مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

 
helpkade
مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد
مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

همین حالا از بهترین پزشکان استخوان و ارتوپدی مشاوره بگیرید!

بیش از 12 پزشک استخوان و ارتوپدی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه جراحی ، جراحی استخوان و مفاصل دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

نوبت دهی متخصص زنان تهران – متخصص زنان خوب در تهران – بهترین دکتر زنان در تهران – پروفسور زنان و زایمان در تهران – بهترین فوق تخصص زنان و نازایی در تهران – آدرس و تلفن پزشکان متخصص زنان در تهران – لابیاپلاستی در تهران – متخصص IVF در تهران – تست پاپ اسمیر

پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و … در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.

همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید.

 

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

متخصص زنان خوب در تهران پزشکی است که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد. اولین معاینه نوجوانان میبایست توسط متخصص زنان در سن 13 تا 15 سالگی انجام شود.

 

بهترین متخصصین زنان و زایمان تهران در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی از جمله تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مربوط می‌شود.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

در زیر سوال های رایج را مشاهده می نمایید كه پیش تر توسط مخاطبان محصولات ما مطرح شده اند. توجه فرمایید كه پاسخ به سوالات به صورت عمومی صورت پذیرفته و ممكن است برای تمام افراد یكسان نباشد.

برای مشاوره و پاسخ تخصصی تر می توانید با قسمت مشاوره ارتوپدی شماره

24887-021 داخلی 1

تماس حاصل فرماييد.

باسلام.خواهر من 20 سال دارن و پای چپشون از بدو تولد کوتاه بوده و الان شصت پاشون داره کج میشه درواقع کج شده و داره زیاد میشه باید از چه چیزی استفاده کنند تا این عارضا درمان بشه.راستی ایشون کفش طبی هم استفاده میکنند.

با سلام بسته به میزان کوتاهی پای ایشان و اینکه از کدام مفصل کوتاهی صورت گرفته درمان متفاوت است اما پوشیدن کفش طبی که بر اساس کوتاهی ایشان ساخته می شود بسیار حیاتی است گاهی با کفی کوتاهی هم مشکل رفع می شود. به طور کلی نیاز به ارزیابی متخصص می باشد
تلفن رزرو وقت از کلینیک ارتوپدی همکار پاکسمن 22891954-22853540

سلام وقت بخیر.من 27 سالمه از بچگی قوز داشتم.قدمم 192سانتی متره.به دلیل بلندی قد سخته واسم صاف نشستن.هم قوز شدید زدم و هم گودی کمر دارم و افتادگی شانه هم همچنین.چه محصولی به من پیشنهاد میدین در کنار اون ورزشها.بازم ممنون

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

با سلام. در کنار انجام ورزش ها که در لینک زیر ملاحظه می کنید برای 40 روز بستن قوزبند طبی آتل دار با کش منفذدار کد 156 روزی 6 ساعت پیشنهاد می شود. موقع خواب و استراحت و ورزش در آورده شود.

مچ پام پیچ خورده گچ گرفتن چون تاندوم کشیده شده ولی نشکسته الان درروز 16درد زیادی در استخوانم دارم آیا باید باز کنم یا دارو مصرف کنم

با سلام. مصرف دارو طبق تجویز پزشک باشد و همچنین مدت زمان بسته بودن پا در گچ باید براساس شدت آسیب وارده و براساس درمانگر شما تعیین گردد.

سلام وقت بخیر
من کارم با کامپیوتر و موس هستش حدود 12 تا 14 ساعت کار میکنم مچ دستم ، انگشتام و ساق دستم درد میگیره از طرفی برآمدگی گوشه دستم هم از بس روی میز بوده یکم سابیده شده از چه نوع مچ بندی میتونم استفاده کنم ؟

با سلام این شدت کار کم کم به مفاصل شما نه تنها اندام فوقانی بلکه گردن و ستون فقرات و حتی زانوی شما را درگیر خواهد کرد حتما با رعایت اصول و انجام ورزش های محیط کار که در لینک زیر ملاحظه می کنید، از آسیب بیش تر اجتناب نمایید.
اگر بی حسی و گز گز در انگشتان احساس می شود، برای سه هفته مچ بند طبی آتل دار کد 108 بسته شود. اگر فقط درد مچ دست بدون علایم عصبی می باشدکد 127 مناسب است

سلام و خسته نباشید…
من دو ماه پیش مچ پام پیخ خورد تو راه پله خوردم زمین همون موقع رفتیم دکتر گفت که ب رباط آسیب دیده و دو هفته باید آتل ببندی منم ۲ هفته آتل بستم و برای مدت۴ هفته از قوزک بند آتل دار استفاده کردم با (تجویز پزشک)
تازه یه دو هفته ای هست که بدون مچ بند راه میرم اولش خیلی لنگ میزدم و پام حسابی خشک بود ولی الان خدارو شکر بهترم
ولی هنوزم یکم میلنگم.مثلن پله رو یه پا یه پا میرم بالا از همه بدتر هنوز نمیتونم بدووووم😿😿🙀پس کی خوب خوب میشم؟؟
پام هنوزم خشکه به خصوص قسمت پشت مچ پام که تاندون آشیل هستش.
کبودی و ورم ندارم.
همه بهم میگن این به خاطر ترس هست که میلنگی چه کار کنم؟برم فیزیوتراپی؟یا خودش خوب میشه؟

با سلام جای نگرانی ندارد و با توجه به شرح حال کاملی که بیان کردید می توانید فیزیوتراپی را آغاز نمایید. کم کم درد و خشکی مفصل رفع می گردد. دیگر نیازی به بستن قوزک بند نمی باشد و انجام ورزش های زیر که در لینک ملاحظه می نمایید جهت تقویت مچ پا مفید است. روزی 2 الی 3 بار تکرار نمایید.

سلام من تابستون امسال حدود 2ماه ونیم بود ک قوز بند میبستم شانه هام قوز داشتن الان خوب شدم اما یکی از شونه هام یکم حدود 20 30درصد درد داره چون اون زمان که استفاده میکردم به یکی از شانه هام زیاد فشار میاورد و به یکیش کمتر. الان اون شانم گفتم درد داره اونموقع ها نمیتونستم ب طرف چپم بخابم از دردش دستم کز میشد و الان خوبه باز یکم درد هست. فیزیوتراپی نمیخام برم به من پماد رهامین رو گفتن میتونم به شانم بزنم دردش بره . الانا هم هر موقع به چپم بخابم یکم درد هس صبح ک پامیشم این درد ایا با زمان درست میشه آیا میتونم از پماد استفاده بکنم؟؟؟

با سلام . پماد اگر توسط پزشک یا داروساز تجویز شده و مدت زمان استفاده برای شما توضیح داده شده برای کاهش درد می توانید استفاده کنید در ارتباط با درد شانه نیاز به ارزیابی توسط ارتوپد هست می توانید از کلینیک ارتوپدی همکار پاکسمن تلفن 22779557 وقت را رزرو نمایید.

من ده سال است که قوز دارم والان قوز بند خریدم چند روز باید استفاده کنم

با سلام برای 40 الی 60 روز و روزی 6 الی 8 ساعت حداکثر استفاده شود

سلام بعدازسزارین ازچه کمربندی استفاده کنم که پهلو وشکممو جمع کنه

با سلام شکم بند طبی منفذدار پس از جراحی کد 138 برای 2 ماه قابل استفاده هست.

سلام خسته نباشین . مادر من انحراف زانو دارد ب سمت بیرون زانوی چپ و گاهی همراه با درد . آیا با زانو بند طبی مناسب قابل بهبودی هست . متشکرم

با سلام نوع زانوبند برای انحرافات زانو به صورت آماده در فروشگاه یا داروخانه موجود نیست و اگر متخصص صلاح بدونند با توجه به ارزیابی و میزان انحراف در صورت نیاز کفی یا صندل طبی و در مواردی زانوبند انحرافات زانو برای هر فرد ساخته می شود.
برای رزرو وقت از کلینیک ارتوپدی فنی همکار پاکسمن با شماره 22891954- 22853540 تماس گرفته شود

سلام من در محل کار بیشتر پشت کامپیوتر میشینم و احساس میکنم دچار افتادگی شانه دارم میشم از طرفی هم پشت کتفم احساس گرفتگی میکنم گودی کمر هم دارم بنظرتون چی کارکنم؟

با سلام . در محیط کار حتما هر 45 دقیقه برای 5 دقیقه به بدن استراحت داده و حرکات کششی سبک که در لینک زیر ملاحظه می کنید را انجام دهید . علاوه بر آن برای کاهش وز نیز ورزش های زیر را انجام دهید

سلام خسته نباشید،مچ پای من موقع فوتبال بازی کردن پیچ خورد و درد شدیدی داشت ولی اصلا ورم نکرد و بادی نداشت،چند هفته از اون اتفاق گذشت ولی بازم وقتی ضربه ای بهش میخوره حساسیت نشون میده و درد میگیره ،علائم رو با دکتر درمیون گذاشتم و گفت دچار کشیدگی تاندون شدم و باید استراحت کنم،میخواستم بدونم مچ بندهاتون کمک میکنه به بهبودی و اگه کمک میکنه کدوم مدل بهتره برام؟
ممنون

با سلام . قوزک بند طبی لیگامنی برای 3 هفته مناسب است تا رفع کامل درد از دویدن و پریدن و ورزش هایی که احتمال ضربه می باشد پرهیز نمایید.

پاهایم پرانتزی شده و 16سال سن دارم چگونه از ان جلوگیری کنم

با سلام باتو جه به اینکه سن شما زمان مناسبی برای اصلاح هست حتما جهت ارزیابی شدت پرانتزی پا و شروع درمان مناسب به پزشک ارتوپد مراجعه نمایید. و یا اینکه برای رزرو وقت از کلینیک ارتوپدی همکار پاکسمن با شماره 22779557 تماس بگیرید.
همچنین ورزش های مناسب برای زانو پرانتزی که در لینک زیر ملاحظه می کنید را انجام دهید.

من 16سال ک دارم و پاهایم پرانتزی است نمیتوانم آنرا جراحی کنم توان مالیم نمیرسد ایا راه دیگری برای جلوگیری از پاهای پرانتزیم است؟

با سلام اگر پزشک جراحی را پیشنهاد دادند احتمالا شدت زانو پرانتزی زیاد است اگر قصد عمل ندارید حتما برای پیشگیری از بدتر شدن و اصلاح برای ساخت کفی و زانوبند طبی مخصوص پرانتزی به کلینیک ارتوپدی فنی مراجعه شود می توانید از کلینیک همکار پاکسمن برای رزرو وقت تماس بگیرید. 22891954-22853540
در زیر لینک مقاله ورزش های مربوط برای این انحراف را ملاحظه می کنید

سلام خسته نباشید.خالم حدود ۶۵ سال سنشه و پوکی استخوان داره.متاسفانه دو روز پیش افتاد بردیم عکس گرفتیم گفتن ک در قسمت L3 بادی کمر شکستگی جزیی دیده میشه.البته مهره ای جابجا نشده.دکتر گفت ک برای این شکستگی فقط باید کمربند زد و نزدیک ۲ الی ۳ ماه فقط استراحت مطلق کنه.میخواستم ببینم نظرشون درسته یا خیر؟

با سلام در این مواقع برای سن ایشان کمربند طبی سخت آتل دار کد 146 مناسب است

سلام ۱۸ سالمه و کنکوری هستم و بیشتر روز درحال درس خوندن هستم شونه هام خمیده شدن و موقه نشستنو راه رفتن قوز میکنم خواستم ببینم کدوم غوز بند واسه من بهتره و چند روزی چند ساعت باید پوشیدش؟

با سلام قوزبند طبی آتل دار با کش منفذدار کد 156 را برای 40 روز و روزی 6 ساعت در روز موقع مطالعه استفاده شود و هنگام استراحت خواب و ورزش درآورده شود در ضمن در کنار آن ورزش های زیر روزی 3 بار انجام شود

سلام
من ۵ سال پیش جراحی کیست تخمدان انجام دادم از اون موقع زیر شکمم بزرگ شده میخواستم بدونم چه نوع شکم بندی برای من مناسبه و آیا

با سلام برای این این عمل چون پایین شکم جراحی صورت می گیرد نیازی به شکم بند نیست و بهتر این اقدام برای شما حفظ وزن متناسب و ورزش می باشد

سلام من فوتسال بازی میکنم. مچ پام ب تو چرخیده و تاندوم هام کشیده شدن. ۱۰ جلسه فیزیوتراپی هم کردم ولی هنوز احسال میکنم ک مچم ضعیفه حتی برای قوی تر شدنش هم کش میزنم ک ی کم درد داره خواستم راهنمایم کنید ک چطوری زودتر خوب بشم

با سلام بعد از پیچ خوردگی و آسیب باید تا مدت ها از انجام ورزش های سنین که احتمال ضربه و وارد شدن فشار بیش از حد به پا وجود دارد، پرهیز شود. د
ورزش های زیر را برای تقویت عضلات مچ پا برای 2 ماه انجام دهید .

سلام و خسته نباشید. من 24 سال دارم ولی به علت مطالعه زیاد و استفاده زیاد از موبایل و خم کردن گردن، مهرهای گردنی من مدتی بود که درد می کرد و الان که سربازی رفتم به علت کارهای که در سربازی انجام دادیم قسمت گردنی به خصوص بین دو کتف بسیار درد میگیره به صورتی که گاهی حتی نمیتوانم گردن یا دست های خودم را تکان بدم تا اینکه مدتی بدون حرکت استراحت کنم و خواستم کمک کنید تا این درد در ناحیه بین دو کتف برطرف شود

با سلام احتمالا دچار کشیدگی تاندونی شدید باید حرکات اصلاحی و ورزش های طبی را در روز مکرر انجام دهید تا درد و سفتی رفع گردد و کم کم انعطاف پذیری ستون فقرات رفع شود. از خم نمودن سر برای مدت طولانی پرهیز شود. در زیر لینک ورزش ها را ملاحظه می کنید

سلام من برای باردوم مینسک زانوروعمل کردم ایا باید زانو بند ببندم

با سلام اگر تجویز پزشک دارید که زانوبند استفاده کنید بله
اگر دکتر شما اشاره ای به زانوبند نکردند نیازی نیست

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

سلام من چهار روزه سزارین شدم درد در قسمت پشت و کتف راست دارم قوز هم میکنم چون به علت شیردهی سایز سینه ها بزرگتر شده چه محصولی میتونه درد منو خوب کنه خیلی درد دارم

با سلام این درد عموما تا مدتی بعد عمل طبیعی است 2 هفته بعد عمل می توانید قوزبند آتل دار با کش منفذدار کد 156 را استفاده نمایید.

با عرض سلام من سی هشت سال سن دارم سر کار از فاصله یک متری افتادم پام از زانو پیچ خورده اوایل درد ورم داشتم الان ورم کم شده عکس گرفتم دکتر گفت نشکسته باید بازهم بری متخصص ببینه الان پام بهتر ولی موقع جمع کردن پا خیلی درد زیادی دارم وقسمت داخل پا فکر میکنم دهغ میشود با تشکر راهنمای کنید

با سلام این مشکل می تواند به رباط یا مینیسک شما آسیب زده باشد بهتر است به ارتوپد زانو مراجعه نمایید.

سلام من زیاد گوشیو نگاه کردم الان گردنم درد میکنه جوری که سرم هم ی جوری شده حالت درازکش خوبم ولی موقعی که بیدار شم سرم پایین بشه اینجوری میشم میخاستم بدونم چ نوع گردنبندی خوبه؟

با سلام دوست عزیز بهتر است در ابتدا سبک زندگی خود را تغییر دهید زیرا خم کردن بیش از حد سر آسیب بسیار زیادی به مهره ها و ستون فقرات وارد خواهد کرد. گردن بند طبی نرم را فقط برای 2 الی 3 هفته موقعی که مشغول کار و یا سر کار هستید استفاده نمایید .

سلام وقت بخير من ١٥ روز پيش مچ پام پيچ خورد تو واليبال و قوزك پام باد كرد و درد نسبتا كمي هم داشتم ، دكتر رفتم و گفتش كه تاندون مچ پات كش اومده و سه هفته بايد تو گچ باشه ! الان كه ١٥ روز گذشته ميتونم روش وايسم و حتي باهاش راه هم برم ،، و دردي هم ندارم ميتونم تا اخر اين هفته گچ پام و باز كنم ؟؟ چهار روز زودتر از زمان اصليش ؟ بنظرتون بعد از باز كردن پام دچار درد ميشه يا نه ؟؟

با سلام
خیر به هیچ عنوان زودتر از موعد گچ را باز نکنید.

سلام من حدود یک ماه پیش با عجله داشتم راه میرفتم که یه میله اهنی حین راه رفتن به پایین شکمم تقریبا روی مثانه ام خورد اون لحظه درد داشتم الان هم گاهی درد می کنه روم هم نمیشه دکتر برم یه مقدار نگران شدم به نظرتون چیز مهمی هست ورم یا کبود نشده البته اون موقع دقت نکردم ولی الان کبودی نداره به نظرتون اینجور ضربه ها که به بافت های نرم وارد میشن چه قدر طول می کشه تا خوب بشن مورد های اینجوری داشتید

با سلام آسیب به بافت نرم بسته به شدت ضربه و محل آسیب بین 2 هفته تا 2 ماه زمان می برد اگر درد زیادی دارید بهتر است به پزشک مراجعه شود

با سلام پسرم ۹سالشه واز قسمت کمر موقعه نشستن خمیدگی بیش از اندازه داره چه نوع قوز بندی براش خوبه

در این سنین حتما باید توسط پزشک متخصص ارتوپد ارزیابی شوند و بدون تجویز قوزبند تهیه نفرمایید

سلام
انگشت شست دست راستم به علت کشیدگی لیگامنت خیلی درد داره.دکتر برام آتل شست بند نوشت ولی چون کل انگشت شست رو کامل نمیگیره خوب نبود.گچ هم گرفت که به علت اختلال عملکرد سایر انگشت ها بازش کردم.
یه محصولی میخوام که مفصل انگشت شست دست راستم رو ثابت نگهداره

با سلام شست بند نئوپرنی آتل دار کد 110 می تواند استفاده شود

سلام من ۳۰ سالمه شانه هام افتاده شده و هنگام نشستن قوز میکنم کدام موارد را خریداری کنم

با سلام قوزبند طبی آتل دار با کش منفذدار کد 156 مناسب است و در موقع خواب و استراحت و ورزش در آورده شود روزی 6 الی 8 ساعت برای 2 ماه پوشیده شود

سلام وقت بخیر، یکی از پرسنل شرکت مون که مدام به کار نوشتن دفاتر و مستندات بصورت دستی مشغول هستند مرتبا از گردن درد شکایت می کنه برای فرد نامبرده چکار باید کرد/

با سلام. گردن درد ایشان باید بررسی شود آیا آرتریت یا دیسک یا کشیدگی عضلانی لیگامانی و… می تواند باشد بهتر است توسط پزشک ارتوپد معاینه شود تا علت دقیق مشخص و درمان مناسب صورت گیرد

سلام
من بیست سالمه و زانوهام پرانتزی است اگه از بریس استفاده کنم مشکلی نیس و اینکه نوع خاصی مدنظرتون هست بگید؟

با سلام بریس برای شما باید ساخته شود و در کنار کفی طبی اصلاحی استفاده شود. برای رزرو وقت از کلینیک همکار پاکسمن با شماره 22891954-22853540 تماس بگیرید

سلام
من یک زانو بند می خوام که هنگام فوتبال بازی کردن ازش استفاده کنم و فشار به زانوهام کمتر بشه
ممنون

با سلام زانوبند کشکک باز منفذدار کد 149 مناسب است.فقط هنگام ورزش استفاده شود و در بقیه موارد باز شود.

با سلام انگوشت کوچک دستم ضربه. خورده. و پس از مدتی خم شده از ناحیه مفصل کج ونیمه حرکت شده

با سلام برای مدتی باید اسپیلنت انگشت استفاده نمایید. کد 054 برای 10 روز استفاده شود و در آب ولرم ورزش های مناسب انگشت صورت گیرد.

سلام. من چه در راه رفتن و چه در نشستن قوز میکنم و پشتم احساس میکنم خمیده شده و شونه هام هم به جلو اومده. هر چی سعی میکنم قوز نکنم نمیشه و هم یادم میره هم برام سخته. چه نوع قوزبندی باید استفاده کنم؟

با سلام برای 40 روز قوزبند طبی آتل دار با کش منفذدار کد 156 استفاده شود و در موقع خواب استراحت و ورزش از آن استفاده نمایید

سلام و خسته نباشید خدمت شما. من ۱۷ سال دارم و حدود یکسال و نیم پیش رباط صلیبی من کامل در ورزش پاره شد. حدود ۴ ماه هست که عمل کردم. عمل من هم به صورت آلوگرفت و پیوند از جسد صورت گرفت. بعد از ۳ ماه و نیم که از عملم گذشت به فوتبال رفتم و یی ضربه خیلی ناچیز به روی زانوم برخورد کرد. از اون موقع تا الان یک مقدار حس های ناپایداری قبل از عملم برگشته ولی زانوم تا بحال خالی نکرده. آیا ممکن است که رباط صلیبی من دوباره پاره شده باشه. راستی در ضمن مینیسک من هم پاره بود و در همون عمل جراحی ترمیم شد.

با سلام باید تا ماه ها بعد عمل از وارد شدن ضربه به زانو پرهیز شود بعد 4 ماه از عمل فوتبال بازی کردن سریع بوده و نباید انجام شود فقط پیاده روی و راه رفتن سریع و ورزش هایی که احتمال آسیب به زانو وجود دارد بسیار خطناک است ترمیم و بهبودی کامل زانو به زمان نیاز دارد اگر درد تشدید شد به پزشک خود برای معاینه مجدد مراجعه نمایید

با سلام برای کسانی مثل من که آرایشگر هستم و ساعت طولانی سبب خستگی عضلات پشتی میشه چه قوز بندی توصیه میکنید؟ با سپاس

با سلام برای افراد آرایشگر پوشیدن کفی و یا صندل طبی در محل کار ضرورت دارد تا از کمر درد در آینده جلوگیری شود قوزبند طبی هم برای 40 روز استفاده شود تا نحوه ایستادن صحیح برای شما یادآوری شود. در ضمن انجام حرکات کششی در روز برای افزایش انعطاف پذیری مفاصل و عضلات بدن مهم است. برای کاهش قوز ، قوزبند طبی پل دار کد 004 مناسب است

سلام در روز 22 آذر سوالی پرسیدم ولی متاسفانه جواب نگرفتم
من میخواهم محصول را سفارش بدم اگه امکان دارده زودتر راهنمایی بفرمایید

با عرض سلام و تشکر از سایت خوبتون خانمی 26 ساله هستم که درد مزمن و همیشگی در ناحیه گردن و پشت و گاهی لگن دارم که با انجام کارهای نچندان سخت و عدم استراحت بسیار شدید میشود ب پزشک مراجعه کردم علت گردن دردرا آرتریت اعلام کردند اما برای درد پشت و کمرو لگن دلیلی یافت نشد البته عکس یا ام ارای انجام ندادم ممنوم میشم من رو راهنمایی بفرمایید

با سلام آرتریت در کمر و یا گردن می تواند سبب درد انتشاری در ستون فقرات شود و همچنین سبب درد در شانه و دست ها شود. برای درد لگن بهتر است عکس گرفته شود و توسط متخصص بررسی گردید جهت رزرو وقت از کلینیک ارتوپدی همار پاکسمن با شماره 22779557 تماس گیرید

برای تشخیص قوز پیش کی بریم ؟

با سلام می توانید به پزشک ارتوپد یا متخصصصین طب فیزیکی و یا توانبخشی مراجعه نمایید. در ضمن می توانید به کلینیک ارتوپدی همکار پاکسمن مراجعه نماید. تلفن رزرو وقت 22891954

سلام
بخاطر بد نشستن و لم دادن به سمت چپ ستون فقرات خمیده و انگار و بطرف چپ برگشته که کاملا قابل مشاهده است، جدیدا کمر درد میگیرم. شغلم ایجاب میکنه ایستاده و در حرکت باشم،ولی درد شروع میشود، وتا نشینم و لم ندهم درد ادامه دارد. لطفا راهنمایی کنید کدام محصول بگیرم

با سلام اگر انحراف جانبی در ستون فقرات هست بهتر است معاینه حضوری شوید برای انحراف جانبی وسیله برای هر فرد ساخته می شود و آماده در بازار نیست و غیرعلمی است.
برای رزرو وقت از کلینیک همکار پاکسمن با شماره 22853540-22891954 تماس بگیرید

سلام
چندسالی بخاطر بد نشستن ستون فقرات خمیده شده 38 ساله هستم و لاغر اندامم، جدیدا کمر دردمیگیرم، قوز ندارم، لطفا راهنمایی کنید کدام محصول بگیرم
سپاسمندم

ستون فقرات خمیده است ولی قوز پشتی نیست را من به خوبی متوجه منظورتان نشدم
یعنی انحراف جانبی در ستون فقرات مثل اسکلیوز دارید؟؟
بهتر است توسط متخصص معاینه و ارزیابی شوید
جهت رزرو وقت از کلینیک همکار پاکسمن با شماره 22891954-22853540 تماس بگیرید

سلام استخوان دیستال رادیوس مچ دستم ششم آبان خوردم زمین شکست که اتاق عمل باجااندازی و گذاشتن دو عددپین عمل کردندیک هفته آتل بود وبعدگچ گرفتند حالا بعد از گذشت چهل روز محل شکستگی وقتی بلند میشم درد می گیرد و فشار زیادی ازداخل گچ به دستم وارد میشه البته دو شب قبلش تو خواب پریدم و دستم تکان خورد حالا نگرانم نکند پین ها یا شکستگی مشکلی پیدا کرده ضمنا انگشتهایم را خوب نمی توانم باز و بسته کنم قبل از این قضیه عکس گرفتم گفتند کال تشکیل نشده که این مسئله هم حالا اضافه شد و نگرانم راهنمائیم کنید متشکر

باس لام مدت زمانی که پزشک ازتان خواسته مچ دست در گچ باشد زمانی که باید باز شود به پزشک خود مراجعه کنید ایشان اگر جوش خوردگی صورت نگرفته باشد مدت زمان بستن در گچ را افزایش می دهد بنابراین به پزشک خود مراجعه نمایید.

خانه » پرسش از دکتر

دکتر غلامرضا نادری

دسترسی سریع

مطالب مفید

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

۱۶ علت سوزش کف پا از زبان دکتر غلامرضا نادری

علت ورم پا و مچ پا چیست؟

درمان درد مچ پا

طراحی و توسعه توسط تیم همیار سیستم

اگر پرسش و پاسخ پزشکی انلاین و یا مشاوره در زمینه های شکستگیها ی استخوان و در رفتگی های مفاصل و درد شانه ودرد ارنج، درد مچ دست ،درد گردن درد کمر یا کمر درد ،درد لگن ،درد زانو ، یا زانو درد ، درد مچ پا و درد پا شاکی هستید و یا آسیب های اندام ها مشکلات ارتوپدی و آسیب های ورزشی ارتوپدی شامل آسیبهای ACL یا رباط صلیبی قدامی و رباط صلیبی خلفی ،اسیب های منیسک ها و آسیب های غضروفی ، سائیدگی زانو ، و آب اوردن زانو ،ارتروز زانو ، تعویض مفصل زانو ، ارتروز شانه و تعویض مفصل شانه ، ارتروز مفصل هیپ ، تعویض مفصل هیپ ، در رفتگی مکرر مفصل شانه ،پارگی های رباط های شانه ، اسیب ها و شکستگیهای آرنج، شکستگی های لگن و هیپ ،شکستگی ها و در رفتگی مچ دست و دست و در رفتگیهای مچ پا و نا پایداریهای مچ پا ،اختلالات مادر زادی و کجی های استخوان،در رفتگی مادر زادی لگن یا هیپ ،صافی کف پا و کجی های پا و هالوکس والگوس (قوز انگشت شست پا) ،زانوی پرانتزی و ضربدری،اخلالات ستون فقرات شامل دیسک و تنگی کانال و اسکولیوز و کیفوز(قوز) ارتروز ستون فقرات و شکستگیهای مهره و ستون فقرات و کمر درد و هر گونه سوال در مورد مشکلات سیستم اسکلتی و (شانه،کتف،بازو و ارنج و مچ دست و دست و لگن و ران و زانو و ساق و مچ پا و پا و ستون مهره های کمری پشتی و گردنی و ارتروز ) دارید، میتوانید با متخصصین محترم ارتوپد و جراحی استخوان و مفاصل مستقیما مشاوره انلاین تصویری نمایید

در موارد اورژانس و بحرانی فقط با 115 و یا شماره اورژانس محل زندگی خود تماس بگیرید . سلامت بدون مرز جایگزین اورژانس نیست

در صورتی بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

اینستاگرام : @sbm24_

آپارات : @Sbm24

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

شماره پشتیبانی :
02126309574

02171053116

ایمیل : [email protected]

کاربر گرامی، استفاده از اعتبار، صرفاً برای مشاوره ویدئویی، تلفنی و مشاوره متنی قابل استفاده است
و برای ویزیت های حضوری قابل استفاده نیست.

مشاوره متنی
شروع قیمت از 10،000 تومان


مشاوره ویدئویی
شروع قیمت از 19،500 تومان

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

نوع مشاوره


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات

می توانید در این بخش لیست جراح استخوان و مفاصل (ارتوپدی) سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)

تخصص ارتوپد از دانشگاه علوم پزشکی ایران
،
جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)
،
سابقه طبابت: ۲۰ سال

جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)

متخصص ارتوپدی از دانشگاه آزاد تهران
،
متخصص جراحی استخوان و ستون فقرات و تعویض مفاصل
،
فلوشیپ جراحی استخوان و ستون فقرات و تعویض مفاصل

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)

تخصص جراحی استخوان و مفاصل(ارتوپدی)
،

جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)

متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)
،
فلوشیپ جراحی ستون فقرات
،

جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)

تخصص جراحی استخوان و مفاصل(ارتوپدی)
،

پزشکی عمومی

پزشکی عمومی
،
دستیار ارتوپدی
،

جراحی ارتوپدی یا استخوان پزشکی شاخه ای از علم پزشکی است که به درمان بیماری ها و اصلاح ناهنجاری های مربوط به سیستم حرکتی بدن می‌پردازد. سیستم حرکتی بدن شامل استخوان ها، مفاصل، عضلات و دیگر بافت هایی می‌شود که در اندام های حرکتی وجود دارند. ارتوپدی گرچه بیشتر تمرکز بر روی جراحی اندام های حرکتی دارد اما این بدان معنا نیست که از سایر روش های غیر جراحی برای درمان استفاده نمی‌شود.

دکتر ارتوپد پزشکی است که در زمینه تشخیص، درمان و پیشگیری و توان بخشی اندام های حرکتی و استخوان ها مهارت دارد.

وظیفه اصلی جراح استخوان و مفاصل یا دکتر ارتوپد، ارتقا رشد سیستم عضلانی و اسکلتی و اصلاح ناهنجاری های بوجود آممده در این مناطق است.از جمله وظایف پزشک ارتوپدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تشخیص آسیب یا اختلال در سیستم حرکتی

– استفاده از روش های درمانی جراحی یا دارویی برای بهبود بیمار

– تمرینات توان بخشی یا درمان فیزیکی برای بهبود عملکرد سیستم حرکتی

– ارائه برنامه های اطلاعاتی و درمانی برای پیشگیری از آسیب ها یا ایجاد تاخیر در روند پیشرفت بیماری

متخصصین ارتوپدی به درمان مشکلات سیستم حرکتی بدن می‌پردازند. در واقع ارتوپدی تکنیکی است که به اصلاح یا جلوگیری از تغییر شکل بدن انسان می‌پردازد. از جمله مواردی که توسط ارتوپدها درمان می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• پوکی استخوان

• عفونت اندام های حرکتی

• آسیب های استخوان ها و مفاصل از جمله شکستگی، در رفتگی، پاره شدن تاندون و رباط ها

• آسیب های ورزشی

• بیماری های مادر زادی استخوان ها و مفاصل

• تومورهای استخوان

• آرتروز و ساییدگی مفاصل

• کمر درد

• فتق دیسک

• خار پاشنه

• سیاتیک و …

همچنین رفع اختلالاتی مثل کجی پا یا انقباض شانه ها نیز در حوزه کاری ارتوپدها قرار می‌گیرد.

دو نوع روش درمانی در ارتوپدی وجود دارد: روش درمان محافظه کارانه و جراحی.

در روش درمانی محافظه کارانه، از برنامه های فیزیکی و کاربردی به منظور درمان استفاده می‌شود. در این نوع درمان از جریان مستقیم و متناوب اولتراسوند و نور لیزر بر روی قسمت های دردناک استفاده می‌شود. همچنین شوک درمانی، احیا پزشکی، اسپینرلاینر و خدماتی نظیر تزریق کنترل شده توسط CT بر روی ستون فقرات از جمله دیگر روش های درمان محافظه کارانه می‌باشند.

در مواردی که درمان های محافظه کارانه به درمان بیمار کمکی نکنند، پزشک از روش جراحی برای درمان استفاده می‌کند. مثلا در زمان پارگی تاندون ها، ممکن است جراحی های ارتوپدی توسط پزشک پیشنهاد شود.

از جمله اعمال جراحی که برای درمان مشکلات حرکتی افراد توسط متخصصین ارتوپدی انجام می‌شود، شامل موارد زیر است:

• درمان جراحی عفونت های استخوان و مفاصل

• اصلاح دامنه حرکتی مفاصل

• بازسازی پارگی های رباط

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد

• خارج کردن تومور های استخوانی و بافت نرم اندام

• جا اندازی بسته شکستگی استخوان و مفصل و گچ گیری

• جا اندازی باز استخوان و مفصل و استفاده از پیچ و پلاک یا میله داخل استخوانی

• نمونه برداری از استخوان و مفاصل

• پیوند استخوان

• تعویض مفصل یا آرتروپلاستی

• ترمیم یا دیگر اعمال جراحی رو منیسک

• ترمیم آسیب های اعصاب اندام ها و …

استخوان ها و مفاصل بدن به دلایل مختلفی دچار آسیب می‌شوند که از جمله دلایل عمده آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پوکی استخوان، تومور های استخوانی، اختلالات مادرزادی، شکستگی ها، عفونت های استخوانی و تغییر شکل استخوان ها.

زیر شاخه های اصلی ارتوپدی عبارتند از:

• جراحی دست

• جراحی شانه و آرنج

• جراحی ستون مهره

• جراحی لگن و مفصل ران

• جراحی ارتوپدی اطفال

• جراحی پا و زانو

• جراحی تومورهای سیستم حرکتی

• جراحی تروما و آسیب های اسکلتی

• جراحی آسیب های ورزشی

البته باید این مساله را نیز در نظر گرفت که در ارتوپدی گاهی زیر شاخه های جراحی باهم تداخل پیدا می‌کنند. مثلا در مورد جراحی ستون فقرات، اعمال جراحی را هم متخصصی جراحی اعصاب انجام می‌دهند، هم جراحان ارتوپدی.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد
مشاوره آنلاین پزشک ارتوپد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *