مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث

 
helpkade
مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث
مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث


خانه مشاوره – خانه ای برای مشاوره به ایرانیان

تا سخن بیمه به میان آمد، بر آشفته شد و گفت: “ای بابا! من ترجیح می دهم خودم پولم را جمع کنم! بعدشم اگر به دنبال حقوق بازنشستگی باشم، تنبل می شوم و فقط به فکر این هستم که سال های کاری ام را پر کنم!” شاید در نگاه اول صحبت های این دوست عزیزمان چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی رسید! اما اگر کمی منطقی تر فکر کنیم، با این گونه تفکر، یک جای کار می لنگد! چرا که به نظر می رسد او کاملاً ایده آل گرایانه به زندگی نگاه می کند و هیچ اتفاق پیش بینی نشده ای را در مسیر در نظر نمی گیرد. نه اشتباه نکنید!! منظور من این نیست که باید به زندگی بدبین بود و منتظر بروز حوادث ماند! اما از قدیم گفته اند که « علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد».

بیمه انواع مختلفی دارد اما ماهیت همه ی آن ها یکی است. مفهوم کلی بیمه این است که شما با پرداخت مقدار مشخصی حق بیمه، ریسک پرداخت هزینه های مالی در زمان وقوع حوادث را بر عهده ی شرکت بیمه خواهید گذاشت. در صورتی که منطقی به این قضیه نگاه کنیم، اگر ۵۰% احتمال عدم وقوع حادثه برای شخص ما وجود نداشته باشد، ۵۰% احتمال وقوع وجود دارد که البته درصد کمی هم نیست! بیمه همان برگ برنده ای است که در زمانی که امیدمان ناامید شده است، به دادمان خواهد رسید.

بیمه یک قرارداد است یعنی شما متعهد می شوید که به ازای بازه ی زمانی مشخصی، حق بیمه معینی را پرداخت نمایید و شرکت بیمه نیز تعهد می هد که به ازای دریافت مبلغ قانونی و مطابق با نوع قرارداد و مندرجات آن، جبران خسارت نماید. البته از آنجایی که بیمه ها انواع مختلف دارند، برخی از قراردادهای بیمه ای مانند بیمه بازنشستگی یا بیمه عمر تنها به دنبال جبران خسارت نیستند و جنبه های دیگری را نیز در نظر می گیرند. با توجه به این که هر فرد نیازهای متفاوتی دارد، پس به بیمه ی متفاوتی نیاز دارد، به همین منظور در زمینه ی انتخاب نوع بیمه، بایستی آگاهی کامل داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در این زمینه با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث

اگر سوالی در زمینه بیمه دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر بخواهیم که به طور کلی بیمه ها را دسته بندی کنیم، تمامی آن ها در یکی از سه دسته بیمه اموال، بیمه اشخاص و بیمه مسئولیت جای می گیرند. در بیمه اشخاص، جان و سلامتی، در بیمه اموال، دارایی ها و در بیمه مسئولیت، مسئولیت های مشاغل بیمه می شوند. مهم ترین انواع این بیمه ها عبارتند از:

بیمه مسئولیت

بیمه اشخاص

 

بیمه اموال

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از انواع بیمه و انتخاب بیمه مناسب خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چه کسی دوست ندارد که بعد از چند سال کارسخت، مدتی را به استراحت بگذراند و بدون این که نگران درآمد باشد، دیگر کار نکند؟ یا اصلاً در جایی دیگر کار کند اما حقوق بازنشستگی خود را نیز دریافت کند؟ اصلاً کسی هست که وقتی درگیر بیماری سختی شده است، دوست داشته باشد که علاوه بر دردی که می کشد، درد هزینه ها هم به او فشار بیاورد! آیا او ترجیح نمی دهد که به جای تمامی هزینه های سنگین، فقط بخشی از هزینه های درمانی را بپردازد!؟   آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که اگر بلا به دور! کسی از کار افتاده باشد، مریض هم باشد و بیمه هم نداشته باشد، برای گذران زندگی، چه باید بکند؟ پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه قوانین و شرایط بیمه بازنشستگی و تکمیلی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه بازنشستگی و بیمه تکمیلی دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بسیاری از افراد بیمه عمر را بیمه ای می دانند که پس از مرگ فرد ،به خانواده تعلق می گیرد و در نتیجه معتقدند که به دردشان نخواهد خورد! اما بیمه عمر علاوه بر پوشش بیماری، امکان سرمایه گذاری را نیز فراهم می کند و در نتیجه با پرداخت حق بیمه می توانید با یک تیر سه نشان را بزنید:

از آنجایی که شرایط و ضوابط و قوانین بیمه عمر و حوادث متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هرآنچه باید در زمینه ی بیمه عمر و حوادث بدانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های عمر و حادثه دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شاید شنیده باشید که فرق یک برج نشین و یک چپرنشین، تنها یک زلزله است چرا که اموال تا وقتی ارزش دارند که وجود داشته باشند! بلایای طبیعی خبر نمی کنند و آینده نگری در این زمینه از اوجب واجبات است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط بیمه آتش سوزی، بلایای طبیعی، سرقت و…. با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های آتش سوزی، سرقت و حوادث طبیعی دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بیمه شخص ثالث که چند سالی است بیمه اجباری است و تمامی صاحبان وسائل نقلیه موظف اند، این بیمه را خریداری نمایند. بیمه بدنه اختیاری است اما طرفداران بسیاری دارد چرا که حادثه خبر نمی کند و امکان دارد که حتی اگر راننده، بسیار حرفه ای باشد و همه ی جوانب را رعایت کنید، بازهم دچار حادثه رانندگی شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط و ضوابط اخذ بیمه شخص ثالث و بدنه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های وسایل نقلیه دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بیمه مسئولیت حرفه ای شامل بیمه حرفه ای پزشکان، پیراپزشکان، دندانپزشکان، مهندسان و…. می شود. بیمه مسئولیت عمومی نیز شامل بیمه حرفه ای مدیران مراکز آموزشی، شهرداری و…. می شود. در حقیقت بیمه مسئولیت حرفه ای و عمومی افراد را در برابر مسئولیتی که دارند بیمه می کنند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط بیمه ای مسئولیت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های مسئولیت حرفه ای و عمومی دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بیمه مسئولیت کارفرما بیمه ای است که کارفرما در قبال کارکنان پذیرا می شود. به عبارتی در این بیمه کارفرما به ازای پرداخت حق بیمه مشخص کارکنان خود را در قبال ساعات کاری حضور در مجموعه، بیمه می نماید. از آنجایی که در روند تولید کالا، ریسک بسیار بالاست، بیمه مسئولیت ناشی از تولید برای تولید کنندگان کالا در نظر گرفته می شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط و ضوابط بیمه مسئولیت کارفرما و بیمه مسئولیت تولید کنندگان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های مسئولیت کارفرما و تولید کنندگان کالا دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

از آنجایی که شرکت های بیمه مختلفی در سطح کشور، مشغول به فعالیت هستند، در زمینه های مختلف بیمه ای، شرایط مختلفی تعریف شده است. به عنوان مثال شرکت X به ازای دریافت حق بیمه عمر تا سقف مشخصی پوشش حوادث در نظر گرفته است که در مقایسه با شرکت Y به میزان کمتری است اما شرکت X در پوشش بیماری های خاص قوی تر عمل کرده است. پس اگر بیماری های خاص برای شما مهم تر است بهتر است که شرکت X را انتخاب کنید. با توجه به لزوم آگاهی از کلیه شرایط و پوشش های بیمه ای، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه خرید بیمه، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آخرین اخبار مشاوره حقوقی

درخواست مشاوره حقوقی تلفنی (خط ویژه شش رقمی)  ۴۷۶۲۵۹-۰۲۱

 

جهت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان کلیک کنید

 درخواست مشاوره حقوقی در ساعت غیر اداری (خانم حسینی) 09212242670مسئول کارگزینی (خانم علوی)                                                       09196889330
مسئول امور مالی (آقای شیردل)                                                     09199398913

شماره پیامک وکیل تلفنی                                                    30007002700242
آدرس ایمیل موسسه وکیل تلفنی                                       vakiltel@gmail.com
آدرس ایمیل بخش مالی وکیل تلفنی                              vakiltelmali@gmail.com
ثبت شکایات و انتقادات وکیل تلفنی                        lawyertavakkoli@yahoo.comمشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث

قوانین و مقررات  وکیل  تلفنی

 واحد  مشاوره حقوقی شعبه تهران: میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، کوچه رشتچی، پلاک 14 طبقه اول واحد 3

 

 واحد مشاوره حقوقی شعبه مازندران مرکز ICT:  آمل روبروی افتاب  60 مجتمع  تجاری محسنی، طبقه اول ، واحد 102

وكيل استارتاپ   ترجمه فوری       تایپ       تولید محتوا       استارتاپ

 

پشتیبانی 24 ساعته : حدیث ملتمس : 09127009710

 

مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث

 

استعلام آنلاین بیمه های خودرو

تهران – سهروردی شمالی – بعد چهارراه بهشتی – ابتدای کوی امامی – پلاک 3 – طبقه 3 – واحد11

کد پستی : 1669647199

نماینده برتر بیمه ایران

بهترین نماینده بیمه ایران

بیمه ایران

بیمه ایران شخص ثالث

بیمه ایران سدا

بیمه عمر ایران

بیمه تکمیلی ایران

نمایندگان بیمه ایران

خدمات الکترونیکی بیمه ایران

استعلام بیمه ایران

بیمه درمان تکمیلی

بیمه عمر مان

بیمه مسئولیت

بیمه مهندسی

بیمه آتش سوزی

بیمه حوادث

مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث

بیمه باربری

مشاوره رایگانبرای ارتباط با مشاوران ما با تلفن 88179514 تماس بگیرید.

 

 

 

 

مراجعه کنندگان محترم میتوانید سوالات حقوقی خویش را از طریق فرم مربوطه با وکلای سایت مطرح نموده تا پس از پرداخت حق المشاوره در اسرع وقت(حدکثر 6 ساعت)   پاسخ آن از طریق ایمیل اعلامی توسط تماس گیرنده دریافت نمایند.در محل طرح سوال ،سوال خود را مطرح نمایید.برای استفاده از این خدمات بر روی گزینه زیر کلیک نمایید :مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث

پاسخگویی به سوالات حقوقی توسط وکیل دادگستری(مشاوره کتبی)(کلیک نمایید)

منظور از خسارت در بيمه شخص ثالث چيست؟

منظور از خسارت بدني، هرنوع ديه يا ارش (غرامت) ناشي از صدمه، شکستگي، نقص عضو، از کار افتادگي (جزئي يا کلي- موقت يا دائم) يا ديه فوت شخص ثالث به سبب حوادث مشمول بيمه موضوع اين قانون است، هزينه معالجه نيز چنانچه مشمول قانون ديگري نباشد جزء تعهدات بيمه موضوع اين قانون خواهد بود.

کدام حوادث مشمول قوانين بيمه شخص ثالث است؟

منظور از حوادث هرگونه سانحه اي از قبيل تصادم، تصادف، سقوط، واژگوني، آتش سوزي و يا انفجار وسايل نقليه و نيز خسارتي است که از محمولات وسايل مزبور به اشخاص ثالث وارد شود.

وظيفه بيمه‌گر هنگام تصادف ناشي از تخلف رانندگي چيست؟

بيمه‌گر ملزم به جبران خسارت‎هاي وارد شده به اشخاص ثالث تا سقف تعهدات مندرج در بيمه نامه خواهد بود، در حوادث رانندگي منجر به جرح يا فوت که به استناد گزارش کارشناس تصادفات راهنمايي و رانندگي يا پليس راه علت اصلي وقوع تصادف يکي از تخلفات رانندگي حادثه ساز باشد، بيمه‌گر موظف است خسارت زيان ديده را بدون هيچ شرطي پرداخت کند و پس از آن مي‌تواند جهت بازيافت يک درصد از خسارت هاي بدني و دو درصد از خسارت هاي مالي پرداخت شده به مسبب حادثه مراجعه کند، علاوه بر آن در اين صورت گواهينامه راننده مسبب حادثه از يک تا سه ماه توقيف مي شود و رانندگي در اين مدت ممنوع و در حکم رانندگي بدون گواهينامه است.

وظيفه بيمه‌گرهنگام طبيعي نبودن تصادف چيست؟

در صورت اثبات عمد راننده در ايجاد حادثه توسط مراجع قضايي و يا رانندگي در حالت مستي يا استعمال مواد مخدر يا روان‌گردان موثر در وقوع حادثه يا در صورتي که راننده مسبب فاقد گواهينامه رانندگي باشد يا گواهينامه او متناسب با نوع وسيله نقليه نباشد شرکت بيمه موظف است بدون اخذ تضمين، خسارت زيان ديده را از طريق مراجع قانوني براي استرداد تمام يا بخشي از وجوه پرداخت شده به شخصي که موجب خسارت شده است مراجعه کند.

حوادث خارج از شمول بيمه شخص ثالث کدامند؟

خسارت وارده به وسيله نقليه مسبب حادثه، خسارت وارده به محمولات وسيله نقليه مسبب حادثه، خسارت مستقيم و يا غيرمستقيم ناشي از تشعشات اتمي و راديواکتيو، خسارت ناشي از محکوميت جزايي و يا پرداخت جرائم حوادثي هستند که بيمه شخص ثالث خسارت آنها را پرداخت نمي کند.

ارايه خدمات به وسايل نقليه فاقد بيمه نامه چگونه است؟

ارائه هرگونه خدمات به دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني فاقد بيمه نامه شخص ثالت معتبر، توسط راهنمايي و رانندگي، دفاتر اسناد رسمي و سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط با امر حمل و نقل ممنوع است.

دفاتر اسناد رسمي مکلف هستند هنگام تنظيم هرگونه سند در مورد وسايل نقليه موتوري زميني موضوع اين قانون، مشخصات بيمه نامه شخص ثالث آنها را در اسناد تنظيمي درج کنند.

بيمه نامه شخص ثالث در حکم وثيقه است

دادگاه ها موظفند در حوادث رانندگي منجر به خسارت بدني، بيمه نامه شخص ثالثي را که اصالت آن از سوي شرکت بيمه ذيربط کتبا مورد تاييد قرار گرفته است تا ميزان مندرج در بيمه نامه به عنوان وثيقه قبول کنند.

تقريبا همه دارندگان وسايل نقليه در کشور بيمه نامه مسئوليت مدني دارندگان وسايل نقليه در مقابل اشخاص ثالث يا اصطلاحا بيمه شخص ثالث خودرو را دارند اما معمولا تا زمان وقوع حادثه هيچگاه جزئيات آن را نمي خوانند.

منیع: هفت صبح

سایت مشاوره با وکیل

وبلاگ مشاوره با وکیل

مشاوره وکیل

مشاوره با وکیل

مشاوره تلفنی

 

/**/ یا برای مشاوره  حقوقی تلفنی با شماره با شماره 9099070219 از خط ثابت(تلفن منزل یا محل کار) تماس حاصل فرمایید و پاسخ سوال خود را به صورت فوری دریافت نمایید.

 

سلام اینجانب با یک تبعه افغان غیر قانونی تصادف کردم، میخواستم بدونم اگه بیمه بهش تعلق نگیره ایا دیه رو بایدخودم پرداخت کنم، ایا قانونی وجود نداره که از بیمه بتونیم استفاده کنیم باتشکر.

به منظور حمایت از زیان دیدگان حوادث رانندگی ، خسارتهای بدنی ( دیه ) وارد بر اشخاص ثالث که به علت فقدان یا انقضای بیمه نامه ، بطلان قرار داد بیمه ، تعلیق تامین بیمه گر ، فرار کردن و یا شناخته نشدن مسئول حادثه یا به طور کلی خسارتهای بدنی خارج از شرایط بیمه نامه توسط صندوق تامین خسارتهای بدنی دولت پرداخت خواهد شد .

براساس قانون در تصادفات رانندگی هزینه معالجه مصدوم نیز چنانچه مشمول قانون دیگری نیاشد جزء تعهدات بیمه نامه شخص ثالث خواهد بود .

درحوادث رانندگی منجر به صدمات بدنی غیراز فوت ، شرکت بیمه موظف است پس از دریافت گزارش کارشناس راهنمایی و رانندگی و یا پلیس راه و در صورت لزوم گزارش سایر مقامات انتظامی و پزشکی قانونی بلافاصله حداقل پنجاه درصد از دیه تقریبی را به اشخاص ثالث زیان دیده پرداخت نمود و باقی نموده و باقی مانده آن را پس از معین شدن قطعی دیه بپردازد .

خسارت های بدنی عبارت اند از : هر نوع دیه یا ارش ناشی از صدمه ، شکستگی ، نقص عضو ، از کار افتادگی ( جزئی یا کلی – دائم یا موقت ) یا دیه فوت شخص ثالث در چهارچوب قانون جدید ثالث .

تهیه و تنظیم تفاهم نامه های تخصصی بین شرکت ها و سازمانهای بیمه گذار (دولتی و خصوصی ) با شرکتهای بیمه به منظور برخورداری از مناسب ترین پوشش ها و رعایت حقوق بیمه گذار در دریافت کامل و به موقع خسارات بیمه ای .مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث

ارائه خدمات مشاوره ای در ارزیابی فنی و کیفی پوشش های بیمه ای بیمه نامه های معتبر فعلی سازمانها و شرکتها .

ارائه خدمات مشاوره جهت برگزاری مناقصات بیمه ای برای شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی ، بررسی ریسک های بیمه پذیر و معرفی تنوع پوشش های بیمه ای رایج کشور

ارائه خدمات مشاوره در تهیه مدارک و مستندات اعلام صحیح خسارت ، توصیه های لازم جهت تسریع در دریافت خسارت ، نحوه پیگیری حقوقی و قضایی پرونده های بیمه ای و معرفی وکیل با تجربه بیمه ای …

پذیرش و انجام داوری در حل اختلافات و مناقشات بیمه ای فی ما بین بیمه گذار ( افراد و سازمانها ) با شرکت های بیمه گر

تدوین دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان بمنظور شناخت و آگاهی از حقوق قانونی و عرفی افراد موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی در مقابل شرکتهای بیمه ای .

درباره ما_________________________________________________

از سال 1368 فعالیتم را در زمینه بیمه های بازرگانی آغاز نموده ام.از سال 1384 با همکاری تعدادی از کارشناسان رسمی و مجرب دادگستری ، قوه قضائیه و وکلای با تجربه متخصص در امور بیمه ای اقدام به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای در حوزه های بیمه های بازرگانی می نمایم . سعی داریم با ارائه خدمات مشاوره ای و بیان راهکارهای حرفه ای، فنی و حقوقی به بیمه گذاران، در زمینه خرید بیمه نامه و دریافت کامل خسارت از شرکت های بیمه ای آنها را یاری نماییم . فعالیت اصلی بنده و همکارانم ارائه خدمات مشاوره به بیمه گذاران (خریداران و ذینفعان) جهت شناخت حقوق قراردادی و قانونی خود در شرکت ها و موسسات بیمه ای در زمان خرید بیمه نامه و پیگیری امور خسارتی می باشد.

آمار بازدید_________________________________________________

تماس با ما____________________________________

نشانی دفترمرکزی :

تهران – بلوار آفریقا ( جردن ) – خیابان آرش غربی – ساختمان 26 – طبقه 3 – واحد 21 ساعات اداری : 9 الی 16تلفن : 88201780-021 | 88195904-021واتس آپ : 3091968-0935 فکس : 88872552-021 کد پستی : 1917743711email : 115115.ir[at] gmail.com

مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث
مشاوره تلفنی بیمه شخص ثالث
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *