روانشناس بالینی در آمل

 
helpkade
روانشناس بالینی در آمل
روانشناس بالینی در آمل

نوبت دهی مراکز روانشناسی آمل – روانشناس خوب در آمل – بهترین روانشناس آمل – بهترین مراکز روانشناسی آمل – زوج درمانی در آمل – دکتر روانکاوی در آمل – دکتر اختلال میل جنسی در آمل – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در آمل – زوج درمانگر خوب در آمل – روانشناس عالی در آمل – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس بالینی در آمل

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر ساناز الهی نژاد 

ابوالفضل خزاعی 

دکتر فاطمه مومنی 

دکتر مجید پور فرج عمران 

ربابه مهدی پور 

علی نوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ساعت حضور : همه روزه به جز پنج شنبه

تیم ما در سال ۱۳۹۰ متشکل از مهندسان فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های ایران تشکیل شد و فعالیت اقتصادی خود را شروع نموددرباره ما بیشتر بدانید

ثبت و ادامه

راهنما و پشتیبانی

پزشک هستم

برای بیماران

ورود یا عضویت

روانشناس بالینی در آمل

آمل

نوبت دار شد اطلاع بده

مشاهده پزشکان مشابه

ذخیره‌‌

انتشار

5

4

3

2

1

******011442

مشاهده نقشه و مسیریابی

دکتر اسماعیل اسدپور

دکتر ربابه مهدی پور

دکتر راضیه امین السادات

5

دکتر‌دکتر

برای بیماران

برای پزشکان

گواهینامه ها

جوایز و افتخارات

برنده سه تندیس برترین وب سایت سلامت الکترونیک کشور در جشنواره وب و موبایل ایران

دریافت نوبت از پزشکان سراسر کشور

کلیه حقوق این سایت مربوط به وب سایت دکتردکتر میباشد

دکتر مجید پورفرج روانشناس بالینی عضو هیات علمی دانشگاه عضوسازمان… 44154199
همراه: 09119106902


روانشناس بالینی در آمل
روانشناس بالینی در آمل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *