دکتر روانپزشک خانم در قزوین

 
helpkade
دکتر روانپزشک خانم در قزوین
دکتر روانپزشک خانم در قزوین

روانپزشک خوب در قزوین – بهترین روانپزشک قزوین – بهترین فوق تخصص روانپزشک در قزوین – بهترین مراکز روانپزشکی قزوین – زوج درمانی در قزوین – دکتر روانکاوی در قزوین – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در قزوین – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در قزوین – زوج درمانگر خوب در قزوین – روانپزشک عالی در قزوین – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.دکتر روانپزشک خانم در قزوین

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر محمد فلاح زاده 

دکتر پریسا پاکدل 

دکتر آزاده سادات خردمند 

دکتر سید حسین قافله باشی 

دکتر علی نیک یار 

دکتر فرهاد شاملو محمودی 

دکتر حسین جاودانی 

دکتر پیمان پیروی 

دکتر مرتضی نادی 

دکتر فائزه زاهدیان 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر روانپزشک خانم در قزوین

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر لادن محمدی زاده 

دکتر اعظم هاشمی 

فاطمه باجلان 

سمانه زاهدیان 

ارسلان عبدالهی دهکی 

حافظ عطاپور 

فاطمه رحمتی 

زهرا رضائی 

اکبر عنبری 

علیرضا رجبی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

سلام میشه یه روانپزشک خوب ( با آدم حرف بزنه نه اینکه قرص بده دستت و بگه بسلامت ) تو قزوین معرفی کنین چون روانپزشک مثل دکترای دیگه نیست که بشه از دوست و آشنا درباره ش پرسید تا بگی میخوان بگن برای چی میخوای ؟

من تو دوران نوجوانی تجربه رفتن به روانپزشک کودک و نوجوان رو داشتم اما یه سری سوالات پیش پا افتاده پرسید و با مامانم هم حرف زد اما نه من تغییر کردم نه مادرم ، مثلا رابطه با جنس مخالف و عشق عاشقی  که مشکل من این نبود در صورتی که من چون درونگرام و به سختی حرف میزنم اون روانپزشک باید خیلی بیشتر تلاش کنه .

من مشکل دارم و ندارم حالم خوبه و خوب نیست لطف کنین یه روانپزشک خوب در قزوین معرفی کنین  . اگر اهل شهر دیگه ای هم هستین اسم و شهر اون روانپزشک رو بگین که به درد بقیه هم بخوره ممکنه خیلی ها در زمینه پیدا کردن روانپزشک مشکل داشته باشن

مرتبط:

دکتر روانپزشک خانم در قزوین

معرفی مشاور در قزوین

مرتبط با معرفی مشاور و لزوم مشاوره قبل از ازدواج:

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

صحبت با مشاور در زمینه ازدواج لازمه؟

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

لزوم وجود قانونی که ازدواج رو بدون مشاوره ممنوع کنه

فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانشناس و مشاور

معرفی شماره مرکز مشاوره – 096400

معرفی مرکز مشاوره در شیراز برای مسائل خانوادگی و ازدواج

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

درخواست معرفی مشاور در شهر شیراز

چطوری به خواستگار بگیم بریم مشاوره قبل از ازدواج؟

بیمارستان 22 بهمن  قزوین دو روانپزشک داره که از 118 شماره بیمارستانو بگیرید وصبح زنگ بزنید همون روز وقت میدن بهتون بسیار هم قیمت مناسبی داره

سلام، خوشحالم که با خانوم دکتر روناک کاکاوند آشنا شدم، بالاخره بعد از عوض کردن چنپ تا مشاور یک کسی رو پیدا کردم ک حال من را فهمید و قضاوتم نکرد و نهایت به من کمک کرد تا بهترین تصمیم را بگیرم

ایشون را پیشنهاد می کنم 

من روانشناس های کلینیک سپیدار رو پیشنهاد میکنم. آقای مصطفی نجم آبادی هم تو همین کلینیک مشاوره دارند که تجربه خوبی برای من بودند. 

سلام . خواستم دو تا نکته درباره خانوم دکتر روناک کاکاوند بگم : ۱ اینکه ایشون تو تخصصی که من ازشون دیدم یعنی درمان مشکلات شخصیم مث خجالتی بودن و ترس و استرس عالی بودن و قسم میخورم زندگیمو عوض کردن . ۲ . اینکه ادرس و تلفنشون عوض شده . نوروزیان .نبش  خیابان حکمت ۴۶ پلاک ۳۱۵ . طبقه سوم واحد پنجم 

 

تلفن ***********

موفق باشید

سلام.خواهشا اگر کسی یه روانشناس خوب و کار بلد میشناسه بهم معرفی کنه.ممنون میشم یک دنیا.چون حتی تهران هم رفتم و حتی کرج.پیش بهترین روانشناس ها اونم نزدیک سه سال.ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم و این وسط فقط کلی پول مفت خرج کردم بخدا.خدا ازشون نگذره بحق قران.ممنون میشم اگر خبرشو بهم بدید.اینم ایدی تلگراممه *******.1989

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره قزوین را بر شما مخاطب عزیز هوش کالا ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره یا روانشناس خوب در قزوین هستید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

کلینیک روانشناسی رهنمودروانشناس : سمانه زاهدیانخدمات :مشاوره کودک و نوجوان ، پیش از ازدواج ، خانواده و طلاق و مشاوره فردی (اضطراب ، افسردگی ، وسواس و… )آدرس :خیابان شهرداری ، مابین خیابان خیام و فردوسی ، ساختمان پزشکان ارغوانطبق سوم ، واحد ۱۱تلفن پذیرش :۰۹۱۲۸۸۰۵۴۱۴۳۳۲۳۸۵۳۸

مرکز مشاوره و روانشناسی قزوین

آدرس :

دکتر روانپزشک خانم در قزوین

خیابان نواب شمالی،جنب راهنمایی رانندگی سابق

تلفن پذیرش :

۰۲۸۳۲۲۳۷۴۳۴

سپیدار

روانشناس : رامش حسین زاده خضری

آدرس :

خیابان نادری جنوبی ، نرسیده به کوچه زر آبادی، جنب لوازم آرایشی مینیاتور،ساختمان ماهان

تلفن پذیرش :

۰۲۸۳۳۲۳۲۰۷۶

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان قزوین را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره قزوین می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در قزوین هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

هم نوا

آدرس :

خیام جنوبی، کوچه نسترن، ساختمان پزشکان کیان راد، طبقه ۳، واحد۱

نلفن پذیرش :

: ۳۳۲۳۴۲۷۱: ۰۹۳۷۲۰۸۵۶۷۵

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره قزوین و یا بهترین دکتر روانشناس قزوین مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در قزوین و یا روانشناس کودک در قزوین و یا مرکز مشاوره خانواده در سنندج هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : فروردین ۲۸, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در قزوین هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در قزوین می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در قزوین را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در قزوین, بهترین روانپزشک در قزوین, بهترین فوق تخصص روانپزشک در قزوین, بهترین مراکز روانپزشکی در قزوین, زوج درمانی در قزوین, دکتر روانکاوی در قزوین, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در قزوین, روانپزشک عالی در قزوین, مشاور ازدواج در قزوین, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در قزوین

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.دکتر روانپزشک خانم در قزوین



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر روانپزشک خانم در قزوین

هزینه اقتصادی

روناک کاکاوند، دانش آموخته ی روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد هستم. همچنین یکی از اعضای انجمن روانشناسی ایران می باشم. از جمله زمینه های اصلی فعالیتم می توانم به مشاوره فردی، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره اعتیاد و زوج درمانی اشاره کنم. تا کنون با مراکز مشاوره متعددی همکاری کرده ام در حال حاضر نیز در کلینیک نگاه نو واقع در کرج و کلینیک اندیشه برتر واقع در قزوین (آدرس: قزوین، خیابان نادری شمالی، روبرو داروخانه رازی؛ تلفن: ۳۳۳۳۰۲۰۸-۰۲۸) فعالیت می کنم. در کنار سوابق شغلی اشاره ی مختصری نیز به دیگر فعالیت های خود در زمینه ی آموزش و پژوهش می کنم از قبیل گذراندن کارگاه های آموزشی، برگزاری کارگاه های آموزشی و روانشناختی، و چاپ مقالات خود در نشریه های علمی و معتبر. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه های نام برده می توانید به مراکز مشاوره نام برده مراجعه کنید، هدف من ارائه ی بهترین راهکارهای مشاوره ای به شما مراجعین عزیز می باشد. لطفا برای رزرو وقت مشاوره با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در قزوین

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکتر روانپزشک خانم در قزوین

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

خدمات مطب

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

loading…

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر اعظم هاشمی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

دکتر روانپزشک خانم در قزوین
دکتر روانپزشک خانم در قزوین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *