چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

 
helpkade
چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم
چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

77 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

233 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جستجو در سایت

چگونه برای همسرم جذاب باشم

یک زن خوب میداند که دنیای مردان تفاوتهای زیادی با دنیای زنان دارد ، هر زنی تلاش خود را میکند تا برای همسر خود بهترین باشد مهمترین وظیفه زنان پرو بال دادن به داشته های مردان است تا اعتماد به نفس آنها را افزایش دهند

در زندگی مشترک در مقابل شوهرتان هرگز همدردی نکنید. مردها همدردی کردن را دوست ندارند و ناخواسته در مقابل همدردی شما واکنش‌های مردانه‌ای از قبیل:* تو نمی‌فهمی من چه می‌گویم!* اصلا چرا برای تو این‌ها را گفتم!؟* اگر خوابیده بودم بهتر بود تا این‌ها را برایت بگویم و فایده‌ای نداشته باشد.* میشه انقدر وسط حرف من نپری!؟این جملات و هر جمله دیگری که در پاسخ به همدردی شما گفته شود، قطعاً خوشایند روحیه زنانه نخواهد بود. چه می‌شود کرد!؟ دو انسان متفاوت با دو ساختار جدا از هم باید یاد بگیرند چگونه به تبادل نظر و گفتمان بنشینند.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

بی‌شک احساسات و عواطف زنانه شما به نحوی است که وقتی وارد خانه شوید و شوهرتان را ببینید، دلتان می‌خواهد از پیاده‌روی ساده‌ای که در پارک انجام داده‌اید به اندازه لا‌اقل پانزده دقیقه برای همسرتان صحبت کنید و صدالبته تمام جزییات را هم مو به مو تعریف خواهید کرد، اما مردها این‌گونه نیستند.

در طول زندگی اگر همسر شما از محل کار به خانه برگردد، خوشایندترین حس برایش سکوتی است که شما زمینه‌ساز می‌شوید؛ البته با بیان جملات متداولی مانند سلام و احوالپرسی و خسته نباشید و یک استکان چای.وقتی شوهرتان به خانه برمی‌گردد، قدری امان بدهید باور کنید ظرف نیم ساعت خستگی‌اش برطرف می‌شود و آن وقت شروع به پرسیدن چه خبرها و تعریف ماوقع آنچه از صبح اتفاق افتاده کنید. مردها به این آرامش نیم‌ ساعته احتیاج دارند.

خبرهای خوب و بد را قورت ندهیداین‌که قرار است نیم‌ساعت به شوهرتان زمان استراحت بدهید، اصلاً به این معنی نیست که اگر خبرهای خوبی هست یا خدای نکرده خبر بدی شنیده‌اید به همسرتان نگویید.* اگر قرار است خبر خوبی بدهید قطعاً شادی‌اش از چهره‌تان تا حدی نمایان خواهد شد. دادن خبرهای خوب با چاشنی یک پذیرایی مختصر عصرانه برای همسرتان بی‌شک جذاب خواهد بود و شاید زودتر از نیم‌ساعت خستگی‌اش از بین رفت، خدا را چه دیدید* اگر قرار است خبر بدی بدهید یا از یک جریان تلخ وی را مطلع کنید، سعی کنید لااقل در صورت‌تان ناراحتی مربوط به آن موضوع موج نزند. مطلب را کم‌کم و با مقدمه‌ای که همسرتان را از نظر روحی آماده شنیدن خبر کند، بیان کنید.

گفتن یک باره خبر ناخوشایند ممکن است شب تلخی برای شما به‌وجود بیاورند. به هرحال یک خبر ناخوشایند می‌تواند عقبه تلخی برای خستگی از کار روزانه باشد. مردها این‌گونه‌اند دیگر.

فقط قرار است بشنویدشاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی همسرتان از کار روزانه به خانه برمی‌گردد از او بخواهید که از روز کاری‌اش برایتان تعریف کند. تعداد کمی از مردها شاید خودشان با توجه به کتاب‌ها و مطالعات روانشناسی‌ای که داشته‌اند، بدانند شما مشتاقید کمی از روز کاری‌اش بدانید و برایتان خلاصه‌ای از روز را می‌گویند.

اما اکثر مردها در ساختارشان بیان وقایع روز برنامه‌ریزی نشده است. پس اگر شما از این نمونه مردان بخواهید برایتان از روز کاری‌شان تعریف کنند، باید بدانید که فقط باید یک شنونده باشید بدون هیچ ابراز همدردی.ممکن است همدردی شما خیلی زود آن‌ها را به جوش بیاورد. نه این‌که همدردی شما یک موضوع ناپسند باشد. اصلاً اینطور نیست. بلکه ساختار وجودی مرد به گونه‌ای است که همدردی شما را به مثابه یک ضعف در خود می‌پندارند و از این حس فراری اند.

وقتی همسرتان صحبت می‌کند آرام فقط گوش بدهید و در صدد همدردی یا دادن راهکار به او نباشید. همین که به این مرحله دستیافته‌اید که بتوانید از روز کاری خود صحبت کنید خیلی عالی است. مطمئن باشید در گام‌های بعدی موفق‌تر خواهید شد.برای آمدنش آماده باشیدمردها دوست دارند که ببینند در زندگی شما مهم هستند .آنها این اهمیت را در ظاهر شما و آمادگی خانه تان برای مراجعت او می بینند. نمی گویم همیشه باید در حال کار خانه باشید اما سعی کنید نشان دهید که قدر زحمات او را می دانید و محیطی امن برایش مهیا می کنید. بعد از یک روز کاری هیچ چیز به اندازه ی یک چهره ی ارام و خندان شما خستگی او را به در نمی کند.

منبع : tebyan.net

بازنشر از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

زنان در رابطه جنسی چگونه باشند

با شوهرم چگونه رفتار کنم

چطور شوهرم را عاشق خودم کنم

چگونه شوهرم را تحریک کنم

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


18115


بازدید امروز:


34891


بازدید دیروز:


232644775


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

حتما در اطراف شما هم مردانی وجود دارند که قلب و روحشان در تسخیر همسرانشان است. چه ویژگی هایی در این زنان وجود دارد که باعث جذب همسرشان شده است. عالی ترین هنر زن این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد با تدابیر بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

در این بخش از نمناک به ویژگی های زنان جذاب پرداخته ایم ، اگر دوست دارید قلب و روح همسرتان را تسخیر کنید، این مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند ، آنها نه دوست دارند از همسرشان دور باشند و نه اینکه وابستگی بیش از حد را می پسندند. برخی رفتار و خصوصیات در خانم ها وجود دارد که توجه مرد را جلب می کند و این ویژگی ها برای او قابل تحسین است.

مردان از زنان دروغ گو و متظاهر بیزارند زیرا فرد دروغگو برای برملا نشدن دروغ قبلی خود همواره سلسله دروغ هایی پشت سرهم ردیف می کند پس همیشه راستگو و صادق باشید تا یک زندگی مشترک خوب داشته باشید. دروغگو با کنار رفتن نقاب از روی چهره اش رسوا خواهد شد.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

مردان از زنانی که خود را برتر از دیگران می دانند و با افراد مثل زیر دست خود رفتار می کنند و آنان را حقیر می دانند متنفرند و در مقابل جذب زنانی می شوند که فروتن و مهربان هستند و با دیگران مدارا می کنند و از قضاوت افراد دوری می کنند.

زنانی مورد توجه همسرشان قرار می گیرند که راه و رسم مهمان نوازی را بلد باشند و با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشند. مردها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می پسندند و زنی که این ویژگی را داشته باشد در نزد آنها مقام و منزلت دارد.

همواره زنانی که از وقار، آرامش، سلیقه، عزت نفس کافی برخوردار هستند، جذابیت دارند. کمبود عزت نفس سبب ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می شود و این انرژی های منفی نمی تواند هیچ مردی را جذب کند.

مردان از زنان بیش از حد وابسته گریزانند چون معتقدن این نوع زنان وقت آنها را با وابستگی بیش از حد هدر می دهند و آنها را عصبانی و ناراحت می سازند.

از ویژگی های زنانی که مردان را به خود جذب می کنند استقلال است پس بهتر است زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید و برای زمان خود ارزش قائل شوید تا اینکه همواره به دیگران وابسته باشید.

اغلب مردها زنانی را که با غر زدن و شکایت نمودن جلب توجه می کنند را دوست ندارند و ارتباط با این زنان را برای روح خود مضر می دانند چرا که معتقدند این نوع زنان انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می کنند که خود موجب منفی گرایی در مردها می شود.

در مقابل مردان زنانی را دوست دارند که شاد باشند و از زندگی لذت ببرند زیرا انسان های شاد جذاب تر هستند.

زنان برای جذب مردها هیچگاه نباید دست از زنانگی بکشند و همیشه باید آراسته باشند و رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه داشته باشند و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار نمایند .

زنانگی طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و همه مردان در زندگی به دنبال آن هستند. یک زن با رفتارهای زنانه خود می تواند همسرش را مجذوب خود سازد پس در رفتار خود ظرافت زنانه داشته باشد و به همسر خود ابراز احساسات نمایید.

این ویژگی در زنان بسیار گیراست و از دید مردان اگر زنان بتوانند در زمان های حساس تصمیم منطقی بگیرند و معقولانه رفتار کنند ، موجب پیشرفت زندگی می شوند و می توانند یک مرد را به خود جذب کنند زیرا هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد.

اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل برای مردها جذاب است و آن ها را به وجد می آورد.

بسیاری از زنان زیبا راز جذابیت را نمی دانند اما در مقابل زنانی هستند که چهره معمولی دارند اما با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب همسرشان را به خود جذب می کنند و از جذاب ترین زنان محسوب می شوند.

اکثر مردها شوخ طبع هستند و زندگی با زنانی را دوست دارند که با او بتوانند مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند و کسی که به لطیفه هایشان بخندد . باید بدانید زندگی بدون شوخ طبعی برای مردان بسیار کسل کننده است.

زنانی که برای همسر خود جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسند، زنانی هستند که گوش شنوا دارند و فقط صحبت نمی کنند بلکه در اکثر مواقع با دقت به حرفهای همسرشان گوش می دهند.

مواقعی در زندگی پیش می آید که ثابت می شود از دست دادن چیزی خیلی راحت تر از نگه داشتن آن است یا به قول معروف خراب کردن راحت تر از آباد کردن است ، این موضوع دقیقا در زندگی زناشویی نیز صادق است چراکه برای تداوم و ادامه زندگی تدابیری وجود دارد که چنانچه در موردشان کوتاهی شود مطمئناً تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

جالب است بدانید دنیای زن ها سرشار از احساس و دنیای مرد ها در گرو استدلالهای مردانه شان است. درک تفاوت میان این دو راز صمیمیت و نزدیکی آنهاست. طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که چنانچه مرد ها مجبور به انتخاب یکی از دو مورد عشق و احترام باشند بیشتر ترجیح می دهند تنهایی را برگزیند تا اینکه رو به بی احترامی بیاورند و از سوی دیگر بیشتر زنها به ابراز عشق و محبت علاقه نشان دادند به همان اندازه که بشر احتیاج به هوا دارد زن نیازمند عشق است و مرد نیازمند به احترام. 

چنانچه زن و مرد بتوانند به درستی درک خوبی از همدیگر داشته باشند زندگی آرام بدون دغدغه و سرشار از عشق و احترام تجربه می کنند یک زندگی عاشقانه در دید همسرتان نسبت به زندگیتان کمک بزرگی به حال خوب هر دوتان می کند. 

در این مطلب مهم بخش خانواده پلاس نمناک روی صحبت ما با آن دسته از خانم هایی است که درصدد نفوذ به قلب شوهرشان هستند اما روش درستی را برای راهیابی به آن بلد نیستند. ترفندها و روش های ساده ای که در اختیارتان قرار داده ایم ممکن است در نگاه اول پیش پا افتاده و بی اهمیت به نظر برسند اما تجربیات و تحقیقات حاکی از آن است که ریشه بسیاری از اختلافات خانوادگی در همین نکات به ظاهر جزئی می باشد پس با ما همراه باشید تا با خواندن این راهکارها یک زندگی شیرینی را در کنار همسر خود رقم زده و با درک متقابل اختلافات زندگیتان را به حداقل برسانید. 

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

حواستان به حسادت های شوهرتان باشد 

برای اینکه با شوهر خود تفاهم داشته باشید باید از روحیات او اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال آیا انتظار دارید زمانی که از همکار شوهرتان تعریف می کنید شوهرتان عصبانی نشود؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه می خواهید جایی در قلب همسرتان داشته باشید بیش از اندازه مردی را پیش او تعریف نکنید ، چیزهایی که از دیگران یاد گرفته اید را پیش او با ناز و ادا تعریف نکنید ، چراکه گاهی اوقات مردها قدرت ابراز حسادت خود را ندارند و سخت بیان می کنند بنابراین در این مواقع دچار درد های درونی بسیاری می شوند و پیامدهای خوشایندی برایشان ندارد پس شما بایستی به این دست از خصیصه های مرد خود توجه داشته باشید و از همه مهمتر باید بدانید او با حسادتی که نسبت به اطرافیان در مورد شما دارد به طور غیرمستقیم دوست داشتن خود را به شما نشان می دهد. 

عادت های قدیمی خود را ترک کنید 

زمانی که در آستانه جدایی از همسرتان قرار گرفته اید باید این را قبول داشته باشید که مطمئناً کاری کردید که موجب دوری از هم شده اید.ممکن است با خود بگویید که من که چیزی برای همسرم کم نگذاشته ام اما این را بدانید که این فقط تفکرات شما است و باید ببینید که چه چیزی باعث رفتن همسرتان شده است.پس چنانچه می خواهید به همان روزها، ماه ها و سال های اول زندگی عاشقانه خود بازگردید و به نوعی مرد خود رامنصرف کنید بایستی عادت های قدیمی خود را ترک کنید. 

قبل از هر چیزی با فکر کردن اقدام به پیدا کردن عادت های اشتباه خود بکنید و با رجوع به عمق و درون خود به خوبی در مورد رفتارها و حرفهای خود بیندیشید و سپس با کمی مطالعه و یا مشورت با دوستان خود در صدد برطرف کردن عادت های بد خود در بیاید تا بتوانید مجدد به اعتماد به نفس قبلی خود دست یابید. باید به خودباوری برسید و مهارت های خود را بشناسید زمانی که به این مرحله رسیدید از تفکرات بیهوده ای همچون چرا پیامک نمی دهی و زنگ نمیزنی دست برمی دارید و با این کار یاد میگیرید که زندگیتان را درگیر رفتارهای خوب و بد او نکنید و چنانچه با شما خوب تا کرد حالتان خوب شود و اگر بی محلی دیدید غمگین و افسرده شوید و در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که غم و شادی زندگی شما کاملاً به خودتان بستگی دارد. 

بنابراین زمانی که به این درجه از حال خوب رسیدید در همه روز و لحظه های خود دیگر فقط به او فکر نخواهید کرد ، دیگر نگران حرف هایتان نخواهید شد که مبادا چیزی بگویید که موجب آزردگی اش شود ، بیش از اندازه تلاش برای جلب توجه اش نمی کنید. دستیابی به این مرحله تعالی روح منجر می شود که مرد به طرف شما جذب شود و آن موقع هست که در میابید شما باید درونیات خود را تغییر می دادید نه طرف مقابل تان را. 

حمایت احساسی را از او دریغ نکنید 

بیشتر مردها مواقعی که زندگیشان دچار بحران شده است نیاز به یک پشتیبان دارند و چنانچه شما نقش این حامی و پشتیبان را برای او داشته باشید مطمئن باشید که قشنگترین احساس را به او هدیه داده اید. 

به هیچ عنوان نباید در برابر همسرتان بی تفاوت باشید و از هیچ گونه کمکی نسبت به او دریغ نکنید و همیشه به او فرصت متعهد بودن و کسب انرژی چند باره در کارهایش را بدهید تا احساس راحتی داشته باشد. 

همیشه انعطاف پذیر باشید 

در زندگی زناشویی خود متفاوت باشید نه همیشه خوب و مهربان بوده و نه همیشه یکنواخت و کسل آور باشید با رفتارهای جدید ، طرز تفکر خلاق ، پوشش جدید و کردار قابل توجه متفاوت بودن خود را به همسرتان نشان دهید. 

صبور و شکیبا باشید 

با صبر و شکیبایی سعی کنید در حد امکان از بحث و جدل دوری کنید و بدانید که نظر شخصی هر کسی قابل احترام است و هیچ دلیلی ندارد که شما اقدام بر تحمیل عقاید خود به دیگران بکنید. 

به همسرتان احساس امنیت بدهید 

همه مردها در زندگی خود نیاز به احساس امنیت دارند و در صورتی به سمت طرف مقابلشان جذب می شوند که چنین حسی را از آنها بگیرند حتی خود شما نیز زمانی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته اید دوست دارید همسرتان کنارتان باشد و در باره احساسی که دارید با شما سخن بگوید. 

آنها خواهان شرایط امنیتی هستند که تمام استرس ها و نگرانی هایشان را بیرون بریزند بنابراین برای اینکه در دل همسر خود به محبوبیت خاصی برسید سعی کنید فضای امنی را برای او مهیا کنید. 

آراستگی خود را حفظ کنید 

اکثر مردان تاکید بسیار زیادی آراستگی همسرشان دارند و بیشتر متکی به قوه بینایی خود هستند بنابراین بهتر است با آراستگی هر چه تمام در جلوی دیدگان همسرتان دلبری کنید.

زن رازداری برای شوهرتان باشید 

درباره اسرار و رازهای همسرتان امانتدار باشید و عیب ها و نقایص او را پیش هیچ کس حتی والدین تان بازگو نکنید. 

چنانچه در آیه ای از قرآن آمده است:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. به قدری باید در عیب پوشی حساس و دقیق باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسرتان دارای فلان عیب است شما نیز همپای او به اینکه او از این عیب مبرا است مصر باشید. 

بهترین زن دنیا برایش باشید 

با ارتقای سلامت جسمی و روحی و اجتماعی خود و همچنین رسیدگی به پوشش و ظاهر خود به شوهر خود نشان دهید که بهترین زن برایش هستید. به این معتقدیم که شرافت با لباس به دست نمی آید اما انضباط شرافت می آورد همانطور که حضرت نبی اکرم (ص) به هنگام خارج شدن از منزل خود لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و موهای خود را شانه زده و عطر مخصوص خود را استفاده می کردند و سپس از خانه بیرون می آمدند. چراکه ظاهر آراسته و جذاب محبوبیت به دنبال دارد جالب است بدانید نظم درونی و زیبایی درون و آرامش شما نیز به همین اندازه بر محبوبیت شما تاثیر گذار است. 

به همسرتان حس خوب انتقال دهید 

تا جایی که برایتان امکان پذیر است طرف مقابل خود را تشویق کنید چراکه با خوشبین بودنتان نسبت به شوهر ، او را نیز نسبت به خودتان خوشبین می کنید. بی پرده بگوییم زمانی که مرتب در حال انتقاد کردن همسرتان باشید بالاخره بذر بدبینی را در وجود او می کارید و این بدبینی باعث می شود که محبوبیت شما در مقابل همسرتان از بین برود باید بدانید که این طبیعت بشر است که زمانی مورد انتقاد قرار می گیرد حس خوبی ندارد. 

لبخند زدن را فراموش نکنید 

جالب است بدانید با یک لبخند ساده ای که بر لبان شما مینشیند تاثیر فوق العاده ای روی مرد شما گذاشته می شود اشتباهی که بسیاری از زنان می کنند این است که علاقه مند به این هستند که جدیت داشته باشند اما غافل از اینکه جدیت تاثیر عکس در رابطه زن و مرد دارد پس همیشه تلاش کنید لبخند کوچکی بر لبانتان داشته باشید.

 

لطفاً دست نیافتنی باشید 

همه افراد طالب چیزهایی می باشند که دسترسی به آنها مشکل است و چیزهایی که به راحتی برایشان قابل دسترس است ارزش و شأن چندانی ندارد. یادتان باشد هیچ وقت همه خودتان را به شوهرتان نشان ندهید گاهی اوقات دست نیافتنی باشید گاهی انعطاف پذیر و تسلیم. 

زمان گفت و گو به چشمهایش نگاه کنید 

یک زوج عاشق زمانی که از صمیم قلب عاشق همدیگر هستند 75% از تایمی که با هم صحبت می کنند به چشمهای همدیگر نگاه می کنند و زمانی که بین صحبتشان شخص ناخوانده ای وارد شود به آرامی روی از یکدیگر برمی گردانند. اما در گفتگوهای عادی معمولاً 30 تا 60 درصد از گفتگو اختصاص نگاه کردن دارد. 

کارهای غافلگیر کننده بکنید 

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

با توجه به نیازهای منطقی و احساسی همسرتان مثل رنگ ها ، غذا ، کتاب ها و فیلم های مورد علاقه اش کارهایی بکنید که او را غافلگیر کرده باشید مثلاً غذای مورد علاقه اش را با دستورالعمل خاصی درست کنید و زمانی که او از سرکار برمی گردد او را شگفت زده کنید با این کار شما فکرش را خوانده اید و با روح و روان و بازی می کنید. 

حس آزادی به او هدیه دهید 

از آنجایی که مردها از محدودیت بیزارند بنابراین سعی کنید در دوران آشنایی و نامزدی به او ثابت کنید که قصد تغییر شخصیتش را ندارید و همان طور که هست قبولش دارید و اصلا محدودیتی برایش ایجاد نکنید با این کار شما احساس آزادگی او می دهید. 

فقط به حرف زدن اکتفا نکنید 

به روز های قبلی که با او بودید فکر کنید و ببینید آیا در همان روزها مدام با هم در ارتباط بوده و تماس میگرفتید؟آیا به تمام توجهات و خواسته های او زندگیتان را بنا کرده بودید؟آیا خودتان را قربانی جلب توجه او کرده بودید؟ 

بی شک هیچکدام از این اقدامات را انجام نمیدادید و در اولین ملاقاتتان فکرتان فقط معطوف خودسازی و ارتقای ظاهرو روحتان بوده است و چنان به رفتار خود توجه میکردید تا جذبش شوید.حال بگویید در این برهه از زمان چرا مثل قبل نیستید؟پس سعی کنید دوباره به حالت قبلی خود برگردید و جوری رفتار کنید که انگار با مرد خود به تازگی آشنا شده اید و قصد تسخیر قلبش را دارید و دوباره به فکر ارتقای روح و ظاهر خود باشید. 

سعی کنید نق زدن را کنار بگذارید 

از همین حالا خود را از دسته زنان نق نقو جدا کنید چرا که نق نق کردن روز خوب مردان را خراب میکند بنابراین چنانچه این کار را ترک کردید در واقعا به همسر خود ثابت میکنید که آسایش و آرامش او از هر چیز دیگری برای شما مهم است. 

نیاز های مزاجی و ذهنی شوهرتان را بشناسید 

در حالی که همیشه در تلاش برای حفظ همسرتان هستید نباید از نیازهای فکری و احساسی او نیز از رنگ مورد علاقه گرفته تا فیلم و کتاب های مورد علاقه اش غافل شوید و به وقتش با همین چیزهایی که از او میدانید غافلگیرش کنید. 

دلربا و دلفریب رفتار کنید 

همچون یک پری دریایی نقشتان را ایفا کنید یک پری دریایی با اینکه خیلی زیبایی خیره کننده ای دارد اما همیشه خود را در معرض توجه قرار نمیدهد بنابراین حتما در رابطه خود و همسرتان کمی رمز و راز چاشنی آن بکنید. 

گاهی مواقع اقدام به ارسال پیام های گیج کننده و متناقض برایش بکنید و در عین اینکه آرام و معصومانه رفتار میکنید آنگاه همچون یک فرد شرور خودنمایی کنید اینگونه رفتارها از شما منجر میشود همسرتان برای کشف شما بیشتر تلاش کند.

 

زیاد از حد خوب نباشید 

چنانچه تمام تلاش خود را برای خوب بودن صرف کنید احتمالش خیلی بالاست که در انتهای روز رفتارهایتان برای خودتان بسیار راضی کننده خواهد بود اما باید بدانید با محبت و خوبی بیش از اندازه از جذابیت خود کاسته اید و ممکن است به مرور زمان همسرتان از رفتارهایتان دلزده شود. 

بطوریکه زمانی که یک تقاضای طبیعی و کوچک از همسرتان دارید وی در دیدگاهش به شما به عنوان یک شخص پر توقع نگاه میکند. 

پس بعضی مواقع بخش های کوچکی از سیاهی های شخصیتتان را بروز دهید و گاهی خود را به بی رحمی بزنید و یا حتی گاهی رفتارهای زشت از خود نشان دهید ولی حواستان باشد دست به کارهای بی ارزش و مبتذل نزنید. 

در بحث هایتان پرونده سازی نکنید 

چنانچه همسرتان متوجه این شود که با بروز احساساتش یک جنگ خانگی شروع میشود مطمئنا سرپوشی روی آن خواهند گذاشت.بارها گفته شده است که مردها تنفر خاصی از قضاوت شدن دارند و از اینکه احساسات فعلیشان در آینده به عنوان مدرک جرم استفاده شود بیزارند. 

آن ها بر این باورند یک حرف به ظاهر ساده می تواند ساعت ها در ذهن شما پرورش پیدا کرده و تبدیل به یک موضوع جدی و سخت شود که هر آن ممکن است زندگیتان را خراب کند به همین خاطر ترجیح میدهند بجای اینکه ترس ها و مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند ان ها را به یک فرد کاملا نا آشنا بازگو کنند تا مبادا در رابطه اش با شما فاصله ای ایجاد شود. 

همیشه او را مقصر ندانید 

شما برای بروز احساساتتان در حد معمول اجازه دارید نه اینکه به قدر سرزنش و خشمگینانه! حتی برای اینکه احساسات درونیتان را بگویید نباید از او انتظار تغییر اوضاع را آن هم یک تنه داشته باشید چرا که اگر غیر از این باشد عواقب آن را به زودی خواهید دید.پس چنانچه خواستید حتی برای یکبار هم که شده به اون بگویید چه کند یا نکند حتما جلوی زبان خود را بگیرید و از بکار گیری چنین جملاتی خودداری کنید. 

بنابراین برای پشت سر گذاشتن این مرحله بایستی احساسات خود همچون ترس، نا امنی، خشم و حتی خستگی را بشناسید چرا که همین ها میتواند سرآغاز واکنش های غیر قابل کنترل شود اما چنانچه شما کنترل ذهن و بدن خود را داشته باشید میتوانید بدون اینکه هیجانی رفتار کنید احساستان را بیان کنید مثلا بجای اینکه بگویید از این به بعد باید زودتر به خانه برگردی بگویید کمی حال خوبی ندارم دلم میخواهد بیشتر در کنار تو باشم بنابراین از اینکه احساسات خود را از راه مناسبی با او در میان میگذارید در واقع آرامش خاصی به اون منتقل میکنید و باعث میشوید او بدون تر از سرزنش و قضاوت شدن با شما حرف بزند.الان متوجه اصل قضیه شدید؟با اینکه شما کار عجیب و غریبی نکردید و فقط بدون اینکه او را مقصر جلوه دهید احساساتتان را به او بیان کردید اما کاری کردید که او امنیت خاطر داشته باشد.

 

اجازه دهید مرموز باقی بماند 

با تمام توضیحاتی که پیش از این در اختیارتان قرار داده ایم تلاش ما این بود که راه هایی را برایتان پیشنهاد کنیم که با به کارگیری آنها مردتان را به حرف آورده و به نوعی احساساتش را کشف کنید ولی در این بخش قصد این را داریم به شما بگوییم که بعضی اوقات وارد این محدوده نشوید. ممکن است این پیشنهاد برایتان بسیار عجیب باشد و با خود بگویید به عنوان یک همدم و همسر حق مسلم شماست که در مورد زندگیش همه چیز را بدانید و باری از دوشش بردارید. اما بعضی از مردها با نگفتن مشکلاتشان و بروز نکردن احساساتشان اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورند اگر ساده تر بخواهیم بگوییم باید بدانید مردها احساس می کنند چنانچه بعضی از مشکلات خود را به همسرشان نگویند و یک تنه آنها را رفع کند بیشتر مردانگی به خرج دادند. 

آنها علاقه مندند گاهی ژان والژان زندگیتان باشند و برای اینکه یک مشکل بزرگ را حل کنند دیرتر به خانه برگردند و از طرفی به شما بگویند که سر کار مشغول بودند و یا حتی گاهی دلشان میخواهد برای خرید یک هدیه مرخصی بگیرند اما به شما بگویند که سر کارند . پس اگر واقعاً به مردتان اعتماد دارید بیش از حد به حیطه خصوصی اش ورود نکنید و اجازه دهید که قسمتی از اتفاقات زندگیش را به تنهایی مدیریت کرده تا احساس بهتری پیدا کند. مطمئناً شما با توجه به شناختی که از همسرتان دارید ممکن است همه این پنهان کاری ها را کشف کنید اما به هیچ عنوان نباید به روی او بیاورید و بگویید که سر از کار مخفی کاری هایش در آورده اید.

چگونه برای همسرم جذاب باشم؟ در این مقاله با 5 نکته و 3 گام ساختن جذابیت را به شما خواهیم گفت. گام اول شناسایی ویژگی های شخصیتی همسرتان است، بله درست فهمیدید، افراد با هم متفاوت هستن و جذابیت ها هم متفاوت. درگام دوم و پس از شناسایی همسر تنها کمی از منظر رفتاری و ظاهری قرار است تغییر کنیم نه تغییر در کل شخصیت.در گام آخر باید 8 تکنیک زیر را مطالعه کنید که شامل (افزایش صبوری، غر نزدن، قهر نکردن، صداقت و تند خویی) است.

از آنجایی که تعریف جذابیت امروزه با تعریف واقعی و اصیل خود متفاوت است، میتوانیم به مواردی اشاره کنیم که باعث احساس خوشایند در اطرافیان میشود و یا همسرمان با دیدن ما احساس بهتری پیدا میکند.

جذابیت انسانی در معنای اصیل خود، به وجوه اخلاقی و رفتاری گفته میشود که تاثیر بسیار زیادی در جذب اطرافیان دارد. اگر جذابیت یا لوندی همراه با زیبایی نسبی ظاهری باشد، بسیار خوشایندتر نیز خواهد بود. این که چگونه برای همسرم لوند باشم یا چگونه برای همسرم عزیز باشم، تنها به ظاهر ختم نمی شود.

برای رشد صفات نیکوی انسانی خود میتوانیم به مواردی اشاره کنیم. از آنجایی که زیبایی ظاهری پس از مدتی در واقعیت یک رابطه تبدیل به روتین خواهد شد و هر فردی هر چقدر زیبا، اگر خوش اخلاق نباشد همیشه باعث دلسردی و دلخوری خواهد بود. بنابراین صفات اخلاقی که میتواند در یک فرد جذاب و یا منفور باشد را میتوانیم پیدا، رشد و یا تغییر دهیم که کمی جذاب تر باشیم.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

در یک رابطه دو نفره صبوری یکی از مهمترین صفات جذابیت فردی است. اگر فردی در وجود خود صبور باشد، هیجانی عمل نکند و با صبر و شکیبایی بتواند مسائل را تحلیل و بررسی کند، به غیر از جذابیت انسانی دستآورد زیادی نیز در زندگی مشترک خواهد داشت.

فرض کنید همسری زیبا و ناشکیبا دارید که راجع به هر مسئله ایی ناشکیبا عمل میکند، صبور نیست و هیجان زده و بی قرار است. آرامشی که از این فرد دریافت خواهید کرد به چه میزان است؟

غر زدن در اصطلاح به نوعی بهانه جویی مدام است برای اینکه همسر و با اطرافیانمان را در تله روابط خود نگه داریم. افرادی که مدام در حال غر زدن و شکایت کردن هستند، از هر رفتاری که حتی خوشایندشان باشد هم مسئله ایی میسازند و شروع به غر زدن میکنند. به این دلیل که بتوانند توجه اطرافیان را همیشه معطوف خود نگه دارند و با ناراضی بودن از هر مسئله ایی درخواست جدید دیگری داشته باشند.

قهر کردن یکی دیگر از صفاتی است که به نوعی حربه نگه داشتن همسر و یا اطرافیان در رنج خود و عزیز کردن خود برای شوهر است. در واقع قهر کردن یک باج گیری عاطفی است که به وسیله آن به همسر و اطرافیانمان یادآوری میکنیم شما کسی را رنجانده اید و باید برای با من بودن و رضایت من تلاش کنید.

افرادی که مدام در حال قهر کردن هستند، رفتاری را که با والد خود داشته اند و از آن جواب گرفته اند را در خانه خود با همسرانشان ادامه میدهند تا به نتیجه دلخواه خود رسند.

داشتن صداقت به معنای رفتار شفاف و بدون پنهان کاری است که باعث میشود اعتماد ما را به طرف مقابل جذب کند. افرادی که مورد اعتماد ما هستند، هر چند نازیبا، هر چند با اخلاق هایی متفاوت، اما زمانی که با ما صادق هستند و شفاف عمل میکنند، در هر حالی میتوانیم به آنها اعتماد کنیم و مهمترین مسائلمان را با آنها در میان گذاریم و از اینکه کسی هست که به او اعتماد کنیم، هم برایمان جذاب است و هم قابل ستایش.

تند خویی صفتی غیر جذاب است. افراد تندخویی که گاها مهربان هم هستند میتوانند به راحتی همه خوبی های خود را کنار گذارند و در یک لحظه همه چیز را به هم بریزند. اگر همسری تند خو باشد، نمیتوان به رفتار او اعتماد داشت و همیشه در حالتی از عذاب باید متوجه اخلاق او باشیم که چه زمانی خوشحال و راضی است و یا چه زمانی عصبانی و ناراضی است.

به غیر از تعاریف فوق از صفات جذاب و غیر جذاب، میتوان اشاره کرد که صفات ظاهری جذاب نیز به خواسته هر فردی از جذابیت ظاهری بر میگردد. زیبایی یک صفت نسبی است که در هر فردی تعریف مشخصی دارد. مثل تفاوت در رنگ مو، پوست بدن، تفاوت در بلند و یا کوتاه قدی، تفاوت در لاغری و یا چاقی که به نسبت هر فردی و شناخت او از زیبایی متفاوت است. اما داشتن ظاهری متناسب، به دور از آرایش هجو و پوششی مناسب، همیشه و در همه جا میتواند جذابیتی داشته باشد که با سادگی همراه است.

سادگی یکی از جذاب ترین اصولی است که میتوان برای به دست آوردن جذابیتی عمیق و پایدار به آن وابسته باشیم و با رعایت آن در ظاهر خود، جذابیت و زیبایی مدام را به دست آوریم.

لطفا جهت مشاوره در مورد «چگونه برای همسرم جذاب باشم؟ (5 نکته)» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

می خواهم برای شوهرم جذاب باشم

۱۳۹۵/۰۷/۱۶


۱۴۵۸ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

به گزارش سایت الودکتر، در رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌ جنسی شان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسی تان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.

نباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید. مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

برای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.

مهم نیست که کجا هستند، مهم این است که جذاب و تعاملی باشید . هیچ کس فکر نمیکند که یک ربات جذابه! دست و بازوی همسر یا نامزدتان را لمس کند. این نشان می دهد که درگیر مکالمه با او هستید و با این کار  توجه او هم بر روی شما متمرکز می شود.یک لبخند بزرگ و نشان دادن مروارید های سفید دهانتان یکی از چیزهایی است که اغلب افراد را به شما جذاب میکند.چون نشان دهنده ی اعتماد به نفس. بالای شماست!حتی اگر دندان های زیبایی ندارید سعی کنید در آینه تمرین کنید که بهترین لبخندی که به چهره تان می نشیند.کدام است؟

دست کردن در مو توجه ها را به صورتتان جذب میکند. همسرتان وقتی به صورتتان نگاه میکند بیشتر متوجه حرف هایتان میشود!

جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

عطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.

وقتی نامزدتان حرف میزند تماس چشمی با او داشته باشید. نشان دهید که به نظراتش اهمیت می دهید. به جوک هایش بخندید و حرف هایش را گوش دهید. مطمئن باشید اثرات مثبتش به خودتان بر میگردد. اجازه ندهید حوصله تان در مکالمه سر برود. سعی کنید مکالمه را شیرین و هیجان انگیز برای خود کنید.این طوری می توانید اعتماد به نفس خود را هم به تصویر بکشد.

خیلی از ما بر این باوریم که هدف از خلق و خوی خوب این است که آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم. البته این واقعا خوب است اما آیا تا به حال یک حس و حال خوب برای خودتان ایجاد کرده اید؟ هرچیزی که حس عاشقانه و آرام بخش به شما می دهد انجام دهید. شمع روشن کنید، یک موسیقی آرام گوش کنید، یک حمام آب گرم بگیرید یا یک بستنی بخورید. اجازه دهید این حس عاشقانه را خودتان در خود ایجاد کنید. این کار شما را در نگاه همسرتان هم جذاب خواهد کرد.

چگونه برای همسرم جذاب باشم ؟

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

سوالی که خیلی از شما به دنبال جواب هایش هستید. ما در اینجا به شما خواهیم گفت چگونه همیشه برای همسر خود جذاب باشید.

 

محبوبیت، مادرزادی و ارثی نیست پس احتمالا آنها کارهای خاصی انجام می‌دهند که با دل افراد چنین می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم از برخی رازهای آنها پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور دل کسی را که دوست دارید به دست آورید.

 

او را آزمایش کنیدطرف مقابلتان را بیازمایید و بگذارید او هم شما را بیازماید. کمتر چیزی است که بیش از حقه‌بازی و دورویی موجب انزجار افراد از یکدیگر شود یعنی وقتی که حس می‌کنیم کسی قابل اعتماد نیست، خیلی زود روابط خود را با او قطع می‌کنیم. محبوبیت ما زمانی افزایش می‌یابد که در بین مردم به این صفت معروف شویم که پیوسته در فکر امتحان دادن و امتحان کردن معاشران خود هستیم. اشخاص دلشان می‌خواهد که دیگران مرتب آنها را بیازمایند البته چندان مطبوع نیست که حس کنید کسی دارد در خفا رفتار، کردار و گفتارتان را بررسی می‌کند.

 

مردم معمولا از کسانی بدشان می‌آید که به آنان بدگمان باشند و در معاشرت جانب صراحت را رعایت نکنند، حال آنکه اگر بدانند که داریم آزمایش‌شان می‌کنیم به ما علاقه‌مند شده و به محبوبیت ما افزوده می‌شود. به همین دلیل نیز باید از اشخاصی باشیم که ظاهر و باطن‌شان یکی است زیرا چنین اشخاصی از هر امتحانی سربلند درمی‌آیند.

 

به او حس امنیت دهیدهمه همسران نیاز دارند در زندگی‌ احساس امنیت کنند و درصورتی جذب طرف مقابل می‌شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه‌ای که سکوت کرده‌اید و در لاک خودتان فرورفته‌اید، ‌همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند. حتی دوست دارید بپرسد چرا در روزهای گذشته آرام بوده‌اید و چه چیزی شما را آزار می‌دهد. این جرقه کافی است تا از تمام احساساتی که در این ماه‌ها به شما هجوم آورده صحبت و ذهن‌تان را آرام کنید.

در واقع بیشتر افراد دوست دارند شرایطی امن داشته ‌باشند تا بتوانند نگرانی‌ها و استرس‌های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت دردل دیگران این است که به طرف مقابل نشان دهید می‌توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

 

 

نباید در دسترس باشیددیوید لیدمن، متخصص رفتارشناسی می‌گوید: هرچه بیشتر با فردی ارتباط داشته باشید، آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. چندین مطالعه دیگر نیز نشان داده که تماس مداوم با یک چیز ما را نسبت به آن علاقه‌مندتر می‌کند. (تنها زمانی این نظریه درست نیست که واکنش اولیه ما به آن منفی باشد) بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره‌گیر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید.

 

در عوض به دنبال بهانه‌هایی بگردید که بتوانید با او باشید. اما این تنها راه‌حل نیست زیرا تماس‌های مکرر بعد از مدتی می‌تواند باعث دلزدگی شود بنابراین درست زمانی که مطمئن شدید او را به خود علاقه‌مند کرده‌اید و محبوب شده‌‌اید، به تدریج معاشرت خود را کم کرده و کمتر در دسترس قرار گیرید. این کار را تا زمانی که رابطه شما به دلیل مشکلی دچار بحران شود، ادامه دهید.

 

 

او را آزاد بگذاریدپروفسور دن نیوهارت می‌گوید: مردان اطمینان دارند که شخصیت‌شان بعد از ازدواج هیچ تغییری نمی‌کند. به او نشان دهید که شما نمی‌خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می‌‌شود که شما او را همان‌طور که هست، قبول دارید. با این کار به او حس آزادی می‌دهید.

 

اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. اغلب افراد از محدود شدن متنفرند بنابراین، محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می‌کند.

 

شباهت‌ها معجزه می‌کنندخودتان بهتر می‌دانید افراد با خصوصیات متضاد جذب یکدیگر نمی‌شوند. ما همواره در جست‌وجوی شباهت‌های میان خود و شریک زندگی‌مان هستیم. اغلب ما ترجیح می‌دهیم با کسانی دوست نشویم که چندان شباهتی با ما ندارند یا اینکه اگر با آنها دوست هم شدیم خیلی معاشرت نکنیم، پس قاعدتا هیچ‌گاه عاشق کسی که خیلی با ما متفاوت است، نخواهیم ماند. مهم این است که بتوانیم عاشق کسی بمانیم و گرنه عشق‌های یکی، دو روزه ارزش چندانی ندارند.

 

جالب است بدانید تنها شباهت‌های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت است، هرگاه شما با فردی که از لحاظ ظاهر شبیه‌تان باشد، آشنا شوید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما شود، چهار برابر بیشتر می‌شود.

 

به او احساس حمایت بدهیدبیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت‌بخش است و حس خوبی به او منتقل می‌کنید. نباید در برابر او بی‌تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

 

دادن حس خوب را فراموش نکنیدتا آنجا که برای‌تان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را به خودش خوش‌بین می‌کنید او به شما نیز خوش‌بین می‌شود. روشن‌تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می‌رسید که آنها را به خودشان بدبین می‌کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما بازمی‌گردد و به محبوبیت‌تان لطمه می‌زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به‌شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی‌آید.

 

به او نگاه کنیددو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، ۷۵درصد از زمانی را که گفت‌وگو می‌کنند، به یکدیگر نگاه کرده و هنگامی که فرد ناخوانده‌ای میان صحبت‌شان وارد می‌شود، آهسته‌تر روی از یکدیگر برمی‌گردانند. در گفت‌‌‌وگوهای معمولی، افراد ۳۰ تا ۶۰درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می‌دهند.

 

منبع : sara.jamejamonline

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

 

 

خیلی از خانم ها در زندگی زناشویی خود همیشه دغدغه این را دارند که چگونه همسری بهتر باشند یا چگونه برای همسر خود تکراری نشویم اینها
سوالاتی است که یک خانم دوست دارد برای گرم شدن زندگی زناشویی خود به کار ببرند ما در این مطلب از پرشین وی قصد داریم نکاتی
پیرامون این که چگونه برای همسر خود تکراری نشویم را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم این ها یکسری سیاست های زنانه است که
به شما یادآور خواهد خواهیم شد

شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است.
آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد.

اما آیا می‌توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می‌توانید کاری کنید که
هر روزی که می‌گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می‌توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟
مردها تک‌بعدی‌تر از زن‌ها هستند.یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می‌بینیم نمی‌بینند.

در زندگی مردها هر موقعیت نمی‌تواند میلیون‌ها جایگزین یکسان داشته باشد.
برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچ وقت تصور نخواهد
کرد که علاقه‌ای به او ندارید.

بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.
با چه سلاحی؟ با اعتمادبه‌نفس و کنترل تان.
ما به شما می‌گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

۱- سر خود را شلوغ
کنید : هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته‌اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر
واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید،
سرگرمی برای خود داشته باشید.

و دقت کنید که حتماً او از فعالیت‌های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است.
این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می‌شود وقتی برای او وقت می‌گذارید کلی متشکرتان باشد!

۲- هیچ وقت نشان ندهید که اذیت می‌شوید : بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که
مدام شکایت می‌کنند که «چرا دیشب دیروزفلان موقع به من زنگ نزدی؟» اینجور سوال‌ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان
داشته باشد، فقط او را دورتر می‌کند.

اینکه بگویید، «قبلاًها اینکار را می‌کردی» حتی اوضاع را بدتر هم می‌کند.
یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند

در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در
بالاترین حد است و این باعث می‌شود همیشه دنبالتان باشد.
اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می‌رود و به مرحله‌ای می‌رسد که هر دوی شما با هم راحت‌تر
می‌شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را
دوست دارید

۳- احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید : اگر می‌خواهید بدانید که چطور او را همیشه
مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می‌آید و احساس می‌کنید جذاب می‌شوید.
وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می‌گذارد

۴- به ظاهرتان توجه کنید : شاید
سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف‌مقابل الزامی است.
خیلی باید از رابطه‌تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی ببیند

۵- پیش‌قدم شوید : سرسخت بودن
را فراموش کنید و خیلی وقت‌ها خودتان پیش‌قدم شوید.
اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید.
برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید

۶- به غریزه‌اش رسیدگی کنید : این کاملاً بدیهی است.
با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه‌های نافذ، احساساتش را شکوفا
کنید.

ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش
فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم‌جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست.
می‌توانید این را پذیرفته و بگذرید.

و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.
فقط کافی است که دختری بااعتمادبه‌نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که زندگی شخصی تان را دارید و
آویزان او نیستید.اغلب مردها ی امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد.

یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند.
مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را
هم جدی بگیرد چگونه برای همسر خود تکراری نشویم .

۷- خاص باشید : یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش
بماند و با او پیر شود.
زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند.
مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند
و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند

از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت
زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد.
آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی
اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان
راه می دهند

۸- زیبا باشید : زیبایی همه چیز نیست.
لازم نیست برای زیبا بودن شبیه مدل ها باشید اما همین قدر که به خودتان برسید و همیشه در بهترین
وضعیت خود باشید، برای مردها مهم است.
ظرافت و زیبایی در رفتار هم می تواند تاثیر مثبتی روی آن ها بگذارد

۹- جاه طلب باشید :
اغلب مردها ی امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد.
یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند.
مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را
هم جدی بگیرد چگونه برای همسر خود تکراری نشویم.

این موضوع به آن ها ثابت می کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از
زنان اطرافش توانمند است.
زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند و به سادگی عقب نشینی نمی کند برای مردان جذاب است.

۱۰- با فامیل و دوستان همسرتان دوست باشید :جدا شدن از زندگی مجردی در سال های بعد از ازدواج
سخت ترین اتفاقی است که می تواند برای یک مرد بیفتد.
مردها از تنهایی بعد از ازدواج می ترسند.

آن ها دوست دارند روابط قبلی شان را این بار در کنار همسرشان تجربه کنند.
رابطه با خانواده و اعضای فامیل شان و همین طور دوستانی که حضورشان برای آن ها اهمیت دارد.
هیچ مردی نمی تواند بدگویی علیه دوست یا خانواده اش را تحمل کند و تمام عمرش را تنها و تنها
با همسرش بگذراند

۱۱- ستایش کنید : مردها ترجیح می دهند، وقتی خسته از کار بر می گردند یک
لبخند منتظرشان باشد و به خاطر این که زنی تا این حد دوست شان دارد به همه فخر بفروشند

۱۲- باید با منطق باشید : گرچه خیلی از زن ها گمان می کنند با فداکاری تمام و کمال می
توانند یک مرد را عاشق خود کنند اما واقعیت این است که مردها ترجیح می دهند، همسرشان عقاید و نظرات
خودش را داشته باشد چگونه برای همسر خود تکراری نشویم .

مردها بیشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه می کنند و دوست دارند به جای خمیری که به آن
شکل می دهند، یک زن قدرتمند و منطقی را انتخاب کنند که دوشادوش شان برای ساختن یک زندگی خوب انرژی
می گذارد

۱۳- پیشرفت کنید : یک زن هرچه قدر هم که باهوش و زیبا و تحصیل کرده باشد،
اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمی تواند یک همسر ایده آل باشد.
مردها دوست دارند زنشان به دنبال یادگرفتن چیزهای جدید باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه
پیش برود که بتواند مایه افتخار او و فرزندانش شود.

برای مردهای پرمشغله تنها داشتن یک همسر خانه دار و هنرمند کافی نیست بلکه آن ها به دنبال زنی دنیا
دیده می گردند که موضوعات روز را می شناسد و هیچ وقت دست از یادگرفتن و پیشرفت بر نمی دارد.

همه همسران نیاز دارند در زندگی‌ احساس امنیت کنند و درصورتی جذب طرف مقابل می‌شوند
که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه‌ای که سکوت کرده‌اید
و در لاک خودتان فرورفته‌اید، ‌همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

حتی دوست دارید بپرسد چرا در روزهای گذشته آرام بوده‌اید و چه چیزی شما را آزار می‌دهد.
این جرقه کافی است تا از تمام احساساتی که در این ماه‌ها به شما هجوم آورده صحبت و ذهن‌تان را آرام کنید.

در واقع بیشتر افراد دوست دارند شرایطی امن داشته ‌باشند تا بتوانند نگرانی‌ها و استرس‌های
خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت دردل دیگران این است که به طرف مقابل نشان دهید می‌توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

او را آزمایش کنید

طرف مقابلتان را بیازمایید و بگذارید او هم شما را بیازماید. کمتر چیزی است که بیش از
حقه‌بازی و دورویی موجب انزجار افراد از یکدیگر شود یعنی وقتی که حس می‌کنیم
کسی قابل اعتماد نیست، خیلی زود روابط خود را با او قطع می‌کنیم.

محبوبیت ما زمانی افزایش می‌یابد که در بین مردم به این صفت معروف شویم که پیوسته
در فکر امتحان دادن و امتحان کردن معاشران خود هستیم. اشخاص دلشان می‌خواهد که
دیگران مرتب آنها را بیازمایند البته چندان مطبوع نیست که حس کنید کسی دارد در خفا رفتار، کردار و گفتارتان را بررسی می‌کند.

مردم معمولا از کسانی بدشان می‌آید که به آنان بدگمان باشند و در معاشرت جانب صراحت را رعایت
نکنند، حال آنکه اگر بدانند که داریم آزمایش‌شان می‌کنیم به ما علاقه‌مند شده و به محبوبیت ما افزوده می‌شود.

به همین دلیل نیز باید از اشخاصی باشیم که ظاهر و باطن‌شان یکی است زیرا چنین اشخاصی از هر امتحانی سربلند درمی‌آیند.

نباید در دسترس باشید

دیوید لیدمن، متخصص رفتارشناسی می‌گوید: هرچه بیشتر با فردی ارتباط داشته باشید،
آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. چندین مطالعه دیگر نیز نشان داده که تماس مداوم با یک چیز ما را نسبت به آن علاقه‌مندتر می‌کند.

(تنها زمانی این نظریه درست نیست که واکنش اولیه ما به آن منفی باشد)
بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره‌گیر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید.

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم

در عوض به دنبال بهانه‌هایی بگردید که بتوانید با او باشید. اما این تنها راه‌حل نیست زیرا تماس‌های مکرر
بعد از مدتی می‌تواند باعث دلزدگی شود بنابراین درست زمانی که مطمئن شدید او را به خود علاقه‌مند
کرده‌اید و محبوب شده‌‌اید، به تدریج معاشرت خود را کم کرده و کمتر در دسترس قرار گیرید.

مردمان / yjc

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم
چگونه همیشه برای همسرم جذاب باشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *