مشاوره تلفنی خیانت

 
helpkade
مشاوره تلفنی خیانت
مشاوره تلفنی خیانت

مشاوره خیانت همسر تلفنی و حضوری، برای زوج هایی کاربرد دارد که با مشکل خیانت مواجه شده‌اند یا نسبت به خیانت همسرشان دچار ترس و تردید هستند. فردی که مورد خیانت واقع می‌شود دچار احساس ناامنی، خشم، شوک و سردرگمی می‌گردد. مسلما در این شرایط تصمیم گیری منطقی برای زندگی بسیار دشوار بوده و ممکن است مرتکب اشتباهات جبران ناپذیری شوید پس باید پیش از هر کاری به خودتان زمان بدهید تا آمادگی پذیرش این موضوع را به دست آورید. با استفاده از خدمات مشاوره خیانت همسر این امکان مهیا می‌شود که با ریشه یابی اصولی دلایل خیانت همسرتان، به تدریج موفق شوید کنترل و مدیریت شرایط را در دست بگیرید و بهترین تصمیم را عملی کنید. 

خیانت همسر به معنای بی وفایی، بدقولی و عهد شکنی زن یا مرد نسبت به پیمانی‌ست که در زمان ازدواج بسته شده است. در تمامی جوامع، خیانت یک امر ناپسند می‌باشد که آسیب‌ها و پیامدهای منفی شدیدی بر زندگی زوجین به همراه دارد. از آن جایی که آگاهی از خیانت همسر بار هیجانی منفی بسیاری به همراه دارد و تصمیم گیری منطقی در آن لحظه بسیار دشوار است، در ابتدا مشاوره خیانت همسر تلفنی به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ گونه قضاوتی شنیده شوید و مشکلات خود را در میان بگذارید. زمانی که اندکی از این بار بزرگ از روی شانه‌تان برداشته شود، قادرید تصمیم گیری بهتری برای آینده‌تان داشته باشید. برای اطلاع از نشانه های خیانت زنان و نشانه های خیانت مردان کلیک کنید.

زمانی که در زندگی زناشویی خیانتی اتفاق می‌افتد، طرفین معمولا موقعیت را صرفا از دریچه نگاه خود تحلیل می‌کنند. به عنوان مثال بسیاری از مردها بحث سردمزاجی همسر خود را عنوان کرده و بسیاری زنان از عدم توجه و محبت مردان خود شکایت می‌کنند. اما حقیقت این است که عوامل زیادی در خیانت همسر نقش دارند و در بسیاری از موارد هم فرد قربانی و هم فرد خطاکار در مسئله خیانت نقش دارند. در واقع هر یک کم و بیش در مسئله خیانت سهمی ایفا می‌کنند.

به طور کلی از عوامل اصلی خیانت می‌توان به عدم عشق ورزی و برآورده کردن نیازهای عاطفی یا احساسی فرد توسط همسر، بی توجهی به نیازهای جنسی همسر، اختلالات روانشناسی، شخصیتی یا رفتاری در فرد خطا کار، خشم نسبت به همسر و انتقام گرفتن از او، تنوع طلبی و ازدواج اجباری اشاره کرد. با دریافت مشاوره خیانت همه‌ی این مسائل قابل حل هستند. برای آگاهی در زمینه رابطه با زن شوهردار کلیک کنید.

مشاوره تلفنی خیانت

خیانت به همسر می‌تواند دارای اشکال و ابعاد گوناگونی باشد. انواع خیانت عبارتند از خیانت احساسی، خیانت رفتاری، خیانت کلامی، خیانت ذهنی و خیانت در روابط نامشروع که هر کدام می‌توانند پیامدهای منفی زیادی برای زوجین داشته باشند که مهم ترین بازتاب آن در زندگی مشترک از بین رفتن اعتماد، صمیمیت و احترام در بین زوجین است. 

معمولا قبل از طلاق به دلیل خیانت، طلاق عاطفی اتفاق می‌افتد و همزمان فرد دچار بی‌اعتمادی شدید نسبت به جنس مخالف، افسردگی، بی میلی نسبت به زندگی، استرس و اضطراب یا شکاکی بیش از حد می‌شود. البته فرد خطاکار هم ممکن است دچار احساس گناه و عذاب وجدان شدید شود که در صورت تداوم، زندگی فرد به کلی مختل شده و جبران اشتباه دغدغه‌ای فکری برای او شود. برای کسب اطلاع از طلاق به دلیل خیانت کلیک کنید.

یکی از دشوارترین و حساس ترین تصمیماتی که هر فرد در زندگی با آن روبرو می‌شود انتخاب همسر و ازدواج است. همسر گزینی مناسب یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از تجربه تلخ مورد خیانت واقع شدن است. مشاوره قبل از ازدواج با تحلیل موقعیت و شخصیت طرفین و همچنین بررسی دیدگاه‌ها و اهداف کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.برای اطلاع بیشتر از مشاوره قبل از ازدواج کلیک کید.

از آنجایی که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، زوج‌های جوانی که تازه می‌خواهند وارد زندگی مشترک شوند، با استفاده از مشاوره خیانت همسر می‌توانند سطح آگاهی خود را نسبت به دلایل خیانت در مردان و شناخت علت خیانت در زنان افزایش دهند تا از وقوع خیانت همسر جلوگیری کنند. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه، مقالات دلایل خیانت در مردان و علت خیانت در زنان را مطالعه فرمایید.

با دریافت مشاوره خیانت همسر، طی مصاحبه‌های جامعی که از شما و همسرتان به عمل می‌آید، نقش هر یک از شما در خیانت مشخص می‌شود. این فرایند کمک می‌کند که امکان بخشش خیانت برایتان فراهم شود چرا که هیچ انسانی کامل و بی نقص نیست در واقع همه انسان‌ها در زندگی اشتباهاتی مرتکب می‌شوند. البته این پروسه نیاز به زمان دارد تا بتوانید بار دیگر طعم آرامش را تجربه کرده و با آگاهی و از روی منطق برای آینده زندگی‌تان تصمیم گیری کنید و مشکلات را برطرف نمایید. با روشن شدن مشکلات و مسائل در نهایت حل این مشکلات بسیار ساده و راحت‌تر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از بخشش خیانت کلیک کنید.

در برخی از موارد دلیل خیانت، بیماری‌های روانشناسی فرد مانند اختلال‌های شخصیت یا اختلالات جنسی است پس باید در درجه اول این مشکلات حل شود و سپس روانشناسی زوجین و مشاوره خیانت همسر آغاز گردد. هر چه جلسات مشاوره خیانت همسر زودتر آغاز شود، از عمیق تر شدن زخم و جراحت روحی ناشی از خیانت همسر، جلوگیری خواهید کرد. برای کسب اطلاع از تشخیص خیانت همسر کلیک کنید. 

از آنجایی که دیدگاه کلی نسبت به مشاوره خیانت همسر منفی است، بسیاری از افراد در زمان مشاوره حضوری نمی‌توانند بسیاری از حرف‌های خود را به راحتی بیان کنند. به همین دلیل مشاوره خیانت همسر تلفنی، می‌تواند یک بستر امن را برای مشاوره خیانت همسر و مشاوره طلاق فراهم نماید. از دیگر محاسنی که مشاوره تلفنی دارد این است که شما به راحتی می‌توانید تنها با یک تماس از یک فرد متخصص در زمینه مشکل خود مشاوره بگیرید و هر چه زودتر از خدمات درمانی بهره مند شوید. 

در مشاوره خیانت همسر حضوری به دلیل اینکه امکان همدلی بیشتر می‌شود، رابطه درمانی که از اصولی‌ترین عوامل تاثیر گذار در درمان است زودتر شکل گرفته و در نتیجه روند بهبودی تسریع می‌شود. به این صورت زودتر می‌توانید شانس تجربه زندگی زیباتر را به دست آورید.  

مرکز مشاوره حامی هنر زندگی با کادری مجرب و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات در زمینه خیانت همسر به شما هستند. شاید پس از چنین تجربه‌ای برایتان سخت باشد که رو در رو با یک فرد در مورد خیانت دیدن از طرف همسرتان صحبت کنید. اما مشاوره خیانت همسر تلفنی در مرکز حامی هنر زندگی این امکان را برایتان مهیا کرده تا به راحتی نگرانی‌ها و مشکلات خود را با یک فرد متخصص در میان گذاشته و بهترین راهکار را دریافت نمایید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره خیانت همسر تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

سلام
من امید هستم ۳۲سالمه ۶ماه هست ازدواج کردم خانمم کارمنده تو سه ماه اول فهمیدم همسرم معشوقه ریسش هست ولی مدرکی ندارم برای اثباتش از وقتی ام فهمیدم جدا زندگی میکنیم الان دیگه ۴ماه میشه جدا هستیم
میخوام طلاقش بدم ولی میدونم میگه مهریه مو میخوام باید چیکار کنم؟
کمکم کنید لطفا

سلام در این باره نمی توانیم اینجا کمکی بکنیم. حتما با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره خیانت و ازدواج دریافت کنید.

سلام شوهرم بایه نفراشناشده بهش میگم چرابااین دختردرارتباطی میگه مامثل دوتامردباهمیم ولی من راریخته به هم بهنظرتون چیکارکنم حتی گفته اگه مشاوره گفت دیگه باهاش حرف نمیزنم لطفاراهنمایی

سلام این که در حال حاضر مردان و زنان در محیط های مختلف با هم برخورد دارند، اما حفظ مرزها میان زن و مرد حتی از منظر روانشناسان نیز اهمیت دارد. خیانت تنها رابطه جنسی محسوب نمی شود. اما صحبت کردن نیز نمی تواند دلیل بر خیانت ایشون (منظور خیانت عاطفی) باشد. با این حال حدود رابطه ی همسرتون با همکاران و یا آشنایان اگر برای شما آزار دهنده شده لازم به بررسی بیشتر هست. بدون ارزیابی نمی تونیم نظری بدهیم لطفا با شماره های درج شده در سایت هنر زندگی تماس گرفته و یک الی دو جلسه مشاوره زوج درمانی و یا مشاوره فردی بگیرید.

سلام من دیشب پیام دادم جوابی به دستم نرسیده


سلام جواب من چی شد؟؟


چرا جوابموندادید

سلام غیرحضوریم میشه روانشناسی فردی یازوج درمانی انجام دادشماره تماس

سلام بله به صورت تلفنی و آنلاین هم مشاوره داده میشه با شماره 02122018502 جهت هماهنگی وقت تماس بگیرید

سلام میخام یه رابطه نامشروع رو پایان بدم لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام اطلاعات بیشتری جهت ارائه راهکار نیاز داریم. لطفا با شماره های درج شده تماس بگیرید و مساله را با مشاوران روانشناسی مطرح کنید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره تلفنی خیانت همسر اصولا برای چه منظوری انجام میشود؟ اولین موردی که در مشاوره خیانت باید بررسی شود این است که احساس تمایل به خیانت در فرد چقدر وجود دارد. احساس خیانت در همسر و یا شریک جنسی شخص ممکن است واقعی یا خیالی باشد . مشاوره تلفنی خیانت همسر فقط برای مسائل جنسی انجام نمیشود. مشاوره تلفنی خیانت همسر ممکن است برای خیانت عاطفی ، خیانت مالی و حتی خیانت روابط مجازی صورت بگیرد .خیانت در جامعه ما درسه نوع خیانت جنسی،خیانت عاطفی و مالی تعریف میشود .

مشاوره خیانت میتواند از بحثهای تلخی باشد که هر کسی علاقه مند به پیگیری آن نباشد .

مشاوره تلفنی خیانت

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر

خیانت همسر را فقط کسانی می توانند خوب درک کنند که حداقل آنها تجربه یک بی وفایی هرچند غیر عاطفی را داشته باشند. اما به نظر شما خیانت همسر چه طعمی دارد؟ طعم آن در این نهفته است که یک رقیب به زندگی مشترک شما اضافه خواهد شد. فردی که آمدن این رقیب را  حس کند، عینی یا حسی فرقی نمیکند، شاید تلخ ترین تجربه زندگی باشد یا با اطمینان می توان گفت تلخ ترین تجربه ای که در طول زندگی تجربه خواهد کرد. اما واقعا در خیانت همسر چه اتفاقی برای یک پیوند زناشویی رخ می دهد.

یک رابطه زناشویی هنگامی که با خیانت مواجه می شود یکی از طرفین رابطه در میانه راه این حق را برای خود قائل می شود که به آنچه تعهد کرده پشت پا بزند. در اینجا فرد به کسی خیانت می کند که به او قول داده و تعهد کرده بوده در روابط جنسی و عاطفی فرد دیگری را وارد نکند! و این رابطه را یک رابطه منحصر به فرد تلقی کند که در آن خیانت جایگاهی ندارد.

مشاوره تلفنی خیانت همسر میتواند دلایل خیانت همسر شما را برای شما روشن کند . ابتدا میخواهیم یک تعریف کلی از خیانت بکنیم، بعد ببینیم هر یک از ما به چه میزان متهم به خیانت میشویم . خیانت در لغت به معنای عهد شکنی است. وقتی ما یک قرارداد تدوین شده میبندیم گسستن هر یک از بندهای آن خیانت محسوب میشود.

مشاوره تلفنی خیانت همسر به شما یادآوری خواهد کرد که  شما در ازای عقد نامه ای که امضا میکنید، متعهدید .

حتی اگر بندی در عقدنامه نباشد و شما به صورت عاطفی و حسی پذیرفته باشید بازهم ملزم به رعایت آن هستید . مشاوره خیانت تلفنی نمیخواهد در شما ایجاد احساس گناه کند. اما یادمان باشد خیانت هایی هستند که قابل بخشش و کوچک هستند اما وقتی تل انبار میشوند نتیجه ناخوشایندی خواهند داشت . مانند قطره های زیبای باران که ممکن است به سیل ویرانگری تبدیل شود. وقتی ما راحت از همسرمان بد گویی میکنیم یعنی یک حس نارضایتی . ما ممکن است این حس را یا سرکوب کنیم و یا آن را به یک گره روحی و ذهنی تبدیل کنیم  . مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که اگر شما به این عدم تفاهمات بی توجهی کنید این گره ممکن است تبدیل به خیانت شود .

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدمات مراکز مشاوره خانواده است که شما می توانید در اسرع وقت با صرف کمترین هزینه خدمات روانشناسی برای حل مشکل خود را بیابید. خیانت همسر متضاد با صیانت از خانواده و زندگی زناشویی است اما خیانت زناشویی قطعا سخت تر از حفظ حریم خانواده است همانگونه مسئولیت پذیری مشکل تر از بی مسئولیتی است. اما چه شده که روابط فرا زناشویی یا همان خیانت همسر اینگونه شتابان حریم خانواده ها را درمینوردد. یکی از دلایل اصلی خیانت همسر عدم تفاهم است. این عدم تفاهم صرفا در یک مسئله خاص نیست بلکه نداشتن دنیای مشترک در حیطه های مختلف جنسی، عاطفی، خانوادگی، فرهنگی و غیره می تواند به راحتی چهارچوب یک زندگی مشترک را درهم بکوبد.

نرخ واقعی طلاق متاسفانه در کلان شهرها تا 40 درصد نیز گزارش می شود که نشان می دهد؛ می بایست به خطر فروپاشی روابط زناشویی و زندگی مشترک و همچنین گسترش روابط فرا زناشویی با دقت بیشتری نگریسته شود.

مسابقه ای که خیانت مرد جوان به همسرش را فاش کرد

بیشتر بخوانید: ضرورت مشاوره خیانت چیست ؟

تا همین چند وقت پیش خیانت همسر چنان تابویی بود که کمتر کسی حاضر به صحبت درباره آن و حتی ارائه راه حل برای آن بود. ولی کم کم این کوه یخ در مورد خیانت زن و شوهر ابعادش برای عموم جامعه روشن تر شد و از همین جهت لزوم پرداختن به مشاوره خیانت امروزه امری ضروری است که اهمیتش برای همه آشکار است. در حال حاضر دیگر تنها راه حل مشکل خیانت همسر را در طلاق و متارکه نمیبینند. مشاوره خانواده در زمینه خیانت همسر سعی می کند که اعتماد را تا آنجایی که ممکن است به رابطه زوجین بازگرداند و با راهکارهایی تلاش می کند صدمه ای که به این رابطه وارد شده را ترمیم کند تا از دل زخم هایی که خیانت همسر بر زندگی مشترک وارد کرده است یک رابطه سالم و جدید بیرون بیاید.

با این وجود بسیاری از مشاوران خانواده کار با افرادی که درگیر مشاوره خیانت همسر هستند را بسیار مشکل و پیچیده می دانند.

در بسیاری از موارد اتهامات به همسر مبنایی کاملا ذهنی دارد. در نتیجه اولین گام در مشاوره خیانت همسر این است که خیانت زناشویی را از سوءظن های زناشویی متمایز کرد. مهم ترین نشانه های خیانت زناشویی پنهان کاری است. زمانیکه شما با رفتارهایی از شریک زندگی خود مواجه می شوید که در آنها رفتاری آمیخته با پنهان کردن حقایق است حتما این موارد را جدی بگیرید.

مانند توجیهات نامربوط در مورد تماس ها، روابط، قرار ملاقات ها و تغییر رفتارها.

اما باید بدانیم که یک نشانه برای متهم کردن کسی به خیانت زناشویی کفایت نمی کند شما می بایست رفتارهای کلی فرد را مورد نظر قرار بدهید تا بتوانید نتیجه گیری منطقی تری داشته باشید و دچار سوءتفاهامات و سوءظن های زناشویی در زندگی مشترک خود نشوید.

اگر نظر مشاوران روانشناسی در مورد خیانت همسر را جویا شوید به این مورد برمیخورید که آنها با توجه به تجربه خود در کیس های مختلف خیانت طیف گسترده ای از دلایل مراجعان برای خیانت های زناشویی را برمیشمرند. البته اغلب موارد کسانی که مرتکب خیانت می شوند، می گویند ما نیاز به صمیمیت بیشتری داشتیم، نوازش جنسی و عاطفی او برای ما کافی نبود که با این توجیهات سعی می کنند نوعی حق برای خیانت خود قائل شوند. اما دلایلی که در حیطه روانشناسی خیانت با آنها مواجه می شویم شامل موارد زیر است:

وقتی کسی در ورطه خیانت زناشویی گرفتار می شود 3 حس را تجربه خواهد کرد:

همه این احساسات اگر به خوبی نگاه کنید خواهید دید که اینها هیجاناتی هستند که با هم تعارضات بسیاری دارند انرژی منفی حاصل این تعارض می تواند فشار روانی بسیاری را بر فرد تحمیل کند.

در چنین شرایطی حتما سعی کنید از مشاوره خانواده کمک بگیرید زیرا تحمل این شرایط بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر

مشاوره خیانت روی این موضوع تمرکز میکندکه شما باید از شریک زندگی خود بخواهید که به تعهدات خود در قبال خانواده عمل کند.خیانت یعنی واقعیت را به گونه ای دیگر جلوه دادن . از خود قهرمان سازگار نسازیم و از طرف مقابل یک موجود قوی و غیر قابل تغییر.  به فرد خیانتکار متذکر شوید که آیا دوست دارید کسی با شما اینگونه رفتار کند؟ در خیانت همسر شما نباید خواسته های خود را سرکوب کنید.یادمان باشد ما میتوانیم وضعیت را تغییر دهیم این یک واقعیت است نه یک شعار . کافیست ما از هوش وتواناییهایمان استفاده کنیم . البته به جا و به موقع .

خیانت در خانواده ابتدا از خیانت ذهنی آغاز میشود . فردی که از نظر عاطفی ، جنسی ، روحی و اقتصادی سرکوب شده در ذهن دچار اختلال میشود . این تکانه های ذهنی به صورت تخیل و رویا بروز میکند . در این رویاها فانتزی های ذهنی در مورد عشق و رابطه جنسی خارقالعاده با هم ترکیب میشوند. اینجاست که امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده بسوی ذهن شلیک میشوند . اکنون شخص در محاصره فانتزی ها و امیال واپس رانده قرار میگیرد و به خود حق میدهد خیانت کند.

سایر موارد مربوط به مشاوره خیانت

بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟

مراکز مشاوره خانواده میتوانند در زمینه های مختلف مانند خیانت زناشویی به شما راهنمایی دهند . با مراجعه به مشاور روانشناس میتوانید به حل مشکلات خود کمک کنید . شما باید درد خیانت را که ممکن است آرام آرام در وجود شما ریشه بدواند مهارکنید . یک مشاور خوب باید به شما کمک کند که خود را برای خیانت شریک زندگی اتان سرزنش نکنید. دیگران نیز البته نباید شما را سرزنش کنند که نق زدن شما در خانه عامل خیانت است . شما نتوانسته اید مدیریت خوبی داشته باشید با نق زدن محیط خانه را متشنج میکنید. این صحبت ها اعتما  به نفس فرد خیانت دیده را خرد میکنند.

هر یک از ما سازگاری در زندگی را ممکن است با سرکوب اشتباه بگیریم . از بحث دور نشده ایم یکی از دلایل عدم تفاهم در زندگی مشترک سرکوب است . سازگاری بسیار پسندیده و خوب است سازگاری با برخی کمبودهای اقتصادی قابل قبول است. درحالیکه میبینیم همسرمان نهایت تلاش خود را میکند ، اینده نگر است لازم است سازگار باشیم . وقتیکه برای رسیدن به پیروزی باید تا مدتی سازگار باشیم . اما وقتی که همسر ما فکر عواطف و نیازهای احساسی ما نیست؟ اینجا یک زنگ خطر برای زندگی ما باید به صدا دربیاد که بی توجهی شاید مقدمه خیانت نیز باشد. پس در نتیجه نباید نشانه های روابط عاطفی سرد را دست کم گرفت.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر خیانت همسر

مشاوره تلفنی خیانت همسر به صورت آنلاین فرصت خوبی است برای استفاده بهینه در وقت و هزینه . شما در محل کارتان و یا در منزل هنگام بیکاری میتوانید از مشاوره آنلاین بهره ببرید . مشاوره آنلاین آویژه با انواع مشاوره ها همراه همیشگی شماست . مشاوره هایی از قبیل مشاوره خیانت تلفنی ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج و غیره … ما برای شما زندگی سالمی آرزومندیم . شاد زی.

تعریف خیانت چیست؟

مشاوره تلفنی خیانت

خیانت یکی از ناگوارترین وقایعی است که یک انسان میتواند در طول زندگی خود تجربه کند و این ناگواری به حدی است که قادر است سایر جنبه های زندگی زناشویی و همچنین زندگی فردی فرد را تحت تاثیر قرار دهد تعریف خیانت می تواند به این ترتیب باشد که یک فرد نسبت به تعهدات زندگی خود نقض عهد کند. حال این تعهدات چیست .1روابط جنسی2روابط عاطفی3روابط شراکت خانوادگی

تاثیر خیانت بر افراد چیست؟

خیانت اولین چیزی که تخریب میکند اعتماد است. اهمیتی ندارد خیانت در چه روابطی رخ داده باشد. خیانت میتواند در روابط دوستی، خانوادگی، زناشویی و سایر روابط اتفاق بیفتد. اما نکته ای که در تمامی این خیانت ها مشترک است. مفهومی است که شکسته میشود. بله اعتماد ! این مفهوم به حدی مهم است که با پاره شدن دانه های آن شیرازه ی رابطه ممکن است به کلی از هم بگسلد.

درمان خیانت چیست؟

درمان خیانت به فاکتور های مهمی بستگی دارد، مانند: 1انگیزه افراد برای بهبود رابطه 2درک صدمه وارد شده از طرف خیانت کنند3 پیوند های روابط عاطفی قبلی 4تلاش برای ایجاد اعتماد5 سایر جنبه های خارج از رابطه مانند فرزندان و خانواده و دید فرهنگی نسبت به متارکه

بهترین کاری که فردی که خیانت کرده میتواند انجام دهد این است که حداقل به پنهان کاری روی نیاورد و مسئولیت کار خود را برعهده بگیرد. در مراحل بعدی باید به فردی که خیانت کرده تضمین دهد که رتار خیانت آمیزش تکرار نخواهد شد. خود نیز باید تلاش کند که از خیانت بعدی پیشگیری کند.

آیا خیانت همسر قابل درمان است؟

اینکه یک رابطه شانس حیات مجدد دارد بستگی به انگیزه خود افراد دارد نمیتوان به این سوال یک جواب کلی داد. ولی در مجموع زمانی میتوان برای یک رابطه بازگشت را متصور شد که اعتماد را هر دو سوی رابطه برای ساختنش تلاش کنند. از طرفی اعتماد به نفس فرد صدمه دیده ترمیم شود. فردی خیانت میکند باید بداند اولین چیزی که در همسرش تخریب کرده اعتماد به نفس اوست. پس سعی کنید به همسر خود توضیح دهید که در این خیانتی که اتفاق افتاده بی گناه است. بنابراین مسئولیت کار را خیانتکار باید بپذیرد تا شانسی برای ادامه رابطه وجود داشته باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Counselor Online | Chat, Video, and Phone Therapy

براي مشاوره در زمينه مشاوره تلفنی خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

9 دلیلی که مردان متاهل خیانت می کنند!؟

نشانه های خیانت به همسر را چگونه تشخیص دهیم؟

مشاوره خیانت های زناشویی | راهکار ها و نیازهایی که روز به روز بیشتر حس می شوند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


avijeee@ 


info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره تلفنی خیانت همسر اصولا برای چه منظوری انجام میشود؟ اولین موردی که در مشاوره خیانت باید بررسی شود این است که احساس تمایل به خیانت در فرد چقدر وجود دارد. احساس خیانت در همسر و یا شریک جنسی شخص ممکن است واقعی یا خیالی باشد . مشاوره تلفنی خیانت همسر فقط برای مسائل جنسی انجام نمیشود. مشاوره تلفنی خیانت همسر ممکن است برای خیانت عاطفی ، خیانت مالی و حتی خیانت روابط مجازی صورت بگیرد .خیانت در جامعه ما درسه نوع خیانت جنسی،خیانت عاطفی و مالی تعریف میشود .

مشاوره خیانت میتواند از بحثهای تلخی باشد که هر کسی علاقه مند به پیگیری آن نباشد .

مشاوره تلفنی خیانت

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر

خیانت همسر را فقط کسانی می توانند خوب درک کنند که حداقل آنها تجربه یک بی وفایی هرچند غیر عاطفی را داشته باشند. اما به نظر شما خیانت همسر چه طعمی دارد؟ طعم آن در این نهفته است که یک رقیب به زندگی مشترک شما اضافه خواهد شد. فردی که آمدن این رقیب را  حس کند، عینی یا حسی فرقی نمیکند، شاید تلخ ترین تجربه زندگی باشد یا با اطمینان می توان گفت تلخ ترین تجربه ای که در طول زندگی تجربه خواهد کرد. اما واقعا در خیانت همسر چه اتفاقی برای یک پیوند زناشویی رخ می دهد.

یک رابطه زناشویی هنگامی که با خیانت مواجه می شود یکی از طرفین رابطه در میانه راه این حق را برای خود قائل می شود که به آنچه تعهد کرده پشت پا بزند. در اینجا فرد به کسی خیانت می کند که به او قول داده و تعهد کرده بوده در روابط جنسی و عاطفی فرد دیگری را وارد نکند! و این رابطه را یک رابطه منحصر به فرد تلقی کند که در آن خیانت جایگاهی ندارد.

مشاوره تلفنی خیانت همسر میتواند دلایل خیانت همسر شما را برای شما روشن کند . ابتدا میخواهیم یک تعریف کلی از خیانت بکنیم، بعد ببینیم هر یک از ما به چه میزان متهم به خیانت میشویم . خیانت در لغت به معنای عهد شکنی است. وقتی ما یک قرارداد تدوین شده میبندیم گسستن هر یک از بندهای آن خیانت محسوب میشود.

مشاوره تلفنی خیانت همسر به شما یادآوری خواهد کرد که  شما در ازای عقد نامه ای که امضا میکنید، متعهدید .

حتی اگر بندی در عقدنامه نباشد و شما به صورت عاطفی و حسی پذیرفته باشید بازهم ملزم به رعایت آن هستید . مشاوره خیانت تلفنی نمیخواهد در شما ایجاد احساس گناه کند. اما یادمان باشد خیانت هایی هستند که قابل بخشش و کوچک هستند اما وقتی تل انبار میشوند نتیجه ناخوشایندی خواهند داشت . مانند قطره های زیبای باران که ممکن است به سیل ویرانگری تبدیل شود. وقتی ما راحت از همسرمان بد گویی میکنیم یعنی یک حس نارضایتی . ما ممکن است این حس را یا سرکوب کنیم و یا آن را به یک گره روحی و ذهنی تبدیل کنیم  . مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که اگر شما به این عدم تفاهمات بی توجهی کنید این گره ممکن است تبدیل به خیانت شود .

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدمات مراکز مشاوره خانواده است که شما می توانید در اسرع وقت با صرف کمترین هزینه خدمات روانشناسی برای حل مشکل خود را بیابید. خیانت همسر متضاد با صیانت از خانواده و زندگی زناشویی است اما خیانت زناشویی قطعا سخت تر از حفظ حریم خانواده است همانگونه مسئولیت پذیری مشکل تر از بی مسئولیتی است. اما چه شده که روابط فرا زناشویی یا همان خیانت همسر اینگونه شتابان حریم خانواده ها را درمینوردد. یکی از دلایل اصلی خیانت همسر عدم تفاهم است. این عدم تفاهم صرفا در یک مسئله خاص نیست بلکه نداشتن دنیای مشترک در حیطه های مختلف جنسی، عاطفی، خانوادگی، فرهنگی و غیره می تواند به راحتی چهارچوب یک زندگی مشترک را درهم بکوبد.

نرخ واقعی طلاق متاسفانه در کلان شهرها تا 40 درصد نیز گزارش می شود که نشان می دهد؛ می بایست به خطر فروپاشی روابط زناشویی و زندگی مشترک و همچنین گسترش روابط فرا زناشویی با دقت بیشتری نگریسته شود.

مسابقه ای که خیانت مرد جوان به همسرش را فاش کرد

بیشتر بخوانید: ضرورت مشاوره خیانت چیست ؟

تا همین چند وقت پیش خیانت همسر چنان تابویی بود که کمتر کسی حاضر به صحبت درباره آن و حتی ارائه راه حل برای آن بود. ولی کم کم این کوه یخ در مورد خیانت زن و شوهر ابعادش برای عموم جامعه روشن تر شد و از همین جهت لزوم پرداختن به مشاوره خیانت امروزه امری ضروری است که اهمیتش برای همه آشکار است. در حال حاضر دیگر تنها راه حل مشکل خیانت همسر را در طلاق و متارکه نمیبینند. مشاوره خانواده در زمینه خیانت همسر سعی می کند که اعتماد را تا آنجایی که ممکن است به رابطه زوجین بازگرداند و با راهکارهایی تلاش می کند صدمه ای که به این رابطه وارد شده را ترمیم کند تا از دل زخم هایی که خیانت همسر بر زندگی مشترک وارد کرده است یک رابطه سالم و جدید بیرون بیاید.

با این وجود بسیاری از مشاوران خانواده کار با افرادی که درگیر مشاوره خیانت همسر هستند را بسیار مشکل و پیچیده می دانند.

در بسیاری از موارد اتهامات به همسر مبنایی کاملا ذهنی دارد. در نتیجه اولین گام در مشاوره خیانت همسر این است که خیانت زناشویی را از سوءظن های زناشویی متمایز کرد. مهم ترین نشانه های خیانت زناشویی پنهان کاری است. زمانیکه شما با رفتارهایی از شریک زندگی خود مواجه می شوید که در آنها رفتاری آمیخته با پنهان کردن حقایق است حتما این موارد را جدی بگیرید.

مانند توجیهات نامربوط در مورد تماس ها، روابط، قرار ملاقات ها و تغییر رفتارها.

اما باید بدانیم که یک نشانه برای متهم کردن کسی به خیانت زناشویی کفایت نمی کند شما می بایست رفتارهای کلی فرد را مورد نظر قرار بدهید تا بتوانید نتیجه گیری منطقی تری داشته باشید و دچار سوءتفاهامات و سوءظن های زناشویی در زندگی مشترک خود نشوید.

اگر نظر مشاوران روانشناسی در مورد خیانت همسر را جویا شوید به این مورد برمیخورید که آنها با توجه به تجربه خود در کیس های مختلف خیانت طیف گسترده ای از دلایل مراجعان برای خیانت های زناشویی را برمیشمرند. البته اغلب موارد کسانی که مرتکب خیانت می شوند، می گویند ما نیاز به صمیمیت بیشتری داشتیم، نوازش جنسی و عاطفی او برای ما کافی نبود که با این توجیهات سعی می کنند نوعی حق برای خیانت خود قائل شوند. اما دلایلی که در حیطه روانشناسی خیانت با آنها مواجه می شویم شامل موارد زیر است:

وقتی کسی در ورطه خیانت زناشویی گرفتار می شود 3 حس را تجربه خواهد کرد:

همه این احساسات اگر به خوبی نگاه کنید خواهید دید که اینها هیجاناتی هستند که با هم تعارضات بسیاری دارند انرژی منفی حاصل این تعارض می تواند فشار روانی بسیاری را بر فرد تحمیل کند.

در چنین شرایطی حتما سعی کنید از مشاوره خانواده کمک بگیرید زیرا تحمل این شرایط بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر

مشاوره خیانت روی این موضوع تمرکز میکندکه شما باید از شریک زندگی خود بخواهید که به تعهدات خود در قبال خانواده عمل کند.خیانت یعنی واقعیت را به گونه ای دیگر جلوه دادن . از خود قهرمان سازگار نسازیم و از طرف مقابل یک موجود قوی و غیر قابل تغییر.  به فرد خیانتکار متذکر شوید که آیا دوست دارید کسی با شما اینگونه رفتار کند؟ در خیانت همسر شما نباید خواسته های خود را سرکوب کنید.یادمان باشد ما میتوانیم وضعیت را تغییر دهیم این یک واقعیت است نه یک شعار . کافیست ما از هوش وتواناییهایمان استفاده کنیم . البته به جا و به موقع .

خیانت در خانواده ابتدا از خیانت ذهنی آغاز میشود . فردی که از نظر عاطفی ، جنسی ، روحی و اقتصادی سرکوب شده در ذهن دچار اختلال میشود . این تکانه های ذهنی به صورت تخیل و رویا بروز میکند . در این رویاها فانتزی های ذهنی در مورد عشق و رابطه جنسی خارقالعاده با هم ترکیب میشوند. اینجاست که امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده بسوی ذهن شلیک میشوند . اکنون شخص در محاصره فانتزی ها و امیال واپس رانده قرار میگیرد و به خود حق میدهد خیانت کند.

سایر موارد مربوط به مشاوره خیانت

بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟

مراکز مشاوره خانواده میتوانند در زمینه های مختلف مانند خیانت زناشویی به شما راهنمایی دهند . با مراجعه به مشاور روانشناس میتوانید به حل مشکلات خود کمک کنید . شما باید درد خیانت را که ممکن است آرام آرام در وجود شما ریشه بدواند مهارکنید . یک مشاور خوب باید به شما کمک کند که خود را برای خیانت شریک زندگی اتان سرزنش نکنید. دیگران نیز البته نباید شما را سرزنش کنند که نق زدن شما در خانه عامل خیانت است . شما نتوانسته اید مدیریت خوبی داشته باشید با نق زدن محیط خانه را متشنج میکنید. این صحبت ها اعتما  به نفس فرد خیانت دیده را خرد میکنند.

هر یک از ما سازگاری در زندگی را ممکن است با سرکوب اشتباه بگیریم . از بحث دور نشده ایم یکی از دلایل عدم تفاهم در زندگی مشترک سرکوب است . سازگاری بسیار پسندیده و خوب است سازگاری با برخی کمبودهای اقتصادی قابل قبول است. درحالیکه میبینیم همسرمان نهایت تلاش خود را میکند ، اینده نگر است لازم است سازگار باشیم . وقتیکه برای رسیدن به پیروزی باید تا مدتی سازگار باشیم . اما وقتی که همسر ما فکر عواطف و نیازهای احساسی ما نیست؟ اینجا یک زنگ خطر برای زندگی ما باید به صدا دربیاد که بی توجهی شاید مقدمه خیانت نیز باشد. پس در نتیجه نباید نشانه های روابط عاطفی سرد را دست کم گرفت.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر خیانت همسر

مشاوره تلفنی خیانت همسر به صورت آنلاین فرصت خوبی است برای استفاده بهینه در وقت و هزینه . شما در محل کارتان و یا در منزل هنگام بیکاری میتوانید از مشاوره آنلاین بهره ببرید . مشاوره آنلاین آویژه با انواع مشاوره ها همراه همیشگی شماست . مشاوره هایی از قبیل مشاوره خیانت تلفنی ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج و غیره … ما برای شما زندگی سالمی آرزومندیم . شاد زی.

تعریف خیانت چیست؟

مشاوره تلفنی خیانت

خیانت یکی از ناگوارترین وقایعی است که یک انسان میتواند در طول زندگی خود تجربه کند و این ناگواری به حدی است که قادر است سایر جنبه های زندگی زناشویی و همچنین زندگی فردی فرد را تحت تاثیر قرار دهد تعریف خیانت می تواند به این ترتیب باشد که یک فرد نسبت به تعهدات زندگی خود نقض عهد کند. حال این تعهدات چیست .1روابط جنسی2روابط عاطفی3روابط شراکت خانوادگی

تاثیر خیانت بر افراد چیست؟

خیانت اولین چیزی که تخریب میکند اعتماد است. اهمیتی ندارد خیانت در چه روابطی رخ داده باشد. خیانت میتواند در روابط دوستی، خانوادگی، زناشویی و سایر روابط اتفاق بیفتد. اما نکته ای که در تمامی این خیانت ها مشترک است. مفهومی است که شکسته میشود. بله اعتماد ! این مفهوم به حدی مهم است که با پاره شدن دانه های آن شیرازه ی رابطه ممکن است به کلی از هم بگسلد.

درمان خیانت چیست؟

درمان خیانت به فاکتور های مهمی بستگی دارد، مانند: 1انگیزه افراد برای بهبود رابطه 2درک صدمه وارد شده از طرف خیانت کنند3 پیوند های روابط عاطفی قبلی 4تلاش برای ایجاد اعتماد5 سایر جنبه های خارج از رابطه مانند فرزندان و خانواده و دید فرهنگی نسبت به متارکه

بهترین کاری که فردی که خیانت کرده میتواند انجام دهد این است که حداقل به پنهان کاری روی نیاورد و مسئولیت کار خود را برعهده بگیرد. در مراحل بعدی باید به فردی که خیانت کرده تضمین دهد که رتار خیانت آمیزش تکرار نخواهد شد. خود نیز باید تلاش کند که از خیانت بعدی پیشگیری کند.

آیا خیانت همسر قابل درمان است؟

اینکه یک رابطه شانس حیات مجدد دارد بستگی به انگیزه خود افراد دارد نمیتوان به این سوال یک جواب کلی داد. ولی در مجموع زمانی میتوان برای یک رابطه بازگشت را متصور شد که اعتماد را هر دو سوی رابطه برای ساختنش تلاش کنند. از طرفی اعتماد به نفس فرد صدمه دیده ترمیم شود. فردی خیانت میکند باید بداند اولین چیزی که در همسرش تخریب کرده اعتماد به نفس اوست. پس سعی کنید به همسر خود توضیح دهید که در این خیانتی که اتفاق افتاده بی گناه است. بنابراین مسئولیت کار را خیانتکار باید بپذیرد تا شانسی برای ادامه رابطه وجود داشته باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Counselor Online | Chat, Video, and Phone Therapy

براي مشاوره در زمينه مشاوره تلفنی خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

9 دلیلی که مردان متاهل خیانت می کنند!؟

نشانه های خیانت به همسر را چگونه تشخیص دهیم؟

مشاوره خیانت های زناشویی | راهکار ها و نیازهایی که روز به روز بیشتر حس می شوند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


avijeee@ 


info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره تلفنی خیانت همسر اصولا برای چه منظوری انجام میشود؟ اولین موردی که در مشاوره خیانت باید بررسی شود این است که احساس تمایل به خیانت در فرد چقدر وجود دارد. احساس خیانت در همسر و یا شریک جنسی شخص ممکن است واقعی یا خیالی باشد . مشاوره تلفنی خیانت همسر فقط برای مسائل جنسی انجام نمیشود. مشاوره تلفنی خیانت همسر ممکن است برای خیانت عاطفی ، خیانت مالی و حتی خیانت روابط مجازی صورت بگیرد .خیانت در جامعه ما درسه نوع خیانت جنسی،خیانت عاطفی و مالی تعریف میشود .

مشاوره خیانت میتواند از بحثهای تلخی باشد که هر کسی علاقه مند به پیگیری آن نباشد .

مشاوره تلفنی خیانت

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر

خیانت همسر را فقط کسانی می توانند خوب درک کنند که حداقل آنها تجربه یک بی وفایی هرچند غیر عاطفی را داشته باشند. اما به نظر شما خیانت همسر چه طعمی دارد؟ طعم آن در این نهفته است که یک رقیب به زندگی مشترک شما اضافه خواهد شد. فردی که آمدن این رقیب را  حس کند، عینی یا حسی فرقی نمیکند، شاید تلخ ترین تجربه زندگی باشد یا با اطمینان می توان گفت تلخ ترین تجربه ای که در طول زندگی تجربه خواهد کرد. اما واقعا در خیانت همسر چه اتفاقی برای یک پیوند زناشویی رخ می دهد.

یک رابطه زناشویی هنگامی که با خیانت مواجه می شود یکی از طرفین رابطه در میانه راه این حق را برای خود قائل می شود که به آنچه تعهد کرده پشت پا بزند. در اینجا فرد به کسی خیانت می کند که به او قول داده و تعهد کرده بوده در روابط جنسی و عاطفی فرد دیگری را وارد نکند! و این رابطه را یک رابطه منحصر به فرد تلقی کند که در آن خیانت جایگاهی ندارد.

مشاوره تلفنی خیانت همسر میتواند دلایل خیانت همسر شما را برای شما روشن کند . ابتدا میخواهیم یک تعریف کلی از خیانت بکنیم، بعد ببینیم هر یک از ما به چه میزان متهم به خیانت میشویم . خیانت در لغت به معنای عهد شکنی است. وقتی ما یک قرارداد تدوین شده میبندیم گسستن هر یک از بندهای آن خیانت محسوب میشود.

مشاوره تلفنی خیانت همسر به شما یادآوری خواهد کرد که  شما در ازای عقد نامه ای که امضا میکنید، متعهدید .

حتی اگر بندی در عقدنامه نباشد و شما به صورت عاطفی و حسی پذیرفته باشید بازهم ملزم به رعایت آن هستید . مشاوره خیانت تلفنی نمیخواهد در شما ایجاد احساس گناه کند. اما یادمان باشد خیانت هایی هستند که قابل بخشش و کوچک هستند اما وقتی تل انبار میشوند نتیجه ناخوشایندی خواهند داشت . مانند قطره های زیبای باران که ممکن است به سیل ویرانگری تبدیل شود. وقتی ما راحت از همسرمان بد گویی میکنیم یعنی یک حس نارضایتی . ما ممکن است این حس را یا سرکوب کنیم و یا آن را به یک گره روحی و ذهنی تبدیل کنیم  . مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که اگر شما به این عدم تفاهمات بی توجهی کنید این گره ممکن است تبدیل به خیانت شود .

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدمات مراکز مشاوره خانواده است که شما می توانید در اسرع وقت با صرف کمترین هزینه خدمات روانشناسی برای حل مشکل خود را بیابید. خیانت همسر متضاد با صیانت از خانواده و زندگی زناشویی است اما خیانت زناشویی قطعا سخت تر از حفظ حریم خانواده است همانگونه مسئولیت پذیری مشکل تر از بی مسئولیتی است. اما چه شده که روابط فرا زناشویی یا همان خیانت همسر اینگونه شتابان حریم خانواده ها را درمینوردد. یکی از دلایل اصلی خیانت همسر عدم تفاهم است. این عدم تفاهم صرفا در یک مسئله خاص نیست بلکه نداشتن دنیای مشترک در حیطه های مختلف جنسی، عاطفی، خانوادگی، فرهنگی و غیره می تواند به راحتی چهارچوب یک زندگی مشترک را درهم بکوبد.

نرخ واقعی طلاق متاسفانه در کلان شهرها تا 40 درصد نیز گزارش می شود که نشان می دهد؛ می بایست به خطر فروپاشی روابط زناشویی و زندگی مشترک و همچنین گسترش روابط فرا زناشویی با دقت بیشتری نگریسته شود.

مسابقه ای که خیانت مرد جوان به همسرش را فاش کرد

بیشتر بخوانید: ضرورت مشاوره خیانت چیست ؟

تا همین چند وقت پیش خیانت همسر چنان تابویی بود که کمتر کسی حاضر به صحبت درباره آن و حتی ارائه راه حل برای آن بود. ولی کم کم این کوه یخ در مورد خیانت زن و شوهر ابعادش برای عموم جامعه روشن تر شد و از همین جهت لزوم پرداختن به مشاوره خیانت امروزه امری ضروری است که اهمیتش برای همه آشکار است. در حال حاضر دیگر تنها راه حل مشکل خیانت همسر را در طلاق و متارکه نمیبینند. مشاوره خانواده در زمینه خیانت همسر سعی می کند که اعتماد را تا آنجایی که ممکن است به رابطه زوجین بازگرداند و با راهکارهایی تلاش می کند صدمه ای که به این رابطه وارد شده را ترمیم کند تا از دل زخم هایی که خیانت همسر بر زندگی مشترک وارد کرده است یک رابطه سالم و جدید بیرون بیاید.

با این وجود بسیاری از مشاوران خانواده کار با افرادی که درگیر مشاوره خیانت همسر هستند را بسیار مشکل و پیچیده می دانند.

در بسیاری از موارد اتهامات به همسر مبنایی کاملا ذهنی دارد. در نتیجه اولین گام در مشاوره خیانت همسر این است که خیانت زناشویی را از سوءظن های زناشویی متمایز کرد. مهم ترین نشانه های خیانت زناشویی پنهان کاری است. زمانیکه شما با رفتارهایی از شریک زندگی خود مواجه می شوید که در آنها رفتاری آمیخته با پنهان کردن حقایق است حتما این موارد را جدی بگیرید.

مانند توجیهات نامربوط در مورد تماس ها، روابط، قرار ملاقات ها و تغییر رفتارها.

اما باید بدانیم که یک نشانه برای متهم کردن کسی به خیانت زناشویی کفایت نمی کند شما می بایست رفتارهای کلی فرد را مورد نظر قرار بدهید تا بتوانید نتیجه گیری منطقی تری داشته باشید و دچار سوءتفاهامات و سوءظن های زناشویی در زندگی مشترک خود نشوید.

اگر نظر مشاوران روانشناسی در مورد خیانت همسر را جویا شوید به این مورد برمیخورید که آنها با توجه به تجربه خود در کیس های مختلف خیانت طیف گسترده ای از دلایل مراجعان برای خیانت های زناشویی را برمیشمرند. البته اغلب موارد کسانی که مرتکب خیانت می شوند، می گویند ما نیاز به صمیمیت بیشتری داشتیم، نوازش جنسی و عاطفی او برای ما کافی نبود که با این توجیهات سعی می کنند نوعی حق برای خیانت خود قائل شوند. اما دلایلی که در حیطه روانشناسی خیانت با آنها مواجه می شویم شامل موارد زیر است:

وقتی کسی در ورطه خیانت زناشویی گرفتار می شود 3 حس را تجربه خواهد کرد:

همه این احساسات اگر به خوبی نگاه کنید خواهید دید که اینها هیجاناتی هستند که با هم تعارضات بسیاری دارند انرژی منفی حاصل این تعارض می تواند فشار روانی بسیاری را بر فرد تحمیل کند.

در چنین شرایطی حتما سعی کنید از مشاوره خانواده کمک بگیرید زیرا تحمل این شرایط بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر

مشاوره خیانت روی این موضوع تمرکز میکندکه شما باید از شریک زندگی خود بخواهید که به تعهدات خود در قبال خانواده عمل کند.خیانت یعنی واقعیت را به گونه ای دیگر جلوه دادن . از خود قهرمان سازگار نسازیم و از طرف مقابل یک موجود قوی و غیر قابل تغییر.  به فرد خیانتکار متذکر شوید که آیا دوست دارید کسی با شما اینگونه رفتار کند؟ در خیانت همسر شما نباید خواسته های خود را سرکوب کنید.یادمان باشد ما میتوانیم وضعیت را تغییر دهیم این یک واقعیت است نه یک شعار . کافیست ما از هوش وتواناییهایمان استفاده کنیم . البته به جا و به موقع .

خیانت در خانواده ابتدا از خیانت ذهنی آغاز میشود . فردی که از نظر عاطفی ، جنسی ، روحی و اقتصادی سرکوب شده در ذهن دچار اختلال میشود . این تکانه های ذهنی به صورت تخیل و رویا بروز میکند . در این رویاها فانتزی های ذهنی در مورد عشق و رابطه جنسی خارقالعاده با هم ترکیب میشوند. اینجاست که امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده بسوی ذهن شلیک میشوند . اکنون شخص در محاصره فانتزی ها و امیال واپس رانده قرار میگیرد و به خود حق میدهد خیانت کند.

سایر موارد مربوط به مشاوره خیانت

بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟

مراکز مشاوره خانواده میتوانند در زمینه های مختلف مانند خیانت زناشویی به شما راهنمایی دهند . با مراجعه به مشاور روانشناس میتوانید به حل مشکلات خود کمک کنید . شما باید درد خیانت را که ممکن است آرام آرام در وجود شما ریشه بدواند مهارکنید . یک مشاور خوب باید به شما کمک کند که خود را برای خیانت شریک زندگی اتان سرزنش نکنید. دیگران نیز البته نباید شما را سرزنش کنند که نق زدن شما در خانه عامل خیانت است . شما نتوانسته اید مدیریت خوبی داشته باشید با نق زدن محیط خانه را متشنج میکنید. این صحبت ها اعتما  به نفس فرد خیانت دیده را خرد میکنند.

هر یک از ما سازگاری در زندگی را ممکن است با سرکوب اشتباه بگیریم . از بحث دور نشده ایم یکی از دلایل عدم تفاهم در زندگی مشترک سرکوب است . سازگاری بسیار پسندیده و خوب است سازگاری با برخی کمبودهای اقتصادی قابل قبول است. درحالیکه میبینیم همسرمان نهایت تلاش خود را میکند ، اینده نگر است لازم است سازگار باشیم . وقتیکه برای رسیدن به پیروزی باید تا مدتی سازگار باشیم . اما وقتی که همسر ما فکر عواطف و نیازهای احساسی ما نیست؟ اینجا یک زنگ خطر برای زندگی ما باید به صدا دربیاد که بی توجهی شاید مقدمه خیانت نیز باشد. پس در نتیجه نباید نشانه های روابط عاطفی سرد را دست کم گرفت.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر خیانت همسر

مشاوره تلفنی خیانت همسر به صورت آنلاین فرصت خوبی است برای استفاده بهینه در وقت و هزینه . شما در محل کارتان و یا در منزل هنگام بیکاری میتوانید از مشاوره آنلاین بهره ببرید . مشاوره آنلاین آویژه با انواع مشاوره ها همراه همیشگی شماست . مشاوره هایی از قبیل مشاوره خیانت تلفنی ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج و غیره … ما برای شما زندگی سالمی آرزومندیم . شاد زی.

تعریف خیانت چیست؟

مشاوره تلفنی خیانت

خیانت یکی از ناگوارترین وقایعی است که یک انسان میتواند در طول زندگی خود تجربه کند و این ناگواری به حدی است که قادر است سایر جنبه های زندگی زناشویی و همچنین زندگی فردی فرد را تحت تاثیر قرار دهد تعریف خیانت می تواند به این ترتیب باشد که یک فرد نسبت به تعهدات زندگی خود نقض عهد کند. حال این تعهدات چیست .1روابط جنسی2روابط عاطفی3روابط شراکت خانوادگی

تاثیر خیانت بر افراد چیست؟

خیانت اولین چیزی که تخریب میکند اعتماد است. اهمیتی ندارد خیانت در چه روابطی رخ داده باشد. خیانت میتواند در روابط دوستی، خانوادگی، زناشویی و سایر روابط اتفاق بیفتد. اما نکته ای که در تمامی این خیانت ها مشترک است. مفهومی است که شکسته میشود. بله اعتماد ! این مفهوم به حدی مهم است که با پاره شدن دانه های آن شیرازه ی رابطه ممکن است به کلی از هم بگسلد.

درمان خیانت چیست؟

درمان خیانت به فاکتور های مهمی بستگی دارد، مانند: 1انگیزه افراد برای بهبود رابطه 2درک صدمه وارد شده از طرف خیانت کنند3 پیوند های روابط عاطفی قبلی 4تلاش برای ایجاد اعتماد5 سایر جنبه های خارج از رابطه مانند فرزندان و خانواده و دید فرهنگی نسبت به متارکه

بهترین کاری که فردی که خیانت کرده میتواند انجام دهد این است که حداقل به پنهان کاری روی نیاورد و مسئولیت کار خود را برعهده بگیرد. در مراحل بعدی باید به فردی که خیانت کرده تضمین دهد که رتار خیانت آمیزش تکرار نخواهد شد. خود نیز باید تلاش کند که از خیانت بعدی پیشگیری کند.

آیا خیانت همسر قابل درمان است؟

اینکه یک رابطه شانس حیات مجدد دارد بستگی به انگیزه خود افراد دارد نمیتوان به این سوال یک جواب کلی داد. ولی در مجموع زمانی میتوان برای یک رابطه بازگشت را متصور شد که اعتماد را هر دو سوی رابطه برای ساختنش تلاش کنند. از طرفی اعتماد به نفس فرد صدمه دیده ترمیم شود. فردی خیانت میکند باید بداند اولین چیزی که در همسرش تخریب کرده اعتماد به نفس اوست. پس سعی کنید به همسر خود توضیح دهید که در این خیانتی که اتفاق افتاده بی گناه است. بنابراین مسئولیت کار را خیانتکار باید بپذیرد تا شانسی برای ادامه رابطه وجود داشته باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Counselor Online | Chat, Video, and Phone Therapy

براي مشاوره در زمينه مشاوره تلفنی خیانت همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

9 دلیلی که مردان متاهل خیانت می کنند!؟

نشانه های خیانت به همسر را چگونه تشخیص دهیم؟

مشاوره خیانت های زناشویی | راهکار ها و نیازهایی که روز به روز بیشتر حس می شوند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


avijeee@ 


info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدماتی است که در حیطه ی مشاوره خانواده خانه ی مهر قرار دارد همان طور که می دانید در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر ما در تمام ابعاد برای شما عزیزان متخصصینی را در نظر گرفته ایم که به صورت تخصصی به شما کمک کنند. در این زمینه مطالبی را جهت آگاهی بیشتر در زمینه ی آسیب شناسی خیانت برای شما قرار داده ایم که می توانید در صورت لزوم مقالات زیر را مطالعه بفرمایید

مرکز مشاوره تلفنی خانواده و درمان خیانت همسر

 

مشاور خانواده تهران زوجین را به طلاق و خیانت محکوم می کند

 

مشاوره تلفنی خیانت

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

 

در زمینه ی درمان خیانت می توانید از طریق مشاوره تلفنی خیانت همسر در زمینه ی مشکل خود گفتگو کنید این را در نظر بگیرید برای جدا شدن همیشه وقت هست اما گاهی باید به یک رابطه فرصت دوباره ای داد قطعا این فرصت دوباره باید به همراه یک متخصص صورت بگیرد

تا بتوانید گذشته را ببخشید اگر نبخشیده وارد رابطه شوید بعد از گذشت مدتی همچنان افکاری که رابطه ای که بین همسرم با فرد دیگری بوده چقدر طول کشیده است ، رابطه شان چقدر عمیق بوده ، آیا می توانم این مسئله را نادیده بگیرم یا نه ؟

تمام این ها باعث می شود که به مرور زمان به یک رابطه ی سرد و خشک برسید پس ما به شما توصیه می کنیم که قطعا زمانی که با چنین مسئله ای روبرو شدید از مشاوره تلفنی خیانت همسر کمک بگیرید زمانی که یک فرد به عهد شکنی و بی وفایی همسرش پی می برد معمولا از لحاظ افکار ، احساسات و حتی واکنش های جسمانی ، رفتارهای متعددی را نشان می دهد.

او احساس می کند که نسبت به فرد مقابل خشم ، نفرت ، عشق ، حسادت و شرم را تجربه می کند و نسبت به خودش فریب خوردگی ، عدم اطمینان و زیان دیدگی را تجربه می کند.

 

 

 

 

در این زمینه واکنش های جسمانی مثل افسردگی ، تهوع ، کاهش اشتها و یا پرخوری عصبی نیز دیده می شود اما واکنش های بیرونی افراد با هم متفاوت هست گاهی با فریاد کشیدن و شکستن اشیا و یا اقدام به خودکشی وطلاق افراد اعتراض خود را نشان می دهند.

اما گاهی هم دیده شده که بدون هیچ واکنش بیرونی فقط به جدایی و یا خودکشی فکر می کنند قطعا با برملا شدن موضوع خیانت زوجین در شوک عمیقی فرو می روند برای مدت طولانی افکاری آزار دهنده و غیر قابل کنترل به ذهنشان هجوم می آورند که نمی توانند به صورت هشیار آن ها را انکار کنند.

حتی در زمان خواب نیز دچار کابوس هایی می شوند قطعا بسیاری از زوجین بعد از گذراندن مشاوره های حضوری و یا مشاوره تلفنی خیانت به همسر یکدیگر را می بخشند اما این نیازمند کسب مهارت های لازم برای ارزیابی این بحران است و در نهایت باید هر دو آن ها در مداخلات درمانی این بحران حضور داشته باشند.

 

 

در غیر این صورت ممکن است مقطعی از مشکل چشم پوشی کرده باشند اما مشاوره تلفنی خیانت همسر و یا درمان خیانت که توسط مشاورین صورت می گیرد. به صورت یک پروسه ی درمانی وارد بخشش و مهارت های جدید برای زندگی می شوند.

توجه داشته باشید کسی که در زمینه ی خیانت در حال فعالیت است قطعا متخصصی است که سالها در این زمینه دوره دیده است این نوید را به شما می دهیم که در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر ما در تمام زمینه ها به صورت تخصصی فعالیت می کنیم.

به طور مثال مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوره تلفنی ازدواج ، مشاوره تلفنی پیش از ازدواج ، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی ، مشاوره تلفنی خیانت و طلاق هر کدام مجزا است.

 

 

 

 

 

زمانی که شما با مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر تماس می گیرید از طریق یک اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل می شوید در زمینه ی مشاوره تلفنی خیانت چون فرد دچار یک اختلال استرس پس از ثانحه می شود

ضربه ی روحی زیادی به او وارد می شود به همین دلیل ممکن است در تمام عملکردهای روزانه ی فرد اختلال هایی را ببینیم به طور مثال افرادی که زخم خورده هستند

مشکلات بی خوابی زیادی دارند آن ها حملات پنیک و بی قراری را تجربه می کنند در کار روزمره ی خود تمرکز ندارند ، احساس خطر بیش از حد باعث می شود که استرس و اضطراب را ساعات طولانی تجربه کنند.

واکنش های جسمانی و یا روانی که به سمت افسردگی و یا انزوا می رود نیز از نشانه هایی از آسیب های بعد از خیانت است به همین دلیل است که متخصص در این زمینه می تواند به شما کمک کند

که دچار بحران های بعد از خیانت نشوید و زندگی روزمره ی شما دچار مشکل نشود زیرا فرد تا قبل از برملا شدن این موضوع فکر می کرده است که بر زندگیش کنترل زیادی دارد

اما حال عزت نفس و اعتماد بنفس خودش را محو و نابود می بیند او دچار یک دوگانگی می شود نمی داند باید به این زندگی امیدوار باشد و یا این زندگی را تمام شده بداند.

 

 

 

 

یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه ی درمان خیانت این است که افراد خودشان را گاهی مقصر زخم خوردگی و خیانت دیدگی می دانند آن ها شروع می کنند به سرزنش کردن خودشان و یا به مرور زمان از خود ، زندگی و همسرشان متنفر می شوند

مشاوره تلفنی خیانت

اما قبل از آن که در ذهنتان شروع به مقصر کردن فرد مقابل و یا خودتان بکنید و زندگی را تمام شده بدانید از یک مشاوره تلفنی خیانت کمک بگیرید اگر نمی توانید به صورت حضوری از مشاورین خانه ی مهر کمک بگیرید

ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که از طریق مشاوره تلفنی خیانت مسائل خود را درمیان بگذارید این را بدانید که قسمتی از خشم و اضطراب شما قابل کنترل نیست زیرا در شرایطی که شما دچارش شده اید.

 

 

 

 

ترشح آدرنالین و سایر هورمون های تنش ، حالت برانگیختگی شدیدی را در شما ایجاد می کند که این حالت باعث اضطراب و بی قراری می شود پس قطعا می توانید از یک مشاوره کمک بگیرید تا از لحاظ جسمی و روانی به سطح نرمالی برسید

و بعد از گذراندن پروسه ی درمانی انتخاب کنید قطعا گاهی طلاق بهترین راه حل است اما آخرین راه حل نه اولین راه حل پس به مشاوره تلفنی خیانت و یا به طور کلی مشاوره خیانت اعتماد کنید اجازه دهید اگر راهی برای بازگشت زندگی شما وجود دارد به شما کمک کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشکلات جنسی خود را از مشاوره جنسی خانه مهر بپرسید

سوالات مشکلات جنسی خود را از ما بپرسید

پاسخ به شایع ترین سوالات مشکلات جنسی

پاسخ مشاوره جنسی به مشکلات جنسی رایج

مشکلات باروری مردان را بشناسید

اینجا گوش شنوایی برای درد دل های شما وجود داره که در وقت مناسب راه حل های خوبی برای ارتقا کیفیت زندگی به شما میده.

کانون مشاوران – کانون مشاوران | برترین مرکز مشاوره روانشناسی حضوری، تلفنی و آنلاین

مشاوره خیانت تلفنی تجربه‌ای از حل مشکلات به شیوه‌ای موثر و تضمین‌شده در اختیارتان قرار می‌دهد. خیانت در هر جامعه و فرهنگی امری ناپسند و غیر قابل بخشش است که آسیب‌های بسیاری برای فرد خیانت‌دیده و خیانت‌کار به وجود می‌آورد. لزوم مراجعه به روانشناس زمانی مشخص می‌شود که پای زندگی و تربیت فرزندان در میان باشد. مشاور عوامل زمینه‌ساز در بروز مشکلات را شرح می‌دهد و این در حالی است که می‌توانستید تنها با چند جلسه مشاوره قبل از ازدواج از بروز مشکلات زناشویی جلوگیری کنید. مشاوره تلفنی از امکانات مشاوره‌ای است که شرایط راحت‌تری را برای حل مشکل خیانت فراهم می‌کند. برای اطلاع از اهمیت مشاوره روانشناسی و مزیت‌های مشاوره تلفنی با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

 

خیانت موضوعی است که بسیاری از زندگی‌های مشترک را به بن بست رسانده و افراد را با بحران‌های زیادی مواجه می‌کند. اکثر زندگی‌های مشترک با عشق و علاقه و آرزوهای بسیاری آغاز می‌شوند. در این شرایط خیانت یکی از زوجین می‌تواند تمام آرزوهای یک خانواده و زندگی مشترک را بر هم بزند. تعهد در زندگی مسئله‌ای مهم است که لازمه‌ی آن یادگیری و تقویت از دوران کودکی و در محیط خانواده است. در غیر این صورت آسیب‌های زیادی را در پی دارد که خیلی از مواقع برطرف کردن آن‌ها از عهده‌ی زوج‌ها خارج است. در این شرایط دریافت مشاوره روانشناسی از فشارهای روانی شما کم می‌کند و باعث می‌شود تا تصمیمات عاقلانه‌تری برای ادامه و یا قطع زندگی مشترک خود بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خیانت همسر کلیک کنید.

 

مشاوره تلفنی خیانت

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تنها عامل خیانت، بی وفایی فرد خیانتکار است. مسلم است که فرد خیانت کار بیش ترین سهم و تقصیر را دارد اما تحقیقات نشان داده است که همسر فرد خیانت‌کار نیز بر رفتار غیر متعهدانه‌ی همسر خود تاثیر دارد. عدم عشق ورزی زوجین و بی توجهی به احساسات یکدیگر، سردمزاجی، جدی نگرفتن روابط جنسی، مشکلات رفتاری، خشم، بی مهری و غیره در بروز خیانت موثر هستند. همچنین تماشای فیلم‌های نامناسب، بی محتوا و پورنو گرافی باعث بالارفتن توقع افراد، دلسرد شدن نسبت به همسر و روی آوردن به خیانت می‌شوند.

 

آمارها نشان داده است که متاسفانه خیانت یکی از مهم ترین دلایل طلاق زوجین می‌باشد. خیانت مستقیما بر رابطه زناشویی تاثیر می‌گذارد و عشق، صمیمیت و اعتماد بین زوجین را از بین می‌برد. خیانت می‌تواند باعث افسردگی و شکاک شدن بیش از حد فرد خیانت دیده شود و حس اعتماد و تکیه‌کردن به دیگران را در او نابود کند. همچنین مشکلات بسیار بزرگتری نیز در طول زمان به وجود می‌آید.

بچه هایی که در این محیط پرورش پیدا می‌کنند دچار صدمات جبران ناپذیری می‌شوند. این کودکان در بزرگسالی، مشکلات متعددی در برخورد با اجتماع، همسر و فرزندان شان پیدا می‌کنند؛ ممکن است کودکان از خیانت والدین خود الگوبرداری کنند و خود نیز در آینده درگیر خیانت شوند. به همین دلایل لازم است تا قبل از اقدامات بدون فکر از یک مشاوره متخصص در زمینه‌ی خیانت همسر استفاده کنید تا از بروز مشکلات بزرگ‌تر برای خود و فرزنداتان بکاهید و احساسات و قوای روانی خود را بازسازی کنید.

 

ریشه‌یابی مرحله‌ی اول در درمان همه‌ی مشکلات است. مشاوره به افراد کمک می‌کند تا علت و زمینه خیانت را پیدا کنند. در بسیاری از جلسات مشاوره مشخص شده است که علت اصلی خیانت دوستی قبل ازدواج، عدم عشق ورزی، توجه نکردن به نیازهای جنسی و تماشای فیلم های مستهجن است. مشاوره تنها پس از خیانت کاربرد ندارد؛ اگر به خیانت همسرتان شک دارید و یا احساس می‌کنید که خودتان در مسیر خیانت کردن هستید، می‌توانید از مشاوره کمک بگیرید تا از پیشروی در این مسیر جلوگیری کنید. برای اطلاع از نشانه های خیانت مردان کلیک کنید.

با شناخت عوامل زمینه ساز خیانت و استفاده از تجربه و علم مشاوران، می‌‌توانید از خیانت پیشگیری کنید. مشاور به شما کمک می‌کند تا بدون جنگ و دعواهای بسیار در محیطی آرام و با فکری آزاد مسائل و چالش‌ها را برطرف کنید و از طرفی فرزندان را در برابر خیانت حفظ کنید. همچنین اگر قصد طلاق داشته‌باشید مشاوره تمام جوانب و آگاهی‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

دیدگاه افراد نسبت به مشاوره حضوری در رابطه با خیانت چندان مطلوب نیست. چرا که افراد فکر می‌کنند بازگو کردن همچین مشکلی در زندگی کار اشتباهی است و یا به دلیل احساس سرخوردگی شان از بیان آن اجتناب می‌کنند. مشکلات مالی و صرف وقت زیاد نیز یکی دیگر از دلایل بی علاقگی افراد به مشاوره حضوری خیانت است. همچنین در بسیاری از شهرها و روستاهای کوچک امکان دسترسی به مشاوره حضوری وجود ندارد و افراد مجبور می‌شوند تا به تنهایی برای چنین موضوعاتی تصمیم بگیرند و چه بسا که این تصمیمات عقلانی و درست نباشند.

 

مشاوره تلفنی مشکلات مشاوره حضوری را برای شما برطرف می‌کند؛ مشاوره تلفنی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی با مشاوران متخصص و حرفه‌ای زیادی در ارتباط باشید. مشاوره تلفنی مشکلات رفت و آمد و هزینه‌های آن را ندارد. شما می‌توانید در تمام ساعات روز تنها با یک تلفن مشکلات خود را با فردی با تجربه در میان بگذارید.

همچنین مشاوره تلفنی به این صورت است که احساس شرم و خجالت تا حد زیادی از بین می‌رود و افراد می‌توانند به راحتی و بدون سانسور کردن، مشکلات خود را بیان کنند. مشاوره تلفنی خیانت در تاثیرگذاری چیزی از مشاوره حضوری کم ندارد. افرادی که به مشاوره حضوری دسترسی ندارند به راحتی می‌توانند از هر مکانی با مشاوران در تماس باشند.

 

مرکز مشاوره روانشناسی با دارا بودن از مشاوران مجرب و متخصص در زمنیه‌ی خیانت همسر راهنمای شما خواهد بود و خدمات روان درمانی بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد. روانشناسان مرکز کانون مشاوران بدون هیچ‌گونه قضاوتی سعی می‌کنند تا در ابتدا آرامش و اطمینان از حل مشکلات را به زندگی شما برگردانند. در مرحله‌ی بعدی بهترین راه‌کارهای عملی برای مقابله و درمان خیانت در اختیارتان قرار می‌دهند. 

جدیدترین

ترس از موش | علل، علائم و راه های درمان ترس از موش

تاتوره | استفاده از گیاه تاتوره به عنوان ماده مخدر

سو استفاده جنسی با چه آسیب ها و پیامدهایی همراه است ؟

افزایش تمرکز کودکان | روش های موثر در بالا بردن تمرکز و توجه کودک

راه های ارتباطی با مرکز مشاوره کانون مشاوران :

تماس با منشی : 02126295222

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099075228 (سراسر کشور)

9092305265 (تهران)

ساعت کاری از 9 صبح تا ساعت 22 شب

برای دریافت آخرین فایل های آموزشی روانشناسی عضو شوید.

Powered by

یکی از پیچیده ترین و آسیب زاترین مشکلات عاطفی بین زوجین خیانت است .خیانت زناشویی یا عهدشکنی نوعی درگیری عاطفی ، جنسی یا عاطفی-جنسی با فرد دیگری به غیر از همسر است که حالت پنهانی دارد .

متاسفانه امروزه آمارهای سرسام آوری را نسبت به خیانت همسر و در آخر طلاق شاهد هستیم که باعث شده جوامع روانشناسان را به فکر پیشگیری از خیانت و یا مشاوره طلاق و مشاوره خیانت به صورت تخصصی و تیمی کار کنند

روابط فرا زناشویی هم در میان زنان و هم مردان دیده می شود که نیاز به سبب شناسی توسط دکتر روانشناس متخصص دارد .بی شک امروزه شاهد خیانت زنان وخیانت مردان هستیم .

ما در کلینیک روانشناسی انتخاب نو امیدوارم بتوانیم برای هدایت رفتارهای شما به سمت رفتاری صحیح تر و مدیریت روابط شما تلاش کنیم و متخصصین ما بدون هیچ گونه پیش داوری و قضاوت سعی دارند از طریق تکنیک های درمانی و مناسب شما را نسبت به این مسیر اشتباه آگاه کنند و بعد از آگاهی شما را در مسیر بهبود رابطه ای هموار نسبت به همسرتان قرار بگیرید و پیش گیری هایی را قبل از تصمیم به طلاق و از دست دادن زندگی مشترک اقداماتی را صورت دهند

مشاوره تلفنی خیانت

یکی از ریشه های خیانت شناختن نیازهای واقعی و نا آگاهی نسبت به هویت و شخصیت خود فرد است.

تا زمانی که چشممان را بر روی واقعیت ،غرایز و فطرتمان می بندیم .خیانت بیشتر شده و از مسیر شناخت واقعیتها خارج شده و به بیراهه سردر می آوریم .

بی شک در جامعه ای که آمار بالایی از اختلافات زناشویی وجود دارد باید اقداماتی اساسی را برای به حداقل رساندن مشکل انجام داد .نکته ی اول ضعف در آموزش و ضعف در مدیریت نیازهای هیجانی زوج ها است توجه داشته باشید دوست داشتن و نیازبه دوست داشته شدن در هر سنی برای افراد نیاز است .

وارد یک رابطه ی عاطفی شدن آسان است نگه داشتن آن نیازمند مهارت و خودآگاهی است .

عشق نیازمند تازگی و طراوت است اگر توجه ، هیجان ، احساسات  را از عشق دریغ کنید بی شک تبدیل به تنفر می شود.

پس شما نیازمند این هستید که در وهله اول مفهوم اساسی بعضی از واژگان را بدانید .در مسیر درمان شما تحت نظر دکترهای متخصص سکس تراپ در مرحله ی اول سبب شناسی را پشت سر می گذاریم تا با دیدی باز بتوانیم مشکل پیش آمده را بپذیرید و بعد تکنیک هایی را آموزش می بینید برای ترمیم رابطه ی آسیب خورده خودتان

و در آخر توجه داشته باشید ممکن است افراد بسیاری با مشکل مشابه شما روبه رو شده باشند اما هیچ اقدامی نسبت به پایاین دادن به آن نکرده باشند که این جای تاسف دارد که آدم ها به مسیر اشتباه آگاه شوند اما تلاشی برای بهبود آن انجام ندهند .اگر شما هم درگیر روابطی خارج از روابط زناشویی هستید با کمی درایت و آینده نگری از متخصصین ما کمک و مشاوره های لازم را بگیرید و فراموش نکنید ساختن روابط سال ها طول میکشد و خراب کردن آن چند دقیقه زمان بیشتر نیازندارد . همراه شما هستیم تا روابط عاطفی بین شما و همسرتان را باری دیگر با عشق و در مسیری سلامت بدون عذاب وجدان بپذیرید.

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

من با یه زن شوهر دار تلفنی صحبت میکردم و هیچ گونه نزدیکی نداشتیم مرده فهمیده شکایت کنه چی میشه ایا دادگاه منو میخواد


اگر فقط تماس تلفن باشد و یا پیامک های با مضامین روابط نامشروع در آن نباشد شما مرتکب جرم خاصی نشده اید و تبرئه می شوید

18:30:08
 

1398/9/12

موافق
(0)

مخالف
(0)

مشاوره تلفنی خیانت

میشه واضح تر و ساده تر توضیح بدید

19:13:53
 

1398/9/13


سلام
اگر متن پیام ها عاشقانه یا بقصدشهوترانی باشد بله می تواند بعنوان روابط نامشروع شکایت کند البته جرم روابط نامشروط جرمی است طرفینی که دومتهم دارد یک زن ویک مرد بنابراین درصورت اثبات خانم نیز مجازات میشود مگراینکه پیام ها یکطرفه باشد که دراینصورت مزاحمت میتواندشکایت کند مجازات جرم روابط نامشروع تا99ضربه شلاق است

16:47:31
 

1398/9/15

موافق
(0)

مخالف
(0)

رابطه نامشروع
رابطه تلفنی با زن شوهر دار
رابطه نامشروع تلفنی
رابطه با زن شوهر دار

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: info@dadrah.ir

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

موافقی وجود ندارد

مخالفی وجود ندارد

مشاوره تلفنی خیانت
مشاوره تلفنی خیانت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *