رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

 
helpkade
رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان
رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

ایران مشاوره ۶ نظرها

همانطور که می دانید  در سال های اخیر دانشگاه آزاد علاوه بر جذب دانشجو از طریق برگزاری کنکور سراسری به صورت بدون کنکور نیز دانشجو می پذیرد. این شیوه پذیرش دانشجو برای تمام مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته انجام می پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای 5 گروه آزمایشی انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان انجام می پذیرد، از این رو برای شرکت در این رشته ها الزامی به حضور در جلسه کنکور ندارید. دانشگاه آزاد واحد اصفهان نیز در مقاطع ذکر شده اقدام به جذب دانشجو می کند. ما در قالب این مقاله تلاش نموده ایم تمامی رشته هایی که دانشگاه آزاد واحد اصفهان در ورودی مهر 97 دانشجو جذب می کند را در اختیار شما قرار دهیم چنان چه شما عزیزان پس از مطالعه مطالب ارائه شده سوالاتی در این زمینه داشتید می توانید با مشاوره تحصیلی مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران با تجربه ما به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ دهند.

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

ثبت نام تمام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد فقط از طریق سایت این دانشگاه انجام خواهد شد.

یکی از سوالاتی که برای اغلب داوطلبان پیش می آید این است که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاددر چه تاریخی می باشد؟همانطور که می دانید دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد که ثبت نام نوبت مهر ماه آن در اواسط مرداد و ثبت نام نوبت بهمن در دی ماه می باشد. همچنین نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اواخر شهریور ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد.برای ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و پس از اینکه تقاضانامه ثبت نام را تکمیل کردید می توانید نسبت به دریافت رسید مربوط به ثبت نام اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر از تاثیر سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه آزاد  و  میزان شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

دانشگاه آزاد طبق روال سال های اخیر در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. کلیه داوطلبان قبل از ثبت نام باید از شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد اطلاع کامل داشته باشند بنابراین لازم دانستیم برای شما عزیزان شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد دوره کاردانی را در ادامه مطلب توضیح دهیم . داوطلبانی که دیپلم رشته های نظری را دارند (مدرک پیش دانشگاهی ندارند) می توانند در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته انتخاب رشته کنند و داوطلبانی که دیپلم رشته های هنرستان و فنی حرفه ای را دارند فقط مجاز به انتخاب رشته های کاردانی پیوسته می باشند.پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزادبر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و یا در صورت تمایل می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه آزاد رشته های مقطع کارشناسی را به صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می دهد. در واقع داوطلبانی می توانند در دوره های کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته کنند که مدرک فوق دیپلم (کاردانی) خود را دریافت کرده باشند. افراد می توانند بدون هیچ محدودیتی در هر یک از رشته های مورد علاقه شان تحصیلات خود را ادامه دهند که شامل رشته های گروه علوم تجربی، علوم انسانی، فنی مهندسی و هنر می باشد به همین دلیل مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره لیست تمامی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

داوطلبانی که قصد ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند این سوال برایشان پیش می آید که شهریه این دانشگاه به چه صورت می باشد. دانشگاه آزاد هم مانند سایر دانشگاه ها دارای شهریه ثابت و متغیر می باشد که میزان شهریه دانشگاه آزاد با توجه به تعداد واحد های انتخاب شده توسط دانشجو و انتخاب واحد های (عملی و نظری) متغیر می باشد. البته توجه داشته باشید که  میزان شهریه در هر سال حدود 10 درصد افزایش می یابد. شما می توانید آخرین اخبار در خصوص میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد هر سال را در سایت ایران مشاوره دنبال کنید.

در این بند از مطلب می خواهیم لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد اصفهان را برای شما علاقمندان تحصیل در این دانشگاه ارائه دهیم.

کاردانی پیوسته:

کاردانی ناپیوسته:

در این بند از مطلب می خواهیم لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد اصفهان را برای شما علاقمندان تحصیل در این دانشگاه ارائه دهیم.

کارشناسی پیوسته:

کارشناسی ناپیوسته:

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاپذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های بدون کنکور آزاد

11 ساعت پیش

11 ساعت پیش

11 ساعت پیش

سلام من دیپلم تجربی نظام جدید(۶.۳.۳) رو دارم . آیا میتونم توی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی راهنمای ثبت نام باسوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، شما مجاز به ثبت نام در رشته ی مورد نظر می باشید.

برا رشته روانشناسی یا مهندسی کامپیوتر . معدل دیپلم باید چند باشه و مدارک لازم چیه؟

با سلام، طبق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۳۹۹، پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد. لازم به ذکر است شرط معدل خاصی جهت پذیرش نهایی درنظر گرفته نشده، و به هر میزان که معدل شما بهتر باشد، احتمال قبولی شما بالاتر می رود.

سلام من دیپلم عکاسی دارم و تغییر رشته دادم و سال چهارم انسانی رو خوندم یعنی مدرک پیش دانشگاهی انسانی رو دارم آیا میتونم تو رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟؟؟دیپلم نظام قدیم رو دارم

با سلام، چنانچه دارای مدرک پیش دانشگاهی باشید، می توانید در رشته مذکور در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی در واحد دانشگاهی مدنظر نام نویسی نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تیم تحریریه نظری بدهید

دانشگاه غیرانتفاعی یک دانشگاه غیردولتی می باشد بنابراین هزینه تحصیل دانشجویان را از خود آن ها دریافت می کند. این دانشگاه در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی بیشتر رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد تا فرصت ادامه تحصیل برای داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را ندارند ، فراهم سازد و تنها شرط پذیرش در رشته های این دانشگاه دارا بودن یکی از مدارک پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام قدیم ، دیپلم دوره آموزشی نظام جدید و کاردانی می باشد.

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی شان ، در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

طبق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در ورودی مهر ماه 98 ، از روز 20 اسفند ماه 97 الی 6 شهریور ماه 98 می باشد. نحوه ثبت نام نیز بدین صورت است که ابتدا باید با مراجعه به سایت sanjesh.org ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی را دانلود کنید و پس از اطمینان از اینکه رشته ی مورد نظرتان ارائه شده است یا خیر ، با مراجعه به سایت سنجش برای ثبت نام آن اقدام کنید. لازم به ذکر است هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل می باشد و پس از قبولی در یکی از رشته های انتخابی ، می تواند برای ثبت نام حضوری در واحد دانشگاهی اقدام کند.

در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد اصفهان باید به اطلاعتان برسانیم که ثبت نام این دانشگاه در ورودی بهمن ماه سال گذشته از تاریخ 29 دی ماه الی 10 بهمن ماه بوده است و ثبت نام فقط از طریق مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی انجام گرفت.

بنابراین در سال 98 ثبت نام رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن 98 نیز اواخر دی ماه آغاز می گردد و ممکن است ثبت نام به صورت حضوری و در واحد دانشگاهی پذیرنده دانشجو و یا به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام گیرد. شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی واحد اصفهان ، در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شوید.

با وجود آنکه تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون آزمون می باشد اما داوطلبان باید برای ورود به این دانشگاه دارای شرایط لازم باشند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 – 99 که در دفترچه قید شده است ، به شرح زیر می باشد :

جهت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 98 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، نیازمند مدارک ثبت نام می باشید و در صورت ناقص بودن مدارک ، ثبت نام داوطلب لغو خواهد شد.

یک قطعه عکس 4*3 مربوط به سال جاری داوطلب و با فرمت jpg

کد پیگیری 12 رقمی مخصوص داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری

کدرهگیری 13 رقمی مربوط به تبعه غیرایرانی

معدل کل آخرین مدرک فارغ التحصیلی

اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن

اصل و کپی از کارت ملی

6 قطعه عکس 4*3 مربوط به سال جاری

اصل و کپی آخرین مدرک فارغ التحصیلی به همراه ریز نمرات

مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان آقا

 شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با توجه به نوع رشته که از کدام مجموعه انسانی ، علوم پایه یا فنی مهندسی باشد ، متفاوت است همچنین شهریه دانشگاه غیرانتفاعی بر اساس سال ورود به دانشگاه تعیین می گردد زیرا سالانه 10 الی 15 درصد بر نرخ مصوب شهریه تمام واحد های دانشگاهی افزوده می شود. با توجه به آنکه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود ، بنابراین دانشجویان دوره کاردانی به مدت 4 ترم تحصیلی و دانشجویان دوره کارشناسی به مدت 8 ترم تحصیلی باید شهریه پرداخت نمایند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد اصفهان ، در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی  قرار داده شده است که می توانید برای دانلود آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید.

اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از رشته های ارائه شده در دانشگاه غیرانتفاعی واحد اصفهان ، بسیار مهم است زیرا هر چقدر ظرفیت یک رشته بیشتر باشد ، شانس پذیرش نیز افزایش خواهد یافت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور غیرانتفاعی

1 ساعت پیش

2 ساعت پیش

2 ساعت پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در این مقاله با لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان آشنا خواهید شد.

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

برای اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه پیام نور اصفهان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

چندین سال است که دانشگاه پیام نور اصفهان اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است. هرچند پیش از آن هم در بسیاری از واحد های کم متقاضی ثبت نام بدون آزمون توسط دانشگاه را مشاهده کرده بودیم ولی الان بیش از 5 سال است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان بصورت مستقیم توسط معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه پیام نور انجام می شود.. هرچند که چندین سال از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان در دو ترم مهر و بهمن می گذرد ولی هنوز بسیاری از متقاضیان از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان بی اطلاع هستد. مقطع کارشناسی پیوسته تنها مقطع بدون کنکور دانشگاه پیام نور است و سایر مقاطع شامل کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته بطور کلی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی شود . ذکر این نکته لازم است که تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان تنها در نوع ورود به دانشگاه است و در شهریه و ساعت کلاس ها تفاوتی در کار نیست . همین جا باید ذکر کنیم هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی در دانشگاه پیام نور اصفهان و هیچ دانشگاه پیام نور دیگری در ایران بصورت بدون کنکور ارائه نمی شود . در این مقاله می خواهیم لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اصفهان درمقطع کارشناسی را به شما معرفی کنیم . اگر رشته مورد علاقه خود را در بین این رشته ها پیدا کردید می توانید با مطالعه مقالات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 با جزئیات ثبت نام آشنا شوید. همچنین از هر نقطه ایران که هستید می توانید تنها با یک تماس تلفنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. دقت داشته باشید به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان ممکن است بعد از مدتی اضافه یا کاسته شود. برای اطلاع دقیق از این رشته ها با مشاوران هیوا تماس بگیرید.

دانشگاه پیام نور اصفهان در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته های زیر ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) انجام می دهد :

ادیان و عرفان
ارتباط تصویری
اقتصاد کشاورزی
آمار و کاربردها
پژوهشگری اجتماعی
تاریخ
تاریخ و تمدن ملل اسلامی
ترویج و آموزش کشاورزی
جغرافیا
حسابداری
حقوق
روابط عمومی
روانشناسی
روزنامه نگاری
ریاضیات و کاربردها
زبان و ادبیات انگلیسی
زبان و ادبیات عربی
زبان و ادبیات فارسی
زمین شناسی
زیست شناسی
زیست شناسی گیاهی
شیمی محض
شیمی کاربردی
صنایع دستی
طراحی پارچه
علم اطلاعات و دانش شناسی
علوم اقتصادی
علوم تربیتی
علوم قرآن و حدیث
علوم و مهندسی صنایع غذایی /کشاورزی /
علوم کامپیوتر
عکاسی
فرش
فقه و مبانی حقوق اسلامی
فلسفه و کلام اسلامی
فیزیک
مترجمی زبان انگلیسی
مدیریت بازرگانی
مدیریت جهانگردی
مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی
مرمت واحیای بناهای تاریخی
مهندسی برق
مهندسی پزشکی
مهندسی شهرسازی
مهندسی شیمی
مهندسی صنایع
مهندسی عمران
مهندسی مدیریت پروژه
مهندسی مواد و متالورژی
مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی
مهندسی مکانیک
مهندسی هوافضا
مهندسی کامپیوتر
هنراسلامی
هنرهای صناعی

رشته هایی که در بالا مشاهده کردید طبق آخرین اعلام دانشگاه پیام نور اصفهان معرفی شده است اما ممکن شده و ممکن است در طولانی مدت به این رشته ها افزوده یا کاسته شود . پس از مطالعه این مقاله اگر به هر دلیلی رشته مورد علاقه تان را در بین  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اصفهان پیدا نکردید نگران نباشید زیرا تنها دانشگاه پیام نور نیست که اقدام به ثبت نام بدون کنکور می کند و در این راستا به شما کسب اطلاعات درباره دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی را نیز توصیه می کنیم . اگر می خواهید با شرایط و ضوابط این دانشگاه ها آشنا شوید به شما مطالعه مقالات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام دانشگاه آزاد 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96 ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را توصیه می کنیم .

برای اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه پیام نور اصفهان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

چندین سال است که دانشگاه پیام نور اصفهان اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است. هرچند پیش از آن هم در بسیاری از واحد های کم متقاضی ثبت نام بدون آزمون توسط دانشگاه را مشاهده کرده بودیم ولی الان بیش از 5 سال است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان بصورت مستقیم توسط معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه پیام نور انجام می شود.. هرچند که چندین سال از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان در دو ترم مهر و بهمن می گذرد ولی هنوز بسیاری از متقاضیان از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان بی اطلاع هستد. مقطع کارشناسی پیوسته تنها مقطع بدون کنکور دانشگاه پیام نور است و سایر مقاطع شامل کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته بطور کلی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی شود . ذکر این نکته لازم است که تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان تنها در نوع ورود به دانشگاه است و در شهریه و ساعت کلاس ها تفاوتی در کار نیست . همین جا باید ذکر کنیم هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی در دانشگاه پیام نور اصفهان و هیچ دانشگاه پیام نور دیگری در ایران بصورت بدون کنکور ارائه نمی شود . در این مقاله می خواهیم لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اصفهان درمقطع کارشناسی را به شما معرفی کنیم . اگر رشته مورد علاقه خود را در بین این رشته ها پیدا کردید می توانید با مطالعه مقالات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 با جزئیات ثبت نام آشنا شوید. همچنین از هر نقطه ایران که هستید می توانید تنها با یک تماس تلفنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. دقت داشته باشید به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان ممکن است بعد از مدتی اضافه یا کاسته شود. برای اطلاع دقیق از این رشته ها با مشاوران هیوا تماس بگیرید.

سلام . می تونین در هر رشته ای که مد نظرتونه در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها تحصیل کنین .

سلام . دانشگاه پیام نور در مقطع کاردانی پذیرش نداره .

سلام . دانشگاه پیام نور در مقطع کاردانی پذیرش نداره .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در این مقاله راهنمای ثبت نام ، شرایط و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان 98 – 99 را ارائه داده ایم .

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان 98 – 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

هر ساله مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در دفترچه های مجزایی لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده توسط واحدهای مختلف این دانشگاه را منتشر می کند که تمامی رشته محل های ارائه شده به تفکیک مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در 4 دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان یکی از واحد های دانشگاه آزاد در استان آذربایجان شرقی است که در برخی از رشته ها بدون برگزاری آزمون ورودی و بر اساس مدارک تحصیلی داوطلبان دانشجو می پذیرد . رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان در مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود . علاقه مندان به تحصیل در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان لازم است ابتدا از لیست رشته های ارائه شده مقطع مورد نظر خود مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان 98 – 99 برای هر کدام از مقاطع مذکور در دفترچه ثبت نام بدون آزمون آزاد 98 آمده است . با توجه به حساسیت و اهمیت انتخاب رشته های بدون کنکور ، جهت سهولت داوطلبان در ادامه این مقاله لیست رشته های دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان در سال تحصیلی 98 – 99 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است بنابراین علاوه بر بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ، اطلاع از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می تواند تاثیر به سزایی در انتخاب رشته داوطلبان داشته باشد . ضروری است متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان 98 متناسب با مقطع انتخابی یکی از مدارک زیر را داشته باشند :کارشناسی پیوسته : دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم دوازده ساله یا مدرک کاردانی

کارشناسی ناپیوسته : مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

در نظر داشته باشید آقایان متقاضی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 باید به قوانین مربوط به نظام وظیفه برای ادامه تحصیل دقت داشته باشند . دیپلمه های کار و دانش ، فنی و حرفه ای و هنرستان نظام قدیم صرفاً مجاز به انتخاب یکی از رشته های کاردانی متناسب با نوع دیپلم خود طبق جدول مربوطه در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته هستند . معیار سنجش داوطلبان در همه مقاطع سوابق تحصیلی مقطع قبلی می باشد .

دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در سال تحصیلی 97-98 به صورت بدون کنکور پذیرش نخواهد داشت .

 

لیست رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 حدودا مرداد ماه منتشر می شود . برای اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 را مطالعه کنید .برای اطلاع از زمان دقیق انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوید .

با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده ، لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان در سال تحصیلی 97 – 98 را در اختیارتان قرار می دهیم .

 

 

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 حدودا مرداد ماه منتشر می شود . برای اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98 را مطالعه کنید .برای اطلاع از زمان دقیق انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوید .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان ورودی مهر 98 پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه آزاد و حدودا نیمه دوم مرداد ماه و زمان ثبت نام ورودی نیمسال دوم بهمن 98 – 99 در هر 4 مقطع حدودا نیمه دوم دی ماه است ( درصورت تغییر زمان ثبت نام در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می کنیم ) . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد 98 باید قبل از مراجعه به سایت ، دفترچه را به دقت مطالعه کنند و مدارک ثبت نام خود از جمله اطلاعات مربوط به آخرین مدرک تحصیلی ، اطلاعات فردی و شناسنامه ای و اطلاعات مربوط به محل سکونت و عکس 3*4 خود را آماده نمایند تا در زمان انجام فرایند ثبت نام اینترنتی تعلل ایجاد نشود . متقاضیان برای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ، دانلود دفترچه ، انجام فرآیند ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند . برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوید .

 

برای اینکه فرایند ثبت نام رشته های بدون آزمون آزاد 98 را به درستی انجام دهید مطالعه مقالات زیر را به شما توصیه می کنیم :

ثبت نام بدون کنکور آزاد 98

سایت بدون کنکور آزاد 98

ویرایش بدون کنکور آزاد 98

مدارک بدون کنکور آزاد 98

زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد 98

نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98

اعلام نتایج بدون کنکور آزاد 98

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز با راهنمایی داوطلبان در خصوص بررسی و انتخاب رشته مناسب شما را در روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان 98 یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تا مرحله اعلام نتایج پاسخگوی شما خواهند بود .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان 98 – 99

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام . عبارت شهریه دانشگاه آزاد 98-99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام . خیر ، برای تحصیل در رشته های گروه پزشکی باید در کنکور سراسری تجربی شرکت کنین .

سلام . در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید دارین ، می تونین بدون شرکت در کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته مورد نظرتون تحصیل کنین .

سلام . عبارت شهریه دانشگاه آزاد 98-99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام . شانس قبولی شما به معدل رقبای شما بستگی داره .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » کارشناسی ارشد صفحه اصلی » لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد 97 – 98

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی سعی دارد بصورت کامل به مبحث لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد 97 – 98 بپردازد. شما می توانید سوالات خود را با کارشناسان مشاور گروپ در میان بگذارید. با ما همراه باشید.

رشته های بدون آزمون دانشگاه اصفهان

 

 

 

 

 

راهنمای ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه تهران

شرایط گزینش و ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه تهران

شرایط ثبت‌نام و گزینش بدون کنکور استعدادهای درخشان دانشگاه تهران

مدارک لازم جهت ثبت‌نام استعداد درخشان در دانشگاه تهران

راهنمای پذیرش بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه شهید بهشتی

مدارک لازم جهت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

تحصیل هم‌زمان دانشجویان استعداد درخشان در دو رشته کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف

شرایط پذیرش و ثبت‌نام دو رشته دانشگاه صنعتی شریف

برای دریافت مشاوره های حرفه ای می توانید با شماره ۱۶۱۳-۹۰۷-۹۰۹ تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان مراکز تربیت معلم می توانند ثبت نام کنند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

خیر بنده نیستم همکارا هستن جوابتونو میدن …

تماس بگیرم خودتون جواب میدین ؟ من همیشه مطالب شما رو دنبال میکنم میخام …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

برای اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور

 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان از سال 91 به بعد ، علاوه بر پذیرش دانشجو به صورت با آزمون اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود نموده است . البته در گذشته هم در بسیاری از واحد های کم متقاضی پذیرش بدون آزمون صورت می گرفت ، ولی در حال حاضر بیش از پنج سال است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت مستقیم توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود . با تغییر روند پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد و برداشتن آزمون ورودی برای بیش از 95 درصد رشته محل ها در سراسر کشور و رشته های متنوع ، علاقه مندان زیادی متقاضی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شدند . کیفیت ، خدمات و تجربه آموزشی در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان از نقاط قوتی است که باعث می شود داوطلبانی که در اندیشه ثبت نام و تحصیل در رشته مورد علاقه شان البته بدون شرکت در هیچ آزمونی هستند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روی بیاورند . در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان را در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می دهیم .

در جدول زیر لیست کامل رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان در مقطع کاردانی پیوسته در نیمسال اول تحصیلی 97 – 98 را نام برده ایم :

دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان در سال تحصیلی 97 – 98 در مقطع کاردانی ناپیوسته ( فوق دیپلم ) بصورت بدون آزمون دانشجو پذیرش نمی کند .

در جدول زیر لیست کامل رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان در مقطع کارشناسی پیوسته در نیمسال اول تحصیلی 97 – 98 را نام برده ایم :

در جدول زیر لیست کامل رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان در مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال اول تحصیلی 97 – 98 را نام برده ایم .

 

برای اطلاع از جدید ترین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید .

با این که 5 سال از ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان در دو ترم مهر و بهمن می گذرد ولی هنوز هم بسیاری از داوطلبان نسبت به لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان بی اطلاع می باشند . لازم به ذکر است که تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد تنها در نوع ورود به دانشگاه است و تغییری در میزان شهریه و ساعت کلاس ها صورت نمی گیرد . دانشجویان بدون کنکور دانشگاه آزاد علاوه بر این که امکان استفاده از نقل و انتقالات آزاد را ندارند ، همچنین هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی گروه آزمایشی تجربی نیز در دانشگاه آزاد ارائه نمی شود . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر شده ، با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند . سپس بعد از انجام این فرایند باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد باشند . اگر رشته مورد علاقه خود را در بین این رشته ها پیدا کردید می توانید با مطالعه مقالات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد خودتان ثبت نام اینترنتی را انجام دهید . همچنین اگر رشته مورد علاقه تان بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان وجود نداشت ، می توانید برای اطلاع از لیست رشته های دیگر دانشگاه ها که به صورت بدون کنکور پذیرش دانشجو دارند مقالات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه نمایید . همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های دانشگاه های بدون آزمون عضو کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون شوید .
مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده اند تا به کلیه سوالات شما در پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخگو باشند .

برای اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد سما خوراسگان اصفهان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور

 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

10563

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان96

 “سامانه صدای مشاور تحصیلی”

 مشاوره دهنده تخصصی انتخاب رشته تلفنی کنکور سراسری و آزاد 96

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان

 

 

دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان) كه در سمت شرقي و مجاور شهر اصفهان  واقع شده است، روز سوم آبان مـاه ۱۳۶۶ به تصويب هيآت امناي دانشگاه آزاد اسلامي رسيد. اين واحد دانشگاهي از دوم بهمن مـاه همان سال با پذيرش ۵۱۰ دانشجو در چهار رشته تحصيلي آغاز به كار كرد و در حال حاضر با حدود ۲۰۰۰۰ نفر دانشجو در مقاطع دكتري تخصصي،دكتري حرفه اي، كارشناسي ارشد، كارشناسي و كارداني فعاليت علمي پژوهشي خود را با بيش از۳۵۰ نفر عضو هيات علمي تمام وقت و ۴۰ نفر نيمه وقت  و ۷۰۰ نفر عضو حق التدريس ادامه مي دهد و تاكنون بيش از۶۰۰۰۰ نفر از اين دانشگاه فارغ التحصيل گرديده اند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان:

 

 تاریخ و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام بدون آزمون ( بدون كنكور ) در مقطع کارشناسی و کاردانی95-96  

 

 مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد

به سامانه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خوش آمدید.جهت اطلاع از تاریخ و زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید

 

قبولی تضمینی در رشته های پرطرفدار کنکور 96

 

 

 

 صدای مشاور , مشاوره تخصصی پیرامون موارد زیر :

 برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین متخصص ما تماس حاصل نمایید.

 

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

با توجه به تنوع رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان در دوره های بدون کنکور این دانشگاه در سال های اخیر و استقبال بی سابقه داوطلبان برای شرکت در دوره های بدون کنکور، این دانشگاه هرساله اقدام به پذیرش دانشجو بصورت بدون کنکور نماید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دو ورودی مهر و بهمن صورت می گیرد.

ملاک پذیرش در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان معدل دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان است. از این رو داوطلبانی که دارای معدل بالاتری می باشند در اولویت اصلی پذیرش قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است تمامی مراحل فرایند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org انجام خواهد گرفت. اولین قدم برای ثبت نام اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان می باشد ، بطوری که بیش از ۹۰ درصد رشته های موجود در دانشگاه آزاد اصفهان به صورت بدون کنکور ارائه می گردد.

برای دریافت مشاوره ثبت نام و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۳۷۵ تماس بگیرید

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

تماس از طریق تلفن ثابت در استان تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۷۸۴

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره ۹۹۲۲۱۱۰۶

پاسخگویی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تقریبا میتوان گفت بالای 90 درصد از رشته های موجود در دانشگاه آزاد اصفهان بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارد و داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت می کنند می توانند در بسیاری از رشته های ارائه شده در تمامی مقاطع دانشگاه آزاد بصورت بدون آزمون پذیرش شوند. در ادامه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان به تفکیک مقطع تحصیلی برای اطلاع شما داوطلبان عزیز قرار داده شده است.

رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد اصفهان شامل کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته می باشد. کاردانی پیوسته مختص داوطلبانی می باشد که دیپلم کارودانش و هنرستان را دارند و یا در یکی از شاخه های نظری دیپلم دریافت نموده اند و کاردانی ناپییوسته برای داوطلبانی می باشد که علاوه بر مدرک دیپلم بایستی مدرک پیش دانشگاهی رو هم داشته باشند.

رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه ازاد اصفهان شامل کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته می باشد. شرکت در مقطع کارشناسی پیوسته مختص داوطلبانی می باشد که دارای مدرک پیش دانشگاهی بوده و تصمیم به تحصیل در دوره ۴ ساله لیسانس رو دارند و کارشناسی ناپیوسته نیز همان دوره کاردانی به کارشناسی می باشد که داوطلبانی که مدرک کاردانی رو دارند میتوانند برای ادامه تحصیل در رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد اصفهان شرکت کنند.

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اصفهان

بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اصفهان داوطلب را با رشته گرایش های ارائه دهنده این واحد دانشگاهی آشنا کرده و از ابتدای مسیر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، داوطلب را در مسیر درست قرار می دهد .

در جدول زیر می توانید لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد اصفهان را مشاهده نمایید .داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اصفهان با بررسی این رشته گرایش ها می توانند نسبت به انتخاب رشته امتحانی خود در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایند . توصیه می کنیم به دلیل تغییرات احتمالی در رشته ها و گرایش ها ، در زمان انتخاب رشته حتما دفترچه امسال را به دقت مطالعه نمایید .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ندای مشاور نیز با در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع در خصوص لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان شما را در انتخاب رشته ای بی نقص یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ندای مشاور تا مرحله اعلام نتایج دانشگاه آزاد در کنار شما خواهند بود .

برای دریافت مشاوره ثبت نام و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۳۷۵ تماس بگیرید

تماس از طریق تلفن ثابت در استان تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۷۸۴

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره ۹۹۲۲۱۱۰۶

پاسخگویی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مطالب مفید

لیست رشته های دکتری دانشگاه ازاد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای تماس با مشاوران سامانه ندای مشاور با شماره های زیر از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید:

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

همان‌طور که در مطالب پیشین گفته شد، امکان ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه‌های دولتی نیز وجود دارد. شما می‌توانید در مقاطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه‌های دولتی (روزانه، شبانه و پردیس‌های خودگردان) بدون کنکور ثبت‌نام کنید.

دانشگاه دولتی اصفهان نیز ازجمله دانشگاه‌های سطح یک کشور محسوب می‌شود و طبق آمار سیویلیکا در بین دانشگاه‌ها دولتی در رتبه سیزدهم جای دارد.

به طبع تحصیل در چنین دانشگاهی می‌تواند موقعیت‌های خوبی را در آینده برای فارغ‌التحصیلانش به وجود بیاورد.

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان

درصورتی‌که تفاوت بین مقاطع تحصیلی دانشگاهی (کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و …) را نمی‌دانید از لینک «معرفی مقاطع تحصیلی» استفاده کنید.

رشته‌های زیر در دانشگاه دولتی اصفهان بدون کنکور تدریس می‌شوند:

دانشگاه دولتی اصفهان با توجه به کیفیت بالای آموزشی، داوطلبان زیادی دارد ولی امکانات این دانشگاه محدود بوده و فقط قادر به حمایت از تعداد مشخصی دانشجوست. به همین دلیل تنها رشته‌ای که در این دانشگاه پذیرش بدون کنکور دارد، کارشناسی زبان و ادبیات ارمنی است. این رشته در دوره روزانه دانشگاه دولتی اصفهان ارائه می‌شود.

اما درصورتی‌که خود دانشگاه اصفهان برای شما مسئله نیست، بلکه قصد دارید به‌رایگان در شهر اصفهان تحصیل کنید می‌توانید رشته علوم قرآن و حدیث را انتخاب کنید. دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم یک دانشکده در دولت‌آباد اصفهان دارد که در آن رشته علوم قرآن و حدیث را بدون کنکور در سطح کارشناسی تدریس می‌کند.

چطور بدون کنکور در دانشگاه ثبت‌نام کنیم؟

در این مقطع تحصیلی تنها دانشگاه فرهنگیان–پردیس شهید باهنر اصفهان بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

این رشته‌ها عبارت‌اند از: آموزش ریاضی، آموزش راهنمایی و مشاوره، آموزش زبان و ادبیات فارسی، آموزش‌وپرورش ابتدایی.

تنها دو روش برای تحصیل بدون کنکور در مقطع ارشد دانشگاه‌های دولتی وجود دارد: یکی اینکه در پردیس‌های آن‌ها ثبت‌نام کنید و دیگری اینکه معدل کل شما در سال سوم و پس از طی حداقل ۱۱۰ واحد درسی جزء ۱۵% برتر دانشجویان هم‌دوره خودتان باشد (این دانشجویان جزء استعدادهای درخشان محسوب می‌شوند).

ازآنجاکه دانشگاه دولتی اصفهان پردیس خودگردان ندارد، تنها راهی که برای تحصیل بدون کنکور در مقطع ارشد باقی می‌ماند استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان است.

در صورت تمایل به ثبت‌نام به آموزش دانشگاه خود مراجعه نمایید.

ممنون

کدرشته اموزش ریاضی اصفهان چیه؟من رتبم۷۴هزاره.معدل دیپلمم۱۹/۶۷نظام جدید

تحصیل در رشته ‌ی زبان و ادبیات ارمنی خوابگاه دولتی به دختران تعلق میگیره؟؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

نام *

ایمیل*

Solve : * 22 + 21 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان
رشته روانشناسی بدون کنکور اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *