دکترهای روانشناس تهران

 
helpkade
دکترهای روانشناس تهران
دکترهای روانشناس تهران

نوبت دهی مراکز روانشناسی تهران – روانشناس خوب در تهران – بهترین روانشناس تهران – بهترین مراکز روانشناسی تهران – زوج درمانی در تهران – دکتر روانکاوی در تهران – دکتر اختلال میل جنسی در تهران – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در تهران – زوج درمانگر خوب در تهران – روانشناس عالی در تهران – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

روانشناسی علمی است که در مورد رفتار انسانها در ارتباط با محیط اطراف خود و تفاوت  رفتارها می‌پردازد. هدف اصلی رشته روانشناسی بررسی وضعیت های انسان در مواجهه با موارد مختلفی است که در زندگی برای وی پیش می‌آید. روانشناسی در واقع علم مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی انسان است. روانشناسی به بحث های مختلف رفتار و فرایندهای روانی مانند ادراک، احساس، شخصیت، هوش، هیجان و انگیزه می پردازد. این رشته رشته کاربردی است که تمام جنبه‌های زندگی انسان را در بر می‌گیرد و به علت پیچیده تر شدن زندگی انسان هم نیاز به حضور این رشته بسیار محسوس شده است.

 

بسیاری از ما سعی می‌کنیم نیمه‌ی تاریک وجودمان را پنهان کنیم و همین منجر به مشکلاتی در روح و روان ما می‌شود. از طرف دیگر، چون شناخت کافی از خود، احساسات‌مان، جهان پیرامون و جهان نداریم، اغلب احساس پوچی داریم و یا نسبت به مسائل مختلف، رفتارهای افراطی از خود بروز می‌دهیم. در این شرایط بهتر حتما توسط یک روانشناس در تهران  و اگر خانم هستید توسط یک روانشناس زن خوب در تهران  ویزیت شویم.

دکترهای روانشناس تهران

 

استرس یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در جامعه‌ی امروزی است، افرادی که دچار اختلالات استرس یا اضطراب هستند، حتما باید با روانشناسان خوب تهران در ارتباط و مشاوره باشند تا بتوانند زندگی آرام و سالمی را تجربه کنند.

فوبیا نیز می‌تواند زیرمجموعه‌ای از اختلالات اضطرابی باشد. انواع مختلفی از فوبیا وجود دارد همانند کلاستروفوبیا، سوشال فوبیا، فوبیای پرواز، ارتفاع و غیره باشد. فوبیا در واقع یک ترس عمیق از یک مکان یا اتفاق است که در بسیاری از موارد منجر به حملات اضطرابی شدید می‌شود و مشکلات بسیاری برای فرد ایجاد می‌کند.

 

علاوه بر ترس و فوبیا، افسردگی نیز جزو بیماری‌هایی است که اگر کسی به آن‌ مبتلا شد، برای رهایی از آن باید به بهترین روانشناس تهران مراجعه کند. اگرچه اکثر افسردگی‌های رایج طی شش ماه و گاها حتی بدون دارو از بین می‌روند، اما گذر از این شش ماه، اغلب می‌تواند بسیار سخت باشد و حتی برخی از افراد در همین دوره تصمیم به خودکشی می‌گیرند.

اغلب روانشناسان، افسردگی را بدون دارو و با راهکارهای روانشناختی درمان می‌کنند، اما گاهی تجویز دارو لازم هست که ممکن است در چنین شرایطی روانشناس شما را به یک روانپزشک در تهران نیز ارجاع  می دهد.

 

اغلب مسائل بین زن و شوهر، مسائل خانواده‌ها با فرزندان‌شان، از جمله زمانی‌که آن‌ها در سن نوجوانی قرار دارند، به سادگی با مشاوره با یک روانشناس خبره قابل حل است.

بسیاری از ما انسان‌ها در اعماق ذهن خود با مسائل بسیار خاصی درگیر هستیم. اغلب مسائل مربوط به وجودیت انسان، مرگ، چرخه‌ی حیات و … به سادگی برای ما قابل حل نیستند. بسیاری از افرادی که با این مسائل درگیر هستند، اغلب به پوچی می‌رسند و زندگی برایشان بی‌معنی می‌شوند. مشاوره با یک روانشناس خبره در تهران می‌تواند بسیار موثر واقع شود. با این‌که درمان این‌گونه مشکلات به سبک و گرایش روانشناس بستگی خواهد داشت، اما اکثر روانشناسان سعی می‌کنند به فرد کمک کنند تا معنا، ارزش و هدفی برای زندگی خود یافته و تلاش کند تا زندگی خود را بسازد.

 

انواع مختلفی از اختلالات شخصیتی هم‌چون اختلال شخصیت دوقطبی، اختلال چند شخصیتی، اختلال شخصیت خود شیفته و … وجود دارد. صحبت در مورد تمامی این اختلالات از حوصله‌ی این متن خارج است، اما در صورت علاقه می‌توانید در وبلاگ فول‌فکر راجع به هر کدام از آن‌ها اطلاعات جامعی بدست آورید.

 

وسواس یکی از رایج‌ترین و در عین حال آزاردهنده‌ترین اختلالات روانی است که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. اختلال وسواسی به صورت بالقوه یک بیماری است که افراد را در چرخه‌ی بی‌پایان افکار و رفتارهای تکراری به دام می‌اندازد. افرادی که مبتلا به وسواس هستند دچار افکار و ترس‌های تکراری و ناراحت کننده‌ای هستند که نمی‌توانند آن‌ها را کنترل کنند.

 

تاکنون خانواده‌های بسیاری به دلیل اعتیاد یکی از اعضای خانواده دچار مشکل و عذاب شد‌ه‌اند و همین ضرورت مراجعه به بهترین روانشناس تهران را در چنین شرایطی نشان می‌دهد. مشاوره با روانشناس برای فرد معتاد و هم‌چنین اطرافیان او بسیار باارزش است و می‌تواند آن‌ها را به یک مسیر صحیح هدایت کند.

 

روانشناس های بسیار زیادی در کشور وجود دارد و اینکه یک روانشناس را به عنوان بهترین روانشناس تهران و یا کشور معرفی کنیم ممکن نیست و حتی می تواند غیر اصولی باشد. برای انتخاب یک روانشناس مناسب ابتدا باید درک مناسبی از مشکل خود داشته باشیم و سپس روانشناسی که در حوزه مشکلات ما تخصص و تجربه کافی را داشته باشد را انتخاب کنیم که می توانید برای این امر از توضیحات وخدمات ارائه شده توسط روانشناس که در صفحه روانشناس های دکتریاب وجود دارد استفاده کنید.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

دکترهای روانشناس تهران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر آزیتا امین الرعایا 

الهام جواهریان راد 

دکتر زهرا بحرینی 

دکتر فروغ طاهرسلطانی 

راضیه رضایی 

مهناز کنگرلو 

دکتر مهدی شاه نظری 

میلاد خواجه پور 

سالومه حسین شیری 

دکتر سحر کیانی نژاد 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

پیدا کردن دکتر روانشناس خوب در تهران کار چندان ساده ای نیست. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال یک روانشناس خوب در تهران هستید این مقاله به شما کمک خواهد کرد:

اگر ساکن کلان شهر تهران هستید در کنار تمام مزایا و امکانات زندگی شهری، استرسورهای محیطی اجتناب ناپذیری را تجربه می کنید که اعصاب شما را قلقلک می دهند. سرعت بالای زندگی شهری، ترافیک، آلودگی صوتی، ارتباطات اجتماعی پیچیده همه و همه چیزهایی هستند که می توانند چالش برانگیز باشند و استرس های ناشی از آنها اگر درمان نشوند می توانند منجر به افسردگی یا مشکلات حادتر مثل اضطرابهای نوروتیک شوند.

آیا به دنبال مشاوره روانشناسی آنلاین متخصص و حرفه ای می گردید؟ما به شما کمک می کنیم:

دکترهای روانشناس تهران

آیا تابحال برای شما پیش آمده که دوست داشته باشید برای لحظاتی از حجم زیاد این همه استرس های محیطی خلاص شوید؟یا آیا زمانهایی وجود داشته که حس کرده باشید تحمل موضوعات خارج از توان شما است؟

به احتمال خیلی زیاد جواب بله است:تقریبا همه ی ما به روش هایی برای شارژ کردن باطری جسم و ذهنمان احتیاج داریم که این روشها در همه متفاوت است، بعضی ها حلقه های ارتباطی نزدیکی با دوستانشان برقرار می کنند، بعضی ها سفر کردن، ورزش یا تفریح را انتخاب می کنند، برخی مطالعه می کنند و گروه دیگری هم در کنار راه های مختلفی که برای شارژ کردن باطریشان دارند ترجیح می دهند دغدغه های خود را با یک دکتر روانشناس خوب در میان بگذارند تا سازگاری و مقاومت بهتری در مسائل پیدا کنند.

داشتن قرار ملاقات با یک روانشناس خوب در تهران در کنار برنامه های روزمره تا حد خیلی زیادی سلامت روان شما را ارتقاء می دهد، جلسات شما می توانند به دلایل مختلفی تنظیم شوند:

روانشناس خوب حکم تعمیرکار خوب را دارد!

این داستان را بخوانید؛

اغلب موقعیتهای زندگی ما به خودی خود آسیب رسان نیستند و مراجعه به روانشناس در این شرایط بیش از همه به منظور پیشگیری از بروز مشکلات بعدی است. فرض کنید متوجه عیب کوچکی در ماشین خود شده اید، ترجیح می دهید تا قبل از اینکه این عیب کوچک تبدیل به عیب بزرگتری شود و شما را از کار و زندگی بیندازد ماشین خود را به دست یک تعمیرکار بسپارید اما چون به شدت پرمشغله هستید و فکر می کنید عیب ماشین هم خیلی عجیب و غریب نیست ماشین خود را به اولین تعمیرگاهی که سر راه می بینید می سپارید، بدون اینکه از مهارت تعمیرکار مورد نظر مطمن باشید. 

روز موعد تحویل وقتی از تعمیرگاه بیرون می آیید متوجه می شوید ایراد کوچک قبلی ماشین بهتر که نشده هیچ، انگار چند جای دیگر هم عیب پیدا کرده. این در حالی است که موقع پرداخت صورت حساب هم احساس خیلی خوشایندی نداشتید و فکر می کنید بیشتر از آن چیزی که لازم بوده هزینه کرده اید. مجبور می شوید مجدد به تعمیرگاه برگردید و احتمالا تعمیرکار هم عیب کار خودش را نمی پذیرد و ماشین نگون بخت که درست نشده به تعمیرگاه دیگری سپرده می شد. اما احتمالا این بار از چند راه پرس و جو می کنید تا تعمیرکار بهتری پیدا کنید. تصور کنید چه مقدار زمان، هزینه و استرس در این میان متحمل شده اید.

در واقع منظور ما این است گرچه در هر شغلی گزینه های زیادی وجود دارند اما بهتر است بهترین گزینه را با توجه به شرایط خودتان جستجو کنید.

آیا قبلاً چندین بار به مشاور و روانشناس مراجعه کرده اید و نتیجه ی دلخواه را نگرفته اید؟ آیا به دنبال یک روانشناس خوب، حرفه ای و قابل اعتماد می گردید؟ روانشناسان و متخصصینِ ما، اعتماد، آرامش و موفقیت را به شما برمی گردانند. ما از 8 صبح تا 9 شب در کلینیک هستیم ، با ما تماس بگیرید: 341 670 88 021 ، 340 670 88 021

یک دکتر روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

فاکتورهایی وجود دارند که به شما برای پیدا کردن روانشناس خوب در تهران کمک خواهند کرد، قبل از آن بهتر است بدانیم یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چه زمانی به روانشناس مراجعه کنیم؟

به طور کلی هیچ محدودیت خاصی درباره زمان مراجعه به مشاوره وجود ندارد و یک مشاور خوب به دلیل تخصص داشتن در مهارتهایی مثل شنوندگی فعال، برچسب نزدن، رازداری و دیدگاه پذیرا نسبت به موضوعات می تواند در همه حال گزینه ی مناسبی برای گفتگو درباره مسائل شخصی شما باشد.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته مراجعه به روانشناس یک امر بدیهی و ضروری به شمار می رود و بسیاری از افراد درباره تصمیم های مهم زندگیشان یا مسائل روزمره به روانشناس مراجعه می کنند.

حیطه های درمان یک روانشناس کدام است؟

چنانچه بخواهید بر اساس موضوع خاصی از راهنمایی های روانشناس برخوردار شوید حیطه هایی در روانشناسی مشاوره وجود دارد:

مشاوره و روانشناسی فردیاین نوع مشاوره بیشتر جنبه پیشگیری و مهارت افزایی دارد. ممکن است مساله ی خیلی حادی در زندگی شما وجود نداشته باشد اما ترجیح بدهید برای پیدا کردن جواب برخی از سوالهایتان یا صحبت کردن درباره مسائلی که کم و بیش آزارتان می دهد از روانشناس مشورت بگیرید و مهارتهای سازگاری خود و همچنین آگاهی تان را افزایش بدهید. 

نتیجه ی چنین جلساتی معمولا تصمیم گیری بهتر، انتخابهای آگاهانه تر و احساس رضایت بیشتر از خود است.

مشاوره پیش از ازدواج

با توجه به اینکه ازدواج یکی از مهمترین و در عین حال جز پراسترس ترین تغییرات زندگی هر شخصی به شمار می رود، ضرورت مشاوره ازدواج در زندگی شهری و مدرن امروز بسیار پررنگ است.در این نوع مشاوره معمولا زوجین با جزییات ویژگی های شخصیتی یکدیگر آشنا می شوند تا تصمیم آگاهانه تری برای سالها زندگی مشترک بگیرند، در عین حال هم با توجه به اینکه شکل گرفتن هویت عاطفی یکی از جنبه های رشدی طبیعی همه افراد می باشد، لازم نیست حتما فردی را به عنوان خواستگار یا شریک عاطفی داشته باشید تا از مشاوره پیش از ازدواج بهره مند شوید. 

برای آگاهی بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج چیست و به چه دردی می‌خورد؟

شما می توانید برای آگاه تر شدن نسبت به ایده آل های عاطفی خود به جلسه مشاوره ازدواج یا کارگاه مشاوره ازدواج مراجعه کنید.

برای رزرو وقت مشاوره ازدواج، خانواده و طلاق تماس بگیرید: 02188209050

مشاوره زوج درمانی و مشاوره خانواده

در طول زندگی مشترک بارها به موقعیتهایی دچار می شوید که نمی دانید باید چگونه با همسر خود و موضوعات مشترکتان برخورد کنید، ممکن است مسائلی در رابطه شما وجود داشته باشند که تنها با کمک مشاوره خانواده بتوانید از عهده مدیریت آن بر بیایید. 

این مقاله به شما کمک زیادی می کند: چه زمانی به مشاور خانواده نیاز دارید؟

تحقیقات نشان داده اند زوج هایی که برای حداقل یک بار در طول زندگی زناشویی خود از زوج درمانگر کمک گرفته اند کیفیت ارتباطی بهتری را تجربه می کنند و کمتر دچار طلاق می شوند.

مشاوره روابط صمیمانه

متاسفانه یا خوشبختانه همه ی روابط عاطفی به سرانجام مطلوبی ختم نمی شوند. شکست در روابط عاطفی، جدایی ها و خیانت افراد را دچار نوعی سوگ می کند که اگر به درستی ترمیم شوند باعث رشد فرد و اگر ترمیم نشوند باعث آسیب های روحی و روانی به فرد خواهند شد.یک دکتر روانشناس خوب به شما کمک خواهد کرد که الگوهای ارتباطی خود را بشناسید و عواملی که سبب جذب شما در روابط عاطفی می شوند یا باعث شکست رابطه شما شده اند را بررسی و ترمیم کنید.

دکترهای روانشناس تهران

مشاوره سوگ

فقدان عزیزان در زندگی مساله ای است که به ظرفیت بالایی برای سازگار شدن نیاز دارد و رنج زیادی را همراه دارد. اگر مراحل سازگاری با عزیز از دست رفته در شما به خوبی سپری نشود تبعات جبران ناپذیر آن مانند افسردگی، اضطرابهای دائمی از دست دادن، ضعیف شدن استقلال فردی و … تا پایان عمر باقی خواهد ماند.در مشاوره سوگ با فرد سوگوار درباره احساسات ناخوشایند مربوط به از دست دادن صحبت می شود و او را برای سازگار شدن مجدد با زندگی عادی و پذیرش اتفاق پیش آمده سوق می دهند.مشاوره کودک (فرزند پروری)

یک روانشناس کودک درباره مسائل تربیتی کودکتان همراه شما خواهد بود، آگاهی نداشتن از مهارت های فرزندپروری می تواند تجربه شیرین بچه دار شدن را به تجربه ای استرس زا و ناراحت کننده تبدیل کند. شما در جلسات مشاوره کودک اطلاعاتی را به دست می آورید که به توانمندتر شدن شما در یک تربیت سالم کمک خواهد کرد.

برای مشاوره رایگان و رزرو وقت مشاوره کودک و نوجوان تماس بگیرید: 02188670341

مشاوره ترس ها یا وسواسها

بعضی از افراد سالهای زیادی از عمر خود را دچار ترسهای غیر قابل کنترل از موضوعات خاصی هستند که زندگی و روابط آنها را مختل می کند. تعداد خیلی زیادی از این افراد حتی از صحبت درباره اینکه چنین ترس هایی در وجود خود دارند خجالت زده می شوند و همیشه در حال پنهان کردن این جنبه از وجود خود هستند.ترسهای مربوط به دوران کودکی که گاهی تا بزرگسالی ادامه پیدا می کند مثل ترس از حیوانات، ترس از تاریکی ، ترس از تنهایی ، ترس از ارتفاع ، ترس از فضای بسته ، ترس از در جمع بودن و … ترس هایی هستند که می توانند بر اعتماد به نفس و سبک زندگی شما تاثیر بگذارند. خیلی از این ترسها با مشخص شدن ریشه های مربوط به آن و جلسات روانشناسی درمان می شوند.

چطور یک روانشناس خوب در تهران پیدا کنیم؟

1. روانشناس خوب الزاما معروف و مشهور نیست:

ممکن است برای پیدا کردن یک روانشناس خوب چند روانشناس را تغییر دهید، این موضوع در درجه اول بستگی به میزان ایجاد رابطه انسانی خوب بین شما و درمانگرتان است.

از آنجایی که ارتباط مشاوره ای یک ارتباط کاملا انسانی است در جستجوی یک روانشناس خوب صرفا به دنبال آوازه ی مشاور نباشید، یک مشاور خوب قبل از آنکه فرصت سرخاراندن نداشته باشد باید به میزان کافی برای شما وقت بگذارد و شنونده ی خوبی باشد.

2. منابع پیدا کردن روانشناس خود را بررسی کنید

به طور معمول اولین منبع مورد اعتماد ما برای انجام دادن کاری پرسیدن از اطرافیانی است که مورد قبول ما باشند، در این مورد می توانید از تجربه دوستان و نزدیکان خود استفاده کنید و چنانچه روانشناسی مورد اعتمادی را می شناسند به شما معرفی کنند.

3. در اینترنت و شبکه های اجتماعی سرچ کنید

شما می توانید بنا به موضوعی که قصد مشاوره گرفتن به آن دلیل را دارید در اینترنت سرچ انجام دهید. البته این خیلی مهم است که با چه کلمات و عباراتی و چگونه در گوگل جستجو می کنید. مثلاً با سرچ عبارت “روانشناس خوب در تهران” ، “مشاور خوب در تهران” ، “روانشناس خانواده در تهران” فهرست بسیار بهتری از افرادی که در این حوزه فعال هستند برای شما نمایش داده شود. تا اینکه فقط از عبارت “روانشناس” استفاده کنید. 

حالا اگر آشنایی قبلی با افراد حاضر در لیست نداشتید و برای انتخاب کمی سردرگم شده بودید به نکات زیر توجه کنید:

4. نیازهای خود را بشناسید:

دانستن این موضوع که ترجیح می دهید با روانشناس خانم صحبت کنید یا آقا، اینکه حاضرید نسبت به جلسات درمانی متعهد باشید، چه انتظاراتی از روانشناس خود دارید باعث می شود جستجوی راحت تری داشته باشید.سعی کنید لیستی از انتظارات خود در ذهن تهیه کنید و در اولین جلسه تا حد ممکن شفاف و راحت با درمانگر خود صحبت کنید تا رابطه درمانی بهتری در جلسات شما شکل بگیرد.

5. اگر خرده فرهنگ خاصی دارید:

ممکن است در خانواده ای زندگی کنید که آداب و رسوم خاصی در آن حاکم است، یا از یک شهرستان به تهران مهاجرت کرده باشید. بنابراین سعی کنید مشاوری را پیدا کنید که به جای تمرکز داشتن روی یک قشر از اجتماع درک گسترده تری از خرده فرهنگها و جامعه داشته باشد تا احساس همدلی بیشتری را در جلسات تجربه کنید.

معرفی روانشناس خوب در تهران

با توجه به صحبت هایی که انجام شد احتمالا بعد از خواندن این متن پیدا کردن یک مشاور خوب در تهران کار راحت تری به نظر می رسد، بعد از اینکه گزینه مناسب خود را پیدا کردید فرصت را از دست ندهید و قرار ملاقات روانشناسانه خود را تنظیم کنید، صحبت کردن با روانشناس مطمئناً خالی از فایده نخواهد بود و شما را به خودشناسی و سازگاری بهتر با زندگی پرسرعت و مدرن شهری هدایت خواهد کرد. 

یادتان باشد جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است و همانطور که گفته شد: لازم نیست حتما مشکل خاصی داشته باشید تا در تکاپوی مراجعه به یک روانشناس خوب باشید.

سلام.می خواهید من هم بیام.البته من از درمان خود عاجزم چه رسد به دیگران


واقعا مطلب بسیار مفیدی بود ممنون


سلام ممنونم از مطالب خوبتون

با سلام میخاستم به یک روانشناس خانواده مراجعه کنم چه روزهایی تشریف دارید حضوری بیام؟

سلامما هر روز در کلینیک هستیم و متخصصین خانواده ما در اکثر روزهای هفته حضور دارند.با ما تماس بگیرید. همکاران پذیرش ما پاسخگوی شما هستند.0218867034002188670341

به نظر من مهمترین ویژگی در دسترس بودن و با سواد بودن دکتره که زود وقت بدن و کاربردی راهنمایی کنه. تو کرونا هم که اکثرا مجازی کار می کنن. من بخاطر حمله پنیک رفتم پی دکتر عاشوری و خوبم بود

با پیچیده تر شدن زندگی های امروزی، افراد در بسیاری از مواقع در برخورد با مشکلات و پیچ و خم های زندگی مستاصل می شوند و نیاز دارند تا با روانشناس مشورت کنند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال لیست بهترین روانشناسان تهران هستند. دقت کنید چه مشکل شما مشکلی موقتی باشد چه دائمی که مدت های طولانی است که همراه شماست بایستی به بهترین روانشناس مراجعه کنید.

حال موضوع اصلی آن است که بهترین روانشناسان تهران چه کسانی هستند. برای دریافتن این موضوع ابتدا باید با ویژگی ها و وظایفی که بهترین روانشناسان دارند آشنا شوید.

در ادامه مقاله سعی می کنیم تا شما را با یک روانشناس خوب آشنا کنیم:

اولین ویژگی مهم بهترین روانشناسان تهران شنونده بودن آنان است. روانشناسان باید به خوبی بتوانند به صحبت های مراجعین خود گوش دهند و اجازه دهند آن ها در مورد تمام  زوایای مشکلات و شرایط خود به خوبی توضیح دهند.

دکترهای روانشناس تهران

مراجع باید احساس کند که روانشناس کاملا به صحبت های وی گوش فرا می دهد و خود را با دیگر چیزها مانند گوشی یا … درگیر نکند.

روانشناس شما باید بتواند با شما رابطه ای مناسب برقرار کند . مراجع باید در زمان مشاوره احساس راحتی و آسودگی کند و بتواند به راحتی تمام موضوعات و مشکلات خود را با وی در میان بگذارد که این عمل در نتیجه توانایی روانشناس در ایجاد ارتباط با مراجع رخ می دهد.

بهترین روانشناسان تهران معمولا قابل اعتماد ترین روانشناسان هم هستند. این افراد هرگز مسائل شخصی شما را در هیچ موردی بازگو نمی کنند. علاوه بر این یک روانشناس خوب در شما حس اعتماد را ایجاد می کند و بدین ترتیب شما می توانید به راحتی درباره خصوصی ترین مسائل با وی صحبت کنید تا به بهترین شما را راهنمایی کند و در حل مشکلات شما را یاری دهد.

روانشناس خوب همواره به بهتر شدن شرایط شما امیدوار است و تلاش می کند تا از هر شیوه ای استفاده کند تا شما به بهبودی خود امیدوار باشید. آنها هیچ گاه شما را نا امید نمی کنند و در مسیر رسیدن به احساس رضایت شما را یاری می دهند. این روانشناسان به شما یاد می دهند چگونه امیدوار باشید و در جهت بهبودی شرایط خود گام بردارید.

یک روانشناس خوب به شما توضیح می دهد که می خواهد چه روش درمانی را در پیش بگیرد و آن را با شما در میان می گذارد تا به همراه هم بتوانید فرآیند درمان را به خوبی طی کرده و اهداف خود را محقق کنید.

در واقع یک رونشناس خوب به مراجع خود اعتماد و اطمینان دارد و او را در جریان اهداف خود در طی درمان قرار می دهد.

 

یکی از ویژگی های واضح بهترین روانشناسان تهران آن است که هرگز به شما دیکته نمی کنند که چه کاری را باید انجام دهید مگر در شرایط بسیار ضروری . در واقع یک روانشناس تنها به شما یاد می دهد که چگونه بتوانید تصمیم درست و مناسب اتخاذ کنید.

در واقع او شرایط شما را می سنجد عوامل مهم را برای شما روشن می کند و در انتها به شما اجازه می دهد تا به تنهایی در مورد موضوع تصمیم نهایی خود را بگیرید.

یکی از مهم ترین مباحث در زمینه روانشناسی این است که به حرفای شما خوب گوش دهد  تا اگاهی لازم جهت دادن بهترین مشاوره را داشته باشد پس بهترین مشاوره باید بهترین شنونده نیز باشد.

یه روانشناس خوب دارای ویژگی های بسیاری هستند که از جمله میتوان به راز دار بودن انها اشاره کرد شما وقتی به عنوان مثال وقتی شما در مورد مشکل خود با یک روانشناس حرف میزنید مطمئن باشید که حرفای شما به بیرون از اتاق درز نمیکند و چیزی است بین شما و مشاورتان

روانشناس باید بتواند پس از شنیدن توضیحات کامل مراجع مشکل وی را برایش توضیح دهد. مراجع به هیچ وجه نباید در طول جلسه و یا حتی پس از آن احساس سردرگمی نسبت به شرایط خود داشته باشد. بدین ترتیب به شرایط فعلی خود واقف می شود و بهتر می تواند مراحل درمان و حل مشکلات را طی کند.

مسلما افراد در خانواده و قومیت های متفاوتی رشد کرده اند و همین امر باعث می شود تا افراد فرهنگ ها و عقاید مختلفی داشته باشند که زندگی آنان را به صورت کاملا مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. بهترین روانشناسان تهران به راحتی می توانند این تفاوت های فرهنگی را درک کرده و به هیچ وجه نسبت به این عقاید و باورها توهین نکنند یا آن را به سخره نگیرند. یک روانشناس خوب با در نظر گرفتن عقاید یک فرد تلاش می کند تا وی را در مسیر درمان راهنمایی کند.

جلسه روانشناسی مختص مراجع است و مشکلات وی باید مرکز توجه جلسه باشد. یک روانشناس خوب باید بتواند احساسات خود را کنترل کند و همه تمرکز خود را معطوف به مراجع خود کند. در شرایطی که روانشناس بیشتر در رابطه با خود و مشکلاتش صحبت می کند مشخص است که وی نتوانسته به خوبی خود را مدیریت کند و مسیر جلسه را در جهتی قرار دهد که مشکل مراجع را حل کند.

به این موضوع دقت کنید چرا که این هزینه و وقت شماست و نباید نسبت به آن بی توجه باشید.

دانش روانشناسی مانند دیگر دانش ها هر روز در حال پیشرفت و گسترش است. بهترین روانشناسان تهران تلاش می کنند تا دانش خود را هر روز به روش های مختلف گسترش دهند. برخی از آن ها به صورت انتشار مقاله که در رزومه های آنان به چشم می خورد و برخی دیگر از طریق مطالعه . روانشناسانی که خود را از لحاظ علمی کامل می بینند، نمی توانند گزینه های مناسبی به عنوان درمانگر باشند.

یکی از دغدغه های افراد در برخورد با مشکلات پیداکردن بهترین روانشناس می باشد.برای پیداکردن بهترین روانشناس باید چند نکته را درنظربگیرید:

کلینیک معتبر

اول از همه باید راجع به کلینیکی که میخواهید به آن مراجعه کنید اطلاعات کافی بدست آورید و ببینند آیا مرکز مشاوره مربوطه راجع به مشکل شما فعالیت دارد یا خیر؟

تحریبه ی دیگر مراجعه کنندگان

در قدم دوم می توانید راجع به شخص مشاوره دهنده و حوزه کاریشان با پرسش از بیماران قبلی اطلاع بدست اورید.

روانشناس خوب به طور معمول در یک یا دو حوزه به صورت اختصاصی اقدام به درمان می کنند . این از آن روست که هر یک از زمینه ها دنیایی گسترده از اطلاعات و نگرش هاست و از این رو تخصصی تر شدن روانشناسان به آنان کمک می کند تا بتوانند مراجعین خود را بهتر یاری کنند.

سوالات رایج :

همونطور که خودتون اشاره کردید این رفتار ها از دعوای شما و همسرتان نشات میگیره. بهتره در ابتدا روابط خودتون با همسرتون رو بهبود بدید تا این تنش و استرس رو از فرزندتون دور کنید. در مرحله بعدی رفتارهای محبت امیز با فرزندتون رو آغاز کنید و از بازی هایی استفاده کنید که انرژی اش رو تخلیه کنه.

در ابتدا بگم که پسر شما 31 ساله هست و کاملا بالغه و از این جهت احتمالا کمتر تحت تاثیر قرار بگیره. اما پیشنهاد من به شما اینه که پیش از هر کاری ارتباطی صمیمی و همدلانه با پسرتون ایجاد کنید. و سعی کنید مشکلاتش رو متوجه بشید.

این توجه شما به رفتار با والدینتون کاملا قابل درک و خوب است. رفتار عصبی شما به دلیل سن شماست که بهتره راهکارهایی در جهت کنترل خشمتون به کار بگیرید. از طرفی بهتون پیشنهاد می کنیم که سعی کنید رابطه ای صمیمانه با والدینتون ایجاد کنید و با هم به یک نتیجه گیری مناسب برسید.

معمولا بهترین روانشناسان تهران در زمینه های زیر اقدام به مشاوره می کنند:

مشاوره خانوادگی

مشاوره فردی 

مشاوره کودک و نوجوان 

مشاوره روابط میان فردی

زوج درمانی

مشاوره ازدواج

دکترهای روانشناس تهران

مشاوره جنسی

مشاوره انگیزشی

 

پیوند بیرونی:

روان‌شناس

 

سلام من وهمسرم 4ساله که ازدواج کردیم یه سال پیش شب که از سرکار به خونه می امد یک نفر را با ماشین زیر میگیرد الانم شوهرم زندانه خانواده متوفی هم رضایت نمیدن و شوهرم و زندگیم بلاتکلیفه چیکارکنم کنم با این شرایط خیلی وتا هم ب طلاق فک میکنم لطفا راهنماییم کنین

حتما به یک متخصص مشاوره خانواده مراجعه کنید

سلام برای اتفاقی که افتاده خیلی متاسفم . مطمئنا شرایط شما ایده ال نیست و این بخشی از زندگی هست. این که تصمیم بگیرید طلاق بگیرید یا نه باید توسط خود شما گرفته بشه . اما در اولین مرحله برای خودتون مشخص کنید چه کارهایی می تونید برای برون رفت از این شرایط کنید و حالتون رو مساعد تر کنید؟ پیدا کردن شغل مناسب، تلاش بیشتر برای کمک به همسرتون ، طلاق گرفتن و … . سعی کنید منطقی و با ارامش انتخاب هاتون رو بررسی کنید و به هر کدوم امتیاز بدید. در صورتی که از این طریق باز… بیشتر بخوانید »

سلام وقت بخیر پسرم اصلا درس نمیخونه الان پیش دانشگاهیه بهش وقتی میگم درس بخون میگه من الان درس بخونم شما شغل منو اینده تضمین میکنین با این حرفا خودشو قانع کرده بنظرتون چیکا کنم برم با معلمش حرف بزنم یا نزاریم بره مدرسه دیگ

با یک مشاور کنکور و انگیزشی صحبت کنید.

دقیقا مشخص نیست که پسر شما چرا این حرف رو میزنه و به جای درس خواندن چه برنامه ای داره که در آینده موفق باشه. پیشنهاد می کنم در این رابطه به مشاوره تحصیلی مراجعه کنید تا اهداف پسرتان مشخص تر و دقیق تر باشد و در جهت مناسب تلاش کند.

سلام وقت بخیر میتونم بابت انتخاب رشته هم از کلینیک شما مشاور بگیرم

سلام، نظر لطف شماست. بله میتونین تماس بگیرید با شماره های کلینیک راهنماییتون میکنیم

سلام من و شوهرم با هم اختلاف داریم اخلاق شوهرم خیلی تنده هر دفعه هم بهش میگم به یه روانشناس برو میگه مگه من روانی ام. چجوری راضی کنم ه ی مشاوره مراجه کنه

خودتان به یک مشاور مراجعه کنید و از او بخواهید با همسر شما صحبت کند

سلام بهترین روانشناس شما کیه ؟

جواب این سوال خیلی کلی هست و به مشکل شما ،ترجیح شما به جنسیت مشاور.سن مشاور،تحصیلات وی ، نهایتا روز و ساعت مناسب شما باتوجه به پربودن نوبت های یک مشاور بستگی دارد.برای راهنمایی بهتر با شماره ۰۹۹۰۵۷۵۸۵۹۰ یا ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰ تماس بگیرید.

به نظر من مهمترین ویژگی در دسترس بودن و با سواد بودن دکتره که زود وقت بدن و کاربردی راهنمایی کنه. تو کرونا هم که اکثرا مجازی کار می کنن. من بخاطر حمله پنیک رفتم پی دکتر عاشوری و خوبم بود

بله کاملا درست میفرمایید کلینیک روان آرام هم به خاطر همین مسئله کلینیک بزرگسال آماده پذیرش مراجعان هست

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

به دنبال دکتر روانشناس خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که روانشناس در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره رابطه جنسی زوجین، مشاوره کودک و نوجوان، فرزندپروری، انواع مشکلات ناخن جویدن، بیش فعالی، نقص توجه، سکسولوژی، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاردرمانی، گفتاردرمانی، نوروفيدبک، افزایش اعتماد به نفس، درمان انواع اضطراب، افسردگی، وسواس و مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد که لیست بهترین روانشناس در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با روانشناس بهتر است بدانید درون هر فردی پر از رمز و راز های گوناگون است. هرکدام از ما سعی می‌کنیم نیمه تاریک وجود خود را از دیگران پنهان کنیم، همین باعث می‌شود مشکلاتی در روح و روان ما بوجود بیاید. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، ترس بیش از حد یا همان فوبیا، مشکلات خانوادگی، اعتیاد، اختلالات اشتها، اختلالات وسواس و … . در این مواقع یک روانشناس می‌تواند کمک کند تا مشکلات خود را حل و با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

روانشناس خوب در تهران, بهترین روانشناس در تهران, بهترین مراکز روانشناسی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر اختلال میل جنسی در تهران, زوج درمانگر خوب در تهران, روانشناس عالی در تهران, مشاوره خانواده در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

دکترهای روانشناس تهران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

بهترین روانشناس در تهران ، دکتر روانشناس خوب در تهران ، متخصص روانشناس در تهران ، بهترین مشاور در تهران ، بهترین دکتر روانشناس در تهران

روانشناسی و مشاوره دو تا از رشته های تخصصی حوزه روان می باشد که مثل سایر رشته های تخصصی این رشته بسیار حساس است چون با روان انسان ها سر و کار دارد. در این مقاله بررسی می کنیم که بهترین مشاور در تهران یا دکتر روانشناس خوب در تهران چه مهارت هایی را باید داشته باشد تا به عنوان بهترین دکتر روانشناس در تهران یا بهترین روانشناس در تهران شناخته شود. نکته ای که در اینجا لازم به ذکر است این است که متخصص روانشناسی در تهران الزاما نباید مشهور باشد بلکه باید مهارت های لازم را داشته باشد.

(نکته ای در خصوص بهترین روانشناس در تهران )

 

دکترهای روانشناس تهران

 

در خصوص ویژگی های بهترین مشاور در تهران و یا متخصص روانشناسی در تهران باید گفت که دکتر روانشناس خوب در تهران دارای ویژگی های بسیاری است که باعث می شود در حوزه تخصصی خودش به عنوان یه فرد لایق شناخته شده و بعد از مدتی شهرتش به اصطلاح زبانزد خاص و عام شود. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

برای این که فردی دکتر روانشناس خوب در تهران باشد در گام اول باید بتواند یک همدلی خوبی را با مراجعش ایجاد کند. حس همدلی یعنی اینکه متخصص روانشناسی  بدون هیچ گونه قضاوتی صحبت های مراجع کننده اش را بشنود و بتواند خودش را جای طرف مقابل بگذارد و از منظر او قضایا را نگاه کند. این موضوع باعث می شود که مراجع نسبت به روانشناس و مشاور احساس راحتی کند و نسبت به او اعتمادش جلب شود. متاسفانه برخی از مشاورین در این مورد ضعیف هستند و نمی توانند یک حس همدلی خوبی را با مراجع برقرار کنند.

۲- گوش شنوا داشتن :

دومین آیتم در خصوص ویژگی های بهترین دکتر روانشناس ، گوش شنوا داشتن مشاور است. این یعنی روانشناس در خصوص مراجع کننده اش شنونده خوبی باشد و خوب به صحبتهای او گوش کند. متاسفانه برخی از روانشناسان در این موضوع دچار ضعف هستند و خیلی به سرعت بدون اینکه کامل حرف های مراجع کننده را شنیده باشند به او راه حل می دهند.

دیده شده که خیلی از روانشناسان بعد از چندین سال کار در حوزه روان به دلیل خستگی و فرسودگی شغلی که برایشان حادث می شود برای ارتباط گرفتن با مراجع خیلی وقت نمی گذارند و خیلی عادی از این آیتم می گذرند در صورتی که مهارت های ارتباطی برای بهترین متخصص روانشناسی در تهران شدن می تواند ضروری باشد. پس بسیار ضروری است که دکتر روانشناس خوب در تهران بتواند ارتباط بسیار خوبی با مراجعین برقرار کند تا آنها بتوانند همه اطلاعات لازم را در خصوص مشکل اشان با متخصص روانشناسی درمیان بگذارند.

۴- داشتن ثبات عاطفی :

از آنجا که بهترین روانشناس در تهران خیلی از اوقات در جریان مشکلات نگران کننده مراجعان خود قرار می گیرد بنابراین خیلی مهم است که ثبات عاطفی و احساسی داشته باشد و به اصطلاح روحیه عاطفی خود را نبازد تا بتواند به مراجعش بهترین کمک و مشورت ها را بدهد.

دکتر روانشناس خوب در تهران یکی از آیتم های کارآمدی که باید داشته باشد این است که تحلیل ذهنی قوی داشته باشد تا آموخته های دروس دانشگاهی و کارگاه های آموزشی خود را در خصوص مراجع کننده اش به کار ببرد و مختص همان مراجع کننده پروتکل درمانی را بنویسد.

۶- ارزیابی و تشخیص دقیق :

ارزیابی و تشخیص دقیق در واقع ۵۰ درصد و گاهی ۱۰۰ درصد درمان است. این یعنی اگر در ارزیابی یا تشخیص ، بهترین مشاور در تهران خطا و اشتباهی کند ممکن است مراجع بعد از چندین جلسه درمان ، بخاطر اینکه حالش بهبود پیدا نکرده دست از درمان بکشد و اعتماد به نفس اش در خصوص درمانش پائین بیاید و این جمله را بگوید که او هیچ موقع خوب نخواهد شد. پس ارزیابی و تشخیص در درمان خیلی مهم است.

با رویکردهای جدیدی که هر ساله در زمینه حوزه روان رخ می دهد لازم است که دکتر روانشناس خوب در تهران مدام در دوره های آموزش ، کنفرانس ها ، سمینارها و …. شرکت و دانش خود را به روز نگه دارد. متاسفانه خیلی از روانشناسان بدلیل اینکه بعد از مدتی در زمینه کاری خود معروف می شوند دیگر اطلاعات و دانش خود را به روز نمی کنند و همان اطلاعاتی قدیمی را به خورد مراجع کنندگان خود می دهند و همین باعث می شود که یکی از علت های شکست درمان رخ دهد.

۸- عالم به زبان بدن :

بهترین دکتر روانشناس در تهران کسی است که اطلاعاتی در خصوص نشانه های زبان بدن دارد چون این موضوع می تواند در شناخت هر چه بهتر مراجع کننده به او کمک کند و باعث شود رفتارهای درون جلسه درمان خیلی خوب تحلیل و در جمع بندی و تشخیص مورد لحاظ قرار گیرد. لازم به ذکر است که حالت های رفتاری و چهره مراجع برای یک فرد متخصص حوزه روان ، همچون آیینه ای تمام نمایی از مشکلات اوست.

یک دکتر متخصص روانشناسی در تهران باید آخرین اطلاعات درمانی مربوط به جلسات مراجعین را به صورت منظم و طبقه بندی شده ذخیره و نگهداری نماید و اجازه ندهد به جزء خودش، فرد دیگری به آنها دسترسی داشته باشد. همچنین یک روانشناس خوب باید رازدار باشد و اسرار مراجع را پیش خود نگه دارد.

۱۰- داشتن مجوز مشاوره و روانشناسی از سازمان نظام روانشناسی :

این مجوز نشان می دهد که روانشناس و مشاور، علوم و مهارتهای لازم را برای درمان مراجعان حوزه روان داراست. متاسفانه دیده شده که خیلی از متخصصین روانشناسی در تهران که حتی در صدا و سیما هم برنامه می گذارند و خیلی سمینار و … برگزار می کنند نه تنها مجوزی از سازمان نظام روانشناسی ندارند بلکه اصلاً روانشناس نیستند!!!!

یکی از ویژگی های مهم بهترین روانشناس در تهران این است که دارای دانش و تخصص کافی در زمینه حوزه روان باشد این یعنی مختص هر مراجع کننده تکنیک ها و روش های درمانی مختص همان مراجع کننده را به کار بگیرد تا باعث بهبودی او شود.

گاهی اوقات مشکلات مراجع به تنهایی به دست بهترین روانشناس خوب در تهران حل نمی شود و باید در کنار روانشناس خوب از بقیه متخصصین حوزه روان هم استفاده شود برای همین بهترین روانشناس در تهران ، بسته به مشکل مراجع او را به روانپزشک ، روانشناس کودک ، مشاور خانواده و یا حتی بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران ارجاع می دهد.

بعد از آشنایی با ویژگی های اصلی بهترین متخصص روانشناسی در تهران شاید این سوال پیش بیاید حالا چگونه در شهری مثل تهران یک روانشناس و مشاور خوب پیدا کنیم ؟ در جواب باید گفت که در هریک از خیابان های اصلی تهران که قدم بزنید حتما یک آگهی تبلیغاتی ، بنر و یا تابلو های روانشناسان مختلف را مشاهده می کنید. کلینیک های روانشناسی بسیاری وجود دارند که مشغول به ارائه خدمات روانشناسی و روان درمانی هستند که شما می توانید از طریق های زیر دکتر روانشناس خوب در تهران را پیدا کنید.

یکی از بهترین راههای پیدا کردن بهترین مشاور در تهران مراجعه به سایت های دایرکتور روانشناسی و مطالعه سوابق متخصصین معرفی شده در آن است.

از دیگر راهها برای پیدا کردن روانشناس خوب ، پرسیدن از دوستان و آشنایان می باشد. قطعاً کسانی که به بهترین دکتر روانشناس در تهران مراجعه کرده اند می توانند نظرشان برای ما مفید باشد.

یکی از راههای دیگر پیدا کردن بهترین مشاور در تهران ، جستجو در گوگل و مطالعه سوابق کاری متخصصین روانشناس می باشد که می تواند کمک شایانی در انتخاب روانشناس خوب کند.

نویسنده : سید مصطفی حسینی ، مدیر کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر

برای دیدن مطالب و کلیپ های متنوع گروه نیک مهر به  کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام و آپارات این گروه مراجعه کنید.

شاید این مطالب هم مفید باشد

به نظر من مهمترین ویژگی در دسترس بودن و با سواد بودن دکتره که زود وقت بدن و کاربردی راهنمایی کنه. تو کرونا هم که اکثرا مجازی کار می کنن. من بخاطر حمله پنیک رفتم پیش دکتر حسینی که خوبم بود.

سلام بیماری اظطراب دارم یک مدتی با مواد کمش کردم یعنی مهوش کردم حالا با کم کردن مواد داره شدیدا پدیدار میشه لطفا یک دکتر روانشناس و روانپزشک که حرفمون رو گوش بده معرفی کنید حق یارتان

سلام و وقتتون بخیر، با شماره ۲۲۷۹۷۴۸۲ تماس بگیرید و یه وقت بگیرد. بگید که مشکلتون اضطراب هست. مطمئنا خوب خواهید شد. نگران نباشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

دکترهای روانشناس تهران

ایمیل

وب‌ سایت

تعداد بازدید کنندگان :
256

(شبکه های اجتماعی ما)

سید مصطفی حسینی :

    نویسنده و مدیر کلینیک

 

 

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 طبقه اول 

تلفن : 02136603983

موبایل مدیریت :                          09124437124 

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15

 تلفن : 02122797482

موبایل مدیریت :                              09124437124

   

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 ، طبقه اول ( تلفن : 02136603983 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15
( تلفن : 02122797482 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 10 شب

روزهای پنج شنبه : 8 صبح تا 8 شب

 (ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید)

 


https://nikmehrgroup.com/wp-content/uploads/2019/04/AUDIO-2019-08-26-15-06-05.mp3Downloads-icon

در این مطلب می خواهم به 3 سئوالی که زیاد پرسیده می شود پاسخ دهم. 1- یک دکتر روانشناس خوب چه ویژگی هایی؟ 2- چطور یک دکتر روانشناس خوب در تهران یا هر شهر دیگری پیدا کنم؟ 3- بهترین دکتر روانشناس در تهران یا ایران کیست؟

مطالبی که در ادامه می خوانید را از سه منبع استخراج کردم :

اگر بخواهم با شما صادق باشم، پیدا کردن یک روانشناس خوب در تهران یا هر شهر دیگری سخت و دشوار است. چون کافی است در اینترنت یک جستجوی ساده بکنید تا لیستی از صدها روانشناس و مشاور را ببینید که همگی خود را توانمند می دانند و برخی از آنها معتقدند بهترین دکتر روانشناس در تهران ، ایران و حتی جهان هستند  (معمولا کسی نمی گوید ماست من ترش است)!!و متاسفانه در جامعه ما هم بازار دروغ بسیار رونق دارد.

اما وقتی سراغ رزومه برخی از این افراد می رویم متوجه می شویم که یا رزومه مشخصی ندارند (مثلا مشخص نیست مدرک خود را از کدام دانشگاه گرفته اند یا سوابق علمی و پژوهشی آنها چه بوده است؟ یکی گفته هیئت علمی دانشگاه است؛ اما اسمی از دانشگاهش نبرده است، دیگری گفته دکتری روانشناسی دارد اما اسمی از دانشگاه محل تحصیلش نبرده).

سال ها قبل یک آقایی در سایت خود مدعی بود که دکترای روانشناسی از ایتالیا دارد. دو سال بعد ایشان در دانشگاه علوم تحقیقات در درس نظریه های روان درمانی در مقطع ارشد دانشجوی من بود!! و یا فرد دیگری در رزومه خود نوشته بود که بهترین دکتر روانشناس در تهران است و کتاب او رتبه دوم بهترین کتاب های خودیاری در دنیا را کسب کرده است (من که نمی دانم مسابقات جهانی کتاب های خودیاری کجا برگزار می شود اگر شما اطلاع دارید لطفا من را هم بی خبر نگذارید). احتمالا ایشان تا چند وقت دیگر ادعا می کند که در المپیک روانشناسی در رشته درمان افسردگی سرعتی مدال طلا کسب کرده است!!

دکترهای روانشناس تهران

قبول دارم که پیدا کردن روان درمانگر خوب سخت است اما به زحمتش می ارزد.  چون روان درمانی فرایندی طولانی و پرهزینه است. سهل انگاری در انتخاب مشاور خوب باعث می شود وقت و هزینه شما هدر رفته و از گرفتن نتیجه نا امید شوید. مراجعان زیادی را دیده ام که سالهاست با مشکلی درگیر بوده اند و این تصور را داشته اند که مشکل شان غیر قابل حل است در صورتی که متاسفانه درمان درستی دریافت نکرده بودند.

 قبل از مطالعه ادامه مطلب پیشنهاد می کنم این فایل صوتی را گوش کنید.در این فایل درباره روش انتخاب روان درمانگر خوب توضیحاتی داده ام.

اولین نکته ای که باید در انتخاب  روان درمانگر در نظر داشته باشید این است که  صرف گپ زدن و درد و دل کردن با هر فردی که گوش شنوایی داشته باشد حال ما را به طور موقتی خوب می کند اما این حس خوب موقتی  لزوما به معنای درمان مشکل نیست.

یک دکتر روانشناس خوب می تواند تاثیر دراز مدتی روی مشکل مراجع خود داشته باشد. و به او مهارت هایی برای کنترل افکار و هیجاناتش بیاموزد، برای غلبه بر آسیب هایی که دیده به او کمک ، او را به سمت رابطه های بهتر هدایت و در نهایت به نسخه بهتری از خودش تبدیل کند. بر اساس این توضیحات ببینیم ویژگی های یک روان درمانگر خوب چیست.

فهرست مطالب مقاله

تحقیقات انجام شده در دهه های اخیر نشان می دهد یکی از عوامل مهم اثربخشی جلسات روان درمانی ویژگی های روان درمانگر است. به همین دلیل ممکن است مثلا دو روانشناس از یک روش درمانی مشابه برای درمان افسردگی استفاده کنند اما میزان بهبودی مراجعان یکی از این مشاوران بیشتر از مشاور دیگری باشد. به عبارت دیگر  ویژگی هایی شخصیتی مشاور بر اثربخشی کار او اثر زیادی دارد. اما معمولا این تفاوت در مشاغل دیگر دیده نمی شود. مثلا یک جراج قلب ماهر چه بد اخلاق باشد چه خوش اخلاق در هر صورت قلب شما را خوب عمل می کند. اما روانشناسی که نتواند مهارت های ارتباطی خوبی با شما برقرار کند قطعا نمی تواند کمکی در حل مشکل تان به شما بکند.

حالا ببینیم یک دکتر روانشناس خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک روان درمانگر زمانی خوب است که:

همدلی، که «توانایی خود را در جای دیگری قرار دادن» تعریف می شود، یکی از ویژگی های یک رابطه خوب است. درمانگران غالبا افرادی همدل هستند، و همین ویژگی یکی از مهم ترین دلایلی است که شغل درمانگری را انتخاب کرده اند. همدلی کردن در بافت درمان به مراجع کمک می کند احساس کند امنیت دارد، درمانگر او را درک می کند، و در نهایت، احساس می کند می تواند رشد کند و وضعیتش را بهبود بخشد.

همدلی همان چیزی است که به رابطه میان شما و درمانگرتان شکل می دهد. رابطه با شما و درمانگرتان نیز یک عامل کلیدی در موفقیت درمان است. بدون داشتن یک رابطه قوی، درمانگر شانس اندکی برای کمک خالصانه به مراجع در مقابل مشکلات دارد، و به همین اندازه از شانس مراجع هم برای پیشرفت در درمان کاسته می شود.

یکی از نشانه های خطر در درمان، وجود «رابطه دوگانه» است. به زبان ساده، در یک رابطه دوگانه مراجع با مشاورش نه فقط در بافت درمان، بلکه در بیرون از این بافت نیز ارتباط دارد. غالبا مراجع در رابطه دوم احساس سردرگمی می کند. یک دکتر روانشناس خوب همیشه رابطه­ موثر و حرفه ای خود را با شما حفظ می کند. اگرچه ارتباط شما با روانشناس تان ممکن است خیلی صمیمی باشد – چون شما درونی ترین افکارتان را، گاهی در طولانی مدت، با او در میان می گذارید – اما مشاور آموزش دیده است که این نزدیکی را مدیریت کند و با زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی، برای شما به یک دوست یا شریک عاطفی تبدیل نشود. یک درمان زمانی خوب است که:

میزان پیشرفت شما در درمان، شاخص نهایی یک درمان خوب است. به طور کلی، صرف نظر از صلاحیت و مهارت های درمانگر، آنچه واقعا اهمیت دارد این است که شما احساس بهتری داشته باشید. قبل از بیان آخرین دسته از نشانه های یک دکتر روانشناس خوب بسیار مهم است که بدانیم عدم پیشرفت مراجع به معنای بد بودن یا بی صلاحیت بودن درمانگر نیست. روان درمانی ماهیتا پدیده ای ذهنی است که نیازها، آمادگی، و سبک زندگی مراجع و درمانگر بر آن تاثیر می گذارد. گاهی مراجع آمادگی شرکت در درمان را ندارد، و گاهی هم مراجع و درمانگر مناسب هم نیستند.

تغییراتی که در ادامه نام برده ام معمولا یک مرتبه روی نمی دهند، بلکه به تدریج و به مرور بروز می کنند و لزوما همه موارد برای یک فرد رخ نمی دهد. علایم پیشرفت درمان با توجه به نوع مشکل و شرایط مراجع متفاوت خواهد بود.

درمان زمانی خوب است که:

در ادامه برخی از موارد که مهم تر هستند را کمی بیشتر توضیح می دهم.

روانشناس خوب شنونده خوبی است و در جلسه مشاوره این حس را به شما می دهد که حرفهایتان شنیده و به شما توجه می شود. او در طول جلسه با گوشی خود سرگرم نیست یا مدام به تلفن یا موبایل پاسخ نمی دهد و تمام حواسش به شما و صحبت های شماست.

روانشناس خوب مهارت های بین فردی خوبی دارد.

اولین و بدیهی ترین مهارتی که هر روانشناسی باید داشته باشد این است که بتواند با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کند. او به احساسات و افکار دیگران توجه می کند و با مراجع خود گرم و دوستانه برخورد می کند و در جلسه درمان بر مراجع تمرکز می کند نه خودش.

درمانگر خوب قابل اعتماد است.

روانشناس خوب قابل اعتماد است و تمامی حرف هایی که به او می زنید را (اعم از احساسات، افکار و اتفاقاتی که برایتان رخ داده یا کارهایی که انجام داده اید) می شنود بدون آنکه شما را قضاوت کند و تلاش می کند به شما در جهت اهداف مشترک تعیین شده کمک کند. پس به سادگی می توانید با او درباره درونی ترین احساسات و افکار خود صحبت کنید بدون آنکه نگران قضاوت شدن از طرف او باشید.

پیشنهاد می کنم این مطلب را هم بخوانید: روانشناس بالینی خوب را با این تست شناسایی کنید؟

مشاوره خوب امیدوار و خوش بین به بهبودی شماست.

امیدواری فاکتور بسیار مهمی در بهبود و درمان مشکلات مراجعان است. درمانگر خوب به مراجع امید می دهد که می تواند بر مشکلات خود غلبه کند اما امید واهی و غیر منطقی نمی دهد و با توجه به نوع مشکل، توانایی مراجع و مهارت خویش، به بهبودی او خوشبین و امیدوار است.

مشاور متبحر هدف های درمانی مشترکی را تعیین می کند.

یکی از مهمترین ویژگی های یک روانشناس کارآمد این است که با همکاری مراجع خود اهداف درمانی مشخصی را تعیین و برای دستیابی به آن ها تلاش کند. به عبارت دیگر، شما می دانید که قرار است در جلسات مشاوره چه هدف هایی دنبال شوند.

روانشناس خوب روند پیشرفت درمان را زیر نظر دارد.

شاید شما فراموش کنید در طول جلسات روند پیشرفت خود را بررسی کنید اما درمانگر باید گاهی پیشرفت شما را چک کند و ببیند آیا بر اساس اهداف درمانی تعیین شده حرکت می کنید؟ انجام این کار کمک می کند تا سرعت پیشرفت در جلسات بیشتر شود و در صورت نیاز روش های درمانی مورد اصلاح و بازبینی قرار گیرد.

روانشناس توصیۀ مستقیم نمی کند.

یک روانشناس خوب به شما توصیه مستقیم نمی کند (مگر در شرایط اضطراری و بحرانی) و تلاش می کند توانایی حل مسأله را آموزش دهد تا خودتان بتوانید مشکلتان را حل کنید.

او با همکاری شما مشکل مطرح شده را تحلیل و به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید اما به جای شما انتخاب نمی کند. این ضرب المثل قدیمی در جلسات مشاوره کاربرد زیادی دارد: روانشناس خوب کسی است که به شما ماهیگیری یاد بدهد نه ماهی!

روانشناس با تجربه توصیف مشخصی از مشکل شما ارائه می دهد.

مراجعان دوست دارند بدانند دلیل اختلال و مشکلاتشان چیست. روانشناس کارآمد، توصیف ساده و قابل درکی به مراجع خود درباره علل مشکل و نشانه های ایجاد شده می دهد زیرا مراجع نباید در جلسات درمان احساس سردرگمی و ناآگاهی داشته باشد و نداند چه اتفاقی در جلسه رخ می دهد.

روانشناس متبحر به تفاوت های فرهنگی و قومیتی شما احترام می گذارد.

دکترهای روانشناس تهران

روانشناس باید به مراجع با هر اعتقاد و باور و از هر فرهنگ و قومیتی که باشد احترام بگذارد و او و باورهایش را زیر سؤال نبرد. آداب و رسوم و باورهای مراجع باید برای روانشناس قابل احترام باشد. مگر آنکه این باورها یا آداب و رسوم بر زندگی و عملکرد مراجع تأثیر منفی داشته باشد و نیاز باشد در جلسات درمانی به آنها پرداخته شود.

درمانگر خوب از خودآگاهی و خود مدیریتی لازم برخوردار است.

روانشناس خوب می داند که جلسه درمان متعلق به مراجع است و امور خود را وارد جلسه درمان نمی کند. او از واکنش های خود به مشکلات مراجع آگاه است و می تواند احساسات و افکار خود را در جلسه درمان مدیریت کند.

اگر متوجه شدید که درمانگر به جای تمرکز بر مسائل شما بیشتر درباره مسائل خودش در جلسه درمان صحبت می کند و به آنها می پردازد مشخص است که نتوانسته افکار و احساسات خود را مدیریت کند.

درمانگری که در جلسه درمان از کوره در می رود مطمئنا نمی تواند در حل مشکل تان به شما کمکی کند.

روان درمانگر خوب همیشه به دنبال افزایش دانش و توانایی خود است.

علم روانشناسی مانند سایر علوم هر روز شاهد پیشرفت های جدیدی است به همین دلیل هر روانشناسی باید خود را ملزم به مطالعه و آموزش پیوسته برای ارتقای توانایی ها و مهارت های خود کند. پس باید به توانایی های افرادی که خود را عالم و همه چیزدان می پندارند شک کرد.

متاسفانه روانشناسان زیادی را می شناسم که حتی یک جلد کتاب هم در طول سال مطالعه نمی کنند یا سال هاست که در هیچ دوره آموزشی جدیدی شرکت نکرده اند.

دکتر روانشناس خوب در صورت نیاز ارجاع می دهد.

هیچ روانشناسی نیست که بر همه شاخه ها و اختلالات روانشناسی تسلط داشته باشد. برخی از درمانگران روانشناس کودک هستند ، برخی بیشتر در حوزه خانواده و برخی در حوزه مشکلات فردی تخصص دارند و هر روانشناسی بر رویکردهای درمانی مشخصی تسلط دارد. روانشناسی که همه نوع مراجعی از کودک تا بزرگسال را می پذیرد باید بر توانایی های او شک کرد.

پس یک دکتر روانشناس خوب ممکن است با توجه به علایم بیماری، شما را به روانشناس دیگر یا روانپزشک ارجاع دهد.

حالا رسیدم به پاسخ سخت ترین سئوال از بین سه سئوالی که در ابتدای مطلب مطرح کرده بودم. همه می دانیم که افراد دربارۀ پدیده های مشخص، نظرات متفاوتی دارند و گاهی این نظرات بر اساس اصول مشخصی نبوده و بیشتر سلیقه ای است؛ مثلاً برخی معتقدند بهترین اتومبیل، بنز است و برخی BMW را بهترین می دانند! برخی طرفدار مسی هستند و برخی رونالدو! برخی رنگ های تیره را بیشتر می پسندند و برخی رنگ های روشن! اما به نظر شما انتخاب یک روانشناس خوب هم سلیقه ای است؟ آیا به اصول مشخصی نیاز ندارد؟

اجازه دهید پاسخ مشخصی به سئوال بهترین دکتر روانشناس در تهران کیست بدهم؟ واقعیت این است که به دلایل زیر این سئوال پاسخ مشخصی ندارد.

شاید این سئوال به ذهن شما آمده باشد ویژگی هایی که در بالا مطرح کردید را کسی می تواند تشخیص دهد که قبلا به آن روانشناس مراجعه کرده باشد اما من که می خواهم برای اولین بار به روانشناس مراجعه کنم از کجا بدانم درمانگری خوب هست یا نه؟

برای انتخاب یک دکتر روانشناس خوب در تهران طی کردن مراحل زیر می تواند مفید باشد.

در این مطلب سعی کردم در کنار معرفی ویژگی های دکتر روانشناس خوب ، توضیحاتی درباره مراحل انتخاب دکتر روانشناس خوب در تهران و پاسخی به سئوال بهترین دکتر روانشناس در تهران کیست بدهم. در صورتی که سئوالی در این زمینه دارید لطفا در کامنت های همین مقاله  مطرح فرمایید.

سلام سپاس از آگاه سازیتون

سمانه سپاس فراوان بابت اگاه سازي تون 🙏

کاش یه راه حلی بود که میشد قبل مراجعه به روانشناس یه شناخت کلی ازش داشت نه اینکه هر کدوم رو چند جلسه بری و بعد بفهمی مهارت داره یا نه و این وسط فقط پوله که واسه این به اصطلاح روانشناسها خرج کنیم…

سلام و درود بر شما؛ حرف شما کاملا درسته متاسفانه چنین ساز و کاری وجود نداره و بیشتر افراد به شنیده ها و توصیه تکیه می کنن که لزوما دقت لازم را نداره.

سلام .ده س خوش .کریمیان از کردستان

کاش یک سیستم تایید صلاحیتی از جانب یک نهاد یا انجمن متبر برای روانشناسها وجود میداشت.که با تکیه به اون ما میتونستیم به میزان حرفه ای بودن روانشناس پی ببریم.

احتمالا اگه چنین سیستمی هم وجود می داشت متاسفانه به خاطر رانت و رابطه که گریبان اکثر نهادهای کشور ما را گرفته نمی شد خیلی به نتایجش اعتماد کرد.

با درود و عرض خسته نباشید میخواستم بدونم که آیا روانشناس با روان درمان گر فرق دارند؟ ممنون از سایت جامع و خوبتون

سلام و درود بر شما روانشناسی شاخه های مختلفی داره که یکی از اونها درمان مشکلات روانشناختی هست و کسی که در این شاخه فعالیت می کنه را بهش روان درمانگر می گن

سلام من انصاری هستم از اهواز .تو یه شرکت دولتی مشغول به کارم .دیپلم علوم انسانی دارم .به شدت به رشته روانشناسی علاقه مندم .میخوام تو این رشته ادامه تحصیل بدم به امید خدا .راهنمایی میخوام ازتون .چطور میتونم در کنار کارم این رشته رو بخونم که تداخلی با هم نداشته باشن؟

درود بر شما دوست عزیز بهترین ادامه تحصیل رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور هست چون می تونید به صورت غیرحضوری ادامه تحصیل بدید. در اکثر شهرها هم واحدهای دانشگاه پیام نور دایر هستند و اکثرا رشته روانشناسی را هم دارن

بله درسته… جناب دکتر بهشتیان همین ویژگیها رو در برخورد و مراجعات که با ایشان داشتم دیدم و همین گونه من رو هدایت و و راهنمایی کردند..، ممنونم از ایشان

سپاس از لطفتون

سلام روانشناسی درامد خوبی داره؟ و ایا کار سختیه؟

درود بر شما دوست عزیز اگه فقط با هدف کسب درآمد قصد دارید وارد این رشته بشید با توجه به میزان سختی و صرف وقت و تلاش مورد نیاز درآمد زیادی نداره. مثلا شما بهتره در این رشته مدرک دکتری داشته باشید اما در رشته های مهندسی یا حقوق مثلا با لیسانس هم می تونید مشغول به کار بشید. به همین دلیل موفقیت در این رشته نیاز به تلاش بیشتر و طولانی تری داره و علاقه داشتن اهمیت زیادی داره

بنده خودم درمانگر و دارای پروانه سازمان نظام هستم و دکتر بهشتیان حق استادی گردن بنده دارد. یکی از گزینه های من برای ارجاع نزدیکانم ایشان هستند. علما و شخصیتا مناسب هستند.

درود بر شما دوست عزیز از ابراز لطف تون سپاسگزارم

برای بار بعدی ارسال نظر نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کن.

تلفن : 10 50 910 0910  ، 22859193آدرس: شریعتی – بالاتر از ظفر – جنب مجتمع نگین ظفر – beheshtiyan.ir@gmail.comسایر سایت هاکلینیک هیپنوتیزمکلینیک ازدواج

دکتر محمد بهشتیان روانشناس ، روان درمانگر ، پژوهشگر ، مدرس و هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی است. وی عضو انجمن روان تحلیلی و هیپنوتراپی آمریکاست. حدودا ۲ دهه است که در حوزه روان درمانی تحلیلی و هیپنوتیزم درمانی فعالیت می کند. وی دستگاه BWS (ویژه هیپنوتیزم سریع) را در سال ۱۳۸۱ اختراع و پژوهشی درباره اثربخشی این دستگاه در مقایسه با روش های معمول درمانی انجام داد. وی تا کنون بیش از ۴۰ عنوان کتاب تالیف و ترجمه کرده است. بیش از 10 سال است که به تربیت روان درمانگر (درمان های تحلیلی) و هیپنوتیزم درمانگر مشغول است. رویکرد درمانی و پژوهشی مورد علاقه وی هیپنوتیزم درمانی تحلیلی (HA) و رویکردهای تحلیلی (MBT , ISTDP, TFP) است.

برای مشاهده رزومه کامل ایشان اینجا را کلیک کنید


https://beheshtiyan.ir/wp-content/uploads/2018/11/دکتر-روانشناس.mp3Downloads-icon

دکترهای روانشناس تهران
دکترهای روانشناس تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *