مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

 
helpkade
مشاوره تلفنی حسابداری و مالی
مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

به روش‌های متعددی می‌توان مشاوره امور مالی و حسابداری دریافت کرد. برخی ترجیح می‌دهند تا با یکی از آشنایان خود در این خصوص مشورت بگیرند. اما برخی شرکت‌ها تمایل دارند تمام امور حسابداری و حسابرسی خود را برون سپاری کنند.

مهدی غریب مدرس امور مالیاتی، برنامه نویسی نرم افزاهای مختلف مالیاتی، طراح نرم افزار الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی کشور و ارائه مشاوره در زمینه های مختلف مالیاتی را در کارنامه خود دارد.

آرمین علیزاده مشاور و مدرس مالیاتی، نویسنده کتاب راهنمای جامع دادرسی مالیاتی، شش سال سابقه تدریس در زمینه قوانین مالیاتی و استانداردهای حسابداری

مسعود شجریان، مشاور مالی و امور مالیاتی، تسلط به امور حسابداری و حسابداری صنعتی، آشنا به انواع نرم‌افزاهای حسابداری

حسابداری و حسابرسی جزء لاینفک یک کسب‌وکار است. چرا که قوانین مالی و مالیاتی، تمامی صاحبان کسب‌وکارها را به رعایت این اصول و گزارش‌دهی ملزم کرده است. از این رو چنانچه شرکت‌ها به این مساله بی‌توجه باشند، مشمول پرداخت جریمه‌های سنگین خواهند شد. معمولا بسیاری از شرکت‌ها اقدام به استخدام حسابدار می‌کنند که تمام امور مالی آنها را انجام می‌دهد. این کار مزایا و معایب خاص خود را دارد. 

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

 از مهم‌ترین مزایای استخدام حسابدار آن است که همواره می‌توان به آن دسترسی داشت و مسئولیت مالی شرکت بر عهده وی خواهد بود. اما بسیاری از شرکت‌ها بنا به دلایل گوناگون ترجیح می‌دهند انجام خدمات حسابداری و حسابرسی را برون‌سپاری کنند. آنها معمولا با عقد قرارداد با یک دفتر خدمات حسابداری یا با عقد قرارداد شخصی اقدام به انجام امور مالی خود می‌کنند. از جمله مزایای این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

با وجود تمام این مزایا سوال این است که چگونه می‌توان به این خدمات دسترسی پیدا کرد؟ معمولا چندین روش مختلف برای این کار وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

معمولا یکی از راه‌های معمول برای شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکار این است که از لیست خدمات حسابداری شرکت‌های این حوزه استفاده کنند. از آنجا که بسیاری از شرکت‌ها امور مالی و مالیاتی خود را برون‌سپاری می‌کنند، بنابراین در سالیان اخیر شرکت‌های زیادی به وجود آمده‌اند که کار آنها انجام خدمات حسابداری و مالیاتی برای سایر کسب‌وکارها است. در کنار تمام مزایایی که این شرکت‌ها دارند اما آنها معمولا هزینه زیادی بابت انجام خدمات می‌گیرند. ضمن آنکه بسیاری از صاحبان کسب‌وکار تمایل دارند تا از خدمات حسابداری آنلاین استفاده کنند که معمولا برای اینگونه شرکت‌ها مقدور نیست. از این رو در سالیان اخیر روش‌های کارآمدتری برای ارائه اینگونه خدمات به وجود آمده که به آن اشاره می‌کنیم.

 تکنولوژی باعث شده تا روند انجام بسیاری از کارها تسهیل شود. در حال حاضر با استفاده از ابزارهای مختلف تکنولوژی می‌توان به انواع لیست خدمات حسابداری و حسابرسی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری دسترسی پیدا کرد. استفاده از این روش برای شرکت‌ها دارای مزایای متعددی است. به همین دلیل روز به روز به تعداد استفاده کنندگان از خدمات حسابداری آنلاین و حضوری افزوده می‌شود. مزایای استفاده از این خدمات به صورت زیر است: 

 

انجام خدمات حسابداری و حسابرسی 

 

حسابداری و حسابرسی برای بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها تبدیل به کلاف سردرگمی شده که وقت بسیاری از مدیران سازمان‌ها به انجام آنها اختصاص می‌یابد. بسیاری از آنها به علت انجام برخی اشتباهات مشمول جرائم مالیاتی می‌شوند. همین علت باعث شده تا اکثر مدیران شرکت‌های بزرگ و حتی کسب‌وکارهای کوچک ناگزیر شوند از خدمات مشاوره مالیات و امور مالی استفاده کنند. مشاوره حسابداری در انجام بسیاری از امور به شما کمک می‌کند از جمله:

برای دریافت مشاوره امور مالی و حسابداری روش‌های مختلفی وجود دارد که افراد و شرکت‌ها بستگی به نوع سوال یا مشکلی که دارند می‌توانند از یکی از آنها استفاده کنند. برخی ترجیح می‌دهند تا با یکی از آشنایان خود در این خصوص مشورت بگیرند. اما برخی شرکت‌ها نیز تمایل دارند که تمام امور حسابداری و حسابرسی خود را برون‌سپاری کنند. بسته به بسیاری از موارد مانند زمان دریافت مشاوره، پیچیدگی مشکلی که با آن روبرو هستید و برخی موارد دیگر، می‌توان از روش‌های زیر برای استفاده از مشاوره حسابداری و حسابرسی استفاده کرد: 

استفاده از مشاوره آنلاین در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مشاوره کسب‌وکار طرفداران زیادی دارد. امروزه با گسترش تکنولوژی و به کمک برخی ابزارها مانند اپلیکیشن مشاوره کسب‌وکار می‌توان به راحتی در بسیاری حوزه‌ها مشاوره آنلاین دریافت کرد. حال باید شما به این پرسش پاسخ دهید که آیا سوالات شما در زمینه حسابداری و حسابرسی به روش مشاوره آنلاین قابل حل است یا خیر؟

ماهیت برخی از سوالات به گونه‌ای است که با یک پرسش و پاسخ تلفنی کاملا قابل حل است. اما در عوض، برخی دیگر از مشکلات هستند که نیازمند مشاوره حضوری چند ساعته یا چند روزه هستند. حتی برخی از شرکت‌ها ممکن است اقدام به استخدام یک مشاور حسابداری و حسابرسی بکنند. البته ماهیت برخی از مسائل حسابداری و حسابرسی به نحوی که است که نمی‌توان با مشاوره تلفنی آن را برطرف کرد. 

این روش را می‌توان بهترین روش برای حل مسائل و چالش‌های حسابداری دانست. چرا که ماهیت بسیاری از مسائل این حوزه به نحوی که است که نمی‌توان به صورت تلفنی یا آنلاین آن را انجام داد. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند تا همواره یک مشاور حسابداری در کنار خود داشته باشند. 

به انواع روش‌های مختلف گرفتن مشاوره در این خصوص اشاره کردیم. شما می‌توانید به روش‌های مختلف ذکر شده از طریق اپلیکیشن الوبیزنس نسبت به دریافت مشاوره در تمامی حوزه‌های کسب‌وکار از جمله حسابداری و حسابرسی اقدام کنید. در صورت هر گونه سوال یا مشکل می‌توانید با همکاران ما تماس گرفته و در میان بگذارید. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان به طور کلی به دو دسته شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و شرکت‌های غیرمستقر در این مراکز تقسیم‌بندی می‌شود.

برای مالیات بر ارث چندین طبقه در نظر گرفته شده که سهم و درصد هر کدام از این طبقات با یکدیگر متفاوت است.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

سلام وقت شما به خیریک فقره قبض برق مربوط به دوره بهمن واسفند سال ۹۸ دارم که در موعد مقرر خودسند حسابداری آن زده نشده وجز گزارش فصلی مربوطه وگزارش ارزش افزوده هم رد نشده، یک هم مورد فاکتور خریدی که ارزش افزوده به ان تعلق میگیردمربوط به اسفند سال۹۸ که نیاز به اصلاح داشته و فاکتور اصلاحی سال ۹۹ به دست حسابداری رسیده. ۱-درحال حاضر با توجه به اینکه سال مالی ۹۸ سیستم حسابداری هنوز بسته نشده سند قبض برق وفاکتور را باید درچه سالی ثبت واصلاح شود؟ ۲-سوال دیگه اینکه برای بحث گزارش فصلی و گزارش ارزش افزوده در مورد قبض برق و فاکتور اگر در هیچ یک از گزارشات رد نشده باشند با توجه به اینکه مرداد۹۹هستیم چه اقداماتی باید صورت گیرد برای اینکه این دو مورد هم جز گزارشات به ثبت برسند۳-اگر جز گزارشات رد شده باشند آیا باید اصلاحیه بزنیم؟ به چه صورت؟ ممنون میشم با توجه به اینکه حسابدار مبتدی هستم راهنمایی‌های لازم را بفرمایید که با مشکل مواجه نشم.

آموزش

اداری و پرسنلی

بیمه

حسابرسی

مالیاتی

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

حسابداری

خدمات حسابداری

اعزام حسابدار

خط کش 

خودکار

کاغذ

اتود

دفتر

ماژیک

لاک

روان نویس

پاک کن

گیره

قیچی

تراش

 

 

مشاوره آنلاین

مشاوره همراهی

مشاوره تلفنی

مقالات مالیاتی

مقالات حقوق

مقالات حسابداری

مقالات بیمه

آموزش

کتب و جزوات آموزشی

فرم خام

بخشنامه ها

اکثر شرکت‌ها و مدیران کسب و کار دائما با مشکل در تامین لوازم مصرفی و التحریر شرکت خود روبه‌رو هستند.فروشگاه حسابدار کمک با علم به این موضوع تمام سعی خود را نموده که کلیه مایحتاج مورد نیاز شما را با کیفیت خوب و ارسال به موقع  در کمترین زمان تامین کند.

شرکت حسابداری، حسابدارکمک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حسابداری در تلاش است با داشتن کادری مجرب و با تجربه بتواند بر پایه قوانین و مقررات مالیاتی یکی از دغدغه‌های بزرگ و حساس مدیران و صاحبین مشاغل را در زمینه اظهارنامه های مالیاتی، اظهارنامه‌های ارزش افزوده، تهیه گزارشات فصلی، دفاعیه و شرکت در جلسات مالیاتی را بهبود ببخشد.

شرکت حسابداری، حسابدار کمک برای رفع کلیه مشکلات و نگرانی های حسابداران از قبیل پیمانکاری،  تولیدی، بازرگانی، مالی و نرم افزار … همانند یک مدیر مالی همراه به صورت شبانه روزی بر اساس استانداردهای حسابداری با مشاوران با سابقه در تلاش است بتواند کمک شایسته ای به صورت تلفنی به شما ارئه نماید

ایمیل خود را وارد کنید تا با عضویت در خبرنامه از مطالب روز با خبر بوده و همیشه با سایت همراه باشید


آدرس ایمیل:


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

     

لینک های مهم

پشتیبانی

نارمک, تقاطع مدنی و گلبرگ, ساختمان البرز, پلاک ۱۳۲۵, طبقه ۳, واحد ۱۳

۰۲۱۷۷۲۸۰۵۷۰

info@onlinehesabdar.com

۰۹۱۲۰۲۹۳۸۶۳

ارتباط با مدیریتدرباره آنلاین حسابدارقوانین آنلاین حسابدار

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین حسابدار می‌باشد.


کد تایید *


کلمه کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود


حسابداری یک سیستم به فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه نمودن اطلاعات مالی و تهیه گزارشات مالی می گویند.شرکت حسابداری دانا محاسب فکور برای رفع دغدغه ها و کنترل دفاتر و تهیه دفتر کل شما براساس استانداردها، افرادی خبره را برگزیده است. چنانچه فعالیتی مستقل داریدو یا حتی اگر پیمانکار و مشاور هستید موسسه حسابرسی دانا محاسب می تواند با اراده خدمات حسابداری و حسابرسی کمک شایسته ای به شما بنماید. از خدمات مهمی که این موسسه در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده است مشاوره حسابداری تلفنی است.شرکت حسابداری محاسب با ثبت و تحلیل های درست ،هزینه ها را براحتی کنترل می نماید. موثرترین روش مدیریت منابع مالی را به شما توصیه می نماید.

شرکت حسابداری و حسابرسی دانا محاسب فکور جهت استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان گامی بلند برداشته است. جهت استخدام حسابدار کارآموز یا مجرب در رشته های حسابداری مالیاتی، حسابداری بانکها، حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، حسابداری بیمه، مشاوره حسابداری رایگان بصورت مشاوره حسابداری تلفنی و یا مشاوره حسابداری آنلاین ارائه می نماید.

• ارائه لیست انبار گردانی • تهیه و تنظیم دفاتر قانونی • مشاوره حسابداری رایگان • مشاوره حسابداری آنلاین • دفاع از اظهارنامه مالیاتی • مشاوره حسابداری تلفنی • ارائه اسناد حسابداری و مالی • تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی • تهیه و تنظیم لیست حقوقی کارکنان • ارائه مالیاتهای تکلیفی به شکل مکانیزه • تهیه و تنظیم گزارش خرید و فروش فصلی • تهیه اسناد حسابداری و مالی به طور روزانه • ارائه خدمات مالی از جمله گزارشات مالی برای هر فصل

سود حسابداری هزینه فرصت وجوه را نادیده میگیرد و مشمول رویه های حسابداری است. بنابراین امکان دارد جریانات نقدی واقعی اقتصاد را نشان ندهد. پس با سود اقتصادی تفاوت دارد.

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

هنگامی که هزینه ها( شامل هزینه فرصت منابع سرمایه گذاری برای وجوه ) از در آمدها می شود، سود اقتصادی حاصل می گردد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۶۶ ۳۲۱ ۴۴۰ ۰۲۱

۴۵ ۳۳۲ ۴۴۰ ۰۲۱

ارتباط از طریق تلگرام

کارشناس رسمی حسابداری و حسابرسی

کارشناس رسمی حسابداری و حسابرسی

کارشناس رسمی حسابداری و حسابرسی

کارشناس رسمی حسابداری و حسابرسی

ثبت صحیح اسناد مالی در دفاتر قانونی، وسواس و دقت زیادی را می‌طلبد، زیرا کوچکترین اشتباهی گاها شاهرگ حیات آن مجموعه را قطع و سلامت حساب ها را مخدوش می نماید، هرگونه اشتباهی در ثبت دفاتر قابلیت اتکا را از حساب ها گرفته و پیامدهای وخیمی برای مجموعه به همراه دارد، مشاوره حسابداری قبل از هر چیز کمک میکند تا نیروهایی که ماموریت اداره حساب های شما را بر عهده دارند، کمبود اطلاعات خود را جبران نمایند و هر جا با سوال و ابهامی مواجه شدند در کمترین زمان، به دقیق ترین و بهترین پاسخ ها دست یابند، کما اینکه این مشاوره‌ها، مدیران را هم در شناسایی مشکل و تعیین هدف بی نصیب نگذاشته و با ارائه بهترین راهکارها و توصیه ها در جهت ارتقای کارایی و توسعه کمی و کیفی عملکرد سازمانشان رهنمون می‌سازد .

مشاور حسابداری فردی است که در تمامی زمینه های مالی و حسابداری با توجه به حساسیت خاص محاسسبات مالی، تخصص لازم را کسب کرده و برپایه دانش وسیع خود قادر به تجزیه و تحلیل استراتژیک تمام جنبه های مالی یک کسب و کار است . بینش وسیع مشاوران حسابداری آنها را از حسابداران معمولی متمایز می‌سازد، این مشاوران علاوه بر دامنه وسیع اطلاعات و اشرافی که به تمامی امور حسابداری دارند با نگاه تیزبین خود قادرند برای کمبودها و مشکلات احتمالی بهترین و به روزترین راهکارها را ارائه نمایند .

مشاوران حسابداری علاوه بر داشتن تحصیلات عالیه در رشته حسابداری، دوره‌های تکمیلی را گذرانده اند و موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی هم گردیده اند، لازم به ذکر است که این مشاوران در رسته کاری خود سال‌ها در کسوت حسابدار تجربه اندوزی کرده اند و به صورت دائمی به رصد شرایط اقتصادی و صنعتی به درجه مشاور حسابداری دست یافته اند .

سوابق کاری مهم:

 

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

گواهینامه ها و افتخارات:

تحلیل شرایط بازار، ارائه راهکار جهت صرفه‌جویی مالی، پیش‌بینی آینده کسب‌وکار، ارائه پیشنهاد جهت کسب بالاترین بازده در آینده، تحلیل داده‌های مالی، نظارت بر روند مالی شرکت و ارائه پیشنهاد برای بهینه‌سازی حسابداری شرکت از جمله خدماتی است که در این فیلد ارائه میگردد اما مهم ترین و حیاتی ترین خدمتی که در این نوع مشاوره ها ارائه می گردد، ارزیابی کامل وضعیت حسابداری، اسناد و دفاتر مالی در جهت شناسایی کمبودهای دپارتمان مالی و حسابداری یک کسب‌وکار و ارائه بهترین راه حل ممکن در آن زمینه است.

مشاوره حسابداری شما را در امور زیر راهنمایی و یاری می نماید :

امور حسابداری شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های پیمانکاری، شرکت‌های تولیدی – صنعتی و فروشگاه‌ها

کنترل اسناد حسابداری و حسابرسی داخلی سازمان‌ها و شرکت‌ها

تنظیم و چیدمان کدینگ حسابداری مطابق با نوع فعالیت هر شرکت و موسسه ای

ساماندهی و بروزرسانی حساب‌های معوق و حسابداری بر اساس اسناد ناقصه

شناسایی و تهیه نرم افزار‌های مالی و پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی

انجام امور بیمه ای و پیمان های در حال انجام

محاسبه قیمت تمام شده تولیدی

محاسبه قیمت تمام شده پیمانکاری

ثبت و اصلاح اسناد حسابداری (جاری – معوقه)

اجرای عملیات اصلاح و بستن حساب ها

اجرای عملیات اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با سایر شرکت ها

حسابداری پیمانکاری و تنظیم صورت وضعیت پروژه‌های عمرانی

برخی گمان می کنند حسابدار همان صندوقدار است، در حالی که حسابداری، ثبت و نگهداری و گزارشگیری اسناد مالی است؛ ولی صندوقدار تنها بارکد کالا را مشخص کرده و مبلغ را دریافت میکند و هیچ دخالتی در سیستم حسابداری ندارد. درحقیقت صندوقدار شدن نیازی به تحصیلات دانشگاهی ندارد و هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد.

بسیاری از مدیران تمایلی به دریافت مشاوره های مالی ندارند و آن را بی ثمرمی دانند، در حالی که آمارها نشان می دهد شرکت هایی که از خدمات مشاوره ای استفاده می کنند، راندمان بالاتر و فرصت بیشتری برای توسعه کسب و کار خود یافته اند، در مطلب زیر باورهای اشتباه و غالبی که در زمینه مشاوره های حسابداری و مالی وجود دارد را می خوانیم:

حسابدار دارم و نیازی به کمک بیشتر ندارم

اگر مشاور حضور فیزیکی ندارد پس در واقع راهکارهایش هم کار نمی‌کند

کنترل کسب و کارم را از دست می‌دهم

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

مشاوره تنها مختص بنگاه‌های بزرگ است

مشاوره مالی یعنی مجبورم صفر تا صد کسب و کارم را توضیح دهم

یک حسابدار در هر رویداد تجاری چشمگیر و قابل ملاحظه، با یک وکیل برابر است، از طرفی مانند یک کارآگاه در جست و جوی سود یا زیان سازمان خود است.

 برخی بر این باورند که :«حسابداران تحت فشار زیادی کار میکنند» در حالی که بیشتر فشارها ناشی از تعهد کاری است و این تعهد برای حسابداران خوشایند است.

یک مشاور حسابداری همواره به دنبال به‌روز نگه‌داشتن دانش و اطلاعات خود بوده تا بتواند به سازمان‌ها و بنگاه ها کمک کند در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین نتایج را کسب نمایند، در این راستا مهارت های زیر را هم کسب نموده است:

آشنایی با قوانین کار،قوانین بیمه‌ای،قانون مالیات‌های مستقیم

تسلط به تحریر دفاتر قانونی، تهیه صورتهای مالی، تنظیم اظهارنامه مالیاتی

آشنایی با نظام مالیات بر ارزش افزوده، قوانین مرتبط با آن

آشنایی با نحوه تنظیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده

تسلط به نرم‌افزارهای مالی حقوق و دستمزد اموال

آشنایی با قوانین صورت معاملات فصلی

توانایی ارتقای افراد برای خلق بهترین خدمت در بنگاه اقتصادی

تسلط برپیاده‌سازی سیستمی جهت جلوگیری از به هدررفتن زمان، منابع و انرژی قبل از بروز خطا

توانایی ایجاد و تقویت کارگروهی به همراه آموزش و ایجاد انگیزه

توانایی تولید محتوا و ارتقای مسیر شغلی پرسنل

اصلاح و بستن حساب‌ها در پایان سال

اصلاح و تعریف کدینگ حسابها

تجزیه و تحلیل گزارش‌های حسابداری مدیریت

انبارگردانی

تحریر دفاتر قانونی

طراحی و اجرای سیستم حقوق و دستمزد

تهیه و تنظیم صورت‌های مالی

پیاده‌سازی سیستم‌های مالی

حسابداران کمتر درباره کارشان صحبت میکنند، زیرا اصل امانتداری برای آنها بسیار مهم است و این باعث شده تا حسابداران افراد محافظه کاری باشند و در نتیجه درک عموم از حرفه حسابداری خلاف واقع باشد.

هزینه ی مشاوره حضوری بسته به میزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور می تواند متغیر باشد، اما زمانی که شما از مشاوره حسابداری تلفنی می خواهید استفاده کنید هزینه ها براساس هر دقیقه ای که با مشاور صحبت می کنید محاسبه می شود. با نصب اپلیکیشن آرموو می توانید از تمام مراحل، هزینه ها و روش های اجرای مشاوره اطلاعاتی کسب کنید تا با خیال راحت و اطمینان خاطر بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مرخصی استحقاقی همان مرخصی با حقوق می باشد و در طول سال هر شخص حق دارد از ۲۶ روز مرخصی با حقوق استفاده کند.

اگر شخصی تنها از ۶ روز از ۲۶ روز مرخصی استحقاقی خود در سال استفاده کرده باشد و همکاری اش با آن مجموعه ادامه داشته باشد، باقیمانده مرخصی اش سوخت می شود.

ایام تعطیل توافقی هفتگی (مثلا پنجشنبه ها در برخی کارگاهها) و ایام استراحت کارگران نوبتی (چهار گروه در سه شیفت) را چنانچه در سایر روزهای هفته، ساعت کار مقرره را انجام داده باشند بایستی جزء روزهای کار منظور نمود.

در گزارشات فصلی نیازی به گزارش مبالغ جریمه یا خسارت، انواع عوارض و مالیات به استثناء ارزش افزوده، حق ثبت، حق تمبر، حقوق گمرکی، حقوق و دستمزد، وجوه پرداختی بابت حق نگهداری یا شارژ ساختمان محل فعالیت، آبونمان های پرداختی نیست .

تسویه پیش از موعد وام، در صورتیکه تعداد قابل توجهی از اقساط وام دریافتی را پرداخت نموده اید، اصلا به نفع شما نیست، خوب است بدانید که تسویه پیش از موعد تسهیلات تا حدود بسیار زیادی به ضرر مشتریان و به نفع بانک ها و موسسات اعتباری است.

هدف ما در بخش مشاوره حسابداری آرموو، ارائه مشاوره در زمینه اصلاح سیستم‌های حسابداری، خرید و راه اندازی نرم افزارهای حسابداری، کمک در انجام کدگزاری و اصلاح حسابهای مالی، بستن حسابها، تهیه تراز آزمایشی ، صورتهای مالی اساسی ( ترازنامه ، سود وزیان وگردش وجوه نقد) به انواع بنگاه های اقتصادی است، مشاوران ما با تکیه بر دانش و مهارت خود قادرند در چهار دسته حسابداری صنعتی، پیمانکاری،  بازرگانی و خدماتی مشاوره های سازنده ای منطبق با استاندارد‌های حسابداری و روش‌های جدید مالی ارائه نمایند.

 

تنها کافیست مشاور خود را انتخاب کرده و از طریق اپلیکیشن آرموو یا مشاوره تلفنی (۴۵۲۹۸-۰۲۱) به تمامی اطلاعات مورد نیازتان دست یابید .

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی آرموو بهت کمک میکنه تا در هر زمینه ای که نیاز به راهنمایی داری، تنها با یک تماس مشکلت رو حل کنی!

 

خیابان مطهری، خیابان شهید علی اکبری، کوچه تیرداد، پلاک ۴ واحد ۴

info[at]armoo.co

021-45298

دانلود اپلیکیشن

سوالات متداول

مشاور شو

تماس با ما

درباره ما

آرموو مگ

 

تمامی حقوق برای آرموو محفوظ میباشد. 1398 ©

افزایش موجودی



مشاوره مالی،رایگان،مالیاتی،مشاور،حسابداری،حسابرسی،آزاد،حضوری،تلفن

موسسه خدمات مالی آریا حساب در راستای ارتقاء سطح مالی وکمک به واحدهای تازه تاسیس وسایر واحدها اقدام به ایجاد طرح مشاوره رایگان مالی،مالیاتی وبیمه ای نموده است امید است با این طرح گامی هر چند کوچک در ارتقاء سطح مالی و کمک به رونق کسب وکار واحدهای تولیدی،خدماتی، بازرگانی و…برداریم .انشاءالله

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

شرکت حسابداری آریا حساب با استفاده از مدیران مالی با تجربه به صورت حرفه ای و تخصصی

این خدمات را به سه گونه انجام می دهد:

 

 یکی از خدمات اصلی شرکت آریا حساب مشاوره هدایت سرمایه و برنامه مالی و همچنین مشاوره مالی رایگان

برای سرمایه گذاران است.بسیاری از سرمایه گذاران که مایل هستند خودشان کسب و کار خود را راه اندازی کنند

با هر میزان سرمایه  می توانند با تماس با مشاورین این شرکت و گرفتن یک برنامه دقیق نه تنها ریسک سرمایه

گذاری خود را کاهش دهند که اطلاعات دقیقی از بازار هدف مورد نظرشان به دست آورند.

برای خلاصی از هرگونه اشتباه و جرایم سنگین مالی درعرضه حسابداری و مالیاتی استفاده از یک مشاور مالی با سابقه و مطمئن لازم و ضروری است  ، این امر باعث می شود شما دیدتان را نسبت به صدور اسناد حسابداری تغییردهید و نهایتا اظهارنامه مالیاتی و گزارشات مالی  بدون نقص ارائه دهید ، و حتی در امر آنالیز حسابهای سود و زیانی و برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف شرکت گام صحیح و موثری بردارید .

 

استفاده ازراهنمائی ها و توصیه های یک مشاور حسابداری و یا یک مشاور مالیاتی از ارکان

لازم و ضروری برای یک مجموعه اعم شرکت یا فروشگاه و… محسوب می شود چراکه فرد

مشاور با آگاهی از قوانین و دسنور العملهای به روز درمورد رویدادهای مالی ومالیاتی باعث

بهینه سازی درروند ثبت اسناد حسابداری ، تهیه و تنظیم گزارشات مالی و همچنین تهیه و

تنظیم اظهارنامه مالیاتی خواهد شد .

این شرکت افتخار دارد برای اولین بار در دنیا به صورت اختصاصی برای افراد مشتاق

به سرمایه گذاری در یک کسب و کارجلسات مشاوره برگزار کند و سهم کوچکی در شروع کار آنها داشته باشد.

خدمات مشاوره مالی رایگان شرکت آریا حساب دربرگیرنده تمامی فعالیتهای لازم جهت دستیابی

مدیران شرکتها به کلیه اطلاعات و مدارک مورد نیازخود در تصمیم گیریهای مهم شرکت و یا در کار با

اشخاص ثالث می باشد .مشاوره مالی،رایگان،مالیاتی،مشاور،حسابداری،حسابرسی،آزاد،حضوری،ت

لفن گروه مشاوران آریا حساب با بیش از یک دهه سابقه درزمینه تحلیلفرایندها و نیز پیاده سازی

سیستم های مالی، یک مشاور حرفه ای قابل اعتماد برای بنگاه های اقتصادی وسازمان های ایرانی

است و به آنان کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب ممکن را در خصوص سیستم هایمالی و

حسابداری-چه از لحاظ نام برند و چه از لحاظ ماژول های مورد نیاز مشتری- داشته باشند.

معیار های اصلی مورد نظر ما برای انتخاب نرم افزار عبارتند از: اعتبار سازنده، توان پشتیبانی از فرایند عملیاتی مشتری،

تکنولوژی به کار رفته در ساخت نرم افزار، پشتیبانی فنی، سادگی در کاربری، رعایت استاندارد های حسابداری

کشور، تناسب با بودجه و توان خرید مشتری و… .

یکی از اهداف نقشه جامع صنعت ارائه مشاوره مالی به سرمایه گذاران است. برخی از سرمایه

گذاران برای راه اندازی یک کسب و کار مستقل تلاش و برنامه ریزی می کنند و از این راه می خواهند

به کسب درامد برسند.

از طرفی سرمایه گذاری بدون برنامه ریزی و تعیین اهداف، ریسک بسیار بزرگی است و اگر شخص

یا سازمانی بدون درنظر گرفتن شرایط اقدام به انجام عملی کند احتمال موفقیتش خیلی بعید بنظر می رسد.

به همین خاطر مشاوره مالی جهت رسیدن به موفقیت بسیار ضروری می باشد تا سرمایه گذار اموالش را به مخاطره نیندازد.

در هر مجموعه ای چه کوچک و چه بزرگ برای داشتن یک واحد حسابداری خوب باید در

انتخابتان آگاهانه عمل کنید ، از استخدام حسابدار گرفته تا ،حسابدار ارشد ، رئیس حسابداری

و حتی مدیر مالی باید از راهنمایی های یک مشاور در این زمینه استفاده کنید .

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

داشتن کادر مالی خوب می تواند دغدغه شمارا در تمام ابعاد حسابداری ، مالیاتی و بیمه

از بین ببرد ، فقط همانگونه که گفته شد با راهنمایی های درست یک مشاور این مهم شدنی است .

تلفن مشاور :    امیر حسین حدادی 09121498702

 

آدرس ایمیل شما

مدیر و طراح سایت : طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو مهندس حامی امامی

@HesabdaryCom

توسط
reza jalaly

·
منتشر شده سپتامبر 21, 2018
· بروزرسانی شده سپتامبر 22, 2018

مشاوره تلفنی در حسابداری حسابرسی و آموزش

شماره تماس ۹۰۹۵۱۱۰۰۹۸

سرویس خدمات مشاوره تلفنی در حسابداری حسابرسی و آموزش ( PRM ) در شهر مقدس مشهد

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

کافیست با شماره ۹۰۹۵۱۱۰۰۹۸ تماس حاصل
فرمائید .

حسابداری دات کام

www.hesabdary.com رضا جلالی عضو انجمن حسابداران خبره ایران ارائه دهنده کلیه
خدمات حسابداری حسابرسی و آموزش – مدیریت مالی و طراحی سیستم – مشاوره و نظارت مالی
مشهد تلفن ۰۹۱۵۵۰۱۰۰۹۸

rezajalaly ozve
anjoman hesabdaran khobreh iran. erae dahandeh kolieh khadamat hesabdary&
hesabrasy va amozesh. modiriat va tarrahi sistem. moshavereh va nezarat mali.

english:

Reza Jalali Iranian Association of Well-experienced Accountants. accounting,
auditing instruction, system design and management, supervision & consultation.

Tel:09155010098 Fax:0511-6032220 Email:rezajalaly_acc@yahoo

 

برچسب‌ها: 0915501009860322209095110098AccountantsACCOUNTINGamozeshAssociationauditingconsultationdesignEmailenglishexperiencedhesabdaranhesabrasyinstructioniranIraniankhobrehmalimanagementmodiriatmoshaverehnezaratprmReza Jalalirezajalalyrezajalaly_acc@yahoosistemsupervisionsystemwww.hesabdary.comحسابداریحسابداری دات کامحسابرسیرضا جلالیسرویس خدمات مشاوره تلفنیسرویس خدمات مشاوره تلفنی در حسابداری حسابرسیشماره تماسشماره تماس ۹۰۹۵۱۱۰۰۹۸طراحی سیستمعضو انجمن حسابداران خبره ایرانمدیریت مالیمشاورهمشاوره تلفنیمشهدنظارت مالی

سلام مطالبتون خوبه (نسبت به سایت های دیگر حسابداری قوی تره) ولی متاسفانه هنوز منابعی که حسابداری را به صورت کاربردی به خصوص در زمینه حسابداری صنعتی مطرح کنند در ایران اصلا نداریم مثل مشکلاتی که در شرکتهای تولیدی دارو با توجه به تنوع داروها و فرمول های ساخت وجود داره یا تنوع چندین هزار نسخه ای و عنوانهای متفاوت کتابها در چاپخانه ها که هر کتاب (با میانگین 3000تیراژ) بهای تمام شده مخصوص به خود را داره حال آنکه یک چاپخانه و انتشاراتی ممکنه در سال با تولید 5000 اسم کتاب متفاوت در هر کدام 3000 نسخه مواجه باشه که تسهیم هزینه ها و شناسایی کار در جریان ساخت با چالش شدیدی مواجه خواهد شد.

با سلام و تشکر از توجه جنابعالی

چنانچه پیشنهادی در این خصوص دارید ، اعلام تا گنجانده شود

با سپاس

درکجایاکدام قسمت بایدسوالات شغلی خودرامطرح کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

کلیه حقوق برای Hesabdary.Com محفوظ میباشد

نیرو گرفته از  – طراحی شده با قالب هیومن

ارائه مشاوره مالیاتی تخصصی رایگان با توجه به قوانین مالیاتی جدید می تواند کمک  قابل ملاحظه ای به اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت جلوگیری از تضییع حق و حقوق انها  نماید . خدمات مرکز مشاوره مالیاتی در راستاری کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص پرداخت مالیات عادلانه و موسسه ما بصورت قانونی مالیات شما را کم و معقول میکند |||| وکیل مالیاتی تخصصی – سوال مالیاتی -مشاور مالیات – مشاوره مالیاتی تلفنی – وکیل مالیات – اظهار نامه مالیات – مالیات تخصصی -مشاوره مالیاتی تلفنی مشاوره حسابداری آنلاین

تلفن :          09128692314

                   02166931417

مرکز مشاوره مالیاتی شرکت آریا حساب آترینا دارای سابقه درخشان ۳۰ ساله در ارائه خدمات مشاوره به طور تخصصی می باشد . بخشی از خدمات قابل ارائه توسط این مرکز به شرح زیر می باشد :

• ارائه مشاوره تخصصی در کلیه زمینه های مالیاتی و مالی و ارائه راهکارهای کاربردی مالیاتی• ارائه مشاوره تلفنی و حضوری در رابطه با معافیتهای مالیاتی• ارائه مشاوره تخصصی به شرکتهای خارجی و شعب شرکتهای خارجی در ایران• ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با پرونده های مالیاتی اشخاص و تعیین تکلیف آن• ارائه مشاوره تلفنی و حضوری در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده در ایران

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

وکیل مالیاتی تهران – سوال مالیاتی -مشاور مالیات – مشاوره مالیاتی تلفنی – وکیل مالیات – اظهار نامه مالیات – مالیات تخصصی -مشاوره مالیاتی تلفنی

تلفن :          09128692314

                   02166931417

مرکز مشاوره مالیاتی تلفنی با بهره گیری از برترین متخصصان با سابقه درخشان امر مالیات به کلیه اشخاص در زمینه تنظیم لوایح مالیاتی و حضور در مراجع حل اختلاف یاری می رساند .لازم به ذکر است دفاع از حقوق مودیان با استفاده از خدمات افراد متخصص و صاحب نظر صورت می پذیرد و شامل کلیه مراحل زیر خواهد بود :• پی گیری امور مالیاتی اشخاص نزد سازمان امور مالیاتی کل کشور• حضور و دفاع از حقوق اشخاص در هیئت های حل اختلاف مالیاتی• پیگیری و دفاع از حقوق اشخاص نزد شورای عالی مالیاتی• پیگیری و دفاع حرفه ای از حقوق اشخاص در هیئت ماده ۲۵۱ مکرر• پیگیری و دفاع از حقوق اشخاص در دیوان عدالت مالیاتی

ما با ۳۰ سال سابقه اماده جوابگویی با تمام وجود به سوال مالیاتی شما میباشد

مرکز مشاوران مالیاتی آریا حساب آترینا با توجه به نیاز مودیان حسابرسی مالیاتی در خصوص تنظیم صحیح و اصولی اظهارنامه های مالیاتی و رعایت کلیه موازین قانونی خدمات خود را در زمینه های زیر ارائه می نماید :

تلفن شرکت :          09128692314

                   02166931417

مشاور مالیات به چه کسی گفته میشود ؟ به فردی آموزش دیده در امور قضایی و حسابرسی و مالی (حسابداری) گفته می‌شود که دارای تجربه بسیار بالا و شناخت عمیق از قوانین مالیاتی می ‌باشد. نتیجه همفکری با یک مشاور مالیات اغلب به حداقل رساندن میزان مالیات در چارچوب قوانین می‌ باشد که به آن مشاوره مالیاتی می گویند.

چه مقدار باید برای انجام مشاوره مالیاتی باید هزینه کنم ؟

تعرفه خدمات مالی و مالیاتی و مشاوره مالیاتی حسابداری آریا حساب آترینا با توجه به شرایط مختلف و نوع شرکت و حجم فعالیت و میزان گردش مالی محاسبه می شود. برای محاسبه تعرفه خدمات مالی و مالیاتی باید به دو نکته مهم توجه کرد تا بتوان بعد از پاسخ دادن به سوالات و برآورد نیازهای شما ، میزان تعرفه خدمات مالی و مالیاتی را محاسبه کرد.

مشاوران مالیاتی ابتدا لیست خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی مورد نیاز شما را تهیه و با توجه به حجم فعالیت و نوع شرکت و خدمات مورد نیاز شما ، برآورد هزینه میکنند. برای مثال وقتی گردش مالی بالا یا الزامات قانونی و حتی تصویب هیئت مدیره وجود نداشته باشد ، نیازی به حسابرسی صورت های مالی و مالیاتی نیست. با توجه به نوع شرکت و حجم فعالیت شما ، نوع خدمات مورد نیاز شما تعیین می شود. 

نحوه عملکرد سیستم مالیاتی آلمان به چه صورت است؟

تاکید این موضوع بر این است که هر مشاور، با توجه به کیفیت و اعتبار کارشناسان مستقر در آن موسسه ، تعرفه خدمات مالی و مالیاتی متفاوتی دارد. برای مثال شرکت های حسابداری با گرید الف مسلما هزینه بالایی دارند. اما پرداخت هزینه بالا صرفا به این معنا نیست که کیفیت مطلوبی را دریافت می کنید.

پس از موسساتی مانند “آریا حساب آترینا” استفاده کنید که هزینه کمتر اما کیفیت مطلوبی را به شما ارائه می دهند. با توجه به توضیحات داده شده می توانید تعرفه خدمات مالی و مالیاتی خود را از کارشناسان و مشاوران “کانون مشاوران ارشد مالیاتی” بخواهید و از دو روش جهت سطح کیفیت پاسخگویی و ارائه مشاوره مالیاتی رایگان تلفنی بهرمند شوید.

تماس با شماره موبایل پشتیبانی آریا حساب آترینا مشاوره مالیاتی تلفنی یا همان مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کنید.

شرکت ها و حسابداران قبل از شروع فرایند مالی برای اینکه بدانند واحد تجاریشان مشمول چه نوع مالیاتی هستند. رسیدگی شان به چه نحوی انجام می شود. به چه صورت می توانند از جرائم و مالیات سنگین شان که ممکن است متحمل آن شوند، مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) کمک میگیرند.تا از پرداخت مالیات سنگین خود را نجات دهند

با نکات ریز مالیاتی در بخش های تحریر دفاتر قانونی ، جمع کردن اسناد حسابداری و صورت معاملات فصلی و ارزش افزوده و … آشنا می شوند.این امر باعث می شود که بتوانند سیستم مالی خود را بگونه ای کدینگ کنند که به راحتی این مشائل را حل و فصل نمایند.

برخی شرکت ها و موسسات پس از رسیدگی و مشاهده مبلغ مالیات مطالبه شده ،  مسلما شوکه خواهند شد. به همین منظور نیازمند مشاوره مالیاتی پس از دریافت برگ تشخیص می باشند تا بتوانند در هیئت های حل اختلاف مالیاتی نسبت به رای صادر شده دفاع نمایند و مالیات مورد انتظار خود را پرداخت نمایند و از پرداخت مالیات زیاد اجتناب کنند که تیم ما می تواند به صورت قانونی مالیات را کم کند.

اما همیشه این موضوع را مطرح میکنیم پیشگیری بهتر از درمان است پس معقولانه هست که قبل از اینکه مشمول جرایم مالیاتی شویم و مالیات های زیادی پرداخت کنیم بهتر است که خدمات مالی و مالیاتی صحیحی انجام دهیم ، در موعد مقرر تکالیف مالیاتی شرکت خود را انجام دهیم.

هم اکنون میتوانید با یک تماس تلفنی نسبت به پرسیدن سوال مالیاتی اقدام کنید

اگر تا به حال کسب‌وکاری را راه‌اندازی و یا مدیریت کرده باشید، حتماً با معقوله مالیات آشنایی کامل دارید و اگر برای پرداخت مالیات دچار مشکل شده باشید، حتماً واژه‌هایی مانند مشاوره مالیاتی، وکیل مالیاتی، مشاوره دارایی و … به گوشتان خورده است. شاید گاهی تصمیم گرفته باشید که از یکی از شرکت‌های مشاوره مالیاتی و یا از یک موسسه مشاوره مالیاتی کمک بگیرید. حتی شاید تلفن خود را برداشته باشید و با یک مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان در تهران هم صحبت کرده باشید. اگر همه تجارب بالا را از سر گذرانده باشید و همچنان یک وکیل مالیاتی را به خدمت نگرفته‌اید، حتما برایتان این سؤال پیش‌آمده است که چرا نیاز به مشاوره مالیاتی داریم؟

استفاده از یک مشاور مالیاتی با تجربه و حرفه ای تنها راهی است که می‌تواند کسب‌وکار شمارا از پرداخت مالیات بیهوده نجات دهد و رها سازد و هزینه های مازاد را حذف کنید. با بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی حرفه ای ، اسناد، قراردادها و صورت‌های مالی کسب‌وکار شما …

آریا حساب آترینا مجری طرح پشتیبانی سالیانه مالیاتی تهیه و ارسال اظهارنامه تخصصی عملکرد و ارزش افزوده و صورت معاملات فصلی، در این خصوص خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان بوده و با شعار خدمات حرفه ای و صادقانه به مودیان گرامی، ارائه خدمت می نماییم.در این خصوص آریا حساب آترینا این امکان را فراهم آورده است تا با مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان به سوالات شما مودیان محترم بهترین و حرفه ای ترین مشاوره مالیاتی تلفنی و حضوری را با بالغ بر ۳۰ سال سابقه ارائه نماییم.

به همین جهت به تمامی شرکت ها و موسسات توصیه می شود که قبل از شروع تجارت خود سیستم مالی و مالیاتی خود را به صورت اصولی ایجاد کنند و بهبود ببخشند تا از مشکلاتی که ممکن است حال و آینده با آن مواجه شوند ، جلوگیری کنند.به همین منظور شرکت حسابداری آریا حساب آترینا مشاوره مالیاتی رایگان و مشاوره حسابداری به صورت تلفنی و تلگرامی و واتس آپی به شرکت ها و موسسات ارائه می دهد.

مشاوره تخصصی مالیات بر مشاغل در مجموعه آریا حساب آترینا

موسسه حسابداری و حسابرسی آریا حساب آترینا : مالیات بر مشاغل مالیاتی است که به صورت مستقیم از درآمد ناشی از اشخاص حقیقی دریافت می شود. مشاوران شرکت حسابرسی ما شما را با قوانین متعدد در زمینه این نوع مالیات آشنا و آگاه می کنند. می توانید با آگاهی کامل در این زمینه بهترین تصمیم بگیرید.

همچنین اگر سوال مالیاتی دارید یا به وکیل مالیاتی نیاز دارید میتوانید همین اکنون با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و از تجربه ۳۰ ساله و تخصص مشاوران ما استفاده کنید

در این خصوص آریا حساب آترینا این امکان را فراهم آورده است تا با مشاوره مالیاتی تلفنی به سوالات شما مستندترین و مستدل ترین شکل پاسخ را ارائه نمایید و بهترین راهکار را ارائه دهد و تمام تلاش خود را بر اساس تجربه خویش انجام میدهد تا معقول ترین مالیات را برای شما رقم بزند

بسیاری از مودیان مالیاتی آشنایی مناسبی با سیستم مالیاتی کشور داشته و می توانند به تنهایی در زمینه پرداخت مالیات کسب و کار خود اقدام کنند اما گاهی در برخی موارد نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند که در این خصوص نیز الو مالیات نسبت به ارائه مشاوره دوره ای به این دسته از مودیان مالیاتی اقدام نموده است.

در زیر انواع مشاوره موردی که توسط کارشناسان آریا حساب آترینا ارائه می شود آمده است ، شما می توانید در صورت نیاز در رابطه با هر یک از این موارد با تیم آریا حساب آترینا تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره موردی در این زمینه ها از این تیم زبده و با تجربه و کاربلد کمک بگیرید.

بهترین تدابیر را به کار ببرد. وکیل مالیاتی به بیشتر کسب و کارها برای توانایی راه اندازی و شروع، پیشنهاد جذب سرمایه گذار را می دهد.

مشاور با شناخت کاملی از قوانین و سرمایه گذاران و دادن ایده های تجاری تخصصی و مدونی اقدام به جذب بهترین سرمایه گذار و بیشترین میزان کاهش مالیات قانونی می پردازند.

در این نوع از مشاوره، کارشناسان الومالیات در یک بازه زمانی خاص نسبت به ارائه مشاوره های لازمه به مدیران کسب و کار ها اقدام میکنند.

با توجه به نیاز روز افزون اینگونه مدیران و صاحبان مشاغل به وجود تیمی خبره در زمینه مالیات و ارائه مشاوره مالیاتی به آنها تیم حسابداری حسابرسی آریا حساب اترینا با فراهم آوردن بستری مناسب و گرداوری جمعی از مختصصین حوزه مالیات در تلاش است تا با ارائه هر چه بیشتر و بهتر مشاوره مورد نیاز به مدیران کسب و کار ها آنها را در پرداخت مالیات منصفانه یاری دهد.

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

صاحبان مشاغل، افراد حقوقی و افراد حقیقی در موعدهای مقرر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تقدیم اداره امور مالیاتی کل کشور کنند. این اظهارنامه‌ها پس از بررسی توسط مأمورین ممیز اداره امور مالیاتی ممکن است تائید یا اینکه رد شود. اگر تائید شود، فرد بر اساس آنچه اقرار کرده است مالیات خود را پرداخت خواهند کرد

مشاوران مالی آریا با ربع قرن تجربه

انجام کلیه مشاوره مالی و مالیاتی و بیمه
تحریر دفاتر قانونی و اظهار نامه مالیاتی
تشکیل پرونده و کد اقتصادی مالیات و ارزش افزوده
رعایت ماده 169 معاملات فصلی و اعزام نیرو
ثبت شرکت تغییرات برند و کارت بازرگانی
تلفن :66931417
همراه :09128692314

قبل از اینکه در مورد مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) صحبت کنیم. ابتدا از چند تا پرسش شروع میکنیم تا این موضوع را بهتر بیان کنیم و معنای واقعی این کلمه مشخص گردد.

حالا می توانیم راحتتر در مورد این موضوع صحبت کنیم چون مشخص شد که هدف از مشاوره مالیاتی چیست و چه کمکی به ما میکند.

شرکت ها و حسابداران قبل از شروع فرایند مالی برای اینکه بدانند واحد تجاریشان مشمول چه مالیاتی هستند. رسیدگی شان به چه نحوی انجام می شود. به چه صورت می توانند از جرائم و مالیات سنگین شان که ممکن است متحمل آن شوند، مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) میگیرند.

با نکات ریز مالیاتی در بخش های تحریر دفاتر قانونی ، جمع کردن اسناد حسابداری و صورت معاملات فصلی و ارزش افزوده و … آشنا می شوند.این امر باعث می شود که بتوانند سیستم مالی خود را بگونه ای کدینگ کنند که به راحتی این مشائل را حل و فصل نمایند.

برخی شرکت ها و موسسات پس از رسیدگی و مشاهده مبلغ مالیات مطالبه شده ،  مسلما شوکه خواهند شد. به همین منظور نیازمند مشاوره مالیاتی پس از دریافت برگ تشخیص می باشند تا بتوانند در هیئت های حل اختلاف مالیاتی نسبت به رای صادر شده دفاع نمایند و مالیات مورد انتظار خود را پرداخت نمایند.

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

اما همیشه این موضوع را مطرح میکنیم پیشگیری بهتر از درمان است پس معقولانه هست که قبل از اینکه مشمول جرایم مالیاتی شویم و مالیات های زیادی پرداخت کنیم بهتر است که خدمات مالی و مالیاتی صحیحی انجام دهیم ، در موعد مقرر تکالیف مالیاتی شرکت خود را انجام دهیم.

این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه در هنگام دادرسی با برنامه و اشنایی بیشتر نسبت به دفاع خود اقدام کنند. به همین منظور در مشاوره های مالیاتی و مالی راهکارهای مناسب جستجو می شود و لایحه دفاعیه مالیاتی تنظیم میگردد و در اختیار شرکتها جهت کاهش مالیات قرار داده می شود.

به همین منظور به تمامی شرکت ها و موسسات توصیه می شود که قبل از شروع تجارت خود سیستم مالی و مالیاتی خود را بهبود ببخشند تا از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوند ، جلوگیری کنند.به همین منظور شرکت حسابداری ماکان مشاوره مالیاتی رایگان و مشاوره حسابداری به صورت تلفنی و تلگرامی به شرکت ها و موسسات ارائه می دهد.

تلفن : ۶۶۳۵۷۹۹۲-۰۲۱        ۶۵۸۲۱۱۰۶-۰۲۱

تلگرام و واتساپ : ۱۷۴۵۵۹۲-۰۹۰۲

آیدی تلگرام : makan_acc@

منبع : موسسه حسابداری ماکان

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

با سلام و عرض خسته نباشید چند سوال در مورد ارائه فاکتور رسمی و همچنین نحوه تعیین مالیات بر خرید و فروش از نظر دارایی دارم .. بنده قصد دارم محموله ای از متریال معدنی از شرکتی خریداری نمایم ( به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان)، شرکت فروشنده بابت دریافت ارزش افزوده از بنده فاکتور رسمی صادر می کند. حال از ارسال و دریافت این فاکتور رسمی به جانب بنده، آیا مالیاتی بر خرید این محموله از ناحیه اداره دارایی متوجه بنده می باشد و اگر بله به چه میزان؟ بعد، اگر بنده این محموله را با سودی مشخص و قیمت فروش (مثلا ۴۰۰ میلیون تومان) به شخص دیگری (چه حقیقی و یا حقوقی) بفروش برسانم و با توجه با در یافت ارزش افزوده از خریدار فاکتور رسمی به جانب خریدار ارائه نمایم، مجددا چه مبلغی باید بابت مالیات به دارایی بابت این خرید و فروش پرداخت کنم؟؟ آیا به شرکتهای خصوصی که با دریافت مبلغی مبادرت به صدور فاکتور رسمی می نمایند، اعتمادی می توان داشت و اصولا این سازکار صدور وجه قانونی دارد ؟

در پایان از طولانی شدن سوالها عذرخواهی و از سعه صدر شما کمال را دارم.

سلام و ارادت خرید کالا یا مواد اولیه به تنهایی مشمول مالیات نمیشود بلکه شما ففقط به خاطر خرید کالا به فروشنده ارزش افزوده پرداخت کرده اید که این امر طبیعی هست مثل کلیه جنس هایی که در طول روز میخریم. حالا اگر این جنس را به فروش برسانید یا تغییری در ماهیت آن بدهید جهت فروش مجدد و با فروش همان کالا یا محصول جدید از مشتری جدیدمان به مبلغ کالای فروش رفته جدید ارزش افزوده دریافت میکنیم و ما به التفاوت مالیات ارزش افزوده خرید و فروش را به دارایی پرداخت میکنیم و همچنین به ازای سود فروشمان مالیات پرداخت میکنیم.اگر ما شخص حقوقی باشیم که جنس را میفروشیم طبق ماده ۱۰۵ ق م م ۲۵% سود را پرداخت میکنیم و اگر شخص حقیقی باشیم طبق جدول ماده ۱۳۱ ق م م مالیات پرداخت میکنیم. در مورد سوال اخرتون هم کار غیرقانونی و غیر اخلاقی می باشد و به هیچ وجه انجام ندهید. موفق باشید

سلام وقتتون بخیر سال ن مبارک باشه سوالی داشتم درمورد مالیات حقوق ما به اشتباه دو سال زیاد مالیات حقوق پرداخت کردیم میشه راهنمایی کنید بنده باید چیکار کنم؟

سلام سال نو شما هم مبارک باشه. اگر برگ تشخیص مالیات حقوق از مبلغی که پرداخت کردید کمتر بود. میتونید مانده آن را جز بستانکاری شرکت در اداره مالیات لحاظ کنید. با پیگیری امور اداری امکان پذیر است. اگر مبلغ برگ تشخیص با عددی که پرداخت کردید برابر باشه و چون برای دو سال پیش می باشد و نمتونیم اعتراض بزنیم. در این مورد نمیتونید اعتراض بزنید.اما اگر مبلغ قابل توجه هست از هیئت های ۲۱۶ و یا ۲۵۱ و ۲۵۱ مکرر در صورتی که شرایط اعتراض باشه میتوانیم پیگیری کنیم. برای توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۳۵۷۹۹۲ تماس بگیرید. ممنون

سلام وقت بخیر . من شرکتی دارم که در حال حاضر و حدود ۳ سال غیر فعال میباشد . اظهارنامه سال ۹۷ را خودم کاملا سفید رد کردم چون به اظهارنامه ۹۶ دسترسی نداشتم . اولا چه مشکلاتی در آینده دارم؟ ثانیا شرکت مطالباتی از سال ۹۰ داشته که در دفاتر قانونی ثبت نشده بوده و بابت آن به دادگاه شکایت کرده ام و حکم به نفع من داده شده و احتمالا اردیبهشت یا خرداد سال ۹۹ مبلغ آن با خسارت تاخیر تادیه را دریافت خواهم کرد. آیا باید دفاتر قانونی ۹۹ را بگیرم ؟ آیا باید در دفاتر اعلام کنم؟ آیا به این دریافتی مالیات تعلق میگیرد ؟ با سپاس

سلام وقت بخیر برای سوال اولتون خدمتتون عرض کنم مشکلی پیش نمیاد. بله وقتی شما شرکت را منحل نکردید یعنی باید تمامی تکالیف قانونی را رعایت کنید و دفاتر تهیه کنید و اظهارنامه هم ارسال کنید.

با عرض سلام خدمت شما من یک سوال داشتم در مورد معافیت مالیاتی و سوالم این هست که آیا برای مثال یک مغازه بزرگ لوازم خانگی که سالیانه حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون مالیات می دهد اگر در احداث یک باشگاه ورزشی کمک مالی بکند یا یک باشگاه ورزشی احداث کند به مقدار هزینه هایی که در راستای هزینه به احداث این باشگاه هزینه کرده از مالیات معاف خواهد شد یا خیر ؟ واگر می شود طبق کدام بند و تبصره قانون باتشکر از راهنمایی شما

سلام در نوشتن دفتر کل دچار اشتباهی شدم که نمیدونم چطور برطرف میشه یک سرفصل رو بدون اینکه سند تراز رو واردش کنم زیرش خط کشیدم چاره ای داره؟ میشه کمکم کنین؟ ممنون

سلام شما در صفحه دیگری از دفتر کل منقول از صفحه نامبرده بزنید و ادامه دفاتر رو بمویسید.اینجوری دفاترتون رد نمیشه

سلام بنده کارفرمایی دارم که به صورت حق العمل هزینه پیگیری کارها را به من می دهد. نحوه محاسبه حق العمل بر مبنای تناژ تولید موادی است که توسط کارخانجات مستقر در ایران انجام می شود محاسبه می گردد. به طور مثال با پیگیری های بنده ۳ تن مواد معدنی تولید می شود و به خارج از کشور صادر می شود. در این پروسه شرکت تولیدی سنگ معدن مالیات پرداخت می کند هزینه های گمرک و دیگر هزینه ها را پرداخت می کنند بنده نیز پیگیر تهیه ماشین محاسبه مقدار تناژ خروجی از کشور و دیگر موارد هستم. بر مبنای هر تن به من فرض کنید ۱۰۰۰ تومان از خارج از کشور واریز می گردد.آیا برای واریزی پول بنده به حسابم مالیاتی تعلق می گیرد؟ در صورتی که من شرکت نیستم و یک فرد هستم.

با سلام. این مورد شما خاص هست اما هر پولی به شما واریز می شود خارج از معافیتها مشمول مالیات می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید. ۰۲۱۶۶۱۹۸۱۶۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

ایمیل *

وب‌ سایت

خدمات رسانی ۷ روز هفته.

بررسی دقیق میزان سود و زیان

انعقاد قرارداد عدم افشای محرمانگی

انجام سریع کار بصورت تیمی

در خبرنامه ماکان عضو شوید و زودتر از همه از جشنواره ها و تخفیف‌های ویژه ما باخبر شوید. قطعا ما هم مثل شما از اسپم بیزاریم!

ممکن است شما مشکل حسابداری داشته باشید و نیاز به مشاوره تلفنی حسابداری  پیدا کنید. در اینصورت می توانید با شماره 09355323886  از طریق واتساپ تماس بگیرید و خدمات حسابداری را از خانم راضیه امیرنجات ، حسابدار موفق و با سابقه به صورت آنلاین انجام دهید.

 

 

حسابداری سیستمی است که فعالیتهای تجاری یک تجارت را اندازه گیری می کند ، سپس این اطلاعات را در قالب گزارش ها پردازش می کند و در نهایت نتایج و عملکرد فعالیت های تجاری را به تصمیم گیرندگان ارائه می دهد.

به همین دلیل حسابداری “زبان تجارت” خوانده شده است. هرچه این زبان را بهتر یاد بگیرید ، می توانید وضعیت مالی زندگی خود را کنترل کنید ، تحقیقات اخیر توسط تعدادی از مدیران نشان می دهد که آنها اعتقاد دارند آموزش حسابداری به دانشجویان مهمتر از سایر رشته ها است. برخی هستند که به نوعی با تجارت سر و کار دارند.

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

برنامه ریزی مالی ، استقراض ، مالیات بالا و سرمایه گذاری ها همه مبتنی بر یک سیستم اطلاعاتی است که ما آن را سیستم حسابداری می نامیم.

یکی از مهمترین محصولات سیستم اطلاعات حسابداری صورتهای مالی است که می توان در مورد آن تصمیم گیری کرد

به مردم تبلیغ می کند. صورتهای مالی اسنادی هستند که وضعیت افراد یا اشخاص را از نظر پولی گزارش می دهند.

آیا موسسه ما سودآور بوده است؟ آیا باید افراد جدیدی را استخدام کنم؟ آیا می توانیم اجاره را بپردازیم؟ پاسخ صحیح به چنین سؤالاتی را می توان از سیستم حسابداری پرسید.

حسابداری را با حسابداری اشتباه نگیرید. از آنجا که حسابداری بخش عملی ریاضیات است ، حسابداری بخشی عملیاتی حسابداری است.

کاربران حسابداری:
تصمیم گیرندگان برای تصمیم گیری به اطلاعات صحیح نیاز دارند. در واقع ، هدف از حفظ سوابق حسابداری استفاده از آنها هنگام تصمیم گیری است. گروه های اطلاعاتی حسابداری به شرح زیر است:

اشخاص:
بسیاری از افراد مانند شما برای کنترل حساب بانکی به اطلاعات حسابداری نیاز دارند ، برای ارزیابی سفارشات اجاره بها و یا خرید یکی از آنها برای سرمایه گذاری ، محاسبه دقت خالص حقوق خود و تصمیم گیری در خانه و غیره.

واحد های تجاری:
مدیران کسب و کار برای تعیین اهداف سازمان خود ، نیاز به اطلاعات حسابداری دارند ، برای ارزیابی پیشرفتهای حاصل از دستیابی به اهداف خود و اجرای اصلاحات لازم و … تصمیماتی که مستقیماً براساس اطلاعات حسابداری استوار است می تواند شامل موارد زیر باشد: کدام ساختمان برای خرید ، چقدر موجودی باید موجود باشد و چه مقدار وام برای قرض گرفتن. جولی دی فیلیپو مجبور بود بداند که چقدر باید برای تبلیغات هزینه کند و آنچه را که باید ارائه داد.

شرکت مشاوره خدمات حسابداری متنوعی را ارائه می دهد.

ماشین حساب
ماشین حساب

سرمایه گذاران و طلبکاران:
سرمایه گذاران پول لازم برای شروع تجارت را تأمین می کنند. سرمایه گذاران که قصد سرمایه گذاری در یک واحد تجاری را دارند ، تمایل به پیش بینی بازده سرمایه گذاری خود دارند. این پیش بینی از طریق تحلیل صورتهای مالی انجام می شود. سرمایه گذاران با تجزیه و تحلیل صورت های مالی در مورد وضعیت موجودیت می آموزند.

به عنوان مثال ، بانکها قبل از اعطای اعتبار به مراکزی که قصد اعتباری دارند ، اعتبار و اعتبار تجارت وام گیرنده را ارزیابی می کنند. این ارزیابی مبتنی بر اطلاعات حسابداری است.

نهادهای دولتی:
بیشتر سازمان ها از مقررات دولت پیروی می کنند. به عنوان مثال ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ، که یک سازمان دولتی برای تنظیم بازارهای سرمایه در ایالات متحده است ، مشاغل را ملزم به افشای اطلاعات مالی خاص می کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار مانند بسیاری از سازمان های دولتی ، قوانین خود را بر اساس اطلاعات حسابداری دریافتی از شرکت ها پایه گذاری کرده است.

مسئولان مالیات:
دولت وظیفه مالیات دادن به افراد و مشاغل را بر عهده دارد. نرخ مالیات براساس اطلاعات حسابداری است.

نهادهای تجاری مالیات بر درآمد خود را بر اساس سوابق حسابداری که میزان درآمد را نشان می دهد تعیین می کنند.

خدمات مالی

غیرانتفاعی:
غیرانتفاعی مانند تعدادی از بیمارستان ها ، مدارس دولتی و دانشگاه هایی که فعالیت آنها روی اهداف غیرانتفاعی متمرکز است از اطلاعات حسابداری درست مانند مشاغل استفاده می کنند.

هر دو سازمان انتفاعی و غیرانتفاعی با دستمزد ، اجاره و غیره روبرو هستند که همگی از سیستم حسابداری ناشی می شوند.

سایر کارمندان و کاربران اتحادیه صنفی:
حقوق و پاداش پیشنهادی براساس سود کارفرمایان است. علاوه بر این خریداران ، انجمن های حمایت از مصرف کننده و عموم مردم نیز از برخی اطلاعات مربوط به سود مشاغل بهره مند می شوند.

اگرچه کاربران اطلاعات حسابداری اقشار مختلف مردم هستند ، اما می توان آنها را در دو گروه کاربران داخلی و خارجی طبقه بندی کرد. این طبقه بندی به ما اجازه می دهد. برای طبقه بندی حسابداری به دو حوزه حسابداری مالی و حسابداری مدیریت.

حسابداری مالی:
این مسئول جمع آوری اطلاعات برای افراد خارج از واحد تجاری است. به عنوان مثال ، افراد خارجی مانند طلبکاران و سهامداران نمی توانند هر از گاهی شرکت را کنترل و مدیریت کنند.

همچنین آژانسهای دولتی و عموم مردم که کاربر خارجی هستند ، کنترل روزانه بر واحد تجاری ندارند.

بنابراین ، وظیفه حسابداری مالی جمع آوری و گزارش اطلاعات به این قبیل کاربران است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران سعادت آباد ،ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

خدمات حسابداری
وکیل مالیاتی
خدمات مشاوره

02186129208

09355323886

مجموعه حسابدار خوب،با استفاده از برترین حسابداران و حسابرسان و مشاوران مالی کشور با مدیریت خانم راضیه امیرنجات،آماده خدمات رسانی در کلیه حوزه های مالی می باشد.

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی

تهران،سعادت آباد،باتدای بلوار دریا،پ 30 ،ط 4 ،واحد 8

مشاوره تلفنی حسابداری و مالی
مشاوره تلفنی حسابداری و مالی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *