روانشناس خوب در مهرشهر کرج

 
helpkade
روانشناس خوب در مهرشهر کرج
روانشناس خوب در مهرشهر کرج

 روانشناسی علمی است که به مطالعه فرآیند های ذهنی و رفتاری انسان می پردازد  و روان شناس فرد متخصصی است که به صورت تخصصی رفتار، شخصیت، احساسات و روابط فردی، خانوادگی و اجتماعی افراد را بررسی می کند.

با یک جستجوی ساده در اینترنت، لیستی از صدها روانشناس و مشاور را می بینید که همگی خود را توانمند می دانند. به همین دلیل پیدا کردن یک روانشناس خوب در کرج یا هر شهر دیگری کار سختی است. از این رو در ادامه لیستی از ویژگی های یک روانشناس خوب را جمع آوری کرده ایم.
•    روانشناس خوب، شنونده ی خوبی است و به شما این حس را می دهد که حرف هایتان را شنیده و به شما توجه می کند.
•    روانشناس خوب باید بتواند با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کرده و به احساسات و افکار دیگران توجه کند.
•    روانشناس خوب قابل اعتماد است و تمام حرف هایی که به او می زنید را بدون قضاوت کردن شما می شنود.
•    روانشناس خوب باید صبور باشد و برای مراجعین خود آرامش ایجاد کند.
•    یک روانشناس خوب باید دانش و آگاهی خود را به روز نگه دارد.
•    رفتار و گفتار روانشناس باید سنجیده باشد و با ایجاد احساس راحتی در مراجعین خود روند درمان را بهبود بخشد.
•    روانشناس خوب به دنبال درمان است نه درآمدزایی و قبل از هر چیز تمرکز خود را روی فرآیند درمان مراجع می گذارد.

مراجعه به روانشناس و استفاده از خدمات مشاوره ای یکی از ضرورتهای زندگی امروزی است. همه ما غالبا در معرض مشکلات و مسائلی قرار میگیریم که به دلیل محدود بودن دانش و تجربیاتمان به همفکری و مشاوره با دیگران نیاز پیدا می کنیم. اما مسئله اینجاست که سهیم کردن دیگران در احساسمان راحت نیست و دلایل زیادی وجود دارد که علت ناراحتی خود را با آنان در میان نمیگذاریم و مهمترین دلیل آن ترس از پیامدهای آن است.
به عنوان مثال اگر با خانواده خود در میان بگذارییم شاید نتیجه آن سرزنش شدن و خراب تر شدن اوضاعمان باشد، اگر با دوستان خود صحبت کنیم نگران هستیم که طرز فکر آنها درباره ما تغییر کرده و به تدریج از ما فاصله بگیرند یا اگر به مدیر و رئیسمان بگوییم، ممکن است به ضعف در کار متهم شده و مشکلاتی در زمینه شغلی برایمان بوجود بیاید. بنابراین بهترین فردی که ما می توانیم به او اعتماد کنیم و احساساتمان را با او در میان بگذاریم، فردی است که با او هیچ نسبتی نداریم و او کسی جز یک مشاور یا روانشناس خوب نیست.
مشاور هرگز درباره ما قضاوت نمی کند. به آنچه می گوییم با دقت گوش می دهد و آنچه بیان نمی کنیم را از رفتار و گفتارمان متوجه شده و ما را همانطور که هستیم، با خطاها و اشتباهاتمان، می پذیرد. مشاور ما را سرزنش نمی کند، بلکه با راهنمایی هایش موجب آرامش ما می شود و به ریشه یابی مشکالتمان کمک می کند.
از این رو با توجه به مشکلات و دغدغه های زیادی که ممکن برای همه ی ما بوجود بیاید، بهتر است سلامت روحی خود را در اولویت قرار داده و به یک مشاور یا روانشناس خوب مراجعه کنیم.

کسی که به روانشناس مراجعه می کند، حتما مشکل یا بیماری خاصی ندارد. یکی از وظایف روانشناسان بهبود کیفیت زندگی است و در جوامع پیشرفته، حتی خوشحال ترین و موفق ترین افراد هم برای پیشرفت بیشتر و مواجه درست با مشکلات به روانشناس مراجعه می کنند.

در نگاه اول روانشناس کسی است که فقط می شنود اما شنیدن مهم است یا گوش دادن؟! گوش دادن یک مهارت است. روانشناس حرف های شما را گوش می دهد و تحلیل می کند و در این بین ممکن است به مشکلاتی پی ببرد که خودتان هرگز به آنها توجه نکرده باشید. مشکلات شما را به صورت ریشه ای بررسی کرده و راهکارهایی که ارائه می دهد، صرفا یک نصیحت دوستانه نیست؛ بلکه با توجه به شناختی که از مراجعین خود کسب می کند و با بهره گیری از تجربه و تخصص خود، سعی در حل اصولی مشکلات دارد.روانشناس خوب در مهرشهر کرج

روان حتی از جسم حساس تر است و یک تشخیص اشتباه و عجولانه ممکن است تمام ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین باید صبور باشید تا روانشناس ابتدا به شناخت درستی از شما رسیده و سپس شما را در مسیر درست راهنمایی کند.
به علاوه یک روانشناس خوب دلیل مشکل شما، روش درمانی مورد استفاده و مدت زمانی که روند درمان طول می کشد را برای شما توضیح می دهد.

اگر شما از کار دندانپزشک خود راضی نباشید، حتما به دندانپزشک دیگری مراجعه می کنید و این عدم رضایت خود را به تمام دندانپزشکان تعمیم نمی دهید. در رابطه با مشاوره و روانشناس هم مختصصان زیادی وجود دارند و اگر از روند درمان یا جلسات مشاوره ی خود راضی نیستید، به این معنا نیست که تمام روانشناسان مثل هم هستند و مراجعه به آنها کمکی به شما نمی کند.

همه ی ما در طول زندگی خود با مشکلاتی مواجه می شویم که ممکن است با کمک اطرافیان، مطالعه کتاب و شیوه های خود مراقبتی به حل این مشکلات و دغدغه ها بپردازیم اما قبل از این کار باید دو نکته را در نظر بگیریم:
1- گاهی ممکن است مشکل پیچیده تر شود :
گاهی ممکن است به امید اینکه مشکلمان را خودمان حل می کنیم، آن را جدی نگرفته و به تاخیر بیاندازیم و همین امر سبب شود به مرور زمان با مشکل سخت تر و پیچیده تری روبه رو شویم. بنابراین باید حل مشکلات و اختلالات خود را در اولویت قرار داده و از یک متخصص کمک بگیریم.
2- مشاور یا روانشناس می تواند مشکل را سریع تر حل کند:
از سوی دیگر مراجعه به روانشناس به تسریع روند درمان کمک می کند. برای مثال ممکن است فردی مشکل وسواس داشته باشد و در طی سالها با تمرین و تلاش این مشکل را برطرف کند اما با مراجعه به روانشناس روند درمان سریع تر طی می شود و میزان بهبودی هم بیشتر از اقدامات فردی است.
در نهایت بهتر است باورهای رایج و غلطی که تا کنون داشته ایم را کنار گذاشته و در جهت سلامت روح و روان خود اقدام کنیم. چرا که این مسئله، تاثیر مستقیم و به سزایی در تمام ابعاد دیگر زندگیمان خواهد گذاشت.

•    مشاوره فردی
•    مشاوره خانواده
•    مشاوره ازدواج
•    زوج درمانی
•    مشاوره تحصیلی و شغلی
•    مشاوره کودک و نوجوان
•    نوروتراپی
•    سکس تراپی
•    هیپنوتراپی
•    روانکاوی
•    روانشناسی بالینی

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

خانم ها اگه تو این روزا دنبال جایی میگردین 

که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

مرکز مشاوره راه مهربانی 

روانشناس خوب در مهرشهر کرج

فاز4مهرشهر 33529277 خیلی با سابقه هست

دکتر غلامی :متخصص روانشناسی خانواده هست من و چندتا از دوستام رفتیم واقعا عالیه

سلام . من مدتی دچار افسردگی شدید شده بودم به خاطر حادثه تصادفی که برای خواهرم پیش اومده بود و اصلا حال و روز خوبی نداشتم . رفتم پیش خانم دکتر کشاورز . باور نمیکنید تو مدتی که پیش ایشون بودم تکنیک های خوبی که به من آموزش داد خیلی شرایط روحی من بهتر شد . اونجا  چند تا روانشناس خوب داره که همه جور خدمات روانشناسی ارایه میدن از اعتیاد تا کودک و خانواده  تلفن تماسش رو یادم نمیاد ولی یه موبایل دارم ازشون 09036411225 حوالی میدون آزادگان کرجه

واقعا خیلی وقتا ما مشکلاتمونو که نمیتونیم حل کنیم و معمولا میزنیم خرابشون میکنیم بعدشم ادعا میکنیم همه کاری برای زندگیمون کردیم . بهتره با مشاورای باتجربه مشورت کنیم و بعدش تصمیم بگیریم . من هم خودم هم بعضی دوستام رفتیم مرکز مشاوره راه مهربانی توی کرج .خیلی متخصص دارن و خیلی مدیونشون هستم . اگه خودم تصمیم میگرفتم قطعا زندگیم نابود میشد ولی خیلی خوب و حرفه ای بهم راهکار دادن و تا اخر عمر مدیونشون هستم . هر کی رو هم فرستادم راضی بودن . جناب اقای لطفی و جناب اقای غلامی  فوق العاده هستن شمارشون هست 33529277 

سلام من میخوام بدا پسرم برم پیششون ..شما جدی راضی بودین؟؟برا مشاور کدوک چطورن

اينجا شده تبليغ بازار !!!

سلام از مامانهای عزیز خیلی متشکرم 

بابت معرفی به مرکز مشاوره راه مهربانی و دکتر غلامی واقعا کمکم کردن و مجددا به خانواده ام  امید و هیجان دادن 

خوب،خیلی سخت وقت میدن ولی ارزششو داشت 

شماره مطبشون 33529277کرج هست 

ممنون از پیشنهاد سمیرا جان

من از طریق متد ان ال پی تونستم درمان بشم. من پرخوری عصبی داشتم و افسردگی

دفتر خانه ان. ال. پی. ایرات در میدان شهدا استاد سجاد زمانی

سلام

منم دنبال یه روانشناس خوب میگردم. با جستجو در سایت، متوجه شدم برای یه دفتر روانشناسی داره تبلیغات میشه .چون همین نوشته ها در جاهای دیگه کپی شده.

مامان هلی#3

سمانه#247

غمگین_شب

کاربرها حواسشان باشه… کسی نمیگه من بدم!

خیلی کار زشتیه. لطفا اینکار رااا نکنیدددد

بله دقیقا همینطوره به علاوه تمام کامنتهای مربوط به مرکز راه مهربانی!!!

دست اندر کاران مرکز راه مهربانی خوب تبلیغ مفت پیدا کردید… امروز مرکزتون بودم و خوب تلکه کردید منو یه مشت بی سواد و کلاه بردار جمع شدید یه جا!! من اشتباه کردم و به کامنتها اعتماد کردم، خانمهای عزیزی که دارید متن منو میخونید اشتباه منو نکنید بهتره تو تهران دنبال اساتید روانشناس دانشگاهی باشید مثل دکتر بشارت و دکتر افروز، مرکز راه مهربانی فقط به جیبهای شما فکر می کند و بس! من مجبور شدم برم چون خونمون مهرشهره و الا سالها قبل مریض دکتر بشارت بودم تهران اون کجا و این کجا! 

سلام دوستان عزیز مراقب باشید که کجا دارید مشاوره میرید من چند وقت پیش از مرکز مشاوره مهر پیش خانم مریم نریمانی وقت گرفتم.با خانم نریمانی از طریق برنامه هایی که توی داریو البرز داشتن آشنا شدم. روزی که می خواستم برم پیش ایشون دیرم شده بود عجله داشتم از سمت بلوار طالقانی شمالی وارد خیابون بهار شدم که تابلو مرکز مشاوره مهر رو دیدم وقتی رفتم تو بهم گفتن خانم نریمانی امروز نیستن به جای ایشون یه روانشناس دیگه داریم منم خیلی بهم برخورد باهاشون شروع به بحث کردم که گوشی موبایلم زنگ خورد. منشی خانم نریمانی بودن که چون دیر کرده بودم بهم زنگ زدن. خلاصه بگم که این مرکزه که روبروی پارک شرافت توی خیابون بهار هست یه مرکز قلابیه و بعد از اینکه رفتم پیش خانم نریمانی متوجه شدم که من خیلی راحت می تونستم از روی تابلو تشخیص بدم نباید برم اونجا. یه تابلو برای سازمان نظام روانشناسی هست که اسم روانشناس روش نوشته و رنگش سبز و زرده و اندازش 50 در 70 هست و تابلو دیگه مربوط به بهزیستی هست که یه مستطیل افقی هست با زمینه آبی رنگ و نوشته قرمز رنگ.

خلاصه که منشی خانم نریمانی زود به داد من رسید وگرنه نمی دونم چی به سرم میومد. ایشون مطبشون توی یه مجتمع پزشکی هست به اسم میلاد نور توی کوچه مهر و تابلو مرکزشون از توی خیابون دیده نمیشه ولی تابلویی که به اسم خودشون هست سر کوچه هست و از توی خیابون دیده میشه روبروی ساختمان بانک رفاه. شماره تماسشون 02632244052 و09379582300

عزیزم من که خیلی راضی بودم هم خودم و هم کسایی که معرفی کردم . اگه اینجوری باشه پس به حرف تو هم نمیشه اعتماد کرد چون تو هم داری برای دو نفر دیگه تبلیغ میکنی . حرفی که خودت میزنی بهش عمل کن گلم . حتی من با چشمای خودم دیدم که برای افراد تحت پوشش کمیته امداد رایگان میبینن . 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

امتیاز کاربران

نتیجه

مشاوره کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق

 فاز 4 مهرشهر ، نبش خیابان 504 ، پلاک 2 
 

مشاوره و خدمات روانشناسی
مدرس دانشگاه
عضو پیوسته انجمن روانشناسی ایران
عضو انجمن علمی هیپنوتیزم ب[…]روانشناس خوب در مهرشهر کرج

مهرشهر ، بلوار شهرداری ، فاز 1 ، خیابان 102 ، پلاک 657/1

© 2020 دفتر مشاغل

04 مرداد 1399

همانطور که ما انسان ها در طول زندگی خود به بیماری های جسمی مختلفی دچار می شویم، ذهن ما نیز در گذر زمان ممکن است به انواع و اقسام بیماری ها مبتلا شود.

در این صورت راه چاره آن است که به یک روانشناس یا مرکز مشاوره خوب مراجعه کنیم.

در این قسمت لیست بهترین روانشناس های کرج و مرکز مشاوره های کرج را برایتان آماده کرده ایم.

شما می توانید برای درمان و مشاوره درباره انواع بیماری ها و اختلالات مربوط به اعصاب و روان، مثل افسردگی، اضطراب، اختلالات مرزی، دوقطبی و… به این مراکز مراجعه کنید.روانشناس خوب در مهرشهر کرج

در صورتی که شما هم تجربه استفاده از خدمات این مراکز مشاوره یا روانشناسان در کرج را داشته اید، نظرات خود را از بخش دیدگاه ها با دیگر کاربران هم به اشتراک بگذارید.

روانشناس خوب در کرج، مراکز مشاوره خوب در کرج، روانشناس خوب در مهرشهر، روانشناس در عظیمیه، روانشناس در گوهردشت، مرکز مشاوره در فردیس کرج

2

0
 

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس خوب در مهرشهر کرج

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر محمد صادق مسچی 

معصومه مددی 

مریم علی خواه 

نرگس آزادی 

فرزانه امینی فر 

زیبا عباس لو 

دکتر مریم ایزانلو 

معصومه قدیری 

مریم شوقی 

فرهود مرادی منش 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

روانشناس خوب در مهرشهر کرج

توضیحات:

مطب 1

آدرس : کرج – فاز ۴ مهرشهر – بلوار رزهبان – چهارراه مسجد جامع – نبش خیابان ۵۰۴ – پلاک ۲ – واحد ۳ – مرکز مشاوره راه مهربانی

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:026-3352****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

loading…

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مرکز مشاوره درمانگاه مرکزی مهرشهر
مشاور، روانشناس و روان تحلیل گر
در حوزه های روانشناسی
افسردگی
اضطراب
کنترل خشم
مشاور خانواده
مشاوره ازدواج
مشاوره جوانان و نوجوانان
مشکلات رفتاری کودکان
ارتباط والد و کودک
آشنایی با ویژگی های مراحل رشد کودکان
و افسرگی بارداریافسردگی بعد از زایمان

ایمیل خود را وارد کنید تا در جریان جدیدترین اخبار کلینیک ما باشید

طراحی و پیاده‌سازی شده توسط: پردازش هوشمند البرز

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در کرج هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در کرج را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در کرج می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در کرج را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در کرج, بهترین روانپزشک در کرج, بهترین فوق تخصص روانپزشک در کرج, بهترین مراکز روانپزشکی در کرج, زوج درمانی در کرج, دکتر روانکاوی در کرج, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در کرج, روانپزشک عالی در کرج, مشاور ازدواج در کرج, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در کرج

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

روانشناس خوب در مهرشهر کرج

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

روانشناس خوب در مهرشهر کرج
روانشناس خوب در مهرشهر کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *