مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

 
helpkade
مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج
مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

مرکز درمانگر خانواده در شیراز

بهترین مرکز مشاوره محدوده ونک

کلینیک روانشناسی
مشاوره قبل از ازدواج
کارگاه فرزند پروری

 

مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

مجرب ترین کلینیک روانشناسی کرج
مجرب ترین کلینیک روانشناسی در کرج
مجرب ترین کلینیک روانشناسی محدوده کرج
بهترین کلینیک روانشناسی کرج
بهترین کلینیک روانشناسی در کرج
بهترین کلینیک روانشناسی محدوده کرج
کلینیک روانشناسی کرج
کلینیک روانشناسی در کرج
کلینیک روانشناسی محدوده کرج
مرکز روانشناسی دکتر محسن معین
کلینیک روانشناسی دکتر محسن معین
بهترین دکتر روانشناس در کرج
بهترین دکتر روانشناس محدوده کرج
بهترین دکتر روانشناس کرج
بهترین روانشناس در کرج
بهترین روانشناس محدوده کرج
بهترین روانشناس کرج
دکتر محسن معین
مجرب ترین روانشناس در کرج
مجرب ترین روانشناس محدوده کرج
مجرب ترین روانشناس کرج
بهترین روانشناس ازدواج در کرج
بهترین روانشناس ازدواج محدوده کرج
بهترین روانشناس ازدواج کرج
بهترین روانشناس خانواده در کرج
بهترین روانشناس خانواده محدوده کرج
بهترین روانشناس خانواده کرج
بهترین روانشناس جنسی و تربیتی در کرج
بهترین روانشناس جنسی و تربیتی محدوده کرج
بهترین روانشناس جنسی و تربیتی کرج
بهترین روانشناس سلامت جنسی در کرج
بهترین روانشناس سلامت جنسی محدوده کرج
بهترین روانشناس سلامت جنسی کرج
بهترین روانشناس ازدواج زوجین در کرج
بهترین روانشناس ازدواج زوجین محدوده کرج
بهترین روانشناس ازدواج زوجین کرج
بهترین روانشناس تحصیلی و شغلی در کرج
بهترین روانشناس تحصیلی و شغلی محدوده کرج
بهترین روانشناس تحصیلی و شغلی کرج
کارگاه فرزند پروری محدوده کرج
کارگاه فرزند پروری در کرج
کارگاه فرزند پروری کرج
بهترین کارگاه فرزند پروری محدوده کرج
بهترین کارگاه فرزند پروری در کرج
بهترین کارگاه فرزند پروری کرج
توانمندسازی مغز با نوروفیدبک در کرج
توانمندسازی مغز با نوروفیدبک
کارگاه مهارت های زندگی در کرج
کارگاه مهارت های زندگی محدوده کرج
کارگاه مهارت های زندگی کرج
مجرب ترین روانشناس کودک در کرج
مجرب ترین روانشناس کودک محدوده کرج
مجرب ترین روانشناس کودک کرج
روانشناس کودک در کرج
روانشناس کودک محدوده کرج
روانشناس کودک کرج
مجرب ترین روانشناس خانواده در کرج
مجرب ترین روانشناس خانواده محدوده کرج
مجرب ترین روانشناس خانواده کرج
روانشناس خانواده در کرج
روانشناس خانواده محدوده کرج
روانشناس خانواده کرج
مشاوره قبل از ازدواج محدوده کرج
مشاوره قبل از ازدواج در کرج
مشاوره قبل از ازدواج کرج
بهترین مشاوره قبل از ازدواج محدوده کرج
بهترین مشاوره قبل از ازدواج در کرج
بهترین مشاوره قبل از ازدواج کرج
مجرب ترین مشاوره قبل از ازدواج محدوده کرج
مجرب ترین مشاوره قبل از ازدواج در کرج
مجرب ترین مشاوره قبل از ازدواج کرج
متخصص روانشناسی سلامت و شخصیت در کرج
متخصص روانشناسی سلامت و شخصیت محدوده کرج
آموزش خانواده درمانی در کرج
آموزش خانواده درمانی محدوده کرج
متخصص بیش فعالی در کرج
متخصص بیش فعالی محدوده کرج
بهترین متخصص بیش فعالی در کرج
بهترین متخصص بیش فعالی محدوده کرج
دکتر محسن معین‬‬
مدرس و عضو هیأت علمی دانشگاه‬‬
دکتری تخصصی روان شناسی سلامت و شخصیت‬‬
دارایی پروانه نظام روان شناسی و مشاوره‬‬
برگزار کننده و مدرس کارگاه های آموزشی، فرزند پروری، مهارت های زندگی، ارتباط زوجین و سلامت جنسی‬‬
برگزار کننده کارگاه های پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج‬‬
آموزش خانواده و خانواده درمانی، نوجوان و بزرگسال‬‬
متخصص بیش فعالی‬

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

آدرس

البرز

کرج

45 متری گلشهر –
بین پونه و بنفشه –
جنب فروشگاه خلیج فارس –
مجتمع جاوید –
طبقه دوم

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج کرج هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج کرج چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

 

 

مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج کرج این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و … کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج کرج هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به دلیل مشکلات مردم کرج در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج کرج تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج کرج گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج کرج را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج کرج

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج کرج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

 

مرکز مشاوره ازدواج کرج هنر زندگی خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج کرج هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره کرج هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

 

از آنجایی که زندگی های امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است و مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد. نیازمند راه حال های نوین است. از آنجایی که  هزینه شرکت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراکز مشاوره ازوداج کرج بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند. علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتریت مشاوره تلفنی  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از زادواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.دوستی قبل از ازدواجاشتباهات آشنایی قبل از ازدواجرابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

ازدواج و نامزدی : ازدواج و مراسم خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از زوجین می باشد. تشخیص درستی انتخاب از لحاظ اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، معیار های شخصیت و تفاهم بین زوجین از جمله مواردی است که باید قبل از زادواج توسط زوجین مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.سوالات قبل از ازدواجتست تفاهمدخالت والدین در ازدواجازدواج زود هنگامازدواج مجددفاصله سنی در ازدواجازدواج در سن بالانقش خانواده در ازدواجازدواج مجددازدواج دوم مردان متاهلافراد نامناسب برای ازدواج

 

بعد از ازدواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و … با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج کرج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مراکز مشاوره کرج تعدادی بیش از لیست مطرح شده زیر هستند. ما سعی کرده ایم لیستی از بهترین مراکز مشاوره کرج را گلچین کنیم. این بدان معنا نیست که اگر مرکزی در لیست ما نیست مرکز مشاوره خوب در کرج نیست . خدمات لیست زیر شامل مرکز مشاوره کودک در کرج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره تحصیلی و.. می باشند.

کلینیک تخصصی مشاوره مهر آریا

آدرس: کرج – بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی

ابتدای پل زیر گذر ، برج ارم طبقه نهم واحد ۳۵

تلفن پذیرش:

مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

۰۲۶۳۲۲۶۵۵۳۳

۰۹۳۶۹۵۱۳۹۴۳

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره کرج را اورده ایم از جمله مرکز مشاوره خوب در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ،مرکز مشاوره وصال کرج ، مرکز مشاوره دولتی در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج بلوار ماهان ، مرکز مشاوره در فردیس ، مرکز مشاوره البرز به همراه شماره تلفن و آدرس آنها ، اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت نام طلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

کلینیک مشاوره گلشن 

آدرس:

مرکز مشاوره البرز

آدرس: چهارراه طالقانی ، کنار گذر شرقی ، برج ارم ، طبقه ۷ ، واحد ۲۸

تلفن تماس : ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۴۱

۰۲۶۳۲۲۶۵۹۰۴

لیست فوق شامل : مراکز مشاوره و روان درمانی کرج ، بهترین روانشناس کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ، مشاور خانواده در کرج ، مشاور تحصیلی در کرج ، مشکلات خانوادگی ،  مرکز مشاوره کرج  می باشد. که این لیست نیز به مرور تکمیل می شود.

شهرستان‌های موجود در سامانه مراکز مشاوره  کرج

امیدوارم که برگه معرفی بهترین مراکز مشاوره  کرج به شما کمک کرده باشد.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی البرز بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی البرز می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان البرز شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی البرز را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی البرز، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی البرز ندارد.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی البرز تقدیم می گردد:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – معین کرج: 45 متری گلشهر – بین پونه و بنفشه – مجتمع جاوید – طبقه سوم – واحد 5 شماره تماس: 02634583737 – 02634574740

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – وصال: بلوار طالقانی شمالی – کوچه شهید میرزایی – ساختمان سینا – طبقه 3 شماره تماس: 02632263604

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – نیک منش: چهارراه طالقانی – ساختمان پزشکان ایرانیان – بلوک 2 – طبقه اول شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره آرامش برتر: طالقانی، بلوار هفت تیر، ساختمان بورس، طبقه چهارم، واحد 24 شماره تماس:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مركز مشاوره الفبای زندگی: جهانشهر، بلوار ماهان، نبش كوچه ي غزل، ساختمان ماهان، پلاك ٦٥، واحد 3، طبقه ي دوم شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی طراوت: خیابان شهيد بهشتي، میدان سپاه، به سمت سه راه گوهردشت، نرسيده بِه بازار ملاصدرا، جنب داروخانه فيروزبخت شماره تماس: ٠٩٣٨٣٣٦١٠١٥

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – نگاه نو: چهارراه هفت تیر، مرکز تجاری اداری کیش، طبقه سوم شمالی، واحد ۴۰۲ شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – دکتر امیر آرامی: بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، نرسیده به اداره پست، ابتدای کنار گذر، ساختمان پزشکان ارم، طبقه 9، واحد 35 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – گروه زندگی برتر: خیابان درختي، روبروی میدان عطار، ساختمان الماس، واحد 7 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – دفتر مشاوره منیژه جاسبی: بین چهارراه هفت تیر و کارخانه قند، ساختمان برلیان شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – کلینیک مشاوره و روان شناسی رام فر: طالقانی جنوبی، نبش خيابان شهید عابدینی، جنب فست فود هایدا، ساختمان آسمان، طبقه 1، واحد 2 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره و روانشناسی راه مهربانی: مهرشهر، فاز 4، چهارراه مسجد جامع، نبش خیابان504، پلاک2 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – دفتر مشاوره حیدری: سه راه گوهردشت، خیابان ولیعصر 5، ساختمان سجادیان، طبقه 1، واحد 2 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – موسسه روانشناسی کلید آفرینش: خيابان بهشتي، بین پمپ بنزین حصارک و نمایندگی ایران خودرو، ساختمان آفرینش شماره تماس:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره و خدمات روانشناسى گلشن: ميدان شهدا، ضلع غربى ميدان، بعد از آموزشگاه رحمانى، ساختمان زرندى شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی رازی: خیابان طالقانی شمالی، ابتدای بلوار ماهان شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – دکتر حسین روحانی: 4 راه طالقانی، جنب داروخانه دکتر چلنگر، ساختمان هستی شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره نظام سلامت محور: خیابان شهید بهشتی، بین میدان سپاه و بازار ملاصدرا، روبروی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاه، جنب موسسه اعتباری ثامن – طبقه 6، واحد 602 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره دکتر معین: 45متری گلشهر، بین خیابان پونه و بنفشه، مجتمع جاوید، طبقه سوم، واحد 5 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره کوی سعادت: جهانشهر، بلوار ماهان شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره فراز اندیشان: هفت تير، بلوار استقلال میدان بهارستان شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره انگیزه: حصارک، بعد از خیابان المهدی، ساختمان فرش آریانا، طبقه 2 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره نیک منش: چهار راه طالقانی، ساختمان پزشکان ایرانیان، بلوک 2، طبقه اول شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرج – مرکز مشاوره جاهدی: شاهين ويلا، بین 3 و 4 شرقی، طبقه ی فوقانی فروشگاه عبدی شماره تماس: –

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مرکز مشاوره روانشناسی در کرج» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

 

 

مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

جهت هماهنگی برای تبلیغات در دکتر برتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید : ۰۹۳۵۹۸۵۴۷۱۴

ارسال پیام :    

 

تالار گفتگو دکتر برتر

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com


یکی از مسائل که خانواده های امروزی با آن درگیر هستند یافتن یک مرکز مشاوره خانواده در کرج است. با توجه به اینکه یک مشاوره مناسب نقش بسیار زیادی در روابط یک خانواده خواهد داشت تخصصی بودن یک مرکز مشاوره از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما نیز نیاز به یک مرکز مشاوره خوانواده در کرج هستید با ما همراه باشید.

مشاور خانواده فردی است با مدرک تخصصیی در زمینه خانواده درمانی در مقطع کارشناسی ارشد که دوره های کارورزی خویش را در زمینه خانواده درمانی گذرانده است و در طول تحصیل به مطالعه ی مباحث اساسی در حیطه ی ساختار خانواده، کارکردهای آن، تعارضات بین اعضای خانواده، زوجین، والدین، فرزندان، بازنشستگان و.. میپردازد. مشاور خانواده نیاز به تجربه کاری زیاد دارد چرا که خانواده از حساس ترین بخشهای اجتماع است و نیاز به دقت نظر بسیاری در امر مشاوره دارد.

مرکز مشاوره خانواده یک مرکز روانشناسی مجهز است که مجموعه ای از روانشناسان و مشاوران را در اختیار دارد. مراکز مشاوره خانواده به دلیل پر اهمیت بودن نهاد خانواده از مشاوران با تجربه و کارآزموده بهره میگیرند. روانشناسان و مشاوران در مرکز مشاور خانواده با دقت بررسی و صلاحیت علمی و تجربی انها توسط مرکز تایید می شود.مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

برای تماس با مرکز مشاوره خانواده دکتر اسلامی از اطلاعات زیر استفاده کنید.

کلینیک دکتر اسلامی با کادری آموزش دیده به همراه برترین روانشناس کرج

ما در مرکز مشاوره دکتر اسلامی محیطی امن با فضای متناسب جهت حضور اعضای خانواده گرد هم آورده ایم  و به منظور بررسی هر چه بیشتر خانواده توسط روانشناش کلیه امکانات و تجهیزات لازم را در فضایی صمیمی فراهم کرده ایم. امکانات پزشکی و سلامت خانواده به همراه مشاور انفرادی و گروهی مرکز دکتر اسلامی را به یکی از موفقترین مرکز مشاوره در کرج تبدیل کرده است.

(معرفی مرکز مشاوره خانواده دکتر اسلامی جدیری)

در این مرکز گروههایی به منظور ارایه ی خدمات خانواده درمانی با دعوت از خانواده و حضور روانشناسی متخصص در این حیطه تشکیل می گردد و به بررسی مسایل موجود در خانواده که شرایطی بحرانی را در خانواده ایجاد کرده میپردازد. این زوند موجب افزایش کیفیت مشاوره و در نهایت منجر به افزایش سلامت خانواده خواهد بود.

در یک مرکز مشاوره علاوه بر فضای مناسب و بستری برای آرامش، نیاز به ابزارهای پزشکی نیز میباشد. جهت تشخیص اختلالات روانی اعضای خانواده که گاهی به صورت پنهان بروز میکنند،جهت  ارایه ی مشاوره فردی، و  همچنین حل تعارضات بین فردی اعضا خانواده

کلینیک دکتر اسلامی مرکز  مشاوره روانشناسی در کرج

(معرفی مشاور خانواده در مرکز مشاوره دکتر اسلامی جدیری)

در محدوده مشاور خانواده متخصصان ما شامل:

هزینه های مشاوره در مرکز مشاوره خانوائه دکتر اسلامی متناسب با زمان مشاوره می‌باشد.

مرکز روانشناسی و کلینیک روانشناسی در کرج ، کلینیک دکتر اسلامی

( معرفی خدمات در مرکز مشاوره خانواده دکتر اسلامی جدیری)

خدمات در حوضه مشاوره خانواده در مرکز مشاوره به قرار زیر می‌باشد.

در مرکز مشاوره دکتر اسلامی علاوه بر مشاوره حضوری امکانم مشاوره تلفنی نیز محیا شده است. جهت هماهنگی و استفاده از مشاوره تلفنی با خطوط مرکز تماس و جهت تعیین تایم مشاوره اقدام کنید.

تلفن تماس جهت هماهنگی ساعات مشاوره تلفنی

32265762-026 مشاوره تلفنی

با توجه به ضرورت و اهمیت مشاوره خانواده و تاثیر آن در سلامت اجتماعی خانواده ها، در مرکز مشاوره دکتر اسلامی خدماتی رایگان در صورت تشخیص مشاورین و روانشناسان گرامی به مراجعین مربوطه داده میشود.

کلینیک روانشناسی دکتر اسلامی با کادری ویژه در زمینه روانشناس کودک در کرج

اگر ساکن هرکدام از مناطق زیر هستید میتوانید از خدمات مرکز مشاوره خانواده دکتر اسلامی جدیری استفاده کنید.

لینک های مفید و کاربردی:

سازمان بهزیستی کشور

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


جستجو برای:

کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست و زیرگذر، ساختمان امید

کلینیک روانپزشکی و رواندرمانی دکتر آرش اسلامی از تاریخ 1390 با فعالیت در زمینه‌های تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی و رواندرمانی تاسیس گردید. در حال حاضر علاوه بر موارد فوق خدماتی از قبیل زوج درمانی، خانواده درمانی، سکس تراپی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره شغلی و تحصیلی، مشاوره و آموزش پیش از ازدواج، مشاوره و کاهش آسیب‌های ناشی از طلاق، شکست‌های عاطفی، درمان اعتیاد، درمان اختلالات روانپزشکی با TDCS و RTMS و نوروفیدبک ارائه می‌شود .

با سلام و آرزوی سلامتی با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده، علاوه بر امکان ویزیت و مشاوره حضوری در کلینیک امکان انجام آنلاین و تلفنی خدمات فوق نیز فراهم گردیده است. در صورت تمایل جهت دریافت نوبت از ساعت 11 صبح تا 8 عصر با شماره 09365229724 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره معین : مشاور تخصصی شما در تمام لحظات زندگی | لطفا صبر کنید …

مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

بهترین مشاوران در تمام زمینه های روان درمانی و مشاوره

ارائه خدمات نوروفیدبک و بیوفیدبک برای …

برگزاری کارگاه های تخصصی و همچنین دوره های روان-آموزشی و مهارت آموزی

تلفن تماس مرکز: ۲۲۶۳۲۵۶۳

تلگرام: markazmoshaveremoeen@

مشاوره زناشوئی، شامل خدماتی است که یک متخصص مشاوره آموزش دیده در حیطه روابط همسران، برای کمک به افزایش سازگاری و خشنودی زن و مرد از زندگی زناشوئی خود ارائه می کند.

تجربه هیجانی یکی از جنبه های اصلی زندگی روانی اجتماعی انسان هاست. اختلالات هیجانی و رفتاری نوعی بی ثباتی هیجانی هستند که فرد را از سازگاری با ملزومات زندگی فردی و اجتماعی دور میکنند.

مشاوره توانبخشی نیز یکی از شاخه های تخصصی علم مشاوره است که هدف آن کمک به افرادی است که دچار بیماری مزمن و صعب العالج ، معلولیت یا هر نیاز ویژه اند.

دوران نامزدی مرحله ای مهم در تصمیم گیری برای شروع زندگی مشترک است. شناخت معیارهای اصولی انتخاب شریک زندگی به دور از افکار وسواس گونه و همچنین سهل انگاری های آسیب زننده،فاکتوری مهم در انتخاب هایی است که تمامی زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

مشاوران شغلی به افراد کمک می کنند تا علاوه بر بررسی و انتخاب شغلی که بیشترین کارآمدی و بنابراین رضامندی شغلی را فراهم می کند، بتوانند در آن شغل به خوبی عمل کرده و ارتقا یابند.

مشاوره تحصیلی، فرایند کمک تخصصی به محصلین است تا بتوانند عملکرد تحصیلی خود را بهبود بخشند.کمک به حل مشکلاتی از قبیل: ضعف تحصیلی، افت تحصیلی، سازگاری پایین در ارتباط با همکلاسی ها یا کارکنان

مشاوره کودک و نوجوان سعی دارد، از بروز یا تشدید مشکلاتی که می توانند بر رشد، سلامت اجتماعی،هیجانی و شناختی کودکان و نوجوانان تأثیر منفی گذارند، پیشگیری کند.

دکتر بهمن بهمنی ، دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیر مرکز مشاوره معین، در سال ۱۳۷۸ این مرکز مشاوره را تأسیس کردند. همچنین دکتر بهمنی از سال ۱۳۷۴ تا به امروز مشغول به تدریس در دانشگاه های دولتی و آزاد در گروه های آموزشی روانشناسی و مشاوره هستند.

اخیرا سوال بسیاری از عزیزان از سایت و صفحه اینستاگرام جناب آقای دکتر بهمنی این بوده است که آیا امکان مشاوره تلفنی با ایشان وجود دارد یا خیر؟ بنابراین مصاحبه ای با ایشان در رابطه با مشاوره تلفنی ترتیب دادیم که چکیده ی این مصاحبه را در ادامه این مطلب می خوانید. امیدواریم که پاسخ […]

 کتاب “خانواده درمانی ؛ مفاهیم اساسی، نظریه‌ها، فنون و نحوۀ کاربرد در مشکلات خاص” نویسنده : دکتر الن کار مترجم : دکتر بهمن بهمنی ، نیره احمدی موضوع: روان‌درمانی و مشاوره – خانواده درمانی، زوج درمانی انتشارات ارجمند تاریخ چاپ: ۱۳۹۸   معرفی کتاب خانواده درمانی ارزیابی انتقادی مکاتب مهم خانواده‌درمانی، مدل عملی یکپارچه در […]

برگزار می کند: کارگاه تخصصی زوج درمانی هیجان مدار مدرس : آقای امیر آقاجانی ( مشاور خانواده و زوج درمانگر – دانشجوی دکترا مشاوره دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی) این کارگاه ویژه ی مشاوران و روانشناسان می باشد. سرفصل های کارگاه: بررسی و تشریح اصول و مبانی زوج درمانی هیجان مدار (EFT) تشریح نظریه EFT […]

تهران – میرداماد – میدان مادر – خیابان سنجابی – نبش کوچه یکم – ساختمان پاسارگاد – طبقه سوم شرقی – واحد ۳۰۵

22632563
۲۶۷۰۳۹۰۲

moshavere.moeen@

markazmoshaveremoeen@

markazmoshaveremoen@gmail.com

کلیه حقوق این وب سایت مربوط به مرکز مشاوره معین می باشد.

24 مرداد 1399

www.karajmarket.com/?p=5798 لینک کوتاه:

2 1  

محله نادرست استعنوان نادرست استآدرس نادرست استموبایل نادرست استتلفن ثابت نادرست استنام مدیریت نادرست استدسته بندی نادرست است

سوال امنیتی: نام دریاچه ای که شمال ایرانه؟ 

مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در روانشناس

دی ۲۸, ۱۳۹۸
149 نمایش

دکتر محسن معین در کرج

متخصص بالینی و روان شناس سلامت

مشاور خانواده , ازدواج , زناشویی , تربیتی , تحصیلی , شغلی و رفتاری

تشخیص هوش و شخصیت , توانمندسازی مغز با نوروفیدبکمرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج

کارگاه های آموزشی فرزندپروری , مهارت های زندگی , ارتباط زوجین و سلامت جنسی

۰۲۶-۳۴۲۴۴۷۴۰

۰۲۶-۳۴۲۴۳۷۳۷

البرز , کرج , ۴۵ متری گلشهر , بین خیابان پونه و بنفشه , جنب فروشگاه خلیج فارس , مجتمع جاوید , طبقه دوم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

منطبق با کلیدواژه: 118 ایران البرز بانک اطلاعات مشاغل ایران دکتر محسن معین دکتر محسن معین در کرج دکتر معین متخصص بالینی و روان شناس سلامت سلامت جنسی کرج متخصص بالینی و روان شناس سلامت در تهران مشاور خانواده

شماره تماس سامانه 118ایران:

021-91090534

مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج
مرکز مشاوره ازدواج کرج – معین کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *