روانپزشک کودک در پاسداران

 
helpkade
روانپزشک کودک در پاسداران
روانپزشک کودک در پاسداران

پزشکان و دندانپزشکان  ←  متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)  ←  فوق تخصص روانپزشک (کودک و نوجوان)

 
استان تهران، شهر تهران، خیابان پاسداران، خیابان نگارستان ششم، خیابان فرخی یزدی، ساختمان آرمان

 
22890100 (021)

سندرم تخمدان پلی کیستیک


آکنه

روانپزشک کودک در پاسداران

آریتمی قلبی

فتق دیسک کمر

ریفلاکس معده به مری

سندرم روده تحریک پذیر

کمر درد

فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب بزرگسالان)

فلوشیپ جراحی ستون فقرات

فلوشیپ استرابیسم و اطفال

فوق تخصص روماتولوژی

متخصص جراحی مغز و اعصاب

فوق تخصص گوارش اطفال

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

بیماری ها

داروها

تغذیه و رژیم غذایی

بارداری و شیردهی

کودکان و نوجوانان

علائم و نشانه ها

آزمایشهای تشخیصی

پزشکان و دندانپزشکان

بیمارستان ها و مراکز درمانی

آزمایشگاه

مراکز تشخیصی

داروخانه ها

شرکت های دارویی

نهادها و سازمان ها

تجهیزات پزشکی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۰,۰۷۳,۸۹۰

روانپزشک کودک در پاسداران

بازدید دیروز سایت :
۲۹۱,۸۶۳

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان در تهران

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

روانپزشک کودک در پاسداران

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

متخصص روانپزشکی-فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

مقالات :

آخرین نظرات داده شده برای دکتر نسرین امیری

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد پزشکان محترم مستلزم سند معتبر میباشد، لذا در سایت سلامتی 24 نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» نمایش داده می‌شود.

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر نسرین امیری چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

دنبال دکتر روانشناس در پاسداران یا مرکز مشاوره خوب در شمال تهران میگردین؟ مرکز مشاوره مکث با بیشترین تنوع بیمه های خدمات درمانی و داشتن روانشناس متخصص برای انواع مشکلات شما، در محدوده پاسداران بهترین گزینه می باشد. مشکلاتی مانند مشاوره زناشویی، مشاوره خانواده، مشاوره جنسی و درمان مشکلات خلقی مانند افسردگی، اضطراب و وسواس از جمله مواردی است که یک روانشناس بالینی می تواند به شما کمک کند.

مردم ساکن شمال تهران چگونه میتوانند بهترین دکتر روانشناس در پاسداران یا مرکز مشاوره روانشناسی تهران را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در منطقه خود باشند.

مرکز مشاوره مکث طرف قرار داد با بانکهای مرکزی، سپه، صادرات، تجارت، کشاورزی و صنعت و معدن با داشتن دکتر روانشناس، روانسنج، مشاور و روانپزشک با دقت بیشتری روند درمان فرد را پیش می برند.

روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره مکث با تمرکز بسیار زیاد بر روی فرآیند ارزیابی و تشخیص سعی کرده اند تا روند درمان را تسریع کنند که همین موضوع باعث می شود مراجعین محترم نیاز به زمان کمتری برای روند درمان خود داشته باشند.

روانپزشک کودک در پاسداران

ساکنین خیابان پاسداران هم همانند سایر نقاط تهران مشکلات و دغدغه های دارند که مشکلات برای هر فردی میتواند به میزانی سخت و دست و پا گیر باشد که شاید این احساس نیاز باعث شود فرد به دکتر روانشناس مراجعه کند و از مشکلات و دغدغه های خود حرف بزند.

فعالیت روانشناسی بسیار گسترده است و گرفتن مشاوره انواع مختلفی دارد و این نکته مهم است که حتماً نباید فرد مشکل خلقی یا ارتباطی داشته باشد که بخواهد به دکتر روانشناس در پاسداران مراجعه کند.

مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین دکتر روانشناس باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آمده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای شما مردم عزیز می باشد که در سایت ما شما می توانید فعالیت های مختلف را مشاهده کنید.

دسترسی راحت به مرکز مشاوره روانشناسی مکث برای ساکنین خیابان پاسداران:

دکتر روانشناس ما معتقد است که یکی از متداول ترین سوال های مردم تفاوت دکترروانشناس با روانپزشک است. واضحا دکترهای روانشناس به صحبت و راهکارهای درمانی برای مراجع میپردازند، اما دکتر روانپزشک صرفا با تجویز دارو و در واقع (دارو درمانی) میتواند مشکلات را در بخش ذهنی و نوروسایکولوژیک مغز درمان کند.

دکتر روانشناس در پاسداران معتقد است با تحلیل و بررسی مشکلات افراد و ایجاد راه کارهای جدید درشناخت مراجع او را به سمتی میکشانند که خود برای خود تصمیم گیرنده باشد و از انفعال حاصل از کرختی و بی مسئولیتی رها بشوند و بتواند تصمیم گیرنده باشند. 

روانپزشکها و همچنین روانشناسها به درمان مراجع میپردازند. در واقع مراجعینی که در افسردگی های شدید و اضطراب های غیرقابل کنترل و وسواس های اختلالی قرار دارند میتوانند با تشخیص روانشناس ابتدا به مرحله دارودرمانی بپردازند و پس از ایجاد ثبات در هورمن های مغزی و به دست آوردن میزانی از سلامت روانی و بهبود به مشاوره های روانشناسی و فردی  بپردازند. دکتر های روانشناس این قابلیت را دارند که تشخیص دهند آیا مراجع نیاز به دارو درمانی دارد و یا خیر. اما خود به شخصه نمیتوانند دارویی را برای مراجع تجویز کنند. 

گرایش های روانشناسی یکی دیگر از عمده سوالهای مراجعین به روانشناسان است، که البته به دست آوردن این اطلاعات از جمله حقوق یک مراجع میباشد. روانشناسان (عمومی، بالینی) میتوانند در درمان های خود از گرایش هایی که در آن تخصص لازم را به دست آورده اند استفاده کنند.

یکی از اصلی ترین و پایه ایی ترین گرایش های درمانی است که به دو شاخه کلاسیک و کوتاه مدت تقسیم میشود. که در واقع مراجع با صحبت کردن در ساعات طولانی با روانکاو درمان خود را آغاز میکند.

از گرایش هایی است که به واسطه آن مراجع پس از صحبت و بیان مسئله اصلی، راهکارهایی برای درمان خود دریافت میکند که باید به این راه کارها عمل کند و هر هفته در ملاقات های جدید خود تغییرات رفتاری خود را برای روانشناس بازگو کند. در واقع در این درمان تمرکز بر ایجاد یک رفتار جدید و یا از بین بردن رفتارهای قبلی است. 

درمان های شناختی بر روی شناخت، بینش و نگرش مراجع تمرکز دارد. به واسطه این درمان مراجع با بیان مسئله میتواند در هر هفته با تکلیف هایی که به او داده میشود به بینش جدیدی نسبت به مسئله خود دست پیدا کند و با این بینش جدید و نگرش به دست آورده قطعا مسئله و مشکلات او، بار سنگین قبل را برای او به همراه ندارد.

درمان های نوروسایکولوژیک بر روی ذهن و مغز تمرکز دارد. در واقع این درمانگران مشکلات و مسئله اصلی را در فیزیک مغز جستجو میکنند و با بالا و پایین بردن هورمن های مغزی و یا دریافت نویزهای در مغز که تولید کننده هورمن های فعال ذهن هستند با استفاده از (نوروفیدبک) میتوانند درمان را با روش شرطی سازی مغر بر روی بیمار انجام دهد.

تمام شاخه ها و گرایش های روانشناسی تلاش برای بهبود مراجع دارند و قطعا هر فردی از یک روش درمانی جواب بهتری میگیرد تا روش های دیگر. این اتفاق کاملا شخصی است.  البته که هر روانشناسی برای درمان بهتر نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد، هر فردی به عنوان مراجع باید به این آگاهی دست پیدا کند که هر فردی ممکن است با یک گرایش درمانی در درمان خود جواب بهتری بگیرد.

اگر منتظر آن هستید تا شرایط به شکل خاصی از نظر شما کامل و ایده آل باشد تا کاری را شروع کنید شما هرگز آن کار را شروع نخواهید کرد.

ایده ها بسیار مهم اند هستند اما زمانی ارزش می یابند که پیاده سازی شوند

اگر زیاد به زمان گذشته یا آینده فکر کنید هرگز کاری را به انجام نمی رسانید. تصور کاری در فردا یا هفته آینده یعنی هرگز آن کار را انجام نخواهید داد.

زمانی که به جای فکر کردن عمل می کنید کارهای بیشتری را انجام خواهید داد

یکی از دستاوردهای جامعه صنعتی امروزه لزوم مراجعه به روانشناس و تغییر در دیدگاه مردم به روانشناسان از قبل شده است. شاید پیش از این هر فردی با مراجعه به روانشناس دچار این دلهره میشده که شاید مشکلات اساسی روانی دارد و یا شاید فردی بیمار است که کسی نباید از بیماری او با خبر باشد پس شما اگر نیاز به دکتر روانشناس در پاسداران دارید می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

جواب دکتر روانشناس سهیلا عیسایی به این دست سوال ها  این است که، مشاوران روانشناس در واقع حل کننده تمام مسائل و مشکلات یک فرد نیستند، آنها صرفا با شناخت روحیه و اخلاقیات فردی که به آنها مراجعه میکند میتوانند بهترین راه کار را برای حل مسئله فرد ارائه دهند. از این رو فرد مراجع با بینش و آگاهی که به واسطه روانشناس خود از مسئله و مشکل خود پیدا میکند میتواند بپذیرد که مشکلات خود را از این طریق کم تر کند و خود را در راه بهبود و سلامت قرار بدهد یا خیر.

در واقع مهم ترین عامل درمان خود فرد است که به دکتر روانشناس مراجعه کرده است. بنابراین یکی از پایه ایی ترین راهکارهای درمان نیز از طریق روانشناس بررسی و ارائه میشود که آن تغییر نگرش است. ایجاد تغییر نگرش مستلزم صرف زمانی است که تشخیص آن به عهده روانشناس است و برای هر فردی نسبت به مقاومت او در درمان متفاوت است. پس شما اگر فکر میکنید نیاز به تغییر نگرش دارید می توانید با دکتر روانشناس در پاسداران یا مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

هر فردی با مراجعه به دکتر روانشناس و سعی و تلاش و مبادرت خود در درمان میتواند به بهبود دست پیدا کند. نکته مهم در درمان در واقع خود مراجع است که  مراجع برای درمان و ایجاد بهبود،  میتواند با تلاش خود و راهنمایی و مهارت یک روانشناس زبده به آن دست پیدا کند. در واقع هیچ فردی نیست که بخواهد و درمان نشود. حتی مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی و روانی میتوانند با گذر زمان در درمان های صحیح به بهبود برسند.

1. روانشناسان در چه زمینه های می توانند به شما کمک کنند؟ روانشناسان می توانند در زمینه های مشکلات خلقی مثل افسردگی،اضطراب، وسواس و همچنین مشکلات خانوادگی و زناشویی مشکلات جنسی، اختلالات شخصیتی و بسیاری از موارد دیگر که به روان فرد بر می گردد کار درمان را انجام دهند.

2. تعیین وقت با دکتر روانشناس چگونه است؟ برای انجام تعیین وقت با دکتر روانشناس شما می توانید با شماره تماسهای کلینیک تماس حاصل کنید. دکتر روانشناس در انواع مشکلات خلقی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اعتیاد، مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی یا مشاوره در حوزه های کودک می تواند به شما کمک کند.

3. مشاوره آنلاین یا تلفنی چگونه است؟ مشاوره آنلاین می تواند به شکل ویدئو کال یا مشاوره تلفنی انجام شود. اگر شما از روانشناسان مجرب فاصله دارید بهترین کار مشاوره آنلاین است.

4. تفاوت روانپزشک با روانشناس در چیست؟ روانشناس با رواندرمانی کار درمان را انجام می دهد ولی روانپزشک دارو تجویز می کند. معمولا کار آنها به صورت ترکیبی نتایج بهتر و سریع تری دارد.

لطفا جهت مشاوره در مورد «دکتر روانشناس در پاسداران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

روانپزشک کودک در پاسداران

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

بهترین روانشناس کودک در پاسداران ، بهترین مشاور کودک در پاسداران ، روانشناس کودک خوب در پاسداران و مشاور کودک خوب در پاسداران

امروزه بسیاری از انواع والدین ، تربیت کودک و نوجوانشان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است طوری که دوست دارند بهترین نوع تربیت را از انواع تربیت کودکان به کار بگیرند تا به کودکشان در زمینه های مختلف از جمله تقویت هوش هیجانی ، مدیریت کنترل خشم ، شب ادراری ، تربیت جنسی و… کمک کنند. در این مقاله بهترین مشاور کودک در پاسداران سعی دارد نکاتی را در خصوص فرزندپروری مورد بررسی قرار بدهد. 

روانشناس کودک خوب در پاسداران می گوید که نکاتی در خصوص فرزندپروری وجود دارد که اگر والدین بدانند می تواند به آنها در زمینه تربیت کودک و نوجوانشان کمک کند. لازم به ذکر است که نقش پدر در این موارد مهم می باشد. این نکات عبارتند از :

در فرزند پروری سه نوع پاداش دادن در مراحل رشدی کودک وجود دارد که والدین می توانند در قبال کودک خود انجام دهند:

بهترین روانشناس کودک در پاسداران اعتقاد دارد که پاداش های اجتماعی در تقویت رفتار مطلوب هم در مورد کودکان و هم در مورد بزرگسالان بسیار موثر هستند. پاداش های اجتماعی که یکی از انواع پاداش دادن به کودک محسوب می شود که شامل لبخند زدن ، بغل کردن ، نوازش کردن ، بوسیدن ، تحسین کردن ، تماس چشمی ، توجه و… است.

روانپزشک کودک در پاسداران

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که پاداش های فعالیتی مثل بازی کردن با مادر ، رفتن به پارک و… است.

مثل خرید توپ ، پول دادن و… هر کدام از این پاداش ها به گفته مشاور کودک خوب در پاسداران می تواند برای انواع یادگیری در کودک و نوجوان مفید واقع شود.

روانشناس کودک خوب در پاسداران می گوید که چهار خطای والدین در پاداش دادن به کودک عبارت است از:

 الف) والدین از پاداش دادن به کودک خصوصاً در قبال رفتار خوب او غفلت می کنند.

 بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که این یعنی والدین در قبال رفتار خوب کودک پاداشی نمی دهند یا بندرت می دهند.

ب) والدین ناخواسته رفتار خوب کودک را با تنبیه پاسخ می دهند.

مثلاً دختر ظرفها را برای سوپرایز مادرش می شورد و مادر هم بعد از دیدن این وضعیت به جای پاداش دادن به کودک و یا تشویق اش ، به او می گوید: “بعد از مدت ها یه کار کردی ولی ماهی تابه رو چرا نشستی!!!”.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که گاهی اوقات والدین به جای اینکه پاداش دادن را در مورد کارهای خوب کودک انجام دهند در قبال رفتار بد کودک این کار را انجام می دهند.

د) والدین از تنبیه کودک به دلیل رفتار بد غفلت می کنند.

روانشناس کودک خوب در پاسداران می گوید که در فرزند پروری مشکلات جسمی می توانند در مشکلات رفتار نقش داشته باشند. در کل گرسنگی و یا خستگی مفرط و… می تواند به طور موقت توانایی کودک را برای خودکنترلی کاهش داده و رفتار بد او را تشدید نماید. در این حالت والدین نباید پاداش دادن به کودک خود را فراموش کنند و سعی کنند تمام جوانب را بسنجند. بعضی از عوارض پزشکی هم چنین حالتی را ایجاد می کند که تماماً توسط مشاور کودک خوب در پاسداران آموزش داده می شود.

بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که در فرزندپروری ، والدین باید در مورد اینکه چه رفتارهایی برای کودک آنها مطلوب و نامطلوب است با هم اتفاق نظر داشته باشند تا در پاداش دادن به کودک خود و همچنین تنبیه کودک خود دچار مشکل نشوند وگرنه فرزندشان دچار سردرگمی و در نتیجه انجام رفتار نامطلوب خواهد شد. والدین بدین منظور می توانند بر اساس ارزش های اساسی خود ، اهداف و معیارهای رفتاری مورد نظر خود را برای کودک اشان تعیین کنند.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین باید با کمک همدیگر قوانینی را که می خواهند کودک اشان به آنها عمل کند ، تعیین نمایند تا بتوانند در پاداش دادن به کودک خود به صورت صحیح عمل کنند. همچنین والدین می توانند در صورت امکان ، کودک خود را برای مشارکت در تعیین و تعدیل قوانین تشویق کنند و از او یاری بطلبید چون در این صورت احتمال اینکه بیشتر از آن تبعیت کند وجود دارد. موضوع قوانین یکی از مهمترین موضوع ها در دوران نوجوانی است که روانشناس کودک خوب در پاسداران باید آن را به والدین آموزش دهد.

مشاور کودک خوب در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین می توانند کودک خود را برای انجام رفتار خوبی که می خواهند آن را بیاموزد ، یاری دهند. به عنوان مثال چناچه کودک اسباب بازی را از دست همبازی هایش در می آورد ، والدین می توانند به او بگویند که به جای این کار اسباب بازب خود را با او معاوضه کند و سپس خود والدین نحوه معاوضه کردن اسباب بازی را به او نشان دهد و به او کمک می کنند تا به طور واقعی این رفتار را تمرین کند.

بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین باید از قانون مادربزرگ ( اصل پریماک ) استفاده و کودکان خود را برای انجام وظایف ناخوشایند یاری دهند. قانون مادربزرگ می گوید پس از اینکه کودک ، کار خود را انجام داد آن زمان می تواند به بازی بپردازد. شروع و به پایان بردن یک وظیفه دشوار ، هنگامی که کودک پس از آن لذتی در انتظار داشته باشد ، برای او آسانتر خواهد بود. مثلاً والدین به کودک می گویند : “پس از اینکه تمرینات ریاضی را انجام دادی می توانی تلویزیون نگاه کنی”. این قانون را والدین نباید برعکس اجرا کنند مثلاً  به کودگ خود بگویند : “می توانی اکنون تلویزیون ببینی به شرط اینکه قول دهی بعداً تکالیف ریاضی ات را انجام دهی”.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین باید یک والد منظم باشند. این یعنی نیازهای کودک خود را قبل از اینکه رفتار بد او ، آنها را وادار به برآورده ساختن نیازهایشان نماید ، پیش بینی کنند. مثلاً  والدین در حال خرید بیرون ، پیش از آنکه کودک به طور کامل مستاصل شود ، باید به خانه برگردند یا وقتی کودک گرسنه است به مکالمه تلفی اشان ادامه ندهند. قوانین خانوادگی روشن ، امور روزمره قابل پیش بینی و ثبات در فعالیتهای روزانه و… کودکان را در رسیدن به یک رفتار پخته کمک می کند که تماماً توسط مشاور کودک خوب در پاسداران آموزش داده می شود.

بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری چنانچه کودک بیاموزد که با خشم به خواسته خود خواهد رسید این شیوه تفکر و رفتار تبدیل به عادت می شود و او در نوجوانی و بزرگسالی در معرض ریسک بالای تجربه مشکلات هیجانی و رفتاری خواهد بود. متاسفانه والدین با برآورده کردن خواسته کودک خود در این مورد کار را خراب می کنند. والدین باید در این زمینه طریقه درست بیان احساسات را به کودک آموزش دهند.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که در کل ۳ روش درمان اصلی برای درمان مشکلات کودک و نوجوان وجود دارد. این روش ها عبارتند از:

۱) دارو درمانی :

این روش توسط روانپزشک انجام می گیرد و مطمئناً دارو یکسری عوارض های خودش را دارد ولی گاهی تنها راه چاره می باشد.

۲) روان درمانی :

روانشناس کودک یا بهترین روانشناس کودک در پاسداران با یکسری تکنیک ها و آموزش هایی که به کودک و والدین کودک می دهد باعث می شود مشکلات کودک و نوجوان بهبود پیدا کند.

۳) ابزارهای نوروساینس :

روانشناس خوب در پاسداران می گوید که یکی از درمان های جدیدی است که برای درمان مشکلات کودکان و نوجوانان به کار می رود و انواع مختلف دارد از جمله نوروفیدبک یا لورتا نوروفیدبک که همگی بدون دارو و عوارض جانبی است.

نکته مهم : مرکز نیک مهر از ۳ روش فوق استفاده می کند منتهی توصیه اش بر این مبناست که برای درمان مشکلات کودک و نوجوان از روانشناس کودک به همراه ابزارهای نوروساینس استفاده شود چون دارو درمانی عوارض جانبی دارد.

نویسنده : سید مصطفی حسینی ، مدیر کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر

برای دیدن مطالب و کلیپ های متنوع گروه نیک مهر به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام و آپارات این گروه مراجعه کنید.

تعداد بازدید کنندگان :
15

(شبکه های اجتماعی ما)

سید مصطفی حسینی :

    نویسنده و مدیر کلینیک

 

 

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 طبقه اول 

تلفن : 02136603983

روانپزشک کودک در پاسداران

موبایل مدیریت :                          09124437124 

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15

 تلفن : 02122797482

موبایل مدیریت :                              09124437124

   

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 ، طبقه اول ( تلفن : 02136603983 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15
( تلفن : 02122797482 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 10 شب

روزهای پنج شنبه : 8 صبح تا 8 شب

 (ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید)

 

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

روانپزشک کودک در پاسداران
روانپزشک کودک در پاسداران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *