روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

 
helpkade
روانشناس ترک اعتیاد در مشهد
روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر ایمان الله بیگدلی 

مرضیه جهاندیده 

خلیل رحیمی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

آیا آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد مشهد را می شناسید؟ اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است. از جمله معروفترین مواد اعتیاد آور می توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفین یا ب 2 و … اشاره داشت. در مناطق مختلف دنیا بسته به ذائقه و شرایطی موجود در آن منطقه مصرف یک یا چند تا از این مواد مخدر بیشتر است. یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد درگیر آن بودند عدم اطلاع از آدرس کمپ های ترک اعتیاد مشهد بود. به همین دلیل مرکز مشاوره هنر زندگی تصمیم گرفت تا برای تسهیل دسترس مردم مشهد به مراکز ترک اعتیاد، آدرس تمامی مراکز ترک اعتیاد در مشهد را جمع آوری و معرفی نماید. برای اطلاع از نشانه های اعتیاد به مواد مخدر کلیک کنید. برای عضویت در کانال مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به منظور تسهیل دسترسی مردم مشهد به کمپ های ترک اعتیاد، آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد مشهد جمع آوری کرده است. شما می توانید آدرس کمپ های ترک اعتیاد مشهد را در جدول زیر مشاهده نمایید. جمع آوری آدرس کمپ های ترک مشهد تنها به منظور کمک به مردم مشهد برای دسترس راحت تر به این مراکز انجام شده است. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد بهترین روش ترک اعتیاد و آدرس مراکز ترک مشهد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

آدرس مراکز ترک مشهد 

برای کسب اطلاع دقیق از آدرس بهترین کمپ های ترک اعتیاد مشهد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید تا از خدمات مشاور تلفنی و حضوری این مرکز بهرمند گردید.

 

اولین قدم برای ترک اعتیاد تصمیم خود فرد است. زمانی که شما به دنبال یک مرکز ترک اعتیاد هستید، پس تصمیم خود را گرفته اید. فردی که اعتیاد به مواد مخدر دارد از نظر جسمی و روانی وابسته می شود. برای درمان جسمی مراکز ترک اعتیاد و پزشک نقش بسیار موثری را بازی می کنند. کمپ های ترک اعتیاد مشهد به سم زدایی در افراد کمک می کند. سم زدایی موادر مخدر در اصطلاح عامیانه به معنی تعویض خون فرد معتاد و خروج مواد مخدر اعتیاد آور از بدن فرد معتاد می باشد. درمان وابستگی روانی در حین درمان و بعد از آن نقش اساسی دارد که با کمک راه کار های ارائه شده توسط روانشناس و روان پزشک می تواند رهایی و ترک صد در صد مواد مخدر دست یابید. درمان اعتیاد زمانی نتیجه بخش است که خماری و علائم ترک در فرد از بین برود و فرد بتواند با مصرف مواد مخدر مقابله کند. برای ترک اعتیاد به مواد مخدر مراجعه به مراکز ترک اعتیاد در مشهد و مراکز سم زدایی فوق سریع در مشهد و کمپ های ترک اعتیاد در مشهد مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره  ترک اعتیاد شما می توانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید، چرا که اعتیاد به برخی از مواد مخدر به سادگی صورت می گیرد و نیاز به بستری شدن ندارد. مرکز مشاوره ترک اعتیاد هنر زندگی آماده است تا با خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود در زمینه ترک اعتیاد به مواد مخدر و معرفی بهترین مراکز ترک اعتیاد در مشهد شما را یاری نماید.

 

اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر هزینه های مالی و جسمی، عوارض روحی نیز دارند که سبب می شود تا فرد دچار اختلالات خلقی، علائم افسردگی، خستگی مزمن، عدم تمرکز، اضطراب و استرس، پایین آمدن اعتماد به نفس و … می شود. نشانه های اعتیاد به مواد مخدر در هر کدام متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد اعتیاد آور می توانید مقالات زیر مطالعه نمایید. 

مواد مخدر : 

علائم اعتیاد به هروئین

علائم اعتیاد به مورفین

علائم اعتیادبه تریاک

علائم اعتیاد به شیره

علائم اعتیاد به متادون

علائم اعتیاد به ترامادول

علائم اعتیاد به بوپرنورفین ( علائم اعتیاد به ب 2 )

مواد محرک :

علائم اعتیاد به کوکائین

علائم اعتیاد به شیشه

علائم اعتیاد به ریتالین

مواد توهم زا : 

علائم اعتیاد به ماده مخدر گل

علائم اعتیاد به حشیش

علائم اعتیاد به الکل

 

تست اعتیاد یکی از روش های مرسوم اطمینان حاصل کردن از اعتیاد می باشد. ولی باید بدانید تست اعتیاد عاری از خطا نیست. همین خطا های موجود در تست اعتیاد سبب می شود تا روش هایی برای منفی کردن این تست ها موجود باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست های اعتیاد مقالات زیر مطالعه نمایید.

تست اعتیاد به هروئین

تست اعتیادبه تریاک

تست اعتیاد به متادون

تست اعتیاد به کوکائین

تست اعتیاد به شیشه

تست اعتیاد به ماده مخدر گل

 

درمان هر بیماری نیاز به زمان دارد، برای اینکه بتوانید اعتیاد خود را ترک کنید باید اراده، پشتکار و باور داشته باشید.

-روز های اول ترک اعتیاد روز های سختی است خماری ناشی از کاهش مواد یا عدم مصرف در فرد معتاد او را ناامید می کند و از ادامه مسیر باز می دارد. اراده و روحیه فرد در این روز ها بسیار مهم است

– پذیرش بیماری اعتیاد توسط خود فرد معتاد از نکات بسیار مهم می باشد. قبول بیماری اعتیاد به فرد کمک می کند تا پذیریش علائم ترک و خماری برای فرد قابل تحمل تر باشد.

-مصرف مواد مخدر اثرات سویی از نظر جسمی و روانی بر روی فرد به جای خواهد گذاشت که طی مراحل ترک سبب به وجود آمدن علائم ترک، خماری، اختلالات خلقی شدید می شود. در مراکز ترک اعتیاد به بیمار کمک می شود تا از نظر جسمی و روانی به حالت طبیعی برسد

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

-خانواده در ترک اعتیاد به مواد اعتیاد آور نقش تعیین کننده ای دارند. برای اطلاع از نقش خانواده در ترک اعتیاد ، نقش خانواده در مراقبت از ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

روش های ترک اعتیاد مواد اعتیاد آور

 

مرکز مشاوره ترک اعتیاد مشهد هنر زندگی با بهرمندی از کادری مجرب در زمینه ترک اعتیاد آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگویی تمامی سوالات شما در زمینه مصرف مواد مخدر مختلف باشد. امروز روش های ترک اعتیاد نوین کشف شده اند که بدون نیاز به بستری شدن برای اعتیاد به بسیاری از موادر مخدر فرد می تواند اعتیاد خود را در خانه ترک کند. از جمله خدمات ترک اعتیاد مرکز مشاوره هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

 

برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد و اطلاع از آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد مشهد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق موبایل با شماره 02122018502 و تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

دکتر متخصص ترک اعتیاد در مشهد با ارائه خدمات مشاوره و سم زدایی به معتادین کمک می کند تا بتوانند بصورت سرپایی و بدون بستری شدن، برنامه ترک را دنبال کنند.

امروزه این مسئله به خوبی برای معتادین و خانواده هایشان روشن گردیده که روش های منسوخ ترک جواب نمی دهند. در گذشته تصور بر این بود که اگر سم اعتیاد از بدن فرد خارج شود، همه چیز تمام شده است. اما تکرار دفعات ترک و بازگشت مجدد به اعتیاد، این مسئله را بر همگان روشن نمود که اعتیاد تنها یک وابستگی جسمی نیست.

این مسئله، لزوم کمک گرفتن از مشاور در کلیه خدمات ترک اعتیاد مشهد را ضروری می کند. دکتر ترک اعتیاد مشهد خدمات کامل مشاوره را در کنار سم زدایی، ضروری شمرده و مراحل ترک اعتیاد را به صورت پکیج کامل درمان جسمی و درمان روانشناختی ارائه می کند.

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

معتادینی که به تمایل ترک رسیده اند، همکاری های لازم را با متخصص ترک اعتیاد برای درمان انجام می دهند.

اما بستری شدن در مرکز می تواند عواقبی را به همراه داشته باشد که فرد از آن ها گریزان است:

این مسائل به ویژه در افرادی که اعتیاد پنهان دارند بیشتر اهمیت پیدا می کند. به همین جهت ممکن است فردی که به تمایل ترک رسیده، بخاطر این عوامل از آن اجتناب کند.

دکتر ترک اعتیاد مشهد خدمات مرکز را به صورت ارائه درمان های بستری و سرپایی ارائه می کند. در درمان سرپایی ترک اعتیاد فرد تنها در جلسات خاص در مرکز حضور یافته و برنامه درمان را به شکل اصطلاحاً یواشکی و در کنار خانواده اش دنبال کند. در این برنامه درمان فرد می تواند همزمان به کارهای روزانه اش نیز کما فی السابق رسیدگی کند. همچنین متقاضیان بستری در کمپ نیز می توانند برنامه درمانشان را زیرنظر روانشناس مرکز آغاز نمایند. جهت بهره مندی از خدمات تخصصی ترک اعتیاد در مشهد می توانید وقت مشاوره تان را رزرو کنید.

پشتیبانی: 09909675313

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

در خصوص ترک کردن مصرف انواع مواد مخدر سنتی، صنعتی، داروهای روانگردان و مشروبات الکلی، بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد راهکارهای تضمینی در اختیارتان قرار می دهد.

ممکن است مراجعه کننده به مرکز مشاوره ترک اعتیاد، دچار مشکلات روانشناختی دیگر نیز باشد، نظیر:

در نتیجه درمان این گونه اختلالات نیز در کنار ترک اعتیاد برای وی اجرا خواهد شد.
جلسات مشاوره ترک اعتیاد به منظور کمک کردن به بیماران برگزار می شوند و موجب می گردند تا با بهترین راهکارهای ترک مصرف انواع مواد مخدر آشنا شود‌.
گام هایی که در راستای ترک اعتیاد باید برداشته شوند یکی یکی در این جلسات اجرا می گردند تا فرد هم از جهت بدنی و هم از نظر روانی امادگی لازم برای برگشتن به زندگی قبل از اعتیاد را کسب کند.

فرد در حال ترک، تحت تاثیر وسوسه هایی است که او را به سمت مصرف مجدد مواد مخدر بکشانند.
بنابراین بهتر است که در صورت امکان مراحل ترک، در کمپ ترک اعتیاد انجام گیرد.
حضور بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد در کنار وی، از نظر جسمی و روحی، برای او آرامش بخش خواهد بود.
در شرایطی که بیمار نگران عوارض جانبی ترک اعتیاد خود باشد، تکنیک ها و راهکارهایی به منظور مقابله با این موارد برای وی اجرا خواهد شد.
پوشش روحی و جسمی در کمپ اعتیاد در زمان بستری شدن، طبق تجربه، به نتیجه دادن کار فرد درگیر اعتیاد سرعت می بخشد.

اصولا بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد ابتدا این بینش را برای فرد ایجاد می کند که به چه دلیل قصد ترک دارد.
مشخص شدن علت، برای فرد ایجاد انگیزه می کند تا در کار خود ثابت قدم تر باشد.
ترک اعتیاد در کمپ زیر نظر بهترین دکتر، سختی های بسیار کمتری خواهد داشت.
درمان های فردی و گروهی و حتی مصرف داروهای آرامبخش، همه با هدف ساده تر شدن ترک اعتیاد توسط دکتر تجویز می شوند.
در نتیجه بیمار احساس تنهایی و کمبود نمی کند و شاهد حمایت های بهترین دکتر خواهد بود.

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

در مرکز تخصصی ترک اعتیاد، هر گونه راهی برای دسترسی فرد به مواد مخدر بسته می شود.
در نتیجه به هیچ عنوان نخواهد توانست مصرف مواد مخدر را مجددا شروع کند.
تا اتمام دوره ترک اعتیاد، بیمار زیر نظر بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد خواهد بود، در نتیجه از نگرانی ها و استرس های خانواده وی نیز کاسته می گردد.
می توانید با برقراری ارتباط با این مرکز، مهم ترین گام را برای ترک اعتیاد خود بردارید.

پشتیبانی: 09909675313

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به وقت مشاوره بوده و هرگونه سوء استفاده از محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

روانشناس متخصص سایت، آموزش های مرتبط با ترک اعتیاد و مراحل خدمات روانشناختی و سم زدایی را در کلینیک مشهد ارائه می کند.
معتادینی که قصد ترک اعتیاد دارند نیاز است زیرنظر متخصص مراحل سم زدایی را دریافت داشته باشند که بسته به نوع ماده ای که به آن اعتیاد دارند که می تواند یکی از مواد مخدر طبیعی، شیمیایی یا قرص های روانگردان و یا مشروبات الکی باشد، همچنین با شرایط جسمانی فرد، برنامه درمان متناسب نوشته می شود.
علاوه بر این خدمات روانشناسی مرتبط با ترک روانی اعتیاد در کنار سم زدایی، زیر نظر روانشناس مجرب مشهد ارائه می شود.

پشتیبانی: 09909675313

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به وقت مشاوره بوده و هرگونه سوء استفاده از محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

روانپزشک خوب در مشهد – بهترین روانپزشک مشهد – بهترین فوق تخصص روانپزشک در مشهد – بهترین مراکز روانپزشکی مشهد – زوج درمانی در مشهد – دکتر روانکاوی در مشهد – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در مشهد – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در مشهد – زوج درمانگر خوب در مشهد – روانپزشک عالی در مشهد – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

درمان اعتیاد بدون هیچ گونه داروهای مکمل و جایگزین

ارائه خدمات مشاوره به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان

جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد تماس بگیرید

 

اولین و تنها مرکز تخصصی روانپزشکی با مجوز بخش بستری درمان و ترک اعتیاد

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی دی، اولین و تنها مرکز خصوصی تخصصی روانپزشکی با مجوز “بخش بستری درمان و ترک اعتیاد” می باشد. این مرکز به همراه سال ها تجربه موفق فعالیت در زمینه درمان بیماران سوء مصرف مواد و بیماران روانپزشکی توانسته است به عنوان مجهزترین و موفق ترین مرکز ترک اعتیاد و روانپزشکی در کشور شناخته شود و خدمات شایسته‌ای را به هموطنان عزیر ارائه دهد. کلینیک دی برای نخستین بار در ایران ، سم‌ زدایی فوق سریع ( UROD ) را برای بیماران مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر جهت ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد در سال 1378 توسط تیم پزشکی مجرب به سرپرستی دکتر شهرام حسام بختیاری آغاز کرد و تا به امروز با گسترش خدمات ، امکانات ، تجهیزات و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک ، متخصص بیهوشی ، پزشک عمومی ، روانشناس ، روان پرستار و … با درمان های دارویی ، غیر دارویی ، سم زدایی و درمان‌های بلند مدت یا درمان نگهدارنده به فعالیت خود ادامه داده است.

پذیرش شبانه روزی و اورژانس بیماران روانپزشکی و اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد دی در تمامی ایام سال و همچنین در روزهای تعطیل ، آماده پذیرش و بستری بیماران و خدمت رسانی به آن ها می‌باشد. این مجموعه خدمات گسترده‌ای در خصوص ترک اعتیاد و اعصاب و روان به بیماران خود ارائه می‌دهد که به صورت کلی شامل خدمات ترک اعتیاد ، خدمات روانپزشکی ، خدمات مشاوره و روان شناسی ، خدمات بستری بیماران ، خدمات نوروفیدبک می باشد. این خدمات به صورت خدمات بستری ، سرپایی ، مشاوره و همینطور خدمات اورژانسی به بیماران عزیز ارائه می‌گردد. سیر درمان اعتیاد به صورت بستری در این مرکز به ترتیب شامل : مشاوره قبل از بستری ، پذیرش و تشکیل پرونده ، ویزیت روانشناس ، ویزیت روانپزشک و تشخیص نهایی ، بستری بیمار ، مراقبت های پرستاری و سیر درمان در زمان بستری ، کار درمانی و در نهایت سیر درمان پس از ترخیص می باشد.

کیفیت خدمات ، همدلی و همراهی

کلینیک ترک اعتیاد دی با کادری مجرب و متخصص همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی و کمی و با احترام بسیار در شأن و منزلت بیمار و در جهت بهبود بیماری وی ارائه دهد. بر خلاف کمپ ترک اعتیاد،  ما همواره خود را مسئول سلامت بیمار دانسته و در همین راستا تلاش کرده‌ایم که به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان که اغلب خود و خانوادهایشان از مشکلات به وجود آمده در اثر این نوع بیماری‌ها رنج و عذاب می‌کشند با تمام توان کمک کرده و یار و همراه بیمار و خانواده های نگران آنان باشیم تا حس درماندگی و نا امیدیشان را به شادمانی و امید تبدیل کنیم.

ما خود را متعهد به درمان کامل بیماری اعتیاد می دانیم نه فقط جایگزین کردن و یا ترک ماده اعتیادآور

ما خود را موظف به درمان کامل بیماران می دانیم. در این مرکز از روش های جایگزین درمانی مانند متادون ، بوپرنورفین و … که خود نوعی مخدر هستند برای درمان بیماران اعتیاد استفاده نمی‎‌شود. در مرکز ترک اعتیاد از درمان های دارویی ضدمخدر زیر نظر روانپزشک و روش های غیردارویی زیر نظر روانشناس در کنار جلسات مشاوره ، کاردرمانی ، گروه درمانی و … به صورت تخصصی استفاده می شود. ما در این مرکز افتخار درمان 10،000 بیمار در زمینه اعصاب و روان ( افسردگی ، دوقطبی ، وسواس ، اضطراب ، اسکیزوفرنی ، فوبیا ، اختلالات جنسی ، اختلالات خواب ، … ) و در زمینه اعتیاد ( مخدر ، محرک ، الکل ، سیگار ، متادون و … ) در طول سال های فعالیت خود را داریم. سابقه درخشان این مرکز ترک اعتیاد به همراه تجربه طولانی مدت و ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی موجب شده است که این مرکز در کشور شناخته شود.

بدون نظارت حرفه ای و تجویز پزشک متخصص ، احتمال بازگشت مجدد به سمت اعتیاد و یا افزایش عوارض ترک اعتیاد  بسیار زیاد است

اغلب بیماران در روزهای اولیه ترک اعتیاد دچار ترس و بیقراری میشوند که با پذیرش بیماری اعتیاد ، تحمل کردن عوارض خماری ، مبارزه با افکار معتادگونه و استفاده از داروهای ترک اعتیاد کمک به روند بهبود خود مینمایند .

و همچنین بیماران اعصاب و روان با پذیرش بیماری خود و تحمل کردن ، سازش کردن با نوسانات اخلاقی و اعتماد کردن به فرآیند بهبودی ، کمک به درمان بیماری خود میکنند .

اغلب بيماران مبتلا به اعتياد از پيشينه رواني نامناسبي برخوردار هستند كه اغلب آنها شناخت كافي از شرايط خود را دارا نبوده و نيستند.بطوريكه اكثر آنها با ورود به دنياي اعتياد بصورت كاملأ نا آگاهانه اقدام به تشديد علائم و بيماري زمينه اي خود مي كنند،با توجه به اين موضوع كه در ابتداي مصرف،مواد مخدر يا محرك   به نظر يك ذهن نا آگاه،نشانه هاي بيماري كاهش يافته و گويي پادزهري جهت درمان علائم بيماري يافته اند كه اين تفكري كاملأ اشتباه مي باشد و معمولأ زمان زيادي طول نمي كشد تا علائم گذشته با شدت بيشتر بروز پيدا مي كند و البته نشانگان جديد و غير طبيعي ديگري نيز بر آنها افزوده مي شود.از اين دست علائم مي توان به مشكلات جنسي،افسردگي،اختلالات خواب،اعتماد به نفس پايين،اشتغالات ذهني و …اشاره كرد.
 

روانپزشکان به تشخیص، ارزیابی، درمان و پیشگیری از اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی می پردازند.به عبارت دیگر روانپزشک،  (Psychiatrist) پزشکی است که متخصص تشخیص و درمان بیماری های روانی یا روان درمانی می باشد.

 روانپزشکان و متخصصان بهداشت روانی تنها کسانی هستند که مرجعیت تجویز دارو برای درمان بیماری های روانی را دارند.

آمارها حاكي از آن است كه 10 تا 14 ميليون نفر از مردم ایران حداقل يك بار در عمر خود مسائل رواني را به نوعي تجربه كرده‌اند. از هر 4 نفر در خانواده حداقل يك نفر دچار اختلالات روانپزشكي هستند و اعضاي خانواده‌ها نيز معمولاً درگير مشكلات بيماران مي‌شوند.

 

وظایف و مسئولیت های روانپزشک

– ارزیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی بیماران برای تعیین ماهیت و حد اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی

– ارزیابی تاریخچه و سوابق پزشکی و روانپزشکی بیماران به منظور تشخیص بهتر بیماری و امکان تجویز بهترین درمان

– انجام تست های مختلف برای تشخیص بیماری و یافتن بهترین راه درمان

– تجویز دارو و برگزاری جلسات درمانی لازم تا بهبودی بیمار

– همکاری با سایر متخصصان از جمله پزشکان، روانشناسان و… برای درمان همه جانبه بیمار تا رسیدن به بهبودی کامل او

کلینیک ترک اعتیاد دی آماده ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد به بیماران مبتلاء به سوء مصرف مواد ، به صورت تخصصی و شبانه روزی در مرکز کاملاً بیمارستانی ، زیر نظر روانپزشک ، روانشناس و روان پرستار می باشد. این مرکز ترک اعتیاد در دو بخش مجزا برای آقایان و خانم ها در اتاق های عمومی ، خصوصی و خصوصی ویژه با امکانات هتلی و بیمارستانی خدمت رسانی می کند.

یکی از داروهایی که امروزه برای درمان سوء مصرف مواد مخدر در کلینیک های ترک اعتیاد از سوی پزشکان تجویز می شود دارویی به نام نالتروکسان (Naltrexone) است که معمولاً به عنوان داروی مکمل، در درمان مواد افیونی نقش درمانی بسزایی دارد.

نالتروکسان یا نالترکسون در واقع عملکردی ضد مواد مخدر دارد. بدین صورت که، با تأثیری که بر سلول های عصبی…

فراموشی همانند نعمتی طبیعی و ارزشمند در زندگی فرد نمود می کند و با بروز فراموشی و نسیان به فرد کمک کرده تا زندگی بهتری داشته باشد. گاهی فراموشی به طور طبیعی رخ نمی دهد و این رخداد در ادامه یک آسیب جدی یا شوکی شدید بروز می دهد که در روان شناسی بالینی از آن به عنوان اختلالات گسستگی یا تجزیه ای یاد می کنیم.

این اختلالات در واقع به…

نوعی از مواد توهم زا و اعتیاد آور فن سیکلیدین یا PCP نام دارد. این ماده که در واقع در دهه های اخیر به عنوان ماده بیهوشی در بیمارستانها مورد استفاده قرار می گرفت عوارض خطرناکی مانند: آشفتگی روانی، از خود بی خود شدن تا مرز خودکشی را به همراه داشت که پس از ممنوعیت مصرف در بیمارستانها، در سال های اخیر در زمره مواد مخدر و توهم زا قرار…

 

instagram.com/day_ravan

 

telegram.me/day_ravan

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، پایین تر از حسینیه ارشاد، ابتدای کوی لاجوردی ، پلاک 22

تلفن کلینیک : 75354-021

موبایل ( مشاوره فوری ) : 09127535400 – 09027535400

تلفن اداری : 22894286 – 22895899

کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز اعصاب و روان و ترک اعتیاد دی می‌باشد.

ترک اعتیاد – ترک اعتیاد | سم زدایی و مشاوره ترک اعتیاد

خدمات ترک اعتیاد در مرکز مشاوره و درمان مشهد با کمک تیم متخصص روانشناس و روانپزشک و با تازه ترین و پیشرفته ترین امکانات به مراجعین ارائه می گردد.

افرادی که می خواهند اعتیاد خود را کنار بگذارند و از شر آن خلاص شوند، به مشاوره نیاز دارند.
مشاوره به این افراد کمک می کند تا بتوانند درست ترین تصمیم ممکن را برای رسیدن به ترک بگیرند.
سختی های وابستگی به ماده مخدر و اعتیاد فرد را به شدت ضعیف و زودرنج می کند.
به همین جهت در گام نخست لازم است که از نظر روحی و جسمی باید به این افراد کمک شود.
مشاوره ترک اعتیاد نیرویی به فرد می دهد که باعث ایجاد انگیزه شده، ترک را برایش ساده تر می کند.
برای رزرو وقت مشاوره ترک اعتیاد می توان با شماره های مرکز تماس گرفته و هماهنگی ایجاد نمود.

ترک اعتیاد در مشهد در کلینیک هایی انجام می شود که در این زمینه تخصص دارند و تجربه خوبی از خود بر جای گذاشته اند. دریافت راهنمایی برای ترک اعتیاد در کلینیک آن در مشهد امکان پذیر می باشد تا نیروی لازم برای شروع ترک در فرد بیمار ایجاد شود.
پشتیبانی ناسالم از فرد معتاد، ضررهای جبران ناپذیری بر جای می گذارد که کار را بسیار سخت می کند.
به همین منظور باید خانواده ها نیز در کلینیک ترک اعتیاد مشاوره دریافت کنند تا این که بدانند باید به چه صورت رفتار کنند.
متخصص ترک اعتیاد مشهد این مسئولیت را بر عهده دارد و هر آن چه لازم باشد به خانواده خواهد گفت.

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد

مراکز درمانی ترک اعتیاد گفتگوهای لازم را با فرد بیمار و خانواده وی انجام می دهند تا این که بتوانند به آن ها کمک کنند. این دوران بسیار بحرانی و مهم است، به همین جهت باید توجه شود که از بهترین متخصص ترک اعتیاد مشهد استفاده شود. این متخصص با استفاده از تجربه ای که در سال های مختلف کسب کرده است، عملکرد ویژه ای نشان خواهد داد که منجر به بهبود وضعیت بیمار می گردد.
برای این که با متخصص ترک اعتیاد در مشهد ارتباط بگیرید به کلینیک ما در مشهد مراجعه کنید.

پست قبلی

سایت ترک اعتیاد مشهد

پست بعدی

شماره تلفن کمپ ترک اعتیاد مشهد

ترک اعتیاد بانوان مشهد

مرکز ترک اعتیاد بانوان مشهد

تلفن مراکز ترک اعتیاد مشهد

روانشناس ترک اعتیاد مشهد

مشاوره ترک اعتیاد مشهد

شماره تلفن ترک اعتیاد مشهد

درمان اعتیاد


ترک اعتیاد بانوان مشهد


مرکز ترک اعتیاد بانوان مشهد


تلفن مراکز ترک اعتیاد مشهد


روانشناس ترک اعتیاد مشهد

دانستنی های اعتیاد

علل و عوامل گرایش به اعتیاد

تازه ها


ترک اعتیاد بانوان مشهد


مرکز ترک اعتیاد بانوان مشهد


تلفن مراکز ترک اعتیاد مشهد


روانشناس ترک اعتیاد مشهد

روانشناس ترک اعتیاد در مشهد
روانشناس ترک اعتیاد در مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *