روانشناس خانواده در پونک

 
helpkade
روانشناس خانواده در پونک
روانشناس خانواده در پونک

مرکز مشاوره در میدان پونک غرب تهران کلینیک راه آرامش مشاوره خانواده در پونک شماره تماس 02146018701 -09354928781 با ما در تماس باشید.


+ بیشتر …

فهرست محتوای مقاله

آیا تابحال به روانشناسی مراجعه کرده‌اید؟ شاید مشکلات شما آنقدر جدی نبوده‌اند که نیاز به مراجعه به روانشناس داشته باشید!؟ اما حد یک مشکل برای جدی بودن کجاست؟ چه موقع نیاز به مراجعه به روانشناس است؟ اگر به دنبال یک مرکز مشاوره خوب هستید، مرکز مشاوره پونک با نام مرکز روانشناسی اکسیر با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

مشاوره بیشتر جنبه سطحی و چگونگی حل یک مشکل و یا برخورد با یک موضوع می‌باشد؛ اما رواندرمانی مرتبط است با چگونگی افکار و اندیشه‌ها و احساسات و رفتارهای یک فرد. در رواندرمانی هدف ایجاد تغییراتی در افکار و احساسات و در نهایت تغییر در رفتار فرد می‌باشد. در رواندرمانی بیشتر با شخصیت و نگرش فرد سرو کار داریم و هدف ایجاد تغییر در طرز نگرش فرد است.

اگر به دنبال متخصص در زمینه درمان های روانشناختی می گردید؛ به مرکز مشاوره پونک به نام اکسیر مراجعه نمایید. اکسیر تمام خدمات روانشناختی خود را به صورت حضوری و غیر حضوری به شما عزیزان ارائه می دهد.

روانشناس خانواده در پونک

روانکاوی، یک شیوه روان درمانی است که بر این اصل استوار است که بیشتر فعالیت ذهنی و پردازش آن‌ها در ناخودآگاه رخ می‌دهد. در روانکاوی روانشناس با کمک مراجعه به دنبال یافتن ریشه مشکلات فرد می‌باشد که بیشتر تلاش‌ها متمرکز بر دوران گذشته و یا کودکی فرد است.

جهت انجام تست های آنلاین تشخیصی در زمینه اختلالات مختلف مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی و … اینجا کلیک کنید.

مشاوره به معنی ارائه طریق و یا ارائه راه‌حل‌های مختلف با توجه به توانمندی‌ها و شرایط فرد مشاوره گیرنده در مورد یک مشکل خاص و یا می‌توان گفت مشاوره به معنی راهنمایی یک فرد برای حل یک مشکل و یا چگونگی برخورد با آن مسئله است برای مثال راهنمایی یا مشاوره به یک مادر به منظور چگونگی برخورد با کودک لجباز و یا شوهری که پس از پایان کار روزانه‌اش دیر به منزل می‌رود.

در مشاوره و یا به طور کلی در هر روش روانشناسی مسئولیتی متوجه مشاور و یا درمانگر نیست؛ بنابراین فرد مشاوره گیرنده با توجه به درک و استنباط خود باید از برداشتی که از مشاوره داشته بهره بگیرد؛ و البته مشاور و یا روانشناس باید فردی آگاه در علم خود و همچنین دارای وجدان اخلاقی و معتقد باشد و بر احساسات خود در هنگام مشاوره و یا درمان کنترل داشته باشد.

مرکز روانشناسی اکسیر تمام خدمات روانشناختی خود را به افرادی که تحت پوشش بیمه بانک های طرف قرارداد اکسیر هستند رایگان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مشاور خانواده کسی است که دارای تخصص در زمینه روانشناسی و بهتر است مشخصاً در زمینه خانواده آموزش دیده باشد و یا دارای تجربه کافی باشد. فواید مشاوره به اعضاء خانواده بسیار زیاد است. مشاوره و حل مشکلات خانوادگی باعث بهبود کیفیت زندگی اعضاء خانواده، افزایش عمر، بهبود عملکرد افراد خانواده در شغل و تحصیل و در نهایت باعث جلوگیری از اختلالات روانی می‌گردد.

بعضی از فعالیت‌های مشاوران خانوادگی

طبق آماری که در ارتباط با مسائل زناشویی ارائه‌شده، بیشتر کسانی که به دلیل مسائل زناشویی از همدیگر جداشده‌اند، عدم رضایت از رابطه جنسی خود را دلیلی براین امر دانسته و ادامه داده‌اند که شریک زندگی آنان نتوانسته به‌خوبی آنچه را که او از زندگی زناشویی خواسته را برآورده کند.

مشکل بسیاری از روابط زناشویی عدم بیان خواسته طرف مقابل در هنگام روابط جنسی زناشویی است. با دریافت مشاوره‌های جنسی رضایت و امنیت را به خود و همسر خود هدیه دهید.

مقاله مرتبط: نکاتی برای بهبود رابطه جنسی

در جریان کار با زوجین مشاور کارهای ذیل را انجام می‌دهد:

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره زوج درمانی

مشاوره روانشناسی ازدواج به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که به کمک آن بتوان بهترین انتخاب را در زمینه ازدواج کرده و به دور از مشکلات موجود ازدواجی موفق داشت. مشاوره ازدواج نیز با استفاده از بهترین امکانات و راهکارها و با همین هدف و با استفاده از تست روانشناسی ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج و همچنین مشاوره بعد از ازدواج سعی شده است تا تمامی مشکلات موجود جوانان چه قبل از ازدواج و چه بعد از ازدواج تحت پوشش قرار داده شود تا در کمترین زمان ممکن بهترین و مفیدترین راهنمایی‌ها به متقاضیان داده شود. تا زمینه‌ساز یک ازدواج موفق باشد.

در زمینه خانواده، ازدواج و … می توانید ویدئوهای آموزشی ما را در سایت مرکز مشاوره و روانشناختی اکسیر مشاهده کنید.

مشاوره شغلی به منظور رفع مشکلات مراجعان در زمینه شغل صورت می‌گیرد.

تعدادی از فعالیت‌های مشاوران شغلی در مرکز مشاوره پونک بدین شرح است.

مشاوره تحصیلی مجموعه‌ی فعالیت‌هایی است که از طرف مشاوره به منظور رفع مشکلات تحصیلی مراجعان صورت می‌گیرد. برخی از فعالیت‌های مشاوران در این زمینه عبارت‌اند از:

در این نوع مشاوره به افرادی که ناتوان از سازگاری با خود، دیگران و محیط هستند کمک می‌شود تا مشکلات آنها رفع گردد.برخی از فعالیت‌های مشاوران سازشی در مرکز مشاوره پونک عبارتند از:

مرکز مشاوره اکسیر says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

[email protected]

[email protected]

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!


۱۸ . طلیعه صبحدکتر روانشناس ،روانپزشکی و روانشناسیپونک، اشرفی اصفهانی، 35 متری مخبری، نرسیده به میدان عدل، روبروی نمایندگی کیا، پلاک 48، واحد 19Downloads-icon

بهترین مرکز مشاوره پونک واقع در میدان پونک تهران بهترین مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج در کانون مشاوران ایران بهمراه مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین خانواده و مشاوره با دکتر روانشناس و دکتر روانپزشک و مشاوره خانواده در پونک بهترین مراکز مشاوره و آدرس مرکز مشاوره می باشد.

 

 

مشاوره روانشناسی پونک, مشاوره خانواده پونک  ,مشاوره روانشناسی پونک, مشاوره خانواده پونک با30 در صد تخفیف .بیمه رایگان,09357719745-09128033153شبانه روزی کارشناس و دکتر متخصص مجرب,مشاوره روانشناسی محدوده پونک, مشاوره خانواده محدوده پونک, مشاوره روانشناسی منطقه پونک, مشاوره خانواده منطقه پونک,مشاوره روانشناسی, مشاوره خانواده ,مشاوره شرکت,مشاوره ادارات,مشاوره شرکت در پونک,مشاوره ادارات در پونک,مشاوره با نرخ اتحادیه ,مشاوره روانشناسی در پونک,مشاوره خانواده در پونک,مشاوره خانواده در منزل,مشاوره روانشناسی در منزل,مشاوره روانشناسی,مشاوره ازدواج,مشاوره تربیت کودک و نوجوان,مشاوره ترک اعتیاد , مشاوره خانواده در منزل در پونک,

مشاوره روانشناسی یکی از شاخه های علوم انسانی است که با استفاده از روش های علمی سعی می کند انسان را بشناسد و به او کمک کند. روانشناسی علمی گسترده با حیطه های بسیار متنوعی است که شامل رویکردها و نظریه های مختلفی می باشد. یک روانشناس در حیطه های مختلفی می تواند به مردم کمک کند. اما در مورد این علم سوء تفاهمات زیادی وجود دارد که مانع از بهره گیری کامل جامعه از خدمات این قشر از متخصصان می شود. در این مقاله درباره علم روانشناسی، تفاوت آن با تخصصات دیگر و حیطه های فعالیت این رشته روانشناسی صحبت خواهیم کرد.

1- توانایی تجزیه و تحلیل و شناخت مسائل و مشکلات و استنتاج مطالب .
2- برخورداری از فکر خلاق و نوآور .
3- توانایی برای تجربه کردن یا احساس نمودن همه هیجانات آدمی نظیر غم، امید ، احساس خوشبختی ، صمیمیت .
4- توانایی سخن گفتن در جمع و ایراد سخنرانی در حضور دیگران .
5- توانایی تصمیم گیری در مواقع بحران .
6- توانایی تحمل انتقاد ، تحقیر، خشم و بی اعتنایی مددجو .
7- توانایی ایجاد ارتباط مناسب با دیگران و بیان منظور و مطالب خود به طریف مقابل.

روانشناس خانواده در پونک

مشاوره قبل از ازدواج دارای 3 هدف اساسی است:

1- بررسی آمادگی  نامزدها برای ازدواج

2-ارزیابی هم کف بودن و یا هماهنگی و همسانی نامزدها

3- ارزیابی مهارت های زندگی مشترک نامزدها

متخصص در مشاوره پیش از ازدواج توانایی سنجش و شناخت تفاوت های زیر‌ بنای شخصیت را دارد و نظر زوجین را نسبت به این تفاوت ها جلب می‌کند، موارد دیگری که در جلسات مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود، آرزوها، تمایلات، توقعات، خط قرمزها و رمز و رازهای طرفین است، مشاوره قبل از ازدواج به طور کلی مشاوره برای انتخاب مورد مناسب برای یک عمر زندگی است. در مشاوره قبل از ازدواج، مشاور هیچ وقت به طرفین نمی گوید که این کار را بکنید یا نکنید بلکه وظیفه مشاور آگاه کردن است. او می‌گوید که نتیجه چنین ازدواجی چه خواهد بود تا شما خودتان دست به انتخاب بزنید، مشاور تلاش می‌کند دیدگاه‌ها و اهداف زوجین را در زندگی مورد بررسی قرار دهد و طرف مقابل را با این دیدگاه‌ها و اهداف آشنا کند.

حقیقت این است که بسیاری از مردم تصور می کنند فرزندپروری و تربیت فرزند امری غریزی است، اما این طور نیست.

بچه دار شدن و درک تربیت آنها دو چیز کاملا متفاوت است. و حتی اگر درک خوبی از معیارهای یک والد خوب داشته باشید، بدان معنا نیست که می توانید از چالش هایی که اغلب با آن همراه است، جلوگیری کنید. صادقانه بگویم، چیزی تحت عنوان «والدین کامل» وجود ندارد. این درست به اندازه اسب شاخدار یا اژدها افسانه است!

همه ما اشتباه می کنیم، به همین دلیل مشاوره فرزندپروری می تواند بهترین تصمیمی باشد که تاکنون گرفته اید.

این نوع مشاوره مسائل متعددی را در بر می گیرد که از تربیت و رفتار با فرزند تا افسردگی پس از زایمان و خشونت خانگی را دربر می گیرد.

بنابراین، ورود به جلسات مشاوره تربیت فرزند می تواند بسیار مفید باشد، نه تنها برای خودتان که برای فرزند و همسرتان.

بهره گیری از مشاوره ترک اعتیاد قدم بعدی پس از ورود فرد به بیماری اعتیاد است.
ما به شما در کلیه امور مشاوره تخصصی اعتیاد و درمان آن را به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری ارائه می‌ دهیم.
واقعیت انکار ناپذیری که در مورد اعتیاد وجود دارد این است که خود فرد معتاد از بیماری اعتیاد به شدت رنج می‌ برد.
این بیماری سبب می‌ شود که طرز فکر و رفتارهای فرد معتاد دچار تغییر اساسی شوند.
فرد به تدریج به علت آسیب‌ های ناشی از بیماری اعتیاد، عقل و منطق خود را از دست می‌ دهد.
و با وجود هر بلا و عذابی که بر اثر مصرف مواد، بر سر او و خانواده‌ اش می‌ آید اما باز هم به این کار ادامه می‌ دهد.

فرد معتاد، باید در اثر فشارها و عذاب‌ های ناشی از این بیماری به نقطه‌ ای برسد که:
در برابر اعتیاد، ناتوان شده و برای رهایی یافتن از این بیماری اقدام به درخواست کمک از یک نیروی برتر کند.
این به معنی رها کردن فرد توسط خانواده نیست، چرا که آسیب‌ های آن از حمایت ناسالم هم بیشتر است.
باید زمانی که اعتیاد فردی در خانواده مشخص شد:
بدون دعوا، بحث و کشکمش، در آرامش اقدام به مراجعه به مراکز درمانی مرتبط شود.

نکته مهمی که در این بخش وجود دارد این است که:
در بیماری اعتیاد به ویژه در مراحل پیشرفته آن، نباید توقع داست که فرد به طور ناگهانی ترک کند.
بدن فرد معتاد به علت استفاده زیاد از مواد مخدر از کارکرد عادی خود فاصله گرفته و در واقع با قطع ناگهانی مصرف:
بدنش از خود واکنش‌ های مختلفی نشان می‌ دهد که از جمله شایع‌ ترین آنها، عوارض خماری می‌ باشد.

برای پاسخ به این سوال که آیا می بایست به یک مشاور جنسی مراجعه کنید یا به نوع دیگری از مشاور، باید تجزیه و تحلیل کنید که در حال حاضر کدام دسته از مشکلات بر بخش ها دیگر زندگی شما سایه افکنده و بیشترین تاثیر را دارند.

اگر کیفیت زندگی و سلامت روان شما بشدت تحت تاثیر مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی قرار بگیرد، مراجعه به یک مشاور جنسی ایده بسیار خوبی خواهد بود. همینطور اگر ایجاد صمیمیت و برقراری ارتباط موثر با شریک جنسی به بزرگترین نگرانی روزمره شما بدل شده، مراجعه به یک مشاور جنسی و شروع جلسات درمان اقدام موثر و مفیدی خواهد بود.

روند

مرکز مشاوره ازدواج و خانوده نیک همراه – گروه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده نیک همراه

خانواده یکی از مهم ترین ارکان جامعه است و سلامت خانواده، سلامت جامعه را بدنبال دارد. مشاوره خانواده شاخه ای از رشته مشاوره روانشناسی ست که هدف اصلی این نوع مشاوره، کمک به بهبود روابط خانواده در برقراری ارتباطات سالم و رفع مشکلات پیش آمده است. در جلسات مشاوره خانواده راه های بهبود روابط خانواده و کنترل خود در زمان بروز مشکلات، بر اساس شخصیت اعضای خانواده آموزش داده می شود. گروه مشاوران نیک همراه، در زمینه مشاوره خانواده در پونک، همراه شماست. نیک همراه امکان مشاوره خانواده حضوری در پونک و همچنین مشاوره خانواده تلفنی را برای افرادی که نیازمند کمک سریع هستند، فراهم کرده است.

پونک یکی از محبوب ترین محله های غرب تهران است که در ناحیه 3 منطقه 5 واقع شده است. البته بخشی از پونک در منطقه 2 قرار دارد. این محله اب و هوای نسبا خوبی دارد و به مراکز خرید زیادی دسترسی دارد. خیابان های پهن و خانه های نوساز از ویژگی های پونک به شمار می روند. در حال حاضر این محله در حدود 22 هزار نفر جمعیت دارد.

سلامت خانواده یکی از مهم ترین دغدغه جامعه شناسان برای داشتن یک جامعه سالم و تاثیرگذار است از طرفی با توجه به تفاوت های رفتاری و فرهنگی و شرایط حاکم بر جامعه، احتمال بروز مشکلات مختلفی در خانواده ها وجود دارد. ارائه راه کار و حل این مشکلات معمولا توسط مشاوران خانواده مجرب، صورت می گیرد. به طور کلی مشاوره خانواده یکی از انواع روان درمانی ست که در راستای بهبود روابط اعضای خانواده و از بین بردن استرس ها و تنش ها تلاش می کند. در مشاوره خانواده به بررسی رفتار فرد به فرد اعضای خانواده و نقش آنها در خانواده دقت می شود. مشاوره خانواده سعی می کند با تمامی اعضای خانواده جلسات روان درمانی داشته باشد البته این به آن معنا نیست که همه اعضای خانواده در جلسه مشاوره حضور دارند.روانشناس خانواده در پونک

هر خانواده در زندگی روزمره با مشکلات متعددی روبروست که گاهی از داخل خانواده و گاهی از بیرون خانواده بروز می کنند و یک خانواده سالم قطعا باید توانایی بالایی در برقراری تعادل بین فشارهای خارج و داخل خانواده را داشته باشد. مشاوران خانواده بر این اعتقادند که در بیشترمواقع، مشکلات خانواده ها ریشه در عدم توانایی در تعامل و گفتگو دارد و سعی بر حل مشکلات در این زمینه دارند. از مهم ترین مزایای مشاوره خانواده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هدف مشاوره خانواده این است که با استفاده از ویژگی‌های هر فرد از اعضای خانواده به بهبود روابط و سطح زندگی خانواده ها کمک کند. مشاوره خانواده محدود به زن و شوهر نمی شود و ممکن است جلسات مشاوره برای تمام اعضای خانواده و یا افراد خاصی که تمایل به شرکت دارند، برگزار شود. در اینجا می توان به مواردی که در محدوده فعالیت های مشاوره خانواده قرار می گیرد اشاره کرد:

مشاوره خانواده می تواند در تمامی شرایط اعم از لحظات پر تنش، عصبانیت های به وجود آمده و متداول، غم و اندوه حاصل از اتفاقی خاص و بسیاری دیگر از شرایط کمک رسان شما باشد و میتواند به درک متقابل اعضا از یکدیگر راهنما باشید تا در نهایت خانواده به بهترین شکل ممکن به تعامل برسند.

هزینه مشاوره خانواده به نوع مشکل خانواده و تعداد جلساتی که مشاور خانواده برای افراد در نظر می گیرد، بستگی دارد. معمولا با توجه به مشکلات خانواده تعداد جلسات مشاوره خانواده بین 3 تا 6 جلسه در نظر گرفته می شود و نتیجه همکاری و توافق دو جانبه اعضای خانواده و مشاور است. هر جلسه ممکن است حدود ۵۰ دقیقه طول بکشد و فاصله بین هر جلسه هم با توجه به عوامل مختلف در زمان های مشخصی تعیین می شود و بنا بر توافق دو جانبه اعضای خانواده و مشاور مشخص می شود. هزینه مشاوره خانواده در غرب تهران بسیار مناسب است و تعرفه مشخصی دارد.

مشاوران نیک همراه آمادگی دارند که در زمینه مشاوره خانواده در کنار شما عزیزان باشند. برای رزرو وقت مشاوره خانواده حضوری در پونک با ما تماس بگیرید.

021-28424894

آخرین نوشته ها

رقابت بین فرزندان را چگونه کنترل کنیم؟


رابطه از راه دور

در خبرنامه نیک همراه عضو شوید و آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود بخوانید.

قدرت گرفته از

خیلی خوشحالیم که امروز با شما همراهیم. این جا وب سایت گروه مشاوران نیک همراه است که با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره ی کودک و مشاوره تحصیلی(دانش آموزان و دانشجویان) بنا شده است و سعی در خدمت گزاری و ارائه بهترین راه حل ها را به شما عزیزان دارد

برترین پست ها


رابطه از راه دور


عشق بی قید و شرط چیست؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر

ازدواج


تعهد به همسر چیست؟


حد و مرز روابط چگونه است؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر


نشانه های ازدواج ناموفق


احساس تنهایی در رابطه و مقابله با آن

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

روانشناس خانواده در پونک
روانشناس خانواده در پونک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *