چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

 
helpkade
چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم
چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

اگر Ping Modem را ندارید و ارتباط وایرلس تا DSL CPE برقرار نیست، برای بررسی مشکل می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد منوی Start شوید و بعد از باز کردن Control Panel گزینه Network and Sharing Center را انتخاب کنید.

در منوی سمت چپ در Network and Sharing center با انتخاب گزینه Change Adapter Setting می‌توانید به صفحه تنظیمات کارت شبکه‌های سیستم خود وارد شوید.

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

برای کانکت شدن به وایرلس در ابتدا این نکته را یادآور می شویم که بهتر است که در تنظیمات (Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4 در کارت شبکه شما IP خاصی ست نشده باشد و تنظیمات IP به صورت Obtain باشد.

برای چک کردن این مورد می‌توانید روی Wireless Network Connection، کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید.

با دوبار کلیک روی گزینه (Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv وارد صفحه تنظیمات IP ‌شوید. در این قسمت گزینه Obtain an IP address automatically را انتخاب کنید.

دقت کنید که این مورد تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که DHCP مربوط به DSL CPE فعال باشد که در اکثر DSL CPEها به صورت Default همین طور است. در غیر این صورت شما باید در این قسمت IPهای مورد نیاز را تنظیم فرمایید.

بعد از انجام این عملیات بار دیگر وارد صفحه Network and sharing center شده و گزینه Manage Wireless Networks را انتخاب نمایید.

در این قسمت نام شبکه‌های وایرلسی که شما در گذشته به آن ها متصل شده‌اید نشان داده می‌شود. با انتخاب گزینه Remove آن را حذف کنید. این کار موجب می‌شود که تنظیماتی که پیش از این در نوع اتصال به شبکه وایرلس انتخاب شده است (از جمله نوع Security و Password وایرلس) پاک و امکان تنظیم مجدد آن فراهم شود.

بعد از این کار در منوی سمت چپ در Network and Sharing center با انتخاب گزینه Change Adapter Setting می‌توانید به صفحه تنظیمات کارت شبکه‌های سیستم خود وارد شوید.

پس از ورود به این صفحه با راست کلیک روی گزینه Wireless Network Connection و انتخاب گزینه Connect/Disconnect صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد.

در این قسمت نام شبکه‌های وایرلسی که در محدوده شما قابل دست‌رس است، نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب نام شبکه وایرلس خود به آن متصل شوید. در صورتی‌که Password خاصی برای وایرلس خود تنظیم کرده باشید در این مرحله از شما درخواست می‌شود که پسوورد خود را وارد کنید. پسورد را در ردیف ویژه‌ی این کار وارد و گزینه Connect را انتخاب کنید.

در صورتی‌که با ورود به صفحه View Available Wireless Network هیچ شبکه وایرلسی تشخیص داده  نمی‌شود، ممکن است یکی از موارد زیر اتفاق افتاده باشد:

۱- گزینه وایرلس Laptop خاموش است.

۲- سیستم از برنامه خاصی برای متصل شدن به وایرلس استفاده می‌کند (این برنامه در منوی Start و در قسمت All Programs با نام Wireless مشخص شده است). برای آشنایی با مراحل اتصال از طریق برنامه خاص وایرلس، می‌توانید به راهنمای برنامه وایرلس که در هنگام خرید کارت شبکه وایرلس به شما تحویل داده شده است، مراجعه فرمایید.

۳- وایرلس DSL CPE غیرفعال است (که در این صورت باید به کنسول DSL CPE مراجعه کنید و از Enable بودن تنظیمات وایرلس مطمئن شوید. این کار را می‌توانید با استفاده از راهنمای مودم انجام دهید.)

۴- فاصله سیستم شما از DSL CPE زیاد است.

۵- نام شبکه وایرلس (SSID) به صورت Hidden (مخفی) تنظیم شده است. در این صورت بدون داشتن نام و مشخصات وایرلس نمی‌توانید به آن وصل شوید.

در صورتی‌که با Refresh کردن منوی View Available Network هیچ اتفاقی نمی‌افتد و فعالیتی برای Search صورت نمی‌گیرد، احتمال دو گزینه ۱ و ۲ و در صورتی‌که با Refresh کردن فعالیتی برای پیدا شدن وایرلس صورت می‌گیرد ولی وایرلسی پیدا نمی‌شود و یا وایرلس‌های دیگری به غیر از وایرلس شما را پیدا می‌کند احتمال گزینه ۳ و ۴ و ۵ بیش‌تر است.

در صورتی‌که بعد از شناسایی کردن شبکه وایرلس باز هم امکان اتصال به وایرلس وجود نداشت :

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

با ما در تماس باشید

سرعت اینترنت خود را تست کنید

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل


شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰Downloads-icon

ابتدا از منوی Start کامپیوتر خود گزینه Network and Sharing Center را انتخاب کنید و ازمنوی سمت چپ وارد قسمت Change Adapter Setting شوید.

بعد از این کار روی Connection مربوط به DSL CPE خود راست کلیک کنید و با انتخاب گزینه Properties وارد تنظیمات کارت شبکه خود شوید.

در این مرحله وارد قسمت Sharing شوید و و تیک گزینه Allow other network users connect … را بزنید و روی OK کلیک کنید.

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

با انجام این کار کلمه Shared در زیر Connection شما نوشته خواهد شد.

بعد از Share کردن اینترنت روی یک کارت شبکه به صورت اتوماتیک آی پی ۱۹۲.۱۶۸.۱۳۷.۱ روی کارت شبکه دیگر شما که مربوط به شبکه داخلی است، تنظیم خواهد شد.

برای مشاهده این مقادیر روی Connection مربوط به شبکه داخلی خود کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه Properties در صفحه باز شده گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب و روی Properties کلیک کنید.

IP های تنظیم شده در کارت شبکه به شما نشان داده خواهد شد که در صورت نیاز می‌توانید این IP را تغییر دهید.

این IP به صورت اتوماتیک روی کارت شبکه شما ست خواهد شد و نیازی به تنظیم دستی این IP در حالت عادی نیست و می‌توان این IP را درحالت Obtain قرار داد.

دقت داشته باشید که نیازی به ست کردن Default Gateway روی این Connection نیست.

هم چنین شما باید روی سیستم‌های Client در شبکه داخلی خود IP این کارت شبکه را به عنوان Default Gateway قرار دهید و برای IP هم یک IP از همین Range تنظیم کنید.

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

با ما در تماس باشید

سرعت اینترنت خود را تست کنید

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل


شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰Downloads-icon

برای خریدبلیط اتوبوس دنبال سایت معتبری؟


آکادمی تخصصی زبان| مبتدی تا پیشرفته

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

با توجه به سرعت اینترنت مورد نیاز، مقدار هزینه‌در نظر گرفته شده برای خرید تجهیزات و نیز هزینه اتصال که معمولا به صورت دوره‌ای پرداخت می‌شود و همچنین سرویس‌های قابل دسترس در منطقه‌‌سکونت یا محل کارتان، می‌توانید یکی از سرویس‌های Dial-Up ، ISDN ، DSL، Cable Modem ، Satellite یا Wireless را برگزینید. اگرچه امروزه سرویس‌های ارزان قیمت و با کیفیتی نظیر (DSL (ADSL در اغلب نقاط کشور در دسترس قرار دارد ، اما هنوز هم استفاده از مودم‌های Dial-UP به دلیل ارزان بودن تجهیزات و سادگی نصب و راه‌اندازی، انتخاب اول بسیاری از کاربران است.

برای اتصال به اینترنت از طریق سرویس Dial-Up نیاز به یک مودم اینترنال یا اکسترنال دارید. قبل از خرید مودم، حتما مدلی را انتخاب کنید که با ویندوز 7 سازگار باشد. اگرچه ویندوز 7 اغلب مودم‌های Dial-Up را می‌شناسد اما ممکن است مودم شما آنقدر قدیمی باشد که این ویندوز قادر به شناسایی آن به صورت خودکار نباشد یا این که اصلا درایور آن برای ویندوز 7 توسط شرکت سازنده ارائه نشده باشد.

بهتر است قبل از تهیه مودم (Dial-up ، DSL و … ) با توجه به مباحث گذشته، از سازگاری مدل مودم موردنظرتان با ویندوز 7 اطمینان حاصل کنید. اگر مودم شما به اصطلاح Plug and Play باشد، ویندوز 7 به صورت خودکار آن را خواهد شناخت ؛ اما در بسیاری موارد ممکن است مجبور شوید به صورت Manual اقدام به نصب آن کنید؛ برای این کار به درایور محصول برای ورژن ویندوزتان (32 یا 64 بیتی) نیاز دارید که معمولا در یک CD به همراه محصول ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت تولیدکننده، درایور مناسب را دانلود کنید.

برای نصب مودم به صورت Manual ، از منوی استارت،‌کنترل پنل را انتخاب کرده و در حالت نمایش Small icons روی گزینهand Modem کلیک کنید. در این پنجره و در تب Modems، مودم‌های نصب‌شده فهرست شده‌اند که می‌توانید از طریق دکمه به برگه‌مشخصات آنها دسترسی پیدا کنید، درایور آنها را به روزرسانی کنید و… یا با استفاده از دکمه آنها را حذف کنید. اما برای نصب یک مودم جدید، دکمه را بفشارید؛ از اتصال مودم به سیستم و روشن بودن آن (برای مودم‌های اکسترنال) مطمئن شده و با انتخاب گزینهxt اجازه دهید ویندوز برای شناختن آن تلاش کند. اگر این مرحله موفقیت‌آمیز نبود می‌توانید در پنجره‌بعد، با کلیک روی دکمهDisk ، مسیر درایور مناسب را مشخص کرده و اقدام به نصب مودم کنید.

پس از نصب صحیح مودم به برگهrules بروید، My Location را انتخاب کرده و روی دکمه کلیک کنید. در پنجرهLocation باید کشور محل سکونت را انتخاب و پیش‌شماره‌تلفن منطقه‌تان را در قسمت Area Code وارد کنید. اگر در اداره و… هستید و برای دسترسی به خط تلفن مستقیم باید ابتدا شماره‌ای را وارد کنید (مثلا 9) می‌توانید این کد را در قسمت To access an outside line for local calls … وارد کنید. در این پنجره همچنین می‌توانید سیستم تلفن (Tone/Pulse) را انتخاب کنید.

پس از طی این مراحل، یک Connection برای اتصال به اینترنت ایجاد کنید. برای این منظور، هنگامی که کنترل پنل در حالت نمایش Small icons است، روی گزینهand sharing center کلیک و Set Up a Coonnection or Network را انتخاب کنید؛ در پنجره‌ای که باز می‌شود، باید نوع کانکشن موردنظرتان را که در اینجا Dial-Up است انتخاب کنید. در پنجره‌بعد، اطلاعات مربوط به ISP را که از آن سرویس می‌گیرید ، وارد کنید که شامل شماره تلفن اتصال، نام کاربری و کلمه‌عبور خواهد بود. اگر از شماره تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنید نیازی به وارد کردن نام کاربری و کلمه‌عبور ندارید! می‌توانید با انتخاب Remember this password ، کلمه‌ عبوری را که وارد کرده‌اید، ذخیره کنید. همچنین می‌توانید نام پیشفرض برای کانکشن را تغییر دهید. اگر می‌خواهید تمام کسانی که از رایانه تان استفاده می‌کنند، بتوانند این کانکشن را ببینند و از آن استفاده کنند، باید گزینه …other people to use را در حالت انتخاب قرار دهید. این به معنای آن است که تمامی حساب‌های کاربری موجود در ویندوزتان صرف‌نظر از این که عضو چه گروهی (…/Administrator/user) هستند، می‌توانند از این کانکشن برای اتصال به اینترنت استفاده کنند.

کلیک روی گزینهrules شما را به پنجره‌تنظیمات محلی هدایت می‌کند که توضیحات مربوط به آن ارائه شد.

روی دکمه کلیک کنید، همان طور که مشاهده می‌شود، عملیات اتصال به اینترنت برای تست عملکرد آغاز می‌شود که می‌توانید با انتخاب گزینه آن را متوقف کنید. در این مرحله در واقع کانکشنی که ایجاد کرده‌اید، ذخیره خواهد شد.

اما سوال اینجاست که پس از ایجاد یک کانکشن در ویندوز 7 ، چگونه می‌توان مجددا به آن دسترسی پیدا کرد! برای این منظور کافی است روی آیکون Network در قسمت Notification Area از Taskbar یا نوار وظیفه‌ویندوز کلیک کنید تا فهرست تمامی کانکشن‌های موجود به شما نمایش داده شود.

با کلیک روی آیکون کانکشنی که ایجاد کرده‌اید، گزینه را انتخاب کنید تا پنجره‌ای به همین نام باز شود. در آن می‌توانید اطلاعاتی را که هنگام ایجاد کانکشن وارد کرده‌ بودید، مشاهده و آنها را در صورت نیاز ویرایش و ذخیره کنید. اگر از صحت اطلاعات واردشده مطمئن هستید، کافی است روی دکمه کلیک کنید تا عملیات اتصال آغاز شود.

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

می‌توانید با کلیک روی گزینه به قسمت تنظیمات کانکشن ایجاد شده بروید. اگر در برگه روی دکمه کلیک کنید ، به پنجره‌پیکربندی مودم هدایت خواهید شد. در اینجا می‌توانید گزینهmodem speaker را از حالت انتخاب خارج کنید تا هنگام اتصال به اینترنت صدایی نشنوید!

همچنین می‌توانید با کلیک روی دکمه چند شماره تلفن را برای اتصال به ISP وارد کنید تا در صورت عدم اتصال یکی، دیگری شماره‌گیری شود. اگر گزینه … successful number را در حالت انتخاب قرار دهید، شماره‌ای که عملیات اتصال با آن به صورت موفقیت‌آمیز انجام می‌شود در ابتدای فهرست قرار می‌گیرد تا در نوبت بعد، ابتدا از آن برای اتصال استفاده شود.

در سربرگ Option و از قسمت Redialing Options می‌توانید تعیین کنید که تلاش برای اتصال مجدد چند بار صورت گیرد که حالت پیشفرض برای آن 3 مرتبه است. همچنین می‌توانید تعیین کنید که فاصله‌زمانی هر بار تلاش چقدر باشد که پیشفرض آن یک دقیقه است.

در قسمت Idle time before hanging up می‌توانید تعیین کنید که اگر سیستم به اینترنت متصل بود و برای مدتی با آن کار نمی‌کردید، اتصال به صورت خودکار قطع شود. مقدار پیشفرض این گزینه 20 دقیقه است. اگر برای آن مقدار Never را انتخاب کنید، در صورت بیکاربودن سیستم، اتصال به صورت خودکار قطع نخواهد شد!

در سربرگ Networking ، دقت داشته باشید که همیشه گزینه …f ile and printer sharing از حالت انتخاب خارج باشد؛ مگر آن که بخواهید فایل یا پرینتر خود را از طریق اینترنت به اشتراک گذارید.

توضیحات مربوط به Share‌کردن اینترنت (ICS) در آینده ارائه خواهد شد، اما بدانید که به اشتراک‌گذاری اینترنت Dial-up میان چند رایانه به دلیل سرعت بسیار پایین آن، اصلا منطقی نیست!

منبع: Windows7_In_Depth

چند گام بالاتر

دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه

جستجوی انواع بهترین ونزدیکترین مراکزخدماتی

جدیدترین مدلهای تلویزیون سامسونگ و ال جی

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

بهترین مراکزآموزشی بابالاترین میزان بازدهی

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر


مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

سلام. من کامپیوترم با اپدیت ویندوز ده مشکل پیدا کرد و بالا نیومد چند روز درگیر بودم نشد بردم برام ویندوز برنن چون دی وی دی رایتر نداشتم و قسمت بوت مشکل پیدا کرده بود. ویندوز رو عوض کرده الان اینترنت کامپیوتر قطعه.وای فای وصله من سیمی که از وای فای میره کامپیوترم عوض کردم نشده ری استارت کردن مودم کارت گرافیک قسمت منیجر و… رو امتحان کردم اما نشده قبل قضیه ویندوز اینترنت اصلا مشکلی نداشت

سلام .مشکل اینترنت برطرف شد، گویا به خاطر پورتی که مودم رو به کامپیوتر وصل میکنه بوده عوضش کردم درست شد. حالا یه مشکل دیگه پیش اومده از چند دقیقه تا چند ساعت بعد از روشن کرده کامپیوتر دارم باهاش کار میکنم به دفه صفحه استوپ میزنه هیچی عمل نمیکنه.ریست میکنم گاها بیشتر از یه بار تا رد کنه ممنون میشم راه حل رو بگید

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
این مشکل معمولا وقتی پیش میاد که درایور lan و یا چیپست ها نصب نشده باشند
اگر که dvd مادربرد خود را دارید از داخل ان تمام درایور ها را نصب کنید
اگر هم ندارید میتوانید با یک جست و جوی ساده درایور های مادبرد خود را پیدا و نصب کنید
احتمالا با نصب درایور مربوط مشکل شما رفع خواهد شد درصورتی که مدل مادربرد خود را نمیدانید میتوانید از طریق راه زیر مدل مادربرد را پیدا و از سایت سازنده پیدا کنیدنحوه فهمیدم مدل مادربرد:
ابتدا run را اجرا کنید (با زدن دکمه ویندوز با r) 
در قسمت جست و جو cmd را سرچ کنید و enter کنید
در قسمتی که وارد شدید عبارت (wmic baseboard get product,Manufacturer,version,serialnumber)
را جست و جو سپس enter کنید طبق تصویر مدل مادربرد برای شما ظاهر میشود که میتوانید در سایت سازنده درایور های ان را نصب کنید
 
اگر با روش بالا مشکلتان حل نشد و یا هر سوالی داشتید در همین بخش برای ما کامنت بگذارید
 
با تشکرتیم پشتیبانی

سلام ممنون از پاسختون. من این دستور رو تو سیستم اجرا کردم این مشخصات اومد. الان کدومشو باید تو نت سرچ کنم بیاره؟http://s6.picofile.com/file/8389247926/IMG_20200225_122005.jpg

با توجه به عکس ارسالی شما مدل
Asus M4N68T
میباشد
با تشکر

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

همینو منم دانلود کردم حجمش چارده مگابایت بود از سایتhttps://driverscollection.com/?User=activate&uc=78b24f020ddf2acca4386a8dd6252b0f
نصب کردم ری استارت کردم اما وصل نشد اینترنت.

اگر ویندوز رو عوض کنم درست میشه؟من یه ویندوز رو فلش نصب کردم اما برای نصب ری استارت میکنم هر جور سعی میکنم مثل قبلنا صفحه معمولی نصب ویندوز بیاد نمیاد

بله امکانش هست اگه مشکل نرم افزاری باشه با تعویض ویندوز درست بشه
براتون در ادامه آموزش بوتیبل کردن فلش و همچنین نصب ویندوز را به صورت کامل قرار دادیم طبق آن ها عمل کنید و در آخر نتیجه را به ما اعلام کنید.آموزش بوتیبل کردن فلش
برای بوتیبل کردن فلش نرم افزار های مختلفی وجود داره ولی پیشنهاد ما به شما نرم افزارRufus است که در اخر همین قسمت لینک دانلود را براتون قرار میدمشما کافیست یک ایمیج (فایل با فرمت ISO) از ویندوز خود تهیه کنید و بعد از باز کردن نرم افزار Rufus آدرس فایل iso (با انتخاب گزینه Select یک پنجره برای انتخاب باز میشه) و فلش خودتون را مشخص کنید.بقیه تنظیمات نیاز به تغییر نداره سپس بر روی start بزنید و صبر کنید
لینک دانلود نرم افزار :دانلود  Rufus.3.6.1551
همچنین میتوانید از آموزش پایین برای نصب ویندوز کمک بگیریدآموزش نصب ویندوز ۱۰چند نکته زیر را در نظر داشته باشید 

آموزش نصب تمام درایور ها توسط آپدیت ویندوزبعد از اینکه ویندوز شما به صورت کامل نصب شد و وارد محیط دسکتاپ شدید قبل از انجام هر کاری سیستم را به اینترنت متصل فرمایید سپس به مسیر زیر برویدStart   Settings  > Update & Security   > Windows Update  سپس با صفحه ای مانند شکل زیر رو به رو میشوید حال بر روی گزینه Check for Update کلیک کرده و منتظر بمانید ویندوز به صورت اتوماتیک تمام سخت افزار شما را برسی میکنید و بهترین ورژن موجود برای آن را دانلود و سپس نصب میکندمانند شکل زیر دقت داشته باشید حتما به یک اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید این فرآیند با توجه به سرعت اینترنت شما ممکن است چندین ساعت طول بکشد پس صبور باشید در برخی موارد سیستم شما نیاز به ریستارت دارد پس در صورتی که گزینه ریستارت برای شما نمایان شد سیستم را ریستارت کنید و مجدد وارد همین بخش شوید و دوباره بر روی Update بزنید تا ادامه کار انجام شود این کار را تا زمانی انجام دهید که دیگر هیچ چیزی برای دانلود و یا نصب وجود نداشته باشد و شما پیغام You’re Up To Date را پس از زدن Check for update دریافت کنیدپس از اینکه ویندوز شما به صورت کامل آپدیت شد ویندوز خود را کرک کنید این روش یکی از بهترین روش ها برای نصب درایور ها میباشد 
ما سعی کردیم تمام آموزش های مورد نیاز شما را در این قسمت قرار دهیم اگر در هر قسمت به مشکل برخوردید و یا نیاز به آموزش دیگری داشتید اعلام کنیدبا تشکرتیم پشتیبانی

دوست عزیز مشکل قفل شدن صفحه میتواند از سمت سخت افزار کامپیوتر شما نیز باشد اما از طرفی دیگر ممکن است مشکل از نصب یک برنامه با حجم بالا باشد . شما می بایست وارد task manager شده و برنامه های باز شده و در حال اجرا را مشاهده کنید . ایا برنامه ای میبینید که غیر طبیعی باشد و شما ان را نصب نکرده باشید  ؟ 
 چرا که یک هارد درایو، RAM و کارت گرافیک معیوب و یا نقص در قطعات دیگر سخت افزاری، به راحتی می‌تواند باعث هنگ کردن کامپیوتر شود. همچنین گفتنیست آپدیت نبودن درایور یک قطعه نیز می‌تواند به علت تداخل با درایورهای دیگر یا عدم عملکرد صحیح، باعث هنگ کردن دستگاه شود.
 
باتشکر,تیم پشتیبانی

جوابم اینجا نبود

هیچ مشکلی نیست به راحتی از قسمت سوال بپرس سایت میتونید سوال خودتون را بپرسید .

چطوری به تیم پاسخگو جواب بدم؟

پس از اینکه سوالی در سایت پرسیده میشود تیم پاسخگو با توجه به سوال در اولین فرصت به شما پاسخ میدهند
برای اینکه شما بتوانید در ادامه با آن ها در ارتباط باشید
نیاز به یک حساب در سایت دارید که میتونید از قسمت ثبت نام , در صورتی که ثبت نام نکردید و یا از قسمت ورود , در صورتی که قبلا ثبت نام کردید

وارد حساب خود شوید سپس قسمتی در پایین سوال شما باز میشود که میتوانید با تیم پاسخگو در ارتباط باشید.

تمام این خدمات رایگان میباشد

کاربر ثبت نام شده در سایت

سوال پاسخ داده شده

تنها پاسخ هایی که دارای بنر آبی رنگ 
میباشند مورد اعتماد بوده
و در صورتی که سوال شما توسط کاربران پاسخ داده شود و شما با انجام آن کار ها با مشکلات بیشتری مواجه شدید ,
تیم ما هیچگونه مسئولیتی را درقبال راهنمایی های غلط توسط کاربران بر عهده ندارد.

 

اگر کد تخفیف دارید آن را وارد کنید

اغلب پس از نصب مجدد سیستم عامل، کاربران با شرایطی مواجه می شوند که اینترنت بر روی کامپیوتر خود کار نمی کند. بیایید بیاموزیم که چگونه مشکل نشان داده شده را بر روی رایانه ای که ویندوز 7 را اجرا می کند را رفع کند.

محتوا

علت این مشکل، بی اهمیت است: پس از نصب مجدد سیستم، تمام تنظیمات، از جمله تنظیمات اینترنت، از بین می روند و درایورهای شبکه از بین می روند. الگوریتم خارج از این وضعیت ناخوشایند بستگی به روش خاص اتصال به وب جهانی دارد. در زیر ما روش حل این مسئله را هنگام استفاده از Wi-Fi و اتصالات کابل استاندارد از طریق اتصال کارت شبکه 8P8C بررسی خواهیم کرد.

ابتدا الگوریتم اقدامات را هنگام استفاده از اتصال از طریق Wi-Fi در نظر بگیرید. دلیل اصلی عدم دسترسی به وب جهانی پس از نصب مجدد سیستم عامل، عدم راننده مناسب برای آداپتور است که از طریق آن تعامل Wi-Fi اتفاق می افتد.

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

اما این ممکن است و چنین نتیجه ای، که در آن همه چیز مانند قبل باقی خواهد ماند. در این مورد، تنها نصب رانندگان “بومی” این دستگاه به شما کمک خواهد کرد. آنها را می توان از دیسک که با آداپتور ساخته شده است نصب کنید. اگر به دلایلی چنین حاملی نداشته باشید، اجزای ضروری را می توانید از وب سایت رسمی سازنده دانلود کنید. پس از نصب راننده و نمایش دستگاه در «Dispatcher» ، جستجو برای شبکه های موجود و اتصال به آن که به آن دسترسی دارید، با وارد کردن رمز عبور، همانطور که معمولا انجام می شود.

همچنین ببینید: نحوه فعال سازی Wi-Fi در ویندوز 7

اگر شما اینترنت کابلی معمولی دارید، پس در این مورد، پس از نصب مجدد سیستم عامل، اتصال به وب جهانی ممکن نیست. احتمال این حتی بالاتر از موارد قبلی است، زیرا تعامل با بسیاری از ارائه دهندگان نیاز به تنظیمات خاصی دارد که البته در هنگام نصب مجدد سیستم عامل از بین رفته است.

به احتمال زیاد شما باید اولین گزینه را انتخاب کنید، زیرا اتصال به شماره گیری به دلیل کم بودن سرعت آن در حال حاضر به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.

درس: نحوه نصب یک درایور شبکه

پس از نصب مجدد سیستم عامل، ممکن است اینترنت به علت فقدان رانندگان لازم یا از دست دادن تنظیمات نصب شده از بین رفته باشد. الگوریتم عمل برای حل این مشکل بستگی به نوع اتصال به وب جهانی دارد.

به درخواست کاربر LekssIcon ارسال می شود راهنمای ایجاد PPPoE در ویندوز 7.

دکمه Start را فشار دهید و در منوی باز شده، مورد را انتخاب کنید پانل کنترل.

در اینجا ما به این مورد علاقه مند هستیم شبکه ها و اینترنت، یعنی فرعی.

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

اگر شما به بخش خود بروید شبکه ها و اینترنت، سپس شما باید مرکز شبکه و اشتراک گذاری را انتخاب کنید و دوباره مورد زیر را انتخاب کنید وضعیت شبکه و وظایف را مشاهده کنید.

قبل از اینکه ما طرح شبکه ما و مرکز کنترل پارامترهای شبکه اصلی سیستم عامل را باز کرد. برای ایجاد اتصال با سرعت بالا، روی پیوند کلیک کنید. راه اندازی یک اتصال یا شبکه جدید.

در کادر محاوره، مورد را انتخاب کنید اتصال به اینترنتفشار دادن بعدی.

اگر شما قبلا ارتباط برقرار کرده باشید، سیستم ممکن است از یک موجود استفاده کند. در داخل =) نیست یک مورد را انتخاب کنید: نه، یک اتصال جدید ایجاد کنیدفشار دادن   بعدی.

انتخاب کنید سرعت بالا (با PPPoE)   اتصال

حالا شما باید به دقت وارد شوید نام کاربری   و رمز عبور   برای دسترسی به اینترنت مطمئن شوید جعبه را چک کنید به یاد داشته باشید این رمز عبور. همچنین اگر بخواهید می توانید تغییر دهید نام اتصال   خودت پس از ویرایش، دکمه را فشار دهید اتصال.

خدمات PPPoE
  به طور پیش فرض بلافاصله تلاش می کند ارتباط برقرار کند. اگر به آن نیازی ندارید، دکمه را فشار دهید. پرش.

روش ایجاد یک اتصال کامل شده است – دکمه را فشار دهید بستن. اتصال ایجاد شد برای راحتی، من توصیه می کنم ایجاد یک دسکتاپ میانبر   برای اتصال سریع برای انجام این کار، در شبکه و مرکز اشتراک گذاری در پانل سمت راست، مورد را انتخاب کنید تغییر تنظیمات آداپتور.

در میان اتصالات شبکه در دسترس، ما به دنبال ارتباط با نماد مودم و یک رشته هستیم. WAN Miniport (PPPOE)   در توضیحات

با کلیک راست بر روی آن کلیک کنید و مورد را در منو انتخاب کنید ایجاد میانبر. سیستم سوگند یاد می کند که نمی تواند یک میانبر در اتصالات ایجاد کند و پیشنهاد می دهد که آن را روی دسک تاپ ایجاد کند – دقیقا همان چیزی است که ما نیاز داریم. فشار دادن بله. بنابراین، ما ارتباط برقرار کرده ایم و میانبر آن را بر روی دسکتاپ قرار داده ایم – اکنون می توانید کار کنید.

هر بار که شما سیستم عامل ویندوز را مجددا نصب میکنید، باید یک راه دیگر را مجددا نصب کنید و راننده را نصب کنید. بیشتر سخت افزار به این رانندگان بستگی دارد، روتر بدون استثنا است. بنابراین، به منظور بازگشت به شبکه جهانی در شرایط کاری معمول پس از نصب مجدد ویندوز، شما باید چند مرحله ساده انجام دهید، اما با این حال، توجه زیادی را به خود جلب می کنید. برای کمک به شما در این زمینه، ما این مقاله را تهیه کرده ایم، جایی که جزئیات دقیق آن را شرح داده ایم.

بلافاصله رزرو کنید که ما اینترنت را به سیستم عامل مجتمع شده با استفاده از مثال ویندوز 7 متصل کنیم. اگر چه، پس از درک این که چگونه این فرآیند در این سیستم انجام می شود، می توانید این اقدامات را به سایر نسخه های مدرن تر تکرار کنید.

امروز ما به دنبال:

اگر از یک روتر معمولی استفاده می کنید، خیلی خوش شانس هستید، زیرا نمی توانید اینترنت را بازگردانید. به عنوان مثال، برنامهنویسان روترهای بیصدا، نرم افزار لازم را برای دستگاههای خود دانلود میکنند، و همه چیزهایی که لازم است روتر را به رایانه وصل کنید، پس از آن بدون مداخله درایورها نصب میشوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید اتصال شبکه محلی فعال است.

بنابراین ویندوز مجددا نصب شده است. مسیر را دنبال کنید شروع کنید – پانل کنترل – مرکز شبکه و اشتراک گذاری.

اکنون بررسی کنید که اتصال شبکه محلی فعال است. در این مورد، در زیر آیکون اتصال محلی، شما کلمه ” شبکه”و مدل کارت شبکه مورد استفاده قرار گرفت. اگر این اتفاق نیفتاد – “هیزم” را بگذارید.

البته، نصب درایور ها به این معنی است که شما رانندگان را از قبل تهیه کرده اید یا برای دانلود آنها دسترسی به اینترنت دارید. با این حال، امروز ما فقط سعی می کنیم شبکه جهانی را بازگردانیم، بنابراین گزینه دوم برای ما مناسب نیست. یک گام مهم در این امر، دستیابی به یک “بسته” با رانندگان در پیش است، به طوری که آنها می توانند با خیال راحت بر روی ویندوز تازه نصب شده نصب شده است.

در اینجا شما هرگز به یک ابزار مفید نیاز ندارید. راه حل بسته راه حل، که مجموعه ای از تعداد زیادی از رانندگان و ویژگی های مختلف است:

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار را بخوانید.
. پیوند به فایل پیوست شده

به هر حال، یک راه حل ساده دیگر برای چگونگی «رانندگی کردن» رانندگان پس از نصب مجدد ویندوز، ایجاد یک نسخه پشتیبان از درایورهای موجود در کامپیوتر (از جمله درایورهای شبکه) خواهد بود. ما درباره این صحبت کردیم
. همچنین در اینجا می توانید نحوه ذخیره رانندگان روی رایانه خود را بعد از نصب مجدد ویندوز با بهبود بیشتر آنها یاد بگیرید.

اگر هیچ یک از موارد فوق شبکه جهانی را بر روی رایانه خود بازسازی نکند، تنظیمات شبکه محلی از بین می رود، که با ایجاد یک اتصال جدید به سرعت حل می شود. بیایید دریابیم چگونه این کار را در ویندوز 7 انجام دهیم.

اگر شما همه چیز را همانطور که در بالا توضیح داده اید، در سینی ساعت نزدیک به ساعت نماد وضعیت وضعیت را نشان می دهد فرم زیر را وارد کنید:

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

با کلیک بر روی آیکون یک پنجره باز می شود که در آن نام شبکه شما را مشاهده می کنید و پیامی مبنی بر اینکه کامپیوتر دارای دسترسی به اینترنت است. در غیر این صورت، شما باید مراحل را تکرار کنید و درک کنید که در آن اشتباه کرده اید.

در صورت شکست در تمام جهات پس از تلاش برای بازگرداندن اینترنت، توصیه می شود که سیم ها و تمام لنگرهای روتر را برای نقص بررسی کنید. شاید حتی قبل از نصب مجدد ویندوز، شما متوجه نشدید که حتی پس از آن اتصال با شبکه جهانی را از دست دادید. همچنین می تواند توسط یک کارت شبکه معیوب در کامپیوتر ایجاد شود. ما شما را توصیه می کنیم:

شاید مشکل در این جزئیات پنهان شده باشد.

از دستورالعمل فوق استفاده کنید، اقدامات خود را برای خطاها بررسی کنید و از نظرات در مورد این موضوع در نظرات بپرسید تا ما بتوانیم به سرعت پاسخ دهیم و پاسخ دقیق ارائه دهیم.

بنابراین محبوب ویندوز 7 بدون اتصال به اینترنت تبدیل به یک سیستم عادی و غیر قابل علاج است. اما ویژگی آن این است که شما می توانید از دسترسی به شبکه از هر نقطه از جهان استفاده کنید. در مورد اینکه چگونه در ویندوز 7، در مورد نحوه اتصال استفاده می شود، لازم است مشخص شود.

قبل از اتصال اینترنت در ویندوز 7، باید مودم را به رایانه وصل کنید. صرف نظر از نوع دستگاه استفاده می شود، تنظیمات کلی تنظیم شده است. بنابراین، انتخاب سوئیچ برای گشت و گذار در اینترنت، تمرکز بر قابلیت های رایانه شما است. به عنوان مثال، Wi-Fi بر روی تمام رایانه های شخصی کار نمی کند، و مودم های 3G همواره در سیگنال ها به خوبی سیگنال را دریافت نمی کنند.

برای ورود به حالت تنظیمات شبکه، شما باید برگه کنترل پنل را باز کنید. این در منوی Start قرار دارد. کسانی که از این سوال “چگونه برای پیکربندی اینترنت در ویندوز 7” سوال می کنند، شما نیاز به تب “شبکه و اینترنت”، “شبکه و مرکز به اشتراک گذاری”.

ممکن است در تنظیم “اتصال به یک اتصال جدید” مشکلی وجود داشته باشد، زیرا شما نیاز به اتصال مودم خاص خود دارید. به عنوان مثال، صاحبان “سوت” از اپراتور تلفن همراه (مودم 3G) می توانند به سادگی دستگاه را وصل کنند، رانندگان را به صورت خودکار راه اندازی کرده و بی سر و صدا از اینترنت استفاده کنند. اما فقط اگر آن را به درستی پیکربندی کرد. اگر نه، سوال این است که آیا در ویندوز 7 ارتباطی از دست نمی دهد.

“یک سوت” بدون وقفه (یکی که در فروشگاه به درستی آماده نشده بود) با چند کلیک متصل می شود. برای انجام این کار، “تنظیم اتصال تلفنی را انتخاب کنید.” بعدا باید مودم متصل به پورت را ببینید. لازم است شماره تلفن شماره گیری شده را وارد کنید (هر اپراتور دارای خود، معمولا در دستورالعمل های دستگاه ثبت شده است)، پس از آن کتیبه “دستگاه آماده استفاده است” باید ظاهر شود. این همه، شما می توانید از خدمات وب جهان استفاده کنید.

رانندگان برای اینترنت (ویندوز 7) مورد نیاز نیستند. آنها در حال حاضر در سیستم عامل خود هستند، شما فقط نیاز به اتصال دستگاه. “اتصال به اینترنت” را انتخاب کنید (برای اولین بار در لیست). لطفا توجه داشته باشید که این باید بی سیم، سرعت بالا باشد، زیرا تنها این گزینه برای مودم های ADSL مناسب است. اطمینان حاصل کنید که اتصال PPPoE (سرعت بالا) را انتخاب کنید. شما باید نام کاربری و رمز عبور ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات اینترنتی (به عنوان مثال، Rostelecom یا هر چیز دیگری) را وارد کنید. همه اطلاعاتی که باید قبل از راه اندازی اینترنت بدانید. در ویندوز 7، همانطور که در مورد هر نسخه دیگر، بدون رمز عبور و ورود به سیستم می تواند به وب وصل نمی شود. پس از اتصال موفقیت آمیز، می توانید یک میانبر روی دسکتاپ را نمایش دهید، به طوری که همیشه در دست باشد، یا از آیکن به سینی منفی (منوی روی صفحه در نزدیکی ساعت در پایین صفحه) استفاده کنید.

استفاده از اینترنت بی سیم برای کاربران رایانه های شخصی، به ویژه با یک سیستم عامل مانند ویندوز 7 آشنا است. راه اندازی اینترنت از طریق Wi-Fi دشوار نیست. رایانه های مدرن معمولا با گیرنده سیگنال داخلی ساخته می شوند. برای گرفتن او، شما نیاز دارید:

برخی از مدل های دستگاه های کامپیوتری سیستم از اتصالات Wi-Fi پشتیبانی نمی کند. لازم است به دقت همه نقاط آموزش را مطالعه کنید، زیرا خطر اتصال به روتر به راحتی وجود دارد. علاوه بر این، مدل های جدید در حال حاضر بدون کابل های معمول اترنت تولید می شوند.

پس از انتشار سیستم عامل ویندوز 7، مایکروسافت با ایجاد یک نسخه بهبود یافته جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر از کاربران مراقبت می کند. با وجود به روز رسانی، کار در آن بسیار دشوار است. “اینترنت اکسپلورر” برای ویندوز 7 را می توان بلافاصله پس از اتصال به اینترنت به روز رسانی و یا حتی تغییر مرورگر به هر یک از دیگر (“گوگل کروم”، “Amigo”، “Mozila”، “Yandex مرورگر” و دیگران). به طرق مختلف، سرعت اینترنت بستگی دارد نه تنها به ارائه دهنده، بلکه همچنین بر روی آن برنامه که از آن استفاده می کند. مرورگر استاندارد بسیار سریع نیست، حتی اگر انتقال داده ها از وب بسیار سریع باشد.

اگر تمام مراحل تکمیل شده و اینترنت کار نکند، ممکن است چند دلیل برای این وجود داشته باشد. به عنوان مثال، Wi-Fi ممکن است اتصال نداشته باشد زیرا هیچ آداپتور بی سیم وجود ندارد و یا غیرفعال شده یا مسدود شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن دستگاه مدیریت کامپیوتر خود، آن را بررسی کنید. اتصال سیمی ممکن است کار نکند چون دیوار آتش یا آنتی ویروس نصب شده آن را از طریق آن انجام نمی دهد. همه تنظیمات را بررسی کنید، زیرا این برنامه ها می توانند دسترسی جدید به وب را به عنوان یک خطر امنیتی برای رایانه شما شناسایی کنند. شما فقط باید برخی از ویژگی ها را خاموش کنید و بعد از رفتن به اینترنت، آنها را دوباره روشن کنید. گاهی اوقات کاربران هنگام وارد کردن رمز عبور و ورود هنگام راه اندازی تجهیزات به اشتباه اطلاعات را وارد می کنند.

یکی دیگر از گزینه این است که دستگاه خود را بر روی رایانه های دیگر بررسی کنید. ممکن است که مودم یا روتر آسیب دیده و کار نمی کند. هیچ چیز شما نمی توانید انجام دهید، یا با استفاده از کاربر حرفه ای کامپیوتر برای کمک تماس بگیرید یا با ارائه دهنده تماس بگیرید.

قبل از اتصال به اینترنت در ویندوز 7، تجهیزات را برای عملکرد بررسی کنید. سپس تمام مراحل را برای تنظیم دستگاه انجام دهید. بررسی کنید که آیا همه چیز خوب است، از مرور وب لذت ببرید. اگر نمیتوانید اتصال برقرار کنید، سعی کنید مشکلات را حل کنید (مثلا شماره اتصال نادرست، خطا در گذرواژه یا ورود به سیستم، دلایل دیگر که در بالا شرح داده شده است). اگر غیرممکن است که خود تنظیم را انجام دهیم، با حرفه ای ارتباطی منطقی نیست.

custom_block(17, 92677863, 5896);

گوشی خود را از طریق فای بلوتوث USB متصل کنید ….

   Kingo Android Root یک برنامه برای …

در خواست کاربر LekssIcon ارسال … …

اغلب صاحبان دستگاه های اندرویدی، که مایلند …

کریمه گوشه ای شگفت انگیز از سیاره است. اینجا …

custom_block(17, 92677863, 5896);

مقدمه روز خوبی برای همه (شب یا وقت … …

من اغلب در مورد رایگان رایگان نوشته ام …

یکی از کمبودهای عمده استانداردها …

آه، چقدر از پرچم پاپ پس از هر … خسته شدم

کسانی که فعال هستند … …

© 2018 ilyarm.ru

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

رسانه کلیک – نبض فناوری و اطلاعات

اگر شما هم جزو کاربران ویندوز ۷ هستید، احتمالا تاکنون با مشکل اتصال به اینترنت مواجه شده‌اید و از آنجا که امروزه مستقیم و غیر مستقیم زندگی اکثر ما به اینترنت وابسته است، این مشکل می‌توانند دردسرساز شود. در ادامه با کلیک همراه باشید.

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

کلیک– در این مطلب راهکارهایی را برای حل مشکل اتصال به اینترنت، شرح خواهیم داد.

۱- آنتی ویروس و فایروال سیستم را غیر فعال نمایید

یکی از علت‌های بروز مشکل در اتصال به اینترنت در ویندوز ۷، می‌تواند آنتی ویروس و فایروال سیستم باشد زیرا بعضی از آنتی ویروس‌ها و فایروال‌ها هنوز سازگاری کاملی با ویندوز ۷ نداشته و می تواند مانع از اتصال سیستم شما به اینترنت شود. پس از غیرفعال کردن آنتی ویروس و فایروال، دوباره امتحان کنید و ببینید که آیا سیستم به اینترنت متصل می‌شود یا خیر، اگر هنوز هم مشکل اتصال به اینترنت را دارید فورا آنتی ویروس و فایروال را دوباره فعال کنید.

۲- تعویض و یا نصب دوباره درایور مودم و تجهیزات مربوط به شبکه

بعض از مواقع ممکن است مشکل از درایورها باشد. این مشکل ممکن است به دو صورت رخ دهد:

به عنوان مثال ممکن است درایوری که در اختیار دارید مختص ویندوز XP باشد و شما آن را برای ویندوز ۷ استفاده کرده‌اید، و در نتیجه جوابی نخواهید گرفت. برای رفع این مشکل می‌توانید به وب‌سایت شرکت سازنده‌ی مودم مراجعه کنید و درایور مناسب را دانلود و نصب نمایید.

حتی گاهی ممکن است درایور مختص ویندوز ۷ باشد ولی تفاوت در ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بودن سیستم عامل باعث مشکل شود. بطور مثال فرض کنید که درایور مربوط به ویندوز ۷ را نصب می‌کنید ولی باز هم نتیجه‌ای نخواهید گرفت، زیرا شما باید ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی بودن سیستم عامل را نیز در نظر می‌گرفتید.

۳– عیب یابی با استفاده از ابزارهای ویندوز

سیستم عامل ویندوز ابزارهایی را برای عیب‌یابی اکثر قسمت‌های سیستم دارد از جمله برای اتصال به اینترنت. کافی‌ست به کنترل پنل ویندوز رفته و گزینه‌ی Network and Sharing Center را انتخاب نمایید.

سپس از قسمت پایین پنجره‌ی باز شده گزینه Troubleshoot problems را انتخاب کنید.

در ادامه مراحل عیب‌یابی شروع می‌شود و در صورتی که مشکلی پیدا شود، سیستم به شما هشدار می‌دهد

پس از آن مراحل عیب یابی شروع شده و در صورتی که این ابزار مشکلی را پیدا کند، به شما هشدار داده و در صورت امکان راه حلی را نیز ارائه می‌دهد.

۴- حذف کردن درایور و نصب دوباره‌ی آن توسط ویندوز

یکی امکانات ویژه و کاربردی ویندوز ۷، امکان تشخیص سخت افزار‌ها توسط ویندوز است. اگر ویندوز بتواند این قطعات را بشناسد، دیگر احتیاجی به نصب درایور توسط شما نخواهد بود، بنابراین یک مرتبه این کار را به عهده ویندوز بگذارید، شاید اثر بخش باشد.

ابتدا بر روی آیکون My Computer راست کلیک کرده و گزینه Manage را انتخاب نمایید.

در سمت راست پنجره‌ی Computer Management، بر روی عبارت Device manager کلیک کنید.

اکنون در سمت چپ، گزینه‌ی Network adapters را با استفاده از فلش کنار آن گسترش دهید و سپس روی دیوایس مورد نظر راست کلیک کرده و Uninstall را انتخاب نمایید.

در ادامه سیستم را Restart کنید و پس از آنکه سیستم دوباره آماده‌ی کار شد اجازه دهید ویندوز عملیات شناسایی قطعه را آغاز کند. ممکن است که با این روش موفق شوید مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز ۷ را حل کنید.

۵- غیر فعال/فعال کردن مودم یا کارت شبکه

همانند راهکار شماره ۴ عمل کنید ولی بجای حذف نمودن درایور، فقط یک بار مودم را غیر فعال و مجددا فعال کنید.

برای این منظور ابتدا روی دیوایس مربوطه راست کلیک کرده و گزینه Disable را انتخاب کنید. بعد از غیر فعال سازی دیوایس، اکنون دوباره راست کلیک کردن دوباره و گزینه Enable را انتخاب نمایید.

پست قبلی

در صورت فراموش کردن رمزعبور آیفون یا آیپد چه کاری باید انجام داد؟

پست بعدی

بازی Assassin’s Creed Origins مجددا لو رفت

افزایش مدت پشتیبانی گوگل از مرورگر کروم روی ویندوز 7 تا سال 2022

محبوبیت سیستم عامل ویندوز 10 از ویندوز 7 پیشی گرفت

آموزش ساخت چند دسکتاپ در ویندوز 7 و 8

اپلیکیشن‌های رایگان و برتر ویندوز ۷ را بشناسید

اثری نداشت

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

آخرین مطالب

آخرین آمار ترابرد اپراتورها توسط کاربران اعلام شد

هایما s7 پلاس توسط ایران خودرو به بازار خودرو کشور عرضه…

ظرفیت طرح فروش محصولات ایران خودرو (مرحله دوازدهم) اعلام شد

تلویزیون Mi QLED 4K و اسکوتر برقی شیائومی در هشتم فوریه…

فضای مجازی مجازی نیست بلکه حقیقی است

معرفی لانچر نیاگارا برای کاربران ساده پسند اندرویدی

خلاصه اخبار روز تکنولوژی ایران و جهان؛ بخش تصویری اخبار کلیک…

تعداد کاربران سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک به بیش از…

.ulkey{list-style:unset!important;padding-right:20px}.likey{padding-top:15px}

پستهای اخیر

انتشار رندرهای جدید از گوشی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ

هر آنچه تا کنون درباره ایرپاد پرو 2 اپل می دانیم

بهترین سیستم عامل برای خرید سرور مجازی

آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲

روابط‌عمومی و تبلیغات : : ۰۹۱۹۹۹۹۰۴۱۱

ایمیل :‌ info@click.ir

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

بعد از نصب ویندوز چه کنیم؟ تاحالا شده ویندوزتون به هر نحوی مشکل پیدا کنه و خودتون بخواهید ویندوز رو عوض کنید؟ بعد از مقاله آموزش نصب ویندوز 10 تصمیم گرفتیم یادتون بدیم مهمترین نکات بعد نصب ویندوز چه چیزهایی هستند و این که تازه اصل کارتون شروع میشه! باید فعال‌ سازی ویندوز را انجام بدین و یه سری برنامه اولیه نصب کنید که سیستمتون ویروس نگیره یا کار کردن با ویندوز آسونتر بشه توی این مقاله میخواهیم نرم افزار های ضروری ویندوز رو معرفی کنیم تا در انتهای این مقاله یه سیستم مناسب کارهای روزمره داشته باشید.

این آموزش ها با موضوع بعد از نصب ویندوز 10 چه کنیم؟! تنظیم شده ولی تفاوت زیادی با بقیه ویندوزها مانند 8 windows و حتی windows 7 نمیکنه!

بعد از خوندن این مقاله یاد می گیریم که:

کارهای لازم بعد از نصب ویندوز چیست؟

در کل می خوایم واستون یه محیط کاربری خوب بسازیم که در آینده کمتر دچار مشکل بشید.😎

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

نرم افزارهای مورد نیاز بعد از نصب ویندوز موجب ساده تر کردن محیط کاربری ویندوز و سهولت کارهای روزمره می شوند. برای این منظور لیستی از برنامه های اولیه برای شما تهیه کرده ایم در پایین مشاهده می کنید.

 

اولین و مهمترین کاری که بعد از نصب ویندوز باید انجام بدیم بالا بردن امنیت ویندوز با نصب آنتی ویروس هستش که خیلی مهمه و باید باید آنتی ویروس را برای جلوگیری از ورود هر گونه ویروس چه از راه اینترنت چه از راه هر گونه حافظه جانبی نصب کنیم.

اگر دیسک نصبی آنتی ویروس را دارید کافیه نصبش کنید ولی اگه دیسک ندارید کافیه با همون internet explorer (چون فعلا مرورگری روی سیستم نداریم!) وبسایت مرجع یکی از آنتی ویروس های معتبر را باز کنید و یکی را نصب کنید. این کار مهمترین پاسخ به سوال بعد از نصب ویندوز چه کنیم هستش!

لیستی از بهترین آنتی ویروس ها:

یکی دیگر از اقدامات بعد از نصب ویندوز، نصب و راه اندازی مرورگر هست. چون برای وبگردی لازم داریم. هر چند بعد از نصب ویندوز به صورت پیشفرض مرورگر اینترنت اکسپلورر را روی سیستم داریم.

مرورگر گوگل کروم که امروزه در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار هست توسط گوگل ارائه شده. ظاهر ساده، کارایی، سهولت نصب و سرعت بالا از ویژگی های ممتازی هست که می تونیم به اون ها اشاره کنیم. جالبه بدونید که گوگل کروم در ابتدا به صورت آزمایشی طراحی اما بعد از اون با استقبال کاربران مواجه شد.

دانلود مرورگر گوگل کروم

موزیلا فایرفاکس هم در رقابت با گوگل کروم انصافا خوش عمل کرده. افزودنی های ارائه شده برای این مرورگر موجب شده کاربران قادر باشند قابلیت های مدنظرشان را کنار مرورگر داشته باشند.

دانلود مرورگر فایرفاکس

3. دانلود برنامه winrar

از بهترین برنامه های فشرده سازی می تونیم به برنامه WinRAR اشاره کنیم که واقعا در بین کاربران محبوب و کاربردی واقع شده. این برنامه قادر هست که اکثر فایل های فشرده شده مثل

دانلود WinRAR

internet download manager هم یکی دیگه از برنامه های کاربردی هستش که بعد از نصب ویندوز روی سیستم عامل پیاده سازی میشه. تصور کنید در حین وبگردی قصد دارید فایلی را دانلود کنید. وجود این برنامه باعث میشه که قادر باشید فایل مدنظرتون را با سرعت خیلی بیشتر و بدون قطعی دانلود کنید.

دانلود دانلود منیجر

فلش پلیر هم جزء برنامه هایی هست که ترجیح میدیم روی سیستم عامل نصب بشه. چون موقع گشت و گذار در اینترنت با فایل های صوتی، ویدیویی و چند رسانه ای مواجه می شیم، فلش پلیر در چنین شرایطی به عنوان یک نرم افزار قدر عمل می کنه.

دانلود فلش پلیر

از دیگر برنامه هایی که باید بعد از نصب ویندوز، نصب کنیم برنامه های پخش ویدیو هست.  از بهترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدیو می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بهترین گزینه برنامه ای هست که در عین سرعت قادر باشه انواع فرمت های ویدیویی را پشتیبانی کنه.

دانلود km player   دانلود برنامه vlc media player

آفیس هم برنامه محبوب و بسیار بسیار کاربری برای کاربران تلقی میشه. برنامه ای که به واسطه اون قادر باشید متون خودتون را نوشته و ویرایش کنید. این برنامه هم توسط مجموعه ماکروسافت ارائه شده.

دانلود برنامه word office

نصب درایور بعد از نصب ویندوز

از کارهای مهمی که بعد از نصب نصب ویندوز باید انجام بدیم آپدیت درایورها هست که داخل مقاله قبلی کامل واستون توضیح دادم. اینکار برای خیلی از برنامه ها و بازی ها لازم هستش و مهم اینه که از طریق بهترین روش اینکار را انجام بدین.

سوال: اصلا ویندوز 10 نیاز به نصب درایور دارد؟ ویندوز 10 اکثر درایورها را خود به خود از طریق آپدیت نصب می کند ولی برای رعایت جوانب احتیاط چک کردن آنها از طریق راه هایی که در مقاله نصب و آپدیت درایورها بررسی کردیم، بهتر است.

 چگونه درایورهای ویندوز را آپدیت کنیم؟


حتما می پرسید که پارتیشن بندی ویندوز چیست؟ و اصلا چرا بعد از نصب ویندوز پارتیشن بندی کنیم؟ پارتیشن بندی به زبان ساده تقسیم بندی هارد سیستم است که قبل یا بعد از نصب ویندوز یا بعد از نصب ویندوز می توان انجام داد. در این مقاله چون می خواهیم بدونیم بعد از نصب ویندور چه کنیم پارتیشن بندی بعد از نصب ویندوز را هم برای کاربرانی که قصد مدیریت هارد سیستم را دارند، آموزش می دهیم.

اگه می خواهید حجم یک درایو را کمتر و آن را تقسیم بندی کنید کافیه روی اون درایو راست کلیک کرده و گزینه shrink volume را انتخاب کنید و مقدار حجمی که می خواهید جدا کنید را داخل کادر سوم بنویسید.

فعال کردن ویندوز الزامی نیست اما به مرور زمان کاربر با مشکلاتی مواجه میشه و ممکن هست این اعلان ها برای اون آزاردنده باشندوبرای فعال کردن ویندوز می تونید آموزش فعالسازهای ویندوز را دنبال کنید.

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

برای اجرا کردن بعضی برنامه ها و بازی ها نیازمند بعضی برنامه ها هستین که ارور هایی مثل msvcp140.dll یا openal32.dll و vcredx86 و… رو روی صفحتون نبینید باید برنامه های زیر رو نصب کنید.

در آخر میتونید ویندوزتون رو شخصی سازی کنید و  برنامه های پیشفرض را از منو unpin کنید یا  این که کلا از قسمت add or remove programs برنامه مد نظر را حذف کنید.

پس توی این مقاله یاد گرفتیم که بعد از نصب ویندوز چه کنیم که یه سیستم خوب داشته باشیم که ویروس نگیره، کاربریش راحت باشه، اکثر فایل های عمومی را باز کنه و اینکه با چه برنامه هایی ارورهای که برای باز کردن برنامه ها و بازی ها پیش میاد رو برطرف کنیم با این مقاله و مقاله نصب ویندور 10 صفر تا صد نصب ویندوز 10 رو میتونید خودتون تو خونه انجام بدین! 🙂

مقاله خوبی بود. امیدوارم همچون خدمات هاستینگ ؛ در این زمینه هم موفق باشید.

سلام و احترام؛
ممنون از انرژی هایی که بهمون میدید. خوشحالم که مفید واقع شده.

سلام ممنون از این متن ها خیلی مفید بود ولی من یک مشکل داشتم وقتی بعضی از برنامه ها را از اینترنت دانلود می کنم فایل به صورت یک برنامه سفید رنگ دانلود می شه و وقتی می خواهم باز کنم باز نمی شه اگر کمک کنید ممنون می شم

سلام روزبخیر؛
باید ببینید فرمت اون فایل چیه و چه پسوندی داره ؟
مثلا اگر تصویره چه نوع فرمتی داره؟ و اینکه داخل تنظیمات ویندوز بررسی کنید آیا نمایش پسوند فایل ها در حالت فعال قرار گرفته یا غیر فعال
بعد نام اون تک فایلی که دچار مشکل هست رو دستی اصلاح کنید

من حتی فتوشاپ رو میتونم نصب کنم ولی نمیتونم برنامه افیست رو نصب کنم چون ارور 1935 میده NET FRAM WORK رو هم نصب کردم اما بازی نمیشه

سلام روزبخیر؛
اول NET framework رو repair کنید اگه مشکل رفع نشد Microsoft Visual C++ رو هم نصب کنید و وضعیت نصب آفیس رو بررسی کنید.

سلام. من با یک ارور تو اکسل مواجه میشم که عبارت ‘run-time error ‘9 subscript out of range رو نشون میده. لطفا راهنمایی کنید یه دنیا ممنون

بسیار عالی و مفید بود. من همیشه ویندوز 7 رو نصب میکردم چون از نصب ویندوز 10 می ترسیدم. اما امروز تصمیم گرفتم با راهنمایی های سایت شما ویندوز 10 رو نصب کرده و کارهای لازم بعد از نصب رو هم دقیقا از روی دستوراتتون انجام بدم. خیلی خوب بود.

بسیار بسیار مممنونننننننننن حدود 5 بار ویندوز عوض کردم و درایور و انتی ویروس نصب میکردم و بعد هربار توی این 5 ویندوز که عوض کردم با خطای MSVCP110.dllمواجه شدم و ترجمه کردم گفت که اینMSVCP110.dllاز سیستم شما پریده و من اصلا نفهمیدم که یعنی چی هست ئ از سایت شما فهمیدم که باید ویژوال سی سی نصب کنم واقعا ممنون و من لبتابم رو به سایت شما مد یونم با تشکر

سلام روزبخیر؛
خوشحالیم که این مقاله موثر بوده و تونسته شما رو در رفع مشکلتون یاری کنه. 😊😊
موفق باشید.

سلام من ویندوزم 7 هست میخواستم روی سیستم ویندوز 10 نصب کنم ویندوز فعلی من رو درایو cنصب هست.
من تو درایو dوe یک سری فیلم و اطلاعات دارم مخواستم ببینم وقتی ویندوزمو عوض کنم اطلاعات درایو dوe پاک میشن لطفا جواب بدین.
ممنون

سلام روزبخیر؛
با توجه به اینکه در حال حاضر ویندوز رو روی درایو c سیستم نصب کردید در صورتی که سایر پارتیشن ها رو فرمت نکنید و ویندوز رو مجددا در همین دریو نصب کنید اطلاعاتتون حذف نمیشه.

سلام
من یه سوال داشتم، ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.
برای نصب یک نرم افزار، ارور میده که باید net fram 4.5 نصب باشه، ولی ورژن ویندوز من (ویندوز 10) 1511 هست و از این نسخه نت فریم پشتیبانی نمیکنه، حالا میخواستم بدونم که اگه من خود ویندوز رو آپدیت کنم، میتونم نسخه ی جدید تری از نت فریم رو نصب کنم.
با تشکر.

سلام روزبخیر؛
باید پیش نیازهای مربوط به برنامه و نسخه مورد نظرتون رو بررسی کنید در صورت پشتیبانی برنامه در نسخه های جدید ویندوز بله با آپدیت مشکلتون حل میشه.
در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر میتونید متن ارور دریافتی را برای ما ارسال کنید.

سلام
مرسی خیلی خوب بود استفاده شد و واقعا کمک کرد
موفق باشید!

سلام من تازه ویندوز 10 نصب کردم همه ی این کارارو انجام دادم ولی هیچ برنامه ی رو نصب نمی کنه؟ الان چی کار کنم؟

سلام دوست عزیز سوالتون واضح نیست اروری میاد یا اصلا اتفاقی نمیفته؟

ممنون خيلي عالي بود

ممنون از سایت خوبتون

بسیار عالی بابت زحماتتون تشکر میکنم که مطالب خوبی برای ما به اشتراک گذاشتید آرزوی موفقیت دارم براتون

خواهش می کنم 🙏

سلام، واقعا مفید بود و علاوه بر توضیحات کاملی ک دادید و معرفی نرم افزار ها لینک دانلودشون هم از سایت معتبر قرار دادید عالیه 🙏

سلام روزبخیر؛
خوشحالیم که از مقاله رضایت داشتید و سپاس از محبتتون به میزبان فا.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ببینید قطعات معمولا از رم و پردازنده استفاده می کنند و تا حد…

کدوم قطعه از سیستم به نظرتون کم میاره؟؟؟…

اگه مانیتور دوم رو عوض کنم درسته میشه؟؟؟…

سلام دوست عزیز تا یه مدت کوتاه بعد از بلاک شدن میشه پیام ها…

سلام دوست عزیز اگه رمز عبورتون رو فراموش کردید یکی از راه ها…

ببینید قطعات معمولا از رم و پردازنده استفاده می کنند و تا حد…

کدوم قطعه از سیستم به نظرتون کم میاره؟؟؟…

اگه مانیتور دوم رو عوض کنم درسته میشه؟؟؟…

سلام دوست عزیز تا یه مدت کوتاه بعد از بلاک شدن میشه پیام ها…

سلام دوست عزیز اگه رمز عبورتون رو فراموش کردید یکی از راه ها…

برای راه‌اندازی و کانفیگ شبکه روش و سناریو‌های متفاوتی وجود دارد که با توجه به نیاز و سیاست‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این سناریو برای شبکه‌های عمومی مانند کافی‌نت‌ها تقریبا ساده‌ترین راه‌کار می‌باشد.

در این آموزش فرض بر این است که IP مودم شما به صورت پیش‌فرض 192.168.1.1 بوده و تنظیمات IP سیستم‌های شبکه نیز در همین رنج IP خواهد بود.

 

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در قسمت  Computer Name  یک نام غیر تکراری و ترجیحا کوتاه وارد کرده، و در قسمت  Workgroup  نام گروه کاری را وارد نمایید.

 

سیستم سرور(سیستم مدیر شبکه):

 

سیستم کلاینت‌ها:

 

 

برای اعمال تغییرات بر روی دکمه  OK  کلیک نموده و سیستم را Restart کنید.

 

 

 

 

 

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم

 

 

 

 

 

سیستم سرور(سیستم مدیر شبکه):

 

 

سیستم کلاینت‌ها:

 

IP address سیستم سرور و تمام کلاینت‌ها باید غیر تکراری و یکتا باشد.

در قسمت Default gateway سیستم سرور و تمام کلاینت‌ها IP address مودم وارد شده است.

در قسمت Preferred DNS server سیستم سرور و تمام کلاینت‌ها IP address مودم وارد شده است.

Subnet mask سیستم سرور و تمام کلاینت‌ها یکسان است (255.255.255.0).

قسمت آخر IP address کلاینت‌های دیگر را به ترتیب افزایش دهید: 192.168.10.4، 192.168.10.5، 192.168.10.6 و …

 

با کلیک بر روی دکمه  OK  تنظیمات را تایید و پنجره‌ها را ببندید.

 

اگر از نرم‌افزارهای امنیتی مانند ESET Smart Security استفاده می‌کنید، احتمالا با پنجره‌ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که می‌توانید با انتخاب گزینه  Home/work network (not recommended)  اجازه نمایش این سیستم را در شبکه صادر کنید.

 

اگر نیازی مبنی بر به اشتراک‌گذاری اینترنت در شبکه وجود ندارد(برای مثال شبکه گیم‌نت) تنظیمات IP سیستم سرور و کلاینت‌ها را می‌توانید به صورت زیر انجام دهید:

برای مثال اگر به غیر از سرور 3 سیستم کلاینت داشته باشیم:

 

سیستم سرور:

IP address: 192.168.10.1

Subnet mask: 255.255.255.0

Default gateway: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

Preferred DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

Alternate DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

 

کلاینت 1:

IP address: 192.168.10.2

Subnet mask: 255.255.255.0

Default gateway: 192.168.10.1

Preferred DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

Alternate DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

 

کلاینت 2:

IP address: 192.168.10.3

Subnet mask: 255.255.255.0

Default gateway: 192.168.10.1

Preferred DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

Alternate DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

 

کلاینت 3:

IP address: 192.168.10.4

Subnet mask: 255.255.255.0

Default gateway: 192.168.10.1

Preferred DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

Alternate DNS server: چیزی در این قسمت وارد نمی‌کنیم

 

و به همین ترتیب اطلاعات را بر روی تمام کلاینت‌ها وارد نمایید.

     

Copyright© 2019 Arshamsoft, All Rights Reserved.

 

چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم
چگونه بعد از نصب ویندوز به اینترنت وصل شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *