چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

 
helpkade
چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم
چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

تعیین جنسیت فرزند قبل از لقاح

 

روش های تعیین جنسیت قبل از بارداری:

در قديم چون به نيروي كار مرد بيشتر از زن نياز بود اگر خانواده‌اي صاحب فرزند پسر نبود براي رسيدن به اين نعمت شايد تعداد افراد خانواده به بالاتر از هشت تا هم مي رسيد تا سرانجام يكي از آنها پسر شود.

 

چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

اين مي‌شد كه آمار فرزندان يك خانواده بسيار بالا مي‌رفت، همچنين خيلي از خانواده‌ها به خاطر اين موضوع دچار فروپاشي مي‌شدند و اين به عنوان يك معضل خيلي از خانواده‌ها را رنج مي‌داد.

 

اما امروزه با استفاده از دانش پزشكي، زيست شناسي (بيولوژي) و علم تغذيه، شما مي‌توانيد جنسيت فرزندتان را خودتان انتخاب كنيد، 

 

در اين نوشتار سعي بر اين داريم كه انواع راه‌ها و روشهاي تعیین جنسيت قبل از لقاح را به شما آموزش بدهيم، پس مقاله را تا انتها بخوانيد !

 

بسیاری از محققان اعتقاد دارند كه هيچ روش علمي وجود ندارد كه بتوان جنسیت نوزاد را قبل از حاملگی تعیین كرد.  اما شواهدی هم وجود دارد كه نشان می دهد عوامل متعددی در دختر یا پسر شدن جنین نقش دارد. زمان آمیزش، میزان PH رحم در حین لقاح و تغذیه قبل از بارداری سه عامل موثر در تعیین جنسیت قبل از حاملگی است .

 

تعیین جنسیت فرزند 

 

سه عامل موثر در تعیین جنسیت قبل از حاملگی

1- PHرحم:

اسپرم مرد (كروموزوم y‌) در محيط قليائي بهتر زنده مي ماند، ازطرفي محيط رحم در زمان تخمک گذاری (14 سيكل ماهانه 28 روزه) داراي PH بالا و قليائي است و در صورتي كه لقاح در اين روز صورت گيرد به احتمال زياد جنين تولد يافته پسر خواهد بود و در بقيه اوقات چون PH دهانه رحم پايين و اسيدی است كرموزوم X بيشتر زنده مانده و احتمال دختر شدن جنين بيشتر است.

 

 

2-زمان آميزش:

خانمها هر ماه در اواسط سيکل خود يک يا چند تخمک که از نظر کروموزومی فقط X هستند توليد می کنند و در مقابل آقايان دارای دو نوع اسپرم حاوی کروموزومهای جنسی Xو Y هستند در واقع اين مرد است که جنسيت سلول تخم را تعيين می کند به شکلی که اگر تخمکی که حاوی کروموزوم جنسی X است با اسپرم حاوی کروموزوم جنسی Y لقاح يابد سلول تخم مذکر شده و اگر تخمک X با اسپرم حاوی X لقاح يابد سلول تخم مذکر می شود.

 

اگر آميزش در حوالی زمان تخمک گذاری صورت گيرد، پسر بدنيا خواهد آمد چرا که در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از هميشه قليايي تر و رقيق تر است و ارتجاع پذير تر است و حرکت اسپرمهایY را بسيار سهل و آسان می کنداما اگر مقاربت ۳ تا ۴ روز بعد يا قبل از تخمک گذاری اتفاق بيفتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می يابد و احتمال دختر زياد می شود.

 

3- نوع تغذیه

در اين روش براي رسيدن به جنين پسر،  باید  نسبت سديم و پتاسيم بالاتر از نسبت  كلسيم و منيزيوم باشد تا  متابوليسم تخمك و به مخصوصا  لايه خارجي آ ن را به نحوي تغيير دهد كه اسپرم هاي حامل جنسيت پسر به طرف آن جذب شوند و برعكس براي جذب اسپرم های جنسيت دختر به وسيله تخمك، لازم است ميزان كلسيم و منيزيوم خون بالاتر از  ميزان پتاسيم و سديم خون باشد.

 

غذاهای حاوی سدیم شامل: گوشت، تخم مرغ، جگر گوساله، هویج، اسفناج، شیر، نمک طعام

 

غذاهای حاوی پتاسیم شامل: فراورده های گوشتی، میوه ها مخصوصا  ( موز، خرما)، سبزیجات مخصوصا ( سیب زمینی و هویج) و غلات می باشند

 

غذاهای حاوي منيزيوم شامل: قهوه، كاكائو، غلات، سبزي ها، مخمر آبجو، سويا، چغندر، گردو، جوانه گندم است

 

غذاهای حاوی کلسیم: شيركاكائو، ماست، بستني، شلغم، بادام و ساردين است

 

بنابراین غذاهايي كه بيشتر براي لقاح پسر مناسب هستند شامل: غذاهاي شور، خرما ، هویج، جگر، گوشت، موز، تخم مرغ، سيب زميني،

 

غذاهايي كه براي لقاح دختر مناسب هستند شامل: بادام، کاکا ئو، شير و فرآورده های آن مانند ماست و پنیر و …، ماهی ساردين، خاويار، جوانه گندم و كلم، كدو و فلفل سبز

 

چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

رژيم غذايي که كم‌انرژي هستند و دارای حداقل كالري و مواد معدني و مواد مغذي  می باشند  منجر به ایجاد جنین دختر در رحم می شوند.

 

با مصرف ميوه‌ها و مواد شيرين قند خون بالا می رود و با بالا رفتن گلوکز در ترشحات مخاطی دهانه رحم در روزهاي تخمك گذاري، محيط  رحم را براي جذب اسپرم  پسر مناسب تر مي كند زیرا اسپرم نوع پسر از تحرک بیشتری  نسبت به اسپرم دختر برخوردار است.

 

غذاهای شیرین شامل: عسل، آب نبات،  کشمش، خرما، غلات صبحانه شيرين شده، هويج، بيسكوئيت، سيب زميني پخته، نان گندم سفيد، نوشابه هاي داراي شكر می باشند.

 

تعیین جنسیت پسر

 

عوامل موثر دیگر برای تعیین جنسیت قبل از لقاح

– روش زمان بندي مقاربت ( تعيين زمان تخمك گذاري)

نزدیکی در زمان تخمک گذاری ، احتمال تولد پسر را افزایش میدهد چرا که در این زمان ، ترشحات دهانه رحم نسبت به زمانهای دیگر  ارتجاع پذیرتر ، قلیایی تر و رقیق تر میباشد  و حرکت اسپرمهای Y (مذکر) را تسهیل میبخشد . نزدیکی قبل از تخمک گذاری و یا سه تا چهار روز بعد از آن احتمال دختر شدن را افزایش میدهد.

 

– روش شستشوي مهبلي ( واژن)

با توجه به اینکه محیط قلیایی مهبل احتمال پسر شدن و محیط اسیدی واژن دختر شدن را افزایش میدهد بدین خاطر متخصصین زنان زایمان این حالت را بشکل تصنعی ایجاد کنند، یعنی اگر که خانمی ‌پسر بخواهد باید واژن خود را قبل از مقاربت با محلول جوش شیرین رقیق شستشو دهد . برای حالت عکس  از محلول رقیق شده سرکه سفید استفاده میشود تا واژن اسیدی‌تر شود و احتمال دختر شدن را افزایش دهد .

 

– روش زمان بندي ماهيانه مقاربت

از روشهای دیگر در تعیین جنسیت استفاده می شود با استفاده از جداولی، سن مادر را با حاملگی در نظر می گیرند و بر این اساس مشخص می شود که بارداری در هر ماه که اتفاق بیفتد احتمال کدام فرزند بیشتر است. مثلا مادری ۳۰ ساله است اگر در ماه اردیبهشت باردار شود جنین حاصله دختر خواهد بود.

 

در این روش بیشتر عوامل محیطی مانند آب و هوا، شرایط فیزیولوژیکی مادر در طول‌ ماه‌های مختلف سال و سن مادر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

 

همینطور جالب است که بدانید بر طبق گزارش نشریه معتبر پزشکی “The British Medical Journal” زنانی که دیرتر حامله می‌شوند احتمال پسرزایی‌شان بیشتر است.

 

برای اطلاعات بیشتر از این روش نیز باید با یک متخصص زنان زایمان تماس بگیرید و از او مشاوره بخواهید.

 

تعيين جنسيت

 

– روش تعيين ميزان اسپرم

در زوجهایی که ۲ یا بیش از ۲ فرزند دختر دارند و خواهان پسر می‌باشند مرد باید یک آزمایش شمارش اسپرمی بدهد چرا که اگر تعداد اسپرمهای مرد در یک سی سی کمتر از ۲۰ میلیون باشد احتمال دختر دار شدن ۸۰% و اگر زیر ۵ میلیون باشد این احتمال ۱۰۰% خواهد بود. کلا هر اتفاقی که باعث افزایش اسپرمها شود به نفع پسر شدن است و برعکس به نفع دختر شدن.

 

پس آقایانی که مشاهده می‌کنند تعداد فرزندان دخترشان بیش از فرزندان پسرشان است و یا شاید اصلا فرزند پسری ندارند، باید ابتدا با یک متخصص ارئولوژی تماس بگیریند و این تست را انجام بدهند، اگرکه تست فوق کاهش تعداد اسپرم در مایع منی را نشان داد می‌توانند از تجویزات پزشک معالجشان برای افزایش میزان اسپرم استفاده کنند، همچنین این افراد می‌توانند از روشهای نشاندارکردن لیزری و PGD – IVF برای رفع مشکلشان استفاده نمایند.

 

– روش نشاندار كردن ليزري گامتها

در این روش سلولهای جنسی مردانه (اسپرم) حاوی کروموزوم X توسط لیزر نشان‌دار شده سپس توسط دستگاهی این سلولها از سلولهای جنسی (اسپرم) حاوی Y بی‌نشان جدا می‌شوند. و سپس بنا به علاقه والدین اگر که دختر بخواهند اسپرم X دار و اگر پسر بخواهند اسپرم Y دار با تخمک لقاح داده می‌شود که معمولا یا از روش IVF برای لقاح استفاده می‌کنند و یا اسپرمها را به رحم مادر تزریق می‌کنند.

 

– روش PGD – IVF

با تعیین جنسیت جنین قبل از تولد، روشی است که هم در مورد تعیین جنسیت جنین به واسطه علاقه والدین به یک جنس خاص و هم به علت انتقال بیماری‌های ژنتیکی وابسته به جنسیت خاصی همچون هموفیلی و … استفاده می‌شود.

 

تشخیص پیش از لانه‌گزینی امر جدیدی است که بیش از 10 سال قدمت ندارد اما با پیشرفت علوم زیستی و پزشکی به یکی از مطمئن‌ترین روشها در زمینه تشخیص اختلالات ژنتیکی قبل از تولد و همچنین تعیین جنسیت جنین تبدیل شده است.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


بهترین قیمت رزرو هتل برای نوروز1400


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


ارسال محرمانه محصولات جنسی

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


جراحی زیبایی سینه و شکم


واسه همه چی جا هست!

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

 آیا می‌توانید روی جنسیت کودک‌تان تاثیر بگذارید؟ امتحان کنید! در این‌جا می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی از روی تقویم چینی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.1. تقویم تولد چینی را دنبال کنیددر حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند.بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید.این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا 700 سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما 25 سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید.طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا 99 درصد درست عمل می‌کند.2. رژیم غذایی دخترانه بگیریدتعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند.مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید.تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.3. موقعیت شما در رابطه جنسیگروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد.او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.4. تنظیم درست زمانبر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx  (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند.بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند. عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.

 

5. رابطه‌ای عاشقانه داشته باشیدنظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد.حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.6. از انزال در مقاربت خودداری کنیدروش شتلس همچنین می‌گوید که انزال زن نقشی اساسی در تعیین جنسیت کودک دارد. زمانی که یک زن به انزال می‌رسد، بدن او ماده‌ای ترشح می‌کند که سطح قلیایی را افزایش می‌دهد و محیطی قلیایی فضایی مناسب برای تولید فرزندی پسر است. به همین خاطر اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید از انزال در مقاربت خودداری کنید.این را مادرانی که در این زمینه تجربه داشتند بیان می‌کنند: انزال، کار را به سرعت و بدون مراسمی خاص به پایان می‌رساند و فرزندی پسر را به شما خواهد داد.7.  به آهنگی آرام گوش دهیدطی گفتگویی با دو مادر که هر دو صاحب یک پسر و یک دختر بودند به این نتیجه رسیدم که هردوی آن‌ها جمله‌ای مشابه گفتند: برای دختردار شدن باید مقاربتی برنامه‌ریزی‌شده و رمانتیک داشت.کیسی از آتلانتا می‌گوید: «دختران ما حاصل مقاربتی برنامه‌ریزی شده با موسیقی آرام و شمع‌هایی روشن بودند.» از طرف دیگر او می‌گوید: «پسر من حاصل مقاربتی است که با همسرم در زمان فراغتی که او برای خوردن ناهار از سر کار به خانه آمده بود، داشتم. نه موسیقی ملایم و نه شمعی روشن بود.»هولی از آتلانتا نیز همین داستان را بیان می‌کند: اگر شما خواستار فرزندی دختر هستید، باید رابطه‌ای برنامه‌ریزی شده داشته باشید که با روزهای قاعدگی شما هماهنگ باشد. او توضیح می‌دهد که این دقیقا کاری بود که او و همسرش را صاحب دختری کرد.کیسی به سادگی اضافه می‌کند که «اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید رابطه‌ای که مورد علاقه زنان است را پیش بگیرید. به موسیقی آرام گوش دهید و شمع‌ها را روشن کنید.» چه محیطی بهتر از این برای تولد کودک‌تان؟8. بدون مقاربت بچه‌دار شویداگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود 60 میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند.اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

 

منبع:niniban.com

بارداری و زایمان راحت با…


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


قاعدگی دردناک زنان و دختران

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

جستجوی انواع بهترین ونزدیکترین مراکزخدماتی


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


به همسرت اعتماد نداری؟


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


درمان گیاهی فشار خون بالا در بارداری

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 

 

لِلَّهِ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ یَخْلُقُ مَا یَشَاء یَهَبُ لِمَنْ یَشَاء إِنَاثًا وَیَهَبُ لِمَن یَشَاء الذُّکُورَ.

 

چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

از آن خداست فرمانروایی آسمان‌ها و زمین هر چه بخواهد می‌آفریند، به هر که بخواهد دختر می‌بخشد و به هر که بخواهد پسر می‌بخشد. آیه 49 – سوره شوری

 

 

روش انتخاب جنسیت فرزند با استفاده از رژیم غذایی با مطالعه روی حیوانات شروع شده است. یکی از محققان در این زمینه «دکتر استول کوسکی» است. این محقق موفق شد با استفاده از رژیم غذایی و افزودن بعضی از عناصر معدنی به رژیم غذایی تا 80 درصد موفقیت را در مورد نوع جنسیت دلخواه در گاو به دست آورد. او ایده این کار را از مطالعات پیشین که در سال 1993 میلادی ابتدا روی لارو کرم‌های دریایی و سپس روی لاروهای قورباغه انجام شده بود کسب کرد.

 

 

در مطالعات انجام شده روی حیوانات نتایج به دست آمده بدین شرح بود:

 

* در آبی که به آن پتاسیم اضافه شده، بیشتر نوزادان نر بودند.

 

* در آب‌های قلیایی و مخصوصاً غنی از کلسیم بیشتر نوزادان ماده می‌شدند.

 

* در آب‌هایی که در آن تعادل یونی وجود دارد، در جنس نیز تعادل وجود دارد (نصف متولدین نر و نصف دیگر ماده بودند).

 

 

 

یون‌ها و خواسته‌ها

 

نتایج مطالعات نشان داده است که غلظت یون‌ها در مقایسه با نسبت بین یون‌ها اهمیت کمتری دارد. نسبت پتاسیم به کلسیم به اضافه منیزیم اهمیت دارد. نتایج این بررسی‌ها با مطالعات «دکتر استول کوسکی» که در یک مزرعه پرورش گاو انجام شده، هماهنگ بوده است. در این مزرعه که با استفاده از دود پتاسیم مزرعه و اطرافش را پوشانده بودند، به تولد 90 درصد گوساله گاوهای نر منجر گردید. در این مطالعه مواد غذایی مصرفی گاوها از نظر پتاسیم خیلی غنی بود. یک مطالعه گسترده دیگر نیز تأثیر سدیم را در انتخاب جنسیت نر و کلسیم و منیزیم را در انتخاب جنس ماده نشان داد.

 

 

رعایت رژیم غذایی توصیه شده توسط زوجین موجب آسانی اجرای آن می‌شود، گرچه نوع تغذیه مرد هیچ تأثیری در مکانیسم این عمل ندارد

 

در بین مطالعات متعدد انجام شده روی حیوانات، یک مطالعه انجام شده است که نتایج مطالعات قبلی را تایید نمی‌کند. این مطالعه که توسط انستیتو ملی تحقیقات علمی، روی خوک‌های ماده و به تعداد زیاد انجام شده است، 52 درصد از نوزادان متولد شده با رژیم غذایی مخصوص جنس نر، نر بودند و 51 درصد از متولدین با رژیم مخصوص جنس ماده، ماده بوده‌اند. در صورتی که به طور کلی میزان تولد نر در خوک‌ها معمولاً 51 درصد است. نتیجه این مطالعه، نقش یون‌ها را روی جنسیت رد می‌کند. با توجه به این که اکثر مطالعات حیوانانی تأثیر یون‌ها روی جنسیت را تایید می‌کنند، استفاده از این روش در انسان نیز رایج شده است.

 

 

 

اجرا در انسان

انتقال نتایج حاصل از بررسی فوق روی انسان توسط یک متخصص زنان کانادایی طبق روش «استول کوسکی» از طریق رژیم غذایی تجویز شده، نشان داد در صورت پیگیری دقیق رژیم غذایی، باید 80 درصد موفقیت حاصل شود. در بعضی از بیمارستان‌های بزرگ کانادا، درمانگاه‌هایی اختصاصی برای انجام این کار به منظور کمک به زوج‌هایی که نسل آینده آن‌ها توسط بیماری‌های ارثی وابسته به جنس تهدید می‌شدند دایر شده است.

 

اصول برای پسردار شدن: لازم است مواد غذایی انسان غنی از سدیم و پتاسیم و فقیر از کلسیم باشد.

 

اصول برای دختردار شدن: لازم است رژیم غذایی فقیر از سدیم و پتاسیم و غنی از کلسیم باشد.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

 

نمونه‌ای از رژیم پسردار شدن

 

 

 

روش اجرا

اگر اصول کار ساده است، روش اجرای آن آسان نیست. دقت در اجرای آن به طور جدی لازم است.

 

 

 

چه زمانی باید رژیم غذایی را شروع کنیم؟

برای این منظور حداقل باید دو پریود ماهیانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، رژیم غذایی تنظیم شده توسط متخصص تغذیه به طور جدی و دقیق رعایت شود. ضمناً حداقل زمان برای رعایت رژیم غذایی دو ماه است. چون امکان دارد همیشه پس از دو ماه و دو پریود، بارداری اتفاق نیفتد، باید تا زمانی که بارداری با انجام تست‌های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص شود، رژیم ادامه داشته باشد. پس از اثبات بارداری، زن باردار رژیم غذایی متعادل و مناسب دوران بارداری معمولی را ادامه می‌دهد و نیاز به رعایت محدودیت‌های رژیم پیش از بارداری نیست.

 

 

 

نحوه تأثیر رژیم غذایی

 

این رژیم غذایی سبب تغییر یونی محیط درونی و محیط رحم شده و موجب تغییر تمایل غشای اوول می‌شود. بدین ترتیب بر حسب نوع رژیم تجویز شده و جنسیت مورد نظر، زمینه و شانس برای ورود اسپرماتوزوئیدهای نر نسبت به اسپرماتوزوئیدهای ماده و یا برعکس مساعد می‌شود.

 

 

 

ممنوعیت اجرای رژیم غذایی برای پسردار شدن

 

ابتدا باید مطمئن باشیم که ممنوعیت برای اجرای رژیم غذایی وجود نداشته باشد. ممنوعیت رژیم غذایی برای پسردار شدن در موارد زیر است و افراد مبتلا به بیماری‌های ذیل نباید این رژیم غذایی را رعایت کنند:

 

* فشار خون بالا

 

* ناراحتی‌های قلبی و عروقی

 

* نارسایی‌های کلیوی

 

پس از اثبات بارداری، زن باردار رژیم غذایی متعادل و مناسب دوران بارداری معمولی را ادامه می‌دهد و نیاز به رعایت محدودیت‌های رژیم پیش از بارداری نیست

 

 

 

ممنوعیت اجرای رژیم غذایی برای دختردار شدن

 

افراد مبتلا به بیماری‌های زیر نباید رژیم غذایی دختردار شدن را رعایت نمایند:

 

* اختلالات عصبی

 

* بالا بودن کلسیم خون

 

* نارسایی‌های کلیوی

 

 

 

رژیم غذایی برای پسردار شدن

 

سدیم زیاد مصرف شود: هنگام تهیه غذا، به مقدار زیاد نمک اضافه کنید. ضمناً مواد غذایی مصرف نمایید که طبیعتاً نمک زیادی داشته و یا در هنگام تهیه به آن‌ها نمک زیادی اضافه شده است؛ مانند سوپ‌های آماده، بیسکویت شور، زیتون شور و غیره.

 

 

پتاسیم زیاد مصرف کنید: میوه‌های خشک (برگه زردآلو، آلوی خشک، انجیر، خرما و کشمش) و حبوبات (عدس، لوبیا، نخود و غیره) غنی از پتاسیم هستند. متخصصان تغذیه و پزشکانی که در این زمینه فعالیت دارند متقاعد شده‌اند که برای پسردار شدن می‌توانند توصیه به مصرف پتاسیم نموده و اینکه کلسیم به کمترین مقدار ممکن مصرف شود. بنابراین در طول دوران اجرای رژیم، مصرف هر نوع فرآورده‌های لبنی ممنوع است.

 

 

 

رژیم غذایی برای دختر دار شدن

 

پتاسیم مصرف نشود: میوه‌های خشک، حبوبات و موز مصرف نشوند. نمک رژیمی که غنی از پتاسیم است نباید به جای نمک معمولی مصرف شود.

 

 

منابع کلسیم مانند شیر، پنیر تازه بدون نمک( تمام پنیرهای تخمیر شده غنی از سدیم است) به مقدار زیاد مصرف شود. برای دختردار شدن می‌توان کلسیم تجویز نمود.

 

 

 

نمونه‌ای از رژیم دختردار شدن

 

تدارک رژیم و اجرای محتاطانه آن

 

هرگونه انحراف از رژیم توصیه شده، شانس موفقیت را کم می‌کند.

 

 

رعایت رژیم غذایی توصیه شده توسط زوجین موجب آسانی اجرای آن می‌شود، گرچه نوع تغذیه مرد هیچ تأثیری در مکانیسم این عمل ندارد.

 

 

ترکیب یونی داروهایی که زن در طول مدت اجرای رژیم غذایی دریافت می‌کند، بسیار مهم است و می‌تواند در رسیدن به هدف مورد نظر اختلال ایجاد نماید؛ مخصوصاً قرص‌ها و داروهایی که غنی از سدیم هستند.

 

 

درمانگاه‌هایی که در جهان مسئول ارائه این نوع رژیم‌های غذایی هستند تاکید می‌کنند که مصرف تمام قرص‌های ضد بارداری در دوران اجرای رژیم غذایی متوقف شود. بنابراین برای پیشگیری از بارداری از سایر روش‌ها استفاده شود.

 

 

منبع: زندگی آنلاین – دکتر سید علی کشاورز

بارداری و زایمان راحت با…


واسه همه چی جا هست!


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

هرآنچه لازم است ازقرص های سقط جنین بدانید!


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

ساخت و تعمیر دندانهای مصنوعی با قیمت مناسب

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

معتبرترین فروشگاه خرید گیفت کارت در ایران


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای بچه دار شدن چه باید کرد

 

به نظر میرسد که برخی از زوج ها تنها با صحبت کردن درباره حامله شدن، میتوانند بچه دار شوند. ولی خيلي های ديگر باید به اندازه کافی صبر داشته باشند و قدری هم خوش شانس باشند تا بتوانند باردار شوند. چنانچه نمی دانید چگونه باید باردار شوید، با همان شیوه قدیمی آغاز کنید. در این مقاله هر آنچه که لازم است بدانید را در اختیارتان می گذاریم.

 

چنانچه شما هم جزء این دسته از اشخاص هستید و میخواهید که هر چه سریعتر صاحب فرزند شوید، این نکته ها که در این بخش آورده ایم به شما کمک می کنند که درصد باروری تان را افزایش دهید و سریعتر باردار شوید.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

 

چگونه بچه دار شویم

 

چنانچه فیزیک مناسبی برای حاملگی داشته باشد به احتمال زیاد شما حاملگی موفقی خواهید داشت. باید بدانید آیا فیزیک بدن شما مطلوب بارداری هست یا خیر؟!( یاد بگیرید چه تغییراتی در این راستا به شما کمک خواهد کرد.( یک برنامه ی چکآپ قبلی با دکتر یا ماما. میتواند موثر باشد. امکان دارد قادر به گرفتن وقت از ماما یا حل مشکلات بهداشتی به طورسریع نشوید ولی برداشتن این قدم ها در اسرع وقت به حاملگی سریع کمک خواهد کرد.

 

بارداری می تواند به گذشته ی ژنتیکی و تاریخچه ی قومی بستگی داشته باشد به این منظور پزشک از شما ازمایش غربالگری خواهد گرفت تا شاید که شما و یا همسرتان بیماری های ارثی مثل فیبروز کیستیک- بیماری سلول داس و بیماری های ديگر به ارث نبرده باشید. انجام این ازمایش ها احتیاج به بزاق دهان یا نمونه خون هر کدام از شما دارد که می تواند تنها راه مطمئن و مهم برای کمک به اطمینان داشتن یک فرزند سالم باشد که شما می توانید انجام دهید و البته از این لحاظ تحت پوشش بیمه سلامت هستید.

 

 

چنانچه از روش های جلوگیری از بارداری مثل کاندوم یا استفاده می­کنید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که استفاده از آنرا متوقف کنید و درصورتی که چرخه قاعدگیتان مرتب است باید امادگی حامله شدن را داشته باشید. درصورتی که از قرص ضد حاملگی، برچسب یا g استفاده کرده باشید، امکان دارد این فرآیند قدری بیشتر طول بکشد.

 

برای قطع مصرف قرص ها نیازی نیست تا پایان چرخه قاعدگیتان منتظر بمانید و قاعدگیتان احتمالاً تا چند روز بعد از قطع آن ها شروع می­شود. در بعضی زنان شروع دوباره تخمك گذاری امکان دارد تا یک ماه هم طول بکشد ولی این مسأله کاملا طبیعی است.

 

اگر از امپول ضد بارداری استفاده کرده اید ، امکان دارد این زمان طولانی‌تر هم باشد. بعد از گذشت یک سال، 85 درصد از زنانی که تصمیم دارند باردار شوند، می­توانند باردار شوند. شانس حامله شدن در کم تر از یک ماه بدون هیچ شیوه جلوگیری حدوداً 30 درصد است.

 

چگونه بچه دار شویم به زبان ساده

 

پیش ترها زنان متمرکزتر بودند و همه چیز را پیرامون قاعدگی شان می دانستند – زمان دقیق آغاز قاعدگی، زمان پایان آن و زمان تخمك گذاری. اکنون که بسياري از زنان از روش های جلوگیری از بارداری استفاده می کنند، متوجه چرخه طبیعی قاعدگی شان نیستند. پزشکان توصیه می کنند روزهای بین دوره های قاعدگی تان را بشمارید.( از اولین روز قاعدگی تان در یک ماه و آغاز قاعدگی بعدی تان را بشمارید؛ اپلیکیشن هایی هم وجود دارند که در این کار به شما کمک می کنند.)

 

تخمك گذاری معمولاً در حدود ۱۴ روز پیش از آخرین روز چرخه قاعدگی رخ می دهد( روزی پیش از شروع پریودی). بنابراین، اگر یک چرخه مرتب ۲۸ روزه دارید، تخمك گذاری شما احتمالا در روز ۱۴ رخ می دهد. در روزهای منجر به تخمک گذاری شما در بالاترین شرایط باروری قرار دارید.

 

برای کمک به تعيين دقیق زمان تخمك گذاری، بعضی متخصصین توصیه می کنند دمای پایه بدن تان را در یک دوره چند ماهه یادداشت کنید. یادداشت کردن دمای پایه بدن( BBT) قدری زحمت دارد:هرروز صبح به محض بیدار شدن از خواب با یک دماسنج پایه مخصوص دمای تان را اندازه می گیرید.

 

بعد از چند ماه شاهد یک الگو خواهید بود:دمای پایه بدن شما در روز تخمك گذاری پائین می آید، آنگاه روز بعد بالا می رود و تا هنگامی که پریود هستید( یا درصورتی که لقاح انجام شود در دوره بارداری تان) بالا می ماند. همینطور، پزشکان ديگر توصیه می کنند ترشح دهانه رحم تان را بررسی کنید( در زمان تخمك گذاری خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند).

 

چگونه حامله شویم

 

اسپرم های تازه، سالم و قدرتمند بهترین شانس را برای باروری تخمك دارند. همسر شما میتواند کارهای زيادي برای تقویت اسپرم انجام دهد و به این ترتیب قدرت باروری خود را بهبود بخشد:

– از مصرف سیگار و مواد پرهیز کند حتی تفریحی

– مصرف نوشیدنی های الکلی را محدود کند

– وزن خویش را به حد طبیعی برساند درصورتی که اضافه وزن دارد

– مواد مغذی خاص را به میزان کافی مصرف کند مانند روی، اسید فولیک، ویتامین ث تا به تولید اسپرم زیاد و قدرتمند کمک شود

– از وان گرم و سونا یا دوش داغ پرهیز کند برای این که اسپرم ها را میکشد ( بیضه ها در دمای ۹۴ تا ۹۶ درجه فارنهایت بهترین عملکرد را دارند که کمی سردتر از دمای طبیعی بدن است)

 

هرچه همسرتان زودتر این تغییرات را به وجود آورد بهتر است. بالغ شدن اسپرم زمان بر است، بدین ترتیب بهبود سبک زندگی امروز سه ماه بعد در اسپرم ها تأثير می گذارد.

 

چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

سیگار کشیدن برای شما خوب نیست، حتی چنانچه روزی یک بار یا دو بار این کار را می کنید، وقت آن است که آن را متوقف کنید. بر اساس گفته کارشناسان، سیگاری ها بیش از مشکلات ناباروری رنج می برند و نسبت به افردی که سیگار نمی کشند در طی دوران بارداری بیشتر دچار مشکل می شوند.

 

در واقع ، زنانی که سیگار می کشند احتمال بیشتری در تولید تخمك با ناهنجاری های ژنتیکی دارند. نه تنها شما، حتی همسرتان باید سیگار را ترک کنید، برای این که مردان سیگاری بیشتر ممکن است که تعداد اسپرم کمتری داشته باشند.

 

چگونه حامله شویم به روش سنتی

 

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید کلا کافئین را از زندگی خویش حذف کنید. ولی خبر بد این است که شما باید به شدت ميزان مصرف آنرا کاهش دهید. کافئین اضافی در سیستم بدن شما میتواند سلامت باروری شما را به خطر بیاندازد و این کار را مشکل تر کند.

 

مصرف الکل میتواند سبب دوره های نامنظم، عدم تخمك گذاری و تغيير در میزان غلظت استروژن و پروژسترون شود. 

 

درصورتی که مداوماً دو تا سه بار در هفته امیزش داشته باشید احتمال این که یکی از دفعات با دوره باروری هم زمان شود بالا می رود. برای زوج های سالمی که می خواهند بچه دار شوند چیزی به اسم امیزش زیاد از حد وجود ندارد. برای بچه دار شدن باید مداوم امیزش داشته باشید.

 

اگر زیر ۳۵ سال هستید و از سلامتی عمومی بهره مند هستید، شانس لقاح در ۱۸ ماه پیش رو برای تان به این ترتیب است – در ۶۰ درصد از زوج های این گروه سنی در ۶ ماه اول، ۸۰ درصد در مدت یک سال و ۹۰ درصد در مدت یک سال و نیم لقاح صورت می گیرد. هر ماه ۱۵ درصد شانس لقاح در شما وجود دارد. درصد بسیار کمی از زوج ها مشکل باروری دارند و به درمان احتیاج دارند.

 

باروری شما پس از ۳۵ سالگی با شدت بیشتری کاهش می یابد، بنابراین چنانچه سنتان بالاتر است زمان بیشتری برای لقاح زمان لازم است. اگر ۳۵ سال یا بالاتر هستید و بعد از ۶ ماه رابطه جنسی مراقبت نشده لقاح در شما صورت نگرفت، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید برای این که پنجره باروری تان کوچک تر می شود.

 

روش بچه دار شدن

 

پاون توصیه کرده است زنانی که سعی می کنند تا باردار شوند، حتی پیش از باردار شدن شروع به مصرف ویتامین قبل از تولد می کنند.

 

او بیان نموده است که زنان نسبت به این شیوه تمایل بیشتری دارند و در زمان دوره بارداری مصرف خودشان را ادامه می دهند.

 

طبق نظر پاون، یک احتمال دیگر عبارت از مصرف مالتی ویتامین روزانه می باشد؛

 

این مصرف حداقل شامل 400 میکروگرم( mcg) از اسید فولیک، نوعی ویتامین B، در هرروز میباشد که برای جلوگیری از معایب تولدی در مغز و ستون فقرات نوزاد مهم می باشد.

 

شروع زودتر مصرف مکمل های اسید فولیک یک ایده مناسبی میباشد ، چرا‌که منجر به افزایش مسیرهای عصبی در مغز و رشد ستون فقرات در طول 3 تا 4 هفته پیش از بارداری می شود، که مربوط به پیش از هنگامی است که زنان انتظار باردار شدن دارند.

 

گردآوری:بخش زناشویی بیتوته

 

بارداری و زایمان راحت با…


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


سینما رو به خونت بیار!


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


ارسال محرمانه محصولات جنسی


مشاوره تلفنی طلاق


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای دختردار شدن باید از برنامه های خاص و روش های قوی کمک بگیرید که ما آنها را به شما معرفی می کنیم ؛چند راه برای افزایش داشتن فرزند دختر وجود دارد طبق شواهد، بعضی از این روش ها اثر بخش هستند.

1.روش کنترل کروموزم ها :

از این روش در دهه 1960 استفاده میشد و 75 درصد مواقع موفقیت آمیز بوده است. بر این باور بوده است که جنسیت کودک از زمان لقاح شکل میگیرد.معمولا کروموزومY ،سریع تر از نوع Xشنا میکند، اما عمر کوتاهی دارد ؛ کروموزوم X پایدار تر است.اگر 2 یا 4 روز قبل از لقاح رابطه جنسی داشته اید، اسپرم Y به اندازه کافی زنده نمیماند تا به تخمک برسد، به همین دلیل شانس به X میرسد. اگر پدر خواستار فرزند دختر است، باید از رابطه جنسی زمانی که از تخمک گذاری زن گذشته اجتناب کند.

مشکلات: اجتناب از رابطه، شانس دختر بودن جنین را کاهش میدهد این روش نیاز به زمان، تفکر، و خویشتن داری زوجین دارد تا نتیجه دهد.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

2.روش دکتر ویلان برای نزدیکی با هدف دختر شدن جنین :

این روش توسط دکتر الیزابت ویلان مطرح شده است و در 57 درصد مواقع موفقیت آمیز است و مربوط به زمان داشتن رابطه جنسی است تا فرزند دختر داشته باشید.زمانی که درجه حرارت بدن بالا است و رابطه جنسی برقرار میکنید, زمانی که تخمک گذاری به اوج خود رسیده، احتمال دختر بودن فرزند بالا میرود.این روش باور دارد با داشتن رابطه جنسی که یک روز قبل از به اوج رسیدن دمای بدن شانس داشتن فرزند دختر بیشتر میشود، و اسپرم X شانس بیشتری برای جفت شدن با تخمک خواهد داشت ،برای داشتن فرزند پسر، بعد از کاهش دمای بدن رابطه برقرار شود.البته برخی دانشمندان بر این باورند که زمانبندی رابطه جنسی جنسیت را مشخص نمیکند.

3.روش اسید خانگی :

این روش بر این باور است که قبل از تخمک گذاری غذای اسیدی مصرف کنید اسپرم Y برخلاف اسپرم X در این شرایط زنده نمی ماند.اگر با مصرف غذاهای اسیدی مشکلی ندارید، پس سرکه، نوشابه، و شکلات را به منوی غذایی خود اضافه کنید.

از غذاهای قلیای اجتناب کنید:

مثل سیب، خیار، آواکادو و بادام و همچنین مقادیر کمتری پتاسیم، سدیم، و کافئین مصرف کنید که محیط واژن را قلیایی میکنند.

البته :بعضی از میوه جات اسیدی مثل مرکبات بعد از مصرف اثری قلیایی خواهند داشت که شانس فرزند دختر را کاهش میدهد پس در مصرف مواد غذایی، خیلی دقت کنید.

روش های بالا درصد شانس داشتن فرزند دختر را افزایش میدهند علاوه بر آنها نکات زیر را نیز در نظر بگیرید:

استفاده از کاندوم :

به نظر عجیب است اما استفاده از آن برای تعیین جنسیت کمک کننده است. استفاده مداوم از دیگر روشهای پیشگیری اسپرم کروموزوم های مردانه را از بین میبرد پس بهتر است از کاندوم تا قبل از تخمک گذاری استفاده شود همانند دو روش قبلی.

موقعیت رابطه جنسی ضعیف :

از رابطه جنسی عمیق دوری کنید. یک رابطه ضعیف و عادی اسپرم Y را از دهانه رحم دور نگه میدارد و آن را دفع میکند. اسپرم کروموزوم X جذب محیط اسیدی میشود و زودتر به واژن میرسد.

رابطه جنسی مکرر داشته باشید :

از پوزیشن مسیحی برای رابطه جنسی مکرر استفاده کنید.روابط جنسی بعد از پریود، و 2 تا 3 روز قبل از تخمک گذاری درصد دختر بودن را افزایش میدهد.

از داروهای سرماخوردگی و سینوس اجتناب کنید :

در طول تخمک گذاری، بدن زنان موکوس فعال تولید میکند که به لقاح کمک میکند ، اسپرم کروموزوم مردانه به سختی از موکوس عبور میکند و بسیار شکننده است ،اما اسپرم کروموزوم زنانه برعکس عمل میکند. مصرف داروی سرما خوردگی، موکوس را باریک میکند و اجازه میدهد تا اسپرم Y از آن عبور و به تخمک برسد.

نداشتن ارگاسم :

تحقیق علمی در این زمینه وجود ندارد،اما طبق بعضی تئوری ها بیان میکنند نداشتن ارگاسم به داشتن فرزند دختر کمک میکنند. ارگاسم حالت قلیایی بدن را بالا میبرد و موجب میشود تا اسپرم مردانه به تخمک برسد ، بدون ارگاسم، این اتفاق نمی افتد.

از همسر خود بخواهید دوش آب گرم بگیرد:

اسپرم X در مقابل گرما مقاوم است ، گرفتن دوش آب گرم، به داشتن فرزند دختر کمک میکند.

شستشو واژن بعد از رابطه :

این کار موجب از بین رفتن اسپرم Y و زنده ماندن اسپرم X میشود ، مقداری سرکه را با آب ترکیب کنید و واژن را شستشو دهید.

روش های طبیعی ،تنها فقط برای تحقق هدف شما کافی نیستند غذاهایی که مصرف میکنید روی جنسیت تاثیر گذار هستند.

1.تخم مرغ که کلسیم بالا و اسیدیته است:

مصرف مرتب تخم مرغ که منبع غنی از کلسیم است و به خاطر اسیدی بودن PH واژن را افزایش میدهند و مانع عبور اسپرم Y میشوند.

2.برگ سبز سبزیجات که دارای مواد مغذی است :

این برگ ها دارای مواد مغذی و ویتامین هستند، و برای زنده ماندن اسپرم X مناسب.بروکلی منبع غنی از کلسیم، مگنزیوم، همچنین ویتامین A, C, K است.

3.توت ها PH واژن را منظم میکنند :

انواع توت ها از جمله کرن بری، تمشک، توت فرنگی به داشتن فرزند دختر کمک میکنند و محیط واژن را اسیدی . کالری پایین دارند که طبق یک تئوری، کالری پایین احتمال فرزند دختر را افزایش میدهد. از کمپوت توت ها اجتناب کنید، که سرشار از شکر هستند ، قند مصنوعی قند خون را بالا میبرد و ابتلا به دیابت را افزایش میدهد.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

4.تمامی غلات منبع غنی مگنزیوم و سلنیم هستند:

مگنزیوم و سلنیم سیستم دفاعی بدن را بهبود میبخشند، استخوان بندی را محکم میکنند، و شانس داشتن فرزند دختر را افزایش میدهند.مصرف روزانه مگنزیوم برای زنان، 310 میلی گرم است اما اگر خواهان دختر هستید، 400 میلی گرم روزانه مصرف کنید ؛ بعضی از غلات ،شامل؛ برنج قهوه ای، نان جو، بلغور و جو هستند.

5.لوبیا سرشار از مگنزیوم و فیبر است :

انواع مختلف لوبیا ،مثل؛ لوبیا قرمز، سیاه، سویا به داشتن فرزند دختر کمک میکنند، به دلیل داشتن مگنزیوم و فیبر.

6.شیر دارای کلسیم و لاکتیک اسید است:

سه ماه قبل از تخمک گذاری شیر مصرف کنید هم سرشار از کلسیم است، لاکتیک اسید دارد، و PH نزدیک به 6.5 است ؛ محیط واژن را اسیدی میکند که برای اسپرم Xمفید است. روزانه بیشتر از 3 لیوان مصرف نکنید ،موجب رفلکس معده میشود ، میتوانید ماست را جایگزین آن کنید.

7.سالمون ،سرشار از پروتئین و ویتامین است :

سالمون سرشار از پروتئین، ویتامین D، و فتی اسید است و محیط واژن را اسیدی میکند. سالمون دودی مقدار زیادی نمک دارد ،از آن اجتناب کنید برای اینکه سالمون خوش طعم بشود آن را با پنیر بسته بندی کنید.همچنین میتوانید از ترکیبات بالا سالاد تهیه کنید و مصرف کنید.

8.دانه ها و مغز ها ،دارای مواد مغذی هستند :

تخم کدو، آفتابگردان، بادام، کنجد سرشار از مگنزیوم و کلسیم هستند و مفید برای اسپرم X از بادام بریزیلی استفاده کنید که دارای اولیک اسید است و محیط واژن را اسیدی میکند.

9.تافو شامل مواد مغذی است:

تافو شامل کلسیم، مگنریوم، سدیم، آهن، زینک که مسیر را سالم نگه میدارد ، روزانه 100 میلی گرم تافو مصرف کنید.

10.انجیر منبع کلروژنیک اسید است :

سرشار از کلروژنیک اسید و ویتامین K, A, B وE است و محیط واژن را اسیدی میکند. مصرف زیاد قند خون را بالا میبرد.

11.شکلات میزان اسیدی را بالا میبرد:

شکلات نیز، حالت اسیدی دارد و برای محیط واژن مناسب است. شکلات تلخ را به جای شکلات شیری استفاده کنید.

12.سیب مصرف نکنید:

مصرف یک سیب روزانه شما را از دکتر دور نگه میدارد ؛ اما مصرف سیب، شانس داشتن فرزند دختر را کاهش میدهد. میزان اسیدی، سیب پایین است و محیط را برای اسپرم Y مهیا میکند.

13.موز کمتری مصرف کنید:

موز، شامل ویتامین و مواد مغذی، و به خصوص پتاسیم است که محیط واژن را قلیایی میکند و برای اسپرم X مناسب نیست.

14.از نوشیدنی ها و غذاهای قلیایی اجتناب کنید :

اگر خواهان فرزند دختر هستید، از مصرف نوشیدنی و غذای قلیایی اجتناب کنید ، آب شیشه ای و چای گیاهی قلیایی هستند.

15. رژیم نمک پایین و کلسیم بالا :

با داشتن رژیمی که نمک پایین و کلسیم بالایی دارد جنسیت فرزند خود را حتی قبل از تخمک گذاری میتوان مشخص کرد. از مواد گوشتی کم نمک، پنیر آبی، غذاهای پروسس شده، و زیتون برای داشتن فرزند دختر استفاده کنید و مصرف نمک را کاهش دهید.

خانم دکتر آزیتا صفارزاده متخصص زنان و زایمان و نازایی، هستند. هر ماه تعداد زیادی کوچولو با کمک ایشان پا به این دنیا می گذارند، ولی گاهی برخی از پدرها و مادرهایی که فرزند خاصی می خواهند از ایشان برای تولد نوزاد پسر یا دختر کمک میگیرند. دکتر صفارزاده، معمولا به این والدین، این 5 راه را توصیه میکنند.

زمان باردار شدن را تنظیم کنیدبا تعیین روز تخمک گذاری، می توان احتمال اینکه جنین دختر شود یا پسر را تعیین کرد. با انجام سونوگرافی روز تخمک گذاری مشخص میشود، اگر درست هنگامی که تخمک از تخمدان آزاد میشود، عمل نزدیکی انجام شود، اسپرم ها حرکت سریعی دارند و وقتیکه وارد تخمک میشوند باعث به وجود آمدن جنین پسر می شوند. حال اگر قبل از تخمک گذاری نزدیکی انجام شده باشد، احتمال این که جنین دختر شود خیلی بیشتر است. اگر ما بخواهیم در انتخاب جنسیت دختر را داشته باشیم، باید قبل از تخمک گذاری نزدیکی انجام شود، که این یک مقدار شانس باروری را پایین میآورد. اگر درمواقعی بخواهیم جنسیت مورد نظرمان پسر باشد، به مادران پیشنهاد میکنیم لحظه ای که تخمک آزاد می شود عمل نزدیکی را انجام دهند، با این شرایط چون تخمک همان لحظه آزاد شده شانس باروری بالاتر میرود. این روش فیزیولوژیک را با انجام سونوگرافی و تعیین زمان تخمک گذاری با تست ادواری انجام میدهیم.

روشهای آزمایشگاهی:  IVFروش دیگری وجود دارد که روش تزریق اسپرم در داخل رحم است، در این تزریق اسپرم ها را شستو شو میدهند بعد با روشهای خود می توانند اسپرم هایی که y هستند از اسپرم هایی که x هستند را جدا کنند. این روش حدود 80 درصد جواب مثبت دارد. با تزریق و کنترل سونوگرافی،زمان این کار را انتخاب میکنیم. اسپرم ها شسته میشوند و عملیات انجام می شود. اسپر مهایی که بیشتر y هستند یا x هستند جدا می شوند و داخل رحم تزریق میشود. این روش شانس باروری را بالا میبرد؛ اما روش کامل تر و دقیق تری وجود دارد که PJD نام دارد. در این روش ما اجازه میدهیم که جنین ها تشکیل بشوند بعد که جنین ها تشکیل می شوند با سونوگرافی تخمک را میکشیم و اسپرم را هم داخل آن تزریق میکنیم. اسپرم ها را در آزمایشگاه به جنین 8 سلولی یا بیشتر تبدیل می شوند و بعد یک سری از سلول ها را به روش خاصی به نام PJD خارج می کنیم. در مرحله بعد بررسی میکنیم آیا این سلول ها از نظر کروموزومی x یا y هستند، یعنی پسر است یا دختر.اگر دیدیم که جنین y است، جنین را برای یک مریض که پسر میخواهد وارد رحم میکنیم و اگر تشخیص دادیم که جنین x است یعنی دختر است و برای یک مریض که دختر میخواهد در رحم وارد میکنیم. متاسفانه در IVF جوابها صددرصد نیست. معمولا 25 تا 45 درصد ممکن است جواب مثبت باشد. این روش دقیق است یعنی اگر دقیقا پسر بگذاریم پسر به دنیا می آید؛ اما این که خود این قضیه بگیرد یا نگیرد بین 25 تا 45 درصد موفقیت IVF است که این روش آخر با PJD صددرصد است. فقط باید بدانیم که وقتی با PJD این کار را انجام میدهیم در این روش یک سلول از یک موجود زنده خارج میشود و احتمال این که آسیب بزند و IVF نگیرد یک مقدار بالاتر از IVF معمولی است.

چه خوراکی هایی بخوریم؟این را در نظر داشته باشیم که ما به خوردن غذاها برای تعیین جنسیت خیلی معتقد نیستیم. به اکثر مریض ها تاکید میکنیم موفقیت غذا خوردن بالاتر از 50 درصد نیست.

متخصص زنان یا نازایی؟معمولا اگر در مراحل ساده باشد، مریض با یک سونوگرافی می تواند به متخصص زنان معمولی مراجعه کند و تعیین جنسیت کند؛ اما اگر مرحله IVF باشد، مریض باید به یک فوق تخصص نازایی مراجعه کند. همچنین با تست خون میتوان این کار را انجام داد، ولی معمولا با سونوگرافی دقیق تر است.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

چه فصلی موثر است؟فصل هیچ دخالتی در تعیین جنسیت ندارد و جنینهای xx مقاومتر هستند. بنابراین معمولا تعداد جنین دختر بیشتر میشود، مثل نوزادان دختر که به ازای هر 104 پسر، 101 دختر به دنیا میآید. ولی باز هم تعادل یکی میشود، چون پسرها آسیب پذیرتر هستند.

مهمترین مطالب در این‌باره:با وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم باشه» در سال‌های گذشته همیشه خانواده‌هایی وجود داشتند که در آرزوی داشتن فرزند پسر، خانواده‌ای چند نفره از دختران داشتند و البته بودند خانواده‌هایی که برعکس بودند.در این میان برخی از قدیمی‌ها هم توصیه‌هایی برای پسر یا دختردار شدن می‌دادند که اغلب مبنای علمی نداشت. با پیشرفت علم اما احتمال تعیین جنسیت فرزند پیش از بارداری، پررنگ و پررنگ‌تر شده است. این روزها با تعیین زمان لقاح و همچنین تغذیه پیش از بارداری می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد. در اینجا برخی از مواردی را که بهتر است بدانید با هم مرور می‌کنیم. فراموش نکنید که همه این روش‌ها احتمالی است و هنوز به‌جز لقاح آزمایشگاهی روض قطعی برای تعیین جنسیت جنین وجود ندارد.

2 کروموزوم X یعنی دخترهمان‌طور که گفته شد سلول جنسی زن 2 کروموزوم X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به فرزندش بدهد اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX هستند. اگر اسپرم حاوی X به تخمک که آن هم حاوی کروموزوم X است وارد شود، جنین دختر خواهد بود. در اصل روش‌هایی که امروزه برای تعیین جنسیت توصیه می‌شود همگی برای پیش از بارداری است و اگر لقاح انجام شود، دیگر نمی‌توان جنسیت جنین را تغییر داد.

مى‌‌گویند اینها بچه را دختر مى‌کندمحیط را اسیدی کنیدباور درستیکی دیگر از موارد قابل توجه در دختردار شدن آن است که پیش از مقاربت باید واژن اسیدی باشد؛ به همین دلیل بهتر است واژن را با 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید که در یک چهارم لیوان آب محلول شده، شست‌وشو داد. برای اسیدی ماندن محیط زن باید از هیجان جنسی دوری کند زیرا به این ترتیب محیط رحم خنثی می‌شود و شانس تولد دختر هم کاهش می‌یابد.کم‌آبی موثر استباور درستدانشمندان با مطالعه یافته‌های تاریخی تولد و مرگ دریافته‌اند در زمان سختی‌ها مثل قحطی و خشکسالی تعداد دختران به دنیا آمده نسبت به زمان‌های دیگر بیشتر بوده است. با اینکه به طور کامل مشخص نیست که دلیل این اتفاق چیست اما آمارها نشان می‌دهد هنگام قحطی و خشکسالی، بارداری‌ها بیشتر به تولد دختران منجر می‌شود. فرضیه‌ها می‌گوید بدن زنان در برابر شرایط زیست محیطی واکنش نشان می‌دهد.نمک نخوریدباور درستگفته می‌شود اگر زوجی دختر بخواهد باید یک ماه قبل از بارداری از مصرف نمک خودداری کرده و به طور کلی نمک را از غذایشان حذف کنند زیرا نبود نمک در غذاها باعث افزایش فعالیت‌های غدد فوق کلیوی می‌شود و ترشح هورمون غشای فوق کلیوی را زیادتر می‌‌کند. دانستن این نکته مهم است که این رژیم‌ها حداقل برای ۴ تا ۶ هفته به صورت متوالی باید رعایت شود.زمان مهم استباور درستاگر لقاح چند روز قبل از تخمک‌گذاری انجام شود، شانس تولد دختر را افزایش می‌دهد. حقیقت این است که تعدادی از مطالعات نشان می‌دهد ارتباطی بین زمان لقاح و جنس کودک وجود دارد. این تئوری وجود دارد که اسپرم حاوی کروموزوم X بزرگ‌تر و قوی‌تر است؛ بنابراین می‌تواند زمان طولانی‌تری زنده بماند.یک کروموزوم Y یعنی پسر ‌به طور کلی 2 کروموزوم جنسی هر فرد، یکی از پدر و دیگری از مادر تامین می‌شود. 2 نوع کروموزوم جنسی در بدن وجود دارد: کروموزوم X و کروموزومY . سلول جنسی زن 2 کروموزوم X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به فرزندش بدهد اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX است؛ بنابراین بسته به اینکه کدام نوع اسپرم X یا Y با تخمک حاوی کروموزوم X ترکیب شود، جنسیت جنین مشخص می‌شود. اگر اسپرم حاوی کروموزوم Y موفق به نفوذ در تخمک شود، جنین پسر خواهد بود.مى‌‌گویند اینها بچه را پسر مى‌کندآرام باشید و استرس را از خود دور کنیدباور درستتحقیقات ثابت کرده زنانی که می‌خواهند در آینده فرزند پسر داشته باشند، بهتر است خونسرد باشند زیرا زنان نگران و مضطرب بیشتر صاحب فرزند دختر می‌شوند. دانشمندان با اندازه‌گیری میزان هورمون استرس در زنان باردار متوجه شدند احتمال اینکه فرزند زنان پراسترس و نگران دختر باشد حدود 75درصد بیشتر از زنانی است که خونسرد و آرام هستند.نمک را فراموش نکنیدباور درستبرعکس رژیم غذایی برای دختردار شدن، باید برای پسردار شدن از رژیم پرنمک استفاده شود. مصرف میوه‌ها و مواد غذایی که حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند می‌تواند شانس به دنیا آمدن فرزند پسر را افزایش دهد. اگر خانمی قبل از لقاح، مقداری میوه توت‌فرنگی بخورد ترشح دهانه رحم او قلیایی شده و کروموزوم‌های دختر را از بین می‌برد و محیط برای پرورش پسر آماده می‌شود. به طور کلی مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، خرما، انجیر، خربزه، حبوبات، کنگرفرنگی، گوجه‌فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، سبوس، کنسرو ماهی، ژامبون، کره، نوشابه گازدار و قهوه و چای می‌تواند احتمال تولد پسر را زیاد کند.محیط را قلیایی کنیدباور درستاگر خانم 15 دقیقه قبل از مقاربت 2 قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را در یک لیوان آب حل کند و با این محلول واژن را بشوید احتمال پسرشدن جنین بیشتر خواهد شد زیرا با ایجاد محیط قلیایی احتمال تولد نوزاد پسر بیشتر است. به طور کلی اگر مقاربت در حوالی زمان تخمک‌گذاری انجام شود نوزاد پسر خواهد بود زیرا در زمان تخمک‌گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی‌تر، رقیق‌تر و ارتجاع‌پذیرتر است و حرکت اسپرم‌های Y را بسیار سهل و آسان می‌کند.قهوه را فراموش نکنیدباور درستاگر مردی قبل از برقراری رابطه جنسی قهوه بنوشد، قهوه موجب فعال‌تر شدن اسپرم Y شده و احتمال افزایش جنسیت پسر را بیشتر می‌کند.گندم بخوریدباور درستدر طب سنتی اعتقاد به تاثیر خوراکی‌ها در تعیین جنسیت بسیار پررنگ است. برای مثال خوردن حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا، نعناع، پیاز، سیر تازه، پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده و تفت داده، انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد، روغن بادام و خوراکی‌های شیرین مانند شیره خرما احتمال تولد نوزاد پسر را افزایش می‌دهد.ته غذا سهم شماستباور نادرستقدیمی‌ها هر وقت خانمی را می‌دیدند که ته غذاها را می‌خورد و علاقه عجیبی به تمیز کردن بشقاب خودش و حتی دیگران دارد، بدون درنگ می‌گفتند که او در آینده پسردار خواهد شد.پسر بچه را روی زانوی عروس بنشانیدباور نادرستقدیمی‌ها نسخه‌های عجیب و غریبی برای دخترزا یا پسرزا شدن زوج‌های جوان می‌پیچیدند. از آنجایی که تمایل به پسردار شدن در گذشته بیشتر بود بیشتر این نسخه‌ها هم برای پسرزا شدن تجویز می‌شد. در واقع آنها برای اینکه طبیعت پسرزایی را در دختران ایجاد کنند و طبع و مزاج زنان دخترزا را برگردانند، آداب ویژه‌ای داشتند که بیشتر آن زمینه آیینی داشت.

سلام و
ممنون از توجهتونبرای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنیدhttp://niniban.com/fa/forms/1

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://moshavere.niniban.com

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

پذیرش۲۴ » محتوای سلامتی » زنان و زایمان » چگونه می‌توانیم دختر باردار شویم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بسیاری از خانواده‌ها پیش از تصمیم برای بچه‌دار شدن تمایل دارند که حتما فرزند آن‌ها دختر شود؛ مخصوصا اگر یک فرزند پسر داشته باشند. طبق اصول علم ژنتیک امکان تعیین جنسیت فرزند در شرایط عادی وجود ندارد؛ مگر آنکه پیش از لقاح، اسپرم دارای کروموزوم‌های جنسی X Yیا X X به صورت اختصاصی از مایع منی مرد جدا شود و با تخمک زن در شرایط آزمایشگاهی لقاح پیدا کند و در نهایت به روش IVF در رحم زن جای‌گذاری شود. طبق تجربه این تکنیک معایب زیادی مانند احتمال بالای سقط جنین را دارد.

با افزایش تحقیقات و کسب تجارب بسیار در طب سنتی و علم تغذیه، راهکارهای جالبی برای تعیین جنسیت فرزند به دست آمده است. اگرچه احتمال کسب نتیجه دلخواه از این راهکارها صد درصد نیست؛ اما به علت داشتن معایب اندک، در حال حاضر بسیاری از پزشکان انجام آن‌ها را برای دختر یا پسردار شدن توصیه می‌کنند. بنابراین در صورت تمایل به داشتن فرزند دختر، حتما چندین ماه قبل از اقدام برای بارداری با یک متخصص طب سنتی و کارشناس تغذیه مشورت کنید.

وب‌سایت و یا اپلیکیشن پذیرش۲۴ توانسته است به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با پزشکان مجرب زنان و زایمان متخصص تعیین جنسیت جنین را فراهم کند. در ادامه نیز با چندین راهکار در این زمینه آشنا خواهید شد.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

مشاوره آنلاین زنان وزایمان

طبق نظر بسیاری از کارشناسان، اولین شرط برای موفقیت در دختردار شدن، زمان‌بندی است. اساسا جنسیت جنین را نوع کروموزوم‌های جنسی اسپرم تعیین می‌کند. اسپرم حاوی کروموزوم های X Y که باعث ایجاد جنین پسر می‌شود سریع‌تر حرکت می‌کند، اما نسبت به اسپرم حاوی کروموزوم‌های X X که باعث ایجاد جنین دختر می‌شود عمر کوتاه‌تری دارد. طبق بررسی‌ها برای دختردار شدن باید ۲ تا ۴ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت صورت گیرد تا فقط اسپرم‌های X X باقی مانده باشند. بنابراین بهتر است از چند ماه قبل، به کمک تقویم (۶ تا ۷ روز بعد از پایان پریودی) و کیت‌های تخمک‌گذاری، از زمان دقیق تخمک‌گذاری خود مطمان شوید.

طبق اصول علم تغذیه، نوع مواد غذایی که مادر چند ماه قبل از باردار شدن می‌خورد بر جنسیت فرزند اثر می‌گذارد؛ چراکه باعث تغییر PH بدن می‌شوند. هرچه محیط واژن مادر در روزهای نزدیک به تخمک‌گذاری اسیدی‌تر باشد شانس دختردار شدن بالا می‌رود؛ زیرا اسپرم‌های X Y نمی‌توانند در محیط اسیدی زنده بمانند. از مواد غذایی اسیدی می‌توان به انواع گوشت، محصولات لبنی، برنج، انواع کنسرو، ذرت، سفیده تخم مرغ، میوه‌های ترش‌مزه، شکلات، نوشیدنی‌های گازدار و سرکه اشاره کرد. دانشمندان پی برده‌اند که اگر رژیم غذایی مادر یک ماه قبل از بارداری غنی از کلسیم و منیزیم باشد (مانند انواع سبزیجات دارای برگ سبز)؛ احتمال دختردار شدن بالا می‌رود. حتی می‌توانید از مکمل‌های مواد معدنی استفاده کنید. بهتر است مصرف نمک و محصولات حاوی سدیم زیاد، به حداقل برسد. مطمانا متخصصان طب سنتی و تغذیه به خصوص مشاورین حاضر در پذیرش۲۴ می‌توانند نکات بیشتری در زمینه نوع تغذیه پدر و مادر در اختیار شما بگذارند.

توصیه می‌شود که پدران برای دختردار شدن بیشتر مواد غذایی قلیایی مانند سبزیجات، میوه‌ها، شیر و چای بخورند. از طرفی مصرف مکمل‌های ویتامین دی و کلسیم نیز موثر است.

 برای زوجانی  که دختر می خواهد باید ۴روز قبل از اینکه تخمک گذاری صورت بگیرد تا ۲۴ساعت پیش از آن لقاح را انجام دهد که بهترین زمان برای بارداری دختر میباشد.

 بایستی در آن روز درجه حرارت بدن فرد را اندازگیری کرد تخمدان پس از تولید تخمک هورمونی به نام پروژسترون تولید میکند ک ابن هورمون اگر فردی باردار باشد وظیفه محافظت را در بارداری  برعهده دارد.

الگوی تخمک گذاری بدین صورت است که

دمای بدن زمانی که هنوز تخمک گذاری صورت نگرفته (روز ۱_۱۴قاعدگی )،زیر ۳۶درجه سانتیگراد میباشد.

بعد از آن که تخت گذاری صورت گرفت (روز ۱۵قاعدگی) دمای بدن با درجه حرارت فرد (۱_۵/۰)بالا می رود.

ترشح موکوس دهانه رحم در دوران تخمک گذاری مقدار ترشح هورمون موکوس واژن افزایش می یابد حالت چسبندگی دارد

ولی در دوران قاعدگی میزان ترشح هورمون موکوس دهانه رحم کاهش می یابد.

روش تقویمی با نوشتن روزهای دوران قاعدگی و و تعیین روز تخمک گذاری میتوان تعیین کرد.

میتوان با استفاده از کیت هایی که روز تخمک گذاری را پیشبینی میکند استفاده کرد.

روش قطعی برای دختر دار شدن تعیین روز دقیق تخمک گذاری کار سختی می‌شود اگر فردی دوران سیکل منظم ک ۲۸روز باشند.هیچ موقع نمیخوام صددرصد بارداری دختر داشته باشیم ولی طی علمی که امروز پیشرفت کرده میتوان تا حدودی بارداری دختر امکان پذیر ساخت بانوان بعضی از آنها سیکل منظمی دارند.ولی برخی سیکل منظمی ندارند

برای بارداری دختر می توانید ۲_۳ماه قبل از نزدیکی محیط واژن را به وسیله پنبه یا هرچیز درگیر اسیدی کنید و چندین بار تکرار کنید تا دهانه رحم کاملا اسیدی شود. که با این کار احتمال دختر دار شدن افزایش می یابد.

در طب سنتی برای دختر دار شدن یک سری نکات و رژیم های غذایی موجود می باشد که هرکس با رعایت رژیم ها،امکان  دختر دار شدن را فراهم میکند که موارد زیر در طب سنتی امکان بارداری دختر را فراهم میکند.

مشاوره آنلاین بارداری دختر

طبق اصول طب سنتی برای دختردار شدن، خوردن مداوم جوشانده رازیانه توسط پدر و مادر یک ماه قبل از بارداری بسیار موثر است. زیرا حاوی هورمون زنانه استروژن است. دسترسی به وب‌سایت پذیرش ۲۴ و نحوه دانلود اپلیکیشن آن بر روی تلفن همراه بسیار آسان است. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با پزشکان مجرب زنان و زایمان متخصص تعیین جنسیت جنین راداشته باشید.در صورتی که جنسیت جنین برای شما مهم است، از این فرصت غیرحضوری استفاده کنید.

امروزه بارداری دختر می توان از روش هایی بسیار وجود دارد که می شود استفاده کرد .

طبق گفته پژوهشگران ،امکان  بارداری دختر وجود ندارد و احتمال خطا در آن وجود دارد.ولی تعدادی از زوج ها با  روش های بالا توانستند دختر دار بشوند.

بهترین فصل برای دختر دار شدن فصل زمستان می باشد.که زمستان دارای یون های منفی می باشد که بیشتر احتمال دختر دار شدن در فصل هایی است که شامل یون منفی می باشند احتمال بارداری دختر بیشتر میباشد.

سن یکی از عوامل تعیین جنسیت بچه میباشد هر چقدر زوجان سن بیشتر داشته باشند احتمال دختر دار شدن افزایش می یابند.

از روش های تضمینی برای دختر دار شدن میتوانید از روش های  کتاب babydust  استفاده کنید.یکی از پرطرفدارترین کتاب های موجود در بازار می باشد.

مشاوره آنلاین بارداری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

پاسخ دکتر سها میررضا متخصص زنان و زایمان پذیرش24: نه وقتی من…

پاسخ دکتر سها میررضا متخصص زنان و زایمان پذیرش24: در صورت اس…

پاسخ دکتر سها میررضا متخصص زنان و زایمان پذیرش24: عملا احتما…

پاسخ دکتر احیا خان محمدی متخصص زنان و زایمان پذیرش24 : اسپرم…

سلام وقت بخیر جسارتا من نزدیکی بدون دخول داشته ام که لباس زی…

مطالب مجله سلامتی پذیرش24 تحت نظارت پزشکان تایید شده ویراستاری می‌شوند لیکن در نظر داشته باشید جایگزین پیشنهاد تخصصی پزشک معالج نمی‌باشد. از اینرو پیشنهاد می‌کنیم جهت تشخیص و درمان کامل بیماری به پزشک مراجعه کرده یا از ایشان مشاوره پزشکی آنلاین دریافت فرمایید.

سلام

سیده عالمه یوسف نژاد هستم

متخصص زنان و زایمان

اگر در خصوص سؤالی دارید همین الان آماده پاسخگویی هستم

آیا حساب کاربری ندارید؟

سوال:
سلام ببخشید من دو دختر دارم میخوام فرزند سومی پسر بشه چه نکاتی رعایت کنم که حتمی پسردار شوم؟؟؟
متشکرم از جوابتون

جواب:
از کیت تخمک گذاری جهت تعیین روز تخمک گذاریتان استفاده کنید. با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام ن سه ماهه رژیم دختر دار شدن گرفتم و از این ماه میخوام اقدام کنم میخواستم بدونم برای اسیدی شدن واژن شیاف اسیدلاکتیک بهتره یا سرکه؟

جواب:
بعضی منابع از تضعیف و تاثیر اسید لاکتیک بر اسپرم ذکر می کنند و بهتر است که استفاده نشود.

سوال:
سلام، برای اقدام به بارداری معاینه شدم دکتر گفت یه سری کیست ریز تو دهانه رحمت هست، و برام تست اچ‌پی‌وی تجویز کرد. نگرانم، این نشانه بدی هست؟؟چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

جواب:
نگران نباشید و یک آزمایش FDA approved برای hpv بدهید و جواب را برایمان ارسال کنید راهنماییتان خواهیم کرد.

سوال:
سلام من شنیدم استفاده از محلول جوش شیرین باعث نقص عضو جنین میشه خییییلی نگرانم ایا این حرف صحت دارد

جواب:
خیر صحت ندارد.

سوال:
با سلام
من قرض ضد بارداري ال دي مصرف ميكردم و الان قصد باردار شدن دارم و فرزند پسر ميخوام ميخواستم بدونم قرصايي كه ميخوردم بر تعيين جنسيت تاثير دارن

جواب:
نه خیلی نمی تواند تاثیر گذار باشد.
توصیه می شود برای تعیین روز تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری استفاده کنید با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. واولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکترهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام وخسته نباشید
۳ماهه کهرژیم پسردارشدن گرفتم
میخاسم بدونم از زمان پریودی تاروز تخمک کذاری نباید نزدیکی داشت که اسپرم تخلیه بشه؟چون شنیدم اگ اسپرم زیاد بمونه کیفیتش کم میشه،لطفا راهنماییم کنید

جواب:
اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام. ما یکساله اقدام کردیم ولی حاملگی صورت نگرفته. انواع ازمایشات و سونوگرافی رو هم دادیم که مشکلی نبوده بجز این موارد … سایز فولیکول روز 14 منظم 16 بود که با مصرف قرص به 23 رسیده. روز تخمک گزاری 2عدد آمپور HCG زده میشه. یک کیست 72 میلی متری هم خارج از رحم وجود داره. قرص ال کارنیتین 500 هم مصرف میشه. چرا برامون نمیگیره؟ پسر هم میخواییم اگه بشه و اینکه خیلی ناراحتیم

جواب:
عکس یا یجه تمام آزمایشاتتان را به دایرکت اینستا گرام نیلو بفرستید.

سوال:
سلام.پریودی من نامنظم هست.پسر میخواهم از روز ۱۴ پریودی کیت max14 استفاده میکنم خط کنترل پررنگ و خط تست کمرنگ میشود.چند روز باید تست بگیرم؟ک روز تخمک گذاری مشخص شود

جواب:
. کیت های تخمک گذاری از فردای پاک شدن در یک ساعت مشخص بر روی نمونه ادرار انجام می شود.با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشیدو فرداش هم برای اینکه ریسک نکنیم توصیه به رابطه می شود(دو روز پشت سرهم) .. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید.

سوال:
سلام. من رژیم دخترزایی گرقتم. میخواستم بپرسم استفاده از شیاف واژینال اسیدلاکتیک اثر منفی بر روی نطفه و یا جنین میزاره ؟ استرس گرفتم که استفاده کنم یا نه..

جواب:
بعضی منابع از تضعیف و تاثیر آن بر اسپرم ذکر می کنند و بهتر است که استفاده نشود.

سوال:
سلام خیلی ممنون از اطلاعاتتون. من دوره ام ۲۸ روزه هست و طبق معمول باید روز ۱۴ تخمک گذاری باشه . اما حدود دوسه روز قبل از ۱۴ ام .من ترشح سفید تخم مرغی دارم .سوالم اینه مگه ترشحات تخم مرغی بمعنی وقوع تخمک گذاری نیست ؟ اگ هست چرا انقد زودتر اتفاق میفته ؟

جواب:
اصولا قبل از تخمک گذاری، بسیاری از بانوان ترشحات تخم مرغی را تجربه می کنند.

سوال:
سلام من قاعدگی نامنظم دارم و سندروم پلی کیستیک میخوام اقدام به بارداری کنم دکتر قرص دوفاستون داده از روز 16 بارداری حالا روز تخمک گذاری من چه روزی میشه ؟

جواب:
برای تعیین روز تخمک گذاری زمانی که پریود نامنظم است توصیه می شود از کیت تخمک گذاری استفاده کنید .نحوه استفاده از کیت:
کیت های تخمک گذاری از فردای پاک شدن در یک ساعت مشخص بر روی نمونه ادرار انجام می شود. اولین روزی که تست مثبت شد بین 24 تا 36 ساعت بعد تخمک گذاری انجام می شود.با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، همانطور که ذکر شد شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت.

سوال:
سلام
ایا مصرف دو عدد قرص فلوکونازول 150 روزی یک عدد به فاصله 24 ساعت قبل از تخمک گذاری مانع لقاح نطفه میشود؟
ممنون

جواب:
خیر

سوال:
سلام
کیت من در روز 13 دوره به صورت خط کنترل پررنگ و خط تست کمررنگ تر و 14 دوره هر دو خط تست و کنترل پررنگ و مثل هم هستن. برای جنسیت پسر فرمودن 24 ساعت بعد از مثبت شدن کیت . سوال من این هست که با توجه به مثبت بودن کیت در هر دو روز ایا 24 ساعت بعد از 13 دوره اقدام داشته باشم و یا 14 دوره ؟؟؟؟(دوره عادت ماهیانه 25 روزه منظم و دوره قاعدگی 7 روز با احتساب 2روز لکه بینی میباشد)
با تشکر از سایت خوب و پاسخ های مفید شما.

جواب:
اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکترهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید. طبق توضیحاتتون روز 14 که خط تست نسبت به خط کنترل همرنگ و یا پر رنگ تر می شود 24 ساعت بعد آن احتمالا روز تخمک گذاری شما می باشد.(زمانی که خط تست نسبت به کنترل کمرنگ تر است به معنی مثبت بودن نمی باشد)

سوال:
سلام وقتتون بخیر من قصدباردار شدن را دارم ودختر هم میخوام آیاخوردن قرص جنسین برای مرد مفید است ؟

جواب:
قرص جنسینگ ممکنه به بهبود عملکرد جنسی کمک کند. چنانچه مایل به دختردار شدن هستید, توصیه می شود از کیت های تخمک گذاری استفاده کرده جهت تعیین روز تخمک گذاری و دو سه روز قبل از تخمک گذاری شروع به نزدیکی کنید (هر شب) و زمانی که کیت تشخیص تخمک گذاری مثبت شد دیگه نزدیکی نداشته باشید. موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است که رعایت كامل نكات گفته شده در مقاله 80 تا 90 درصد والدین را در داشتن جنسیت دلخواه كمك می كند.

سوال:
من دختردارم مقاله فوق رو هم مطالعه کردم ولی متوجه نشد کی باید آمیزش کنم که پسردارشم

جواب:
از کیت تخمک گذاری جهت تعیین روز تخمک گذاریتان استفاده کنید. با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت . چنانچه تمایل به پسر دار شدن دارید باید صبر کنید جواب کیت مثبت بشود و 24 ساعت بعد نزدیکی داشته باشید. لازم به ذکر است که موارد و فاکتورهای دیگری نیز در این امر دخالت دارند که جهت آگاهی از ان بهتر است مقاله”چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟” که در سایت نیلو بارگذاری شد است بطور دقیق مطالعه فرمایید

سوال:
سلام وقتتون بخیر
دوره سیکل ماهانه من معمولا ۲۸ تا ۳۰ روزه بر این اساس ۱۰ مرداد روز تخمک گذاریم دمای بدنم به ۳۶.۲افزایش یافته و از کیت تخمک گذاری استفاده میکنم یک خط پررنگ یه خط هاله ای کم رنگ میفته تو بروشور همین مورد هم منفی زده هم مثبت میشه راهنماییم کنید🙏

جواب:
با توجه به اینکه در این کیت از قسمتی که وارد ادرار می شود ، نوار اولی که مشاهده کردید باند کنترل است و نوار دوم نیز باند تست می باشد، با مقایسه باند اول و دوم، چنانه نوار دوم یا باند تست نسبت به نوار اول یا کنترل همرنگ و یا پررنگ تر باشد، جواب تست مثبت است و در صورتیکه کمرنگ تر باشد، جواب تست منفی می باشد. اولین روزی که باند تست همرنگ و یا پررنگتر از باند کنترل شد ، شما 24 الی 36 ساعت بعد تخمک گذاری خواهید داشت.

سئوال:
سلام. از کجا بفهمیم روزی که تخمکا ازاد میشن کیه؟ دختر دارم قصد پسردار شدن دارم

جواب:
مقاله فوق را بدقت بخوانید.

سئوال:
سلام برای بارداری قطعی برج سه حتما باردار بشم چکار کنم و ظمنا سال گذشته بعد از گذشت یک سال رابطه باردار شدم و بدلیل مثبت بودن ازمایش خون مایکو پلاسما جنین رشد نکرد و سقط شد دوباره میخوام باردار بشم و برای برج سه برای بارداری قطعی چکار کنم

جواب:
برای جواب دادن به این سئوال نیاز به اطلاعات بیشتری نظیر وضعیت تیروئیدتان ، تعداد فولیکولهای آنترال در سونوی روز سوم سیکل و سایز فولیکول غالب در سونوی روز سیزدهم سیکل ، ضخامت آندومتر در سونوی روز سوم سیکل ، نتایج سایر تست های هورمونی در روز سوم سیکل را دارید. نتیجه آنها را برایم بفرستید تا بهتر به شما کمک کنم. در ضمن توصیه می کنم برای فهم بهتر ارزیابی میزان ذخیره تخمک ،

مقاله “” 7- چالش های آزمایشگاهی تشخیص ناباروری زنان – قسمت هفتم (بررسی آزمایشگاهی ذخیره تخمدان) “” تخمک در لینک ذیل مطالعه کنید:

http://www.niloulab.com/ArticleDetail/263/

سئوال:
سلام من میخواستم بپرسم اگر قبل از تخمگذاری اقدام به بارداری کنیم البته با برنامه ریزی تغذایه ای برای پسر دار شدن امکانش هست که بچه پسر شود لطفا جواب بدید

جواب:
برای پسر شدن باید خیلی نزدیک به تخمک گذاری و ترجیحاً بلافاصله بعد از آن نزدیکی انجام شود.

سئوال:
با سلام من همسرم بیماری واریکوسل دو طرفه داشت که عمل کرده و سال 93 فرزند اول ما به دنیا اومد الان میخواهیم برای دومی اقدام کنیم آزمایش اسپرمی که انجام داده سرعت و حرکت اسپرم پایین بوده که دکتر بهش قرص ویتامین ای داده میخواستم بدونم ایا قرص ویتامین ای در تعیین جنسیت پسر نقش دارد؟

جواب:
خیر

چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

سئوال:
با سلام و خسته نباشید . ببخشید من یه سوال داشتم من حدود دو سال ای یو دی داشتم که سر دوسال حامله شدم و حاملگی روز دوم تخمک گذاری صورت گرفته میخواستم ببینم احتمال پسر یا دختر بودن جنین من چند درصده . در ضمن بچه اولم هم دختره

جواب:
چون دقیقاً ساعت تخمک گذاری را نمی دانیم در روز دوم بیشتر به نفع تشکیل جنین دختر است.

سلام خسته نباشد من الان چند ماهه که رژیم پسر دار شدن رو رعایت میکنم و خیلی دوست دارم پسر داشته باشم، این ماه که به دکتر مراجعه کردم قرص ویتامین D3 برام تجویز کرد میخواستم بدونم این دارو توی تعیین جنسیت دخالت داره؟ یه وقت همه زحماتم برای تعیین جنسیت بر باد نره؟! من الان ماه هاست دارم رژیم پسر دار شدن میگیرم

ارتباطی ندارد.

احسان

چهارشنبه 18 آبان 1390 – 19:16

 

اگر X با Y لقاح یابد جنین مذکر و اگر X با X لقاح یابد جنین ” مونث ” می شود . لطفا متن را تصحیح نمایید .

با تشکر از زحماتتان

جواب:

متشکرم از کامنتتان

 

فاطمه محمدی

چهارشنبه 25 آبان 1390 – 14:11

 

سوال:

سلام وخسته نباشید

من تصمیم به بارداری دارم و می خواهم قبل از بارداری جنسیت فرزندم را مشخص نمایم و به دنبال یک پزشک متخصص در این زمینه یعنی جنین شناسی میگردم و از شما خواهشمندم اگر می توانید در این زمینه مرا راهنمیی نمایید و کسی را به من معرفی نمایید

با تشکر.

جواب:

در گوگل جمله “تعیین جنسیت قبل از بارداری” را به فارسی تایپ کنید. مطالب خوبی پیدا می کنید.

 

ناشناس

پنجشنبه 26 آبان 1390 – 10:42

 

سوال:

salam agar dar 1mah zaman tokhmak gozary monazam nabashad va be vasileye sonogerafy

taeen shavad ke folikool azad shode ama dar roze 17sikle mahiyane jensiyate bache che chizy khahad bod khahesh mikonam rahnamaye konid merc

جواب:

تمام موارد فوق در مقاله به روز تخمک گذاری مربوط می شود و ربطی به اینکه در چه روزی از سیکل قاعدگی تخمک گذاری انجام شده باشد ندارد

 

ناشناس

دوشنبه 30 آبان 1390 – 23:42

 

سوال:

ba salam va tashakor az matalebe amuzande.mikhastam bedunam aya ghorshaye taghviyate

esperm dar barvari monaseb ast ya na va vitamine E va C dar taghviate esperm moaser ast

جواب:

ویتامین Cجهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است.همچنین اسپرمها را در برابر اثر رادیکالهای آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک انها می شود،محافظت می کند. ویتامین Cاحتمال بارور شدن تخمک توسط اسپرم را افزایش می دهد. منابع سرشار از این ویتامین مرکبات،توت فرنگی، کیوی،هلو،انبه گوجه فرنگی وسبزیجات برگ تیره می باشد.

ویتامین Eب ه تولید هورمونهای جنسی کمک کرده و گردش آنها را بهتر می کند. همچنین اکسیژن لازم برای اندامهای تناسلی را فراهم می کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم(اوج لذت جنسی)می شود. این ویتامین در لقاح سلول تخم موثر است. ویتامینE در مغزجات،حبوبات ،غلات سبوس دار،میوه جات و سبزیجات یافت می شود.

 

Tanaz

چهارشنبه 9 آذر 1390 – 10:53

 

سوال:

أیا واقعیت داردكه استفاده از محلول جوش شیرین باعث ضعیف و ناقص شدن اسبرم میشود! درنتیجه نطقه ناقص میشود. این مطلب ریشه علمی دارد ! منتظر باسختان هستم

جواب:

نظرات ضد و نقیصی در اینباره وجود دارد که بیشتر آن ها پایه علمی ندارد. و هنوز هم در خیلی از کتب معتبر استفاده از محلول فوق را توصیه می کنند.

 

محمد

پنجشنبه 26 مرداد 1391 – 09:39

 

سوال:

سلام ممنون از سایت خوبتون

میخواستم بپرسم استفاده از قرص (سیلد نافیلد )زمان آمیزش جهت بارداری آیا بر روی جنین تاثیرات منفی دارد یا نه؟

جواب:

عوارض جانبی این دارو عبارتند از:

در مطالعات بالینی، شایعترین عوارض جانبی استفاده از سیلدنافیل سردرد، گرگرفتگی، سوء هاضمه، گرفتگی بینی و اختلالات بینایی، از جمله نور گریزی و تاری دید ذکر شده‌اند. برخی پس از مصرف سیلدنافیل همه چیز را با سایه آبی رنگ می‌بینند.(cyanopsia) برخی دیگر دچار از دست رفتن دید محیطی می‌شوند. عوارض جانبی نادر ولی جدی شامل نعوظ پایدار priapism، افت شدید فشار خون، انفارکتوس میوکارد (سکته قلبی) آریتمی‌های بطنی، سکته مغزی، افزایش فشار داخل چشمی، و از دست رفتن ناگهانی شنوایی می‌باشند.

به غیر از این موارد عارضه دیگری گزارش نشده است.

 

Ate

چهارشنبه 1 شهریور 1391 – 09:51

 

سوال:

Ba salam .lotfan ino vase man tozih bedin

روز 14 از شروع قاعدگی در سیكلهای 28 روزه)كه زمان مناسب از نظر PH برای پسر دارشدن است ،امیزشی صورت نگیر تا تعداداسپرم زیاد باشد.

man manzoretono drost nafahmidam merciii(

جواب:

برای پسر شدن باید حتمأ روز تخمک گذاری نزدیکی انجام شود. تعداد اسپرم ها هم هر چه بیشتر باشد احتمال پسر شدن بیشتر می شود.

 

پگاه

جمعه 21 مهر 1391 – 13:18

 

سوال:

من برای پسردار شدن پیش متخصص رفتم.به من قرص فولیک اسید و ویتامین e داد و گفت خودم و همسر مواد غذایی گرم بخوریم و روز 14 پریودی برم جهت سونوگرافی به نظر شما چیکار باید بکنم تا احتمال موفقیتم بالاتر بره؟

جواب:

مقاله مورد نظر را بدقت بخوانید.

 

مری

یکشنبه 7 آبان 1391 – 16:05

 

سوال:

با سلام

اول از همه بسیار ممنون از وب سایت خوبتون و مطالب علمی و مفیدی که در آن قرار می دهید. من 31 ساله و همسرم 35 ساله هستیم دو تا سوال از شما داشتم:

1- همسرم بیماری خفیف واریکوسل دارد که البته دکتر رفته و دکتر دارویی هم برای واریکوسل به او نداد و نیاز به جراحی هم ندارد ولی آزمایش اسپرم نداده می خواستم بپرسم که آیا برای بچه دار شدن مشکلی دارد یا نه؟آیا احتمال پسردار شدنمان کم می شود

یک تست اسپرموگرام انجام داده و نتیجه اش را برایم بنویسید.

2-سیکل پریود من حدود 10 ماه به طور ثابت 28 روزه بود و ماه قبل روز 15 بعد از پریودم نزدیکی داشتم برای باردار شدن ولی بعد از 31 روز از روز پریود قبلی ام پریود شدم فکر می کردم که..

به احتمال زیاد تخمک گذاری تان روز 13 یا 14 می باشد. در صورت نامرتب شدن پریود از کیت های تخمک گذاری استفاده کنید.

 

اصغر

یکشنبه 7 آبان 1391 – 21:01

 

سوال:

آیا مصرف داروهای ضد افسردگی مانند کلومیپرامین و سیتالوپرام می تواند باعث کاهش تحرک اسپرم ها شود؟

جواب:

کشیدن سیگار معمولاً سبب کاهش تعداد اسپرم و تحرک ضعیف می شود. تحقیقات اخیر نشان دادند زمانی که هم مرد و هم زن سیگار می کشند, احتمال ناباروری تا ۶۴% بالا می رود.

استفاده درازمدت از حشیش توسط مردان سبب کاهش اسپرم و سالم افزایش اسپرم و افزایش اسپرم ناقص می شود.

مصرف زیاد الکل سبب کاهش تولید اسپرم سالم توسط مردان می شود.

فعالیت شدید بدنی سبب کاهش تولید اسپرم می شود.

کمبود ویتامین C سبب می شود که اسپرم ها به هم بچسبند و این حالت سبب ۱۶% موارد ناباروری در مردان می شود.

بعضی از آنتی بیوتیک ها به طور موقت سبب کاهش تعداد و تحرک اسپرم ها در مردان می شوند. بعضی از این آنتی بیوتیک ها شامل اریترومایسین, نیتروفورازون یا نیتروفورانتوئین هستند.

تماس با حشره کش ها, سموم آفت کش, حلال های آلی, سرب, تشعشعات یونیزه, فلزات سنگین و مواد شیمیایی سمی سبب کاهش قدرت باروری در مردان می شود. مردانی که در محیط شغلی خود با این مواد سرو کار دارند, (چاپخانه ها, سرب, سموم کشاورزی, دستگاههای رادیولوژی و … ) باید از پوشش ها و ماسک های محافظ استفاده نمایند.

سوء تغذیه و مصرف ناکافی غذاهای ضروری سبب اختلال در تولید و کار اسپرم ها می شود.

بیضه ها نباید زیاد گرم شوند. سعی کنید شورت ها ی تنگ نپوشید. مردانی که مشکل ناباروری دارند, نباید از دوش آب گرم, سونا استفاده کنند و همچنین کار در محیط گرم برای آنها مفید نمی باشد.

فاصله گذاری در فعالیت جنسی (۳ تا ۶ روز در هفته), سبب افزایش حجم و قدرت باروری می شود. ولی اگر وقفه زیادی در فعالیت جنسی ایجاد شود, سبب می شود که اسپرم ها تخلیه شده و پیر و نا توان و کم تحرک شوند

استفاده از داروهای استروئیدی آنابولیک (این داروها توسط افرادی که می خواهند دارای اندام های عضلانی حجیم شوند استفاده می شود, این داروها سبب می شوند که بدن نتواند هورمون تستوسترون را به طور طبیعی بسازد که سرانجام سبب کاهش تولید اسپرم خواهد شد. (بسیاری از ورزشکارانی که به عنوان دوپینگ از این داروها استفاده مکرر می کنند, دچار این مشکل خواهند شد).

داروی سولفاسالازین (این دارو برای درمان اختلالات گوارشی به کار می رود.)

داروی کتوکونازول (ضد قارچ)

داروی آزولفیدین (Azulfidine) – این دارو برای درمان بیماری گوارشی کولیت اولسروبه کار می رود.

واریکوسل (کلافی از وریدهای اضافی دور لوله منی بر را می گیرند و سبب گرمی بیش از حد آن، می شوند که این حالت سبب آسیب رسانی به اسپرم ها و کشتن آنها خواهد شد.

عفونت دستگاه تناسلی (مثل التهاب پروستات, التهاب لوله های اپیدیدیم در بیضه, التهاب بیضه (ارکیت).

بیماری اوریون, (که سبب آلوده شدن بیضه ها می شود).

ضربات وارده به بیضه

مصرف داروی دی اتیل استیل استرول (DES) توسط مادر در دوران بارداری (سبب کاهش اسپرم و ناهنجاری اسپرم می شود)

تب

داروهای ضد سرطان (شیمی درمانی)

نقص انسدادی در لوله منی بر

صدمات وارده به کانال های اسپرماتیک در بیضه (به علت بیماری های سوزاک و عفونت کلامیدیا)

سوء تغذیه و کم خونی, سل

استرس شدید در زندگی

 

Anianiani

سه شنبه 23 آبان 1391 – 08:55

 

سوال:

با سلام

من به دلیل یک کیست که برای اولین بار در تخمدانم به وجود اومد باید یک ماه قرص ضد بارداری مصرف کنم و قطع کنم و حدودا 13 روز بعدش برای بارداری اقدام کنم به نظرتون این قرص روی جنسیت تاثیر داره؟ من میخوام برای پسردار شدن اقدام کنم

در ضمن تغذیه و روز تخمک گذاری هم کاملا رعایت میکنم

جواب:

خیر

اگر به هر دلیلی به جنسیت خاصی علاقه دارید، یا مثلاً یک فرزند دختر داشته و می خواهید بعدی پسر باشد و می پرسید که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ اگر تصمیم دارید که فقط یک فرزند داشته باشید و نمی خواهید که بارها شانس خود را برای داشتن یکی از جنسیت ها که مورد علاقه تان است امتحان کنید، به شما مژده می دهیم که روش هایی وجود دارد که برای داشتن جنسیت مورد نظر به شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل از این که چگونه صد در صد پسردار شویم، با ما همراه باشید.

برای درک بهتر این مطلب و پاسخ به این سوال که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ در ابتدا باید برخی از مفاهیم مربوط به سلول های جنسی را برای شما توضیح دهیم.

تمایی سلول های بدن انسان حاوی 46 کروموزوم (ماده ی ژنتیکی) می باشند. این 46 کروموزوم شامل 44 کروموزوم آتوزوم و 2 کروموزوم جنسی هستند. آتوزوم ها کروموزوم هایی هستند که تمامی صفات انسان از جمله رنگ پوست، شکل ظاهری و … را تعیین می کنند. کروموزوم های جنسی همانطور که از نام آنها پیداست جنسیت انسان یعنی دختر و یا پسر بودن جنین را تعیین می کنند. در انسان ها دو کروموزوم جنسی وجود دارد، X و Y . کروموزوم Y عامل پسر شدن انسان ها می باشد. به این ترتیب اگر جفت کروموزوم های جنسی در سلول های بدن یک فرد به صورت XX باشد آن فرد مونث و اگر به صورت XY باشد آن فرد مذکر خواهد بود.

در طی روند تولید اسپرم و تخمک درون دستگاه تولیدمثل، این دو کروموزوم از هم جدا می شوند. به این ترتیب تمامی سلول های جنسی یا همان تخمک های بانوان دارای کروموزوم X هستند. در آقایان به علت داشتن دو نوع کروموزوم جنسی 50 درصد از کل اسپرم های (سلول های جنسی) نهایی دارای کروموزوم X و 50 درصد دیگر دارای کروموزوم Y (عامل پسر شدن) هستند.چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

در طی فرآیند لقاح، اسپرم و تخمک با هم ترکیب می شوند. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم X است با تخمک (که همه X هستند) ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XX خواهد بود یعنی جنین دختر است. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم Y است با تخمک ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XY بوده یعنی جنین پسر است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ حال اگر می خواهید که پسر داشته باشید باید اسپرم های Y را برای لقاح تشویق کنید.

روش های تعیین جنسیت جنین متنوع هستند، برخی از آن ها بر پایه ی تغذیه بوده و برخی دیگر مربوط به زمان نزدیکی هستند. قطعی ترین آن ها تعیین جنسیت با کمک روش های درمان ناباروری است.

چیکار کنم بچم صددرصد پسر بشه؟ تعیین جنسیت جنین با کمک روش های درمان ناباروری

به احتمال زیاد اسم روش هایی مانند و PGD وIVF برای شما آشنا است و می دانید که از جمله ی روش های درمان کردن مشکلات ناباروری می باشند. در این روش و امثال آن تخمک بالغ از بدن مادر گرفته می شود و در محیط آزمایشگاه با نمونه ی اسپرمی که از پدر گرفته شده لقاح پیدا می کند. جنین حاصله هر چه که هست، چه دختر و چه پسر تا مرحله ی 8 سلولی در دستگاه مخصوصی در آزمایشگاه مانده و سپس تحت یک عمل انتقالی کوچک به رحم مادر منتقل می شود. احتمال ماندن تخمک لقاح یافته و تبدیل شدن آن به جنین 100 درصد نیست و ممکن است که سلول تخم نتواند لانه گزینی کند و دفع شود. اما در صورت موفقیت آمیز بودن تمام مراحل و ادامه یافتن روند بارداری، مانند بارداری معمولی می توان از جنسیت جنین با کمک سونوگرافی و … مطلع شد.درصورت درخواست والدین و پذیرش این درخواست توسط مرکز درمانی مربوطه، این امکان وجود دارد که پس از گرفتن نمونه ی اسپرم از پدر، با کمک روش های آزمایشگاهی اسپرم های X را از اسپرم های Y جدا کرد. به این ترتیب اگر والدین دختر بخواهند اسپرم های X را لقاح می دهند و اگر پسر بخواهند از اسپرم های Y برای لقاح استفاده می کنند. با استفاده از روش PGD (preimplantation genetic diagnosis) می توان جنسیت تخمک های حاصله را بررسی نمود و جنسیت مطابق با درخواست والدین را به رحم مادر منتقل کرد. 

چیکار کنم بچم دوقلو پسر بشه

اگر می خواهید که دوقلوی پسر داشته باشید، بهترین راهکار کمک گرفتن از روش های کمک باروری است که هم دو جنین را در رحم شما قرار دهند و هم جنسیت آنها مورد علاقه شما باشد.

لازم به ذکر است که انجام این روش معایبی نیز دارد، از جمله هزینه ی انجام آن، قطعی نبودن موفقیت این روش و امکان دفع سلول تخم و از همه مهم تر این که در طی انجام این روند های آزمایشگاهی ممکن است که برخی از ژن ها آسیب ببینند. از آنجاییکه هیچ آسیب ژنتیکی به مجموعه ی ژنوم انسان قابل اغماض نیست و قطعا پیامدهایی را در پی خواهد داشت. به دلیل وجود این خطرات، پیش از تکامل جنین با استفاده از روش ی ویژه ای به نام بررسی کاریوتایپ، تمامی کروموزوم های جنین را بررسی می کنند و اگر این مجموعه ی ژنتیکی آسیبی دیده باشد باید جنین سقط شود.

بعلاوه داروهایی که برای بالغ کردن تخمک ها در تخمدان های بانوان استفاده می شوند عوارض خاص خود را برای بانوان به دنبال خواهند داشت. بعلاوه از آنجا که برای افزایش احتمال موفقیت، حداقل 4 جنین در رحم مادر قرار داده می شود در این روش احتمال بارداری چند قلو نیز وجود دارد.با توجه به وجود خطاهای آزمایشگاهی و فردی، احتمال دریافت نتیجه ی مطلوب از این روش ها 70 تا 80 درصد است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ زمان نزدیکی را تنظیم کنید

 شما می توانید از این ویژگی برای تعیین جنسیت فرزندتان استفاده کنید. به این ترتیب که زمان تخمک گذاری خود را در سیکل های ماهانه پیدا کنید، باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد. اما هر قدر که زمان نزدیکی شما از زمان تخمک گذاری فاصله ی بیشتری داشته باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های X و دختر دار شدنتان بیشتر خواهد بود.

بنابراین اگر پسر می خواهید در روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ مقاومت اسپرم

ساختار و فیزیولوژی اسپرم های X به گونه ای است که در محیط نامناسب مقاومت بیشتری نسبت به اسپرم های Y دارد. می توان این گونه نتیجه گرفت که اسپرم های Y زودتر ازبین می روند. از جمله عوامل تعیین کننده ی عمر اسپرم در دستگاه تناسلی بانوان (PH) اسیدیته ی واژن است. محیط واژن در حالت طبیعی اسیدی است، این ویژگی مانع از رشد میکروارگانیسم ها درون آن می شود. اما این محیط اسیدی برای اسپرم ها کشنده است. از آنجا که مقاومت اسپرم های Y کمتر است، در محیط اسیدی واژن زودتر از اسپرم های X کشته می شوند.

بنابراین اگر قصد پسر دار شدن دارید و می پرسید که چیکار کنم که بچم پسر بشه، باید مانع از مرگ اسپرم های Y شوید. این عمل را به دو روش می توان انجام داد:

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ دوش واژینال بگیرید

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ رژیم غذایی

بیشتر مواردی که در رژیم های غذایی دختر و پسر دار شدن بیان می شود مربوط به تنظیم اسیدیته ی واژن است. آنچه که باید در رژیم دختر دار شدن و پسر دار شدن بخورید، در قسمت غذاها و مکمل ها بیان شده است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ ارگاسم

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.

رژیم غذایی پسر دار شدن

غذا ها و مکمل ها: تمامی آنچه در مبحث رژیم های غذایی دختر دار شدن و پسر دار شدن مطرح می شود بر سه پایه استوار است:

1- میزان کالری دریافتی

2- تاثیر غذا ها بر PH بدن خصوصاً اسیدیته ی واژن

3- افزایش و یا کاهش دریافت برخی از مواد معدنی موثر در تعیین جنسیت

4- براساس تئوری میزان کالری دریافتی، گفته می شود مادرانی که در رژیم غذایی خود میزان بیشتری کالری مصرف می کنند احتمال پسر دار شدنشان بیشتر است.

5- براساس تئوری میزان PH واژن، مصرف غذاهایی مانند سبزیجات PH بدن را افزایش داده و اسیدیته ی واژن را کاهش می دهند بنابراین احتمال پسر دار شدن را بیشتر خواهند کرد.

6- تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید.

7- مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و …

8- در انتها باید گفت که هیچ یک از روش های تعیین جنسیت صد در صدی نیستند و فقط با احتمال بالایی برای دستیابی به جنسیت مورد نظر کمکتان خواهند کرد. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به هدفتان باید تمامی روش های خانگی که در بالا ذکر شد را همزمان با هم انجام دهید. انجام هر یک از این روش ها به تنهایی شانس دستیابی به نتیجه ی مطلوب را کاهش می دهد.

9- در نظر داشته باشید که افراط در این رژیم ها و رعایت طولانی مدت آنها ممکن است که سبب کاهش بیش از اندازه ی برخی از مواد معدنی مهم در بدن و نیز افزایش آسیب رسانِ برخی دیگر شود که بدون شک برای مدت طولانی عوارض جانبی فراوانی به دنبال خواهد داشت. برای مثال اگر به مدت بسیاری طولانی برای پسر دار شدن رژیم بگیرید، عوارض کاهش شدید کلسیم و افزایش شدید سدیم، بدن شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

10- اگر می پرسید چیکار کنم بچم پسر بشه و می خواهید از رژیم پسردار شدن استفاده کنید، قبل از شروع رژیم بهتر است یک آزمایش چکاب کامل انجام دهید و سطوح این مواد را در خون خود بررسی کنید. اگر در همین ابتدای کار فقر یک ماده ی معدنی در بدن شما وجود داشته باشد، محدود کردن آن برای مدت زمان سه ماه، اثرات جبران ناپذیری در پی دارد. به این ترتیب پس از انجام بررسی های کامل تحت نظر پزشک متخصص تغذیه رژیم غذایی خود را آغاز کنید.

بیشتر بدانید:

1- پسر دار شدن و تغذیه مادر

چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم

2- روش تضمینی برای پسر دار شدن آیا وجود دارد؟

3- علائم حاملگی پسر،تمام باورهای رایج مربوط به علائم حاملگی پسر

4- رژیم غذایی برای پسر دار شدن، آیا رژیم غذایی خاصی وجود دارد؟


برای پسر شدن جنین چه زمانی باید نزدیکی کنیم؟

باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد.

آیا گرفتن دوش واژینال تاثیری در پسر شدن جنین دارد؟

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

آیا برای پسر شدن جنین باید در طی رابطه به ارگاسم برسیم؟

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.


برای پسر شدن جنین چی بخوریم؟

تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید. مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و …

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

منبع:

verywellfamily

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

این بخش در حال طراحی می باشد

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم
چگونه فرزند دختر یا پسر داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *