روانشناس خوب در زاهدان

 
helpkade
روانشناس خوب در زاهدان
روانشناس خوب در زاهدان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس خوب در زاهدان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر عزیزالله مجاهد 

شهین رحمن شناس 

دکتر نورمحمد بخشانی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در اینجا لیست کامل مراکز مشاوره و روانشناسی زاهدان و استان را به همراه آدرس و شماره تماس بر شما مخاطب عزیز هوش کالا گرد آورده ایم. لیست پایین شامل روانشناسان معروف زاهدان در حیطه های مختلف؛ شامل مشاوره فردی، ازدواج، خانواده، تحصیلی، کودک و … می باشد. اگر به دنبال روانشناس خوب در زاهدان هستید از این لیست انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی هم اندیشروانشناس : غلام نبی اکاتیخدمات :ارائه خدمات مشاوره و رواندرمانی در زمینه های رفتاریروحی روانی ، تحصیلی ، ازدواج ، خانواده درمانی و….( تجربه بیش از ۲۵ از سال )آدرس :خیابان امیرالمومنین ۸ ، داخل میلان ، ساختمان پزشکان ، طبقه دومتلفن پذیرش :۰۹۱۵۵۴۱۴۱۰۸۰۵۴۳۳۲۱۱۶۵۲

توجه : اگر روانشناس شاغل در زاهدان و استان سیستان و بلوچستان هستید و نام خود را در لیست پایین نمی بینید بر روی ثبت اطلاعات مطب کلیک نمایید.

مرکز مشاوره همدلان

روانشناس خوب در زاهدان

آدرس : میدان مشاهیر – ساختمان پزشکان مشاهیر – طبقه سومتلفن پذیرش : ۰۵۴۳۲۴۴۶۵۵۰

محبوبه فیروزکوهی

آدرس : خیابان مدرس – جنب طب تصویری – ساختمان پزشکان آتیهتلفن پذیرش : ۲۴۲۶۳۴۱

 مرکز مشاوره هم اندیش

آدرس : خیابان امیرالمومنین ۸ تلفن پذیرش : ۰۵۴۳۳۲۱۱۶۵۲

نورمحمد بخشانی 

آدرس : میدان دکتر حسابی – دانشگاه علوم پزشکی – دانشکده پزشکی تلفن پذیرش : ۰۵۴۳۳۲۹۵۷۱۵

مرکز شمیم

آدرس :تقاطع امیرکبیر- ثاراله – روبه‌روی ثاراله ۱۹تلفن پذیرش : ۰۹۱۵۰۲۵۲۶۳۵

عزیزالله مجاهد

آدرس : میدان دکتر حسابی – دانشگاه علوم پزشکی – دانشکده پزشکی تلفن پذیرش : ۰۵۴۳۳۲۹۵۷۱۵

از نظر مجله توانبخش هوش کالا بهترین مرکز مشاوره و یا دکتر روانشناس خوب در زاهدان  مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مطبی که دارای سابقه کار باشد و در زمینه تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در زاهدان و روانشناس کودک و هستید حتما از روانشناسان بالا انتخاب نمایید. روانشناسان معرفی شده ، خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی ، اعتیاد و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۹, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

نوبت دهی مراکز روانشناسی زاهدان – روانشناس خوب در زاهدان – بهترین روانشناس زاهدان – بهترین مراکز روانشناسی زاهدان – زوج درمانی در زاهدان – دکتر روانکاوی در زاهدان – دکتر اختلال میل جنسی در زاهدان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در زاهدان – زوج درمانگر خوب در زاهدان – روانشناس عالی در زاهدان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

متاسفانه موردی یافت نشد

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی زاهدان کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در زاهدان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در زاهدان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی زاهدان می باشد. 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی زاهدان آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی زاهدان

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی زاهدان

روانشناس خوب در زاهدان

مرکز مشاوره روانشناسی هم اندیش

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی هم اندیش:  زاهدان خیابان امیرالمومنین ۸

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی زاهدان می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در زاهدان ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در زاهدان مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در زاهدان باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره زاهدان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم زاهدان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینههای مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی زاهدان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

خانمی 34ساله هستم. حدود 4 سال پیش از همسرم جدا شدم .همسرم بعد این همه سال الان برگشتن و میخوان من ببخشمشون. حدود یک ماه هست پیام میدن و چون از شهر محل سکونتمان رفتن و در شهر دیگری ساکن شدن فقط اومدن 2 بار هم رو دیدیدم و کلا از طریق پیام در ارتباط هستیم. از روزی برگشتن شهرشون فقط ارتباطمون از طریق پیام هست و اصلا تماسی نمیگیرن و میگن خجالت میکشن و فقط پیام در حد احوالپرسی میدن و تو این مدت یکی دو روز پیام میدن و باز یکی دو روز خبری ازشون نیست و میگن سرشون شلوغه
من نمیدونم با توجه به دلشکستگی که ازشون داشتم اصلا این ارتباط به این صورت که توو این یک ماه بوده نتیجه ای داره ؟چون اینجوری با این رفتار که یک روز پیام میدن و یک روز نمیدن من اذیت میشم و بهشون هم گفتم ولی میگن باید بگذره ولی به نظر من از همین اول نیاز به مراجعه به مشاور داریم. و اینکه باهم مشاوره بریم یا هر کدوم به تنهایی؟
ممنون

سلام اطلاعاتی که در اینجا درج کردید خیلی ناقصه . هر رابطه ای برای شروع و تداوم باید از ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار بگیره. پیوند دو نفر زمانی از بین میره و به طلاق کشیده میشه که هیچ کدوم نتونن مشکلات به وجود اومده رو حل بکنن خوب پس برای بازگشت به همچین زندگی حتما باید بیشتر تفکر کنید. مشاوره ازدواج و زوج درمانگر ها به شما برای رسیدن به یه پاسخ مناسب می تونن کمک کنن. حتما با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و درخواست مشاوره نمایید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

روانشناس خوب در زاهدان:زاهدان یکی از کلانشهرهای ایران و جزو مرکز استان سیستان و بلوچستان.

در قسمت شمالی استان سیستان و بلوچستان واقع می باشد که اسم پیشین این شهر “دزآپ” بوده است .

در گذشته به زاهدان تحول پیدا کرده است.روانشناس خوب در زاهدان

زاهدان شهر نوبنیاد می‌باشد که در ۵۱۷ کیلومتری شرق شهر کرمان.

و همین طور در نزدیکی کشور پاکستان قرار گرفته استروانشناس خوب در زاهدان

که این شهر از راه زمینی از قسمت شمال به مشهد .

و همینطور از قسمت جنوب به چابهار مرتبط می باشد.

و همینطور دارای ایستگاه های راه آهن و فرودگاه بین المللی می باشد.

آب و هوای شهر زاهدان در اکثر روزهای سال گرم و خشک می‌باشد.

اما در ماه‌های دی و بهمن آب و هوای نسبتاً خنک و همینطور شبهای سرد در این منطقه می باشد.

مقالات سایت توسط تیم تخصصی مشاوران و روانشناسان “کانون مشاوران ایران “تهیه و پشتیبانی شده است.

بیشتر آنان در رشته خود مشغول به کار خواهند شد و به ناچار در رشته های غیر مرتبط به فعالیت کردن می‌پردازند.

در جامعه ما متاسفانه به خاطر نا آگاه بودن بعضی از مردم ، تصورهای غلط درمورد بیشتر مشاغل موجود می باشد.

و این موضوع در مورد روانشناسی پررنگ‌تر می باشد..روانشناس خوب در زاهدان

که تعدادی از این عقیده ها به خاطر عقیده های نادرست زمان گذشته.

و تعدادی از آنها به دلیل نبود اطلاعات و دانش در میان مردم می باشد.

که البته این اعتقاد های غلط در حوزه های متعدد به چشم خواهد خورد.

و زمینه‌ساز بیشتر کج اندیشی ها و تصمیم‌های غلط در زندگی بسیاری از ما به حساب می‌آید.

روانشناسان به دلیل اینکه با بیماری‌های روانی بسیاری سروکله خواهند داشت.

قطعا از این بیماری‌ها بی بهره نخواهند ماند و به همین خاطر افرادی که در بیمارستان‌ها.

و در قسمت مراقبت کردن از بیماری‌های روانی به کار کردن مشغول هستند.

اگر مواظب خودشان نباشد قطعا به صورت فرسایشی به این بیماری ها مبتلا خواهند شد.

در دنیا رسم بر این می باشد که روانشناس که وارد حرفه ای درمانی خود خواهد شد.

در ابتدا مورد بررسی قرار می‌گیرد و صلاحیت داشتن او از نظر شخصیتی و برخوردی تایید خواهد شد.

باور نادرست که در جامعه ما موجود می باشد و بعضی از اشخاص آگاهانه و یا ناآگاهانه به آن دامن می‌زنند.

این می باشد که روانشناسی یک نوع علم وارداتی و مختص به کشورهای غربی می‌باشد.

و به علاوه تست های کلیشه‌ای روانشناسی که نمی تواند به عنوان یک منبع قابل استفاده قرار بگیرد.

خصوصیات یک روانشناس و مشاوره فردی .روانشناس خوب در زاهدان

از کجا این اطمینان را داشته باشیم که این روان‌شناس یا درمانگر همانی می باشد .

منبع: com.مرکزمشاوره

صفحه اصلی سایت کانون مشاوران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}تسلیم شما شکست خورد سرور با {{status_text}} (کد {{status_code}} ) پاسخ داد. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}به نظر می رسد که ارسال شما موفق بوده است. حتی اگر سرور پاسخ خوب داده باشد، ممکن است ارسال شده پردازش نشود. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}روانشناس خوب در زاهدان

ارسال …

تمامی حقوق متعلق به © کپی رایت “کانون مشاوران ایران” با نام “کانون مشاوران” است.

به دنبال دکتر روانشناس خوب در زاهدان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که روانشناس در زاهدان می تواند به شما ارائه بدهد شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره رابطه جنسی زوجین، مشاوره کودک و نوجوان، فرزندپروری، انواع مشکلات ناخن جویدن، بیش فعالی، نقص توجه، سکسولوژی، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاردرمانی، گفتاردرمانی، نوروفيدبک، افزایش اعتماد به نفس، درمان انواع اضطراب، افسردگی، وسواس و مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد که لیست بهترین روانشناس در زاهدان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با روانشناس بهتر است بدانید درون هر فردی پر از رمز و راز های گوناگون است. هرکدام از ما سعی می‌کنیم نیمه تاریک وجود خود را از دیگران پنهان کنیم، همین باعث می‌شود مشکلاتی در روح و روان ما بوجود بیاید. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، ترس بیش از حد یا همان فوبیا، مشکلات خانوادگی، اعتیاد، اختلالات اشتها، اختلالات وسواس و … . در این مواقع یک روانشناس می‌تواند کمک کند تا مشکلات خود را حل و با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

روانشناس خوب در زاهدان, بهترین روانشناس در زاهدان, بهترین مراکز روانشناسی در زاهدان, زوج درمانی در زاهدان, دکتر روانکاوی در زاهدان, دکتر اختلال میل جنسی در زاهدان, زوج درمانگر خوب در زاهدان, روانشناس عالی در زاهدان, مشاوره خانواده در زاهدان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


روانشناس خوب در زاهدان


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

بهترین مرکز مشاوره در لرستان

مرکز تخصصی روانشناسی در دردشت

روانشناس شغلی و تحصیلی
دکتر روانشناس کودکان
تست روانشناسی

همه افراد در طول زندگی خود، هر از چندگاهی غم و اندوه را تجربه می‌کنند. اما، افسردگی چیزی بیش از این است. در واقع، افسردگی نوعی غم و اندوه یا حس ناامیدی شدید به‌شمار می‌رود که می‌تواند برای روزها و حتی سال‌ها همراه فرد باشد. افسردگی تاثیر منفی بر روی زندگی اجتماعی فرد دارد و به همین دلیل باید مورد توجه و درمان قرار گیرد. این بیماری کاملا قابل درمان است، به‌شرط آن‌که به روانشناس حرفه‌ای مراجعه شود. روانشناس در حوزه شناخت و درمان انواع اختلالات روانی آموزش دیده است و می‌تواند به افراد دارای افسردگی کمک کند تا به زندگی عادی خود بازگردند. یکی از روش‌هایی که روانشناس با بهره‌گیری از آن می‌تواند به افراد در درمان افسردگی‌شان کمک کند، رفتاردرمانی شناختی است. روانشناس با استفاده از رفتاردرمانی شناختی به فرد آموزش خواهد داد تا افکار منفی و الگوهای رفتاری که منجر به افسردگی می‌شود را شناسایی و مدیریت کند. از دیگر راهکارهایی که روانشناس برای درمان افسردگی از آن بهره می‌گیرد، روان‌درمانی بین فردی است. در حقیقت، روانشناس با این روش سعی دارد تا رابطه فرد با دیگران را از طریق افزایش توانایی او در ابراز احساسات به شکل مناسب، بهبود دهد. راهکارهای دیگری نیز هستند که روانشناس با توجه به شرایط و وضعیت فرد از آن‌ها در درمان افسردگی استفاده می‌کند. به‌طور خلاصه، روانشناس می‌تواند دید افراد نسبت به زندگی را تغییر دهد و آن‌ها را برای مواجه با چالش‌ها و مشکلات‌شان آماده‌تر سازد.روانشناس خوب در زاهدان

 

 

بهترین روانشناسی در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی در زاهدان
روانشناس در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی در زاهدان
مرکز روانشناسی در زاهدان
مرکز مشاوره در زاهدان
بهترین مرکز مشاوره در زاهدان
مرکز مشاوره بالینی در زاهدان
مرکز مشاوره کودک در زاهدان
مرکز مشاوره نوجوان در زاهدان
مرکز مشاوره خانواده در زاهدان
مرکز مشاوره طلاق در زاهدان
مرکز مشاوره اعتیاد در زاهدان
مرکز تخصصی روانشناسی در زاهدان
مرکز تخصصی روانشناختی در زاهدان
لیست روانشناسان در زاهدان
لیست روانشناسان زاهدان
روانشناس بالینی در زاهدان
روانشناس بالینی زاهدان
روانشناس بالینی دکتر منصور زمانی افشار
بهترین روانشناس بالینی در زاهدان
بهترین روانشناس بالینی زاهدان
بهترین روانشناس در زاهدان
بهترین روانشناس زاهدان
بهترین مرکز مشاوره در زاهدان
بهترین مرکز مشاوره زاهدان
مرکز مشاوره در زاهدان
مرکز مشاوره زاهدان
معرفی روانشناس خوب در زاهدان
روانشناس خوب در زاهدان
روانشناس و مشاوره خوب در زاهدان
روانشناس و مشاوره در زاهدان
مرکز تخصصی روانشناسی و روانشناختی در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره کودکان در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره خانواده در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره شغلی در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره قبل از ازدواج در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی در زاهدان
مرکز تخصصی مشاوره نوجوانان در زاهدان
مرکز تخصصی آموزش مهارت های زندگی در زاهدان
مرکز تخصصی تست روانشناسی در زاهدان
مرکز تخصصی تست روانشناختی در زاهدان
مرکز روانشناسی در زاهدان
مرکز روانشناختی در زاهدان
مرکز روانشناسی و روانشناختی در زاهدان
مرکز مشاوره در زاهدان
مرکز مشاوره کودکان در زاهدان
مرکز مشاوره خانواده در زاهدان
مرکز مشاوره ازدواج در زاهدان
مرکز مشاوره شغلی در زاهدان
مرکز مشاوره قبل از ازدواج در زاهدان
مرکز مشاوره تحصیلی در زاهدان
مرکز مشاوره نوجوانان در زاهدان
مرکز آموزش مهارت های زندگی در زاهدان
مرکز تست روانشناسی در زاهدان
مرکز تست روانشناختی در زاهدان
دکتر منصور زمانی افشار
بهترین دکتر روانشناس در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس کودکان در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس نوجوانان در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس خانواده در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس قبل از ازدواج در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس شغلی و تحصیلی در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس طلاق در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس روانشناختی در زاهدان
بهترین دکتر روانشناس مهارت های زندگی در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی کودکان در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی نوجوانان در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی خانواده در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی قبل از ازدواج در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی شغلی و تحصیلی در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی طلاق در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی روانشناختی در زاهدان
بهترین مرکز روانشناسی مهارت های زندگی در زاهدان
درمان مشکلات آموزشی در زاهدان
درمان افت تحصیلی در زاهدان
درمان مشکلات تربیتی در زاهدان
درمان بیش فعالی در زاهدان
درمان اوتیسم در زاهدان
درمان و مشاوره ماتریکس در زاهدان
درمان بیماری اعتیاد در زاهدان
برگزاری جلسات روان درمانی با ریکرد SBT در زاهدان
برگزاری جلسات روان شناختی و رفتاری در زاهدان
برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی در راستای مهارت های زندگی در زاهدان
روانشناس و مشاوره در حوزه های کاری

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

آدرس

سیستان و بلوچستان

زاهدان

زیباشهر –
میدان استاندار –
بیمارستان تخصصی پیامبر اعظم (ص) –
واحد مرکز مشاوره

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

ب نام ایزد منان

امروزه از علوم روانشناسی به عنوان یکی از کاربردی ترین علوم تغییر
دهنده روش زندگی های بیمار یاد میشود

که میتوان در مواقع لزوم با انتخاب یک روانشناس خبره و کارکشته به
پیکار مشکلات موجود در زندگی خود رفت.روانشناس خوب در زاهدان

انتخاب یک روانشناس خوب = نه گفتن بزرگیست
به بقای مشکلات موجود در زندگی

 

شماره تلفن جهت مشاوره حضوری و تلفنی در شهر زاهدان

  09226380616

 

مشاوره خانواده در زاهدان، مشاوره ازدواج در زاهدان، مشاوره طلاق
در زاهدان، مشاوره نامزدی و دوران عقد در زاهدان، مشاوره تلفنی خوب ، روانشناس خوب
در زاهدان، روانپزشک خوب در زاهدان، مشاوره تلفنی رایگان ، روانشناس خوب در زاهدانکی
سراغ داره ؟ ، تلفن روانشناس خوب در زاهدان، آدرس روانشناس خوب در زاهدان، تلفن
مرکز مشاوره خوب در زاهدان، آدرس مرکز مشاوره خوب در زاهدان، مشاوره قبل از ازدواج
و بعد ازدواج در زاهدان، مشاوره مشکلات جنسی زناشویی زوجین ، زنان ، مردان توسط
مشاور آقا یا خانم به انتخاب خودتان ، بهترین مشاوره در زاهدانکیست ، بهترین
مشاوره در زاهدان، مشاوره خوب در زاهدان، مطب روانشناس در زاهدان، بهترین روانشناس
در زاهدان،

مرکز مشاوره افسردگی و روانشناسی فردی ، عدم قدرت تصمیم گیری ،
درمان استرس و اضطراب ، درمان وسواس فکری

مشاوره کودکان و نوجوانان ، مشاوره بلوغ و مشاوره اعتیاد

مشاوره جنسی و مشکلات فردی جنسی ، خود ارضایی و همجنس گرایی

 دکتر جراح زنان و زایمان در زاهدان، دکتر جراح بینی در زاهدان، دکتر جراح زیبایی
در زاهدان، دکتر جراح فک و صورت در زاهدان، دکتر جراح چشم پزشکی در زاهدان، دکتر جراح
ارتودنسی در زاهدان، دکتر جراح دندانپزشکی در زاهدان، دکتر جراح گوش و حلق و بینی در
زاهدان، دکتر جراح عمل زیبایی واژن در زاهدان، دکتر آسیب شناسی در زاهدان، دکتر متخصص
آلرژی در زاهدان، دکتر متخصص اورولوژی در زاهدان، دکتر متخصص ارتوپدی در زاهدان، دکتر
متخصص بیماری های عفونی در زاهدان، متخصص بیهوشی در زاهدان، دکتر متخصص بیماری های
گوارشی در زاهدان، دکتر متخصص پودیاتری در زاهدان، دکتر متخصص پوست شناسی در زاهدان،
دکتر متخصص پرتوشناسی در زاهدان، دکتر متخصص پزشکی ورزشی در زاهدان، دکتر متخصص پزشکی
حمل و نقل هوایی در زاهدان،دکتر متخصص خواب در زاهدان، دکتر متخصص خانواده در زاهدان،
دکتر متخصص داخلی در زاهدان، دکتر متخصص ریه در زاهدان، دکتر مختصص کودکان در زاهدان،
دکتر متخصص مردان در زاهدان، دکتر متخصص نظامی در زاهدان، دکتر متخصص نظام وظیفه در
زاهدان، دکتر متخصص پیوند اعضا در زاهدان، دکتر متخصص پیرپزشکی در زاهدان، دکتر متخصص
توانبخشی در زاهدان، دکتر متخصص خون شناسی در زاهدان، دکتر متخصص روماتولوژی در زاهدان،
دکتر متخصص رگ شناسی ، دکتر متخصص زیست پزشکی در زاهدان، دکتر متخصص ژنتیک شناسی ،
دکتر متخصص کبد در زاهدان، دکتر متخصص قلب و عروق در زاهدان، دکتر متخصص سرطان در زاهدان،
دکتر متخصص فیزوتراپی در زاهدان، دکتر متخصص کمر درد در زاهدان، دکتر متخصص فضا شناسی
در زاهدان، دکتر متخصص عصب شناسی در زاهدان، دکتر متخصص عفونی در زاهدان، دکتر متخصص
هوش بری در زاهدان، دکتر متخصص کلیه و مجاری ادراری در زاهدان، دکتر متخصص جراحی پلاستیک
در زاهدان، دکتر متخصص پوست و مو و زیبایی در زاهدان، کلینیک کاشت مو در زاهدان، دکتر
متخصص رابطه جنسی در زاهدان، دکتر متخصص کیسه صفرا در زاهدان، دکتر متخصص بارداری در
زاهدان، دکتر متخصص مغز و اعصاب و روان شناسی در زاهدان، دکتر متخصص تغذیه در زاهدان،
دکتر متخصص گفتار درمانی در زاهدان، دکتر متخصص زاهدانوفیدبک در زاهدان، دکتر ترک اعتیاد
، دکتر خوب در زاهدان، متخصص خوب در زاهدان، فوق تخصص خوب در زاهدان، درمانگر خوب در
زاهدان

 

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و
مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین
وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی

 

روانشناس خوب در زاهدان

روانشناس خوب در زاهدان
روانشناس خوب در زاهدان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *