مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

 
helpkade
مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی
مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ایران است و هر نیازی با تهدیدها و فرصت های متنوعی رودررو است. در این مقاله می خواهیم با ویژگی ها ، مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی به همراه معرفی خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپردازیم.مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

 

همزمان با رشد نیاز به مشاوره تحصیلی در کشور برای بالابردن بازدهی تحصیلی ، مشاوره تحصیلی تلفنی متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. مشاوره تحصیلی تلفنی ویژگی هایی دارد که در سال های گذشته  مخصوصا در نقاط محروم کشور حتی بسیار بیشتر از مشاوه تحصیلی حضوری خواهان داشته و موجب شده به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر پی ببریم. گروه مشاوره هیوا قصد دارد در این مقاله به بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی تلفنی بپردازد. همچنین برای کسانی که به مایل به مشاوره تلفنی کنکور هستند مطالعه مقالات  چگونه کنکوری درس بخوانیم و چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی محدودیت مکانی ندارد. شاید این مهم ترین دلیل برتری مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوره تحصیلی حضوری باشد. با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاور ندارید و از هر جای ایران با هر گونه امکانات رفاهی صرفا با دسترسی به یک تلفن ثابت می توانید به بهترین های مشاوره تحصیلی تلفنی وصل شوید. درواقع می توان گفت بیشترین استقبال از مشاوره تحصیلی تلفنی برای کسانی است که دسترسی مناسبی به امکانات مشاوره ای ندارند و یا تمایل کمتری به مشاوره حضوری دارند.

برای کسی که قصد دارد از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کند تنها کار فشردن دکمه های تلفن و شماره گیری است. اما اینکه چه کسی قصد دارد در آن سمت تلفن به شما پاسخ بدهد اصلی ترین رکن مشاوره تحصیلی تلفنی است. واقعیت این است که کسی که قصد دارد مشاوره تحصیلی تلفنی بدهد باید توانایی های بسیار بیشتری نسبت به یک مشاور حضوری داشته باشد. زیرا مشاوره حضوری شخص مقابل را رودررو می بیند و راحت تر می تواند اخلاقیات و مشخصات طرف مقابلش را درک کند و صحبت های خود را انتقال دهد اما در مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور هیچ درک فیزیکی از طرف مقابلش ندارد و باید مهارت های بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند حرف ها و توصیه هایش را از راه دور انتقال دهد.

حال هرچقدر اهمیت مشاور در مشاوره تحصیلی تلفنی را بیشتر در می یابیم حساسیت و وسواس بیشتری باید در انتخاب یک مشاور برای مشاوره تحصیلی تلفنی بخرج دهیم. آنقدر که فارغ از بحث انتقال مطلب در مشاوره تحصیلی تلفنی ، مبحث صحت اطلاعات نیز همیشه مشکل بزرگ بعدی در مشاوره تحصیلی تلفنی بوده است

گروه مشاوره هیوا از روز ابتدایی انتخاب مشاوران با قدرت بیان بالا و اصرار بر صحت اطلاعات در مطالب منتقل شده در مشاوره تحصیلی تلفنی را در دستور کار خود قرار داده است بطوریکه کلیه مکالمات مشاورین مرکز مشاوره هیوا ضبط می گردد و از لحاظ صحت و کیفیت اطلاعات روزانه مورد ارزشیابی قرار می گیرد.گروه مشاوره هیوا در کلیه مطالبی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد. از اصلی ترین موضوعاتی که می توان در خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی گروه مشاوره هیوا به آن اشاره کرد عبارتند از :مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج , مشاوره تلفنی تحصیل در امریکا , مشاوره تلفنی تحصیل در کانادا , مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلیس , مشاوره تلفنی تحصیل دراسپانیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفرانسه , مشاوره تلفنی تحصیل درایتالیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفنلاند , مشاوره تلفنی تحصیل در نروژ , مشاوره تلفنی تحصیل در سوئد , مشاوره تلفنی تحصیل در کره , مشاوره تلفنی تحصیل در ژاپن , مشاوره تلفنی تحصیل در ترکیه , مشاوره تلفنی تحصیل در بلاروس , مشاوره تلفنی تحصیل در هند , مشاوره تلفنی تحصیل در اتریش , مشاوره تلفنی تحصیل در قبرس و مشاوره تلفنی تحصیل در مالزی

برای ، مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره هیوا کافیست با شماره هایی که در ابتدا و انتهای این مقاله و کلیه مقالاتی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است تماس بگیرید و با کمک اپراتور به مشاور مربوطه وصل شوید. همچنین بعد از اتمام مشاوره می توانید نظر خود را درمورد کیفیت مشاوره و رضایت از مشاوره تحصیلی تلفنی خود به مدیریت مجموعه مشاوره هیوا انتقال دهید. تمام این ها برای این است که اولا تمام مردم ایران از بهترین کیفیت مشاوره تحصیلی برخوردار شوند و از همه مهم تر هیچ انسانی به دلیل مشاوره غلط زندگی خود را تباه نکند.

✔️ با استفاده از مشاوره تلفنی هیوا می توانید از تجربه بهترین مشاوران و دانشجویان برتر کشور در زمینه مشاوره تحصیلی استفاده نمایید .

✔️ با توجه به اینکه مشاوران سامانه مشاوره هیوا در کلیه ساعت روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه بهترین تصمیم برای آینده تحصیلی خود بگیرید .

✔️ مشاوره هیوا در تمامی موارد مرتبط با تحصیل از مقطع ابتدایی تا دکتری و همچنین نظام وظیفه و اعزام به خارج از کشور آماده پاسخگویی به سوالات ایرانیان ارجمند می باشد .

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

سلام . بنظرتون با ادبیات۳۳عربی۵۸ دینی۷۶ زیست۵۲فیزیک۴۴شیمی۳۷ریاضی۲۳زبان۰امیدی به داروبراکنکور۹۹ هس؟

سلام . برای تخمین رتبه و تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا و عبارت نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام دوتا سوال داشتم اول اینکه کنکور ثبت نام کردم و از کرونا می ترسم نمی خوام برم سال بعد می تونم ثبت نام کنم بازم مشکلی پیش نمیاد محروم نمیشم خانم هستم و دوم اینکه اگه کسی دانشگاه غیر انتفاعی بخواد ثبت نام کنه فقط یه ترم بره مثلا ترم یکو بره می تونه از ترم دو مرخصی بگیره واسه کنکور سال بعد شرکت کنه؟

سلام . مشکلی برای شرکت در کنکور سراسری 1400 ندارین ، می تونین در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کنین و دانشجو بشین و از دانشگاه مرخصی بگیرین و در کنکور سراسری شرکت کنین و بعد از قبول نهایی از دانشگاه غیرانتفاعی انصراف بدین .

سلام من پارسال هم در کنکور شرکت کردم ایا امسال شماره داوطلب من تغییر می کند یا همان یکی سال قبل است

سلام . شماره داوطلبی شما در کنکور سراسری 99 با شماره داوطلبی کنکور سراسری 98 یکی نیست .

سلام عذرمی خوام ایا امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به یک رشته پزشکی مثل دندان پزشکی جهش زد ؟

سلام . می تونین بعد از اخذ مدرک کارشناسی در صورتی که شرایط لازم رو داشته باشین در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنین .

سلام عذر می خوام این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ ممنونم از کمکتون❤

سلام خسته نباشید، من سال ۹۷ فارغ التحصیل کاردانی شدم، توی سایت هم وضعیت و برام زد فارغ التحصیل ولی دیگه نرفتم دنبال کارهای فارغ التحصیلیم، الان مدرکشو برای کنکور می خوام، آیا مدرکم باطل نشده؟

سلام . مدرک تحصیلی باطل نمیشه .

سلام خسته نباشید . من رشته ریاضی در مدارس نمونه دولتی تهران قبول شدم ولی خودم تجربی رو دوس دارم از اونجایی که دهم تجربی و ریاضی فرقی نداره می خوام دهم ریاضی بخونم تغییر رشته بدم.ایا به نظرتون این کار درسته؟؟؟؟؟

سلام . می تونین در پایان پایه دهم در امتحان تغییر رشته شرکت کنین ولی باید سعی کنین نمرات خوبی در پایه دهم کسب کنین و زمان ثبت نام امتحان تغییر رشته رو از دست ندین .

سلام خدمت شما مشاور عزیز : من اوایل ثبت نام مدارس شاهد اسمم رو نوشتم و قراربود که خودشون خبر قطعی رو بدن ولی به نظرم دیر شده و هنوز زنگ نزدن هنوز پرونده هم نگرفتن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون

سلام . با مدرسه شاهد مورد نظر تماس بگیرین و نتیجه پیش ثبت نام تون رو پیگیری کنین .

با سلام و وقت بخیرکارشناسی و ارشدم رو روزانه خوندم (فنی و مهندسی) می تونم در کنکور 1400 تجربی شرکت کنم و روزانه قبول بشم ممنون میشم راهنماییم فرمایید

سلام . می تونین در کنکور سراسری تجربی 1400 شرکت کنین ، محدودیتی برای تحصیل در دوره روزانه ندارین .

سلام من دیپلم نقشه کشی معماری نظام جدید دارم می خواستم بپرسم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکورمی تونم کدوم گروه رشته های دفترچه ثبت نام بدون کنکور رو ثبت نام کنم ؟ زبان خارجی یا ریاضی و فنی یا انسانی لطف میکنید جواب بدید

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته معماری در مقطع کاردانی پیوسته و در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، تجربی و … در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین .


منتخب های هیوامگ

مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

sanjeshmoshavere

صدای سنجش

 

 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه  در مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش ، یکی از متداول ترین راه ها برای انتخاب رشته می باشد.سایت انتخاب رشته کنکور سراسری به نشانی  www.sanjeshmoshaveran.ir   در مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات کاربران گرامی در زمینه انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه و مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه می باشد .

به طور کلی انتخاب رشته بدین معناست که شما باید با توجه به رتبه کسب کرده خود  در کنکور سراسری ، رشته مورد نظر و محل تحصیلتان را انتخاب نمایید.این موضوع به دلیل رقابت داوطلبان برای ورود به  دانشگاه ها در رشته های پر طرفدار و همچنین ورود به دانشگاه مورد نظر  بسیار  تعیین کننده می باشد.در انتخاب رشته دانشگاه  آنچه مهم است نحوه انتخاب رشته  صحیح می باشد تا داوطلب  بتواند با توجه به رتبه کسب کرده کنکور خود ،  بهترین دانشگاه  و رشته دلخواه خود را انتخاب نماید.مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری به نشانی  www.sanjeshmoshaveran.ir    در مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات کاربران گرامی در زمینه انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه و مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه می باشد .معمولا داوطلب با توجه به رتبه ای که کسب نموده ،  فرصت های مختلفی را به دست می آورد .اولویت بندی در انتخاب رشته سبب می گردد تا شما بهترین گزینه را در رشته های دانشگاهی انتخاب نمایید .

بدین معنا که یک دانشگاه شاید در کل رتبه خوبی در بین دانشگاه های تراز اول نداشته باشد ولی  معتبر ترین دانشگاه ارائه دهنده رشته دلخواه شما باشد .به عنوان مثال  کسی که در رشته رباتیک می خواهد تحصیل نماید شاید نداند در کنار دانشگاه  شریف و امیرکبیر،  دانشگاه آزاد بین المللی قزوین نیز می تواند یکی از انتخاب های او باشد.لذا آگاهی یافتن از اینکه کدام انتخاب اولویت اصلی و اول داوطلب می باشد و همچنین  شناخت کامل رشته ها و دانشگاه های گوناگون در مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش ارزیابی می گردد.

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری به نشانی  www.sanjeshmoshaveran.ir  در مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات کاربران گرامی و مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه می باشد .

 

مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش در کلیه امور تحصیلی که در سایت انتخاب رشته کنکور سراسری به نشانی www.sanjeshmoshaveran.ir  قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد.

 خدمات مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش عبارتند از :

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان  , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی ثبت نام  تیزهوشان , مشاوره تلفنی ثبت نام  نمونه دولتی, مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت های سربازی  , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان

سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی دانشگاه پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره

تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج , مشاوره تلفنی تحصیل در امریکا , مشاوره تلفنی تحصیل در کانادا , مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلیس , مشاوره تلفنی تحصیل درفرانسه   , مشاوره تلفنی تحصیل در ژاپن , مشاوره تلفنی تحصیل در ترکیه  , مشاوره تلفنی تحصیل در هند و مشاوره تلفنی تحصیل در مالزی

 

برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش کافیست با شماره تلفن هایی که در ابتدا و انتهای این مقاله و مقالات دیگر  سایت مشاوره تحصیلی صدای سنجش قرار داده شده است تماس بگیرید و با کمک اپراتور به مشاور مربوطه وصل شوید.همچنین بعد از اتمام مشاوره می توانید نظر خود را درمورد کیفیت مشاوره و رضایت از مشاوره تحصیلی تلفنی خود به مدیریت مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش انتقال دهید.

برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

مطالب مرتبط :

برنامه ریزی کنکور سراسری 98

شرایط شرکت در کنکور سراسری 98

مشاوره کنکور صدای سنجش

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

راهنمای انتخاب رشته تجربی

انتخاب رشته هنر

بهترین مشاوره تحصیلی کشور

انتخاب رشته کنکور زبان

انتخاب رشته کنکور انسانی

انتخاب رشته ریاضی

معرفی رشته مهندسي كامپيوتر

مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

معرفی رشته حقوق 

رشته مددکاری اجتماعی

معرفی رشته فیزیوتراپی

رشته دامپزشکی

رشته روانشناسی

رشته دندانپزشکی

نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

نرم افزار انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

Tags انتخاب رشته دانشگاه ها انتخاب رشته صدای سنجش مرکز مشاوره انتخاب رشته مرکز مشاوره تلفنی صدای سنجش مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته مشاوره تلفنی مشاوره تلفنی انتخاب رشته مشاوره کنکور تلفنی دانشگاه

      متقاضیان عزیز، در این بخش به معرفی سایت سازمان سنجش می پردازیم …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

این سامانه تخصصی ترین سایت مشاوره کشور در زمینه انتخاب رشته تحصیلی ،برنامه ریزی کنکور ،انتخاب رشته کنکور سراسری و ارشد در رشته های پزشکی ،فنی و مهندسی ، علوم پایه ،علوم انسانی و هنر می باشد .

 

کنکور سراسری /بدون کنکور/علمی کابردی/دانشگاه غیرانتفاعی/دانشگاه آزاد/دانشگاه پیام نور/نظام مهندسی/کارشناسی ارشد/دکتری/تیزهوشان/نمونه دولتی

تماس از سراسر کشور

021-66868571      021-66837359

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد

مشاوره تحصیلی حضوری برای آن دسته از داوطلبانی که خواهان مشاوره حضوری هستند ، یکی از خدماتی است که مرکز مشاور گروپ ارائه می دهد . مشاوره تحصیلی در میدان پر رقابت در بهترین رشته ها و دانشگاهها… ادامه متن

مشاوره تحصیلی رایگان جهت پاسخگویی به سوالات متداول داوطلبان ، متقاضیان زیادی دارد. مشاوره تحصیلی رایگان برخلاف سال های گذشته که فقط در شهرهای بزرگ امکان ارائه خدمات به داوطلبان بود . ادامه متن

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آخرین خان و مهمترین قدم برای ورود به دانشگاه است چرا که داوطلب براساس نتایج بدست آمده در کنکور و تلاش های خود می تواند انتخاب رشته ای مطمئن و منطقی داشته باشد. مشاو… ادامه متن

دانشگاه آزاد بتازگی قصد حذف رشته‌های مشابه از واحدهای مجاور خود را دارد و می‌خواهد تا رشته‌های جدیدی را به لیست رشته‌های مورد پذیرش خود اضافه نماید. حذف رشته ها مشابه از واحدهای مجاور در دان… ادامه متن

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

آقایون مسئول. محض رضای خدا کنکور نظام قدیم رو واسه سال آینده برگزار کن …

http://t.me/daadrobot?start=chbbyhigrqo به این آدرس در دیده بان حمایت …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » کنکور سراسری » منابع کنکور سراسری » مشاوره تحصیلی رایگان

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی رایگان جهت پاسخگویی به سوالات متداول داوطلبان ، متقاضیان زیادی دارد. مشاوره تحصیلی رایگان برخلاف سال های گذشته که فقط در شهرهای بزرگ امکان ارائه خدمات به داوطلبان بود .

 

 

 

اکنون در دورترین شهرها و حتی مناطق محروم خدمات مشاوره تحصیلی رایگان را از طریق تماس تلفنی ارائه می کند و همین باعث شده ما به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر همت کنیم .

مرکز مشاور گروپ در این مقاله به بررسی و چگونگی یک مشاوره تحصیلی رایگان می پردازد.برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان در کلیه مقاطع تحصیلی ، با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . شماره تماس 9099071614 از سراسر کشور با خط ثابت  زمان پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب.

فاصله ما با شما تنها در یک تماس است تا بتوانیم پاسخگوی سوالات و اشکالات شما باشیم .

مشاوره تحصیلی رایگان محدودیت مکانی ندارد و این یکی از مهمترین دلایل برتری مشاور تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری است.

با استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان و تنها با یک تماس در واقع دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاوره نیست و از هر نقطه و هر شهری که هستید می توانید با یک تماس تلفنی ، سوالات و اشکالات خود را از مشاورین با تجربه و حرفه ای مشاور گروپ بپرسید.

کسب نتیجه خوب در کنکور سراسری یکی از برنامه های بسیار مهم و سرنوشت ساز برای اکثر داوطلبان است لذا اگر در این مسیر که حرفه ای ها را می طلبد ، از راهنمایی ها و مشاوره های افراد آگاه و متخصص استفاده شود مسلما راهی کم دردسر و نیز تضمین شده ای برای یک داوطلب خواهد بود آنهم در میدان پر رقابت تحصیل.

 

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

 

 

یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات کم کمک آموزشی کنکور برخور دارند ، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از وضعیت و روند تحصیل در رشته مورد علاقه است . سوالات و اشکالاتی که تنها یک مشاور تحصیلی با تجربه می تواند پاسخگو باشد از طرفی هزینه های مشاوره تحصیلی حضوری از رفتن به یک کلاس کنکور خصوصی هم شاید بیشتر شود اما در مشاوره تحصیلی رایگان این امکانات به رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ به رایگان تکنیک های درست تست زنی و مطالعه و نیز روش های برنامه ریزی را بخوانید و به کار گیرید.

مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند پاسخگوی تمام نیازهای داوطلب کنکوری و یا محصلین باشد.

مشاوره تحصیلی رایگان الان در اکثر مراکز مشاوره تحصیلی ، آزمون های آزمایشی و حتی منابع کنکوری که اکثرا جنبه تبلیغاتی برای جذب داوطلب هستند ، دایر می باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان حتما باید توسط کارشناسان با تجربه و آگاه در زمینه مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.گروه مشاوره ای مرکز مشاور گروپ اصول برنامه ریزی و مطالعه را اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بعد از آن بدون کمک شخصی دیگر برنامه ریزی خود را پیاده سازی کنید.

دیگر خدمات تلفنی مرکز مشاور گروپ:

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت .

مشاوره تحصیلی باید با حساسیت و وسواس زیادی انجام شود و کارشناس مربوطه حتما به صحت اطلاعات ارائه شده و منتقل شده به داوطلبان مطمئن باشد.

 

دریافت آخرین اخبار سازمان سنجش و کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

 

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان مشاور گروپ کافیست با شماره تماس این مرکز تماس حاصل نمایید.هدف مشاوران مرکز مشاور گروپ ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی و حرفه ای برای تمام افراد جامعه است تا هیچ کس تجربه شکست را تجربه نکند و مسیر غلط را در تحصیلات خود انتخاب نکند.مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

موفقیت تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

شروع کن به انجام کاری …تا تلاشی نکنی چیزی تغییر نمیکنه رفیق …فکرتو خالی از افکار منفی و نمیتونم ها کن و ببین به چه چیزی علاقه داری ، از پس چه کاری برمیای ، جایی که زندگی میکنی چه چیز تازه ای نیاز داره که اکنون نداره و جاش خالیه ، خلاصه ایده ای هرچی داری رو کن و برو جلو …فقط فراموش نکن همه ی افراد موفق یه روزی از خیلی خیلی کم شروع کردن تا شدن افراد موفق امروز !انرژی منفی و موج منفی از امروز ممنوع چرا چون با این کارتون بیشترین ضربه رو به خودتون میزنید !امیدوارم قبل از اینکه یه روز افسوس امروزت رو بخوری زودتر به خودت بیای و راهی پیدا کنی و خودتو ثابت کنی…

جهت مشاوره و دریافت روش های اصولی برنامه ریزی و مطالعه می توانید با شماره تماس 9099071614 و بدون پیش شماره از سراسر کشور و از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام شما برای بورسیه تحصیلی هم مشاوره میدین؟

سلام روزتون خوش. من برنامه برای دهمم میخواستم میشه راهنمایی کنید. رایگان هست یا خیر؟

سلام چگونه ساعت مطلوب مطالعه ی هر درس را در هفته حساب کنیم؟

سلام خسته نباشین می خواستم بدونم برای قبولی رشته ی روانشناسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ، از رشته ی تجربی چه رتبه ای نیازه ؟؟؟ ممنون میشم جوابم رو بدین ….

سلام وقت شما بخیر من موقع مطالعه کردن یکی از مشکلاتی که دارم اینه که نمی تونم بیشتر از ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت متمرکز بشینم و مطالعه کنم و بعد از آن تا ۱ یا ۲ ساعت دیگه مطالعه نمی کنم یعنی نمیتونم ذهنم رو دوباره و سریع متمرکز کنم . به همین دلیل ساعت مطالعه ام در روز خیلی پایینه و ساعت مطالعه ام در روز تا الان بیشتر از ۶ونیم ساعت نشده. می خواستم لطفا در این زمینه منو راهنمایی کنین🙏🏻

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

آقایون مسئول. محض رضای خدا کنکور نظام قدیم رو واسه سال آینده برگزار کن …

http://t.me/daadrobot?start=chbbyhigrqo به این آدرس در دیده بان حمایت …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

تحریریه ایران مشاوره ۹۵ نظرها

در گذشته شاید تعداد کمی از دانش آموزن پس از اخذ مدرک دیپلم برای شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه اقدام می کردند ولی امروزه هم به دلیل علاقه مردم به پیشرفت و اندوختن علم و هم به دلیل افزایش تعداد دانشگاه ها علاقمند به داشتن تحصیلات دانشگاهی هستند ولی متاسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور با نحوه شرکت و آماده سازی برای قبولی در کنکور و ورود به دانشگاه آشنا نیستند و نمی توانند رتبه ی لازم برای قبولی در رشته مورد علاقه خود را کسب کنند و مجبور می شوند در رشته ای که پذیرفته شده اند و هیچ علاقه ای به آن نداارند ادامه تحصیل دهند. خوشبختانه دانشگاه های زیادی همچون دولتی، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و علمی و کاربردی در کشور وجود دارد و امکان تحصیل در رشته های زیادی را برای داوطلبان فراهم کرده اند. بنابراین چون امروزه موضوع ورود به دانشگاه به یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبان و والدینشان تبدیل شده است قصد داریم در این مقاله مشاوره های لازم جهت چگونگی ثبت نام در کنکور، رازهای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها و معرفی رشته های دانشگاهی گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی بپردازیم. پس اگر شما نیز متقاضی ورود به دانشگاه هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید و از مشاوره های مشاوران ایران مشاوره استفاده کنید و اگر در انتها به نکته ای برخورد کردید که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر بود می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

باید توجه داشته باشید که اگر هدفتان تحصیل در دانشگاه های دولتی، آزاد، غیرانتفاعی و یا پیام نور است می بایست در کنکور سراسری و اگر قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارید باید در آزمون ورودی آن دانشگاه ثبت نام کنید. ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه انجام می شود. حتما قبل از ثبت نام دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را تهیه و مطالعه نمایید و سپس نسبت به ثبت نام اقدام کنید. توجه داشته باشید که بعضی از رشته های دانشگاه های دولتی و آزاد بدون آزمون می باشد که برای اینگونه رشته ها هر سال دو بار یعنی در مهر و بهمن هرسال پذیرش دارند و شما می توانید در این رشته ها بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی،ثبت نام نمایید. دانشگاه علمی کاربردی نیز برای پذیرش دانشجو آزمون ورودی برگزار نمی کند و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. زمان ثبت نام این دانشگاه نیز مرداد و آذر می باشد. زمان دقیقی برای ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه علمی کاربردی نمی توان بیان کرد زیرا هر سال دچار تغییر اندکی می شود بنابراین اگر قصد ثبت نام در این آزمون ها را دارید می توانید جهت اطلاع از زمان دقیق آن با بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید.

یکی از نکات قابل تامل در صحبت های داوطلبان رتبه های برتر چند سال اخیر اشاره به موضوع فضای مجازی می باشد. اکثر قریب به اتفاق این داوطلبان می گویند در سال منتهی به کنکور یا استفاده از فضای مجازی را کاهش و یا به کل متوقف کرده بودند بنابراین توصیه ما نیز به شما داوطلب عزیز این است که در زمان آمادگی برای ورود به دانشگاه استفاده از فضای مجازی را متوقف و یا حداقل مدت زمان استفاده راکاهش دهید. نکته مهم دیگر داشتن هدف، تلاش و زحمت به اندازه بزرگی هدفتان است. توصیه اکید ما به شما این است که بجای اینکه بیشترین وقت خود را صرف کلاس های آموزشی اضافی و شرکت در آزمون های متعدد و استفاده از منابع مختلف کنید به کتاب های درسی و در کنار آن به چند منبع معتبر آموزشی اکتفا نمایید و در آزمون های آزمایشی یک موسسه معتبر شرکت کنید تا معلومات خود را بسنجید تا پس از تحلیل آزمون ها نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسید. حتما برای برنامه ریزی از یک مشاور با تجربه کمک بگیرید تا طبق روانسناسی شخصیتی شما برنامه مناسب را به شما ارائه دهد که در صورت تمایل برای این کار میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید و به موازات آن عضو کانال کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید تا از نکات مشاوره ای ان بهره مند شوید.

در این قسمت به معرفی تعدادی از رشته های دانشگاهی هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خواهیم پرداخت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

برچسب هاتحصیل در دانشگاه ثبت نام در دانشگاه مشاوره مشاوره تحصیلی

3 روز پیش

3 روز پیش

4 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با سلام و خسته نباشید خدمت گروه ایران مشاوره. ببخشید چند سوالی داشتم. آیا اگر معدل کل کمتر از ۱۴ باشه برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت میشم؟ و اینکه آیا هیچ راهی هست که بتونم ترمیم معدل کنم و در تکمیل ظرفیت فرهنگیان شرکت کنم

با سلام، مطابق با شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بایستی حداقل معدل کل دیپلم ۱۴ باشد. برای استفاده از ترمیم معدل می توانید از طریق مدارس اقدام کنید.

روز بخیر. من مدرک فوق دیپلم در رشته معماری رو دارم. ایا میتونم برای لیسانس رشته ی طراحی داخلی بخونم؟

با سلام، شما می توانید با مدرک فوق دیپلم رشته ی معماری، در مطقع کارشناسی ناپیوسته در رشته ی دلخواهتان ادامه تحصیل دهید.

سلام خسته نباشین.برای ثبت نام در رشته مترجمی زبان انگلیسی در ورودی بهمن،میزان شهریه های دانشگاه ازاد و علمی کاربردی چقدر است؟کدوم کمتره؟ممنون میشم ج بدین

با سلام. میزان شهریه ثابت و متغیر برای رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه های آزاد برای مقطع کارشناسی ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان الی ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان و برای دانشگاه های علمی کاربردی ۹۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان است.

با سلام بنده فوق دیپلم متالورژی دارم خواستم بدونم میتونم در پیام نور برای ادامه تحصیل شرکت کنم از کاردانی به کارشناسی؟ و چه رشته هایی رو میتونم برم؟آیا کنکور باید بدم؟ پیام نور رشت میخواستم برم ممنون میشم کمکم کنید

سلام و عرض خسته نباشید. می خواستم بدونم اگه بخوام از نیمه ی بهمن برم دانشگاه از العان می تونم برای اون موقع ثبت نام کنم . در ضمن من برای دانشگاه ازاد نیمه ی مهر درخواست دادم .اگر مهر قبول بشم نرم می تونم دو باره بهمن ثبت نام کنم یا اجازه ی ثبت نام مجدد ندارم

سلام با توجه به این که اعلام کردن میخوان ظرفیت دانشگاه ازاد رشته دامپزشکی رو کم کنن به نظر تون من میتونم شانسی داشته باشم برای دانشگاه ازاد ارومیه یا سنندج و کارزون؟ رتبه ۱۳۹۹۵ تراز ۷۷۳۱

سلام . می خواستم بدونم در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان برای کدرشته های بومی محدودیت وجود داره یانه؟ مثلا من باید چند تا رشته بزنم ۱۰ یا ۱۱تا؟ اگه ۱۱تا بزنم اشکالی ایجاد نمیکنه ؟ خواهش می کنم امروز جوابم رو بدید.

سلام وقت بخیر دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی روزانه هستم ازرشته انسانی کنکور دادم امسال وقصد دارم دررشته مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل بدم میتونم دردانشگاه پیام نور گزینش بشم برای این رشته وانتخاب کنم یا خیر

سلام من با رتبه ۴۲۸۱۸ رشته تجربی چه رشته ای که بازار کار خوبی داشته باشه میتونم دانشگاه غیر انتفاعی تهران قبول شم؟خانم هستم و محل سکونتم تهران هست

سلام میشه لطف کنید و بگید من با رتبه ۴۲۰۰۰ چه رشته ای میتونم دانشگاه غیر انتفاعی تهران درس بخونم؟ من خانم هستم و محل سکونتم تهران هیت

با سلام من مدرک کاردانی رشته نرم افزار کامپیوتر دارم و دوترم هم در دانشگاه ازاد برای کارشناسی ناپیوسته خوندم الان میخوام توی دانشگاه غیر انتفاعی ادامه بدم و مدرک کارشناسیم رو بگیرم اگه بشه بدون کنکور ثبت نام کنم اما هرجا توی سایتها نگاه میکنم ثبت نام بدون کنکور برای رشته های نظریه و رشته کارودانش یا فنی حرفه ای رو نداره خواهشا بگید چیکار کنم الان سردرگمم تا وقت هست میخوام ببینم بدون کنکور چطور باید ثبت نام کنم چون دیر متوجه ثبت نام ازمون کاردانی به کارشناسی شدم و هیچی هم نخوندم برا کنکورش میخوام بدون کنکور برا مهر ثبتنام ونم دانشگاه بگید چیکار کنم خواهشا تمام کار هایی که باید انجام بدم رو بهم بگید یا ایمیل کنید برام ممنونم

سلام وقت بخیر بنده فارغ التحصیل۱۳/۳/۹۷ هستم و کنکور۹۸هم شرکت کردم درصورت قبولی میتونم وارد دانشگاه بشم؟متولد۷۸/۵/۱هستم۱/۵/۹۸وارد ۲۰سالگی میشم

سلام من متولد ۷۷ هستم کنکور ۹۷ شرکت کردم ولی بخاطر یه سری مشکلات اصلا نتونستم بخونم ازو جایی که سه سال دبیرستانم رو با بیماری لنفم درگیر بودم (شیمی درمانی میشدم) معدل خوبی ندارم معدلم ۷۰۱۰ رشتم تجربی هست بنظرتون امکانش هست یه رشته خوب تو دانشگاه ثبت نام کنم میخوام امسال حتما وارد دانشگاه بشم تا سال اینده به امیده خدا کنکور بدم دوست دارم پزشکی قبول شم بنظرتون امیدی به رشته های پیراپزشکی یا حتی روانشناسی هست ؟ اگه اره چه دانشگاهی؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره ۱۸۵ نظرها

از مفید ترین اقداماتی که در زمینه هدایت و مشاوره دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می توان از آن نام برد مشاوره تحصیلی تلفنی مداوم و دوره ای است. از مهمترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی می توانیم به صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد اشاره کنیم که مسئله بسیاری از افرادی که به صورت حضوری امکان دریافت پاسخ به سوالات خود را ندارند را بر طرف کرده است.مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

به طوری که افراد در تمامی مقاطع تحصیلی این امکان را خواهند داشت تا از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور با مشاوران تحصیلی حرفه ای و با تجربه مشورت کنند و در زمینه های تحصیلی اقدام به تصمیم گیری نمایند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر در خصوص تاثیر مشاوره تحصیلی و یا خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ادامه مطالب را دنبال نمایید.

شما می توانید از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور و با صرفه جویی در وقت و هزینه خود از مهمترین مسائل در زمینه تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی مطلع شوید.

هر ساله شاهد مفهومی تر شدن سوالات امتحانات نهایی و کنکور نسبت به سال های گذشته هستیم که متاسفانه این مسئله سبب دلسرد شدن و یا استرس بیش از حد دانش آموزان نسبت به کسب رتبه قبولی شده است اما با این حال شاهد موفقیت و کسب رتبه های تک رقمی توسط دانش آموزانی که با تلاش مضاعف و  طبق برنامه ریزی پیش رفته اند نیز هستیم ، اگر دلیل موفقیت آن ها را جویا شوید بسیاری از آن ها به وجود مشاوری مجرب و حرفه ای که آن ها را در زمینه تحصیلی هدایت کرده است اشاره می کنند.

مشاوران تحصیلی ضمن دارا بودن مهارت و صلاحیت های علمی ، می توانند دانش آموزان و داوطلبان را در جهت شناخت و نیاز های خود و همچنین رفع درگیری های ذهنی مربوط به مسائل درسی یاری نمایند و در اکثر موارد وجود یک مشاور تحصیلی سبب جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، رفع ضعف های درسی و مشکلات یادگیری ، ایجاد علاقه و رغبت در دانش آموزان به ادامه تحصیل ، آموزش روابط اجتماعی صحیح به دانش آموزان و همچنین کشف استعداد نهفته در دانش آموزان شده است که بدون شک در آینده آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین مشاوره تحصیلی می تواند برای مقاطع مختلف مثل دوران ابتدایی دانش آموزان و مقاطع بالا مانند کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد.

شما عزیزان تنها از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور این امکان را خواهید داشت تا با صرفه جویی در وقت خود از مهمترین مسائل در زمینه تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی مطلع شوید و با برترین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره به صورت تلفنی در ارتباط باشید و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

1-آگاهی از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون های دانشگاه های سراسری ، آزاد ، پیام نور ، غیر انتفاعی در مقاطع کاردانی به کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری

2-آگاهی از زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون های المپیاد ، تافل و آیلتس و آزمون های تیزهوشان ، نمونه دولتی در تمامی استان ها و شهرستان ها

3-اطلاع از شرایط ادامه تحصیل مشمولین نظام وظیفه و انواع معافیت تحصیلی و معافیت پزشکی

4-معرفی بهترین منابع کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی در مقاطع مختلف

5-شرایط استخدام سرباز معلم ، نحوه دریافت انواع امریه و معرفی سازمان های امریه گیر

6-تخمین رتبه و تراز در تمامی آزمون ها

7-آگاهی از میزان شهریه تمامی دانشگاه ها از جمله آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان

8-نمونه کارنامه قبولی کنکور سراسری 97 رشته تجربی ، ریاضی و رشته انسانی

9-برنامه ریزی تحصیلی و برنامه ریزی کنکور در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی به صورت تلفنی

10-شرایط و نحوه ثبت نام بازماندگان از تحصیل

11-آگاهی از شرایط  پذیرش با آزمون و بدون آزمون دانشگاه ها در تمامی مقاطع

12- مشاوره انتخاب رشته و انجام انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ، آزاد ، پیام نور و…

13-آگاهی از بهترین مدارس دولتی ، تیزهوشان ، غیر انتفاعی در تمامی استان ها

14-اطلاع از زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ها

15-آگاهی از حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی تمامی رشته ها در دانشگاه دولتی

16-میزان تاثیر سهمیه بسیج در کنکور سراسری و آزاد ، تاثیر سهمیه بومی گزینی

17-شرایط تحصیل در خارج از کشور و آگاهی از میزان هزینه تحصیل و زندگی در تمامی کشور ها

18-آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، پیام نور و علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی

19-اطلاع از شرایط انتقالی در دانشگاه و انصراف از تحصیل و اعتراض به نتایج کنکور

20-نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

21-مشاوره انتخاب رشته نهم به دهم و معرفی رشته ها و بازارکار آن ها

22-شرایط تحصیل مجدد پزشکی و شرایط تحصیل به صورت بدون کنکور در رشته هایی چون پیراپزشکی ، دندانپزشکی و پرستاری

23-آگاهی از منابع کنکور ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان

و …

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

برچسب هامشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوره کنکور

4 روز پیش

1 هفته پیش

2 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من رشته ام کارودانشه و میخواهم در دانشگاه آزاد در کارشناسی مهندسی هسته ای بخونم آیا امکانش هست؟ و بدون آزمون هست ؟؟؟؟؟

با سلام، مطابق با اطلاعیه های سازمان سنجش، با دارا بودن مدرک دیپلم (نظام ۶.۳.۳) و یا مدرک پیش دانشگاهی ( نظام سالی واحدی – ترمی واحدی) مجاز به ثبت نام در رشته مورد نظر می باشید.

سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام برای سوابق تحصیلی رو انجام بدم اما با یک مشکل روبه رو هستم یکی میگویداز سایتhttp://Azmoon.org یکی دیگر میگوید به سایت http://sanjesh.org و یکی دیگه میگه http://dipcode.medu.ir برم خودمم گیج شدم اگه لطف کنید بگید که هر کدوم از سایت ها بالا برای چی هست و کدوم برا چیه و کدوم رو باید برم رو بهم بگید ممنون میشم

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم

من برا کنکور خیلی خوب خوندم و تو ازمونا ترازم خوبه ولی بخاطر تستی خوندن و خوندن دروس پایه ی ذره معدل نهایی م پایین شده میخواستم بدون ایا معدل و نمرات امتحان نهایی تو ی ثبت نام دانشگاه مهمه یا نه ؟؟؟

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۱۳۹۹، کسانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم هستند، ۲۵ درصد تاثیر مثبت و کسانی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید هستند، ۳۰ درصد تاثیر مثبت در کنکور برایشان منظور خواهد شد.

سلام اگر من یک ترم یک دانشگاه خونده باشم ،بعد دوباره کنکور بدم و ترم بعدی رو یعنی ترم ۲رو یک دانشگاه دیگه بخونم و یک رشته ی دیگه ،ایا امکانش هست که درس های همسانم رو مثل عمومی ها رو تطبیق بدم ؟؟ ممنون بابت راهنمایی های سوالات قبل

با سلام و درود. با داشتن ریز نمرات واحدهای گذرانده شده، تنها دروسی که نمره بالای ۱۲هستند و در هر دو رشته مشترک می باشند، را می توانید در زمان ثبت نام در داشنگاه دیگر تطبیق بزنید.

سلام.من الان متوجه شدم که تو ثبت نام کنکور محل اخذ مدرک دیپلمم اشتباه وارد شده.بعدا مشگل ساز میشه برام؟ چکار باید بکنم؟. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

با سلام و درود. شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، درخواست خود را جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی اعلام نمایید.

سلام روز بخیر می خواستم بپرسم میشه هم زمان تو دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه ازاد درس خوند ؟؟؟ یا هم زمان در دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه دولتی (دانشگاه قم ) ؟؟؟ و ایا در دانشگاه قم رشته ی طراحی صنعتی وجود دارد ؟؟؟

با سلام و درود. در صورت تایید آموزش دانشگاه ها می توانید در مقطع کارشناسی از شرایط تحصیل همزمان استفاده نمایید. لازم به ذکر است با توجه به دفترچه انتخاب رشته سال ۱۳۹۸ رشته طراحی صنعتی در دانشگاه قم (روزانه) ارائه نشده است.

سلام . من دوازدهم تجربی هستم و امسال کنکور دارم .از اول سال برای قبولی در پزشکی درحال تلاشم و به لطف خدا در آزمون ها و جمع بندی ها عملکرد خوبی دارم. ولی یک اتفاق افتاد که متوجه شدم من بیشتر از اینکه به رشته پزشکی علاقه مند باشم به رشته ی مهندسی پزشکی علاقه مندم. و متاسفانه اینو خیلی دیر متوجه شدم . با سرچ کوتاهی در مورد شرایط پذیرش متوجه شدم که از کنکور تجربی نمیشه وارد این رشته در دانشگاه دولتی شد. میخواستم بدونم آیا این حقیقت داره؟ یا اینکه راهی هست. ممنون میشم راهنماییم کنید.تنها مشاورانی که دیدم که با دقت و حوصله پاسخگوی سوالات بچه ها هستند شمایید.ازتون خواهش میکنم شرایط و راهنمایی های لازم رو به این جانب اطلاع بدید .ممنون

سلام مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی سال ۱۳۹۸، متاسفانه در هیچ از یک از دانشگاه های سراسری، پذیرشی از رشته مهندسی پزشکی از طریق آزمون سراسری گروه علوم تجربی انجام نگرفته است، و شما در صورت تمایل می توانید به صورت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و… مشغول به تحصیل شوید.

سلام من پایه دوازدهم تجربی هستم امکانش هست توضیح بدید با چه شرایطی بدون کنکور هوشبری کاردانی ثبت نام کنم؟

با سلام، در حال حاضر امکان تحصیل در هیچ یک از رشته های پیراپزشکی بدون آزمون در مقطع کاردانی و یا کارشناسی وجود ندارد. لازم به ذکر است امکان تغییر شرایط پذیرش در سال های آتی هست.

سلام من موقع ثبت نام کنکور شماره تلفن خودمو دادم بعد اگه خاموش کنم تا موقع برگزاری کنکور مشکلی پیش نمیاد؟!

با سلام، خیر؛ منعی از این بابت وجود ندارد، ولیکن در اینصورت امکان مشاهده پیامک های مربوط به اطلاع رسانی مراحل آزمون به عنوان مثال زمان دریافت کارت ورود به جلسه و… را ندارید، لذا می بایست خودتان پیگیر انجام فرایندهای شرکت در آزمون باشید.

سلام.وقتتون به خیر.من برای کنکور تو رشته‌ی تجربی ثبت نام کردم.میخواستم بدونم میشه تو آخرین مهلتی که برای ویرایش ثبت نام کنکور میدن به رشته‌ی ریاضی تغییرش بدم؟

سلام ، احتمال تغییر گروه امتحانی در زمان مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بسیار پایین می باشد ، و شما می بایست در انتظار منتشر شدن اطلاعیه مربوطه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور باشید.

سلام وقتتون بخیر من امسال دوازدهم تجربی هستم و دیپلمم رو میگیرم میخواستم بدونم بعد گرفتن دیپلم میتونم سال دیگه در رشته حقوق دانشگاه آزاد تحصیل کنم؟؟؟؟؟؟؟

سلام. بله مانعی جهت تحصیل در رشته حقوق در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای شما وجود ندارد.

سلام من زبان انگلیسی صفر صفر ام و میخوام کسب درصد ۵۰%یا۴۰%نه کمتر نه بیشتر چیکار کنم در اسن مدت ۴ ماه؟ کلوز تست هارو فقط بخونم؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید رشته ریاضی هم هستم. زبان انگلیسی رو چطور بتونم خوب بزنم در این مدت نه چندان کم؟

با سلام ، برای خواندن درس زبان انگلیسی باید با توجه به بودجه بندی زبان انگلیسی در کنکور به اولویت ها در مطالعه ی خود توجه کنید، زیرا باعث می شود که در زمان صرفه جویی کنید. همچنین بر مباحثی که کم اهمیت تر هستند، زمان کمتری بگذارید با توجه به این موضوع که به طور معمول از قسمت های درک مطلب ( ۸ الی ۱۰ تست) و واژگان (۶ الی ۷ تست) بیشترین تعداد تست مطرح می شود ، شما با خواندن و جمع بندی واژگان و به نسبت کمتر تمرکز بر گرامر می توانید درصد دلخواه خود را در آزمون به دست بیاورید.لازم به ذکر است استفاده از تکنیک های تست زنی به خصوص در بخش درک مطلب کمک شایانی به کسب درصد بالا می کند.

سلام من کنکور ۹۸ شرکت کردم و نظام جدید هستم سازمان سنجش اطلاعیه ای درباره تکمیل ظرفیت زده من نمره کل نهاییم ۶۳۰۰ شده ایا امکانش هست ک انتخاب رشتع کنم یا ن خیلیا گفتم میتونی اما گیج شدم کمکم کنین ممنون میشم

با سلام ، مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از سازمان سنجش آموزش کشور ، در صورتی که تراز (نمره کل ) قبولی شما کمتر از ۶۵۰۰ باشد ، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت نمی باشید . پیشنهاد می شود با مطالعه شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان اطلاعات مربوطه را به دست آورید.

سلام من سهمیه ایثارگری ۵ درصدی دارم ودر کنکور سراسری ۹۸ شرکت کردم و برای هیچ دانشگاهی قبول نشدم الان برای کنکور ۹۹ ثبت نام کنم میشه از سهمیه مجدد استفاده کنم؟

با سلام. در صورتی که شما از سهمیه ایثارگری در آزمون سال ۱۳۹۸ استفاده کرده باشید و موفق به کسب قبولی نشده باشید ، می توانید مجدد در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از سهمیه ایثارگری استفاده کنید.

سلام من‌ترم قبل ۴ واحد پاس شدم این ترم ۸ واحد پاس شدم با معدلم ۱۵ حالا میتونم تغییر رشته بدم ؟ الان روی هم تو این دو ترم ۱۲ واحد پس کردم میتونم تغییر رشته بدم یا باید در یک ترم ۱۲ واحد پاس کنم؟

با سلام ، شما جهت تغییر رشته در واحد دانشگاهی می بایست حداقل یک ششم واحدهای رشته قبولی خود را گذرانده باشید(حدود ۲۴ واحد) سپس در واحد آموزشی دانشگاه درخواست خود را مبنی بر تغییر رشته ثبت نمایید.

با سلام بنده دانشجوی رشته عمران روزانه ترم سه هستم و میخواهم به جای انصراف از دانشگاه…. مرخصی بگیرم ترم چهار و برای کنکور بخونم و می‌خوام دانشگاه آزاد بروم……آیا کنکور برای دانشگاه آزاد هم نیاز داره که انصراف بدم از دانشگاه روزانه تا آخر بهمن یا میتونم بدون انصراف کنکور دانشگاه آزاد بدم؟؟؟…..یعنی میتونم اول نتایج رو ببینم بعد انصراف بدم؟؟؟

با سلام ، با توجه به اینکه شما دانشجوی دوره روزانه می باشید ، جهت ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری و انتخاب رشته در دوره های روزانه و غیر روزانه ، می بایست پیش از ثبت نام در کنکور و در بازه زمانی مشخص از رشته و دانشگاه محل تحصیل انصراف دهید. شما می توانید با مطالعه شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد دانشگاه روزانه اطلاعات مربوطه را دریافت نمایید .

سلام من دانشجوی ترم ۷ کارشناسی اتاق عمل هستم و تیر ماه سال آینه فارغ التحصیل می شوم . می خواستم ببینم می تونم بدون انصراف دادن در کنکور سراسری ۱۳۹۹ شرکت کنم ؟

با سلام. دانشجویان دوره های روزانه برای شرکت در کنکور سراسری می بایست انصراف خود را تا قبل از ثبت نام کنکور ثبت کنند ، در غیر این صورت شما مجاز به شرکت در کنکور و انتخاب رشته نمی باشید.

سلام من اواخر شهریور سال ۹۸ از دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی انصراف دادم و در رشته پرستاری مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد در سال ۹۸ پذیرفته شدم. اگر در کنکور ۹۹ ثبت نام کنم و در دانشگاه دلخواه پذیرفته شوم میتوانم در در سال ۹۹ در دانشگاه دلخواهم ثبت نام کنم و دیگر در دانشگاه آزاد نباشم؟

با سلام ، شما می توانید در آزمون سراسری شرکت نمایید و چنانچه پذیرش دانشگاه و رشته موردنظر را اخذ نمودید از دانشگاهی که در آن درحال تحصیل می باشید انصراف دهید.لازم به ذکر است داوطلبان آقا در صورتی که انصراف دوم خود را ثبت نمایند مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

سلام با کاردانی پیوسته معماری میشه حقوق خواند از دانشگاه ازاد

با سلام ، بله شما با داشتن مدرک دیپلم و کاردانی ، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) برای رشته حقوق و در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشید . همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه مراجعه نمایید .

سلام من کاردانی معماری از دانشگاه آزاد گرفتم میتونم کارشناسی حقوق بخونم از دانشگاه آزاد

باسلام. رشته حقوق در واحدهای دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه نمی شود ، این رشته به صورت ناپیوسته در واحدهای علمی کاربردی به همراه گرایش های مشخص ارائه می شوند.

سلام خسته نباشید من نظام قدیمم میتونم تو کنکور۱۴۰۰ نظام جدید ثبت نام کنم کنکور نظام جدید بدم و کسی که دو سال کنکور دانشگاه دولتی قبول شده ولی انتخاب رشته نکرده بازم میتونه کنکور بده

با سلام، شما در آزمون سراسری ۱۴۰۰ می بایست در نظام آموزشی جدید شرکت نمایید، لازم به ذکر است شما منعی جهت شرکت در آزمون سراسری ندارید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

دانشگاه غیر انتفاعی

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بسیار بیشتر از رشته های بدون کنکور پیام نور هستند . از شروع سال تحصیلی امسال بیشتر رشته های دانشگاه ها و همچنین موسسات آموزش عالی به صورت بدون کنکور و همچنین تنها براساس ارائه سوابق تحصیلی در دو نوبت بهمن ماه سال…مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی یکی دیگر از مسائلی است که بیشتر مشاورین در این زمینه فعالیت می کنند . در واقع  مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی به متقاضیان کمک می کند تا درمورد رشته و دانشگاه انتخابی خود اطلاعات لازم را…

” انتخاب رشته کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ” یکی از پرمتقاضی ترین دانشگاه ها در بین داوطلبان کنکور سراسری، موسسات و دانشگاه غیرانتفاعی است. این دانشگاه به دلیل برگزاری منظم کلاس ها، کیفیت آموزشی مناسب و تعدد رشته ها همیشه در اولویت می باشد . 

” شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی ” از سال تحصیلی جدید شهریه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های غیرانتفاعی از ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

پذیرش در مقطع کارشناسی در موسسات و دانشگاه بدون کنکور! اگر قصد دارید بدون آزمون وارد دانشگاه و رشته مورد نظر خود شوید ٬ کافیست از تلفن ثابت و بدون کد یا صفر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

” انتخاب رشته کنکور دانشگاه غیرانتفاعی “یکی از پرمتقاضی ترین دانشگاه ها در بین داوطلبان کنکور سراسری، موسسات آموزش عالی و دانشگاه غیرانتفاعی است. این دانشگاه به دلیل برگزاری منظم کلاس ها، کیفیت آموزشی مناسب و تعدد رشته ها همیشه در اولویت می باشد . 

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت.


با خیال راحت خرید کنید.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی
مشاوره تلفنی دانشگاه غیرانتفاعی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *