زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

 
helpkade
زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا
زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی میبایست در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق سایت sanjeshp.ir به صورت اینترنتی اقدام نمایند . داوطلبان در حین ثبت نام کنکور دکترا علوم پزشکی می توانند حداکثر دو مجموعه یا دو رشته امتحانی را با توجه به مدارک فارغ التحصیلیشان انتخاب نمایند .زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

برای مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

برای مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

سازمان سنجش و آموزش پزشکی مجری برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت در رشته های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص است . بعد از ادغام کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد با کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه های سراسری ، همه داوطلبان این مقطع تحصیلی باید در یک آزمون که مستقلا توسط وزارت بهداشت برگزار می شود ثبت نام و شرکت کنند .

در این مقاله قصد داریم راهنمای ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99 که شامل زمان ، تاریخ ، نحوه ، شرایط ثبت نام ، تاثیر مصاحبه در قبولی و سهمیه های آزمون را توضیح دهیم .

 

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 آغاز شده است .

برای ورود به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 کلیک کنید .

 

چند سال است که مرکز سنجش پزشکی در اواخر بهمن ماه از متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام به عمل می آورد . اگر امسال نیز همانند سال های گذشته باشد ، زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در بهمن ماه 98 و زمان برگزاری آزمون در اردیبهشت 99 می باشد .

ثبت نام به صورت اینترنتی و در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir امکان پذیر است . کلیه داوطلبان رشته های دکتری تخصصی وزارت بهداشت باید در تاریخ ذکر شده با داشتن مدارک ثبت نام فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند . هر داوطلب باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 را مطالعه کند و نسبت به انتخاب گروه آزمایشی خود اقدام کند .

مطابق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 99 ، داوطلبان حداكثر مجاز به ثبت نام در دو مجموعه يا رشته ( با رعايت مدارک مورد پذيرش آن رشته ) هستند . انتخاب دانشگاه یا همان انتخاب رشته محل بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه دکتری تخصصی وزارت بهداشت برگزار می شود .

لازم به ذکر است که تاریخ و زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری علوم پزشکی 99 ، اطلاع رسانی نشده است ولی به محض اعلام سنجش پزشکی ، از طریق کانال تلگرام دکتری تخصصی و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا و همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد .

در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، تمامی شرایط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند ، ذکر شده است . از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی ، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای مرتبط است . افرادی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد هستند یا در دوره روزانه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت سال تحصیلی 98 پذیرفته شدند و ثبت نام نکردند یا بعد از ثبت نام انصراف دادند و دانشجویان شاغل به تحصیل در دکتری و دستیاری تخصصی حق ثبت نام ندارند .
دارا بودن مدرک زبان انگلیسی در آزمون دکتری که مورد تائید وزارت بهداشت باشد از دیگر شرایط ثبت نام در آزمون است . مرکز سنجش پزشکی آزمون هایی را در قالب جدول اعلام کرده است و هر داوطلب با کسب نمره ذکر شده در جدول ، می تواند در این آزمون شرکت کند . آزمون TOEFL ، آزمون IELTS  ، آزمون TOLIMO ، آزمون MELAB ، آزمون MHLE و آزمون MSRT ، آزمون های ذکر شده در جدول می باشند . اگر داوطلبان قبل از شروع یا اتمام طرح در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شوند از طرح ترخیص خواهند شد .

 

بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور ، سنجش و پذیرش در مقاطع دكتری تخصصی و دكتری پژوهشی به شرح زیر انجام می پذیرد :دکتری تخصصی : 50 % آزمون کتبی ، 20 % سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و 30 % مصاحبه علمی .دکتری پژوهشی : 30% آزمون کتبی ، 20 % سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و 30 % مصاحبه علمی و 20 % تهیه طرح واره .

در آزمون دکتری وزارت بهداشت دانشگاه ها به منطقه آمایشی تقسیم می شوند . هر منطقه آمایشی شامل یک یا چند دانشگاه است . در هر منطقه آمایشی برای هر رشته فقط یک مصاحبه انجام می شود . تعداد دعوت شدگان به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت دو برابر ظرفیت است یعنی از هر دو نفری که دعوت به مصاحبه شده اند یک نفر شانس این را دارد که قبول نهایی شود .

 

در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99 سهمیه های آزاد ، رزمندگان و ایثارگران و سهمیه مربی در نظر گرفته شده است . بیشترین ظرفیت پذیرش دانشجو مربوط به سهمیه آزاد می باشد ( 75 درصد ) ، که داوطلبان باید حدنصاب 50 % میانگین كل نمرات شركت كنندگان در آزمون كتبی هر رشته و كسب حداقل 30 % از نمره ی كل آزمون جهت ورود به مرحله ی مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت الزامی است .

بعد از آن سهمیه ایثارگران است که مخصوص رزمندگان ، ایثارگران ، همسر و فرزند شهدا و آزادگان ، جانبازان ، همسر و فرزند جانبازان 25 درصد به بالا و فرزند و همسر مفقود الاثر ها می باشد . سهمیه ایثارگران نهایتا شامل 25 درصد ظرفیت دانشگاه ها است . کسانی که از سهمیه ایثارگران استفاده می کنند حداقل باید 70 درصد تراز ( نمره ) قبولی آخرین نفر با سهمیه آزاد و رزمندگان باید 80 درصد تراز آخرین نفر قبولی را کسب کنند تا دعوت به مصاحبه شوند . لازم به ذکر است که پس از اتمام مهلت ثبت نام ، هیچ گونه تغییر در سهمیه صورت نمی پذیرد .

شما در هرجای ایران که هستید می توانید با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ، ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99 را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید .

 

ثبت نام آزمون دکتر یوزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی برای داوطلبان امکان پذیر است . آدرس سایت مذکور در متن مقاله ذکر شده است .

بله در زمان ثبت نام کنکور دکترا علوم پزشکی متقاضیان استفاده از سهمیه باید نوع سهمیه درخواستی خود را علامت بزنند .

داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال قبل دوره روزانه پذیرفته شده اند ، در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نکرده یا پس از ثبت نام انصراف دادند از کنکور دکترا علوم پزشکی امسال محرومند . البته شرایط محرومیت دیگری وجود دارد که در متن مقاله به آن اشاره شده است .

برای مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

برای مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

با سلام ببخشید حداقل درصد مجاز برای صدور کارنامه دکترا وزارت بهداشت امسال چند درصد هست؟

سلام . هر درصدی که در کنکور دکتری وزارت بهداشت بزنین کارنامه برای شما صادر میشه .

سلام وقت بخیر من فارغ التحصیل ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی هستم می خواستم بیوتکنولوژی پزشکی شرکت کنم ولی زمان ثبت نام فقط به صورت مجموعه ای می شود شرکت کرد با توجه به اینکه رشته ارشد من مجاز به شرکت در ازمون پزشکی مولکولی نیست من می توانم در این مجموعه ازمون ثبت نام کنم ؟ تشکر

سلام . شما نمی تونین در رشته و مجموعه ای که مجاز نیستین در کنکور دکتری وزارت بهداشت شرکت کنین .

چرا ویرایش ثبت نام دکتری وزارت بهداشت بسته شده؟؟

سلام . مهلت ثبت نام و ویرایش کنکور دکتری وزارت بهداشت تمام شده .

با سلام رشته پروتز دندان تو این ازمون می تونه شرکت کنه و تو رشته دندانپزشکی ادامه تحصیل بدهزمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

سلام . شما نمی تونین در کنکور دکتری وزارت بهداشت رشته دندانپزشکی شرکت کنین .

با سلام اخیرا درکانال دکتری هیوا اطلاعیه آمده آیا درهفته اول اردیبهشت ثبت نام مجدد دکتری وزارت بهداشت صورت می پذیرد برای کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند؟باتشکر

سلام . بله سازمان سنجش در هفته اول اردیبهشت ماه شرایطی رو برای داوطلبینی که در زمان ثبت نام کنکور دکتری وزارت علوم موفق به ثبت نام نشدن ، در نظر می گیره و مهلت ثبت نام فراهم میشه .

باسلام چرا قبلا درسایت اعلام شده بود درفروردین واردیبهشت تمدید ثبت نام دکتری وزارت بهداشت دارید ولی دراسفند تمدید کرده بودید بسیاری از اشخاص به منتظر تمدید در فروردین واردیبهشت بودند ایا امکان تمدید دراینده وجود دارد جهت ثبت نام لطفا این مشکل را حل فرمایید با توجه به بحران کرونا که برا خیلی افراد مشکل ایجاد کرده با تشکر

با سلام ایا امکان تمدید مجدد ثبت نام ازمون دکتری وزارت بهداشت وجود دارد با توجه به بحران به وجود امده کرونا بنده کارمند وزارت بهداشت شاغل دربیمارستان هستم ومشغول بیماری فراموش کردم ثبت نام کنم

سلام . احتمال اینکه برای ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت 99 مجددا فرصت ثبت نام در نظر گرفته شه خیلی کمه ، در صورتی که مجددا فرصت ثبت نام در نظر گرفته شه از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری هیوا ( phdexam @) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

عرض سلام و خسته نباشید. بنده فارغ التحصیل رشته دکترای عمومی پزشکی هستم آیا در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امسال محدودیت سنی وجود دارد؟

سلام . محدودیت سنی برای شرکت در آزمون دستیاری پزشکی وجود نداره .

 عرض سلام و خسته نباشید. سوال : آیا در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امسال محدودیت سنی وجود دارد؟

سلام . خیر محدودیت سنی وجود نداره .

سلام . مهلت ثبت نام تمام شده ؟

سلام . مهلت ثبت نام مجدد کنکور دکتری وزارت بهداشت 99 تمام شده .


منتخب های هیوامگ

عادت های موفقیت آمیز میلیاردرها

مهارت های مورد نیاز یک مدیر موفق

چگونه اراده قوی داشته باشیم

مقالات منتخب سردبیر

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

زمان ثبت نام آزمون دکتری 1400 احتمالا در آذرماه خواهد بود. ثبت نام دکتری 99، از 6 آذر شروع شد. 

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام آزمون دکتری در سال گذشته، از روز چهارشنبه 6 آذر ماه 1398 آغاز شد و تا روز سه شنبه 12 آذر ماه ادامه داشت.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

جهت ثبت نام کافی است در بازه زمانی ثبت نام دکتری 1400 که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، مراحل ذیل را طی کنید.

پیش از اقدام جهت ثبت نام لازم است نسبت به آماده نمودن مدارک ثبت نام دکتری و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام اقدام کنید.

1. مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور؛

2. پرداخت هزینه ثبت نام دکتری و خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری؛

3. ثبت نام در آزمون دکتری؛

4. دریافت رسید ثبت نام دکتری.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت نام دکتری 1400 کلیک کنید.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، هزینه ثبت نام در آزمون دکتری 99، 750هزار ریال بود. پیش بینی می شود هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سال 1400 بیش از این مقدار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ثبت نام دکتری کلیک کنید.

با توجه به این که آزمون دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است، داوطلبان آزمون دکترا 1400 دانشگاه آزاد نیز لازم است در بازه زمانی ثبت نام کنکور دکتری 1400 نسبت به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

بنابراین دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 که از سوی سازمان سنجش منتشر می شود، برای داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد نیز مورد استفاده خواهد بود و دفترچه مجزایی تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 دانشگاه آزاد منتشر نخواهد شد.

1- فایل عکس اسکن شده: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید.

1-1- عکس ۴×۳ یا ۶×۴ (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.

2-1- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

3-1- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۳۰۰×۴۰۰ پیکسل و حداقل۳۰۰×200 باشد.

4-1- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مُهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

5-1- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

6-1- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

7-1- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

در برخی رشته‌های امتحانی آزمون دکتری تخصصی برخلاف کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های زیرمجموعه وزارت علوم، لازم است داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با رشته باشند.

به نحوی که داوطلبان در صورت عدم توجه به این موضوع، مجاز به ثبت نام در آزمون دکتری نخواهند بود.

البته برخی رشته‌های امتحانی همانند رشته‌های زیرمجموعه گروه فنی و مهندسی، گروه آزمایشی علوم پایه و نیز برخی رشته‌های گروه علوم انسانی نیازی به رعایت شرط تجانس رشته مقطع کارشناسی ارشد با رشته امتحانی آزمون دکتری ندارند. اما باید توجه داشت که عدم شرط تجانس بدین معنا نیست که داوطلبان در مرحله دوم که برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه‌هاست نیز لزوماً موفق خواهند شد.

رشته‌های مجاز به شرکت در رشته‌های امتحانی آزمون دکتری 1400 بر اساس دفترچه آزمون دکتری 1400 در لینک زیر ارائه شده است:

آیا رشته ارشد و دکتری باید یکی باشد ؟

 

هر ساله آزمون دکتری در اسفند ماه برگزار می شود. بنابراین پیش بینی می شود تاریخ برگزاری کنکور دکتری 1400 نیز در همین زمان باشد. البته زمان آزمون دکتری 99 به علت شیوع کرونا بارها دچار تغییر شد و در نهایت این آزمون در 9 مرداد ماه برگزار شد.

جهت کسب اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون دکتری 1400 داوطلبان عزیز می توانند مطالب زیر را مشاهده و مطالعه نمایند:

زمان ثبت نام دکترا 1400 احتمالا در آذرماه است که در سایت پی اچ دی تست، کانال تلگرامی دکتری و یا پیج اینستاگرام دکتری اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون دکتری از سال 96 به صورت یکپارچه برگزار می‌ شود و داوطلبان تنها در یک آزمون که از سوی سازمان سنجش برگزار می‌ شود شرکت می‌ کنند. بنابراین نیازی به ثبت نام جداگانه برای آزمون دکتری آزاد 1400 نیست. برای اطلاع از جزئیات به متن مقاله ثبت نام آزمون دکتری 1400 مراجعه کنید.

احتمالا، آزمون دکتری 1400 مطابق روال گذشته در اسفند ماه برگزار خواهد شد.زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

خیر، آزمون دکتری همه رشته ها به صورت همزمان برگزار می شود. بنابراین نمی توان در دو رشته شرکت کرد.

برای شناسایی منابع کنکور دکتری بهترین کار این است که سوالات آزمون دکتری سال‌ های گذشته را بررسی کنید و منابع مناسب را شناسایی کنید. پرسش از داوطلبان برتر سال‌ های گذشته هم راهکار مناسب دیگری است. البته ما در همین سایت پیشنهادات منابع آزمون دکتری را اعلام کرده‌ ایم که می‌ توانید آن‌ ها را بررسی کنید.

با ورود به سایت می‌ توانید در بخش نظرات سوالات خود را درج کنید. مشاوران ما به همه سوالات شما به رایگان پاسخ خواهند داد.

ایا کسی میتونه تو مقطع دکترا تغیر رشته بده ؟

آیا ممکنه دوباره ثبت نام آزمون دکتری رو تمدید کنن؟

خیر

سلام دوستان.چون امکان رعایت پروتکل بهداشتی برای داوطلب درزمان پاسخ دادن به سوالات وهمینطور مکانی که آزمون میخوادبرگزاربشه امکان اجرای پروتکل بهداشتی اون هم درمحیطی مسقف برای یه مدت زمان زیاد قابل اجرانمیباشد.خواهشمندیم تامساعدشدن شرایط وروند کاهشی این ویروس منحوس آزمون به تعویق بیوفته.چون اگه من نوعی درگیر بیماری بشم،خانواده ام هم درگیر میشن.

https://www.farsnews.ir/my/c/22664
در این نظر سنجی شرکت کنید و با اعلام حمایت باعث بشید موش آزمایشگاهی برای دیگر آزمونها نشویم

سلام خسته نباشید اگر روند کرونا را ندید بگیریم آیا همیشه آزمون دکتری در اسفندماه ها برگذار میشد؟ و همینطور همیشه ثبت نام آزمون دکتری در آذر ماه انجام میشد؟ با تشکر

سلام میشه الان برای آزمون خرداد ثبت نام کرد؟

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید. راهنمایی میکنند که چطور ثبت نام کنید.

با سلام و احترام، آیا بخاطر شیوع ویروس کرونا، زمان ثبت نام آزمون دکترا هم تمدید می شود؟

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید. راهنمایی میکنند که چطور ثبت نام کنید.
رسما چیزی درخصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری اعلام نشده

سلام زمان ثبت نام امون دکتری ۹۹ کی اعلام میشه

باسلام..کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دارم سوالم اینه که میتونم تو چه رشته هایی تو مقطع دکترا شرکت کنم؟چه مدیریت چه غیر مدیریت؟

سلام
در لینک زیر میتونید بررسی کنید کدوم رشته های میتونن برای هر رشته در ازمون دکتری شرکت کنن:https://phdtest.ir/1397/09/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-98/

سلام .رشته های دکتری مجازی بدون ازمون چه رشته هایی هستند و زمان ثبت نام کی هست

سلام
پذیرش در مقطع دکتری به صورت مجازی صورت نمیگیره.

من نتونستم ثبت نام کنم راهی هست الان ثبت نام کنم‌؟

راهی نیست یسخود تلاش نکنید

توی سایت سنجش ثبت نام کنین، برید توی قسمت سیستم پاسخگویی، مطرح کنید سوالتونو… منم از جامونده های ثبت نام هسم… با توجه به اینکه ۳ ماه دیگه تعیین شده برای برگزاری ازمون.. احتمال خیلی زیاد تمدید بشه مهلت ثبت نام برای کسایی که جاموندن

دکترا بدون کنکور دانشگاه آزاد شرایطش چجوریه؟

سلام
در لینک زیر اطلاعات مدنظرتون هست:https://phdtest.ir/1398/02/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-98-99/

ببخشید کسی که در فوق لیسانس رشتش کامپیوتر بوده میتونه دکترا روانشناسی امتحان بده؟

سلام
خیر. بنا بر دفترچه آزمون دکتری ۹۹ منتشره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد رشته‌های زیر مجاز به شرکت در کنکور دکتری روانشناسی هستند:

– علوم تربیتی (تمامی رشته‌ها و گرایش‌ها)

– روانشناسی (تمامی رشته‌ها و گرایش­‌ها)

– بهداشت و درمان (پزشکی عمومی، پرستاری)

– توان‌بخشی (علوم پزشکی)

– مشاوره (تمامی گرایش‌ها)

– سنجش و اندازه‌گیری

بله میتونید

نه خیلی سخته

سلام .الان نمیشه واسه ازمون دکتری ثبت نام کرد؟؟؟

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید ممکنه بشه.

سلام من نتونستم ثبت نام کنم قبلا الان میشه ثبت نام کرد؟

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید ممکنه بشه.

من نتونستم ثبت نام کنم .. راهی نیست

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید ممکنه بشه.

پاسخ اونا ن

سلام
سازمان سنجش حالا که شرایط تغییر کرده و خیلی ها بخاطر کرونا جابجا شدن
باید آزمون رو بزاره بعد ازعید
تا شرایط انشاالله خوب بشه
به امید خدا

به نظرتون کنسل بشه بهتر نیست؟؟؟ خیلی خطرناکه

ای کاش یکم دیر تر بذارن
الان تو این مریضی و‌ویروس

سلام با توجه به شیوع ویروس کرونا بهتر نیست همه اعتراض کنند که ازمون جابجا بشه از جان ادمها که مهمتر نیست…

سلام. دریافت کارت ورود به جلسه چه تاریخ هست؟

سلام فرصت ویرایش دفترچه ثبت نام هست؟من میخوام حوزه امتحانمو عوض کنم

سلام
متاسفانه بعید هست الان امکانش باشه. با این وجود میتونید به سیسنم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید شاید راهی باشه.

سلام شما تونستبن حوزه عوض کنین

منم میخاو حوزمو عوض کنم لطفا بگید اگه میشه

درود به همه
کلیه سوال ها و جواب های ۱۰ساله یا ۲۰ ساله در یک مجموعه برای دکترای مدیریت بازار دارید که شامل سراسری و ازاد و پیام نور باشد. اگر دارید خریدار هستم با سپاس

سلام و خسته نباشید آزمون کنکور دکتری ۹۹ تو چه تاریخی هستش ؟

سلام
آزمون دکتری ۹۹، نهم اسفند ماه برگزار میشه.

هنوزهم امکان ثبت نام برای دکتری وجود دارد؟

سلام
متأسفانه بعید هست. با این وجود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید. ممکنه راهی باشه

منم میخوام ثبت نام کنم آیا امکانش هست

اگه راهی بود به منم خبر بدید.

سلام و عرض ادب
ببخشید در خصوص توضیحاتی که نسبت به ‌مدارک مورد نیاز دادین بنده برج یک سال ۹۹ دفاع دارم ، و هنوز مدارک تحصیلی ارشدم رو‌دریافت نکردم ، خواستم بدونم بدون مدرک تحصیلی ارشدم میتونم بقیه مدارک رو بفرستم ؟ بنده رو راهنمایی بفرمایید لطفا

سلام
متوجه منظورتون نشدم. برای کجا میخواید مدارک رو ارسال کنید؟

سلام
من از ثبت نام جا مانده ام
چکار باید بکنم
آیا راهی هست

سلام
متأسفانه بعید هست. با این وجود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید. ممکنه راهی باشه

باعرض سلام،آیا امکان تمدید ثبت نام دکترا۹۹در دی ماه وجود دارد؟

سلام
متأسفانه بعید هست. با این وجود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید. ممکنه راهی باشه

سلام کسایی که دکترا ثبت نام نکردن و الان میخوان بخونن با سلام داوطلب گرامی برای ثبت نام در آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ – لطفا به توضیحات ذیل توجه نموده و از ارسال سوال مجدد خودداری نمایید. در صورتیکه می توانید برای ثبت نام شخصا به همراه مدارک درج شده به آدرس های ذیل مراجعه نموده در غیر اینصورت مدارک خواسته شده را به وسیله پست پیشتاز به آدرس کرج – مشکین دشت-صندوق پستی ۳۱۶۶-۳۱۵۳۵-سازمان سنجش آموزش کشور-ارسال نمایید. ۱- کرج – مشکین دشت – خیابان سردار متوسلیان – سازمان سنجش آموزش کشور – اداره ثبت نام ۲-تهران – خ کریمخان زند – ابتدای خیابان استاد نجات الهی – کوچه امانی – واحد ارتباطات مردمی سازمان سنجش آموزش کشور مدارک لازم جهت ثبت نام: مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و پرینت و تکمیل دقیق و خوانا فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام مندرج در صفحه ۴۰( در بندهایی از تقاضانامه که کد خواسته شده است شما عنوان درج نمایید .بعنوان مثال بند۲۳ کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی شما عنوان رشته تحصیلی ( حقوق -مهندسی مکانیک …) را درج نمایید.- ۲ قطعه عکس ۴*۳ – کپی کارت ملی و شناسنامه – کپی مدارک تحصیلی. پس از ثبت نام در خصوص مراحل دیگر ( واریز هزینه ثبت نام- شماره پرونده ثبت نامی …) تا اوایل بهمن ماه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.لطفا از ارسال سوال مجدد خوداری نمایید در غیر اینصورت ثبت نام شما انجام نخواهد شد. ضمنا فرصت ثبت نام فقط تا تاریخ… ادامه نظر»

سلام
دوستانی که از ثبت نام دکتری ۹۹ جا موندن، برن به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدن. امکانش هست که باهاتون همکاری کنن. برخی دوستان دیگه با همین روش ثبت نام کردن.

سلام
ببخشید کدوم قسمت باید بریم

آیا ثبت نام تمدید نمیشه؟ ما که متوجه نشدیم باید چیکار کنیم ؟

چرا زمان ثبت نام زود تموم شده، من جا موندم، امکان تمدیدش هست؟

تمدید کنید لطفا ثبت نام را

تمدید کنید لطفا

با عرض سلام .
خدمت کسانی که در کنکور دکتری ثبت نام نکردند عرض کنم تنها راه حل این مشکل درخواست دادن در خود سایت سنجش هستش (در قسمت ارتباط با ما)

تمدید کنید فقط ۶ روز ؟ ما گرفتاریم خبر دار نشدیم

سلام
از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدید. ممکنه راهکاری داشته باشن. سالهای گذشته بودن افرادی که بدین شکل ثبت نام کردن.

باید تمدید بشه…

تمدید کن من جا موندم

سلام
از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدید. ممکنه راهکاری داشته باشن. سالهای گذشته بودن افرادی که بدین شکل ثبت نام کردن.

تمدید کنید انصافا…

سلام
از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدید. ممکنه راهکاری داشته باشن. سالهای گذشته بودن افرادی که بدین شکل ثبت نام کردن.

سلام، لطفاً اگه امکانش هست تمدید کنید دوباره
تو رو خدا تمدیدش کنید

سلام
به پاسخی که بالاتر به دوستانتون داده شده مراجعه بفرمایید.
موفق باشید

ما هم‌ از ثبت نام جاموندیم لطفا تمدید کنید

سلام
به پاسخی که بالاتر به دوستانتون داده شده مراجعه بفرمایید.
موفق باشید

سلام بخاطر بیماری مادرم . خودم و خانمم جاماندیم از ثبت نام اگه امکان ثبت نام هست ممنونم خبر دهید با تشکر

سلام
به پاسخی که بالاتر به دوستانتون داده شده مراجعه بفرمایید.
موفق باشید

سلام‌من‌موفق ب ثبت‌نام دکتری نشدم توروخداتمدیدکنید

سلام‌ با توجه به مشکلات اینترنت و عدم اطلاع لطفا تمدید کنید تا ۲۱آذر. واقعا عقب میمانیم این همه منابع و … ممنون

خواهش میکنم یه کاری کنید که تمدید شه ما جا موندیم

لطفا سایت رو باز کنید ما جاموندیم
خواهش میکنیم نذارید ما یه سال عقب بیوفتیم تمدید کنید

لطفا سایت رو باز کنید ما جا موندیم یه سااال عقب میوفتیم
خواهشا تمدید کنید

سلام بنده هم فکر می کدم تا پنجشنبه ۲۱ آذر فرصت ثبت نام هست لطفا در صورت امکان تمدید نمایید

تو رو خدا تمدید کنید ثبت نام رو.
از کجا پیگیری کنیم ثبت نام رو ؟؟؟

سلام.تورو خدا یک مهلت دیگه هم برای ثبت نام دکترا بدهید.خواهش میکنم

سلام امکان تمدید آزمون دکترا هست چون بنده موفق به ثبت نام نشدم

میشه بگین از کجا باید برای تمدید ثبت نام پیگیری کنیم.

خواهشا دوباره تمدید کنین چون نتونستم ثبت نام کنم

منم موفق به ثبت نام نشدم میشه تمدیدکنیدمچکرم

با سلام
من نتونستم مجددا ثبت نام کنم،آیا دوباره مهلت ثبت نام داده میشه؟لطفا راهنمایی کنید خیلی برام مهمه.

آیا امکان تمدید دوباره برا ثبت نام دکتری هست؟

مهدی
امکان تمدید دوباره هست برا ثبت نام؟

کی تمدید میکنین؟ ما جاموندیم

من موفق به تبت نام نشدم ،میشه تمدید کتید ،ممنونم

لطفا تمدید کنید زمان ثبت نام رو، ممنون

سلام وقت بخیر من تاحالا موفق ب ثبت نام نشدم امکانش هست تمدید کنید

سلام لطفا زمان ثبت نام دکترا را تمدید فرمایید من واقعا به علت مشکلات شبکه های اطلاع رسانی مطلع نشدم.با تشکر مرادرضالطیفی

سلام …وقتتون بخیر..میشه زمان ثبت نام کنکور دکترا را تمدید کنید؟ممنونم

سلام
به پاسخی که بالاتر به دوستانتون داده شده مراجعه بفرمایید.
موفق باشید

با سلام ، آیا برای شرکت در آزمون دکتری دانشگاه ملی باید رشته در مقطع کارشناسی و ارشد مطابقت داشته باشد یا خیر

سلام
خیر رشته کارشناسی و ارشد لزومی نداره مطابقت داشته باشد

سلام . من موفق به ثبت نام دکتری نشدم. آیا مهلت ثبت نام تمدید میشه؟

سلام
تمدید رسمی نشده ولی هنوزم میشه ثبت‌ نام کرد.

سلام، من تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ معافیت تحصیلی دارم، اما از این تاریخ به بعد میرم سربازی و موقع ثبتنام و اعلام نتایج سرباز هستم، برای اطلاعات قسمت مقررات وظیفه عمومی باید کدوم کد رو وارد کنم؟ کد ۰۳ یا کد ۱۰؟یا غیر این کدها؟
فک کنم این سوال خیلی از دوستان باشه لطفا پاسخ دهید؟

سلام
شما کارکن وظیفه نیستید، بنابراین کد ۰۳ رو باید انتخاب کنید.

سلام به همگی
من چند ساله امتحان میدم اما امسال موقع ثبت نام این پیام ( به نظر می‌رسد کد ملی را اشتباه وارد نموده‌اید. کد ملی وارد شده را با مدرک شناسایی مطابقت داده و در صورت مغایرت نسبت به ویرایش آن اقدام فرمایید ) برام تا مرحله آخر یعنی وقتی شماره پرونده و سریال آخری رو بهم داد زیر اطلاعاتم بود.. حتی تا چاپ اطلاعاتم
اما همه اطلاعاتم درسته همرو چک کردم
یعنی چییی

سلام خسته نباشید من ترم ۳ ارشد هستم و دفاع پایان نامه ام میره واسه شهریور،میتونم تو این آزمون شرکت کنم؟و اگر دفاعم توی مهر ماه باشه چطور؟آیا بازم امکان شرکت توی این آزمون رو دارم یا باید بمونم واسه سال بعد؟

درود
بله می تونید شرکت کنید اگه قبول شید و تا شهریور نتوانید دفاع کنید . قبولی کان لم یکن تلقی و سال دیگر می توانید شرکت کنید اگر هم آزاد قبول شوید احتمالا با مرخصی موافت بشه ولی باید شهریه رو بدین

سلام
برای شرکت کردن در آزمون که مشکلی نیست. اما اگه تا شهریور درستون تموم نشه، در صورت قبولی نمیتونید ثبت نام کنید و اگه روزانه باشید، سال ۱۴۰۰ نمیتونید کنکور بدید.
بنابراین توصیه میکنم کنکور رو شرکت کنید، بعد از اعلام نتایج، اگه دیدید درستون تا شهریور تموم نمیشه یا انتخاب رشته نکنید و یا مصاحبه ها رو نرید.

اینم بگم خدمتتون که اگه دانشگاه آزاد قبول بشید، ممکنه باهاتون همکاری کنه و اگه تا شهریور دفاع نکنید یه ترم مرخصی بده. اما برای دانشگاه سراسری بعیده.

ضمنا تا پایان ترم دوم معدلم بالای ۱۹/۵۰ شده است ، آیا از شرایط معافی از امتحانات کنکور و صرفا حضور در مرحله مصاحبه در دانشگاه آزاد می توانم استفاده کنم؟ با سپاس

سلام
لطفا شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون آزاد رو در لینک زیر ببینید:https://phdtest.ir/1398/02/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-98-99/

با سلام ، ترم سوم هستم آیا امکان شرکت در آزمون دکتری وجود دادرد؟

سلام
ترم سوم مقطع ارشد؟ بله مشکلی نیست. میتونید در آزمون شرکت کنید.

سلام من سربازم میتونم شرکت کنم

سلام
بله مشکلی نیست. میتونید شرکت کنید. در صورت پذیرش ترخیص میشدید و باقی خدمت رو پس از اتمام مقطع دکتری میگذرونید.

زمان ثبت نام دکتری ۹۹ کی شد بالاخره؟

سلام
زمان ثبت نام دکتری ۹۹ از ۶ آذر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

با سلام. آز مون دکتری ۹۹ روز دوم اسفند اعلام شده در حالیکه دقیقا همین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. آیا امکان دارد درقیقا در روز انتخابات کنکور برگزار شود؟ لطفا پیگیری کنید زمان آزمون دکتری به ۹ اسفند تغییر کند

سلام
زمان ازمون به نهم اسفند ماه تغییر کرده است.

احتمالا تغییر بدن ما هم کنکور دکترا داریم

۹ اسفند هست

سلام
من با کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی تو چه رشته هاییبرای دکترا میتونم شرکت کنم؟؟؟

سلام
از طریق لینک زیر میتونید هر رشته ای که مایل هستید وارد پیجش بشید و چک کنید که رشته ارشد شما جزو رشته های مجاز به شرکت در آزمون دکتری اون رشته هست یا خیر:https://phdtest.ir/1397/09/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-98/

با سلام..
می تونید تاریخ دقیق برگزاری کنکور دکتری پایه علوم انسانی سال۱۳۹۹ رو اعلام کنید؟

سلام
تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده.
اما با توجه به کنکورهای سالیان گذشته به نظر میاد تاریخ دقیق برگزاری آزمون دکتری ۹۹، ۲ یا ۹ اسفند باشه.

سلام دوستان
منابع آزمون دکترای تاریخ ایران بعد از اسلام خیلیه کدوماشون توصیه می کنید بخونم؟ ممنون اگر راهنمایی کنید.

سلام
میتونید از جدول پایین این پیج وارد پیج انجمن دکتری رشته خودتون بشید و از همرشته ای هاتون در این باره سوال کنید.

بچه ها نتایج اومد برین چک کنید

اگه تو کنکور دکتری ۹۸ قبول شیم نمیتویم برای دکتری ۹۹ آزمون بدیم؟

سلام
تنها اگر در دوره روزانه دکتری ۹۸ پذیرش بشید یک سال از شرکت در کنکور دکتری محروم میشید. قبولی در سایر دوره ها محرومیت از کنکور نداره.

ممنون از راهنمایی تون

میشه در مورد تاثیر سهمیه در کنکور دکتری بگید؟

سلام
لینک زیر خدمت شما:https://phdtest.ir/1397/09/%D8%B3%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-98-99/

سلام اگه کسی میتونه لطفا کمکم کنه.من سهمیه ثبتنامیم ایثارگری بود ولی رتبم توی سهمیه ازاد تک رقمی شد و توی مصاحبه هم گفتن اسمم رو به عنوان قبولی قطعی رد میکنن واسه سنجش. حالا اگه من با نمره و تراز خودم بدون تاثیر سهمیه قبول بشم دانشگاه امکانش هست درخواست حذف سهمیه ایثارگر رو به سنجش بدم و برام حذفش کنن؟ توراخدا اگر میدونین جوابمو بدین خواهشا. ممنون میشم.

سلام
اگر بدون سهمیه قبولی بشید که عملا سهمیه خودبخود حذف شده. بعیده چنین کاری براتون بکنند چون دلیلی نداره.
بازم میتونید از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش سوال کنید.

ممنون ازتون

ثبت نام دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد هم همون موقعیه که ثبت نام دکتری سراسری هست؟

بله ازمونش مشترکه

سلام
بله آزمون دکتری سراسری و آزاد ادغام شده و بنابراین زمان ثبت نام دکتری آزاد ۹۹ همون زمان ثبت نام دکتری ۹۹ سراسری هست که در سایت سازمان سنجش انجام میشه.

با سلام بر تمامی طالبان علم من ۴۳ساله شاغل دولتی و ار
شد حقوق خصوصی از علوم و تحقیقات با معدل بالای ۱۸ و فاقد رزومه هستم خیلی دوست دارم ادامه تحصیل بدم ولی شرایط جامعه و هزینه ها مشکاات زندگی دلسردم کرده به نظرتون میتونم به قبولی امیدوار باشم راهنمایی شما دوستان دارای تجربه چراغ هدایت خوبیه لطفا دریغ نکنید.

سلام دوست خوب اول بگم که بنده ۴۸ ساله و سال دوم دانشگاه دولتی دوره روزانه اونم در رشته فنی هستم. پس به سنت اصلا فکر نکن . مهم نیست. و بعد ببین ۱- دکترا رو در این دوره فقط اگر واقعا عاشقش هستی و آمادگیش رو داری بخون چون اصلا با این شرایط نمیشه روی پول در آوردن از اون حساب باز کنی ۲- به احتمال زیاد با توجه به اینکه فارغ التحصیل آزاد هستید باید روی قبولی در آزاد و غیر انتفاعی و در بهترین شرایط روی پردیس دولتی حساب باز کنید و در هر صورت مشمول هزینه ای حدود ۱۲۰ م در آزاد و ۱۰۰ تا ۸۰ م در سراسری میشید.پس اگر واقعا آمادگیشو دارید حتما بخونید.در غیر اینصورت اصلا اینکار رو نکنید.من خودم فارغ التحصیل دانشگاههای سطح ۱ دولتی در هر دو مقطع هستم وگرنه شاید اصلا ادامه نمیدادم چون واقعا پولشو ندارم هر چند که این مبالغ الان دیگه پولی نیست. ۳-اگر جو خانوادگی و شرایط زندگیتون مناسب خوندن دوره دکترا هست اونو بخونید چون دوره دکترا یه دوره خیلی پر فشار و سنگین بویژه در سال اول هستش و باید هم خودتون و هم خانواده تون آمادگیشو داشته باشن. البته اصلا نمیخوام از اون دیو بسازم چون واقعا اینطور نیست و اگر آمادگیشو داشته باشید اتفاقا بسیار هم ساده و لذت بخشه اما بهرحال همه این موارد مهم هستن و دیدم کسایی رو که به همین دلایل ترک تحصیل کرده اند. ۴-به سنتون اصلا فکر نکنید چون امثال من و شما بویژه در آزاد… ادامه نظر»

راستی یادم رفت.حتما یه مدرک زبان و بقول دوستمون چند تا مقاله هر چند کنفرانسی جور کنید.۱۰۰۰ درصد کمکتون میکنه در قبولی

سلام میشه درخصوص پاسخگویی به سوالات استعداد تحصیلی راهنمایی م کنید
ممنون میشم

آزمون کتبی یه طرف، مصاحبه های دکتری خیلی سخته. من پارسال با رتبه تک رقمی رد شدم

چکار کنیم تو مصاحبه بتونیم موفق شیم؟

هزینه ثبت نام آزمون دکتری امسال چقدره؟

سلام دوستان امروز به سازمان سنجش درخواست تکمیل ظرفیت دادم و در جواب گفتن تکمیل ظرفیت منوط به درخواست دانشگاهها است خواهشا همتون اساتید و دانشگاهها رو با خبر کنید که این خبر رو همه بدونن مخصوصا دانشگاهها و اساتید تا درخواست بدن و از این شانش دوباره استفاده کنیم

عنوان درخواست :عمومی | دکتری – درخواست تکمیل ظرفیتمتن درخواست :با سلام و خسته نباشید تمام امید ما به تکمیل ظرفیت است امسال بسیار ناعادلانه دانشجوهای تک رقمی رو مردود کردن خواهشمندم پیگیر تکمیل ظرفیت امسال باشید و فقط به تبصره دفترچه انتخاب رشته با عنوان نداشتن تکمیل ظرفیت اکتفا نکید چون واقعا مورد ناعدالتی قرار گرفته ایم و این شانش را از ما نگیریدتاریخ ارسال پاسخ :١٣٩٧/٠٧/٢٣-١۴:١٩پاسخ :با سلام
تکمیل ظرفیت منوط به درخواست دانشگاهها میباشد .
با سپاس

ببخشید حتما باید دفاع تا اردیبهشت تموم شده باشه برای بدون ازمون از شرایط ثبت نام هست

بله

سلام
میشه لطفا منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات فارسی سال ۹۸ رو اعلام کنید؟

ببخشید کنکور دکتری آزاد کی هست ثبت نامش؟

سلام
از سال ۹۶ آزمون دکتری سراسری و آزاد ادغام شده و با هم برگزار میشه.

ثبت نام دکتری بدون آزمون کیه؟

سلام
ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد که در سال آینده هستش.
درمورد دکتری بدون آزمون سراسری هم فراخوان هاش از طریق سایت دانشگاه هاست که در همین سایت و کانالش هم اطلاع رسانی میشه.

سلام
مرسی، تا جایی که من میدونم دکتری بدون کنکور فقط شرط معدل ارشد داره ،درسته؟
ممکنه اگر اطلاعاتی دارید راهنمایی بفرمایید

من الان دانشجوی ارشد هستم. اگه تا زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ فارغ التحصیل نشم مشکلی پیش میاد؟

سلام
کافیه که شما تا ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل بشید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید:

دکتری علوم جغرافیایی

دکتری علوم اقتصادی

دکتری علوم تاریخی

دکتری علوم اجتماعی و مددکاری

دکتری حقوق

دکتری علوم سیاسی

دکتری مدیریت

دکتری حسابداری

دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی

دکتری فلسفه

دکتری علوم تربیتی

دکتری مشاوره

دکتری دامپزشکی

دکتری الهیات

دکتری روان‌شناسی

دکتری مالی

دکتری علوم ارتباطات

دکتری باستان‌شناسی

دکتری تربیت بدنی

دکتری زبان و ادبیات فارسی

دکتری زبان و ادبیات عرب

دکتری محیط‌زیست – برنامه‌ریزی

دکتری علوم زمین

دکتری شیمی

دکتری زیست‌شناسی گیاهی

دکتری زبان فرانسه

دکتری زیست‌شناسی جانوری

دکتری زیست‌شناسی سلولی و مولکولی

دکتری علوم ریاضی

دکتری علوم کامپیوتر

دکتری آمار

دکتری فیزیک

دکتری ژئوفیزیک

دکتری هواشناسی

دکتری علوم شناختی

دکتری مهندسی برق

دکتری مهندسی عمران

دکتری فناوری نانو

دکتری زبان روسی

دکتری مهندسی عمران-نقشه‌برداری

دکتری مهندسی مکانیک

دکتری مهندسی هوافضا

دکتری مهندسی معدن

دکتری مهندسی پلیمر

دکتری مهندسی پزشکی

دکتری مهندسی صنایع

دکتری مهندسی نفت

دکتری مهندسی شیمی

دکتری مهندسی کامپیوتر

دکتری مهندسی مواد و متالورژی

دکتری مهندسی نساجی

دکتری زبان آلمانی

دکتری مهندسی هسته‌ای

دکتری مهندسی محیط‌زیست

دکتری مهندسی سیستم‌های انرژی

دکتری مهندسی دریا

دکتری محیط زیست

دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی

دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی

دکتری اقتصاد، توسعه و آموزش کشاورزی

دکتری علوم خاک

دکتری مهندسی آب‌وهواشناسی کشاورزی

دکتری زراعت و اصلاح نباتات

دکتری علوم باغبانی

دکتری زبان انگلیسی

دکتری علوم دامی

دکتری گیاه‌پزشکی

دکتری مجموعه چوب و جنگل

دکتری مجموعه شیلات

دکتری مجموعه علوم مرتع، آبخیز و بیابان

دکتری مدیریت پروژه

دکتری معماری

دکتری شهرسازی

دکتری پژوهش هنر

دکتری مرمت آثار و اشیای تاریخی

دکتری مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی

دکتری تئاتر

دکتری زبان‌شناسی همگانی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد

منابع روانشناسی مقطع دکتری (PhD)
وزارت بهداشت – سال 1400

(روانشناسی بالینی – روانشناسی نظامی – مشاوره توانبخشی)
 

آخرین بروز رسانی 99/03/1مورد تأیید مشاوران دکتری کیهان:

               

  صادق فلاح – رتبه 17 کنکور دکتری     نگین کاظمی – رتبه 48 کنکور دکتری      روح الله صولت – رتبه 1 کنکور دکتری  زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

🎙توضیحات خانم کاظمی در خصوص کنکور دکتری وزارت بهداشت را بشنوید: کلیک کنید 🎙
 

فهرست منابع دکتری وزارت بهداشت
 

1

کتاب روانشناسی شخصیت  نویسنده فیست

2

کتاب نطریه های روان درمانی نویسنده کوری

3

کتاب  ارزیابی روانی درمانی نویسنده مارنات

4

کتاب خلاصه روانپژشکی نویسنده کاپلان

5

خلاصه  DSM5

6

کتاب اصول مصاحبه بالینی نویسنده اتمر

8

کتاب استعداد تحصیلی

9

کتاب خانواده درمانی نویسنده گلدنبرگ

امکان طرح سوال وجود دارد

 

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورهاز آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!



🎙توضیحات خانم کاظمی در خصوص کنکور دکتری وزارت بهداشت را بشنوید: کلیک کنید 🎙Downloads-icon


دانلود اطلاعیه سازمان سنجش پزشکی در خصوص دروس و ضرایب آزمون ورودی دکتری تخصصی Downloads-icon


دانلود اطلاعیه سازمان سنجش پزشکی در خصوص مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (ph.D)Downloads-icon


برای دانلود نمونه سوالات استعداد تحصیلی کلیک کنیدDownloads-icon


کلیک کنیدDownloads-icon

تفاوت دکتری روانشناسی وزارت بهداشت و وزارت علوم از سوالات شایع شما دوستان است. امیدواریم که توانسته باشیم تا حد امکان به آنها پاسخ دهیم.

کنکور:

شرکت کنندگان:

 دکتری روانشناسی وزارت علوم سه گرایش عمومی، بالینی و سلامت دارد که مدارک ارشد قابل قبول برای شرکت در آنها شامل تمام گرایش های روانشناسی، علوم تربیتی، بهداشت و درمان و توان بخشی (علوم پزشکی) است. برای دکتری روانشناسی بالینی وزارت بهداشت، گرایش های قابل قبول شامل روانشناسی در کلیه گرایشها، روان سنجی و مشاوره است. دکتری در وزارت بهداشت گرایش های جدید دیگری نیز دارد که می توانید بر حسب علاقه و رشته ارشد خود آنها را انتخاب کنید.

برای ثبت نام در کنکور وزارت بهداشت باید مدرک زبان داشته باشید. البته برای کسانی که نتوانسته اند نمره حد نصاب را کسب کنند تا آزمون جامع فرصت داده شده است که شرایط دقیق آن را از لینک زیر مطالعه می کنید.  برای ثبت نام وزارت علوم نیازی به مدرک زبان نیست اما تا آزمون جامع حتما باید مدرک زبان خود را تحویل دهید.زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

 برای مشاهده مدارک زبان مورد قبول وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده سایر گرایشهای روانشناسی در مقطع دکتری وزارت بهداشت و مدارک مورد قبول آنها اینجا کلیک کنید.

تاریخ برگزاری:

طبق سال های گذشته کنکور دکتری روانشناسی وزارت بهداشت در ابتدای آبان ماه و کنکور دکتری روانشناسی وزارت علوم نیمه اسفندماه برگزار می شود. امکان شرکت در هر دو کنکور وجود دارد.

مواد امتحانی:

کنکور دکتری روانشناسی وزارت علوم در هر سه گرایش مواد امتحانی یکسانی دارد. دروس تخصصی با ضریب چهار شامل روانشناسی رشد، روانشناسی مرضی، و آمار و روش تحقیق، زبان عمومی با ضریب یک و استعداد تحصیلی با ضریب یک مواد امتحانی وزارت علوم هستند. مهم ترین تفاوت در مواد امتحانی وزارت بهداشت و علوم وجود درس استعداد تحصیلی و زبان عمومی است که در کنکور وزارت بهداشت وجود ندارد. همچنین در وزارت بهداشت مواد امتحانی بسته به گرایش شما متفاوت خواهد بود.

برای مشاهده مواد امتحانی و ضرایب کنکور دکتری روانشناسی بالینی وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

منابع :

منابع کنکور دکتری روانشناسی بالینی وزارت بهداشت تقریبا همان منابع ارشد است، گرچه برخلاف کنکور ارشد، منابع توسط خود وزارت بهداشت اعلام نمی شود و ما بر اساس نظر رتبه های برتر سال های قبل این منابع را برای شما جمع آوری کرده ایم.

برای مشاهده منابع کنکور دکتری روانشناسی بالینی وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

برای مشاهده منابع کنکور دکتری روانشناسی بالینی وزارت علوم اینجا کلیک کنید

تاثیر مصاحبه:

در این مورد کنکور وزارت علوم و بهداشت کاملا برعکس هستند،  البته اگر کنکور وزارت علوم مانند سالهای قبل برگزار شود. در هر صورت تاثیر مصاحبه در وزارت علوم بیشتر است. تاثیر آزمون و مصاحبه در کنکور علوم به ترتیب ۳۰ و ۷۰ درصد است اما در کنکور بهداشت به ترتیب ۷۰ و ۳۰ درصد است.

تفاوت در دوران تحصیل:

خوابگاه: وزارت بهداشت برای دانشجویان دکتری خود خوابگاه در نظر نگرفته است اما برای همه دانشجویان وامی جهت گرفتن خوابگاه وجود دارد. عدم وجود خوابگاه از نظر داوطلبان این کنکور مشکل و مانع بزرگی محسوب می شود. وزارت علوم برای دانشجویان روزانه خود خوابگاه دارد اما برای دانشجویان شبانه تعهدی ندارد.

لزوم حضور تمام وقت در دانشگاه: به طور کلی در دوران تحصیل دکتری شما متعهد هستید که تمام وقت در دانشگاه حضور داشته باشید. اما در وزارت علوم و بهداشت تفاوتهایی در این زمینه هست. دانشجوی دکتری وزارت بهداشت حضور و غیاب دارد و بابت حضورش در دانشگاه و کلینیک حقوقی دریافت می کند. در وزارت علوم نیز دانشجو ملزم است که تمام وقت در دانشگاه باشد اما نه در کلینیک، بلکه به عنوان دستیار یک استاد.  زمان آزاد بیشتری برای کار خارج از دانشگاه دارد و  حقوقی هم دریافت نمی کند.  لازم به ذکر است که دانشجوی دکترا کلا حین تحصیل پروانه اشتغال ندارد و دانشجویانی که در حال درمانگری هستند بدون پروانه مشغول به کار هستند.

طرح اجباری: در وزارت علوم پس از فارغ التحصیلی دانشجو تعهدی به دانشگاه ندارد اما در وزارت بهداشت دانشجو پس از فارغ التحصیلی به مدت ۵ سال طرح اجباری دارد. در این طرح وزارت خانه بسته به نیاز خود در بخش هیئت علمی یا درمانگاه ها در سطح کشور از دانشجویان خود استفاده می کند و آنها را به آنجا اعزام می کند.

کار عملی: مثل دوران ارشد، کار عملی در وزارت بهداشت بیشتر از علوم است. دانشجویان وزارت بهداشت دوره ای را در بیمارستان کار می کنند که می تواند مشابه دوره اینترن پزشکی در نظر گرفت و حقوقی هم دریافت می کند. در وزارت علوم، بسته به گرایش کار عملی متفاوت است. در حال حاضر دانشگاه های شیراز، بهشتی و شاهد گرایش روانشناسی بالینی دارند که در این میان دو دانشگاه آخر کار عملی بیشتر و کلینیک هایی در این راستا دارند. سایر دانشگاه ها بسته به امکانات و برنامه های دانشگاه و گرایش آنها کارورزی های متفاوتی دارند. البته با توجه به اینکه اکثر دانشگاههای علوم گرایش دکتری عمومی دارند این قضیه غیرمنطقی نیست. دکترای سلامت هم فقط یک ترم کارورزی در بیمارستان دارد.

کار پژوهشی: میزان کار پژوهشی در وزارت علوم بیشتر از وزارت بهداشت است و به آن تاکید می شود. در وزارت بهداشت نه تاکیدی به این قضیه هست نه زمانی برای آن وجود دارد.

 

ممنون از مقاله مفید شما

سلام،
گفتید برای کار پژوهشی در بهداشت خیلی اهمیت قائل نیستن. خب پس تز دکتراشون چیه؟ چطوری روش کار میکنن اگه همش کلینیکن؟ در کل اگه بخواین یه درصد بگین، چقدر از دکترای وزارت بهداشت صرف پژوهش میشه و چقدر صرف کار عملی؟

پاسخ سوال شما از خانم دکتر گلاویژ محمدی، رتبه ۱ دکترای بهداشت:

“تز دکترا برای دانشکده ی ما دو نوع مداخله و مقایسه ی این دو هست و شرط دفاعمون هم دوتا مقاله ی آی اس آی هست
تشویق میکنن برای کار پژوهش منتها چون کلا کار بالینیه اساتید و بچه ها انقدر راغب نیستن
و در کل بخوام بگم شاید ۳۰ درصدش صرف پژوهش بشه”

البته برای مشاوره و توضیحات بیشتر می تونید، از بخش مشاوره سایت اقدام کنید.

سلام دوستان؛کسی اطلاع داره که کدوم گرایش روانشناسی در وزارت بهداشت کم طرفدارتره؟
هرچی میگرده پیدانمیکنم

سلام.وقتتون به خیر.من کارشناسی صنایع غذایی و ارشد مشاوره خانواده دارم.برای دکتری به دنبال گرایشی هستم که بیشتر،کار با کودک باشه.پیشنهادتون چیه؟ آیا میتونم روانشناسی بالینی کودک برای دکتری بخونم؟ممنونم از لطفتون

سلام در مقطع دکتری گرایش کودک نداریم. شما میتونید با هر گرایش روانشناسی در دکتری، حیطه کاری خودتون رو متمرکز بر کودک کنید.

سلام
روزتون بخیر
ممنونم از اطلاعاتی ک در اختیار گذاشتید
همسر من تازه ترم ۲ کارشناسی روانشناسی دانشگاه پیام نور رو میخونن و خیلی ب این رشته علاقه دارن و میخوان تا مقطع دکترا ادامه بدن
اما خب بازار کار هم خیلی براشون مهمه
من طبق مطالعاتم متوجه شدم ک روانشناسی بالینی بازار کار بیشتری داره
برای مقطع دکتری بالینی وزارت بهداشت بهتره یا علوم؟
و اینکه میشه راهنمایی کنید ک باید چیکارکنن ک موفق بشن توی این رشته
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام بازار کار این رشته کاملا شخصی و بستگی به مهارت فرد داره اینکه بهداشت یا علوم خونده باشند تاثیر زیادی نداره گرچه در بهداشت کار عملی بیشتری انجام میشه ولی اونقدر نیست که شما رو بی نیاز از کارگاه و کارورزی های بیرون بکنه. بین بالینی و عمومی هم مشخصا بالینی مناسبتر هست برای کار بالینی اما اینجا هم چون هر دو پروانه میگیرن بسته به مهارت های شخص که خارج از دانشگاه کسب میشه، تفاوت چندانی بین گرایش ها وجود نداره.

خیلی ممنون از پاسختون
فقط یه سوال دیگه
اینکه آیا اصلا این امکان وجود داره با ارشد روانشناسی وزارت علوم ، دکتری وزارت بهداشت پذیرفته بشم؟
و اینکه آیا نظام ، همون نظام پزشکیه یا نظامی هست که وزارت علوم میده؟

سلام بله میتونید دکتری بهداشت شرکت کنید و قبول بشید. مشکلی نیست. نظام روانشناسی هست.

سلام من کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت وزارت بهداشت دانشگاه ایران رو دارم
میخوام روانشناسی بخونم واسه ارشد
ولی وزارت بهداشت نمیشه و باید وزارت علوم بخونم
سوالم اینه که اگه ارشد وزارت علوم داشته باشم و دکتری هم بخوام توی وزارت بهداشت بخونم اون وقت بهم نظام پزشکی تعلق میگیره یا نه؟

سلام بله برای پروانه گرفتن دو مقطع باید خونده باشید علوم و بهداشتش مدنظر نیست

سلام ببخشید من کارشناسی مهندسی کامپیوتر و ارشد بالینی دارم میتونم برای دکتری کنکور وزارت بهداشت شرکت کنم؟زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

سلام ارشدتون مرتبط هست دیگه. بله میتونید

امکان داره فردی ارشد بالینی وزارت بهداشت بخونه و دکتری رو برای وزارت علوم اقدام کنه؟ به نظرتون کار درستیه؟

سلام بله میتونه. چرا اشتباه باشه؟

سلام
امکانش هست که مدرک کارشناسی و ارشد هر دو بالیمی از وزارت علوم باشه ولی دکتری وزارت بهداشنگت بپذیرنت ؟ یا این که وزارت بهداشت در مقطع دکتری فقط کسایی رو میپذیره که ارشد هم وزارت بهداشت بوده باشن؟ ممنون میشم پاسخ بدید

سلام بله امکان ورود از علوم به دکتری بهداشت هست

سلام من کارشناسی عمومی هستم و دکترای بالینی از ازاد دارم ولی به بنده مجوز کاینیک نمی دن لطفا جواب بدین

سلام. باید بدن مجوز به شما. از سازمان نظام پیگیری کنید

سلام
با ارشد بالینی از دانشگاه آزاد میشه دکترا وزارت بهداشت شرکت کرد؟ وزارت علوم امکانش نیست آزاد به سراسری . بهداست هم همین طوره؟

سلام. میتونید هر دو رو شرکت کنید اینکه شنیدید امکان نداره احتمالا منطور سخت بودن رقابت توی مصاحبه هاست که با رزومه میشه جبران کرد

در ازمون دکتری روانشناسی بالینی وزارت بهداشت فرد به استخدام رسمی وزارت بهداشت در میاد یا خیر؟؟

سلام خیر

سلام ببخشید من ارشد روان پرستاری هستم امکان شرکت در دکتری بالینی وزارت بهداشت رو دارم؟؟ وزارت علوم چطور؟

سلام خیر

سلام
در پاسخ های بالا یکبار گفتید با ارشد روانشناسی و کارشناسی غیر مرتبط می شه دکتری وزارت بهداشت شرکت کرد، یکبار گفتید نه نمی شه باید هر دو مرتبط باشه. بالاخره کدوم درسته؟

سلام. با کارشناسی غیرمرتبط و ارشد مرتبط میتونید دکترای بهداشت رو هم شرکت کنید……………اون پاسخ که باید هر دو مرتبط باشه برای گرفتن پروانه اشتغال بوده احتمالا

سلام
خواستم بدونم کسی ک دکترای وزارت علوم داره میتونه دکترای وزارت بهداشت شرکت کنه یا نمیشه دوبار دکترا گرفت؟
ممنون

سلام فعلا که دو کنکور مجزا هستند و به هم ارتباطی ندادند، بله میشه

سلام.با فوق لیسانس بالینی کودک می شود ذکتری بالینی بهداشت شرکت کرد؟ با تشکر

سلام بله

سلام. در مصاحبه خانم آخانی خوندم که در مصاحبه دکتری بهداشت سوالاتی درباره رویکرد درمانی و تجارب بالینی پرسیده میشه. من ترم ۴ارشد بالینی دانشگاه تهران با لیسانس غیر مرتبط هستم و هیچگونه تجربه بالینی و کار درمان ندارم. اگه رتبه خوبی داشته باشم و از پایان نامه هم مقاله در بیارم چقدر احتمال داره منو تو مصاحبه بپذیرن؟

سلام خوب اون یکی از سوالاتی هست که پرسیده میشه و همه نتیجه به این امر وابسته نیست. افرادی هم بودند که تجربه بالینی نداشتند اما قبول شدند. اول نمره آزمون شما و دوم رزومه پژوهشیتون میتونه کمکتون کنه.

با سلام / سوالی داشتم در مورد طرحی که فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی که باید بعد از اتمام تحصیل به انجام برسانند. در زمانی که فرد خودش رو برای انجام طرح به وزارت بهداشت معرفی میکند ، انتحاب محل انجام طرح چگونه هست ؟؟ آیا وزارت بهداشت به مانند کسانی که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای طرح می روند، به افراد دارای مدرک دکترا در روانشناسی بالینی نیز این اختیار نسبی رو برای محل انجام طرح قائل می شود؟؟ یا نه اجبارآ همان جایی که خود وزارت لازم دارد ، باید طرح انجام شود؟؟

سلام تا جایی که من اطلاع دارم بسته به نیاز خود وزارت مشخص می کنه

سلام. آیا واقعا باید مدرک زبان را در آزمون دکتری بهداشت در زمان ثبت نام داشته باشیم؟ باتوجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون در اردیبهشت ماه اعلام شده و زمان ثبت نام آزمون های msrt و mhle در سال آینده هنوز مشخص نشده. اگر مدرک زبان را در زمان ثبت نام نداشته باشیم امکان شرکت در آزمون را نداریم؟

سلام به بخش کنکور بهداشت در فهرست بالای سایت برید. یک قسمت داریم به اسم مدرک زبان اونجا رو بخونید….حتما تا اون موقع ثبت نام چند ازمون زبان برگزار میشه که میتونید شرکت کنید

سلام… کسی که دکتری بهداشت قبول میشه میتونه حین تحصیل دکتری تو بهداشت دکتری علوم بده و در صورت قبولی بره اونجا یا برعکس؟

سلام برای بهداشت تعهد دارید به وزارت خانه، نمیدونم انصراف به چه شکل خواهد بود. برای علوم هم کسی که انصراف میده از شرکت کنکور بعدی علوم محروم میشه چیزی در مورد بهداشت گفته نشده. این شکل سوالات رو بهتر هست که از وزارت خانه هاشون سوال کنید که مطمئن باشید.

خسته نباشید,میشه راجع به بازار کار روانشناسی بالینی هم بگید؟ایا با مدرک ارشد میشه درامدی داشت؟و با مدرک دکترا چه زمینه کاری داره؟

سلام زمینه کار که هست به مهارت های شخصی شما بستگی داره. سوال خیلی کلیه نمیدونم چی مدنظرتون هست.

ببخشید من جواب سوالمو هنوز پیدا نکردم. آیا در بعضی سالها وزارت بهداشت تبریز دانشجوی دکترای روانشناسی بالینی پذیرش داشته ؟ یعنی زمینه شو داره حداقل؟

سلام در بخش کنکور بهداشت در بالای سایت دانشگاه هایی که دکترای بهداشت دارند ذکر شده لطفا اونجا رو نگاه کنید.

با تشکر از مدیر محترم سایت مب خواستم بدونم که آیا رشته روانشناسی بالینی وزارت بهداشت در شهر تبریز هم وجود داره؟

سلام.در بخش کنکور بهداشت در فهرست بالای سایت جدول ظرفیت پذیرش هر دانشگاه هست. لطفا ملاحظه کنید. البته مال سال ۹۳ است

تا اونجایی که من میدونم کافیه که فقط کارشناسی ارشد مرتبط باشه.

سلام ببخشید در بهداشت رتبه مهمتر از رزومس و با ارشد روانشناسی و کارشناسی غیر مرتبط میشه شرکت کرد؟

سلام بله رتبه مهم تره. خیر باید مرتبط باشید

Salam. Man shenidam ke taahodesh 10 sale vali shoma migin 5 sale

سلام. طبق اطلاعات جمع اوری شده ما ۵ سال هست.

بالاخره تو این زمینه یه توضیح جامع خوندم ، مرسی از مدیر سایت 🙂

با سلام و با تشکر از مطلب خوبتون. لطفا بفرمایید دکترای روانشناسی کودکان استثنایی زیر گروه چه رشته ای قرار می گیرد که در مطلب بالا نوشته اید دکتری روانشناسی وزارت علوم سه گرایش دارد سلامت، عمومی و بالینی. اگر می خواهید بگویید علوم تربیتی پس چرا کلمه روانشناسی اول رشته قرار گرفته است. مثل مجموه روانشناسی ارشد دو سال قبل هم نیست که زیر مجموعه علوم تربیتی ۲ باشد چون سازمان سنجش هم الان آن را زیر گروه مجموعه روانشناسی ۲ قرار داده است؟

سلام. برای دکترا مجموعه نیست هر رشته ای کد خودش رو داره. روانشناسی یک کد داره که شامل سلامت، عمومی و بالینی است که دروسش هم یکسانه. روانشناسی کودکان استثنائی کد جداگانه ای داره و دروسش هم متفاوته. میتونید دفترچه انتخاب رشته رو هم نگاه کنید.

سلام.تلاش شما برای قرار دادن مطالب جدید و اطلاع رسانی درست قابل تقدیره.خیلی ممنون
۱٫در پاسخ شما به یکی از دوستان خواندم که یکی از دوستان شما با مدرک ارشد علوم ،دکتری بهداشت قبول شدن.می تونم رتبه ایشان رو بدونم؟آیا کار بالینی خاصی انجام داده بودن و یا رزومه شون بالینی بوده؟
۲٫من با خودم تعارف ندارم می خوام بدونم اگه کسی که ارشدش روانشناس عمومی بوده اگر امکان قبولیش با رتبه خوب بالاست حالا که وقت مناسبی دارم(بیشتر از ۲ سال) از همین حالا کم کم شروع به خواندن منابع کنم و اگر نه درصدد قبولی در همان وزارت علوم باشم.نظر شما نسبت به امکان قبولی در وزارت بهداشت با ارشد عمومی چیست؟
۳٫حالا که سهم آزمون در قبولی بهداشت بیشتر از مصاحبه است آیا درصدد انجام مقاله و کارهای پژوهشی باشم یا بهتر است بیشتر وقت خود را صرف مطالعه در ۲ سال جاری ارشد نمایم؟
با سپاس فراوان

سلام. ۱- متاسفانه رتبه ایشون رو نمیدونم 🙂 ۲- ازمون ۷۰ درصد تاثیر داره بنابراین اینکه از علوم باشید یا بهداشت تنها یک ملاک در مصاحبه خواهد بود. در علوم هم چنین گرایشاتی رو برای جذب دانشجویان خودشون در هر دانشگاه می بینیم بنابراین تفاوتی نمیکنه و حتی در بهداشت راحتتر هست چون ازمون بیشتر تاثیر داره ۳- باید حواستون به هر دو مورد باشه ولی باید بررسی کنید که تا ابان امسال چقدر میتونید روزمه اتون رو قوی کنید و ایا تلاشتون به جایی خواهد رسید یا خیر اگر چیزی در دست انجام ندارید بهتر هست که وقتتون رو برای ازمون بگذارید. نهایتا فکر میکنم اقای غضنفری که مشاور دکتری بهداشت سایتمون هستند بتونند بهتر کمکتون کنند.

من هم ارشد روانشناسی عمومی هستم و شرایطم مثل شماست . میخواستم شروع به خوندن کنم .

سلام. شرمنده که ایمیلتون پاک شد ما در اینجا اطلاعات شخصی رو نمایش نمیدیم. جزو قوانین سایت هست. امیدوارم در انجمن سایت و در لاین بتونید از صحبت با دوستانتون بهره ببرید.

salam bebakhshid yani man k ezdevaj kardam va nemitoonam jaye dige vase tarh beram nemishe k aslan naram akhe kheili doost daram vase vezarate behdasht bekhoonam vali ba in ghesmatesh kheili moshkel daram

سلام بله خوب این شرایطی نیست که هر کسی بتونه متعهد به انجامش بشه. نمیدونم که قانونشون برای متاهل ها چیه.

میشه محل طرح رو خود دانشجو انتخاب کنه؟ و یا اینکه مبلغی رو پرداخت کنه و طرح نگطرونه؟

تا جایی که اطلاع دارم چنین چیزی امکانش نیست

مرجع آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی

ما در روان آموز جمعی دوستانه از مدرسان و رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی هستیم که سعی می کنیم با ارایه مشاوره، تالیف و معرفی بهترین منابع، برگزاری دوره های آموزشی حضوری و آنلاین با حضور بهترین اساتید و طراحی نرم افزارهای آموزشی به روز، راه شما را در کسب بهترین رتبه ممکن هموار کنیم.


کد تایید *

گروه ایران مشاوره نظری بدهید

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (ph.D)، یکی از پرمتقاضی ترین آزمون هایی است که هر ساله توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می گردد. داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانده باشند. داوطلبان واجد شرایط که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نموده اند، می بایست خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده کنند.زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت 99 در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال 99 همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، برگزار خواهد شد.

آزمون ورودی مقطع دکتری وزارت بهداشت برای سال تحصیلی 99 – 1400، جهت ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد که قرار بود در روزهای جمعه و شنبه، 27 و 28 تیر ماه 99، به تعویق افتاد. با توجه به جلسه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم گیری نهایی در خصوص برگزاری آزمون های سراسری گرفته شد و بر این اساس، زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 99 تغییر کرد. تاریخ و زمان جدید برگزاری این آزمون، متعاقبا از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام و در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. هم چنین شما می توانید برای اطلاع دقیق از زمان جدید برگزاری آزمون دکتری 99 در کانال تلگرام دکتری عضو شوید.

نوبت بندی برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال 99  مطابق جدول زیر می باشد. لازم به ذکر است که ساعت شروع فرآیند آزمون های صبح، از ساعت 8 صبح و آزمون های عصر از ساعت 14 بعدازظهر خواهد بود. داوطلبان می بایست به دقت جدول زیر را مطالعه نموده و بر اساس رشته خود در روز و نوبت مربوطه در محل آزمون حضور داشته باشند.

آزمون دکتری مجموعه رشته های داروسازی نیز در روز یکشنبه مورخ 12 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

تمامی اطلاع رسانی ها در خصوص این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir انجام می گیرد. لذا شرکت کنندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت با مراجعه مکرر به این سایت می توانند پیگیر آخرین اخبار مربوطه باشند. البته لازم به ذکر است که جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها در کانال تلگرام دکتری نیز اعلام می شود که با عضویت در آن می توانید از به روزترین اخبار پیرامون آزمون دکتری مطلع شوید.

در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99، مقرر شده بود که آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (ph.D) در سال 99 به شیوه جدید و به صورت الکترونیکی برگزار گردد. اما در مصوبات اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، تصمیم به برگزاری آزمون به شیوه ادوار گذشته یعنی به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) گرفته شد.

به همین دلیل، بعضی از حوزه های برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 99 به حدنصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند و از لیست محل های برگزار کننده آزمون حذف شده اند. لذا داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند می بایست از دوم لغایت چهارم تیر ماه 99 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام نمایند.

داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت می بایست به این نکته توجه کنند که در حوزه های حذف شده به هیچ وجه آزمونی برگزار نخواهد شد و در صورت عدم تغییر و ویرایش این حوزه ها در موعد مقرر، به ناچار نزدیک ترین حوزه ممکن به صورت خودکار برای این دسته از داوطلبان انتخاب خواهد شد. حوزه هایی که از لیست محل های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی 99 حذف شده اند عبارتند از:

لازم به ذکر است که تنها متقاضیانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند موظف به تغییر محل آزمون خود هستند. سایر داوطلبان (کسانی که سایر حوزه ها را انتخاب کرده اند)، در صورت تمایل مجاز به تغییر محل آزمون خود می باشند.

علاوه بر کسب نمره حدنصاب در آزمون کتبی دکتری وزارت بهداشت، موفقیت در مصاحبه علمی این آزمون نیز در پذیرش داوطلبان موثر می باشد. جدول زیر بیانگر میزان تاثیر 4 مولفه آزمون کتبی، سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و تهیه طرح واره بر قبولی داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد.

داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به  ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 اقدام نموده اند برای حضور در جلسه آزمون، می بایست 3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایند. برای اطلاع از نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نموده و اطلاعات جامع را کسب نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادکتری وزارت بهداشت

1 روز پیش

1 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تاریخ بروزرسانی : 1397/04/03

براساس توضیحات اعضای هیات ممتحنه، برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته روانشناسی بالینی دروس امتحانی شامل :

آزمون‌های روانی،

نظریه‌های شخصـیت و روان درمانی 

زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا

استعداد تحصیلی است که منظور از درس آزمون‌های روانی، ارزیابی روانشناختی به معنای جامع آن است.

(جهت کسب اطلاع از تفاوت دکتری روانشناسی وزارت بهداشت و وزارت علوم کلیک کنید)

 

براساس این اطلاعیه، متقاضیان دقت کنند در این درس موضوعات مصاحبه، آزمون‌ها، آسیب‌شناسی روانی و تشخیص مورد نظر است و سوالات آزمون از مباحث فوق خواهد بـود. همچنین درس شخصیت و روان درمانی شامل همه دیدگاه‌های شخصیت و نظریه‌ها و تکنیک‌های درمانی مورد نظر است.

(برای اطلاع از چگونگی آزمون زبان وزارت بهداشت کلیک کنید)

رشته روانشناسی در گروه علوم انسانی قرار گرفته است.

مطابق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور ، داوطلبان فارغ التحصیل از تمامی رشته های علوم تربیتی و رشته ها با گرایش علوم تربیتی و روانشناسی، بهداشت و درمان، توان بخشی(علوم پزشکی) و مشاوره (تمام گرایش ها) میتوانند در کنکور دکتری روانشناسی شرکت کنند.

 

روانشناس کسی است که رفتار، شخصیت، روابط بین فردی، یادگیری و انگیزش را در انسان به شکل حرفه ای مورد بررسی قرار می دهد. روانشناس از یک طرف رابطه بین عملکرد مغز و رفتار را بررسی می کند و از سوی دیگر ارتباط بین محیط و رفتار.(برای خواندن ادامه مطلب بازار کار رشته روانشناسی کلیک کنید).

www.phdphd.org

بسته های آموزشی

فهرست مطالب 1.مقدمه 2.Resume یا CV 3.رزومه چیست و چگونه یک رزومه خوب بنویسیم 4.ساختار رزومه 5.نکاتی کلیدی در یک رزومه 6.انواع رزومه 7.نمونه رزومه 8.منابع و مآخذ   به جهت احترام به شما عزیزان…

وبینار کپسول های موفقیت در آزمون دکتری‎ با محوریت انتخاب رشته و مصاحبه دکتری ، توسط پایگاه خبری آزمون دکتری برگزار گردید. 48 دقیقه فیلم وبینار جهت دانلود قابل دسترسی می باشد. در صورتی که…

وبینار تکنیک های جمع بندی آزمون دکتری جمع بندی به معنی مرور خلاصه درس ها و تست های انتخابی که شما در طی زمان مطالعه منابع دکتری گلچین نموده اید. بر اساس ازمون های سال…

سلام بر شما خوبان متاسفانه یا خوشبختانه بدلیل ضعف بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری در درس زبان عمومی، کسب درصد بالا در این درس برگ برنده شما در این آزمون است! خیلی از داوطلبان ترجیح…

  پاسخ تشریحی سوالات استعداد تحصیلی دکتری علوم انسانی 98‎ پایگاه خبری آزمون دکتری با همکاری کانال هوش و استعداد تحصیلی اقدام به تهیه ی پاسخ تشریحی سوالات استعداد تحصیلی دکتری علوم انسانی 98 (بخش تحلیلی…

دانلود رایگان

جهت دانلود رایگان

ایمیل ، شماره موبایل و رشته خود را در کادر های زیر وارد نمائید.

توجه داشته باشید فایل به آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. 

نوشته‌های تازه

ورود کاربران

تبلیفات متنی

زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا
زمان ثبت نام آزمون دکتری روانشناسی بالینی وزا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *