مشاوره تلفنی تعبیر خواب

 
helpkade
مشاوره تلفنی تعبیر خواب
مشاوره تلفنی تعبیر خواب

خواب چیست و منظور از مدت زمان بیداری چیست ؟ 

مدت زمان بیداری در شخص بالغ، معادل چهار برابر مدت زمان بیداری یک کودک است. نوزاد، به‌طور متوسط در ازای هر یک ساعت بیداری، دو ساعت را در خواب می‌گذراند. حال آن که فرد بالغ در همان زمان نیم ساعت در خواب است. خواب افراد بالای ۱۵ سال تا ۳۰ سال بین ۹ تا ۱۰ ساعت است.عامل‌هایی مانند بی‌برنامگی، مصرف الکل، قهوه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا، همچنین زنگ ساعت و نور خورشید، می‌تواند ساعت زیستی انسان را به هم بریزد.

بنیاد ملی خواب آمریکا که یک مؤسسهٔ خیریه در ایالت ویرجینای آمریکا است، می‌گوید برای دانستن این‌که یک انسان چقدر در طول روز به خواب نیاز دارد باید به سبک زندگی او نگاه کرد. اما به‌طور کلی می‌توان اعداد زیر را پیشنهاد کرد:

مطالعه‌ای نشان داد که ۲۶ دقیقه خواب قیلوله کارایی را ۳۴ درصد و هوشیاری را ۵۴ درصد افزایش می‌دهد. همچنین شواهد دیگری نیز وجود دارد که بیانگر آن است ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خواب نیمروزی بسیار مفید است.جیم هورن، مدیر شورای پژوهش خواب در بریتانیا می‌گوید این کمی طولانی است و این خطر را دارد که شما به خواب عمیقی بروید. وی توصیه می‌کند که خواب قیلوله با قهوه ترکیب شود تا ظرف ۲۰ دقیقه کافئین شما را سر حال کند. به گفته آقای حورن، احتمالاً ۱۵ دقیقه کافی است، چون اگر شما بیش از ۲۰ دقیقه بخوابید، این خطروجود دارد که به خواب عمیقی بروید و وقتی بیدار می‌شوید بسیار گیج‌تر باشید.لیندا واسمر اندروز که نویسنده مسائل بهداشتی در ایالت نیومکزیکو است می‌گوید ۲۶ دقیقه طولانی است و خواب نیمروزی باید حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه باشد. او می‌گوید زمان این خواب نیز مهم است. اگر زود بخوابید بدن شما آماده نیست و اگر دیر بخوابید، ممکن است شب نتوانید به راحتی به خواب بروید. به گفته خانم اندروز بعد از ظهرها بین ساعت ۱ تا ۳ که انرژی بدن پس از صرف نهار کمی افت می‌کند، بهترین موقع است

به خواب رفتن انسان‌ها از زمان فلاسفه قدیم یونان موضوع تفکر و بررسی بوده‌است امّا تنها چند سالی است که پژوهشگران توانسته‌اند به راه‌هایی برای مطالعه این پدیده به شیوه‌ای سیستماتیک و عینی دست یابند. پیدایش فناوری‌های جدید مانند دستگاه نوار مغزی، دانشمندان را قادر ساخته است که الگوهای الکتریکی و فعالیت‌های مغز انسان در حال خواب را زیر نظر بگیرند. با وجودی که اکنون بررسی خواب و پدیده‌های مرتبط به آن امکانپذیر گشته است امّا همه پژوهشگران بر سر این که «چرا ما می‌خوابیم» اتفاق نظر ندارند. چند نظریه مختلف برای توضیح ضرورت خوابیدن و نیز عملکردها و هدف‌های آن ارائه شده‌است.مشاوره تلفنی تعبیر خواب

تلفنهای تماس :  

تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۵۱۵  کد مشاور ۷۴۴۰

تلفن همراه ۹۹۲۲۵۰۵۲ کد مشاور ۷۴۴۰

 

اختراع دستگاه نوار مغزی به دانشمندان اجازه داد تا به مطالعه خواب انسان، به روش‌هایی که پیش از آن ممکن نبود، بپردازند. در خلال دهه ۱۹۵۰ فردی به نام اوژن آسرینسکی که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود، از این وسیله برای کشف آنچه امروز خواب REM خوانده می‌شود استفاده کرد. مطالعات بیشتر بر روی خواب انسان نشان داده است که خواب، از یک سری مراحل گذر می‌کند که الگوهای امواج مغزی در هر مرحله با یکدیگر متفاوت هستند.

خواب دارای دو نوع اصلی است:

در خلال نخستین مراحل خواب، ما هنوز نسبتاً بیدار و هشیار هستیم. مغز، امواجی تولید می‌کند به نام امواج بتا داراي فركانس بالا و دامنه پايين هستند. به مرور که مغز شروع به آرامش یافتن می‌کند، امواج کندتری به نام امواج آلفا متصاعد می‌شوند كه داراي دامنه بالا و فركانس پايين هستند. در طول این مدّت و هنگامی که هنوز کاملاً به خواب نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً واضحی را تجربه کنیم که توهمات پیش خواب نامیده می‌شود. مثال‌های متداول و شایع این پدیده عبارتند از احساس افتادن (پرت شدن) یا شنیدن این که کسی نام شما را صدا می‌کند. رویداد بسیار شایع دیگری که در این دوره زمانی وجود دارد، پرش میوکلونیک است. اگر تا کنون، بدون هیچ دلیل مشخص و خاصی، ناگهان بدنتان تکان خورده یا پریده است این پدیده ظاهراً عجیب را تجربه کرده‌اید. در عالم واقع، این پرش‌های میوکلونیک بسیار شایعند.

اولین قسمت خواب non-REM است. خواب دیدن در خواب non-REM بسیار کم است و اگر هم خواب ببینیم آن را فراموش می‌کنیم. در این خواب ماهیچه‌ها بی‌حس نیستند. خواب non-REM شامل چهار مرحله می‌شود:

مرحلهٔ اول

شروع چرخه خواب و نسبتاً مرحله سبک و خفیفی از خواب است. مرحله ۱ را می‌توان به صورت دوره‌گذار بین بیداری و خواب در نظر گرفت. در مرحله ۱، مغز امواج تتا تولید می‌کند که امواجی با دامنه بلند و فركانس پايين هستند. این مرحله از خواب، تنها مدّت زمانی کوتاه در حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و اگر در این مرحله کسی را از خواب بیدار کنید، احتمالاً به شما خواهد گفت که خواب نبوده‌است!

مرحلهٔ دوم

دومین مرحله خواب تقریباً ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. مغز شروع به تولید امواج منظم و سریعی می‌کند که به نام دوک‌های خواب معروفند. در اين مرحله گاهي امواج بتا هم ظاهر ميشود.دمای بدن شروع به کاهش و ضربان قلب شروع به کند شدن می‌کند. یک مرحلهٔ ناهشیار است که خواب رونده به راحتی بیدار می‌شود.

مراحل سوم و چهارم

این مراحل، عمیق‌ترین مراحل خواب NREM هستند. پس از این مراحل، قسمت دوم خواب یعنی خواب REM آغاز می‌شود. امواج مغزیِ عمیق و کند به نام امواج تتا و دلتا در خلال مراحل سوم و چهارم خواب، مشاهده می‌شوند. این مراحل دوره‌گذار بین خواب سبک و خواب بسیار عمیق هستند. در انتهای این مرحله انقباض اغلب عضلات از بین می‌رود و هوشیاری به نازل‌ترین سطح خود می‌رسد.

خواب REM در بزرگسالان حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از کل خواب را تشکیل می‌دهد (حدود ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه در خوابِ شب). مقدار خواب REM در سنین مختلف متفاوت است. یک نوزاد بیشتر از ۸۰ درصد کل خوابش را در خواب REM است. رؤیا در مرحلهٔ REM رخ می‌دهد.

حتی حیوانات نیز خواب می بینند

ضربان قلب و تنفس در خواب REM نامنظم است؛ مانند زمان بیداری. بزرگ شدن آلت جنسی مرد (NPT) در خواب REM رخ می‌دهد. پژوهش گران به فعالیت در ناحیه‌هایی از مغز که مربوط به کنترل بینایی، شنوایی، بویایی، لمسی و تعادل حرکات بدن می‌باشد پی برده‌اند. نکته قابل ذکر این است که فرایند خواب، این مراحل را به ترتیب پشت سر نمی‌گذارد. خواب از مرحله ۱ شروع می‌شود و سپس به مراحل ۲، ۳ و ۴ می‌رود. پس از مرحله ۴ و قبل از وارد شدن به مرحله ۵ یا همان خواب REM، مرحله ۳ و به دنبال آن مرحله ۲ خواب تکرار می‌شوند. پس از خاتمه خواب REM، بدن معمولاً به مرحله ۲ خواب بازمی‌گردد. در طول شب، خواب انسان تقریباً ۴ یا ۵ بار بین این مراحل می‌چرخد. ما به‌طور میانگین ۹۰ دقیقه پس از به خواب رفتن وارد مرحله ۵ یا خواب REM می‌شویم. نخستین چرخه خواب REM ممکن است تنها زمان کوتاهی به طول بی انجامد امّا هر چرخه از چرخه قبل طولانی‌تر می‌شود به نحوی که خواب REM می‌تواند تا نزدیک به یک ساعت پایدار بماند.

خواب REM با کاهش سروتونین (Serotonin) در مغز همراه است؛ بنابراین خواب REM در افراد افسرده زودتر می‌رسد. سروتونین ماده‌ای است که در افراد افسرده کاهش یافته‌است. هم چنين اگر در بيداري، در ميان امواج بتا، امواج تتا ثبت شود، فرد دچار افسردگي است.

بعضی افراد به راحتی و به سرعت به خواب می‌روند و در برخی دیگر این امر تدریجی‌تر است. گروهی از افراد، حالت‌های حسی مختلفی تجربه می‌کنند یا دچار پرش اندام‌ها می‌شوند. پیش خواب شامل حالت‌هایی چون توهمات بینایی و شنوایی زودگذر یا تغییراتی در تصویر بدنی است که با احساس معلق بودن در فضا همراه است.

یکی از تغییرات در طول خواب، بی حرکتی عمومی و شل شدن برخی ماهیچه‌هاست. در زمان خواب، انسان‌ها و حیوانات می‌توانند رؤیا ببینند. این رؤیاها، بر اثر حرکات سریع چشم است. دست‌ها و پاها در زمان خواب حرکت می‌کنند. در خواب، انسان‌ها معمولاً بین ۲۵ تا ۴۰ بار موقعیت خود را در طول شب تغییر می‌دهند. حرکات بدن در طول خواب ارتباطی با عمق خواب ندارد. در هنگام خواب، جریان خون در ماهیچه‌ها کاهش می‌یابد، و بر جریان خونپوست افزوده می‌شود.پوست برافروخته می‌شود و غدد عرقی، پیوسته فعالیت می‌کنند. بدن، در طول خواب، حرارت را به سرعت از دست می‌دهد. تعداد ضربان‌های قلب و اندازه فشارخون کاهش می‌یابد و تنفس، آهسته و عمیق‌تر می‌شود. شل شدن فک پایین و ماهیچه‌های حلق، سبب خرخر کردن می‌شود. در هنگام خواب، ترشحات غدد بزاقی کاهش می‌یابد.

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.

در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.

 

رویای صادقه

یکی از علایم خواب راست و رؤیای صادق این است که با جزئیاتش در خاطر شخص می‌ماند؛ امّا خواب بیهوده و پریشان یا در ذهن نمی‌ماند و اگر بماند به صورت پراکنده و نامفهوم است.

 

زمان تحقق خواب

علامه خلیل ظاهری به نقل از امام محمّدبن‌سیرین می‌نویسد که زمان تحقّق تعبیر خواب به اعتبار زمان دیدن خواب نیز متفاوت است، به‌طور مثال:

 نهایت مدت تحقّق خواب بیست سال است،‌ چرا که تعبیر خواب حضرت یوسف، ‌علیه‌السلام، پس از بیست سال به وقوع پیوست. این را نیز باید به‌خاطر سپرد که این محاسبه‌ها بر مبنای قیاس و تخمین است و قطعی نیست؛ زیرا در این باره احکام و توضیحات واضح و روشنی از قرآن و سنّت در دست ما نیست.

 

 

ساعت ۶-۱۰ شب: رؤیا نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا از پری شکم است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.ساعت ۱۰ شب تا ۲ صبح: در نیمه شب اگر خواب بین دچار امتلاء نباشد ، خواب از یک سال تا ۵۰ سال تعبیر می شود.ساعت ۲ صبح تا ۵/۴ صبح: در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از ۱۵ روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.ساعت ۵/۴ صبح: در سپیده دم از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.ساعت ۵/۴ تا ۶ صبح: پس از سپیده دم از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.ساعت ۶ صبح: در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.ساعت ۱۰ صبح: تا ۱۵ روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی ۲ روز. تعبیر می شود.

جدول زمانی تعبیر شدن خوابها بر حسب روز های ماه شمسی:

در روایت ازسلمان فارسی (ره):روز ۶ ام ماه: بعد از یک یا دو روز تعبیر می شود.روز ۹ ام ماه: همان روز تعبیرش ظاهر می شود.روز ۱۱ ام ماه: شمسی : بعد از ۲۰ روز.روز ۱۳ ام ماه : بعد از ۹ روز تعبیر می شود.در روز ۱۴ ام ماه: بعد از ۲۶ روز.در روز ۱۵ ام ماه : بعد از ۳ روز.در روزهای ۲۸ ام، ۲۹ ام و ۳۰ ام ماه شمسی ، تعبیرش در همان روز پیدا می شود.مشاوره تلفنی تعبیر خواب

خواب خوب و بد در ماه های قمری:

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.جمادی الاول: خریدو فروش نکند.جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.ماه رجب : گشایش ابواب خیر است- و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .ذیحجه : خواب سفر را سفر کن.دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است.

تلفنهای تماس : 

☎☎☎☎9099071515 کد مشاور 7440

📲📲📲📲99225052  کد مشاور 7440

مرکز پاسخگویی تلفنی تعبیر خواب با مشاورین زبده همه روزه در خدمت شما عزیزان می باشد 

شما می توانید از سراسر کشور همه روزه تماس برقرار کنید و پرده از اسرار خوابهای خود بردارید 

در هر ردیف شغلی یا سنی که باشید آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم

تلفنهای مشاوره :

تلفن ثابت  ۹۰۹۹۰۷۱۵۱۵ کد مشاور ۷۴۴۰

تلفن همراه اول ۹۹۲۲۵۰۵۲ کد مشاور ۷۴۴۰

 

باید بدانیم که تعبیر خواب برای هر شخص با دیگری متفاوت است و  هر خواب دارای پیامی خاص به بیننده آن است 

علت اینکه بسیاری از  افراد خواب نمی بینند بخاطر سنگینی روح و عدم اهمیت ذهن فرد به عالم معنی است هر چند این دسته افراد نیز گهگاهی درگیر یک نوع خواب تکرای می شوند 

در واقع خواب. حامل پیامی از عالم معنی است و هشدار ضمیر ناخودآگاه شما است! 

بسیاری از خوابها مربوط به نتیجه  اعمال گذشته فرد است و یا انفاقاتی که ممکن است در زمان حال رخ بدهد. کمترین تعداد خواب بر می گردد به رویاهای صادقه که شخص خواب بین می بایست توجه بیشتری به آن کند. از نظر زمان بندی نیز خوابها دارای اهمیت ویژه ای هستند چنانکه خواب نزدیک سحر با خواب اول شب تفاوت چشمگیری به لحاظ زمان بندی درعلم تعبیر دارند 

بسیاری از رویدادهای بزرگ علمی هنری دینی در عالم خواب و از طریق رویا الهام شده است و جای هیچ گونه شبهه ای نیست ( لطفا سرگذشت بزرگان دینی و علمی را مطالعه فرمایید) و این مهم حاصل نمی شود مگر از طریق اتصال با عالم معنی و هدایت ضمیر ناخودآگاه شخص از طریق خداوند متعال  برای هدایت و یا پیشرفت وی  زیرا که توان جسمی در مقایسه با توان روحی در پذیرش شهودات عالم معنی ضعیف است !!

ریشه بسیاری از مشکلات روحی و جسمی شخص می تواند توسط خوابها گره گشایی شود و چه بسا راه حل نیز در همان خواب داده شده باشد

جهت تعبیر خوابهای خود همه روزه تنها با دو شماره زیر بدون نیاز به پیش شماره از سراسر ایران تماس حاصل فرمائید:

تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۵۱۵ کد مشاور ۷۴۴۰📞📞📞📞

تلفن همراه اول ۹۹۲۲۵۰۵۲ کد مشاور ۷۴۴۰📱📱📱📱

 مرکز پاسخگویی ۲۴ساعته همه روزه در خدمت شما است 📣📣📣

اینستاگرام tabirekhab95 

👈👈👈👈👈👈هم اکنون با ما تماس بگیرید👉👉👉👉👉👉👉

 

 

 

 

 

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۵۱۵ کد مشاور ۷۴۴۰ 

تماس از طریق همراه اول ۹۹۲۲۵۰۵۲کد مشاور ۷۴۴۰

تعبیر تخصصی خواب های شما بر اساس علوم روانشناسی و کتب دینی

آیا مدام خوابهای آشفته می بینید؟

آیا خوابهای معنی دار ولی پر تکرار می بینید؟

آیا خواهان ارتباط با اموات عزیزانتان از طریق عالم خواب هستید؟

باید بدانید که تمامی موجودات زنده خواب می بینند ولی تنها آدمی می تواند خواب را مدتی در ذهن خود بسپارد 

خوابهای اساساً همگی معنی دار هستند ولی تعبیر آنها نیاز به تخصص و تجربه بسیار دارد در این مرکز سعی شده است تا با به کار گیری فنون تعبیر خواب و تجربه کاری بیست و چند ساله با برقراری تماس تلفنی به شما عزیزان خدمات رسانی شود 

تلفنهای تماس  از سراسر ایران بدون پیش شماره با دو خط زیر امکان پذیر می باشد 

لطفا جهت برقراری تماس تنها از دو شماره زیر استفاده کنید :

۹۰۹۹۰۷۱۵۱۵ کد مشاور ۷۴۴۰         تماس از طریق تلفن ثابت

۹۹۲۲۵۰۵۲ کد مشاور ۷۴۴۰               تماس از طریق همراه اول 

 

 


Powered By
 

BLOGFA.COM

اشتراک گذاری

گزارش آگهی

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

جامع ترین سایت مشاوره مذهبی
سوالات شرعی استخاره تعبیر خواب و استخاره
مشاوره ازدواج و …
– پاسخگویی تلفنی:با بهره‌گیری از شماره تلفن ثابت کل کشور شماره __ به صورت زنده و شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های دینی است.
ساعات فعالیت این واحد در سه شیفت صبح و عصر و شب بوده و تقریبا همه وقت پاسخ‌گوی سوالات مراجعان محترم است.
موبایل جهت پیامک ( بی وقفه و شبانه روزی )
گروه متخصص جامع ترین سایت مشاوره مذهبی هم بنا بر ضرورت کار ، در محیط های مختلف و متنوع ، در صدد ایجاد فضایی برای پاسخ به سوالات شرعی و نیازهای مذهبی از جمله استخاره و تعبیر خواب و مشاوره مذهبی کاربران عزیز می باشد از مسئولین محترم سایت جهت تایید آگهی متشکریم . آدرس وبلاگ
pasokh.blogfa.com

استخارهمشاوره مذهبیمشاوره .مشاوره دینیتعبیرخوابتعبیر خوابخانوادگیسایت مشاورهمشاوره تلفنیمشاوره رایگانشبانه روزیقم تهرانحوزه مشاوره تلفنی تعبیر خواب

واتس‌اَپ ثبت ها

جهت ارسال پیام خود از طریق واتساپ به شماره پشتیبانی 09356661599 سایت ثبت ها، روی لینک فوق کلیک کنید.

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

ابتدا توسط
لینک ثبت نام
در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج
آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ،
لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

سایت ثبت ها تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد | مسئولیت آگهی های درج شده در ثبت ها با آگهی دهندگان می باشد.

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت ثبت ها محفوظ می باشد.

 در اخبار از امیرالمؤمنین (ع) آمده است که : “چون مومنی خواب بیند ، واجب کند داستان تعبیر آن را تا از خواب بهره نیکو و شادی برگیرد واگر خواب بد دید ،با صدقه و دعا و ذکر خدای متعال از خود رفع شر کند. ”

خواب ‌هایی که می‌بینیم بازتاب حالات روحی، دغدغه‌ها و ضمیر ناخودآگاه ماست. تعبیر کنندگان خواب بر اساس نشانه‌هایی که بعد از بیداری به یاد می‌مانند نتیجه‌گیری‌های جالبی از وضعیت روجی و جسمی فرد بیان می‌کنند.

شما دیشب چه خواب ی دیده‌اید؟

جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت

ساعت 6-10 شب :

مشاوره تلفنی تعبیر خواب

رؤیا نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا از پری شکم است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.

ساعت 10 شب تا 2 صبح:

در نیمه شب اگر خواب بین دچار امتلاء نباشد ، خواب از یک سال تا 50 سال تعبیر می شود.

ساعت 2 صبح تا 5/4 صبح

در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از 15 روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.

ساعت 5/4 صبح در سپیده دم

از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.

ساعت 5/4تا 6 صبح پس از سپیده دم 

از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.

ساعت 6 صبح

در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.

ساعت 10 صبح تا 15 روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی 2 روز. تعبیر می شود.

جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب روز های ماه شمسی:

در روایت ازسلمان فارسی (ره):

روز 6 ام ماه : بعد از یک یا دو روز تعبیر می شود.

روز 9 ام ماه : همان روز تعبیر ش ظاهر می شود.

روز 11 ام ماه شمسی : بعد از 20 روز.

روز 13 ام ماه : بعد از 9 روز تعبیر می شود.

در روز 14 ام ماه بعد از 26 روز.

در روز 15 ام ماه : بعد از 3 روز.

در روزهای 28 ام، 29 ام و 30 ام ماه شمسی ، تعبیر ش در همان روز پیدا می شود.

خواب خوب و بد در ماه های قمری:

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.

ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.

جمادی الاول خریدو فروش نکند.

جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.

ماه رجب : گشایش ابواب خیر است- و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.

ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.

رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.

شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.

ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .

ذیحجه : خواب سفر را سفر کن.دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است.

جهت تعبیر خواب با شماره 9099071914 تماس بگیرید یا در واتساپ به شماره ۰۹۳۶۶۸۸۱۰۸۸ پیام بدهید

شماره تماس تعبیرخواب / تلفن تعبیر خواب تلفنی ۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴ از تلفن ثابت

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

برای مشاهده فیلم آموزشی نحوه تزریق اصولی و صحیح “انوکسان” شرکت البرزدارو، روی لینک زیر کلیک کنید

این خیلی بد بود وسط حرفم قطع کرد

مشاوره تلفنی تعبیر خواب

اره این پول ندی تعبیر نمیکنه

اما کارش خوبه.خیلی عالی تعبیرمیکنه

من تل گرام بهش پیام دادم.تعبیرکرد

بازم پرسیدم از تعبیرخوابم دیگه جواب نداد

اعصاب نداره

والله من داشتم خوابم میگفتم قطع کرد 

چولی که دادم حرومش

چقدر ریختی؟

من تل گرام بهش پیام دادم.گفت هدیه رو بریز

ریختم.جواب تعبیرو داد

اما خوب دادا

باورم نمیشد.یه شماره دیگه هم نی نی سایتی ها گذاشتن اینجا میگن اونم خوبه.یه پیرمرد جواب میده

من به اونیکه بچه ها گفتن زنگ زدم

یه پیرمرد تهرانی

درست نمیفهمیدم چی میگه.هی میگفتم هان؟

خوابمو تعریف کردم

ازم کلی سوال پرسید

خونتون چندسال ساخته؟چندتا بچه هستید؟مجردی؟شاغلی؟تحصیلاتت؟رشته تحصیلیت؟اسمت؟اسم مادرت؟

بعدشم گفت فردا همین موقع زنگ بزن تا بهت بگم چیکار کنی

همینطوری مونده بودم.بعدش بهم گفت این چه رشته ایه که تو خوندی😐

دارو ندارمو پرسید

والله دیگه اعصابم نمیکیشه 

تو دلم گفتم انشالله که خوابی که دیدیم خیر باشد 

سلام.شمارشو بمن میدین برای تعبیرخواب

جواب نمیدن☹

سلام

شرایط طرف رو هم در نظر بگیرید..بعد قضاوتشون کنیدمشاوره تلفنی تعبیر خواب

سلام علیکم

من حاج آقا قاضی زاده رو کاملا میشناسم..

مراجعینش زیادن ایشونم بخاطر کثرت مشغله و تماس ها مریض حال شده..

یا بی وقت زنگ زدی. یا خیلی حرف زدی و سئوال پرسیدی یا اذیتش کردی یا کاری کردی که ناراحت شدن.. شما بهش پیام بده بگو من در نی نی سایت غیبتتون کردم اولا حلالم کنید . بعد هم حرفی داری به خودش پیام بده بگو..

من بارها دیدم وجه افراد برگردوندن. یا دیدم رد مظالم دادن برا کسانیکه اگر حقی ازشون گردنشون مونده..

تو کانال و سایتشون هم بارها اعلام کردن اگر کسی حقی گردنشون داره اعلام کنن.. اینم کانالشون..فعالیت های خیریه شون ببین خودت شرمنده میشی از قضاوتت

t.me/yazahramadad135

حاج آقا قاضی زاده کارش بیسته

خدا حفظشون کنه ..انقدر به فقرا میرسن تو زابل و مشهد و…

خیریه دارن

خیریه شون از همین هدایا تامین میشه

وظیفه داریم در قبال وقتی که افراد برای ما میذارن هدیه بدیم..ایشون اصلا مبلغی طی نمیکنه

عزیزم برو سایت توپ تاپ مخصوص تعبیر خواب رایگانه. نظرتو بنویس یکی دو روزه بفرستن به ایمیلت یا همون صفحه بزارن پاسخو. خرج الکی نکن

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

لطفا از لیست زیر شهر خود را انتخاب نمائید

مشاوره مذهبی ازدواج خانواده استخاره تعبیر خواب ۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴ پاسخگویی به سوالات شرعی شبانه روزی . تمام مشکلات و دغدغه های زندگی خودرا از دیدگاه قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام بررسی کنید و تصمیم درست بگیرید با تماس با کارشناسان و اساتید حوزه دین و اندیشه در عرصه مشاوره مذهبی به تمام نیازهای شما در زمینه دین پاسخ داده میشود . —۹۰۹۹۰۷۱۹۱۴– تماس با تلفن ثابت از کل کشور

وب سایت نشونه ، بزرگترین بانک اطلاعاتی مشاغل است که کمک می کند راحتر، اطلاعات صاحبان مشاغل را در هر نقطه از کشور، بیابید و همچنین صاحبان مشاغل ، شغل خود و محصولات و خدماتی را که ارائه می دهند روزانه به هزاران نفر نمایش دهند.

شیراز ، فلکه هنگ ،ساختمان هنگ ،طبقه دوم

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

موضوع را با یک پرسش شروع می کنیم ٬ ” تا به حال فکر کرده اید که چرا خواب می بینید ؟ ” واقعیت چیست و چرا انسان گاهی خواب می بیند؟ یکی کمتر و یکی بیشتر. در ادامه بخوانید .

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مشاوره تلفنی تعبیر خواب

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.مشاوره تلفنی تعبیر خواب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
اين مركز تعبير خواب ندارد، براي تعبير خواب مي توانيد به آيت الله روحاني در قم مراجعه يا با شماره تلفن(02537742104) معمولا شب ها ساعت 10:30 تا 11:30 با ايشان تماس بگيريد.
و يا به سايت آيت الله نكونام به آدرس nekoonam.ir مراجعه كنيد.
رسشگر گرامی:
ضمن تشکر از ارتباط شما با این مرکز؛ با توجه به کمبودهای متعدد امکانات و کاهش اعتبارات پاسخگویی، مرکز ملی پاسخگویی ناگزیر به تغییر رویکرد و اقدام به تمرکز سامانه پاسخگویی کرده است.
از این رو پاسخ سوالات خود را از سامانه های زیر دریافت نمایید.

سامانه هاي فضای مجازی ( اينترنتي):
انجمن گفتگوی دینی: http://www.askdin.com
کانون گفتگوی قرآنی: http://www.askquran.ir
پاسخگوئی زنده اینترنتی از طریق سایت : http://www.09640.ir

سامانه پیامک(فقط احکام شرعی): به شماره 30009640 یا از طریق سایت http://www.30009640.ir

سامانه تلفني : 096400

مشاوره تلفنی تعبیر خواب

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©

شبی در خواب سیدی را دیدم که قرار بود به شهر ما بیاید و همه مردم منتظر آمدنش بودنند وقتی که آمد در پشت ماشین وانتی بود که لباس کامواییی سرتا پا صورتی پوشیده بود که من با بی توجهی گفتم که مردم خودشونو برای چی می کشند ولی ناگهان خودم را در مقابل او دیدم که دستش را گرفتم و زار زار دارم گریه می کنم بدون اینکه چیزی بگویم به من دو تا چیز گفت که اولی یادم نمی یاد ولی دومی را این طور گفت در کارت جابه جای شهر کن که در این کار بیشتر سود می کنی و از ماشین پیاده شد و به طرف مسجد رفت وقتی بیدار شدم ساعت نزدیکهای 6 صبح بود.

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
اين مركز، تعبير خواب نمي كند؛ اما با توجه به اين كه خواب هاي انسان مي تواند در اخلاق و زندگي انسان تأثيرگذار باشد، چند نكته به اختصار اشاره مي گردد:
1. امام صادق (ع) فرمود:«رؤيا، بر سه قسم است: گاهي بشارتي از ناحيه خدا است. گاهي وسيله غم و اندوه از سوي شيطان است. گاه، مسائلي است كه انسان در فكر خود (در روزها هنگام بيداري) مي پروراند و آن ها را در خواب مي بيند.»(1)
بيش تر انسان‏ها به دليل دل مشغولي‏هاي دنيوي، از ديدن رؤياي رحماني محروم اند و به همين جهت، همه يا بيش تر خواب هايي كه مي‏بينند، از دو قسم ديگر، خصوصا دل مشغولي ها، نگراني ها، ميل ها و ترس هاي نفساني است.
2. به دليل ظرافت و پيچيدگي بالاي خواب ها از يك سو، و دشواري يافتن معبران واقعي و قوي از سوي ديگر، نبايد خيلي روي آن ها حساس بود؛ بلكه بايد نيروي خود را روي واقعيات زندگي متمركز نمود.
3. بسياري از خواب هايي كه به ظاهر بد و نگران كننده اند، معناي خوبي دارند كه معبران قوي آن را مي فهمند. بنابراين، نبايد نگران بود و بايد اين نوع خواب ها را حمل بر خير كنيم.
4. همان گونه كه در حديث فوق الذكر آمده، گاهي شيطان در خواب ها دخالت مي كند و مطالب ناراحت كننده اي را وارد مي كند تا ما را دچار نگراني و به هم ريختگي كند و تعادل و توازن روحي و معنوي ما را برهم زند و ما را از وضعيت خوبي كه در آن هستيم خارج كند و لذا ما نبايد در اين شرايط آرامش و تعادل خود را از دست بدهيم.( البته دو مورد اخير درباۀ خواب فعلي شما نيست).
5. توجه خود را بيش تر به نقاط مثبت و نوراني خواب هايتان معطوف كنيد و اگر خوابي براي شما خيلي ناراحت كننده بود، صدقه بدهيد و با توكل بر خداي بزرگ و مهربان، به زندگي و وظايف خود بپردازيد.
6. يك خواب، براي افراد مختلف يا در زمان هاي مختلف، داراي معاني مختلف مي باشد و لذا فكر نكنيد كه معناي خواب شما همان چيزي است كه در كتاب هاي تعبير خواب آمده است.
7. خواب خود را براي ديگران تعريف نكنيد، مگر به دليل ضروري؛ و خود نيز خواب تان را تعبير به خير كنيد؛ زيرا تعبير خواب، چه از ناحيه خود و چه از ناحيه ديگران، در زندگي ما تاثير مي گذارد.
نكته پاياني:
همان طور كه گفته شد، زندگي خود را بر اساس اصول صحيح عقلي و ديني به پيش ببريد و به خواب توجه نداشته باشيد و فكر خود را به اين گونه مسائل متمركز نكنيد.
براي تعبير خواب مي توانيد به آيت الله روحاني در قم مراجعه يا با شماره تلفن(02517742104)معمولا شب ها ساعت 10 تا 11 با ايشان تماس بگيريد.
پي نوشت:
1. ثقة الاسلام كليني، كافي، ج 8، ص 90، دارالكتب الاسلامية، طهران، 1365 ه.ش.
موفق باشید.

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائیدمشاوره تلفنی تعبیر خواب

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©

آذر 12, 1397 تعبیر خواب 0

تعبیر و تحلیل خواب تلفن و گوشی همراه از منابع معتبر قطعا می دانیم که تلفن همراه اگر تعبیری داشته باشد مربوط به عصر جدید می باشد و این عصر حدودا از چهل سال گذشته خواهد بود، در مورد تلفن و گوشی همراه باید گفت که می توان آن را …

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

برای تعبیر خواب . خواب های خود را در قسمت نظرات بنویسید

امکان ملاقات حضوری و یا تماس تلفنی فعلا مقدور نیست

برای اموزش اقداماتی صورت گرفته ولی فعلا به نتیجه نرسیده است

برای تعبیر خواب حتما  مراتب زیر رعایت شود1-تاریخ تولد دقیق نوشته شود2- موقع دیدن خواب بیان گردد ( عصر اول شب و یا صبحگاه)3- فعلا  ملاقات حضوری و حتی تماس تلفنی مقدور نیست4-در مواقع داشتن دلهره ناشی از خواب دیدن صدقه هر چندکم را فراموش نفرمائیدمشاوره تلفنی تعبیر خواب

تا به کجا در مورد ترازدی و تاثیر ان در زندگی خود اشنایی دارد

چرا خوابهایی ترازیک می بینیم و تضاد را در خوابهای خود چگونه

تعبیر و تفسیر می کنید .

بعضی از دوستان و آشنایانی که از همینجا یا از طریق معرفی دیگران من رو میشناسند لطف داشتند

درباره تخصص و تجربه من و از من درباره ، اموزش تعبیر خواب  و سایر موضوعات مرتبط راهنمایی 

خواستند.  بدون اغراق و خودمتخصص‌پنداری همیشه دوست دارم به کسانی که از من راهنمایی

می‌خواهند  کمک کنم. البته بدون چشمداشت مالی یا کاری یا غیره، کلا چِشم داشت ندارم! 

 شاید دوستانی که این تجربه رو داشتند در ارتباط با من این پست روببین که چه بهتر! اما چندتا

مساله درباره راهنمایی خواستن هست که گاهی راهنمایی‌کننده رو آزار میده اول اینکه

راهنمایی کننده شوربخت نگون‌سر، تعهدی نداده که حتما همون لحظه و همون جا راهنمایی کند

دوم اینکه اگه کسی راهنمایی می‌کنه درباره چندتا مساله، معنی‌اش این نیست که انتظار داشته

باشیم بره تا سر کوچه خرید خونه رو هم انجام بده ماشینم یه کارواش ببره سر راه دوتا سنگک

برای املت بعد از ظهرتان هم بخره  سوم اینکه وقتی مساله پول در میون نیست و طرف چِشم

داشت نداره معنی‌اش این نیست که باید طلبکارش هم باشیم که چرا چَشم داشت ندارد 

و راهنمایی کامل نکرده است !  خلاصه کاری نکنیم که از راهنمایی و راهنمایی‌کننده و راهنمایی‌

خواهنده بیزار بشیم و توبه کار! با این اوصاف من هنوز از دوستانی که لطف دارن و راهنمایی

از من می‌خواهند استقبال می‌کنم و همچنان چِشم داشت ندارم مشروط به این که انتظار

چَشم نداشته باشید .

اگر شما مورد خاصی راخواب می‌بینید، الزاماً همیشه آن چیزی نیست

که در تصویرمی‌بینید.خوابها با زبانی بسیار سمبلیک با آدمی سخن می‌گویند.

از طریق این سایت میتوانید خواب خود را تعبیرنمایید.

لازم به ذکر است این وب سایت برگرفته از تعبیر خواب معبران مختلف میباشد

ولی بیان تعبیر خواب معبران مختلف دلیل بر رد یا قبول صحت آنها نمیباشد .

 

برای تعبیر خواب . خواب های خود را در قسمت نظرات بنویسید

امکان ملاقات جضوری و یا تماس تلفنی فعلا مقدور نیست

برای اموزش اقداماتی صورت گرفته ولی فعلا به نتیجه نرسیده است

برای تعبیر خواب حتما  مراتب زیر رعایت شود1-تاریخ تولد دقیق نوشته شود2- موقع دیدن خواب بیان گردد ( عصر اول شب و یا صبحگاه)3- فعلا  ملاقات حضوری و حتی تماس تلفنی مقدور نیست4-در مواقع داشتن دلهره ناشی از خواب دیدن صدقه هر چندکم را فراموش نفرمائید

اگر شما درباره ی چیز خاصی خواب می‌بینید، الزاماً همیشه آن چیزی نیست

که در تصویرمی‌بینید.خوابها با زبانی بسیار سمبلیک با آدمی سخن می‌گویند.

از طریق این سایت میتوانید خواب خود را تعبیرنمایید.

لازم به ذکر است این وب سایت برگرفته از تعبیر خواب معبران مختلف میباشد

ولی بیان تعبیر خواب معبران مختلف دلیل بر رد یا قبول صحبتهای آنها نمیباشد .

تخمین خواب بیننده از مدت زمانی که خواب آنها طول کشیده از خوابی تا خواب دیگر می‌تواند بسیار متفاوت می‌باشد.

از این مشاهده می‌توان نتیجه گرفت که طول زمانی واقعی خواب نیز ممکن است از خوابی تا خواب دیگر بسیار متفاوتمشاوره تلفنی تعبیر خواب

باشد. هنگامی که از افراد در آزمایشگاه سؤال شد که فوراً خواب خود را توضیح دهند، عموماً طول آنها بسیار کوتاه

می‌باشد: 90 درصد خواب‌ها طولشان از 150 کلمه کمتر بوده و طولانی‌ترین خواب‌ها از 1000 کلمه نیز میگذشت.

هنگامی که سؤالات بیشتری از آنها پرسیده شده، گزارش خواب آنها طولانی تر شده چنانچه یک سوم خواب‌ها

از 300 کلمه رد می‌شدند.

 

نظریه پردازی در مورد رؤیاها نیازمند جمع آوری داده‌ها و تحلیل آنها می‌باشد. از آنجایی که مشاهده مستقیم رؤیاهای

افراد مختلف ناممکن می‌باشد، رؤیاها باید از بخش قابل مشاهده رفتاری انسان‌ها استنتاج شوند. اما اینگونه روش‌های

جمع آوری داده و اهدافی که این روش‌ها دنبال می‌کنند، خود بر روی نتایجی که نهایتاً گرفته می‌شوند تأثیر می‌گذارند.

گزارش‌هایی که از خواب افراد در محیط خانه جمع می‌شوند با آنهایی که در آزمایشگاه جمع آوری می‌شوند تفاوت‌هایی

می‌دارد (عموماً خواب‌هایی که در خانه دیده می‌شود ماهیت احساسی و جنسی بیشتری دارند). افراد بندرت بصورت

فوری ذکر می‌کنند که خوابشان را رنگی دیده‌اند، اما پس از پرسیدن سؤالات دقیق عموماً وجود رنگ‌ها را در خوابشان

ذکر می‌کنند. زمان خواب روی آن تأثیر می‌گذارد، مثلاً خواب‌های صبح عموماً غنی تر و پیچیده تر از خواب‌های اول شب

است. همچنین آنچه که شخص پس از بیداری از خوابش به یاد می‌آورد، با آنچه پس از گذشت مدتی زمان در وضعیت

بیداری به یاد می‌آورد متفاوت است. خواب‌های افراد مختلف دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌باشد.

برای تعبیر خواب . خواب های خود را در قسمت نظرات بنویسید

امکان ملاقات جضوری و یا تماس تلفنی فعلا مقدور نیست

برای اموزش تعبیر خواب اقداماتی صورت گرفته ولی فعلا به

نتیجه نرسیده است

برای تعبیر خواب . خواب های خود را در قسمت نظرات بنویسید

امکان ملاقات جضوری و یا تماس تلفنی فعلا مقدور نیست

برای اموزش اقداماتی صورت گرفته ولی فعلا به نتیجه نرسیده است

? قبل


در روانشناسی مطلعاتی دارم

© 1397, طراحی توسط
Styleshout, ویرایش و ترجمه توسط
اسپایکا، قدرت گرفته از
پارسی بلاگ®

مشاوره تلفنی تعبیر خواب
مشاوره تلفنی تعبیر خواب
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *