مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

 
helpkade
مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر
مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

مشاوره خیانت همسر تلفنی و حضوری، برای زوج هایی کاربرد دارد که با مشکل خیانت مواجه شده‌اند یا نسبت به خیانت همسرشان دچار ترس و تردید هستند. فردی که مورد خیانت واقع می‌شود دچار احساس ناامنی، خشم، شوک و سردرگمی می‌گردد. مسلما در این شرایط تصمیم گیری منطقی برای زندگی بسیار دشوار بوده و ممکن است مرتکب اشتباهات جبران ناپذیری شوید پس باید پیش از هر کاری به خودتان زمان بدهید تا آمادگی پذیرش این موضوع را به دست آورید. با استفاده از خدمات مشاوره خیانت همسر این امکان مهیا می‌شود که با ریشه یابی اصولی دلایل خیانت همسرتان، به تدریج موفق شوید کنترل و مدیریت شرایط را در دست بگیرید و بهترین تصمیم را عملی کنید. 

خیانت همسر به معنای بی وفایی، بدقولی و عهد شکنی زن یا مرد نسبت به پیمانی‌ست که در زمان ازدواج بسته شده است. در تمامی جوامع، خیانت یک امر ناپسند می‌باشد که آسیب‌ها و پیامدهای منفی شدیدی بر زندگی زوجین به همراه دارد. از آن جایی که آگاهی از خیانت همسر بار هیجانی منفی بسیاری به همراه دارد و تصمیم گیری منطقی در آن لحظه بسیار دشوار است، در ابتدا مشاوره خیانت همسر تلفنی به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ گونه قضاوتی شنیده شوید و مشکلات خود را در میان بگذارید. زمانی که اندکی از این بار بزرگ از روی شانه‌تان برداشته شود، قادرید تصمیم گیری بهتری برای آینده‌تان داشته باشید. برای اطلاع از نشانه های خیانت زنان و نشانه های خیانت مردان کلیک کنید.

زمانی که در زندگی زناشویی خیانتی اتفاق می‌افتد، طرفین معمولا موقعیت را صرفا از دریچه نگاه خود تحلیل می‌کنند. به عنوان مثال بسیاری از مردها بحث سردمزاجی همسر خود را عنوان کرده و بسیاری زنان از عدم توجه و محبت مردان خود شکایت می‌کنند. اما حقیقت این است که عوامل زیادی در خیانت همسر نقش دارند و در بسیاری از موارد هم فرد قربانی و هم فرد خطاکار در مسئله خیانت نقش دارند. در واقع هر یک کم و بیش در مسئله خیانت سهمی ایفا می‌کنند.

به طور کلی از عوامل اصلی خیانت می‌توان به عدم عشق ورزی و برآورده کردن نیازهای عاطفی یا احساسی فرد توسط همسر، بی توجهی به نیازهای جنسی همسر، اختلالات روانشناسی، شخصیتی یا رفتاری در فرد خطا کار، خشم نسبت به همسر و انتقام گرفتن از او، تنوع طلبی و ازدواج اجباری اشاره کرد. با دریافت مشاوره خیانت همه‌ی این مسائل قابل حل هستند. برای آگاهی در زمینه رابطه با زن شوهردار کلیک کنید.

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

خیانت به همسر می‌تواند دارای اشکال و ابعاد گوناگونی باشد. انواع خیانت عبارتند از خیانت احساسی، خیانت رفتاری، خیانت کلامی، خیانت ذهنی و خیانت در روابط نامشروع که هر کدام می‌توانند پیامدهای منفی زیادی برای زوجین داشته باشند که مهم ترین بازتاب آن در زندگی مشترک از بین رفتن اعتماد، صمیمیت و احترام در بین زوجین است. 

معمولا قبل از طلاق به دلیل خیانت، طلاق عاطفی اتفاق می‌افتد و همزمان فرد دچار بی‌اعتمادی شدید نسبت به جنس مخالف، افسردگی، بی میلی نسبت به زندگی، استرس و اضطراب یا شکاکی بیش از حد می‌شود. البته فرد خطاکار هم ممکن است دچار احساس گناه و عذاب وجدان شدید شود که در صورت تداوم، زندگی فرد به کلی مختل شده و جبران اشتباه دغدغه‌ای فکری برای او شود. برای کسب اطلاع از طلاق به دلیل خیانت کلیک کنید.

یکی از دشوارترین و حساس ترین تصمیماتی که هر فرد در زندگی با آن روبرو می‌شود انتخاب همسر و ازدواج است. همسر گزینی مناسب یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از تجربه تلخ مورد خیانت واقع شدن است. مشاوره قبل از ازدواج با تحلیل موقعیت و شخصیت طرفین و همچنین بررسی دیدگاه‌ها و اهداف کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.برای اطلاع بیشتر از مشاوره قبل از ازدواج کلیک کید.

از آنجایی که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، زوج‌های جوانی که تازه می‌خواهند وارد زندگی مشترک شوند، با استفاده از مشاوره خیانت همسر می‌توانند سطح آگاهی خود را نسبت به دلایل خیانت در مردان و شناخت علت خیانت در زنان افزایش دهند تا از وقوع خیانت همسر جلوگیری کنند. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه، مقالات دلایل خیانت در مردان و علت خیانت در زنان را مطالعه فرمایید.

با دریافت مشاوره خیانت همسر، طی مصاحبه‌های جامعی که از شما و همسرتان به عمل می‌آید، نقش هر یک از شما در خیانت مشخص می‌شود. این فرایند کمک می‌کند که امکان بخشش خیانت برایتان فراهم شود چرا که هیچ انسانی کامل و بی نقص نیست در واقع همه انسان‌ها در زندگی اشتباهاتی مرتکب می‌شوند. البته این پروسه نیاز به زمان دارد تا بتوانید بار دیگر طعم آرامش را تجربه کرده و با آگاهی و از روی منطق برای آینده زندگی‌تان تصمیم گیری کنید و مشکلات را برطرف نمایید. با روشن شدن مشکلات و مسائل در نهایت حل این مشکلات بسیار ساده و راحت‌تر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از بخشش خیانت کلیک کنید.

در برخی از موارد دلیل خیانت، بیماری‌های روانشناسی فرد مانند اختلال‌های شخصیت یا اختلالات جنسی است پس باید در درجه اول این مشکلات حل شود و سپس روانشناسی زوجین و مشاوره خیانت همسر آغاز گردد. هر چه جلسات مشاوره خیانت همسر زودتر آغاز شود، از عمیق تر شدن زخم و جراحت روحی ناشی از خیانت همسر، جلوگیری خواهید کرد. برای کسب اطلاع از تشخیص خیانت همسر کلیک کنید. 

از آنجایی که دیدگاه کلی نسبت به مشاوره خیانت همسر منفی است، بسیاری از افراد در زمان مشاوره حضوری نمی‌توانند بسیاری از حرف‌های خود را به راحتی بیان کنند. به همین دلیل مشاوره خیانت همسر تلفنی، می‌تواند یک بستر امن را برای مشاوره خیانت همسر و مشاوره طلاق فراهم نماید. از دیگر محاسنی که مشاوره تلفنی دارد این است که شما به راحتی می‌توانید تنها با یک تماس از یک فرد متخصص در زمینه مشکل خود مشاوره بگیرید و هر چه زودتر از خدمات درمانی بهره مند شوید. 

در مشاوره خیانت همسر حضوری به دلیل اینکه امکان همدلی بیشتر می‌شود، رابطه درمانی که از اصولی‌ترین عوامل تاثیر گذار در درمان است زودتر شکل گرفته و در نتیجه روند بهبودی تسریع می‌شود. به این صورت زودتر می‌توانید شانس تجربه زندگی زیباتر را به دست آورید.  

مرکز مشاوره حامی هنر زندگی با کادری مجرب و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات در زمینه خیانت همسر به شما هستند. شاید پس از چنین تجربه‌ای برایتان سخت باشد که رو در رو با یک فرد در مورد خیانت دیدن از طرف همسرتان صحبت کنید. اما مشاوره خیانت همسر تلفنی در مرکز حامی هنر زندگی این امکان را برایتان مهیا کرده تا به راحتی نگرانی‌ها و مشکلات خود را با یک فرد متخصص در میان گذاشته و بهترین راهکار را دریافت نمایید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره خیانت همسر تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

سلام
من امید هستم ۳۲سالمه ۶ماه هست ازدواج کردم خانمم کارمنده تو سه ماه اول فهمیدم همسرم معشوقه ریسش هست ولی مدرکی ندارم برای اثباتش از وقتی ام فهمیدم جدا زندگی میکنیم الان دیگه ۴ماه میشه جدا هستیم
میخوام طلاقش بدم ولی میدونم میگه مهریه مو میخوام باید چیکار کنم؟
کمکم کنید لطفا

سلام در این باره نمی توانیم اینجا کمکی بکنیم. حتما با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره خیانت و ازدواج دریافت کنید.

سلام شوهرم بایه نفراشناشده بهش میگم چرابااین دختردرارتباطی میگه مامثل دوتامردباهمیم ولی من راریخته به هم بهنظرتون چیکارکنم حتی گفته اگه مشاوره گفت دیگه باهاش حرف نمیزنم لطفاراهنمایی

سلام این که در حال حاضر مردان و زنان در محیط های مختلف با هم برخورد دارند، اما حفظ مرزها میان زن و مرد حتی از منظر روانشناسان نیز اهمیت دارد. خیانت تنها رابطه جنسی محسوب نمی شود. اما صحبت کردن نیز نمی تواند دلیل بر خیانت ایشون (منظور خیانت عاطفی) باشد. با این حال حدود رابطه ی همسرتون با همکاران و یا آشنایان اگر برای شما آزار دهنده شده لازم به بررسی بیشتر هست. بدون ارزیابی نمی تونیم نظری بدهیم لطفا با شماره های درج شده در سایت هنر زندگی تماس گرفته و یک الی دو جلسه مشاوره زوج درمانی و یا مشاوره فردی بگیرید.

سلام من دیشب پیام دادم جوابی به دستم نرسیده


سلام جواب من چی شد؟؟


چرا جوابموندادید

سلام غیرحضوریم میشه روانشناسی فردی یازوج درمانی انجام دادشماره تماس

سلام بله به صورت تلفنی و آنلاین هم مشاوره داده میشه با شماره 02122018502 جهت هماهنگی وقت تماس بگیرید

سلام میخام یه رابطه نامشروع رو پایان بدم لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام اطلاعات بیشتری جهت ارائه راهکار نیاز داریم. لطفا با شماره های درج شده تماس بگیرید و مساله را با مشاوران روانشناسی مطرح کنید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

ارسالی توسط venoos در دسته بندی خیانت همسر|زن|شوهر|به همسرم | 11 پاسخ

سلام چند روز پيش متوجه شدم كه همسرم بهم خيانت ميكنه بعدش خودش اعتراف كرد كه بله با دختراي ديگه هم در ارتباطه ولي در حد اس ام اسي و چته و براش خيلي عاديه.
من بهش گفتم يا جدايي از من يا جدا شدن از اونا.حالا سرد شده و باهام بد رفتاري ميكنه.لطفأ راهنماييم كنيد

خب در این مورد باید فرصت بدید و طوری رفتار نکنید که ایشون چت کردن رو در جای دیگه ای تنها و به دور چشم شما انجام بده … در کنارش باشید و با قاعده خودش رفتار کنید تا بتونید در مواقع حساس اوضاع رو مدیریت کنید

خیانت دیدم ازشوهرم چکارکنم

لطفا سوال خود را به صورت کامل ارسال کنید

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

سلام چند ماه پیش گوشی همسرم تو خونه جاموند و یک شماره ناشناس بهش اس داد که سلام چطوری بی معرفت وقتی زنگ زدم دیدم که یه خانم جواب داد وقتی به شوهرم گفتم که این کیه قسم میخورد که این خانم منو اذیت میکنه بعد چند وقت دوباره همون شماره رو تو گوشی همسرم دیدم اینبار به اسم یکی از دوستاش ذخیره شده بود وقتی بهش نشون دادم گفت اینو ذخیره کردم که اگه دوباره اذیت کرد تو ناراحت نشی …. دیگه هیچ اعتمادی بهش ندارم با اینکه شش سال باهم دوست بودیم و مطمئنم که تو اون دوران بهم خیانت نکرده بود و تمام این مدت سعی کرد تا مادرم رو برای ازدواج راضی کنه….. حالا این شک مثل خوره به جونم افتاده نمیدونم طلاق بگیرم یا …..

قرار نیست بادیدن یک مسیج تمام خاطرات زندگیتون رو نابود کنید و حرف از طلاق بزنید … بهتره در این موارد به جای خالی کردن عرصه برای افراد فرصت طلب ، در کنار همسرتون بمونید … اونقدر در کنار هم زندگی کردید که بتونید به اطمینان همسرتون اعتماد کنید

سلام.شوهر من خودش اعتراف کرده که تو فضای مجازی و چت روم بهم خیانت کرده و الان پشیمونه.ولی از اون روز به بعد دچار وسواس فکری شدم .اگر همسرم بی توجهیی کنه بهم میگم نکنه باز با کسی دوسته.ولی کلا رفتارش با من سرد هست ولی مطمینم تو زندگیش کسی نیست.وسواس فکری اینکه هر کی خوشکل تر و جذاب تر از من ببینه شاید من از چشمش بیافتم همیشه همراهمه

خب وقی اونقدر به شما احترام گذاشته و باصداقت با شما رفتار کرده دیگه دلیلی وجود نداره که با رفتارتون اونو از کارش پشیمون کنید … در مورد نگرانی هاتون با ایشون صحبت کنید تا بدونه رفتارش چه تاثیری روی روند زندگی مشترک داره … بیش از اندازه در این موارد حساس نشید چون نتیجه عکس میده و اونوقت اگر کاری بکنه دیگه شما ازش با اطلاع نخواهید شد …محبتتون رو زیاد کنید و ر کنارش باشید و اگر این حالت رو نتونستید مهار کنید حتما” از مشاوره روانشناس کمک بگیرید

سلام من و شوهرم ۹سال ازدواج کردیم قبل از دواج علا قه زیادی به هم داشتیم الان ۲تا بچه دارم ۲سال هست که دیدم شو هرم به دختر خالش پیام داده بعد اون ۲بار دیگه هم دیدم تهدیدش کردم اکه یکبار دیگه اینکارو کنه ازش حدا میشم توروخدا راهنمایی کنید اخلاقش خیلی عوض شده

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ ایشان چه پیام هایی به دخترخالیشان می دهند؟
۳٫ این رفتار همسرتان از نظر شما چه نام دارد؟
۴٫ روابط عاطفی و جنسی شما رضایت بخش می باشد؟
۵٫ واکنش همسرتان به صحبت های شما چگونه می باشد؟
۶٫ منظور شما از عوض شدن اخلاق ایشان چیست؟
۷٫ دخترخاله ایشان متاهل می باشند یا مجرد؟

سلام ببخشید من توگوشی شوهرم اس بازی بایک خانوم ودیدم بایدچکارکنم راهنماییم کنید.ممنونم

با سلام خدمت شما دوست عزیز
بهتر است سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و در کنار آن دقت کنید که این موضوع را با فرد دیگری جز مشاور در میان نگذارید تا در روند رابطه و تصمیم گیری شما تاثیر منفی نداشته باشد.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ رابطه عاطفی و جنسی شما رضایت بخش می باشد؟
۳٫ مشکل خاصی با همسرتان دارید؟
۴٫ چند مدت است ازدواج کرده اید؟
۵٫ در دیدگاه شما این رابطه چگونه می باشد و چه نام دارد؟

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

ارسالی توسط hassan در دسته بندی خیانت همسر|زن|شوهر|به همسرم | 19 پاسخ

مردی 47 ساله هستم مدت 22سال ازدواج کرده ام
در ین مدت همسرم دایم به من شک داشت حتی در سلام واحوالپرسی با زنان فامیل نزدیک در این مدت من
نه تنها به او کوچکترین شکی به او نداشتم اگر کسی هم میگفت که او را با کسی دیده است باور نمیکردم در این مدت 22سال تمام زندگی من دست او بود حتی کارت حقوقم و اتومبیلم را در اختیار او گذاشتم که او فقط مرا به محل کار میبرد ومیاورد یک سالی میشد که تغیراتی را در او میدیدم از جمله ارایش بیش از اندازه من گاهی به او میگفتم که چنین ارایشی را دوست ندارم بیرون انجام دهی ولی توجهی نمیکرد گاهی اوقات پرخاشگری نیز میکرد یا اینکه بعداز امدنم از محل کار که من درحال استراحت بودم از خانه یواشکی خارج میشد بعد از یکی دو ساعت
می امد چند روز قبل وقتی به خانه امدم درحال استراحت دیدم از خانه خارج شد البته خانه ما دو طبقه دارد قرار بعداز چند دقیقه کاری در طبقه پایین داشتم درب را باز کردم دیدم همسرم در حال مکالمه تلفنی است متوجه من نشد کمی گوش دادم دیدم دارد حرفهای عاشقنه و مرا ببوس وحرفهایی که شهوت برانگیز بود با یک حالت عجیب دارد مشخص بود بسیار شهوتی شده بود نتوانستم خودم راکنترل کنم رفتم کنارش گوشی را از او بگیرم با یک صدای لرزان گفت دوستم است بلافاصله گوشی راقطع کرد هرکار کردم نتوانستم گوشی را از او بگیرم تا به طبقه بالا رسید شماره را حذف کرد گفت دوستم بود گوشی راگرفتم ولی ان شماره اخر راحذف کرده بود از انروز تا الان اسایش و خواب از زندگی ما رفته گاهی اوقات میگوید طلاقم بده .رفتم پرینت مکالمه را از مخابرات بگیرم متاسفانه مراحل زیادی دارد بعد از ابروی تنها فرزندم که دانشجو است میترسم از طرفی ادامه زندگی برایم غیر ممکن شده است لطفا راهنماییم کنید به همه شک دارم .گاهی میخواهم اورابکشم

سلام واقعا متاسفم برای اتفاق ناگواری که برایتان رخ داده بدون اینکه به فرزندتان یا اطرافیان چیزی بگویید از او جدا شوید کشتن او شما را به دردسر بیشتری می اندازد که فرزندتان بیشتر آسیب می بیند شماهم از ابتدا نباید این همه آزادی میدادید واقعا خیلی غمگین شدم

سلام لطفا زود تصمیم نگیر اول پرینت بگیرمطمعن ک شدی حتما جدا شو چون همون فرزندت بیشتراسیب میبینه
وشایدهم باهاش سرد بودی زیادی…!!!
البته بازم دلیل برخیانت نمیشه پس اول طرف مقابل پیدا کن…!!!
باکشتن تازه بدترمیشی وعزاب بیشتر
سعی کن بهترین تصمیمو بگیری…!!!

با سلام
به نظر من اول باهاش خیلی صمیمانه صحبت کنین و بگین چ کمبودی داشته که همچین کاری کرده اگه دیدین که شما مقصرین یه فرصت دیگه بهش بدین و بذارین از نو شروع شه . به نظر من جدایی همیشه بهترین گزینه نیست.

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

سلام.من بیست و پنج سالمه و هفت ساله که ازدواج کردم
اوایل زندگیمون خوب بود تا پسرم ب دنیا اومد
متاسفانه از دو ماه قبل عید امسال متوجه رفتار مشکوک
همسرم شدم.موبایلش رو سایلنت میکنه.قایمش میکنه
تمام شماره ها و اسمس هارو پاک میکنه
اخیرا به طور اتفاقی گوشیش رو برداشتم و اسمس مشکوک دیدم.هر چقدر ازش توضیح خواستم،جواب نداد
وهمش میگه تو ب من شک داری.شماره تلفن های همسایه هامون رو تو تلفن خونه دیدم.الانم هر کاری میکنم تا باهاش منطقی حرف بزنم.داد و بیداد میکنه و ساک لباساش رو
میبنده و میگه من میرم.من هیچ علاقه ای دیگه نسبت به همسرم ندارم.ولی فقط و فقط دلم به حال پسرم میسوزه.
خواهش میکنم،التماس میکنم،کمکم کنید .زندگی خودم
که نابود شده.نمیخوام زندگی پسرم به چالش بیفته.تورو خدا جوابم رو بدین.با اتفاقاتی که اخیرا پیش ا ومده شک
ندارم که همسرم به من خیانت میکنه

در این مورد تا مطمئن نشدید نباید تهمت بزنید … اشتباه شما این بود که مستقیم وارد عمل شدید در صورتی که اگر در کارش تجسس نکرده بودید میتونستید ریشه این رفتارو پیدا کنید … که الزاما” همه این رفتارها به خیانت ختم نمیشود …پس برای جدایی عجله نکنید و با وساطت فردی معتمد و قابل اطمینان بیشتر تحقیق کنید … صحبت های واسطه میتونه سوء تفاهم و سوء ظن هایی رو از بین و یا به یقین تبدیل کنه … پس آرام و صبور باشید …. تا بتونید به نتیجه برسید

سلام داداش.
به نظر من دندون خراب رو باید حتماً کشید…
احتمالاً حضور این زن توی زندگیت بعدها به پسرت آسیب بیشتری وارد کنه.
وقتی که لباساش رو جمع کرد بذار بره که نادر رفت.
ان شالله گزینه های بهتری واسه ازدواج پیدا می کنی که واسه پسرت هم بهتر مادری می کنن.

میشه درمورد منم نظر بدی

واقعا ناراحت شدم زمونه بدی شده به نظر من بهتره طلاق بگیرید چون ادامه با همچین ادمی مثل جهنمه و با کار غیر اصولی خودتونو دردسر نندازید چون ارزش نداره

سمیرا خانم از طرز جواب دادن شما خیلی خوشم میاید. من مردی هستم ۵۲ ساله متاسفانه بعد از ۲۲ سال زندگی و داشتن ۲ فرزند دانشجو ومحصل مطمئن شدم که همسرم دارد خیانت میکند . بدون حتی یک لحظه درنگ تقاضای طلاق دادم. زندگی ام از نظر مادی نابود شد. ( مهریه – اجرت المثل – حق تنصیف و….) ولی آسایشی بدست آورده ام که اگر میایاردها هم داشتم با آن وضع نمیتوانسم به زندگی ادامه دهم. من تعجب میکنم بعضی از دوستان راهنمایی میکنند که صحبت کن و ببین علتش چی بوده ؟ و از این جور حرفها. خیانت به هر دلیلی باشد جایز نیست. چرا با این جور حرفها حق را به خیانتکار میدهید ؟ چه مرد و چه زن وقتی خیانت بمیان آمد دیگه فاتحه آن زندگی را باید خواند. بهرحال چاره خیانت مدارا و نصیحت و…. نیست. جایی خواندم آقایی نوشته بود زنم با پسرخاله و باجناقم رابطه داشته و تنها کاری که کرده محل زندگی اش را عوض کرده . میبینید؟ من نمیدانم این مرد چطوری میخواهد مثلا” با باجناقش روبرو شود؟ کدام مردی است که این خفت و خواری را تحمل کند؟ مطمئن باشید این ادامه زندگی نه زن را اصلاح میکند و نه مرد را به آرامش میرساند. خواهشی که از مشاوران محترم دارم قضیه خیانت را از منظر خودشان نگاه نکنند. مثلا” مشاوری که دخترخانم مجردی است چه میداند خیانت یعنی چی ؟ یا احساس و غرور مرد شکستن یعنی چی ؟ خیانت بد است و محکوم باید با آن مقابله کرد . عزیزان طوری راهکار میدهند انگار بچه ای شکلات دزدیده.

سلام من هم مشکلی مشابه دارم. تقریبا مطمئنم که بهم خیانت میشه.سایلنت کردن موبایل. از دسترس حارج کردن موبایل.تغییرات رفتار که خیلیاشو نمیشه گفت. اصلا هم نمیتونم در این مورد باهاش صحبت کنم چون با کوچکترین حرفی شروع میکنه به گریه و فیلم بازی کردن که هر کی ندونه فکر میکنه من مقصرم. هیچکسم ندارم باهاش درد دل کنم.بودن بچه هم کارو پیچیده تر کرده. لطفا کمکم کنید.

دوست عزیز در این موارد کار بسیار مشکله چون شما باید کسی رو زیر ذره بین داشته باشید که قراره شریک یک عمر زندگی شما باشه و از اون بچه ای هم به دنیا اومده …
البته شاید برای چنین افرادی این مسایل نوعی راه فرار باشه پس بهتره بطور غیر مستقیم ایشون با حریم و خطوط قرمز شما اشنا بشه که در صورتی که خودش رو تغییر نده با چه اتفاقاتی مواجه خواهد شد … پس کمی قاطع باشید

میلاد جان و دوست عزیزی که بعد از ۲۲ سال متوجه خیانت همسرتان شده اید. باید تصمیم سختی بگیرید. من با عرض معذرت با نظر مشاوران محترم مخالفم. در جایی خطاب به مردی که قصد طلاق زنش را داشت گفته بودند گذشت کن . زنت که گناه کبیره نکرده ( زنا ) حال اینجا مسئله به این مهمی ( خیانت ) را نسخه میدهند که مدارا کن و صحبت کن و ……. نه عزیزان من . در زندگی زناشویی خیانت و بی وفایی زن خط قرمز یک مرد باغیرت و آبرومند است. این خط قرمز نباید شکسته شود . وقتی شکست دیگر یک فرزند و ۲ فرزند و ۱ سال و ۱۰ سال و ۲۰ سال نباید نقشی در تصمیم تان شود. بدون درنگ و لحظه ای شک باید طلاق داد. چرا که اولا” زنی که خیانت کرد دیگر برایش عادی میشود و ممکن است چند مدتی اینکار را نکند ولی دوباره گناه میکند. دوما” یک مرد باغیرت و ناموس پرست چگونه میتواند با چنین همسری ادامه داده و در کنار او زندگی کند؟ سوما” هرکسی باید تاوان کارش را بدهد. بهرحال هیچ کسی از جدایی و طلاق خوشحال نمیشود. ولی بهرحال خداوند طلاق را گذاشته تا به عنوان آخرین راهکار از آن استفاده شود. و به نظر من اگر در صورت مشاهده خیانت زن مرد زن را طلاق دهد. درس عبرتی میشود برای سایرین که به این سادگی تن به خیانت نداده و ترس و واهمه داشته باشند.

آفرین به علیرضا
کاملا” درست میگوید. خیانت بد است . و به این سادگی از ذهن پاک نمیشود. فقط باید تمومش کرد. و به چیز دیگه ای فکر نکرد.

نامزدبرادرمن به او خیانت کرده،پرینت های اس ام اسش را گرفتیم، در مدت هشت ماهی که عقد کرده اند موهای مادرم سفید شده، به برادر و پدرو مادرم توهین های بسیاربدی میکرد، اما علت آن کارها کاملأ برای ما آشکارنبود تا این که خدا کمک کرد و فهمیدیم، الان هم میخواهیم طلاقش بدهیم، با اینکه پشیمان است اما او باید تاوان رنجهایی کهودرتین مدت به مادرم تحمیل کرده را بدهد ما اورا طلاق خواهیم داد تا درس عبرتی برای بقیه باشد باورکنید تنها چاره ی خیانت طلاق است و بس

سلام
منم بعد از ۲۵ سال زندگی درگیر همین مشکل شدم واقعا برای خودم و افرادی که با این مسله روبرو هستند متاسفم کاش همه جرات آقا علیرضا رو داشتن و ادم کثیف رو راحت از زندگیشون پاک میکردن ولی حیف من و خیلی از افراد دیگه بخاطر بچه ها و بی عرضگی نمیتونیم خودمونو آزاد کنیم و عمری رو با شک و بدبینی پشت سر میگذاریم میدونین من از چه چیزی بیشتر از همه ترس دارم از این ترس دارم که وقتی رفتم اون دنیا اونجا هم به خاطر این گذشت و اینجور زندگی کردن خدا از من خشمگین باشه و عبادت چند ساله خودمم رو ضایع کرده باشم ولی دوستان بخاطر ۲ فرزند بزرگ مجبورم تحمل کنم و فقط از خدا و امام رضا خواستم تا زنم رو به راه راست هدایت کنه یا اینکه خودش این زن کثیف رو از زندگی من بیرون کنه واقعا داغونم نمیدونم کدوم کارم درسته و کدوم غلط کاش به ارامش برسم

سلام. خانمی ۲۷ ساله هستم. سه سال قبل با همسرم اشنا شدم. ازدواج بسیار عاشقانه داشتم. چند وقت بعد عقد اختلافا شروع شد.ابتدا من پرخاشگری میکردم به خیال خودم برااینکه بترسونمش اسم طلاق رو می اوردم
اخرای عقدمون مشکل بزرگی برا خونواده من اتفاق افتاد که تمام زندگیمو درگیر کرد. یه دوره گوشه گیر بودم. همسرم اصلا نمیتونست تلاشی کنه برا بهبود حالم… من عصبی تر شده بودم و زود بحث میکردم. اون هم اصلا اهل بحث نبود فقط سکوت و بی محلی
از نظر جنسی وحشتناک سرد شد و میگفت بعد عروسی درست میشم. بعد عروسی هم چند بار دعوا داشتیم و اون تو بحثا وحشتناک بی تفاوت بود که خیلی ازارم می داد.مدام دعواهای قبل عروسی رو توسرم می زد و منم وقتی میدیدم نمیتونم کاری کنم میگفتم خب اگه منونمیخوای چرا نگهم داشتی و انقد سردی. یه بار تو یه بحث گفت بخاطر مادرمه که طلاق نمیدم.
رابطه من با خونوادش فراتر از خوبه
یک سال و نیم از عروسیمون میگذره. همیشه سرد بود. شاید انگشت شمار کمتر تورابطه اون پیش قدم میشد ولی انقددد که دوسش داشتم همین که کنارم بود کافی بود و اون همیشه می دونست چقدر میخوامش.
انقدر این اواخر سرد و بی محلی میکرد که شبا که ۱۱و نیم میومد ۱۲ میخوابید من از تنهاییی گریه میکردم که یبار سرم داد زد که خسته ام . چیکار کنم.گاهی من میرفتم سمتش برا رابطه با سردی تمام پسم میزد. اگه ناراحت بود اصلا اهمیت نمی داد. مریض میشدم اصلا توجه کردن بلد نبود. صبح تا ظهر و عصر تا شب سر کار بود و ما یه خرید دونفره هم نداشتیم.
لباساشو من براش میخریدم ولی خیلی اهمیت نمیداد و گاهی میگفت تو بخاطر خودت که ست کنیم برام لباس میخری. خرجی دادن هم بلد نبود . من خودم پرستارم و پس انداز میکردم میگفتم خودم کنارتم بیا وام بگیریم برا خونه قبول نمیکرد. اگه یه وسیله خراب میشد تو خونه باباش میومد درست میکرد…
چند وقتی متوجه شدم که زیاد توگوشیشه ولی زیر بار نرفت تا اینکه خواهرم با یه زن دیدش صداشونو تو خونه ضبط کردم من که سر کار بودم توخونه حسابی خوش و بش و بعدشم….
فقط گریه کردم و بخشیدمش. بعد ۲۰ روز باز فهمیدم با همون انومه و رفتن تو یه باغی و…
دیگه کم کم اعتراف کرد که بش وابسته است. خوش اخلاقه. خوبه تو رابطه هم خوبه و… کم کم میذارش کنار.درخواست طلاق هم دادیم و نذاشتش کنار باز بخشیدمش ولی دلش اصلا نمیخواست با من رابطه داشته باشه شبکار بودم که تو ماشین رفته بود باهاش…
یک ماه قبل تصمیم به طلاق گرفتیم و اصلا کاری نکرد که برم گردونه. من تو اتاق اون تو پذیراایی. چند بار اخر شب رفتم تو پذیرایی و در حال اسمس دادن دیمش تا ۲ شب..
حالا که وقت مشاوره برا طلاقه بعد ۱ ماه میگه تو هم مقصر بودی و چرا کمکم نکردی و من میخوام که زندگی کنی. هنوز هم با اون خانوم ارتباط داره ولی میگه کم کم زندگیمونو بسازیم…

خیانت شوهر
دوست عزیز شما بهتر از هر کسی شرایط رو از نزدیک لمس کردید .
پس بهتر از کسی میتونید در این خصوص تصمیم گیری کنید .
ایشون رابطه دوم رو از دست نداده و همچنان بهش پایبنده .
یعنی شما باید حضور این خانم رو هم در کنار خودتون بپذیرید .
به همین خاطر در مورد بازگشت کمی فکر کنید .
و با خودتون و شرایط صادق باشید چون این اتفاقات دوباره تکرار خواهد شد .

مشاوره روانشناسي تلگرامي:http://t.me/kanonmoshaveran_bot

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام داداش.
به نظر من دندون خراب رو باید حتماً کشید…
احتمالاً حضور این زن توی زندگیت بعدها به پسرت آسیب بیشتری وارد کنه.
وقتی که لباساش رو جمع کرد بذار بره که نادر رفت.
ان شالله گزینه های بهتری واسه ازدواج پیدا می کنی که واسه پسرت هم بهتر مادری می کنن.

سلام بنظرم صبر کن

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره تلفنی خیانت همسر اصولا برای چه منظوری انجام میشود؟ اولین موردی که در مشاوره خیانت باید بررسی شود این است که احساس تمایل به خیانت در فرد چقدر وجود دارد. احساس خیانت در همسر و یا شریک جنسی شخص ممکن است واقعی یا خیالی باشد . مشاوره تلفنی خیانت همسر فقط برای مسائل جنسی انجام نمیشود. مشاوره تلفنی خیانت همسر ممکن است برای خیانت عاطفی ، خیانت مالی و حتی خیانت روابط مجازی صورت بگیرد .خیانت در جامعه ما درسه نوع خیانت جنسی،خیانت عاطفی و مالی تعریف میشود .

مشاوره خیانت میتواند از بحثهای تلخی باشد که هر کسی علاقه مند به پیگیری آن نباشد .

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر

خیانت همسر را فقط کسانی می توانند خوب درک کنند که حداقل آنها تجربه یک بی وفایی هرچند غیر عاطفی را داشته باشند. اما به نظر شما خیانت همسر چه طعمی دارد؟ طعم آن در این نهفته است که یک رقیب به زندگی مشترک شما اضافه خواهد شد. فردی که آمدن این رقیب را  حس کند، عینی یا حسی فرقی نمیکند، شاید تلخ ترین تجربه زندگی باشد یا با اطمینان می توان گفت تلخ ترین تجربه ای که در طول زندگی تجربه خواهد کرد. اما واقعا در خیانت همسر چه اتفاقی برای یک پیوند زناشویی رخ می دهد.

یک رابطه زناشویی هنگامی که با خیانت مواجه می شود یکی از طرفین رابطه در میانه راه این حق را برای خود قائل می شود که به آنچه تعهد کرده پشت پا بزند. در اینجا فرد به کسی خیانت می کند که به او قول داده و تعهد کرده بوده در روابط جنسی و عاطفی فرد دیگری را وارد نکند! و این رابطه را یک رابطه منحصر به فرد تلقی کند که در آن خیانت جایگاهی ندارد.

مشاوره تلفنی خیانت همسر میتواند دلایل خیانت همسر شما را برای شما روشن کند . ابتدا میخواهیم یک تعریف کلی از خیانت بکنیم، بعد ببینیم هر یک از ما به چه میزان متهم به خیانت میشویم . خیانت در لغت به معنای عهد شکنی است. وقتی ما یک قرارداد تدوین شده میبندیم گسستن هر یک از بندهای آن خیانت محسوب میشود.

مشاوره تلفنی خیانت همسر به شما یادآوری خواهد کرد که  شما در ازای عقد نامه ای که امضا میکنید، متعهدید .

حتی اگر بندی در عقدنامه نباشد و شما به صورت عاطفی و حسی پذیرفته باشید بازهم ملزم به رعایت آن هستید . مشاوره خیانت تلفنی نمیخواهد در شما ایجاد احساس گناه کند. اما یادمان باشد خیانت هایی هستند که قابل بخشش و کوچک هستند اما وقتی تل انبار میشوند نتیجه ناخوشایندی خواهند داشت . مانند قطره های زیبای باران که ممکن است به سیل ویرانگری تبدیل شود. وقتی ما راحت از همسرمان بد گویی میکنیم یعنی یک حس نارضایتی . ما ممکن است این حس را یا سرکوب کنیم و یا آن را به یک گره روحی و ذهنی تبدیل کنیم  . مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که اگر شما به این عدم تفاهمات بی توجهی کنید این گره ممکن است تبدیل به خیانت شود .

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدمات مراکز مشاوره خانواده است که شما می توانید در اسرع وقت با صرف کمترین هزینه خدمات روانشناسی برای حل مشکل خود را بیابید. خیانت همسر متضاد با صیانت از خانواده و زندگی زناشویی است اما خیانت زناشویی قطعا سخت تر از حفظ حریم خانواده است همانگونه مسئولیت پذیری مشکل تر از بی مسئولیتی است. اما چه شده که روابط فرا زناشویی یا همان خیانت همسر اینگونه شتابان حریم خانواده ها را درمینوردد. یکی از دلایل اصلی خیانت همسر عدم تفاهم است. این عدم تفاهم صرفا در یک مسئله خاص نیست بلکه نداشتن دنیای مشترک در حیطه های مختلف جنسی، عاطفی، خانوادگی، فرهنگی و غیره می تواند به راحتی چهارچوب یک زندگی مشترک را درهم بکوبد.

نرخ واقعی طلاق متاسفانه در کلان شهرها تا 40 درصد نیز گزارش می شود که نشان می دهد؛ می بایست به خطر فروپاشی روابط زناشویی و زندگی مشترک و همچنین گسترش روابط فرا زناشویی با دقت بیشتری نگریسته شود.

مسابقه ای که خیانت مرد جوان به همسرش را فاش کرد

بیشتر بخوانید: ضرورت مشاوره خیانت چیست ؟

تا همین چند وقت پیش خیانت همسر چنان تابویی بود که کمتر کسی حاضر به صحبت درباره آن و حتی ارائه راه حل برای آن بود. ولی کم کم این کوه یخ در مورد خیانت زن و شوهر ابعادش برای عموم جامعه روشن تر شد و از همین جهت لزوم پرداختن به مشاوره خیانت امروزه امری ضروری است که اهمیتش برای همه آشکار است. در حال حاضر دیگر تنها راه حل مشکل خیانت همسر را در طلاق و متارکه نمیبینند. مشاوره خانواده در زمینه خیانت همسر سعی می کند که اعتماد را تا آنجایی که ممکن است به رابطه زوجین بازگرداند و با راهکارهایی تلاش می کند صدمه ای که به این رابطه وارد شده را ترمیم کند تا از دل زخم هایی که خیانت همسر بر زندگی مشترک وارد کرده است یک رابطه سالم و جدید بیرون بیاید.

با این وجود بسیاری از مشاوران خانواده کار با افرادی که درگیر مشاوره خیانت همسر هستند را بسیار مشکل و پیچیده می دانند.

در بسیاری از موارد اتهامات به همسر مبنایی کاملا ذهنی دارد. در نتیجه اولین گام در مشاوره خیانت همسر این است که خیانت زناشویی را از سوءظن های زناشویی متمایز کرد. مهم ترین نشانه های خیانت زناشویی پنهان کاری است. زمانیکه شما با رفتارهایی از شریک زندگی خود مواجه می شوید که در آنها رفتاری آمیخته با پنهان کردن حقایق است حتما این موارد را جدی بگیرید.

مانند توجیهات نامربوط در مورد تماس ها، روابط، قرار ملاقات ها و تغییر رفتارها.

اما باید بدانیم که یک نشانه برای متهم کردن کسی به خیانت زناشویی کفایت نمی کند شما می بایست رفتارهای کلی فرد را مورد نظر قرار بدهید تا بتوانید نتیجه گیری منطقی تری داشته باشید و دچار سوءتفاهامات و سوءظن های زناشویی در زندگی مشترک خود نشوید.

اگر نظر مشاوران روانشناسی در مورد خیانت همسر را جویا شوید به این مورد برمیخورید که آنها با توجه به تجربه خود در کیس های مختلف خیانت طیف گسترده ای از دلایل مراجعان برای خیانت های زناشویی را برمیشمرند. البته اغلب موارد کسانی که مرتکب خیانت می شوند، می گویند ما نیاز به صمیمیت بیشتری داشتیم، نوازش جنسی و عاطفی او برای ما کافی نبود که با این توجیهات سعی می کنند نوعی حق برای خیانت خود قائل شوند. اما دلایلی که در حیطه روانشناسی خیانت با آنها مواجه می شویم شامل موارد زیر است:

وقتی کسی در ورطه خیانت زناشویی گرفتار می شود 3 حس را تجربه خواهد کرد:

همه این احساسات اگر به خوبی نگاه کنید خواهید دید که اینها هیجاناتی هستند که با هم تعارضات بسیاری دارند انرژی منفی حاصل این تعارض می تواند فشار روانی بسیاری را بر فرد تحمیل کند.

در چنین شرایطی حتما سعی کنید از مشاوره خانواده کمک بگیرید زیرا تحمل این شرایط بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر

مشاوره خیانت روی این موضوع تمرکز میکندکه شما باید از شریک زندگی خود بخواهید که به تعهدات خود در قبال خانواده عمل کند.خیانت یعنی واقعیت را به گونه ای دیگر جلوه دادن . از خود قهرمان سازگار نسازیم و از طرف مقابل یک موجود قوی و غیر قابل تغییر.  به فرد خیانتکار متذکر شوید که آیا دوست دارید کسی با شما اینگونه رفتار کند؟ در خیانت همسر شما نباید خواسته های خود را سرکوب کنید.یادمان باشد ما میتوانیم وضعیت را تغییر دهیم این یک واقعیت است نه یک شعار . کافیست ما از هوش وتواناییهایمان استفاده کنیم . البته به جا و به موقع .

خیانت در خانواده ابتدا از خیانت ذهنی آغاز میشود . فردی که از نظر عاطفی ، جنسی ، روحی و اقتصادی سرکوب شده در ذهن دچار اختلال میشود . این تکانه های ذهنی به صورت تخیل و رویا بروز میکند . در این رویاها فانتزی های ذهنی در مورد عشق و رابطه جنسی خارقالعاده با هم ترکیب میشوند. اینجاست که امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده بسوی ذهن شلیک میشوند . اکنون شخص در محاصره فانتزی ها و امیال واپس رانده قرار میگیرد و به خود حق میدهد خیانت کند.

سایر موارد مربوط به مشاوره خیانت

بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟

مراکز مشاوره خانواده میتوانند در زمینه های مختلف مانند خیانت زناشویی به شما راهنمایی دهند . با مراجعه به مشاور روانشناس میتوانید به حل مشکلات خود کمک کنید . شما باید درد خیانت را که ممکن است آرام آرام در وجود شما ریشه بدواند مهارکنید . یک مشاور خوب باید به شما کمک کند که خود را برای خیانت شریک زندگی اتان سرزنش نکنید. دیگران نیز البته نباید شما را سرزنش کنند که نق زدن شما در خانه عامل خیانت است . شما نتوانسته اید مدیریت خوبی داشته باشید با نق زدن محیط خانه را متشنج میکنید. این صحبت ها اعتما  به نفس فرد خیانت دیده را خرد میکنند.

هر یک از ما سازگاری در زندگی را ممکن است با سرکوب اشتباه بگیریم . از بحث دور نشده ایم یکی از دلایل عدم تفاهم در زندگی مشترک سرکوب است . سازگاری بسیار پسندیده و خوب است سازگاری با برخی کمبودهای اقتصادی قابل قبول است. درحالیکه میبینیم همسرمان نهایت تلاش خود را میکند ، اینده نگر است لازم است سازگار باشیم . وقتیکه برای رسیدن به پیروزی باید تا مدتی سازگار باشیم . اما وقتی که همسر ما فکر عواطف و نیازهای احساسی ما نیست؟ اینجا یک زنگ خطر برای زندگی ما باید به صدا دربیاد که بی توجهی شاید مقدمه خیانت نیز باشد. پس در نتیجه نباید نشانه های روابط عاطفی سرد را دست کم گرفت.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر خیانت همسر

مشاوره تلفنی خیانت همسر به صورت آنلاین فرصت خوبی است برای استفاده بهینه در وقت و هزینه . شما در محل کارتان و یا در منزل هنگام بیکاری میتوانید از مشاوره آنلاین بهره ببرید . مشاوره آنلاین آویژه با انواع مشاوره ها همراه همیشگی شماست . مشاوره هایی از قبیل مشاوره خیانت تلفنی ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج و غیره … ما برای شما زندگی سالمی آرزومندیم . شاد زی.

تعریف خیانت چیست؟

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

خیانت یکی از ناگوارترین وقایعی است که یک انسان میتواند در طول زندگی خود تجربه کند و این ناگواری به حدی است که قادر است سایر جنبه های زندگی زناشویی و همچنین زندگی فردی فرد را تحت تاثیر قرار دهد تعریف خیانت می تواند به این ترتیب باشد که یک فرد نسبت به تعهدات زندگی خود نقض عهد کند. حال این تعهدات چیست .1روابط جنسی2روابط عاطفی3روابط شراکت خانوادگی

تاثیر خیانت بر افراد چیست؟

خیانت اولین چیزی که تخریب میکند اعتماد است. اهمیتی ندارد خیانت در چه روابطی رخ داده باشد. خیانت میتواند در روابط دوستی، خانوادگی، زناشویی و سایر روابط اتفاق بیفتد. اما نکته ای که در تمامی این خیانت ها مشترک است. مفهومی است که شکسته میشود. بله اعتماد ! این مفهوم به حدی مهم است که با پاره شدن دانه های آن شیرازه ی رابطه ممکن است به کلی از هم بگسلد.

درمان خیانت چیست؟

درمان خیانت به فاکتور های مهمی بستگی دارد، مانند: 1انگیزه افراد برای بهبود رابطه 2درک صدمه وارد شده از طرف خیانت کنند3 پیوند های روابط عاطفی قبلی 4تلاش برای ایجاد اعتماد5 سایر جنبه های خارج از رابطه مانند فرزندان و خانواده و دید فرهنگی نسبت به متارکه

بهترین کاری که فردی که خیانت کرده میتواند انجام دهد این است که حداقل به پنهان کاری روی نیاورد و مسئولیت کار خود را برعهده بگیرد. در مراحل بعدی باید به فردی که خیانت کرده تضمین دهد که رتار خیانت آمیزش تکرار نخواهد شد. خود نیز باید تلاش کند که از خیانت بعدی پیشگیری کند.

آیا خیانت همسر قابل درمان است؟

اینکه یک رابطه شانس حیات مجدد دارد بستگی به انگیزه خود افراد دارد نمیتوان به این سوال یک جواب کلی داد. ولی در مجموع زمانی میتوان برای یک رابطه بازگشت را متصور شد که اعتماد را هر دو سوی رابطه برای ساختنش تلاش کنند. از طرفی اعتماد به نفس فرد صدمه دیده ترمیم شود. فردی خیانت میکند باید بداند اولین چیزی که در همسرش تخریب کرده اعتماد به نفس اوست. پس سعی کنید به همسر خود توضیح دهید که در این خیانتی که اتفاق افتاده بی گناه است. بنابراین مسئولیت کار را خیانتکار باید بپذیرد تا شانسی برای ادامه رابطه وجود داشته باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Counselor Online | Chat, Video, and Phone Therapy

براي مشاوره در زمينه مشاوره تلفنی خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

9 دلیلی که مردان متاهل خیانت می کنند!؟

نشانه های خیانت به همسر را چگونه تشخیص دهیم؟

مشاوره خیانت های زناشویی | راهکار ها و نیازهایی که روز به روز بیشتر حس می شوند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


avijeee@ 


info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره تلفنی خیانت همسر اصولا برای چه منظوری انجام میشود؟ اولین موردی که در مشاوره خیانت باید بررسی شود این است که احساس تمایل به خیانت در فرد چقدر وجود دارد. احساس خیانت در همسر و یا شریک جنسی شخص ممکن است واقعی یا خیالی باشد . مشاوره تلفنی خیانت همسر فقط برای مسائل جنسی انجام نمیشود. مشاوره تلفنی خیانت همسر ممکن است برای خیانت عاطفی ، خیانت مالی و حتی خیانت روابط مجازی صورت بگیرد .خیانت در جامعه ما درسه نوع خیانت جنسی،خیانت عاطفی و مالی تعریف میشود .

مشاوره خیانت میتواند از بحثهای تلخی باشد که هر کسی علاقه مند به پیگیری آن نباشد .

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر

خیانت همسر را فقط کسانی می توانند خوب درک کنند که حداقل آنها تجربه یک بی وفایی هرچند غیر عاطفی را داشته باشند. اما به نظر شما خیانت همسر چه طعمی دارد؟ طعم آن در این نهفته است که یک رقیب به زندگی مشترک شما اضافه خواهد شد. فردی که آمدن این رقیب را  حس کند، عینی یا حسی فرقی نمیکند، شاید تلخ ترین تجربه زندگی باشد یا با اطمینان می توان گفت تلخ ترین تجربه ای که در طول زندگی تجربه خواهد کرد. اما واقعا در خیانت همسر چه اتفاقی برای یک پیوند زناشویی رخ می دهد.

یک رابطه زناشویی هنگامی که با خیانت مواجه می شود یکی از طرفین رابطه در میانه راه این حق را برای خود قائل می شود که به آنچه تعهد کرده پشت پا بزند. در اینجا فرد به کسی خیانت می کند که به او قول داده و تعهد کرده بوده در روابط جنسی و عاطفی فرد دیگری را وارد نکند! و این رابطه را یک رابطه منحصر به فرد تلقی کند که در آن خیانت جایگاهی ندارد.

مشاوره تلفنی خیانت همسر میتواند دلایل خیانت همسر شما را برای شما روشن کند . ابتدا میخواهیم یک تعریف کلی از خیانت بکنیم، بعد ببینیم هر یک از ما به چه میزان متهم به خیانت میشویم . خیانت در لغت به معنای عهد شکنی است. وقتی ما یک قرارداد تدوین شده میبندیم گسستن هر یک از بندهای آن خیانت محسوب میشود.

مشاوره تلفنی خیانت همسر به شما یادآوری خواهد کرد که  شما در ازای عقد نامه ای که امضا میکنید، متعهدید .

حتی اگر بندی در عقدنامه نباشد و شما به صورت عاطفی و حسی پذیرفته باشید بازهم ملزم به رعایت آن هستید . مشاوره خیانت تلفنی نمیخواهد در شما ایجاد احساس گناه کند. اما یادمان باشد خیانت هایی هستند که قابل بخشش و کوچک هستند اما وقتی تل انبار میشوند نتیجه ناخوشایندی خواهند داشت . مانند قطره های زیبای باران که ممکن است به سیل ویرانگری تبدیل شود. وقتی ما راحت از همسرمان بد گویی میکنیم یعنی یک حس نارضایتی . ما ممکن است این حس را یا سرکوب کنیم و یا آن را به یک گره روحی و ذهنی تبدیل کنیم  . مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که اگر شما به این عدم تفاهمات بی توجهی کنید این گره ممکن است تبدیل به خیانت شود .

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدمات مراکز مشاوره خانواده است که شما می توانید در اسرع وقت با صرف کمترین هزینه خدمات روانشناسی برای حل مشکل خود را بیابید. خیانت همسر متضاد با صیانت از خانواده و زندگی زناشویی است اما خیانت زناشویی قطعا سخت تر از حفظ حریم خانواده است همانگونه مسئولیت پذیری مشکل تر از بی مسئولیتی است. اما چه شده که روابط فرا زناشویی یا همان خیانت همسر اینگونه شتابان حریم خانواده ها را درمینوردد. یکی از دلایل اصلی خیانت همسر عدم تفاهم است. این عدم تفاهم صرفا در یک مسئله خاص نیست بلکه نداشتن دنیای مشترک در حیطه های مختلف جنسی، عاطفی، خانوادگی، فرهنگی و غیره می تواند به راحتی چهارچوب یک زندگی مشترک را درهم بکوبد.

نرخ واقعی طلاق متاسفانه در کلان شهرها تا 40 درصد نیز گزارش می شود که نشان می دهد؛ می بایست به خطر فروپاشی روابط زناشویی و زندگی مشترک و همچنین گسترش روابط فرا زناشویی با دقت بیشتری نگریسته شود.

مسابقه ای که خیانت مرد جوان به همسرش را فاش کرد

بیشتر بخوانید: ضرورت مشاوره خیانت چیست ؟

تا همین چند وقت پیش خیانت همسر چنان تابویی بود که کمتر کسی حاضر به صحبت درباره آن و حتی ارائه راه حل برای آن بود. ولی کم کم این کوه یخ در مورد خیانت زن و شوهر ابعادش برای عموم جامعه روشن تر شد و از همین جهت لزوم پرداختن به مشاوره خیانت امروزه امری ضروری است که اهمیتش برای همه آشکار است. در حال حاضر دیگر تنها راه حل مشکل خیانت همسر را در طلاق و متارکه نمیبینند. مشاوره خانواده در زمینه خیانت همسر سعی می کند که اعتماد را تا آنجایی که ممکن است به رابطه زوجین بازگرداند و با راهکارهایی تلاش می کند صدمه ای که به این رابطه وارد شده را ترمیم کند تا از دل زخم هایی که خیانت همسر بر زندگی مشترک وارد کرده است یک رابطه سالم و جدید بیرون بیاید.

با این وجود بسیاری از مشاوران خانواده کار با افرادی که درگیر مشاوره خیانت همسر هستند را بسیار مشکل و پیچیده می دانند.

در بسیاری از موارد اتهامات به همسر مبنایی کاملا ذهنی دارد. در نتیجه اولین گام در مشاوره خیانت همسر این است که خیانت زناشویی را از سوءظن های زناشویی متمایز کرد. مهم ترین نشانه های خیانت زناشویی پنهان کاری است. زمانیکه شما با رفتارهایی از شریک زندگی خود مواجه می شوید که در آنها رفتاری آمیخته با پنهان کردن حقایق است حتما این موارد را جدی بگیرید.

مانند توجیهات نامربوط در مورد تماس ها، روابط، قرار ملاقات ها و تغییر رفتارها.

اما باید بدانیم که یک نشانه برای متهم کردن کسی به خیانت زناشویی کفایت نمی کند شما می بایست رفتارهای کلی فرد را مورد نظر قرار بدهید تا بتوانید نتیجه گیری منطقی تری داشته باشید و دچار سوءتفاهامات و سوءظن های زناشویی در زندگی مشترک خود نشوید.

اگر نظر مشاوران روانشناسی در مورد خیانت همسر را جویا شوید به این مورد برمیخورید که آنها با توجه به تجربه خود در کیس های مختلف خیانت طیف گسترده ای از دلایل مراجعان برای خیانت های زناشویی را برمیشمرند. البته اغلب موارد کسانی که مرتکب خیانت می شوند، می گویند ما نیاز به صمیمیت بیشتری داشتیم، نوازش جنسی و عاطفی او برای ما کافی نبود که با این توجیهات سعی می کنند نوعی حق برای خیانت خود قائل شوند. اما دلایلی که در حیطه روانشناسی خیانت با آنها مواجه می شویم شامل موارد زیر است:

وقتی کسی در ورطه خیانت زناشویی گرفتار می شود 3 حس را تجربه خواهد کرد:

همه این احساسات اگر به خوبی نگاه کنید خواهید دید که اینها هیجاناتی هستند که با هم تعارضات بسیاری دارند انرژی منفی حاصل این تعارض می تواند فشار روانی بسیاری را بر فرد تحمیل کند.

در چنین شرایطی حتما سعی کنید از مشاوره خانواده کمک بگیرید زیرا تحمل این شرایط بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر

مشاوره خیانت روی این موضوع تمرکز میکندکه شما باید از شریک زندگی خود بخواهید که به تعهدات خود در قبال خانواده عمل کند.خیانت یعنی واقعیت را به گونه ای دیگر جلوه دادن . از خود قهرمان سازگار نسازیم و از طرف مقابل یک موجود قوی و غیر قابل تغییر.  به فرد خیانتکار متذکر شوید که آیا دوست دارید کسی با شما اینگونه رفتار کند؟ در خیانت همسر شما نباید خواسته های خود را سرکوب کنید.یادمان باشد ما میتوانیم وضعیت را تغییر دهیم این یک واقعیت است نه یک شعار . کافیست ما از هوش وتواناییهایمان استفاده کنیم . البته به جا و به موقع .

خیانت در خانواده ابتدا از خیانت ذهنی آغاز میشود . فردی که از نظر عاطفی ، جنسی ، روحی و اقتصادی سرکوب شده در ذهن دچار اختلال میشود . این تکانه های ذهنی به صورت تخیل و رویا بروز میکند . در این رویاها فانتزی های ذهنی در مورد عشق و رابطه جنسی خارقالعاده با هم ترکیب میشوند. اینجاست که امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده بسوی ذهن شلیک میشوند . اکنون شخص در محاصره فانتزی ها و امیال واپس رانده قرار میگیرد و به خود حق میدهد خیانت کند.

سایر موارد مربوط به مشاوره خیانت

بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟

مراکز مشاوره خانواده میتوانند در زمینه های مختلف مانند خیانت زناشویی به شما راهنمایی دهند . با مراجعه به مشاور روانشناس میتوانید به حل مشکلات خود کمک کنید . شما باید درد خیانت را که ممکن است آرام آرام در وجود شما ریشه بدواند مهارکنید . یک مشاور خوب باید به شما کمک کند که خود را برای خیانت شریک زندگی اتان سرزنش نکنید. دیگران نیز البته نباید شما را سرزنش کنند که نق زدن شما در خانه عامل خیانت است . شما نتوانسته اید مدیریت خوبی داشته باشید با نق زدن محیط خانه را متشنج میکنید. این صحبت ها اعتما  به نفس فرد خیانت دیده را خرد میکنند.

هر یک از ما سازگاری در زندگی را ممکن است با سرکوب اشتباه بگیریم . از بحث دور نشده ایم یکی از دلایل عدم تفاهم در زندگی مشترک سرکوب است . سازگاری بسیار پسندیده و خوب است سازگاری با برخی کمبودهای اقتصادی قابل قبول است. درحالیکه میبینیم همسرمان نهایت تلاش خود را میکند ، اینده نگر است لازم است سازگار باشیم . وقتیکه برای رسیدن به پیروزی باید تا مدتی سازگار باشیم . اما وقتی که همسر ما فکر عواطف و نیازهای احساسی ما نیست؟ اینجا یک زنگ خطر برای زندگی ما باید به صدا دربیاد که بی توجهی شاید مقدمه خیانت نیز باشد. پس در نتیجه نباید نشانه های روابط عاطفی سرد را دست کم گرفت.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر خیانت همسر

مشاوره تلفنی خیانت همسر به صورت آنلاین فرصت خوبی است برای استفاده بهینه در وقت و هزینه . شما در محل کارتان و یا در منزل هنگام بیکاری میتوانید از مشاوره آنلاین بهره ببرید . مشاوره آنلاین آویژه با انواع مشاوره ها همراه همیشگی شماست . مشاوره هایی از قبیل مشاوره خیانت تلفنی ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج و غیره … ما برای شما زندگی سالمی آرزومندیم . شاد زی.

تعریف خیانت چیست؟

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

خیانت یکی از ناگوارترین وقایعی است که یک انسان میتواند در طول زندگی خود تجربه کند و این ناگواری به حدی است که قادر است سایر جنبه های زندگی زناشویی و همچنین زندگی فردی فرد را تحت تاثیر قرار دهد تعریف خیانت می تواند به این ترتیب باشد که یک فرد نسبت به تعهدات زندگی خود نقض عهد کند. حال این تعهدات چیست .1روابط جنسی2روابط عاطفی3روابط شراکت خانوادگی

تاثیر خیانت بر افراد چیست؟

خیانت اولین چیزی که تخریب میکند اعتماد است. اهمیتی ندارد خیانت در چه روابطی رخ داده باشد. خیانت میتواند در روابط دوستی، خانوادگی، زناشویی و سایر روابط اتفاق بیفتد. اما نکته ای که در تمامی این خیانت ها مشترک است. مفهومی است که شکسته میشود. بله اعتماد ! این مفهوم به حدی مهم است که با پاره شدن دانه های آن شیرازه ی رابطه ممکن است به کلی از هم بگسلد.

درمان خیانت چیست؟

درمان خیانت به فاکتور های مهمی بستگی دارد، مانند: 1انگیزه افراد برای بهبود رابطه 2درک صدمه وارد شده از طرف خیانت کنند3 پیوند های روابط عاطفی قبلی 4تلاش برای ایجاد اعتماد5 سایر جنبه های خارج از رابطه مانند فرزندان و خانواده و دید فرهنگی نسبت به متارکه

بهترین کاری که فردی که خیانت کرده میتواند انجام دهد این است که حداقل به پنهان کاری روی نیاورد و مسئولیت کار خود را برعهده بگیرد. در مراحل بعدی باید به فردی که خیانت کرده تضمین دهد که رتار خیانت آمیزش تکرار نخواهد شد. خود نیز باید تلاش کند که از خیانت بعدی پیشگیری کند.

آیا خیانت همسر قابل درمان است؟

اینکه یک رابطه شانس حیات مجدد دارد بستگی به انگیزه خود افراد دارد نمیتوان به این سوال یک جواب کلی داد. ولی در مجموع زمانی میتوان برای یک رابطه بازگشت را متصور شد که اعتماد را هر دو سوی رابطه برای ساختنش تلاش کنند. از طرفی اعتماد به نفس فرد صدمه دیده ترمیم شود. فردی خیانت میکند باید بداند اولین چیزی که در همسرش تخریب کرده اعتماد به نفس اوست. پس سعی کنید به همسر خود توضیح دهید که در این خیانتی که اتفاق افتاده بی گناه است. بنابراین مسئولیت کار را خیانتکار باید بپذیرد تا شانسی برای ادامه رابطه وجود داشته باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Counselor Online | Chat, Video, and Phone Therapy

براي مشاوره در زمينه مشاوره تلفنی خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

9 دلیلی که مردان متاهل خیانت می کنند!؟

نشانه های خیانت به همسر را چگونه تشخیص دهیم؟

مشاوره خیانت های زناشویی | راهکار ها و نیازهایی که روز به روز بیشتر حس می شوند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


avijeee@ 


info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره تلفنی خیانت همسر اصولا برای چه منظوری انجام میشود؟ اولین موردی که در مشاوره خیانت باید بررسی شود این است که احساس تمایل به خیانت در فرد چقدر وجود دارد. احساس خیانت در همسر و یا شریک جنسی شخص ممکن است واقعی یا خیالی باشد . مشاوره تلفنی خیانت همسر فقط برای مسائل جنسی انجام نمیشود. مشاوره تلفنی خیانت همسر ممکن است برای خیانت عاطفی ، خیانت مالی و حتی خیانت روابط مجازی صورت بگیرد .خیانت در جامعه ما درسه نوع خیانت جنسی،خیانت عاطفی و مالی تعریف میشود .

مشاوره خیانت میتواند از بحثهای تلخی باشد که هر کسی علاقه مند به پیگیری آن نباشد .

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر

خیانت همسر را فقط کسانی می توانند خوب درک کنند که حداقل آنها تجربه یک بی وفایی هرچند غیر عاطفی را داشته باشند. اما به نظر شما خیانت همسر چه طعمی دارد؟ طعم آن در این نهفته است که یک رقیب به زندگی مشترک شما اضافه خواهد شد. فردی که آمدن این رقیب را  حس کند، عینی یا حسی فرقی نمیکند، شاید تلخ ترین تجربه زندگی باشد یا با اطمینان می توان گفت تلخ ترین تجربه ای که در طول زندگی تجربه خواهد کرد. اما واقعا در خیانت همسر چه اتفاقی برای یک پیوند زناشویی رخ می دهد.

یک رابطه زناشویی هنگامی که با خیانت مواجه می شود یکی از طرفین رابطه در میانه راه این حق را برای خود قائل می شود که به آنچه تعهد کرده پشت پا بزند. در اینجا فرد به کسی خیانت می کند که به او قول داده و تعهد کرده بوده در روابط جنسی و عاطفی فرد دیگری را وارد نکند! و این رابطه را یک رابطه منحصر به فرد تلقی کند که در آن خیانت جایگاهی ندارد.

مشاوره تلفنی خیانت همسر میتواند دلایل خیانت همسر شما را برای شما روشن کند . ابتدا میخواهیم یک تعریف کلی از خیانت بکنیم، بعد ببینیم هر یک از ما به چه میزان متهم به خیانت میشویم . خیانت در لغت به معنای عهد شکنی است. وقتی ما یک قرارداد تدوین شده میبندیم گسستن هر یک از بندهای آن خیانت محسوب میشود.

مشاوره تلفنی خیانت همسر به شما یادآوری خواهد کرد که  شما در ازای عقد نامه ای که امضا میکنید، متعهدید .

حتی اگر بندی در عقدنامه نباشد و شما به صورت عاطفی و حسی پذیرفته باشید بازهم ملزم به رعایت آن هستید . مشاوره خیانت تلفنی نمیخواهد در شما ایجاد احساس گناه کند. اما یادمان باشد خیانت هایی هستند که قابل بخشش و کوچک هستند اما وقتی تل انبار میشوند نتیجه ناخوشایندی خواهند داشت . مانند قطره های زیبای باران که ممکن است به سیل ویرانگری تبدیل شود. وقتی ما راحت از همسرمان بد گویی میکنیم یعنی یک حس نارضایتی . ما ممکن است این حس را یا سرکوب کنیم و یا آن را به یک گره روحی و ذهنی تبدیل کنیم  . مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که اگر شما به این عدم تفاهمات بی توجهی کنید این گره ممکن است تبدیل به خیانت شود .

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدمات مراکز مشاوره خانواده است که شما می توانید در اسرع وقت با صرف کمترین هزینه خدمات روانشناسی برای حل مشکل خود را بیابید. خیانت همسر متضاد با صیانت از خانواده و زندگی زناشویی است اما خیانت زناشویی قطعا سخت تر از حفظ حریم خانواده است همانگونه مسئولیت پذیری مشکل تر از بی مسئولیتی است. اما چه شده که روابط فرا زناشویی یا همان خیانت همسر اینگونه شتابان حریم خانواده ها را درمینوردد. یکی از دلایل اصلی خیانت همسر عدم تفاهم است. این عدم تفاهم صرفا در یک مسئله خاص نیست بلکه نداشتن دنیای مشترک در حیطه های مختلف جنسی، عاطفی، خانوادگی، فرهنگی و غیره می تواند به راحتی چهارچوب یک زندگی مشترک را درهم بکوبد.

نرخ واقعی طلاق متاسفانه در کلان شهرها تا 40 درصد نیز گزارش می شود که نشان می دهد؛ می بایست به خطر فروپاشی روابط زناشویی و زندگی مشترک و همچنین گسترش روابط فرا زناشویی با دقت بیشتری نگریسته شود.

مسابقه ای که خیانت مرد جوان به همسرش را فاش کرد

بیشتر بخوانید: ضرورت مشاوره خیانت چیست ؟

تا همین چند وقت پیش خیانت همسر چنان تابویی بود که کمتر کسی حاضر به صحبت درباره آن و حتی ارائه راه حل برای آن بود. ولی کم کم این کوه یخ در مورد خیانت زن و شوهر ابعادش برای عموم جامعه روشن تر شد و از همین جهت لزوم پرداختن به مشاوره خیانت امروزه امری ضروری است که اهمیتش برای همه آشکار است. در حال حاضر دیگر تنها راه حل مشکل خیانت همسر را در طلاق و متارکه نمیبینند. مشاوره خانواده در زمینه خیانت همسر سعی می کند که اعتماد را تا آنجایی که ممکن است به رابطه زوجین بازگرداند و با راهکارهایی تلاش می کند صدمه ای که به این رابطه وارد شده را ترمیم کند تا از دل زخم هایی که خیانت همسر بر زندگی مشترک وارد کرده است یک رابطه سالم و جدید بیرون بیاید.

با این وجود بسیاری از مشاوران خانواده کار با افرادی که درگیر مشاوره خیانت همسر هستند را بسیار مشکل و پیچیده می دانند.

در بسیاری از موارد اتهامات به همسر مبنایی کاملا ذهنی دارد. در نتیجه اولین گام در مشاوره خیانت همسر این است که خیانت زناشویی را از سوءظن های زناشویی متمایز کرد. مهم ترین نشانه های خیانت زناشویی پنهان کاری است. زمانیکه شما با رفتارهایی از شریک زندگی خود مواجه می شوید که در آنها رفتاری آمیخته با پنهان کردن حقایق است حتما این موارد را جدی بگیرید.

مانند توجیهات نامربوط در مورد تماس ها، روابط، قرار ملاقات ها و تغییر رفتارها.

اما باید بدانیم که یک نشانه برای متهم کردن کسی به خیانت زناشویی کفایت نمی کند شما می بایست رفتارهای کلی فرد را مورد نظر قرار بدهید تا بتوانید نتیجه گیری منطقی تری داشته باشید و دچار سوءتفاهامات و سوءظن های زناشویی در زندگی مشترک خود نشوید.

اگر نظر مشاوران روانشناسی در مورد خیانت همسر را جویا شوید به این مورد برمیخورید که آنها با توجه به تجربه خود در کیس های مختلف خیانت طیف گسترده ای از دلایل مراجعان برای خیانت های زناشویی را برمیشمرند. البته اغلب موارد کسانی که مرتکب خیانت می شوند، می گویند ما نیاز به صمیمیت بیشتری داشتیم، نوازش جنسی و عاطفی او برای ما کافی نبود که با این توجیهات سعی می کنند نوعی حق برای خیانت خود قائل شوند. اما دلایلی که در حیطه روانشناسی خیانت با آنها مواجه می شویم شامل موارد زیر است:

وقتی کسی در ورطه خیانت زناشویی گرفتار می شود 3 حس را تجربه خواهد کرد:

همه این احساسات اگر به خوبی نگاه کنید خواهید دید که اینها هیجاناتی هستند که با هم تعارضات بسیاری دارند انرژی منفی حاصل این تعارض می تواند فشار روانی بسیاری را بر فرد تحمیل کند.

در چنین شرایطی حتما سعی کنید از مشاوره خانواده کمک بگیرید زیرا تحمل این شرایط بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر

مشاوره خیانت روی این موضوع تمرکز میکندکه شما باید از شریک زندگی خود بخواهید که به تعهدات خود در قبال خانواده عمل کند.خیانت یعنی واقعیت را به گونه ای دیگر جلوه دادن . از خود قهرمان سازگار نسازیم و از طرف مقابل یک موجود قوی و غیر قابل تغییر.  به فرد خیانتکار متذکر شوید که آیا دوست دارید کسی با شما اینگونه رفتار کند؟ در خیانت همسر شما نباید خواسته های خود را سرکوب کنید.یادمان باشد ما میتوانیم وضعیت را تغییر دهیم این یک واقعیت است نه یک شعار . کافیست ما از هوش وتواناییهایمان استفاده کنیم . البته به جا و به موقع .

خیانت در خانواده ابتدا از خیانت ذهنی آغاز میشود . فردی که از نظر عاطفی ، جنسی ، روحی و اقتصادی سرکوب شده در ذهن دچار اختلال میشود . این تکانه های ذهنی به صورت تخیل و رویا بروز میکند . در این رویاها فانتزی های ذهنی در مورد عشق و رابطه جنسی خارقالعاده با هم ترکیب میشوند. اینجاست که امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده بسوی ذهن شلیک میشوند . اکنون شخص در محاصره فانتزی ها و امیال واپس رانده قرار میگیرد و به خود حق میدهد خیانت کند.

سایر موارد مربوط به مشاوره خیانت

بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟

مراکز مشاوره خانواده میتوانند در زمینه های مختلف مانند خیانت زناشویی به شما راهنمایی دهند . با مراجعه به مشاور روانشناس میتوانید به حل مشکلات خود کمک کنید . شما باید درد خیانت را که ممکن است آرام آرام در وجود شما ریشه بدواند مهارکنید . یک مشاور خوب باید به شما کمک کند که خود را برای خیانت شریک زندگی اتان سرزنش نکنید. دیگران نیز البته نباید شما را سرزنش کنند که نق زدن شما در خانه عامل خیانت است . شما نتوانسته اید مدیریت خوبی داشته باشید با نق زدن محیط خانه را متشنج میکنید. این صحبت ها اعتما  به نفس فرد خیانت دیده را خرد میکنند.

هر یک از ما سازگاری در زندگی را ممکن است با سرکوب اشتباه بگیریم . از بحث دور نشده ایم یکی از دلایل عدم تفاهم در زندگی مشترک سرکوب است . سازگاری بسیار پسندیده و خوب است سازگاری با برخی کمبودهای اقتصادی قابل قبول است. درحالیکه میبینیم همسرمان نهایت تلاش خود را میکند ، اینده نگر است لازم است سازگار باشیم . وقتیکه برای رسیدن به پیروزی باید تا مدتی سازگار باشیم . اما وقتی که همسر ما فکر عواطف و نیازهای احساسی ما نیست؟ اینجا یک زنگ خطر برای زندگی ما باید به صدا دربیاد که بی توجهی شاید مقدمه خیانت نیز باشد. پس در نتیجه نباید نشانه های روابط عاطفی سرد را دست کم گرفت.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر خیانت همسر

مشاوره تلفنی خیانت همسر به صورت آنلاین فرصت خوبی است برای استفاده بهینه در وقت و هزینه . شما در محل کارتان و یا در منزل هنگام بیکاری میتوانید از مشاوره آنلاین بهره ببرید . مشاوره آنلاین آویژه با انواع مشاوره ها همراه همیشگی شماست . مشاوره هایی از قبیل مشاوره خیانت تلفنی ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج و غیره … ما برای شما زندگی سالمی آرزومندیم . شاد زی.

تعریف خیانت چیست؟

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

خیانت یکی از ناگوارترین وقایعی است که یک انسان میتواند در طول زندگی خود تجربه کند و این ناگواری به حدی است که قادر است سایر جنبه های زندگی زناشویی و همچنین زندگی فردی فرد را تحت تاثیر قرار دهد تعریف خیانت می تواند به این ترتیب باشد که یک فرد نسبت به تعهدات زندگی خود نقض عهد کند. حال این تعهدات چیست .1روابط جنسی2روابط عاطفی3روابط شراکت خانوادگی

تاثیر خیانت بر افراد چیست؟

خیانت اولین چیزی که تخریب میکند اعتماد است. اهمیتی ندارد خیانت در چه روابطی رخ داده باشد. خیانت میتواند در روابط دوستی، خانوادگی، زناشویی و سایر روابط اتفاق بیفتد. اما نکته ای که در تمامی این خیانت ها مشترک است. مفهومی است که شکسته میشود. بله اعتماد ! این مفهوم به حدی مهم است که با پاره شدن دانه های آن شیرازه ی رابطه ممکن است به کلی از هم بگسلد.

درمان خیانت چیست؟

درمان خیانت به فاکتور های مهمی بستگی دارد، مانند: 1انگیزه افراد برای بهبود رابطه 2درک صدمه وارد شده از طرف خیانت کنند3 پیوند های روابط عاطفی قبلی 4تلاش برای ایجاد اعتماد5 سایر جنبه های خارج از رابطه مانند فرزندان و خانواده و دید فرهنگی نسبت به متارکه

بهترین کاری که فردی که خیانت کرده میتواند انجام دهد این است که حداقل به پنهان کاری روی نیاورد و مسئولیت کار خود را برعهده بگیرد. در مراحل بعدی باید به فردی که خیانت کرده تضمین دهد که رتار خیانت آمیزش تکرار نخواهد شد. خود نیز باید تلاش کند که از خیانت بعدی پیشگیری کند.

آیا خیانت همسر قابل درمان است؟

اینکه یک رابطه شانس حیات مجدد دارد بستگی به انگیزه خود افراد دارد نمیتوان به این سوال یک جواب کلی داد. ولی در مجموع زمانی میتوان برای یک رابطه بازگشت را متصور شد که اعتماد را هر دو سوی رابطه برای ساختنش تلاش کنند. از طرفی اعتماد به نفس فرد صدمه دیده ترمیم شود. فردی خیانت میکند باید بداند اولین چیزی که در همسرش تخریب کرده اعتماد به نفس اوست. پس سعی کنید به همسر خود توضیح دهید که در این خیانتی که اتفاق افتاده بی گناه است. بنابراین مسئولیت کار را خیانتکار باید بپذیرد تا شانسی برای ادامه رابطه وجود داشته باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Counselor Online | Chat, Video, and Phone Therapy

براي مشاوره در زمينه مشاوره تلفنی خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

9 دلیلی که مردان متاهل خیانت می کنند!؟

نشانه های خیانت به همسر را چگونه تشخیص دهیم؟

مشاوره خیانت های زناشویی | راهکار ها و نیازهایی که روز به روز بیشتر حس می شوند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


avijeee@ 


info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدماتی است که در حیطه ی مشاوره خانواده خانه ی مهر قرار دارد همان طور که می دانید در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر ما در تمام ابعاد برای شما عزیزان متخصصینی را در نظر گرفته ایم که به صورت تخصصی به شما کمک کنند. در این زمینه مطالبی را جهت آگاهی بیشتر در زمینه ی آسیب شناسی خیانت برای شما قرار داده ایم که می توانید در صورت لزوم مقالات زیر را مطالعه بفرمایید

مرکز مشاوره تلفنی خانواده و درمان خیانت همسر

 

مشاور خانواده تهران زوجین را به طلاق و خیانت محکوم می کند

 

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

 

در زمینه ی درمان خیانت می توانید از طریق مشاوره تلفنی خیانت همسر در زمینه ی مشکل خود گفتگو کنید این را در نظر بگیرید برای جدا شدن همیشه وقت هست اما گاهی باید به یک رابطه فرصت دوباره ای داد قطعا این فرصت دوباره باید به همراه یک متخصص صورت بگیرد

تا بتوانید گذشته را ببخشید اگر نبخشیده وارد رابطه شوید بعد از گذشت مدتی همچنان افکاری که رابطه ای که بین همسرم با فرد دیگری بوده چقدر طول کشیده است ، رابطه شان چقدر عمیق بوده ، آیا می توانم این مسئله را نادیده بگیرم یا نه ؟

تمام این ها باعث می شود که به مرور زمان به یک رابطه ی سرد و خشک برسید پس ما به شما توصیه می کنیم که قطعا زمانی که با چنین مسئله ای روبرو شدید از مشاوره تلفنی خیانت همسر کمک بگیرید زمانی که یک فرد به عهد شکنی و بی وفایی همسرش پی می برد معمولا از لحاظ افکار ، احساسات و حتی واکنش های جسمانی ، رفتارهای متعددی را نشان می دهد.

او احساس می کند که نسبت به فرد مقابل خشم ، نفرت ، عشق ، حسادت و شرم را تجربه می کند و نسبت به خودش فریب خوردگی ، عدم اطمینان و زیان دیدگی را تجربه می کند.

 

 

 

 

در این زمینه واکنش های جسمانی مثل افسردگی ، تهوع ، کاهش اشتها و یا پرخوری عصبی نیز دیده می شود اما واکنش های بیرونی افراد با هم متفاوت هست گاهی با فریاد کشیدن و شکستن اشیا و یا اقدام به خودکشی وطلاق افراد اعتراض خود را نشان می دهند.

اما گاهی هم دیده شده که بدون هیچ واکنش بیرونی فقط به جدایی و یا خودکشی فکر می کنند قطعا با برملا شدن موضوع خیانت زوجین در شوک عمیقی فرو می روند برای مدت طولانی افکاری آزار دهنده و غیر قابل کنترل به ذهنشان هجوم می آورند که نمی توانند به صورت هشیار آن ها را انکار کنند.

حتی در زمان خواب نیز دچار کابوس هایی می شوند قطعا بسیاری از زوجین بعد از گذراندن مشاوره های حضوری و یا مشاوره تلفنی خیانت به همسر یکدیگر را می بخشند اما این نیازمند کسب مهارت های لازم برای ارزیابی این بحران است و در نهایت باید هر دو آن ها در مداخلات درمانی این بحران حضور داشته باشند.

 

 

در غیر این صورت ممکن است مقطعی از مشکل چشم پوشی کرده باشند اما مشاوره تلفنی خیانت همسر و یا درمان خیانت که توسط مشاورین صورت می گیرد. به صورت یک پروسه ی درمانی وارد بخشش و مهارت های جدید برای زندگی می شوند.

توجه داشته باشید کسی که در زمینه ی خیانت در حال فعالیت است قطعا متخصصی است که سالها در این زمینه دوره دیده است این نوید را به شما می دهیم که در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر ما در تمام زمینه ها به صورت تخصصی فعالیت می کنیم.

به طور مثال مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوره تلفنی ازدواج ، مشاوره تلفنی پیش از ازدواج ، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی ، مشاوره تلفنی خیانت و طلاق هر کدام مجزا است.

 

 

 

 

 

زمانی که شما با مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر تماس می گیرید از طریق یک اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل می شوید در زمینه ی مشاوره تلفنی خیانت چون فرد دچار یک اختلال استرس پس از ثانحه می شود

ضربه ی روحی زیادی به او وارد می شود به همین دلیل ممکن است در تمام عملکردهای روزانه ی فرد اختلال هایی را ببینیم به طور مثال افرادی که زخم خورده هستند

مشکلات بی خوابی زیادی دارند آن ها حملات پنیک و بی قراری را تجربه می کنند در کار روزمره ی خود تمرکز ندارند ، احساس خطر بیش از حد باعث می شود که استرس و اضطراب را ساعات طولانی تجربه کنند.

واکنش های جسمانی و یا روانی که به سمت افسردگی و یا انزوا می رود نیز از نشانه هایی از آسیب های بعد از خیانت است به همین دلیل است که متخصص در این زمینه می تواند به شما کمک کند

که دچار بحران های بعد از خیانت نشوید و زندگی روزمره ی شما دچار مشکل نشود زیرا فرد تا قبل از برملا شدن این موضوع فکر می کرده است که بر زندگیش کنترل زیادی دارد

اما حال عزت نفس و اعتماد بنفس خودش را محو و نابود می بیند او دچار یک دوگانگی می شود نمی داند باید به این زندگی امیدوار باشد و یا این زندگی را تمام شده بداند.

 

 

 

 

یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه ی درمان خیانت این است که افراد خودشان را گاهی مقصر زخم خوردگی و خیانت دیدگی می دانند آن ها شروع می کنند به سرزنش کردن خودشان و یا به مرور زمان از خود ، زندگی و همسرشان متنفر می شوند

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

اما قبل از آن که در ذهنتان شروع به مقصر کردن فرد مقابل و یا خودتان بکنید و زندگی را تمام شده بدانید از یک مشاوره تلفنی خیانت کمک بگیرید اگر نمی توانید به صورت حضوری از مشاورین خانه ی مهر کمک بگیرید

ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که از طریق مشاوره تلفنی خیانت مسائل خود را درمیان بگذارید این را بدانید که قسمتی از خشم و اضطراب شما قابل کنترل نیست زیرا در شرایطی که شما دچارش شده اید.

 

 

 

 

ترشح آدرنالین و سایر هورمون های تنش ، حالت برانگیختگی شدیدی را در شما ایجاد می کند که این حالت باعث اضطراب و بی قراری می شود پس قطعا می توانید از یک مشاوره کمک بگیرید تا از لحاظ جسمی و روانی به سطح نرمالی برسید

و بعد از گذراندن پروسه ی درمانی انتخاب کنید قطعا گاهی طلاق بهترین راه حل است اما آخرین راه حل نه اولین راه حل پس به مشاوره تلفنی خیانت و یا به طور کلی مشاوره خیانت اعتماد کنید اجازه دهید اگر راهی برای بازگشت زندگی شما وجود دارد به شما کمک کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشکلات جنسی خود را از مشاوره جنسی خانه مهر بپرسید

سوالات مشکلات جنسی خود را از ما بپرسید

پاسخ به شایع ترین سوالات مشکلات جنسی

پاسخ مشاوره جنسی به مشکلات جنسی رایج

مشکلات باروری مردان را بشناسید

اینجا گوش شنوایی برای درد دل های شما وجود داره که در وقت مناسب راه حل های خوبی برای ارتقا کیفیت زندگی به شما میده.


8,785 سوال


11,719 پاسخ


7,519 دیدگاه


2,381 کاربر

سوالات در مورد خیانت همسر را در بخش کامنت ها انتهای صفحه می توانید بپرسید تا توسط روانشناسان پاسخ داده شود. در این مطلب به سوال: بخشیدن خیانت همسر و دلایل خیانت پرداخته شده است. زمان مطالعه ۶ دقیقه

هرگز برای من رخ نخواهد داد! آیا بخشیدن خیانت همسر کار درستی است؟

“در ابتدای ازدواج، من و همسرم با هم قرار گذاشتیم که همیشه درباره احساسات مان صادق باشیم.

من به او اعتماد کردم و هرگز به حرف هایش شک نکردم، اما اکنون دیگر به هیچ کدام از حرف هایش اعتماد ندارم.

تا جایی که او را می شناختم او به احساسات دیگران احترام می گذاشت.

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

او حتی به یک مورچه هم آسیب نمی رساند.

با این حال آگاهانه به من آسیب رساند، به کسی که قول داده بود بیشترین اهمیت را برایش قائل باشد…

خیال می کردم او را می شناسم، اما به باطن هرگز او را نشناخته بودم. چطور متوجه دروغ هایش نشدم؟

چطور این قدر کور بودم؟

همسرانی که تجربه بی وفایی و خیانت ندارند، اغلب در ابتدا بسیار به همسرشان اعتماد می کنند. آن ها باور ندارند که ممکن است بی وفایی ازدواج شان را تخریب کند.

من اغلب می شنوم که همسران می گویند: « همسرم هرگز به من خیانت نمی کند، به او اعتماد کامل دارم» یا «او دارای باورهای مذهبی اخلاقی خاصی است که انجام چنین عملی را غیر ممکن می کند»

اما باید بدانیم که وقتی فردی به همسرش خیانت می کند، این عمل در ابتدا برای خودش نیز تعجب آور است.

«من همیشه اشخاصی را که به همسرشان بی وفایی می کردند، خودخواه و گمراه و ضعیف النفس می دانستم. هرگز تصور نمی کردم خودم روزی به همسرم خیانت کنم».

البته هدف از بیان این مطلب عادی بودن خیانت نیست. حقیقت این است که اعتماد کامل نسبت به خود یا همسرمان برخلاف تصور معمول، ما را از خطا و لغزش محافظت نمی کند چرا که مطمئن بودن از خود باعث می شود که فرد از قرار گرفتن در شرایط و موقعیت های پرخطر که منجر به خیانت می شود ترسی نداشته باشد.

در واقع خیانت مانند اعتیاد ( اعتیاد به مواد یا اعتیاد به اینترنت، اعتیاد به بازی های کامپیوتری، اعتیاد به خرید و…) موضوعی تدریجی و از روی غفلت می باشد.

چرا سوالات در مورد خیانت همسر را نمی پرسیم و می گذاریم کار از کار بگذرد.

همان طور که هیچ فرد معتادی عمدا و با قصد و نیت قبلی برای معتاد شدن اقدام به مصرف مواد نداشته، هیچ مرد و زنی هم نبوده که به عمد و با نیت قبلی اقدام به خیانت کند.

وسوسه و میلی که منجر به خیانت می شود تا حدودی تابع شرایط و به صورت تدریجی بوده و این اطمینان صددرصدی به خود یا همسر راهکار معقولی نیست.

البته بعد افراطی این قضیه یعنی شک و مراقبت بیش از اندازه که منجر به استرس و نگرانی شدید می شود نیز توصیه نمی شود.

در اکثر موارد بی وفایی به صورت تدریجی و بدون برنامه در پی یک اتفاق عادی شروع شده و کم کم این صمیمیت بیشتر و در نهایت منجر به خیانت می شود.

در واقع همین تدریجی بودن و نداشتن برنامه اولیه به این کار، ظاهری طبیعی می دهد.

این شروع تدریجی ممکن است در مسافرت ها، محل کار، بخصوص در فضای مجازی و موقعیت های زیادی رخ دهد، که به یک صمیمیت تدریجی و در نهایت خیانت منجر شود.

این شروع پردردسر در اغلب موارد – اما نه همیشه- با برطرف نشدن نیازهای عاطفی و فاصله میان همسران همراه است.

نیاز عاطفی اشتیاق و خواسته ای است که در صورت ارضا شدن در فرد احساس رضایت و شادمانی ایجاد می کند و در غیر این صورت موجب احساس ناکامی و ناخشنودی در فرد می شود.

شاید هزاران نیاز عاطفی وجود داشته باشد.

بعضی از این نیازها در ما وجود دارد و بعضی وجود ندارد.

اما تنها چند نیاز عاطفی است که وقتی توسط شخصی از جنس مخالف برطرف می شود،آن قدر در فرد احساس رضایت و خشنودی ایجاد می کند که او خطر داشتن ارتباطی پنهانی با آن شخص را به جان می خرد.

آن ها نیازهایی هستند که در صورت ارضا شدن موجب شادترین و رضایت بخش ترین احساسات در ما می شوند.

وقتی زن و شوهری بتوانند روش برطرف کردن این نیازها را بیاموزند، زندگی رضایت بخشی خواهند داشت.

پس از صحبت های متعدد با صدها زن و مرد درباره ی نیازهای هیجانی، ده نیاز که برای اغلب اشخاص که در اولویت قرار دارد،کشف شده.

این نیازها عبارتند از:

اگر سوالات در مورد خیانت همسر یا ارضا نشدن نیازهای بالا دارید در انتهای مطلب مطرح کنید تا توسط مشاوران پاسخ داده شود.

علت این که مردان و زنان در رفع نیاز های یکدیگر مشکل دارند این است که شیوه ی اولویت بندی این فهرست از نیازها در زنان و مردان متفاوت است.

پنج نیاز عاطفی مهم زنان به طور معمول از حداقل اهمیت برای مردان برخوردار است. بنابراین جای تعجب نیست که مردان و زنان در برطرف کردن نیازهای یکدیگر مشکل دارند!

آن ها قادر به درک احساسات یکدیگر نیستند.آن ها تمایل دارند کاری را انجام دهند که موجب رضایت دیگری می شود اما اغلب تلاش های شان در جهت نادرست است.

آنچه یکی از طرفین بیشترین تاکید را بر آن دارد، اغلب از نظر دیگری کمترین اهمیت را دارد.

وقتی مهم ترین نیازهای عاطفی ما ارضا نمی شود، به نوعی احساس افسردگی و تهی بودن می کنیم. اغلب افراد از برآورده نشدن نیازهای عاطفی شان در زندگی مشترک احساس نارضایتی می کنند اما ناگهان شخصی را ملاقات می کنندکه احساسی فوق العاده درآن ها ایجاد می کند.

این شخص جدید اغلب نیازهای عاطفی ارضا نشده ی آن ها را برطرف می کند. آن شخص خالصانه مایل به گفتگو، تحسین و ابراز علاقه  است.

حال سوال این است که بخشیدن خیانت همسر کار درستی است؟

بدون توجه به اینکه بی وفایی در چه مرحله ای قرار دارد، اغلب دلیل وجود آن برطرف شدن نیازهای عاطفی مهم است.

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر

وقتی همسران نیازهای عاطفی برطرف نشده ی زیادی دارند و برای مدتی بنا به دلایلی مختلف از یکدیگر دورند، امکان حضور فردی دیگر که این نیازها را ارضا کند، بسیار زیاد است.

نمی گویم که همسر خیانت دیده مقصر اصلی ماجراست. اما این حقیقت را تایید می کنم که نیازهای عاطفی ارضا نشده موجب آسیب پذیری بیشتر فرد در برابر وسوسه ی شخصی دیگر می شود.

در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که به شما کمک می کند تا رابطه تان را پس از خیانت بازسازی کنید و بخشیدن خیانت همسر باید به چه صورت انجام شود:

فقدان اعتماد عامل اساسی بروز واکنش های هیجانی است.

همسر خیانت دیده پس از کشف بی وفایی، نه تنها به هر دلیل از بی وفایی همسرش احساس آزردگی میکند، بلکه احساس می کند دیگر هرگز قادر به اعتماد کردن به او نیست.

البته اعتماد چراغ نیست که بشود دائم آن را خاموش و روشن کرد، هر دو طرف باید ثابت کنند که ارزش اعتماد کردن را دارند.

اغلب افراد بی وفا خواهان جلب اعتماد دوباره ی همسرشان هستند البته عجله برای بازسازی اعتماد توقعی است که صرفا باعث دورترشدن همسر می شود.

برای اجتناب از عاشق دیگری شدن محافظت از بانک عشق تان اهمیت زیادی دارد.

پیوسته باید مانع سپرده گذاری زیاد دیگران در بانک عشق تان شوید. احتیاط های اجباری و محافظت فوق العاده از بانک عشق را اعمال کنید.

سپرده گذاری در بانک عشق تان را برای همسرتان ساده و برای دیگران مشکل کنید.

شما با اطمینان از اینکه هیچ کس جز همسرتان نمی تواند مهم ترین نیازهای عاطفی تان را برطرف کند، قادر به انجام آن خواهید بود.

اگر می خواهید عشق همسرتان  باشید و از عاشق دیگری شدن اجتناب کنید، مطمئن شوید که همسرتان بزرگ ترین منبع عشق در حساب بانک عشق شماست.

در ادامه چند پیشنهاد مطرح می شود که به شما کمک می کند از بانک عشق تان محافظت کنید:

مشاوره آنلاین رایگان و سوالات در مورد خیانت همسر در انتهای صفحه قرار دارد.

نویسنده: مشاورانه

خیانت جنسی (از لاتین adulterium) رابطه جنسی خارج از ازدواج است که به دلایل اجتماعی، مذهبی، اخلاقی یا قانونی قابل اعتراض تلقی می شود. خیانت جنسی می تواند یک بار و کوتاه مدت رخ دهد و یا به صورت بلند مدت و دائمی خارج از بستر زناشویی رخ دهد.

زنا، روابط جنسی است که حداقل یک شرکت کننده در آن با شخص دیگری خارج از چارچوب ازدواج رابطه جنسی دارد. طبق احکام اسلام، مسیحیت و یهود، ازدواج یک اتحادیه است که توسط خود خدا ایجاد شده است و روابط جنسی خارج از آن را زنا دانسته و یک گناه بزرگ تلقی می کند.

خیانت بدترین کابوس هر زوج است؛ خیانت اعتماد را از بین می برد و شکاف بزرگی در پیوند ازدواج ایجاد می کند. خیانت از نظر قانون جرم است و در صورت اثبات آن، فرد توسط قانون مجازات می شود.

نارضایتی زناشویی یکی از مهمترین دلایل ارتکاب خیانت جنسی است. عوامل بنیادی دیگر، عدم شادی در زندگی، بی وفا همسر (تنوع طلبی و عدم داشتن چارچوب فکری و اخلاقی) است. عامل دیگر کسالت و یکنواختی در زندگی زناشویی است.

خیانت عاطفی را می توان اینگونه تعریف کرد: “رابطه عاطفی داشتن با شخصی بجز همسر که سبب کاهش رابطه عاطفی و صمیمیت میان او و همسرش شود.”

سلام.من ۳۰ سال دارم و همسرم ۲۴ سال.ما دو بچه داریم یک پسر ۶ ساله و دختر۲ ساله.ما ۸سال هست ک ازدواج کردیم.من همیشه خواستم زنم در مورد معاشرت با بقیه پیش رفت داشته باشد ک اوایل ازدواج هیچ اعتماد ب نفسی نداشت.پس کاملا اونو ازاد گذاشته بودم .وقتی پسرم ۲ سالش بود متوجه رابطه ش با شخص دیگری شدم بعد از کلی درگیری باهاش نتونستم ب کسی بگمو بعد از مدت یک سال کلا موضوع رو فراموش کردیم ولی همش این قضیه تو ذهنم بود.بعد از گذشت چند سال و با بدنیا اومدن دخترم ک الان دو سالشه دوباره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما آقا مرتضی قابل درک هست که در زمان فعلی بخاطر تکرار خیانت همسرتان با فشار روحی زیادی روبرو شده اید اما دقت داشته باشید که بخشیدن و ادامه زندگی مشترک زمانی مناسب می باشد که دلایل خیانت شناسایی شود و برطرف شود و اینکه شما بخواهید فراموش کنید و یا در مورد ان صحبت نکنید و یا همسرتان اشتباه بودن و مسئولیت خور را در مورد این خطا نپذیرند کمکی به هیچ یک از شما دو نفر نمی کند و نیاز است که در کنار بخشیدن و تلاش برای بازسازی اعتماد دلایل خیانت و سبک‌ارتباطی و جتی… ادامه دیدگاه »

من براتون پیام گذاشتم چرا ارسال نشده

سلام عزیزم در لینک زیر جواب شما ارسال شدهhttps://moshaveraneh.com/%d8%a8%d8%ae%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1-%d8%9f-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa/

سلام من۲۵سالمه وشوهرم۲۸سال که۳سال عروسی کردیم من شخصا ازاینکه به شوهرم هی شک داشته باشم بدم میومد وسعی میکردم طوری رفتارکنم که بهش بفهمونم اعتماد کامل بهش دارم شوهرمم چون مذهبی بود ومیدونم که قبل ازدواج هم بادختری نبود ولی کم کم متوجه خیانت شدم من دیگ اون اعتماد اول رو نداشتم پنهانی سعی میکردم بدون اینکه متوجه بشه گوشیشو چک میکردم که هربار یه چیز تازه ترمیدیدم بعد یه هفته درگیری بهش میگفتم یاحتی تودعوا اما انکار میکرد توی این سه سال چندباری دیدم پیامک حالا هی من گفتم اون انکار کرده بخشیدمش ولی الان باز خیانت های تازه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما ندا جان قابل درک می باشد که شما با روبرو شدن با این شرایط از فشار روحی زیادی رنج می برید اما دقت کنید که اگر شما برای اینکه ثابت کنید ایشان به شما خیانت کرده اند دلیل و مدرک کافی دارید و نه حدس و گمان استفاده نمی کنید خب در این مسیر این میزان از خیانت و نپذیرفتن از سمت همسر شما نشان از این موضوع می باشد که ایشان بینش لازم را نسبت به آسیب های خیانت ندارند و همچنین اینکه تعهد و ثبات در تعهد که در بازسازی اعتماد بعد از خیانت نیاز… ادامه دیدگاه »

سلام چطوری بعد خیانت دیدن همسرم دوباره اعتماد کنم خیلی شکاک شدم درصورتی که میدونم شوهرم پشیمان شده د دیگه به سمت این کارها نمیره

سلام به شما دوست عزیز در مورد موضوع خیانت نیاز است که سعی کنید اگر همسرتان ابراز پشیمانی دارند و می خواهند این اعتماد را بازسازی کنند و شما نیز این موضوع را پذیرفته اید سعی کنید به خودتان و ایشان فرصت بدهید تا این مسیر بازسازی طی شود و به مرور زمان بتوانید در این مسیر به اعتماد جدیدی را ایجاد کنید و بازسازی داشته باشید . در این مسیر بهتر است هردوی شما سعی کنید یک دروه مشاوره زوج درمانی را تجربه کنید تا در کنار بررسی شرایط روحی هردوی شما و در کنار ان بررسی مشکلاتی که… ادامه دیدگاه »

خیلی ممنون از راهنماییتون ولی شوهرم میگه دوست نداره درموردش صحبت کنم چهارساله گذشته ومشاوره رفتن نداره خیلی هم سعی کرده اعتماد سازی کنه ولی فایده ای نداشت نمیتونم گذشته رو فراموش کنم و به شوهرم اعتماد کنم دوست دارم بهش اعتماد داشته باشم تا دیگه گذشته تکرار نشه

در این ورت بهتر است خود شما با توجه به میزان تایمی به گذشته است در این مورد به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم با بررسی افکار و احساساتی که شما تجربه می کنید بتوانیم به شما کمک کنیم.
چهار سال زمان زیادی می باشد و در این مورد نیاز است که آنچه شما تجربه می کنید و هنوز برایتان شک ایجاد می کند از اهمیت برخودار می باشدو در این مسیر ک دوره ماوره نشاختی می تواند در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۸۹۵

سلام.وقت بخیر. من‌متینا ۲۱ سالمه.راستش من یه سری مشکلات پی در پی و درگیری های پشت سرهم برام‌پیش اومده که همگی در حوزه مسائل عاطفی و احساسیم بودن.بنابراین احساس میکنم دارم یک ترومای وحشتناک از کات کردن یک رابطه دوستی ۵ ساله رو همراه خودم میکشم و وارد روابط دیگم میکنم.بعد از اون رابطه که حدود ۲ سال پیش تموم شد دیگه هیچوقت نتونستم با کسی وارد رابطه درستی بشم.حتی به سمت ادمای به درد نخوری جذب میشم که خودم گاها میدونم هیچی پشت این دوستی نیست اما انجامش میدم. اون رابطه ی ۵ ساله رو خودم به خاطر اینکه… ادامه دیدگاه »

سلام این لینک سوال و ججواب شما می باشد .https://moshaveraneh.com/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%db%8c/

سلام ببخشید من۲۶سالمه یکه پسر دوساله دارم چند روز پیش گوشی شوهرم پیام واتساپ اومد بازش کردم اسم یه دختره رو به اسم دوستش ذخیره کرده بود.۶سال پیش سرویس مدرسه بود این دختره هم سرویسش بود. بعد که بهش گفتم کیه گف نمیدونم وبدبیراه بهم گفت. منم قهر کردم از خونه رفتم ولی ادرس دختره رو از وقتی سرویسش بود داشتم رفتم خونشون پیامای گوشی دختره رو نگاه کردم چیزای خیلی بدی بود از پیاما اسکرین گرفتم براش فرستادم ولی بازم قسم میخورن میگن ما باهم در ارتباط نبودیم فقط تلفنی بوده . اومد دنبالم بخاطر بچم برگشتم ولی هر… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط با فشار روحی زیادی برای شما همراه می باشد اما دقت کنید که در مسئله خیانت بهتر است سعی کنید که در احترام بازهم نسبت به یکدیگر برخورد کنید و در مورد دیدگاه ، احساسات و خط قرمزهای زندگی مشترک که برایتان اهمیت دارد با ایشان در زمان مناسبی صحبت کنید . اینکه شما تنها بخاطر فرزندتان بخواهید به زندگی مشترکتان ادامه بدهید کمکی به بهبود زندگی مشترکتان نمی کند و می تواند آسیب های بیشتری را از نظر روحی برای هردوی شما ایجاد کند و حتی امکان خیانت… ادامه دیدگاه »

اگر ممکنه راهنماییم کنین چطوری از این فکرا خلاص شم

سلام من۲۵سالمه۹ساله ازدواج کردم ودوتادخترهفت وسه ساله دارم حدودهفت ماه پیش بودکه متوجه شدم شوهرم بازن داداشم درارتباطه وقتی بهش گفتم عصبانی شدوگفت اینطورنیست ویک پیام ساده واسه اولین بارداده منم باورکردم وبیخیال شدم ولی حدوددوماه بعدش فهمیدم که هنوزرابطه دارن البته فک کنم ازخیلی وقت پیش درارتباط بودن من دیرمتوجه شدم.وقتی بهش دوباره گفتم گفت توشکاکی واشتباه میکنی وجنگ ودعواتایک روزدیدم زن داداشم پیام دادروگوشیش اونم خواب بودمن جوابش ودادم بهش گفتم اونم گفت که اون بی تقصیره ومجبوربوده باهاش درارتباط باشه اخه تهدیدم کرده که خودمومیکشم اگه پیام ندی بهم وقتی به شوهرم گفتم منکرشدواصلامیگفت من به چشم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما رد زمان فعلی قابل احترام می باشدخیانت می تواند با فشار روحی زیادی همراه باشد اما بهتر است دقت کنید که بهتر است برای صحبت با همسرتان در مورد خیانت ایشان دلایل قانع کننده داشته باشید در کنار اینکه بهتر است دقت کنید که گاهی افراد نمی توانند اشتباه بودن مسیر خود را بپذیرند چون بینش لازم را نسبت به رتار و مشکلات خود ندارند . در این مسیر بهتر است شما در زمان مناسبی در احترام خط قرمزها و احساسات و همچنین دیدگاهای خودتان را در مورد این روابط با همسرتان به… ادامه دیدگاه »

سلام من وهمسرم یازده ساله ازدواج کردیم ودخترهشت ساله داریم از وقتی دخترم یک سالش بودمتوجه خیانتش شدم تا سال پیش همش خیانت کرده ومن فهمیدم حتی تو خونه خودم هم اومدم دیدم الان اصلا بهش اعتمادندارم شکاکم بهش وحس تنفردارم بهش ولی از بی کسی پدرم مرده مادرم سیغه شده وهزارتا مشکل دیگه هی سعی کردم زندگیمو درست کنم ولی همش من اعتمادمیکنم واین خیانت حالارفتیم به مشاورمشاورمیگه تومریضی شکاکی اگه شک نکنی اینم درست میشه ولی من که اول خیلی بهش اعتماد داشتم ولی اعتمادکردم وخیانت دیدم دیگه خسته ام نای جنگیدن ندارم دوست دارم بمیرم مشاورگفته حق… ادامه دیدگاه »

سلام به شما بیتا جان احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت داشته باشید که شما برای اینکه بیان کنید همسرتان به شما خیانت کرده اند نیاز است که مدرک لازم داشته باشید و در کنار این موراد شما مجور به ادامه زندگی مشترک نمی باشید و اگر مدارک لازم دال بر خیانت همسرتان دارید اما ایشان برای بهبود زندگی مشترک اقدامی نمی کنند شما می توانید از طریق قانونی اقدام کنید و ایشان موظف به پرداخت مهریه شما می باشند که می توانید با توجه به آن زندگی مستقلی داشته باشید اما اگر مدرک لازم برای خیانت همسرتان… ادامه دیدگاه »

چیزی نداره که مهریه بده مدرک هم وقتی توخونه ام دیدم شکایت کردم ۱۰روزرفت زندان وازش تعهدگرفتن نمیدونم به دردمیخوره یانه یه بارهم گوشیمو گذاشته بودم ماشینش ظبط کنه صداشون ظبت شده بودولی گوشیمو شکوندمن مشاوررفتم که طلاق بگیرم ولی گفت بخاطر بچه ات باید بشینی واینم خوب بشه مشکلم اینجاست که عوض اینکه مشاورباهمسرم کارکنه ریشه یابی کنه وعوضش کنه بهم میگه فقط بهش اعتمادکن وآزادش بذارالبته خودش قبول کرده خیانت هاشو ولی مشاور اصرارداره که من شکاکیمو بذارم کنار ولی تایه حرکتی نشه تابهم ثابت نشه که واقعا عوض شده نمیتونم بهش شک نکنم بخداخستم هیشکیوندارم میترسم طلاق… ادامه دیدگاه »

اینکه مشاور شما به چه دلیل این صحبت ها را انجام داده اند را نمی دانم اما آنچه که نیاز است شما رد مورد آن تصمیم گیری داشته باشید این است که شما می توانید با توجه به شناختی که نسبت به همسرتان و زندگی مشترکتان و خیانت های ایشان دارید این مسیر را سالهای دیگری با ایشان ادامه بدهید ؟ در هرصورت شرایط روحی شما از اهمیت برخودار می باشد و شما برای ادامه زندگی مشترک نیاز به دلیلی محکم تر از فرزندتان دارید چون این شرایط پر تنش هم برای خود شما و هم فرزندتان آسیب زا می… ادامه دیدگاه »

ممنون ازراهنماییتون

سلام من پنج ساله ازدواج کردم و ۲۵ سالمه که هفت ماه پیش با اومدن خانمی به در خونه ام متوجه خیانت همسرم شدم اون خانم ازشوهر من۶سال بزگتره و ۲تا بچه بزرگ داره و مطلقه هستش و وقتی گوشیش رو نشونم داد درست یک هفته بعد از عروسیمون باهم چت میکردن وقتی که فهمیدم به همسرم گفتم برگشت گفت که ما قبل ازدواج همدیگه رو خیلی دوس داشتیم و قرار گذاشته بودیم اصلا از همدیگه حتی اگه ازدواج کنیم دست برنداریم زنگ زدم به مادرش اومد دعواش کرد و ازم خواست تا به خانودام چیزی نگم شوهرمم گفت بزار… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که در مورد مسئله خیانت تا زمانی که فرد به اشتباه بودن مسیر خود آگاه نباشد و دیگران را مقصر بداند نمی توان امید به تغییری داشت شما بیان می کنید ایشان بیان می کنند که از قبل رابطه داشته اند و با توججه به آسیب های این موضوع به این خانم قول داده اند که رابطه را ادامه بدهنذ و زمانی که این خانم به منزل شما امده اند نیز بازهم اشتباه خود را نپذیرفته اند بلکه مقصر را فرد مقابل می دانند و در… ادامه دیدگاه »

سلام
من تقریبا به همسرم خیانت کردم
البته نه بصورت سکس و چیز دیگه
فقط با یه خانوم دیگه چت کردم
الان خانومم متوجه شده
چون قبلاً هم این کارو کرده بودم میگه دیگه بهت اطمینان ندارم.و از من ضمانت میخواد
چجوری میتونم رضایتشو به دست بیارم؟
چجوری میتونم دلشو به دست بیارم دوباره؟
میتونید کمکم کنید؟
البته تا ظهر بیشتر وقت ندارم
ممنون

سلام به شما دوست عزیز دقت کنید که شما متاهل و متعهد به زندگی مشترک می باشد و خیانت تنها رابطه جنسی نمی باشد و برقراری ارتباطات پنهانی می تواند خیانت محسوب شود و شما را از تعهدی که داده اید دور کنید . برای اینکه اعتماد همسرتان بازسازی شود در اول بهتر است شما واقعا به اشتباه بودن مسیر خود آگاه باشید و بخواهید که این مسیر را جبران کنید و نه تنها به دلیل اگاه شدن همسرتان و در کنار آن به تعهد خود پایبند باشید و در این تعهد ثبات داشته باشید چون قبلا شما بیان می… ادامه دیدگاه »

هم ابراز پشیمونی دارم و هم آماده برای جبران ولی همسرم میگه مثلا چجوری میخوای جبران کنی؟همین امروز جبران کن.منم تو ۱ روز نمیتونم کاری بکنم.چیکار میتونم بکنم مثلا؟میگم فرصت بده.میگخ فرصت بدم چیکار میکنی؟ منم هیچ جوابی ندارم بدم.نمیدونم برای جبران همچین کاری چیکار باید بکنم.چون دوباره داره تکرار میشه میگه اگه فرصت بدم یا دوباره تکرار میکنی یا همه چیو ماست مالی میکنی…نمی‌دونم چیکار باید بکنم

در هرصورت همسر شما با توجه به اعتمادی که به شما داشته است و با خلاف آن مواجهه شده است در زمان فعلی عصبانی می باشد و ناراحتی زیادی را تجربه می کند بهتر است به او بیان کنید که او زندگی مشترکتان را دوست دارید و در این مسیر فرصتی می خواهید تا دوست داشتن و بهبود و رشد زندگی مشترکتان را کنار ایشان تجربه کنید . سعی کنید به خشم و ناراحتی ایشان توجه کنید و شرایط او را درک کنید و از او بخواهید که به شما بیان کند چه توقعاتی از شما دارد تا این مسیر… ادامه دیدگاه »

متاسفانه تلفن هاتون پاسخگو نیست.من همین امروز آماده برای مشاوره هستم.حتی تلفنی.

سلام به دلیل تعطیلات تا ۵ فرودین مطب تعطیل می باشد ۵ فرودین تماس بگیرید همکاران ما پاسخگو هستند

من هم قبول دارم که اشتباه کردم و هم آماده ی جبران هستم و از همسرم فرصت می‌خوام که جبران کنم.ولی میگه فرصت نمیدم چون که یا دوباره تکرار میکنی یا ماست مالیش میکنی.میگه فرصت بدم چیکار میکنی؟منم جوابی ندارم.ولی خب ۱ روزه هم کاری نمیشه کرد.چیکار کنم؟

سلام.لطفا کمکم کنید.من ۲۸ سالمه و ۲تا بچه دارم.شوهرم مدیرعامل یه شرکت هست.به تازگی یه حسابدار خانم که مجردم هست گرفتن.چند روز پیش دیدم خیلی به هم پیام میدن و هرچی ازش پرسیدم در مورد چی صحبت میکنین گفت حساب و کتاب شرکته چون پایان ساله باید موجودی بگیریم منم قبول کردم و چیزی نگفتم.ولی بعدش دیدم که خانومه پیام داده (مهندس هنوز درد دارم چه حالی داد تو بغلت ببخشید بلد نبودم) و حال شوهرم رو پرسیده بود و اونم در جواب گفته بود یه جوریم.با عصبانیت از شوهرم جریان رو پرسیدم گفت که خانومه تو بایگانی دنبال یه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که در زمان فعلی با شرایط روحی سختی روبرو هستید اما بهتر است در این مواقع آارمش خودتان را حفظ کنید و از واکنش های هیجانی خوداری کنید تا بتوانید در این مورد تصمیم گیری بهتری داشته باشید . بله ممکن است حدسیات شما ردست باشد و حتی در صورت غلط بودن حدس خیانت شما بهتر است همسرتان شرایط کاری را در نظر داشته باشند و خط قرمزها را رعایت کنند تا بتوانند زندگی مشترک خود را از آسیب دور نگهدارند در این مسیر بهتر است سعی کنید در احترام خط… ادامه دیدگاه »

هرچی از شوهرم پرینت پیامهاشو خواستم نگرفت گفت که اگه پرینت گرفتم فردا یه مشکل دیگه پیش اومد یه چیز دیگه میخوای.گفتم خب خانوم حسابدار رو اخراج کن گفت من نمیتونم نون کسی رو ببرم.و از وقتی که مدیر عامل شده کلا اخلاق و رفتارشم با من عوض شده.نه به حرفهام گوش میده و نه اهمیت میده و نه ناراحتیم واسش مهمه.وقتی هم ازش ناراحت میشم بعدش از دلم در نمیاره.کلا خیلی بد اخلاق شده.تو خونه یا حرف نمیزنه و مدام فکرش درگیره یا پسرمون رو میزنه.هر وقتم بهش میگم اخلاقتو درست کن میگه مسئولیتم تو شرکت زیاده و همش… ادامه دیدگاه »

دوست عزیز بهتر است همانطور که بیان کردم دیدگاهتان در مورد اینگونه روابط که دیگر خارج از حیطه کاری می باشد و همچنین خط قرمزهای زندگی مشترکتان را در احترام به همسرتان بیان کنید تا ایشان با آگاهی در این مورد انتخاب داشته باشند و خودتان نیز بهتر است سعی کنید محیط پر آرامش تری را برای زندگیتان ایجاد کنید تا شرایط سخت کاری همسرتان درک شود و بتوانید در یک رابطه و احترام متقابل امکان صحبت و رشد زندگیتان را داشته باشید . در این مسیر بهتر است به خودتان و ایشان فرصت بدهید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری… ادامه دیدگاه »

سلام. من ۲۴سالمه و با یک پسر ۴ساله در ارتباط هستم و قرار هس ازدواج کنیم.دوسال اول دانشگاه میخوند و منتظرش موندم دوسال دوم رو سربازی رفت منتظرش موندم.ایشون دوسال ازم بزرگترن.اول دوستیمون من عاشقش بودم چون اعتماد داشتیم بهش بعد دوسال با دخترخالم بهم خیانت کرد و فهمیدم.با کلی دروغ دخترخالمو نگه داشته بود پیشش.دخترخالم کارمیکرد و فقط برا دوست پسرم خرج میکرد لباس میخرید بخاطر پولش باهاش مونده بود.منکه فهمیدم، با دخترخالم قطع رابطه کرد اومد کلی التماس منو برگردوند.اصلا راضی نبودم برگردم ولی اونقد التماس کردو به بدنش تیغ مینداخت که مجبور شدم برگردم.دستشو به قران زده… ادامه دیدگاه »

سلام به شما ساناز جان احساساتت قابل احترام هست اما دقت داشته باشد که تنها هدف ازدواج کافی نمی باشد و نیاز است که فرد در این مسیر اقداماتی نیز انجام بدهد و فرد یکه مکرر خیانت خود را تکرار می کند شما نمی توانید به امید تغییر دادن ایشان وارد زندگی مشترک شوید چون ایشان از سمت شما فرصت لازم را برای تغییر داشته اند و روابط خود را زمانی تمام کرده اند که شما فهمیده اید و این موضوع می تواند بارها تکرار شود . دقت کنید که ایشان تا زمانی که به اشتباه بودن مسیر خود آگاه… ادامه دیدگاه »

بخدا موندم چیکارکنم میگه عاشقمه ولی بقول شما بعد ازدواجمون مشکلات زیادی پیش میاد پس بازم میتونه خیانت کنه.بعد اینکه این خیانتشو فهمیدم تمام تلاششو میکنه کارشروع کنه و بیادخاستگاریم.ولی من موندم چطور بهش بگم من نمیخام باهات ازدواج کنم.میگه میخام بعداینکه سرکار میرم اینیستا و تلگرام رو کلا پاک کنم.ولی من اعتمادم به همه ازبین رفته.میترسم ازش جداشم و خاطراتش عذابم بده.میترسم دیگه نتونم یکیو مثه این دوس داشته باشم و به اخلاقاش عادت کرده باشم.هم نمیخام باهاش ازدواج کنم چون اون لحظه ای که با دختره دیدمش عذابم میده از یطرفم میترسم ازش جداشم و ازاون بدترش سرراهم… ادامه دیدگاه »

دوست عزیز دقت کنید که نیاز است شما شرایط بیرونی و به شناخت خودتان نسبت به یاشان اعتماد کنید و این نادیده گرفتن شریاط بیرونی می تواند برای شما آسیب زا باشد پس بهتر است در این مسیر بهتر است یک دوره مشاوره حمایتی به صورت حضوری و یا با توجه به شرایط فعلی تلفنی دریافت کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا بتوایند با بررسی دقیق تر شرایط روحی خودتان و شرایط بیرونی تصمیم گیری داشته باشید . برای ترک یک رابطه طولانی مدت این ترس از تنهایی ف ترس از اعتماد نکردن به دیگران… ادامه دیدگاه »

برام جای سواله اون میتونه مخ بهتراشو بزنه چرا دست از سرمن برنمیداره.خیلی عذاب میکشم لحظه ای که با دختردیگه دیدمش از ذهنم بیرون نمیره.ازش جداشم دیگه نمیتونم با کسی ازدواج کنم چون اعتمادم به همه ازبین رفته.ولی از یطرفم نمیخام باهاش ازدواج کنم چوم تو عذابم که چطوری بااینکه اون همه دوستم داشت و همه کار برام میکرد چطور میتونه خیانت کنه بهم.این بااون همه که دوستم داشت خیانت کرد ببین یکی که تازه باهاش اشنا میشم میخاد چه بلایی سرم بیاره

سلام محمد هستم ۲۷ سال دارم با دختر خالم ک ۹ سال از من کوچکتر ازدواج کردم ۴ سال تو عقد بودم سه ماه اومدم سر خونه خودم که این سه ماه کلا مشکل داشتم بعد از ی ماه ک سر خونمون بودیم من با ی دختر آشنا شدم ک خانومم فهمید و برام مهم نبود چون دوسش نداشتم و ندارم دیگه خانومم ی چوری آبروی منو تو فامیل برو ک دیگه نمیتونم با خانواده رفت و آمد کنم و هر چی ب پدر و مادرم میگم این ب درد من نمیخوره ب خاطر اینکه ازدواجمان فامیلی بوده میگن نمیشه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز دقت کنید که شما بیان می کنید ۹ سال اختلاف سنی به این معنا که همسر شما ۱۸ سال در زمان فعلی سن دارند و از سن ۱۴ سالگی با شما عقد کرده اند و این به این معنا می باشد که ایشان از دوران نوجوانی وارد رابطه با شما شده اند رد سنی که بیشتر تصمیم گیری ها هیجانی می باشد و بیشتر بر پایه خیالپردزای فرد جلو می رود و این موضوع می تواند برای هردو طرف آسیب های زیادی به همراه داشته باشد . اینکه شما در زمان تعهد به همسرتان با… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید من هشت ساله ازدواج کردم از ماه اول ازدواجمان همسرم به من خیانت میکنه توی این چند سال من همیشه ازش خیانت دیدم و احمقانه موندم پای زندگیم تا اینکه چند ماه پیش ازشون تعهد محضری گرفتم ولی چند روز پیش به من گفتن که شوهرتو چند باره میبینیم از یه خونه میاد بیرون منم پیگیر شدم دیدم شیش ماهه با زن شوهر دار رابطه داره الان به قصدطلاق برگشتم و کلی گریه میکنه که انجام نمیدم دیگه حق طلاق بهت میدم فقط برگرد ولی من دیگه دوسش ندارم فقط مشکل من بچه هامه که دوقلوپسرهستن و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت داشته باشید که شما بیان می کنید که خیانت را در این ۸ ال دیده اید و وقتی فردی نمی تواند در کنار ابراز پشیمانی ، تعهد و ثبات لازم را داشته باشد امکان تکرار خیانت وجود دارد و در این مسیر با توجه به توضیحات شما ایشان نیاز به پروسه روان درمانی دارند تا مشکلات ایشان مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به ایشان کمک کنیم و با تعهد حضری مشکلاتی که باعث ایجاد این سبک رفتاری در ایشان می شود برطرف نمی… ادامه دیدگاه »

یعنی شما برای من طلاق و پیشنهاد نمیکنین همه فامیل دیگه فهمیدن حس کوچیکی بهم دست میده اگه برگردم ومهم تراینکه من علاقه ای بهش ندارم وهربارمیبینمش اون لحظه با زنه رو یادم میاد

با توجه به شرایط شما و سبک رفتاری همسرتان تصمیم گیری در مورد جدایی بر عهده خودتان می باشد با توجه به اینکه آسیب های این زندگی مشترک برای شما و فرزندتان می تواند زیاد باشد مخصوصا اگر همسرتان پروسه درمانی را طی نکنند . بهتر است اما قبل از تصمیم گیری جدی در این زمینه یک دروه مشاوره حمایتی را دریافت کنید تا شرایط شما بررسی شود و بتوانید با بررسی همه جوانب تصمیم گیری داشته باشید و نه تنها به دلیل تایید های بیرونی . در هر صورت تکرار مکرر خیانت می تواند از نر روحی نیز برای… ادامه دیدگاه »

باسلام.نازنین هستم ۳۸ ساله .متاهل ،۱۶ ساله که ازدواج کردهایم،دو فرزند ۱۰ و۸ ساله دارم.سه چهار سال قبل همسرم تغییر شغل داد واز یک مکان نظامی بیرون اومد ودر یک یا چند شرکت مشغول به کارشد،کم کم تغییر کرددر سبک لباس پوشیدن ،زندگی کردن،مدام سرش تو گوشی بود ،تا اینکه یه روز که گوشیش روشن بود وخودش رفته بود دوش بگیره دیدم با چند نفر در ارتباطه،وچت می کنه قرار ملاقات تو خونه خودمون گذاشته بودو به طرف قول داده بود مارو بفرسته شهرستان،….من متوجه شدمکلی ناراحت شدم،معذرت خواهی کرد قول داد دیگه تکرار نکنه،…روی گوشیش رمز گذاشت،چند ماه پیش… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات و نگرانی های شما قابل درک می باشد و این سبک رفتاری می تواند حساسیت های بیشتری را به همراه داشته باشد و شک و سوء ظن بیشتری را ایجاد کند اما برای اینکه بیان کنیم ایشان به شما خیانت می کنند نیاز به مدرک می باشد بهتر است دقت کنید که در این مسیر بهتر است سعی کنید که در احترام با یکدیگر برخورد کنید و با قهر و توهین و … بین خودتان فاصله ایجاد نکنید و سعی کنید برای روزهای تعطیل از قبل برنامه ریزی داشته باشید با ایشان و در… ادامه دیدگاه »

سلام . من ۶ سال ازدواج کردم . همسرم آدم زودجوش و بد دهنی هستش . البته وقتی حالش خوبه و آرومه خیلی باهام خوب رفتار میکنه ولی وقتی عصبانی میشه هر چی از دهنش در میاد بار آدم میکنه . چند بار هم دست روم بلند کرده . الام مشکل جدیدم چیز دیگس . من یه دختر خاله دارم متاهله دو تا پسر هم داره شمال زندگی میکنن و آرایشگر هستش . شوهرم بهش تمایل نشون میده . خیلی سعی میکنه باهاش تماس داشته باشه . اوایل وقتی من با دختر خالم تلفنی صحبت میکردم اون هم بود و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما قابل درک می باشد دقت کنید که اینکه ایشان با وجود اینکه شما خط قرمزتان را در مورد تماس با این شخص مشخص کرده اید بازهم این رفتار را تکرار می کنند می تواند خیانت محسوب شود و تا زمانی که در کنار ابراز پشیمانی ایشان تعهد لازم و ثبات وجود نداشته باشد امکان تغییر این مسیر غیر ممکن می باشد . بهتر است در احترام سعی کنید که خط قرمزهای زندگی مشترک را مجدد به ایشان بیان کنید و سعی کنید که با توجه به شرایط فعلی خودتان تصمیم گیری داشته باشید… ادامه دیدگاه »

اگه بخوام باهاش صحبت کنم دعوامون میشه . احساس میکنم دیگه نمیتونم به این زندگی ادامه بدم . گذاشتم فردا که رفت سر کار وسایلم جمع کنم و خونه رو ترک کنم .ولی یکم میترسم . نزدیک تعطیلات هستش و دست و پام بسته است

در این مسیر شما می توانید تصمیم خود را در این زمینه بگرید اما بهتر است در آرامش و بدون توهین قبل از خروج از منزل با ایشان در مورد تصمیمتان صحبت کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید

قبلا درباره جدا شدن باهاش صحبت کردم اولش گفت باشه ولی وقتی دید جدیم عصبانی شد و دست روم بلند کرد الانم میترسم حرف بزنم که دوباره دعوامون بشه . از پریروز که فهمیدم چندبار ازم پرسید چته البته با حالت عصبانی که ببینه من میدونم یا نه صبحشم یه پیام مثلا عاشقانه برام فرستاد و گفت که میخوام سورپرایزت کنم ولی من عکس العملی نشون ندادم از اون به بعد شروع کرد به قیافه گرفتن و با تندی حرف زدن کاراش خودش میکنه و برای خودش از بیرون غذا میگیره . دوست دارم سریع اقدام کنم برای طلاق .… ادامه دیدگاه »

دوست عزیز احساساتی که شما تجربه می کنید از ارزش زیادی برخوردار می باشد و می توانید طبق آخرین ماده ای که بند طلاق اضافه شده است که عدم تفاهم می باشد و همچنین سبک رفتاری همسرتان در این مورد اقدام کنید البته دقت داشته باشید که طلاق از طریق روند دادگاه برای دریافت مهریه و… کمی می تواند طولانی باشد و در این مدت بهتر است شما نقطه امنی برای ماندن داشته باشید اما اگر بخواهید در یک مسیر طلاق توافقی داشته باشید مسیر دادگاه نیز کاهش می یابد و این روند سرعت بیشتری دارد . اما بهتر است… ادامه دیدگاه »

همانطور که اشاره کردم تا زمانی که ایشان به اشتباه بودن مسیر و رفتار خود آگاه نباشند و آن را نپذیرند تغییر سخت تر و آسیب به زندگی مشترکتان بیشتر می شود در این مسیر تصمیم نهایی با توجه به شرایطی که شما تجربه می کنید بر عهده خود شما می باشد .

ممنون از پاسخ سریع شما. من اشتباه خودم و اینکه باید به همسرم میگفتم تا سرش رو کم کنه .قبول دارم. اما راهی برای برگرداندن زمان ندارم. همسرم راضی نمیشه مشاوره بیاد.به صورت انلاین و یا تلفنی میشه راهنمایی بگیریم?
حرف های تلخ و تهمتهایی که می‌شنوم و ماجراهایی که همسرم توی ذهنش داره میسازه رابطمون و ادامه ی زندگی رو داره مشکل می‌کنه. اینقدر تلخ و سنگینه حرفاش که بارها به فکر خودکشی افتادم.
نمی‌دونم میتونم تحمل کنم یانه. بخاطر یه اتفاق تلخی که برام افتاده بود،بجز کابوسی که سالها دنبالم بوده،کل زندگیم انگار تحت الشعاع اون قرار گرفته.

به قابل درک می باشد که شرایط سختی در زمان فعلی دارید اما هردوی شما با توجه به تجربه ای که داشته اید نیاز به کمک مشاور دارید بله با شماره ای که به شما می دهم هم می توانید مشاوره حضوری دریافت کنید و هم تلفنی .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۹۰

سلام. من ۳۲سال و همسرم ۳۶سال داره و ۱۱سال پیش ازدواج کردیم.سه تا بچه داریم.۱۵سال پیش با اقایی دوست شدم که برای اولین بار رابطه ی جنسی را به زور وخشونت وار عقب بامن برقرار کرد.بعد از مدتی متوجه شدم که متاهل است و قطع رابطه کردم.البته خودش می‌گفت که داره جدامیشه و اصرار داشت منتظر بمونم..۲سال بعد با همسرم اشنا شدم و بخاطر شخصیتش دیوانه وار عاشقش شدم و ازدواج کردیم. سال گذشته اون اقا توی فضای مجازی پیام داد و احوالپرسی کرد.و با صحبت راجع به عکس بجه های من که فرزند دوم تازه به دنیا اومده بود… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که روبرو شدن با این شرایط برای شما و همسرتان فشارهای روحی زیای را به همراه خواهد داشت اینگونه افراد با مشکلات زیادی مواجهه هستند که هرچقد شما به آنها بیشتر باج بدهید آنها رفتار نامناسب خود را بیشتر تکرا می کنند بهتر بود راهای ارتباطی هم شماره ، فضای مجازی و… را حذف می کردید تا از مزاحمت های ایشان خلاص شوید و به صورت خلاصه موضوع را با همسرتان در میان می گذاشتید تا در صورت روبرو شدن با مشکل ایشان اطلاعاتی داشته باشند . بهتر است در این… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر
مشاوره تلفنی رایگان خیانت همسر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *