مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

 
helpkade
مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز
مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

محیط

مهارت پرسنل

احترام و طرز برخورد

وقت شناسی

خدمات

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

هزینه اقتصادی

مرکز مشاوره دانشگاه شیراز با ریاست آقای دکتر چنگیز رحیمی و معاونت سرکار خانم فریده کامران پور فعالیت خود را در زمینه ی مشاوره، روان درمانی، روانپزشکی، مددکاری، روانسجی و برگزاری کارگاه های آموزشی (تخصصی، غیر تخصصی) آغاز کرده است. تیم مجرب و متخصص ما اعم از روانپزشک، مددکار اجتماعی، مشاور، روان درمانگر و… خدمات خود را علاوه بر دانشگاهیان گرامی به شهروندان محترم، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز ارائه می کنند. از جمله خدماتی که شما می توانید در این مرکز از آن بهره مند شوید شامل مشاوره (تحصیلی، خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، دینی، و…)، روان درمانی (اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلالات شخصیت، اختلالات خواب، اختلالات جنسی، اعتیاد، و…)، روانپزشکی (دارو درمانی)، مددکاری اجتماعی، اجرای آزمون های روانی و خدمات آموزشی می شود. قابل ذکر می باشد که شما علاوه بر مشاوره ی حضوری به صورت تلفنی، آنلاین، آفلاین و پیام کوتاه نیز می توانید از خدمات متخصصان ما بهره مند شوید. ما همه روزه (غیر از پنجشنبه ها و روزهای تعطیل) در خدمت شما مراجعین گرامی می باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق شماره تماس و ایمیل درج شده در ارتباط باشید.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

دکتر ثریا میرشکاری 

محمد دلاور 

فیروزه حیدری 

رحمت الله ستوده 

سامان کمری 

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

دکتر محمود حیدری 

دکتر معراج درخشان 

شکوفه سیمایی 

مینا مهبد 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ورود


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


وبلاگ

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

مشاوره و روان درمانی

جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

آدرس مرکز مشاوره: شیراز، خیابان نشاط، جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز.

شماره تماس: 071332336959

1.62k بازدید

1.71k بازدید

480 بازدید

576 بازدید

737 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سایت شیراز مشاور مرجعی مطمئن برای آگاهی شما از بانک اطلاعات تماس با روانشناسان شهر شیراز می باشد.

در این نوشته می خواهیم لیستی از بهترین مراکز مشاوره شیراز را به همراه شماره تلفن و آدرس آنها معرفی کنیم. این مراکز مشاوره در شیراز ارائه دهنده خدمات : مشاوره تحصیلی ،ازدواج ، نوجوان ،کودک و سایر گرایش ها هستند. اگر بدنبال روانشناس خوب در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشتهروانشناس : دکترعلی رکنیان زادهخدمات :مشاوره و درمان اختلالات روانیآدرس: مطهری شمالی ، کوچه ۱۳ ، فرعی ۱۵/۳تلفن پذیرش : ۰۹۱۷۶۰۶۵۸۴۰

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره شیراز را اورده ایم.این لیست شامل مراکزی مانند: مرکز چمران در شیراز ، مرکز مشاوره رشد ، راه زندگی ، مرکز مشاوره باران شیراز و دیگر مراکز مشاوره خوب شیراز است.

مشاوره باران شیراز

آدرس :

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

شیراز- خیابان فلسطین- کوچه ۵- ساختمان پارت- طبقه سوم- واحد ۹- مرکز مشاوره باران شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۲۳۲۱۱۲۸

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشته

روانشناس : علی رکنیان زاده

آدرس:

چهارراه قصرودشت ، ايمان شمالي ، كوچه ٢٨ ايماني شماليفرعي ٢٨/٤درب سوم سمت چپتلفن پذیرش :

۰۹۱۷۳۰۹۶۷۲۳

مرکز مشاوره دانشگاه شیراز

آدرس :

شیراز – خيابان نشاط، جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۳۲۳۳۶۹۵۹

کلینیک مشاور و روانشناختی راستی

آدرس :

شیراز، خیابان معالی آباد، روبروی پارک ملت، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی ۴، واحد ۴.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۷۷۱۷۱

مرکز روانشناسی راه سبز زندگی

آدرس :

شیراز، بیست متری سینما سعدی، جنب بیمارستان شفا

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۶۶۴۴

اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب اطلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

مرکز مشاوره صنعت نفت شیراز

آدرس :

 پل باغ صفا، مجتمع پژهان، طبقه ۷، واحد ۱۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۲۹۵۹۳۹

مرکز مشاوره ساره بهزادی پور

آدرس :

خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی، ساختمان شیراز مهر، طبقه ۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۴۷۲۵۷۰

مرکز مشاوره جمشید احمدی

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

آدرس :

شیراز، فلکه دانشجو، کوچه ۱، مجتمع پزشکی نشاط، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۸۱۵۱۱

مرکز مشاوره قاسم نظيری

آدرس :

 خيابان توحيد، مرکز تجاری شهر، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۴۹۸۲

مرکز مشاوره نوراله محمدی

آدرس :

شيراز، ابتدای خيابان صورتگر، مرکز مشاوره دانشگاه شيراز.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۳۴۴۷۹

کلینیک علی کریمی

آدرس :

 چهار راه گمرك، جنب بانك كشاورزی، ساختمان سروش، طبقه دوم

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۰۷۷۶۹

کلینیک روانشناختی شهره دالکی

آدرس :

 شیراز، فلکه دانشجو، ساختمان پزشکی ارم، طبقه چهارم

تلفن :

۰۷۱-۳۲۲۷۳۷۲۵

کلینیک مشاوره تلفنی رایگان شیراز

تلفن :

۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳

شماره گیری از طریق تلفن ثابت ( احتمالا هزینه ای بر خط تلفن شما محاسبه می شود. )

ادامه لیست مراکز مشاوره شیراز و لیست روانشناس خوب در شیراز را در همین نوشته می توانید مشاهده کنید.

لیست مراکز مشاوره شیراز فوق شامل لیستی از بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی شیراز است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر ما بهترین مرکز مشاوره در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی ، روانشناسی کودک ، روانشناسی نوجوان ، روانشناسی جوان و.. باشد و همچنین دائما علم خود را بروز کند.

لیست مرکز مشاوره شیراز ارائه دهنده خدمات مشاوره و روانشناسی در تمامی سنین می باشد. بخشی از معمول ترین گرایش ها روانشناسی و مشاوره عبارتند از : مشاوره خانواده ، ازدواج ، زوج درمانی ، نوجوانان ، انتخاب همسر ، روانشناسی کودک ، مشاورات مربوط به اضطراب ، طلاق و.. است.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

در این مقاله سعی شده است ده مرکز برتر روانشناسی و مشاوره تحصیلی فارس برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱٫ مشاوره باران شیراز

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

آدرس : شیراز- خیابان فلسطین- کوچه ۵- ساختمان پارت- طبقه سوم- واحد ۹- مرکز مشاوره باران شیراز

تلفن: ۰۷۱۳۲۳۲۱۱۲۸

۲٫ مرکز مشاوره دانشگاه شیراز

آدرس: شیراز – خيابان نشاط – جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز

تلفن: ۰۷۱۳۳۲۳۳۶۹۵۹

۳٫ کلینیک مشاور و روانشناختی راستی

آدرس: شیراز – خیابان معالی آباد – روبروی پارک ملت – جنب شیرینی آلما – ساختمان طوبی ۴ – واحد ۴

تلفن: ۰۷۱-۳۶۲۷۷۱۷۱

۴٫ مرکز روانشناسی راه سبز زندگی

آدرس: شیراز – بیست متری سینما سعدی – جنب بیمارستان شفا

تلفن پذیرش : ۰۷۱-۳۲۳۴۶۶۴۴

۵٫ کلینیک مشاوره علی کریمی

آدرس: شیراز – چهار راه گمرك – جنب بانك كشاورزی – ساختمان سروش – طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱-۳۲۳۰۷۷۶۹

۶٫ مرکز مشاوره ساره بهزادی پور

آدرس: شیراز – خیابان ملاصدرا – خیابان جمالی – ساختمان شیراز مهر – طبقه ۴

تلفن: ۰۷۱-۳۶۴۷۲۵۷۰

۷٫ مرکز مشاوره جمشید احمدی

آدرس: شیراز – فلکه دانشجو – کوچه ۱ – مجتمع پزشکی نشاط – طبقه ۳

تلفن: ۰۷۱-۳۶۲۸۱۵۱۱

۸٫ مرکز مشاوره قاسم نظيری

آدرس: شیراز – خيابان توحيد – مرکز تجاری شهر – طبقه ۳

تلفن: ۰۷۱-۳۲۳۴۴۹۸۲

۹٫ مرکز مشاوره نوراله محمدی

آدرس: شيراز – ابتدای خيابان صورتگر – مرکز مشاوره دانشگاه شيراز

تلفن: ۰۷۱-۳۲۳۳۴۴۷۹

۱۰٫ کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشته(علی رکنیان زاده)

آدرس: شیراز – چهارراه قصرودشت – ايمان شمالي – كوچه ٢٨ ايماني شمالي – فرعي ٢٨/٤ – درب سوم سمت چپ

تلفن پذیرش : ۰۹۱۷۳۰۹۶۷۲۳

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز
مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *