چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

 
helpkade
چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود
چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

آیا تلفن ثابت شما قطع شده است؟ آیا به دنبال این می‌گردید تا ببینید چگونه تلفن ثابتتان را مجددا وصل کنید؟ همین الان این مقاله را بخوانید!…

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که به علت پرداخت نکردن به موقع قبض‌های تلفن ثابتتان، قطعی تلفن ثابت را تجربه کرده باشید!
این اتفاق تلخ در گذشته بسیار پردردسر بود و زمان بسیار زیادی را از مشتری می‌گرفت تا بتواند مجددا خط تلفن قطع شده‌ی خود را وصل کند و با پرداخت بدهی‌اش و نشان دادن حسن نیتش به اداره‌ی مخابرات (!) قول دهد که دیگر بدقولی نکند و پرداخت قبوضش را به تاخیر نیندازد!
حالا من کاری به این ندارم که چرا گذاشتید آن قدر از مهلت پرداخت قبضتان بگذرد که اداره‌ی مخابرات تصمیم به قطع خط تلفنتان بگیرد؛ اما حالا که قطع شده هم غصه خورید!
زیرا وصل کردن تلفن ثابت این روزها به اندازه‌ی گذشته سخت نیست و شما با خواندن این مقاله می‌توانید بفهمید که باید به کجا مراجعه کنید و با انجام چه سری عملیا‌ت‌هایی، تلفن قطع شده‌ی خودتان را وصل کنید!
پس در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید!

اولین و مهم‌ترین دلیلی که ممکن است اداره‌ی مخابرات را مجبور به قطع تلفن شما کند، دیرکرد در پرداخت یا پرداخت نکردن قبوض تلفن است.
شما ممکن است به دلایل زیادی پرداخت قبوض تلفنتان را به تاخیر بیندازید:

به هرکدام از دلایل بالا که پرداخت قبض تلفن شما صورت نپذیرد، اداره‌ی مخابرات اقدام به فرستادن اخطاری برای شما خواهد کرد!
اگر به اخطار اداره‌ی مخابرات گوش دهید و قبض تلفنتان را پرداخت کنید که خطر از بیخ گوشتان می‌گذرد!
اما اگر اخطارهای اداره‌ی مخابرات را هم جدی نگیرید؛ آن گاه پس از مدتی تلفن شما یکطرفه و سپس به طور کلی قطع خواهد شد!

چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است منجر به قطع تلفن ثابت شما شود!
مثلا ممکن است مشترکی بخواهید تلفن ثابت خود را برای مدتی قطع کند!
در چنین شرایطی مشترک مورد نظر، می‌تواند از طریق مراجعه به اداره‌ی مخابرات و ارائه‌ی مدارک مربوطه، درخواست قطع تلفن خود را به ثبت برساند و برای وصل مجدد هم دوباره به همان ارائه‌ی مخابرات مرجعه کند. البته برای این کار راه‌های دیگری هم وجود دارد که چون مرتبط با موضوع اصلی این مقاله نیست درباره‌ی آن فعلا صحبتی نمی‌کنیم و شما می‌توانید با دنبال کردن مقاله‌های ما، در مقاله‌های بعدی درباره‌ی این موضوع بخوانید!

دلایل دیگر قطع تلفن ثابت عبارت‌اند از:

در این بخش از مقاله تصمیم داریم یکی از مهم‌ترین مشکلاتی را که مشترکان در هنگام قطع تلفن ثابتشان با آن رو به رو می‌شوند را بررسی کنیم.
در موارد زیادی دیده شده که مشترک با کمک یکی از روش‌های بالا، بدهی‌اش را پرداخت کرده اما خط تلفنش هنوز وصل نشده است!
پس نمی‌تواند با سامانه‌ی ۱۸۱۸ تماس بگیرد و شکایتش را پیگیری کند!
آیا در این شرایط لازم است که به اداره‌ی مخابرات برود و درخواست خود را حضوری پیگیری کند؟
در جواب شما باید بگوییم که خیر؛ خوشبختانه راه‌های دیگری هم برای پیگیری این درخواست وجود دارد!در این شرایط مشترک می‌تواند با شماره‌ی ۲۰۲۱ تماس بگیرد و با متصل شدن به واحد ارتباط مردمی، خط تلفن خود را مجددا وصل نماید.
این پاسخی بود که سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در توئیتر به کاربران داد: ” در صورتیکه تلفن ثابت به دلیل بدهی قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط ان وصل نشود، می تواند برای پیگیری با شماره۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی تماس بگیرد.”

در گذشته، البته نمی‌دانم که یادتان می‌آید یا نه؛ پرداخت قبوض کاری سخت و زمان‌گیر به شما می‌آمد!
زیرا برای پرداخت قبض‌ها معمولا مجبور بودید به بانک مراجعه کنید و در صف‌های طویل و طولانی یک باجه‌ی خاص که عملیات پرداخت قبض را انجام می‌داد بایستید تا بتوانید قبضتان را پرداخت کنید.
حال اگر تلفنتان به علت بدهی قطع شده بود و می‌خواستید مجددا اقدام به وصل آن کنید که اوضاع چندین بار سخت‌تر می‌شد.
اما امروزه پرداخت قبوض و وصل تلفن ثابت بسیار راحت‌تر از گذشته شده است.
در این بخش از مقاله تصمیم داریم چند راه آسان و سریع پرداخت قبوض را برای شما معرفی کنیم که دیگر به دلیل سخت بودن روش‌های پرداخت قبوض بهانه نگیرید و پرداخت قبض‌هایتان را آن قدر عقب نیندازید که مخابرات خط تلفنتان را قطع کند!

با استفاده از اپلیکیشن و سایت قبضینو به سادگی می‌توانید قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت خود را استعلام بگیرید و پرداخت کنید. قبضینو پیش از هر چیزی به فکر راحتی کاربران است. علاوه بر امکان پرداخت قبوض آب با استفاده از شناسه قبض، امکان مشاهده قبوض و پرداخت آن از طریق اسکن بارکد روی قبض نیز برای کاربران فراهم شده است تا پرداخت و مشاهده قبض به تجربه‌ای متفاوت و راحت بدل شود.

یک روش ساده برای پرداخت قبض آب، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت است.

مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با تماس با شماره چهار رقمی ۱۸۱۸ قبض تلفن خود را پرداخت کنند.

مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی tci.ir/index.html#!/service/quickbill/ قبض پایان‌دوره و میان‌دوره خود را مشاهده و پرداخت کنند.

بانک ملت در سایت اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی هر یک از بانک‌ها و صفحه پرداخت قبوض می‌توانید قبض تلفن خود را به سادگی مشاهده و پرداخت کنید.

 

شامانه پرداخت قبوض بانک پاسارگاد

 https://epay.bpi.ir/shaparakbillpayment.aspx 

سامانه پرداخت قبوض بانک تجارت

 https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/billPayment 

 

سامانه پرداخت قبوض بانک کشاورزی

https://ib.bki.ir/pid47.lmx 

سامانه پرداخت قبوض بانک قوامین 

https://bill.ghbi.ir/

سامانه پرداخت قبوض بانک قرض‌الحسنه رسالت

https://epayment.rqb.ir/ 

سامانه پرداخت قبوض بانک گردشگری

https://epayment.tourism-bank.com/

سامانه پرداخت قبوض بانک رفاه

https://www.refah-bank.ir/PayBills 

برای پرداخت قبض تلفن با دستگاه خودپرداز نیازی نیست که خودپرداز حتما با کارت بانکی شما از یک بانک باشند. در صورتی که کارت شما عضو شبکه شتاب باشد می‌توانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز هر یک از بانک‌ها برای پرداخت قبوض خود اقدام کنید. برای پرداخت قبوض با دستگاه خودپرداز به کارت بانکی خود و رمز اول کارت خود نیاز دارید. 

برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود کافبست مطابق روش زیر عمل کنید:

به دلیل این که سوالات زیادی از ما در خصوص نحوه‌ی وصل تلفن ثابت قطع شده از ما پرسیده بودید؛ در این بخش از مقاله تصمیم گرفتیم تعدادی از سوالات متداول را بیاوریم و با دادن پاسخ‌های کامل و جامع به آن‌ها، سوال شما را هم برطرف کنیم.
اما اگر شما نتوانستید پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا کنید و با خواندن مقاله هم به جواب آن نرسیدید؛ کافیست سوال خود را برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به شما پاسخ دهند!

در پاسخ به این سوال باید بگویم که؛ کلیه‌ی قبوضی که شما از یکی از روش‌های بالا پرداخت می‌کنید در همان لحظه تسویه می‌شوند و بدهی شما به اداره‌ی مخابرات صفر می‌شود.
اما فرآیند وصل تلفن قطع شده، ممکن ست بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان ببرد و مطمئنا پس از ۴۸ ساعت تلفن شما وصل خواهد شد.
اما اگر برای وصل تلفنتان عجله دارید می‌توانید این فرآیند راتسریع کنید.
می‌پرسید چگونه؟ کافیست با راکز امور مشترکین منطقه‌تان تماس بگیرید و با اعلام کد پیگیری خود به آن‌ها، تلفن خود را به سرعت وصل کنید.

نگران نباشید هیچ اتفاق بدی قرار نیست برایتان رخ دهد و پول شما سر جایش باقی می‌ماند.
البته برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی هست که می‌تواند از این بی‌دقتی‌های گاه و بی‌گاه جلوگیری کند اما زیرساخت‌هی پرداختی مخابرات هم به گونه‌ای تنظیم وطراحی شده که در صورت پرداخت تکرای قبض تلفن به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید و مبلغی که پرداخت کردید روی قبض دوره بعد اعمال می‌شود.
پس لازم نیست نگران باشید!

تفاوت قبض پایان دوره و میان دوره در این است که قضب پایان دوره، هزینه‌ی کارکرد تلفن شما را در طی دو ماه گذشته نشان می‌دهد.
برای مثال اگر دوره از ۱ تیر شروع شده باشد، قبض پایان دوره‌ی شما هزینه‌ی کارکرد تلفت ثابتتان را تا پایان ۳۱ مرداد نشان خواهد داد.
اما قبض میان دوره هزینه‌ی کارکرد تلفن شما را تا تاریخ روز نشان می‌دهد.
برای مثال اگر شما استعلام بدهی تلفن ثابتتان را در تاریخ ۱۰ شهریور بگیرید؛ قبض میان دوره وضعیت بدهی شما را از تاریخ ۱ تیر تا ۱۰ شهریور نشان می‌دهد.
به همین دلیل است که معمولا مبلغ قبض میان‌دوره بر خلاف اسمش از قبض پایان دوره بیشتر است.
فقط باید دقت داشته باشید که قبض میان دوره و پیاین دوره را نباید به صورت همزمان پرداخت کنید!
شما زمانی که قبض میان‌دوره را پرداخت می‌کنید، در حقیقت قبض پایان دوره‌ خود را هم به صورت خودکار تسویه می‌کنید!چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

نحوه دریافت قبض تلفن ثابت 

کلام پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا هرآنچه را که شما لازم دارید تا درباره‌ی قطعی تلفن ثابت و روش‌های اتصال مجدد آن بدانید برای شما بیان کنیم.
در نهایت توصیه‌ی ما به شما این ست که پرداخت قبض‌هایتان را آنقدر عقب نیندازید که مخابرات تلفنتان را قطع کند اما اگر هم قطع شد؛ فدای سرتان!
شما می‌توانید با استعلام و پرداخت بدهی تلفن ثابتتان و پرداخت کردن آن با یکی از روش‌های بالا، حسن نیت خود را به مخابرات ثابت کنید و تلفن قطع‌شده‌ی خود را مجددا وصل کنید!
اگر هم در فرآیند وصل تلفن با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با ۲۰۲۱ تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید!
از طرفی کارشناسان ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند! پس کامنت گذاشتن را فراموش نکنید!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است



سینا: از این پس برای وصل سیم‌کارت‌های قطع بدهی همراه اول نیازی به مراجعه مشترک به دفاتر خدمات ارتباطی و بانک نیست.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، باتوجه به راه‌اندازی سرویس “خدمات صورتحساب مشترکین” در سامانه تلفنی ۰۹۹۹۰ همراه اول و امکان پرداخت در تمامی ساعات شبانه روز، از این پس امکان وصل خودکار سیم‌کارت‌های دارای قطع بدهی یکطرفه و دو طرفه (میان دوره و پایان دوره) پس از پرداخت از طریق این سامانه میسر گردیده است.
گفتنی است پرداخت به موقع قبوض از طریق سامانه ۰۹۹۹۰ امتیاز ویژه‌ای برای مشترکان در طرح‌های تشویقی امسال همراه اول دارد.

سامانه ۰۹۹۹۰چگونه کار می کند؟

چگونه از طریق اینترنت پرداخت قبض همراه اول توسط۰۹۹۹۰پرداخت گردد

سلام چگونگی باز کردن قطع دو طرفه سیم کارت اعتباری همراه اول را هر چه زودتر به ایمیلم بفرستید با تشکرچگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

سلام چگونگی باز کردن قطع دو طرفه سیم کارت اعتباری همراه اول را هر چه زودتر به ایمیلم بفرستید با تشکر

سلام چگونگی باز کردن قطع دو طرفه سیم کارت اعتباری همراه اول را هر چه زودتر به ایمیلم بفرستید با تشکر

با سلا .لطفاً طریقه وصل کردن تلفن همراه دائمی قطع شده را برایم ایمیل بفرمائید.در ضمن ۰۹۹۹۰از من رمز عبور میخواهد و نمیدانم منظورش چیست.متشکرم

سلام من تلفنم یک طرفه شده چه طوری میتوانم بدون مراجعه به مراکز پستی پرداخت قبض را به اطلاع برسانم تا تلفنم درست شود ؟؟ چون تاسوعا و عاشوراست لطفا جواب را حتما برایم میل کنید

شما می توانید مشترک نسخه آر اس اس شوید و یا با وارد کردن ایمیل خود آخرین اخبار سینا را دریافت کنید.

اشتراک آر اس اس


 

دیدن همه ویدئوها

کپی رایت © 2021 آژانس خبری صنعت ارتباطات – سینا.هر نوع نقل قول از محتوای این سایت مشروط به درج منبع با عبارت آژانس خبری صنعت ارتباطات می باشد.

ساده‌ترین راه‌ پرداخت قبض همراه اول (قبض خط دائمی یا همان سیم‌کارت دائمی همراه اول)، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت از جمله همراه‌کارت است. در اپلیکیشن همراه کارت شما می‌توانید مبلغ قبض همراه اول خود را استعلام کرده و قبض میان‌دوره یا پایان دوره را به سادگی پرداخت نمایید.

 

برای پرداخت قبض همراه اول با موبایل می‌توانید همراه کارت را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

 

 

چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

* امکان استعلام و پرداخت قبض ایرانسل، رایتل و سایر اپراتورها نیز در همراه کارت وجود دارد.

* همچنین سایر خدمات مثل خرید بسته اینترنت همراه اول و خرید شارژ همراه اول نیز در این اپلیکیشن امکان پذیر است.

 

توجه: در مواردی ممکن است قبض سیم‌کارت همراه اول خود را با موفقیت در همراه کارت پرداخت کنید، ولی بعد از استعلام مجدد، قبض برای شما نمایش داده شود. این مورد به این دلیل اتفاق می‌افتد که فرآیند حذف و بروزرسانی قبض از شرکت همراه اول کمی طول می‌کشد. بنابراین، اگر قبض سیم‌کارت خود را با همراه کارت پرداخت کرده‌ و رسید موفق آن را هم مشاهده کردید، به شما اطمینان می‌دهیم که قبض‌تان پرداخت شده است.

همان طور که می‌دانید، در صورت عدم پرداخت به موقع صورت‌ حساب تلفن همراه، سیم‌کارت شما یک‌طرفه و در نهایت قطع خواهد شد. در ادامه، قصد داریم سایر روش‌های موجود برای پرداخت قبض همراه اول را توضیح دهیم.

یکی از روش‌های پرداخت اینترنتی قبض همراه اول، استفاده از سامانه پرداخت قبض همراه اول به آدرس www.billing.mci.ir است. پس از ورود به سایت، پرداخت قبض در این صفحه به دو صورت امکان پذیر است:

پس از انتخاب نوع پرداخت قبض، بانک مورد نظر را جهت پرداخت، انتخاب کنید (برای مثال می‌توانید پرداخت قبض همراه اول بانک ملی یا بانک ملت را انتخاب کنید). در مرحله بعد، صفحه پرداخت قبض بانک انتخاب شده، نمایش داده می‌شود. اطلاعات کارت بانکی و مشخصات اینترنتی کارت خود را وارد کنید و به این ترتیب پس از تایید مشخصات، پرداخت قبض خط دائمی صورت می‌گیرد.

 

 

با دانلود اپلیکیشن همراه من و ثبت نام در سایت شرکت مخابرات، می‌توانید قبض موبایل خود را با این اپلیکیشن پرداخت کنید. از طریق منوی محصولات و خدمات، می‌توانید صورت حساب قبض همراه اول مورد نظر را مشاهده کرده و در صورت تایید اطلاعات قبض، پرداخت را انجام دهید.

دقت شود که در این روش علاوه بر مشخصات کارت بانکی و رمز کارت، اطلاعات محل سکونت (کد پستی) نیز باید وارد شود.

 

در این روش، با مرکز اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از ورود شماره کارت بانکی و رمز دوم خود، قبض شما پرداخت می‌شود. تماس با این سامانه رایگان بوده و مشترکین علاوه بر پرداخت قبض می‌توانند مشکلات ارتباطی و آنتن دهی خود را نیز در آن پیگیری کنند.

 

در صورت دسترسی به دستگاه کارت‌خوان، به سادگی می‌توان قبض تلفن همراه را پرداخت کرد. در ابتدا کارت بانکی خود را در دستگاه بکشید. در مرحله بعد باید گزینه پرداخت قبض انتخاب شود. مشخصات قبض شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کرده و دکمه تایید را بزنید. در نهایت رمز کارت خود را وارد کنید و نهایتا با فشردن دکمه تایید، پرداخت انجام می‌شود.

 

با مراجعه به خودپرداز بانک‌های عضو شبکه شتاب، می‌توان قبض سیم‌کارت همراه اول را پرداخت کرد. پس از وارد کردن کارت، دکمه پرداخت قبوض را بزنید. در مرحله بعد، شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن همراه را وارد کرده و دکمه تایید را بزنید. در نهایت دستگاه خودپرداز، رسیدی را که شامل کد رهگیری تایید پرداخت قبض است به شما ارائه می‌دهد.

* برای پرداخت قبض از این راه لازم نیست که حتما به خودپرداز بانک مبدا مراجعه کنید. برای مثال اگر می‌خواهید برای پرداخت قبض، بانک ملت را انتخاب کنید لازم نیست حتما به خودپرداز این بانک مراجعه کنید.

 

با استفاده از موبایل خود کد دستوری #1* را شماره گیری نمایید. سپس وارد منوی قبض شده و نوع قبض (میان دوره و پایان دوره) را انتخاب کنید. در مرحله بعد، شماره خود یا دیگران را وارد کرده و نهایتا با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم، قبض موبایل خود را پرداخت نمایید.

اگر قبض سیم‌کارت همراه اول خود را اشتباهی پرداخت کنید می‌تواند 2 دلیل داشته باشد: 1- شناسه قبض را اشتباه وارد کرده‌اید. 2- یک قبض را دوبار به صورت تکراری پرداخت کرده‌اید. «همراه کارت» از پرداخت تکراری قبض همراه اول جلوگیری می‌کند؛ مگر اینکه از درگاه دیگری پرداخت شده باشد که در این صورت با پرداخت مجدد آن بستانکار خواهید شد و این مبلغ از قبض شما در دوره بعد کسر خواهد شد.

سلام من گوشی ایفون دارم چندروزی هست که همراه کارت قطع شده و سیبچه هم جواب گو نیست آیا راهی برای نصب همراه کارت روی گوشی ایفون هست؟

سلام لطفا از سایت همراه کارت نصب کنید hamrahcard.ir

چرا مشکل کیف پول بعد از وو هفته هنوز اصلاح نشده؟ هیچ کسم که پاسخگو نیست!

این مشکل حل شده است لطفا برای راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

چرا وقتي قبض تلفن پرداخت كردم سامانه ٢٠٠٠هنوز ميگه بدهي دارين؟

لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

با سلام خدمت شما مدیر محترم من صورتحساب قبض گوشیم رو پنجشنبه ای پرداخت کردم اما تا به امروز شنبه اسمس تاییش نیومده کی میادش لطفا راهنماییم کنید سپاس؟

سلام
لطفا جهت بررسی جزئیات با پشتیبانی تماس بگیرید.
(۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰)

سیم کارت دایمی من مدتی قطع بود امروز پرداخت قبض کردم وقتی زنگ میزنم میگه اعتبارم واسه تماس کافی نیست ولی زنگ میخوره لطفا راهنماییم کنید

سلام
موضوع را با نزدیک ترین دفتر پیشخوان همراه اول پیگیری بفرمایید.

دمتون گرم اگه روی کره زمین جایی وجود داشته باشد که تا بحال نشانی از علایم حیات و یا موجود زنده ای داشته باشد بدون شک همراه اول در آنجا هم آنتن و سرویس دهی دارد همراه اول یعنی همراه زندگی

نام و ایمیل اختیاری است.

چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

توسعه تجاری اپلیکیشن همراه کارت برعهده «شرکت فناوری همراه پیدا» بوده که زیرمجموعه «شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا» است. ارتباط فردا دارای مجوز رسمی از شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) است.

همراه کارت آماده ارائه اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد. همچنین فراموش نکنید همراه کارت از شنیدن پیشنهادات و انتقادات تک تک مخاطبان خود استقبال می‌کند.



خوش آمدید.وارد شوید

بازیابی پسورد.

پسورد برای شما ایمیل میشود

چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

مخابرات ما – خبرهای دنیای ارتباطات و مخابرات

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در صورتیکه تلفن ثابت به دلیل بدهی آبونه قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط وصل نشود، می‌تواند برای پیگیری با شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرد.

مخابراتما ( محمد – سیتنا) – یک کاربر توئیتر خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توئیت کرد:

راه ارتباط با #مخابرات ایران بعد از پرداخت قبض تلفن یکطرفه چیه؟ با وجود پرداخت بعد از یک روز وصل نشده، ۱۸۱۸ و ۲۰۱۱۷ رو نمیشه با خط یکطرفه گرفت، فقط تماس با ۲۰۰۰ مجازه که اعلام عدم بدهی میده @seyedmajidsadr2 راهنمایی فرمایید.

مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم پاسخ داد:

در صورتیکه تلفن ثابت به دلیل بدهی ابونه قطع یکطرفه شده باشد و مشترک مبلغ بدهی را پرداخت کند و خط ان وصل نشود، می تواند برای پیگیری با شماره۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی تماس بگیرد.

***

مطلب (پست) قبلی

سرزمین زیبای من- این بار اسفراین, خراسان شمالی.

مطلب (پست) بعدی

بهره برداری تجاری تکنولوژی نسل ۵ مخابرات

درخواست اداره امور ایثارگران استان تهران

دعوت مخابرات ما از فعالان شبکه های اجتماعی

هشدار برای سهامداران شسکام

یک توضیج – مشکلی در تنظیمات سایت

صبح بدهی تلفن رو پرداخت کردیم ولی هنوزه وصل نشده

متاسفم برای خودمون که مجبوریم با ارگانهای دولتیه بی نظم و نابسامان امثال مخابرات طرف حساب بشیم و منتظر خدمات باشیم، من نتونستم بعداز پرداخت حتا با این شماره مکالمه داشته باشم 😑

واقعن متاسفم به مخابرات اغ که بنده پول تلفن خانه داداه ام ولی یک روز است وصل نشده به هر سامانه ای داده اند جواب نمی دهند شرم باد به همتون

قبض پرداخت شده. اما هنوز وصل نشده. جالبه که با تلفن قطع شده به عمه مخابرات هم نمیشه تماس گرفت. کسی هم پاسخگو نیست. یعنی خاک عالم. وقتی به آپ و سایر درگاه های پرداخت وصل نیستید و نمی‌تونید آنی کاری انجام بدید چرا این چیزا رو معرفی میکنید آخه.

من قبض دوره ایی واریز کردم

سه روز وصل نشد

سه روز پیش با قبضینو پرداخت کردم.هنوز وصل نشده.رفتم دفتر مخابراتی میگه بدهی نداره.ولی همچنان یه خانم خوش صدا میفرمایند این شماره موقتا قطع میباشد.😁خب با تلفن یکطرفه هم نمیشه با مخابرات تماس گرفت.بفرمایید چه سیلی این هدمان بکنیم(چه خاکی بر سرمان بکنیم).شاید مخابراتو شستن تلفن ما سوخته.تو این مملکت هیچی بعید نیست.

بخاطر یه قبض میان دوره تلفن ثابتو قطع کردید پرداخت کردم ۴ روزه وصل نشده خاک…..

سلام
اقا شماره ۲۰۲۱ هم زنگ میزنیم میگه بخاطر بدهی قژع سده به واحد آبونمان مراجعه کنید
قبض هم پرداخت کردیم🤦

مخ عابرا سرویس شده .مخابران تفکیک شده خخخخ

متاسفانه من با اپ همراه بانک ک همیشه تراکنش هامو بااون انجام میدم قبض تلفن ثابتم رو دادم و از ۱شنبه تا امروز ک جمعه اس هنوز تلفنمون قطعه:((
ب پشتیبانی هم زنگ زدم ولی گفتن قبض پرداخت شده:/

فکر میکنم امروز وصل شه
مال ما که بعد از چند روز وصل شد

سلام، قبض تلفن ثابت منزل رو که یک طرفه شده بود یک دقیقه پیش پرداخت کردم هنوز که هنوزه وصل نشده، آخه یعنی چی، اژن چه وضعشه، بیا الان شد دو دقیقه، الان چی؟؟؟ بازم وصل نشده، …؟

بابک؟
درسته دیجیتاله!
ولی یه ۵ دقیقه ی فرصت بده داداش!

سلام
بدهی تلفن رو با آپ پرداخت کردم با گذشت سه روز هنوزم قصع تلفن،گوشیو ورمیدارم میگه به علت بدهی قطع
چیه داستان😐

مخابرات قبض کاغذی رو حذف کرده که صرفه جویی کنه بعد برای مبالغ پایین مثلا ۵ و۶ هزار تومن حتی پیامک هم نمیده در حالیکه پیش از این برای ۱۰۰۰ تومن هم قبض کاغذی صادر می کرد حالا پیامک قبض این ماه ما اومده ۱۱ هزار تومن با مهلت پرداخت ۹۹/۹/۱۶و با وجودی که دیروز صبح با کارتخوان قبضم رو دادم امروز بعد ساعت ۱۰ صبح تلفن رو قطع کردن مخابرات اطلاع دادم که وصل کنن اگه تا بعد از ظهر وصل نشه فردا پنج شنبه است معلوم نیست وصل کنن جمعه هم که تعطیله میره تا شنبه خود به خود اینترنت ثابتمون هم قطع میمونه پس ۱-باید بسته اینترنت همراه بخریم ۲-هزینه قطع و وصل مجدد رو هم که روی قبض سری بعدمون اعمال می کنن ۳- پول قبض خودشون رو هم که گرفتن پس این یک بازی چند سر سود برای مخابراته. علی برکت الله

مهلت پرداخت تلفن من تا ۹۹/۹/۱۶ بود و روز ۱۱ آذر پرداخت کردم ولی ۱۲ آذر تلفنم قطع شد رفتم مخابرات میگن اصلا تلفنت قطع نشده نکته جالب اینکه تلفن مغازه است و دستگاه پوز هم به دلیل قطع تلفن کار نمی کنه در مورد بدهی قبلی هم که وقتی پیامک قبض تلفن رو در ارقام پایین به ما ارسال نمی کنن من از کجا بدونم کی وقت پرداخت قبض تلفن هست تو همین دو سه ساعت به خاطر ۱۰۵۰۰ تومن پول تلفن بالای ۵۰۰ هزار تومن فروش با دستگاه پوز پریده

سلام چرا تلفن ثابت ۷۷۰۰۶۱۰۴ یک روز بعد از ارسال پیامک بدهی قبض مخابرات از طرف مشتری پرداخت میشود یک طرفه به علت بدهی قطع میشود. چرا آخه کجای این کره خاکی بجز ایران همچین چیزی اتفاق میفته خدایا مگه ما چی کم داریم. هم خوش حسابیم هم جایزه میگیریم هم تلفونمون قطع میشه. یه مرد پیدا بشه جواب منو بده.چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

سلام تاریخ پیامک قبض از طرف مخابرات ۹/۹/۹۹ و تاریخ مهلت پرداخت ۹۹/۹/۱۶. تاریخ پرداخت قبض ۹۹/۹/۱۰. اما تلفن یک روز بعد از پیامک مخابرات بعلت بدهی داخل قبض یک طرفه قطع میشود چرا ؟ پس تاریخ برای چی در قبض ثبت شده. از طرفی پنج روز قبل از پایان مهلت ،، بدهی پرداخت شده و شماره ۲۰۰۰ مخابرات اعلام فقدان بدهی میکند اما باز تلفن بعلت بدهی قطع است به کجا باید در این سرزمین شکایت برد. و چه کسی پاسخ میدهد. خدایا تو میبینی این همه اجحاف. چرا ؟؟؟

محمد کاظم چان
تلفنت بدهی قبلی نداره؟
اون مهلت مال بدهی قبلی نیستش
اگر بدهی قبلی نداری حق کاملا با شماست

سلام من ۲ روز پیش رفتم مخابرات و قبض تلفن رو پرداخت کردم ولی هنوز که هنوز وصل نکردن هر جا هم زنگ میزنم پاسخ گو نیستن درضم بگم من تلفن یه ۲ سوالی بود یک ترفه شده بود ولی از دو ماه پیش اومد سیم ها رو عوض کردن دیگه تلفن قطع شد کلا

۵ روزه قبض تلفن را پرداخت کردم ولی هنوز وصل نشده،۲۰۲۱ و ۲۰۱۱۷ رو هم زنگ زدم،مخابرات هم پاسخگو نیست
تکلیف چیه

مریم خانم
بارها توضیح دادیم
با اپ های خودمختار پرداخت نکنید
اینا پول رو چند روز نمیدن به مخابرات
فقط از طریق همون ۲۰۰۰ یا ۲۰۲۰ پرداخت کنین

طبق قانون در صورت عدم پرداخت در ۲ دوره متوالی خط تلفن قطع میشود.
آخه تلفن خونه ما چطور بخاطر یکبار بدهی میان دوره (و نه پایان دوره!) قطع شده؟با وجود پرداخت همین میان دوره هم الان مدتیه که هنوز خط تلفنمون وصل نشده!
واقعا به این شرایط و این سازمان مخابرات چی میشه گفت؟ خودتون و انصافتون!

علیرضا جان
اونی که شما میگین سلب امتیازه
اگر شما سه دوره (۶ ماه) قبضتون رو ندین تلفن سلب امتیاز میشه یعنی دیگه مال شما نیست
اما بخاطر یک دوره هم تلفن رو یک طرف قطع میکنن
اگر قبض رو با ۲۰۲۰ یا ۲۰۰۰ داده باشین زود وصل میشه اگر با اپ های دیگه داده باشین دو سه روزی طول میکشه

با ۲۰۰۰ پرداخت کردیم الان ۲ ساعته که پرداخت نشده

گفت رو صبح آی قاضی نیمه شب بیدار نیست.

خودتون قبض مردم رو برای راحتی خودتون دو دوره یکبار صادر میکنید و بعد چون اون دوره ای که خودتون براش قبض صادر نکردین رو بدهی محسوب کردین برا ملت اخطار قطع فوری به دلیل بدهی میدین و زود تلفن رو برا مبالغ کم هم قطع میکنید و بعد هم پدر ملت رو درمیارین تا وصل کنین.واقعا متاسفم که گیر شماها افتادیم

خاک تو سرتون با این خدمات دهی تون

بدهیمونو پرداخت کردیم ولی هنوزم قطعه لطفا پیگیری کنید ۰۵۴۳۵۳۸۰۱۴۰

لطفا از طریق دفاتر مخابراتی پیگیری کنید

خوشگله!
۲۰۲۱ هم وصل نمیشه… میگه بدهکار هستین

متاسفانه با اینکه بارها شماره موبایلم رو در سامانه ثبت کردم برای دریافت قبض تلفن ثابت، بدون اخطار و اعلام تلفن ثابتمون قطع شده، پرداخت کردم و با تماس های مختلف با تمام شماره های اپراتوری مخابرات بعد از یک روز وصل شد.

مارال گرامی
ازت خواهش میکنم فقط با شماره ها و سرویس های مخابراتی بده قبض رو
شمن اینکه فرصت کردی تا یکی از دفاتر پیشخوان برو همه اطلاعات رو ثبت کن تا راحت بشی

سلام این خط ۰۲۱۵۵۷۲۳۰۲۱به دلیل بدهی آبنمون یک طرفه شده بود دیروز پرداخت شده ولی هنوز وصل نشده با ۲۰۲۱ هم تماس گرفتم بی نتیجه بود خواهشا پیگیری کنید

…. با این کد۲۰۲۱ قبض تلفن پرداخت کردیم برا وصلش هیچکس جوابگو نیست

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بارگزاری فایل:

جدیدترین نوشته ها

درخواست اداره امور ایثارگران استان تهران

دعوت مخابرات ما از فعالان شبکه های اجتماعی


هشدار برای سهامداران شسکام


یک توضیج – مشکلی در تنظیمات سایت


پرداخت حق جذب، موافقان و مخالفان


پیامک شسکام به سهامدارانش

سردبیر سلام می کند- مارنشان خود یا دیگران نباشیم

باز هم یک هنر مدیریتی برای تزریق ناامیدی در آستانه سال…

آغاز به کار: 7 اردیبهشت 1386

نوع مجوز رسمی: پایگاه خبری -ش ث: 82405

صادر کننده مجوز: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

نوع فعالیت: اجتماعی- اقتصادی

این پایگاه خبری صرفا در خصوص اطلاع رسانی وقایع دنیای ارتباطات و مخابرات منتشر می شود و وابستگی صنفی ندارد.
هزینه اداره سایت از محل انتشار آگهی و حق عضویت تامین می شود.

خوش آمدید.وارد شوید

بازیابی پسورد.

پسورد برای شما ایمیل میشود

هریک از اپراتورهایی که سیم‌کارت‌های دائمی دارند، برای پرداخت قبوض خود راه‌کارهایی را در نظر گرفته‌اند؛ این امکانات شامل سامانه‌های الکترونیکی، کدهای دستوری، تلفن‌بانک و اپلیکیشن‌های پرداخت می‌شود که البته برخی از این امکانات از نظر مشترکان روش‌های بهتر و آسان‌تری برای پرداخت هستند.

به گزارش ایسنا، مدتهاست که با روش‌های پرداخت غیرحضوری، دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را در ترافیک و یا صف طولانی شعب بانک‌­ها صرف کنند. بلکه هر ساعت از شبانه‌روز، در منزل، یا در محل کار و هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود می‌توانند قبض تلفن­ همراه خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.

روش‌های پرداخت قبض همراه اول

پرداخت از طریق پرتال همراه اول: به پرتال همراه اول مراجعه کرده و منوی محصولات و خدمات را انتخاب کنید. برروی گزینه‌ی سرویس‌ها کلیک کرده و گزینه‌ی رویت صورتحساب را انتخاب کنید. در صفحه‌ی بازشده، شماره تلفن همراه و کدپستی آدرس خود را وارد و سپس پایان‌دوره یا میان‌دوره صورتحساب خود را انتخاب کرده و کلید تائید را کلیک کنید. در صفحه‌ی بازشده ضمن رویت صورتحساب خود، امکان پرداخت آن از طریق یکی از درگاه بانک‌های درج‌شده در سایت وجود دارد.

پرداخت قبض از طریق اینترنت: به آدرس بانک مورد نظر در اینترنت مراجعه کنید و به قسمت بانکداری الکترونیک بروید. در قسمت پرداخت الکترونیک، پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب کنید. فرم پرداخت قبض را بر اساس قبض‌تان تکمیل و سپس تایید کنید. بانک مورد نظر به نمایندگی از شما مبلغ قبض را پرداخت می­‌کند. اگر در قسمت پرداخت الکترونیک، گزارش قبض را انتخاب کنید، گزارش تائیدیه پرداخت شما قابل مشاهده است.چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود

پرداخت از طریق سامانه اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰: در این روش با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید، شماره تلفن­ همراه مورد نظر خود را وارد کرده و با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز خرید اینترنتی،‌ قبض خود را پرداخت کنید. مزیت این روش نسبت به سایر روش‌ها این است که پرداخت همان لحظه اعمال می‌شود و مشترکینی که تلفن­ همراهشان بعلت عدم پرداخت صورتحساب قطع شده، درصورت پرداخت و وصول مبلغ به حساب همراه اول، بدون مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی ارتباطشان وصل می­‌شود.

پرداخت از طریق کد دستوری *۱# و یا شماره‌گیری تلفن گویای *۱۰۰: از طریق گوشی موبایل خود کد دستوری *۱# را شماره‌گیری کنید، وارد منوی قبض شوید و نوع قبض (میان‌دوره/ پایان‌دوره) را انتخاب کنید. شماره خود یا دیگران را جهت پرداخت قبض وارد کنید و پس از ورود شماره کارت بانکی و رمز دوم قبض شما پرداخت می‌شود. در روش تلفن گویا نیز از طریق گوشی موبایل تلفن گویای *۱۰۰ را به صورت رایگان شماره‌گیری کنید و پس از تایید شماره موبایل، شماره کارت بانکی و رمز دوم، قبض شما پرداخت می‌شود.

روش‌های دیگری از جمله پرداخت از طریق پیام کوتاه، از طریق خودپرداز، تلفن بانک نیز وجود دارد که توضیح آنها در وب‌سایت همراه اول آمده است.

روش‌های پرداخت قبض ایرانسل

مشترکان دائمی اپراتور دوم تلفن همراه هم با استفاده از روش‌های متنوع پرداخت، می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند و همواره از خدمات و محصولات ما لذت ببرید.

پرداخت آنلاین: با استفاده از اینترنت و کارت‌های عضو شبکه شتاب، می‌توانند صورت‌حساب خط دائمی خود را پرداخت کنند. البته به گفته‌ی ایرانسل، در این روش هیچ مبلغی به عنوان کارمزد از حساب آن‌ها کسر نخواهد شد.

پرداخت با استفاده از کد دستوری: با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم آن و شماره‌گیری *۷*۱# می‌توانید قبض سیم‌کارت دائمی خود را پرداخت کنید.

پرداخت از طریق اپلیکیشن: مشترکان همچنین با نصب برنامه کاربردی ایرانسل من، می‌توانند قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند. دانلود و استفاده از برنامه ایرانسل من رایگان است. البته برای ورود به این برنامه به رمز ایرانسلی نیاز دارید که می‌توانید با استفده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

روش‌های پرداخت قبض رایتل

پرداخت از طریق سامانه تلفن گویا: طبق آنچه برروی سایت این اپراتور آمده است، سرویس IVR Payment با هدف خرید و افزایش اعتبار و پرداخت قبوض در سامانه تلفن گویا شرکت رایتل جهت رفاه حال مشترکین راه‌اندازی شده است. در این سرویس با شماره‌گیری ۲۰۰ یا ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ مشترکین دایمی امکان پرداخت قبض پایان‌دوره و میان‌دوره با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق اتصال به درگاه بانک را دارند.

همچنین با مراجعه به وب‌سایت این اپراتور نیز می‌توان به پرداخت قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره اقدام کرد.

انتهای پیام

یکی از بهترین راههای پرداخت قبض همراه اول این سایت هست

سلام من امروز۷۹۰۰۰ هزارتومان پرداخت کردم اماپیامک نیامده چکارکنم

چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود
چگونه بعد از پرداخت قبض موبایل وصل می شود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *