق اردبیلی – اردبیلدانشگاه اصفهاندانشگاه صنعتی اصفهاندانشگاه خلیج فارس – بوشهردانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهداندانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاردانشگاه شیرازدانشگاه صنعتی شیرازدانشگاه فردوسی مشهددانشگاه حکیم سبزواری – سبزواردانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد – مشهددانشگاه بیرجنددانشگاه شهید چمران – اهوازدانشگاه صنعت نفتدانشگاه زنجاندانشگاه سمناندانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه غیرانتفاعی ایوانکیدانشگاه قمدانشگاه های آزاد اسلامیدانشگاه شاهد – تهراندانشگاه صنعتی نوشیروانی بابلدانشگاه یزددانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – قزویندانشگاه تربیت مدرسدانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی – تهراندانشگاه گیلان – رشتدانشگاه لرستان – خرم آباددانشگاه علم و صنعت ایران – تهراندانشگاه تفرشدانشگاه کاشاندانشگاه خوارزمی – تهراندانشگاه تبریزدانشگاه هرمزگان – بندرعباسدانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی – تهراندانشگاه صنعتی شریف – تهراندانشگاه تبریز (محل تحصیل پردیس خودگردان ارس در جلفا)دانشگاه پیام نور استان تهران – تهران شمالدانشگاه تهراندانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهراندانشگاه غیرانتفاعی شمال – آملدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی – تهراندانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش)دانشگاه شهید بهشتی – تهراندانشگاه بوعلی سینا همداندانشگاه صنعتی سهند – تبریزدانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس جزیره کیش)پژوهشگاه هوافضاپژوهشگاه پلیمر و پتروشیمیدانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران (محل تحصیل واحد ماهشهر)موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش – تهرانپژوهشگاه مواد و انرژی – مشکین دشت کرجدانشگاه الزهرا (س) – تهران (ویژه خواهران)دانشگاه کردستان – سنندجدانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تحصیلات تکمیلی تهراندانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه اراکدانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز)دانشگاه یاسوجدانشگاه صنعتی مالک اشتردانشگاه تبریزدانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریزدانشگاه صنعتی سهند – تبریزدانشگاه مراغهدانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی – مرکز تبریزدانشگاه ارومیهدانشگاه محقق اردبیلی – اردبیلدانشگاه ایلامدانشگاه خلیج فارس – بوشهردانشگاه پیام نور استان بوشهر – مرکز بوشهردانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهداندانشگاه شیرازدانشگاه صنعتی شیرازدانشگاه پیام نور استان فارس – مرکز شیرازدانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – قزویندانشگاه کردستان – سنندجدانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه پیام نور استان کرمان – مرکز کرماندانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرماندانشگاه رازی – کرمانشاهدانشگاه یاسوجدانشگاه گلستان – گرگاندانشگاه گیلان – رشتدانشگاه لرستان – خرم آباددانشگاه مازندران – بابلسردانشگاه اراکدانشگاه هرمزگان – بندرعباسدانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه پیام نور استان یزد – مرکز اردکاندانشگاه یزددانشگاه شهرکرددانشگاه فردوسی مشهددانشگاه حکیم سبزواری – سبزواردانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی – مرکز مشهددانشگاه غیرانتفاعی خیام – مشهددانشگاه بیرجنددانشگاه شهید چمران – اهوازدانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهردانشگاه زنجاندانشگاه تحصیلات تکمیلی در علوم پایه – زنجاندانشگاه پیام نور استان زنجان – مرکز زنجاندانشگاه سمناندانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه قمدانشگاه خوارزمی – تهراندانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل کرج)دانشگاه تربیت مدرسدانشگاه تربیت مدرس (محل تحصیل شهرستان نور)دانشگاه تهراندانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش)دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج)دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسیدانشگاه صنعتی شریفدانشگاه علم و صنعت ایرانپژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایراندانشگاه الزهراء – تهران (ویژه خواهران)دانشگاه جامع امام حسین (ع)دانشگاه صنعتی مالک اشتردانشگاه صنعتی مالک اشتر (محل تحصیل شاهین شهر اصفهان)سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایراندانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تحصیلات تکمیلی تهراندانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تهران شرقدانشگاه صنعتی امیرکبیردانشگاه شاهدپژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی – تهرانپژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوریدانشگاه تربیت دبیر شهد رجاییپژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزلهموسسه غیرانتفاعی علوم شناختی – تهراندانشگاه علامه طباطباییدانشگاه های آزاد اسلامیدانشگاه شهید بهشتی – تهراندانشگاه اصفهاندانشگاه تبریز (محل تحصیل پردیس خودگردان ارس در جلفا)دانشگاه کاشاندانشگاه دامغاندانشگاه صنعتی اصفهاندانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز اصفهاندانشگاه پیام نور استان زنجاندانشگاه صنعتی اصفهاندانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز اصفهاندانشگاه پیام نور استان زنجاندانشگاه تهران (محل تحصیل تهران)دانشگاه هنر اسلامی تبریزدانشگاه هنر اصفهاندانشگاه شیرازدانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزویندانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه گیلان – رشتدانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه یزددانشگاه شهید چمران – اهوازدانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه تهراندانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت مدرسدانشگاه شهید بهشتیدانشگاه علم و صنعت ایراندانشگاه هنر تهراندانشگاه تبریزدانشگاه ارومیهدانشگاه اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی – اصفهاندانشگاه ایلامدانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهداندانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاردانشگاه شیرازدانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزویندانشگاه رازی – کرمانشاهدانشگاه اراکدانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه یزددانشگاه شهرکرددانشگاه فردوسی مشهددانشگاه حکیم سبزواری – سبزواردانشگاه شهید چمران – اهوازدانشگاه تربیت مدرسدانشگاه تهراندانشگاه شهید بهشتیدانشگاه خوارزمیدانشگاه علامه طباطباییدانشگاه پیام نور تهران مرکز تحصیلات تکمیلی تهرانپژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگیدانشگاه الزهراء – تهران (ویژه خواهران)دانشگاه های آزاد اسلامیدانشگاه شاهد – تهراندانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش)دانشگاه هنر (محل تحصیل کرج)دانشگاه غیرانتفاعی خاتمدانشگاه تبریزدانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریزدانشگاه مراغهدانشگاه محقق اردبیلی – اردبیلدانشگاه صنعتی اصفهاندانشگاه ایلامدانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهداندانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاردانشگاه زابلدانشگاه یزدپژوهشکده علوم و صنایع غذایی – مشهددانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین – ملاثانی اهوازدانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهردانشگاه زنجاندانشگاه سمناندانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه تربیت مدرسدانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج)دانشگاه شهید بهشتیدانشگاه ارومیهدانشگاه شیرازدانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه شهرکرددانشگاه فردوسی مشهددانشگاه شهید چمران – اهوازدانشگاه تهراندانشگاه های آزاد اسلامیدانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساریدانشگاه رازی – کرمانشاهدانشگاه یاسوجدانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگاندانشگاه گیلان – رشتدانشگاه هرمزگاندانشگاه کاشاندانشگاه لرستان – خرم آباددانشگاه کردستان – سنندجدانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزویندانشگاه شاهد – تهراندانشگاه ملایردانشگاه بیرجنددانشگاه ولی عصر – رفسنجاندانشگاه اراک نمایش کارنامه ها رزرو انتخاب رشته دکتری 98 انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد خود را به دست مشاوران برتر ایران مشاوره بسپارید مشاوره تلفنی انتخاب رشته برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته میتوانید با شماره 9099071647 از تلفن ثابت تماس حاصل نمایید ارسال کارنامه و شرکت در قرعه کشی اگر این نرم افزار برای شما مفید بود میتوانید کارنامه کنکور امسال یا سال قبل خود را برای ما ارسال نمایید رتبه در سهمیه رشته گرایش دانشگاه نوع دوره تراز کل کارنامه 17 روان شناسی بالینی دانشگاه شاهد – تهران روزانه 5721 کارنامه 34 روان شناسی بالینی دانشگاه تبریز نوبت دوم 5369 کارنامه اطلاعات کارنامه پرینت کارنامه function deletedarsad() {
$(‘.darsadback’).hide();
}
$(“.choos”).chosen({rtl: true});
$(‘#subgroup option’).hide();
$(‘#subgroup1 option’).hide();

var firsGroupVal=$(‘#mygroup .groupgroups.slactive’).attr(“data-id”);
if (!firsGroupVal){
var firsGroupVal = $(‘#mygroup option:first-child’).attr(“data-id”);
}
//$(‘.disable’).removeClass(‘disable’);
$(‘.subsub’ + firsGroupVal).show();

$(‘#mygroup .groupgroups’).on(‘click’, function () {
var value = $(this).attr(“data-id”);
$(‘.disable’).removeClass(‘disable’);

$(‘.subsub’).hide();
$(‘.subsubone’).hide();
$(‘.subsub input’).remove();
$(‘.subsubone input’).remove();
$(‘.subsub’).removeClass(“slactive”);
$(‘.subsubone’).removeClass(“slactive”);
var subval = $(“#subgroup”).val();
var subval1 = $(“#subgroup1”).val();
if (subval != “”) {
$(“#subgroup”).val(“”);
}
if (subval1 != “”) {
$(“#subgroup1”).val(“”);
}
$(‘.subsub’ + value).show();

});

$(‘#subgroup’).trigger(“chosen:updated”);

$(‘.sl_submit_btn’).click(function () {
$(‘#sl_search_form’).submit();
});
function printworkbok() {
$(‘.workboks_table’).printThis({
importCSS: true,
importStyle: true,//thrown in for extra measure
loadCSS: “/app/css/printListTable.css”,
header: “

کارنامه کنکور”
});
}
var gro=$(‘.newyear .groupgroups.slactive’).attr(‘data-value’);
if (gro){

}else{
$(‘#mygroup .newyear’).find(‘li’).eq(0).trigger(“click”);
}.newchos li.disable:before{background:url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/disable.png)}.newchos li.disable{color:#333}.workboks_table td a{position:relative;width:100%;height:100%;display:block}.workboks_table tr img{clear:both;margin-left:1%;margin-top:1px} دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارتبه قبولی دکتری

5 روز پیش

2 هفته پیش

2 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

دانشجوی شماره 1 – دانشگاه تهران
سلام

ممنون که وقتتون رو در اختیار ما و داوطلبان آزمون دکتری قرار دادید.
قصد داریم به کمک تجربه ای که شما در این مدت در مقطع دکتری دانشگاهتون داشتید، به دوستانی که به دنبال انتخاب رشته و دانشگاه برای مصاحبه دکتری هستند کمک کنیم. ممنون میشیم اگه با صرف وقت ارزشمندتون به ما در این زمینه کمک کنید:
نام: حسین کارسازی
** کدوم دانشگاه تحصیل می کنید؟

دانشگاه تهران
** رشته تون چیه؟

روانشناسی سلامت
** رتبه تون چند شده بود ؟

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

سال 95
** این دانشگاه انتخاب چندم شما بود؟

انتخاب دوم
** جای دیگه ای هم قبول شده بودید؟

بله (روانشناسی بالینی دانشگاه شاهد، روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس، روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز، روانشناسی سلامت دانشگاه خوارزمی، روانشناسی دانشگاه بهشتی، روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی و روانشناسی دانشگاه خوارزمی)
** فضای مصاحبه دکتری شما چطور بود ؟

فضای مصاحبه در دانشگاه تهران بسیار صمیمی بود. مصاحبه با پرسش درباره اینکه این دانشگاه اولویت چندمتان بود شروع شد و سپس سوالاتی حول محور پایان نامه و مقالات پرسیده شد. درباره برنامه برای دوره دکتری و اینکه میخواهم رساله ام را در چه حوزه ای کار کنم نیز سوالاتی پرسیدند. با توجه به اینکه دانشگاه تهران قبل از مصاحبه، آزمون علمی برگزار کرده بود؛ مصاحبه طولانی و پرتنش نشد.
** الان از انتخابتون رضایت دارید؟ یخرده توضیح میدید؟

بله. با توجه به اینکه من در چندین دانشگاه پذیرش شده بودم، در هنگام انتخاب نهایی بین برخی از آنها دچار تردید شدم. با این وجود خداروشکر اکنون از انتخابی که کرده ام راضی ام.
** فکر میکنید توی دانشگاه شما چه نقاط قوتی هست که میتونه برای یه دانشجو مثبت باشه؟

دانشگاه تهران هرسال قبل مصاحبه، آزمون داخلی برگزار می کند که به نظرم بسیار مهم است. از طرفی تسلط بر پایان نامه و مقالات نیز در جلسه مصاحبه از اهمیت بالایی برخوردار است.
** داوطلبان باید مراقب چه تهدیدهایی! توی دانشگاه شما باشن؟

همانگونه که پیش از این نیز اشاره کردم، در دانشگاه تهران اگر داوطلبان در آزمون کتبی خوب عمل کنند و از طرفی در جلسه مصاحبه بتوانند به خوبی به سوالات مرتبط با پایان نامه و مقالات خود پاسخ دهند، نباید نگران هیچ تهدیدی باشند.
 

دانشجوی شماره 2 – دانشگاه شهید بهشتی
** کدوم دانشگاه تحصیل می کنید؟

 دانشگاه شهید بهشتی
** رشته تون چیه؟  

روانشناسی بالینی    
** رتبه تون چند شده بود ؟ 

39
** ورودی چه سالی هستید؟

1395
** این دانشگاه انتخاب چندم شما بود؟

 اول
** جای دیگه ای هم قبول شده بودید؟

دعوت به مصاحبه عقیدتی دانشگاه شاهد
** فضای مصاحبه دکتری شما چطور بود؟

فضای مصاحبه شامل اطلاعات از روند پژوهشی و آموزشی بود. دانشگاه شهید بهشتی در مورد ایده­ های پژوهشی برای دکتری سوال پرسیدند که به نظرم سوالهای خوبی بود. در کل جو مصاحبه رو خوب ارزیابی می کنم و اگر دوستان سعی کنند خودشون رو خوب ارائه کنند و با اعتماد به نفس و توکل به خدا برخورد کنند موفق می­شوند.
** الان از انتخابتون رضایت دارید؟ یخرده توضیح میدید؟

بله از انتخاب خود راضی هستم. البته وقتی شما وارد دوره دکتری می­شود بار و فشار کاری بیشتر می شود که اگر دانشگاه شهید بهشتی هم باشد این بار کاری بیشتر هم هست، اما این بهای موفق شدن است و من آن را می­پسندم. شاید مقداری فقط مسائل مالی در دانشگاه اذیت بکنه اما اگر خوب بخوانید که این وظیفه یک دانشجوی دکتری است، سختی­های دکتری جبران می­شود.
** فکر میکنید توی دانشگاه شما چه نقاط قوتی هست که میتونه برای یه دانشجو مثبت باشه؟

دانشگاه شهید بهشتی مخصوصا در یکسال اخیر به لحاظ کار بالینی پیشرفت خوبی داشته که این نکته مثبتی هست، همچنین اساتید این دانشگاه به نسبت دانشگاه­های دیگر اعضای هیئت علمی بیشتر و با تنوع بیشتری دارند که این دست شما رو در انجام کارهای پژوهشی باز میکنه.
** داوطلبان باید مراقب چه تهدیدهایی! توی دانشگاه شما باشن؟

والا تهدید خاصی به ذهنم نمیرسه، اگر هم تهدیدی باشه میشه تبدیل به فرصت کرد 🙂
** ممنون، اگه نکته دیگری هم هست که میتونه به بچه ها کمک کنه، بفرمایید.

به تمام داوطلبان عزیز عرض میکنم که با اعتماد و توکل به خدا خودشون رو آماده کنند و فقط سعی کنند داشته­هایشان را به بهترین نحو ارائه کنند و خاطرشون باشه که در کارهای علمی خودشون پراکنده­کاری نکنند، از همین الان موضوع کاری پژوهشی خودشون رو برای دوره دکتری آماده کنند و این موضوعی باید باشه که بهش علاقه دارند. از ارائه ایده­های خودشون هراسی نداشته باشند. سعی کنند استرس و اضطراب رو در خودشون مدیریت کنند و خاطرشون باشه که اساتید حاضر در جلسه هم خودشون روزی دانشجو بودند، پس بدون اضطراب، سعی کنند داشته­هاشون رو ارائه کنند. اگر افکاری منفی خاصی دارند میتونند با نوشتن افکار منفیشون، ببینند این افکار منطقی هستند یا نه؟

گروه آموزشی کیهانمرجع تخصصی ارشد و دکتری روان­شناسی و مشاوره 

مطالب مرتبط:


 


 

معرفی اساتید

گروه روانشناسی

ردیف

 نام ونام خانوادگی                            

عکس            

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

تحصیلات          

خلاصه رزومه         

1

دکتر کاظم خرم دل  

 

دکترای تخصصی روانشناسی­.دانشگاه محقق اردبیلی

کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه اصفهان،کارشناسی روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی 

 مدیر گروه روانشناسی دانشگاه فاطمیه، بیش از 10 سال سابقه   مشاوره،پژوهش و تدریس دردانشگاه، عضو مجمع اجرایی هلال احمر،عضو بسیج جامعه   پزشکی استان فارس،دانشجوی استعداد درخشان در دوره دکترا

2

دکتر مجتبی     مسعودی

 

دکترای زیست شناسی دانشگاه شیراز.  کارشناسی ارشد زیست شناسی دانشگاه شیراز،کارشناسی زیست شناسی دانشگاه زابل

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه، دانشجوی استعداد درخشان در دوره دکترا

3

دکتر غلامرضا     فرزدقی

 

دکترای مدیریت آموزشی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، کارشناسی روانشناسی مشاوره دانشگاه اصفهان، 

 مدرس دانشگاه و پژوهشگر مقالات متعدد، معاون آموزش و پرورش با سابقه بیش از 10 سال

4

دکتر سید مهدی  حسینی

 

دکترای روانشناسی عمومی.کارشناسی روانشناسی عمومی دانشگاه محقق اردبیلی

 بیش از 10 سال سابقه مشاوره، پژوهش و تدریس در دانشگاه، معاون سازمان نظام   روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران(شعبه استان فارس)، عضو کانون نخبگان   استان فارس، دارای پروانه تخصصی اشتغال از سازمان نظام روانشناسی

5

دکتر سمانه  محمدپور

 

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه سمنان، کارشناسی روانشناسی بالینی دانشگاه شهید چمران اهواز

 مشاور،پژوهشگر و مدرس دانشگاه

6

دکتر سعید  فروزش

 

متخصص اعصاب و روان. دکترای عمومی دانشگاه پزشکی تهران، تخصص اعصاب و روان پزشکی دانشگاه پزشکی شیراز

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه، روان پزشک کلینیک

7

دکتر سینا امینی زاده  

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه باهنر کرمان، کارشناسی پژوهشگری دانشگاه شهید باهنر کرمان

8

دکتر زهرا صفاریان

دکترای روانشناسی بالینی علوم بهزیستی و توانبخشی، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشکاه شیراز، کارشناسی روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

9

استاد هاجر  کهنسال

 

کارشناسی ارشد روان شناسی صنعتی-سازمانی

 بیش از 10 سال سابقه ی پژوهش وتدریس در دانشگاه

 دارای اولین پروانه حرفه ای روانشناسی صنعتی پس از انقلاب اسلامی

10

استاد الیاس  رضایی

 

کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه ادبیات و علوم انساتی تهران. کارشناسی فلسفه دانشگاه ادبیات و علوم انساتی تهران

 بیش از ده سال سابقۀ پژوهش و تدریس در دانشگاه، معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف استان فارس

11

استاد فرناز  شهیمی

 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز. کارشناسی ارشد علوم روان شناسی دانشگاه ولفگانگ استرالیا، کارشناسی روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز، 

مشاور و پژوهشگر و مدرس دانشگاه

12

استاد مریم مجد

 

کارشناسی ارشد بالینی دانشگاه علوم تحقیقات فارس

 مشاور، پژوهشگر، مدرس دانشگاه

13

استاد مریم قائد  شرفی

 

کارشناسی ارشد بالینی

 روانشناس و پژوهشگر و مدرس دانشگاه – برگزارکننده دوره ها و کارگاه های   تخصصی

14

استاد محبوبه  جهانگردی

 

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

 پژوهشگر و بیش از بیست سال مشاور آموزش و پرورش

15

استاد فاطمه زهرا جعفری

 

کارشناسی ارشد بالینی

مدرس دانشگاه- تهیه کننده، کارگردان و مجری صدا و سیمای استان فارس

استاد منا محمدی

کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی  دانشگاه شهید چمران اهواز، کارشناسی روانشناسی عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

کارشناسی ارشد روانشناسی  بالینی کودک و نوجوان دانشگاه خوارزمی تهران، کارشناسی روانشناسی عمومی  دانشگاه سلمان فرسی کازرون

کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی

گروه حقوق

ردیف

 نام ونام  خانوادگی

عکس

تحصیلات

خلاصه مدرس رزومه        

1

دکتر فاطمه زارعی

 

 دکترای تخصصی الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق

 کارشناسی ارشد فقه و حقوق دانشگاه تهران

پژوهشگر و دانشگاه – مدیر گروه رشته حقوق مؤسسه آموزش عالی فاطمیه

2

دکترسیدمحمد هادی معصومی 

 

 دکترای حقوق کیفری، دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی

پژوهشگر وعضو هیئت علمی دانشگاه، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، مشاور و وکیل حقوقی بنیاد شهید استان فارس در سال های 85-89، وکیل و مشاور حقوقی شرکت تعاونی مسکن نیروی هوایی

3

دکتر سید محمود ساداتی

 

 دکترای امنیت ملی(امنیت داخلی)تهران. کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران مرکزی، کارشناسی حقوق دانشگاه شیراز 

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه- رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز

4

دکتر احمد امیری

 

 دکتری تخصصی حقوق خصوصی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه شیراز، کارشناسی حقوق دانشگاه دانشگاه شیراز

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه – وکیل دادگستری- عضو دفتر استعدادهای درخشان وزارت علوم

5

دکتر کریم فرهادی

 

 دکترای تخصصی حقوق عمومی

مدرس دانشگاه، قائم مقام مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان فارس در سال 1388 و 1387، مشاور و بازرس ویژه استاندار فارس، عضو ستاد مبارزه با زمین خوری استان فارس، حراست سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس در سال 1390،حقوقی و امور قراردادهای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور در سال های 1388 تا 1390، معاون سیایس و اجتماعی ستاد نماز جمعه، مربی آموزش نظامی و ضابط قضائی بسیج، بیش از 20 سال عضویت فعال در بسیج

6

دکتر سارا سرکوبی

 

 دکترای تخصصی حقوق عمومی

  مدرس دانشگاه، وکیل دادگستری، کارشناس رسمی مرکز کارشناسان دادگستری، کارمند رسمی نیروی انتظامی در سال های 86-81

دکتر مجتبی تک بند

دکترای حقوق،کارشناسی ارشد حقوق

8

دکتر محمد باقر عامری نیا

 

 

دکترای تخصصی الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی

 مدرس دانشگاه،وکیل دادگستری

9

دکتر بهشاد دیده بان تاش

 

 دکتری تخصصی حقوق کیفری و جرم شناسی

پژوهشگر و مدرس دانشگاه – وکیل دادگستری

10

 استاد سعید شرافتی

 

 کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

مدرس دانشگاه – قاضی دیوان عدالت اداری

11

استادعلاءالدین حسین غلامی

 

 کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

  مدرس دانشگاه – کارشناس رسمی   دادگستری و وکیل دادگستری شیراز

12

استاد محسن رحیمی

 

 کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

 مدرس دانشگاه،وکیل دادگستری،مدیریت حقوقی سپاه پاسداران،بازنشسته ی سازمان نیروهای مسلح

13

استاد فرهاد دادفر

 

 کارشناسی ارشد حقوق بشر دانشگاه مفید قم

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه – وکیل پایه یک دادگستری در کانون وکلای دادگستری منطقه فارس– عضو کمیته دفاع و تحقیق و پژوهش کمسیون حقوق بشر کانون وکلای فارس – دبیر هیأت رییسه کمسیون حقوق بشر کانون وکلای فارس – مدیر داخلی و مشاور حقوقی دفتر خدمات الکترونیک قضایی شیراز – دبیر کمیته همایش ها در تشکیل دانشجویی تعبد و همکاری و نگارش مقاله در نشریه دانشجویی پاورچین در سال های 1378 تا 1382 – مشارکت با برنامه امدادرسانی هلال احمر به زلزله زدگان بم در سال 1382 – عضو کمیته آموزش و دفاع کمسیون حقوق بشر اسلامی منطقه شیراز در سال 1382 و 1383 – عضو کمیته برنامه ریزی و مشاوره خانه فرهنگ جاودان در سال 1388 – عضو هیأت مدیره و کمیته حقوق بشر کانون دادگستری جوان در سال 1390 و 1391

14

استاد وحید اباذرفرد

 

 کارشناسی ارشد حقوق خصوصی – دانشگاه   شیراز

 مدرس دانشگاه – فعالیت به عنوان کار آموز وکالت دادگستری در کانون وکلای دادگستری فارس –فعالیت در سمت سر دفتری اسناد رسمی 292 شیراز از سال 87 تا کنون

15

 

استاد محبوبه احمدی

 

 کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

 مدرس دانشگاه و کانون زبان ایران

16

 استاد معصومه حسین پور

 

 کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی 

 مدرس دانشگاه

17

استاد محیا پناهی

 

 کارشناسی ارشد حقوق عمومی

مدرس دانشگاه- مشاور حقوقی بیمه دی- وکیل دادگستری

گروه حسابداری

ردیف

 نام ونام خانوادگی               

عکس    

تحصیلات

خلاصه رزومه          

 1

استاد هادی   عبدی طالب   بیگی

 

 کارشناسی ارشد حسابداری- دانشگاه شیراز

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه – مدیر گروه رشته حسابداری و امور بانکی مؤسسه آموزش عالی فاطمیه

دکترسارا   زیاری

 

 کارشناسی ارشدحسابداری دانشگاه شیراز، کارشناسی ،حسابداری دانشگاه شیراز، کارشناسی  

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه

دکتر الناز   ارزاقی

 

 دکترای علوم اقتصاد_اقتصاد نظری  کارشناسی علوم اقتصاد_ دانشگاه شیراز 

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه

استاد  غلامحسین  زارع

 

 کارشناسی ارشد علوم اقتصادی  دانشگاه یزد   کارشناسی ریاضی کاربردی دانشگاه اصفهان،    

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه، کارمند اداره دارایی شیراز

استاد رحیم  تاجداران

 

 کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

 مدرس دانشگاه،عضو انجمن حسابداران خبره ایران/کانون کارشناسان رسمی   دادگستری، رئیس حسابداری و حسابرسی دانشگاه شیراز از سال 56 تا 85،مدیر   عامل و شریک موسسه خدمات مالی و مدیران میزان حساب، معاون اداری و مالی و  مدیرگروه حسابداری و مدیریت دانشگاه آزاد فیروزآباد، مدیر امور مالی و مشاور   مالی دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی منطقه جنوب، مدیرگروه حسابداری دانشگاه جامع   علمی کاربردی واحد شهرداریها و استانداری

استاد مهدی  شرفی

 

کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه شیراز. کارشناسی  حسابداری دانشگاه باهنر کرمان  

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه

استاد محمد  محمدی

 

 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی(گرایش   مدیریت منابع انسانی)

 مدرس دانشگاه و آموزشگاه، 10سال معاون پشتیبانی مالی و اداری بنیاد مسکن   انقلاب اسلامی فسا

8

استاد مقداد خلیلی

کارشناسی ارشد مدیریت مالی دانشگاه یزد، کارشناسی ریاضی کاربردی دانشگاه شیراز

9

استاد محسن  ابوالحسنی  فروغی

 

کارشناسی ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی. کارشناسی نرم افزار کامپیوتر دانشگاه شهید اشرفی اصفهان

 مدرس دانشگاه، معاون بانک انصار

10 

استاد امین  یزدان پناه

 

 کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی-دانشگاه   علوم و تحقیقات فارس

 مدرس دانشگاه، حسابرس بانک

گروه مدیریت

ردیف

 نام و نام خانوادگی    

عکس           

تحصیلات          

خلاصه رزومه          

 1

استاد کیان جلایریان

 

کارشناسی ارشد مدیریت بیمه

 مدرس دانشگاه، مدیر گروه رشته مدیریت بیمه و  بازرگانی مؤسسه غیر انتفاعی فاطمیه شیراز،   مسئول امور اداری و مالی بیمه کارخانه،   بازاریاب شرکت بیمه آسیا، کارشناس صدور و   خسارت بیمه های مسئولیت، مهندسی بیمه   کارآفرین شعبه استان فارس،  معاون فنی و   مدیر  شعبه بیمه کوثر استان فارس، مدیر شعبه   شرکت بیمه حافظ استان فارس

 2

دکتر اسماعیل کلانتری

 

 دکترای سیاست گذاری علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس 

کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی – کسب و کار جدید از دانشگاه تهران، کارشناسی مهندسی برق – الکترونیک از دانشگاه تهران

 

  مشمول جایزۀ تحصیلی بنیاد ملّی نخبگان در سال تحصیلی 96- 1395

–  کسب رتبۀ اول در مقطع دکتری در بین دانشجویان رشتۀ سیاست­گذاری علم و فنّاوری دانشگاه تربیت مدرس

–  عنوان رسالۀ دکتری: “طراحی مدل بهبودیافتۀ سیاستگذاری علم و فناوری بر اساس رویکرد شبکه های سیاستی”

 3    

دکتر سید صادق جعفری

 

کارشناسی ارشد علوم اقتصاد  کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان

پژوهشگر و مدرس دانشگاه، رئیس اداره خسارت و آتش سوزی بیمه ایران

 5

دکتر استاد رامین خلیقی

 

دکترای مدیریت دولتی(گرایش مدیریت منابع انسانی) کارشناسی مدیریت صنعتی دانشگاه شیراز

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه – نماینده برتر بیمه ایران در سطح کشور

6

 دکتر ایمان فخاری

دکترای مدیریت دولتی

دکترای مدیریت دانشگاه خلیج فارس ، کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه شیراز، کارشناسی مهندسی برق دانشگاه جامع امام خمینی

8

استاد ندا شهامت

 

 کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – دانشگاه تهران

 مدزس دانشگاه

9

استاد زهرا نکویی

 

کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبایی

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه، مدیر گروه رشته مدیریت جهانگردی مؤسسه آموزش عالی فاطمیه

 10

استاد محمد جواد اولادحسین

 

کارشناسی ارشد فرهنگ و زبان های باستانی دانشگاه شهید باهنر کرمان. کارشناسی فرهنگ و زبان های باستانی دانشگاه

مدرس دانشگاه، مدیر مجموعه تخت جمشید،کارمند سازمان میراث فرهنگی فارس

 دروس عمومی

ردیف

 نام ونام خانوادگی     

عکس           

تحصیلات  

خلاصه رزومه          

1

دکتر محمد مهدی پورعلی فرد

 

 دکترای مدرس معارف مؤسسه امام خمینی، کارشناسی ارشد علوم قرآنی مؤسسه امام خمینی 

دکتر محمد مهدی اسماعیل پور

دکترای فقه و حقوق دانشگاه فردوسی،کارشناسی ارشد فقه و حقوق پژوهشکده امام خمینی،فقه و حقوق حوزه علمیه قم،کارشناسی فقه و حقوق دانشگاه شهید مطهری

 

استاد زینب رضوی

 

 کارشناسی ارشد ریاضی محض شاخه   آنالیز دانشگاه شیراز  کارشناسی ریاضی محض دانشگاه خلیج فارس   بوشهر 

 

استاد سمیه زارعی

 

 کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد، کارشناسی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه   شیراز

 

7

استاد مریم بازیار

 

 کارشناسی ارشد ریاضی دانشگاه شیراز، کارشناسی ریاضی دانشگاه شیراز 

 

استاد مرضیه ارسلانی

 

 کارشناسی ارشد آنالیز ریاضی دانشگاه شهید باهنر کرمان  کارشناسی ریاضی محض دانشگاه سیستان و   بلوجستان

 

استاد زهرا ناظری

 

 کارشناسی ارشد ریاضی مالی  دانشگاه یزد ،  کارشناسی ریاضی کاربردی ئانشگاه هرمزگان  

 

10 

استاد خدیجه محمدی

 

کارشناسی ارشد تاریخ اسلام دانشگاه شیراز

 

11 

استاد سید حسن معزی

 

 کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی علوم   تحقیقات فارس

 

12 

استاد اعظم کریمی

 

کارشناسی ارشد معارف نهج البلاغه دانشگاه کاشان، کارشناسی علوم قرآن و حدیث دانشگاه شیراز

 

13

استاد زهرا صادقی

 

کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی

کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شیراز

 

  

 

وزارت علوم و تحقیقات و فناوریمجوز شماره ۲۲/۱۳۱۲۷۸(غیر دولتی و غیر انتفاعی)

کانال های رسمی موسسه:       

وزارت علوم و تحقیقات و فناوریمجوز شماره ۲۲/۱۳۱۲۷۸(غیر دولتی و غیر انتفاعی)

کانال های رسمی موسسه:       

وزارت علوم و تحقیقات و فناوریمجوز شماره ۲۲/۱۳۱۲۷۸(غیر دولتی و غیر انتفاعی)

کانال های رسمی موسسه:       


© 2020 مؤسسه آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز

دانشگاه شیراز طی اطلاعیه ای در خصوص مدارک لازم، جدول زمان بندی و نحوه مصاحبه معرفی شدگان دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر کرد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، چگونگی انجام فرایند مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دوره دکتری (Ph.D) سال تحصیلی 98-99 (روزانه – پردیس دانشگاهی ) که به دانشگاه شیراز معرفی شده اند، به شرح می باشد:

داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی برای انجام مصاحبه اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره تراز نهایی دانشگاه شیراز را کسب کرده باشند. شرکت در مصاحبه رشته های مختلف دانشگاه شیراز، مشروط به ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه می باشد.

داوطلبان معرفی شده در چند کد رشته-گرایش، باید برای هر کد رشته-گرایش معرفی شده، جداگانه ثبت نام اینترنتی داشته باشد.

داوطلبان لازم است برای ثبت نام تا یک روز قبل از تاریخ مصاحبه به نشانی اینترنتی www.shirazu.ac.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام، مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند.

(توصیه می شود داوطلبان نسبت به انجام مراحل ثبت نام در نخستین روزهای مهلت ثبت نام اقدام نمایند تا با مشکل ازدحام و کندی یا قطع خطوط مواجه نگردند. واریز مبلغ 1/000/000 ریال (صد هزار تومان) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام الزامی است.)

توجه: این مبلغ به عنوان هزینه ثبت نام و بررسی مدارک بوده و غیرقابل استرداد می باشد. شناسه پرداخت کننده برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 2400480319۷ می باشد.

2- داوطلبان پس از ثبت نام اولیه در سایت دانشگاه شیراز ، مطابق جدول زمانبندی جهت انجام مصاحبه به آدرس های تعیین شده مراجعه نمایند. لازم به ذکر است تمامی داوطلبان، باید در آزمون مصاحبه که توسط اعضای هیات علمی رشته مورد تقاضا در زمان و مکان تعیین شده به منظور ارزیابی داوطلب در تجزیه و تحلیل مسائل و تسلط علمی وی در رشته مورد نحوه تعامل و توانایی در ایجاد ارتباط، برگزار می گردد شرکت نموده و به سؤالات اعضای کمیته اجرای آزمون پاسخ دهد.

به دلیل کثرت داوطلبان و به منظور ارزیابی یکسان همه معرفی شدگان، برخی بخش ها ممکن است قسمتی از سوالات مصاحبه را بصورت کتبی طرح نمایند.

3- کمیته اجرای آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلب، برای سوابق آموزشی و پژوهشی امتیاز به شرح جدول امتیاز بندی سوابق آموزشی، تحصیلی و پژوهشی در نظر می گیرد.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 به تفکیک رشته – گرایش دانشگاه شیراز

(مصاحبه نیمه متمرکز و ممتازین در یک روز برگزار می شود.)

تمامی مدارک زیر، باید با فرمت JPG یا به صورت PDF اسکن شده و در محل مربوط به پیوست ها، در فرایند ثبت نام اینترنتی بارگذاری شود.

1- تصویر شناسنامه یا کارت ملی  

2- تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) وکارنامه ریز نمرات.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای هستند، می بایست حداکثر تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل شوند. تصویر گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 99 دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2). معدل مندرج در آن باید با  معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

3- تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره 2- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر تصویر مدرک
کارشناسی ناپیوسته میبایست تصویر مدرک کاردانی را نیز بارگزاری نمایند.

توجه – معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه تصویر مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 1و ۲ فوق نمی باشند، لازم است تصویر گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را بارگزاری نمایند. معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

4- تصویر گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شرگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

5- تصویر مستندات مربوط به سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی

6- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری

7- تصویر مدرک زبان در صورت وجود (اختیاری)

معرفی شدگان باید، مدرک قابل قبول زبان انگلیسی خود را به شرح زیر در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون ارائه دهند:

اخذ حد نصاب قبولی در یکی از آزمونهای استاندارد زبان بر اساس جدول زیر، مشروط به اینکه در هنگام پذیرش در مقطع دکتری، بیش از دو سال از زمان آن نگذشته باشد، برای ورود به مقطع دکتری ضروری است.

آزمون های جایگزین بسندگی زبان

 

تبصره: در صورت عدم ارائه نمره قابل قبول زبان انگلیسی در زمان آزمون شفاهی، پذیرفته شدگان موظفند تا قبل از آزمون جامع، نسبت به ارائه نمره قابل قبول اقدام نماید.

 1- اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای هستند، می بایست حداکثر تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل شوند (اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 99 دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی.) معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

2- اصل و کپی مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره 2- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

توجه- معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 1و ۲ فوق نمیباشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

3- اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی آن برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور.

4- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شرگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

5- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی

6- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری

7- مدرک زبان قابل قبول در صورت وجود

8- فرم مشخصات فردی مندرج بر روی سایت دانشگاه در زیر همین اطلاعیه

9- داوطلبان باید، تصویر (کپی) مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و تحصیلی (مانند معدل کل، ریز نمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رتبه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز)، سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و …) و پژوهشی (مانند مقالات علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی، مقاله درکنفرانس های معتبر، اختراع ثبت شده، طرح ها و پروژه ها انجام شده، تالیف و ترجمه کتاب و …) خود را (کپی مدارک بند 1 تا 8) در قالب صحافی فنری تهیه کنند و مشخصات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، رشته تحصیلی، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه محل تحصیل در دو مقطع و رشته انتخابی خود را بر روی جلد نصب نمایند.

نکته مهم: در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی به عمل خواهد آمد.

تاریخ و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه شیراز و پردیس دانشگاهی(بین الملل) یکسان است.

متقاضیانی که در روزهای نخستین (۷ و ۸ خردادماه) مصاحبه دکتری دارند چنانچه موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند همان روز مصاحبه در بخش مربوطه می توانند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند، لذا لازم است اسکن مدارک خود را بر روی فلش داشته باشند که برای بارگزاری مدارک دچار مشکل نشوند.

دانشجویان می توانند سوالات خود را به پست الکترونیک به آدرس [email protected] ارسال نمایند و مشکل خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، رشته مورد تقاضا و شماره تماس و قید متقاضی پذیرش نیمه متمرکز مقطع دکتری، مطرح نموده و  پاسخ خود را دریافت کنند.   

 

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

بچه ها کسی زنگ نزده دانشگاه ک نتایج رو چندم میزنن توی سایت؟

دوستان، تماس از دانشگاه شیراز به منزله قبولی هست؟؟؟؟

سلام، منم برای استعداد درخشان رفتم مصاحبه، ارشد شیراز بودم استادم گفت داورها انتخابم کردن ولی کسی با من تماس نگرفت، چی ازتون پرسیدن؟ درمورد تاریخ دقیق انتشار نتایج چیزی نگفتن؟

چ رشته ای؟
مدیریت آموزشی بودن، از طرف دکتر مرزوقی یک هفته بعد از مصاحبه زنگ زدن گفتن ک پایان نامه رو ب ایمیل ایشون بفرستم، مجددا یک هفته بعدش زنگ زدن گفتن ک آیا شرایط اومدن ب شیراز رو از لحاظ اجازه تحصیل محل کارم دارم یا ن و اینکه جای دیگه مصاحبه رفتم یا ن.
بنظرتون با این اوصاف قبولم آقای محمد؟

کارشناسی فیزیک، ارشد پرتو پزشکی
با رزومه که دارید احتمال خیلی زیاد قبولید مگر اتفاق عجیبی بیفته ، پارسال ۱۲ مرداد اعلام کرده بودن انتظار خیلی بده. امسال مرداد ماه تقلیل کار کردن کسی نیست. تا هفته اول شهریور

انشالله که شما رو هم قبول کردن.
اوه پس الکی چشم انتظار نباشم تا شهریور.
با توجه ب شناخت شما از دانشگاه، تماس شون ب منزله قبولی هست یا با همه تماس میگیرن؟

آقا محمد امکانش رو دارید ک با استادتون تماس بگیرید و ازشون سوال کنید؟

با همه تماس نگرفتن حتما شما گزینه مورد نظرشون بودید که ازتون پایان نامه و امکان اسکان سوال کردن، با خود منم تماس نگرفتن اوایل مرداد خودم زنگ زدم استادم. الان پرسیدم گفتن روال کارشون این نیست ک زنگ بزنن. بعد مصاحبه تو ی تاریخ اسامی اعلام میکنن در سایت دانشگاه.

انشالله ک همینطور باشه.
پس باید امیدوار باشم.
اگر هم قبول نشدم اعتراض میکنم شاید ب نتیجه برسه
ممنون از راهنمایی تون.
بهترین ها نصیب تون

امیدوارم هر دو قبول بشیم، موفق باشید.

انشالله.
آقا محمد تونستید اطلاعاتی کسب کنید؟
بنظرتون اگر قبول نشدم اعتراضم ارزشی داره یا ن؟
هر روز استرس میکشیم، مردم بس سایت رو چک کردم

سوال کردم گفتن حتما جز گزینه های نهایی بودید که ازتون سوال اضافه تر پرسیده شده، گزینش دو مرحله داره اول نظر اساتید دوم تحصیلات تکمیلی بعد از اون هم که داخل سایت اسامی میزنن، از شما برا مرحله دوم سوال شده پس داورها انتخابتون کردن ، باید منتظر باشیم (هیچی بدتر از انتظار نیست) ، گفتن اعتراض هم بی فایده است. البته امیدوار باشید شانس قبولی خیلی زیاده.

انشالله، خدا از زبونتون بشنوه آقا محمد

شما محمد حسین صادقی هستید؟
توی لیست اسم تون هست

ب آموزش ایمیل زدم گفتن هفته اول مرداد میزنن اما نزدن. دیگه مجبوریم این چند مدت رو هم صبر کنیم.
خیلی نگرانم، چون رزومه تو پی داشتم
من خودم ۲ تا اظهارنامه اختراع، ۳ تا کتاب، ۶ تا مقاله همایشی، ۱ مقاله علمی پژوهشی اسکوپوس، ۱ مقاله علمی تخصصی داخلی، ۲ تا پژوهش ملی و استانی، چند تا گواهی رتبه توی تدریس و تولید محتوا و…، گواهی داور جشنواره علمی و کمیته علمی جشنواره و بسیج.
چند تا لوح تقدیر و گواهی کامپیوتر و.. دادم.
دو تا ارشد هم همزمان خوندم، یکی تکنولوژی آموزشی دانشگاه اصفهان یکی هم روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کرمان.
معلم هم هستم.
البته مدیر گروه هم کارشناسیش بالینی و ارشد و دکتراش هم رشته من بود

مجددا ایمیل میزنید بپرسید زمان اعلام نتایج یا اگر شماره تلفنی هست.

ایمیل و تماس جواب نمیدن، دیگه واقعا اعصاب شو ندارم

سلام آقا محمد.
خبری نشد از نتایج استعداد درخشان؟
منکه میگم شنبه برم شیراز نتیجه مو مستقیم بگیرم، قبول شدم ک هیچ، قبول هم نشدم همونجا اعتراض مو مینویسم.
این روزا خیلی دارم اذیت میشم.
بخاطر تماس شون من جایی مصاحبه نرفتم و دلخوش شدم

سلام، نتایج داخل سایت دانشگاه اعلام میکنن، باید هفته آینده اعلام بشه، فک نمیکنم اعتراض نتیجه داشته باشه. اگه دوست دارید برید هم فال و هم شاید نتیجه داشته باشه.

آقا محمد خبری از اعلام نتایج دارید؟

نه منم فقط سایت دانشگاه هی چک میکنم.

نه منم هی سایت دانشگاه چک میکنم.

حستون رو درک میکنم. از ته دل آرزو دارم ب چیزی ک لایقش هستید برسید.
اگر مدیریت آموزشی اسم نرگس باشه منم وگرنه…
توکل بر خدا

ایشاا… اسم هر دومون هست. شیراز میبینمتون
استرس نداشته باشید و امیدوار باشید‌.

سلام، آقا محمد من قبول شدم مدیریت آموزشی.
شما چی؟

بهتون تبریک میگم. استرس تمام شد خخخ
بله خودمم. منم قبول شدم.

سلام، تبریک میگم، اره خودمم منم قبول شدم.

به به بسلامتی. انشالله اونجا ببینمتون.
خداروشکر قبول شدید، الهی هزار مرتبه شکر

امروز به من زنگ زدن گفتن ۱۹ هم بیا

شیراز؟

شیراز؟؟؟؟!!!
چرا ب من زنگ نزدن، نکنه قبول نشدم.
دو هفته بعد از مصاحبه زنگ زدنو تمام.
چرا ۱۹ ام بری؟
وای استرس گرفتم.
استعداد درخشان بودید؟

مهندس پزشکی شیراز کسی هست هفته اینده مصاحبه داریم بریم ؟؟

من هم ۱۹ مصاحبه دارم.

سلام. مصاحبه تون خوب بود؟
بعد از مصاحبه از دانشگاه باهاتون تماس هم گرفتن؟
من استعداد درخشان هستم، با من تماس گرفتن و چندتا سوال پرسیدن، بنظرتون تماس شون یعنی قبولیم؟

اطلاعات پژوهشی رو چطور تو سه صفحه بارگذاری کنیم؟

دکتری مهندسی شیمی شیراز کسی هست??????

بله درخدمتیم

رتبت چند شده ؟ با رتبه ۳۶ و تراز ۴۵۴۲ قبول نهایی میشم؟

من ۸۸ ایشالا ک میشید .مقاله هم دارید ؟

بله دو تا اکسپت دارم ، رشتم شیمی نیست مهندسی نفت ، ایراد نمیگیرن ؟

نمیدونم والا اگ مقالتون isi هست ک ایشالا قبول میشید

توصیه نامه استادان نیاز نیست؟
یا نوشته و من نمی بینم؟

من که چنین چیزی ندیدم تو مدارکش

ممنون آقا امین.

توی مدارک ننوشته ولی ببرید همراهتون

ممنون خانم زهرا.

چ رشته ای هستید؟
آیا بعد از مصاحبه به شما زنگ زدن؟

کسی تجربه شیمی آلی رو داره؟

از دوستان دامپزشکی کسی هست؟
کسی از سال های قبل اطلاع داره روند مصاحبه رو و اینکه ایا تخصصی زیاد میپرسن یا خیر؟

من مصاحبه بهداشت آبزیان رفتم. تقریبا ۱۰ تا استاد بودن و تا تونستن سوال پرسیدن

برای اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید:

دکتری علوم جغرافیایی

دکتری علوم اقتصادی

دکتری علوم تاریخی

دکتری علوم اجتماعی و مددکاری

دکتری حقوق

دکتری علوم سیاسی

دکتری مدیریت

دکتری حسابداری

دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی

دکتری فلسفه

دکتری علوم تربیتی

دکتری مشاوره

دکتری دامپزشکی

دکتری الهیات

دکتری روان‌شناسی

دکتری مالی

دکتری علوم ارتباطات

دکتری باستان‌شناسی

دکتری تربیت بدنی

دکتری زبان و ادبیات فارسی

دکتری زبان و ادبیات عرب

دکتری محیط‌زیست – برنامه‌ریزی

دکتری علوم زمین

دکتری شیمی

دکتری زیست‌شناسی گیاهی

دکتری زبان فرانسه

دکتری زیست‌شناسی جانوری

دکتری زیست‌شناسی سلولی و مولکولی

دکتری علوم ریاضی

دکتری علوم کامپیوتر

دکتری آمار

دکتری فیزیک

دکتری ژئوفیزیک

دکتری هواشناسی

دکتری علوم شناختی

دکتری مهندسی برق

دکتری مهندسی عمران

دکتری فناوری نانو

دکتری زبان روسی

دکتری مهندسی عمران-نقشه‌برداری

دکتری مهندسی مکانیک

دکتری مهندسی هوافضا

دکتری مهندسی معدن

دکتری مهندسی پلیمر

دکتری مهندسی پزشکی

دکتری مهندسی صنایع

دکتری مهندسی نفت

دکتری مهندسی شیمی

دکتری مهندسی کامپیوتر

دکتری مهندسی مواد و متالورژی

دکتری مهندسی نساجی

دکتری زبان آلمانی

دکتری مهندسی هسته‌ای

دکتری مهندسی محیط‌زیست

دکتری مهندسی سیستم‌های انرژی

دکتری مهندسی دریا

دکتری محیط زیست

دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی

دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی

دکتری اقتصاد، توسعه و آموزش کشاورزی

دکتری علوم خاک

دکتری مهندسی آب‌وهواشناسی کشاورزی

دکتری زراعت و اصلاح نباتات

دکتری علوم باغبانی

دکتری زبان انگلیسی

دکتری علوم دامی

دکتری گیاه‌پزشکی

دکتری مجموعه چوب و جنگل

دکتری مجموعه شیلات

دکتری مجموعه علوم مرتع، آبخیز و بیابان

دکتری مدیریت پروژه

دکتری معماری

دکتری شهرسازی

دکتری پژوهش هنر

دکتری مرمت آثار و اشیای تاریخی

دکتری مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی

دکتری تئاتر

دکتری زبان‌شناسی همگانی


برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 به تفکیک رشته – گرایش دانشگاه شیرازDownloads-icon


دریافت اطلاعیه نحوه مصاحبه معرفی شدگان دکتری ۹۸ دانشگاه شیرازDownloads-icon

نشانی : شیراز خیابان زند روبروی بیمارستان شهید فقیهی (سعدی) ابتدای خیابان صورتگر ساختمان جهاددانشگاهی طبقه دوم کلینیک روان شناسی بالینی دانشگاه شیراز تلفن : ۲۳۳۹۷۳۲ – ۰۷۱۱

کلینیک روان‌شناسی بالینی دانشگاه شیراز در شمار واحدهای دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی و زیر نظر اساتید بخش روان‌شناسی بالینی  راه اندازی شده است و اهداف زیر را دنبال می‌کند:

۱ – ارائه خدمات ارزیابی، تشخیصی و درمانی برای اختلالات روانی با استفاده از ظرفیت دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری، با قیمت پایین جهت دسترسی اقشار کم درآمد جامعه به خدمات روان‌شناسی بالینی

۲ – آموزش عملی دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی بالینی در زمینه‌های ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات روانی دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

۳- استفاده از توانمندی‌های دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی بالینی برای خدمت رسانی به عموم مردم فارس

  اصول اخلاقی و نحوه ویزیت مراجعین در کلینیک

اصول اخلاقی سازمان نظام روان‌شناسی جمهوری اسلامی، معیار انجام خدمات کلینیک روان‌شناسی بالینی می‌باشد و کلیه پرسنل فعال در کلینیک اعم از اساتید، دانشجویان و منشی، ملزم به رعایت اصل رازداری و سایر اصول مندرج در سوگندنامه سازمان نظام روان‌شناسی می‌باشند.

اختلالاتی که در کلینیک درمان می‌شوند

در حال حاضر در کلینیک روان شناسی بالینی در جهت تشخیص و درمان اختلالات زیر فعالیت به عمل می‌آید:

الف- اختلالات اضطرابی (اضطراب‌های موقعیتی، اضطراب منتشر، اختلال هراس، اضطراب امتحان، اضطراب صحبت یا سخنرانی در جمع)

ب- افسردگی‌های خفیف

 ج- انواع ترس‌های بیمارگونه (مانند ترس از جمع، ترس از سوار شدن به هواپیما، ترس از بیرون آمدن از منزل، ترس از حیوانات، ترس از خوردن برخی غذاها و غیره)

د-اختلالات وسواسی (وسواس‌های شستشو، وارسی، آلودگی، نظم و ترتیب و غیره)

ه- ناتوانی در کنترل خشم و عصبانیت

و- اختلالات خفیف خواب

ز- اختلافات زناشویی و زوج درمانی

ح- اجرای آزمون های روانی

ط- انجام مشاوره های فردی در زمینه های دیگر


Jump to navigation

۱۱:۵۲ – ۱۳۹۸/۰۲/۲۱

یکی از زیر مجموعه های دانشگاه شیراز ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی است که در این مقاله به معرفی این دانشکده و گروه های آموزشی می پردازیم با ما همراه باشید.

معرفی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

معرفی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

برای مطالعه مقالات مرتبط به دانشگاه شیرازاینجا کلیک کنید

تاریخچه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز :

طرح تأسیس دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی، به عنوان یکی از واحدهای آموزشی دانشگاه شیراز، از سوی زنده‌یاد استاد دکتر اصغر رضویه به وزارت علوم ارائه شد که در سال ۱۳۵۳ با کلیات و اصول این طرح موافقت شد و خود ایشان مأمور پیگیری و راه‌اندازی آن با نام دانشکده علوم تربیتی شدند. سرانجام، دانشکده علوم تربیتی در سال 1356، اقدام به پذیرش30 دانشجو در هر کدام از 7 رشتۀ تحصیلی آموزش ادبیات فارسی،آموزش ادبیات انگلیسی،آموزش علوم اجتماعی، آموزش فیزیک، آموزش شیمی، آموزش زیست‌شناسی و آموزش ریاضی و ۴۰ دانشجو در رشتۀ علوم تربیتی اقدام کرد. همان گونه که از نام این رشته‌ها بر‌ می‌آید تربیت نیروی متخصص برای آموزش درحوزه‌های گوناگون علوم در دستور کار و رسالت اصلی این دانشکده بوده است.

هم‌چنین رشتۀروان‌شناسی تربیتی که تا پیش از سال ۱۳۵۶، زیر مجموعۀ دانشکدۀ ادبیات و علوم بود، به دانشکدۀ علوم تربیتی انتقال یافت و همه­ی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشتۀروان‌شناسی تربیتی در دانشکده علوم تربیتی به تحصیل خود ادامه دادند. این روند تا زمان وقوع انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ ادامه یافت.

با بازگشایی دانشگاه‌ها پس از انقلاب فرهنگی دانشکدۀ علوم تربیتی که تا پیش از آن به صورت رشته‌ای فعالیت می­کرد، تغییر ساختار داد و به چهاربخش (گروه) شامل آموزش کودکان استثنایی، مدیریت وبرنامه‌ریزی آموزشی، مبانی تعلیم و تربیت وروان‌شناسی تربیتی تقسیم شد.

در سال ۱۳۶۵، بخش تربیت بدنی نیز به این دانشکده افزوده شد. در سال 1374 بخش روان شناسی بالینی از دانشکده علوم انسانی جدا و به این دانشکده اضافه شد و در نهایت در سال ۱۳۸۴، به دنبال تفکیک دانشکدۀ علوم انسانی به دانشکده‌های ادبیات وعلوم انسانی، اقتصاد، مدیریت وعلوم اجتماعی، بخش کتابداری سابق (علم اطلاعات ودانش‌شناسی کنونی) به دانشکدۀ علوم تربیتی ملحق شد. در حال حاضر، دانشکده با ۷ بخش روان شناسی تربیتی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، روان شناسی بالینی، مبانی تعلیم و تربیت و آموزش پیش دبستانی و دبستانی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، علم اطلاعات و دانش شناسی و روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی درگرایش‌های گوناگون دردوره‌های تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به فعالیت است.

بخش‌ها و دوره‌های تحصیلی مربوطه  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز :

 

 

راه‌اندازی اولین دورۀ کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و در واقع تأسیس نخستین بخش مستقل و تخصص روانشناسی تربیتی در ایران با همت زنده‌یاد دکتر رضویه را می‌توان از جمله افتخارات این دانشکده عنوان کرد. علاوه بر آن، با پیگیری‌های آن روانشاد بود که اولین دوره دکترای روانشناسی تربیتی در ایران به سال ۱۳۷۶ در دانشکده، فعالیت خود را آغاز کرد. همزمان با آن، و به واسطة حضور و همت زنده‌یاد دکتر سیدعلی‌اکبر حسینی نیز، دورة دکترای تاریخ و فلسفة تعلیم و تربیت (با گرایش تعلیم و تربیت اسلامی) با پذیرش اولین گروه دانشجویان، فعالیت خود را در دانشکده آغاز کرد.از برنامه‌های در دست اقدام دانشکده، می‌توان به پیگیری و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دورۀ دکترای تخصصی روانشناسی بالینی، دورۀ دکترای روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دورۀ دکترای روانشناسی ورزشی، دورۀ دکترای علم‌سنجی، دورۀ کارشناسی ارشد روانشناسی سلامت، دوره‌ کارشناسی ارشد روانشناسی دین، و دورۀ کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده اشاره کرد. از این میان، دوره‌های دکترای روانشناسی بالینی و دکترای روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی به تصویب نهایی رسیده‌اند و به زودی اولین گروه از دانشجویان در این دوره‌ها، تحصیل خود را آغاز خواهند کرد. همچنین دورة کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده مراحل پابانی تصویب را می‌گذراند. در ادامه اسامی رؤسای دانشکده از بدو تأسیس تاکنون در جدول ب ارائه می‌شود.

افتخارات دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز :

بخش های موجود در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:

 

بخش روانشناسی بالینی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

 تاریخچه بخش روانشناسی بالینی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:

بخش روانشناسی بالینی از سال 1361 با تعداد 30 نفر دانشجوی دوره کارشناسی و تعداد 8 نفر عضو هیأت علمی آغاز به کار کرد.

وبسایت بخش روانشناسی بالینی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز: shirazu.ac.ir/clp_dep

آدرس بخش روانشناسی بالینی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : شيراز، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

 

بخش روانشناسی تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

وبسایت بخش روانشناسی تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز :  shirazu.ac.ir/edp_dep

آدرس بخش روانشناسی تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : شيراز، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

 

بخش تربیت بدنی و علوم ورزشی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

تاریخچه بخش تربیت بدنی و علوم ورزشی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:

بخش تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شیراز با ورود دانشجویان دوره کارشناسی شروع به کار نموده است.

و در حال حاضر تعداد 127  دانشجو در مقطع کارشناسی گرایش های علوم زیستی و علوم انسانی دارد.تعداد 81 دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش های 1-فیزیولوژی – کاربردی   2- بالینی   3- تغذیه   4- رفتار حرکتی – رشد حرکتی   5- رفتار حرکتی – یادگیری مشغول به تحصیل می باشند.

و دارای تعداد 17 نفر دانشجوی مقطع دکتری فیزیولوژی گرایش بیوشیمی متابولیسم ورزشی است.

  اهداف دوره کارشناسی علوم ورزشی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز: 

  رشته علوم ورزشی ، علمی است که با محوریت موضوع حرکت ، به آموزش و پرورش ابعاد وجودی انسان در زمینه های جسمانی ،روانی ،مدیریتی و جامعه شناختی می پردازد.هدف از این رشته تربیت افرادی کارآمد و متخصص در حیطه های علمی ورزش و فعالیت بدنی است که با دانش خود گام های موثری در موضوعات مختلف آموزشی ،پژوهشی ،برنامه ریزی و راهنمایی علم ورزش بردارند.

شماره تماس های بخش تربیت بدنی و علوم ورزشی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز :

وبسایت  بخش تربیت بدنی و علوم ورزشی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : shirazu.ac.ir/phe_dep

آدرس بخش تربیت بدنی و علوم ورزشی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز: شيراز، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

 

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز

بخش آموزش کودکان استثنایی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

تاریخچه بخش آموزش کودکان استثنایی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:

بخش کودکان استثنائی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز با ورود دانشجویان دوره کارشناسی شروع به کار نموده است.و در حال حاضر تعداد 131 دانشجو در مقطع کارشناسی دارد.

تعداد 29 دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی آموزش کودکان استثنائی مشغول به تحصیل می باشند.

 

اهداف بخش آموزش کودکان استثنایی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:

هدف از آموزش و پرورش کودکان استثنایی فراهم نمودن فرصت های مناسب و امکانات آموزش ویژه به منظور استفاده از حداکثر توانایی های ذهنی و جسمی کودکان با نیازهای ویژه می باشد.آموزش و پرورش استثنایی یا آموزش و پرورش کودکان بانیازهای ویژه با تمام کودکان و نوجوانانی که نیازمند آموزش های ویژه می باشند سر و کار دارد. این نوع آموزش نشانه گسترش توجه به تفاوت های فردی است.هدف از آموزش و پرورش کودکان استثنایی در بخش آموزش کودکان استثنایی.تربیت مربیان مجرب برای کودکان با نیازهای ویژه می باشد. بنابراین این آموزش با توجه به شرایطی که میزان تفاوت های جسمی، ذهنی و رفتاری برخی از دانش آموزان از جمله دانش آموزان با نارسایی ذهنی، بینایی، شنوایی، گویایی، عاطفی و رفتاری به حدی است که آموزش و پرورش عادی نمی تواند به تنهایی برای آنها مؤثر و کارآمد باشد. لذا لازم است که با تمهیداتی در برنامه ها، روش ها و وسائل آموزش و کمک آمموزشی محیط یادگیری آنان به گونه ای طراحی شود تا بتوانند در سایۀ آن به هدف-های عالی آموزش و پرورش نائل آیند.

شماره تماس های بخش آموزش کودکان استثنایی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:

وبسایت  بخش آموزش کودکان استثنایی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : shirazu.ac.ir/spe_dep

آدرس  بخش آموزش کودکان استثنایی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : شيراز، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و درسی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

 

اهداف تاریخچه بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و درسی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز: 

هدف از تاسیس   دوره  کارشناسی – رشته  علوم تربیتی مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی تربیت مدیران متعهد ،متخصص ،جهت جذب درسیستم های آموزشی وهدایتی ،واحد های آموزشی وبرنامه ریزی بلند مدت وکوتاه مدت این دستگاهها می باشد.

دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد عمدتا در مراکز آموزشی ،تحقیقاتی ودر حوزه ستادی دستگاههای مختلف اجرایی جذب شده اند..

دانشجویان دوره دکتری عمدتا از میان بورسیه های دستگاههای اجرایی ووزارت علوم تحقیقات وفن آوری می باشند.

شماره تماس های بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و درسی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

وبسایت بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و درسی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : shirazu.ac.ir/aep_dep

آدرس  بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و درسی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : شيراز، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

مبانی تعلیم و تربیت / آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز 

تاریخچه بخش مبانی تعلیم و تربیت / آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز :

بخش مباني تعليم وتربيت (رشته آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني)در دهه 60 در درون دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه شيراز تاسيس و در زماني اندك هويت و جايگاه خود را در ارائه و تدريس دروس مباني به ساير بخشهاي قديم و جديد دانشكده كسب كرد. در اواخر دهه 60 با راه اندازي رشته كارشناسي آموزش دبستان و پيش دبستان و در دهه 70 با گشايش دوره‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري تاريخ و فلسفه تعليم و تربيت اسلامي ودهه 90 با گشایش کارشناسی ارشد آموزش وپرورش ابتدایی تحولي چشم‌گير و بنياني را در زمينه‌هاي مربوطه به وجود آورد. اعضاء هيات علمي‌اين بخش در گشايش اولين دوره طرح دانشوري در سطح كشور و انجام موفقيت‌آميز آن نقش عمده و بسزائي را برعهده داشتند. همچنين در مديريت و نظارت بر مجتمع آموزشي دانشگاه (دوره‌هاي پيش از دانشگاه) و ارائه خدمات مشاوره‌اي و آموزشي به اين مجتمع و سازمان آموزش و پرورش فارس نقش اساسي ايفاء نمودند.

اهداف بخش مبانی تعلیم و تربیت / آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : 

 

شماره تماس های  بخش مبانی تعلیم و تربیت / آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز: 

 وبسایت   بخش مبانی تعلیم و تربیت / آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز: shirazu.ac.ir/ele_dep

آدرس   بخش مبانی تعلیم و تربیت / آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:  شيراز، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز

تاریخچه بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز:

 

بخش علم اطلاعات و دانش شناسی در سال 1351 به همت مرحوم دکتر هوشنگ ابرامی تأسیس شد. در این دوره دانشجویان تنها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته می شدند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1358 دکتر جعفر مهراد که بورسیه دانشگاه شیراز و برای اخذ مدرک دکتری در رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی در آمریکا بودند به ایران بازگشت و به عنوان تنها عضو هیأت علمی فعالیتهای آموزشی و تحقیقاتی این بخش را با تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد که پیش از انقلاب پذیرش شده بودند دنبال کرد.

به همراه تدریس و تحقیق دکتر جعفر مهراد جذب نیروی انسانی برای اشتغال در بخش علم اطلاعات و دانش شناسی را در اولویت های کاری خود قرار داد که در طی زمانی کوتاه نسبت به جذب آقایان رکن الدین احمددی لاری، مظفر الدین محلاتی، دکتر عبدالرسول جوکار و دکتر زهیر حیاتی اقدام نمود و بدین ترتیب پایه های این بخش را با جذب نیروهای جدید مستحکم تر کرد.

در حالی که دکتر جعفر مهراد از بدو ورود به این بخش ریاست آن را نیز بر عهده داشت در سالهای بعد نسبت به اعطای بورس تحصیلی به همکاران اقدام و آقایان زهیر حیاتی و عبدالرسول جوکار برای اخذ مدرک دکتری به ترتیب به کشورهای استرالیا و انگلستان عزیمت کردند.

در خلال این سالها جذب هیأت علمی در بخش علم اطلاعات و دانش شناسی همچنان ادامه داشت. در این دوره مرحوم خانم فرزانه فرزین، آقای بابک پرتو و خانم لیلا سودبخش همکاری خود را با بخش علم اطلاعات و دانش شناسی آغاز کردند.

بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دومین گروه آموزشی نظام آموزش عالی کشور است که بعد از دانشگاه تهران تأسیس و همچنان بر فعالیتهای علمی و پژوهشی خود ادامه می دهد. در حالی که این بخش از ابتدا با مقطع کارشناسی ارشد فعالیتهای خود را آغاز کرده است در سالهای بعد نسبت به پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام نمود.

چند سالی است که بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشجوی کاردانی نمی پذیرد اما همچنان جذب دانشجو در سایر مقاطع تحصیلی را حفظ کرده است.

این بخش نخستین گروهی است که دوره دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی را در بین دانشگاههای دولتی تأسیس و نخستین گروه از دانشجویان دکتری را با همکاری دانشگاه فردوسی پذیرش کرد.

بخش علم اطلاعات و دانش شناسی علاوه بر دوره کارشناسی هم اکنون در دوره کارشناسی ارشد با دو گرایش علم سنجی و مدیریت اطلاعات و در دوره دکتری با گرایش بازیابی اطلاعات و دانش دانشجو می پذیرد.

در سالهای اخیر در حالی که تعدادی از همکاران بازنشسته شده اند اما جذب نیروهای واجد شرایط استمرار دارد .

در این سالها خانم دکتر هاجر ستوده، خانم دکتر سعیده ابراهیمی ، خانم دکتر مهدیه میرزابیگی و آقای دکتر جواد عباسپور به عنوان عضو هیأت علمی جذب این بخش شده اند.

هم چنین، اعطای بورس برای جذب اعضای هیأت علمی در اولویت برنامه های کاری بوده و خانم آمنه السادات طاهریان بورسیه این بخش که در دانشگاه شهید چمران اهواز تحصیل می کنند به زودی فعالیتهای آموزشی خود را در بخش علم اطلاعات و دانش شناسی آغاز خواهد کرد.

بعد از ریاست دکتر جعفر مهراد در دوره های مختلف بر این بخش آقایان دکتر زهیر حیاتی و دکتر عبدالرسول جوکار در سال های بعد ریاست این بخش را بر عهده داشته و هرکدام خدمات ارزشمند و فعالیتهای در خور توجهی داشته که به سهم خود موجب توسعه کمی و کیفی بخش علم اطلاعات و دانش شناسی را فراهم آورده است.

 وبسایت بخش علم اطلاعات و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز: shirazu.ac.ir/infsc_dep

آدرس  بخش علم اطلاعات و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز :  شيراز، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

شماره تماس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز : 36276708

کدپستی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز  : 84759-71946  

دورنگار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز  : 36286441

آدرس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز  : شيرا، میدان ارم، مجتمع دانشگاهی پرديس ارم ،دانشکده علوم تربيتی و روانشناسی

وبسایت  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی شیراز  : shirazu.ac.ir/edp

مطالب مرتبط :

۰۶:۰۸ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۵

اقامتگاه بوم گردی سووشون، خانه ای قدیمی و با فضایی دلنشین است که برای اقامت گردشگرانی که به شیراز سفر میکنند مرمت و بازسای شده است.

۰۵:۱۴ – ۱۳۹۸/۰۲/۱۸

یکی از مهمترین نکات در مسافرت این است که بتوانیم اطلاعات کافی از منطقه مورد نظر داشته باشیم .امروز در این مقاله ما به معرفی کامل فرودگاه بین الملی شیراز میپردازیم با ما همراه شوید…

۰۸:۵۵ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۳

در ادامه مطلبی را میخوانید که نویسنده ضمن معرفی مسجد مشیر در آن، شما را در تجربه گردش چندساعته خود در محله سنگ سیاه شیراز شریک می کند. 

۰۷:۲۲ – ۱۳۹۸/۰۹/۰۵

شاهچراغ یا چلچراغ، آرامگاه احمد بن موسی کاظم، پسر ارشد امام موسی کاظم و همین‌طور برادر امام رضا است که در شهر شیراز واقع شده است. او برای پیوستن به برادر خود به سمت خراسان سفر کرد و در نهایت نیز توسط مأمون خلیفه عباسی در شهر شیراز به شهادت رسید و در همین خاک نیز دفن شد. این آرامگاه که در قرن ۱۲ ساخته شده به دوران اتابکان فارس باز می‌گردد.

۰۶:۱۷ – ۱۳۹۸/۰۲/۱۸

یکی از چیزهای مهمی که در مسافرت باید بدانید اطلاعات کافی درباره پایانه های مسافربری آن شهر است.چرا که پایانه های مسافربری همانند فرودگاه هر شهر بسیار اهمیت دارد.ما امروز به معرفی یکی از معروف ترین پایانه های مسافربری در شیراز میپردازیم با ما باشید….

۰۵:۳۰ – ۱۳۹۸/۰۲/۲۲

یکی دیگر از زیر مجموعه های دانشگاه شیراز ،دانشکده مهندسی برق و کامپیوترشیراز است که در این مقاله به معرفی این دانشکده و گروه های آموزشی آن می پردازیم.

۰۴:۲۸ – ۱۳۹۸/۰۲/۱۹

یکی دیگر از زیر مجموعه های دانشگاه  شیراز ، دانشکده دامپزشکی شیراز می باشد که در این مقاله به معرفی این دانشکده می پردازیم. با ما همراه باشید.

۰۶:۵۶ – ۱۳۹۸/۰۲/۱۸

یکی دیگر از واحد های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، دانشکده دندانپزشکی شیراز می باشد که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم.

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز
دکترای روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *