دکتر روانشناس نزدیک پاسداران

 
helpkade
دکتر روانشناس نزدیک پاسداران
دکتر روانشناس نزدیک پاسداران


+ بیشتر …

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

دکتر روانشناس نزدیک پاسداران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران ، بهترین مرکز زوج درمانی در پاسداران ، مرکز مشاوره خانواده خوب در پاسداران

برای اینکه زوجین ارتباط سالمی را با طرف مقابل برقرار کنند احتیاج دارند که مهارت های ارتباطی را بیاموزند که زیر مجموعه آن دو مهارت های کلامی و مهارت های غیر کلامی است. در کنار این مهارت ها زوجین باید یکسری رفتارها را در قبال طرف مقابل انجام دهند و روی یکسری خطاهای فکری خود هم کار کنند تا ارتباط هر چه بیشتر سازنده تر شود. 

(نکته ای خیلی مهم در ارتباط موثر با همسر و دیگران)

ویژگی های ارتباط سازنده و مثبت عبارتند از نظر درمانگر در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران عبارتند از :

دکتر روانشناس نزدیک پاسداران

در این ویژگی زوجین به هم احترام می گذارند و حتی اگه اختلاف نظر دارند به هم بی احترامی نمی کنند که موضوع مهمی در خصوص حل تعارضات در بهترین مرکز زوج درمانی در پاسداران است.

زوج درمانگر خوب در بهترین مرکز روج درمانی در پاسداران می گوید که در این ویژگی زوجین اطلاع کافی در قبال مسئولیتی که در مورد همسرداری انجام می دهند، دارند  و در قبال آن تلاش می کنند این موضوع در ارتباط موثر با دیگران هم دیده می شود.

در این ویژگی زوجین تمام سعی خود را می کنند در مسایل مختلف (حتی اگه تضاد داشته باشند)  به هم نزدیک شوند و به یک تفاهم ایده آل برسند که البته تمام این موارد در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران آموزش داده می شود.

در این ویژگی زوجین تمام تلاش خودشان را می کنند که رابطه به قهقراه نرود و رابطه به سمت یک رابطه سالم سوق پیدا کند.

زوجین در این ویژگی با اجرای مهارت حل مسئله سعی می کنند که نظرات خودشان را به هم نزدیک کنند که موضوع مهمی برای زوج درمانگر در مرکز مشاوره خانواده خوب در پاسداران می باشد.

در این ویژگی بنا به گفته زوج درمانگر در بهترین مرکز زوج درمانی در پاسداران ، زوجین می دانند که هر کدام اشان دارای باورهای متفاوت می باشند و بنابراین سعی می کنند که نیازهای همدیگر را قبول و تا جای ممکن برآورده کنند که تمام این نیازها در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران آموزش داده می شود.

ویژگی های ارتباط منفی از نظر مرکز مشاوره خانواده خوب در پاسداران عبارت است از :

۱) حق داشتن :

یکی از زوجین یا هر دو می گویند که حق با آنها است. 

۲) تحقیر و سرزنش :

مثلاً یکی از زوجین به طرف مقابل می گوید تو هیچی نمی فهمی و… که موضوع مهمی در بهترین مرکز زوج درمانی در پاسداران است.

بنا به گفته زوج درمانگر  در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران این مورد در ایرانی ها بسیار شایع است و اکثراً احساس واقعی خودشان را به طرف مقابل نمی گویند.

۴) مظلوم نمایی :

اگر در ارتباط ، یکی از زوجین مظلوم نمایی می کند به احتمال زیاد ، در ارتباط به هدفش نرسیده و می خواهد با مظلوم نمایی در طرف مقابل احساس گناه ایجاد کند تا به هدفش برسد.

۵) حمله متقابل :

زوج درمانگر در مرکز مشاوره خوب در پاسداران می گوید اگر این ویژگی خصوصاً در زن باشد به احتمال زیاد جنگ و جدال دائمی با شوهر صورت خواهد گرفت. در این ویژگی فرد سریع به طرف مقابل حمله می کند. مثلاً مرد می گوید: “چرا این خوردنی را در یخچال نگذاشتی” بعد زن می گوید: “تو که گیج تر از منی و…” که این موضوع در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران بررسی می شود.

در این ویژگی درمانگر در بهترین مرکز زوج درمانی در پاسداران می گوید که یکی از زوجین دائم به طرف مقابل می گوید این کار را بکند یا نکند و… معمولاً یکی از زوجین که بالاتر است دائم نصیحت می کند. متاسفانه این موضوع نتیجه نمی دهد چون کسی که ناصح است یعنی خودش را بالاتر قرار می دهد و این یعنی فقط او درست می گوید و همه افراد پائین تر از او هستند و… و این حالت در طرف مقابل مقاومت ایجاد می کند. برای همین نصیحت های طولانی مدت نتیجه عکس می دهد. به جای نصیحت زوجین باید پیشنهاد دهند، راهنمائی کنند،  نظرشان را بدهند و… و طرف مقابل را در انتخاب آزاد بگذارند که این موضوع توسط زوج درمانگر در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران بررسی می شود.

مثلاً یکی از زوجین می گوید: “اگر یه بار دیگه دیر بیای ، منو دیگه خونه نمی بینی” این نوع قهر در اصل نوعی حق طلبی است. 

۸) گوش نکردن به طرف مقابل :

مثلاً زن در حال صحبت با مرد است و مرد می گوید: “بگو گوشم با توست و…”. در واقع زوج درمانگر در مرکز مشاوره خانواده در پاسداران باید در مهارت های گوش دادن فعال نحوه ارتباط موثر را به زوجین آموزش دهد تا تعارضات خاتمه یابد. گوش نکردن باعث کلی خطای فکری می شود.

مثلاً تا زن می خواهد چیزی بگوید طرف مقابل اجازه نمی دهد صحبت کند و خودش دائم حرف می زند.

در این ویژگی، فرد، ویژگی های منفی خودش را به دیگران نسبت می دهد. مثلاً مرد می گوید: “اون داره تو این رابطه کوتاهی می کنه و با من صحبت نمی کنه”. این جزء خطاهای فکری است که توسط زوج درمانگر در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران آموزش داده می شود.

۱۱) پرخاشگری انفعالی :

درمانگر در مرکز مشاوره خانواده خوب در پاسداران می گوید که زمانی که فرد خشم دارد ولی مستقیم نمی تواند خشمش را بروز دهد به صورت غیر مستقیم این کار را انجام می دهد. مثلاً زن از همسرش عصبانی است ولی نمی تواند خشمش را بروز دهد چون جرات ورزی اش پائین است ولی وقتی می خواهد چای ببرد آن را سرد می برد، قند نمی برد و… که موضوع مهمی برای زوج درمانگر برای مرکز مشاوره خانواده در پاسداران است.

درمانگر در بهترین مرکز زوج درمانی در پاسداران می گوید که هر رابطه ای که یکی از زوجین خودش را سرزنش می کند، آن رابطه مطمئناً نامناسب است. مثلاً زن می گوید: “ای کاش زبانم لال می شد و فلان حرف را نمی زدم” یا “کاشکی اونجا فلان حرف را می زدم تا او را بسوزانم” و یا “کاشکی فریب تو را نمی خوردم” و… طبق گفته زوج درمانگر در بهترین مرکز مشاوره خانواده در پاسداران اگر این روند ادامه دار باشد طرف مقابل یکی از راهکارهایش این است که از رابطه جدا شود تا بیشتر از این آسیب نبیند. 

اینکه مثلاً زن می گوید: “زنان دیگه هم مرد دارن و ما هم مرد داریم” و…

نویسنده : سید مصطفی حسینی ، مدیر کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر در تهران

برای دیدن مطالب و کلیپ های متنوع گروه نیک مهر به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام  و آپارات این گروه مراجعه کنید.

تعداد بازدید کنندگان :
105

(شبکه های اجتماعی ما)

سید مصطفی حسینی :

    نویسنده و مدیر کلینیک

 

 

دکتر روانشناس نزدیک پاسداران

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 طبقه اول 

تلفن : 02136603983

موبایل مدیریت :                          09124437124 

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15

 تلفن : 02122797482

موبایل مدیریت :                              09124437124

   

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 ، طبقه اول ( تلفن : 02136603983 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15
( تلفن : 02122797482 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 10 شب

روزهای پنج شنبه : 8 صبح تا 8 شب

 (ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید)

 


https://nikmehrgroup.com/wp-content/uploads/2017/10/AUDIO-2020-04-26-11-30-49-1.mp3Downloads-icon

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

دکتر روانشناس نزدیک پاسداران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر حسن اکبرزاده 

دکتر سیمین قبادزاده 

دکتر افسانه وکیلی 

رژین عزتی 

دکتر راحله امانی 

دکتر زهرا فدایی وطن 

دکتر ندا رحیمی 

بشری سادات موسوی 

دکتر امیر لشکری 

نازنین نیکنام 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

دکتر روانشناس نزدیک پاسداران
دکتر روانشناس نزدیک پاسداران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *