چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

 
helpkade
چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم
چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

من در پیج اینستاگرام شخصی خودم، هر عکس و ویدئویی که دوست دارم آپلود می‌کنم. از عکس‌های شخصی گرفته تا محتواهای دیگر. ترجیح می‌دهم افرادی این پست‌ها را ببینند که من تایید کنم و دوستان نزدیکم باشند. خوشبختانه قابلیت قفل کردن اکانت اینستاگرام، اجازه میدهد که شما حریم خصوصی خودتان را در اینستاگرام حفظ کنید.

اگر شما اکانت اینستاگرامتان را قفل یا پرایوت نکنید، به صورت پیش فرض هرکسی می‌تواند عکس‌ها و ویدئوهایی که آپلود کرده‌اید را ببیند. پس ادامه مقاله را بخوانید تا با مراحل قفل اکانت اینستاگرام آشنا شوید.

در تصویر تصویر اکانت اینستاگرامی را می‌ببینید که خصوصی است. شما می‌توانید عکس اصلی حساب و بیوگرافیِ حساب خصوصی را ببینید. اما تصاویر و ویدئوهایی که پست کرده، برای ما نمایش داده نمی‌شود.

قبل از آنکه بخواهیم آموزش خود را شروع کنیم، باید توجه داشته باشید که پرایوت کردن حساب اینستاگرام، فقط و فقط از طریق نسخه‌های موبایل اینستاگرام (یعنی اندروید و iOS) ممکن است و با کامپیوتر نمی‌توان این کار را انجام داد. همچنین دقت داشته باشید که اکانت‌های تجاری اینستاگرام (بیزینس پروفایل) امکان خصوصی شدن را ندارند. اگر دوست دارید به صورت کامل با بیزینس پروفایل آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل را بخوانید.

در ادامه به صورت مرحله به مرحله انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد:

گام۱٫ وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و پروفایل شخصی خود شوید. بعد از آن روی ۳ خط بالای صفحه، طبق تصویر زیر کلیک کنید.

گام ۲٫ وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شوید.

چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

گام ۳٫ بعد از وارد شدن به تنظیمات، روی گزینه Privacy یا همان «حریم خصوصی» کلیک کنید.

گام ۴٫ بعد از وارد شدن به بخش حریم خصوصی روی گزینه Account Privacy یا خط مشی حساب (اگر اینستاگرامتان فارسی است) کلیک کنید.

گام ۵٫ توی تصویر زیر می‌بینید که برای قفل کردن یا خصوصی کردن اکانت اینستاگرام باید دکمه حساب خصوصی یا Private Account را روشن کنید.

بعد از این‌که این دکمه را روشن کردید، اینستاگرام از شما می‌پرسد که به حساب خصوصی تغییر می‌دهید؟ که باید گزینه تایید یا OK را بزنید.پ

الان حساب شما خصوصی است و افراد برای این‌که پست‌های شما را ببینند باید به شما درخواست دوستی بدهند. تا شما درخواست دوستی را تایید نکنید، آن کاربر پست‌های شما را نمی‌بیند.

برای این‌که به صورت کامل با تنظیمات اینستاگرام آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش اینستاگرام را حتما بخوانید.

در جواب باید بگوییم که بهترین راه برای چنین کاری، فالو کردن آن اکانت است.

اما اگر دوست ندارید آن اکانت را فالو کنید، بدانید که در حال حاضر، چندین وب‌سایت مختلف برای مشاهده و حتی دانلود پست اکانت‌های پرایوت وجود دارند. اما ما همه آنها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که تمام آنها با هدف سو استفاده از شما ساخته شده‌اند. این یعنی حتی اگر بتوانند عکس‌ها و تصاویر اکانت‌های خصوصی را برای شما نمایش دهند، در ازای آن از شما چیزی می‌خواهند. مثلاً دانلود یک برنامه یا دادن یک ایمیل یا حتی سواستفاده‌های بیشتر.

ما که دوست نداشتیم در دام چنین سایت‌هایی بیافتیم. اما اگر شما دوست دارید این روش را امتحان کنید، کاملاً مختار هستید.

در این مطلب دیدیم که چطور می‌توان یک حساب اینستاگرام را خصوصی کرد و سعی کردیم به همه جوانب آن نگاه کنیم. اما شاید همچنان سوالی برای شما بی‌پاسخ مانده باشد. در این صورت، سوال یا مشکلتان را از طریق بخش نظرات با ما مطرح کنید.

 

سلام ، من هرچی تلاش میکنم اکانتم و خصوصی کنم با پیغام زیر مواجه میشم “حساب سازنده نمیتواند خصوصی باشد” لطفا راهنمایی کنین ممنون ، حسابم شخصیه و بیزنس نیست

سلام روز شما بخیر. اکانت شما اکانت سازنده هست و باید به اکانت شخصی تغییر پیدا کند . وارد قسمت اکانت در بخش تنظیمات بشید.

خیلی ممنون از راهنماییتون

سلام چطور دسترسی به فالوورهامو برای فالوورای دیگم غیرممکن کنم؟

سلام، این امکان فراهم نیست.

برا من اصلا اون گزینه خصوصی یا عمومی رو نمیاره.از کجا میتونم درستش کنم.پیچمم شخصی هست

سلام، برنامه اینستاگرام رو به آخرین نسخه آپدیت کنید.

سلام..من پیجم و بیزینسی کردم و الان هرچی میخوام خصوصیش کنم نمیشه..چیکار کنم؟؟

سلام پیج من private ولی کسانی که من فالو نکردم منو لایک میکنن!! میشه از طریق شماره تلفنم پیجم براشون باز باشه?

اونها حه لایک میکنن پست هاتون رو، میتونن لزوما فالووینگ شما نباشن و فقط شما رو فالو کرده باشن. یعنی اونها شما رو فالو کردن اما شما اونها رو فالو نکردین

من اصلا نمیتونم حساب خودمو از حالت خصوصی در بیارم یعنی اصلا گزینه پروایت نداره همه گزینهاشم رفتم توش اینستاگرامم هم بروز شدست

سوالی داشتم. اگر که مکان یاب تصاویر را مشخص کنیم در اینستاگرام. آیا افراد غریبه هم قادر به دیدن آن پست هستند؟

سلام، بله، موقعیت مکانی که مشخص می‌کنید از روی نقشه هست و با کلیک روی موقعیت بقیه افراد هم قادر به دیدنش هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

شما هم جزء افرادی هستید که دوست ندارید پست‌هایتان را هر کسی ببیند؟ یا دوست ندارید هر کسی شما را فالو کند؟ قفل کردن یا پرایوت پیج اینستاگرام یکی از آپشن‌های اینستاگرام است که خیلی از کاربرها ازش استقبال می‌کنند. ما در دوره گام به گام اینستاگرام، که در دیدوگرام آماده کرده‌ایم، هر چیزی که راجع به تنظیمات اینستاگرام باید بدانید را گفته‌ایم. با دیدن این دوره شما از سیر تا پیاز اینستاگرام و کار با آن را یاد می‌گیرید، یعنی استاد اینستاگرام می‌شوید.

در این مقاله قفل (Private) کردن صفحه اینستاگرام را قدم به قدم و به همراه تصویر به شما آموزش می‌دهیم! اصلا هم نگران نباشید چون قفل کردن حساب کاربری اینستاگرام بیشتر از یک دقیقه طول نمی‌کشد!

 

خیلی‌ها هستند که دوست ندارند مطالبشان در اینستاگرام را همه ببینند (حسابی در اینستاگرام که همه به آن دسترسی دارند، حساب عمومی یا public اینستاگرام است). شما هم ممکن است از این دسته باشید. یعنی عکس‌ها و ویدئو‌های شخصی داشته باشید و ترجیح می‌دهید فقط دوستان شما حق دیدن آن را داشته باشند. در این صورت لازم است پیج اینستاگرام خود را قفل کنید. به این ترتیب:

همانطور که احتمالاً فهمیده باشید، با پرایوت کردن حساب اینستاگرام، همچنان فالوورهای فعلی شما به آن دسترسی خواهند داشت. اما اگر نخواهید این افراد به حساب شما دسترسی داشته باشند چه؟ خیلی ساده می‌توانید آنها را بلاک کنید تا از دایره فالوورهای شما حذف شوند. (نکتۀ حرفه‌ای: با توجه به اینکه در حالت بلاک، آنها به کلی به شما دسترسی نخواهند داشت، می‌توانید بعد از اینکه آنها را بلاک کردید و از لیست فالوورهای شما حذف شدند، دوباره آنها را از حالت بلاک خارج کنید.)

اتفاق دیگری که با قفل کردن پیج اینستاگرام می‌افتد و باید در جریان آن باشید این است که شما از فهرست جستجوی هشتگ در اینستاگرام حذف می‌شوید. مثلا فرض کنید که شما طبیعت گردی رفته‌اید و چندتا عکس جذاب و خوشگل با هشتگ #طبیعت_گردی پست کرده‌اید. اگر صفحه شما عمومی باشد و شخصی هشتگ #طبیعت_گردی را جست و جو کند، ممکن است که پست شما هم برای او نمایش داده بشود. ولی اگر پیج خودتان را قفل کنید دیگر در این جستجوها نمایش داده نمی‌شوید.

حالا با چند قدم ساده و تصویری قفل کردن (یا همان پرایوت کردن) اینستاگرام را با هم مرور می‌کنیم. همانطور که گفتیم، یک دقیقه‌ای کار انجام خواهد شد. برای راحتی کار شما، این آموزش به همراه تصویر داده می‌شود. (این راهنما برای گوشی‌های اندرویدی و آیفونی هر دو کاربرد دارد.)

برای اینکه پیج اینستاگرام را قفل بکنید اول باید وارد صفحه شخصی خودتان در اینستاگرام بشوید. برای این کار کافی است روی آیکون آدمی که در پایین سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید.

حالا از طریق صفحه شخصی خود، باید وارد تنظیمات شوید. در بالای صفحه سمت راست، یک علامت سه خطی می‌بینید. اگر روی این آیکون کلیک کنید یک منو باز می‌شود.چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

بعد از اینکه روی آیگون سه خط کلیک کردید، منوی برنامه باز خواهد شد. در این قسمت باید روی آیکون تنظیمات (settings) لمس کنید.

توجه داشته باشید که این عکس‌ها مربوط به آخرین به روز رسانی اینستاگرام است و اگر محیطی که شما روی گوشی خودتان می‌بینید با این فرق دارد، حتما به روز رسانی انجام بدهید. در ضمن اگر یادتان باشد زمانی محیط اینستاگرام سیستم عامل آندروید با آیفون (ios) کمی تفاوت داشت ولی با به روز رسانی جدید دیگر این تفاوت از بین می‌رود. اما اگر شما از ورژن‌های قبلی هم استفاده می‌کنید هیچ عیبی ندارد! چون فقط کافی است که به دنبال گزینه تنظیمات یا همان settings باشید.

بعد از اینکه وارد صفحه تنظیمات خواهید  شد. اگر همین صفحه را کمی به پایین بکشید عبارت “Private Account” را خواهید دید که یک دکمه هم جلوی آن قرار دارد. اگر رنگ این دکمه آبی باشد این یعنی حساب کاربری شما شخصی شده و به عبارت دیگر پیج اینستاگرام‌تان را قفل کرده‌اید.

همانطور که در عکس می‌بینید اگر این گزینه به رنگ آبی باشد به این معنی است که شما پیج‌تان را قفل کرده‌اید!

همان اول مقاله هم یادتان باشد گفتم که قفل کردن پیج اینستاگرام اصلا کار سختی نیست! حتی حدس می‌زنم که انجام این کار بیشتر از ۱ دقیقه وقت شما را نگرفته است! اگر در این مورد سوالی داشته باشید حتما برای ما بفرستید.

چ جوری میشه خارجشه

من پیج کسب و کارو دارم ولی الان میخوام خصوصیش کنم چ جوری انجام بدم هرکاری میکنم نمیشه.

اینکار را کردم ولی باز عکس منرا می بینند و پیام می گذارندو ایشان را فالو نکردم حتی فالو را ریمو کردم

سلام، احتمالا تنظیمات ذخیره نشده و اینکه اون افراد از قبل شما رو فالو دارن. بلاک و آنبلاک کنید.

برا من همچین گزینه ایی نداره چیکار کنم

سلام پسورد انستاگرامم پیش کسی است اما پسورد شه قفل کرده نمیتوانم تغییر بدهم چگونه قفلشه باز کنم

سلام گزينه قفل كردن صفحه در تنظيمات من نيست پيج من كاري است اول بود ولي الان ارلين گزينه بلاكد اكانت هست ايا من بلاك شدم؟!

سلام، خیر برنامه رو آپدیت کنید.

چرا قبلا میتونستم پیج اینستام رو خصوصی کنم ولی الان نمیشه وبه فیسبوک متصل میشه؟؟

سلام، باید اول اکنت رو از حالت بیزینس خارج کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

یکی از مواردی که در استفاده از شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است عدم دسترسی افراد ناشناس به عکس ها و ویدیوهای پیج اینستاگرام می باشد. برای این منظور می توان اقدام به خصوصی کردن حساب اینستاگرام کرد. حال می خواهیم بدانیم چگونه حساب اینستاگرام فارسی را خصوصی کنیم؟ در انتها با آموزش نحوه خصوصی کردن پیج اینستاگرام در میزبان فا مگ آشنا خواهید شد.

ممکن است برای اهداف مختلف چندین پیج اینستاگرام ساخته باشید و تمایل داشته باشید اطلاعات یکی از پیج ها را به صورت خصوصی و منحصر به دسترسی افراد خاصی نگه دارید. بنابراین نیاز است آن پیج را خصوصی سازی نمایید. اگر می خواهید بدانید قفل کردن اکانت اینستاگرام چطور قابل انجام است با ما همراه باشید.

قفل کردن صفحه اینستاگرام فارسی یک روش برای افزایش امنیت پیج بشمار می رود. پرایوت کردن اکانت اینستا کار بسیار ساده ایست و کمتر از 1 دقیقه وقت می گیرد.

 اگر هنوز اکانت اینستاگرام نساختید ابتدا مقاله آموزش نحوه ساخت اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

نکته: تنظیمات حساب کاربری ایجاد شده به صورت پیش فرض روی حالت عمومی (public) تنظیم شده است.

پس از ساخت اکانت اینستاگرام به منظور قفل کردن صفحه اینستاگرام کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

عملیات خصوصی سازی اکانت اینستاگرام شما با موفقیت انجام شد. از این پس تنها دنبال کنندگان پیج به پست های شما دسترسی خواهند داشت.

نکته: تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به آخرین بروزرسانی اینستاگرام است و اگر محیطی که در برنامه اینستاگرام مشاهده می کنید متفاوت است اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.

در پیج های عمومی (Public) اطلاعات پیج شامل پست ها توسط دیگران قابل دسترس است و در صورتی که بخواهند پیج عمومی را دنبال کنند با انتخاب گزینه follow به صورت خودکار به لیست فالوورهای پیج اضافه می گردند. اما در پیج های خصوصی تا زمانی که شخص درخواست فالو طرف مقابل را تایید نکند این اتفاق نمی افتد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید اطلاعات پیج اینستاگرام شما برای همه قابل دسترس باشد می توانید از طریق پرایوت کردن اکانت اینستاگرام دسترسی دیگران به حساب اینستاگرامتان را محدود نمایید. اگر در زمینه قفل اکانت اینستا سوالی دارید در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید.

سایر آموزش های اینستاگرام

سلام. من میتونم اول پیجو خصوصی کنم بعد از اینکه پیجو کامل کردم دوباره عمومی کنم

سلام روزبخیر؛
بله

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام دوست عزیز بر روی یک exe برنامه کلیک راست بزنید و گزینه…

ویندوزم7است….

سلام. فایل های exe کامپیوتر من فقط با فایرفاکس باز میشه یعنی…

سلام دوست عزیز شاید باگ اینستاگرام هست شما بعد از منتشر شدن…

سلام من یه پست IGTV رو استوری میکنم . چرا 4 تا استوری میکنه…

سلام دوست عزیز بر روی یک exe برنامه کلیک راست بزنید و گزینه…

ویندوزم7است….

سلام. فایل های exe کامپیوتر من فقط با فایرفاکس باز میشه یعنی…

سلام دوست عزیز شاید باگ اینستاگرام هست شما بعد از منتشر شدن…

سلام من یه پست IGTV رو استوری میکنم . چرا 4 تا استوری میکنه…

اگر تازه در اینستاگرام ثبت نام کرده اید به صورت پیش فرض هر کاربر دیگر در این برنامه به راحتی میتواند صفحه پروفایل شما را مشاهده کند و از پست و استوری های شما دیدن کند. البته به غیر از موارد گفته شده میتواند پیج های موجود در قسمت فالوور و فالووینگ های شما را نیز رصد کند.البته اگر شما فرد حساسی باشید باید خدمت شما عرض کنیم که در صورت غیرفعال کردن وضعیت فعالیت در اینستاگرام، دیگران دیگر نمیتوانند از فعالیت اخیر شما اطلاع داشته باشند. همانگونه که گفتیم اگر فرد حساسی هستید و فقط میخواهید فالوورهای های خاص و مدنظر خودتان پست های شما را ببینند باید اقدام به خصوصی کردن اینستاگرام خود کنید.

فهرست

دکمه خصوصی کردن اینستاگرام طی آپدیت هایی که توسط اینستاگرام به صورت متداول صورت گرفته در قسمت تنظیمات تغییر کرده است. از این رو ما سعی میکنیم در این مقاله به صورت واضع تر طریقه پرایوت کردن پیج را برای شما نشان دهیم تا در هر صورت بتوانید در صورت خواست خودتان پیج خود را خصوصی کنید. پرایویت کردن پیج یعنی تنها افرادی می توانند پست ها و استوری های شما را ببینند که به آنها اجازه داده باشید. حال این اجازه چگونه صورت می گیرد ؟؟؟ این افراد زمانی که شما را فالو می کنند، یک پیغام برای شما ارسال می شود که در این پیغام از شما خواسته که اگر مایل هستید به این فرد اجازه دهید تا پست ها و استوری ها شما را ببیند و به یکی از فالوورهای شما دنبال شود. شما نیز می توانید آن را پذیرش کنید و یا حتی درخواست آن فرد را رد کنید.

مقاله پیشنهادی : بیزینسی کردن پروفایل اینستاگرام به همراه توضیحات کامل آن

پرایویت کردن پیج را میتوان به زندانی کردن پست های موجود در اکانت خودتان تشبیه کرد. زیرا که دیگر امکان انتشار و قرار گرفتن پست های شما در صفحه اکسپلور متوقف خواهد شد و از این پس هر کاربر دیگری در اینستاگرام، بخواهد محتواهای منتشر شده در اکانت شما را مشاهده کند. باید ابتدا درخواست فالو و دنبال کردن را برای شما ارسال و در صورت تایید شما میتواند تعقیب کننده اکانت شما باشد.چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

خصوصی کردن اینستاگرام محدودیت هایی را برای عموم ایجاد میکند و عملا مشاهده دیگران را بر روی پیج شما متوقف خواهد کرد و از آن پس اگر اکانتی بخواهد محتویات پیج شما را مشاهده کند. باید ابتدا درخواست دنبال کردن را برای شما ارسال کند و بعد از آن در صورت تایید این درخواست توسط شما میتواند پست و استوری های شما را مشاهده کرده و دنبال کننده شما در اینستاگرام شود.

در این قسمت برای شما نشان میدهیم که چگونه میتوانید حساب خود را خصوصی کنید. البته در قسمت اول نحوه خصوصی سازی در اینستاگرام ورژن جدید را برای شما نشان خواهیم داد و در ادامه برای اینستاگرام ورژن قدیمی که پیش تر نیز در این مقاله وجود داشت را میتوانید مشاهده کنید.

از آنجایی که بعد از خصوصی کردن اکانت، فالوور های فعلی پیج مربوطه میتوانند باز هم پست و فعالیت های شما را زیر نظر بگیرند. اگر میخواهید یک و یا برخی از این پیج ها نیز از مشاهده محتویات پیج شما بعد از خصوصی سازی حساب خود به دور باشند. میتوانید از قابلیت جدید یعنی حذف فالوور در اینستاگرام استفاده کرده و دسترسی این افراد  به پیج خود را قطع کرده باشید.

شما به غیر از برنامه اینستاگرام در گوشی خود میتوانید از طریق سایت اینستاگرام اقدام به خصوصی سازی حساب خود کنید. در ضمن افرادی که سیستم عامل گوشی خودشان آی او اس میباشد نیز میتوانند از طریق همین مراحل اقدام به پرایوت کردن حساب خود بکنند زیرا هم قسمت تنظیمات هر دو شباهت زیادی با هم داشته و هم اینکه از مرورگر سیستم خود میتوانند اقدام کنند.

حال اکانت شما با موفقیت از طریق سایت اینستاگرام خصوصی سازی شده و آن افرادی که سیستم عامل گوشی آن ها آی او اس بوده میتوانند از این روش استفاده کنند. البته همانطور که گفته شده همین مراحل شباهت نزدیکی برای فعال سازی قابلیت پرایوت در برنامه اینستاگرام در گوشی آی او اس دارند.

نکته: دقت داشته باشید که اگر حساب شما بیزینسی باشد، در ابتدا حتما باید حساب خد را پابلیک کنید و سپس آن را خصوصی کنید.

در این مقاله به صورت کامل توضیح دادیم که چگونه میتوانید هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت اقدام به خصوصی کردن اینستاگرام خود کنید. در ضمن به این مورد اشاره شد که در صورت مجبور نبودن به هیچ وجه اکانت خود را private نکنید تا پیج شما روز به روز بازدید کننده های زیادی جذب کند.

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام…

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما…

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام…

درباره ما

فرم ثبت شکایات

تماس

سوالات متداول

قوانین سایت

ایمیل: info[at]inbo[dot]ir

تماس با اینبو: 02128421956

تلفن پشتیبانی : 04135256042

کپی رایت 2020 – تمامی حقوق متعلق به اینبو میباشد.

اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یکی از موارد مهم و حایز اهمیتی که کاربران این شبکه‌های اجتماعی با آن مواجه می‌شوند، عدم دسترسی افراد ناشناس به عکس‌ها و ویدئوهای اکانت اینستاگرام خود می‌باشد. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

حالت خصوصی یا Private اینستاگرام برای این دسته از کابران قابلیت بسیار مناسب و مفیدی می‌باشد که به وسیله آن، کاربران اینستاگرام قادر خواهند بود اکانت خود را خصوصی یا Private کنند که در این صورت، هر کسی برای بار اول وارد صفحه شما می‌شود، باید برای دیدن عکس‌ها و ویدئوهای شما حتماً درخواست دهند و تا وقتی که شما درخواست آن ها را تایید نکنید، هیچ کاربری نمی‌تواند به عکس‌ها و ویدئوهای شما دسترسی داشته باشد.چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

کافی است برنامه اینستاگرام را باز کنید و ابتدا بر روی آیکن آدمک سمت راست صفحه کلیک نمایید. سپس در بالای صفحه سمت راست، بر روی سه نقطه زیر هم یا چرخ دنده کلیک نمایید تا وارد منوی تنظیمات شود. در آخر از گزینه‌های این صفحه، گزینه Private Account را فعال کنید.

وارد قسمت پروفایل شوید. سپس Edit Profile را لمس نمایید. در آخر از گزینه‌های این صفحه، گزینه Posts are Private را فعال کنید.

برای درک بهتر مراحل فعال کردن حالت خصوصی اینستاگرام; حالت Private تصاویر زیر را نگاه کنید.

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

چرا من هرچی میزنم رو پرایوت میزنه حساب شما نمیتواند خثوصی باشد؟چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید🙏

سلام این قسمت خصوصی رو اینستا از من برداشته چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

اکانتم پرایوت نمیشه با اکانت دیگه میشه اما با این پرایوت نمیشه دلیلش چیه زود باش عجله دارم .

سلام یک مشکل خوردم من،اکانت من هر کار میکنم پرایوت نمیشه،ریست کردم دوباره نصب کردم،همچین گزینه ای اصلا نداره،البته با اکانتهای دیگه وارد میشم درسته ولی با اکانت اصلیم این مشکلو دارم،لطفا راهنمایی کنین

سلام چرا اینستا منو هی خارج میکنه روزی چندبار واسم کد امنیتی میاد لطفا اگه امکانش هست کمک کنید

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

همه‌ی اکانت‌های اینستاگرام به طور پیشفرض به روی عموم باز هستند، این یعنی همه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه از شما می‌توانند به دنبالتان بگردند و عکس‌ها و ویدیوهایتان را ببینند.

اگر به دنبال حریم خصوصی بیشتری هستید و می‌خواهید فقط افراد خاصی بتوانند تصاویر و ویدیوهایتان را ببینند، باید از گزینه‌ای که برای خصوصی کردن اکانت شما تعبیه شده استفاده کنید.

در این مطلب به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را بکنید.

وقتی اکانت اینستاگرام خود را خصوصی می‌کنید، کاربران هنوز هم می‌توانند با جستجوی نام و پروفایل به دنبال شما بگردند. اما همه‌ی تصاویر و ویدیوهایتان از مقابل دیدگان کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند مخفی می‌شود، پس اکانت شما چیزی مشابه‌ی تصویر زیر خواهد شد:

چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

به علاوه از آن به بعد هر کسی هم نمی‌تواند شما را دنبال کنید. هر بار که شخص جدیدی بخواهد شما را دنبال کند، برای شما یک درخواست دنبال کردن ارسال می‌شود تا شما آن را تایید یا حذف کنید؛ چیزی شبیه به تصویر زیر:

این مراحل باعث می‌شود تا غریبه‌ها نتوانند شما را دنبال کنند و حریم خصوصی‌تان را دور بزنند. این امکان برای افراد جوان یا هر کسی که می‌خواهد فقط یک اکانت شخصی برای دوستان و عزیزانش داشته باشد عالی است.

خرید اپل آیدی . گیفت کارت آیتونز : گیفت کارت

ذکر این نکته حائز اهمیت است که فقط از طریق اپلیکیشن رایگان موبایلی اینستاگرام می‌توانید اکانت خود را خصوصی کنید. انجام این کار از طریق کامپیوتر ممکن نیست، بنابراین حتماً قبل از شروع کار این اپلیکیشن را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

۱) اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
۲) به زبانه‌ی Profile بروید تا بتوانید پروفایلتان را ببینید.

۳) از گوشه‌ی بالا راست اپ دکمه‌ی Settings را انتخاب کنید.
۴) سوئیچ Private Account را به حالت روشن درآورید.

تبریک می‌گوییم! اکانت شما خصوصی شد، و از این به بعد پست‌های شما فقط برای دنبال کنندگان‌تان قابل مشاهده خواهد بود.

اگرچه روش بالا غریبه‌ها را از مشاهده‌ی محتویات پروفایل شما دور نگه می‌دارد، اما این کار باعث نمی‌شود که آن‌ها نتوانند به دنبال شما بگردند، پروفایل‌تان را پیدا کنند و برایتان پیام بفرستند.

اگر یک نفر هست که مدام برایتان پیام می‌فرستد، شاید بخواهید با بلاک کردن وی، حریم خصوصی خود را تشدید کنید.

زمانی که یک کاربر بلاک می‌شود، آن شخص نوتیفیکیشنی مبنی بر این که بلاک شده دریافت نمی‌کند ولی از آن به بعد به هیچ وجه نمی‌تواند شما را پیدا کند. البته اگر بعداً نظرتان عوض شد می‌تواند آن کاربر را از حالت بلاک خارج کنید.

جمع بندی

همه، گاهی اوقات در مقابل دنیای خارج به دنبال حریم خصوصی بیشتر هستند و این کار هیج عیبی ندارد. خوشبختانه اینستاگرام امکانی را فراهم کرده تا با لمس یک سوئیچ بتوانید تا حدودی به این مهم دست یابید.

اگر فکر می‌کنید این آموزش مفید بود، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

تخفیف های داغ لنوو(لپ تاپ،تبلت،مودم و…)


مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک

خصوصی کردن حساب اینستاگرام 

 

اینستاگرام این امکان را به کاربر می‌دهد تا اکانت کاربری خودش را در دو حالت خصوصی و عمومی داشته باشد و بدین ترتیب با کنترل بیشتر حسابش را مدیریت کند. در این مطلب نحوه خصوصی کردن حساب اینستاگرام ( اکانت اینستاگرام Private ) را آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم

 

اکانت شما در اینستاگرام می‌تواند در حالت عمومی و یا خصوص قرار بگیرد که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در حالت خصوصی یا Private، افراد ناشناسی که در فالوورهای شما نیستند، به اکانت‌تان دسترسی نخواهند داشت و پس از درخواست و تایید شما، به لیست فالوورهای‌تان اضافه می‌شوند. این دسته از افراد پس از طی این مرحله قادر به مشاهده حساب کاربری شما خواهند بود.

 

در صورتی که اکانت اینستاگرام خود را در حالت عمومی یا Public قرار دهید، دسترسی همه افراد به حساب کاربری‌تان آزاد بوده و بدون نیاز به فالو کردن، می‌توانند پست‌های مختلف شما را مشاهده کنند.

 

در صورتی که از عمومی بودن اکانت کاربری خود ناراضی هستید، در این مطلب نحوه خصوصی کردن حساب اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه گذاشتن اهنگ در استوری

 

اپ اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل شخصی خود شوید.

 

اکانت شما در اینستاگرام می‌تواند در حالت عمومی و یا خصوص قرار بگیرد

بیشتر بخوانید: آموزش حذف دائمی اکانت اینستاگرام

 

بر روی آیکون آپشن که به صورت سه نقطه در بخش بالایی رابط قرار گرفته، کلیک کنید.

 

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

 

به بخش Account رفته و گزینه Private Account را فعال کنید.

 

 

با پایان این مراحل حساب کاربری اینستاگرام شما در حالت خصوصی یا همان Private قرار گرفته و کاربران ناشناس برای دسترسی به پست‌های شما، باید به شما در خواست فالو بدهند. برای بازگردانی حساب کاربری به حالت عمومی کافی است همین مراحل را یک بار دیگر طی کنید و گزینه Private Account را غیر فعال کنید. دقت کنید با این کار تمامی درخواست‌های فالوی شما که در زمان خصوصی بودن اکانت ارسال شده بود، تایید شده و آن افراد به صورت خودکار به لیست فالوورهای‌تان اضافه می‌شوند.

 

منبع:click.ir

چند گام بالاتر


خرید اولین لپ تاپ تاشو بازار


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


لاکچری ترین نوع لمینت دندان

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر


طراحی و بازسازی فضای داخلی

چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم
چطور حساب خود را در اینستاگرام خصوصی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *