دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

 
helpkade
دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران
دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

Contents

دوران کودکی و نوجوانی دوران بسیار حساسی در زندگی هر فرد است، در صورتی که در این دوران مشکل اساسی و یا اختلالی پیش بیاید، نباید از آن غفلت کرد و هرچه سریعتر باید مشکل و علت آن را شناسایی نمود، زیرا مشکلات در این دوران ریشه کرده  و در بزرگسالی بسیار گسترش می یابد و ممکن است درمان حتی برای بهترین روانشناس کودک و نوجوان نیز زمان بر باشد. چگونه می توان مشکلات اساسی کودکان و نوجوانان را از مشکلات طبیعی و عادی آنها تشخیص دهیم؟ به چه علائمی در کودکانمان باید توجه کنیم؟

سلامت روان بخش مهمی از سلامتی کودکان و نوجوانان را در بر می گیرد و سلامت روانی و جسمی بسیار بر یکدیگر تاثیر گذار هستند.

ممکن است در دوران بزرگسالی مشکل جدی را بیابید که ریشه در دوران کودکی داشته باشد، بنابراین درمان در زمان مناسب و توجه به علائم اختلال روانی در افراد بسیار حائز اهمیت است.

مقالات مفید:

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

مشکلات رفتاری کودکان و نحوه برخورد والدین

نشانه های اختلال شخصیت

بسیاری از کودکان رفتارهای نگران کننده ای را انجام می دهند اما ممکن است تمام این رفتار ها ناشی از یک اختلال روانی نباشد، زمانی که علائم اختلال و مشکلاتی را در فردی مشاهده کردید و این رفتار هفته ها و ماه ها طول کشید، باید سریعا به یک روانشناس خوب کودک و نوجوان مراجعه کنید.

 علائم ونشانه های دیگری نیز برای اختلالات روانی وجود دارد ، اما نکته مثبت آن است که بیماری های روانی، مشکلات روانشناسی در کودکان و نوجوانان، قابل درمان ست.

می توان برای مشاوره جهت حل مسائل عاطفی و اختلالت عاطفی، به کارشناس حرفه ای روانشناسی مراجعه کنیم. برای تعیین وقت قبلی و مشاوره با بهترین کلینیک روانشناسی و نوروفیدبک درمانی آرام با شماره های زیر تماس بگیرید.

وظیقه والدین آن است که نسبت به علائمی که مشاهده می کنند بی اهمیت نباشند و با کودک خود در تعامل باشند و مشکلات وی را شناسایی کنند.

وظیفه مربیان، معلمان و مشاوران مدرسه آن است رفتار کودکان و نوجوانان را تحت نظر گرفته و در صورت مشاهده علائمی متفاوت و غیر معمول، والدین را آگاه سازند.

در نهایت باید برای شناسایی دقیق اختلال به وجود آمده و درمان آن، به بهترین روانشناس کودک و نوجوان مراجعه کنید تا در کمترین زمان اختلال و زمان ایجاد آن را شناسایی کرده و درمان را آغاز نماید.



نام*

ایمیل*

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

اطلاعات تماس

نوبت دهی پزشکان روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان تهران – بهترین دکتر روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان در تهران – دکتر روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان خوب در تهران – آدرس و تلفن پزشکان روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان تهران

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

روانشناس نوجوان خوب در تهران: مشاوره روانشناسی به دلیل حساسیت‌هایی که این دوران دارد، در بعضی از موارد بسیار مهم و حیاتی به نظر می‌رسد. نوجوانی دوره‌ای از زندگی است که چالش‌ها و سختی‌های زیادی دارد. و به دقت و توجه بالایی از طرف نوجوان و والدین او نیاز دارد. چرا که نوجوانی تاثیر بالایی در تمام زندگی فرد می‌گذارد. روانشناسی نوجوان به والدین او کمک می‌کند تا با تغییرات و مسائل احتمالی این دوره آشنا شده و بتوانند تغییرات احتمالی که برای نوجوان رخ می‌دهد را حدس بزنند. به طور کلی روانشناسی نوجوان، تربیت فرزند و راه‌های برقراری ارتباط را به والدین یاد می‌دهد. کمک گرفتن از روانشناس نوجوان به والدین کمک می‌کند تا تمام مشکلات و مسائل این دوره را حل کنند.

از طرفی معمولا بهترین روانشناسان ما در تهران به عنوان پایتخت ایران مستقر شده‌اند. روانشناسانی با تحصیلات عالیه و مهارت و معروفیت بالا در این شهر هستند که گاهی حتی انتخاب هم از بین این افراد سخت می‌شود. در این مقاله از روان آرام کلینیک قصد داریم به شما برای پیدا کردن بهترین روانشناس نوجوان درتهران و به عبارتی پیدا کردن روانشناس نوجوان خوب در تهران کمک کنیم. با ما همراه باشید.

مشاوره نوجوان به والدین کمک می‌کند تا بتوانند ارتباط بهتر و موثری را با فرزند نوجوان خود داشته باشند. بهتر است والدین از علایق و ترجیحات فرزند خود آگاه باشند. و یاد بگیرند که به جای قضاوت کردن او با خودش صحبت کنند و او را بهتر بشناسند. نصیحت کردن یکی از کارهایی است که باعث دوری فرزند نوجوان شما می‌شد. تنها باعث می‌شود او جلو شما گارد بگیرد. به علاوه حل بعضی از مشکلات در دوران نوجوانی هم برای والدین راحت نیست. و بهتر است که با مشورت با یک فرد متخصص و آگاه این مسائل را حل کنند. روانشناس نوجوان در واقع به والدین کمک می کند تا بتوانند با فرزند نوجوان خودشان کنار آمده و مشکلاتشان را با هم حل کنند.

بلوغ در همه دنیا برای دختران کمی زودتر از پسران اتفاق می‌افتد. این دوران با تغییرات جسمی و روانی متعددی همراه است. که باعث ایجاد برخی از تغییرات در شخصیت و رفتار نوجوان می‌شود. نوجوانان در این دوران با سوالات و چالش هایی رو به رو هستند که اگر پاسخ و راه حل مناسبی برای آن‌ها دریافت نکنند مجبور به تحمل استرس و اضطراب بیشتری خواهند بود. همچنین در آخر ممکن است به خاطر همین مشکلات درگیر اعتیاد و افسردگی شوند. به علاوه والدین هم با انجام رفتارهای اشتباه باعث می‌شوند که ارتباطشان با فرزند نوجوانشان قطع شده و دیگر نتوانند با او ارتباط درستی ایجاد کنند. بلوغ زودرس یکی از شایع‌ترین مشکلات دختران است که باعث ایجاد مشکلات خلقی و رفتاری در دوران بلوغ می‌شود. اگر بلوغ قبل از هفت سالگی رخ بدهد و جدی گرفته نشود، ممکن است مشکلات روانی و اجتماعی زیادی برای او ایجاد شود. مراجعه به یک روانشناس نوجوان تا حد زیادی به حل این مسائل کمک می‌کند. درصورتی که در تهران زندگی می‌کنید با به برقراری مشاوره از راه دور علاقه دارید بهتر است به دنبال یک روانشناس نوجوان خوب در تهران گشته و برای حل مشکلات و مسائل دختر نوجوانتان به او مراجعه کنید.

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

دوران بلوغ برای پسران هم همراه با چالش‌ها و مشکلات متعددی است که باعث می‌شود نوجوان فشار زیادی را متحمل شود. معمولا پسرها به خاطر هیجانات بیشتری که دارند و همچنین به خاطر برخی شیطنت‌هایشان بیشتر هم با والدین‌شان درگیر می‌شوند و دچار تنش‌ها و مشکلات خانوادگی می‌شوند. برای حل این مشکلات بهتر است که پدر با پسرش صحبت کرده و از تجربیات خودش در این دوران برای او صحبت کند. اگر پدر توانایی برقراری این ارتباط را نداشت یا حضور نداشت می‌توان از فرد دیگری که با نوجوان رابطه خوبی دارد، کمک گرفت. همچنین با یک مشاوره روانشناس نوجوان صحبت کرد. در کل نوجوان در این دوره نیاز به راهنمایی و کمک دارد. اما نحوه کمک کردن و حتی صحبت کردن با او اهمیت بالایی دارد.

به علاوه یکی از مشکلات رایجی که بین پسران وجود دارد، بلوغ دیررس است. این عارضه می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی مانند مشکلات خانوادگی، اجتماعی یا حتی منزوی شدن و افسردگی شود. مراجعه به یک روانشناس نوجوان در این مواقع حتی لازم و ضروری است تا او بتواند راهکارهای مفیدی برای حل مشکلاتتان در اختیارتان قرار دهد.

آموزش جنسی یکی از مهم‌ترین موارد در دوران نوجوانی است و نیاز به توجهات ویژه‌ای از طرف والدین دارد. دوران نوجوانی با افزایش میل جنسی و کنجکاوی نوجوانان همراه است. در صورتی که نوجوان پاسخ صحیح در این خصوص دریافت نکند، کنجکاوی خودش را با دوستانش یا حتی راه‌های نادرست برطرف می‌کند. برای مثال ممکن است برای پیدا کردن جواب سوالاتش فیلم پورن ببیند و به آن معتاد شود. حتی ممکن است دچار بلوغ زودرس و انحرافات جنسی شود. درصورتی که نمی‌دانید با کنجکاوی‌های جنسی فرزندتان چطور رفتار کنید، بهتر است همین الان به یک مشاور نوجوان مراجعه کرده و مسائل را با خود او در میان بگذارید. وی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و نحوه پاسخگویی و حد و مرزهای لازم در این دوران را به شما یاد بدهد.

نوجوانی یک دوره از زندگی است که همواره فشار زیادی را به فرد وارد می‌کند. چرا که تغییرات زیادی هم در این دوران اتفاق می‌افتند. این تغییرات جنبه‌های مختلفی از زندگی فرد را در بر می‌گیرد. مشکلات تحصیلی در این دوران یکی از شایع‌ترین مشکلات میان نوجوانان است. در صورتی که کنترل نشود و به موقع به آن‌ها رسیدگی نشود، ممکن است مشکلات بزرگ‌تری را ایجاد کند. لازم است که خانواده‌ها د راین دوران با فرزند خودشان همراه شوند تا چالش‌ها و نگرانی‌های او را درک کرده و بتوانند در حل مشکلات تحصیلی‌شان کمک کننده باشند. روانشناس نوجوان قادر است سرعت بیشتری به این کار بدهد و با ایجاد رابطه درست بین والدین و نوجوان به بهبود این وضعیت کمک کند.

افسردگی یکی از مشکلات جدی دوران نوجوانی و بلوغ است. افسردگی در نوجوانان به سختی تشخیص داده می‌شود. چرا که این دوران همراه با تغییرات خلقی زیادی است که ممکن است با علائم بیماری اشتباه گرفته شوند. در صورتی که افسردگی در نوجوانان درمان نشود، باعث ایجاد مشکلات جدی‌تر مانند انحرافات جنسی، خودآزاری و خودکشی می‌شود. برای حل این مشکلات باید والدین بتوانند احساسات نوجوان را درک کرده و از او انتقاد نکنند. روانشناس نوجوان و روانشناس نوجوان خوب در تهران به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین راه برای مقابله با فرزند نوجوان‌تان و تمایلات او را یاد بگیرید.

همانطور که می‌دانید این دوره از زندگی با تنش‌ها مشکلات متعددی همراه است و طبیعی است نوجوان با مسائل تازه‌ای مواجه شود. بیشتر این مشکلات درمورد مدرسه، افسردگی یا تصوری که از ظاهرشان دارند و غرور و ناشکیبایی است. همچنین تعداد زیادی از نوجوانان هم به خاطر قلدری یا استرس و اضطراب به روانشناس مراجعه می‌کنند.

سال‌های نوجوانی سال‌های رشد و تغییر است و می‌تواند تاثیرات زیادی روی تمام زندگی فرد بگذارد. در این دوران فرد از نظر جسمی و ذهنی تغیر کرده و مسائل و دغدغه‌های جدیدی پیدا می‌کند. بعضی از مشکلاتی که این افراد دارد می‌تواند بسیار ترسناک و دلهره‌آور باشد. نوجوانی با دبیرستان و انتخاب رشته هم مصادف است که باعث می‌شود نوجوان تصور کند باید به تنهایی برای آینده و زندگی خودش تصمیم بگیرد. این تصمیم‌گیری و آگاهی از اینکه آینده شغلی و زندگی او در همین چند سال رقم می‌خورد، استرس و اضطراب زیادی را برای او به همراه دارد.

در صورتی که تغییرات اقتصادی و شرایط ساختاری جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، امنیت روانی و شغلی بالایی داشته باشد و وضعیت فرهنگ و بسیاری از موارد مهم دیگر در آن درست باشد، استرس نوجوان هم کمتر است. اما در غیر این صورت باید منتظر نگرانی‌ها و اضطراب‌های متعدی نوجوان هم بود. در این موارد بهترین راه مراجعه به مشاور و روانشناس است. اگر در تهران هستید با پیدا کردن روانشناس نوجوان خوب در تهران و مراجعه به او سعی کنید این استرس‌ها را شناخته و راه مقابله با آن‌ها را به نوجوان یاد بدهید.

مهم‌ترین مشکلات نوجوانی که نیاز به مراجعه به مشاور روانشناس دارد

نظرسنجی‌ها در مورد حادترین و سخت‌ترین مشکلی که نوجوانان در این دوران با آن مواجه هستند،  استرس و اضطراب و مشکلات تحصیلی، تصورشان از بدنشان و تعارضات خانوادگی و شکست در روابط عاطفی و افسردگی است. نوجوان باید بتواند راه مقابله با این نگرانی‌ها و مشکلات را پیدا کند. که در این موارد بهترین راه مراجعه به روانشناس است. همچنین خانواده و والدین نوجوان هم گاهی به راهنمایی نیاز دارند. چرا که رفتارهای غلط و برخوردهای نامناسب آن‌ها می‌تواند به ترس‌ها و نگرانی‌های نوجوانان دامن زده و آن‌ها را شدیدتر کند. به همین علت والدین باید توجه ویژه‌ای روی برخورد با فرزند نوجوان خود داشته باشند.

سه مورد زیر نشان‌دهنده اضطراب است و به مشاوره درمانی نیاز دارد / روانشناس نوجوان خوب در تهران

مقالات پیشنهادی:

روانکاو خانم

مشاوره تلفنی گفتار درمانی

دکتر مشاوره فردی

سلام من 18 سالمه ولی هنوز وقتی میخام با دوستام برم بیرون بهم تن تن گیر میدن خیلی وقتا قایمکی میرم بعد ک میفهمن کلی بهم زنگ میزنن خیلی اصرار دارن ب کلاس ها مختلف اموزشی مث زبان برم ولی من واقعا علاقه ندارم دوس دارم بیشتر وقتا با دوستام باشم چیکار کنم پدر ومادرم دیگه بهم گیر ندن لطفا بگین

با پدر و مادرتون به یک مشاور خانواده مراجعه کنید

سلام چجوری اعتماد به نفس بالا ببریم..من ۲۰ سالمه و از نداشتن اعتماد به نفس کافی در عذابم.. خواهش میکنم راهنمایی کنید… آیا خوندن کتاب اعتماد به نفس تاثیر داره واقعا؟؟ اگر اینگونه است لطفا معرفی کنید..

سلام نه باید یکی رو پیدا کنی جنس مخالف بهت اعتماد به نفس بده منم قبلا این مشکل رو داشتم .این اتفاق افتاد برام اوکی شدم

سلام پسرم14 سالشه هرشب تا دیر وقت بیداره نزدیکای صبح میخوابه صبحم بزور میره مدرسه چیکار کنم چجوری کمکش کنم چند بارم گفتم ناراحت شده چجوری بگم تاثیر گزار باشه

سلام برای بررسی دقیق تر و حل مشکل تون به یک مشاور روانشناس کودک مراجعه کنید کار با کودک نیاز به زمان داره و همچنبن بررسی بیشتر

من خودم نوجوان هستم با پسرت دوست باش مثل رفیق نذار رفتارت باعث آزارش بشه

سلام میخواستم در مورد موضو برادرم کمک بگیرم خیلی وقتا بعد اینه از مدرسه تعطیل میشه دیر میاد خونه همش دوس داره بیرون باشه تا اینکه خونه ما هممون دوسش داریم ولی باز نمیدونم چرا خوانواده دوس نیس دوستاشم چندتاشونو میشناسم اصلا موجه نیستن نمیخام بزارم مسیری ک میره اخرشش تو زندگی شکست بخوره خودشم بشدت اجتماعیه و راحت با دخترا و پسرا ارتباط برقرار میکنه همش پولاشو خرج دوساش میکنه ادم ساده ایم هست چجوری بهش بفهونم راهی میره اشتباهه

سلام مدیریت مالی و عدم ولخرجی موردی هست که لازمه زندگی هست. بعضی افراد در فقدان ها به ولخرجی روی می آورند به برادرتون کمک گرفتن از یک مشاور روانشناس رو پیشنهاد بدین

دوست عزیز برای ما مهمه که برادر شما چند ساله هستن ؟ اگر در سنین نوجوانی به سر میبرن خب اینکه بیشتر اوقاتشون رو با دوستاشون بگذرونن طبیعیه ، میتونید خیلی دوستانه باهاش صحبت کنید . و نگرانی خودتون رو باهاش در میان بزارید .

نتیجه گرفتین؟؟

سلام من ۱۶ سالمه و راستش نزدیک به یکی دو ساله که فکر کنم عاشق دختر عمه ام شدم،راستش قصدم واقعا باهاش ازدواجه و نمیخام باهاش یه رابطه دوستی و کوتاه داشته باشم،اون ۳ سال ازم کوچیک تره

سلام. من ۱۵ سالمه و توی انتخاب هدف زندگیم خیلی گیجم. اصلاً نمیدونم که چه چیز رو انتخاب کنم برای شغل در آیندم. چند تا چیز هستن که دوستشون دارم مثل خوانندگی، برنامه نویسی و بازیگری که توش استعداد دارم. شایدم خیلی چیز های دیگه هستن که هنوز بهشون فکر نکردم. ازتون میخوام کمکم کنید.

سلام ببینید در رابطه با هدف زندگیتون باید بگم که خیلی خوب دارید فکر می‌کنید که از الان به این مسئله امنیتی که فقط استعداد مهم نیست درسته که استعداد خیلی اهمیت داره اما شرایط دیگری هم وجود دارند که از استعداد ممکنه مهمتر باشد مثل اینکه چه کمک ها و چه سرعت دهنده ها و شتاب دهنده های و موفقیت شما در هر یک از این رشته وجود دارد به عنوان مثال اگر فردی در خانواده شما وجود داشته باشد که برنامه نویس باشه و شما به این فرد ارتباط خوبی داشته باشید و اگر یک شرکت برنامه نویسی… بیشتر بخوانید »

من خیلی دلم گرفته کمک کنید

سلام صرف اینکه دلم گرفته نشان دهنده افسردگی میتونه باشه ولی بهتره که برای ما بهتر توضیح بدید درمورد مشکلتون و اینطوری بهتر شما را راهنمایی کنیم

سلام ببخشید من یه دختر 19سالم که دانشجو هم هستم ولی اصلا اجازه تنها بیرون رفتن ندارم در حد سالی 2.3 بار اونم با کلی اعصاب خوردی اونم اگه خوش شانس باشم خواهرمو نفرستن بام که 8 سالشه رسما دارم دیونه میشم هیچ وقتم خطایی نکردم که بهم اعتماد نداشته باشن چون دختر خالم تنها بیرون نمیرن البته میرن جلو مامانم نمیگن منم اجازه ندارم و همش مامانم میگه من دوستاتو نمیشناسمو اینا و این کاملا بهونست توروخدا کمکم کنید خانواده مذهبی انچنانی هم ندارما

سلام دوست عزیزم خیلی متشکرم از اینکه مشکلات ما در میان گذاشتیم در رابطه با مشکل و خدمت شما عرض کنم که بدون نیاز به خانواده مذهبی خیلی خاصی هم وجود نداره این معمولاً در خانواده‌ای سنتی هست و شما برای استقلال خودتان دارید تلاش می کنید اصلاً داری جون می کنید تا بتونید یک استقلال نسبی داشته باشید متوجه هستم که شما روی این مسئله به شدت ناراحت میکنه و تحت تاثیر قرار میده و خدمتتون عرض بکنم که در بلندمدت اگر که شما رفتار درست تان را ادامه بدید و در این مدت خطای دیگری از شما سر… بیشتر بخوانید »

مشکل اینه که منم برم مشاور تا اونا نرن هیچی عوض نمیشه من خیلی راه هارو امتحان کردم واقعا نمیدونم چیکار باید کنم بحث ادامه دادن راه درست نیست واقعا اعتماد بهم دارن و دقیقا ما خانواده سنتی هستیم مشکل اینه واقعا مرسی که جواب دادید مرسی از مشاوره خوبتون?

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

از هیج چی بهتر است من خودم در یک خانواده سنتیو مذهبی شدید بودم و بعد از چند سال با کار کردن و فادغ التحصیلی دانشگاه به مراتب آزادی هایم بیشتر شد

سلام و خسته نباشید. من ۱۶ سالمه. خواستم در مورد مشکلی که دارم ازتون کمک بگیرم… من خیلی خیلی به چیز ها عمیق نگاه میکنم. بیش از حد حس ها و اتفاقات و کلمات رو درک میکنم. “بیش از حد” و این من رو اذیت میکنه. وقتی صحبت میکنم با بقیه زیاد استعاره و تناسب به کار میبرم و همسن و سالام خوششون نمیاد و بهم لقب “فیلسوف” رو دادن. نمیدونم چطور منظورم رو برسونم ولی من اتفاق هایی رو میبینم و واقعا حسشون میکنم که در واقعیت اتفاق نیوفتادن. وقتی کسی باهام حرف میزنه و از دردش میگه حس… بیشتر بخوانید »

سلام دوست عزیز از اینکه سوال خود را پرسیدید سپاسگزاریم بنظر میرسد توجه بیش از حد به کلمات و احساسات و وقایع و اتفاقات مبا تجربه احساس بد و ناخوشایند احتمالا میتواند نشان دهنده ویژگی های شبیه به وسواس فکری باشد ،به یک روانشناس و روانپزشک برای توضیح دقیق تر مراجعه کنید

خیالی است

سلامم من زندگیم لپ تابم هستش ولی پدرم هر هفته اونو سر یک مسئله میگیره . من دارم نقشه ی خودکشی میکشم خیلی از طرف پدر و مادر تحقیر میشم دائم بهم میگن دیوونه . روانی ولی من بهشون میگم آخه چرا این جوی میحرفین آخه فاصله ی سنی پدرم با من خیلی زیاده . راه حلتون چیه ؟؟

سلام دوست عزیزم ببینید اصل کلی زندگی در هر شرایطی ارزش زیستن دارد اصل دوم اختلاف سنی بین پدر و پسر میتونه خیلی مشکل ساز بشه برای شما شده �ل سوم حفظ استقلال و شما با توجه به اینکه در حال حاضر دارید با پدر و مادرتون زندگی می کنید و فرمود زندگیتون لپ تاپ تون هست مقداری سخت است اما امکان پذیر است و نا شدنی نیست حتی شده بعد از گذشت چند ماه یا یک یا دو سال ولی بالاخره شما یک استقلال نسبی پیدا خواهد کرد به خاطر اینکه خودتون شغلی پیدا خواهد کرد و خودتون برای… بیشتر بخوانید »

خوب حق دارند. 🙂

سعی کن تو آروم باشی.سعی کن تو کوتاه بیای.سعی کن تو ذهنت بزرگتر و بازتر از اونا باشه.سعی کن بخندی و با آرامش جوابشونو بدی.اگر تو طول روز 20ساعت مثلا میگیم،از لپ تابت استفاده میکنی هر روز 5دیقه کمترش کنی.خودکشی هم نکن.چون خودم تجربه‌ی خودکشی دارم بهت میگم.من خودم دخترم و 15سالم بیشتر نیست،همه‌جوره خودکشی‌هم کردم.قرص خوردم،از پله‌ها خودمو پرت کردم پایین،تیغ زدم،خودمو خفه کردم،سرنگ کردم تو دستم و خیلی چیزای دگ ولی کو؟هنوزم زندم.به خودکشی فکر نکن تو موفق میشی شک نکن

منم همین مشکل رو داشتم ولی برام عادی شده .حتی راجب خودکشی ولی فهمیدم که انسان توی طول زندگشی باید چیزایی فراتر از اینا یاد بگیره .تا اگاهیش بالا بره اصلا به اینا فکر نکن به منم توهین میشه فقط سکوت کن و فراموش دنبال راه زندگیت برو و خودت رو بشناس

سلام من دختری حدودای۱۴سالمه به طور ناخودآگاه عاشق یکی از دوستام شدم اولاش با خودم فکر میکردم شوخیه ولی توی این تعطیلیا خیلی بهم ریختم و فهمیدم با تمام وجود دوسش دارم نمیتونم هم بهش بگم جوری که به خاطرش هر شب گریه میکنم و خوابش رو میبینم یه خاطره هایی از قدیما یادمه که برا اون یکی دوستم میگم تعجب میکنه که یادمه….نمیدونم باید چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید.

این رو هم مطمینم که خیلی دوسش دارم ولی ندیدنش برام عذابه و اینکه من کلی دارم به خاطرش عذاب میکشم ولی اون متوجه حال بده من نمیشه تمام خاطراتمون یا بغل کردنامون رو خیلی خوب یادمه بعضی موقع ها حس میکنم کنارمه ولی یادم میوفته که مدرسه ها تعطیله و امکان دیدنش نیست.

سلام دوست عزیز خانم صبا خیلی متشکرم از اینکه سوالتون رو مطرح کردید در رابطه با سالشون خدمتتون عرض می کنم که بله متاسفانه قرنطینه و شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شده که ما نتونیم بستگان دوستان آشنایان و عزیزان مونرو تمامی افرادی که دوستشون داریم در آغوش بکشیم و ببینیم یک اختراع جدیدی برای در آغوش گرفتن عزیزان برای شرایط کرونا هم ثبت شده بود که یک حالت دستکش پلاستیکی بود و می توانستند اینجوری راحت همدیگر را بغل کنم در حقیقت دستکش و پیش‌بند و خدمتتون عرض می کنم که با ایشان تماس بگیرید تماس ویدیویی داشته باشید و… بیشتر بخوانید »

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

دکتر روانشناس نوجوانان یکی از مواردی است که هر کس در یک دوره از زندگی ممکن است به دنبال آن باشد. ممکن است خود شما یک نوجوان باشید که حس کنید برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات‌تان به یک دکتر روانشناس نوجوانان نیاز دارید یا اینکه یکی از والدین یا اعضای خانواده یک نوجوان باشید که در خصوص تغییرات یا رفتارها و جهت‌گیری‌های او به مشورت با یک متخصص نیاز دارید.

در این مقاله از روان آرام کلینیک با ما باشید تا در خصوص دکتر روانشناس نوجوانان و ویژگی‌های آن با شما صحبت کنیم.

نوجوانی دوره‌ای از زندگی است که فرد رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی و جدید از خود نشان می‌دهد. معمولا فرد دچار احساسات ناگهانی و واکنش‌های عجیب می‌شود که مواجه با آن‌ها باعث سردرگمی ما می‌شوند.

روانشناس نوجوان حوزه‌ای است که در آن روانشناس بالینی یا مشاور می‌تواند تخصص کسب کند. روانشناس حیطه نوجوان معمولا به کودکان 12 تا 18 سال می‌پردازد. اما در بعضی موارد کودکان کم سن و سال‌تر و یا افرادی که بعد از دوره نوجوانی دچار مشکلات مرتبط هستند هم تحت درمان قرار می‌گیرند.

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

درمان نوجوانان به درک بالایی از مراحل رشد انسان و تغییرات متنوع این دوران نیاز دارد. همچنین وی باید از عوامل اجتماعی و فرهنگی که می‌تواند روی رفتار نوجوان تاثیر بگذارد، مطلع باشد. و از تاثیراتی که خانواده می‌توانند روی شکل‌گیری رفتار نوجوان داشته باشند، هم آگاهی کافی داشته باشد.

روانشناسی حیطه نوجوان معمولا روی مسائلی تمرکز دارد که در دوره‌های رشد بیشتر خودشان را نشان می‌دهند. خیلی از روانشناسان مشکلاتی مانند مسائل عاطفی یا اجتماعی، آسیب‌های بیولوژیکی، نقص‌های شناختی و استرس ناشی از تغییرات دوره نوجوانی را تشخیص داده و درمان می‌کنند.

همچنین دکتر روانشناس نوجوانان با مشکلات مهمی در زمینه سلامت روان، روان‌پریشی، اختلالات عصبی و شخصیتی هم سر و کار دارد. بعضی متخصصان حوزه نوجوان حتی تنها به درمان قشر خاصی از نوجوانان می‌پردازند.

برای مثال می‌توان به دانش‌آموزان توان یاب، مبتلایان به اوتیسم یا نوجوانانی که درگیر آزار یا بی‌توجهی هستند، اشاره کرد.

اهمیت مراجعه به روانشناس نوجوان از این جهت است که در دوره نوجوانی تغییرات زیادی چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی در او رخ می‌دهد. همین تغییرات و فشاری که به او وارد می‌کنند هم باعث می‌شوند که نوجوان رفتارها و واکنش‌های غیرعادی داشته باشد. در ادامه این تغییرات را با هم می‌خوانیم.

قبل از نوجوانی مغز فرد به طور ناگهانی دستخوش تغییرات می‌شود اما تغییرات بیشتر و شدیدتری در نوجوانی اتفاق می‌افتند. پس نمی‌شود گفت گه پدر و مادر چون یک بار تغییرات مغز کودک را دیده‌اند و آن دوره را پشت سر گذاشته‌اند در این ایام هم می‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند. از آنجایی مراجعه به یک دکتر روانشناس نوجوان اهمیت پیدا می‌کند که والدین به یک‌باره می‌بینند که کودکشان دیگر کودک نیست و یک فرد بالغ شده است و رفتار تند و خشنی هم دارد. از آن‌جایی که این تغییرات در بازه زمانی کوتاهی اتفاق می‌افتند، هضم آن‌ها برای والدین سخت است و بیشتر مواقع دچار سردرگمی و حتی رفتارها و واکنش‌های غیرمنطقی می‌شوند. به همین علت است که خانواده‌ها هم باید با روانشناسی نوجوان آشنایی داشته باشند تا بتوانند در شرایط مختلف راه درست و عملکرد درست را تشخیص دهند. بهترین کار در این مواقع این است که از یک دکتر روانشناس نوجوان کمک بگیرند.

بر اساس روانشناسی نوجوان، این دوره با تغییرات و تحولاتی در فرد همراه است که والدین و مربیان حتما باید با آن‌ها آشنایی داشته باشند. در ادامه این تغییرات را هم بیان می‌کنیم.

رشد جسمی نوجوان به این صورت است که ظاهر فرد در یک بازه زمانی کوتاه دستخوش تغییرات می‌شود. به طوری که کودک از نظر جسمی دیگر شبیه قبل نیست. البته این تغییرات در همه به یک صورت اتفاق نمی‌افتد. و می‌تواند در هر کس متفاوت باشد. عوامل متعددی که روی تغییرات جسمی نوجوان تاثیر می گذارند، عبارتند از ژنتیک، تغذیه، محیط، ورزش، فعالیت‌های فیزیکی و غیره

بلوغ جنسی به طوری است که فرد بعد از نوجوانی توانایی تولید مثل پیدا می‌کند. برای بلوغ جنسی نمی‌توان سن و سال و زمان مشخصی را تعیین کرد چرا که زمان این اتفاق در هر کس متفاوت است. و به عوامل متعددی مانند آب و هوا، شرایط جغرافیایی کشور و غیره بستگی دارد. در دوران نوجوانی تغییرات هورمونی، تاثیرات متعددی روی فرد می‌گذارد. این تغییرات شامل جوش زدن یا افزایش قد است.

بهتر است دکتر روانشناس نوجوان قبل از ورود فرد به این دوره سنی اطلاعات لازم را  در خصوص تغییرات روانی، جسمی و غیره به او بدهند. از نظر روانی عوامل متعددی هستند که می‌توانند باعث شوند نوجوان تحت تاثیر قرار بگیرد. برای مثال می‌توان به فرهنگ جامعه و دیدگاه خانواده اشاره کرد.

بر اساس روانشناسی نوجوان، تغییران جسمی این دوران، دو حالت مختلف دارند.

حالت اول به احتمال زیاد به این صورت است که فرد به خاطر تغییرات جسمانی اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد و بین بزرگسالان احساس غریبگی می‌کند. و از آن‌ها کناره‌گیری می‌کند. حالت دوم زمانی است که تغییرات جسمی فرد باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و شادی بیش از حد او شود و باعث شود که نوجوان بیش از اندازه به خودش بها بدهد. به طوری که این رفتارش روی اینده و زندگی او تاثیر منفی بگذارد.

رشد شناختی نوجوان به این معنی است که تفکر و نگرش فرد در مورد مسائل مختلف به چه صورت است. نوجوانی معمولا به این صورت است که فرد رویاپردازی می‌کند و دوست دارد زندگی و جهانی که در آن وجود دارد، بهتر از چیزی باشد که واقعا هست. در دوران نوجوانی فرد به مسائل مختلف انتقاد می‌کند و دوست دارد همه چیز را تغییر دهد. در این خصوص بهترین کار مراجعه به یک دکتر روانشناس نوجوان و صحبت کردن با اوست. به این ترتیب نوجوان می‌تواند افکارش را بیان کرده و ضمن اینکه خودش را تخلیه می‌کند، به پاسخ پرسش‌هایش هم برسد.

در دوران زندگی انسان همیشه وقت برای رشد اجتماعی وجود دارد. در نوجوانی هم فرد به نسبت کودکی‌اش با افراد تازه‌ای آشنا شده و به نوعی اجتماعی‌تر می‌شود.

در روانشناسی نوجوان دو نوع رفتار اجتماعی برای نوجوان پیش‌بینی شده است. حالت اول رفتارهایی که باعث همکاری می‌شوند و مثبت هستند. همچنین به کارهایی مانند مشورت کردن و کار گروهی منجر می‌شود. حالت دوم هم زمانی است که فرد رفتارهای مبارزه‌طلبانه داشته و رفتارهایش کاملا منفی هستند و باعث پایان دوستی‌ها یا پرخاشگری و غیره می‌شوند.

دکتر روانشناس نوجوانان چه اهدافی دارد:

هدف اصلی روانشناسان نوجوان این است که به دیگران در خصوص مسائل مختلف در زمینه رشد انسانی، عوامل اجتماعی فرهنگی و تاثیرات بیولوژیکی که می تواند سلامت روان نوجوان را تحت تاثیر قرار دهند، آگاهی‌های لازم را بدهند.

روانشناس نوجوان در صورتی که راهکارهایی برای کمک به نوجوان و بهبود زندگی و رفتار، تحصیل، تعامل با خانواده و اجتماع و غیره را پیدا کند، آن‌ها را با خانواده فرد هم در میان می‌گذارد.

وظایفی که یک روانشناس نوجوان دارد، بسته به محیط کار و سطح تحصیلاتی که دارد، متفاوت است. برای درمان نوجوانان، دکتر روانشناس نوجوانان ابتدا وضعیت روانی او را مورد بررسی قرار می‌دهد. در مرحله بعد اقدام به ارائه راهکارهایی برای مداخله مانند مدیریت رفتار می‌نماید. در قدم بعدی او باید برنامه‌هایی برای پیشگیری از رفتارهای غلط مانند قلدری یا پرخاشگری ارائه دهد.

به خاطر چند بعدی بودن مشکلاتی که در طول سال‌های نوجوانی ایجاد می‌شوند، دکتر روانشناس نوجوانان باید بتوان با مشاوران و متخصصان دیگر هم تعامل داشته و در مواقع ضروری مشکل را با آن‌ها در میان بگذارد.

پزشکان متخصص کودک یا افراد دیگری که در حوزه پزشکی، ماموران ناظر بر نوجوانان بزهکار و مسئولین مدارس دولتی می‌توانند جز روانشناسان نوجوان باشند.

دکتر روانشناس نوجوانان می‌تواند در چهارچوب مدارس هم مشغول به کار شود. و برای کودکانی که دارای نیازهای ویژه هستند، خدمات سنجشی و درمانی ارائه بدهد.

در این بافت روانشناسان می‌توانند به صورت انفرادی با دانش‌آموزان توان یاب کار کرده و به آن‌ها کمک کنند تا روی احساساتشان بیشتر مسلط شوند و بتوانند مهارت‌های اجتماعی‌شان را هم توسعه داده و اختلالات رایج این دوران مانند افسردگی یا بیش‌فعالی یا اوتیسم را درمان کنند.

دکتر روانشناس نوجوانان معمولا در مدارس به همراه مددکاران اجتماعی، مدرسین یا پرسنل دیگر مدارس همکاری می‌کنند تا طرح‌های مداخله‌ای یا پیشگیرانه را عملی کنند و به سلامت اجتماعی و عاطفی یا حتی جسمی دانش‌آموز کمک کنند.

خیلی از روانشناسان امور نوجوان برای موسسات دولتی یا خصوصی مانند مراکز اصلاح و تربیت نوجوانان یا مراکز درمانی کار می‌کنند. روانشناسان در این محیط‌ها بیشتر روی اصلاح و مدیریت رفتارهای افراد نوجوان تمرکز دارند. به نظر می‌رسد که در محیط‌های سازمانی متشکل از نوجوانان دارای سابقه روابط جنسی نامشروع،  سوء پیشینه‌های قضایی، اختلالات گوارشی یا استعمال مواد مخدر هستند. به همین دلیل در چنین مکانی لازم است که یک متخصص هم در زمینه جلوگیری از اعتیاد، جرم،  یا بدرفتاری حضور داشته باشد.

دکتر روانشناس نوجوانان همچنین می‌تواند به راه‌اندازی یک مطب خصوصی هم فکر کند. در این چهارچوب تمرکز اصلی روی حوزه تشخیص بیماری و درمان اختلالات روانی است. همچنین این احتمال وجود دارد که روانشناس امور نوجوان تست شخصیت یا هوش انجام دهد تا آگاهی بیشتری نسبت به مراجع خود پیدا کند.

در نهایت روانشناس بالینی باید بر اساس یافته‌های خود از تست‌ها یا پرسش و پاسخ‌هایی که انجام شده است، باید بتواند یک برنامه درمانی را اجرا و طراحی کند. روند درمان به نسبت نوع نیازی که کودک دارد می‌تواند به صورت انفرادی، گروهی یا خانوادگی انجام شود. انتخاب نوع درمان به گرایش نظری روانشناس هم بستگی دارد. در بعضی از کشورها روانشناسانی که هم سطح پزشکان هستند، می‌توانند حتی به تجویز دارو هم اقدام کنند.

فرزند شما در دوره‌ای قرار داد که تغییراتی هورمونی شدیدی در بدنش اتفاق می‌افتد. و باعث می‌شود که خلق و خوی او تحت تاثیر قرار بگیرد. رشد سریع در این دوران باعث احساس خستگی بیشتر می‌شود. همچنین در نوجوانی فرد به جنس مخالف هم تمایل بیشتری پیدا می‌کند و رقابت‌های ورزشی برایش جدی‌تر می شوند و مسائل تحصیلی هم وجهه جدی‌تری را به خود می‌گیرند.

این بازه خسته کننده است و باعث می‌شود که رفتارهای نوجوان مدام تغییر کند یا واکنش‌های غیر قابل پیش‌بینی داشته باشد. مشکل اینجاست که والدین هم در این ایام اغلب اوقات با بی‌توجی به وضع نوجوان، او را تخت فشار گذاشته و وضعیت او را بدتر می‌کنند. به همین علت است که روانشناسان در درجه اول به والدین توصیه می‌کنند که سعی کنند در برابر نوجوان مدارا و نرمش بیشتری از خودشان نشان دهند.

ما نمی خواهیم که فرزندمان فقط زمانی که چشم ما را دور می‌بیند خوشحال باشد. به همین جهت بهتر است به جای تصمیمات یک جانبه در خصوص همه چیز با او حرف بزنید و نظر او را هم بشنوید. و در نهایت تصمیمی بگیرید که برای هر دو شما مناسب باشد. می‌تواند خطرات و مواردی که او را از انجام آن ها منع  می‌کنید را برایش شرح داده و سعی کنید او را آگاه کنید که دلیل نگرانی‌های شما چیست. همچنین مهم‌ترین کاری که باید در این دوران بکنید این است که کمترل خود را از دست ندهید و شرایط را مدریت کنید. چرا که شما به عنوان والدین نباید جلو او ضعف و ترستان را نشان دهید. مهم‌ترین چیزی که فرزند شما نیاز دارد این است که بتواند در همه شرایط به شما اعتماد کرده و روی شما حساب کند.

شاید شما نگرانی‌ها و اضطراب‌های زیادی داشته باشید و همین نگرانی‌ها هم مانع از این شود که بتوانید به فرزندتان آزادی که می‌خواهد را بدهید. اما به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان فرزند شما نباید درگیر مشکلات و ضعف های شما شود. به خصوص در این دوره حساس او باید به خودش و آینده و زندگی‌اش فکر کند و مسیر آینده‌اش را همان‌طور که می‌خواهد، بسازد. به عبارتی شما تنها حقوق محدودی برای سلب آزادی فرزندتان دارید و آن هم در مواردی است که مسلما آینده و زندگی او با انجام آن کارها به خطر بیفتد.

در خصوص استفاده از شبکه‌های مجازی و اینترنت فرزند نوجوان شما به احتمال زیاد در بسیاری از این شبکه‌ها و سایت‌ها حضور فعال دارد و شما هم نمی‌تواند جلو او را بگیرید. حداقل سن قانونی حضور کودکان در فیسبوک 13 سال است. بهترین کاری که شما باید بکنید این است که مطمئن شوید در لیست مخاطبین فرزندتان فرد غریبه و خطرناکی وجود ندارد که سعی بر داشتن ملاقات حضوری با او را داشته باشد. همچنین می‌تواند روی تعاملات و ارتباطان او کنترل داشته باشید و در صورتی که کار پرمخاطره‌ای مشاهده کردید، آن را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که راز موفقیت شما در کنترل و تربیت فرزندتان این است که بتوانید با او صحبت کنید و به نتیجه برسید. هرچه بیشتر با فرزندتان حرف بزنید، او بیشتر با ارزش‌ها و اعتقادات شما آشنا می شود و می‌فهمد باید چه رفتاری داشته باشد که شما هم بتوانید به او افتخار کنید.

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

ارتباط پویا و مفید شما با فرزندتان در نوجوانی که یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی اوست، اهمیت زیادی دارد. چرا که به او کمک می‌کند با اشتباهات کمتری این دوران را پشت سر بگذارد. اگرچه همیشه نمی‌توانید فرزند بداخلاق و سرکشتان را کنترل کنید اما با ارتباط موثر با او کمک می‌کنید تا او بتواند زندگی سالم و درستی را تجربه کند.

مقالات پیشنهادی:

سوالات آشنایی قبل از ازدواج

راه های جذب مردان و پسران مغرور

دکتر مشاوره فردی

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

در این صفحه شما لیستی از بهترین دکتر روانشناسی کودک در تهران مخصوصا روانشناسی کودک دبستانی را مشاهده خواهید نمود. خانواده های گرامی می توانند قبل از رجوع به روانشناسان اطلاعات کامل و وافری از روانشناسی کودک را دریافته و تصمیمات بهتری بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر خانواده ها می توانند به صفحه روانشناسی کودک مراجعه کرده و نکات مرتبط با کودک خود را در آن صفحات جستجو کنند.

اما اگر شما روانشناس هستید می توانید اطلاعات خود را به مدیر سایت برای قراردادن روی سایت رادیو کودک به مدیریت سایت اعلام نمائید.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی ذهن افروزان (نورولند) با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور و…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاور روانشناس مهرناز جهرمی رجبی در شهرری با این پزشک تماس حاصل…

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

تمام اطلاعات مرتبط با مرجان معنوی با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل رویت…

دکتر ناصر سدیفی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده های…

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک روانشناسی نیک مهر با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در…

دکتر سید حسین حسن پوراونجی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر نبی اله دریجانی در شهرری در منطقه ۲۰ با این مجموعه تماس حاصل…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاور روانپزشک دکتر ساحل همتی در شهرری تماس حاصل نمائید.

دکتر کتایون خوشایی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

نام مهناز استکی را حتما بایستی در رادیو و تلویزیون شنیده باشید. مهناز استکی یکی از بهترین…

برای کسب اطلاعات بیشتر با بیمارستان تخصصی مشاوره روانپزشکی رازی در شهرری تماس حاصل نمائید.

تمام اطلاعات مرتبط با نسرین افشاری با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل رویت…

این روزها کلینیکها و موسسات بسیاری را می بینیم که هر کدام بر اساس دیدگاه و هدف معینی مشغول به…

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر ربابه مزیبانی در شهرری با شماره تلفن های این مجموعه تماس حاصل…

خوشبختانه امروزه روند تحولات اجتماعي به گونه اي در جريان است كه نگرش افراد نسبت به علم روان…

دکتر میترا حکیم شوشتری متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

دکتر هوشنگ احسانی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

مشاور روانپزشک دکتر ذبیح اله اشتری در شهرری یکی از پزشکان روانشناس کودک در جنوب تهران است. برای…

مرکز مشاوره سرای مشاور یکی از مراکز مشاوره تلفنی سراسر کشور است. این مرکز فقط ارائه دهنده خدمات…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و روانشناسی همراهان در شهرری تماس حاصل نمائید.

دکتر مهدی تهرانی دوست متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

مرکز مشاوره روانشناسی معراج واقع در شهرری منطقه ۲۰ تهران آماده خدمات رسانی به خانواده های عزیز…

ناتوانی های یادگیری مشکلات جدی هستند که میتوانند عملکرد تحصیلی،پیشرفت شغلی و خودپنداره کودکان…

دکتر ناهید محمدی یکی از ویژه ترین روانشناسان در حوزه کودک است پیشنهاد می کنیم رزومه دکتر محمدی…

در این صفحه شما می توانید اطلاعات خانم دکتر مهسا ساداتی روانشناس کودک که در حال حاضر در نزدیکی…

دکتر زهرا شهریور متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

دکتر معصومه موسوی متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

من نسرین افشاری هستم

لیسانس راهنمایی و مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی و  کارشناسی ارشد…

برای کسب اطلاعات بیشتر به مشاور روانپزشک دکتر سعید شجاع شفتی در شهرری مراجعه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره روانشناسی معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ری تماس حاصل…

دکتر سعیده سرجمعی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر محمدصادق جعفرآباد شهرری، مشاور روانپزشک در منطقه ۲۰ با این…

تمام اطلاعات مرتبط با دکتر شهین نیک ذات با زمینه فعالیت روانشناس کودک و مشاوره خانواده در این…

دکتر نصرت اله سیدشهابی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

دکتر محمدرضا محمدی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

من مرجان معنوی شاد هستم، فارغ التحصیل روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشکده…

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

دکتر مهدی بینا متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

شرکت تعاونی خدمات آموزشی مهرگان پژوهش طوس با رویکرد آموزشی از سال ۱۳۷۹ با دو دبیرستان غیرانتفاغی…

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز مشاوره آفتاب با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک روانشناسی نیک مهر (شعبه پاسداران) با زمینه فعالیت # در این صفحه…

شما می توانید اطلاعات کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره خانواده ایرانی را در این مرکز مشاهده…

حیطه فعالیت:

خدمات…

مرکز مشاوره راز با کادر مجرب آماده برگزاری سخنرانی، کارگاه های آموزشی و آموزش روانشناسی برای…

پروفایل دکتر شهین نیک ذات

 

مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان نهال (موسسه آوای مهر کودکی ) تحت نظارت سازمان بهزیستی با هدف اثر…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره روانپزشکی کودکان دکتر مریم محمودی راد در شهرری با این مرکز…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر گلناز فیض زاده در شهرری با این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات…

تمام اطلاعات مرتبط با گروه روانشناسی پریا با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

اطلاعات تماس:

.۰۹۱۲۴۹۴۲۷۷۳ .۰۲۱۸۸۷۰۳۴۲۱

تمامی حقوق مطالب و تصاویر تولیدی این سایت متعلق به سایت رادیو کودک است، هرگونه کپی برداری با ذکر نام سایت و لینک به آن براساس صفحه قوانین و مقررات بلامانع است.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

راحله میبدی 

مرضیه هوشنگی 

دکتر نفیسه طباطبایی 

فرناز فریدی 

دکتر محمد پارسا عزیزی 

نیره روستایی گرایلو 

دکتر الناز گیوه چی 

سمیه سادات نجات 

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

دکتر زهرا فدایی وطن 

گلنار شهابی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران معتقد است که شاید این سوال برای خیلی از ما مطرح شده باشد که دکتر روانشناس نوجوان چه تفاوتی با سایر روانشناسان دارد. و یا اصلاً چرا کودکان و نوجوانان نیاز به روانشناس یا مشاور دارند. لازم به ذکر است مرکز مشاوره مکث با داشتن فضای ویژه برای بازی درمانی و فعالیت های ویژه کودکان آماده انجام خدمات مختلف برای کودکان شما می باشد. همچنین مرکز مشاوره مکث دارای متخصص روانشناسی کودک، دکتر روانشناس نوجوان و روانشناس کودک و نوجوان متخصصبرای استعداد یابی و سنجش هوش کودک نیز می باشد.

این که یک کودک بدون تحمل رنج زندگی و در دوران کودکی نیاز به مراجعه به روانشناسان کودک داشته باشد شاید برای خیلی از خانواده ها و والدین عجیب باشد. اما سوالی که اینجا مطرح میشود این است که مگر کودکانمان را به متخصص کودکان نمیبریم و یا وقتی دل درد و سردرد مدام دارند به متخصص کودکانی که تجربه کافی داشته باشد مراجعه نمیکنیم.

در این صورت اگر کودکمان نیز در هر زمینه ایی رفتاری داشته باشد که والدین به شخصه با آن رفتار نتوانند ارتباط مؤثری برقرار کنند و یا رفتاری که خود کودک و اطرافیانش را مورد آزار قرار بدهد میتوان به دکتر روانشناس کودک مراجعه کرد.

از نظر دکتر روانشناس کودک و نوجوان در واقع مراجعه به دکتر روانشناس کودک تنها به دلیل مشکلات اخلاقی و رفع و رجوع آن نیست. بلکه سوالات مادران راجع به نحوه تربیت فرزندشان، چگونگی رشد اخلاقی کودکشان و یا در هر زمینه ایی که والدین در آن احساس ضعف و یا قدرت کنند. یا نیاز به آگاهی در مورد نحوه بهتر تربیت کردن فرزندانشان داشته باشند میتوانند به دکتر روانشناس کودک مراجعه کنند.

مرکز مشاوره کودک مکث با داشتن و شعبه تخصصی برای کودکان و نوجوانان در خدمت شما عزیران می باشد. روانشناس کودک چه ویژگی های دارد. در واقع طی کردن دوره دانشگاهی روانشناسی، روانشناسی عمومی و یا روانشناسی بالینی پس از گذراندن دوره دکتری، متخصصان روانشناس باید تخصص و گرایش خود را معلوم و دنبال کنند. همانطور که پزشکان عمومی برای دوره تخصص خود باید گرایش خاصی را دنبال کنند، دکتر های روانشناس هم باید گرایش خودشان را از قبیل: کودک، مشاوره فردی، ازدواج و یا اختلالات و درمان آنها، البته با رویکرد مشخص خودشان به اتمام برسانند.

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

نکته در همینجاست که روان انسان به دلیل پیچیدگی خاص خود و این که هر فردی به شخصه با رفتاری و خلقی متفاوت می تواند درمانی مشخص که بر روی او اثر بیش تری دارد را دنبال کنند.

افرادی که به دنبال رشد و درمان و بهبود حال خود هستند ممکن است، چندین بار دکتر روانشناس خود را تغییر دهند و به روانشناسان گوناگونی مراجعه کنند تا جایی که پیش یکی از روانشناسانی که انتخاب میکنند احساس خوبی را که می خواهند تجربه و دنبال کنند.

در واقع تفاوت در رفتار و خلق افراد و پیچیدگی روان انسان باعث میشود گرایش های مختلف روانشناسی در درمان آنها اثر گذار باشد. البته در مورد کودکان، کمی از پیچیدگی درمان و نحوه عملکرد آن کاسته میشود. به این دلیل که کودکان هنوز به مرحله پنهان کاری، مقاومت در درمان و غیر شفاف بودن نرسیده اند. به همین دلیل کودکان را میتوان با شناخت اولیه و بررسی نوع اختلال و یا مشکل خلقی، با طی کردن مراحلی مانند بازی درمانی و یا درمان های شناختی مانند cbt و یا رفتار درمانگری به درمان و بهبود نزدیک کنند.

از نظر دکتر عیسایی روانشناس کودک؛ کودکان به دلیل آنکه در رفتار خود صداقت دارند و ناخودآگاهشان هنوز به مرحله سایه سیاه و سرکوب احساسات نرسیده، بنابراین تنها با تغییر در رفتارشان و نحوه عملکردشان میتوانند تجربه بهتری در ادامه زندگی داشته باشند.

البته وجود اختلالات شخصیتی، ریشه های اضطراب و وسواس در کودکان و بررسی آنها بسیار مهم است.

این که کودکی دچار وسواس است، برای کنترل وسواس او بسیار مهم است که روانشناس کودک به ریشه این وسواس که سر منشاء آن اضطراب است، بپردازد. تنها به تغییر رفتار اکتفا نکند و دلیل این اضطراب را جویا شود، آیا کودک در خانه و یا خارج از خانه دچار اضطراب است و دلیل آن و بررسی های آن به وسیله دکتر روانشناس کودک بسیار مهم است.

در واقع روانشناسان به جز گذراندن مرحله درمان باید به نوعی همدلی با مراجع خود، چه کودک و چه بزرگسال را احساس کنند و در کنار مراحل درمان پیگیری امور محیطی فرد و نکته بینی روانشناس بسیار مهم است. زیرا درمان های روانشناسی به هیچ عنوان مانند سایر درمان ها مکانیکی و با طی دوره درمان به اتمام نمیرسد. در واقع درمانگر با روان مراجع در ارتباط است و این ارتباط هر چقدر صمیمی تر و همدلانه تر باشد مراحل بهبود و درمان را بهتر طی میکند و اثر گذار تر خواهد بود.

1. مترو

با توجه به اینکه مرکز مکث جنب مترو قلهک می باشد مراجعین می توانند از این وسیله با توجه به ترافیک تهران استفاده کنند.

2. تاکسی

با توجه به بودن وسایل حمل نقل زیاد در محدوده شریعتی شما می توانید با این گونه وسایل به مرکز مکث مراجعه کنید.

3. پارکینگ

افرادی که با وسیله شخصی قصد آمدن به مرکز مکث را دارند 2 گزینه را پیش رو دارند؛ استفاده از سینمای فرهنگ و یا پارک کردن در کنار رودخانه قلهک که ورودی آن از کوچه یزدانیان می باشد.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس کودک و نوجوان» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

برای مشاهده فهرست روانشناس کودک خوب در تهران و حومه و دسترسی به اطلاعات تماس آنها شامل تلفن و آدرس مطب به این صفحه مراجعه فرمایید.

اساسا روانشناسی کودک مطالعه بر روی عملکرد های خودآگاه و ناخود آگاه کودک شماست. روانشناس کودک به بررسی چگونگی تعامل کودک با والدین، خودشان و جهان اطرافشان می پردازند تا پیشرفت و رشد ذهنی او را بسنجند.

فهم الگو های رفتاری طبیعی و غیر طبیعی کودک به والدین کمک می کند تا ارتباط برقرار کردن بهتر، یاد دادن بهتر مسائل برای مدیریت احساسات آن ها را بفهمند و به پیشرفت بیشتر کودک خود در مراحل مختلف زندگی کمک کنند.

روانشناسان کودک ریشه رفتارهای غیر طبیعی کودک را یافته و به او کمک می کنند تا با این مشکلات مبارزه کند. همچنین به پیشگیری، ارزیابی و تشخیص مشکلاتی مانند اوتیسم می پردازند.

اساسا رشد فیزیکی، رشد ذهنی و رشد احساسی کودک شما در جلسات مشترک با روانشناس کودک مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران

برای مشاهده فهرست روانشناس کودک خوب در تهران و حومه و دسترسی به اطلاعات تماس آنها شامل تلفن و آدرس مطب به این صفحه مراجعه فرمایید.

اساسا روانشناسی کودک مطالعه بر روی عملکرد های خودآگاه و ناخود آگاه کودک شماست. روانشناس کودک به بررسی چگونگی تعامل کودک با والدین، خودشان و جهان اطرافشان می پردازند تا پیشرفت و رشد ذهنی او را بسنجند.

فهم الگو های رفتاری طبیعی و غیر طبیعی کودک به والدین کمک می کند تا ارتباط برقرار کردن بهتر، یاد دادن بهتر مسائل برای مدیریت احساسات آن ها را بفهمند و به پیشرفت بیشتر کودک خود در مراحل مختلف زندگی کمک کنند.

روانشناسان کودک ریشه رفتارهای غیر طبیعی کودک را یافته و به او کمک می کنند تا با این مشکلات مبارزه کند. همچنین به پیشگیری، ارزیابی و تشخیص مشکلاتی مانند اوتیسم می پردازند.

اساسا رشد فیزیکی، رشد ذهنی و رشد احساسی کودک شما در جلسات مشترک با روانشناس کودک مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران
دکتر روانشناس کودک و نوجوان در تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *