مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

 
helpkade
مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر
مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

زندگی روزانه بسیاری از افراد با تکنولوژی عجین شده و نبود هر یک از وسایل پیشرفته باعث ایجاد اختلال در زندگی افراد می شود.

کاربران این ابزار دیجیتال رنج سنی خاصی ندارند و در هر سنی فرد با توجه به نیازی که دارد، از تکنولوژی استفاده می کند.

موبایل‌های هوشمند و کامپیوترها کم کم عضو جدا نشدنی زندگی افراد شده اند و اختلال در این ابزار هوشمند باعث اختلال در زندگی فرد می شود و در صورت خرابی هر یک از این وسایل افراد مجبورند زمان زیادی را برای تعمیر آنها صرف کنند تا بتوانند کارهای روزمره ای که وابسته به این وسایلند را انجام دهند.

برای حل مشکلات کامپیوتری چه کار باید کنیم؟ به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه بیشتر مشاغل و کارها وابسته به لپتاپ ها و کامپیوترهای رومیزی هستند، در صورت خرابی این وسایل، در زندگی روزمره افراد اختلال ایجاد می شود و کارها به تعویق می افتد؛ از این رو تعمیر در زمان کوتاه، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

حمل لپتاپ و کامپیوترهای رومیزی به مرکز خدمات و تعمیرات کاری زمان بر است و فرد باید زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کند.

گاهی اوقات، مشکلات کامپیوترها و لپتاپ ها بسیار جزئی است و نیازی به حمل سیستم به مراکز خدماتی نیست اما لازم است با فردی متخصص در این حوزه مشورت کنید و با کمک راهنمایی‌های او، مشکل را برطرف نمایید؛ در چنین زمان‌هایی است که می توانید روی مشاوران تلفنی حساب کنید.

در صورتی که شما هم یکی از کاربران پر و پا قرص موبایل‌های هوشمند و کامپیوترها هستید و برای حل مشکلات کامپیوتری و موبایل زمان زیادی ندارید، نگران نباشید، راه بهتری هم برای حل مشکلات مربوط به موبایل و کامپیوتر هست. مرکز سلام تک این مشکل را برای شما حل کرده و با فراهم کردن امکان حل مشکلات مربوط به کامپیوتر و موبایل به صورت تلفنی، زمان حل مشکلات مربوطه را به حداقل رسانده است.

متصل نشدن کامپیوتر یا لپتاپ به اینترنت، کند شدن سرعت بالا آمدن ویندوز، نصب نشدن نرم افزارهای مختلف، نصب نشدن بازی‌ها، مشکل در نرم افزارهای آفیس و … ازجمله مشکلاتی هستند که نیازی به مراجعه حضوری ندارند و با یک تماس می توانید راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید؛ کافیست با کارشناسان مجرب تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاه‌تری مشکلات کامپیوتری خود را حل و فصل نمایید.

ساده‌ترین راه حل مشکلات موبایل

در دنیای امروز، هر فرد در طول روز زمان زیادی را به گوشی هوشمند خود اختصاص می دهد و می توان گفت گوشی‌های هوشمند یکی از وسایل ضروری در زندگی هر فرد شده است.

بر خلاف گذشته که از گوشی فقط برای برقراری تماس یا ارسال پیامک استفاده می شد، امروزه گوشی‌های هوشمند کاربردهای مختلفی دارند و افراد بر اساس نیاز خود از اپلیکشن ها و برنامه‌های متعددی که در گوشی نصب کرده اند، استفاده می کنند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مطالعه، بازی کردن، برنامه ریزی، ویرایش عکس، ادیت فیلم و… از جمله کارهایی هستند که افراد با توجه به نیاز خود با گوشی هوشمند انجام می دهند.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، جذابیت گوشی‌های هوشمند روز به روز بیشتر شده و این گجت ها در زندگی افراد نفوذ بیشتری پیدا کرده اند و کم کم جزء اصلی از زندگی هر فرد به حساب می آیند؛ به همین دلیل اختلال در این گوشی‌ها با اختلال در زندگی فرد همراه است.

بعضی اوقات گوشی‌های هوشمند دچار مشکلاتی می شوند که خود کاربر با اندکی آموزش می تواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خدمات و تعمیرات نیست.

عدم اتصال گوشی به اینترنت، نصب نشدن اپلیکیشن‌ها، مشکلات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، عدم آنتن دهی و … از جمله مشکلاتی است که ممکن است هر کاربر با آن مواجه شود؛ در چنین زمان‌هایی لازم نیست زمان زیادی را صرف رفت و آمد به مراکز تعمیر موبایل کنید، برای حل مشکلات موبایل راه بهتری هم وجود دارد.

با یک تماس می توانید مشکلات مربوط به موبایل را خودتان با کمک متخصصان مجرب این حوزه برطرف نمایید.

مشکلات مربوط به اینستاگرام را چگونه برطرف کنیم؟

یکی از پر طرف دار ترین شبکه‌های مجازی که در بین کاربران طرفداران بسیاری پیدا کرده، اینستاگرام است. همان طور که می دانید، کاربران در اینستاگرام در قالب عکس و فیلم پست‌های خود را با دیگر افراد به اشتراک می گذارند.

اینستاگرام صرفاً یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده نیست و بعضی از افراد از طریق این شبکه اجتماعی کسب درآمد می کنند؛ با بیزینسی کردن پروفایل خود، می توانید از بسیاری از امکانات مفید که برای هر کسب و کار یا هر اکانت با فالوور بالا لازم است استفاده کنید.

در هر آپدیت، اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه می کند که همین تغییرات باعث جذب بیشتر مخاطب شده و افراد بیش از پیش به این شبکه اجتماعی جذب می شوند.

تغییرات اینستاگرام در اول کار ممکن است برای کاربر مبهم باشد و کاربر روش استفاده از این ویژگی‌های جدید را نداند و نیاز به راهنمایی داشته باشد.

به عنوان مثال نحوه گذاشتن فیلم در IGTV ، نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری و پست ، نحوه بیزینسی کردن پیج اینستاگرام، دیلیت اکانت، دی اکتیو کردن اکانت، پاک کردن هیستوری و … از جمله سوالاتی هستند که کاربر با آنها روبرو می شود و برای پاسخ به آنها نیاز به راهنمایی دارد.

برای پیدا کردن پاسخ این گونه سوال‌ها نیازی نیست به صورت حضوری به مراکز خدمات و تعمیرات تلفن همراه مراجعه کنید. کافیست شماره تماس برای حل مشکلات اینستاگرام را بگیرید و در کمترین زمان با کمک کارشناسان مجرب این حوزه، پاسخ کاملی برای سوالات خود بشنوید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

پاسخگو بودن به مسائل و رفع مشکلات و سوال های مشترکین در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن، همواره دلیل موفقیت و پیشرفت شرکت های بزرگ خدماتی بوده است.

از این رو کارشناسان حرفه ایی مرکز خدمات کامپیوتر رایانه آباد بصورت ۲۴ ساعته بصورت چت آنلاین و تلفنی در کنار شما هستند در جهت رفع مشکلاتتان. کلیه خدمات مشاوره ایی رایانه آباد جهت رفع مشکلات کامپیوتری رایگان بوده و هیچ هزینه ایی برای مشترک ندارد. همچنین متخصصین رایانه آباد آماده اند در کمترین زمان ممکن به محل شما آماده و بصورت حضوری مشکلاتتان را حل کنند. هزینه خدمات حضوری بسته به مشکل شما تعیین میشود.

خدمات حضوری کامپیوتر و لپ تاپ رایانه آباد در استان های تهران و کرج به مشتری ارائه میشود.

ارائه خدمات کامپیوتری از راه دور بصورت ریموت برای اولین بار در ایران توسط رایانه آباد مشترکین عزیز برای دریافت خدمات از راه دور باید برنامه انی دسک را از بخش پشتیبانی سایت رایانه آباد دانلود کرده و نصب نمایند. پس از نصب کد آن را به ما داده تا با اتصال به کامپیوترتان مشکل شما را حل کنیم

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

کلیه حقوق این سایت متعلق به رایانه آباد می باشد. طراحی و سئو شده توسط تیم فنی رایانه آباد

امسال سایت های زیادی در زمینه رفع مشکلات کامپیوتری و موبایل تاسیس شدند که خیلی از انها موفق بوده و اینده خوبی دارند . ما در این مقاله به برسی ۵ سایت برتر در زمینه رفع مشکلات کامپیوتری میپردازیم و همچنین شما میتوانید در قسمت حل مشکلات کامپیوتر , ارور ها و مشکلات مختلف را مشاهده کرده و فقط با یک کلیک بر روی انها مشکلتان را حل کنید پشتیبانی انلاین کامپیوتر یکی از ضروری ترین امر هاست که تنها یک تیم از بین ۵ تیم ذکر شده در پایین پشتیبانی انلاین کامپیوتر ۲۴ ساعته کاملا رایگان به شما خواهد داد و مهم تر از ان در اخر این مقاله شما میتوانید طبق جدول تصمیم بگیرید و انتخاب کنید و همچنین سایت ” ساپا گپ ” برای شما یک پیشنهاد ویژه نیز به همراه دارد .

امروزه با گسترش علم , به طبع دنیای تکنولوژی , کامپیوتر ها موبایل ها و … نیز پیشرفت های به خصوص خود را داشته و طبیعی بوده که افراد به هنگام استفاده از این ابزار ها دچار مشکلات مختلفی از جمله مشکلات کامپیوتری , موبایل و … شده . ما در این قسمت ۵ سایت برتر در رفع مشکلات کامپیوتری را برسی میکنیم و شما را در انتخاب بهترین سایت همراهی میکنیم .

خب دوستان عزیز شاید به این فکر بیوفتید که اصلا رفع کردن این مشکلات کامپیوتری به چه درد ما میخوره ؟ اما اینجا نکته ای اساسی هست شاید خیلی وقتها یک اشتباه شما باعث درگیر شدن شما با مشکلات بیشتر شود از جمله برخورد کردن با یک ارور و برخورد نادرست با چه بسا باعث گیر افتادن اطلاعات شما در دست باج افزار ها و … میشود .

تیم ” ساپا گپ ” به شما این پیشنهاد ارزنده را خواهد داشت که با مطرح کردن مشکل خود و در میان گذاشتن با ما بتوانیم این مشکلات کامپیوتری و موبایلی را نیز حل کنید , از جمله نکات مثبت این سایت :

در این مطلب سایت ها بر اساس خلاقیت، نوآوری، میزان بازدید، تجربه کاربری، تجربه استفاده ، و موارد تخصصی دیگر تا حدی که امکان بررسی آنها وجود داشته باشد مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس رتبه ای که بدست آورده اند منتشر شده اند. [ یک سورپرایز ویژه در اخر این مقاله ]

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

لازم به ذکر است که این سایت ها بر اساس معیار های مطرح شده رتبه بندی شده اند و ما سعی میکنیم در مورد هرسایت مزایا و معایب را بررسی کنیم . تا شما بتوانید انتها این مقاله بر اساس دانش و جدول مقایسه ای که ما طرح کردیم انتخاب نهایی خود را انجام دهید ، در ادامه , وب سایت هایی که در زمینه رفع مشکلات کامپیوتری و موبایل و. .. فعالیت دارند برسی میکنیم و در اخر این مقاله یک سورپرایز ویژه برای شما خواهیم داشت .

امروزه سایت هایی تاسیس شدند که بتوانند مشکلات کامپیوتری افراد را برطرف کنند . قطعا این نوع سایت ها سورس های خارجی نیز داشته , که ما سعی داریم به معروف ترین انها در این قسمت اشاره کنیم . طبق گذارشاتی که در سایت Makeuseof بیان شده . میتوان به سایت های bleepingcomputer , computerhope , linux که در حوضه رفع مشکلات کامپیوتری فعال هستند اشاره کرد .

نکته ای که باید به ان توجه کرد و ما در قسمت بعد نیز به ان اشاره خواهیم کرد , نحوه پاسخ گویی میباشد , به این منظور که اکثر سایت هایی که در حوضه رفع مشکلات کامپیوتری فعال هستند BASE خواصی داشته اند , به این صورت که افراد دیگر که در سایت حضور دارند میتوانند پاسخ گوی سوال بقیه باشند . و این احتمال بروز خطا را در سایت بالا میبرد که ما در قسمت های پایین به ان اشاره خواهیم کرد .

خب بریم سراغ سایت های ایرانی که الان در این حوضه دارند فعالیت میکنند و به افراد کمک میکنند که مشکلات کامپیوتری خود را حل کنند .

سوال از شما پاسخ از ما :

خب دوستان عزیز یکی از سایت هایی که به برسی مشکلات و ارور های کامپیوتری شما رسیدگی میکند و مشکلات کامپیوتری و موبایل و … شمارا حل میکند سایت ” ساپا گپ ” است . طبق گفته این سایت شما کافیست در قسمت “ سوال بپرس ” سوال خود راپرسیده و این سایت در کم تر از ۱ دقیقه پیام شما را مشاهده کرده و به شما جواب شما را خواهد داد .

این سایت در ابتدا نمای زیبایی داشته و در صفحه اول ما شاهد موشن های گرافیکی می باشیم . سرعت بالای این سایت نقش مهمی در پیشرفت این سایت داشته این سایت در سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده و برنامه های جالبی در اینده برای افراد خواهد داشت . از طرفی .وجود قسمت ” اموزش ها ” در سایت میتواند به شما در رفع مشکلات کامپیوتری کمک کند . این سایت به شما در زمینه های زیر یاری خواهد کرد .

این سایت قسمت ثپت نام دارد که میتواند اپشن های زیادی به شما بدهد همچنین داشتن قسمت انلاین چت در سایت نکته مثبتی است زیرا مشاوران هر زمان که افراد داخل سایت باشند اماده پاسخ گویی هستند و میتوانند پاسخ شما را سریعا بدهند .این سایت با وردپرس طراحی شده که در سرعت سایت تاثیر مثبتی دارد .

وجود قسمت نظردهی در انتهای مطالب به صورت ستاره ای و ثپت نظر نکته دیگری است که باعث میشود افراد بتوانند نظر خود را در مورد مطلب بیان دارند و این احترام به مخاطب به شمار می اید .داشتن لوگو در این سایت نکته دیگری است که میتواند در ذهن مخاطب ثبت شود .

البته لازم به ذکر است در این سایت به هنگام ثبت نام شما میتوانید از خدمات انلاین مشاوره ای به صورت تماس و چت در واتس اپ و تلگرام بهرمند شوید . یکی دیگر از نکات مثبت این سایت رایگان بودن تمامی خدمات این سایت می باشد . شما برای رفع مشکلات کامپیوتری خود لازم نیست در این سایت هیچ هزینه ای پرداخت کنید چه به وسیله تلفن و چه به وسیله خرید اشتراک .

سایت الو رایانه یکی دیگر از سایت هایی موفق در رفع مشکلات کامپیوتری می باشد که در ادامه این سایت را برسی خواهیم کرد , خب جالبه که این سایت با استفاده از php طراحی شده و قالب سایت و نمای سایت توجه بیشتری کرده و قالب رو همانند یک کامپیوتر درست کردند که افراد ارتباط بهتری می توانند با این سایت بر قرار کنند .

جالبه که اشاره کنیم این سایت علاوه بر انلاین سرویس حضوری نیز داشته که جالبه به برسی این سرویس بپردازیم : این سرویس مزیتی که دارد این که این خدمات رو درب منزل انجام میدن از طرفی این خدمات فقط در تهران ساپورت میشود و هزینه بالای نسبتا دارد . این سایت در سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت خود کرده که تا به الان پیشرفت های خوبی نیز داشته است .

اگر میخواهید تغییر فونت اینستاگرام خود را تغییر دهید این مقاله را مشاهده فرمایید : تغییر فونت اینستاگرام

نکته مهمی که در این سایت وجود دارد قسمت ” مقالات آموزشی ” می باشد . در این قسمت شما میتوانید از مقالات اموزشی جدید استفاده کنید و بعضی از مشکلات کامپیوتری خود را حل کنید .در این قسمت شما چندین دسته را در بالای سایت مشاهده میکنید که میتوانید با انتخاب انها مطالبی راجب به انها مطالعه کنید .

این سایت در قسمت دانلود نرم افزار هایی را اضاف کرده که میتوانید از انها برای رفع مشکلات کامپیوتری خود استفاده کنید . در قسمت خدمات شما خدمات متفاوتی رو مشاهده میکنید که خود نکته مثبتی میباشد .

یکی از سایت هایی که در زمینه رفع مشکلات کامپیوتری و موبایل به شما خدمات عرضه میکند . “ الو سلام مشاور ” است . در این سایت شما دسته بندی های خواصی را در بالای سایت مشاهده میکنید , در هرکدام از این دسته بندی ها شما اموزش های کلی را میبینید که میتواند به شما در مشکلات مختلف کمک کند . اما اگر شما نتوانستید مشکلات خود را با استفاده از اموزش های موجود رفع کنید میتوانید با مشاوران این سایت در ارتباط بوده و مشکل خود را حل کنید .

طبق امار های در دسترس این سایت در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده و تا حدی پیشرفت چشم گیری داشته همچنین این سایت از سرویس عالی ورپرس استفاده میکند , این سایت ۳ شماره داشته که به گفته خود سایت هر سه شماره برای رفع و حل این مشکلات می باشد. به دلیل نا مشخص بودن لوگوی این سایت ما نوانستیم لوگوی مناسببی پیدا کنیم . خب دوستان عزیز بریم سراغ زاویه دید کلی در این سایت :

و اما بخش هایی از این سایت که جلب توجه زیادی به خود میکند , اضافه کردن قسمت نظرات کاربران میباشد که انتهای هر مطلب اضافه شده که شما میتوانید برای رفع مشکلات کامپیوتری خود در این قسمت سوال بپرسید .

و اما قسمت های جدیدی که در این سایت به چشم میخورد و نقطه قوت این سایت می باشد اضافه کردن قسمت “ ثبت نام اینترنتی ” می باشد . در این قسمت کار شما عزیزان با دو بخش را راحت تر میکنند . بخش اول : سامانه تعویض کارت ملی و بخش دوم : سامانه مشاهده سوابق بیمه میباشد که شما میتوانید از طریق این سایت با این دو بخش در ارتباط باشید و به صورت اینترنتی مسائل این چنینی را پیش ببرید .

خب این سایت از لحاظ UX یا همان User Experience مقداری ضعیف بوده زیرا محیط صمیمی و گرمی را برای مخاطب خود فراهم نمیکند . یکی از نکاتی که خیلی مهم است و حائز اهمیت میباشد احساس صمیمی بودند مخاطب به سایت می باشد . نداشتن لوگو , وجود نداشتن اسم سایت یک مقدار باعث کاهش UX سایت شده که میتواند در انتخاب افراد شک تردید ایجاد نماید . تیم “ساپا گپ ” در مقاله های قبل به برسی و مقایسه دو ابر سایت در حوضه فناوری پرداخته که میتوانید نمونه های User Experience را در این دو سایت مشاهده نمایید

برای تصمیم انتخاب بهترین سایت در زمینه ی رفع مشکلات کامپیوتری نیاز است که مزایا و معایب هر کدام از این سایت ها را برسی کنیم و در اخر تصمیم را بر عهده شما گذاریم .

با توجه به مطالبی که در بالا گفت باز هم از ارزش این سایت کم نخواهد شد و همچنان این سایت را میتوانیم یکی دیگر از سایت هایی تاثیر گذار در رفع مشکلات کامپیوتری و … بیان داریم .

خب بریم سراغ یکی دیگر از سایت های حل مشکل , این سایت که” امداد رایانه ” نام دارد . طبق امار های در دسترس این سایت در سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرده . که در ابتدا تم وبلاگی داشته و البته بسیار این تیم حرفه ای و با پشتکاری قوی کار کردند به طوری که تا الان بعد از گذشت ۱۶ سال همچنان به این راه خود ادامه میدهند .

تم زیبایی این سایت دارد که هنگام ورود به سایت شما را جذب خواهد کرد اما نقاط ضعف کوچکی در قالب سایت دیده میشود . این سایت نیز همانند سایت های دیگر با استفاده از وردپرس ساخته شده . این سایت سرعت نسبتا پایینی دارد که ممکن از در لود شدن سایت افراد به مشکل بر بخورند .در این سایت با قسمت های متفاوت ما روبرو خواهیم شد برای مثال قسمت خدمات که شامل : خدمات شبکه , خدمات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری میشوند .

قسمتی در بالای این سایت مشاهده میکنید به نام تکنولوژی که همان Blog سایت میباشد . و شما میتوانید مطالب اموزشی را مطالعه کنید . در این وبسایت نیز شماره تلفن هایی موجود هستند که میتوانیم به وسیله انها با این سامانه در ارتباط باشیم تا مشکلات را حل کنید.

البته این سایت همچنان برای بهبود و ارتقاء یافتن مراحلی پیشرو خواهد داشت تا بهتر بتواند به افراد خدمات داده و در رفع مشکلات کامپیوتری انها موثر واقع شود . خب الان وقت برسی مزایا و معایب این سایت رسیده .

خب دوستان عزیز در اینجا سایت دیگری به شما معرفی خواهیم کرد که میتواند همانند دیگر سایت ها شمارا در رفع مشکلات کامپیوتری همراه کند , سایت ” سیسبان ” این سایت نیز در راستای رفع مشکلات کامپیوتری فعالیت میکند که هننگام ورود به سایت میتوانید دو شماره برای تماس مشاهده کنید تم زیبای این سایت که مخلوطی از رنگ ابی و سفید می باشد جلوه خواصی به این سایت داده است .

این سایت از سرعت خوبی برخوردار میباشد که این در انتخاب یک سایت نکته بسیار مهمی است .این سایت در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده اما میتوان ایرادات جزئی و کلی در این سایت نظیر باز نکردن بخش اموزش سایت مشاهده کرد که از سوی افراد نکته ای منفی برای این سایت باشد .

همچنین میتوانید در این سایت از خدمات کامپیوتری و همچنین مشاوره خرید و خدمات کامپیوتری در منزل استفاده کنید . طبق گفته خود سایت پشتیبانی انلاین ۲۴ ساعته در این سایت در جریان می باشد ( از صحت این موضوع مطلبی در دست نیست ) خب رسیدیم به بخش نقد و برسی مزایا و معایب این سایت :

تمامی این سایت هایی که در بالا مورد برسی قرار گرفت در زمینه حل مشکلات کامیپوتری به شما کمک خواهند کرد . همه این سایت ها به نوبه خود بسیار جایگاه بالایی داشته و جای تشویق و تحسین دارد . تمامی نکاتی که در بالا ذکر شد برسی هایی بود که به وسیله افراد از این سایت ها صورت گرفته بود . توجه کنید این سایت ها همه و همه در فعالیت های خود رو به پیشرفت هستند .

ما جدولی در این قسمت قرار میدهیم و خلاصه تمامی سایت هایی که در بالا ذکر شد را در این قسمت برسی میکنیم تا شما در انتخاب خود بتوانید بهتر تصمیم بگیرید . توجه این جدول طبق امار های در دسترس و برسی شده شکل گرفته میشود :

این جدول به صورت کاملا برسی شده قرار گرفته شده است . تماس تلفنی که در اکثر سایت ها فعال می باشد به این دلیل میتواند نکته منفی به شمار اید که هزینه ای از مخاطب گرفته میشود همچنین بعضی اوقات افراد با چت کردن بسیار راحت تر هستند به همین دلیل بعضی از سایت ها از دو روش ( هم تماس هم چت انلاین ) استفاده میکنند تا به برسی و رفع مشکلات کامپیوتری بپردازند .

خب دوستان عزیز رسیدیم به بخش سورپرایز این مقاله شما میتوانید هر گونه سوالی در مورد کامپیوتر و یا موبایل دارید با کلیک بر روی بنر پایین پرسیده و در کم ترین زمان جواب خودتان را بگیرید .

با سلام مطلب خیلی جالبی در رابطه با رفع مشکلات کامپیوتری بیان کردید الان در حال حاظر استفاده زیاد از کامپیوتر و موبایل باعث بروز مشکلاتی میشه که میتونیم با این سایت هایی که نام بردید مشکلاتمونو حل کنیم . ممنون که قدمی بر میدارید برای رفع مشکلات کامپیوتری ما افراد با تشکر

بله دوست عزیز شما لطف دارید تیم ما برای حل مشکلات کامپیوتری در خدمت شماست .

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

سلام خستنه نبشاید میخاستم ادرس تنظیم تاریخ و زمان ویندوز ۱۰ رو ببرم توی اسمارت لانچ اما نمیدونم ادرسش چیه میشه ادرسش رو بگید یا راهنمایی کنید از کجا ادرس رو پیدا کنم

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز در نرم افزار اسمارت لانچ به صورت پیشفرض ساعت و تاریخ در تسکبار در دسترس میباشند و نیاز به آدرس دهی ندارد در صورتی که منظور شما را درست متوجه نشدم اگر امکان داره کمی بیشتر توضیح دهید تا شما را مجدد راهنمایی کنم با تشکر تیم پشتیبانی

سلام خسته نباشید کامپیوتر ما صدا نداره همه چی نصبه ولی صدا پخش نمیکنه

سلام دوست عزیز اگر امکان داره در قسمت سوال بپرس سایت سوال خود را مطرح کنید

من کامپیوترم هنگام نصب ارورisdone.dll code6 میده لطفا راهنمایم کنید

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز آموزش رفع این ارور را میتوانید در لینک زیر مشاهده فرماییدارور isdone.dll با تشکر

من کامپیوترم هنگام نصب ارورisdone.dll code6 میده لطفا راهنمایم کنید

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز این ارور مربوط به نداشتن فایل های DirectX میباشد شما کافیه از لینک زیر ورژن های ۹ و ۱۰ و ۱۱ را دانلود کرده و نصب نمایید دانلود تمامی نسخه های DirectX در صورتی باز هم مشکل شما رفع نشد در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید با تشکر تیم پشتیبانی

خیلی خیلی عالی بود ممنون

سلام .. کامپیوتر برنامه c++ رو نداره اومدم نصبش کنم خودشم نصب نمیشه همش یه اروره قرمز میده

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز نرم افزار زیر که شامل تمام نسخه های مجموعه C++ میباشد را دانلود و نصب نمایید اگر ارور داد به این معنی است که شما آن ورژن را از قبل بر روی سیستم دارید دانلود سری فایل های C : لینک دانلود اگر باز هم سوالی داشتید میتوانید از قسمت سوال بپرس سایت آن را مطرح کنید با تشکر

سلام وقت بخیر بعضی وقتا که با وی پی ان کار میکنم میخام یک صفحه جدید باز کنم صفحه جدید میره رو گزینه I’m not robot و ول کن هم نیستش و نمیزاره صفحه جدید باز شه. گاهی هم این مشکل پیش نمیاد. یعنی همیشگی نیست گاهی اینمدل میشه مثلا یک روز کامل اینمدل میشه بعضی وقتا هم چند ساعت. با ری استارت هم درست نمیشه چه راه حلی برا حل مشکل وجود داره؟ ممنون میشم کمک کنید ( تنها نکته جالب اینه که اگه قبلاً صفحه یا صفحاتی باز بوده باشه و بری رو اون صفحه ها مشکل نیستش و مشکل آی ام نات روبوت رو نمیاره و صفحه باز میشه فقط برا صفحه ای که جدیداً کلیک کنی این مشکل رو بوجود میاره )

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز این یک فرآیند امنیتی میباشد که توسط مرورگر شما و یا سایت ها اعمال میشود و دلیل آن این است که به طور مثال سایت مثل گوگل میبینه که شما با این دیوایس تا چند دقیقه قبل از ایران در حال استفاده بودید اما اکنون از یک کشور دیگر مانند آمریکا وصل شدید پس به دلیل اینکه امنیت شما را برسی کند این پروتکل امنیتی نمایش داده میشود شما کافیه یک بار به صورت صحیح به سوال جواب دهید و پس از آن میتوانید از تمام سایت ها به صورت عادی استفاده فرمایید با تشکر

سلام.در شرکت مسافربری مشغول به کارم و از اینترنت با سیم استفاده میکنیم.میخاستم بدونم میتونم از کارت شبکه usb برای استفاده موبایل از اینترنت بهره ببرم.نکته:سیستم فریز میباشد.

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز سوال شما در قسمت سوال بپرس سایت پاسخ داده شد شما میتوانید از لینک زیر به سوال مربوطه برویداتصال pc به موبایل از طریق کارت شبکه usb با تشکر

سلام.کامپیوترم با دست زدن مجموع کابل های داخل کیس قطع وصل میشه یعنی خاموش روشن میشه چیکار کنم پاور کامپیترو اگه‌میشه عوض کرد راهنمایی کنید و بکین تا عوضش کنم!

دوست عزیز با توجه به توضیحات شما بهتر است ابتدا سیستم را به نمایندگی های مربوطه و یا افراد متخصص نشان دهید تا از نزدیک به صورت دقیق مشکل شما را برسی کنند و مشخص کنند که آیا با تعمییر میتوان این مشکل را رفع کرد و یا نیاز به تغییر قطعه میباشد

سلام میخواستم بدونم زمانی که my computer رو در ویندوز ۱۰ باز میکنم فقط در نوار task bar نمایش داده میشه و اصلا پنجره my computer اصلا بالا نمیاد تا بتئنم به درایوها دسترسی داشته باشم لطفا راهنمایی کنید

دوست عزیز سوال شما در لینک زیر پاسخ داده شدلینک سوال با تشکر

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چرا در بعضی ویندوز های بازی ها به راحتی بالا می اید بدون هیچ اروری اما با همان کامپیوتر و روی ویندوز جدید یا یک ویندوز دیگه بعضی بازی ها با ارور روبه رو میشوند اما مشکل از ویندوز هست یا اینکه بعضی از برنامه ها روی سیستم نضی نیست اگر این شکلیه میتوانید ان برنامه ها را معرفی کنید و اگر مشکل از ویندوزه میتوانید یک ویندوز مخصوص گیم یا همان بازی معرفی کنید ممنون

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز دلایل بسیار زیادی میتواند باعث بروز چنین مشکلاتی شود معمولا اگر از لحاظ سخت افزار سیستم شما بازی را پشتیبانی کند تنها دلیل ارور ها میتواند به دلیل نداشتن فایل های مورد نیاز برای اجرای بازی و یا آپدیت نبودن درایور ها باشد اگر شما با چنین مشکلی رو به رو شدید ممنون میشویم که سوالتون را به صورت کامل به همراه مشخصات سیستم و نام بازی در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت دقیق و کامل بتوانند به شما پاسخ دهند با تشکر

سلام خسته نباشید ببخشید من نداسته تنامی یوزرهای لپتاپمو حذف کردم و لپتاپ خود ب خود قفل شد و هرچی رمز میزنم قبول نمیکنه الان تو حالت safe mode هستم ی سری تنظیماتو انجام دادم حالا هر کاری میکنم از اون حالت نمیاد بیرون حتی دوروش کاربردی که گذاشتن تو سایت رو هم امتحان کردم ولی باز هم رو همون حالته چیکار کنم

دوست عزیز اگر امکان دازه سوال خودتون را از بخش سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت دقیق شما را راهنمایی کنند با تشکر

سلام من سیستمم رو رست کردم حالا برنامه های مثل آفیس ورد اکسس و adobپریده و وقتی بر روی اونا کلیک میکنم خطای this action is only for product میاد با تشکر از شما

دوست عزیز اگر ممکنه سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به شما به صورت دقیق پاسخ دهد ممنون

سلام خسته نباشید کامپیوتر ما صدا نداره همه چی نصبه ولی صدا پخش نمیکنه

دوست عزیز اگر ممکنه سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به شما به صورت دقیق پاسخ دهد ممنون

سلام من هر برنامه یا بازی که دانلود میکنم به جای عکس پوشه عکس آرم کامپیوتر میاد و فایل باز نمیشه چیکار کنم تا درست بشه؟؟؟؟

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ممنون میشویم در قسمت سوال بپرس سایت سوال خود را مطرج کنید

خسته نباشید .من تازه ویندوز۱۰نصب کردم وجز برنامهwinrarو fire foxموفق به نصب برنامه دیگه ای نشدم هر برنامه که دانلود میکنم واز حالت فشرده هم خارج می کنم پوشه اون برنامه ایجاد میشه و رویsetupمیزنم که یا صفحه ای میاره کهerrorمیزنه یا که بعد از اینکه میزنه برنامه با موفقیت نصب شد باز هم من روی صفحه اصلی نمبینم که اجرا شده باشه واین مشکل برای برنامه هایی که خودشون دارای پسوندexeهم هستن صدق میکنه

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز اگر امکان دارد در قسمت سوال بپرس سایت سوال خود را مطرح کنید

سلام من بعد از آپدیت کارت گرافیک کامپیوترم سایز صفحه ی دسکتاپ و ایکون های دسکتاپم تغییر کرده تو تنظیمات display هم میرم فایده نداره اصن سایز recommend نداره هر سایزی هم میزنم تغییر نمیکنه چیکارش کنم؟؟

دوست عزیز اگر ممکنه سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به شما به صورت دقیق پاسخ دهد ممنون

سلام من برای بازی GTA5 از هر سایتی که میرم دانلود می کنم بازی ببدون هیچ نقصی اکسترکت میشه و هیج اروری هم نمیده ولی وقتی می خوام بازی رو اجرا کنم هیچ پیغامی نمیده و وارد بازی هم نمیشه ویندوز منم ۱۰ هسته لطفا راهنمایی کنین از هر لینکی هم که بگید میرم دانلود می کنم فقط درست باشه ممنون

این مشکل به دلیل کرک بازی میباشد اگر امکان دارد سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را به صورت کامل و دقیق راهنمایی کند با تشکر

سلام و درود به دوستان عزیز .دوستان بنده lol بازی میکنم .قبلا در گیمنت بازی میکردم بعد تصمیم گرفتم روی سیستمم نصب کنم .نصب کردم بالا اومد رفتم تو بازی گرافیکم ۲۵۶ بود من به اشتباه از داخل بازی دقیق نمیدونم اندازه صفحه بود یا گرافیک بازی رو بردم بالا بعد صفحه کاملا سیاه شد بنده رفتم کرافیک یک خریدم انداختخم رو سیستمم بازم درست نشد بازی رو سه بار حذف کردم دو باره نصب کردم و یک بار هم ویندوز عوض کردم دیگه نمیدونم چیکار کنم من احتمال میدم اندازه صفحه بوده باشه چون هیرو انتخاب میکنم بعد که نیره تو بازی صفحه سیاه میشه و نوشته ای میاد رو صفحه که انگار مانیتور به کیس وصل نیست لطفا راه حل بدین ممنون میشم

بله این مشکل به دلیل هماهنگ نبودن اندازه resolution با مانیتور شما میباشد اگر امکان داره سوالتون را به صورت کامل در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت دقیق به شما توضیح دهد که برای رفع آن جه کار هایی را میشود انجام داد با تشکر

برا دانلود شبانه باید خودت بیدار بشی کامپیوتر و روشن کنی تا شروع به دانلود کنه؟ چجوری هم کامپیوتر هم اینترنت و خودش روشن میکنه؟ یعنی تا ۲ نصف شب بیدار بیمونم

اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه آموزش دقیق این کار را برای شما قرار دهد با تشکر

سلام خسته نباشید من میخام یه شبکه به صورت مجازی طراحی کنم هنوز نمیخام پیاده سازیش کنم این شبکه ام با ۲۰subnet و۵ هاست هست میتونید کمکم کنید

دوست عزیز اگر ممکنه سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به شما به صورت دقیق پاسخ دهد ممنون

سلام من چند وقته که کامپیوترم خیلی هنگ میگنه مثلا تو بازی GTA V بازی برای ۱ تا ۳ ثانیه گیر میکنه و عادی میشه این روند تا آخر بازی ادامه داره و فقط این بازی این طور نیست با برنامه بلواستکس هم که بازی میریزم و بازی میکنم همینجوری میشه

مشخصات سیستمم کارت گرافیک GT 730 دو گیگ سی پی یو Core i3 6100 رم ۸ گیگ ویندوز ۱۰

قربان اگر ممکنه سوال را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح کنید

عرض ادب یه سوال توی دسکتاپ یه پوشه بازکردم براش اسم گذاشاتم (انگلیسی) آیکون پوشه رو هم تغییر دادم(از آیکون های سیستم استفاده کردم) شورتکات برنامه های نصب شده توی سیستم که تو دسکتاپ هست رو توی همون پوشه ریختم داخل پوشه view رو روی حالت Large گذاشتم ولی بعد از هر بار ریستارت کردن یا خاموش کردن یا اینجاد پوشه جدید تو دسکتاپ ترتیب آیکونا بهم میریزه از حالت Large میاد به حالت List هر سری باید برم و بذارم تو حالت Large علاوه بر این تو دسکتاپ پوشه دیگری هم هست که توش فیلم و برنامه پرتابله اونا هم همینطور از حالت Large میره رو حالت List اگر راهکاری هست بگین تا انجام بدم حالت View ثابت و پایدار باشه از الان بابت پاسخ ممنون ♥ ۹۹/۰۱/۲۹__۱۳:۱۱

دوست عزیز اگر ممکنه سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به شما به صورت دقیق پاسخ دهد ممنون

سلام ویندوزم ۷ هست تو لینک پایین میتونین مشاهده کنین!http://uupload.ir/files/vuvc_eeeeeee.jpg

مشکلم اینه تو دسکتاپ یه پوشه ایجاد کردم به نام “I” آیکونشم تغییر دادم پایین تو لینک میتونید ببینید!http://uupload.ir/files/lp4x_343434.jpg

تو این پوشه شورتکاتهای برنامه هارو میریزم! ترتیب View رو روی Large گذاشتم! مثل عکس زیر!http://uupload.ir/files/gpcn_yyyyyy.jpg

ولی با هر بار ریستارت شدن سیستم ترتیب View رو روی Details قرار میگیره! عکس زیر!http://uupload.ir/files/usw0_857567.jpg

راه چاره چیه بکوب رو حالت Large باشه! تو دستکتاپ هر پوشه ای باشه همین قضیه پابرجاس! همچنین تو پوشه دانلود!

سلام قربان اگر ممکن است برای حل مشکلات نرم افزاری سخت افزار یو مشکلات کامپیوتری خودتان به قسمت سوال بپرس سایت مراجعه کرده و سوال خود را انجا مطرح کنید .

سلام خسته نباشد ببخشید من کانتر سورس بازی میکنم امروز که میخواستم واردش بشم برام یه ارور امد؟ the progam can’t start kernel16.dll is missing from your computer. try reinstalling the program to fix this problem وبعدش okمیزنم این ارور میاد؟ unable to loade;/conter.strike.source_v.34/ counter strike sourcevv.32/bin/filesystem_steam.dll

دوست عزیز اگر ممکنه سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به شما به صورت دقیق پاسخ دهد ممنون

سلام خسته نباشید ببخشید من سیستم خانگی دارم مشکلی اصلا نداشت به یکباره بعد از اجرای بازی صفحه سیاه شد بد هر کاری کردم دیگه درست نشد و روشن که میکنم سیستم بالا نمیاد همون صفحه سیاه چیکار باید بکنم؟

دوست عزیز اگر امکان داره سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را دقیق راهنمایی کند ممنون از شما

سلام خسته نباشید من کامپیوترم رو روشن کردم ارور SYSTEM RECOVERY OPTIONS میده تو اینترنت هم زدم بالا اورد انجام دادم باز هم درست نشد

دوست عزیز اگر امکان داره سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را دقیق راهنمایی کند ممنون از شما

سلام.سیم های پاور داخل کیس رو ک دست میزننم با تکان خوردن خاموش و روشن میشه الان کابلاشو بستم با یه نخ ک تکان نخوره و روشن بمونه…چیکار کنم عصابمو داغون کرده

دوست عزیز اگر امکان داره سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را دقیق راهنمایی کند ممنون از شما

سلام،من سیستم عآمل کامپیوترم خیلی ضعیفه بعد کال او دیوی۲ رونصب کردم ارور میده مشکل از ویندوزه مثل اینکه مینویسه باید ویندوزxp p2یاxp p3باشه یعنی باید ویندوزموعوض کنم؟لطفا راهنماییم کنید

دوست عزیز اگر امکان داره سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را دقیق راهنمایی کند ممنون از شما

سلام . لطفاااا مشکل منو حل کنید . من ویندوز ۱۰ نصب کردن و تمام اطلاعاتم روی درایو D قفل شده اند حتی عکس هام . چیکار کنم . خواهش میکنم خیلی براااام ضروریه ممنونم.

سلام من قبل از نصب ویندوز ۱۰ عکسها و فایل ها را در درایو D قرار دادم بعد از نصب الان هیچکدوم بالا نمیاین . یعنی (عکس قفل روی پوشه و فایل و عکسا افتاده).ممنون میشم کمک کنید.

دوست عزیز در قسمت سوال بپرس سایت سوال را مطرح کرده در صورتی که سوال در انجا مطرح شود سریعا به سوال شما رسیدگی خواهد شد

دوست عزیز اگر امکان داره سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را دقیق راهنمایی کند ممنون از شما

سلام … خسته نباشید … ببخشید یه مشکلی برای من پیش اومده … یه سایتی هست موقع ورود به اون سایت تصویر کد امنیتی دیده نمیشه … و فقط عکس ۴ تا خونه هست … این مشکل از دیروز برام اتفاق افتاده … و بعید میدونم از طرف سایت باشه … میخواستم بدونم باید نرم افزاری چیزی نصب کنم تا درست بشه یا نه؟؟؟!!! ممنون میشم اگه راهنمایی کنید … اینم لینک تصویر ورودی اون سایت هست … ملاحظه بفرمائید ….. http://uupload.ir/files/lu1v_smd.jpg

دوست عزیز سلام خدمت شما کاربر گرامی باید عرض کنم خیر این مشکل از سمت شما نیست از سما سرور است توصیه میکنیم اگر از فیلتر شکن یا وی پی ان استافده میکنید ان را غیر فعال کنید در غیر این صورت از طریق گوشی وارد صفحه مذکور شده و مجددا بررسی کنید . اگر مشکل رفع نشد در قسمت سوال بپرس سایت مطرح کنید کارشناس مربوطه به شما راهنمایی خواهد کرد .

سلام من همه یوزهامو به اشتباه غیرفعال کردم و الان با هیچکدوم لاگین نمیشه کلیدترکیبی چیزی نداره برم فعال کنم یکی از یوزهامو؟ ویندوز ۱۰ هستم

دوست عزیز سلام خسته نباشید , برای رفع مشکلات کامپیوتری خود به بخش سوال بپرس سایت مراجعه کنید

سلام من برنامه gameloop دانلود کردم و موقعی که خود برنامه داره turbo aow engine دانلود میکنه بعد یه مدت درصدش میره بالا و یهو میشه یک درصد و سرعت اینترنت رو هم میزنه صفر کیلو بایت و همینجا میمونه. در ضمن من آنتی ویروسم و ویندوز دیفندر رو هم غیر فعال کردم. میشه کمکم کنید . من چطوری درستش کنم و چطوری pubg mobile روی pc بازی کنم

دوستان بسیار زیادی با این مشکل برخوردند اگر ممکن است در قسمت سوال بپرس سایت با ما همراه باشید تا بهترین روش ها را به شما اموزش دهیم قربان

سلام وقت بخیر کامپیوترم ویندوز ۷ هست و می خواهم بلوتوث را فعال کنم باید چه کارکنم؟

دوست عزیز اگر امکان داره سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را دقیق راهنمایی کند ممنون از شما

سلام من موبایل مدل LG K8دارم ریجستری نشده و نه پیام میده نه تماس و نه کد و نه تماس اصتراری حسته ام کرده حالم بد شده کمکم کنید ممنونم

دوست عزیز اگر امکان داره سوال خودتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه بتواند شما را دقیق راهنمایی کند ممنون از شما

سلام وقتتون بخیر وقتی سیدی رو در کامپیوتر میزارم و پلی میکنم به ۳۰ ثانیه اخر فیلم که میرسه فیلم برمیگرده از اول یعنی ۳۰ ثانیه اخر فیلم رو نشون نمیده مشکل از کجاست؟

سلام دوست عزیز اگر امکان دارد سوال را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح کنید چون تخصصی هستش کارشناسان مربوطه پاسخ شما را ارسال کنند

وقتی میخوام ویندوز نصب کنم درایو c کاملا فرمت نمیشه و یک مگابایت ازش باقی میمونه و این اخطار هم میده Windows cannot be installed to this disk. The selected disk is of the GPT partition style

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز اگر امکان دارد سوال را در بخش سوال بپرس سایت مطرح کنید تا تیم مربوطه به صورت صحیح و دقیق شما را راهنمایی کنند ممنون از توجه شما

سلام خسته نباشید من می خوام عکس پس زمینه لپ تاپم را عوض کنم ولی هی اخطار میده میگه ویندوزتان را فعال کنید باید چجوری ویندوز را فعال کنم

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز اگر امکان دارد سوال را در بخش سوال بپرس سایت مطرح کنید تا تیم مربوطه به صورت صحیح و دقیق شما را راهنمایی کنند ممنون از توجه شما

سلام ببخشید من داشتم تو کامپیوتر بازی میکردم که یکدفعه خاموش شد حالا هر چی واردش میشم نمیشه و گزینه setup repair میاد و بعد میزنه گزینه finish که وقتی اونو میزنم کامپیوتر خاموش میشه و دوباره همین روند تکرار میشه ویندوز کامپیوترمم ۷ هست خواهشا کمک کنید خیلی ضروریه

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز اگر امکان دارد سوال را در بخش سوال بپرس سایت مطرح کنید تا تیم مربوطه به صورت صحیح و دقیق شما را راهنمایی کنند ممنون از توجه شما

ویندوز لب تاپم بالا نمیاد فایل هام نپره

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز اگر امکان دارد سوال را در بخش سوال بپرس سایت مطرح کنید تا تیم مربوطه به صورت صحیح و دقیق شما را راهنمایی کنند ممنون از توجه شما

سلام من میخوام تو لپتابم ویندوز ۱۰ فقط از میکروفون هندزفریم استفاده کنم یعنی صدا رو از اسپیکر خود لپتاب بشنوم. یعنی میکروفون از لپتاب و هندزفری و صدا از لپتاب چون میکروفون خود لپتابم خرابه

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز اگر امکان دارد سوال را در بخش سوال بپرس سایت مطرح کنید تا تیم مربوطه به صورت صحیح و دقیق شما را راهنمایی کنند ممنون از توجه شما

سلام خسته نباشید. عزیز من یه مادربرد z270A دارم میخواستم بدونم میتونم cpuپنتنیوم گولد ۵۴۰۰ روش نصب کنم یعنی مادربردم این cpuرو ساپورت میکنه

اگر امکان دارد در قسمت سوال بپرس ان را مطرح کنید قربان تا توضیحات کامل برای شما اراعه شود

سلام من قبلا ویندوز ۸ داشتم هر بازی روی اون اجرا می شد خیلی راحت اما چند وقت پیش ویندوزم پرید دوباره ویندوز ۸ نصب کردم اما هیچ کدوم از اون بازی ها دیگه نمیاره لطفا کمکم کنید ویندوزمم اکتیو شدس

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

سلام خسته نباشید من داشتم صدام رو در کامپیوتر ظبط میکردم بعد که کارم تموم شد رفتم در قسمت استارت sound رو سرچ کردم بعد وارد رکوردینگ شدم و بعد روی میکروفن کلیک کردم وبه اشتباه بر روی ( Don’t use this device (disaibel کلیک کردم حالا میخوام صدامو ظبط کنم میگه برنامه رکوردینگ پیدا نشد از نظر وصل کردن بلندگو هم مشکلی نداره !ممنون میشم کمک کنید.

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

سلام خسته نباشید من داشتم صدام رو در کامپیوتر ظبط میکردم بعد که کارم تموم شد رفتم در قسمت استارت sound رو سرچ کردم بعد وارد رکوردینگ شدم و بعد روی میکروفن کلیک کردم وبه اشتباه بر روی ( Don’t use this device (disaibel کلیک کردم حالا میخوام صدامو ظبط کنم میگه برنامه رکوردینگ پیدا نشد از نظر وصل کردن بلندگو هم مشکلی نداره !ممنون میشم کمک کنید.

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

سلام

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

سلا خسته نباشی ببخشید من بازی dark souls2 رو میخوا‌م‌به روش dvd نصب کنم‌‌بر روی ویندوز ۱۰ زمانی که setup رو میزنم اجرا میشه ولی میگه این بازی از قبل نصب شده در صورتی که همین امروز ویندوز عوض کردم و اولین بار میخوام این بازی رو نصب کنم مشکل از چیه با تشکر

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

با سلام ببخشید من یک بازی کامپیوتری دارم که سی‌دی هستش و خیلی قدیمیه تازگیا محتویات سی‌دی روی کامپیوتر بالا نمیاد و حجم محتویاتش کیلوبایته و روی نصب کلیک میکنی باز نمیکنه کلا آیکون هاش به صورت ورقه سفید و با حجم کیلوبایت نمایش داده میشن. این درصورتیه که قبلا به خوبی نصب و اجرا میشد ولی یهویی خراب شد. راهی هست بتونم اجراش کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

سلام ببخشید dvdدرایو کامپیوتر من فقط سی‌دی اجرا میکنه و dvd رو نمیخونه راهی هست بشه درستش کرد؟قبلا هردوتا رو میخوند

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

با سلام و وقت یخیر. من میخواستم ویندوز ۱۰ را بدون فلش یا سی دی دانلود ونصب کنم. دنبال سایت هایی گشتم که آموزش میدادند ولی کامپیوتر من ویندوزش حذف شد این رو مینویسه ( ntldr is missing Press ctrl+alt+del to restart) نمیشه مشکل رو حل کرد؟ اگه ویندوز حذف شده ویندوز را برگردانیم؟ ممنون

دوست عزیز اگر ممکن است سوالتون را در قسمت سوال بپرس سایت مطرح فرمایید تا تیم مربوطه به صورت کامل به شما پاسه دهد با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

کاربر ثبت نام شده در سایت

سوال پاسخ داده شده

 

Update your browser to view this website correctly.Update my browser now

×



عضویت در کانال تلگرام!

1461 907 909

1461 907 909

1461 230 909

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

امروزه ابزارهای دیجیتال مانند رایانه، تبلت و موبایل جزی از زندگی همه ما شده است. برای کسانی که با سیستم های رایانه ای وموبایل سروکار دارند مواجه شدن با مشکلات کامپیوتری و موبایل وتبلت اجتناب ناپذیر است. این مشکلات رایانه ای و همچنین مشکلات موبایل از مسائل سخت افزاری تا مشکلات هنگام کار با یک برنامه خاص و یا شبکه های اجتماعی را شامل می گردد. در چنین شرایطی وجود یک متخصص که بتواند راهنمایی و کمک لازم جهت حل مشکلات کامپیوتری و یا مشکلات موبایل را به ما ارائه دهد ، بسیار مفید خواهد بود و خیلی اوقات ما می توانیم با یک راهنمایی و کمک مناسب مشکلات رایانه ای و موبایل خود را به سرعت حل کنیم.

سرویس پاسخگویی و کمک تلفنی به مشکلات رایانه ای و موبایل سیسبان با استفاده از کارشناسان متخصص تلاش کرده تا جای خالی یک مشاور و راهنما را هنگام مواجه مشکلات رایانه ای و موبایل برای شما پرکند. شما می توانید براحتی با یک تماس تلفنی با کارشناسان سیسبان مشکلات رایانه ای و موبایل خود را حل کنید، کارشناسان ما سعی می کنند تا بهترین راه حل را برای کمک به حل مشکل کامپیوتری یا موبایل شما معرفی کنند. اونها شمارو قدم به قدم راهنمایی و کمک می کنند تا خیلی راحت خودتون مشکل رایانه یا موبایل تون رو حل کنید.

تلفن پاسخگویی به مشکلات رایانه و موبایل- تماس از تلفن ثابت > 9099071461 – 9092301461

طی سال های اخیر کامپیوتر ها و شبکه ها به جزئی حیاتی از ساختار شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده اند. بطوریکه کارایی و بهره وری شرکت یا سازمان به عملکرد بدون نقص و با کیفیت این تجهیزات بستگی دارد. این امر باعث گردیده تا رفع سریع مشکلات رایانه ای احتمالی این سیستم ها و پشتیبانی با کیفیت و مطمئن به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران بدل گردد. آمارها نشان می دهند که هزینه های پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری در قبال افزایش کارایی و بهره وری سازمان و پیشگیری از هزینه های جانبی تقریبا قابل انکاراند. شرکت سیســبان جهت افزایش اطمینان کاربران و همچنین تسهیل استفاده از سیستم های نرم افزاری کامپیوتری با استفاده از تیمی مجرب از کارشناسان و متخصصین اقدام به ارائه خدمات پشتیبانی کامپیوتری یکپارچه به شرکت ها و سازمان های شهر تهران نموده است

جهت آشنایی بیشتر با پشتیبانی یکپارچه سیسبان، با ما تماس بگیرید. تلفن: 77030861

مشاوره جهت پشتیبانی ماهانه سیسبان :

بسیاری از کاربران طول سال جهت حل مشکلات کامپیوتری خود نیاز به سرویس رایانه خود پیدا می کنند. این سرویس ها از نصب ویندوز ، بازیابی اطلاعات پاک شده ، نصب برنامه های تخصصی ، ویروس کشی و …. می باشد. کاربرانی که خود دانش لازم جهت انجام این امور را ندارند مجبور به انتقال سیستم خود به یک خدمات کامپیوتری در محل خود می باشند.
سیسبان کارشناسان زبده خود را به کمک کاربران خانگی میفرستد کارشناسان ما با حضور در محل شما، خدمات کامپیوتری مورد نیاز شما را برای شما فراهم کرده و مشکلات رایانه ای شما را برطرف خواهند کرد.

جهت درخواست خدمات کامپیوتری در محل، با ما تماس بگیرید. تلفن:77030861

درخواست خدمات کامپیوتری در محل، :

سیسبان سال 1390 و با رویکرد خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز پایه‌گذاری شد، تا با بهره‌گیری ازکارشناسان مجرب در تمامی زمینه‌های رایانه‌ای و موبایل و تبلت، پاسخگوی سوالات و مشکلات رایانه ای هموطنان عزیز در سرتاسر ایران بزرگ باشد

© تمامی حقوق برای شرکت سیسبان محفوظ میباشد | طراحی توسط گروه سیسبان

پاسخگویی به سوالات رایانه و  موبایل

امداد رایانه کمک کامپیوتری

 

 

 

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

 

 

 

مشاوره و پاسخگویی به سوالات موبایل، مشکلات گوشی های اندروید ، گوشی های اپل، حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل. فلش گوشی موبایل، سوالات شبکه های اجتماعی. همچنین این امکان وجود دارد تعمیرکار مربوط به موبایل کمک در محل شما حضور یابد. پاسخگویی به مشکلات اینستاگرام، مشکلات تلگرام و سوالات فیسبوکی و کلیه شبکه های اجتماعی در این مرکز انجام میگیرد.موبایل کمک شبانه روزی برای حل مشکلات موبایل در خدمت شماست و می توانید از قسمت موبایل کمک اپل را از قسمت موبایل کمک آنلاین بپرسید.

همکاران در تمام طول روز و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کامپیوتری و موبایلی شما می باشند اعزام کارشناس درصورتیکه مشکل شما از راه دور و تلفنی حل نشد و همچنین امکان مراجعه به شرکت برای حل حضوری مشکل وجود دارد آدرس شرکت ما را از قسمت تماس با ما ملاحظه نمایید. برای درخواست کارشناس حضوری بعد از تماس با شرکت و برقراری تماس درخواست خود را به همراه آدرس و شماره تماس ثبت کنید.این مرکز از طریق رایانه کمک به حل مشکلات کامپیوتری و موبایلی شما می نماید. هم چنین در مزکز موبایل کمک می توانید سوالات مربوط به موبایلی خود را بپرسید.این مرکز از جمله مراکز پشتیبانی کامپیوتر می باشد که در اکثر اوقات روز در زمینه خدمات پشتیبانی در خدمت شما می باشد.

مشاوره و پاسخگویی به کلیه مشکلات کامپیوتری، مشکلات نرم افزاری کامپیوتر، مشکلات سخت افزاری کامپیوتر، مشکلات شبکه های کامپیوتری، مشکلات آفیس و آموزش نرم افزار های کامپیوتری. تمام این مشکلات از طریق کمک تلفنی قابل حال بوده و کارشناسان امداد رایانه شما را در حل این مشکلات کمک میکنند. کمک کامپیوتری و کمک موبایل از جمله خدمات مهم شرکت می باشد. کلیه خدمات کامپیوتری به صورت حضوری و تلفنی در این مرکز انجام میگیرد.کمک رایانه از طریق تماس تلفنی قابل دسترس بوده و به حل مشکلات رایانه ای شما کمک مینماید.با توجه به مشکلات رایانه کمک به حل این مشکلات بسیار حائز اهمیت می باشد که برای استفاده از خدمات ما می توانید با شماره های کامپیوتر کمک تماس بگیرید.

مشکل خود را از راه دور و بدون حضور کارشناس و با مشاوره از طریق تلفن و کمک مشاور رایانه حل کنید. اگر مشکل رایانه شما به صورت تلفنی حل نشد می توانید درخواست کارشناس کامپیوتری به صورت حضوری دهید.البته همچینین این امکان وجود دارد که همکاران ما از طریق ریموت به کامپیوتر شما وصل شده و مشکلات کامپبوترب شما را از طریق راه دور حل کنند.مشکلات رایانه ای از جمله مشکلات سخت افزاری رایانه ای و مشکلات نرم افزاری رایانه ای توسط همکاران ما راهنمایی داده شده و قابل حل می باشد.پشتیبانی کامپیوتری :در صورتیکه رایانه شما به مشکل خورده است و قصد ندارید کامپیوتر خود را به محلی خارج از منزل برای تعمیر ببرید و یا اینکه مشکل شما باید به سرعت حل شود و زمان زیادی برای حل مشکل ندارید می توانید برای حل مشکلات کامپیوتر کمک تلفنی بگیرید.کلیه خدمات کامپیوتری در شرکت امداد رایانه به شما ارائه می شود و اگر نیاز به نصب پرینتر و اسکنر دارید و یا هر گونه مشکلات ویندوزی و آفیس دارید می توانید از همکاران ما کمک بگیرید همکاران ما در امداد رایانه در زمینه کلیه مشکلات شبکه های کامپیوتری را به شما ارائه می دهند. مشکلات نرم افزارهای گرافیکی زا جمله فتوشاپ را نیز از ما بپرسید.در این شرکت به مشکلات رایانه کمک می شود. برای اینکه کمک در زمینه کامپیوتر اخذ کنید کافیست با شرکت کمک کامپیوتر تماس بگیرید. در تمام زمینه های رایانه کمک به شما انجام میگیرد.موبایل کمک از دیگر قسمت های شرکت امداد رایانه می باشد.پاسخگویی به سوالات موبایل – پاسخگویی به سوالات اپل-پاسخگویی به سوالات آیفون از خدمات مهم شرکت موبایل کمک می باشد که در قسمت موبایل کمک شرکت کامپیوتر و رایانه کمک به شما کمک داده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موبایل اندروید : هرگونه سوالی در زمینه نرم افزارهای موبایل ، مشکلات وصل شدن به اینترنت و بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات دارید میتوانید از طریق شماره های تماس با همکاران ما در بخش مربوط به مشکلات گوشی موبایل یعنی موبایل کمک کمک بگیرید.موبایل کمک در تمام زمینه های مربوط به موبایل آماده خدمات رسانی به شما می باشد. مشکلات گوشیهای اندروید و مشکلات گوشهای آیفون را از همکاران ما بپرسید.

موبایل آیفون : اگر مشکلی در این زمینه برای شما پیش آمده است میتوانید با برقراری تماس با کارشناسان مربوطه مشکل خود را مطرح کنید. مشکلات بک آپ گیری و ریستور کردن آن و ساختن اپل آی دی از جمله خدمات این مرکز می باشد.مشکلات گوشی های اپل از جمله ساخت اپل آی دی-فراموش کردن اپل آی دی و همچنین نصب برنامه روی گوشیها اپل را از همکاران ما بپرسید. با تماس با شماره موبایل کمک اپل از سراسر شرکت می توانید مشکلات گوشی اپل خود را از ما بپرسید.

 

 

 

 

 

مشکلات اینستاگرام : یکی از نرم افزارهایی که معمولا مشکلات زیادی در مورد آن از همکاران ما پرسیده می شود نرم افزار اینستاگرام می باشد. ایتستاگرام که روی گوشیهای اندروید و اپل قابل نصب می باشد مشکلاتی از جمله فراموشی پسورد اینستاگرام-ریکاوری اینستاگرام-هک شدن اینستاگرام-بازگردانی اینستاگرام و پاک کردن اکانت اینستاگرام می باشد. همچنین اگر هنوز اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام ننموده اید می توانید از همکاران ما در این زمینه کمک بگیرید.

مشکلات تلگرام :  تلگرام یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه نرم افزارهای شبکه اجتماعی می باشد که حتما با آن آشنایی دارید اگر مشکلی در زمینه نرم افزار تلگرام دارید می توانید آن را از همکاران ما بپرسید این مشکلات از جمله ساخت اکانت تلگرام-ساخت گروه تلگرام-تبلیغات در تلگرام-ساخت کانال تلگرام و مابقی مشکلات تلگرام را می توانید از ما بپرسید.

 

 

 

 

 

 

مقالات آموزشی

خدمات شبکه های کامپیوتری

یکی از خدمات شرکت امداد رایانه پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری می باشد. امروزه شبکه های کامپیوتری کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و با توجه به نیاز شما می توانید از شبکه های محتلف کامپیوتری استفاده نمایید از جمله شبکه های کامپیوتری شبکه های دامین و WORKGROUP می باشد. در صورتیکه نیاز به پشتیبانی در زمینه شبکه های کامپیوتری دارید می توانید از همکاران ما در امداد رایانه کمک بگیرید.

خدمات سیستم های مکینتاش

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

یکی از سیستم عامل هایی که معمولا کاربران آن را با مشکلات زیادی مواجه می کند سیستم عامل مکینتاش می باشد. مشکلات مربوط به سیستم عمل مکینتاش را می توانید از کارشناس مربوطه بپرسید و همچنین در صورتیکه دستگاه مک شما نیاز به تعمیر داشت درخواست کارشناس حضوری بدهید.امداد رایانه کمک بخشی برای خدمات مکینتاش درنظر گرفته است

آماده امضای قرارداد پشتیبانی

در صورتیکه شما مدیر شرکت می باشید این امکان وجود دارد که با تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی درخواست امضای قرارداد پشتیبانی داشته باشید. در صورت امضای قرارداد پشتیبانی همکاران ما به صورت منظم به محل شرکت شما آمده و مشکلات کامپیوتری شرکت شما را حل خواهند نمود…برای بستن قرارداد پشتیبانی با امداد رایانه با شرکت تماس بگیرید

. در صورتیکه هرگونه سوال در زمینه کامپیوتر و نرم افزار های کامپیوتری دارید می توانید از همکاران ما کمک بگیرید. جهت تماس باشرکت بعد از تماس باشرکت ازطریق شماره های 9099070545 می توانید درخواست اتصال به بخش کامپیوتر را داشته باشید

. اگر گوشی موبایل اندروید و یا ایفون شما به مشکل خورده است می توانید روی کمک همکاران ما حساب کنید. برای تماس با بخش موبایل کمک میتوانید با تماس با شماره 9099070545 با همکاران ما در بخش موبایل تماس برقرار کنید.

در صورتیکه مشکل به صورت تلفنی حل نشد می توانید. نرم افزار انی دسک را از وب سایت امداد رایانه  در بخش دانلود نرم افزار  دانلود نمایید, تا همکاران ما از طریق ریموت به کامپیوتر شما وصل شده و مشکل کامپیوتری شما را حل می کنند.

برای تماس با شرکت امداد رایانه از طریق موبایل می توانید با خرید بسته مکالمه و سپس تماس با شماره های داده شده در بخش خرید با همکاران ما از طریق موبایل تماس برقرار نمایید

سلام
من یک موبوگرام خوب که مشکلی در نصب اولیه نداشته باشه لازم دارم،چون نمیتونم به موبوگرام ها برای نصب اولیه پروکسی بدم
میشه لطفا منو راهنمایی کنین؟؟؟

باید از MPT PR-O-XY استفاده کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

معرفی امداد رایانه

امداد رایانه درسال 1392 با رویکرد خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز پایه‌گذاری شد. این مرکز در حوزه پاسخگویی به سوالات و مشکلات کامپیوتری و موبایل به صورت آنلاین و تلفنی در طول شبانه روز فعالیت می‌کند.

ارتباط با ما

شماره های تماس:

9099070545 – 02170703038 (سراسری)

آدرس:

خیابان 21 متری جی – خیابان دامپزشکی- پلاک 112

پیوندهای مفید

دانلود نرم افزار

قوانین سایت

ثبت شکایت

تماس با ما

درباره ما

1392 – 1400 © تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت امداد رایانه می باشد،باز طراحی سایت توسط : سئو کیورد 

9099072859

9099071027

30% ارزان تر

51077 – 021

الو رایانه مفتخر است که با کیفیت ترین خدمات IT را در اختیار شما مشتریان گرانقدر قرار دهد:

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

شما می توانید کلیه سوالات کامپیوتری، تلفن همراه و اینترنتی خود را از کارشناسان الو رایانه پرسیده و مشکلات خود را در اسرع وقت بر طرف سازید. کافیست از تلفن ثابت با شماره 9099072859 در تماس باشید.

اگر به هر دلیلی امکان رفع مشکلات شما از طریق تلفن میسر نباشد، می توانید درخواست مراجعه حضوری کارشناس داشته باشید. به درخواست شما در اسرع وقت رسیدگی شده و کارشناسان مجرب در محل شما حاضر می گردند.

شرکت الو رایانه با بهره گیری از مجهز ترین لابراتور های تعمیرات سخت افزار در کشور و به پشتوانه نیرو های متخصص و تحصیلکرده خود قادر به ارائه خدمات تعمیرات فوق تخصصی انواع رایانه، لپ تاپ، موبایل و تبلت است.

دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات ارزشمند خود نباشید. شرکت الو رایانه دارای مجهز ترین لابراتوار جراحی هارد و بازیابی اطلاعات در کشور است که قادر است درصد بالایی از اطلاعات از دست رفته شما را بازیابی نماید .

سایر خدمات

الورایانه به پشتوانه سال ها تجربه اجرایی خود در زمینه های زیر فعالیت دارد:

اطلاعات بیشتر

قرارداد پشتیبانی

به منظور نظارت مستمر بر عمللکرد سیستم های رایانه ای مستقر در مجموعه شما و رفع ایراد های احتمالی در اسرع وقت با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه، می توانید از راه کار های مبتنی بر قرارداد های نگهداری و پشتیبانی الورایانه بهره مند شوید.

اطلاعات بیشتر

خدمات شبکه

اگر برای راه اندازی یا ارتقاء سطح عملکرد و ارتباطی مجموعه خود به شبکه های رایانه ای نیاز دارید، مجموعه الو رایانه قادر است نه تنها در این زمینه به شما مشاوره دهد، بلکه در کلیه مراحل طراحی و راه اندازی و پشتیبانی انواع شبکه های رایانه ای در کنار شما باشد.

اطلاعات بیشتر

طراحی سایت

امروزه در هر کسب و کاری که هستید بدون داشتن یک پایگاه اینترنتی دیده نخواهید شد. الو رایانه به پشتوانه تیم مجرب برنامه نویسی و طراحی سایت خود قادر است تا این پایگاه را به بهترین و استاندارد ترین روش ممکن برای شما محیا نماید.

اطلاعات بیشتر

مشاوره تخصصی

در صورتی که به یک مشاور فنی در زمینه ITنیاز دارید و یا به دنبال جایی برای مشاوره خرید هستید ، الو رایانه راه همراه شما می باشد .
شما می توانید با الو رایانه تماس گرفته و مشکلات کامپیوتری خود را در اسرع وقت حل کنید .

آیا می دانید چرا الو رایانه از دیگران متمایز است؟

قیمت پایین

هر جنس و یا خدمات گرانی نشان دهنده کیفیت بالا نیست. خدمات ارزان حق تمامی هموطنان ماست و شرکت الو رایانه با بهره گیری از سیستم های نوین مدیریت منابع، مفتخر است که می تواند ارزان ترین شرکت خدماتی در زمینه مشاوره تلفنی کامپیوتری باشد که در حال حاضر در کشور فعالیت می کند. به واسطه قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، الو رایانه به انتخاب اول بسیاری از سازمان ها، دانشجویان و هموطنان عزیز تبدیل شده است.

کیفیت بالا

کارشناسان مجموعه الو رایانه، جملگی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور بوده که علاوه بر دانش آکادمیک، با گذراندان دوره های تخصصی متفاوت در زمینه علوم رایانه قادرند به طیف وسیعی از سوالات شما هموطنان ارجمند پاسخگو باشند. کلیه پرسنل الو رایانه با شرکت در دوره های ادواری و مستمر، مهارت های فنی خود را بروز رسانی می کنند و این امر، بدون شک سبب تمایز سطح خدمات این شرکت نسبت به سایرین می باشد.

سرعت بالا

کارشناسان شرکت الو رایانه با رعایت الگوریتم های استاندارد بین المللی در زمینه رفع مشکلات سیستم های کامپیوتری توانسته اند سرعت فرایند عیب یابی و رفع مشکل مشتریان این مجموعه را به نحو چشم گیری افزایش دهند. به واسطه رعایت این استانداردها، میانگین مدت زمان مکالمات موفق مجموعه کمتر از 4 دقیقه به ازای هر تماس برآورد شده است که این عدد به هیچ وجه حتی نزدیک به آمار سایر شرکت های فعال در این زمینه نمی باشد.

مشتری مداری

وقت شما و هزینه ای که می پردازید برای ما اهمیت دارد.مهمترین دغدغه پرسنل و مدیریت مجموعه الو رایانه، صیانت از حقوق مشتریان شرکت می باشد. به واسطه سیستم های نظارتی و نظر سنجی در سطوح مختلف، کیفیت فنی، زمانی و ادبی تک تک مکالمات مشتریان بررسی شده و در مواردی که حقی از مشتری ضایع شده باشد، سعی بر جبران خسارت مالی و معنوی وارده، در اولویت فعالیت های شرکت خواهد بود. سپاسگذار اطمینان شما هستیم.

به منظور نظارت مستمر بر عمللکرد سیستم های رایانه ای مستقر در مجموعه شما و رفع ایراد های احتمالی در اسرع وقت با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه، می توانید از راه کار های مبتنی بر قرارداد های نگهداری و پشتیبانی الورایانه بهره مند شوید.

اگر برای راه اندازی یا ارتقاء سطح عملکرد و ارتباطی مجموعه خود به شبکه های رایانه ای نیاز دارید، مجموعه الو رایانه قادر است نه تنها در این زمینه به شما مشاوره دهد، بلکه در کلیه مراحل طراحی و راه اندازی و پشتیبانی انواع شبکه های رایانه ای در کنار شما باشد.

امروزه در هر کسب و کاری که هستید بدون داشتن یک پایگاه اینترنتی دیده نخواهید شد. الو رایانه به پشتوانه تیم مجرب برنامه نویسی و طراحی سایت خود قادر است تا این پایگاه را به بهترین و استاندارد ترین روش ممکن برای شما محیا نماید.

در صورتی که به یک مشاور فنی در زمینه ITنیاز دارید و یا به دنبال جایی برای مشاوره خرید هستید ، الو رایانه راه همراه شما می باشد .
شما می توانید با الو رایانه تماس گرفته و مشکلات کامپیوتری خود را در اسرع وقت حل کنید .

هر جنس و یا خدمات گرانی نشان دهنده کیفیت بالا نیست. خدمات ارزان حق تمامی هموطنان ماست و شرکت الو رایانه با بهره گیری از سیستم های نوین مدیریت منابع، مفتخر است که می تواند ارزان ترین شرکت خدماتی در زمینه مشاوره تلفنی کامپیوتری باشد که در حال حاضر در کشور فعالیت می کند. به واسطه قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، الو رایانه به انتخاب اول بسیاری از سازمان ها، دانشجویان و هموطنان عزیز تبدیل شده است.

کارشناسان مجموعه الو رایانه، جملگی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور بوده که علاوه بر دانش آکادمیک، با گذراندان دوره های تخصصی متفاوت در زمینه علوم رایانه قادرند به طیف وسیعی از سوالات شما هموطنان ارجمند پاسخگو باشند. کلیه پرسنل الو رایانه با شرکت در دوره های ادواری و مستمر، مهارت های فنی خود را بروز رسانی می کنند و این امر، بدون شک سبب تمایز سطح خدمات این شرکت نسبت به سایرین می باشد.

کارشناسان شرکت الو رایانه با رعایت الگوریتم های استاندارد بین المللی در زمینه رفع مشکلات سیستم های کامپیوتری توانسته اند سرعت فرایند عیب یابی و رفع مشکل مشتریان این مجموعه را به نحو چشم گیری افزایش دهند. به واسطه رعایت این استانداردها، میانگین مدت زمان مکالمات موفق مجموعه کمتر از 4 دقیقه به ازای هر تماس برآورد شده است که این عدد به هیچ وجه حتی نزدیک به آمار سایر شرکت های فعال در این زمینه نمی باشد.

وقت شما و هزینه ای که می پردازید برای ما اهمیت دارد.مهمترین دغدغه پرسنل و مدیریت مجموعه الو رایانه، صیانت از حقوق مشتریان شرکت می باشد. به واسطه سیستم های نظارتی و نظر سنجی در سطوح مختلف، کیفیت فنی، زمانی و ادبی تک تک مکالمات مشتریان بررسی شده و در مواردی که حقی از مشتری ضایع شده باشد، سعی بر جبران خسارت مالی و معنوی وارده، در اولویت فعالیت های شرکت خواهد بود. سپاسگذار اطمینان شما هستیم.

9099072859021-51077

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت الو رایانه بوده و هر گونه کپی برداری از قالب و محتوای آن پیگرد قانونی دارد.

طراحی و اجرا: الو رایانه | 1392~1398

بازدید منحصر به فرد: 253814

رایانه کمک ارزان

9099070421

کمک به شما در زمینه سخت افزار و نرم افزار

دقیقه ای 500 تومان

ارزانترین کمک رایانه

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر

24ساعت شبانه روز

دارای مشاوره کتبی

همچنین می توانید به صورت انلاین سوال خود را پرسیده و جواب آن را از طریق ایمیل دریافت نمایید

لینک به صفحه مشاوره کتبی

 

اشــتـــراک گــــذاری
واتـــســـاپ

خدمات امداد رایانه شامل:

مشاوره تلفنی 9099070421 در زمینه کامپیوتر و موبایل

رفع کلیه مشکلات نرم افزاری و مشاوره سخت افزاری کامپیوتر و رایانه شامل دسکتاپ و لپتاپ

رفع کلیه مشکلات نرم افزاری و مشاوره سخت افزاری  موبایل و تبلت

فقط کافیست با شماره 9099070421  تماس بگیرید.رایانه کمک ارزان

بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته

اشــتـــراک گــــذاری
واتـــســـاپ

ژاپن برای اولین بار به طور منظم  پخش برنامه های تلویزیونی با تکنولوژي 8K برای اولین بار در جهان  روز دوشنبه آغاز کرد، (پنج روز پیش از افتتاح بازی های المپیک).تکنولوژی 8K اشاره دارد به پخش با رزولوشن ۴۳۲۰*۷۶۸۰ پیکسل. که 16 برابر رزولوشن (FHD) پخش و چهار  برابر  از استاندارد 4K است، که تنها در بسیاری از کشورهای دیگر در حال ظهور است.

اشــتـــراک گــــذاری
واتـــســـاپ

ادامه مطلب: شروع پخش برنامه های 8K تلویزیونی در زمان بازی های المپیک ریو در ژاپن

مشاوره کلیه مشکلات کامپیوتری شما

مشاوره مشکلات موبایل اضافه شد

مشاوره طریقه ویروش کشی و تیون اپ سیستم رایانه ای

راهنمایی نصب نرم افزار

راهنمایی نصب درایور های سیستم  بطور مثال کارت گرافیک  و کارت صدا   و غیرو….

راهنمایی در مورد نصب  و راه اندازی اینترنت گوشی   و  مودمadsl

اشــتـــراک گــــذاری
واتـــســـاپ

 

در حالی که باتری‌های شیمیایی برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی‌های هوشمند با محدودیت‌های فراوان مواجه هستند،‌ به تازگی راه جدیدی برای حل این مشکل پیدا شده است.

 محققان دانشگاه میشیگان پلاستیک شفافی را طراحی کرده اند که از آن می توان هم به جای نمایشگر گوشی و هم به عنوان ابزاری برای تامین انرژی مورد نیاز تلفن همراه از طریق تابش خورشید استفاده کرد.

اشــتـــراک گــــذاری
واتـــســـاپ

ادامه مطلب: صفحه نمايش گوشي با قابليت شارژ

صفحه1 از2

مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر
مشاوره تلفنی رایگان کامپیوتر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *