رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

 
helpkade
رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور
رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هستند می بایست لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را پس از انتشار دفترچه ثبت نام مطالعه و رشته های مورد علاقه خود را از میان آنها انتخاب نمایند سپس با در دست داشتن مدارک لازم ، مراحل ثبت نام را در زمان مقرر تکمیل نمایند .رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های سراسری است که هر ساله داوطلبان بسیاری متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستند . پایین بودن شهریه دانشگاهی ، اختیاری بودن حضور در کلاس های نظری ، اعطای وام دانشجویی 2 درصدی برای کل شهریه تحصیلی ، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو ، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس ها به صورت نیمه حضوری و الکترونیکی ، تنوع در رشته محل های بدون کنکور ارائه شده گروه های آزمایشی مختلف تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان از مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور است که متقاضیان را به شرکت در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 99 ترغیب می کند .

علاقه مندان به تحصیل بدون کنکور دانشگاه پیام نور مطابق مراحل ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور ۹۹ می بایست دفترچه ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ارائه شده در سال 99 را بررسی نمایند و در صورت یافتن رشته محل های مد نظر خود نسبت به پر کردن فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند . در ادامه این مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ را ارائه داده ایم .

همانطور که پیش از این اشاره شد ، دانشگاه پیام نور در رشته های گروه ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد . داوطلبان باید دقت داشته باشند که تمامی رشته های این مجموعه ها بدون آزمون نبوده و هنوز هم پذیرش برخی از رشته ها از طریق کنکور سراسری انجام می شود . پرطرفدار ترین رشته های هر گروه عبارتند از :

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 مدتی پیش از آغاز ثبت نام در تاریخ 8 بهمن 98 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org فعال شد . در ادامه می توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ را مشاهده نمایید .

 

*** برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید ***

 

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

داوطلبان پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور باید در نظر داشته باشند که می توانند رشته مورد نظر خود را از تمامی گروه ها انتخاب کنند و بر اساس معیار های تعیین شده ، ضریب تاثیر سوابق تحصیلی ( معدل دیپلم ) بر اساس رشته انتخابی و رشته فارغ التحصیلی متفاوت خواهد بود .

هم چنین لازم به ذکر است که رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت بدون آزمون در دانشگاه های پیام نور و سایر دانشگاه های کشور ارائه نمی شود و پذیرش این رشته ها تنها از طریق کنکور سراسری انجام می شود .

 

هم چنین توصیه می شود داوطلبان علاوه بر دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های سایر دانشگاه های بدون آزمون را نیز بررسی و شانس خود را برای آنها نیز امتحان کنند .

در ادامه بخوانید: معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان بدون کنکور پیام نور ۹۹ باشند . برای اطلاع از به روزترین اخبار دانشگاه های بدون آزمون عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .

 

خیر . برخی از رشته محل های این دانشگاه بدون کنکور ارائه نمی شوند . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در این مقاله ارائه شده است .

خیر . هر واحد دانشگاه پیام نور تعدادی از رشته ها را ارائه می دهند که می توانید لیست رشته محل های دانشگاه پیام نور 99 را در این مقاله مشاهده کنید .

بله همانطور که در مقاله توضیح داده شده داوطلبان می توانند از هر گروهی انتخاب رشته کنند .

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

سلام من دانشجوی داروسازی روزانه هستم می خوام در کنار رشته خودم رشته حقوق روهم تو پیام نور به صورت غیر حضوری بخونم آیا می تونم؟باید چیکار کنم؟؟

سلام . می تونین به صورت هم زمان در دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه دوم تون در رشته حقوق تحصیل کنین .

سلام . خسته نباشید من پشت کنکوری تجربی نظام جدید هستم و معدل کتبیم۱۶هستش.ایا من می تونم تو رشته گرافیک دانشگاه ازاد تحصیل کنم؟احتماش چقدره؟واینکه باید کارشناسی پیوسته بخونم؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین ، شانس قبولی در بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد وجود داره .

سلام، وقت بخیر.۱-آیا برای شرکت در رشته حقوق دانشگاه پیام نور باید حتما دیپلم انسانی داشت؟و با دیپلم تجربی نمیشه وارد شد؟۲-آیا با تحصیل در رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی میشه در ادامه مدرک وکالت گرفت؟و اینکه مدرک وکالتی که از این طریق به دست میاد اعتبار مدرک وکالت دانشگاه دولتی یا پیام نور رو داره؟خیلی ممنون از مشاور محترم هیوا

سلام . می تونین با مدرک دیپلم تجربی در پذیرش بدون کنکور رشته حقوق در دانشگاه پیام نور شرکت کنین ،  بعد از اخذ مدرک کارشناسی در رشته حقوق می تونین در آزمون وکالت شرکت کنین .

سلام وقت بخیر ببخشید دانشگاه های پیام نور برای رشته تجربی چه رشته هایی بدون ازمون دارند؟ممنون

سلام . در دانشگاه پیام نور در اکثر رشته های گروه تجربی ( به جزء رشته های گروه پزشکی ) پذیرش بدون کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) صورت می گیره .

سلام . وقتتون بخیر..می خواستم ببینم بین رشته های علوم تربیتی،روانشناسی و مشاوره کدوم بهتره از نظر آینده کاری..چون من برای بار دوم می خوام درس بخونم علاوه بر مدرک فوق لیسانسم.. دیگه نمی خوام اشتباه کنم یعنی دیگه فرصت اشتباه مجدد رو ندارم..در ضمن اگه ما بخوایم از مشاوره هیوا بهره مند بشیم اما تلفن ثابت نداریم باید چکار کنیم؟ممنون میشم راهنماییم کنیدرشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

سلام . برای انتخاب رشته بهتره با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین ، عبارت سفارش پکیج مشاوره هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام ببخشید می خواستم بدونم رشته طراحی دوخت بدون کنکور هست؟ و اگه هست نزدیکترین دانشگاه به شهریار و رباط کریم کجا هست؟

سلام . در رشته طراحی دوخت بدون کنکور پذیرش صورت می گیره ، باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد رو چک کنین .

سلام من برای کنکور ثبت نام کردم نظام قدیم هستم هم زمان می تونم ثبت نام کنم برای بدون کنکور پیام نور؟ و اگر در هردو قبول بشم میتونم یکی رو انتخاب کنم؟

سلام . می تونین هم در کنکور سراسری و هم در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنین ، در صورت قبولی در هر دو می تونین در یکی از قبولی هاتون ادامه تحصیل بدین .

سلام وقت بخیر رشته روانشناسی بدون کنکور برای ورودی های جدید پدیرش داره یا برای روانشناسی باید کنکور داد؟

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور سراسری در رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه های شهریه پرداز تحصیل کنین .

سلام وقت بخیر.من کاردانیو از شاخه فنی حرفه ای تو دانشگاه آزاد گرفتم ایا می تونم تغییررشته بدم و کارشناسی ناپیوسته رو تو پیام نور بخونم ؟ممنون

سلام . دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش نداره .

برا رشته ی اموزش ابتدایی فقط با مدرک دیپلم و بدون نیاز ب کنکور میشه در دانشگاه پیام نور یا ازاد شرکت کرد؟

سلام . در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید دارین ، می تونین بدون شرکت در کنکور سراسری در رشته مورد نظرتون در دانشگاه پیام نور و دانشگاه ازاد تحصیل کنین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در هر دوره از پذیرش بدون آزمون مدتی قبل از آغاز ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سوی سازمان سنجش منتشر می شود . با توجه به اینکه اکثر رشته محل های دانشگاه پیام نور بدون کنکور پذیرش دارند ، داوطلبان رشته های متنوعی را برای انتخاب دارند .رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور هم مانند سایر دانشگاه ها که ابتدا صرفا از طریق کنکور سراسری دانشجو پذیرش می کردند ، چند سالی هست که تغییر رویه داده و بیشتر ظرفیتش را به پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور اختصاص داده است . از سال های گذشته و به دلیل تصوری که خانواده ها درمورد دانشگاه پیام نور داشتند ( اینکه تصور می کردند دانشگاه پیام نور زیرمجموعه دانشگاه های دولتی است درصورتیکه دانشگاه پیام نور نیز مانند هر دانشگاه دیگری زیرمجموعه وزارت علوم است ) استقبال از تحصیل در دانشگاه پیام نور زیاد بوده است .

تنوع رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، کم بودن ساعت برگزاری کلاس ها و همچنین پایین بودن شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه های پولی کشور از دیگر دلایل قانع کننده برای تحصیل در دانشگاه پیام نور است .  لازم به ذکر است که چون دانشگاه پیام نور در مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) پذیرش ندارد . در این مقاله قصد داریم به معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 بپردازیم .

رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور شامل رشته های علوم پایه و گروه کشاورزی می باشد . دانشگاه پیام نور چه بصورت با آزمون و چه بصورت بدون آزمون در هیچ کدام از رشته های گروه پزشکی ( اعم از پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری و … ) پذیرش دانشجو ندارد . ناگفته نماند که پزشکی بدون کنکور در هیچ دانشگاهی داریم . 

 

لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور ۹۹ :

 

 برخی از مهم ترین رشته های بدون کنکور تجربی عبارتند از :

میکروبیولوژی ، زیست شناسی سلولی و مولکولی ، علوم و مهندسی صنایع غذایی ، شیمی کاربردی ، شیمی محض و …

برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید

 

برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید

 

حتما بخوانید: راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

قطعا رشته های فنی مهندسی پرمخاطب ترین رشته های گروه آزمایشی ریاضی هستند . خبر خوش برای متقاضیان پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، این است که دانشگاه پیام نور کلیه رشته های فنی مهندسی و هم چنین رشته های علوم پایه ریاضی را در لیست رشته های بدون کنکور خود جای داده است .

 

لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه پیام نور ۹۹ :

 

 برخی از مهم ترین رشته های بدون کنکور ریاضی عبارتند از :

مهندسی عمران ، مهندسی مکانیک ، مهندسی برق ، مهندسی صنایع ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی پزشکی و …

برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید

 

برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید

 

در گروه آزمایشی علوم انسانی کمتر رشته ای را می توانید پیدا کنید که در دانشگاه های دولتی تدریس شود ولی در دانشگاه پیام نور دانشجو نپذیرد . ترکیب کامل رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور در کنار کم بودن ساعت کلاس های دانشگاه باعث شده دانشگاه پیام نور در مجموعه رشته های علوم انسانی خود علاوه بر جوانان ، هرساله پذیرای کارمندان زیادی باشد که قصد ادامه تحصیل دارند . 

 

لیست رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه پیام نور ۹۹ :

 

 برخی از مهم ترین رشته های بدون کنکور انسانی عبارتند از :

حقوق ، روانشناسی ، مشاوره ، حسابداری ، رشته های گروه مدیریت ، علوم ورزشی و …

برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدرشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

 

برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید

 

بیشتر بخوانید: راهنمای صفر تا صد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه پیام نور علاوه بر رشته های نظری ریاضی و تجربی و انسانی ، در رشته های هنر و زبان نیز بدون کنکور پذیرش دارد .تنوع رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی به نسبت سایر گروه های آزمایشی کمتر بوده اما ظرفیت های پذیرش مناسبی دارند .
 

لیست رشته های بدون کنکور زبان و هنر دانشگاه پیام نور ۹۹ :

 

 برخی از مهم ترین رشته های بدون کنکور زبان و هنر عبارتند از :

مترجمی زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، عکاسی ، ارتباط تصویری ، نقاشی و …

برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور زبان و هنر دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید

 

برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور زبان و هنر دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید

 

اگر همچنان درباره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور و نحوه ثبت نام بدون آزمون پیام نور 99 سوالی دارید می توانید سوال خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

 

هم چنین به داوطلبان متقاضی پذیرش بدون آزمون توصیه می کنیم علاوه بر دانشگاه پیام نور ، با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شانس خود را برای پذیرش دانشگاه های آزاد نیز امتحان کنند .

هر ساله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سوی سازمان سنجش منتشر می شود که آخرین لیست منتشر شده در متن مقاله قلبل مشاهده است .

معمولا در هر دوره از پذیرش مدتی پیش از آغاز ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور منتشر می شود .

تمامی رشته های ارائه شده در دانشگاه پیام نور بدون کنکور پذیرش دارند که لیست کامل رشته محل های بدون کنکور این دانشگاه در متن مقاله قابل مشاهده است .

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ببخشید من دیپلم تجربی دارم میشه رشته های انسانی رو انتخاب کنم مثلا حسابداری؟

سلام . بله می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه انسانی و … شرکت کنین .

سلام خسته نباشید من پیش دانشگاهی ندارم دیپلم انسانی هستم کاردانی امور اداری هم دارم از دانشگاه علمی کاربردی می خواستم بدونم می تونم رشته روانشناسی برم برای کارشناسی ؟ بعد سوال دیگه ام اینه که دانشگاه پیام نور رشته پزشکی یا پیرا پزشکی نداره ؟ من با شرایطم می تونم برم ؟

سلام . در دانشگاه پیام نور در رشته های گروه پزشکی پذیرش صورت نمی گیره ، می تونین در دانشگاه پیام نور در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته تحصیل کنین .

سلام ممنون از سایت خوبتون من دیپلم انسانی نظام قدیم دارم ، خواستم ببینم می تونم بدون کنکور یا بر اساس سوابق تحصیلی ، نیم سال اول دانشگاه پیام نور مرکز اهواز حسابداری بخونم ؟

سلام . در صورتی که علاوه بر مدرک دیپلم ، مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی دارین ، می تونین در پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور در رشته / محل مورد نظرتون شرکت کنین .

سلام من دیپلم نظام قدیم رشته تجربی دارم آیا می تونم رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور بخونم؟

سلام . در صورتی که علاوه بر مدرک دیپلم مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی دارین ، می تونین بدون شرکت در کنکور در رشته حسابداری در دانشگاه پیام نور تحصیل کنین .

سلام من دیپلم رشته تجربی نظام قدیم دارم آیا می تونم رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور بخونم؟؟

سلام . در صورتی که علاوه بر مدرک دیپلم مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی دارین ، می تونین بدون شرکت در کنکور در رشته مورد نظرتون در دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها در مقطع کارشناسی پیوسته تحصیل کنین .

سلام می تونم با دیپلم حسابداری بدون کنکور وارد دانشگاه شم همون حسابداری رو بخونم یا حتما باید دیپلم یکی از رشته های نظری رو داشته باشم ؟!

سلام . در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید دارین ، می تونین در رشته حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه پیام نور تحصیل کنین .

ببخشید با چه معدل میشه رفت پیام نور

سلام . حداقل و حداکثر معدلی در نظر گرفته نمیشه از میان متقاضیان هر رشته / محل داوطلبینی که بالاترین معدل ها رو دارن ، پذیرفته میشن .

سلام ایا میشه با دیپلم حسابداری یکی از رشته های زیر مجموعه ی انسانی انتخاب کرد مثل حقوق…

سلام . در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید  دارین ، می تونین در رشته حقوق در دانشگاه پیام نور و سایر  دانشگاه ها تحصیل کنین .

با سلام . آیا با دیپلم تجربی می توان یکی از رشته های زیر مجموعه ی علوم ریاضی پیام نور بدون کنکور انتخاب کرد . مثل مهندسی ها …

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، انسانی و … شرکت کنین .

سلام ، ببخشید من دیپلم انسانی ،فنی حرفه ای،کارودانش،دیپلم خیاطی هم دارم وخیلی ازدوره های خیاطی روهم گذروندم ودیپلم گرفتم برای رشته طراحی داخلی وطراحی لباس باید چیکار کنم

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور در رشته طراحی لباس تحصیل کنین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود لیست رشته های بدون کنکور زبان و هنر دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود اصلاحیه لیست رشته های بدون کنکور زبان و هنر دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon

ایران مشاوره ۳۸۲ نظرها

جهت آشنایی و معرفی دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند به اطلاع می رسانیم که تحصیل در این دانشگاه به دو روش امکان پذیر خواهد بود. داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت.رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارند لازم است به قدر کافی از رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه پیام نور اطلاع داشته باشند. بنابراین لازم است دفترچه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را تهیه کرده و مورد مطالعه قرار دهند.

داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور در واحدهای دانشگاهی پیام نور می توانند بدون محدودیت مطابقت مدرک تحصیلی با رشته انتخابی ، ثبت نام خود را انجام دهند.

از آن جا که دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های سراسری به شمار می آید ، بنابراین دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور همان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ای است که برای رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسری منتشر می شود. به عبارتی تمام رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه های دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی و پیام نور در یک دفترچه قرار دارند. بنابراین لیست انتخاب رشته بدون کنکور سراسری می تواند مجموعه ای از کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های مذکور باشد.

رشته های زیادی به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند و از همین رو امکان نام بردن تمام آن ها وجود ندارد. اما برخی از رشته های پر طرفدار که در آخرین دوره ارائه شدند ، به شرح زیر می باشد.

همان گونه که مشاهده می کنید تمام رشته های فوق ، متعلق به مقطع کارشناسی می باشند. بنابراین می توان گفت ثبت نام بدون کنکور پیام نور تنها برای ورود به مقطع کارشناسی امکان پذیر است. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور می توانند رشته های مورد نظر را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری استخراج کرده و در لیست انتخابی خود جای دهند.

تعداد انتخاب هایی که هر داوطلب هنگام ثبت نام بدون کنکور سراسری می تواند داشته باشد ، 100 کد رشته محل است. این تعداد می تواند شامل کد رشته محل های ارائه شده در سایر دانشگاه های سراسری نیز باشد. بنابراین نمی توان حدی برای تعداد انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور تعیین کرد. داوطلب می تواند هر صد رشته را از دانشگاه های پیام نور انتخاب کند و یا می تواند هیچ انتخابی را به این دانشگاه اختصاص ندهد.

دانشگاه پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن به پذیرش بدون کنکور دانشجویان می پردازد. رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مربوط به همین ترم تحصیلی بیان می شوند. داوطلبانی که به هر دلیلی قصد شروع تحصیل از نیمسال دوم تحصیلی را دارند ، می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ماه را دانلود کرده و از رشته های ارائه شده در این ترم تحصیلی مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور پیام نور

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته طراحی داخلی یا همون طراحی دکوراسیون داخلی رو هم داره ؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی باسوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، رشته ی طراحی داخلی یا طراحی دکوراسیون داخلی در دانشگاه پیام نور ارائه نشده است.

سلام من دیپلم انسانی دارم و می‌خوام امسال کنکور بدم آیا میتونم رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه پیام نور یا آزاد برم پذیرش داره یا نه ممنون لطفا راهنماییم کنید

با سلام، شما می توانید برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون سال ۱۳۹۹، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اقدام کنید.

سلام من دیپلم تجربی دارم با کنکور سراسری میتونم رشته علوم تربیتی پیام نور شرکت کنم یا نه ،بدون ازمون چطور ؟؟

با سلام و درود. رشته علوم تربیتی در کنکور سراسری در لیست رشته های علوم انسانی ارائه می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید رشته علوم تربیتی را در دوره های بدون آزمون (دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور) انتخاب نمایید.

سلام آیا با دیپلم تجربی میتوان مکانیک خودرو در دانشگاه پیا نور خواند یا خیر و البته من کنکور ریاضی ثبت نام کردم

با سلام و درود. با توجه به شرایط ثبت نامی رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی، محدودیتی جهت ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور با مدرک دیپلم غیرمرتبط وجود ندارد.

سلام من دیپلم هوانوردی دارم و فوق دیپلم اویونیک هواپیما گرفتم. میخواستم بدونم که امکانش هست کارشناسی زبان انگلیسی شرکت کنم؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، با مدرک دیپلم و کاردانی مجاز به ثبت نام در مقطع کارشناسی (پیوسته و یا ناپیوسته) می باشید. پیشنهاد می شود جهت اطلاع از آخرین اخبار جهت ثبت نام عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

سلام توی دفترچه گروه تحصیلی رشته هایی مثل روانشناسی رو انسانی زده ایا من که دیپلم تجربی دارم میتونم ثبت نام کنم؟

با سلام و درود. رشته روانشناسی در زیر گروه رشته علوم انسانی قرار دارد، شما در صورت داشتن شرایط ثبت نامی، می توانید با دیپلم نا مرتبط در این رشته ثبت نام کنید.

سلام ببخشیدمن میخام فوق دیپلم مهندسی کشاورزی بگیرم وبعدواس لیسانس یه رشته دیگ بخونم یعنی دوسال مهندسی کشاورزی دوسال دیگ هم یک رشته دیگه واس اینکه دوباره چهارسال نخونم همچین چیزی امکان داره؟دانشگاه ازادوپیام نور مقطع کاردانی به کارشناسی ثبت نام میکنن؟

با سلام، در صورتی که رشته ی مهندسی کشاورزی در مقطع فوق دیپلم ارائه شود، شما می توانید مدرک فوق دیپلم خود را اخذ کرده و در مقطع کارشناسی ناپیوسته تغییر رشته دهید. دانشگاه پیام نور رشته های کارشناسی پیوسته (۴ساله) ارائه می دهد و دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته (۲ساله) را نیز ارائه می دهد.رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

سلام من دیپلم تجربی هستم میخاستم بدونم میشه با کنکور یا بدون کنکور رشته مترجمی زبان بخونم؟

با سلام و درود. رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی پیوسته، صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می شود. برای تحصیل در این دانشگاه ها می توانید در موعد مقرر برای ثبت نام اقدام نمایید.

سلام من درحال حاضر دیپلم گرافیک دارم میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته صنایع دستی رو بدون کنکور داره؟ من میتونم شرکت کنم؟ وبرای ثبت نام باید کی اقدام کنم؟

با سلام، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، رشته صنایع دستی، مقطع کارشناسی پیوسته، در واحدهای دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ارائه شده است. در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای و کار و دانش باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های بدون کنکور می باشید. لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، ثبت نام به تعویق افتاده، و شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

سلام ببخشید من فوق دیپلم نقشه کشی دارم میخواستم ببینم میتونم کاردانی به کارشناسی رشته تربیت بدنی یا علوم ورزشی پیام نور شرکت کنم؟ زمان ثبت نامش کی هست؟

با سلام، مطابق با شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور، در حال حاضر امکان نام نویسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه مذکور وجود ندارد، لذا درصورت تمایل و داشتن شرایط پذیرش می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته علوم ورزشی در واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید.

سلام.من لیسانس مدیریت صنعتی دارم از دانشگاه آزاد سال ۸۵.میتوانم در رشته نرم افزار برای مقطع لیسانس ثبت نام کنم؟ آیا دروس عمومی تطبیق میخورند یا مجدد باید پاس کنم؟ شهریه هر ترم چقدر هست؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، مجاز به تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی می باشید، و معدل سازی دروس عمومی به موافقت واحد دانشگاهی مقصد بستگی دارد. لازم به ذکر است شهریه هرترم تحصیلی رشته مورد نظر در واحد های دانشگاه پیام نور، حدود ۹۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلا وقتتون بخیر من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور تو دانشگاه پیامنور حقوق بخونم ؟

با سلام، شما می توانید در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی در رشته مذکور در دانشگاه پیام نور نام نویسی نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام وقتتون بخیر بنده دیپلم تجربی دارم میخواستم ببینم میتونم بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور شرکت کنم رشته مدیریت صنعتی یا ساخت و تولید؟

با سلام، بله طبق دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، شما با مدرک دیپلم خود، مجاز به ثبت نام در رشته های ذکر شده به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) می باشید. لازم به ذکر است در حالی که شما دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (سالی واحدی و یا ترمی واحدی) باشید، می بایست جهت ثبت نام مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی نیز ارائه دهید.

با عرض سلام من ۴۴ سالمه دیپلم تجربی سال ۷۴ هستم میخواستم بدونم که چطور میتونم بدون کنکور زیست شناسی پیام نور در مقطع کارشناسی قبول بشم و حدود شهریه اش چقدر میشه ؟؟؟؟

با سلام. پذیرش دانشگاه های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و شما با توجه به معدل کل و معدل کتبی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود، ارزیابی می شوید. شهریه ثابت و متغیر رشته زیست شناسی در دانشگاه های پیام نور مقطع کارشناسی ۸۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان برای هر ترم تحصیلی می باشد.

سلام وقت بخیر . من لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم و دیپلمم رو از هنرستان گرفتم . میتونم بدون کنکور ارشد روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور بخونم؟

باسلام. می توانید در آزمون ورودی دانشگاه پیام نور {فراگیر ارشد پیام نور}، در رشته ی مدنظر خود شرکت نمایید. آزمون ورودی با منبع مطالعاتی مشخص و تعداد ۸ الی ۱۰ واحد درسی می باشد.

وقتتون بخیر با کاردانی ناپیوسته دانشگاه دولتی شدنیه کارشناسی دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد ؟

با سلام ، داوطلبان دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و یا کار و دانش و یا افرادی که دارای مدرک دیپلم نظری نظام قدیم و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند می توانند با مدرک کاردانی خود در واحد دانشگاهی مدنظر نام نویسی نمایند.لازم به ذکر است متقاضیان آقا درصورت داشتن منع از سوی نظام وظیفه امکان تکرار مقطع تحصیلی را ندارند ، لذا مجاز به نام نویسی در مقطع کارشناسی پیوسته نمی باشند.

سلام من دیپلم انسانی نظام قدیم دارم میخوام روانشناسی بخونم تهران میتونم؟؟

با سلام. شما با داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم میتوانید از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ادامه تحصیل اقدام کنید. رشته مذکور در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه می شود. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری بر اساس سوابق تحصیلی در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد.

سلام من دیپلم کامپیوتر نظام قدیم فنی حرفه ای دارم آیا میتونم با این دیپلم در دانشگاه پیام نور رشته روان شناسی بخونم؟

با سلام ، با توجه به مدرک تحصیلی فوق الذکر ، شما جهت نام نویسی در دانشگاه پیام نور نیاز به مدرک کاردانی و یا پیش دانشگاهی دارید.

سلام و خسته نباشید بنده دیپلمم انسانی هست آیا میتونم کامپیوتر بخونم در دانشگاه پیام نور ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام. مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد و شما می توانید در رشته و دانشگاه مورد نظر از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام داده و اقدام به ادامه تحصیل کنید.

با سلام. من کاردانی مکانیک خودرو دارم. می خواستم ببینم اگر در کارشناسی پیام نور شرکت کنم واحد هایی که در کاردانی گذراندم تطبیق داده میشه یا باید از اول همه رو بخونم؟

با سلام. شما می توانید با ارائه مدرک کاردانی و ریز نمرات کسب شده درخواست تطبیق واحد دهید و دروسی که موفق به کسب نمره بالای ۱۲ شده باشید و معمولا نمرات دروس و محتوای آنها می بایست مورد تایید ۳ نفر از اعضای واحد آموزشی قرار بگیرد.

سلام من رشته ام دیپلمم کار و دانش و معدلم ۱۶ و پیش انسانی دارم میگیرم تا شهریور ماه من اگه رشته کارشناسی زیست رو از گروه علوم تجربی اتتخاب کنم مجاز میشم ؟ چون رشته دیپلمم متغایر هست با رشته ی انتخابیم چند درصد احتمال قبولیم وجود داره ؟

با سلام ، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹ ، شما در صورت دارا بودن مدرک دیپلم کار و دانش و پیش دانشگاهی علوم انسانی می توانید در تمامی رشته های تحصیلی از جمله زیست شناسی ادامه تحصیل داشته باشید .

سلام من دیپلم فنی هستم و پیس انسانی ایا تا تابستان ۹۹ من می تونم رشته روانشناسی بدون ازمون پیام نور قبول بشم ؟

با سلام ، چنانچه رشته مورد نظر شما بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ارائه شده باشد ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته و واحد دانشگاهی مذکور(ورودی مهر ماه) بپردازید.

سلام من الان دانشجوری کارشناسی پیوسته رشته مهندسی کامپویتر دانشگاه دولتی هستم میخوام مدرک کاردانی معادل بگیرم برم نیروی انتظامی میخواستم ببینم این کارو بکنم میشه در حین اینکه در در نیروی انتظامی شاغلم در رشته مهندسی کامپیوتر از کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنم؟لطفا سریع جواب بدید چون باید تصمیم بگیرم خیلی ممنون

با سلام ، شما در حین اشتغال به کار در نیروی انتظامی درصورتی که موافقت ارگان مربوطه را کسب نمایید می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام روزتون بخیر من شاغل هستم و کاردانی رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد را دارم آیا امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور و کارشناسی مدیریت دولتی رو دارم یانه؟؟

با سلام ، بله در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشید ، با ثبت نام در واحد های دانشگاه پیام نور و در رشته مورد نظر به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود با مراجعه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من سال ۸۱ کاردانی ساختمان گرفتم.. الان میتونم بدون کنکور حسابداری شرکت کنم

با سلام ، با توجه به ضوابط پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور و درصورتی که منعی از سوی نظام وظیفه نداشته باشید ، چنانچه رشته حسابداری در واحد دانشگاهی مدنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود می توانید در این مرحله شرکت کرده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام و خداقوت سوالی داشتم.من مدرک کارشناسی دولتی را دارم و ده سال پیش فارغ التحشیل شده ام.ایا برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد میتوانم در یکی از رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدم یا خیر.آیا باید از لحاظ رشته همخوانی بین لیسانس و فوق وجود داشته باشد؟

سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ ، شما با دارا بودن مدرک کارشناسی می توانید با ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کسب رتبه لازم در واحدهای دانشگاه پیام نور انتخاب رشته و در صورت پذیرش ادامه تحصیل داشته باشید . لازم به ذکر است که شما در صورت تمایل در مقطع فوق لیسانس مجاز به تغییر رشته می باشید و می بایست ۶ الی ۱۲ واحد جبرانی را نیز بگذرانید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه نمایید .

سلام ایا یه دانشجو دانشگاه دولتی میتواند یکی از رشته های پیام نور را بخواند؟ مثلا کارشناسی حقوق از چ زمانی میتواند ثبت نام کند؟

سلام ، مطابق با قوانین وزارت علوم ، دانشجویان دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی امکان تحصیل همزمان در دو رشته را دارا می باشند ، و با توجه به ضوابط تحصیلی همزمان شما مجاز به انتخاب یکی از رشته های دانشگاه پیام نور به عنوان رشته دوم هستید.لازم به ذکر است دانشجویان آقا که با استفاده از معافیت تحصیلی در حال تحصیل می باشند ، مجاز به تحصیل در رشته دوم با استفاده از معافیت تحصیلی صادر شده در رشته و دانشگاه اول هستند.

سلام من فارغ اتحصیل رشته انسانی پایه دوازدهم هستم ایا میتونم باسوابق تحصیلی رشته روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور مشهد انتخاب کنم ؟در صورت امکان چه کار باید انجام بدم؟

با سلام. انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم مهر ماه سال ۱۳۹۹ از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ آغاز می شود و شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام دهید ، البته لازم به ذکر است بر اساس دفترچه منتشر شده رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور واحد مشهد ارائه نشده است.

سلام ببخشید من دوازدهم هستم ایا میتونم برا رشته کارشناس حقوق یا روانشناسی شرکت کنم و زمانش کی هست به صورت حضوری یا اینترنتی اگه بشه بگید ممنون

با سلام ، شما جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور می بایست فارغ التحصیل شده و دارای مدرک دیپلم باشید ؛ لازم به ذکر است پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه مذکور برای ورودی مهرماه ۱۳۹۹ ، از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام خواهد شد.

سلام. وقتتون بخیر. بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه های دولتی هستم ولی خیلی علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک هستم. آیا من میتونم در دوره کارشناسی شرکت کنم یا خیر؟ و همچنین چون من از خارج از کشور هستم ایا مشکلی پیش میاد؟ ممنون

با سلام. در صورتی که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم باشید ، می توانید برای تحصیل مجدد اقدام به ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است ثبت نام ورودی های مهر ماه سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد ؛ شما برای ثبت نام تکمیلی و امتحانات می بایست به صورت حضوری به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه فرمایید.

سلام من معلم رسمی آموزش وپرورش با بیست سال سابقه هستم بیست و نه سال سن دارم کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن ملل اسلامی دارم چگونه میتوانم در رشته های تربیت بدنی پیام نور ادامه تحصیل بدم

با سلام ، در صورتی که شما قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به صورت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را دارا باشید ، در صورت داشتن شرایط می توانید با مدرک دیپلم خود در رشته تربیت بدنی در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام. من فارغ التحصیل رشته علوم انسانی نظام قدیمم. برای ثبت نام و تحصیل در رشته معماری مجازم؟ اگر نه، چکار باید بکنم؟

با سلام ، چنانچه شما تمایل به نام نویسی در رشته مذکور در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را داشته باشید ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته معماری بپردازید.

با سلام بنده مدرک کارشناسی دارم و میخام در رشته زبان در پیام نور دوباره بخونم،برخی درس هایی ک پاس کردم در دانشگاه تطبیق میخوره در پیام نور یا نه؟ممنون

با سلام. در صورتی که تعداد واحدهای مشترک بین رشته قبلی و رشته جدید شما وجود داشته باشد می توانید مدرک خود را به دانشگاه ارائه داده و در صورت داشتن معدل بالا و دروسی که نمرات قابل قبول دارد تطبیق دهید.

سلام برای ثبت نام بدون کنکور مهندسی کامپیوتر ورودی بهمن ماه باید حضوری مراجعه بکنم یا اینترنتی؟ و اینکه شهریه هر ترم مهندسی کامپیوتر چقدر میشه؟

با سلام. ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در پذیرش های سال جاری که تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و شما می بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

سلام من کاردانی حسابداری رو دارم برای تثبت نام کارشناسی میتونم پیام نور بدون کنکور ثبت نام کنم؟اگه میشه از چه سایتی و مهلتش تا کی هست؟

با سلام. پذیرش های دانشگاه های پیام نور صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته می باشد و شما در صورت داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم می توانید در این دوره ها تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ به صورت حضوری در واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام انجام دهید.

سلام رشته های هنراسلبامی و علوم قرآنی و احادیث و رشته ادیان وعرفان مقطع کاردانی به کارشناسی پیام نور تبریز وجوددارد؟؟

با سلام ، رشته های ارائه شده براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته می باشند.

سلام من رشته عکاسی هستم و دوازدهم میباشم میخواستم بدونم میتونم برم رشته گرافیک یا عکاسی در پیام نور بدون کنکوز؟؟

با سلام ، مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش ؛ فارغ التحصیلان نظام جدید رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش امکان نام نویسی در مرحله تمدید پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور را دارا می باشند.

سلام کاردانی پیوسته معماری دانشگاه ازاد دارم میتونم کارشناسی حقوق پیام نور شرکت کنم

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و کاردانی خود و در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه ، می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته رشته حقوق در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهید . همچنین پیشنهاد می شود جهت اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کارشناسی ارشد دارم میخام از پایه حقوق بخونم آزمون ندادم میتونم الان از ورودی بهمن شروع به تحصیل کنم

با سلام بله شما در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانید برای رشته حقوق در دانشگاه های ارائه شده به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید ، همچنین می توانید برای اطلاع از رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کنکورندادم میتونم براترم رشته حقوق ثبت نام کنم؟؟؟

با سلام. رشته حقوق برای مقطع کارشناسی در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده است و شما تا ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ مهلت دارید برای ثبت نام اقدام کنید.

من دیپلم دارم و پیش دانشگاهیم بخاطر یک درس مونده اگ من دانشگاه ثبت نام کنم میتونم تعهد بدم ک مدرک پیش رو ارائه میدم

با سلام مطابق با آیین نامه های ثبت نامی دانشگاه ها ، شما در زمان ثبت نام می بایست نمره قبولی در تمام دروس ، و مدرک فارغ التحصیلی یا گواهی تحصیلی خود را ارائه دهید . و تنها در صورت موافقت دانشگاه مربوطه و دریافت تعهد برای ارائه نمره قبولی در درس مورد نظر و در بازه زمانی مشخص ، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل می باشید . شما می توانید با مراجعه به مشاوره تحصیلی تلفنی اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید .

سلام من درحال تحصیل مقطع کارشناسی امار از دانشگاه فردوسی هستم ایا میتونم مدرک کاردانی بگیرم و تغییر رشته به مترجمی زبان دانشگاه پیام نور بدم؟

با سلام ، شما در صورت تمایل می توانید مدرک معادل کاردانی خود را از دانشگاه مربوطه اخذ نمایید ، سپس در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام ثبت نام بدون کنکور پیام نور سال ۹۸ تا کی ادامه داره؟ممنون

با سلام . ثبت نام دانشگاه های پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم بهمن تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و انجام مراحل ثبت نام به صورت حضوری می باشد .

سلام من شاغلم در معدن و دیپلم انسانی و مدرک پیش دانشگاهی دارم-امکانش هست بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور ثبت نام بکنم؟ و اینکه به خاطر شرایط شغلیم امکانش هست در طول ترم به کلاسها نرم و صرفا تو امتحانات پایان ترم شرکت بکنم؟ یا کلاسها حضوریه و بیش از سه جلسه غیبت موجب حذف درس خواهد شد.ممنون

با سلام . شما برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور می توانید با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام نمایید. در دانشگاه های پیام نور و در صورت برگزاری کلاس اجباری برای حضور در کلاس وجود ندارد ولی می بایست برای امتحانات در دانشگاه حضور داشته باشید.

سلام شهریه هر نیمسال رشته حقوق دانشگاه غیرانتفاعی تهران چقدر است؟

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی برای رشته حقوق در دانشگاه های غیرانتفاعی حدود ۱.۱۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان به ازای ۲۰ واحد درسی می باشد .و همچنین با مراجعه به شهریه دانشگاه غیرانتفاعی می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید .

سلام همسر من دیپلم فنی (متالوژی)دارد ،میخواستم ببینم میتونه در رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدهد ،بصورت خودخوان ؟

با سلام ، افرادی که دارای مدرک فارغ التحصیلی دیپلم فنی و حرفه ای سالی واحدی و ترمی واحدی می باشند. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد های دانشگاه پیام نور ، ملزم به ارائه مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند ، و درغیر این صورت مجاز به ثبت نام نمی باشند . شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من ترم ۳ پزشکی بین الملل هستم میخواستم بدونم میتونم واسه سال بعد حقوق پیام نور بصورت همزمان(ینی هم بین الملل و هم پیام نور هردو رشته رو ادامه بدم) بخونم ؟میخوام بدونم نیاز به انصراف از رشته اصلیم نیستش؟ و اینکه براساس سوابق تحصیلیه چون چندسالی از فارغ التحصیلی از مقطع دبیرستان میگذره اشکالی نداره؟ ممنونم میشم اگر راهنماییم کنین

با سلام، شما در مقطع دکتری پیوسته نمیتوانید تحصیل همزمان داشته باشید.

سلام من درنیروی انتظامی ثبت نام کرده ام.اگر درکنکوررتبه خوبی بیارم میتونم به دانشگاه که باکنکورپذیرفته شدم برم ؟ان موقع چکارکنم؟

با سلام. ثبت نام در دانشگاه های افسری و قبولی در این دانشگاه های دارای مراحل مختلفی است و صرفا قبول شدن در یک مرحله مبنی بر پذیرش نهایی نیست ولی اگر تا مرحله آخر همه ی مراحل را قبول شدید و پذیرش گرفتید معمولا دارای تعهد هستید و بنا به هر دلیلی قصد انصراف داشته باشید اصولا دو برابر مبلغی که برای شما هزینه کرده اید به عوان جریمه دریافت می کنند.

سلام من دی ۹۸ پیش دانشگاهی شبانه مدرکم رو میگیرم . میخواستم بدونم میتوم بهمن ۹۸ ورودی بشم رشته کارشناسی رشته حقوق؟بدون کنکور میتونم ورودی بهمن بشم؟

با سلام، شما میتوانید در صورتی که رشته مورد نظر شما در دانشگاه مدنظر بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده باشد، برای ورودی بهمن ماه در این رشته و دانشگاه ثبت نام نمایید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره ۳۰۷ نظرها

دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه هایی است که به دو صورت با آزمون و بدون آزمون از داوطلبان جهت تحصیل در دانشگاه ، ثبت نام به عمل می آورد. علاقه مندان به منظور تحصیل در رشته های با آزمون این دانشگاه می بایست ابتدا از طریق سایت ثبت نام کنکور ، فرآیند نام نویسی خود را در کنکور سراسری انجام دهند و سپس در آزمون آن شرکت کنند.رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود که بسته به هر دوره ، متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی و یا حضوری ، به اقدامات لازم بپردازند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور ، معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ، انجام می گیرد.

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور را دارند ، لازم است در آزمون سراسری شرکت کنند. بنابراین باید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراحل نام نویسی خود را طی کنند.

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ، از روز 16 بهمن ماه آغاز شده و تا روز 24 بهمن ماه ، ادامه دارد. در صورتی که زمان نام نویسی این آزمون مشمول تمدید شود در کانال تلگرام کنکور مرکز ایران مشاوره ، اطلاع رسانی می گردد که با عضویت در آن ، می توانید در جریان تمام اخبار مربوطه قرار گیرید.

اگر تمامی مراحل فوق را با موفقیت سپری کرده باشید ، از سوی سامانه مذکور ، کد پیگیری پرداختی در اختیار شما قرار می گیرد که در مراحل بعدی مورد نیازتان خواهد بود. هم چنین اگر در طی ثبت نام ، اعلام علاقه مندی به نام نویسی در رشته های دانشگاه پیام نور نکرده باشید ، می توانید در مرحله انتخاب رشته نیز این کار را انجام دهید.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه انجام می گیرد که مهلت نام نویسی آن به شرح زیر است.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ممکن است به دو روش حضوری یا اینترنتی انجام شود. در صورتی که ثبت نام به صورت حضوری انجام شود ، داوطلب باید کد رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ، به واحد دانشگاهی ارائه دهنده مراجعه نماید ؛ اما جهت ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه پیام نور متقاضی باید مراحل زیر را طی کند.

در صورتی که تمام مراحل فوق را به درستی انجام دهید ، یک کد پیگیری و شماره پرونده در اختیار شما قرار می گیرد که لازم است آن را نزد خود حفظ کنید. زیرا برای هر بار ورود به صفحه کاربری خود در این سامانه به شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام ، نیاز خواهید داشت.

(کدهای 13 ، 15 ، 16 ، 17 ، 20 ، 21 ، 22)

داوطلبان می توانند علاوه بر ثبت نام بدون کنکور پیام نور ، در رشته های با کنکور نیز ثبت نام کنند ولی در نهایت می توانند تنها یک رشته را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

ثبت نام دانشگاه پیام نور نیازمند ارائه مدارک تحصیلی و هویتی است تا با بررسی آن ها ، میزان صلاحیت پذیرش داوطلبان سنجیده شود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور به شرح زیر می باشند.

مدرک کاردانی ، مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا جدید ممکن است حین ثبت نام اینترنتی مورد نیاز قرار نگیرد اما داشتن آن الزامی است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور و با کنکور این دانشگاه از یک دیگر جدا هستند و داوطلبان برای اطلاع از رشته های ارائه شده هر کدام باید به دفترچه مربوطه مراجعه کنند. دفترچه های ثبت نام بدون کنکور یا با کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه ، در واقع همان دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه و دفترچه ثبت نام کنکور سراسری می باشند که تمام جزئیات مربوط به نام نویسی دانشگاه های سراسری اعم از شرایط ثبت نام پیام نور و سایر دانشگاه های سراسری ، مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی و … را در بر دارند.

جدول زیر حاوی آخرین نسخه دفترچه هایی است که تا کنون برای ثبت نام دانشگاه پیام نور منتشر شده اند. جهت دریافت و دسترسی به هر کدام می توانید بر روی نام آن ها کلیک کنید.

(به محض انتشار ، لینک فوق فعال می شود)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید.)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید.)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید.)

با توجه به تمام مطالب فوق می توان متوجه شد که دانشگاه پیام نور به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ، دانشجو می پذیرد. بد نیست بدانید که حتی اکثر رشته های این دانشگاه به صورت بدون آزمون ارائه می شوند که شانس ورود داوطلب به دانشگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد. جهت آشنایی با سایر دانشگاه های بدون کنکور و کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

 

یک راه ، شرکت در کنکور سراسری است اما می توانید در رشته های بدون آزمون این دانشگاه نیز ثبت نام کنید که بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد.

برای ثبت نام در رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور باید از تاریخ 16 بهمن ماه اقدام کنید.

برای نیمسال تحصیلی اول ، از 20 اسفند ماه سال جاری تا 31 شهریور ماه سال آینده فرصت دارید اما در رابطه با نیمسال دوم تحصیلی هم اکنون اطلاعات دقیقی در دست نیست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاثبت نام پیام نور

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

نام *

ایمیل *

سلام لطفا به سوال من جواب بدید من تو رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور شیراز دیدم نوشته بود مهندسی مکانیک اما ننوشته بود چه گرایش هایی همچنین دانشگاه پیام نور بندر عباس هم ننوشته بود چه گرایش هایی میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور شیراز رشته مهندسی مکانیک چه گرایش هایی داره و دانشگاه پیام نور بندر عباس رشته مهندسی مکانیک چه گرایش هایی ممنونم لطفا جواب بدید

با سلام و درود. رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی بدون گرایش می باشد. لازم به ذکر است که این رشته در مقطع ارشد دارای گرایش می باشد.

سلام من سال ۹۴ دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی بودم بعد ۲ ترم انصراف دادم الان میخوام مدیریت دولتی بخونم آیا میتونم دروس عمومی رو تطبیق بدم؟؟؟؟

با سلام و درود. با دریافت ریز نمرات از واحد آموزشی دانشگاه خود، می توانید برای واحدهای مشترکی که نمرات بالای ۱۲ دارند، از شرایط تطبیق واحد استفاده کنید.

سلام وقت بخیر ببخشید اگه زمان انتخاب رشته ، هم انخاب رشته دانشگاه آزاد و هم پیام نور ( هر دو بدون ازمون ) انجام بدیم و در هر دو هم قبول شیم یکشو برای ثبت نام مراجعه نکنیم مشکلی پیش میاد ؟ مرسی .

با سلام، درصورتی که شما در دو رشته قبولی شوید، برای ادامه تحصیل فقط یک رشته و دانشگاه را می توانید ثبت نام کنید و در صورت ثبت نام نکردن برای رشته ی دوم مشکلی پیش نمی آید.

سلام ، ببخشید رشته بهداشت عمومی بدون کنکور در پیام نور امکان پذیره؟ و اگه اره چه معدلی لازمه براش؟ رشته روانشناسی هم. بدون کنکور در پیام نور تبریز امکان پذیره؟

با سلام و درود. مطابق با دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۸، رشته بهداشت عمومی در لیست رشته های بدون آزمون ارائه نشده بود، لازم به ذکر است که شما می توانید در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون آزمون تحصیل نمایید.

سلام، آیا با دیپلم تجربی میتوان در رشته مترجمی زبان انگلیسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد؟

با سلام، بله شما با داشتن مدرک دیپلم تجربی نظام جدید می توانید در رشته مترجمی زبان انگلیسی و در واحدهای دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ثبت نام نمایید. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید.

سلام وقت بخیر، اگر کسی سال گذشته یکی از رشته های بدون کنکور مثلا رشته ادبیات فارسی پیام نور ثبت نام کرده باشه و بخواد امسال از اون کد رشته انصراف بده و مجددا توی همین رشته های بدون کنکور در رشته تاریخ دانشگاه پیام نور ثبت نام بکنه مانعی وجود داره؟

با سلام، خیر مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، شما در صورت تمایل می توانید پس از ثبت نام در رشته و دانشگاه موزد نظر به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)، انصراف خود را در واحد در حال تحصیل ثبت نموده و مشغول به تحصیل مجدد شوید.

آیا با مدرک فنی حرفا ای نظام جدید میتوان در دانشگاه پیام نور بدون کنکور درس خواند و زیر شاخه های نظری را انتخاب کرد؟

با سلام، بله در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای باشید، مجاز به ثبت نام در رشته های گروه های مختلف دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) می باشید. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه مراجعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور چه روزیه؟

با سلام و درود. شما می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های صرفا براساس صوابق تحصیلی را از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور دریافت نمایید. لازم به ذکر است زمان ثبت نامی این دوره هنوز مشخص نشده است.

ایا با رشته تجربی میتوان بدون کنکور در دانشگاه ازاد پیام نور رشته حقوق خواند؟؟

با سلام، درصورتی که دارای شرایط نام نویسی در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور باشید (به عنوان مثال داشتن مدرک دیپلم نظام جدید، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و…)، منعی از بابت انتخاب رشته مذکور نخواهید داشت.

با سلام من مدرک کاردانی حسابداری در دانشگاه ازاد دارم امکانش هست در دانشگاه پیام نور رشته کارشناسی ناپیوسته حسابداری ادامه بدم ؟لطفا راهنمایی کنید .

با سلام، خیر متاسفانه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در هیچ یک از واحدهای دانشگاه پیام نور انجام نمی گیرد، لازم به ذکر است شما می توانید در سایر دوره ها مانند(آزاد، غیرانتفاعی و …) انتخاب رشته انجام دهید.

با سلام من دیپلم طراحی دوخت کاردانش دارم امکانش هست که در پیام نور رشته روانشناسی ادامه تحصیل بدم ؟لطفا راهنمایم کنید

با سلام. برای ورود به دانشگاه های پیام نور افرادی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید هستند می توانند ثبت نام کنند. دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم می بایست مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی را نیز ارائه دهند تا مجاز به شرکت در انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور باشند.

سلام بنده دیپلم ریاضی فیزیک دارم ولی پیش دانشگاهی نخواندم برای ثبتنام دانشگاه پیام نور به مشکل میخورم؟

با سلام. چنانچه دارای دیپلم نظام قدیم می باشید، برای ورود به دانشگاه های پیام نور می بایست مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشید. بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی شما صرفا مجاز به ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی می باشید.

سلام وقت بخیر ثبت نام رشته های بدون ازمون پیام نور برای مهر ماه شروع شده ؟

باسلام. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان متقاضی پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام نموده یا ننموده اند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می شود.

سلام وقت بخیر ببخشید ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور شروع شده ؟

باسلام. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام متقاضیان پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام نموده یا ننموده اند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می شود.

سلام ببخشید سازمان سنجش دفترچه گزینش بدون ازمون دانشگاه پیام نور را گذاشته ایا ثبت نام هم شروع شده ؟ یا فعلا دفترچه اومده ؟

سلام. ثبت نام داوطلبان پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده یا نکرده باشند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می شود.

سلام ثبت نام اینترنتی بدون ازمون دانشگاه پیام نور برای نیمه ی مهر ۹۹ شروع شده ؟؟؟؟

با سلام ، خیر طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ انجام نگرفت ، و شما می بایست در انتظار اطلاعیه سازمان در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ باشید .

سلام من دانشگاه ازاد برای بهمن ثبت نام کردم ولی شهریه پرداخت نکردم و کلاس هم نرفتم الان میتونم پیام نور ثبت نام کنم یا اول باید انصراف بدم از دانشگاه ازاد

با سلام ، چنانچه فرایند ثبت نام شما در دانشگاه آزاد طی شده باشد ، می بایست پیش از نام نویسی نهایی در دانشگاه پیام نور وضعیت تحصیلی خود را در واحد دانشگاهی مذکور مشخص نمایید.

سلام من پیام نور ثبت نام نکردم. میتونم موقع انتخاب رشته ثبت نام کنم؟

با سلام . معمولا در زمان انتخاب رشته این امکان فراهم می شود که بتوانید مجدد کارت جداگانه برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی خریداری کرده و انتخاب رشته کنید ، لازم به ذکر است ثبت نام کنکور سراسری تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ تمدید شده است و شما می توانید وارد سایت سازمان سنجش شده و کارت جداگانه برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی خریداری کنید.

سلام ،من دانشجوی ترم دو پرستاری روزانه هستم ،ایا با توجه به اینکه دیپلم تجربی دارم و اینکه دانشجو پرستاری هستم ،میشود روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور را همزمان ،برای مهر ۹۹ ثبت نام کنم و بروم ?

با سلام ، بله با توجه به اینکه شما دانشجوی دوره روزانه می باشید ، می توانید برای تحصیل همزمان در رشته دوم و در واحد های دانشگاه پیام نور اقدام نمایید . لازم به ذکر است افرادی که دارای معافیت تحصیلی باشند ، می بایست با معافیت تحصیلی صادر شده در رشته و دانشگاه اول تحصیل همزمان داشته باشند .

سلام با دیپلم تجربی نظام قدیم میشه رشته علوم تربیتی بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوند؟

با سلام. در صورتی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم باشید می توانید از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ برای دانشگاه های پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش در رشته علوم تربیتی ثبت نام انجام دهید. البته این ثبت نام برای ترم مهر ماه سال ۱۳۹۹ می باشد.

سلام آیا هنوز امکان ثبت نام کنکور غیرحضوری در دانشگاه پیام‌نور اهواز وجود دارد؟

با سلام. مهلت ثبت نام دانشگاه های پیام نور برای ترم بهمن به اتمام رسیده ولی بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش شما می توانید از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور ترم مهر ماه اقدام به ثبت نام کنید.

سلام دانشگاه پیام نور گرایش مکانیک خودرو دانشجو میپذیره؟

با سلام. در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه های پیام نور رشته مهندسی مکانیک ارائه می شود. درصورتی که رشته دیپلم شما مکانیک خودرو باشد می توانید در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه های آزاد و یا سراسری برای ادامه تحصیل اقدام کنید.

سلام خسته نباشید من ی ترم دانشگاه ازاد خوندم و دی ماه ۹۸ رها کردم ولی انصراف ندادم الان برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور باید از دانشگاه ازاد انصراف بدم یا میشه بدون انصراف هم شرکت کنم چون مدرک دیپلم رو بهشون ندادم و دست خودمه

با سلام. شما می بایست انصراف خود را در دانشگاه آزاد ثبت کرده و در صورت تمایل مجددا بر اساس سوابق تحصیلی در یک واحد دانشگاه دیگر ثبت نام انجام دهید. البته لازم به ذکر است آقایان تا قبل از گذران خدمت سربازی یک بار مجاز به ثبت انصراف می باشند.

سلام من دیپلم تجربی دارم ، میخوام رشته مترجمی زبان پیام نور دانشگاه گیلان بخونم معدل دیپلمم ۹ و معدل کل ۱۴ هستش ایا شانس قبولی دارم؟

با سلام ، با در نظر گرفتن اینکه پذیرش دانشگاه پیام نور در رشته مورد نظر به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) انجام می گیرد به هر میزان که معدل شما بهتر باشد ، احتمال قبولی شما بالاتر می رود . بنابراین با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده احتمال قبولی شما متوسط می باشد .

سلام من کاردانی از دانشگاه علمی کاربردی دارم..میخاستم برای دانشگاه پیام نور غیر حضوری ثبتنام کنم الان باید با کنکور سراسری ثبتنام کنم یا تایم ثبتنام جداگانه داره؟؟؟

با سلام. پذیرش دانشگاه های پیام نور از طریق کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. اما در نظر داشته باشید دانشگاه های پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می پذیرند ، چنانچه منعی از طرف نظام وظیفه نداشته باشید می توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته اقدام کنید در غیر اینصورت می بایست وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


دفترچه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه پیام نور 98Downloads-icon


دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 99Downloads-icon


دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 98Downloads-icon


دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 98Downloads-icon

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » دانشگاه های بدون کنکور » شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 – 99

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مطلب به شرایط ثبت‌نام رشته های بدون کنکور پیام نور 98 – 99 می پردازد و تمامی نکات مهم و مربوط به پذیرش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور را شرح می دهد.

این مقاله بصورت پیوسته درباره ثبت نام و پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی می باشد و شما می توانید مقاله ی مربوط به هر دانشگاه را در مشاورگروپ مشاهده فرمایید.رشته های بدون کنکور پیام نور 97-9

قسمت اول – راهنمای تحصیل بدون کنکور در دانشگاه‌های سراسر کشور

قسمت دوم – درمورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۷ – ۹۸

یکی از سیستم‌های آموزشی ۷ گانه در ایران که امکان تحصیل بدون کنکور را برای داوطلبان تحصیل در مراکز آموزش عالی فراهم می‌کند، دانشگاه پیام نور است. دانشگاه پیام نور تحت نظارت مستقیم وزارت فرهنگ، تحقیقات و فناوری بوده و کلاس‌ها حول محور مرور درس و رفع اشکال و پاسخ اینترنتی یا غیرمجازی به سؤالات دانشجویان مرتبط می‌شود. تحصیل در این دانشگاه به دو صورت آزمونی یا بدون آزمون بوده و رشته‌های متنوعی در اختیار داوطلبان خواهد بود. داوطلبان هیچ محدودیتی برای انتخاب رشته غیر مرتبط با مدرک تحصیلی ندارند.رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سایت این دانشگاه انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور به‌صورت بدون کنکور هم در مهرماه و هم در بهمن‌ماه انجام‌شده و ورودی‌های مهر می‌بایست در اواخر مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مشاهده لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور، حداکثر ۵۰ کد رشته/محل انتخاب کنند.رشته های بدون کنکور پیام نور 97-9

نکته مهمی که باید درباره ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور بدانید آن است که حضور و ثبت‌نام در کنکور سراسری از شرایط ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور نیست. متقاضیانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در آزمون سراسری شرکت کنند یا مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند، امکان ثبت‌نام بدون آزمون پیام نور را دارند.رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

داوطلبان در صورت دارا بودن یک مدرک کاردانی هم امکان ثبت‌نام بدون کنکور را در دانشگاه پیام نور خواهند داشت. البته میزان شهریه قابل پرداخت، بر اساس نوع واحد عملی و نظری متفاوت است. ضمن اینکه تفاوتی بین میزان شهریه رشته‌های مختلف اعم از فنی تا علوم انسانی وجود ندارد و شهریه کلیه دوره‌های اعم از سراسری یا فراگیر یا بدون آزمون برابر است.

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، امکان تکمیل ظرفیت را در اختیار داوطلب قرار می‌دهد و متقاضیانی که برای ورودی مهرماه اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، معمولاً از هفته سوم مهرماه تا هفته سوم آبان ماه می‌توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور شرکت کنند و در این مرحله، نسبت به انتخاب‌های خود تجدیدنظر کنند.رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

مطالب تکمیلی:

 

برای پاسخ به سوالات با مشاوران مجرب مشاورگروپ تماس بگیرید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

من میتونم بدون انتخاب رشته ، دانشگاه پیام نور (بدون ازمون ) ثبت نام کنم ؟

سلام من پزشک متخصص اطفال هستم
همیشه به رشته های علوم انسانی و فلسفه علاقه مند بودم
و دوست دارم غیر از مطالعه ازاد به صورت اکادمیک هم مطالعه داشته باشم
نیاز به راهنمایی دارم

سلام.بله باید به واحد مورد نظر مراجعه کنید

سلام
میخواستم بدونم که من میتونم با معدل 16.5 تو رشته مترجمی زبان بدون آزمون برای دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم؟!
سوال دیگمم راجب میزان شهریه دانشگاهه، ممنون میشم پاسخ بدین

سلام من دیپلم کاردانش کامپیوتر هست و کاردانیم مدیریت روابط عمومی از علمی کاربردی هست میتونم برای مقطع کارشناسی رشته روانشناسی بخونم ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام من هرچقدر تلاش میکنم نمیتونم با شماره هایی که دادید تماس بگیرم

مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که امکان دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است)

سلام من میتونم بامعدل دیپلم ۱۲سال۱۳۸۰دررشته حسابداری بدون کنکوربخونم؟رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

خیر بنده نیستم همکارا هستن جوابتونو میدن …

تماس بگیرم خودتون جواب میدین ؟ من همیشه مطالب شما رو دنبال میکنم میخام …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

داوطلبا می تونن لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ رو تو دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ببینن ، که تنها تعداد کمی از رشته محلای پرطرفدار تو این لیست دیده نمیشه و داوطلبای علاقه مند به تحصیل تو این رشته ها باید تو کنکور سراسری شرکت کنن .

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

از اونجایی که بیش از 95 درصد رشته محلای ارائه شده تو دانشگاه پیام نور ، بدون کنکوره متقاضیای زیادی تمایل به تحصیل در این رشته ها رو دارن . چون دانشگاه پیام نور برای بعضی از رشته محلا فقط از طریق کنکورپذیرش می کنه برای همین داوطلبایی که متقاضی ثبت نام رشته محلای بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 هستن قبلاز ثبت نام ، از لیست رشته محلای ارائه شده باخبر باشن .

اما خیلی از داوطلبا دسترسی به این لیست رشته محلای بدون کنکور دانشگاه پیام نور ندارن و نمی دونن که باید این لیست رو از کجا دانلود کنن برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 رو قرار دادیم .

 

 

مهم ترین رشته های ارائه شده به صورت بدون کنکور تو مقطع کارشناس پیوسته دانشگاه پیام نور شامل زیست شناسی ، شیمی کاربردی ، مهندسی شیلات و … در گروه تجربی / مهندسی برق ، مهندسی شیمی ، مهندسی مواد و متالوژی ، مهندسی کامپیوتر و … در گروه ریاضی / حسابداری ، روانشناسی ، مدیریت بازرگانی و … در گروه انسانی هستن . برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ می تونین دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 رو مطالعه کنین .

 

 

برای دانلود لیست رشته محلای بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 99 کلیک کنین .

 

از اونجایی که پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور علاوه بر ورودی مهر ماه در بهمن ماه هم انجام میشه دانشگاه های پیام نور لیست رشته محل دیگه ای هم برای ورودی بهمن ماه خودش منتشر می کنه . که معمولا لیست رشته محلای ورودی بهمن ماه رشته محلاییه که تو ورودی مهر ماه ظرفیتشون به اون حد نصاب لازم نرسیده .

 

به محض انتشار لیست رشته محلای بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه ۹۹ لینک دانلودش رو میذاریم .

 

 برای این که فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رو کامل و بی نقص انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

 

 

 

با توجه به این که دانشگاه پیام نور صرفا تو مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو داره ، اون دسته از داوطلبایی که دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و یا کار و دانش نظام قدیم هستن تنها در صورتی می تونن متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باشن که مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) و یا پیش دانشگاهی داشته باشن .

اگر احیانا شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور رو ندارین و یا می خواین در کنار دانشگاه پیام نور شانس خودتون رو برای ثبت نام دانشگاه آزاد هم امتحان کنین می تونین مقاله زیر رو بخوینن .

 همچنین کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم می تونن به سوالا و ابهامای شما در مورد ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخ بدن .

 

 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

10561

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا


لیست رشته محلای بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 99Downloads-icon

۹۸/۰۳/۰۴
پیام نور, رشته های بدون کنکور, صفحه اصلی

۱۱ نظرها

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

“لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ۹۸”

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

کی از دانشگاه های بسیار معتبر در سراسر کشور که به دلیل قرار دادن مزایا در اختیار داوطلبان ، بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. از جمله مزایای این دانشگاه این است که متقاضیان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی ، کد رشته های غیر مرتبط با مدرک تحصیلی مقطع متوسطه خود انتخاب کنند ، شهریه کمتر نسبت به دانشگاه های دیگر و عدم اجبار برای حضور در کلاس (کلاس ها صرفا برای رفع اشکال برگزار می شود) می باشد. لازم به ذکر است که رشته محل های این دانشگاه به صورت با کنکور و بدون کنکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. بهمن ۹۷ اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش مبنی بر پذیرش بیش از ۸۵ درصد از رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی براساس سوابق تحصیلی و صرفا با ارزیابی معدل کتبی منتشر گردید ، به عبارت دیگر کنکور سراسری تنها برای ۱۵ درصد از رشته محل های پر متقاضی برگزار می شود. لازم به ذکر است که از سال جاری به بعد ، پذیرش بدون کنکور ، با توجه به قوانین مربوطه ، مستقیما توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خواهد بود.

با توجه به تغییر روند پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بسیاری از افراد در تماس با مرکز الو مشاوره سوالاتی در زمینه زمان و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور و همچنین لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ۹۸ سوال می کنند ، به همین منظور این مطلب را به همین موضوع اختصاص داده ایم.

همانطور که گفته شد از سال جاری پذیرش بیش از ۸۵ درصد از رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به صورت بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی خواهد بود (ملاک پذیرش فقط معدل کتبی) ، اگر بخواهیم واضح تر توضیح دهیم باید بگوییم که برای وارد شدن به این رشته محل ها الزامی برای شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه قابل قبول نمی باشید. در خصوص زمان ثبت نام باید بگوییم که داوطلبان برای ورودی مهر ۹۸ می توانند از تاریخ ۲۰ اسفند لغایت ۶ شهریور اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. متقاضیان قبل از شروع ثبت نام باید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را با دقت مطالعه نموده تا به طور کامل در جریان روند ثبت نام قرار بگیرند. دفترچه مذکور از ۱۷ بهمن ماه برای داوطلبان قابل مشاهده می باشد.

گروه علوم تجربی

گروه ریاضی 

گروه علوم انسانی

گروه هنر

گروه زبان

یکی دیگر از سوالات رایجی که داوطلبان در تماس با مشاوران مرکز الو مشاوره پرسیده می شود ، میزان و نرخ جدید شهریه دانشگاه پیام نور می باشد که برای پاسخ به سوال این دسته از داوطلبان ، این بند از مطلب را به شهریه اختصاص داده ایم.

شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه های دیگر کمتر می باشد و همین امر موجب شده تا بسیاری از داوطلبان تمایل به تحصیل در این دانشگاه را داشته باشند در ادامه شهریه ها را به تفکیک گروه های آزمایشی خواهیم گفت. در مقطع کارشناسی رشته های متعددی در گروه های فنی مهندسی ، علوم انسانی ، علوم پایه و …ارائه می شود که شهریه این رشته ها برای ۲۰ واحد درسی به شرح جدول زیر می باشد:

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

گروه آزمایشی

علوم انسانی

علوم پایه

فنی مهندسی و کشاورزی ، معماری و هنر

شهریه ثابت (ریال)

۱/۷۳۰/۰۰۰

۱/۷۳۰/۰۰۰

۱/۷۳۰/۰۰۰

شهریه دروس نظری به ازای هر واحد (ریال)

دروس عمومی

۱۹۰/۰۰۰

۱۹۰/۰۰۰

۱۹۰/۰۰۰

دروس پایه نظری

۲۴۰/۰۰۰

۲۶۰/۰۰۰

۲۷۰/۰۰۰

دروس اصلی و تخصصی

۲۶۰/۰۰۰

۲۸۰/۰۰۰

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

۳۰۰/۰۰۰

شهریه دروس عملی به ازای هر واحد (ریال)

عملی کم هزینه

۶۰۰/۰۰۰

۸۰۰/۰۰۰

۸۰۰/۰۰۰

عملی پرهزینه

۸۰۰/۰۰۰

۱/۲۰۰/۰۰۰

۱/۲۰۰/۰۰۰

پایان نامه

۲/۰۰۰/۰۰۰

۲/۰۰۰/۰۰۰

۲/۰۰۰/۰۰۰

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

“لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ۹۸”

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاالو مشاوره دانشگاه پیام نور راهنمای تلفنی و تحصیلی رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور لیست رشته های بدون کنکور لیست رشته های بدون کنکور پیام نور مشاوره تحصیلی تلفنی

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های جامعی می باشد که هر ساله به صورت …

سلام ببخشید شهریه هر ترم روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارومیه چقد هست ممنون میشم جواب بدید مرسی

با سلام
شهریه هر ترم رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ۷۰۰/۰۰۰ الی ۹۵۰/۰۰۰ تومان می باشد

سلام من رشته تحصیلیم تجربی بودش میتونم از رشته های ریاضی یا انسانی انختب رشته کنم برای رشته های بدون کنکور پیام نور یا نه؟؟؟

با سلام
بله شما محدودیتی برای انتخاب یکی از رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ندارید و می توانید با دارا بودن دیپلم رشته تجربی یکی از رشته های گروه علوم انسانی و یا ریاضی را انتخاب نمایید.

سلام..من طلبه هستم و میخوام که رشته تربیت بدنی همزمان با درسام بخونم اما چون ساعت خالی برای شرکت در کلاسا ندارم نمیدونم باید چیکار کنم..میشه راهنماییم کنید

با سلام
رشته تربیت بدنی معمولا دارای کلاس های حضوری است و غیر حضوری برگزار نمی گردد.

چطوری یا موبایل تماس بگیرم واسه مشاوره

با سلام
در حال حاضر راه ارتباطی فقط از طریق تماس با تلفن ثابت می باشد اما بزودی بسته های تخفیفی که امکان تماس با موبایل را فراهم می کند از طریق سایت مرکز راه اندازی خواهد شد.

سلام من رشته ام امورفرهنگی هستش میتونم در دانشگاه پیام نور ادامه بدم

با سلام
شما برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور حتما می بایست علاوه بر دیپلم مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشید.

ببخشین من فوق دیپلم امورفرهنگی دارم میخام واسه کارشناسی ثبت نام کنم ینی نمیشه بازتوپیام نوردرس بخونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

 

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

 

جهت مشاوره تخصصی ” لیست رشته های دانشگاه پیام نور ” کافیست

 

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071611

 

شماره ویژه استان تهران 9092301612

 

و یا باموبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

 

 

 

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری هر ساله دانشجو می پذیرد.

ثبت نام در این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون می باشد.

 

به دلیل شرایط خاصی که دانشگاه پیام نور دارد مانند شهریه پایین و کلاس های نیمه حضوری و غیر حضوری تحصیل در این دانشگاه برای عموم امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

1

جغرافیا و برنامه ریزی شهری

2

جغرافیا انسانی – شهری

3

جغرافیا انسانی – روستایی

4

جغرافیا طبیعی – اقلیم شناسی

5

جغرافیا طبیعی – ژئوموفولوژی

6

جغرافیا برنامه ریزی روستایی

7

آب و هوا شناسی

8

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

ژئووفولوژی

9

علوم اجتماعی – پژوهشگری علوم اجتماعی

10

علوم اجتماعی- تعاون و رفاه اجتماعی

11

علوم اجتماعی – مددکاری اجتماعی

12

علوم اجتماعی- برنامه ریزی اجتماعی و رفاه

13

علوم ا رتباطات اجتماعی –روزنامه نگاری

14

علوم ا رتباطات اجتماعی –روابط عمومی

15

علوم سیاسی

16

تاریخ

 

 

 

 1

مدیریت دولتی

 2

مدیریت صنعتی

 3

مدیریت جهانگردی

 4

مدیریت بازرگانی

 5

علوم اقتصاد نظری

 6

حسابداری

 

 

 

زبان ادبیات انگلیسی

مترجمی زبان انگلیسی

زبان ادبیات عربی

زبان ادبیات فارسی

 

 

 

1

علوم تربیتی گرایش مدیریت برنامه ریزی آموزشی

2

علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی

3

روانشناسی عمومی

4

تربیت بدنی و علوم ورزشی

5

تربیت بدنی و علوم ورزشی

6

علوم ورزشی گرایش علوم زیستی ورزش

7

علم اطلاعات و دانش شناسی

8

کتابداری

9

مشاوره و راهنمایی

 

 

 

1

آمار و کاربردها

2

ریاضی- محض

3

ریاضی -کاربردی

4

ریاضیات و کاربردها

5

زمین شناسی -محض

6

زمین شناسی -کاربردی

7

زیست شناسی – عمومی

8

زیست شناسی- علوم گیاهی

9

شیمی-کاربردی

10

شیمیمحض

11

فیزیک – هسته ای

12

فیزیک -اتمی و مولکولی

13

فیزیک – حالت جامد

14

علوم کامپیوتر

 

 

 

1

حقوق

2

الهیات – گرایش ادیان و عرفان

3

الهیات – گرایش تاریخ فرهنگ تمدن اسلامی

4

الهیات – گرایش علوم قرآن حدیث

5

الهیات – گرایش فلسفه کلام

6

الهیات – گرایش فقه و مبانی حقوق

 

 

 

1

مهندسی کشاورزی – اقتصاد کشاورزی

2

مهندسی کشاورزی – ترویج و آموزش کشاورزی

3

مهندسی شیلات – گرایش تکثیر و پرورش آبزیان

4

مهندسی کشاورزی- علوم وصنایع غذایی

5

مهندسی کشاورزی– مکانیزاسیون کشاورزی

6

مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی خوشه انرژی

7

مهندسی کشاورزی- زراعت و اصلاح نباتات گرایش زراعت

8

مهندسی کشاورزی- آب و خاک

9

علوم مهندسی آب خوشه آبیاری و زهکشی

10

مهندسی علوم کشاورزی

11

مهندسی مدیریت و آبادانی روستا ها

12

مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست

13

مهندسی کشاورزی -علوم دامی

 

 

 

 

1

هنر اسلامی- گرایش هنر و صنایع چوپ

2

هنر اسلامی- گرایش شیشه

3

هنر اسلامی-گرایش نگارگری

4

هنرهای صناعی- گرایش آبگینه

5

هنرهای صناعی- گرایش سفال

6

هنرهای صناعی- گرایش فلز

7

هنرهای صناعی- گرایش کاشی

8

هنرهای صناعی- گرایش منبت ومعرق

9

هنرهای صناعی- گرایش نساجی سنتی

10

فرش- گرایش طراحی فرش

11

فرش- گرایش بافت و مرمت فرش

12

کتابت و نگارگری- گرایش خوشنویسی

13

کتابت و نگارگری- گرایش طراحی سنتی و تذهیب

14

کتابت و نگارگری- گرایش نگارگری

15

کتابت و نگارگری- گرایش خیالی نگارگری

16

طراحی پارچه و لباس– گرایش طراحی چاپ پارچه

17

صنایع دستی

18

ارتباط تصویری – گرایش ارتباط تصویری

19

عکاسی

20

نقاشی گرایش نقاشی عمومی

21

مرمت بناهای تاریخی

22

مهندسی شهر سازی

23

مهندسی معماری

 

 

 

 

1

مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار

2

مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات

3

مهندسی صنایع

4

مهندسی برق- قدرت

5

مهندسی برق- کنترل

6

مهندسی برق- مخابرات

7

مهندسی برق- الکترونیک

8

مهندسی برق-مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک(

9

مهندسی پزشکی گرایش بالینی

10

مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال

11

مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک

12

مهندسی پلیمر– صنایع پلیمر

13

مهندسی پلیمر– تکنولوژی علوم رنگ

14

مهندسی راه آهن- بهره برداری

15

مهندسی راه آهن -جریه

16

مهندسی راه آهن -خط و سازه های ریلی

17

مهندسی شیمی گرایش صنایع غذایی

18

مهندسی شیمی گرایش صنایع پالایش،پتروشیمی وگاز

20

مهندسی شیمی

21

مهندسی نفت- صنایع نفت

22

مهندسی عمران

23

مهندسی عمران- نقشه برداری

24

مهندسی متالورژی صنعتی

25

مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات

26

مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید

27

مهندسی مکانیک گرایش جامدات

28

مهندسی خودرو

29

مهندسی نفت- طراحی فرایند های صنایع نفت

30

مهندسی هوا فضا- هوا فضا

31

مهندسی رباتیک

32

مهندسی کامپیوتر-سخت افزار

33

مهندسی کامپیوتر گرایش رایانش امن

34

مهندسی کامپیوتر  گرایش معماری سیستم های کامپیوتری

35

مدیریت اجرایی

 

 

   

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611

تماس با خط همراه اول 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

روانشناسی بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های مختلف بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در روانشناسی بدون کنکور تفاوت چندانی با سایر رشته‌های تحصیلی ندارد. در صورت تمایل مطلب زیر را مطالعه کنید:

همه چیز درباره ثبت‌نام بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

شما از هر رشته‌ای می‌توانید برای رشته روانشناسی ثبت‌نام کنید. حداقل مدرک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی، مدرک پیش‌دانشگاهی است.

در ورود بدون کنکور به دانشگاه، ملاک سنجش و پذیرش معدل داوطلب و رشته تحصیلی دیپلم اوست؛ اگر رشته دیپلم شما علوم انسانی، معارف اسلامی، ریاضی و یا تجربی باشد معدلتان برای پذیرش در روانشناسی بدون کنکور اثر صددرصدی خواهد داشت و اگر رشته دیپلمتان به‌جز این موارد باشد، معدل شما با ضریب ۴۱/۲ اعمال خواهد شد.

برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور در کلیه دانشگاه‌های سراسری اعم از روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور باید «دفترچه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری» را از وب‌سایت سازمان سنجش کشور دریافت کنید. این دفترچه در مردادماه منتشر می‌شود.

دانشگاه آزاد نیز در مقطع کارشناسی پیوسته برای روانشناسی بدون کنکور پذیرش دارد.

البته دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند. شما باید برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و «دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوزه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی» را دریافت نمایید.

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف را می‌توانید از لینک داده شده مشاهده نمایید.

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است، بسیار از داوطلبان ورود به دانشگاه که قصد دارند بدون کنکور ثبت‌نام کنند به سراغ این دانشگاه می‌روند.

متأسفانه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی تدریس نمی‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی که این دانشگاه پیرامون موضوعات روانشناسی برگزار می‌کند شرکت کنند. برای اطلاع از این دوره‌ها به وب‌سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید.

درصورتی‌که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور باشید، سه راه پیش رو دارید:

فراگیر پیام نور برای کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرش دارد.

برای ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از سایت سازمان سنجش، بخش «فراگیر پیام نور» دریافت نمایید. در دفترچه راهنما لیست دروس امتحانی هر رشته آمده است. شما باید دروس مشخص‌شده را که درواقع به‌منزله دروس ترم اول روانشناسی ارشد هستند مطالعه کرده و در آزمون آن شرکت نمایید. در صورت پذیرش می‌توانید تحصیلات خود را در این رشته از ترم دوم ادامه دهید.

در مطلب ثبت‌نام فراگیر پیام نور در مورد نحوه تحصیل و ثبت‌نام در فراگیر پیام نور به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

کارشناسی ارشد برخی رشته‌ها از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی در مراکز بین‌المللی پیام نور از دانشجویان به‌صورت بدون کنکور ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام این مراکز در شهریورماه بوده و از طریق وب‌سایت http://iscreg.pnu.ac.ir/  انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام مراکز بین‌المللی پیام نور را از صفحه «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور» مطالعه کنید.

برخی پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی در برخی رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش دارند.

برای ثبت‌نام در پردیس‌های خودگردان باید از طریق وب‌سایت دانشگاه مدنظر پیش‌ ثبت‌نام انجام دهید تا در زمان مناسب با شما تماس بگیرند.

فهرست پردیس‌های خودگردان را از صفحه «رشته‌های پردیس بدون کنکور» ببینید.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیلاتتان انتخاب کنید می‌توانید تا مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه بدهید. در مقطع دکتری این رشته، خود، به رشته‌های جداگانه‌ای تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از روانشناسی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی مدرسه، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، خانواده و سلامت جنسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مشاوره، سنجش و اندازه‌گیری.

فقط دانشگاه‌های سراسری و آزاد در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور دارند و آن نیز مختص دانشجویان استعدادهای درخشان است که شرایط آن در مطلب شرایط دکتری بدون کنکور توضیح داده شده است.

در مطلب «دکترای روانشناسی» در مورد سوالات مصاحبه، منابع کنکور و واحدهای هر یک از گرایش‌ها به تفصیل صحبت شده.

شاید عده‌ای به تفاوت بین رشته‌های روان‌پزشکی و روانشناسی توجه نکنند.

لازم است بدانید برای ورود به رشته روان‌پزشکی باید اول مدرک پزشکی عمومی را اخذ کنید و سپس امتحان تخصص بدهید و رشته روان‌پزشکی را به‌عنوان تخصص خود انتخاب کنید.

روان‌پزشک می‌تواند بعد از تشخیص مشکل بیمار برای او دارو تجویز کند.

برای ورود به رشته روانشناسی بعد از گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در رشته روانشناسی در دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازید.

روانشناس اجازه تجویز دارو ندارد و از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های رفتاری به حل مشکلات مراجعینش کمک می‌کند.

سلام بنده لیسانس ریاضی کاربردی دارم و حدودا ۱۰ مشغول به کار در زمینه کودک بودم ، می‌خوام ارشد روانشناسی کودک بخونم ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

وقت بخیر ، من که دیپلم کاردانی گرافیک و کامپیوتر دارم نمیتونم روانشناسی بخونم ؟ ممنون

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم.اگر بخوام ادامه تحصیل بدم و رشته روانشناسی بخونم،چطور باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنیم.۱۰سال میشه که ترک تحصیل کردم،خونه دارهستم.مراحلی که باید طی کنم رو نمیدونم اصلا چطور هست.میشه راهنماییم کنین؟؟؟

سلام.دقيقأمن هم همين شرايط دارم.بايد مدرك پيش دانشگاهي بگيريد وبعد از اون ثبت نام كنيد

سلام میخواستم کارشناسی بدون کنکور و چون شاغل هستم غیر حضوری ثبت نام کنم چطور کجا از چه راه اقدام کنم

سلام میخوام واسه ارشد دانشگاه ازاد بخونم ایا میشه بدون کنکور هم شرکت کرد؟

چه خوب! یعنی من اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم فقط باید از طریق پیام نور اقدام کنم و نمی تونم دانشگاه دولتی بخونم؟ درسته؟ به خصوص که ارشد مهندسی دارم.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور

نام *

ایمیل*

Solve : * 15 + 27 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور
رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *