روانشناس ایرانی در پاریس

 
helpkade
روانشناس ایرانی در پاریس
روانشناس ایرانی در پاریس

توسط F A R · 09/05/2018

به درخواست بسیاری از هم‌وطنان عزیز، انجمن فرهنگی امید در تلاش است تا لیست تمام فعالان ایرانی در کشور فرانسه، از جمله رستوران‌دار، پزشک، وکیل، تعمیرکار، مترجم و غیره را در اختیار فارسی زبانان قرار دهد.

پیش از این لیست رستوران‌ها، سوپرمارکت‌های ایرانی، وکیل‌های فارسی زبان، دکترهای عمومی و جراحان، پزشکان متخصص، مترجمین فارسی زبان، انتشارات و کتابفروشان را منتشر کرده‌ایم. این بار فهرست روانشناسان و روانپزشکان ایرانی را در اختیارتان می‌گذاریم.

قابل ذکر است که این لیست‌ها به مرور زمان تکمیل و تصحیح خواهند شد.

روانشناس ایرانی در پاریس

چنانچه در فرانسه مشغول به کار هستید و نامتان در لیست مورد نظر نیست می‌توانید اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا بصورت رایگان در لیست اضافه شود.

Tags: روانپزشک ایرانیروانشناس ایرانیفرانسه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

ما را دنبال کنید:

آموزش یک غذای فرانسوی برای تقویت زبان و آشنایی با فرهنگ غذایی فرانسه

کِنجی خواننده جوان فرانسوی

فیلم برنامه شب عطار نیشابوری در پاریس

ویدیوی آموزشی : معرفی سایت برای خرید وسایل دست دوم در فرانسه

پخش برنامه “یک روز در تهران” از شبکه آرته

نمایش فیلم کارتونی “پروانا” ساخته نورا تومی بر پرده سینماهای فرانسه

برگزاری ششمین جشنواره سینمای ایران در پاریس

ایرانیان فرانسه © 2020. تمامی حقوق محفوظ است

 

ممکن است شما در فرانسه زندگی کنید و نیاز به روانشناس ایرانی در کشور فرانسه داشته باشید. در اینصورت می توانید با خانم دکتر مهسا کاشفی زاده تماس گرفته و تصویری مشاوره نمایید.

خانم دکتر مهسا کاشفی زاده عضو سازمان نظام روانشناسی،عضویت در انجمن روانشناسان ایران،عضو  خانه روانشناسان و مشاوران یاورانه می باشد.

جهت مشاوره   با دکتر مهسا کاشفی زاده با شماره ۰۹۱۲۱۴۳۳۴۳۸ واتساپ تماس بگیرید و مشاوره تصویری بگیرید.

 

روانشناس ایرانی در پاریس

 

مشاوره در فرانسه
اگر در فرانسه زندگی می کنید و به روانشناس احتیاج دارید ، کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید. اما اگر اولویت شما مشورت با یک روانشناس ایرانی است ، می توانید از مشاوره آنلاین و حضوری با گروه خوبی از مشاوران موبایل استفاده کنید. مطمئناً مشورت با روانشناس ایرانی در فرانسه کمی دشوار است و بزرگترین مشکل در راه شما پیدا کردن یک مشاور زبان است که با روان ایرانی آشنا است. مشاوره آنلاین برای ایرانیان فرانسوی روشی مؤثر برای استفاده از خدمات روانشناختی است. شما می توانید برای مشاوره آنلاین با یک روانشناس در ایران رزرو کنید تا با یک مشاور در فرانسه تماس بگیرید و در اولین فرصت از این خدمات استفاده کنید.

فرانسه
اروپای غربی ، فرانسه ، سومین قاره بزرگ اروپا است. همچنین بزرگترین کشور در اروپای غربی است. پاریس پایتخت فرانسه است و ۲٫۲ میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور به عنوان ثروتمندترین کشور در اروپا و چهارمین کشور ثروتمند جهان شناخته شده است. مردم فرانسه از سطح زندگی بسیار بالایی برخوردار هستند و انتظار بالایی از آموزش دارند. علاوه بر این ، اقتصاد فرانسه نیز بسیار قوی است و این یکی از مهمترین دلایل مهاجرت ایرانیان است. اما پیشنهاد خوب برای شما مهاجران این است که اطمینان حاصل کنند که آنها در مورد شیوه زندگی و شرایط مهاجرت خود تحقیق کرده اند.

مهاجرت به فرانسه یا هر کشور دیگر بحران های زیادی دارد که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد ، و برای اطمینان از امنیت و امنیت خانواده شما باید از مشاوره روانشناسی استفاده کنید. نیک برای مشاوره با شما است و می تواند شما را راهنمایی کند:

مشاوره خانوادگی در پاریس
مشاوره ازدواج در پاریس
مشاوره خانوادگی در مارسی
مشاوره ازدواج در مارسی
مشاوره خانواده در لیون
مشاوره ازدواج در لیون
مشاوره خانوادگی در نیس
مشاوره ازدواج در نیس
مشاوره در فرانسه
مشاوره در فرانسه
مشاوره آنلاین در چه زمینه هایی ارائه می شود؟
اگر به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانوادگی یا مشاوره طلاق نیاز دارید ، می توانید از مشاوره آنلاین برای ایرانی-فرانسوی استفاده کنید. مشاوره ازدواج در فرانسه با جدیدترین روشها در جهان ارائه می شود. مشاوره خانوادگی در فرانسه نیز به صورت جداگانه و به عنوان یک خانواده ارائه می شود. در صورت نیاز به مشاوره در مورد طلاق ، می توانید طلاق خود را در فرانسه به صورت آنلاین رزرو کنید و از کمکهای مورد نیاز خود استفاده کنید.

مزایای مشاوره آنلاین
با پیشرفت فناوری ، یکی از راه های مشاوره در کمترین زمان مشاوره آنلاین است. برای دریافت مشاوره آنلاین پس از هماهنگی با مشاور خود ، می توانید با برقراری یک ارتباط مجازی از تجربیات وی استفاده کنید. البته مشاوره آنلاین و آفلاین مزایای دیگری نیز دارد. در اینجا برخی از مزایای مشاوره آنلاین ارائه شده است.

با مشاوره موردعلاقه خود که ممکن است هزاران مایل دورتر باشد ، می توانید با کمترین هزینه آنلاین دریافت کنید.
به حداقل رساندن ساعت و زمان مشاوره به حداقل می رسد. در ارتباطات اینترنتی می توانید با محاسبه اختلاف زمانی بین دو کشور ، زمان مشخصی را برای تماس با روانشناس انتخاب کنید.

اگر روانشناس هستید ، مشاوره آنلاین ایده خوبی است. درمان را می توان بسیار آسان و با استرس کمتری شروع کرد. در خانه بنشینید و روان درمانی خود را شروع کنید.

با توجه به حضور بیشتر افراد در فضای مجازی ، مشاوره آنلاین بصورت صمیمی تر از طریق ارتباطات اینترنتی انجام می شود و راه حل های ارائه شده توسط روانشناسان و روان درمانی ، مؤثرتر است.

یکی از مهمترین مزایای مشاوره آنلاین این است که می توانید با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره در هفته را افزایش دهید.

ویژگی های یک روانشناس در فرانسه:
ممکن است شما در فرانسه به روانشناس احتیاج داشته باشید اما نمی دانید چگونه از بین بسیاری از افراد یک روانشناس خوب را انتخاب کنید. در اینجا برخی از ویژگی های یک روانشناس خوب برای انتخاب با دقت و اطمینان بیشتر در فرانسه یا رزرو یک مشاوره آنلاین وجود دارد:

یک مشاور خوب از قدرت ارتباطی بالایی برخوردار است و به سرعت احساس امنیت را برای مشتری ایجاد می کند. وی پس از ایجاد احساس امنیت در یک فضای آرام و دوستانه ، روان درمانی و مشاوره را انجام می دهد.
یک مشاور خوب دانش به روز دارد. شاید بگویید که مطمئناً یک روانشناس در این زمینه وجود دارد ، اما پاسخ ما این است که آموزش تخصصی کافی نیست. روانشناس باید در مسیر رشد و تعالی معنوی ، از تجربه و اطلاعات به روز کافی برخوردار باشد.
مهمترین ویژگی یک روانشناس خوب داشتن روحیه همدلی با مددجویان است. هنگامی که یک مشاور احساس همدلی دارد ، مشتری را سریع درک می کند ، که این نشانه شخصیت مشاور و رشد اخلاقی مشاور است.
از دیگر ویژگی های یک روانشناس خوب می توان به تشویق و حمایت از مشتری اشاره کرد. یک روانشناس خوب باعث ایجاد انگیزه در مشتری می شود و به راحتی از یک فرد ناکام ، غمگین ، عصبانی و بزرگتر حمایت می کند و فردای بهتری را ترغیب می کند.
بازخورد ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_80”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

 − 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

برای مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در پاریس یا ایران  شما می توانید با مرکز مشاوره مکث به این شکل ارتباط برقرار کنید. ابتدا شماره واتساپ 98351671664+ را سیو کنید، سپس به این شماره پیام دهید و در آخر وقت مشاوره خود را مشخص کنید. همراه شما هستیم برا حل کردن مشکلاتی که در قسمت پایین ذکر شده است:

و مشکلاتی دیگر مانند غم، تنهایی، عشق، خیانت، نفرت، اعتماد به نفس و خیانت با ما از طریق تصویری و تلفنی در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

هزینه برای هر جلسه 1 ساعته 69 دلار آمریکا می باشد.

روانشناس ایرانی در پاریس

نحوره واریز از طریق سایت www.paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

لازم به ذکر است با توجه به گوناگونی مشکلات و تخصص هر روانشناس در قسمتهای مختلف ابتدا شما با ارزیابگر مرکز مشاوره مکث صحبت کرده و پس از آن به مشاور مورد نظر ارجاع داده خواهید شد.

از دیگر مزایای ارتباط با ما این است که با توجه به اختلاف قیمت در بازار ارز ارتباط شما با درمانگران ایرانی که هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ دانشی بسیار کارآمد تر از روانشناسان هم رده خود در کشورهای دیگر هستند، موقعیت بهتری را برای شما فراهم میکند تا از خدمات مشاوره استفاده کنید.

روانشناس هایی که در ایران زندگی میکنند و یا دوره تخصصشان را در خارج از کشور گذرانده اند، در برخی موارد امتیازاتی متفاوت تری نسبت به روانشناسانی که در خارج مشغول فعالیت هستند دارند.

یکی از مهمترین این امتیازات نگرش دو سویه و جهان بینی متفاوت آنها به روانشناسانی است که فقط در خارج مشغول به فعالیت بوده اند است. از آنجایی که روانشناسی یک علم است اما علمی است که به روان و روحیه نفس هر انسانی مربوط است، از لحاظی میتوانیم بگوییم چون مسئله صرفاً انسان است، فرقی ندارد جهان بینی درمانگر چگونه باشد، اما از جهاتی نیز کاملاً برعکس میتوانیم به همین موضوع بپردازیم که چون مسئله انسان و روان انسان است و روان انسان مدام در حال تغییر و تحول است و این تغییر و تحول به واسطه قرار گرفتن در محیط های مختلف اثر بیشتری نیز دارد، از این رو هر چقدر که روانشناسی تجربه بیشتری داشته باشد از این رو می تواند نگرش و بینش متفاوت تری نیز داشته باشد.

فرض کنید شما علم روانشناسی را با یک مسیر مشخص زندگی می آویزید، دستاورد شما آیا شبیه به دستاورد کسی است که در زندگی خود مدام چالش های مختلف داشته، مسیرهای مختلف را طی کرده و با آدمهای مختلف وقت گذرانده و او نیز علم روانشناسی را آموخته است.

از این رو آنچه در بطن علم روانشناسی و روانشناس بودن وجود دارد به نوعی دنیا دیدگی، تفسیر و معنی کردن زندگی و راه های متفاوت زندگی و درک بهتر از امور زندگی است. زیرا انسان یک ماشین و وسیله ایی مشخص نیست که یک علم بر روی او همان تأثیر درمانی را داشته باشد که بر روی دیگری نیز دارد.

از این رو چون انسان دارای روحیه متغییر و روان قابل تغییر و احوالاتی مختلف است به همان میزان روانشناسی دنیا دیده تر و کسی که درک متفاوتی از زندگی داشته باشد با تلفیق علم و مهارت خود میتواند دستاورد بزرگی در زندگی و راه درمانی برای یک مراجع داشته باشد.

روانشناسانی هستند که در سرتاسر دنیا به واسطه تغییرهای سیاسی و همچنین آموزش های حرفه ایی در مقاطع دکترا مشغول آموزش علم روانشناسی شده اند. در ونکوور و تورنتو از دسته شهرهایی هستند که همانطور که در صنعت پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته، در علم های انسانی نیز مانند روانشناسی پیشرفت بسزایی داشته است.

از این رو مجموعه روانشناسی مکث، به واسطه رشد بیشتر و تمایل مراجعان به برقراری رابطه درمانی با روانشناسان شهرای ونکوور و تورنتو این قابلیت را دارد که مراجعان بتوانند با برقراری رابطه آنلاین از طریق مرکز روانشناسی مکث، با مشاوران روانشناس در این شهرها به درمان آنلاین بپردازند.

مشاورین در شهرهای پاریس با برقراری این امکان میتوانند تمام دستاوردهای اولیه درمانی خود را که در کشورهای پیشرفته از لحاظ علمی و بینش انسانی خود به دستاوردهایی با تسریع در عملکرد درمانی (که به واسطه مجموعه روانشناسی مکث) ایجاد شده، درمان های روز را در اختیار مراجعین قرار بدهند.

ایجاد برقراری حتی با فاصله هزاران کیلومتر با روانشناس دلخواهمان که اگر این امکان به وسیله تماس های تلفنی پیش از این و با شماره هایی که از تلویزیون های ماهواره ایی پخش میشده بسیار سخت تر و پر هزینه تر از این بوده که اکنون مشاور روانشناس به واسطه یک مرکز درمانی معتبر (مجموعه روانشناسی مکث) میتوانند ارتباط آنلاین با مراجعه برقرار کنند و به درمان مراجعین بپردازند.

هر چند که در این درمان ها راه بسیار دور است اما به دلیل ارتباط اینترنتی میتوان با محاسبه تغییر زمان در هر دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس و مراجعه کننده در نظر گرفت و دقیقاً در زمان مشخص درمان را آغاز کرد.

مراجع نمیتواند بهانه ناخوداگاه دوری راه، شلوغ بودن مسیر، مسافرت بودن و نرسیدن را که همه و همه دلیل مقاومت در درمان هستند را بیاورد. از این رو مراجع هر جایی که باشد با برقراری ارتباط اینترنتی که امروزه در همه جای جهان امکان پذیر است میتواند درمان را شروع کند و در زمان مشخص به پایان برساند.

در بیشتر موارد از آنجایی که مراجع مستقیم و رو در رو با درمانگر در یک اتاق درمانی قرار ندارد میتواند خودافشایی بیشتر و کارآمد تری نسبت به زمانی داشته باشد که مستقیماً تحت فشار درمانگر در اتاق درمان است. مراجع هر جایی که احساس آرامش میکند میتواند رابطه درمانی را با درمانگر خود آغاز کند و در آن فضا به واسطه درمان آنلاین ارتباط راحت تر وصمیمی تری با درمانگر خود آغاز کند.

تنها و صرفاً مکان مشاوره برای درمانجو متفاوت است که خود از مزیت های مشاوره محسوب میشود، از این رو خود مشاور راهکارهای درمانی خود را که همان راهکارهای درمانی دیگر مشاوران است به کار میبندد. این روزها به قدری مردم با فضای مجازی آشنا و صمیمی هستند که در اکثر موارد مشاوره های آنلاین میتواند احساس بهتری را نیز در درمانجو ایجاد کند. زیرا در فضای همیشگی (اینترنت) قرار دارد و به صحبت در این مکان آشنا است و هدف گذاری ها و بیان مسائل نیز برای او کاملاً آشنا نیز میباشد.

بررسی در این مورد که چه مرکز مشاوره ایی امکان مشاوره آنلاین را برای شما برقرار میکند و شما به واسطه کدام مرکز مشاوره میخواهید به درمان خود به وسیله درمانگری در ایران باشید بسیار مهم است. شما میتوانید این اعتبار را با ورود به خود مرکز مشاوره، آشنایی با آن مرکز و یا فعالیت های مرکز مشاوره در اینترنت و سایت های معتبر این مرکز به دست بیاورید. بنابراین با این شناخت هم میتوانیم مرکز معتبری را در شهر تهران بشناسیم و هم با دیگر فعالیت های این مجموعه آشنا بشویم و هم به ایجاد و برقراری ارتباط با مشاوران در دیگر کشور ها پرداخته باشیم.

ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین یکی از مهمترین و ویژه ترین خدمات مشاوره آنلاین است. زیرا در مشاوره های حضوری صرفاً هفته ایی یک جلسه مراجع میتواند با مشاور خود و نهایتاً دو جلسه ایجاد ارتباط درمانی داشته باشد. اما در مشاوره های آنلاین به دلیل راحت تر بودن فضای مشاوره، در صورت ضرورت مراجع با هماهنگی مختصری میتواند با مشاور خود ارتباط برقرار کند و از او راهنمایی بگیرد.

مشاوره های آنلاین به دلیل کسر شدن هزینه مسافت و طی کردن مسیر ممکن بسیار کم هزینه تر از مشاوره های حضوری است. مراجع فقط باید هزینه درمان را بپردازد و به دلیل مشاوره آنلاین هزینه های جانبی از او کسر میشود و درمان او با هزینه کمتری امکان پذیر میشود.

مرکز مشاوره مکث، مشاور و روانشناس شما در ونکوور و تورنتو می باشد.

با ما باشید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس در پاریس فرانسه» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

لیست متخصصین روانکاو , روانشناس | Psychologue , Psychiatre

در جدول زیر لیست اسامی متخصص روانکاو و روانشناس ایرانی  Psychologue , Psychiatre برای شما آماده شده است .

اگر نام شما پزشک متخصص روانکاو و روانشناس ایرانی Psychologue , Psychiatre  عزیز که ساکن فرانسه هستید در لیست زیر نیست، می‌توانید برای درج آن در تارنمای « راهنمای گردشگری و نیازمندیهای ایرانیان در فرانسه »  با ما تماس بگیرید.

La liste des Psychanalyste,Psychologue, Psychiatre iraniens en France regroupés par spécialité

Voir la liste des Psychanalyste,Psychologue, Psychiatres iraniens en France triée par nom

روانشناس ایرانی در پاریس

روانپزشکان و روانشناسان حرفه های مختلف و مکمل یکدیگر هستند. روانپزشک یک پزشک است ، در حالی که روانشناس در رشته روانشناسی تحصیل کرده است ، تخصص خاصی را ایجاد کرده است. روانپزشک می تواند داروهای روانگردان را تجویز کند که در پیگیری اختلالات جدی مهم است.

کسی می تواند عنوان روانشناس داشته باشد و محقق ، استاد ، مشاور یا کار در روانشناسی صنعتی و غیره باشد. بنابراین ، روانشناسی که روان درمانی می کند روانشناس-روان درمانی است.

مشاوره با روانپزشک می تواند در مواجهه با وضعیت روانی خود با مشکل در پذیرش قدم ، انزوا یا نوعی شرمندگی روبرو شود. بسیاری از مشکلات ، که بر رفاه همه تأثیر می گذارد ، اغلب دیر تشخیص داده می شوند. به عنوان مثال ، بین اولین علائم اختلال دوقطبی امروز و شروع درمان ، به طور متوسط ​​ده سال وجود دارد. شرایط برای افراد مبتلا به وسواس و اجبار (OCD) یکسان است. پزشک روانپزشکی می تواند پاسخگوی این شرایط رنج باشد ، که افرادی را که با آنها ناراحتی های عمده ای در زندگی روزمره دارند مواجه می کند.

موارد بسیاری وجود دارد که پزشک روانپزشکی تخصص خود را برای بیمار به ارمغان می آورد. این موارد ، بدون اینکه جامع باشد ، موارد زیر است:

روانشناسان بالینی و روان درمانی ، پزشکانی هستند که با بیماران دارای اختلالات رفتاری یا روانی کار می کنند. … به منظور ارائه پشتیبانی و کمک به روانی در مواجهه با علائم ارائه شده ، این حرفه ها با قانون تنظیم و به سختی تنظیم می شوند.

انجام روان درمانی نیز راهی عالی برای بهتر زندگی در جهان ، برای رشد بشریت است. … روان درمانی در جستجوی همزیستی عادلانه نه تنها راهی برای درک خود بلکه بیان احساسات شخص نسبت به دیگری ارائه می دهد.

روانشناسان ، پزشکان و دارندگان مجوز روان درمانی می توانند روان درمانی را انجام دهند.

روانشناسان و روانپزشکان تنها دو عنوانی هستند که توسط یک دیپلم دولتی شناخته می شوند. … اما وقتی مشکلات شدید باشد ، بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید که احتمالاً می تواند شما را به روانپزشک یا روانشناس ارجاع دهد.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دیگر مشاغل ایرانیان در پاریس ….

منبع :

pagesjaunes

 

راهنمای ایرانیان فرانسه , کپی مطالب با دکر منبع بلامانع است . guideiranfrance.com

روند

مرکز مشاوره ازدواج و خانوده نیک همراه – گروه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده نیک همراه

در صورتی که در کشور فرانسه زندگی می کنید و نیازمند مراجعه به روانشناس هستید، موارد متعددی پیش روی شماست. اما اگر الویتتان، مشاوره با یک روانشناس ایرانی ست، می توانید از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری گروه مشاوران نیک همراه، بهره بگیرید. قطعا مشاوره با روانشناس ایرانی در فرانسه کمی دشوار است و بزرگترین مشکل سر راه شما پیدا کردن مشاوری هم زبان است که با روحیات ایرانی ها، آشنا باشد. مشاوره آنلاین برای ایرانیان فرانسه، یک راه کارآمد ست که استفاده از خدمات روانشناسی را ممکن می کند. برای ارتباط با مشاوره در فرانسه مورد نظرتان می توانید وقت مشاوره آنلاین با روانشناس در ایران، رزرو کنید و از این خدمات در اولین فرصت استفاده کنید.

فرانسه، واقع در اروپای غربی، سومین کشور بزرگ قاره اروپاست. این کشور همچنین بزرگترین کشور در سراسر اروپای غربی می باشد. پاریس پایتخت فرانسه است و در کل 2.2 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور به عنوان ثروتمندترین کشور در اروپا شناخته شده و چهارمین کشور ثروتمند جهان می باشد. مردم فرانسه از سطح زندگی بسیار بالایی برخوردار هستند و انتظارات بالایی از آموزش دارند. به علاوه اقتصاد فرانسه نیز بسیار قدرتمند بوده و این یکی از مهمترین دلایل مهاجرت ایرانیان به این کشور است. اما پیشنهاد نیک همراه به شما مهاجران اینست که حتما در مورد نحوه زندگی و شرایط مهاجرت تحقیق کنند.

مهاجرت به فرانسه یا هر کشور دیگری با بحران های زیادی روبروست که در این میان نمی توان بحران های روحی را نادیده گرفت و برای حل آن باید از مشاوره روانشناس استفاده کنید تا سلامت خود و اعضای خانواده را تامین کنید. نیک همراه برای مشاوره در کنار شماست و می توانید برای موارد زیر به شما مشاوره دهد:

روانشناس ایرانی در پاریس

در صورتی که نیازمند مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق باشید می توانید از مشاوره آنلاین برای ایرانیانفرانسه استفاده کنید. مشاوره ازدواج در فرانسه، با جدیدترین متدهای روز دنیا ارائه می شود همچنین مشاوره خانواده در فرانسه بصورت انفرادی و خانوادگی برگزار می شود. اگر برای طلاق نیاز به مشورت دارید می توانید وقت مشاوره طلاق در فرانسه به صورت آنلاین رزرو کنید و از مشاوره دلخواهتان به راحتی کمک بگیرید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از راه های دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن، مشاوره آنلاین است. برای دریافت مشاوره آنلاین پس از هماهنگی با مشاور مورد نظرتان، می توانید با برقراری یک ارتباط مجازی، از تجربیات او استفاده کنید. البته مشاوره غیر حضوری و آنلاین مزایای دیگری نیز دارد. در اینجا به برخی از مزایای مشاوره آنلاین اشاره می کنیم.

می توانید با کمترین هزینه با مشاوره دلخواهتان که ممکن است هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد، ارتباط آنلاین بگیرید.
تغییر ساعت و زمان مشاوره به حداقل می رسد. در ارتباط اینترنتی می توان با محاسبه اختلاف زمان دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس انتخاب کرد.

اگر از مراجعه به روانشناس گریزانید، مشاوره آنلاین یک پیشنهاد عالی ست. درمان را می توانید خیلی راحت و با فشارهای روحی کمتری شروع کنید. در خانه خود بنشینید و روان درمانی خود را آغاز کنید.

با توجه به حضور اکثر افراد در فضای مجازی، مشاوره آنلاین بواسطه ارتباط اینترنتی با صمیمیت بیشتری برگزار می شود و راهکارهای ارائه شده توسط روانشناس و روان درمان، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره آنلاین این است که می توان با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره را در طول هفته افزایش داد.

ممکن است نیازمند روانشناس در فرانسه باشید اما نمی دانید که از بین روانشناسان متعدد، چطور یک روانشناس خوب انتخاب کنید. در اینجا به برخی از ویژگی‌های یک روانشناس خوب اشاره می کنیم تا با دقت و اطمینان بیشتری روانشناس در فرانسه انتخاب کنید و یا وقت مشاوره آنلاین رزرو کنید:

گروه مشاوره نیک همراه با مشاوره آنلاین در فرانسه، مشاوره واتساپ در فرانسه و مشاوره اسکایپ فرانسه برای هموطنان خارج از کشور، نقش موثری در کاهش مشکلات فردی، خانوادگی و مسائل مربوط به فرزندان و … دارد.

021-28424894

آخرین نوشته ها


والدین مجرد چه مشکلاتی دارند؟


نحوه کنترل خشم در نوجوانان

در خبرنامه نیک همراه عضو شوید و آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود بخوانید.

قدرت گرفته از

خیلی خوشحالیم که امروز با شما همراهیم. این جا وب سایت گروه مشاوران نیک همراه است که با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره ی کودک و مشاوره تحصیلی(دانش آموزان و دانشجویان) بنا شده است و سعی در خدمت گزاری و ارائه بهترین راه حل ها را به شما عزیزان دارد

برترین پست ها


مراحل رابطه زناشویی


رابطه از راه دور


عشق بی قید و شرط چیست؟

ازدواج


مراحل رابطه زناشویی


تعهد به همسر چیست؟


حد و مرز روابط چگونه است؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر


نشانه های ازدواج ناموفق

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

بولوار فلسطین سناباد بین سناباد 58 و 60 – ساختمان طراوت – طبقه دوم اتاق بیست – دفتر روانشناسی.

آذر رهنما پژوهشگر و روان‌شناس ایرانی و رئیس دانشسرای عالی اصفهان بود. او فرزند زین‌العابدین رهنماست.[۱][۲] او از دانشگاه پاریس دکترا گرفت و مدتی ناظر و عضو هیئت نمایندگی ایران در اجلاس یونسکو بود. [نیازمند منبع]رهنما همچنین در انتشار چند نشریه از جمله سپیده فردا و زبان آموزگار نقش فعالی داشت.


انجمن قلم ایرانDownloads-icon

روانشناس ایرانی در پاریس
روانشناس ایرانی در پاریس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *