دکتر حسینی روانشناس کرمان

 
helpkade
دکتر حسینی روانشناس کرمان
دکتر حسینی روانشناس کرمان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.دکتر حسینی روانشناس کرمان

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر مهین اسلامی شهربابکی 

دکتر محمد شادروان 

دکتر ندا اصغری 

دکتر نبی بنازاده 

دکتر احمد امیرکافی 

دکتر علیرضا غفاری نژاد 

دکتر نوشین پرورش 

دکتر مرجان شمس پور 

دکتر بهشید گروسی 

دکتر زهره غفاری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در اینجا لیستی از بهترین مراکز مشاوره  کرمان و استان کرمان را مشاهده می کنید. این لیست شامل بهترین مراکز مشاوره در کرمان ، بهترین لیست مراکز روانشناس کودک کرمان ، مراکز مشاوره کرمان، ازدواج ، کودک ، نوجوان ، اعتیاد و مشاوره تحصیلی کرمان … می باشد.

مرکز مشاوره کرمان نوین

آدرس :

میدان آزادی ، خیابان استقلال ، کوچه ۲ ، ساختمان پزشکان متخصص

تلفن پذیرش :

دکتر حسینی روانشناس کرمان

۰۹۱۳۸۴۰۷۱۱۲

دکتر ویدا رضوی آدرس :

 بلوار جمهوری اسلامی – خیابان شفا – انتهای خیابان – مجتمع پزشکی شفا

تلفن تماس :

۳۲۴۷۰۰۲۵ 

دکتر کامیاب آدرس :

پارک نشاط – ابتدای خیابان سعدی – مجتمع پزشکی پارک کلینیک

تلفن تماس :

۳۲۲۶۸۱۸۱

مرکز مشاوره شادزی کرمان

آدرس ۱ : – بلوار جمهوری – بعد از ۳ راه هوانیروز – مجتمع پزشکی تجاری برج اول طبقه ۶ واحد ۶

تلفن تماس : ۳۲۶۴۸۲۹۰

آدرس ۲ : – خیابان استقلال روبروی بیمارستان سید الشهدا جنب ساختمان پزشکان حکیم مرکز مشاوره شادرزی – دکتر ویداسادات رضوی

تلفن تماس : ۳۲۴۷۶۶۲۸

مرکز مشاوره همراز کرمان

آدرس  :- باغملی – ساختمان اطلس – واحد ۳۰۶

تلفن تماس : ۳۲۰۰ ۳۲۲۲ ۰۳۴

مرکز مشاوره اردیبهشت کرمان

آدرس ۱ : شعبه یک :کرمان،انتهای بلوار فردوسی،ساختمان پزشکان آراد طبقه اول واحد ۵

تلفن تماس : ۳۲۲۲۱۴۸۹

آدرس ۲ : ،خیابان امام جمعه کوچه ۸ پلاک ۱ طبقه اول

تلفن تماس : ۳۲۴۶۹۴۴۸

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان کرمان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره کرمان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل درکرمان هستید و یا در دیگر زمینه های مشاوره شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید. اگر بدنیال مرکز مشاوره در دیگر شهرستانهای استان کرمان هستید نیز بر روی لینک مراکز مشاوره شهرستانهای کرمان ( اینجا ) کلیک کنید.

دکتر بنی اسد زمینه فعالیت : مشاوره خانواده در کرمان و دیگر زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – نبش کوچه شماره ۹ – مجتمع پزشکی بوعلی (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۷۸۳۷۶

دکتر اکرم خداییزمینه فعالیت : در همه زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – حدفاصل کوچه شماره ۳ و ۵ – ساختمان پزشکان صدف (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۵۰۸۴۵

کلینیک مشاوره روانشناسی – پویا

آدرس : چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

شماره تماس:۰۹۱۳۳۴۱۴۶۸۳

از نظر ما بهترین کلینیک مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس کرمان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاور با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره کرمان سعی کردیم لیستی از بهترین مراکز روانشناسی را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

لیست مراکز مشاوره در بالا شامل مرکز مشاوره خوب در کرمان است که هنوز در حال تکمیل شدن است. اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در کرمان و یا روانشناس کودک در کرمان و یا مرکز مشاوره خانواده در کرمان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاور خانواده تهران ، رواشناسهای شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان بهزیستی استان کرمان

دکتر حسینی روانشناس کرمان

سازمان نظام روانشناسی

آخرین تغییرات : دی ۱۰, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر حسینی روانشناس کرمان

هزینه اقتصادی

دکتر مهدی حسینی، روانپزشک و مشاور، با شماره نظام پزشکی ۲۶۹۱۶ هستم. قابل ذکر است که دوره ی تخصصی روانپزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده ام. از جمله حوزه های تخصصی خود می توانم به درمان افسردگی، اضطراب، اختلال صرع، شیزوفرنیا، تشنج، سردرد، اختلال جنسی، اختلال خواب، بیش فعالی کودک، اوتیسم، اختلال رفتاری، پرخاشگری، لرزش دست، تیک، مشکلات ارتباطی، مشکلات شخصیتی، مشاوره فردی، مشاوره روابط دوستانه، مشاوره زناشویی و مشاوره والدین اشاره کنم. برای مشاوره و روان درمانی زمینه های نام برده از تکنیک های رفتار درمانی، شناخت درمانی، گشتالت درمانی، واقعیت درمانی و… استفاده می کنم. برای ارتباط با من با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

گردهمایی بزرگ روانشناسان و مشاوران استان کرمان در تاریخ چهارم بهمن ۹۷ با حضور نزدیک به ۳۰۰ نفر از روانشناسان و مشاوران سراسر استان ، دکتر بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری، دکتر محمد حاتمی سرپرست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، خانم دکتر حسینی مدیرکل محترم امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از مدیران ارشد استان و اعضاء هیأت علمی دانشگاههای استان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار گردید.

در این همایش پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، دکتر کاظم نعمت اله زاده ماهانی نائب رئیس نظام روانشناسی و مشاوره استان ضمن خوشادگویی به حاضرین، هدف از برگزاری این همایش را تبیین ضرورت جایگاه روانشناسی و مشاوره در جامعه و بین مسئولین استانی برشمرد و از همکاری نهادهای مختلف با نظام روانشناسی و مشاوره استان در طول دو و نیم سال گذشته قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه دکتر حسینی فرد رئیس نظام روانشناسی و مشاوره استان با تشریح اهداف و اقدامات صورت گرفته جهت ارتقاء جایگاه این سازمان در استان، تجلیل و قدردانی از روانشناسان و مشاوران نمونه معرفی شده از دستگاههای مختلف، پاسداشت شش نفر از چهره های فاخر حوزه بهداشت روان استان و همچنین تقدیر از ۱۵ مدیر فعال و همکار موثر در راستای تحقق اهداف سازمانی نظام روانشناسی و مشاوره را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان و از حمایت های استاندار وقت مهندس رزم حسینی و استاندار فعلی، دکتر فدایی به عنوان نقطه عطفی در شروع فعالیت این سازمان تشکر و قدردانی نمود

در بخش دیگری از این همایش دکتر بصیری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اهمیت نقش روانشناسان و مشاوران به عنوان معلمین تعلیم و تربیت در جامعه، ابراز امیدواری کرد که از خدمات این قشر در سطح جامعه بیشتر استفاده گردد.

در ادامه مراسم ، دکتر حاتمی سرپرست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ضمن تشکر از خلاقیت و ابتکار شورای استانی کرمان در تعامل با دستگاههای مختلف استانی و در راس آنها استانداری و اقدامات اساسی و سیستمی جهت ارتقا جایگاه سازمان در استان، به تفویض اختیارات به شوراهای استانی در آینده نزدیک خبر داد.دکتر حسینی روانشناس کرمان

در ادامه این مراسم، پس از پخش کلیپ ۱۵ دقیقه ای از اهم اقدامات صورت گرفته در دو نیم سال فعالیت نظام روانشناسی و مشاوره استان که مورد استقبال شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت، خانم دکتر حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن برشمردن اهمیت جایگاه مشاوره در فرهنگ جامعه ما، با اشاره به تشکیل ستاد آموزش و مشاوره استانداری با حضور بیش از ده دستگاه مختلف و اقدامات صوت گرفته در این حوزه، ابراز امیدواری کرد که تعامل سازنده بین نظام روانشناسی و مشاوره با سایر دستگاهها بیش از پیش ادامه یابد.

در بخش دیگری از مراسم آقای اسلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به همکاری و تعامل سازنده با نظام روانشناسی و مشاوره در خصوص پرونده های ارجاعی از دادگستری خواستار توجه و تلاش بیشتر متخصصین این حوزه در حل و فصل اختلافات خانوادگی شد.

در بخش پایانی مراسم از شش چهره فاخر حوزه بهداشت روان که در طول سه دهه گذشته اقدامات موثر و ماندگار داشته اند تجلیل به عمل آمد. همچنین از ۳۶ روانشناس و مشاور نمونه معرفی شده از دستگاههای مختلف تقدیر گردید.
از نکات قابل توجه دیگر این همایش، تجلیل از ۱۵ مدیر استانی فعال و همکار موثر با نظام روانشناسی و مشاوره کرمان بود.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات کاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان کرمان روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از 8 الی 12 می باشد

آدرس سایت های این سازمان pcoiran.org.ir و pcoiran.ir می باشند. این سازمان هیچگونه مسئولیتی در قبال سایت های دیگر ندارد.

 

 

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران است

دکتر حسینی روانشناس کرمان
دکتر حسینی روانشناس کرمان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *