عکس پروفایل روانشناسی بالینی

 
helpkade
عکس پروفایل روانشناسی بالینی
عکس پروفایل روانشناسی بالینی

در این مطلب قصد داریم مجموعه ای زیبا و جذاب از عکس نوشته های روانشناسی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. هر کدام از این عکس ها بیانگر معنا و مفهوم زیبایی در خود می باشد که امیدوارم از مشاهده آنها لذت ببرید.

در این مطلب تعدادی از عکس نوشته های روانشناسی جالب که در حاویمعانی و مفاهیم خاص و عمیق روانشناسی هستند را قرار داده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای آنها می توانید به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنید.

بعضی از افراد در صفحه های مجازی خود با توجه به شرایطی که در آن به سر می برند عکس پروفایل انتخاب می کنند که این عکس ها می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در واقع با استفاده از عکس پروفایل، می توانیم علایق و شخصیت خود را به گونه ای خاص به دیگران معرفی کنیم. امروزه با گسترش فضای مجازی، شخصیت شناسی افراد با توجه به نوع عکس پروفایل های آنها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است زیرا هر فرد به دلیل ویژگی های شخصیتی خاصی که دارد عکس پروفایل هایی متناسب با شخصیت خود را انتخاب می کند. تماشای عکس پروفایل های دیگران نیز علاوه بر اینکه ما را با علایق و روحیات آنها آشنا می کند می تواند برای ما لذت بخش و سرگرم کننده باشد. در ادامه تعدادی از این عکس نوشته های روانشناسی زیبا را مشاهده می نمایید که از این تصاویر دلچسب می توان به عنوان عکس نوشته برای استوری و یا عکس پروفایل استفاده نمود.

عکس نوشته زیبا برای پروفایل

عکس پروفایل روانشناسی بالینی

عکس نوشته های روانشناسی که به عنوان پروفایل افراد در شبکه های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند چیزهای زیادی درباره آنها به ما بگوید البته همیشه هم این ایده ها در مورد شخصیت افراد صدق نمی کند و افراد در پس انتخاب عکس برای پروفایل خود هدف های دیگری دارند. با همه این تفاسیر عکس نوشته های روانشناسی زیبایی که در این مطلب ملاحظه می فرمایید در واقع در بردارنده نوشته هایی با مضامین  عمیق، که به صورت شعر یا جملات قصار از سخنان بزرگان یا افرادی که که آن حالات را به گونه ای تجربه کرده اند می باشد و امیدوارم شما دوستان همیشگی و همراه از مشاهده این عکس نوشته های آموزنده جذاب و خاص که با جملات روانشناسی زیبا تهیه شده اند، لذت ببرید.

عکس نوشته ساده و مفهومی

عکس نوشته روانشناسی جذاب

عکس نوشته با متن روانشناسی

عکس نوشته با متن غمگین

عکس نوشته زیبا برای پروفایل

عکس نوشته روانشناسی زیبا

بعضی افراد در پروفایل های شخصی علاقمند به استفاده از نکته یا سخنی ارزشمند از بزرگان می باشند در همین راستا تعدادی از عکس نوشته های آموزنده از مشاهیر و بزرگان در این بخش گنجانده شده است.

عکس با متن روانشناسی زیبا

 عکس با متن روانشناسی زیبا و خاص

 

عکس  نوشته روانشناسی خاص

  عکس نوشته با سخن بزرگان

عکس های متن دار آموزنده و جالب

عکس نوشته زیبای روانشناسی

عکس پروفایل روانشناسی

عکس نوشته زیبای روانشناسی

عکس پروفایل متن دار قشنگ

عکس نوشته خاص روانشناسی

عکس نوشته عاشقانه و احساسی

عکس نوشته کارتونی برای پروفایل

عکس نوشته دار روانشناسی

عکس پروفایل زیبا و پند آموز

عکس متن دار روانشناسی

عکس پروفایل های زیبا و جالب

عکس نوشته روانشناسی زیبا

در این مطلب با مجموعه ای از عکس نوشته های روانشناسی زیبا آشنا شدید که امیدوارم از دیدن آنها لذت برده باشید. در صورت تمایل برای مشاهده عکس های متن دار بیشتر با موضوعات مختلف و جذاب می توانید به بخش عکس نوشته مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا



مايع استريل کننده لوازم کودک


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده



چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟


عکس پروفایل روانشناسی بالینی

جذاب ترین انواع مدل مانتو عید 99 رو اینجا ببین


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “aeddc98d50811944b497b707f3328997” );document.getElementById(“if74e6cd71”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایسنا/قم ‌تاکنون به این مسئله فکر کرده اید کسی که برای پروفایل خود تصویری را انتخاب می‌کند، منجر به برداشت‌های گوناگون دیگران نسبت به منش و ابعاد شخصیتی اش می‌شود؟!

‌به گزارش ایسنا‌، اغلب کسانی که امروزه عضو فضای مجازی هستند، قطعاً بخشی از زمانی را که در این فضا هستند، جهت انتخاب عکس پروفایل خود و یا چک کردن تصاویر پروفایل مخاطبانشان صرف می‌کنند.

این کار آنقدر عادی و جزو برنامه روزانه کاربران شبکه‌های مجازی شده است که شاید کمتر به جوانب آن دقت شود، در حالی که بحث‌های روانشناسانه زیادی در ورای آن است.

انتخاب نوع تصویری که برای پروفایل انتخاب می‌شود، به روز کردن و اعتیاد به تغییرات روزانه تصویر پروفایل، عادت به چک کردن و حتی قضاوت دیگران از این طریق، همگی به نوعی بحث روانشناسانه بازمی گردد.

اینکه چه میزان ارتباط میان انتخاب نوع عکس پروفایل و ویژگی‌های روانشناختی افراد وجود دارد، یک بحث تخصصی و شاید بسیار مهم باشد، برای ورود به این بحث، ابتدا با چند کاربر فضای مجازی گفت و گو کرده و نظرات آنها را در این خصوص جویا شدیم.عکس پروفایل روانشناسی بالینی

یک کاربر معمولی دلیلی ندارد که در فضای مجازی ناشناس باشد

محسن که از ابتدای ایجاد و گسترش فضای مجازی وارد این فضا شده و به نوعی در این زمینه بسیار فعال است، معتقد است: یک کاربر معمولی، دلیلی ندارد که خود را در فضای مجازی، ناشناس جلوه دهد.

این کاربر فضای مجازی، در پاسخ به این سوال که آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دائماً عکس پروفایل خود را تغییر می‌دهند، بیان کرد: من به عنوان یک کاربر، همیشه عکس خودم را به عنوان پروفایل انتخاب می‌کنم اما دائماً به دنبال تغییر دادن آن نیستم و تصویر پروفایلم گاهی آنقدر تغییر نمی‌کند که دوستانم مرا مجبور به تغییر عکس پروفایل می‌کنند.

علی که خود از فعالین عرصه رسانه است نیز همچون محسن معتقد بود که شخصی که به عنوان کاربر فضای مجازی فعالیت می‌کند، باید برای پروفایل خود تصویر انتخاب کند و البته لازم است که دائماً تصویر پروفایلش را تغییر دهد، چرا که تنوع در این رابطه بهتر از یکنواختی و روزمرگی است.

چه ایرادی دارد یک خانم عکس خودش را برای پروفایل انتخاب کند؟!

در این میان، اما سعیده، به عنوان یک کاربر خانم که در فضای مجازی فعال است، گفت: الزامی برای اینکه حتماً یک کاربر پروفایلش عکس داشته باشد، وجود ندارد اما به طورکلی نوع پروفایل می‌تواند نشانگر شخصیت و نوع تفکر فرد باشد، اما به نظر من افرادی که پروفایلشان عکس ندارد، همان کسانی هستند که به راحتی می‌توانند از فضای مجازی فاصله بگیرند و اصلاً غرق در این فضا نیستند.

علی گفت: خود من سعی می‌کنم عکس‌های پروفایل خود را حداقل در طول هفته تغییر دهم، بیشتر تصاویر پروفایلم نیز عکس‌هایی از طبیعت است، البته گاهی هم تصاویر خانوادگی ام را به عنوان تصویر پروفایل انتخاب می‌کنم، منتها تصویر همسرم هیچ گاه میان این عکس‌ها نیست، چون به هیچ عنوان نمی‌توانم توجیه عقلی، عرفی و یا اعتقادی برای این کار پیدا کنم، در واقع ضرورتی برای این کار نمی بینم.

سعیده با بیان اینکه انتخاب تصویر چهره به عنوان عکس پروفایل ایرادی ندارد، اظهار کرد: خود من بارها از این موضوع کمک گرفته‌ام و چهره افراد را در پروفایلشان دیده ام و با این کار در ملاقات بعدی توانسته ام به راحتی مخاطبم را بشناسم.

وی ادامه داد: البته گاهی دیده می‌شود که عکس شخصی یا خانوادگی با عرف جامعه اصلاً مطابقت ندارد و به نوعی هنجارشکنی محسوب می‌شود که من با این عکس‌ها مخالفم و معتقدم قرار نیست با عکس پروفایل کسی را فریب دهیم.

هیچگاه تصویر همسرم را برای پروفایلم انتخاب نمی‌کنم

محسن در خصوص انتخاب عکس خانوادگی برای تصویر پروفایل خود در فضای مجازی، بیان کرد: شخصاً ترجیح نمی‌دهم تصویر خانوادگی با همسرم را در فضای مجازی به عنوان عکس پروفایل انتخاب کنم و برای این امر، دلایل شخصی دارم که بازگو کردن آن شاید صحیح نباشد.

وی گفت: برخی مسائل شخصی، آنقدر جزئی هستند که امکان بازگو کردن آن برای دیگران وجود ندارد، انتخاب و یا عدم انتخاب عکس خانوادگی برای پروفایل نیز از همین دسته مسائل است، البته نکته قابل توجه در این رابطه اینکه اخیراً بسیار دیده می‌شود که برخی مردان متأهل به دلیل برخی محدودیت‌ها، ترجیح می‌دهند در فضای مجازی مجرد شناخته شود.

وی با بیان اینکه، معمولاً خانم‌ها از گذاشتن تصویر خود به عنوان عکس پروفایل، اکراه دارند، گفت: به دلیل بافت سنتی یک جامعه، ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی خانواده‌ها و یا سو استفاده‌هایی که توسط دیگران از عکس پروفایل یک خانم در فضای مجازی انجام می‌شود، خانم‌ها ترجیح می‌دهند که تصویر پروفایلشان، عکس شخصی خودشان نباشد.

می‌توانیم افراد را از روی عکس پروفایلشان قضاوت کنیم؟

علی همچنین با اشاره به اینکه عکس پروفایل تا حدی می‌تواند ملاک قضاوت قرار گیرد، بیان کرد: ظاهر هیچگاه نمی‌تواند صد درصد ملاک شناخت ذات افراد باشد، اما ظاهرِ هر شخص، نوع لباس پوشیدن، صحبت و رفتار او بخشی از شخصیت او است، پس پروفایل هم می‌تواند ملاک قضاوت و معرفی بخشی از شخصیت یک فرد باشد.

وی ادامه داد: معمولاً وقتی با کاربری در فضای مجازی در ارتباط هستم، عکس پروفایل او را می بینم و گاهی پیش آمده که تا آخرین صفحه پروفایلش را چک کردم و البته ناگفته نماند که کسانی را از روی تصویر پروفایلشان قضاوت کردم و بعدها در فضای حقیقی ارتباط شخصیت واقعی و تصویر پروفایل او به قضاوت من درباره شخصیتش بسیار نزدیک بوده است.

چند وقت یکبار عکس پروفایل دیگران را چک می‌کنید؟

محسن نیز در خصوص چک کردن عکس پروفایل دیگران، بیان کرد: هنگامی که با یک فرد به عنوان کاربر فضای مجازی در ارتباط هستیم، ناخودآگاه هنگام پیام دادن به او، کنجکاو می‌شویم تا عکسی که برای معرفی خود در این فضا انتخاب کرده است را چک کنیم اما به طور کلی اینکه هر روز فقط برای چک کردن عکس پروفایل افراد به فضای مجازی واردشویم، به دور از اخلاق است.

سعیده نیز با بیان اینکه من به دلیل مشغله‌های زندگی وقتی برای چک کردن پروفایل دیگران ندارم، گفت: عکس پروفایل دیگران را چک نمی‌کنم مگر اینکه آن شخص برایم خیلی مهم باشد، به نظرم آدم‌های بسیاری در فضای مجازی، آن چیزی هستند که دوست داشتند باشند و خود واقعیشان را به نمایش نمی‌گذارند، پس قضاوت از روی عکس پروفایل کار درستی نیست.

احمد ترابی روانشناس بالینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در این رابطه عنوان کرد: روان شناسان معتقدند تا حدودی می‌توان بخشی از ویژگی‌های شخصیتی و روانی افراد را از طریق عکس پروفایلشان ارزیابی کرد، اینجاست که تصویر پروفایل در فضای مجازی در شناخت وضعیت روانی و شخصیت انسان معنا پیدا می‌کند.

این روانشناس بالینی تاکید کرد: طبعاً ویژگی های شخصیتی و روان شناختی خاص هر فرد، تا حدودی از علل انتخاب تصاویر پروفایل می‌تواند نشأت گیرد، به طوری که هر تیپ و گرایش شخصیتی، نوع و طرح خاصی از تصاویر را ترجیح می‌دهد، شاید تاکنون به این مسئله اید کسی که برای پروفایل خود تصویری را انتخاب می‌کند، منجر به برداشت‌های گوناگون (طرز تلقی) دیگران نسبت به منش و ابعاد شخصیتی اش می‌شود.

عکس‌های دسته جمعی پروفایل، نشان دهنده شخصیت برونگرای افراد است

عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، گفت: در تصویر پروفایل افراد برونگرا، غالباً بیش از یک نفر مشاهده می‌شود و شخص با افراد زیادی احاطه شده است، بنابراین عکس دسته جمعی نشان دهنده شخصیت برونگرای آنها و نمود آن است که تفریح، میهمانی و خوش‌گذارانی در اولویت زندگیشان قرار دارد.

وی بیان کرد: در مقابل، درون گراها معمولاً به جلب توجه و کانون دید دیگران بودن، کمتر علاقه نشان می‌دهند و اصطلاحاً سرشان به کار و علایق خودشان گرم است، این اشخاص معمولاً از گذاشتن عکس خودشان به عنوان پروفایل در شبکه های اجتماعی اجتناب می‌کنند و گرایش بیشتری دارند تا عکس‌هایی از منظره های زیبا و شگفتی‌های طبیعت یا حتی یک تصویر ساده و با معنی را برای پروفایلشان انتخاب کنند.

این روان درمانگر اظهار کرد: نکته حائز اهمیت اینکه همچنین عکس‌هایی با چنین مضامینی که گفته شد، شرح حال افرادی می‌تواند باشد که موقعیت اجتماعی، سیاسی و علمی مهمی دارند و طبعاً نمی‌خواهند چندان در فضای مجازی شناخته و کشف شوند یا حتی به نوعی محدودیت و معذوریت دارند، برای مثال خانم‌های متأهل یا دخترانی که پدران سخت گیر و متعصبی دارند از این قاعده پیروی می‌کنند.

از روی پروفایل، افراد زودرنج را بشناسید!

ترابی با اشاره به اینکه افراد زود رنج غالباً گرایش دارند عینکی ساده با کمترین میزان رنگ را برای پروفایل خود انتخاب کنند، تاکید کرد: هرچه فرد روان رنجورتر باشد، احتمال اینکه عکسی عاری از صورت خودش انتخاب کند، بیشتر است؛ طبق نظر پژوهشگران حوزه‌ی روان شناسی، افرادی که از روان رنجوری رنج می‌برند، نمی‌توانند احساسات و هیجانات منفی را مخفی کرده یا از خود دور کنند، بنابراین تصاویر حیوانات یا بناهای تاریخی بیشتر در پروفایل شأن به چشم می‌خورد.

این پژوهشگر بیان کرد: افراد وظیفه شناس نیز، دارای رفتاری برنامه ریزی شده به همراه نظم و انضباط هستند، آنها معمولاً در تصاویرشان، سنی بالاتر از سن واقعی خود را نشان می‌دهند و برای نشان دادن این موضوع از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که این ویژگی را بیشتر در آن ها نشان می‌دهد؛ این افراد تقریباً همه احساسات تیپ‌های شخصیتی متفاوت را به نمایش می‌گذارند.

عکس‌های ضعیف و بی کیفیت پروفایل، نشان دهنده کدام شخصیت است؟

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه در بیشتر اوقات، افرادی که سازگاری خوبی با شرایط دیگران دارند عکس‌های ضعیف و بی کیفیتی از خود به اشتراک می‌گذارند، افزود: وجه مشترک همه آنها این است که غالباً در تصاویر، هیجانات مثبت، شاد و سرزندگی به وضوح دیده می‌شوند، همچنین اشخاص سازگار و توافق پذیر، معمولاً عکس هایی از چهره خندان خود با دیگران را به نمایش می‌گذارند.

ترابی ادامه داد: عکس نوشته‌های غمگین، خاص و مغرورانه، عکس پروفایل حیوانات، سیاه و سفید و خاکستری نیز تحلیل خاص خود را دارند، برخی افراد بعضاً دوست دارند عکس حیواناتی نظیر شیر، سگ و گربه را در پروفایل خود قرار دهند، این افراد از شخصیت‌های برون گرا، موافق و وظیفه شناس دورتر و به شخصیت‌های کنشگر و عصبی نزدیک هستند، همچنین انتخاب عکس‌های خاکستری، سیاه و تاریک، نشان دهنده تمایلات افسردگی، غم و ناامیدی است.

با تصاویر پروفایل افراد خود شیفته، آشنا شوید!

وی با بیان اینکه افراد مغرور و خودشیفته تمایل دارند، کانون توجه و دید دیگران باشند، اظهار کرد: این افراد حس مبالغه آمیزی به ظاهر فیزیکی خود می‌گیرند و به عکس‌های پروفایل خود به گونه‌ای افراطی عشق می‌ورزند.

ترابی ادامه داد: برای تشخیص این افراد خودمحور، کافیست کمی بیشتر دقت کنید، این افراد، صورت، اندام و پوشش جلب کننده‌ای دارند، آیا در میان دوستان و آشنایان شما کسی را به یاد می‌آورید که با دیدن عکس‌های صفحات اجتماعی او، یاد مجلات مد و زیبایی بیفتید؟، این افراد احتمال زیاد علاقه‌مند هستند کانون توجه و جذب کننده نگاه دیگران به خود باشند.عکس پروفایل روانشناسی بالینی

در انتخاب عکس پروفایل خود بیش از گذشته دقت کنید

این درمانگر حوزه روان شناسی در پایان تاکید کرد: اکثر برداشت ها و قضاوت‌ها در فضای مجازی ابتدای امر، از طریق تصاویر پروفایل است، چراکه این تصاویر، گویای اطلاعات زیادی در مورد شما و شخصیت تان است؛ بدیهی به نظر می‌رسد که باید نسبت به انتخاب آنها دقت و توجه لازم را داشته باشید.

طبق نظرات چند کاربر فعال فضای مجازی که اکثراً در سنین جوانی قرار دارند، می‌توان به نکات مهمی در رابطه با نوع انتخاب عکس پروفایل و مسائل مربوط به آن پی برد، می‌توان گفت تقریباً همگی این افراد به این امر که یک فرد در فضای مجازی باید عکسی برای پروفایلش انتخاب کند، اتفاق نظر داشتند.

اما اگر کمی توجه کنیم، به وضوح مشخص است که بخش زیادی از مردان، به انتشار تصاویر خود در کنار همسرشان در فضای مجازی و آن هم به عنوان پروفایل تمایلی نشان نمی دهند‌، حتی اگر تعصب اعتقادی زیادی نیز نداشته باشند.

به طور کلی، زمانی که افراد در فضای مجازی وارد می‌شوند، لازم می‌دانند تا از قابلیت پروفایل برای انتشار تصاویر انتخاب کنند، اما نوع انتخاب آن به فرهنگ خانوادگی، میزان تعصبات، جایگاه شغلی و … بر می‌گردد.

تا پیش از این، شاید برای انتخاب تصاویر پروفایل، تنها به زیبایی، علاقه و اعتقادات خود در این باره توجه می‌کردید، اما با توجه به سخنان کارشناس روانشناسی در این خصوص، می‌توان گفت که رابطه عمیق‌تر و حساس‌تری میان وضعیت روانشناختی (شخصیت افراد) و پروفایل‌شان نهفته است که به ظاهر مشخص نیست.

به طور کلی، شاید بسیاری از رفتارهایی که برای ما عادی و غیرقابل توجه باشد، از منظر دیگران، حجم وسیعی از معناهای متفاوت را در بر بگیرد، بنابراین اگر فضایی را برای فعالیت در جامعه، چه حقیقی و چه مجازی انتخاب می‌کنیم، باید به ریزترین رفتارمان نیز در آنجا دقت کنیم، تا آنجا که شاید یک رفتار کوچک، همچون انتخاب تصویر پروفایل، همانطور که گفته شد، نشان دهنده نوع شخصیت ما باشد.

گزارش از: فاطمه افراز، خبرنگار ایسنا، منطقه قم

انتهای پیام

یکی از اولین کارهایی که به محض عضویت در یک شبکه اجتماعی انجام می دهیم آپلود عکس پروفایل است. برای اکثر ما چندین بار این سوال پیش آمده که چه عکس پروفایلی بهتر است؟ آیا واقعا تصویری با عنوان بهترین عکس پروفایل وجود دارد؟

گاهی انتخاب عکس پروفایل سخت به نظر می رسد، ممکن است عکسی که برای صفحه شخصی خود انتخاب می کنیم و به نظرمان بهترین عکس پروفایل است، از دید مخاطبان جذابیت چندانی نداشته باشد یا گاهی یک عکس بسیار معمولی، بیشترین امتیاز را از نظر کاربران کسب کند.

تاکنون تحقیقات روانشناسی نسبتا جامعی درباره عکس پروفایل انجام شده و نتایج جالبی درباره ویژگی عکس هایی که بیشترین تاثیر را روی سایر کاربران شبکه های اجتماعی می گذارد، به دست آمده است.

در ادامه با پرشین استار همراه باشید تا مروری بر بهترین شیوه های ایجاد و انتخاب بهترین عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی داشته باشیم.

آیا می دانستید زمانی که عکس پروفایل فردی را مشاهده می کنیم در 40 میلی ثانیه اول به یک نتیجه گیری کلی در مورد فرد مورد نظر خواهیم رسید؟! این مسئله اهمیت عکس پروفایل و تاثیر آن روی روابط عاطفی، شغلی و غیره را نشان می دهد.عکس پروفایل روانشناسی بالینی

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که حضور در شبکه های اجتماعی و جذب کاربران برای شما اهمیت زیادی دارد، ضروری است با 7 اصل که در عکس پروفایل باید به آن ها توجه کرد آشنا شوید، این اصول شامل موارد زیر می باشد:

1. شیوه لبخند زدن
2. نوع لباس پوشیدن
3. خط چانه و فک
4. اندام های نمایان در عکس
5. نوع نگاه
6. ترکیب های نامتقارن
7. چشم ها

کارهایی که نباید انجام داد:

– استفاده از کلاه
– عینک آفتابی
– نور زیاد یا در سایه بودن چشم ها
– خنده شدید
– عریان بودن بخش هایی از بدن

آیا می دانید مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی چگونه و بر چه اساسی شما را ارزیابی می کنند؟ تحقیقات روانشناسان نشان می دهد افرادی که برای اولین بار عکس پروفایل فردی را مشاهده می کنند با توجه به ظاهر او و 3 مورد کلی برداشت متفاوتی از او خواهند داشت:

1. میزان نزدیکی (Approachability) : آیا این فرد می خواهد به من کمک کند یا آسیب بزند؟

2. میزان تسلط (Dominance) : آیا این فرد می تواند به من کمک کند یا آسیب برساند؟

3. میزان جذابیت (attractiveness) : آیا این فرد می تواند یک شریک یا رقیب عاشقانه باشد؟

آن چه روی میزان نزدیکی افراد تاثیر می گذارد، فرم دهان است که شامل عرض و ارتفاع دهان، فاصله دو لب و فرم لب پایینی می باشد.

لبخند عامل کلیدی در “میزان نزدیکی” افراد است.

آن چه روی میزان تسلط تاثیرگذار است شامل شکل ابرو، شیب گونه ها، درجه باز بودن چشم ها و پوست است.

“میزان تسلط” با روحیه مردانه رابطه نزدیکی دارد.

آن چه روی جذابیت تاثیر می گذارد چشم ها می باشد که شامل عرض و ارتفاع چشم و عنبیه می باشد.

لازم به ذکر است هرچه چشم ها درشت تر باشد فرد “میزان جذابیت” بیشتری دارد!

در تصویر زیر، عکس چهره های مختلف را مشاهده می کنید که با تغییراتی که از سمت چپ به راست در آن ها صورت گرفته کاملا گویای تفاوت سه دسته کلی (که در بالا ذکر شد) می باشد.

سه معیار جذابیت در شبکه های اجتماعی شامل دوست داشتنی بودن (likable) ، شایستگی (competent) و قدرت و نفوذ (influential) فرد می باشد.

استفاده از عینک آفتابی تاثیر منفی روی دوست داشتنی بودن فرد گذاشته و موهای روی چشم، انعکاس نور و در سایه بودن باعث کاهش درجه شایستگی و قدرت فرد می شود.

خط سایه داری که چانه را نشان می دهد باعث می شود فرد دوست داشتنی، شایسته و با نفوذی به نظر برسید.

لبخند بسته شما را تا حدی دوست داشتنی می کند. لبخند مایل به خنده شدید، فرد را دوست داشتنی تر نشان می دهد اما درجه شایستگی و نفوذ فرد را کاهش می دهد. اما بهترین لبخند، لبخند با نمایش دادن دندان هاست که هر سه عامل را افزایش می دهد.

کت و شلوار تیره با پیراهن روشن و کراوات در آقایان، هر سه عامل دوست داشتنی بودن، شایستگی و نفوذ را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

توجه کنید که اگر در عکس پروفایل تنها چهره یا تصویری تمام قد از خود به نمایش بگذارید، در هر دو حالت هر سه عامل جذابیت را کاهش خواهید داد. بهترین حالت نمایش سر و شانه ( یا سر تا کمر) می باشد.

چشم های خیلی باز ممکن است هراسان، آسیب پذیر و مردد به نظر برسد اما وقتی اندکی از گوشه چشم نگاه کنید با اعتماد به نفس و راحت دیده خواهید شد. چشمان کشیده هر سه عامل را تحت تاثیر مثبت قرار می دهد.

تحقیقات نشان می دهد کابران شبکه های اجتماعی تمایل دارند بیشتر با افرادی دوست شوند که ویژگی های زیر را دارا هستند:

– چشمان باز
– صورت بیضی شکل
– لبخند روی لب
– موهای قهوه ای

افرادی که در عکس پروفایل خود از ویژگی های زیر برخوردارند عصبی به نظر می رسند:

– استفاده از عینک یا کلاه
– چهره ای با حالت خنثی یا بی حالت
– موی سیاه و کوتاه

تحقیقات نشان می دهد بیو و متنی که در شبکه های اجتماعی به عنوان شرحی از خود قرار می دهیم کمتر از 10 درصد، نظر مردم نسبت به ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

– فقط چهره فرد در عکس مشخص باشد نه چهره افراد خانواده یا دوستان و غیره.

– از قانون نامتقارن سه گانه (Thirds ) برای انتخاب تصویر پروفایل استفاده کنید. قانون سه گانه، از اصول مشهور عکاسی است و روشی برای ترکیب عناصر یک تصویر می باشد تا عکسی هماهنگ با چشم بیننده تولید شود.

– منبع نور باید مقابل شما باشد.

– اگرچه در شبکه های اجتماعی مختلف از عکس هایی در سایز و اندازه های مختلف استفاده می شود اما بهترین سایز حداقل 600 پیکسل است.

مطالعات نشان می دهد در عکس پروفایل زنانه جذاب ترین حالت برای خانم ها نگاه کردن به دوربین است.

در عکس پروفایل مردانه بهتر است به دوربین نگاه نشود، زیرا در این حالت بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

رنگ های پس زمینه مختلف را برای عکس های خود امتحان کنید. پس زمینه های رنگی روشن از بهترین گزینه ها برای پروفایل های شخصی به شمار می رود.

منبع: bufferapp

عکس پروفایل روانشناسی بالینی

آشپزیبیوگرافیتعبیر خوابداغ ترین هادانلود آهنگدکوراسیون

سبک زندگیسرگرمیسلامتشعرهای زیباعکس

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

تماس با ما

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

یک روانشناس فرهنگی،شخصیت شناسی پروفایل درجامعه ایرانی رابسیارپیچیده می داندومی گوید:برخی افراد میلیاردهاتومان هزینه می کنندتاخودشان رامتفاوت ازآنچه هستندنشان دهند. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

عکس پروفایل روانشناسی بالینی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

0

سایر خبرها

و مرد معتقدند خدا اجر خیرخواهی هایشان را با فرزندان صالح به آن ها داده است. موذمه متین زاده می گوید: وحید و امیر برادرهایم هر دو شغل آزاد دارند. من مشاور روانشناس هستم. یکی از خواهرهایم پزشک است، یکی وکیل است و ته تغاری خانواده هم معلم است. برادرهایم علاوه بر وقت روزانه ای که برای پیشبرد برنامه های خیریه می گذارند، هرماه بخشی از سود کارشان را به خیریه اختصاص می دهند و خودشان می گویند رونق کسب …

….5 سال و در پسران به 13.5 سال رسیده است. همچنین ثریا علوی نژاد، روانشناس بالینی در این خصوص معتقد است که در دوران بلوغ، دختران و پسران شاهد تغییرات فیزیکی و جسمی در بدن خود هستند به طوری که این تغییرات در دختران بین 10 تا 12 سالگی و در پسران در سنین 12 تا 15 سالگی شروع می شود. در همین راستا تحقیقات در این زمینه نشان داده است که 40 درصد از دختران پیش از ورود به دانشگاه با …

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از مشرق / همه مجردها می دانند که قبل از ازدواج باید آزمایش خون داد! اما اینکه چه آزمایشی و برای چه را اکثراً نمی دانند و این باعث می شود استرس شان دوچندان شود، چون می ترسند حالا که عاشق شده اند مبادا دکتر، ازدواج آنها با شخص موردعلاقه شان را منع کند! درحالی که نیازی به نگرانی نیست. دردسرهای شگفت انگیز برای قلب تاثیر روانشناس در بهبود کیفیت زندگی …

یک روانشناس گفت: اولین و مهم ترین گام برای دادن شوق دوباره به همسر بحران زده، همدلی کردن است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نسیم نجفی روانشناس و مشاور خانواده اظهار کرد: برای هر زوجی ممکن است این موقعیت پیش بیاید که درگیر بحران شغلی یا تحصیلی همسرش شود. نجفی ادامه داد: گاهی افراد ناچارند برای ادامه تحصیل، ماموریت کاری یا هر دلیل دیگری مهاجرت کنند یا در یک برهه زمانی با هر …

ارتباط باشد با فشاری که به مادران برای انکار دوسوگرایی شان وارد می شود. وقتی خصومت در کلام اجازه بروز نیابد، کجا می تواند برود، جز بیرون -به صورت نوعی خشونت- یا درون، به صورت افسردگی؟ پزشک اطفال و روانشناس، دونالد وینیکوت، که عمر خود را صرف کار با کودکان و خانواده ها کرده است، دریافت که چرا طیف دوسوگرایی بیشتر از عشق به نفرت مایل است. او می نویسد کودک خطری برای بدن مادر در زمان حاملگی …

حال ظهور است. وی با بیان اینکه به عنوان نخستین کار، کار گروهی در نظام روانشناسی، تاریخ روانشناسی و مشاوره ایجاد می کند افزود: به یمن وجود سازمان نظام روانشناسی؛ بیش از 200 هزار دانشجو روانشناسی و مشاوره داریم، بیش از 26 هزار نفر عضو سازمان روانشناسی هستند و حدود 800 مرکز خدمات مشاوره در کشور داریم که با حساسیت زیادی افراد را انتخاب می کنیم. رییس جدید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با …

تری در معاشرت با خانواده و دوستان خواهیم داشت. حالا ما برایتان یک راهنما داریم از بایدها و نبایدهایی که اگر رعایت شوند معاشرت ها را دلپذیرتر می کنند. کی زن می گیری؟ قدیم ها رسم بود تا دختر یا پسری در فامیل به سن ازدواج می رسید خانم های فامیل دست به کار می شدند و افراد مورد نظرشان را پیشنهاد داده و خیلی سریع به قول خودشان همه را سر و سامان می دادند. اما حالا سال هاست که این روش …

این که زیان درازمدت داشته باشد.اما هیچ لذتی از کارهایی که مبتلایان به اختلال رفتار وسواسی جبری می کنند حاصل نمی شود. اما، وقتی ما همه در پی لذت هستیم، چه چیزی طلب پاداش ما را از جستجوی لذت افراد معتاد، متمایز می کند؟ از نظر هریت گرود، دکتر روانشناس، رفتاری اعتیاد تلقی می شود که به حدی برسد که به فرد و اطرافیان او آسیب برساند. به گفته او اعتیاد به غذا و قمار به عنوان بیماری …

نمی شود و نهایتا هنر شفاف اندیشیدن و سپس هنرخوب زندگی کردن را می نوسید که کتابهای پرفروشی می شوند. وی افزود: این کتاب جعبه ابزار زندگی است، این نویسنده در 52 سالگی، 52 ابزار برای خوب زندگی کردن معرفی می کند که این 52 فصل بین 4 تا 6 صفحه ابزار خوبی را به ما معرفی می کند. این روانشناس و درمانگر وجودی خاطر نشان کرد: این کتاب یک کتاب مرجع است و پیشنهاد من این است که یک فصل را باز …

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، معاون توانبخشی بهزیستی استان ایلام گفت : در استان ایلام 50 هزار سالمند وجود دارد که 8/6 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد. وی با اشاره به اینکه 6 مرکز ویزیت در منزل سالمندان در استان ایلام فعالیت دارند، افزود: تیم اعزامی در منزل شامل پزشک، پرستار، اکیپ درمان، مددکار و روانشناس می باشد و در این مراکز خدمات توانبخشی کار …

خلاء نبود مادر و پدر خود را با دوستان و سایر افراد پر می کنند، دچار وابستگی عاطفی می شوند، بیان می کند: کودکان درک درستی از نبود والدین و حضور نیافتن آنها ندارند و هر چند ماندن در کنار دیگر نزدیکان خانواده مانند مادربزرگ یا پدربزرگ کمی از عوارض این تنهایی می کاهد ولی منجر می شود که صمیمت بیشتری با آنها نسبت به والدینش پیدا کند. وی با بیان این که در کشورهایی چون ژاپن، مادران پس از ازدواج و …

تمام مشکلات ذوب آهن روحی روانی است و یک روانشناس ورزشی که سابقه موفقی در زمینه فوتبال داشته باید در کنار تیم باشد و به آنها از نظر روحی و روانی کمک کند. *دوری از حاشیه و تمرکز رمز موفقیت در پایان نگارنده ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا با تاکید بر این موضوع که برد آنها می تواند در روحیه مردم تاثیر مثبت داشته باشد و با تایید صحبت های نفرات بالا …

را برای ادامه تحصیل را انتخاب می کنند. وی با اشاره به آمار روانشناسان عضو سازمان نظام روانشناسی و دارای پروانه کار بیان کرد: ما 26 هزار روانشناس کارشناسی ارشد و دکترا عضو سازمان نظام روانشناسی داریم و 5 هزار روانشناس از سازمان نظام روانشناسی پروانه کار اخذ کرده اند و رتبه علمی رؤسای کمیسیون های تخصصی سازمان نظام روانشناسی از دانشیاری به بالاست. رئیس سازمان نظام روانشناسی …

احساس تبعیض ایجاد کند. دکتر معصومه خسروی، روانشناس تربیتی راهکاری را به رسانه ها گفته است: در ابتدا به بچه ها اجازه صحبت درباره احساساتشان را داده و به حرف هایشان گوش دهید. در مواجهه با دعوای فرزندان، به هر دو طرف دعوا توجه داشته و از حمایت و رسیدگی به یکی از طرفین خودداری کنید. با این نوع رفتار، بچه ها دیگر احساس تبعیض و غیرمنصفانه بودن نمی کنند و شما هم می توانید دلیل کارتان را توضیح دهید. در …

…! شما سزاوارش هستید و برای تان مفید خواهد بود و کمتر از آن چیزی که فکر می کنید زمان می برد. به ماساژ و آبگرم هفتگی و کناره گیری نیازی ندارید. هر یک از این توصیه های تسهیل کننده استرس می تواند در 15 دقیقه حالتان را بهتر کند. مدیتیشن: چند دقیقه تمرین در هر روز می تواند اضطراب را کاهش دهد. دکتر مالر هارتمن روانشناس و متخصص سلامت شیکاگو و مربی سلامت می گوید …

اجتماعی رفته رفته همگنی اش از دست می رود و گونه هایی تا حدی متفاوت با آن زبان به وجود می آید . از طرفی توهین، فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک جرم هم محسوب می شود و مجازات دارد. در ماده 608 قانون مجازات اسلامی آمده است: توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک، چنانچه موجب حد قذف نباشد، مجازات شلاق تا 74 ضربه یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد داشت . خداوند …

عضلانی را کاهش می دهند مانند ایروبیک. اینگونه ورزش ها می توانند با افزایش اکسیژن سطح استرس را کاهش دهند. تغذیه عامل مؤثر دیگر است که به نقش آن در کاهش استرس کمتر توجه می شود. کاهو، سیب درختی، شیر و… از جمله مواردی هستند که با گنجاندن آن ها در سبد تغذیه روزانه می توان به افزایش آرامش کمک کرد. برخی افراد خود را مسئول تمام کارهایشان می دانند و همین فشار روانی می تواند استرس قابل ملاحظه ای را به وجود آورد. بنابراین طبق زمان، منابع مالی، توانمندی های جسمی و ظرفیت های روحی وظایف محوله را بین خود و اطرافیانتان تقسیم کنید. *روانشناس بالینی …

آهسته و شمرده صحبت نمایید. – با سایر افراد ارتباط داشته باشید، مانند افراد خانواده، فامیل و دوستان. – برای خلاص شدن از دست استرس، به سختی تمرین کنید. – مشاوره با یک روانشناس ماهر نیز کمک زیادی به شما می کند. کاهش استرس باعث کاهش هورمون استرس در بدن شده و به داشتن خواب بهتر کمک می کند که عملکرد ایمنی بدن را بهبود می بخشد. برخی تحقیقات نشان داده اند …

های گوناگون روان شناسی و رشد کودک آموزش ببینند بطوریکه بتوانند در جهت رشد عاطفی و ذهنی کودک مشارکت معناداری داشته باشند. معرفی روشهایی برای درک و شناخت بهتر روان شناسی کودک ژان پیاژه- روانشناس کودک معروف- می گوید: ” از دیدگاه اخلاقی و فکری، کودک نه خوب متولد می شود و نه بد بلکه کودک حاکم سرنوشت خود متولد می شود.” تربیت و پرورش کودک چیزی فراتر از تامین راحتی و رفاه کودکان است …

میگنا : دکتر غلامعلی افروز در مراسم معارفه دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره که در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد اظهار کرد: علوم تج

نامتعادل است، به طوری که این کودک هم اکنون توسط پدر و مادربزرگش نگهداری می شود. پزشکان چینی تلاش فراوان برای بهبودی و درمان این پسربچه هشت ساله به خرج دادند، اما تاکنون بهبودی صورت نگرفته است. یک بار حتی پزشکان و جراحان پلاستیک در یکی از بیمارستان های استان جیلین برای بهبودی وی از جراحی پلاستیک استفاده کردند. همچنین یک روانشناس هم برای کمک به این کودک برایش جلسات روان درمانی ترتیب داد تا شرایط خود را بپذیرد. …

موفقیت های زیادی نصیب سازمان شده است و در این راستا بیش از 200 هزار فارغ التحصیل روانشناس در کشور داریم. حاتمی افزود: ما مسئول تعهد روانشناسان کشور هستیم و هیچ نهادی به غیر از این سازمان صلاحیت صدور پروانه برای این حرفه را ندارد و از چندگانگی این سازمان و در نهایت مردم را نجات خواهیم داد. وی افزود: موفقیت های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره زیاد است 26 هزار عضو فوق لیسانس و به بالا و …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در ادامه این برنامه که ساعت 20 : 12 دقیقه پخش می شود، هم “شهلا بهزادپور”

به گزارش خبرگزاری مهر ، پروژه پژوهشی تأثیر آموزش مداخلات مثبت گرا بر شادکامی ایثارگران از مدتی پیش با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران به سرپرستی طرح اعظم نوفرستی روانشناس بالینی و عضو هیئت علمی این دانشکده آغاز شده است. اجرای مداخله آموزشی در 2 گروه 20 نفره جانبازان، همسران جانبازان و همسران شهدا در 10 جلسه 2 ساعته برای هر …

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی زاغه، تیم تک تخصصی شهید دکتر رهنمون امروز به بخش زاغه اعزام شد. وی با اشاره به اینکه این تیم پزشکی شامل متخصص عفونی، دو پزشک عمومی، ماما، پرستار، روانشناس، کارشناسان آزمایشگاه و داروخانه است افزود: در این اعزام بیش از 100 …

علل بالا را در کودک خود حس کردید و با اصلاح رفتار خود، نتوانستید به کودک در راه رفتن مستقل کمک کنید، حتما لازم است که با یک روانشناس متخصص صحبت کرده و تمام شرایطی که ممکن است در این ترس دخیل باشد را توضیح دهید. به دلیل اینکه هر کودکی می تواند مسائل منحصر به فردی داشته باشد، ارائه راهکار می تواند به نسبت شرایط هر کودک و هر خانواده متفاوت باشد. …

…> بسیاری از مطالعات تایید می کنند که ثروت مادی راه حل همگانی یا ماندگاری برای ما نیست. علی رغم وفور بی سابق فناوری های بهداشت و درمان، پیشرفت در فرهنگ و … افراد کمی هستند که واقعا احساس خوشبختی کنند. روانشناس امریکایی، مای هی لی چکزمتی هایلی Mihaly Csikszentmihalyi می گوید آنان که پول بیشتری دارند، رفاه و آرامش ذهنی بیشتری را گزارش نمی دهند. به طور قابل توجهی، کودکان در طبقات پایین تر …

هستند هویت جنس مخالف را داشته باشند به آن معنا که اگر پسر است از نظر روانی فکر می کند، دختر است. وی اضافه کرد: توجه به افراد دارای اختلال هویت جنسی از سال 83 بیشتر شد و بهزیستی حمایتی حداقلی به مبلغ 20 میلیون تومان در سال برای آنان در نظر گرفت که حمایت ها از سال 86 بیشتر شد. رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: تغییر هویت، روند راحتی نیست و فرآیندهای طولانی از جمله بررسی های روانشناس …

مشکلات جسمی و روانی روبرو نشود، به همین دلیل مهندسان شهری با ایجاد فضای سبز در سطح شهرها نیاز انسان ها را به فضای سبز موردنظر تأمین می کند. یک روانشناس در این خصوص معتقد است: ایجاد فضای سبز به سلامت جسم و روان ساکنین شهرها کمک می کند. به گفته وی پژوهش ها نشان می دهد نگاه کردن به گل ها و گیاهان باعث برانگیخته شدن احساس شادی، آرامش و طراوت در افراد می شود و غم و اندوه را از انسان دور می کند …

مردم آن را فقط به چشم یک تفریح نگاه می کنند بهنود اناری معتقد است همان گونه که با ورزش های دیگر برخورد می شود باید با ورزش های آنلاین و بازی های ورزشی برخورد شود. اناری به تجربه خود در شرکت از مسابقات بین المللی اشاره کرد و گفت: تیم های شرکت کننده در مسابقات گیم به صورت کاملا حرفه ای و با حضور کارشناسان حوزه های مختلف مانند روانشناس و مدیر ورزشی و با حمایت کامل اسپانسرهای مختلف در این …

“),t.close()},t.write(‘

عکس پروفایل روانشناسی عکس پروفایل روانشناسی مثبت عکس پروفایل روانشناسی بالینی عکس پروفایل روانشناسی کودک عکس پروفایل روانشناسی جدید عکس پروفایل روانشناسی شاد عکس پروفایل روانشناسی شخصیت عکس پروفایل روانشناسی مشاوره عکس پروفایل روانشناسی دختر عکس پروفایل روانشناسی دخترانه

برای مشاهده عکس های با موضوع “عکس پروفایل روانشناسی” روی لینک های زیر کلیک نمائید:

عکس پروفایل روانشناسی عکس پروفایل روانشناسی.

آموزش دوخت سطل آشغال جا دستمال کاغذی نمدی بازار آنلاین مواد مخدر حسابی گرفته است لچک لباس کردی دانلود برنامه آنکات امیرقاسمی تست فوتبال اصفهان 96 96 ساینا دو گانه سوز ع پیراهن مذهبی خدای جنگ بدون دیتا زیباترین طرح های گونی بافی متن برای مجری برای در مراسم مرحوم روش حذف علامت ساعت از نوار اهنک هندی اکبر امر انتونی دانلود بازی موتوری2 کم حجم تاتو چینی با معنی دیوار خودرو سنندج بین بردن لکه چسب حرارتی افزایش حقوق سال معلمان96 یک اسکوپ بستنی چند گرم است عیدی کمیته امداد اسفند 95دقیقآ کی واریز میشود زمان پخش عشق اجاره ایی تو جیم

عکس پروفایل روانشناسی بالینی
عکس پروفایل روانشناسی بالینی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *