چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

 
helpkade
چگونه بدنی کشیده داشته باشیم
چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

شما هم جزو کسانی هستید که با دیدن افراد راست‌قامت و خوش‌اندام بلافاصله به حرکات و فرم بدن خودشان دقت کرده و شروع به مقایسه میکنند؟ شده است که یکهو به خوتان بیایید و ببینید در وضع بدی نشسته‌اید و با خودتان بگویید از الان به بعد دیگر قوز نمیکنم و بلافاصله صاف بنشینید؟ پیش آمده که هنگام راه رفتن ناگهان متوجه شوید در اثر فشار کوله‌ پشتی یا کیفتان به شدت خم شده‌اید یا بدنتان به یک سمت کج شده است؟

مسلما با مواردی که برای داشتن یک ستون فقرات زیبا و کتف و کمر سالم باید از انجام آنها پرهیز کرد تا حدود زیادی آشنایید؛ اما شاید چیزهایی هم باشد که ندانید و دانستن یا مرور آنها باعث شود امروز همان روز تاریخی باشد که دیگر برای همیشه آن کار را کنار بگذارید.

اولین مورد که بیشتر به آنها که دانش‌آموز و دانشجو هستند توصیه می شود پرهیز از به همراه داشتن کوله‌پشتی با وزن زیاد یا کیف هایی است که تنها از یک شانه آویزان می شوند و بدن را از حالت صاف به کج تغییر حالت می دهند.

سلامی دوباره و شب بخیر خدمت همراهان گرانقدر و ورزشکاران بزرگوار در وبلاگ پرورش اندام fitnesspro : 

همه ما در طول دوران ورزشی خود و یا حتی بسیاری از ما در زندگی خیلی دوست داشتیم دارای بدنی عضلانی ، صاف و کشیده باشیم و این هدف امکان پذیر نمی باشد مگر با رعایت نکات بسیار مهمی در زمینه رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات کشش و قدرتی بطور متناوب وپیوسته تا اینکه به خواسته و هدف خود برسیم امشب جهت دستیابی به بدنی کشیده و عضلانی با ادامه مقاله با ما همراه باشید…

۱- اشتباهاتی که در رژیم غذایی یا تمرین های ورزشی دارید را بشناسید. این اشتباه استفاده بیش از حد از شرینی است؟ به اندازه کافی ورزش نمی کنید؟  به طورمنظم صبحانه نمی خورید؟ اولین کاری که برای شناسایی این مشکل باید انجام دهید نوشتن چیزهایی ست که در طول یک روز می خورید. سپس می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزهایی اضافی است و مواردغیرضروری را از رژیم غذایی تان حذف کنید.

۲-سبک زندگی تان را تغییر دهید که این کارزمان گیر و نیازمند تلاش است.  پس باید حتما خواستار تغییر باشید و قبل از شروع تغییرات فکر کنید

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

۳-رژیم غذایی تان را تغییر دهید و بطور منظم و روزانه ورزش کنید. به گزارش بروزترین ها برای متناسب کردن اندامتان می توانید با ایجاد یک برنامه منظم، رژیم غذایی تان را تغییردهید و بطور روزانه ورزش کنید. ممکن است روشهایی که پیدا می کنید را دوست نداشته باشید اما این روشها به کاهش وزنتان کمک خواهد کرد و باعث می شود به اندامتان افتخار کنید

۴-ممکن است بخواهید لباسهایتان را نیز تغییر دهید. این بستگی به سبک لباس پوشیدن شما دارد.

۵-در نهایت می توانید چهره خودرا نیز با آرایش و لوازم آرایشی متفاوت تر کنی

این وب‌سایت یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش مطالب وجود ندارد.

نویسنده : علیرضا
| زمان انتشار :
1398-05-20 01:26:21

درحال لود مطلب …

برچسب ها :
بدنی
کشیده
داشته
باشیم

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

Apr 12, 2008 – شیوه صحیح قرار گرفتن بدن یا به عبارتی صاف ایستادن، مسئله مهمی است که روز به روز بیشتر به دست فراموشی سپرده میشود.پشت ما، بهای تمام این …

بسیاری از افراد حاضر هستند برای زیبا شدن هر کاری انجام دهند و به انواع و اقسام جراحی‌ها برای زیباتر کردن اجزای صورت و بدن خود رو میzw.

Dec 22, 2014 – چطور شكل بدن خود را تغيير دهيم و اندامي متعادل داشته باشيم؟ … از بدن خود را تغییر دهید تا این تصور را ایجاد کنید که شکل بدنی متفاوتی دارید.

Oct 31, 2016 – پس این مقاله را بخوانید تا ببینید چگونه می‌توانیم اندامی زیبا داشته باشیم. … اگر می‌خواهید هیکل متناسبی داشته باشید، اما وقت رفتن به باشگاه …

Aug 3, 2018 – وقتی صحبت از فیتنس می‌آید، همه یاد عضله سازی می‌افتند، بدنی سفت و ورزیده! ولی به این راحتی‌ها هم نیست و سوال پیش می‌آید که چگونه عضله سازی …

Jun 9, 2017 – چگونه با ۱۴ حرکت ورزشی قدی بلند داشته باشیم؟ حرکات 1 …. این حرکت کششی به طور کامل برای ستون فقرات و کشیده شدن بدن شما طراحی شده است.

Apr 2, 2019 – همچنین بخوانید : چطور می توان قامتی بلند و کشیده داشته باشیم … چگونه یک رژیم خوب و چربی سوز داشته باشیم؟ … آب کردن شکم و پهلو و داشتن تناسب اندام و لاغری مناسب برای داشتن بدنی خوش فرم و ایده آل ، خواسته اکثر خانم ها و …

Aug 11, 2017 – چگونه اندامی زیبا داشته باشیم این ویدئو به شما کمک میکنه. … چگونه فلزیاب ردیاب نقطه زن بسازیم … چگونه بدنی زیبا داشته باشیم …

Nov 20, 2016 – چگونه اندامی سفت وخوش هیکل داشته باشیم؟فرم بدنتان را تغییر دهید ،می‌خواهید سریع لاغر شوید،یکی از بهترین تمرین برای سوزاندن چربی های …

تاریخ 07 مهر 1398

تاریخ 05 تیر 1398

نام

ایمیل

نظر


ارسال

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 30 دی 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 01 بهمن 1399

تاریخ 29 دی 1399

دانلود اهنگ دوراتو زدی مهدی احمدوند

جلوگیری از بارداری در دوران عقد

مرگ همسرم نی نی سایت

نام اعضای بدن به فارسی

تقدیم به دایی عزیزم

قیمت قرص پروپرانولول

تیمارستان چیست

متن دلداری دادن به داغدیده

داروی گیاهی ضد خواب

حدیث در مورد مهربانی خدا

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

تمامی حقوق محفوظ است!

این وب‌سایت یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش مطالب وجود ندارد.



بسیاری از زنان دوست دارند پاهای کشیده، خوش‌فرم و تراشیده داشته باشند. اما اغلب آنها یا فرصت باشگاه رفتن ندارند یا تنبلی می‌کنند. به همین خاطر در این مطلب ۷ تمرینی را برایتان آموزش داده‌ایم که نه هزینه‌ای روی دستتان می‌گذارد و نه وقت زیادی از شما می‌گیرد.

همین طور که در خانه استراحت می‌کنید، این تمرینات را انجام دهید تا بتوانید اندام دلخواه خود را بسازید. در ادامه همراهمان باشید.

۱- پل قورباغه‌ای

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

احتمالا در مورد پل ساختن با کپل و پهلوها چیزهایی شنیده‌اید. اکنون قصد داریم یک مدل متنوع از همین حرکت را به شما بیاموزیم: پل قورباغه‌ای. تمرینی عالی برای آب کردن چربی‌های اضافه در کپل، شکم، پهلو و بخش داخلی ران‌های پا.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

برای اینکه بهترین نتیجه را از این تمرین بگیرید، هنگامی که کپل‌ها را از روی زمین بلند می‌کنید، نفس خود را بیرون بدهید و هنگامی که دوباره نیم‌تنه‌ی پایینی بدن را روی زمین می‌گذارید، نفس عمیق بکشید.

۲- اسکات

افراد کمی هستند اسکات زدن را دوست دارند. اما باید بدانید این حرکت سخت و دردناک برای زیباسازی اندام‌های پایینی بدن بسیار موثر است. با اسکات شما می‌توانید به تقویت ماهیچه‌های شکم، پهلو، کپل‌ها، ساق پا و پشت زانو بپردازید.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

در طول اسکات زدن باید حتما کمرتان صاف باشد و زانوها نباید به سمت داخل جمع شوند. زمانی که اسکات می‌کنید نفس عمیق بکشید و وقتی بالا می‌آیید، نفس خود را بیرون بدهید.

۳- جامپ اسکات دوگانه

اسکات حرکت بسیار خوبی برای خوش‌فرم شدن پاها و ران‌هاست اما «جامپ اسکات» از آن بهتر است. این حرکت روی کپل‌، پهلو، شکم، ران، زانو و پشت زانو و بخش پایینی کمر تاثیر می‌گذارد. در ضمن، پرش یک فعالیت هیجانی هم بشمار می‌رود که میزان ترشح اندورفین را افزایش می‌دهد.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

دوباره لگن خود را بالا بیاورید و مراقب باشید که زانوها از خط انگشتان پا فراتر نروند. زمانی که اسکات می‌روید نفس عمیق بکشید و وقتی بدن را آماده پرش می‌کنید، نفستان را بیرون بدهید.

۴- جهش به جلو (لانجیز)

در زندگی واقعی هر روز به طور ناخودآگاه جهش به جلو دارید و این کار را هنگام بستن بند کفش‌هایتان انجام می‌دهید.

لانجیز برای کپل، پهلو، زانو، بخش مرکزی شکم، ساق پا و بخش داخلی ران‌ها مفید است.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

برای اینکه این حرکت را بدرستی انجام دهید، باید مطمئن شوید که پاشنه پای جلویی از روی زمین برداشته نمی‌شود. همچنین باید حتما کمرتان صاف و بدون قوز باشد.

۵- چرخش دروازه

این تمرین برای بخش مرکزی بدن، کپل‌ها و قسمت داخلی ران‌ها مناسب است. همچنین روی ماهیچه‌های ساق پا، پشت زانو و پهلوها هم تاثیر می‌‌گذارد.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

حواستان باشد که در طول تمرین باید حتما کمر صاف باشد و در زمان پرش باید نفس خود را بیرون بدهید.

۶- دایاموند کیک

این تمرین نیز برای تقویت ماهیچه‌های داخلی ران پاهاست و باعث خوش‌فرم شدن ران‌ها می‌شود. همچنین به آب شدن چربی‌های شکم کمک می‌کند.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

حواستان باشد در طول تمرین حتما کمرتان صاف باشد. قوز نکنید. وقتی پاها به هم می‌رسند، نفس خود را بیرون بدهید.

۷- اسکات پُلی

این حرکت همانند اسکات معمولی برای تقویت ماهیچه‌های شکم، پهلو، کپل‌ها، ساق پا و پشت زانو مفید است. فرق این مدل این است که قسمت داخلی ران‌ها را نیز درگیر می‌کند و می‌توانید از شر هرگونه گرفتگی، آویزان شدن چربی‌ها و پوست در این بخش از بدن خلاص شوید.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

در طول اسکات زدن باید حتما کمرتان صاف باشد و پهلوها باید در راستای شانه‌ها باشند. زمانی که اسکات می‌کنید نفس عمیق بکشید و وقتی بالا می‌آیید، نفس خود را بیرون بدهید. هنگامی که بالا می‌آیید پاشنه‌ها پا را به زمین فشار دهید تا به بخش‌های داخلی ران پا فشار بیاید.

مطلب برای شما مفید بود؟

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.7 / 5. تعداد رای: 6

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

سپتامبر 2, 2014
روانشناسی

10 دیدگاه
23,946 بازدید

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می‌بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود. اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند. اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند. اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰٫۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند. به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست. نسبت ۰٫۷ کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

Beyoncé و Jessica Alba را در نظر بگیرید. Beyoncé اندامی پهن دارد، اما Alba باریک است. اما هر دوی این خانمها در نظر مردان بسیار جذاب هستند. مهم نیست که استخوان‌بندیتان مثل Beyoncé درشت باشد یا مثل Alba ریز، اگر شکل بدنتان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید. چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

نگران قسمت هايی از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید، نباشید—مثل استخوان‌بندیتان. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به ۰٫۷ تمرکز کنید. تا جاییکه می‌توانید شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید. باسنتان را فرم داده و گردتر کنید. این تفاوت بین کمر و لگنتان را بیشتر نشان می‌دهد. بالاتنه‌تان را باریک تر کنید—مخصوصاً در ناحیه بازوها و سرشانه. این هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد. تردید نکنید. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندام زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

برچسبچگونه بدنی جذاب داشته باشیم

سپتامبر 10, 2015

آگوست 17, 2015

مطمئنا، بارها درباره‌ی نکات ضروری برای برقراری رابطه‌ی عاشقانه سالم و شاد شنیده‌اید. اما در …

متأسفانہ من خیلی بدنم خوش فرم بود اما قدرشو ندونستم و الان خیلی لاغر شدم

والا من لاغرم

اوضاعم خراب تر از این حرفاس شوهرم میگه مگه چند شکم زلییدی

من با اینکه تپلم اما خیلی اندامم خوش فرمه

واسه من ک کمرم ۶۷..باسن ۹۵…..خداروشکر..راضیم

ما که ژنتیکی خوش فرمیم خدارو شکر

منظورتون از ٧ به ٠ چي هستش؟يعني كمرو باسنو از هم كنيم؟

منظور اینه که نسبت کمر به باسن ۷به ۱۰باشد…..مثلا کمرتان اگر ۷۰سانتی متر است باسن ۱۰۰باشد

ههههههه

خخخخخخخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


انواع جراحی زیبایی سینه

 

 

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

بزرگی شکم

 

قدیم‌ ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ‌ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم‌ ها ترجیح می‌ دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: ” خوش به حال ‌ات، چه هیکل خوبی داری! ” خوش ‌هیکل بودن این روزها مترادف شده است با باریک ‌اندام بودن و شکمی برآمده نداشتن.

 

این مطلب از هفته نامه سلامت، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می ‌کند که انجام روزانه ی آن ها می ‌تواند شما را به همین معنا خوش ‌هیکل‌ تر کند.

 

1- روی یک صندلی دسته‌ دار بنشینید. ساعد دست ‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران ‌های ‌تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای ‌تان را حداقل 6 سانتی‌ متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.

 

10 ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.

شما باید این حرکت را از 5 مرتبه در روز شروع کنید و کم‌ کم به 20 مرتبه در روز برسانید.

 

2- روی یک بالش به پشت دراز بکشید. دستان خود را در امتداد بدن‌ تان قرار دهید و پاهای ‌تان را به هم بچسبانید. حالا سعی کنید که بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی ‌متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت هم می ‌تواند از 5 مرتبه در روز شروع ‌شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.

 

3- وقتی پیاده‌ روی می ‌کنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل کنید. با این کار، هم شکم‌ تان آب می ‌شود و هم پهلوهای‌ تان.

 

4- از حلقه‌ های ورزشی برای کوچک شدن شکم ‌تان استفاده کنید. شما می ‌توانید در ابتدای کار، تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا 30 دقیقه هم ادامه دهید.

 

 

5- دراز و نشست یکی از موثرترین و ساده ‌ترین ورزش‌ هایی است که می ‌تواند شکم را کوچک کند.

پس به پشت روی زمین دراز بکشید. دست‌ های‌ تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار که می‌ توانید حرکت دراز و نشست را تکرار کنید و در روزهای بعد، دفعات تکرار حرکت را افزایش دهید.

 

6- هنگام پیاده ‌روی، ضربه‌ های سبک و آرامی را با انگشتان دست به شکم ‌تان وارد کنید. این جوری تحرک ماهیچه‌ های شکم خود را افزایش می ‌دهید و باعث می ‌شوید که آن ها چربی بیشتری بسوزانند.

 

7- به پشت دراز بکشید. یک بالش کوچک زیر پاشنه پاهای‌ تان قرار دهید و دست‌ های‌ تان را در راستای پهلو‌های ‌تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی در دست بگیرید و سپس دست‌ های تان را به صورت صاف 10 سانتی ‌متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت کنید و این حرکت را حداقل 7 بار در روز انجام دهید.

 

8- همان‌ طور که نشسته ‌اید و مشغول کارهای روزمره ‌تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با کف دست خیلی آهسته به شکم خود ضربه بزنید.

 

9 – طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.

 

 

10- زیاد یک جا ننشینید. نشستن طولانی ‌مدت باعث چاق شدن افراد می ‌شود و این چاقی ‌ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شکم رخ می ‌دهد. شاید به همین خاطر باشد که بیشتر رانندگان شکم بزرگی دارند.

 

11- سر پا بایستید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی دست ‌تان بگیرید و دست ‌های‌ تان را به حالت عمود با بدن ‌تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حرکت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شکم‌ تان باید این حرکت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید و به مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

 

12- در طول روز شکم‌ بندهای سفت و محکم را دور شکم خود ببندید.

 

13- سر پا بایستید. دست ‌های‌ تان را کاملا از هم باز کنید و یک پای ‌تان را از روی زمین بردارید و بدن ‌تان را به سمت جلو و پای بلند شده ‌تان را به سمت عقب متمایل کنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تکرار، پای بلند شده‌ تان را جا به‌ جا کنید.

 

14- به پشت دراز بکشید.دستان خود را پشت سرتان قلاب کنید و کمی سر و شانه‌ های ‌تان را به سمت جلو متمایل کنید.

این حرکات را در حالی انجام دهید که پاهای ‌تان به صورت عمود با بدن‌ تان قرار دارند.

 

15- به پشت دراز بکشید.

زانوهای ‌تان را کمی خم کنید.دست‌ های‌ تان را پشت گردن ‌تان قلاب کنید و سر و شانه‌ های‌ تان را تا وسط کمر به سمت جلو متمایل كنید.

مهیج ترین کمپین های پیشنهادی سفر نوروز1400

زود انزالی|باچند تمرین ساده مشکلت رورفع کن


سفارش آنلاین کفش چرم با امکان تعویض


دانستنی های سلامت واژن


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی

تور ارزان کیش با رزرواسیون بهترین هتل ها


دنبال بلیط ارزون هستی؟حتما اینجا سر بزن


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی

جستجوی انواع بهترین ونزدیکترین مراکزخدماتی


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران


بهترین قیمت بلیط اتوبوس-خریدآنلاین

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه اندامی زیبا و شکمی صاف داشته باشیم پارس ناز : شکم صاف و داشتن تناسب اندام  آرزوی هر کسی است. برای داشتن شکم صاف نیازی به رژیمهای سخت و طاقت فرسا ندارید. این بار بدون رژیم های سخت به شکمی صاف اندامی متناسب دست پیدا کنید.

 

هر گاه که حرف از شکم صاف و خوش‌ هیکلی به میان می‌آید، همه به فکر رژیم و ورزش‌های سنگین می‌افتیم. در این‌ که داشتن اندام خوب منوط به رعایت رژیم غذایی و تحرک داشتن است، شکی نداریم. اما نکاتی غیر از این موارد هم هست که می‌توانید با رعایت آنها، به هیکلی بهتر و شکمی صاف‌تر دست یابید.

 چگونه بدون رژیم های سخت شکمی صاف داشته باشیم؟

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم

 برای داشتن شکم صاف، صاف بایستید

ژست شما بیش از آن‌که فکرش را بکنید در هیکل‌تان اثر دارد. هنگامی که قوز نمی‌کنید و صاف می‌ایستید، ناخودآگاه ماهیچه‌های شکم‌تان را درگیر می‌کنید. به این ترتیب قدتان بلندتر به نظر می‌رسد و شکم‌تان هم صاف‌تر می‌شود.

 برای داشتن شکم صاف آب بنوشید

هنگامی که آب کافی به بدن نمی‌رسد، بدن احساس خشکی می‌کند و آب زیادی را در خود احتکار می‌کند. به همین دلیل، افرادی که آب نمی‌خورند چیزی حدود دو کیلو در قسمت میان بدن اضافه وزن پیدامی کنند. روزانه حداقل شش لیوان آب بخورید تا به خوش‌اندامی خود کمک کرده باشید.

 برای داشتن شکم صاف زمان کافی در دستشویی بمانید

اگر از آن دسته افراد هستید که عجله شدیدی برای خروج از دستشویی دارید، باید بدانید که با این کار ناخواسته به مغزتان پیغام می‌دهید که نیازی به تخلیه کامل نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد، سریع ترک کردن آنجاست. این کار را نکنید. تخلیه کامل از جمله عوامل داشتن شکمی صاف است.

 برای داشتن شکم صاف خوب بجوید

هر لقمه را حداقل 10 مرتبه بجوید و پس از آن، لقمه را فرودهید وگرنه معده و روده دچار سوءهاضمه می‌شود. از این گذشته، فردی که تند غذا می‌خورد مقداری هوا هم فرومی‌دهد که به باد کردن معده و بزرگ شدن شکم منجر می‌شود.

 برای داشتن شکم صاف پروبیوتیک بخورید

خوراکی‌های حاوی پروبیوتیک ( روده انسان حاوی انواع مختلفی از باکتریها است. بسیاری از این باکتری‌ها برای گوارش بهینه غذا مفیدند. دسته‌ای از این باکتریها که به باکتریهای پروبیوتیک معروف هستند، علاوه بر کمک به گوارش، مولکولهای پیچیده و ترکیباتی مانند ویتامینها و آنتی بیوتیکهای مختلف را تولید می‌کنند که برای بدن مفید می‌باشد. منبع باکتری‌های پروبیوتیک لبنیات و میوه‌ها هستند ) به هضم غذا و در نتیجه خوش‌اندامی شما کمک می‌کنند. ماست، آبدوغ، ترشی کلم، کفیر، موز، گوجه‌فرنگی، سیر، پیاز و مارچوبه دارای پروبیوتیک هستند. مصرف آنها را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید.

 برای داشتن شکم صاف راه بروید

روزانه نیم ساعت پیاده‌روی به روند لاغری و مسطح شدن شکم کمک می‌کند. مسیری مناسب را برای خود در نظر بگیرید و هر روز این مسیر را پای پیاده طی کنید. به‌طور کلی از بی‌تحرکی بپرهیزید و تا سرحدامکان برای ساعت‌های متمادی روبه‌روی کامپیوتر و تلویزیون ننشینید.

 برای داشتن شکم صاف آدامس نجوید

جویدن آدامس موجب قورت دادن هوا و پف کردن بدن می‌شود. آدامس را کنار بگذارید و اگر می‌خواهید طعم دهانتان تازه‌تر شود، کمی نعناع بجوید.

 برای داشتن شکم صاف آرام باشید

استرس را کنار بگذارید. روزانه دقایقی را در وان پر از آب ولرم یا زیر دوش آب سرد بگذرانید، موسیقی ملایم گوش کنید و استراحت کافی داشته باشید تا فشارهای روحی از وجودتان کنده شوند. استرس موجب سوءهاضمه و همچنین افزایش هورمون کورتیزول می‌شود که چاقی شکمی را به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

چگونه بدنی کشیده داشته باشیم
چگونه بدنی کشیده داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *