روانشناس کودک در سمنان

 
helpkade
روانشناس کودک در سمنان
روانشناس کودک در سمنان

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مرکز مشاوره کودک را جمع آوری شده است.

 

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان سمنان با آن مواجه هستند عدم آگاهی آنان از آدرس مراکز مشاوره کودک سمنان می باشد. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی سعی در جمع آوری بهترین مراکز مشاوره کودک سمنان کرده است. آدرس بهترین مراکز مشاوره کودک سمنان در ادامه آورده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.روانشناس کودک در سمنان

 

آدرس مراکز مشاوره کودک سمنان

 

نام مراکز مشاوره کودک سمنان

آدرس مراکز مشاوره کودک سمنان

مرکز مشاوره کودک سمنان – زندگی بهتر

آدرس مرکز مشاوره کودک سمنان – زندگی بهتر: سمنان – میدان مشاهیر – بلوار قدس – جنب رستوران رضا – مجتمع میثم – طبقه اول

مرکز مشاوره کودک سمنان – امام هادی (ع)

آدرس مرکز مشاوره کودک سمنان – امام هادی (ع): سمنان-میدان امام علی – جنب بلوار گلستان

 مرکز مشاوره کودک سمنان – نوید

آدرس مرکز مشاوره کودک سمنان – نوید: سمنان-بلوار جمهوری – نبش خیابان چهاردهم – پلاک ۱۰۳ – طبقه فوقانی سوپر مارکت

مرکز مشاوره کودک سمنان – مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش سمنان

آدرس مرکز مشاوره کودک سمنان – مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش سمنان: سمنان – بلوار میرزای شیرازی – کوی فلسطین – جنب دبیرستان حضرت صدیقه

مرکز مشاوره کودک سمنان – سلامت

آدرس مرکز مشاوره کودک سمنان – سلامت: سمنان – باغ فردوس – بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه طلاگر

مرکز مشاوره کودک سمنان – مرکز کودک تخصصی کودک و نوجوان نهال

آدرس مرکز مشاوره کودک سمنان – مرکز کودک تخصصی کودک و نوجوان نهال: سمنان – باغ فردوس – روبروی پوشاک میراج – مجتمع بهرامی 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مراکز مشاوره کودک سمنان با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. 

کودکی دوران شکل گیری شخصیت می باشد؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست؛ بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و… را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده ای است که نیاز به مشاوره با روانشناسان متخصص و حساس کودک دارد. برای اطلاع از روانشناسی کودک کلیک کنید.

همانطوری که می دانید کودکان نیز مسئله ها و دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی این چالش ها را برطرف کنند. این مسئله می تواند به طور مستقیم بر روی سلامت و روحیه کودک تاثیر بگذارد. در این میان نقش اصلی در برقراری ارتباط و کمک به کودکان برای برطرف کردن مشکلاتشان را خانواده ها بازی می کنند. مشاوره کودک موثرترین راهکاری است که خانواده ها می توانند روش صحیح برخورد با کودکان برای حل مشکلاتشان را بیاموزند. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به روانشاسان کودک در مورد مشکلات متفاوت فرزندتان مشاوره بگیرید. تجربه به ما ثابت کرده که موضوع و چالش اصلی والدین همیشه پنهان بوده و نیاز به ریشه یابی توسط روانشناس کودک دارد. ولی به طور کلی می توان از رایج ترین مشکلات والدین در زمینه کودک به موارد زیر اشاره داشت :

 

به دلیل مشغله زیاد والدین در زندگی های امرزی، یافتن یک مشاوره کودک متخصص و با تجربه مشکل بوده و نیاز به صرف وقت، هزینه، انرژی زیاد در رفت و آمد و … دارد که همین امر سبب می شود تا بسیاری از والدین از کمک و همراهی روانشناسان کودک متخصص بهرمند نشوند. مرکز مشاوره کودک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری روانشناسان کودک متخصص و با تجربه و همچنین با فراهم سازی زیرساخت تلفنی در تلاش است که تا بتواند سهم کوچکی در یاری و آسایش مردم ایران زمین داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کودک به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی سمنان کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در سمنان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در سمنان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی سمنان می باشد. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید در کانال مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی عضو شوید.

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی سمنان آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی سمنان

روانشناس کودک در سمنان

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی سمنان

مرکز مشاوره روانشناسی زندگی بهتر

زندگی بهتر: سمنان – میدان مشاهیر – بلوار قدس – جنب رستوران رضا – مجتمع میثم – طبقه اول

مرکز مشاوره روانشناسی امام هادی (ع)

امام هادی (ع): سمنان-میدان امام علی – جنب بلوار گلستان

 مرکز مشاوره روانشناسی نوید

نوید: سمنان-بلوار جمهوری – نبش خیابان چهاردهم – پلاک ۱۰۳ – طبقه فوقانی سوپر مارکت

مرکز مشاوره روانشناسی سازمان آموزش و پرورش سمنان

مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش : سمنان – بلوار میرزای شیرازی – کوی فلسطین – جنب دبیرستان حضرت صدیقه

مرکز مشاوره روانشناسی سلامت

سلامت: سمنان – باغ فردوس – بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه طلاگر

مرکز مشاوره روانشناسی تخصصی کودک و نوجوان نهال

مرکز روانشناسی تخصصی کودک و نوجوان نهال: سمنان – باغ فردوس – روبروی پوشاک میراج – مجتمع بهرامی –

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی سمنان می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در سمنان ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در سمنان مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در سمنان باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره سمنان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم سمنان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ،  مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

 

روانشناس کودک در سمنان

برای دریافت مشاوره در زمینه های مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی سمنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس کودک در سمنان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره سمنان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در سمنان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

محل تبلیغ کلینیک شما!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۸۹۹۹۹۲۴۵ تماس بگیرید.

مرکز مشاوره رویش

آدرس :

روانشناس کودک در سمنان

میدان سعدی ، ساختمان صدف

تلفن پذیرش :

۰۲۳۳۳۳۳۱۵۰۳

مرکز روانشناسی زندگی بهتر

آدرس :

– میدان مشاهیر – بلوار قدس – جنب رستوران رضا – مجتمع میثم – طبقه اول

تلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۶۳۶۴۰

سلامت

آدرس :

باغ فردوس – بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه طلاگر

تلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۴۰۸۵۶

نهال ( روانشناس کودک و نوجوان)

آدرس :

 باغ فردوس – روبروی پوشاک میراج – مجتمع بهرامی

تلفن پذیرش :

۰۲۳-٣٣٣٤٦٥٦٧

سازمان آموزش و پرورش

آدرس :

بلوار میرزای شیرازی ، کوی فلسطین ، جنب دبیرستان حضرت صدیقه

تلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۳۵۸۵۸

ترک اعتیاد نوید

آدرس :

بلوار جمهوری – نبش خیابان چهاردهم – پلاک ۱۰۳ – طبقه فوقانی سوپر مارکت

نلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۴۴۵۲۳۶

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان سمنان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره سمنان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در سمنان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

امام هادی ( ع)

آدرس :

میدان امام علی – جنب بلوار گلستان

نلفن پذیرش :

۰۲۳-۳۳۳۶۳۶۴۰

روانشناس کودک در سمنان

بامداد

آدرس :

بلوار امیر کبیر جنب پل محب شاهدین پردیس پزشکان بوعلی طبقه ۸ واحد 

نلفن پذیرش :

۰۹۱۲۰۸۱۷۴۰۶

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره سمنان و یا بهترین دکتر روانشناس سمنان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در سمنان و یا روانشناس کودک در قزوین و یا مرکز مشاوره خانواده در سنندج هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : شهریور ۱۶, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

info@wikisemnan.com

مرکز روانشناسی تخصصی کودک و نوجوان نهال در سمنان با مدیریت خانم دکتر بیدختی، آماده‌ی ارائه ی خدمات روانشناسی در حوزه کودکان و نوجوانان می باشد. این مجموعه خدمات زیر را ارائه می کند:


باهماهنگی


تعطیل

روانشناس کودک در سمنان


باهماهنگی


تعطیل


باهماهنگی


تعطیل


تعطیل

برای اطلاع از ساعت حضور تماس بگیرید.

ایران- سمنان- باغ فردوس- نبش کوچه طلاگر- ساختمان پارمیس- طبقه ۳- واحد ۳۶


023-33346567


09107429019

خانم دکتر بیدختی

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

ویکی سمنان شهری است مجازی که خورشید در آن غروب نخواهد کرد.شهری همیشه بیدار با مردمانی پویا ، با اقتصادی پر رونق ، با شهروندانی با فرهنگ و اخلاق ، با کسبه ای مهربان و با محله های پر از صفا و صمیمیت ، شهری خالی از جرم و مجرم ،

و گزافه نیست اگر بگوئیم اتو پیای مجازی .امید به روزی که رنگ حقیقت یابد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فن آوری اطلاعات پندار می باشد

نوبت دهی مراکز روانشناسی سمنان – روانشناس خوب در سمنان – بهترین روانشناس سمنان – بهترین مراکز روانشناسی سمنان – زوج درمانی در سمنان – دکتر روانکاوی در سمنان – دکتر اختلال میل جنسی در سمنان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در سمنان – زوج درمانگر خوب در سمنان – روانشناس عالی در سمنان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

سبد خرید شما خالی است.

کودک شما دوست دارد وقتی با او صحبت می کنید به شما گوش بدهد، نگاه کند و پاسخ بدهد. او… ادامه مطلب…

پدر و مار عزیز آیا به رده بندی سنی فیلم هایی که کودکانتان تماشا می کنند توجه می کنید؟ ادامه مطلب…

  اجازه دهید کودک با استفاده از استامپ، روی کاغذ سفید اثر انگشت های خود را ثبت کند. می توانید از کف دست کودک هم یک اثر بردارید. ادامه مطلب…

به دنبال برترین دکتر روانشناس خوب در سمنان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین روانشناس خوب در سمنان را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که روانشناس در سمنان می تواند به شما ارائه بدهد شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره رابطه جنسی زوجین، مشاوره کودک و نوجوان، فرزندپروری، انواع مشکلات ناخن جویدن، بیش فعالی، نقص توجه، سکسولوژی، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاردرمانی، گفتاردرمانی، نوروفيدبک، افزایش اعتماد به نفس، درمان انواع اضطراب، افسردگی، وسواس و مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد که لیست بهترین روانشناس در سمنان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با روانشناس بهتر است بدانید درون هر فردی پر از رمز و راز های گوناگون است. هرکدام از ما سعی می‌کنیم نیمه تاریک وجود خود را از دیگران پنهان کنیم، همین باعث می‌شود مشکلاتی در روح و روان ما بوجود بیاید. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، ترس بیش از حد یا همان فوبیا، مشکلات خانوادگی، اعتیاد، اختلالات اشتها، اختلالات وسواس و … . در این مواقع یک روانشناس می‌تواند کمک کند تا مشکلات خود را حل و با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

روانشناس خوب در سمنان, بهترین روانشناس در سمنان, بهترین مراکز روانشناسی در سمنان, زوج درمانی در سمنان, دکتر روانکاوی در سمنان, دکتر اختلال میل جنسی در سمنان, زوج درمانگر خوب در سمنان, روانشناس عالی در سمنان, مشاوره خانواده در سمنان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


روانشناس کودک در سمنان


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی سمنان بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی سمنان می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.روانشناس کودک در سمنان

در استان سمنان شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی سمنان، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان ندارد.

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان – زندگی بهتر: سمنان – میدان مشاهیر – بلوار قدس – جنب رستوران رضا – مجتمع میثم – طبقه اول

شماره تماس: 023-33363640

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان – امام هادی (ع): سمنان-میدان امام علی – جنب بلوار گلستان

شماره تماس: 09127311349

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان – نوید: سمنان-بلوار جمهوری – نبش خیابان چهاردهم – پلاک 103 – طبقه فوقانی سوپر مارکت

شماره تماس: 023-33445236

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان – مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش سمنان: سمنان – بلوار میرزای شیرازی – کوی فلسطین – جنب دبیرستان حضرت صدیقه

شماره تماس: 023-33335858

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان – سلامت: سمنان – باغ فردوس – بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه طلاگر

شماره تماس: 023-33340856

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان – مرکز روانشناسی تخصصی کودک و نوجوان نهال: سمنان – باغ فردوس – روبروی پوشاک میراج – مجتمع بهرامی –

شماره تماس: 023-٣٣٣٤٦٥٦٧

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی شاهرود – طلوع فجر: خیابان امام – خیابان شیخ بهایی – شیخ بهایی دوم – پلاک 9

شماره تماس: 02332224506 – 02332236059

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی شاهرود – آرامش زندگی: خیابان امام – نبش خیابان هفتم – پلاک 4

شماره تماس: 02332242410

“مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب”
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران روانشناسی ما از تلفن ثابت با شماره

9099075226

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا 10 شب
حتی ایام تعطیل

شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات 8 صبح تا 10 شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در حوزه های مختلف روانشناسی و خانواده استفاده کنید.

  برای مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

  تلفن مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب : از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099075226

  شبکه های اجتماعی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب: کانال تلگرام مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «شماره تلفن و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سمنان» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

روانشناس کودک در سمنان
روانشناس کودک در سمنان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *