مرکز مشاوره تلفنی بورس

 
helpkade
مرکز مشاوره تلفنی بورس
مرکز مشاوره تلفنی بورس

شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل و پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس 24در راستای رسالت همیشگی خود، همراه اول سهامداران در بازار سرمایه می باشند.بدین منظور با راه اندازی سیستم خدمات مشاوره تلفنی به صورت آنلاین این شرکت و رسانه یک گام دیگر به کاربران خود نزدیک شدند. در این سامانه مشاوره تلفنی امکان تماس مستقیم با آقای محسن نظری تحلیل گر مجرب بازار سرمایه و پرسش و پاسخ در زمینه سبد سهام مشتریان ،بحث و تبادل نظردر خصوص سهام برتر و موقعیت های خرید مناسب و حتی بررسی صحت و سقم اخبار وشایعات موجود در بازار وجود دارد. همچنین در این سیستم کلیه مکالمات ثبت و ضبط شده و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. در این سیستم سعی شده تا ارتباط با جامعه سهامداری افزایش و در این راستا کمک و یاری رسانی بیشتری به سهامداران به خصوص در موقعیت های حساس بازار انجام گیرد. سهامداران در خصوص هر تصمیمی در زمینه خرید و فروش یا سوالات بورسی و به طور کلی تمامی ابهامات و مشکلات بازار سرمایه می توانند از سیستم پاسخگویی و مشاوره ای سایت استفاده نمایند. بدیهی است این سیستم با استقبال سهامداران گرامی گسترش یافته و خدمات بیشتری را شامل خواهد شد.همچنین استفاده از سیستم مشاوره تلفنی به صورت عمومی بوده و تمامی ارکان بازار سرمایه و کلیه سهامداران قادر به استفاده از این امکان جدید می باشند. هزینه هر دقیقه مشاوره تلفنی مبلغ 10000 ریال است که از طریق قبض پایان دوره تلفن قابل پرداخت است و کاربران گرامی می توانند از ساعت 8:30 تا 12:30 روزهای شنبه،دوشنبه و چهارشنبه از خدمات مشاوره تلفنی بورس 24 استفاده نمایند.

آدرس : تهران، یوسف آباد، خیابان نهم، نبش ابن سینا، پلاک ۶، واحد ۶، کدپستی ١۴٣٣٧١۴٣٨١

تلفن تماس : ٨٨۵۵۶۵٠٠ – ٨٨۵۵۶۴٠٠

٨٨٧٢٨٣٩٩ – ٨٨۵۵۵۶٨٩

مرکز مشاوره تلفنی بورس

تلفکس : ٨٨۵۵۶۵٠٠ – داخلی ١١٩

پیامک بورس24 : 30008449

پست الکترونیکی : [email protected]

پیوندها

مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شماره ثبت : ٧۶٣٩٢

مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار – شماره ثبت : ١١٢۶١

شماره شاپا : ٢٢۵١-۶٨٨٣

رعایت ماده 19 دستور العمل فعالیت شرکت های مشاور سرمایه گذاری

نماد اعتماد

تو همواره خوب باش بهترین چیزی را که در توان داری به دنیا هدیه کن حتی اگر کوچک باشد تو همواره بهترین ها را هدیه کن. در نهایت در می یابی هر آن چه هست میان تو و خدای توست

نقل مطالب فقط با اجازه کتبی مدیر سایت مجاز است

بورس بازار افراد باهوش است نه بصری!!!

خرید و سرمایه‌گذاری برای اغلب افراد در بازارهایی که می‌توانند حاصل سرمایه گذاری خود را ببینند راحتتر است به عنوان مثال خانه، زمین، طلا و ارز همگی قابل لمس و دیده شدن هستند ولی بورس و سهام این چنین نیست، به همین سبب سهام را پر ریسک و مخاطره آمیز می دانند زیرا برای اطمینان آن بخش از ذهنشان که عادت به لمس و دیدن دارد، چیزی به شکل مادی وجود ندارند؛ این بار روانی موجب می شود تا از سود سرشار این بازار چشم پوشی کنند در حالی که افراد باهوش دچار این فرصت سوزی‌ها نمی‌شوند.

بازار بورس مکانی است که درآن سهام شرکت‌های گوناگون تولیدی، خدماتی و سرمایه‌گذاری داد و ستد می‌شود. مردم به بازار بورس بازارسهام هم می‌گویند. اما نام رسمی و قانونی آن “بورس اوراق بهادار” است. منظور از اوراق بهادار همان برگه‌های سهام شرکت هاست. به مکانی که در آن عمل داد و ستد انجام می‌گیرد “تالار معاملات بورس” گفته می‌شود.

سوابق کاری مهم:

گواهینامه ها و افتخارات:

مرکز مشاوره تلفنی بورس

در زبان بسیار ساده بورس بازاری است که در آن معامله‌گران می‌توانند موارد مختلفی را خرید و فروش کنند، برای این کار می‌توان بورس‌های مختلفی را با قوانین خاص تشکیل داد مثل بورس ارز یا بورس کالا.

برای مثال شرکت سایپا  را در نظر بگیرید که بخشی از سهم خود را در بازار بورس عرضه کرده است( فرض را بر این میگیرم که ۴۵ درصد از سهم خود را عرضه کرده باشد). اگر ارزش کل سایپا با تمام دارایی‌هایش یک میلیارد تومان باشد از این مبلغ ۴۵۰ میلیون آن را در بورس عرضه میکند. خریداران حقیقی (که من و شما می‌شویم) و حقوقی ( که شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌شوند ) ۴۵ درصد عرضه شده توسط سایپا را می‌خرند و از این پس به عنوان سهام دار سایپا به حساب می‌آیند.

چرا برای سرمایه‌گذاری بورس را انتخاب می‌کنیم؟ در این قسمت به ۱۵ دلیلی که بورس را در درجه اولویت سرمایه‌گذاری قرارمی‌دهد پرداخته‌ایم:

در بورس خبری از مالیات نیست و سرمایه و سود شما هر دو از مالیات درامانند

با تشکیل سبدی از سهام متنوع ریسک سرمایه‌گذاری و احتمال زیان خود را کاهش دهید

با سرمایه‌گذاری در بورس، از حمایت های گسترده قانونی برخوردار می‌شوید

با هر مبلغی می‌توانید در بورس سرمایه‌گذاری کنید

با هر سن و سالی می‌شود در بورس سرمایه‌گذاری کرد

هیچگاه سرمایه‌های ضروری خود را وارد بورس نکنید

هیچگاه دارائی‌های ضروری زندگی خود را برای سرمایه‌گذاری در بورس نفروشید

قابلیت نقد شوندگی سهام از مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری‌های بورسی به شمار می‌رود

نگاه بلند مدت و رفتار آگاهانه رمز موفقیت در بورس است

نگاه کوتاه مدت و رفتار هیجانی در بورس منافع شما را در سرمایه گذاری به خطر می‌اندازد

از طریق بورس می‌توانید خود را از ریسک‌های احتمالی کسب و کارتان حفظ کنید، کما اینکه این ریسک ناشی از بلایای طبیعی باشد

سهام خوب، یک ثروت ماندگار است

تصمیم‌گیری براساس اطلاعات صحیح و قابل اعتماد لازمه موفقیت در بورس است

هیچگاه اصول سرمایه‌گذاری موفق در بورس را فراموش نکنید

سرمایه‌گذاری در بورس بهترین راه استفاده از وجوه مازادتان است

وارن بافت نابغه سرمایه گذاری می گوید

برخی فکر می‌کنند اصلا نمی‌شود از بورس پول درآورد!

مرکز مشاوره تلفنی بورس

عده‌ای دیگر فکر می‌کنند پولی که از بورس در می آید حلال نیست!

برخی دیگر نیز می‌گویند، نمی‌شود از بورس پول خوب و قابل توجهی درآورد!

گروهی هم اعتقاد دارند که بورس تحلیل بردار نیست!

در حالی که نگاهی به زندگی وارن بافت که تمرکز خود را بر سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازار بورس قرار داده بود، نشان از حقیقت دیگری دارد، او در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد و هم‌اکنون سومین میلیاردر جهان است‌.

بازار اولیه بازاری است که در آن سهام یک شرکت یا واحد اقتصادی برای اولین بار در آن عرضه و منتشر می‌شود. عایدی حاصل از عرضه این سهام منبعی در تامین مالی آن شرکت یا موسسه خواهد بود. از آنجا که در بازار اولیه، سهام برای بار نخست به خریداران و متقاضیان عرضه می‌شود، فروشنده اوراق بهادار در حقیقت همان ناشر اوراق بهادار خواهد بود.

با اتمام عرضه اولیه یک سهم در بازار اولیه، برای ادامه معاملات آن سهم بازار دیگری وجود خواهد داشت به نام بازار ثانویه؛ بنابراین بازار دست دوم (ثانویه) به منظور ایجاد امکان دادو ستد اوراق منتشره در بازار اولیه و افزایش قابلیت نقدشوندگی آن، تشکیل شده است. در این بازار است که طرفین معامله این امکان را پیدا می‌کنند که علاوه بر تجدید نظر در اوراق خریداری شده، با خرید و فروش دوباره یا چندباره، تعداد آن را افزایش و یا کاهش دهند و یا اوراق دیگری در سهم دیگری تهیه نمایند. دفعات انجام معامله در بازار ثانویه محدودیتی ندارد، این ویژگی بازار ثانویه است که موجب می‌شود تا نقدشوندگی ابزارهای مالی با جابجا شدن مالکیت آنها، قدرت بیشتری پیدا کند.

وارن بافت موفق‌ترین سرمایه‌گذار کل دنیا

براساس باور غالب کسانی که از بورس اوراق بهادار شناختی ندارند، بورس مانند کازینو می‌ماند که تنها خوش شانس‌ها می‌توانند از آن پول به جیب بزنند، ولی از این حرف‌ها که بگذریم واقعا بورس چه مزایایی دارد و چرا باید بورس را برای سرمایه‌‌گذاری انتخاب کنیم ؟

۱- کسب بازده

کسب بازده به دو شیوه میسر است، طریق اول دریافت سود از طریق فعالیت‌های شرکتی که سهام آن را در دست دارید، شیوه دوم هم  کسب سود ناشی از فعالیت‌های مدیران، اتفاقات شرکت یا نوسانات قیمتی مربوط به روند قیمت سهم است. اگر بتوانید این تغییرات را که موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می گردد، پیش بینی کنید از این سود بهره می‌برید.

۲-شفافیت اطلاعات

این مورد یکی از دغدغه‌های اصلی یک سرمایه گذار به شمار می‌رود، سرمایه‌گذار نیاز دارد درباره موضوع سرمایه‌گذاریش اطمینان داشته و اطلاعات کامل و دقیقی در دسترس داشته باشد تا خیالش از بابت سرمایه گذاری راحت باشد، بورس جایی امن برای هر سرمایه‌گذاری است دلیل این امنیت هم در سایه قوانین که برای این بازار وضع شده نهفته است، زیرا شرکت‌های بورسی موظفند که اطلاعات مربوط به سهام خود را به صورت منظم در اختیار معامله گران قرار دهند .

۳-قابلیت نقد شوندگی

این مزیت در مقایسه با سایر سرمایه‌گذاری‌ها مانند ملک، طلا و ارز بیشتر نمود دارد، در هر یک از این بازارهای مالی فاصله تصمیم تا فروش شما زمانبر است و باعث این دغدغه برایتان خواهد شد که آیا می‌توانید هر چه سریعتر آن دارایی را بفروشید و به پول برسید؟ سهام از این قاعده مستثنی است، اگر سهام شما قابلیت نقدشوندگی بالایی داشته باشد می‌توانید از نوسانات قیمت سهم حداکثر استفاده را ببرید. در غیر این صورت ممکن است فرآیند فروش چند روز طول بکشد، البته چندان نگران نقدشوندگی هم نباشید زیرا سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از قابلیت نقدشوندگی بیشتری نسبت به سهام دیگر شرکت‌ها برخوردارند که این خود اطمینان خاطری برای سرمایه‌گذاری در این بازار مالی است.

۴-کمک به صاحبان صنایع و کسب و کار

اگر شما خود صاحب کسب و کاری باشید گاها با مقداری وجوه بلااستفاده مواجه خواهید شد که در حساب یا صندوقتان قرار دارد، در حالی که می‌توانید با سرمایه‌گذاری در بورس از بلااستفاده بودن آن جلوگیری کنید و هر زمان که به پول آن نیاز داشتید به سرعت سهام خود را به پول تبدیل کنید.

همچنین گاهی اوقات اتفاقاتی موجب ضرر و آسیب به کسب و کارتان می شود اتفاقات فورس ماژوری مانند شیوع جنون گاوی برای یک گاودار یا عدم بارندگی و سیل برای یک کشاورز، دراین موارد هم شما می‌توانید با سرمایه گذاری در بورس این خسارت‌های گریزناپذیر را جبران کنید و ریسک موجود در کسب و کار خودتان را خنثی نمائید.

۵-مشارکت و کنترل امور شرکت

صاحبان سهام می‌توانند از طریق حق رایی که در مجامع عمومی و فوق‌العاده به دست می‌آورند به نسبت سهام خود در انتخاب مدیران و تعیین خط برنامه‌های آتی شرکت مشارکت نمایند.

۶- تنوع در اوراق بهادار

در بازار سهام اوراق متنوعی معامله می‌شوند، در هر سرمایه‌گذاری دو اصل ریسک و بازده وجود دارد، با همین دو مولفه می‌توانید سهام‌هایی را با ریسک و بازده‌های متفاوت انتخاب کنید و اختیار آن را مطابق با نیازتان در دست گیرید، در حالی که اگر پولتان را در بانک نگه دارید دیگر نمی‌توانید بازده متفاوتی را انتظار داشته باشید.

۷-استفاده از معافیت های مالیاتی

این مقوله شاید شیرین‌ترین بخش سرمایه‌گذاری بورس برای کسانی است که با پرداخت مالیات مشکل دارند، علت این معافیت جذب هرچه بیشتر سرمایه برای بورس و منابع مالی بلند مدت برای واحدهای تولید است، فروش سهام شرکت‌ها در بورس  تنها مشمول نیم درصد مالیات می گردد که آن هم بر عهده فروشنده سهام است، در ضمن نه تنها سرمایه، بلکه سود سهام هم در بورس مشمول هیچگونه مالیاتی نمی گردد.

۸-کشف دقیق قیمت

در صورتی که سهام شرکت در بازار نظام یافته معامله نگردد، ارزیابی آن بر مبنای ارزش دفتری خالص دارایی‌ها (منهای بدهی) یا حداکثر ارزیابی کارشناسان رسمی صورت می گیرد. این شیوه‌های قیمت‌گذاری علاوه بر هزینه و زمان بیشتر، از دقت کمتری نسبت به حالت متداول در بورس که عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت است، برخوردارند.

۹- بهترین گزینه برای شغل دوم

سرمایه گذاری بورسی به سبب صرفه‌جویی در وقت و انرژی بهترین گزینه برای شغل دوم است.

۱۰-سهولت در سرمایه گذاری

برای معامله کردن در بورس نیاز به حضور فیزیکی در هیچ جایی نیست و فرقی نمی‌کند اهل روستایی در جنوب ایران باشید یا تهران. برای معامله گری به یک گوشی یا کامپیوتر نیاز دارید و علم تحلیل‌گری.

برای انجام یک معامله موفق در بازار سهام(بورس) ایران نیازمند تحلیل دقیق و درست سهام هستیم. در بازار سرمایه ایران همچون سایر بازارهای مالی در دنیا دو روش تحلیلی وجود دارد که تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی نامیده می‌شوند. هم‌چنین ابزارهایی وجود دارد که شما را در کنار تحلیل‌ها کمک شایانی می‌کند. فیلترنویسی، تابلوخوانی و روانشناسی بازار جزو ابزارهای اصلی معاملات در بازار به حساب می‌آیند. شناخت دقیق انواع سهام و روش‌های تحلیلی در بازار سرمایه کمک شایانی به شما در جهت انجام معاملات موفق خواهد کرد.

✔ تحلیل تکنیکال : شما در تحلیل تکنیکال بر اساس رفتار قیمتی سهام، روند آتی قیمت سهام بر اساس گذشته قیمتی آن را پیش‌بینی می‌نمایید. در تحلیل تکنیکال از RSI، MACD، ابزار فیبوناچی و سایر اندیکاتورها، اسیلاتورها و ابزارهای مختلف دیگر در جهت پیش‌بینی روند آتی قیمت‌ها استفاده می‌شود. شناسایی پتانسیل روند صعودی در یک سهم و شناسایی نقاط ورود و خروج بهینه از کاربردهای اصلی این تحلیل به حساب می‌آید.

✔ تحلیل بنیادی : در تحلیل بنیادی سهام به دنبال این هستیم تا وضعیت بنیادی یک شرکت را با توجه به اعداد و ارقام موجود در صورت‌های مالی، پتانسیل‌های ذاتی موجود در شرکت مزبور، وضعیت صنعت، اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور و جهان و وضعیت عرضه و تقاضای محصولات بررسی نماییم. در نهایت با اعمال پیش‌فرض‌های تحلیلی به برآورد سود خالص شرکت در آینده پرداخته و با تقسیم سود خالص بر تعداد سهام شرکت به سود خالص هر سهم که به (Earning Per Share) EPS معروف است، دست پیدا کنیم.

✔ فیلترنویسی : در سایت بورس اوراق بهادار تهران قسمتی تحت عنوان دیده بان تعریف شده است، در این قسمت شما می‌توانید بسیاری از اطلاعات مربوط به سهام پذیرفته‌شده در بازار بورس را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید. یکی از امکانات جالب در این صفحه بخش فیلترنویسی است. در این بخش شما می‌توانید با تعریف مجموعه‌ای از مشخصه‌های مالی، تعداد محدودی از سهام را که دارای آن مشخصه می‌باشند شناسایی نمایید و به جای رصد ۶۰۰ شرکت حاضر در بورس، تنها ۵ تا ۸ شرکت را گلچین کرده و پس از آن تحلیل تکنیکال و بنیادی آن سهام را انجام داده و در صورت مناسب ارزیابی کردن شرکت، اقدام به خرید سهام آن شرکت بنمایید.

✔ تابلوخوانی : در مبحث تابلوخوانی شما با توجه به تغییرات حجم معاملات، تعداد خریدار و فروشنده حقیقی و حقوقی و حجم خرید و فروش آن‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین متغیرهای تابلوخوانی در کنار ارزیابی سایر متغیرهایی که در صفحه سایت هر نماد بورسی نمایان استدر رابطه با ورود و خروج سهامداران و جذابیت و توجه به یک شرکت را ارزیابی می‌کنید و درنتیجه با تلفیق این مبحث با تحلیل تکنیکال و بنیادی درصد موفقیت خود در بازار بورس را افزایش می‌دهید.

✔ روانشناسی : روانشناسی در بازار بورس به اهمیت نقش کنترل فردی در معاملات، چگونگی رفتار جمعی در بازار، چگونگی چینش سهام با توجه به شخصیت معاملاتی و تمامی مطالبی که در نهایت به شکل‌گیری هر چه سریع‌تر شخصیت معاملاتی شما کمک می‌کند می‌پردازد. توجه داشته باشید که تقریباً تمامی معامله گران بازار سرمایه زمان زیادی صرف کرده‌اند تا شخصیت اصلی معامله‌گری خود را شناخته و درصد موفقیت خود را در شناسایی سهام ارزشمند افزایش داده‌اند.

توجه: موفق‌ترین معامله گران افرادی بوده‌اند که توانسته‌اند توازن مناسبی را در استفاده از روش‌ها و ابزارهای تشریح شده ایجاد نمایند.

ما اغلب می‌دانیم چگونه طلا بخریم، خرید ملک و ماشین هم برایمان آسان است ولی امان از آن زمانی که به ما بگویند کد مشاوره بورسی بگیر، احساس می‌کنیم قرار است وزنه ۱۰۰ کیلویی بزنیم، میدانید چرا؟ فقط به این خاطر که این بازار برایتان ناشناخته است و ذهنتان به صورت طبیعی از ناشناخته ها فراری است زیرا باید انرژی بیشتری را صرف شناسایی آن کند، به سبب همین تنبلی است که عطای سود را به لقای آن می بخشید .

این مطلب کاملا علمی است و می توانید با سرچ درباره مسیر عصبی از صحت آن مطمئن شوید؛ مغز خزنده ما، مصرف انرژی را مغایر با بقای خود می بیند و از انجام یک کار جدید یا فعالیت جدید فرار می کنیم زیرا مغز ما به صورت ناخودآگاه به ما می گوید:

ولش کن، نمی خواد این کار و انجام بدی. چرا می خوای خودت و خسته کنی. تو که آخرش نمی تونی انجامش بدی!!!

بزرگترین مشکل بورس این است که از زمان تصمیم گیری کاربر برای سرمایه گذاری تا شروع سرمایه گذاری در بورس بیش‌تر از یک هفته طول نمی کشد. همین موضوع در نهایت به ضرر بورس و اقتصاد کشور ختم می شود.

اگر معامله گری هم مانند پزشکی مهندسی یا هر رشته تحصیلی دیگر نیاز به گذراندن دوره ای دو ساله یا بیشتر داشت آن وقت شاهد ضرر کردن افراد در بورس نبودیم و این بد بینی نسبت به بورس ایجاد نمی شد.

متاسفانه برای شروع معامله گری هیچ امتحان ورودی نیاز نیست از همین رو شخص بدون اینکه حتی الفبای تحلیل گری را بلد باشد سهم میخرد، ضرر هم میکند و در نهایت از بورس ایران و تحلیل ناپذیر بودنش حرف می زند.

معمله گران بورسی فراموش می کنند، بورس بازاری سراسر هیجان برانگیز است ولی رفتارهای هیجانی را تاب نمی آورد‌.

سرمایه گذاری در بورس معاف از مالیات است

وقتی صحبت از سرمایه گذاری در بورس می‌شود تمام ذهن ما به سمت تالار حافظ تهران با آن تابلوی بزرگ قرمز رنگش می‌رود، اغلب فکر میکنند برای خرید سهم باید به همین تالار بروند و از کارگزارن بخواهند که برایشان سهم بخرند، اما این شیوه سال‌هاست که قدیمی شده، در حال حاضر هر فردی با انجام چهار گام می‌تواند در خانه و از طریق اینترنت با یک کامپیوتر یا موبایل معاملات بورسی انجام دهد.

مراحل ابتدائی سرمایه گذاری در بورس به شرح زیر است:

لیورمور مشهورترین بورس‌باز تاریخ     

لیورمور باور داشت:

ارزش اسمی یک سهم، قیمتی است که پذیره نویسی سهام شرکت بر اساس آن قیمت انجام می‌شود.

 

اگر مجموع بدهی‌های شرکت را از مجموع دارایی‌های شرکت کم کنیم، مبلغ باقیمانده نشان‌دهنده مجموع ارزش سرمایه سهامداران شرکت یا به تعبیر دقیق‌‌تر، مجموع حقوق صاحبان سهام شرکت خواهد بود. حال اگر مبلغ حقوق صاحبان سهام شرکت را بر تعداد سهام شرکت تقسیم کنیم، عدد حاصل بیانگر ارزش دفتری هر سهم است. در حقیقت، ارزش دفتری معیاری کلیدی است که سرمایه‌گذاران برای اندازه‌گیری ارزش سهام از آن استفاده می‌کنند.

 

ارزش واقعی یا ارزش معاملاتی، قیمتی است که سهام بر اساس آن، در بورس معامله می‌شود. آنچه که قیمت سهم در بورس را تعیین می‌کند، میزان عرضه و تقاضا برای یک سهم است. برای مثال، ممکن است به علت عملکرد خوب یک شرکت، سرمایه‌گذاران زیادی متقاضی خرید سهام آن شرکت در بورس باشند؛ بنابراین، قیمت آن در بورس براساس میزان تقاضا، افزایش خواهد یافت و حتی ممکن است این افزایش، تا چند برابر ارزش اسمی هم باشد. در نقطه مقابل، عملکرد ضعیف یک شرکت ممکن است باعث بی‌‌رغبتی سرمایه‌گذاران به خرید یا نگهداری سهم مذکور و در نتیجه، افزایش عرضه آن در بورس باشد. طبیعتاً با افزایش عرضه، قیمت سهم کاهش یافته و اگر این روند ادامه یابد، ممکن است قیمت سهم حتی به زیر قیمت اسمی، یعنی ۱۰۰ تومان برسد؛ بنابراین، قیمت بازار یک سهم، قیمتی است که در بورس، برای سهم تعیین می‌شود.

وارن بافت نابغه سرمایه گذاری می گوید

EPS

(سود هر سهم)، هرگاه کل سود پس از کسر مالیات را به تعداد سهام تقسیم نماییم؛ سود هر سهم بدست می‌آید.

 

DPS

(سود نقدی سهام یا سود تقسیم شده)، وقتی شرکتی تصمیم می‌گیرد بخشی از درآمدهای پس از کسر مالیاتش را به شما پرداخت کند، آنچه به شما پرداخت می‌کند «سود تقسیمی» نام دارد.

 

NAV چیست؟

(ارزش خالص دارایی)عبارت از ارزش کل دارایی‌های شرکت پس از کسر بدهی‌ها است.

ما در آرموو کوشیده ایم با بهره از علم و دانش مشاوران خبره در امر سرمایه گذاری بورسی و مشاوره بورس، این اطمینان را برایتان ایجاد کنیم که بورس بازار شانس و بخت و اقبال نیست بلکه رقابت تدبیر، صبر و دانش است.

برای آشنایی با صفر تا صد این بیزینس سودآور با مشاوران ما تماس بگیرید…

می توانید از طریق اپلیکیشن یا مشاوره تلفنی بورس (۴۵۲۹۸-۰۲۱) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائید.

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی آرموو بهت کمک میکنه تا در هر زمینه ای که نیاز به راهنمایی داری، تنها با یک تماس مشکلت رو حل کنی!

 

خیابان مطهری، خیابان شهید علی اکبری، کوچه تیرداد، پلاک ۴ واحد ۴

info[at]armoo.co

021-45298

دانلود اپلیکیشن

سوالات متداول

مشاور شو

تماس با ما

درباره ما

آرموو مگ

 

تمامی حقوق برای آرموو محفوظ میباشد. 1398 ©

افزایش موجودی

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

اغلب افراد مشاوره بورس ، به ویژه مشاوره تلفنی بورس را در ۳ سوال زیر خلاصه می‌کنند.

مرکز مشاوره تلفنی بورس

بخرم ؟ بفروشم ؟ نگهدارم ؟ اما تیم مجرب مشاوران اقتصادی باخه قرار است علاوه بر پاسخ به این سوالات به شما کمک کنند در جذابترین بازار سرمایه به موفقیت برسید. فقط کافیست همین حالا از تلفن ثابت با شماره ۰۲۱۷۰۷۰۷۰۱۲ تماس بگیرید.

بازار سرمایه که در اصطلاح رایج به آن بورس گفته می‌شود ، یکی از جذاب‌ترین و البته پر ریسک‌ترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد . در سال‌های گذشته افراد فعال در این بازار در کشور کم بوده‌اند اما اکنون افراد بسیاری دارای کد بورسی بوده یا در حال گرفتن آن می‌باشند .

از دلایل روی ‌آوردن بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری می‌توان به افزایش تورم و کاهش ارزش ریال ، عقب ماندن سود بانکی از تورم موجود ، ایجاد ممنوعیت‌های قانونی و وضع مالیات برای بازارهای مالی رقیب ، بازدهی بالای بورس در سال‌های اخیر ، افزایش عرضه‌های اولیه و سود مناسب آن برای افراد با سرمایه‌های کم ، حمایت حکومت و دولت از بورس جهت تأمین مالی و ساماندهی اوضاع اقتصادی ، آزادسازی سهام عدالت و عرضه صندوق‌های ETF از سوی دولت اشاره کرد .

لازم به ذکر است که رونق بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در بورس نه تنها منجر به کسب سود برای سرمایه‌گذاران می‌گردد بلکه در صورت مدیریت صحیح به رونق تولید ، شفاف‌سازی فعالیت شرکت‌ها و تأمین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها کمک می‌کند. مشاوره تلفنی بورس راحتترین راه جهت موفقیت در این بازار می‌باشد .

اگر شما به تازگی کد بورسی گرفته‌اید و قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارید ، در ابتدا باید ریسک این بازار را بپذیرید . حقیقت این است که بازار سرمایه خصوصاً در کشور ما با انواع ریسک‌های سیستماتیک و غیر سیستماتیک مواجه است و باید در کنار انتظار سود و بازدهی ، انتظار ضرر را هم داشته باشید .

در گام بعد ، برای مدیریت این ریسک و کسب بازدهی بهتر یا باید خود به دانش کافی برای سرمایه‌گذاری دست یابید یا از مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید . هر چند واضح است که در مسیر یادگیری نیز همیشه ضرورت مشورت با یک فرد یا مؤسسه متخصص و با تجربه حس می‌شود .

برای شروع باید به چند سؤال اساسی فکر کرده و برای آن‌ها پاسخ مناسب پیدا کنید . اگر قصد کمک گرفتن از مشاوره تلفنی بورس و شروع سرمایه‌گذاری را دارید ، مشاور در ابتدا این سؤالات را از شما خواهد پرسید :

می‌بینید که ورود به دنیای بورس زیاد هم کار ساده‌ای نیست . با هر پاسخ متفاوتی به هر یک از سؤالات بالا، پلان معاملاتی منحصر به فردی برای شخص شما شکل می‌گیرد که می‌تواند با هر فرد دیگری متفاوت باشد . به همین دلیل استفاده از خدمات مشاوره تلفنی بورس امری اجتناب پذیر است.

دنیای بازارهای مالی بسیار گسترده ، پیچیده و عمیق است ، از این رو اولین توصیه‌ای که معمولاً به افراد مشتاق برای ورود به این عرصه می‌شود این است که حتماً با آموزش و کسب اطلاعات لازم وارد این بازار شوند . با توجه به میزان علاقه ، توانایی ، زمان ، سطح فعالیت و هدفی که برای خود دارید ، میزان این آموزش می‌تواند متفاوت باشد اما حتی افرادی که به قصد حرفه‌ای شدن وارد بورس می‌شوند و آموزش‌های لازم را می‌بینند ، هیچ‌گاه از کمک و مشاوره اساتید و مشاوران مجرب بی‌نیاز نیستند .

اگر قصد دارید مدیریت سبد سرمایه خود را به دست مؤسسه یا فرد دیگری بسپارید ، مشاوره تلفنی بورس می‌تواند مؤسسات معتبر و دارای مجوز را جهت دریافت خدمات سبدگردانی اختصاصی به شما معرفی کند .

با دریافت اطلاعات و مشاوره مفید در مورد وضعیت روز بازار سرمایه میتوانید به پاسخ ۳ سوال مهم بخرم ، بفروشم یا نگهدارم برسید.

اگر خود توان و فرصت کافی جهت مدیریت سرمایه‌تان را دارید ، نیاز است تا اطلاعات کافی در این زمینه به‌دست آورید . مشاوره تلفنی بورس می‌تواند منابع لازم مانند کتب ، مقالات ، کلاس‌های حضوری و مجازی ، سایت‌ها و کانال‌های معتبر موجود در فضای مجازی را به شما معرفی کند .

شاید بدانید که حرفه‌ای شدن در بازارهای مالی به اندازه چندین واحد دانشگاهی ، کسب معلومات و تخصص علمی نیاز دارد و مهم‌تر این است که این آموزش حتماً باید با تجربه سالیان متمادی فعالیت مستقیم همراه گردد تا بتوان ادعای حرفه‌ای شدن در این عرصه را داشت ؛ اما شما می توانید از همان ابتدا و با کسب اطلاعات و تجربه اندک ، فعالیت در بورس را با کمک مشاوران آغاز کرده و شروع به سرمایه‌گذاری کنید تا کم کم به تبحر لازم دست یابید .

اگر جزو افرادی هستید که فرصت شما اندک و در حد یادگیری مطالب مقدماتی است و فرصت کمی نیز جهت انجام معامله و کار در بازار دارید ، مشاوره تلفنی بورس می‌تواند در تمام مراحل همراه شما باشد و به شما کمک کند تا با وجود ریسک‌های مختلف و پیچیدگی‌های خاص این بازار ، امن‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر را برای سرمایه گذاری طی کنید .

فراموش نکنید که در این بازار همیشه سودجویانی هستند که از ناآگاهی افراد تازه‌وارد و کم‌ دانش و کم تجربه سوء‌استفاده کرده و با جلب اطمینان آنان و از طرق مختلف باعث ایجاد زیان‌های کلان برای این افراد و سودهای هنگفت برای خود می‌گردند .

در پایان دوباره یادآور می‌شویم که فعالیت در بازارهای مالی علی‌رغم نمایش ظاهری ساده و وسوسه‌انگیز از خود، بسیار تخصصی و پپچیده و پرخطر است و در صورت عدم آگاهی از پیچ‌ و خم‌های آن، به راحتی می‌تواند باعث زیان شما گردد. بنابراین میتوانید همین حالا از تلفن ثابت با شماره ۰۲۱۷۰۷۰۷۰۱۲ تماس بگیرید تا با چشمانی باز وارد این بازار شوید تا بتوانید از سودهای شیرین آن بهره‌مند گردید.

 

درحال حاضر بهترین و سریعترین راه ، استفاده از مشاوره تلفنی بورس یعنی تماس با شماره ۰۲۱۷۰۷۰۷۰۱۲ میباشد .

 

مشاوران مجرب اقتصادی با توجه به میزان سرمایه و هدف شما بهترین راه را برای تجارت پر سود در بازار بورس به شما نشان خواهند داد .

 

یادگیری و مشورت با افراد فعال و صاحب صلاحیت و صاحب نظر و متخصص در حوزه بازار بورس .

 

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: “بهترین و سریعترین روش مشاوره بورس چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “درحال حاضر بهترین و سریعترین راه ، استفاده از مشاوره تلفنی بورس یعنی تماس با شماره ۰۲۱۷۰۷۰۷۰۱۲ میباشد”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “مشاوره تلفنی بورس چه مزایایی دارد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “مشاوران مجرب اقتصادی با توجه به میزان سرمایه و هدف شما بهترین راه را برای تجارت پر سود در بازار بورس به شما نشان خواهند داد”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “راهکارهای مناسب برای سرمایه گذاری پر سود و کم خطر در بورس چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “یادگیری و مشورت با افراد فعال و صاحب صلاحیت و صاحب نظر و متخصص در حوزه بازار بورس”
}
}
]
}

پست قبلی

منابع ارشد فراگیر پیام نور مهندسی محیط زیست ۹۹

پست بعدی

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ملایر

ثبت نام جاماندگان سهام عدالت ۹۹

ثبت نام سجام – مراحل ثبت نام در سایت سجام

راهنمای انتخاب یک کارگزاری مناسب

مرکز مشاوره تلفنی بورس

سلام خواستم از همینجا از تمام زحمات شما قدر‌دانی کنم. واقعا این بهترین مشاوره تلفنی بورسی بود که تا این لحظه گرفته بودم. و به این نتیجه رسیدم برای گرفتن مشاوره بورس نیاز به هزینه زیادی نیست. مشاورتون نجاتم داد

سلام دوست عزیز
تمام هدف مشاوران اقتصادی باخه رضایت شما است. خدا را شاکریم که توانستیم کمکتون کنیم.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

تماس از خطوط ثابت کل کشور:

۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

افراد زیادی هستند که با سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف مالی به دنبال کسب درآمد هستند. با این حال، نوسانات در این بازارها باعث شده تا ریسک سرمایه‌گذاری در آنها بسیار بالا برود. یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش این ریسک، استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری شخصی مانند مشاوره تلفنی بورس است.

مهدی کنعانی به عنوان مشاور تامین مالی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف جذب سرمایه، سرمایه گذاری خطرپذیر، سرمایه گذاری جمعی و سرمایه گذاری شخصی دارای مهارت و تخصص است.

میلاد مرادی، مشاور رسانه‌ای، متخصص در حوزه‌های بازاریابی محتوایی، تولید محتوا متنی و مشاور خرید و فروش سهام عدالت

افراد زیادی هستند که با سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف مالی به دنبال کسب درآمد هستند. سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی به آنها کمک می‌کند تا ارزش پول خود را در درجه اول حفظ و کسب درآمد کنند. با این حال، نوسانات در این بازارها باعث شده تا ریسک سرمایه‌گذاری در آنها بسیار بالا برود. مشاور سرمایه‌گذاری شخصی فردی است که با آگاهی از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا در بازارهای زیر کسب درآمد کنید: 

در ادامه در خصوص هر کدام از این حوزه‌ها و روش‌های دریافت مشاوره در آنها توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

مرکز مشاوره تلفنی بورس

بازار سرمایه و بورس یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری شخصی است. در سالیان گذشته کمتر کسی با این بازار آشنایی داشت و تنها درصد کمی از افراد جامعه کد بورسی داشتند. اما برخی اتفاقات منجر به استقبال مردم از این بازار شد. از جمله این اتفاقات می‌توان به بحران ارزی سال 97 و همچنین آزادسازی سهام عدالت اشاره کرد. 

سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نه تنها موجب منفعت شخصی برای سرمایه‌گذاران می‌شود، بلکه در رونق تولید و تامین نقدینگی مورد نیاز شرکت‌ها نیز نقش بسزایی دارد. با این حال، بسیاری از مردم به علت نداشتن دانش بورسی، از این سرمایه‌گذاری در بورس خودداری می‌کنند. 

واقعیت امر نیز آن است که سرمایه‌گذاری در این حوزه نیاز به دانش سرمایه‌گذاری دارد که اکثر افراد جامعه نسبت به آن ناآشنا هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش دانش سرمایه‌گذاری و همچنین کاهش ریسک در بازار سرمایه، استفاده از مشاوره تلفنی بورس است. مشاوره بورس به شما کمک می‌کند تا ضمن یادگیری دانش مورد نیاز، بتوانید سبد سهام خود را به گونه‌ای مدیریت کنید که بیشتری بازدهی را داشته باشد. 

سرمایه‌گذاران معمولا به دنبال آن هستند تا از سهام پربازده اطلاع داشته باشند، وضعیت سود و زیان شرکت‌ها را بدانند و از همه مهم‌تر زمان خرید و فروش سهام‌ شرکت‌های مختلف را یاد بگیرند. مشاوره تلفنی بورس در این موارد می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند. اما سوال این است که چرا مشاوره تلفنی؟ 

در پاسخ باید گفت که این روش یکی از بهترین روش‌ها جهت دریافت مشاوره بورس و سرمایه‌گذاری است. چرا که به راحتی می‌توانید با یک تماس ساده از مشاوره خبره بازار سرمایه مشورت بگیرید و نیازی به ملاقات حضوری و دردسرهای مربوط به آن نیست. ضمن آنکه مشاوره تلفنی بورس نسبت به سایر روش‌های مشاوره سرمایه‌گذاری در بورس، هزینه به مراتب پایین‌تر و ناچیزی دارد. 

از آنجا که اکثر سرمایه‌گذاران به دنبال معرفی سهام‌های پربازده، تحلیل مختصر وضعیت شرکت‌ها یا کسب اطلاع از آینده بازار بورس هستند، بنابراین یک مشاور بورسی می‌تواند به راحتی به روش تلفنی به این سوالات پاسخ دهد. 

 علاوه بر مشاوره تلفنی بورس به شیوه‌های دیگر نیز می‌توان در این حوزه مشاوره گرفت که از جمله آنها می‌توان به مشاوره خصوصی بورس اشاره کرد. چنانچه شما قصد دارید تا منابع مالی قابل توجهی را وارد بازار سرمایه‌ کنید، پیشنهاد ما این است که از این نوع مشاوره استفاده کنید. 

همچنین اگر قصد دارید تا به صورت هدفمند و طولانی مدت در بازار سرمایه کشور سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است از خدمات مشاوره خصوصی بورس استفاده کنید. چنین مشاوری رابطه بیشتری با شما داشته و صرفا به معرفی سهام‌های پربازده یا اصطلاحا ارائه سیگنال اکتفا نخواهد کرد. این در حالی است که مشاوره تلفنی بورس بیشتر در این حوزه‌ها می‌تواند به شما کمک کند. 

طبیعی است که هزینه دریافت مشاوره خصوصی بورس معمولا از مشاوره تلفنی بورس و سایر روش‌ها بیشتر خواهد بود. چرا که شما می‌توانید با یک مشاور بورسی جلسه ملاقات حضوری نیز داشته باشید و با وی در ارتباط باشید. 

استفاده از مشاوره آنلاین یکی از بهترین راه‌ها جهت گرفتن ارتباط با مشاوران مختلف است. چرا که هم هزینه مشاوره سرمایه‌گذاری به مراتب پایین‌تر بوده و هم شیوه و دسترسی آن آسان‌تر خواهد بود. اما در حوزه سرمایه‌گذاری در چند سال اخیر، گسترش فضای مجازی به مشاوره آنلاین بورس کمک کرده است. 

به نحوی که هم‌اکنون افراد حتی می‌توانند از یک مشاور بورسی و سرمایه‌گذاری در فضای مجازی از قبیل تلگرام و اینستاگرام مشورت بگیرند. مشورت با یک مشاور بورسی در تلگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند آغازی برای ارتباط گسترده‌تر به صورت مشاوره تلفنی بورس یا مشاوره خصوصی و حضوری باشد. 

از آنجا که ماهیت بسیاری از مسائل و سوالات مربوط به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه به نحوی است که به صورت غیرحضوری می‌توان مطرح کرد، بنابراین مشاوره آنلاین بورس می‌تواند برای افراد تازه‌کار بهترین راه جهت بالا بردن دانش و سواد بورسی باشد. 

خرید طلا در طول تاریخ همواره یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری افراد بوده است. این فلز گرانبها از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران زیادی داشته است. در ایران نیز خصوصا در سالیان اخیر میزان سرمایه‌گذاری در طلا افزایش یافته است. این نوع از سرمایه‌گذاری اگرچه به دانش کمتری نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نیاز دارد، با این حال نمی‌توان بی‌گدار نیز به آب زد. 

واقعت آن است که قیمت طلا تحت تاثیر بسیاری از فاکتورها و عوامل اقتصادی مختلف قرار می‌گیرد و ممکن است در زمان‌های مختلف دچار نوسان شود. به عنوان مثال، قیمت دلار و سایر ارزها معمولا تاثیرات مثبت و منفی بر روی نرخ طلا خواهد گذاشت. همچین مسائل بین‌المللی، قیمت جهانی طلا و قیمت نفت از جمله فاکتورهای تاثیرگذار دیگر در این زمینه هستند. 

مجموعه این دلایل به ما گوشزد می‌کند در این خصوص از مشاوره سرمایه‌گذاری در طلا استفاده کنیم. بنابراین اینگونه نیست که به صورت شخصی بتوانیم وضعیت بازار طلا را تحلیل کنیم. افراد خبره در این حوزه با در نظر گرفتن وضعیت سایر بازارهای مالی می‌توانند به ما کمک کنند. 

مشاوره سرمایه‌گذاری در طلا نیز همانند مشاوره سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند به روش‌های مختلف آنلاین، حضوری یا تلفنی صورت بگیرد که هر کدام از آنها شرایط خاص خود را خواهند داشت. 

 حوزه مسکن نیز یکی از حوزه‌های پربازده برای سرمایه‌گذاری است که در سالیان اخیر توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. حوزه زمین و مسکن نیز می‌تواند تحت تاثیر بسیاری از متغیرهای اقتصادی دچار نوسان و تغییر شود. 

به عنوان مثال، معمولا تغییر قیمت مصالح ساختمانی از قبیل آهن و فولاد موجب تغییرات در قیمت زمین و مسکن خواهد شد. علاوه بر آن اتفاقات سایر بازارهای مالی از قبیل بازار ارز نیز بر آن تاثیرگذار خواهد بود. همین مساله نیاز به مشاوره سرمایه‌گذاری در مسکن را دو چندان می‌کند. 

چنین فردی نیاز است تا از یک سری مهارت‌ها و توانایی‌ها برخوردار باشد. با نگاهی به رزومه و سوابق می‌توان نسبت به توانایی او اطلاع پیدا کرد. یک مشاور سرمایه‌گذاری شخصی باید در یک یا چند مورد از زمینه‌های زیر تخصص داشته باشد:  

 

                                                                                                                              

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

تنوع و گستردگی مدل‌ها و روش‌های سرمایه‌گذاری به نحوی است که حتی با کمترین میزان سرمایه نیز می‌توان به کسب سودی منطقی امیدوار بود.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی انواع مختلفی دارند که مزایا، معایب و میزان ریسک آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

با مشاوره تلفنی سهام عدالت، در سریع‌ترین زمان به پاسخ سوالات خود در زمینه واگذاری و فروش این سهام برسید.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

سلام.صندوق کارگزاری صادرات و نوید انصار هردو در سهام هستند؟ کدوم رو شما پیشنهاد میدید؟ و برای درامد ثابت صندوق اندیشه فردای بانک پاسارگاد خوبه یا بهترشو سراغ دارید؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام و عرض ادب بنده در حدود ۱/۵ میلیارد در بانک سپرده داشتم که ۸۰۰ اون را در بورس سرمایه گذاری کردم بقیه یعنی حدودا ۷/۳۰ تومان سپرده یکساله وقتش در اوایل مهر ماه منقضی میشه لطفا راهنمایی بفرمائید در کجا سرمایه گذاری کنم آدم کم ریسک پذیر هستم

سلامدر خصوص سهام هایی که رو به پایین هست چه زمانی میتونم با سرمایه زیاد واردش بشیممثلا سهام شراز (پالایش نفت شیراز )

متوسط بازده یا بازگشت سرمایه در بازار بورس چقدر است؟

یکی از ویژگی های بازار بورس این است که در زمانی که شاخص بورس صعودی است، سهم هایی هستند که افت های معناداری می کنند و برعکس زمانی که بازار، بازار خوبی نیست می توان شرکت هایی را پیدا کرد که رشد قیمتی را تجربه می کنند. اما در کل بازده بازار بورس طی این چند سال در مقایسه با بانک ها و بازارهای مشابه بدون ریسک جذاب و معقول است. توضیحات بیشتر در ویدئو ببینید.

سهام باید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای شروع کار در بازار سرمایه همواره توصیه می شود یک سبد سهام تشکیل شود و همه منابع روی یک سهم سرمایه گذاری نشود. به همین خاطر بهتر است به این نگاه کند که چه صنعتی در ماه های آینده رشد خوبی را به دلایل مختلف تجربه خواهد کرد. پس از آن که چند صنعت، برای سبد انتخاب شد، سپس اقدام به انتخاب شرکت های برتر این حوزه ها براساس شرایط مناسب و قیمت خوبی که دارد، میکنیم. و در آخر نیز بهترین قیمت های خرید و فروش را محاسبه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به ویدئو مراجعه کنید.

آیا می شود به بورس به عنوان کار دوم نگاه کرد؟

مرکز مشاوره تلفنی بورس

معمولا به فعالیت در بازار سرمایه به عنوان شغل دوم نگاه می شود، اما اکثرا به این موضوع اذعان دارند که این کار درآمد اول آنها را تشکیل می دهد.

زمان مناسب برای سرمایه گذاری را چگونه تشخیص دهیم؟

آقای رضاپور توصیه می کنند در زمانی که بازارها شرایط رونق ندارد، افراد شروع به برنامه ریزی و آموزش کنند و توانایی خود را بالا ببرند و ورود خود را در همین برهه استارت بزنند تا زمانی که رونق بازار فرا می رسد،بتوانند بازدهی خوبی را از آن خود کنند. و زمانی که بازار رشد کرده زمان مناسب برای انتقال سرمایه به این بازار نیست. جزییات بیشتر در ویدئو توسط آقای رضاپور بیان شده است.

ویژگی های شخصیتی برای ورود به بازار بورس چیست؟

بازار بورس به واسطه ویژگی هایی که دارد، صرفا از عملیات شرکت ها تاثیر نمی پذیرد و روند عوامل بیرونی مثل عوامل امنیتی، سیاسی، اجتماعی و … نیز روی روندهای بازار سرمایه اثر گذار هستند. به همین دلیل ممکن است بازار بورس دچار افت و خیزهایی بشود که لزوما ربطی به دلایل اقتصادی و فضای کسب و کار ندارد، به همین خاطر بهتر است سرمایه گذاران این موضوع را مدنظر داشته باشند که منابعی را که به زودی به آن احتیاج ندارند صرف بازار سرمایه کنند و نگاه بلندمدت یا میان مدت داشته باشند.

برای سرمایه گذاری در بورس چه اقداماتی باید انجام داد؟

در ابتدا باید مقدماتی فراهم شود. گام اول دریافت کد بورسی منحصربفرد از طریق کارگزاری ها و دفاتر خدمات الکترونیک بصورت رایگان است تا امکان معامله در بازار بورس فراهم شود. اما مسئله حائز اهمیت این است که باید فرصتی جهت مطالعه و کسب اطلاعات درباره بازار و معامله در بورس و گرفتن مشاوره و آموزش دیدن در این زمینه گذاشته شود تا پله پله با این موضوع آشنا شد. همچنین اگر بازاری دارای رونق بود پیشنهاد می شود منابع در اختیار صندوق های سرمایه گذاری قرار داده شود یا از مشاور خبره کمک گرفته شود تا از فرصت استفاده شود.

در حوزه سرمایه گذاری شخصی از چه طریقی می توان مشاوره گرفت؟

افراد تحصیل کرده در حوزه های اقتصادی و مدیریتی و صنایع، از آنجایی که درک مناسبی از تحولات مالی دارند، یکی از راه های گرفتن مشاوره هستند. در حوزه سرمایه گذاری شخصی راه های دیگری مثل استفاده از مشاوران تخصصی این حوزه و گذراندن دوره های آموزشی وجود دارد که میتواند راهگشا باشد تا سرمایه گذاری بهتری داشته باشند.

ورود به بازار بورس با توجه به وضعیت کنونی درست است یا خیر؟

گاهی اوقات که فضای صنعت به عنوان مثال ساختمان راکد می شود، ممکن است صنایع دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. همچنین باتوجه به وضعیت ارزی کشور، شرکت هایی که صادرات انجام می دهند از حاشیه سودی خوبی برخوردار شده اند. ارزیابی و رصد این موارد می تواند به انتخاب گزینه های درست در هر مقطع زمانی منجر شود. در سرمایه گذاری شخصی نیاز به رصد کامل بازار است و سرمایه گذاران علاوه بر سرمایه گذاری مستقیم می توانند از گزینه صندوق های سرمایه گذاری نیز استفاده کنند. توضیحات مفصل تر در این باره را در ویدئو ببینید.

بورس یا بازارهای دیگر، کدام یک بازدهی بیشتری دارد؟

سرمایه گذاری در بانک و یا بازارهای ارز، طلا و بازار سرمایه یا بورس جز گزینه هایی است که افراد پیش روی خود دارند. اما شاید شناخت مناسبی راجع به این موضوع وجود نداشته باشد در حالی که این بازار فرصت های خوبی را در اختیار سرمایه گذاران ارائه می دهد قرار می دهد. هستند سهم های شرکت های بزرگ و پرحجمی که طی ده سال اخیر به عنوان مثال چند ده برابر شده اند. این بازار با در اختیار قرار دادن گزینه های متفاوت برای کاربران با سلایق مختلف و همچنین وجود صندوق های انواع سرمایه گذاری فضای خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

باشروع فعالیت بخش خبری وکیل بورس بیش از متوجه این مطلب شدیم که عدم آشنایی فعالان حوزه بازار سرمایه منجر به تضییع حقوق آنان می گردد .

لذا با
همکاری وکلاءمجرب در حوزه بازار سرمایه آماده ارایه خدمتی دیگر به فعالان این حوزه می
باشیم بدین ترتیب باشروع سال جدید علاوه برامکان طرح سوال و پاسخ وکلا وفق روال
سابق، علاقه مندان جهت اخذ وکیل و همچنین مشاوره حقوقی تلفنی می توانند در سایت ثبت
نام نموده و یا باشماره تماس 22382538تماس حاصل نماید.

ازتاریخ 15مردادماه سال گذشته این قسمت در پایگاه خبری درجهت ارایه پاسخ به مشکلات حقوقی فعالان بازار سرمایه شروع به کار نمود که با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو گردید لذا پایگاه خبری اقدام به فراخوان دعوت از وکلا متخصص در حوزه تجارت و بازار سرمایه در جهت پاسخ به سوالات نمود که حدود صد وکیل دادگستری در این بخش ثبت نام نمودند.

در این مدت بیش از 450 مورد سوال توسط مخاطبان مطرح شد که با دسته بندی آنها با توجه وجوه تشابه بیش از 150 پاسخ بر روی سایت منتشر گردید .

باتوجه به احساس نیاز مخاطبان ترتیبی فراهم شد تا عزیزان از مشاوره حضوری و غیر حضوری وکیل دادگستری در مرکز پایگاه خبری و همچنین در دفاتر وکلا متخصص در حوزه حقوق تجارت بهره مند گردند آمار مربوط به این قسمت حدود 53,مورد مشاوره تلفنی و 25مورد مشاوره حضوری بوده است .

مرکز مشاوره تلفنی بورس

با ادامه فعالیت این بخش اقدام به تهیه مقالات حقوقی به صورت هفتگی از مسایل حقوقی رایج در حوزه بورس نمود و به زودی شاهد تحلیل آراء صادره از محاکم کیفری، هیات داوری سازمان بورس ، کمیته پی گیری تخلفات سازمان ونیز مصاحبه با اساتید حقوق تجارت در جهت بررسی راهکارهای حل مشکلات حوزه تجارت خواهیم بود.

همچنین با همکاری وکلا بورس اقدام به طرح دعوی ابطال ضوابط استخدام و نقل و انتقال اشخاص،وابسته به عضو مصوب کانون کارگزاران گردید که پرونده در شعبه 44 حقوقی مجتمع صدر تهران مطرح و به زودی اخبار صدور حکم بر بطلان این ضابطه منتشر خواهد گردید .150

نیز دعوایی با موضوع مطالبه خسارات ناشی از جرایم موضوع فصل ششم قانون بازار اوراق بهادار علیه یک شرکت به علت صدور حکم کیفری علیه مدیران این شرکت , هم اکنون در هیات داوری سازمان مطرح می باشد . از سوی دیگر با همکاری وکلا این بخش اقدام به پی گیری مطالبات عده ای از مالباختگان پرونده یک پروژه ساختمانی مشهور گردید.

با شروع سال 94 روزهای سه شنبه هرهفته بین ساعت 15 تا 17 کلیه مخاطبان می توانند از مشاوره حقوقی وکلا به صورت تلفنی بهره مند شوند .برای اخذ مشاوره دوستان می توانند با شماره تماس 22382538 تماس گرفته یا در سایت ثبت نام نمایند.

طرح پرسش به وکیل بورس

مشاوره تلفنی

10
شهریور

ساعت
10:00
الی
12:00

بلوار آفریقا – بالا‌تر از چهارراه جهان کودک – نبش دیدار- کارگزاری مفید

خدمات مشاوره ای کارگزاری آگاه از طریق شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه به عنوان اولین شرکت مشاور سرمایه گذاری دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه می شود. این شرکت خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری به مخاطبانش ارائه می نماید.

” شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه” (سهامی خاص)، دارای مجوز رسمی فعالیت ازسازمان بورس و اوراق بهادار (به عنوان اولین شرکت مشاور سرمایه گذاری دارای مجوز رسمی درایران)، در تاریخ 17 آذرماه 1389 و به شماره ثبت 391930 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است. این شرکت دارای هشت میلیارد ریال سرمایه ثبت شده است.

آوای آگاه با محوریت کارگزاری آگاه (سهامی خاص) تاسیس شده است و در بدو تاسیس کارگزاری آگاه بالغ بر 90 درصد سهام شرکت را در اختیار داشته است، سایر سهام آوای آگاه در اختیار افراد حقیقی است که عمدتا مدیران کارگزاری آگاه و یا مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه هستند.

اکثرهمکارانی که دراین شرکت کار میکنند علاوه براینکه دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد دررشته های مرتبط هستند ، دارای گواهینامه های تخصصی کاردر بازارسرمایه ایران هستند . این مدارک ازطریق برگزاری آزمون و توسط سازمان بورس واوراق بهادار اعطاء می شود.

خدمات آنلاین شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای اگاه به تفکیک در بازار سرمایه و آتی سکه از طریق وب سایت های www.hamfekran.com و avagold.ir به همه فعالان و معامله گران این بازارها ارائه می شود. با توجه به توان کارشناسی و پیشینه عملکردی ، این وب سایت ها از پر مخاطب ترین و تاثیرگذار ترین وب سایت های مشاوره ای و قابل اتکا در بورس کشور هستند که با انتشار اطلاعات مفید و حرفه ای مستمر و روزانه، بیش از 50 هزار مخاطب را جذب خود نموده اند.
بخشی از مطالب و تحلیل های این وب سایت ها به صورت رایگان در اختیار همه قرار دارد اما دسترسی کامل به کلیه مطالب تحلیلی و مشاوره ای نیاز مند پرداخت هزینه است. تجربه نشان داده توصیه ها و پیشنهادهای ارائه شده در این وب سایت ها به کسب سود بیشتر و خطای کمتر سرمایه گذاران کمک بسیار زیادی کرده است. مشتریان کارگزاری آگاه که عضو باشگاه مشتریان هستند برای استفاده از این خدمات مشاوره ای هزینه های بسیار ناچیزی را پرداخت می نمایند .
توضیحات تکمیلی در خصوص خدمات مشاوره آنلاین سهام و آنلاین آتی سکه در تب های مجاور در دسترس علاقه مندان است.

شماره تلفن مستقیم پشتیبانی واحد خدمات مشاوره ای انلاین شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه : 82154400

از طریق وب سایت مشاورهای همفکران به آدرس www.hamfekran.com صورت می گیرد. اهم مطالب مشاورهای وب سایت شامل

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه جهت تکمیل خدمات خود از سال 91 ارائه خدمات مشاوره آنلاین در حوزه بازار طلا و ارز را در دستور کار قرارداد . در همین راستا وب سایت آواگلد به آدرس avagold.ir به عنوان تنها مرجع دارای مجوز جهت ارائه خدمات مشاوره در حوزه بازار آتی و نقدی سکه طلا جهت ارائه تحلیل های جامع و کاربردی در زمینه بازار طلا و ارز فعالیت خود را آغاز نمود. این وب سایت از آن مقطع تا کنون توانسته به پرمخاطبترین وب سایت حرفه ای و دارای مجوز در حوزه مشاور بازار آتی سکه و طلا تبدیل شود و بیش از 10 هزار کاربر را به خود جذب نماید.

مرکز مشاوره تلفنی بورس

آوای آگاه همه روزه اطلاعات ، تحلیل ها و اخبار مفید و موثر بر بازار سهام و آتی سکه را برای مشتریان خود که از طریق وب سایت ها تمایل خود را برای دریافت پیامک اعلام نموده اند ارسال می نماید. این پیامک ها به طور کلی شامل موارد زیر می شود :

آوای آگاه با هدف ارائه خدمات به سرمایه گذاران اعم از حقیقی و حقوقی، در زمینه خرید و فروش اوراق بهادار، کالا و ارز، به روزرسانی و ارائه ترکیب بهینه داراییهای سبد سرمایه گذاری را با توجه به تحمل پذیرش ریسک و بازده مورد انتظار سرمایه گذار؛ از طریق برگزاری جلسات حضوری یا به شکل مورد توافق خدمات اختصای ارائه می نماید.
این سرویس ها با توجه اختصاصی بودن و نیازمندی به صرف هزینه و زمان بیشتر عمدتا مناسب مشتریانی است که تمایل به سرمایه گذاری بیش از 800 میلیون تومانی در بازار سرمایه دارند.

افراد یا سازمان هایی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند می توانند از طریق شماره تلفن 82154747 با ما در ارتباط باشند.

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه به دلیل برخورداری از تیم آشنا به بازار سرمایه میتواند با پذیرش نقش امین سبدگردانی شرکت های کارگزاری و شرکت های سبدگردان، علاوه بر اعمال نظارت ، خدمات مشاورهای لازم را نیز ارائه دهد. همچنین به دلیل شباهت نقش متولی صندوق سرمایه گذاری با امین سبدگردانی، آوای آگاه آماده است خدمات خود را در این بخش به سبدگردانان ارائه دهد.
شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه پذیرش ارکان امین و متولیگری چند شرکت کارگزاری و صندوق سرمایه گذاری را در کارنامه دارد.

مرکز مشاوره تلفنی بورس
مرکز مشاوره تلفنی بورس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *