روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

 
helpkade
روانشناس کودک در جنوب شرق تهران
روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

محیط

مهارت پرسنل

احترام و طرز برخورد

وقت شناسی

خدمات

روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

هزینه اقتصادی

مرکز روان شناختی و مشاوره جنوب شرق تهران، خدمات خود را در حوزه های روان شناسی، مشاوره، روان درمانی و اجرا تست های روانشناختی ارائه می کند. علاوه بر این، در این مرکز کارگاه ها و دوره های آموزشی برای عموم و دانشجویان گرامی در نظر گرفته شده است، تمامی این دوره ها توسط اساتید برجسته روان شناسی تدریس می شود. برای ارتباط با کادر مجرب ما و تعیین وقت می توانید از طریق شماره تماس های ذکر شده اقدام کنید. هدف ما کمک به شما برای رهایی از تمامی مسائل و مشکلاتی است که در زندگی با آن روبرو هستید.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.


+ بیشتر …

Publisher

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت‌ های ویژه‌ ای که در هر سنی دارند، ممکن است نیازها و خواسته‌ های متفاوتی داشته باشند و در عین حال والدین نیز انتظارات و خواسته‌ هایی از آنان داشته باشند، پس مشاوره کودک و نوجوان می‌ تواند این نیازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نماید. مرکز مشاوره و روانشناختی ما با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

کودکی و نوجوانی دو سن بسیار مهم در رشد فرد است. برای اینکه زندگی فرد در دوره های آتی زندگی با موفقیت و شادی همراه باشد باید فرد در این دو دوره از برنامه و تربیت هدفمندی برخوردار باشد. تربیت در دوران نوجوانی به مثابه ساختمانی رفیع است که روی پایه عظیم کودکی قرار می گیرد. کودکی در علم روانشناسی در واقع دوره یادگیری بهترین و عمیق ترین و در عین حال ساده ترین و اساسی ترین اصول بقا و حیات فرد است. روانشناسی کودک و روانشناسی نوجوان و تربیت در کودکی عمدتا تا یک سالگی به صورت غیر مستقیم و بعد از آن به صورت مستقیم همراه با روش های غیر مستقیم انجام می شود. روانشناسی کودک و نوجوان از پیچیدگی زیادی برخوردار است، در این دو دوره مهم، شخصیت اصلی فرد و ناخودآگاه فرد شکل می گیرد. به همین دلیل شالوده باورها در این دو دوره به مرور به اعماق ذهن میرود و فرد تا مدت ها با این باورها به زندگی خود ادامه می دهد. برای تربیت بهتر کودک و کمک به رشد و بالندگی فردی او در آینده راهنمایی های مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان بسیار موثر و حیاتی است. تربیت و شکل دهی صحیح کودکان یک هنر زندگی است که همه باید آن را بیاموزند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

محققان در مطالعات روانشناسی کودک به این نتیجه رسیده اند، کودک از هر محرکی برای یادگیری بیشتر استفاده می کند و با سرعت بسیار زیاد رشد فیزیکی خود را ادامه می دهد. روانشناسی کودک در این دوره بر یادگیری و فرایندهای یادگیری در این دوره استوار است. در این زمان کودک ساختار روانی خود را ابتدا بر اساس حس و سپس ادراک می سازد و هنوز خبری از باورها و شناخت های عمیق نیست، در این دوره کودک می آموزد چگونه از خطر، خود را به دامان والدین بیندازد و برای تامین غذا و دیگر نیازهای اساسی رشد به آنها پناه بیاورد. روانشناسی کودک و نوجوان بیان می دارد روان کودک در این دوره بسیار آسیب پذیر است و هر نوع رفتار فاقد ارزش تربیتی برای کودک موجب بر هم خوردن تعادل عاطفی او در نوجوانی و یا حتی کودکی می شود. از این رو روانشناسی کودک و نوجوان در این دوران بر تربیت صحیح به همراه مراقبت همیشگی و همه جانبه از سلامتی کودک استوار است. در زیر برخی از نکات تربیتی مهم در دوران کودکی را بیان کرده ایم.

روانشناسی کودک و نوجوان بیان می دارد که در دوران نوجوانی اصول اولیه باورها و اصول زندگی فرد بر اساس شالوده روانی شکل گرفته در دوران کودکی، شروع به ایجاد شدن می کند. بر اساس روانشناسی کودک و نوجوان در دوران نوجوانی سرعت یادگیری مستقیم بسیار بیشتر می شود و نوجوان بر اساس تغییرات شگرفی که در ساختار ذهنی او ایجاد می شود شروع به تکمیل کردن تربیت دوران کودکی می کند، در ادامه روانشناسی کودک و نوجوان، نوجوان باورها را می سازد، باورها در تمام جنبه های زندگی در این دوران شکل می گیرد. از نظر روانشناسی کودک و نوجوان، در دوران نوجوانی لوب پیشانی مغز که مسئول کنترل تکانه های رفتاری است شروع به رشد می کند و این بخش از مغز در واقع بخشی است که از همه قسمت های مغز دیرتر تکامل می یابد. از این رو رفتارهای نوجوان در این دوره بسیار عجیب و غیر عادی می نماید. در روانشناسی کودک و نوجوان می خوانیم که مغز نوجوان در جستجوی شناخت روابط خود با دنیای اطراف است و به همین دلیل بسیاری از رفتارهای عجیب را برای تجارب جدید مورد استفاده قرار می دهد. در مغز نوجوان نوعی الگوریتم اتفاقی در حال جریان است که الگوریتم نهایی تکانه های رفتاری را تعیین می کند. به همین دلیل رفتارهای نوجوانان در این سن بسیار بسیار غیر قابل پیشبینی است. ولی موهبت بزرگ روانشناسی کودک و نوجوان، در این سن همین الگوی رشد در لوب پیشانی است. بر این اساس روانشناسی نوجوان بسیار از روانشناسی کودک پیچیده تر است، علی رغم اینکه برخی الگوهای ثابت رفتاری در فرد وجود دارد که حاصل از تربیت دوران کودکی است و همین الگوها وسیله ای برای پایدار شدن الگوریتم رشد در نوجوان می شود که مشاوران را برای کمک به نوجوان یاری می کند و گذر از این دوره را آسان می کند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ارتباط موثر بین فرزندان و والدین از اولین شروط سلامت روان برای فرزندان است.
این ارتباط باید در کودکی شکل بگیرد و در نوجوانی با احترام ادامه یابد تا حدی که فرزند بتواند با پدر و مادر خود به راحتی حرف بزند در عین حال از دایره احترام پا به بیرون نگذارد.

در برقراری ارتباط مؤثر با فرزندان مسلماً نقش والدین مهم‌ تر و حیاتی‌ تر است. پذیرش کودکان و نوجوانان پلی ارتباطی است که مهارت‌ های ارتباطی را به آنها می‌ آموزد و به تقویت هوش هیجانی و حس اعتماد به‌ نفس می‌ انجامد.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

تربیت جنسی کودک در کشور ما آنگونه که لازم است جدی گرفته نمی شود، حال آن که از بخش های مهم تربیت آنها است. برخی از والدین تصور می کنند که نیاز نیست هیچ اقدامی در رابطه با تربیت جنسی کودک خود انجام دهند و به مرور زمان او خود برخی از مسائل را می فهمد.
اگر کودک شما در زمان نامناسب و به نادرستی با مسائل جنسی آشنا شود، این مسئله در زندگی او مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. تربیت جنسی فرزندان خود را جدی بگیرید!

[tmm name=”13066″]

تماس با ذهن آرا

کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت‌ های ویژه‌ ای که در هر سنی دارند، ممکن است نیازها و خواسته‌ های متفاوتی داشته باشند و در عین حال والدین نیز انتظارات و خواسته‌ هایی از آنان داشته باشند، پس مشاوره کودک و نوجوان می‌ تواند این نیازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نماید. مرکز مشاوره و روانشناختی ما با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای دریافت خدمات گسترده و تخصصی روانشناسی با متخصصین ما در تماس باشید.

مرکز روانشناسی کودک شمال تهران

مرکز مشاوره و روانشناسی جنوب تهران

کلینیک روانشناسی کودک

مرکز مشاوره کودک شرق تهران

بهترین روانشناس کودک در تهران

مشاور و روانشناس کودک خوب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدها


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


جملات ناب اعتمادبنفس


تست آنلاین وسواس فکری

روانشناس کودک در جنوب شرق تهران


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین


تست آنلاین سلامت روان، تست scl-90 آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

مرکز مشاوره روانشناسی مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره جنوب شرق تهران واقع در منطقه 14 شهرداری تهران

ندای مهر با هدف ارائه خدمات مشاوره خانواده, روانشناسی, رواندرمانی, روانشناسی کودک, مشاوره ازدواج, مشاوره طلاق, مشاوره آنلاین, و ارائه مقالات و متون با کیفیت در حوزه روانشناسی در سال 1389 تاسیس گردید و با درنظر گرفتن نیازها و پیشنهادات کاربران در حال توسعه در بخشهای مختلف و خدمات گوناگون مشاوره و روانشناسی می باشد

روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

کليه حقوق اين سايت متعلق به ندای مهر می باشد.

کانال مشاوره

 

در این صفحه شما لیستی از بهترین دکتر روانشناسی کودک در تهران مخصوصا روانشناسی کودک دبستانی را مشاهده خواهید نمود. خانواده های گرامی می توانند قبل از رجوع به روانشناسان اطلاعات کامل و وافری از روانشناسی کودک را دریافته و تصمیمات بهتری بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر خانواده ها می توانند به صفحه روانشناسی کودک مراجعه کرده و نکات مرتبط با کودک خود را در آن صفحات جستجو کنند.

اما اگر شما روانشناس هستید می توانید اطلاعات خود را به مدیر سایت برای قراردادن روی سایت رادیو کودک به مدیریت سایت اعلام نمائید.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی ذهن افروزان (نورولند) با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور و…

من نسرین افشاری هستم

روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

لیسانس راهنمایی و مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی و  کارشناسی ارشد…

دکتر زهرا شهریور متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

مرکز مشاوره روانشناسی معراج واقع در شهرری منطقه ۲۰ تهران آماده خدمات رسانی به خانواده های عزیز…

دکتر ناهید محمدی یکی از ویژه ترین روانشناسان در حوزه کودک است پیشنهاد می کنیم رزومه دکتر محمدی…

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با دکتر مهوش رضاقلی بیگی در شهر ری تماس بگیرید تا با این…

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک روانشناسی نیک مهر با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاور روانشناس مهرناز جهرمی رجبی در شهرری با این پزشک تماس حاصل…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر محمدصادق جعفرآباد شهرری، مشاور روانپزشک در منطقه ۲۰ با این…

دکتر مهدی بینا متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

دکتر هوشنگ احسانی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

دکتر سید حسین حسن پوراونجی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

برای کسب اطلاعات بیشتر به مشاور روانپزشک دکتر سعید شجاع شفتی در شهرری مراجعه نمائید.

دکتر ناصر سدیفی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده های…

دکتر کتایون خوشایی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

تمام اطلاعات مرتبط با مرجان حسینی زاده با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل…

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر ربابه مزیبانی در شهرری با شماره تلفن های این مجموعه تماس حاصل…

دکتر محمدرضا محمدی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

تمام اطلاعات مرتبط با دکتر شهین نیک ذات با زمینه فعالیت روانشناس کودک و مشاوره خانواده در این…

دکتر معصومه موسوی متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک پایش یکی از بهترین مراکز روانشناسی کودک در تهران است.

مجموعه…

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز مشاوره آفتاب با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

این روزها کلینیکها و موسسات بسیاری را می بینیم که هر کدام بر اساس دیدگاه و هدف معینی مشغول به…

دکتر فریبا عرب گل متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک تخصصی کودکان با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

دکتر عادل حیدری نژاد فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده های عزیز…

برای کسب اطلاعات بیشتر با بیمارستان تخصصی مشاوره روانپزشکی رازی در شهرری تماس حاصل نمائید.

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک روانشناسی نیک مهر (شعبه پاسداران) با زمینه فعالیت # در این صفحه…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر گلناز فیض زاده در شهرری با این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات…

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر نبی اله دریجانی در شهرری در منطقه ۲۰ با این مجموعه تماس حاصل…

موسسه مشاوره ای روانشناسی بنیان آرامش در تمامی حوزه های مشاور تحصیلی، درمان کودکان، تست های…

دکتر سعیده سرجمعی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

هانیه وزیری، مشاور ارشد روانشناسی بیش از همه در زمینه شخصیت شناسی کودک در حال فعالیت است. یکی از…

ناتوانی های یادگیری مشکلات جدی هستند که میتوانند عملکرد تحصیلی،پیشرفت شغلی و خودپنداره کودکان…

مرکز مشاوره سرای مشاور یکی از مراکز مشاوره تلفنی سراسر کشور است. این مرکز فقط ارائه دهنده خدمات…روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

دکتر غلام رضا زمانی قلعه تکی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی…

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز مشاوره مهرگان پژوه با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در…

خوشبختانه امروزه روند تحولات اجتماعي به گونه اي در جريان است كه نگرش افراد نسبت به علم روان…

مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان نهال (موسسه آوای مهر کودکی ) تحت نظارت سازمان بهزیستی با هدف اثر…

پروفایل دکتر شهین نیک ذات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره روانپزشکی کودکان دکتر مریم محمودی راد در شهرری با این مرکز…

موضوعات اصلی و اساسی حیطه کاری ایشان:

بچه ها به هر حال بزرگ می شوند ، مساله این است که چگونه. آیا هنوز میتوانیم مانند زمانهای قدیم ،…

تمام اطلاعات مرتبط با نسرین افشاری با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل رویت…

مشاور روانپزشک دکتر ذبیح اله اشتری در شهرری یکی از پزشکان روانشناس کودک در جنوب تهران است. برای…

تمام اطلاعات مرتبط با گروه روانشناسی پریا با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

شما می توانید اطلاعات کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره خانواده ایرانی را در این مرکز مشاهده…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و روانشناسی همراهان در شهرری تماس حاصل نمائید.

اطلاعات تماس:

.۰۹۱۲۴۹۴۲۷۷۳ .۰۲۱۸۸۷۰۳۴۲۱

تمامی حقوق مطالب و تصاویر تولیدی این سایت متعلق به سایت رادیو کودک است، هرگونه کپی برداری با ذکر نام سایت و لینک به آن براساس صفحه قوانین و مقررات بلامانع است.

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

لیست مراکز مشاوره روانشناسی کودک، خانواده و ازدواج و روانشناس خوب در شرق تهران همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای پاسخ به این سوال وارد این صفحه از سایت جامعه سلامت بشین و لیست مراکز مشاوره خدمات روانشناسی یا روانشناسان رو مشاهده کنین.

با توجه به شرایط متقاضی، خدمات مشاوره آنلاین هم توسط مراکز مشاوره ارائه میشه. شما میتونید این خدمات رو بصورت تلفنی یا از طریق تماس تصویری داشته باشید.

نکاتی مانند حساسیت به خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به نا امیدی، حساسیت به ارزش ها، حساسیت به بیکاری، حساسیت به خانواده مورد بررسی قرار می گیرند.

بله، افسردگی به طور کامل قابل درمان است. این مشکل، شایع ترین بیماری های روانی در دنیاست. باید به موقع تشخیص داده بشه و با مراجعه به مراکز درمانی کار درمان شروع بشه.روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی کودک، خانواده و ازدواج و روانشناس خوب در شرق تهران همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای پاسخ به این سوال وارد این صفحه از سایت جامعه سلامت بشین و لیست مراکز مشاوره خدمات روانشناسی یا روانشناسان رو مشاهده کنین.

با توجه به شرایط متقاضی، خدمات مشاوره آنلاین هم توسط مراکز مشاوره ارائه میشه. شما میتونید این خدمات رو بصورت تلفنی یا از طریق تماس تصویری داشته باشید.

نکاتی مانند حساسیت به خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به نا امیدی، حساسیت به ارزش ها، حساسیت به بیکاری، حساسیت به خانواده مورد بررسی قرار می گیرند.

بله، افسردگی به طور کامل قابل درمان است. این مشکل، شایع ترین بیماری های روانی در دنیاست. باید به موقع تشخیص داده بشه و با مراجعه به مراکز درمانی کار درمان شروع بشه.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵روانشناس کودک در جنوب شرق تهران

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

روانشناس کودک در جنوب شرق تهران
روانشناس کودک در جنوب شرق تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *