مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

 
helpkade
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

کلیه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می توانند از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 98 بهره مند شوند. راهنمای انتخاب رشته کنکور حساسیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل دقت و اطلاع دقیق از شرایط آن می تواند موجب رسیدن داوطلبان به اهداف و رشته مورد نظرشان شود.

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین این امکان را برای کلیه داوطلبان فراهم می نماید تا پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور را دریافت نمایند. استفاده از این نوع مشاوره با مزایای بسیاری از جمله استفاده بهینه از زمان همراه است و می تواند د زمان فرد بسیار صرفه جویی شود. 

 

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین و پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور 98 با مشاورین سنجش ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 98 در سه مرحله صورت می پذیرد. در مرحله اول انتخاب رشته پس از انتشار کارنامه کنکور سراسری و اعلام نتایج برای کلیه داوطلبان انجام می شود. 

در این مرحله ما با دو دسته انتخاب رشته رو به رو خواهیم بود که شامل انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور است.

در انتخاب رشته با کنکور با توجه به رتبه کسب شده داوطلب در هر گروه آزمایشی انتخاب رشته صورت می گیرد.

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه مجاز برای رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری شوند، می توانند با استفاده از رتبه کسب شده در هر یک از زیرگروه ها و با توجه به میزان ظرفیت رشته ها در هر یک از دانشگاه ها و همچنین نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط آن ، اقدام به انتخاب رشته کنند.

ارائه اطلاعات در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور از وظایف مشاورین ایران تحصیل است.

آیا مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین  توسط ربات یا نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش صورت می پذیرد؟ خیر! مشاوره تحصیلی آنلاین با توجه به متخصصینی که آنلاین هستند به داوطلبان کمک می نمایند تا با توجه به علایق و استعداد و همچنین راهنمایی و معرفی رشته های دانشگاهی به شما کمک کنند تا به راحتی دست به انتخاب رشته بزنید.

 

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین علاوه بر استعداد یابی داوطلبان در رشته های مختلف ، در رابطه با رشته های جدید دانشگاهی و همچنین آموزش انتخاب رشته صحیح و اصولی به داوطلبان کمک می نمایند

 

 

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، داوطلبان زمان محدودی برای انتخاب رشته دارند.

به همین دلیل بسیار مهم است که از مشاوره انتخاب رشته ای استفاده نمایند که بتوانند به سرعت به پاسخ خود دست یابند.

برای دست یابی به این مورد، امکان پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور یکی از بهترین گزینه هاست و داوطلبان را در هر زمان یاری می کند.

هر ساله برخی از رشته ها در هر گروه آزمایشی افزوده می گردد که کسب اطلاع از رشته های جدید برای داوطلبان بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد.

ما در پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور به داوطلبان در رابطه با انتخاب یا عدم انتخاب این رشته ها پاسخ هایی را مبنی بر شرایط و شخصیت داوطلبان می دهیم.

 

 

 

 

نوع دیگری از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین مربوط به داوطلبانی است که در رابطه با انتخاب رشته های جدید فلان دانشگاه دچار مشکل هستند. 

 ما در پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور این موضوع را مطرح می کنیم که با توجه به مشکلاتی که برای ورودی های اول هر دانشگاه وجود دارد، داشتن صعه صدر را می توان از عوامل اصلی اینگونه انتخاب ها دانست.

 

 

انتخاب رشته برای تمامی داوطلبان یکی از حساس ترین مراحل است. تفاوتی ندارد که شما چه رتبه ای را در کارنامه خود کسب نموده اید، این حساسیت برای تمامی این رتبه ها به قوت خود باقی خواه بود.

روش انتخاب رشته توصیه شده توسط مشاوره کنکور آنلاین در وهله اول ، مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری است.

 

 

 

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

نوع گزینش در هر یک از رشته های دانشگاه ها متفاوت می باشد. چنانچه شما از مفاهیمی همچون سهمیه مناطق ، قطبی بودن ، پذیرش های کشوری ، بومی بودن و شرایط خاص اطلاعی نداشته باشید، نمی توانید به انتخاب رشته اصولی دست بزنید.

پذیرش در برخی از رشته ها و دانشگاه ها، صرفا بر اساس شرایط خاصی صورت می پذیرد که در صورت دارا بودن این شرایط پذیرفته خواهید شد.

 

 

برای داشتن بهترین انتخاب رشته آنلاین باید به نکاتی توجه نمایید. بهترین انتخاب رشته را می توان انتخاب رشته ای دانست که براساس شخصیت ، استعداد، توانایی و همچنین رتبه کسب شده باشد.

برای بسیاری از داوطلبانی که مایل به ثبت نام دانشگاه های فرهنگیان و یا دانشگاه های تربیت دبیر رجایی هستند در مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین به آن ها کمک می شود علاوه بر انتخاب رشته ، از سوالات مصاحبه نیز آگاه گردند.

 

 

 

 

برخی از داوطلبان مایلند خود به انتخاب رشته اقدام نمایند و تنها در رابطه با صحیح یا ناصحیح بودن انتخاب رشته به دنبال اطمینان دست می باشند. در این صورت پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور به شما کمک خواهد نمود تا با بررسی دقیق رشته های انتخابی بپردازند. علاوه بر آن داوطلبان می توانند از مشاوره تلفنی کنکور نیز بهره مند گردند.

 

 

چنانچه در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت نموده باشید اما در رابطه با معرفی رشته های دانشگاه اطلاعاتی نداشته باشید، به هنگام پذیرش، دچار مشکلات فراوانی می شوید.

به همین دلیل از جمله خدماتی که در پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور به داوطلبان داده می شود معرفی رشته های مختلف در هر یک از گروه های آزمایشی است.

دانشگاه های مختلف شرایط پذیرش و همچنین امکانات متفاوتی دارند. به عنوان مثال، چنانچه فاصله دانشگاه و منزل شما زیاد باشد ، امکانات رفاهی همانند ارائه خوابگاه و تعهد دانشگاه در قبال آن یکی از ملزومات خواهد بود که از اهمیت بسیار زیادی برای این دسته از داوطلبان برخوردار است.

برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین  کافی است با شماره های مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت دستیابی به چارت درسی هر یک از رشته های تحصیلی کافی است با مشاورن و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید در تمامی رشته های تحصیلی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

 

بله. کلیه داوطلبانی که مایلند خود به تنهایی جهت انتخاب رشته اقدام نمایند ، اما در رابطه با اصول و شرایط دانشگاه های مختلف اطلاعی ندارند، می توانند با استفاده از کمک مشاورین و متخصصین ایران تحصیل کلیه اطلاعات را دریافت نمایند.

آینده شغلی کدام گروه آزمایشی بهتر است؟

بین رشته مورد علاقه و رشته پردرآمد کدام رشته را انتخاب نمایم؟

در چه ساعتی می توانم پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور را دریافت نمایم؟

آیا تحصیل در دانشگاه های خاص شرایط بهتری را برای استخدام در آینده ایجاد می نماید؟

برای استخدام رسمی در ارگان های دولتی چه رشته ای را انتخاب نمایم؟

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد به صورت حضوری هم هست ؟

بین رشته پرمتقاضی در دانشگاه با سطح علمی کم و رشته کم متقاضی در دانشگاه با سطح علمی بالا کدامیک را انتخاب کنم؟

 

جهت دریافت پاسخ کلیه سوالات خود ، با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تما حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تحصیلی چیست؟ 

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد 

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مدارس شبانه روزی تهران

تکمیل ظرفیت پرستاری 99

تخمین رتبه تیزهوشان

کارنامه قبولی دامپزشکی دانشگاه آزاد

پاسخ آنلاین به سوالات انتخاب رشته کنکور

در صورت دریافت آنلاین مشاوره تحصیلی دیگر نیازی به نگرانی در مورد مسائلی همچون دوری مسافت، عدم دسترسی به مشاوره و کمبود وقت جهت مشاوره حضوری نیست.

بهترین گزینه دریافت پاسخ آنلاین به سوالات کنکور از طریق مشاوره آنلاین و غیرحضوری است.

این نوع مشاوره تمامی پایه های تحصیلی از دبستان تا دانشگاه را شامل می شود.

سلام من رشتم معماری میتونید و برای کنکور و انتخاب دانشگاه مشاوره میخوام میتونید کمکم کنید؟

سلام بله شما جهت راهنمایی با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید و بهترین انتخاب رشته رو براتون انجام بدن که درصد قبولیتون تا 80 درصد بالاتر بره

با سلام و خسته نباشید.لطفا جوابمو بدین با تراز ۶۶۱۰زیر گروه یک و ۶۵۵۰در زیر گروه دوبهداشت عمومی ازادعادی(نه خودگردان)قبول میشم؟؟؟؟

شانس قبولی شما در دانشگاه پردیس بله دارین

سلام من سال اخر لیسانی ادیان وعرفان هستم میخوام مجدد کنکور بدم و رشته مهندسی بخونم رشته دبیرستانم تجربی بوده برای رشته مهندسی نفت دانشگاه سمنان حداق باید چه رتبه ای داشته باشم برای کنکور1400با کتاب های نظام قدیم میشه کنکور داد یا باید کتاب های نظام جدید رو تهیه کنم؟؟

برای کنکور بهتر که شما از کتاب های نظام قدیم استفاده کنید با توجه به وضعیتی که دارین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ایران مشاوره ۲۴۳ نظرها

مرحله انتخاب رشته مرحله ای است که ارزش و اهمیت آن در شرایطی با کنکور برابری می کند و یا حتی گاهی نیز بیشتر از آن است؛ هر چه رتبه داوطلب بهتر باشد، انتخاب رشته به همان میزان حساس تر و مهم تر می شود. مرحله انتخاب رشته برای داوطلبان کنکوری به دلیل سرنوشت ساز بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده و هر ساله پس از برگزاری کنکور سراسری شاهد استرس و نگرانی داوطلبان برای قبولی در این مرحله هستیم.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

به این دلیل که نحوه انتخاب رشته، بر آینده و شغل داوطلبان تاثیر مستقیم دارد، متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، می بایست از تمامی موارد مرتبط با انتخاب رشته از جمله زمان انتخاب رشته کنکور، نحوه صحیح انتخاب رشته، میزان تاثیر سهمیه ها و… مطلع باشند تا به بهترین وجه ممکن انتخاب رشته خود را انجام دهند.

انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

معمولا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند اقدامات لازم را جهت انتخاب رشته کنکور سراسری انجام دهند. با توجه به اینکه زمان کنکور سراسری سال 99 به تعویق افتاده، به تبع آن اعلام نتایج اولیه و مرحله انتخاب رشته نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

شما عزیزان جهت آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید به عضویت کانال تلگرام انتخاب رشته ایران مشاوره درآیید و به محض انتشار آخرین اخبار در این خصوص، از جزئیات آن ها مطلع شوید.

شرکت کنندگانی که متقاضی استفاده از سهمیه مناطق هستند، با توجه به ملاک های زیر جزو یکی از سهمیه های مناطق 1، 2 و 3 محسوب می شوند و این سهمیه در کارنامه نتیجه اولیه آزمون آن ها لحاظ می شود.

25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و فرزندان آن ها، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها اختصاص دارد. همچنین 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد. شرط لازم برای استفاده از سهمیه فوق، کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد همان رشته می باشد و در صورتی که ظرفیت رشته ای با داوطلبان 25 درصدی پر نشود از داوطلبان 5 درصدی برای تکمیل ظرفیت استفاده می شود.

5 درصد از ظرفیت رشته پرستاری به داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم یا جدید رشته بهیاری که دارای 3 سال سابقه کاری مرتبط در مراکز درمانی می باشند، اختصاص می یابد.

در رشته های پزشکی کارکنان و کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی، مشمول 20 درصد ظرفیت دانشگاه های شبانه می شوند و در رشته های غیرپزشکی 10 درصد از ظرفیت دانشگاه های شبانه به کارمندان وزارت علوم و کارمندان دانشگاه ها تعلق می گیرد.

جهت دریافت اطلاعات جامع تر در خصوص سهمیه های کنکور، می توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اگر دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی خود را با دقت بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که در مقابل هر یک از رشته ها، یکی از 4 عبارت بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری درج شده است و ممکن است برای شما این ابهام به وجود آید که منظور از گزینش بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری چیست؟

رشته های استانی به طور متوسط در همه ی استان های کشور ارائه می شوند ولی رشته های ناحیه ای فقط در دانشگاه یک استان از چند استان همجوار ارائه می شوند و اگر رشته ای در دانشگاه یک ناحیه از دو ناحیه همجوار موجود باشد، آن رشته قطبی است. همچنین اگر رشته در هیچ یک از دو قطب همجوار ارائه نشود و فقط در چند استان به صورت ناهمگون و پراکنده موجود باشد، آن رشته کشوری است.

رشته های کشوری: ظرفیت پذیرش این رشته ها به نسبت میان داوطلبان دارای سهمیه مناطق، رزمندگان، ایثارگران و… کل کشور تقسیم می شود، برای مثال رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت 100 نفر به صورت کشوری ارائه می شود، از این 100 نفر 30 درصد یعنی 30 نفر به داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران اختصاص می یابد و مابقی بین سایر داوطلبان تقسیم می شود.

رشته های بومی، قطبی، ناحیه ای: در رشته هایی که نوع گزینش در آن ها به صورت قطبی، ناحیه ای و یا استانی می باشد، حدود 20 درصد از ظرفیت به داوطلبان آزاد و 80 درصد از ظرفیت بین داوطلبان هر یک از سهمیه های مناطق 1، 2، 3 و سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در منطقه مربوطه (قطب، ناحیه، استان) تقسیم بندی می شود. برای مثال رشته مهندسی صنایع با ظرفیت پذیرش 100 نفر در دانشگاه امیرکبیر به صورت قطبی ارائه می شود، در این صورت 20 درصد یعنی 20 نفر به داوطلبان آزاد (غیرقطبی) و 80 درصد نیز به داوطلبان قطبی اختصاص می باید که از این 80 درصد، 30 درصد یعنی 24 نفر ویژه داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران است.

به طور کلی پذیرش در رشته های کنکور سراسری به 3 صورت متمرکز، متمرکز دارای شرایط خاص و صرفا براساس سوابق تحصیلی می باشد. در رشته های متمرکز فقط رتبه کسب شده داوطلب ملاک قبولی در نظر گرفته می شود و در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی بدون توجه به رتبه، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی معیار پذیرش است. اما رشته های متمرکز دارای شرایط خاص رشته هایی هستند که داوطلب باید علاوه بر کسب رتبه مناسب، در مراحل مصاحبه، آزمون عملی، معاینات پزشکی و… نیز نمره لازم را کسب کند. همچنین در زمان برگزاری مصاحبه، سوابق تحصیلی داوطلب نیز مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین پذیرش در رشته های متمرکز دارای شرایط خاص به نسبت سخت تر از سایر رشته ها می باشد.

رتبه در سهمیه در هر زیر گروه: هر یک از گروه های آزمایشی دارای چند زیر گروه می باشند که در زمان اعلام نتایج و انتشار کارنامه اولیه، برای هر یک از زیر گروه ها یک رتبه معین اعلام می شود. برای مثال رشته پزشکی در زیر گروه یک گروه آزمایشی علوم تجربی قرار دارد و در صورتی که این رشته را انتخاب کنید رتبه در زیر گروه 1 شما معیار برای پذیرش قرار می گیرد.

رتبه کشوری در هر زیر گروه: در هر یک از زیر گروه ها یک رتبه کشوری نیز وجود دارد و این رتبه تنها برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد تاثیر گذار است. برای مثال داوطلب رشته ریاضی در صورتی که رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد را انتخاب کند، رتبه کشوری کسب شده در زیر گروه یک او مورد بررسی قرار می گیرد.

رتبه کل در سهمیه: این رتبه ماکزیمم نمره کل زیرگروه های هر داوطلب می باشد و فقط جهت اطلاع داوطلب درج گردیده است، زیرا برای انتخاب رشته فقط باید به رتبه در سهمیه و رتبه کشوری در هر یک از زیر گروه ها توجه شود.

آخرین رتبه مجاز: این رتبه، رتبه آخرین فرد مجاز برای انتخاب رشته دانشگاه های روزانه و نوبت دوم می باشد و در صورتی که رتبه کل شما در سهمیه، بیشتر از رتبه آخرین فرد مجاز به انتخاب رشته باشد، نمی توانید انتخاب رشته دانشگاه روزانه و نوبت دوم را انجام دهید.

وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته: در صورتی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی و… باشد، عبارت مجاز برای او در کادر های جداگانه ای در توضیحات کارنامه کنکور درج خواهد شد در غیر اینصورت نمی تواند رشته های این دانشگاه ها را انتخاب کند.

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب 100 کدرشته محل و برای دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی و…) مجاز به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل می باشید. بنابراین می توان گفت تعداد انتخاب های شما زیاد است و می توانید با کمی دقت یک انتخاب رشته هوشمندانه انجام دهید. در انتخاب رشته باید فاکتورهای مختلف نظیر علاقه، بازار کار رشته مورد نظر، امکانات و خدمات رفاهی دانشگاه، خوابگاه داشتن دانشگاه، مسافت و دوری دانشگاه و… را در نظر بگیرید و پس از آن می توانید چینش کد رشته ها را به صورت زیر انجام دهید:

انتخاب های خوش بینانه: بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه، رشته های مورد علاقه خود را در انتخاب های خوش بینانه قرار دهید. در واقع رشته های خوش بینانه رشته های مورد علاقه شما هستند ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، احتمال قبولی کمی دارید. برای مثال با رتبه 1000 رشته ریاضی احتمال قبولی در رشته مهندسی عمران دانشگاه های روزانه تهران خیلی کم می باشد. حدود 20 الی 30 درصد فرم انتخاب رشته را به این بخش اختصاص دهید.

انتخاب های واقع بینانه: مهم ترین بخش فرم انتخاب رشته، انتخاب های واقع بینانه است. این انتخاب ها کاملا منطبق بر رتبه و تراز شما می باشد و باید بیش از نیمی از انتخاب های خود را در این بخش قرار دهید. برای مثال داوطلبی که رتبه 4000 کنکور تجربی را کسب کرده است، برای پذیرش در رشته پرستاری دانشگاه های روزانه شهرستان، شانس متوسط و معقولی را دارد.

انتخاب های بدبینانه: انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است.

در واقع ترتیب چینش کد رشته ها در فرم انتخاب رشته براساس شانس قبولی و علاقه است و باید رشته هایی که در آن ها شانس قبولی کم دارید در انتخاب های اول و رشته های که شانس قبولی زیادی دارید، در انتخاب های پایین تر قرار دهید.

همانطور که می دانید تحصیل در دانشگاه های آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و نوبت دوم، ملزوم به پرداخت شهریه است و فقط تحصیل در دانشگاه های روزانه رایگان می باشد. یکی از فاکتورهای مهمی که باید در زمان انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، میزان شهریه دانشگاه های مختلف است تا بر اساس توانایی مالی خود یکی از دانشگاه های شهریه پرداز را انتخاب نمایید.

الی

5/500/000

الی

12/000/000

الی

2/300/000

الی

2/500/000

الی

8/000/000

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

الی

22/000/000

الی

5/000/000

الی

6/000/000

الی

1/700/000

الی

2/000/00

الی

1/100/000

الی

1/400/000

الی

1/700/000

الی

2/100/000

در صورتی که پس از مطالعه مطلب فوق سوال یا ابهامی برایتان باقی مانده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

2 روز پیش

2 روز پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من دیپلم تجربی دارم و پشت کنکوریم. ایا میتونم هنگام انتخاب رشته کنکور رشته ای تی رو بزنم؟نجربی این رشته رو داره؟و چند رتبه میخواد؟

با سلام ، مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی سال ۱۳۹۸ ، پذیرش از رشته مهندسی فناوری اطلاعات از طریق انتخاب رشته کنکور تجربی انجام نمی گیرد . لازم به ذکر است شما از طریق شرکت در آزمون سراسری گروه ریاضی می توانید در رشته مورد نظر ادامه تحصیل دهید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی مراجعه نمایید .

سلام من دانش آموز رشته انسانی هستم و معدل ترم اولم ۱۹.۷۳ شد تو آزمونای شبیه ساز کنکور هم از تیرماه شرکت کردم و ترازم بین ۶۵۰۰ تا۸۰۰۰ تغییر میکنه و آخرین ترازم ۸۰۰۰ بوده با این سوابق میتونم دانشگاه فرهنگیان یا حقوق دانشگاه مازندران قبول شم ؟ متشکرم

با سلام ، با در نظر گرفتن ۳۰درصد تاثیر مثبت معدل در آزمون سراسری و نوع سهمیه ثبت نامی ، در صورتی که تراز کسب شده توسط شما در کنکور سراسری همانند نمره کل شما در آزمون های آزمایشی باشد. احتمال قبولی شما در رشته های مورد نظر بالاتر می رود . لازم به ذکر است پذیرش در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آزمون ، نیاز به گذراندن مرحله مصاحبه می باشد . شما می توانید با مراجعه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من دانش آموز رشته ریاضی سال دوازدهم هستم و معدلم ۱۷.۱۴میخواستم بدونم میتونم بر اساس سوابق تحصیلی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان یا کاشان قبول شم

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ ، رشته مدیریت بازرگانی در دوره های روزانه و نوبت دوم در دانشگاه های مورد نظر ارائه نشده است ، و در صورت تمایل می توانید در واحد های دانشگاه پیام نور و یا غیر انتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون ادامه تحصیل داشته باشید .

با سلام من امسال زیست گیاهی شبانه تبریز قبول شدم وثبت نام هم کردم میتونم قبل از انتخاب واحد به رشته زیست سلولی مولکولی شبانه تغییر بدم ؟؟

سلام من علوم تغذیه شهر کوچیک و دور قبول شدم به نظر شما ارزش داره از تهران برم شیراز؟ ممکنه راهنماییم کنین.مچکرم!

سلام ببخشید من دارم میرم کلاس نهم ولی نمره علوم و ریاضی هشتمم رو گرفتم ۱۶ میخواستم ببینم میتونم برم تجربی یا نه

باسلام من در رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه رازی بصورت روزانه قبول شدم آیا امکان تغییر رشته توی همون دانشگاه وجود داره ممنون

میشه لطفا جواب بدین سوال منو…با رتبه ۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان مترجمی یا ادبیات دانشگاه دولتی اراک قبول میشم؟میخوام بدونم اگر قبول نمیشم رشته های بدون آزمون رو انتخاب رشته کنم خواهش میکنم جواب بدین.

سلام . من ده روز پیش یه پیام دادم اما جواب ندادید. رتبه زیرگروه ۱ منطقه۲: ۱۴۸۱ و کشوری زیرگروه۱: ۳۱۰۰ تو انتخاب رشته به ترتیب شهرهای زیر رو زدم . به نظرتون کجا قطع میکنه ؟یعنی کدوم ممکنه قبول شم؟ اردبیل،رشت۱،رشت۲همدان۱(نیمسال۱)،ارومیه۱،زنجان،ساری۱،کرج۱،همدان۲،ارومیه۲،ساری۲،کرج۲،اراک۱،اراک۲،سمنان۱،سمنان۲،قزوین،گرگان،بابل،کاشان،شاهرود۱،بجنورد۱،شاهرود۲،بجنورد۲

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه یا شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه و شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من رتبه ی کل درمنطقه ی دو۳۳۲۳شدم ودرزیرگروه حقوق ۳۴۰۲شدم خواستم ببینم حقوق دانشگاه اراک قبول میشم؟؟؟

سلام .با رتبه ی ۱۴۸۵ زیرگروه۱منطقه۲ پزشکی روزانه بهترین شهرهایی که قبول میشم کجاست(منظور به ترتیب کیفیت)؟ پزشکی روزانه اردبیل قبول میشم؟ بومی اردبیل به نظرتون پزشکی تیپ۲و۳ امسال بهتره یا پشت کنکور برا تیپ ۱؟ ممنون میشم اگه به این سه تا سوالم جواب بدید.

سلام رمن برای دانشگاه بقیه الله دعوت به مصاحبه شدم ودو کد رشته از رشته های نیمه متمرکز را انتخاب کردم ولی الان نمی دانم برای کدامیک دعوت شدم از کجامی تونم متوجه بشم که چه رشته ای مد نظر بودهبا تشکر

سلام ،من دعوت به مصاحبه دانشگاه شاهد شدم حالا میخواستم بدونم اگر توی مصاحبه قبول بشم دیگه احتمال قبولی توی رشته های متمرکز رو ندارم ؟باتوجه به این که شاهد توی الویت های اولم بوده

سلام ،با رتبه ۲۰۰۰و تراز ۹۱۰۰سهمیه پنج درصد احتمال قبولی تو دندان،پزشکی،دارو پردیس یا ازاد هست؟همه شهر ها رو زدم

با سلام , آخرین تراز (نمره کل ) قبولی رشته پزشکی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۹۱۰۰ الی ۹۳۰۰ , رشته داروسازی ۹۲۰۰ الی ۹۳۰۰ و رشته دندان پزشکی حدود ۹۶۰۰ الی ۹۷۰۰ با اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگری می باشد . بنابراین احتمال قبولی شما برای سه رشته اصلی گروه علوم تجربی در واحد های دانشگاه آزاد و دوره های پردیس خودگردان متوسط می باشد .

ببخشیدآخرین رتبهی قبولی پرستاری دانشگاه خواسگان اصقهان چقدر است ؟

باسلام میشه لطفا بگید آخرین رتبه ی قبولی اتاق عمل و هوشبری دانشگاه خوراسگان اصفهان چقدر است؟

سلام با رتبه در زیر گروه دو ۹۸۸ سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام روز بخیر با رتبه ۹۸۸ زیر گروه دو سهمیه ۲۵ درصد ایا میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام خسته نباشید برای قبولی در رشته داروسازی باید رتبه زیرگروه ٢از رتبه منطقه کمتر باشه؟مثلا اگه زمین نزده باشی و زیرگروه٢از منطقه بیشتر باشه شانس قبولی کمتر میشه یا دانش اموزا رو برحسب منطقشون میسنجن؟با رتبه ٣۵٠٠منطفه٢و رتبه٣٢٠٠زیرگروه ١و رتبه٣٨٠٠زیرگروه دو شانس قبولی دارو بین الملل مشهد هست؟

سلام کارشناسی ناپیوسته آموزش علوم تجربی آزاد بهتره یا کاردانی ناپیوسته تربیت معلم آموزش علوم تجربی آزاد؟

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ تراز رشته انسانیم ۶۵۸۰ و تراز رشته زبانم ۶۸۴۷ شده احتمال قبولی دانشگاه فرهنگیان رو دارم ؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام با رتبه ۸۵ هزار منطقه دو«زاهدان» میشه ژنتیک دانشگاه آزاد کرمان بخونم ؟؟؟

سلام من رتبه ۹۶۶۰ ریاضی منطقه یک را اوردم .به نظر شما تهران کدوم دانشگاه احتمال قبولی بیشتری دارم .رشته تحصیلی مهم نیست.

سلام، رتبه من در زیر گروه ۱ شده ۲۹۰۰ و تراز کل م ۹۶۹۴ شده در منطقه ۲؛ و بعد از کارنامه رفتم‌برای اعمال سهمیه پنج درصدی اقدام کردم، احتمال قبولی پزشکی یا دندان آزاد رو دارم؟ پزشکی پردیس چطور؟ اینکه میگن شهریه پردیس ثابت می مونه درسته؟

سلام دانشگاه پردیس و دانشگاه ازاد هم مثل دانشگا دولتی محرومیت از کنکور داره؟ لطفا جواب بدین

با سلام رتبه ۲۱۹ منطقه ۳ شده ام مهندسی کامپیوتر یا برق توی کدوم دانشگاه های تهران میارم؟

سلام با تراز ۹۰۵۰ زیرگروه یک دامپزشکی علوم تحقیقات میارم؟

سلام من می خواستم بدونم که اگه من در انتخاب رشته، دانشگاه شاهد را قبل از رشته هایی که شانس قبولی بیشتر دارم، بزنم ولی در مصاحبه دانشگاه شاهد پذرفته نشم آیا اولویت بعدی من که تو دفترچه انتخاب رشته قبول شدم فعال میشه یا نه؟

سلام با رتبه۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان رشته مترجمی و یا ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه اراک قبول میشم؟ساکن منطقه دو اراک هستم.

سلام رشته ارتباط تصویری در دفترچه انتخاب رشته هنر توی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بعد تحصیل معلم میشن لطفا اگه اطلاع دارید کامل توضیح بدید

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » مشاوره تحصیلی رایگان انلاین

یکی از خدماتی که مشاور گروپ به داوطلبان عزیز متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال 99 در گروه های آزمایشی ۵ گانه و معرفی و بررسی تمام زمینه‌های تحصیلی ارائه میکند، مشاوره تلفنی است که تا ساعت 12 ش… ادامه متن

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

در کانال هست …

پاسخاشو پیدا نمیکنم😫😫 …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

شماره تماس از تلفن ثابت سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته کنکور

دسته‌بندی نشده

ارسال دیدگاه
1,684 بازدید

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

جهت مشاوره در زمینه مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته کنکور

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته این امکان را به داوطلبان می دهد که از طریق تماس تلفنی یا چت با مشاور تحصیلی رایگان و مشاوره کنکور آنلاین انتخاب رشته، کسب راهنمایی نمایند. مرکز مشاوره صدای مشاور با بیش از 16 سال سابقه مشاوره تحصیلی به تمامی دانش آموزان و دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت دائمی ، مشاوره تلفنی ارائه می نماید. موسسه صدای مشاور با به کار گیری مشاور با تجربه و متخصص ، هم به صورت حضوری و هم تلفنی خدمات مشاوره را در راستای برطرف کردن ابهامات و سوالات دانشجویان مطرح می نماید.

مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته کنکور یکی از شیوه های پرطرفدار و ساده برای انتخاب رشته داوطلبان میباشد.  بارزترین تفاوت موسسه صدای مشاور با دیگر مرکز های مشاوره در کشور این می باشد که موسسه در راستای ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ، برای هر مبحث مانند انتخاب رشته ، نظام وظیفه ، اعزام دانشجو و … ، به صورت تخصصی اقدام می کند.  هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد که مشاوری که در زمینه نظام وظیفه خدمات مشاوره ارائه می دهد ، به شخصی که در زمینه انتخاب رشته به مشاوره نیاز داشته باشد مشاوره بدهد.

این امر باعث می شود که مخاطب بتواند پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را در زمینه ای که سوال برای وی پیش آمده به طور کامل برطرف نماید چرا که همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم مشاورهای صدای مشاور تنها بر اساس تجربه و دانش خود در زمینه ای که تخصص دارندخدمات مشاوره ای را ارائه می دهند که این امر خود دال بر کیفیت بالای مشاوره ها دارد.

مشاوره تلفنی مرکز صدای مشاور خدمات مشاوره تلفنی خود را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

1) ارائه تمامی نکته های تاثیر گذار در کنکور سراسری و انتخاب رشته و تخمین رتبه از قبیل شرایط و زمان و نحوه ثبت نام ، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت حضوری ، تلفنی و اینترنتی ، تخمین رتبه کنکور سراسری بر اساس درصدهای کسب شده در کنکور توسط داوطلب و …

2) ثبت نام های بدون کنکور دانشگاه های سراسر کشور از قبیل بدون کنکور علمی کاربردی ، بدون کنکور دانشگاه آزاد، بدون کنکور دانشگاه پیام نور، بدون کنکور پردیس خودگردان، بدون کنکور غیرانتفاعی بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و …

3) مشاوره ثبت نام و اعلام نتایج و شرکت در آزمون تیزهوشان، نمونه دولتی، مدارس شاهد و سایر مدارس غیر انتفاعی..

4) مشاوره انتخاب مدارس در تمامی پایه ها از ابتدایی تا دبیرستان و دریافت لیست مدارس برتر از لحاظ آموزشی

5) مشاوره اعزام دانشجو به سراسر دنیا و دریافت لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و همچنین مشاوره در زمینه نحوه دریافت ارز دانشجویی./مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته کنکور.

6) مشاوره در زمینه آزمونهای سراسری مانند دکترای وزارت بهداشت ، کارشناسی ارشد ، کاردانی به کارشناسی، دکترای دانشگاه آزاد و سراسری، کنکور سراسری، نظام مهندسی آزمون های زبان انگلیسی و سایر آزمون های جامع

7) مشاوره و برنامه ریزی درسی در تمامی مقاطع و آموزش نحوه صحیح درس خواندن و معرفی کتب برتر

8) مشاوره در زمینه نظام وظیفه از قبیل معافیت های تحصیلی ، نحوه گرفتن معافیت پزشکی، کسری خدمتها و …

و هزاران سوالات و مشاوره های دیگر در زمینه های مختلف که فقط کافی جهت دریافت پاسخ ابهامات خود با شماره تلفن های ذکر شده تماس حاصل فرمایید./مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته کنکور.


جهت مشاوره در زمینه مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته کنکور

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

برچسبانتخاب رشته کنکور – مشاوره تحصیلی تلفنی ایمیل مشاور تحصیلی چت با مشاور تحصیلی رایگان خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور صدای مشاوران مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته مشاوره مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی مشاوره آنلاین تحصیلی مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی آنلاین چت تلگرام مشاوره تحصیلی رایگان تلگرام مشاوره کنکور آنلاین رایگان

8 ژوئن, 2020

8 ژوئن, 2020

2 ژوئن, 2020

2 ژوئن, 2020

2 ژوئن, 2020

2 ژوئن, 2020

زمان برگزاری آزمون تولیمو توسط سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام شد. بر اساس این …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

دیدگاه

نام *

ایمیل *

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع پایه ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و… می باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

تماس از تلفن ثابت: ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صدای مشاوران یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
صدای مشاوران هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

مشاوره آنلاین انتخاب رشته کنکور سراسری 96

 

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

  مشاوره دهنده تخصصی انتخاب رشته تلفنی کنکور سراسری و آزاد 96

 برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611  تماس بگیرید.

 تماس از 8 صبح تا 12 شب

 حتی ایام تعطیل

 

در انتخاب رشته با توجه به استعداد، توانايي، علاقه و شناخت خود، خودتان تصميم آگاهانه بگيريد، زيرا ممكن است تغيير يا انتقال رشته براي شما مقدور نباشد.

100انتخاب در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد. 

ترتیب انتخاب های انجام شده در تعیین آینده شما قویا مؤثر است.

برای بهترین انتخاب رشته ای که احتمال قبولی را بالا ببرد،به تجربه و تخصص نیاز است.

انتخاب رشته کنکور سراسری خود را به ما بسپارید.

 

                         

 مشاوران متخصص و مجرب سامانه صدای مشاور تحصیلی، آماده اند بصورت تلفنی – حضوری – مجازی انتخاب رشته ای مطمئن با درصد قبولی بالا انجام دهند.

 

تنها کافیست با شماره ی 9099071611 تماس حاصل نمائید!!!

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *