چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

 
helpkade
چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم
چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

برای دختردار شدن باید از برنامه های خاص و روش های قوی کمک بگیرید که ما آنها را به شما معرفی می کنیم ؛چند راه برای افزایش داشتن فرزند دختر وجود دارد طبق شواهد، بعضی از این روش ها اثر بخش هستند.

1.روش کنترل کروموزم ها :

از این روش در دهه 1960 استفاده میشد و 75 درصد مواقع موفقیت آمیز بوده است. بر این باور بوده است که جنسیت کودک از زمان لقاح شکل میگیرد.معمولا کروموزومY ،سریع تر از نوع Xشنا میکند، اما عمر کوتاهی دارد ؛ کروموزوم X پایدار تر است.اگر 2 یا 4 روز قبل از لقاح رابطه جنسی داشته اید، اسپرم Y به اندازه کافی زنده نمیماند تا به تخمک برسد، به همین دلیل شانس به X میرسد. اگر پدر خواستار فرزند دختر است، باید از رابطه جنسی زمانی که از تخمک گذاری زن گذشته اجتناب کند.

مشکلات: اجتناب از رابطه، شانس دختر بودن جنین را کاهش میدهد این روش نیاز به زمان، تفکر، و خویشتن داری زوجین دارد تا نتیجه دهد.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

2.روش دکتر ویلان برای نزدیکی با هدف دختر شدن جنین :

این روش توسط دکتر الیزابت ویلان مطرح شده است و در 57 درصد مواقع موفقیت آمیز است و مربوط به زمان داشتن رابطه جنسی است تا فرزند دختر داشته باشید.زمانی که درجه حرارت بدن بالا است و رابطه جنسی برقرار میکنید, زمانی که تخمک گذاری به اوج خود رسیده، احتمال دختر بودن فرزند بالا میرود.این روش باور دارد با داشتن رابطه جنسی که یک روز قبل از به اوج رسیدن دمای بدن شانس داشتن فرزند دختر بیشتر میشود، و اسپرم X شانس بیشتری برای جفت شدن با تخمک خواهد داشت ،برای داشتن فرزند پسر، بعد از کاهش دمای بدن رابطه برقرار شود.البته برخی دانشمندان بر این باورند که زمانبندی رابطه جنسی جنسیت را مشخص نمیکند.

3.روش اسید خانگی :

این روش بر این باور است که قبل از تخمک گذاری غذای اسیدی مصرف کنید اسپرم Y برخلاف اسپرم X در این شرایط زنده نمی ماند.اگر با مصرف غذاهای اسیدی مشکلی ندارید، پس سرکه، نوشابه، و شکلات را به منوی غذایی خود اضافه کنید.

از غذاهای قلیای اجتناب کنید:

مثل سیب، خیار، آواکادو و بادام و همچنین مقادیر کمتری پتاسیم، سدیم، و کافئین مصرف کنید که محیط واژن را قلیایی میکنند.

البته :بعضی از میوه جات اسیدی مثل مرکبات بعد از مصرف اثری قلیایی خواهند داشت که شانس فرزند دختر را کاهش میدهد پس در مصرف مواد غذایی، خیلی دقت کنید.

روش های بالا درصد شانس داشتن فرزند دختر را افزایش میدهند علاوه بر آنها نکات زیر را نیز در نظر بگیرید:

استفاده از کاندوم :

به نظر عجیب است اما استفاده از آن برای تعیین جنسیت کمک کننده است. استفاده مداوم از دیگر روشهای پیشگیری اسپرم کروموزوم های مردانه را از بین میبرد پس بهتر است از کاندوم تا قبل از تخمک گذاری استفاده شود همانند دو روش قبلی.

موقعیت رابطه جنسی ضعیف :

از رابطه جنسی عمیق دوری کنید. یک رابطه ضعیف و عادی اسپرم Y را از دهانه رحم دور نگه میدارد و آن را دفع میکند. اسپرم کروموزوم X جذب محیط اسیدی میشود و زودتر به واژن میرسد.

رابطه جنسی مکرر داشته باشید :

از پوزیشن مسیحی برای رابطه جنسی مکرر استفاده کنید.روابط جنسی بعد از پریود، و 2 تا 3 روز قبل از تخمک گذاری درصد دختر بودن را افزایش میدهد.

از داروهای سرماخوردگی و سینوس اجتناب کنید :

در طول تخمک گذاری، بدن زنان موکوس فعال تولید میکند که به لقاح کمک میکند ، اسپرم کروموزوم مردانه به سختی از موکوس عبور میکند و بسیار شکننده است ،اما اسپرم کروموزوم زنانه برعکس عمل میکند. مصرف داروی سرما خوردگی، موکوس را باریک میکند و اجازه میدهد تا اسپرم Y از آن عبور و به تخمک برسد.

نداشتن ارگاسم :

تحقیق علمی در این زمینه وجود ندارد،اما طبق بعضی تئوری ها بیان میکنند نداشتن ارگاسم به داشتن فرزند دختر کمک میکنند. ارگاسم حالت قلیایی بدن را بالا میبرد و موجب میشود تا اسپرم مردانه به تخمک برسد ، بدون ارگاسم، این اتفاق نمی افتد.

از همسر خود بخواهید دوش آب گرم بگیرد:

اسپرم X در مقابل گرما مقاوم است ، گرفتن دوش آب گرم، به داشتن فرزند دختر کمک میکند.

شستشو واژن بعد از رابطه :

این کار موجب از بین رفتن اسپرم Y و زنده ماندن اسپرم X میشود ، مقداری سرکه را با آب ترکیب کنید و واژن را شستشو دهید.

روش های طبیعی ،تنها فقط برای تحقق هدف شما کافی نیستند غذاهایی که مصرف میکنید روی جنسیت تاثیر گذار هستند.

1.تخم مرغ که کلسیم بالا و اسیدیته است:

مصرف مرتب تخم مرغ که منبع غنی از کلسیم است و به خاطر اسیدی بودن PH واژن را افزایش میدهند و مانع عبور اسپرم Y میشوند.

2.برگ سبز سبزیجات که دارای مواد مغذی است :

این برگ ها دارای مواد مغذی و ویتامین هستند، و برای زنده ماندن اسپرم X مناسب.بروکلی منبع غنی از کلسیم، مگنزیوم، همچنین ویتامین A, C, K است.

3.توت ها PH واژن را منظم میکنند :

انواع توت ها از جمله کرن بری، تمشک، توت فرنگی به داشتن فرزند دختر کمک میکنند و محیط واژن را اسیدی . کالری پایین دارند که طبق یک تئوری، کالری پایین احتمال فرزند دختر را افزایش میدهد. از کمپوت توت ها اجتناب کنید، که سرشار از شکر هستند ، قند مصنوعی قند خون را بالا میبرد و ابتلا به دیابت را افزایش میدهد.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

4.تمامی غلات منبع غنی مگنزیوم و سلنیم هستند:

مگنزیوم و سلنیم سیستم دفاعی بدن را بهبود میبخشند، استخوان بندی را محکم میکنند، و شانس داشتن فرزند دختر را افزایش میدهند.مصرف روزانه مگنزیوم برای زنان، 310 میلی گرم است اما اگر خواهان دختر هستید، 400 میلی گرم روزانه مصرف کنید ؛ بعضی از غلات ،شامل؛ برنج قهوه ای، نان جو، بلغور و جو هستند.

5.لوبیا سرشار از مگنزیوم و فیبر است :

انواع مختلف لوبیا ،مثل؛ لوبیا قرمز، سیاه، سویا به داشتن فرزند دختر کمک میکنند، به دلیل داشتن مگنزیوم و فیبر.

6.شیر دارای کلسیم و لاکتیک اسید است:

سه ماه قبل از تخمک گذاری شیر مصرف کنید هم سرشار از کلسیم است، لاکتیک اسید دارد، و PH نزدیک به 6.5 است ؛ محیط واژن را اسیدی میکند که برای اسپرم Xمفید است. روزانه بیشتر از 3 لیوان مصرف نکنید ،موجب رفلکس معده میشود ، میتوانید ماست را جایگزین آن کنید.

7.سالمون ،سرشار از پروتئین و ویتامین است :

سالمون سرشار از پروتئین، ویتامین D، و فتی اسید است و محیط واژن را اسیدی میکند. سالمون دودی مقدار زیادی نمک دارد ،از آن اجتناب کنید برای اینکه سالمون خوش طعم بشود آن را با پنیر بسته بندی کنید.همچنین میتوانید از ترکیبات بالا سالاد تهیه کنید و مصرف کنید.

8.دانه ها و مغز ها ،دارای مواد مغذی هستند :

تخم کدو، آفتابگردان، بادام، کنجد سرشار از مگنزیوم و کلسیم هستند و مفید برای اسپرم X از بادام بریزیلی استفاده کنید که دارای اولیک اسید است و محیط واژن را اسیدی میکند.

9.تافو شامل مواد مغذی است:

تافو شامل کلسیم، مگنریوم، سدیم، آهن، زینک که مسیر را سالم نگه میدارد ، روزانه 100 میلی گرم تافو مصرف کنید.

10.انجیر منبع کلروژنیک اسید است :

سرشار از کلروژنیک اسید و ویتامین K, A, B وE است و محیط واژن را اسیدی میکند. مصرف زیاد قند خون را بالا میبرد.

11.شکلات میزان اسیدی را بالا میبرد:

شکلات نیز، حالت اسیدی دارد و برای محیط واژن مناسب است. شکلات تلخ را به جای شکلات شیری استفاده کنید.

12.سیب مصرف نکنید:

مصرف یک سیب روزانه شما را از دکتر دور نگه میدارد ؛ اما مصرف سیب، شانس داشتن فرزند دختر را کاهش میدهد. میزان اسیدی، سیب پایین است و محیط را برای اسپرم Y مهیا میکند.

13.موز کمتری مصرف کنید:

موز، شامل ویتامین و مواد مغذی، و به خصوص پتاسیم است که محیط واژن را قلیایی میکند و برای اسپرم X مناسب نیست.

14.از نوشیدنی ها و غذاهای قلیایی اجتناب کنید :

اگر خواهان فرزند دختر هستید، از مصرف نوشیدنی و غذای قلیایی اجتناب کنید ، آب شیشه ای و چای گیاهی قلیایی هستند.

15. رژیم نمک پایین و کلسیم بالا :

با داشتن رژیمی که نمک پایین و کلسیم بالایی دارد جنسیت فرزند خود را حتی قبل از تخمک گذاری میتوان مشخص کرد. از مواد گوشتی کم نمک، پنیر آبی، غذاهای پروسس شده، و زیتون برای داشتن فرزند دختر استفاده کنید و مصرف نمک را کاهش دهید.

شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

 آیا می‌توانید روی جنسیت کودک‌تان تاثیر بگذارید؟ امتحان کنید! در این‌جا می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی از روی تقویم چینی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.1. تقویم تولد چینی را دنبال کنیددر حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند.بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید.این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا 700 سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما 25 سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید.طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا 99 درصد درست عمل می‌کند.2. رژیم غذایی دخترانه بگیریدتعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند.مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید.تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.3. موقعیت شما در رابطه جنسیگروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد.او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.4. تنظیم درست زمانبر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx  (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند.بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند. عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.

 

5. رابطه‌ای عاشقانه داشته باشیدنظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد.حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.6. از انزال در مقاربت خودداری کنیدروش شتلس همچنین می‌گوید که انزال زن نقشی اساسی در تعیین جنسیت کودک دارد. زمانی که یک زن به انزال می‌رسد، بدن او ماده‌ای ترشح می‌کند که سطح قلیایی را افزایش می‌دهد و محیطی قلیایی فضایی مناسب برای تولید فرزندی پسر است. به همین خاطر اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید از انزال در مقاربت خودداری کنید.این را مادرانی که در این زمینه تجربه داشتند بیان می‌کنند: انزال، کار را به سرعت و بدون مراسمی خاص به پایان می‌رساند و فرزندی پسر را به شما خواهد داد.7.  به آهنگی آرام گوش دهیدطی گفتگویی با دو مادر که هر دو صاحب یک پسر و یک دختر بودند به این نتیجه رسیدم که هردوی آن‌ها جمله‌ای مشابه گفتند: برای دختردار شدن باید مقاربتی برنامه‌ریزی‌شده و رمانتیک داشت.کیسی از آتلانتا می‌گوید: «دختران ما حاصل مقاربتی برنامه‌ریزی شده با موسیقی آرام و شمع‌هایی روشن بودند.» از طرف دیگر او می‌گوید: «پسر من حاصل مقاربتی است که با همسرم در زمان فراغتی که او برای خوردن ناهار از سر کار به خانه آمده بود، داشتم. نه موسیقی ملایم و نه شمعی روشن بود.»هولی از آتلانتا نیز همین داستان را بیان می‌کند: اگر شما خواستار فرزندی دختر هستید، باید رابطه‌ای برنامه‌ریزی شده داشته باشید که با روزهای قاعدگی شما هماهنگ باشد. او توضیح می‌دهد که این دقیقا کاری بود که او و همسرش را صاحب دختری کرد.کیسی به سادگی اضافه می‌کند که «اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید رابطه‌ای که مورد علاقه زنان است را پیش بگیرید. به موسیقی آرام گوش دهید و شمع‌ها را روشن کنید.» چه محیطی بهتر از این برای تولد کودک‌تان؟8. بدون مقاربت بچه‌دار شویداگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود 60 میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند.اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

 

منبع:niniban.com

بارداری و زایمان راحت با…


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


قاعدگی دردناک زنان و دختران

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

جستجوی انواع بهترین ونزدیکترین مراکزخدماتی


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


به همسرت اعتماد نداری؟


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


درمان گیاهی فشار خون بالا در بارداری

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 

 

لِلَّهِ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ یَخْلُقُ مَا یَشَاء یَهَبُ لِمَنْ یَشَاء إِنَاثًا وَیَهَبُ لِمَن یَشَاء الذُّکُورَ.

 

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

از آن خداست فرمانروایی آسمان‌ها و زمین هر چه بخواهد می‌آفریند، به هر که بخواهد دختر می‌بخشد و به هر که بخواهد پسر می‌بخشد. آیه 49 – سوره شوری

 

 

روش انتخاب جنسیت فرزند با استفاده از رژیم غذایی با مطالعه روی حیوانات شروع شده است. یکی از محققان در این زمینه «دکتر استول کوسکی» است. این محقق موفق شد با استفاده از رژیم غذایی و افزودن بعضی از عناصر معدنی به رژیم غذایی تا 80 درصد موفقیت را در مورد نوع جنسیت دلخواه در گاو به دست آورد. او ایده این کار را از مطالعات پیشین که در سال 1993 میلادی ابتدا روی لارو کرم‌های دریایی و سپس روی لاروهای قورباغه انجام شده بود کسب کرد.

 

 

در مطالعات انجام شده روی حیوانات نتایج به دست آمده بدین شرح بود:

 

* در آبی که به آن پتاسیم اضافه شده، بیشتر نوزادان نر بودند.

 

* در آب‌های قلیایی و مخصوصاً غنی از کلسیم بیشتر نوزادان ماده می‌شدند.

 

* در آب‌هایی که در آن تعادل یونی وجود دارد، در جنس نیز تعادل وجود دارد (نصف متولدین نر و نصف دیگر ماده بودند).

 

 

 

یون‌ها و خواسته‌ها

 

نتایج مطالعات نشان داده است که غلظت یون‌ها در مقایسه با نسبت بین یون‌ها اهمیت کمتری دارد. نسبت پتاسیم به کلسیم به اضافه منیزیم اهمیت دارد. نتایج این بررسی‌ها با مطالعات «دکتر استول کوسکی» که در یک مزرعه پرورش گاو انجام شده، هماهنگ بوده است. در این مزرعه که با استفاده از دود پتاسیم مزرعه و اطرافش را پوشانده بودند، به تولد 90 درصد گوساله گاوهای نر منجر گردید. در این مطالعه مواد غذایی مصرفی گاوها از نظر پتاسیم خیلی غنی بود. یک مطالعه گسترده دیگر نیز تأثیر سدیم را در انتخاب جنسیت نر و کلسیم و منیزیم را در انتخاب جنس ماده نشان داد.

 

 

رعایت رژیم غذایی توصیه شده توسط زوجین موجب آسانی اجرای آن می‌شود، گرچه نوع تغذیه مرد هیچ تأثیری در مکانیسم این عمل ندارد

 

در بین مطالعات متعدد انجام شده روی حیوانات، یک مطالعه انجام شده است که نتایج مطالعات قبلی را تایید نمی‌کند. این مطالعه که توسط انستیتو ملی تحقیقات علمی، روی خوک‌های ماده و به تعداد زیاد انجام شده است، 52 درصد از نوزادان متولد شده با رژیم غذایی مخصوص جنس نر، نر بودند و 51 درصد از متولدین با رژیم مخصوص جنس ماده، ماده بوده‌اند. در صورتی که به طور کلی میزان تولد نر در خوک‌ها معمولاً 51 درصد است. نتیجه این مطالعه، نقش یون‌ها را روی جنسیت رد می‌کند. با توجه به این که اکثر مطالعات حیوانانی تأثیر یون‌ها روی جنسیت را تایید می‌کنند، استفاده از این روش در انسان نیز رایج شده است.

 

 

 

اجرا در انسان

انتقال نتایج حاصل از بررسی فوق روی انسان توسط یک متخصص زنان کانادایی طبق روش «استول کوسکی» از طریق رژیم غذایی تجویز شده، نشان داد در صورت پیگیری دقیق رژیم غذایی، باید 80 درصد موفقیت حاصل شود. در بعضی از بیمارستان‌های بزرگ کانادا، درمانگاه‌هایی اختصاصی برای انجام این کار به منظور کمک به زوج‌هایی که نسل آینده آن‌ها توسط بیماری‌های ارثی وابسته به جنس تهدید می‌شدند دایر شده است.

 

اصول برای پسردار شدن: لازم است مواد غذایی انسان غنی از سدیم و پتاسیم و فقیر از کلسیم باشد.

 

اصول برای دختردار شدن: لازم است رژیم غذایی فقیر از سدیم و پتاسیم و غنی از کلسیم باشد.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

 

نمونه‌ای از رژیم پسردار شدن

 

 

 

روش اجرا

اگر اصول کار ساده است، روش اجرای آن آسان نیست. دقت در اجرای آن به طور جدی لازم است.

 

 

 

چه زمانی باید رژیم غذایی را شروع کنیم؟

برای این منظور حداقل باید دو پریود ماهیانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، رژیم غذایی تنظیم شده توسط متخصص تغذیه به طور جدی و دقیق رعایت شود. ضمناً حداقل زمان برای رعایت رژیم غذایی دو ماه است. چون امکان دارد همیشه پس از دو ماه و دو پریود، بارداری اتفاق نیفتد، باید تا زمانی که بارداری با انجام تست‌های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص شود، رژیم ادامه داشته باشد. پس از اثبات بارداری، زن باردار رژیم غذایی متعادل و مناسب دوران بارداری معمولی را ادامه می‌دهد و نیاز به رعایت محدودیت‌های رژیم پیش از بارداری نیست.

 

 

 

نحوه تأثیر رژیم غذایی

 

این رژیم غذایی سبب تغییر یونی محیط درونی و محیط رحم شده و موجب تغییر تمایل غشای اوول می‌شود. بدین ترتیب بر حسب نوع رژیم تجویز شده و جنسیت مورد نظر، زمینه و شانس برای ورود اسپرماتوزوئیدهای نر نسبت به اسپرماتوزوئیدهای ماده و یا برعکس مساعد می‌شود.

 

 

 

ممنوعیت اجرای رژیم غذایی برای پسردار شدن

 

ابتدا باید مطمئن باشیم که ممنوعیت برای اجرای رژیم غذایی وجود نداشته باشد. ممنوعیت رژیم غذایی برای پسردار شدن در موارد زیر است و افراد مبتلا به بیماری‌های ذیل نباید این رژیم غذایی را رعایت کنند:

 

* فشار خون بالا

 

* ناراحتی‌های قلبی و عروقی

 

* نارسایی‌های کلیوی

 

پس از اثبات بارداری، زن باردار رژیم غذایی متعادل و مناسب دوران بارداری معمولی را ادامه می‌دهد و نیاز به رعایت محدودیت‌های رژیم پیش از بارداری نیست

 

 

 

ممنوعیت اجرای رژیم غذایی برای دختردار شدن

 

افراد مبتلا به بیماری‌های زیر نباید رژیم غذایی دختردار شدن را رعایت نمایند:

 

* اختلالات عصبی

 

* بالا بودن کلسیم خون

 

* نارسایی‌های کلیوی

 

 

 

رژیم غذایی برای پسردار شدن

 

سدیم زیاد مصرف شود: هنگام تهیه غذا، به مقدار زیاد نمک اضافه کنید. ضمناً مواد غذایی مصرف نمایید که طبیعتاً نمک زیادی داشته و یا در هنگام تهیه به آن‌ها نمک زیادی اضافه شده است؛ مانند سوپ‌های آماده، بیسکویت شور، زیتون شور و غیره.

 

 

پتاسیم زیاد مصرف کنید: میوه‌های خشک (برگه زردآلو، آلوی خشک، انجیر، خرما و کشمش) و حبوبات (عدس، لوبیا، نخود و غیره) غنی از پتاسیم هستند. متخصصان تغذیه و پزشکانی که در این زمینه فعالیت دارند متقاعد شده‌اند که برای پسردار شدن می‌توانند توصیه به مصرف پتاسیم نموده و اینکه کلسیم به کمترین مقدار ممکن مصرف شود. بنابراین در طول دوران اجرای رژیم، مصرف هر نوع فرآورده‌های لبنی ممنوع است.

 

 

 

رژیم غذایی برای دختر دار شدن

 

پتاسیم مصرف نشود: میوه‌های خشک، حبوبات و موز مصرف نشوند. نمک رژیمی که غنی از پتاسیم است نباید به جای نمک معمولی مصرف شود.

 

 

منابع کلسیم مانند شیر، پنیر تازه بدون نمک( تمام پنیرهای تخمیر شده غنی از سدیم است) به مقدار زیاد مصرف شود. برای دختردار شدن می‌توان کلسیم تجویز نمود.

 

 

 

نمونه‌ای از رژیم دختردار شدن

 

تدارک رژیم و اجرای محتاطانه آن

 

هرگونه انحراف از رژیم توصیه شده، شانس موفقیت را کم می‌کند.

 

 

رعایت رژیم غذایی توصیه شده توسط زوجین موجب آسانی اجرای آن می‌شود، گرچه نوع تغذیه مرد هیچ تأثیری در مکانیسم این عمل ندارد.

 

 

ترکیب یونی داروهایی که زن در طول مدت اجرای رژیم غذایی دریافت می‌کند، بسیار مهم است و می‌تواند در رسیدن به هدف مورد نظر اختلال ایجاد نماید؛ مخصوصاً قرص‌ها و داروهایی که غنی از سدیم هستند.

 

 

درمانگاه‌هایی که در جهان مسئول ارائه این نوع رژیم‌های غذایی هستند تاکید می‌کنند که مصرف تمام قرص‌های ضد بارداری در دوران اجرای رژیم غذایی متوقف شود. بنابراین برای پیشگیری از بارداری از سایر روش‌ها استفاده شود.

 

 

منبع: زندگی آنلاین – دکتر سید علی کشاورز

بارداری و زایمان راحت با…


واسه همه چی جا هست!


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

هرآنچه لازم است ازقرص های سقط جنین بدانید!


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

ساخت و تعمیر دندانهای مصنوعی با قیمت مناسب

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

معتبرترین فروشگاه خرید گیفت کارت در ایران


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای بچه دار شدن چه باید کرد

 

به نظر میرسد که برخی از زوج ها تنها با صحبت کردن درباره حامله شدن، میتوانند بچه دار شوند. ولی خيلي های ديگر باید به اندازه کافی صبر داشته باشند و قدری هم خوش شانس باشند تا بتوانند باردار شوند. چنانچه نمی دانید چگونه باید باردار شوید، با همان شیوه قدیمی آغاز کنید. در این مقاله هر آنچه که لازم است بدانید را در اختیارتان می گذاریم.

 

چنانچه شما هم جزء این دسته از اشخاص هستید و میخواهید که هر چه سریعتر صاحب فرزند شوید، این نکته ها که در این بخش آورده ایم به شما کمک می کنند که درصد باروری تان را افزایش دهید و سریعتر باردار شوید.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

 

چگونه بچه دار شویم

 

چنانچه فیزیک مناسبی برای حاملگی داشته باشد به احتمال زیاد شما حاملگی موفقی خواهید داشت. باید بدانید آیا فیزیک بدن شما مطلوب بارداری هست یا خیر؟!( یاد بگیرید چه تغییراتی در این راستا به شما کمک خواهد کرد.( یک برنامه ی چکآپ قبلی با دکتر یا ماما. میتواند موثر باشد. امکان دارد قادر به گرفتن وقت از ماما یا حل مشکلات بهداشتی به طورسریع نشوید ولی برداشتن این قدم ها در اسرع وقت به حاملگی سریع کمک خواهد کرد.

 

بارداری می تواند به گذشته ی ژنتیکی و تاریخچه ی قومی بستگی داشته باشد به این منظور پزشک از شما ازمایش غربالگری خواهد گرفت تا شاید که شما و یا همسرتان بیماری های ارثی مثل فیبروز کیستیک- بیماری سلول داس و بیماری های ديگر به ارث نبرده باشید. انجام این ازمایش ها احتیاج به بزاق دهان یا نمونه خون هر کدام از شما دارد که می تواند تنها راه مطمئن و مهم برای کمک به اطمینان داشتن یک فرزند سالم باشد که شما می توانید انجام دهید و البته از این لحاظ تحت پوشش بیمه سلامت هستید.

 

 

چنانچه از روش های جلوگیری از بارداری مثل کاندوم یا استفاده می­کنید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که استفاده از آنرا متوقف کنید و درصورتی که چرخه قاعدگیتان مرتب است باید امادگی حامله شدن را داشته باشید. درصورتی که از قرص ضد حاملگی، برچسب یا g استفاده کرده باشید، امکان دارد این فرآیند قدری بیشتر طول بکشد.

 

برای قطع مصرف قرص ها نیازی نیست تا پایان چرخه قاعدگیتان منتظر بمانید و قاعدگیتان احتمالاً تا چند روز بعد از قطع آن ها شروع می­شود. در بعضی زنان شروع دوباره تخمك گذاری امکان دارد تا یک ماه هم طول بکشد ولی این مسأله کاملا طبیعی است.

 

اگر از امپول ضد بارداری استفاده کرده اید ، امکان دارد این زمان طولانی‌تر هم باشد. بعد از گذشت یک سال، 85 درصد از زنانی که تصمیم دارند باردار شوند، می­توانند باردار شوند. شانس حامله شدن در کم تر از یک ماه بدون هیچ شیوه جلوگیری حدوداً 30 درصد است.

 

چگونه بچه دار شویم به زبان ساده

 

پیش ترها زنان متمرکزتر بودند و همه چیز را پیرامون قاعدگی شان می دانستند – زمان دقیق آغاز قاعدگی، زمان پایان آن و زمان تخمك گذاری. اکنون که بسياري از زنان از روش های جلوگیری از بارداری استفاده می کنند، متوجه چرخه طبیعی قاعدگی شان نیستند. پزشکان توصیه می کنند روزهای بین دوره های قاعدگی تان را بشمارید.( از اولین روز قاعدگی تان در یک ماه و آغاز قاعدگی بعدی تان را بشمارید؛ اپلیکیشن هایی هم وجود دارند که در این کار به شما کمک می کنند.)

 

تخمك گذاری معمولاً در حدود ۱۴ روز پیش از آخرین روز چرخه قاعدگی رخ می دهد( روزی پیش از شروع پریودی). بنابراین، اگر یک چرخه مرتب ۲۸ روزه دارید، تخمك گذاری شما احتمالا در روز ۱۴ رخ می دهد. در روزهای منجر به تخمک گذاری شما در بالاترین شرایط باروری قرار دارید.

 

برای کمک به تعيين دقیق زمان تخمك گذاری، بعضی متخصصین توصیه می کنند دمای پایه بدن تان را در یک دوره چند ماهه یادداشت کنید. یادداشت کردن دمای پایه بدن( BBT) قدری زحمت دارد:هرروز صبح به محض بیدار شدن از خواب با یک دماسنج پایه مخصوص دمای تان را اندازه می گیرید.

 

بعد از چند ماه شاهد یک الگو خواهید بود:دمای پایه بدن شما در روز تخمك گذاری پائین می آید، آنگاه روز بعد بالا می رود و تا هنگامی که پریود هستید( یا درصورتی که لقاح انجام شود در دوره بارداری تان) بالا می ماند. همینطور، پزشکان ديگر توصیه می کنند ترشح دهانه رحم تان را بررسی کنید( در زمان تخمك گذاری خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند).

 

چگونه حامله شویم

 

اسپرم های تازه، سالم و قدرتمند بهترین شانس را برای باروری تخمك دارند. همسر شما میتواند کارهای زيادي برای تقویت اسپرم انجام دهد و به این ترتیب قدرت باروری خود را بهبود بخشد:

– از مصرف سیگار و مواد پرهیز کند حتی تفریحی

– مصرف نوشیدنی های الکلی را محدود کند

– وزن خویش را به حد طبیعی برساند درصورتی که اضافه وزن دارد

– مواد مغذی خاص را به میزان کافی مصرف کند مانند روی، اسید فولیک، ویتامین ث تا به تولید اسپرم زیاد و قدرتمند کمک شود

– از وان گرم و سونا یا دوش داغ پرهیز کند برای این که اسپرم ها را میکشد ( بیضه ها در دمای ۹۴ تا ۹۶ درجه فارنهایت بهترین عملکرد را دارند که کمی سردتر از دمای طبیعی بدن است)

 

هرچه همسرتان زودتر این تغییرات را به وجود آورد بهتر است. بالغ شدن اسپرم زمان بر است، بدین ترتیب بهبود سبک زندگی امروز سه ماه بعد در اسپرم ها تأثير می گذارد.

 

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

سیگار کشیدن برای شما خوب نیست، حتی چنانچه روزی یک بار یا دو بار این کار را می کنید، وقت آن است که آن را متوقف کنید. بر اساس گفته کارشناسان، سیگاری ها بیش از مشکلات ناباروری رنج می برند و نسبت به افردی که سیگار نمی کشند در طی دوران بارداری بیشتر دچار مشکل می شوند.

 

در واقع ، زنانی که سیگار می کشند احتمال بیشتری در تولید تخمك با ناهنجاری های ژنتیکی دارند. نه تنها شما، حتی همسرتان باید سیگار را ترک کنید، برای این که مردان سیگاری بیشتر ممکن است که تعداد اسپرم کمتری داشته باشند.

 

چگونه حامله شویم به روش سنتی

 

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید کلا کافئین را از زندگی خویش حذف کنید. ولی خبر بد این است که شما باید به شدت ميزان مصرف آنرا کاهش دهید. کافئین اضافی در سیستم بدن شما میتواند سلامت باروری شما را به خطر بیاندازد و این کار را مشکل تر کند.

 

مصرف الکل میتواند سبب دوره های نامنظم، عدم تخمك گذاری و تغيير در میزان غلظت استروژن و پروژسترون شود. 

 

درصورتی که مداوماً دو تا سه بار در هفته امیزش داشته باشید احتمال این که یکی از دفعات با دوره باروری هم زمان شود بالا می رود. برای زوج های سالمی که می خواهند بچه دار شوند چیزی به اسم امیزش زیاد از حد وجود ندارد. برای بچه دار شدن باید مداوم امیزش داشته باشید.

 

اگر زیر ۳۵ سال هستید و از سلامتی عمومی بهره مند هستید، شانس لقاح در ۱۸ ماه پیش رو برای تان به این ترتیب است – در ۶۰ درصد از زوج های این گروه سنی در ۶ ماه اول، ۸۰ درصد در مدت یک سال و ۹۰ درصد در مدت یک سال و نیم لقاح صورت می گیرد. هر ماه ۱۵ درصد شانس لقاح در شما وجود دارد. درصد بسیار کمی از زوج ها مشکل باروری دارند و به درمان احتیاج دارند.

 

باروری شما پس از ۳۵ سالگی با شدت بیشتری کاهش می یابد، بنابراین چنانچه سنتان بالاتر است زمان بیشتری برای لقاح زمان لازم است. اگر ۳۵ سال یا بالاتر هستید و بعد از ۶ ماه رابطه جنسی مراقبت نشده لقاح در شما صورت نگرفت، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید برای این که پنجره باروری تان کوچک تر می شود.

 

روش بچه دار شدن

 

پاون توصیه کرده است زنانی که سعی می کنند تا باردار شوند، حتی پیش از باردار شدن شروع به مصرف ویتامین قبل از تولد می کنند.

 

او بیان نموده است که زنان نسبت به این شیوه تمایل بیشتری دارند و در زمان دوره بارداری مصرف خودشان را ادامه می دهند.

 

طبق نظر پاون، یک احتمال دیگر عبارت از مصرف مالتی ویتامین روزانه می باشد؛

 

این مصرف حداقل شامل 400 میکروگرم( mcg) از اسید فولیک، نوعی ویتامین B، در هرروز میباشد که برای جلوگیری از معایب تولدی در مغز و ستون فقرات نوزاد مهم می باشد.

 

شروع زودتر مصرف مکمل های اسید فولیک یک ایده مناسبی میباشد ، چرا‌که منجر به افزایش مسیرهای عصبی در مغز و رشد ستون فقرات در طول 3 تا 4 هفته پیش از بارداری می شود، که مربوط به پیش از هنگامی است که زنان انتظار باردار شدن دارند.

 

گردآوری:بخش زناشویی بیتوته

 

بارداری و زایمان راحت با…


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


سینما رو به خونت بیار!


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


ارسال محرمانه محصولات جنسی


مشاوره تلفنی طلاق


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

آیا هروقت دختر بچه‌‌ بانمکی را با لباس صورتی می‌بینید، قند توی دلتان آب می‌شود؟ حتما همین‌طور است، چون هم‌اکنون در حال خواندن این مقاله هستید و با خود فکر می‌کنید چطور می‌توانید صاحب فرزند دختر شوید و راه های دختر شدن جنین کدام است؟ ابتدا برای روراست بودن، باید بگوییم که هیچ روش تضمینی برای دختر دار شدن وجود ندارد. ولی اگر مشتاق هستید، امتحانش ضرری ندارد. به هر حال شما ۵۰ درصد شانس موفقیت دارید!

 هرچند ما درک می‌کنیم که برخی زوج‌ها در دنیای خود بنا بر دلایل شخصی، به دنبال داشتن نوزاد دختر هستند، اگر نظر ما را بخواهید، بهترین نتیجه این است که نوزاد سالم باشد. پس در حالی‌که این مقاله درباره روش های دختر شدن جنین را مطالعه می‌کنید این موضوع را نیز در ذهن داشته باشید.

آماده‌اید ببینیم چگونه می‌توانید صاحب فرزند دختر شوید و یا به عبارتی شانس خود را برای داشتن دختر افزایش دهید؟ برای شروع ۹ نکته مهم را مطالعه کنید:

روش تضمینی برای دختر دار شدن، روش شتلز

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

از دهه ۶۰ تاکنون از روش شتلز برای دختردار شدن استفاده شده است و ادعا می‌شود در حدود ۷۵ درصد از زوج‌هایی که قصد دختردار شدن داشته‌اند، با این روش موفق بوده‌اند.

دکتر شتلز معتقد است اولین شرط برای موفقیت، زمان‌بندی است. جنسیت جنین را کروموزوم‌های حامل اسپرم تعیین می‌کند. اسپرم مذکر (حاوی Y) سریع‌تر حرکت می‌کند ولی نسبت به اسپرم ماده (حاوی X)عمر کوتاه‌تری دارد. اسپرم‌های ماده قوی‌تر و سرسخت‌تر هستند و نسبت به اسپرم‌های مذکر آهسته‌تر حرکت می‌کنند. طبق روش شتلز، باید ۲ تا ۴ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت کرد تا در زمان تخمک‌گذاری فقط اسپرم‌های ماده باقی مانده باشند. در نتیجه در زمان تخمک‌گذاری، برای باروری تخمک تنها اسپرم‌های ماده زنده مانده‌اند. دکتر شتلز توصیه می‌کند هنگامی‌که ترشحاتی شفاف و مانند زرده تخم‌مرغ دارید از مقاربت پرهیز کنید زیرا این علامت تخمک‌گذاری است. البته باید در نظر بگیرید که مقاربت نکردن دراین دوران می‌تواند کلا مانع باردار شدن شما شود.   

روش تضمینی برای دختر دار شدن، روش ولان

روش دیگری که توسط دکتر الیزابت ولان پیشنهاد شده است، ادعا دارد ۵۷ درصد از زوج‌هایی که قصد دختردار شدن داشته‌اند با این روش موفق بوده‌اند.

زمان‌بندی تئوری ولان اندکی متفاوت است:

اگر می‌خواهید صاحب فرزند دختر شوید باید ۲ تا ۳ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت داشته باشید. روش ولان و شتلز کاملا با هم متفاوت است. ولی همچنان هر دو طرفداران زیادی دارند. ولی پی بردن به این موضوع که آیا این موفقیت‌ها، درنتیجه دنبال کردن این روش‌ها بوده یا خیر چندان آسان نیست.

تحقیقات اندکی در مورد بررسی موفقیت این روش‌ برای دختردار شدن انجام گرفته است. 

روش تضمینی برای دختر دار شدن، وضعیت مقاربت

برای پسردار شدن دخول کامل باید انجام شود. در حالی‌که برای دختردار شدن برعکس این قضیه صادق است.برای دختردار شدن می‌توانید مقاربت رو در رو انجام دهید که عمق دخول را محدود می‌کند. در این روش انزال در فاصله دورتری از دهانه رحم اتفاق می‌افتد.

اسپرم مذکر پیش از آن‌که از بین برود با سرعت بیشتر و در مدت زمان کوتاه‌تری حرکت می‌کند. بنابراین هنگامیکه از دخول عمیق جلوگیری می‌کنید می‌توانید از رسیدن اسپرم مذکر به تخمک و بارور کردن آن جلوگیری کنید.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، نرسیدن به ارگاسم

طبق نظریه متخصصان تعیین جنسیت،‌ به ارگاسم نرسیدن ممکن است به دختردار شدن کمک کند. محیط واژن در هنگام ارگاسم قلیایی می‌شود و بستر مناسبی برای زنده ماندن اسپرم‌ها ایجاد می‌شود. هنگامیکه این ترشحات قلیایی وجود نداشته باشند اسپرم مذکر به سختی زنده می‌ماند و شانس کمتری برای رسیدن به تخمک خواهد داشت.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، مقاربت بیشتر

به جای اینکه زندگی زناشویی خود را به مواقع خاص محدود کنید، وقتی قصد دختردار شدن دارید، بهتر است‌ تناوب مقاربت‌های خود را بیشتر کنید.

در روزهایی که زمان طلایی بارداری نزدیک می‌شوید تا می‌توانید دفعات مراقبت را بیشتر کنید. این کار باعث می‌شود تعداد اسپرم‌های همسر شما کاهش پیدا کند، به این ترتیب تعداد اسپرم‌های مذکر تندرو در رقابت برای رسیدن به تخمک کاهش پیدا می‌کند.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، سبزیجات مصرف کنید

طبق یک تحقیق با خوردن میوه و سبزیجات شانس دختردار شدن بالا می‌رود. برخی افراد بر این باور هستند که رژیم غذایی گیاهی شانس دختردار شدن را بالا می‌برد،‌ مخصوصا اگر اسفناج، آجیل و بروکلی مصرف کنید. غذاهایی مصرف کنید که سرشار از کلسیم و منیزیم باشد. مانند برگ‌های سبز، میوه‌ها و برنج که گفته می‌شود برای دختردار شدن مفید است.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، محیط واژن را اسیدی کنید

خوردن غذاهای اسیدی در روزهایی که نزدیک به تخمک‌گذاری شانس دختردار شدن را بالا می‌برد.اسپرم‌های نر نمی‌توانند در محیط اسیدی زنده بمانند و خوردن غذاهای اسیدی باعث اسیدی شدن محیط واژن شما خواهد شد. هرچند به خاطر داشته باشید که اسیدی بودن بدن برای سلامتی مضر است. اگر هنوز تمایل دارید که این روش را امتحان کنید،‌ می‌توانید از سرکه استفاده کنید.

برخی بر این باور هستند که باید از خوردن غذاهی قلیایی مانند سیب، بادام، خیار و آووکادو (که همه از غذاهای مغذی هستند) در زمان تخمک‌گذاری پرهیز کنید.

توجه کنید؛ داشتن یک نوزاد سالم و خوردن اسید فولیک کافی برای جلوگیری از نقص عصبی جنین باید خیلی مهم‌تر از جنسیت جنین باشد.

چگونه احتمال دختر دار شدن افزایش می یابد؟ نمک کمتری مصرف کنید

اگر می‌خواهید صاحب دختر شوید،‌ نمک را از  برنامه خود حذف کنید. گفته می‌شود رژیم غذایی کم‌نمک، شانس دختردار شدن را بالا می‌برد.

تحقیقات اخیر نشان داده است رژیم غذایی غنی از سدیم و پتاسیم، مناسب اسپرم‌های مذکر است. بنابراین باید از گوشت‌های نمکی، زیتون،‌ پنیر آبی و غذاهای آماده پرهیز کنید. همچنین باید مصرف نمک را در هنگام پخت غذا محدود کنید.

چگونه می‌توانم صاحب فرزند دختر شوم : حمام کردن

برخی از مردم بر این باورند که اسپرم‌های مذکر از گرما گریزان هستند و نمی‌توانند در دمای بالا طاقت بیاورند. بنابراین حمام کردن و نشستن در وان آب گرم قبل از مقاربت می‌تواند در ضعیف کردن اسپرم‌های مذکر مفید باشد.

برای اغلب زوج‌ها، مهم داشتن یک فرزند سالم است. اما اگر مدت‌هاست در انتظار دختر هستید،‌ می‌توانید روش‌های بالا را امتحان کنید ولی به خاطر داشته باشید که برای اغلب این موارد،‌ مدرک علمی وجود ندارد. هرچند افراد زیادی ممکن است با این روش‌ها به نتیجه دلخواه خود رسیده باشند ولی به این معنا نیست که در مورد شما هم اتفاق بیفتد. برخی از این روش‌ها، مخصوصا روش زمان‌بندی ممکن است شانس باروری شما را کاهش دهند.

روش تضمینی برای دختر دار شدن: روش Babydust

کتاب روش Babydust تازه‌ترین کتابی است که به بازار آمده و زوج‌هایی که می‌خواهند صاحب نوزاد دختر شوند، باید این کتاب را بخوانند! کتاب روش Babydust نوشته کاترین تیلور بر اساس تازه‌ترین تحقیقات پزشکی است و طرفداران زیادی دارد.

کاترین دارای کارشناسی میکروبیولوژی، ایمنولوژی و ژنتیک مولکولی است. او در کتابش از قطبیت تخمک، PH، رژیم‌های غذایی اسیدی،‌ قلیایی و یون صحبت می‌کند. ترکیبی از زمان‌بندی دقیق و تناوب که موفقیت آن در مطالعات بالینی منتشر شده مورد اثبات قرار گرفته است.

منبع: bellybelly

 

بیشتر بدانید:

1- چه تعداد اسپرم برای بارداری نیاز است؟

2- افزایش احتمال بارداری و باردار شدن سریع با روش های کاربردی

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

3- آیا مصرف مکمل کلسیم و منیزیم در تعیین جنسیت جنین یا دختر شدن آن تاثیری دارد؟

4- آموزش پوزیشن صحیح نزدیکی و نحوه آميزش براي باردار شدن

 

 

 

 

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

این بخش در حال طراحی می باشد

امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

 از روزی که اولین انسان خلق شد تا به امروز جنسیت نوزادی که به دنیا می آید مهم بوده و هست،  امروز به لطف پیشرفت علم می توان به راحتی جنسیت فرزند خود را انتخاب کرد، بعضی از روش ها میتوانند به طور تضمین جنسیت فرزندتان را به چیزی که میخواهید تبدیل کند، ما در اینجا روش هایی برای دختردار شدن برای شما آورده ایم که میتوان گفت کامل ترین فهرست از کارهایی است که میتوان برای دختردار شدن انجام داد، پس با ما همراه باشید تا شما را به داشتن یک فرشته کوچک نزدیک تر کنیم.

رژیم غذایی کم نمک که دارای کلسیم بالایی باشد، می‌تواند شانس زوجین را برای داشتن دختر، در هنگام مقاربت جنسی (قبل از انجام عمل تخمک گذاری) به میزان قابل ‌توجهی افزایش دهد. بنابراین، در هنگام برنامه ‌ریزی برای داشتن دختر بچه، از گوشت‌های کم کالری،پنیرهای کم چرب، غذاهای فراوری‌شده و انواع زیتون‌ها استفاده کنید. همچنین، از ریختن نمک زیاد در وعده‌های غذایی خود اجتناب نمایید.

استفاده از موقعیت‌های جنسی عمیق برای داشتن دختر بچه مناسب نیست، زیرا این نوع موقعیت‌های جنسی می‌تواند کروموزوم Y را در گردن رحم نگه داشته و نفوذ آن را به عمق بدن مادر محدود کند. پس موقعیت سطحی در رابطه جنسی، بهترین موقعیت برای دختردار شدن است، زیرا اسپرم در نزدیکی ناحیه گردنی ذخیره نشده و کروموزوم X به سمت محیط اسیدی رحم جذب خواهد شد که در این شرایط، احتمالاً جنین داخل رحم شما دختر خواهد بود.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

طبق روش‌های شاتل و ولان، رابطه جنسی اغلب باید در موقعیت سطحی انجام گیرد. داشتن فعالیت جنسی پس از دوره‌های قاعدگی دو تا سه روز قبل از انجام عمل تخمک گذاری، احتمال به دنیا آمدن دختر بچه را در زوجین به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

در دوران تخمک گذاری، بدن زنان با تولید مخاط گردن رحمی، راه را برای حرکت اسپرم به سوی تخمک روان‌تر می‌کند. جالب است بدانید که حرکت کروموزم‌های موجود در اسپرم مردانه دشوار بوده و مخاط دهانه رحم این مشکل را از بین خواهد برد، بنابراین، زنان باید در دوران تلاش برای دختردار شدن از مصرف داروهای سرماخوردگی اجتناب کنند، زیرا باعث می‌شود تا این مخاط رقیق شده و حرکت اسپرم حاوی کروموزوم Y را به سوی تخمک با مشکل مواجه کند.

هرچند طبق نظر محققان، نتایج علمی معتبری در این زمینه وجود ندارد، اما برخی نظریه‌ها ادعا دارند که اجتناب از رسیدن زنان به ارگاسم می‌تواند سبب به دنیا آمدن نوزادان دختر شود. فرایند ارگاسم حالت قلیایی را در بدن زنان افزایش داده و حرکت اسپرم مردانه حاوی کروموزوم X را به سمت تخمک آسان‌تر می‌کند؛ بنابراین، بدون رسیدن زنان به حالت ارگاسم، کروموزوم پسرانه شانس کم‌تری برای زنده ماندن خواهد داشت.برای داشتن یک جنین دختر، نیازی نیست که در هنگام رابطه جنسی به اوج لذت جنسی برسید. در واقع، می توان ادعا کرد که رسیدن به اوج لذت جنسی، محیط واژن زنان را قلیایی کرده و اسپرم دختر را که از این محیط متنفر است، به سادگی از بین خواهد برد.

اسپرم‌های حاوی کروموزوم X در برابر درجه حرارت بالا بسیار مقاوم هستند؛ بنابراین، هنگامی که مردی قبل از رابطه جنسی از حمام آب گرم استفاده کند، رابطه او با همسرش منجر به تولد نوزاد دختر خواهد شد. با این حال، بهتر است مردان از انجام این عمل اجتناب کنند، زیرا بالا بودن دمای محیط تعداد اسپرم‌ها را در بدن هر مردی به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که ادرار کردن زنان پس از رابطه جنسی، محیط واژن آن‌ها را به حالت اسید تغییر داده و کروموزوم‌های Y را می‌کشد؛ در مقابل اسپرم‌های حاوی کروموزوم X خود را به تخمک رسانده و شانس دختر شدن جنین را بهبود می‌بخشند.

در نسبت 1 به 4، پس از انجام عمل مقاربت این کار باعث می‌شود تا مخاط واژن بیش‌ازحد رقیق شده و محیط را برای حرکت و رشد اسپرم‌های حاوی کروموزوم دختر روان‌تر نماید. علاوه بر این مورد، شستن مکرر دستگاه تناسلی زنان با ترکیب سرکه و آب می‌تواند از رشد باکتری‌ها در رحم مادر جلوگیری نموده و عفونت‌های موجود در آن را درمان کند.

به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که بهترین راه برای دستیابی به روز دقیق تخمک گذاری، رسم کردن نمودار تاریخ قاعدگی با دقت زیاد است. تحقیقات بسیاری از پزشکان متخصص زنان و زایمان نشان می دهد که زمان تخمک گذاری از روز 14 سیکل قاعدگی هر زنی آغاز می شود. از آن جایی که برای بسیاری از زنان، این چرخه بین 21 الی 35 روز طول می کشد، از این رو، بهترین راه برای پیش بینی دقیق زمان تخمک گذاری رسم کردن نمودار چرخه قاعدگی یا پریود خواهد بود. ، چک کردن قوام مخاط دهانه رحم و یادداشت نمودن دمای پایه بدن به طور روزانه هم یکی دیگر از این روش هاست، در نهایت، زن و شوهر می توانند با داشتن آگاهی کافی از روز دقیق تخمک گذاری در بدن خود، جنسیت جنین آینده خود را تعیین نموده و شانس خود را برای داشتن یک دختر بچه افزایش دهند.

به یاد داشته باشید از آن جایی که تخمک زنان بسیار قوی تر از اسپرم مردان است، به همین دلیل تخمک زنان می تواند در رحم برای مدت زمان طولانی تری زنده بماند و زمان کافی برای انجام عمل لقاح را داشته باشد. به همین دلایل، داشتن رابطه جنسی چند روز قبل از زمان تخمک گذاری در بدن زنان، به اسپرم کمک می کند تا با شنا کردن آهسته خود را به تخمک رسانده و آن را در لوله های فالوپ بارور کند. به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که برای دختر شدن جنین، رابطه جنسی باید چند روز قبل از تخمک گذاری او انجام شود و سپس، حدود 2 تا 3 روز (یعنی در زمان تخمک گذاری بدن مادر) متوقف گردد. از آن جایی که تخمک زن می تواند در مهبل (واژن) برای چند روز زنده بماند، در زمان تخمک گذاری بدن مادر نیز انعطاف پذیر بوده و برای ملاقات اسپرم و تخمک بسیار آماده خواهد بود.

جنین دختر دوست دارد در محیط اسیدی واژن مادرش زندگی کند. از این رو، به عنوان یک خانم مطمئن شوید که در هنگام رابطه جنسی، اسپرم نفوذ کمتری در رحم شما نموده و نزدیک به ورودی واژنتان باقی مانده است. این حالت، اسپرم دخترانه به مناطق کم عمیق تری از بدن شما نفوذ کرده و شانس بیشتری برای زنده ماندن و رسیدن به تخمک خواهد داشت.

به یاد داشته باشید که اگر محیط واژن زنی اسیدی تر باشد، به زنده ماندن اسپرم دختر کمک زیادی می کند. برای ایجاد این حالت، شما هم به عنوان زنی که مشتاق داشتن فرزند دختری هستید، نیاز به حفظ تعادل pH بدن خود از طریق اصلاح رژیم غذایی روزانه دارید. در این دوره حساس از زندگی، شما باید به مصرف کم سدیم، پتاسیم و کافئین اکتفا کنید، زیرا این عناصر به طور طبیعی در قلیایی شدن محیط واژن یک زن موثرند. علاوه بر این موراد، به یاد داشته باشید که بهتر است برای ایجاد حالت قلیایی در بدن خود، مصرف کلسیم و منیزیم را به مقدار زیادی افزایش دهید. مصرف برخی از مواد غذایی که در رژیم غذایی روزانه می توانند سبب قلیایی شدن محیط واژن زنان شوند، عبارتند از: پنیر، لوبیا سبز، انواع توت ها، مرغ، برنج و تخم مرغ.در نهایت، به خاطر داشته باشید شما به عنوان زنی که تمایل به داشتن فرزند دختردارید، به مصرف بیشتر غذاهای اسیدی نیازمند هستید، چون محیط اسیدی مطلوب برای زنده ماندن اسپرم دخترانه بسیار موثر است. بنابراین، شما می توانید موادی مانند شکلات، سرکه، نوشابه و مرکبات را در منوی رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. همچنین، از مصرف غذاهای قلیایی در این دوره اجتناب کنید.در نهایت، افرادی که تمایل دارند تا صاحب فرزند دختری شوند، باید مصرف کم نمک را در رژیم غذایی خود، آن هم برای مدت طولانی حفظ کنند. این حالت شانس مادران را در داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد. اجتناب از خوردن غذاهای شور مانند پنیر آبی، مواد غذایی فرآوری شده و گوشت نمک سود شده برای این افراد توصیه اکید می شود. .

امروزه، دانشمندان نتیجه گیری کرده اند افرادی که خواهان فرزند دختر هستند، می توانند به منظور به وجود آوردن محیط اسیدی در واژن خود از طریق روش دوش واژینالی اقدام کنند. در واقع، این مادران می توانند از روش دوش واژینالی، درست پس از انجام فعالیت های جنسی استفاده کنند. به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به خاطر داشته باشید که برای بهتر عمل کردن روش دوش واژینالی، شما می توانید یک بخش سرکه را با چهار بخش آب، خوب مخلوط کرده و پس از انجام عمل مقاربت با همسرتان، مهبل (واژن) خود را با این مخلوط سرکه و آب شستشو دهید. به محض این که محلول آب اسیدی در تماس با مخاط واژن شما قرار می گیرد، میزان سطح PH واژن شما را افزایش داده و اسپرم های به وجود آورنده پسر از بین می برد. همچنین، استفاده از این روش باعث می شود که محیط واژن شما، به منطقه مطلوبی برای زندگی اسپرم های به وجود آورنده دختر تبدیل شود.

 

یادتان باشد که روش‌های طبیعی ذکرشده، تنها راه‌هایی نیستند که بر شانس زوجین جهت داشتن دختر بچه تأثیر می‌گذارد؛ بلکه مواد غذایی که زوجین در دوران تلاش برای دختردار شدن نیز می‌خورند، تأثیر زیادی بر جنسیت کودک آینده آن‌ها خواهد گذاشت.گام اول، برای انتخاب درست جنسیت جنین در دوران بارداری این است که بدانید:جنسیت نوزاد توسط پدر تعیین می‌شود، زیرا او حامل کروموزوم‌های XY است و از کروموزوم X یا Y پشتیبانی می‌کند؛ اما مادر دارای کروموزوم‌های XX بوده و فقط یکی از کروموزوم‌های X او در به وجود آمدن جنین مؤثر است؛ بنابراین، اگر آرایش ژنتیکی کروموزوم‌ها XX باشد (پدر از کروموزوم X خود کمک گرفته باشد)، جنین داخل رحم مادر دختر بچه خواهد بود؛ اما اگر آرایش ژنتیکی کروموزوم‌ها XY باشد، جنین پسر بوده و کروموزوم متفاوت پدر در تعیین جنسیت او تأثیر داشته است. به طور متوسط، 200 میلیون اسپرم که حاوی کروموزوم X یا Y هستند، در حین مقاربت از بین می‌روند و تنها یک اسپرم با کروموزوم X یا کروموزوم Y با تخمک لقاح یافته و برای تشکیل نوزاد، آن را تحریک می‌کند.جالب است بدانید که روش‌های مختلفی برای تأثیر گذاشتن بر روی ترکیبات کروموزومی جنین وجود دارد. در واقع، روش‌های انتخاب جنسیتی خاصی می‌توانند کروموزوم X پدر را برای تصدیق تولد دختر بچه حمایت کنندچگونه می‌توان شانس والدین را برای داشتن فرزند دختر افزایش داد؟به خاطر داشته باشید که راه‌های مختلفی برای افزایش شانس زنان جهت داشتن یک دختر بچه وجود دارد. این در حالی است که شواهد نشان می‌دهد برخی از این روش‌ها مؤثر بوده و برخی دیگر، نیز ممکن است برای همه مادران کارکرد خوبی نداشته باشد. این روش‌ها به شرح زیر می‌باشند.

این روش تغییر جنسیت جنین درون رحم زنان از دهه 1960 مورد استفاده قرار گرفته و بسیار شناخته‌شده است. جالب است بدانید که میزان موفقیت آن 75٪ است. اساس کار روش شاتل این است که جنسیت نوزاد با زمان سپری‌شده برای رسیدن اسپرم به تخمک تعیین می‌شود. معمولاً کروموزوم Y سریع‌تر از کروموزوم X شنا می‌کند، اما برای مدت کوتاهی می‌تواند زنده بماند. در مقابل، کروموزوم X بیشتر از کروموزوم Y انعطاف‌پذیر بوده و دوام بیشتری دارد؛ بنابراین، اگر رابطه جنسی زوجین دو تا چهار روز قبل از انجام عمل تخمک گذاری در بدن مادر صورت گیرد، کروموزوم Y مایع اسپرم، به مدت طولانی برای رسیدن به تخمک زنده نخواهد ماند و کروموزوم X خود را به تخمک رسانده و باعث تولد نوزاد با جنسیت دختر خواهد شد. به گفته دکتر شاتل که با عنوان پدر لقاح آزمایشگاهی شناخته می‌شود، زوج‌هایی که خواهان دختر هستند، باید زمانی که ترشحات مخاط رحمی زن شفاف بوده و به رنگ سفیده تخم‌مرغ است از داشتن رابطه جنسی اجتناب کنند، زیرا این حالت در بدن زنان نشان‌دهنده انجام عمل تخمک گذاری است؛ اما اشکالات این روش به شرح زیر می‌باشد:اجتناب از رابطه جنسی در این زمان، احتمال بارداری زنان را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.همچنین، در این روش محدودیت زمانی وجود داشته و زوج باید در یک زمان خاص، برای انجام این کار آماده باشند تا بتوانند موفق شوند.

این روش که توسط دکتر الیزابت ولان طراحی شده است، میزان موفقیت 57٪ دارد. در این روش، بر زمان رابطه جنسی زوجین جهت داشتن دختر بچه تأکید زیادی شده است. اگر رابطه جنسی پدر و مادر، هنگامی که درجه حرارت پایه بدن زن در بالاترین اندازه یعنی اوج تخمک گذاری است، صورت گیرد، به احتمال زیاد آن‌ها شاهد تولد یک دختر بچه خواهند بود. در واقع، این روش معتقد است که مقاربت جنسی باید یک روز قبل از اینکه دمای پایه مادر به حداکثر خود برسد، انجام گیرد تا جنین داخل رحم دختر باشد، زیرا کروموزوم X موجود در اسپرم زمان لازم را برای رسیدن به تخمک دارد؛ اما برای پسردار شدن، بهتر است عمل مقاربت یک روز بعد از افزایش دمای پایه بدن مادر انجام شود؛ اما اشکالات این روش به شرح زیر است:این روش تقریباً شبیه روش شاتل است.نتایج تحقیقات اخیر محققان بر این باور است که زمان رابطه جنسی نمی‌تواند جنسیت جنین را تعیین کند.

بنیان‌گذاران این روش معتقدند که مادر باید در روزهای نزدیک به عمل تخمک گذاری، مواد غذایی اسیدی زیاد مصرف کند، زیرا کروموزوم Y اسپرم‌ها، با شانس کمتری در شرایط اسیدی زنده مانده و برای لقاح یافتن با تخمک تلاش می‌کند؛ در حالی که کروموزوم X در چنین محیطی بهتر رشد نموده و خود را برای ترکیب با تخمک آماده خواهد نمود. اگر شما به عنوان یک زن در حال تلاش برای باردار شدن، مشکلی با مصرف مواد غذایی اسیدی ندارید، می‌توانید سرکه، نوشابه و انواع شکلات‌ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید و از مصرف غذاهای قلیایی مانند بادام، خیار، سیب و آوکادو دور باشید. همچنین، در این دوره بهتر است نسبت‌های کوچک‌تری از سدیم، پتاسیم و کافئین را در برنامه غذایی خود داشته باشید، زیرا این عناصر محیط رحم شما را به شدت قلیایی می‌کنند. اشکالات روش اسیدی برای تعیین جنسیت جنین داخل رحم زنان باردار عبارتند از:بعضی از مواد غذایی اسیدی مانند مرکبات در هنگام مصرف اثر قلیایی بر بدن داشته و می‌توانند شانس مادران را برای داشتن دختر به شدت کاهش دهند. همچنین، حالت اسیدی برخی از مواد غذایی مناسب بدن برخی زنان نبوده و ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد.

در ابتدا، به خاطر داشته باشید که استفاده درست از انواع مکمل‌ها می‌تواند حالت اسیدیته واژن زنان را افزایش دهند؛ اما توصیه می‌شود که قبل از مصرف هر مکملی، حتماً با پزشک خود مشورت کنید. مکمل‌های لازم برای تولد نوزاد دختر عبارتند از:

زنانی که در دوران تلاش برای حامله شدن، مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم را دریافت می‌کنند، شانس بالایی برای به دنیا آوردن دختر بچه را دارند. این مواد معدنی، محیط واژن زنان را اسیدی نموده و آن را برای رشد و حرکت اسپرم‌های حاوی کروموزوم دختر مناسب می‌کند.

از آنجایی که اسپرم‌های حاوی کروموزوم X نسبت به اسپرم‌های حاوی کروموزوم Y برای حرکت به سوی تخمک، به زمان طولانی‌تری نیاز دارند، بنابراین اگر رابطه جنسی بعد از انجام عمل تخمک گذاری در بدن زنان صورت گیرد، آن‌ها تنها طرفدار رسیدن به تخمک خواهند بود. پس برای دختردار شدن، رابطه جنسی بهتر است 12 تا 24 ساعت قبل از انجام عمل تخمک گذاری انجام شود. اگر عمل مقاربت زودتر از تخمک گذاری صورت گیرد، اسپرم‌های حاوی کروموزوم Y سریع‌تر از اسپرم‌های حاوی کروموزوم X برای رسیدن به تخمک شنا کرده و باعث تولد نوزاد پسر خواهند شد. پس فراموش نکنید که شانس به دنیا آمدن دختر پس از انجام عمل تخمک گذاری در بدن زنان بسیار کم است.

pH واژن زنان باید کاملاً اسیدی باشد! به همین دلیل، محدوده ایده‌آل و مناسب برای سطح اسیدیته بدن زنان جهت تولد نوزاد دختر 4 و 4.5 می‌باشد.در نهایت، به یاد داشته باشید که برای درست بودن روش‌های ذکرشده در مقاله بالا هیچ گونه تضمینی وجود ندارد، زیرا این راهکارها هیچ گونه حمایت علمی ندارند. با این حال، تمام آن‌ها مؤثر بوده و زنان باید این روش‌ها را امتحان کنند، چون در موفقیت مادران برای دختردار شدن مؤثر هستند. اگر همه چیز خوب پیش رود و روش‌ها برای بدن شما هم کار کند، می‌توانید نوزاد دختری داشته باشید.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا تغذیه نقش مهمی در تعیین جنسیت جنین قبل از اقدام به بارداری دارد، کامل ترین رژیم غذایی تضمینی برای دختردار شدن اطلاعات کاملی درباره اینکه چه غذاهایی شما را به آرزوی دختردار شدن می رساند ،به شما می دهد.

سلام من ۴ ماه زایمان کردم بچمم پسره ولی دوس دارم دختر هم داشته باشم نمیشه با آزمایش مشخص بشه که دختر دار میشم یانه

سلام قبل از نزدیکی با سرکه خودم رو بشورم یا بعد لطفا جواب بدید خیلی فوری،ممنون

سلام من بچم سی و پنج هفتهگی تو شکمم مرده دختر هم بود. باز میخوام باردار بشم و دختر بشه یه پسر دو ساله هم دارم یه رژیم میخواستم راهنماییم کنید لطفا

چی بخورم که بچم دختر بشه

سلام من تيروييد كم كار دارم و الرژي و سيتريزين و لووتيروكسين ميخورم سه روز مونده كه پريود بشم نزديكي داشتم با همسرم و بلافاصله دوش اي گرم گرفتم به نظرتون تاثير داره جنين دختر بشه و ايت قرص هان تاثير منفي داره؟

سلام من ۳۲ سالمه میخوام بچه دار بشم ۴روز مونده بود به پرویدیم نزدیکی داشتم بعد یک روز پروشدم الان چند روزه زیر شکمم با کمر درد دارم میشه راهنمایی کنید

سلام.اين اقدامات( رژيم و زمان نزديكي وشستشو با سركه،…) براي دختر دار شدن، ضرري به خود جنين وارد نميكنه؟ منظورم اينه كه موجب اختلال ژنتيكي و يا پرش كروموزمي نميشه؟

سلام‌ من چندبارباهمسرم نزدیکی داشتم ۲۷یا۲۸موقع پریودیمه؟قبل ازپریودی قبلیم و بعدش باهمسرم نزدیکی داشتم اما۲بار بی بیجک گذاشتم منفی بوده.حالا چیکارکنم .

سلام خوبین خسته نباشین من تازه سه روزه از وقت پریدم گذشته یه بچه پسرشش ساله هم دارم میخوام فرزند دومم دختر باشه اگه اقدام کنم دختر میشه یا نه

سلام
نه عزیزم اقدام ها رو باید حداقل سه ماه قبل از اقدام به بارداری میکردی.

دوتاپسردارم دختردوست دارم دکتربهم گفته عرق رازیانه بخورم ولی چون کیست سینه دارم خوب نیست میشه بگیدجایگزینش چی مصرف کنم عرق بادیان خوبه

سلام
برای دختردار شدن توصیه میشه سه ماه قبل از اقدام هم پدر و هم مادر غذاهای با طبع سرد بیشتر مصرف کنن.

سلام من دوتاپسردارم انشالله خدابخواددوست دارم یه دختریارم دکتربهم گفته عرق رازیانه بخورم ولی چون کیست سینه دارم برام خوب نیست جایگزین رازیانه چیز دیگه ای هست که مصرف کنم یاعرق بادیان خوبه برای دختردارشدن

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

سلام وقت بخیر
ممنون از اطلاعات مفیدتون
دوش واژینال به چه صورت باید انجام بشه؟
آیا ریختن اسید به داخل رحم ضرر نداره؟
و این که چه دوش هایی برای دختردار شدن تاثیر داره؟
پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون

سلام
دوش واژینال یه وسیله کوچیک هست که میتونین از داروخانه ها بگیرین و ترکیب 4 قاشق سرکه و نیم لیتر آب گرم رو توش بریزین و ازش استفاده کنین، اگر به تعداد محدود استفاده کنین ضرری نداره .

سلام مریم هستم ۱۲روزه از پریدم عقب زده بیبی چک کردم مثبت بود یعنی درسته آخه حالت تهوع وگرسنگی شدید دارم

سلام
خوب شما بارداری دیگه عزیزم.

هر روز هم لبنیات و پرتقال و لیمو میخورم یعنی میشه دختردار شم؟

حداقل سه ماه قبل بارداری هردو والدین باید رژیم رو رعایت کنند.

سلام خسته نباشید من یه پسر ۴ ساله دارم. ۱۰ روزه نزدیکی داشتم به مدت ۳ شب پشت هم قبل نزدیکی تو آب و سرکه نشستم و بعدش هم‌همینطور به مدت ۳ شب.تو بدنم علائمایی دارم‌مثل زیر شکمم نبض میزنه یا شکمم بزرگ‌شده ۹ روز به پریودیم مونده آیا ممکنه باردار باشم؟

سلام
شما که تجربه بارداری دارین باید بهتر بدونین که تا پریودتون عقب نیفته نمیشه گفت باردارین و برای بزرگ شدن شکم ونبض زدن خیلی زوده.

سلام من چرخه قاعدگیم ۳۲ روزه هست واز کیت تخمک گذاری استفاده کردم فقط خط بالای قرمز رنگ شد و ۱۵ روز از قاعدگیم گذشته نزدیکی کردم دوست دارم بچم پسر باشه به نظر تون به نتیجه میرسم یا نه؟؟

سلام
حتما از بی بی چک استفاده کنید احتمالا باردارید.

سلام من چرخه قاعدگیم ۳۲ روزه هست از کیت تخمک گذاری هم استفاده کردم فقط خط بالایی قرمز رنگ شده ولی۱۵ روز بعد از پریودم نزدیکی کردم و دوست دارم فرزندم پسر باشه به نظر تون به نتیجه میرسم یانه

سلام مجدد نمک برای هردو ما بد است یا فقط مادر .خرما وتخمه آفتاب گردون وگردو چی؟

این مورد برای مادر هست باید رعایت بشه.

 فیسبوک  |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ  |  الکسا

دخترها معمولا دلسوز و همراه و یار و یاور پدر و مادر خود هستند و حتی اگر ازدواج هم کنند باز دست از مساعدت و همراهی والدین خود نمی‌کشند. از این رو آرزوی بسیاری از زنان باردار این است که فرزند اولشان یک دختر دوست داشتنی باشد تا به رویاهایشان برسند. اگر شما هم به دنبال چند روش قطعی برای دختر دار شدن هستید در این نوشتار با ما همراه باشید تا در مورد راه‌ها و روش ها و خوراکی‌هایی که به شما برای دختر دار شدن کمک می‌کنند صحبت کنیم.

راه‌‌های مختلفی برای بهبود شانس تشکیل نطفه یک دختر بچه وجود دارد. هرچند شواهد نشان می‌دهند که این روش‌ها برای دختر دار شدن موثر هستند، اما همه‌ی روش‌ها برای همه تاثیرگذار نیستند.

این روش از دهه‌ی ۱۹۶۰ استفاده شده‌است و میزان موفقیتی بالغ بر ۷۵٪ دارد. مطابق با متد شتل جنسیت نوزاد با زمانی که اسپرم برای رسیدن به تخمک سپری می‌کند، تعیین می‌شود. معمولا کروموزوم Y سریع‌تر از X شنا می‌کند، اما برای مدت کوتاهی زنده می‌ماند. کروموزوم X از Y  انعطاف‌پذیرتر است.

بنابراین، اگر شما دو تا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه‌ی جنسی داشته باشید، اسپرم Y آن‌قدری زنده نخواهد ماند که با تخمک تلاقی کند و همین سبب می‌شود که X با تخمک جفت شود.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

به گفته‌ی دکتر لاندروم شتلز، که به عنوان پدر لقاح مصنوعی شناخته می‌شود، زوج‌هایی که خواهان یک دختر هستند، باید از زمانی که زن دارای ترشح شفاف و شبیه به زرده‌ی تخم‌مرغ دارد از مقاربت پرهیز کنند، زیرا این ترشح نشانه‌ی تخمک‌گذاری است.

مطلب مرتبط: ۱۵ باید و نباید رژیم غذایی دختردار شدن برای زنان

– عدم برقراری رابطه جنسی در این زمان احتمال صورت پذیرفتن لقاح را کاهش می‌دهد.
– این روش مستلزم درگیر شدن فکر است، زمان‌بر است و کنترل بر نفس را ایجاب می‌کند. هر دو طرف باید با هم همکاری کنند تا موفق شوند.

این روش که توسط دکتر الیزابت ولن مطرح شده‌است، نرخ موفقیت ۵۷ درصدی دارد. متد ولن بر زمان‌بندی و یا تعیین زمان رابطه‌ی جنسی برای دختر دار شدن تمرکز دارد.

اگر هنگامی که درجه حرارت پایه‌ی بدن‌تان در بالاترین حد است، و در واقع زمان اوج تخمک‌گذاری است، احتمال لقاح یک دختر بچه بسیار زیاد است.

بنابراین روش مقاربت جنسی در روز قبل از این‌که بدن به حداکثر دما برسد، به لقاح یک دختر بچه منجر می‌شود، زیرا اسپرم X به اندازه‌ی کافی زنده می‌ماند که با تخمک ملاقات کند. برای داشتن پسر، مقاربت باید بعد از افزایش دما انجام شود.

– متد ولن تقریبا شبیه روش شتل است.
– محققان بر این باورند که زمان‌بندی رابطه جنسی، جنسیت جنین را تعیین نمی‌کند.

بر اساس این روش شما باید در روزهای نزدیک به تخمک‌گذاری غذاهای اسیدی بخورید. احتمال زنده ماندن اسپرم‌های Y در شرایط اسیدی کم‌تر است، در حالی که اسپرم‌های X در این محیط رشد می‌کنند.

اگر شما با خوردن غذاهای اسیدی مشکلی ندارید، می‌توانید سرکه، نوشابه و شکلات‌ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. و از غذاهای قلیایی مانند بادام، خیار، سیب و آوکادو دور بمانید. همچنین، مقادیر کم‌تری از سدیم، پتاسیم و کافئین را مصرف کنید، زیرا این عناصر محیط واژن را قلیایی می‌کنند.

مطلب مرتبط: علايم دختر بودن جنین: ۱۷ علامت بارداری که جنسیت جنین دختر است

بعضی از مواد غذایی اسیدی مانند مرکبات پس از مصرف اثر قلیایی بر بدن دارند. این می‌تواند شانس شما را برای داشتن دختر مختل کند. برای گنجاندن خوراکی‌های مناسب در رژیم غذایی‌تان باید بسیار دقیق باشید و این امر برای هر کسی ممکن نیست.

روش‌های فوق را می‌توان با اقدامات ذیل برای افزایش احتمال لقاح یک دختر بچه ترکیب کرد.

یک رژیم کم نمک که کلسیم بالایی هم دارد، شانس شما را برای داشتن یک دختر در هنگام مقاربت جنسی قبل از تخمک‌گذاری افزایش می‌دهد. در هنگام برنامه‌ریزی برای دختر دار شدن بیش‌تر گوشت‌های کم نمک، بلوچیز، غذاهای فرآوری‌شده و زیتون مصرف کنید. همچنین، استفاده از نمک را در هنگام پخت و پز کاهش دهید.

اگر چه استفاده از کاندوم در هنگام برنامه‌ریزی برای بچه‌دار شدن عجیب و غریب به نظر می‌رسد اما واقعا کمک‌کننده است. استفاده‌ی مکرر از سایر روش‌های کنترل زایمان اسپرم‌های کروموزوم مردانه را حذف می‌کند. بنابراین، می‌توانید در طول ماه از کاندوم استفاده کنید، اما قبل از تخمک‌گذاری، مطابق با روش‌های شتل یا ولن از به کار بردن کاندوم اجتناب کنید.

از موقعیت‌های جنسی دخول عمیق پرهیز کنید. موقعیت های جنسی سطحی می‌توانند کروموزوم Y را از گردن رحم دور نگه دارند چرا که عمق دخول محدود است. آمیزش جنسی رو در رو بهترین است، زیرا اسپرم در نزدیکی ناحیه‌ی سرویکال ذخیره نمی‌شود. علاوه بر این، کروموزوم X به سمت محیط اسیدی جذب می‌شود و احتمالا زودتر به واژن می‌رسد.

مطلب مرتبط: ۲۸ تست خانگی برای تعیین جنسیت جنین در چند هفته اول بارداری: پسر یا دختر ؟!

طبق روش‌های شتل و ولن، آمیزش جنسی رو در رو را به طور مکرر انجام بدهید. فعالیت جنسی پس از دوره‌های قاعدگی، تا دو تا سه روز قبل از تخمک‌گذاری، احتمال باردار شدن برای یک دختر بچه را افزایش می‌دهد.

در طول زمان تخمک‌گذاری، بدن زن در ناحیه‌ی گردن رحم مخاط تولید می‌کند و این مخاط به اسپرم کمک می‌کند تا به تخمک برسد. برای اسپرم کروموزوم مردانه نفوذ به مخاط دشوار است زیرا آسیب‌پذیرتر از اسپرم کروموزوم ماده است. از داروهای سرماخوردگی باید اجتناب شود، زیرا باعث می‌شوند مخاط رقیق شود و اسپرم Y راحت‌تر بتواند به تخمک برسد.

هرچند تحقیقات معتبری در این زمینه وجود ندارد، اما برخی نظریه‌ها ادعا می‌کنند که عدم رسیدن به ارگاسم می‌تواند سبب تشکیل نطفه‌ی دختر شود. ارگاسم حالت قلیایی را در بدن افزایش می‌دهد و اسپرم کروموزوم مرد به تخمک منتقل می‌شود. بدون ارگاسم، زنده ماندن اسپرم کروموزوم مردانه دشوار خواهد بود.

اسپرم X در درجه حرارت گرم بسیار مقاوم است. بنابراین، هنگامی که شریک زندگی‌تان قبل از رابطه جنسی حمام آب گرم کند، احتمال تشکیل نطفه یک دختربچه بیش‌تر خواهد بود. با این حال، بهتر است که در نهایت از انجام این عمل پرهیز کنید، چرا که دمای محیط تعداد اسپرم را کاهش می‌دهد.

اسیدی کردن محیط واژن از طریق دوش واژینال اسپرم Y را می‌کشد در حالی که اسپرم X به تخمک بارور می‌رسد. بنابراین، شانس تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه افزایش خواهد یافت.

سرکه و آب را به نسبت ۱:۴ ترکیب کنید و واژن را پس از مقاربت با آن شستشو دهید. این عمل باعث می‌شود که مخاط واژن بیش‌تر برای اسپرم ماده مساعد باشد. با این حال، شتشوی مکرر واژن می‌تواند رشد باکتری را تغییر دهد و منجر به عفونت شود.

مطلب مرتبط: تشخیص جنسیت جنین: ۲۱ روش که برای تعیین جنسیت جنین استفاده می شود

روش‌های طبیعی تنها مواردی نیستند که شانس شما را برای داشتن دختر افزایش می‌دهند. غذاهایی که می‌خورید نیز جنسیت کودک شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در این‌جا مواد غذایی را می‌بینید که می‌توانند شانس شما را برای داشتن یک دختر بچه افزایش دهند:

– مصرف تخم‌مرغ به طور منظم، که یک منبع غنی از کلسیم است، شانس شما را برای داشتن دختر افزایش می‌دهد.
– طبیعت اسیدی این ماده‌ی خوراکی سطح pH واژن شما را افزایش می‌دهد و در نتیجه زنده ماندن در این محیط برای اسپرم Y دشوارتر می‌شود.

– سبزیجات برگ سبز غنی از مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند و برای زنده ماندن اسپرم‌های X بهترین گزینه محسوب می‌شوند.
– کلم بروکلی ترجیح داده می‌شود زیرا این گیاه حاوی مقدار زیادی کلسیم و منیزیم همراه با ویتامین A ،C و K است.

– انواع مختلف توت‌ها مانند بلوبری، کرنبری، توت‌فرنگی، و گوجی‌بری احتمال دختر دار شدن را افزایش می‌دهند.
– آن‌ها به تنظیم pH واژن کمک می‌کنند و سبب اسیدی‌تر شدن آن می‌شوند.
– توت‌ها علاوه بر این‌که به نفع سلول‌های اسپرم X عمل می‌کنند، کالری کمی هم دارند. مطابق با یک نظریه مصرف خوراکی‌های کم کالری شانس داشتن دختر را افزایش می‌دهد.
– از مصرف توت‌های کنسروی اجتناب کنید زیرا آن‌ها قند دارند و برای بدن شما ناسالم هستند. شیرین‌کننده‌های مصنوعی خطر ابتلا به قند خون بالا و دیابت حاملگی را افزایش می‌دهند.

– منیزیم و سلنیوم سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌دهند، استخوان‌ها را تقویت می‌کنند، و همچنین شانس دختردار شدن را بالا می‌برند.
– دوز توصیه‌شده‌ی منیزیم برای یک خانم حدود ۳۱۰ میلی‌گرم است. اما هنگامی که شما در حال تلاش برای باردار شدن هستید یا در حال حاضر باردار هستید، دوز توصیه‌شده می‌تواند روزانه به ۴۰۰ میلی‌گرم برسد.
– برخی از غذاهایی که از غلات کامل به دست می‌آیند عبارتند از برنج قهوه‌ای، بلغور جوی دوسر، گندم سیاه، ذرت، نان تهیه‌شده از گندم کامل و غلات جوانه‌زده.

مطلب مرتبط: ۲۰ بهترین خوراکی برای تغذیه دوران بارداری که علم توصیه می‌کند

– انواع مختلف لوبیا مانند لوبیا  چیتی، لوبیای سویا، عدس، لوبیای قرمز و لوبیا سیاه به شما کمک می‌کند که یک دختر کوچولو داشته باشید.
– لوبیا حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر است که برای تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه حیاتی هستند.

– شیر منبع غنی کلسیم است.
– مصرف شیر را دست کم سه ماه قبل از تخمک‌گذاری افزایش دهید.
– همچنین pH شیر حدود ۶.۵ است و اسید لاکتیک هم دارد. این ماده خوراکی به اسیدی کردن محیط واژن کمک می‌کند که برای اسپرم ماده مناسب است. بیش از ۷۵۰ میلی‌لیتر یا سه فنجان در روز شیر ننوشید زیرا ممکن است به اسیدیته‌ی معده منجر شود و ریفلاکس معده و زخم معده ایجاد کند. شما همچنین می‌توانید یک فنجان شیر را با یک وعده ماست طبیعی جایگزین کنید.

– کنسرو ماهی سالمون منبع غنی پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب است. این مواد مغذی محیط واژن را اسیدی و برای زنده ماندن اسپرم X به مدت طولانی‌تر مناسب می‌سازد. با این حال، ماهی سالمون دودی حاوی مقادیر بالایی از نمک است و باید از آن اجتناب کنید.
– برای تهیه‌ی ماهی سالمون خوشمزه و خوش طعم، آن را با پنیر خرد شده تزیین کنید. پنیر، که یک منبع غنی از کلسیم است، از بقاء سلول‌های اسپرم X حمایت می‌کند.
– شما همچنین می‌توانید سالاد تهیه‌شده از تخم‌مرغ، ماهی سالمون کنسرو شده، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آووکادو را که می‌تواند احتمال دختر شدن جنین را افزایش دهد، بخورید.

– بادام، گردو، تخم کتان، دانه‌ی چیا، تخمه‌ی کدو تنبل، تخمه‌ی آفتابگردان و کنجد غنی از منیزیم و کلسیم هستند و به زنده ماندن اسپرم X در واژن کمک می‌کنند.
– با این حال، باید از خوردن تخمه ی کدو تنبل، شاه‌بلوط و بادام پرهیز کنید زیرا آن‌ها از زنده ماندن اسپرم Y پشتیبانی می‌کنند.
– شما می‌توانید فندق برزیلی که منیزیم و کلسیم زیادی دارد، مصرف کنید. این مغز همچنین حاوی اسید پالمیتولئیک و اسید اولئیک است که محیط واژن شما را اسیدی‌تر می‌کنند.
– از آن‌جایی که دانه‌ها و مغزها غنی از کالری هستند، باید آن‌ها را در حد اعتدال مصرف کنید.

– توفو حاوی مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است که به حفظ سلامت سیستم تولید مثل کمک می‌کند.
– این ماده منبع غنی کلسیم است.
– شما باید روزانه ۱۰۰ گرم توفو مصرف کنید.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

مطلب مرتبط: مونث یا مذکر ؟ چرا مهم است؟

– انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین K، A، B و E است و محیط واژن را اسیدی‌تر می‌کند.
– این میوه همچنین به تنظیم سطح PH کمک می‌کنند.
– با این حال، خوردن بیش از حد انجیر می‌تواند سطح قند خون را نیز تغییر دهد.

– شکلات می‌تواند سطح اسید محیط واژن و دستگاه گوارش را افزایش دهد و از بقای کروموزوم X حمایت کند.
– شکلات تلخ را به شکلات‌های شیرین یا شیری ترجیح دهید، زیرا به شما کمک می‌کند تا از هیپرگلیسمی و چاقی جلوگیری کنید.
– از آن‌جایی که شکلات غنی از قند است، می‌تواند سطح قند خون خود را به شدت افزایش دهد. از این رو، همیشه آن را در حد اعتدال مصرف کنید.

– مصرف یک سیب در روز شما را از پزشک دور نگه می‌دارد. اما برای دختر دار شدن بهتر است از مصرف سیب پرهیز کنید.
– سیب کم‌تر اسیدی است، و یک محیط مناسب برای اسپرم Y در مخاط واژن ایجاد می‌کند.

موز ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی دارد، به خصوص پتاسیم که باعث می‌شود محیط واژن بیش‌تر قلیایی شود، و همین به نوبه‌ی خود منجر به زنده ماندن کروموزوم Y می‌شود.

– برای تشکیل نطفه‌ی یک دختر بچه، باید از غذاهای قلیایی مانند خرما، کشمش و آجیل پرهیز کنید.
– کسانی که بار اول است مادر می‌شوند و دوست دارند که یک دختر بچه داشته باشند باید از نوشیدن نوشیدنی‌های قلیایی پرهیز کنند.
– آب‌های داخل بطری و چای‌های گیاهی سطح قلیایی بالایی دارند. از این رو، از آب بسته‌بندی شده پرهیز کنید و به جای آن آب غیر قلیایی بنوشید.

علاوه بر رژیم غذایی، مکمل‌ها همچنین می‌توانند سطح اسیدیته را در واژن شما افزایش دهند. اما توصیه می‌شود قبل از این‌که آن‌ها را امتحان کنید حتما با پزشک‌تان مشورت کنید.

هرچه مواد معدنی را بیش‌تر مصرف کنید، شانس دختر دار شدن تان هم بیش‌تر است. مواد معدنی، به خصوص کلسیم و منیزیم، یک محیط اسیدی را فراهم می‌کنند تا اسپرم ماده تخمک را بارورکند.

ثابت شده‌است که این مکمل سطح PH را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید آب کرنبری شیرین نشده یا عصاره‌ی استاندارد کرنبری را برای ایجاد یک محیط اسیدی بنوشید.

 

منبع: momjunction

برچسب ها momjunctionاقدام ضروری برای دختر دار شدنبچه دار شدندختر دار شدندختردار شدن با مصرف کردن این مواد خوردنیماده غذایی برای دختردار شدن

چگونه صد در صد دختر دار شویم

زمانی که یک زوج بعد از مدتی از ازدواجشان تصمیم می گیرند

یک موجود شیرین به آن ها اضافه شود یعنی آماده یک مسئولیت بزرگ هستند.

حتما در رویای خود اغلب آرزو دختر یا پسر دار شدن را داشتند.

و برای آن ها برنامه های بزرگی ریخته اند.

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

حتی اگر به جنسیت فرزندتان تعصب خاصی نداشته باشید

اما حتما ترجیحی در این موضوع دارید و در ذهنتان کودکی از یک جنس خاص همیشه در حال پرواز است.

اگر شما جزء آن افرادی هستنید که عاشق دختر بچه اید و دوست دارید فرزندتان دختر باشد

پس ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید:

 

پژوهشگران هنوز به طور دقیق به این اثبات نرسیدن که عوامل تاثیر گذاری برای تعیین جنسیت به طور 100% وجود دارد

به طور کلی شواهد نشان می دهد که اگر چه اسپرم های پدر جنسیت جنین را مشخص می کند

اما تلاش های مادر نیز می تواند در تعیین جنسیت تاثیر گذار باشد.

طبق طب سنتی و هم چنین طب جدید ، روش هایی وجود دارد که برای پیش از بارداری می توان انجام داد که در تعیین جنسیت بی تاثیر نیست.

البته موفقیت این روش ها به طور قطعی و 100% نیست و ممکن است خطا نیز داشته باشد

اما شواهد نشان می دهد که زوج هایی بودند که با این روش ها به  نتیجه دلخواه رسیده اند و صاحب فرزند دختر شده اند.

 

چگونه صد در صد دختر دار شویم

طبق توصیه طب سنتی یکی از راه های قبل بارداری برای تعیین جنسیت شستشوی رحم و واژن با یک مایع اسیدی خیلی رقیق است.

مانند آب لیمو که به اسیدی شدن محیط کمک بسیاری می کند.و احتمال شانس دختردار شدن شما را بالا می برد.

توجه:

-این روش باید 5 یا 6 ماه قبل از بارداری اقدام شود و به طور متناوب ادامه داشته باشد.

-یک قاشق مربا خوری آب لیمو در یک لیوان آب ترکیب شود کافی است.

چگونه صد در صد دختر دار شویم

دکتر جرجانی پزشک نامدار ایرانی است و در کتاب الاغراض الطبیه و المباحث العلائیه توصیه کرده

برای دختر دار شدن باید از روز 6 ام تا 8 ام بعد از قاعدگی زوجین رابطه زناشویی داشته باشند.

و برای اینکه محیط واژن اسیدی شود با محلول سرکه سفید رقیق شستشو انجام گیرد.

دور چایی گیاهی نعناع ،علف گندم را خط قرمز بکشید زیرا این چایی گیاهی میانه چندانی با اسپرم های دختر ندارد.

در مقابل دم نوش گل قاصدک یک راه حل عالی برای دختر دار شدن می باشد.

گل قاصدک یک منبع عالی از روی،منیزیم و ویتامین Bهست

که شرایط واژن را برای زنده نگه داشتن اسپرم های دختر به خوبی فراهم می کند.

چگونه صد در صد دختر دار شویم

کلم،کدو،پیاز،کرفس،کاکائو،غذاهای دریایی،شیر و لبنیات،ماءالشعیر و…از جمله غذاهایی هستند

که طبق طب سنتی احتمال دختر دار شدن بالا می برد و توصیه می شود.

همینطور کاهش مصرف نمک و غذاهای سدیم دار و انواع اسنک ها می تواند به دختر دار شدن شما کمک کند.

چگونه صد در صد دختر دار شویم

زمان زمستان را برای دختردار شدن انتخاب و اقدام کنید و فصل بهار شانس پسر دار شدن را بیشتر می کند.

و در اخر جدا از اینکه دوست دارید چه فرزندی داشته باشید ( دختر یا پسر ) دعا کنید که خداوند یک فرزند سالم و صالح به شما هدیه دهد.

بارورسازی جنین

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

ممنون از توجه شما گروه تولیدی کید کروم

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

کیدکروم  به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران خرید سیسمونی  تبدیل شود. شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در خصوص تهیه سیسمونی را اینجا پیدا کنید.

طراحی سایت توسط تیم SOFT2 میباشد.

مادرانی که در فکر بارداری اول یا دوم خود هستند، معمولا سوالاتی مثل؛ چگونه دوقولو پسردار شویم، چگونه صاحب فرزند دوقولو پسر شویم، چگونه زودتر پسر باردار شویم، چگونه پسرزا شوم، میخوام بچه دومم پسر بشه، چگونه فرزند پسر به دنیا بیاوریم، چی بخورم تا جنینم پسر شود می‌پرسند. سوالاتی که جوابشان اینجاست.

سرویس سبک زندگی فردا: اگر شما هم از آن دست والدینی هستید که تصمیم به بچه دار شدن دارید و خیلی دلتان می‌خواهد که نوزادتان پسر باشد پس این یادداشت را بخوانید. در این یادداشت به سوالات شما پیرامون چگونه زودتر پسر باردار شویم ، چگونه فرزند پسر به دنیا بیاوریم ، چگونه پسرزا شوم ، می‌خواهم بچه دومم پسر شود ، چه چیزی بخورم تا جنینم پسر شود ، چه باید کرد که فرزند پسر شود و… پاسخ خواهیم داد.


این روزها که در جامعه آمار تک فرزندی و دو فرزندی افزایش یافته است، والدین بیش از گذشته برای تعیین فرزند خود اقدام می‌کنند. آنچه در تحقیقات به اثبات رسیده، این است که احتمال به دنیا آوردن فرزند دختر و پسر در هر بارداری یک به دو است. یعنی در همه بارداری‌ها این احتمال پایدار است. نکته مهم در این باره این است که در حال حاضر می‌توان با رعایت نکاتی پنج یا ده درصد جنسیت کودک را به خواست خودتان نزدیک کنید. یادتان باشد که رعایت این موارد از سوی هر دو طرف ضروری است و می‌تواند شانس پسردار شدن را برایتان افزایش دهد.

از تاثیر محیط اسیدی رحم در به وجود آمدن دختر یا پسر غافل نشوید

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

قلیایی بودن محیط دستگاه تناسلی یا رحم خانم‌ها احتمالاینکه فرزندتان پسر شود را افزایش می‌دهد. یادتان باشد که در محیط اسیدی رحم احتمال دختر شدن، بچه بیشتر است. اما چگونه می‌توان فضای محیط رحم یا همان PH آن را تغییر داد؟ اول به وسیله تغدیه و دوم به وسیله شستشوی رحم با دستگاه تناسلی با مواد مخصوص. در راهکار اول باید نوع رژیم غذایی را از چند ماه قبل از مراقبت شروع کنید و غذاهایی مثل شیر، میوه، سبزی، برگه زردآلو، بادام، نخود، لوبیا، سیر، خرما، برگ چغندر، موادغذایی دارای جوش شیرین و انجیر میل کنید. اگر می‌خواهید صاحب فرزند دختر شوید این غذاها را در رژیم غذایی خود قرار دهید؛ ذرت، نان، پنیر، برنج، گوجه، آلو، گردو، شلغم و تخم مرغ.

اما درباره راهکار دوم مادران آینده باید دستگاه تناسلی خود را با جوش شیرین شستشو دهند تا احتمال پسردار شدنشان افزایش یابد. شستشوی دستگاه تناسلی با سرکه احتمال دختردار شدن را زیاد می‌کند. به این دلیل که اسپرماتوزوئیدها یعنی همان سلول‌های تناسلی مردان که کروموزوم Y هستند در فضای اسیدی مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهند. این سلول‌ها در فضای قلیایی که دارای کروموزوم X است، استقامت و پایداری کمتری بروز می‌دهند. جالب است که بدانید کروموزوم‌های از نوع Y باعث به وجود آمدن پسر و کروموزم‌های X دختران را به وجود می‌آورند.


مقاربت را به این زمان‌ها نزدیک کنید

آمیزش جنسی و مقاربت را هر چه به زمان تخمک گذاری زن نزدیک تر کنید، احتمال به دنیا آمدن پسر بیشتر است. اگر مقاربت از زمان تخمک گذاری زن فاصله داشته باشد، احتمال به دنیا آمدن دختر افزایش می‌یابد. بهترین زمان برای این کار در روز چهاردهم پس از قاعدگی است. رعایت این نکته احتمال تولد پسر یا دختر را بالا می‌برد.

طب سنتی برای پسردار شدن چه نسخه‌ای پیچیده است؟

خانم‌ها باید بدانند که از زمانی که تصمیم گرفتند پسردار شوند باید غذاهای شورتر بخورند و کنگر، موز، بلوط، اسفناج و خرما را در رژیم غذایی خود قرار دهند. اما از خوردن غذاهایی که دارای تخم مرغ و شیر است به شدت پرهیز کنند. ماهی یکبار ریشه اریسا، ریشه انجبار، تخم کاسنی، گل بنفشه، ریوند چینی، سنامکی، پوست هلیله زرد، گل محمدی، بسبابیج، بهمن پیچ و رازیانه را به اندازه بیست گرم از هرکدام کمی بکوبید و به ده قسمت مساوی تقسیم کرده و هر قسمت را جوشانده و صافکرده‌ و شیرین شده‌اش را پیش از صبحانه بنوشند. شب‌ها نیز خانم‌ها می‌توانند تفاله آن را در آب جوشانده و آبش را پس از اتمام قاعدگی بنوشند. این کار باید ۱۰ روز متوالی در هر ماه تکرار شود تا زمان حاملگی.


کارهایی که قبل از مقاربت باید انجام دهید

خانم‌ها ۱۵ دقیقه قبل از مقاربت، به میزان دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک فنجان آب ریخته و مخلوط کنند، سپس واژن خود را خوب با آن شستشو دهند. در این مرحله از همسر خود بخواهید که تمام نطفه را داخل یا در انتهای رحم بریزد. در طب سنتی توصیه شده که قبل از هر آمیزش مقداری توت فرنگی بخورند. علاوه بر این خوردن کاهو، انگور زرد و سبزیجات تازه نیز در این زمینه بسیار موثر است. در سه ماهه اول بارداری نیز خانم‌ها سالویته و دنبلان بخورند و از جوش شیرین در غذاهایشان استفاده کنند. در این مدت از خوردن سبزی‌های مانده، گوشت و رازیانه خودداری کنید.


نسخه ابوعلی سینا برای پسر شدن فرزند

به عقیده ابوعلی سینا اگر مرد در هنگام مراقبت به اندازه کافی و گرم باشد و پس از دوران قاعدگی نطفه را داخل رحم زن قرار دهد و از سمت راست وارد رحم زن کند، شرایط به وجود آمدن فرزند پسر بیشتر است. طبیب دیگری معتقد است که اگر زن از روزی که قاعدگی‌اش تمام می‌شود به اندازه پنج روز با مرد مقاربت کند، جنین پسر می‌شود. اما اگر زن شش یا هفت روز پس از حیض با مرد مقاربت کند، فرزندشان دختر خواهد شد.

این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ راهکاری تضمینی نیست

در پایان ذکر این نکته ضروری است که حتی اگر تمامی این موارد را هم عملی کنید، باز هم احتمال دارد که فرزندتان دختر شود. چرا که این روش‌ها حتما به شما فرزند دختر یا پسر نمی‌دهند. به صورت کلی گفته می‌شود اگر طبیعت مادر و پدر گرم باشد، فرزند آنها پسر است و در صورت عکس آن فرزندشان دختر است. در هر حال بهتر است والدین به جای تعیین جنسیت فرزند روی سلامت جسمی و تربیت فرزند خود برنامه ریزی کنند که آنچه از آنان باقی می‌ماند یک فرزند صالح است.


لینک کوتاه خبر :

بروکر فارکس

پنجره دوجداره طهران وین

اقامت ترکیه

لپ تاپ استوک

فلومتر

آپلود عکس رایگان

دانلود فیلم و سریال ایرانی

آرام بند

رزرو بلیط هواپیما

خرید فالوور ارزان

دانلود آهنگ جدید

دندانپزشکی اطفال با بیهوشی

دوره mba دانشگاه تهران

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

آموزش بورس

تعمیر و سرویس ژنراتور

موسسه ونوس

دانلود فیلم

برج خنک کننده

نهال بادام

نهال بادام

مشاوره تلفنی آرموو

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم

دستگاه جوجه کشی

دانلود سریال ملکه گدایان

طراحی سایت

خرید فالوور اینستاگرام

اجاره خودرو

دانلود سریال ملکه گدایان

تور استانبول بیسان گشت

باتری گوشی

تاسیسات

موسسه حقوقی تهران وکیل

دانلود فیلم

لپ تاپ استوک

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

طلاق توافقی

خرید نهال

ارسال بار

الی گشت

قیمت دلار

فردانیوز در شبکه‌های اجتماعی

تمامی حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری فردا نیوز میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم
چگونه فرزند دختر بدنیا بیاریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *